21 בפברואר 2012

אטרקציה פופולרית



עד כמה שננסה לגוון בבחירת הצבעים תמיד איכשהו הסגול יהיה שם. אין ספק ששלל המותגים כבר עלו מזמן על העובדה שמדובר על צבע פופולרי ומפתה ומכאן שגם מוכר, לכן הם משיקים כל הזמן מוצרים סגולים חדשים שהאהדה אליהם כאילו מובטחת מראש. נראה שהגוון מתקבל בברכה תמיד, כאילו אין שובע ממנו, איכשהו תמיד העין תמשך למוצר בגוון הזה שיראה אטרקטיבי יותר מהשאר. האמת שמפתיע שמשהו שהפך לנפוץ ופופולרי כל כך עדיין נחשב לאטרקציה, הרי משהו מלהיב יהיה בדרך כלל ההיפך ממשהו נפוץ. איכשהו הסגול הצליח להתברג בשתי הקטגוריות. זה גוון שיכול להיות נעים ומעודן, אבל גם טרנדי ואופנתי, אפל ודרמטי או צבעוני  ושמח וכשצריך גם מאוד אירוטי וחושני. הכל בהתאם לגוון הסגול שלו. אז כמובן שלא נעביר את העונה הנוכחית בלי להקדיש פוסט מסודר לצבע שכמה שלא ננסה לגוון איכשהו תמיד נחזור אליו, צבע סוחף ללא ספק שאנחנו נהנות ללכת שבי אחריו.

ORLY - Fowl Play, Color Club - Wild at Heart, OPI - Dutch 'Ya Just Love OPI?,

כשאני נתקלת שוב ושוב בלקים סגולים אני חושבת לעצמי - עד מתי? איך עוד אפשר לרגש ולחדש עם הצבע הזה? אבל עובדה שזה עדיין עובד ואנחנו מתרגשות כמעט מכל לק סגול שיוצא כי יש לו איזה שימר מיוחד או גליטר היסטרי או מה שלא יהיה. אז בחרתי מספר לקים סגולים מהיותר מעניינים שיש לי באוסף, חלקם ותיקים חלקם חדשים, מה שבטוח - הם כולם מפילים!

ORLY - Fowl Play, Color Club - Wild at Heart, OPI - Dutch 'Ya Just Love OPI?,

Fowl Play של ORLY הינו סגול חצילי מושחר עם גליטרים אופאלים כתומים-ירוקים ושימר כחול. נוח למריחה. שתי שכבות לאחידות ואטימות. לק יפה שאינו ממצה את הפוטנציאל שלו כי שינויי הגוון שלו לא באים ממש לידי ביטוי בפועל על הציפורניים. בגלל האופי שלו עדיף למרוח אותו על בסיס כהה ולא לבד. לא מצליח להיתפס על קצה הציפורן ולכן יש למרוח את הקצה בצורה אנכית (לעטוף את סוף הציפורן).

Wild at Heart של Color Club הינו סגול ענבים עם גימור הולוגרפי. אטימות מלאה כבר מהשכבה הראשונה, שתי שכבות לאחידות. פורמולה נוחה מאוד למריחה עם פיגמנט עשיר וצפוף. לק סגול יפה שהמיוחדות שלו – האפקט ההולוגרפי מקבל ביטוי באור יום, אם כי לא מדובר על אפקט הולוגרפי בשלל צבעים, בפועל הוא נע בין סגול-כחול-אדום. הלק הזה קיבל המון תשבחות ברשת בזכות העובדה שהוא גם סגול וגם הולוגרפי, תיאורטית – שילוב מנצח של שני מאפיינים פופולאריים. האמת – אני לא ממש חושבת שהתוצאה מזכה אותו בכל הנקודות האלה בטח לא בכמעט תהילת עולם שזכה לה. עוד לק סגול יפה עם קטע.

Dutch 'Ya Just Love OPI? של OPI הינו סגול ענבים עם שימר ורוד אדמדם מעודן שמנצנץ רק מעט ומאוד מחמיא. שתי שכבות לאחידות ואטימות. לק יפהפה ממש אבל בפועל כהה בדומה לאחיו  מקולקציית הולנד Vampsterdam, ונראה ששניהם ממש לא קשורים לקולקציית האביב הזו שאכתוב עליה בפוסט נפרד, אבל שניהם נושאים בשמות מפילים כמו יתר הלקים בקולקציה. הכי סגול מושלם שכולן אוהבות לאהוב ואף פעם לא נמאס.

Facets of Fuchsia 940 של רבלון הינו לק שחור-סגול עם גליטר רגיל וחתיכות גליטר גס בגוון סגול ורוד בוהק. יחסית לאופי הפורמולה הג'לית נוח למריחה, שתי שכבות לאחידות ואטימות. לומר שההסרה שלו מהגיהינום זה יהיה לגמרי באנדרסטייטמנט... אבל זה לק יפהפה ששייך לקולקציית הסתיו של המותג נחשב לנדיר במחוזותינו כי שייך למותג שאינו מותג מקצועי ללקים. מסוג הלקים שבגלל השילוב של היופי שלהם עם המחיר הנגיש תמיד יהיו חסרים במלאי. אממה, רבלון מסיבה לא ברורה הוציאו לאחרונה לק בשם Scandalous 761 שזהה לחלוטין ללק הזה רק השם שונה. בארה"ב זו שערורייה של ממש (סקנדל כמו השם או לא?...) והם קיבלו על זה ביקורת לא קטנה ברשת. בניגוד למה שקרה בחו"ל, בארץ הביאו את הלק עם שני השמות והמספרים השונים ושיווקו אותו במקביל כחלק מקולקציית החורף. כן, ברמה המקומית שלנו רבלון שובבים אבל נעביר להם את זה כי הביאו את שניהם באותו הזמן. אז מה קרה בעצם? מסתבר שרבלון קלטו את הצלחת הגוון והחליטו שיכנס לליין הקבוע ולכן שינו לו את השם... מוזר אך מעניין.

Flying Dragon של China Glaze הינו סגול ניאוני כהה עם מיקרו גליטר כחול שהופך את גוון הלק לחצילי מעט. הגוון מהמם. סוג של לק ניאוני חורפי. פורמולה עבה אבל נוחה למריחה. מתייבשת במהירות. שתי שכבות לאטימות ואחידות. הגימור פלסטי כמו כמעט בכל לק עם מרכיב ניאוני ולא חלק בגלל הגליטר, לכן חובה טופ אבל גם אחרי הטופ הגימור לא יהיה גלוסי לגמרי כי נספג יחסית בלק. עמידות מעולה וההסרה ממש לא פשוטה כיאה לכל לק גליטרי שמכבד את עצמו...

Forbidden Euphoria: עושה לי את זה...

למרות שבדרך כלל סביב החגים יש איזה פרץ של בשמים אינסופי שמצד אחד סוחף ומפתה ומצד שני מקשה על הבחירה, הרי שגם בתקופות הביניים האלו המותגים לא נחים לרגע וממשיכים להשיק בשמים כאילו כלום. בחרתי הפעם שלשה בשמים שיצאו לאחרונה, שאני בטוחה שכמעט כל אחת יכולה להתחבר לפחות לאחד מהם. המשותף לשלושתם זה לא רק היותם Eau de Parfum ולא רק העובדה שהם גרסאות מתקתקות חדשות לבשמים ותיקים, אלא כמובן העיצוב בצבע הסגול האהוד.

הבושם Forbidden Euphoria של קלווין קליין (Calvin Klein) הוא גרסה חדשה לבושם Euphoria המקורי ואין ספק שכשמריחים את הבושם מזהים את הניחוח המקורי. העיצוב זהה לבושם המקורי רק הגוונים שונים, גווני סגול פוקסיה נועז. בסה"כ את הבושם המקורי חיבבתי אבל הגרסה החדשה הזו משאירה אותו בצל לטעמי. האופוריה האסורה הזו (שם מעולה אגב) הרבה יותר דומיננטית, סקסית וחושנית. בושם נפלא עם עמידות מרשימה שמורכב בין היתר ממנדרין, אפרסק, פטל, אדמונית, סחלב, יסמין, פצ'ולי, קשמיר ומושק מאוד דומיננטי. ניחוח מאוד נשי, מאוד. בושם שלמרות המתקתקות המודגשת שלו עושה לי את זה, ואם הוא עושה לי את זה אולי יעשה משהו גם למישהו אחר...

Le Secret - Elixir: למי שרוצה ללכת על בטוח

בושם חדש יצא גם בסדרת ange ou démon של ג'יבנשי (Givenchy), בעל השם המחייב Le Secret - Elixir (סודות סם החיים)! עם שם כזה הייתי מצפה אולי לניחוח אחר, משהו נדיר ומבטיח, אבל לטעמי מדובר על ניחוח של הכי ללכת על בטוח, הכי ידידותי למשתמש, ניחוח בוגר שידבר ללא מעט אפים, כזה שלטעמי די קשה לטעות איתו. כידוע לניחוח יש השפעה מאוד גדולה על הרושם שמתקבל עלינו ולכן זה מן בושם פונקציונלי שכדאי להשתמש בו כשנפגשים עם אנשים חדשים בעבודה או במסגרת חברתית - אישית, הוא בטוח יזרום להם טוב. הבושם מורכב בין היתר מפרחים לבנים, לימון, תה ירוק, יסמין, תפוז, וניל, פצ'ולי, עץ הסידר ומושק. עיצוב הבושם זהה לבשמים האחרים בסדרה והגוון שקיבל הוא סגול ענבים שדי אחיד לכולו. אולי בעצם סוד החיים כמו שמו זה ללכת על ניחוח יוקרתי אך פופולרי שיבטיח את היותנו אהודים?...

Midnight Rose: ליפות נפש

גם לנקום לא ממש נחים ומשיקים את הבושם Trésor בגירסת Midnight Rose. האמת שקשה לי להימנע מלחשוב על הבושם אולי המיתולוגי הזה שהיה כל כך פופולרי בזמנו ויש בהחלט מצב שרק אני ועוד איזה שלוש לא השתמשנו בו אז. אבל מאז עברו הרבה מים בים וגרסאות לבושם. אני חושבת שהקהל של הבושם הזה די יהיה זהה למי שאהב את הגרסאות הקודמות למרות שאי אפשר לומר שמדובר על ריח דומה. נשים פשוט אוהבות לשמור אמונים (או שלא...). העיצוב המרובע מאורך שלו דומה לזה של ה- Trésor In Love רק בגוון סגול מושחר בתחתית שהולך ונמוג (Fade Out)  כלפי מעלה עד שהופך שקוף לגמרי והוא מעוטר בוורד סגול בצווארו. הבושם מורכב בין היתר מוורדים, פטל, יסמין, אדמונית, פלפל, וניל, מושק וארז. נראה שיש לו מרכיבים משני הבשמים הקודמים פה, אולי בגלל זה הוא משהו באמצע מבחינת רמת המתיקות בין ה- Forbidden Euphoria המאוד מתוק ל-   Le Secret Elixir המתוק רגוע יחסית. יש בבושם הזה משהו נשי מתחכם ומרובע (כן, כמו הבקבוק), בלנקום אומרים שזה בושם רומנטי עם נגיעות של אהבה, אז בסדר, אני די יכולה להתחבר לתיאור הזה, די בושם ליפות נפש...

YSL Golden Luster: כוכבים בגוונים מסתוריים וסקסים

בניגוד למוצרים אחרים נראה שפתון סגול יפה יותר ברמת התיאוריה, והכוונה שלי כמובן לסגול אמיתי, לא לסגול שהוא יותר ורוד. כן, נראה שהגוון שהלך חזק בשנות ה- 90' לא ממש חזר באותה העוצמה מאז, אני מודה שגם אצלי זה לא בדיוק הגוון שמככב באוסף. למרות זאת עדיין אפשר לראות שלא מעט חברות מתהדרות גם בקולקציות הקבועות וגם בזמניות בשפתון סגול אמיתי, כאילו קשה לשחרר, תמיד הרי תהיה מי שתרצה את הגוון.
לאחרונה יצאו איב סן לורן (YSL) בקולקציית שפתונים חדשה Golden Luster שהיא חלק מסדרת ה- Rouge Pur Couture, אלו שפתונים צבעוניים עם שימר עדין. מי כמוני נלהבת מקולקציות חדשות אצתי רצתי לבדוק את הגוונים בסדרה. כידוע אני לא מחובבות השפתונים שאינם אטומים לגמרי והסדרה הזו היא של שפתונים סמי אטומים. אז נכון, יש המון כאלו שהסדרה הזו תתיישב עליהן כמו כפפה ליד אבל  עבורי כל גוון שניסיתי לא הרגשתי שיושב עלי עד הסוף כמו שאני אוהבת. הם יפים ומעודנים כאלו עם ריכוך של כל גוון, אבל אני לא בעניין רמזים אני הרי אוהבת דרמות ובשלב זה מה שהיתה נראית לי הדרמה העיקרית היא העיצוב הסוחף (כרגיל..) של המותג שרק עושה חשק לשלוף את השפתון הזה מתיק האיפור ולחדש אותו גם אם לא ממש צריך...

למזלי לא התייאשתי עד שבדקתי את כל הגוונים (כן כן, אז מה חדש...). איכשהו יצא שהגוון שהפיל אותי לגמרי היה הגוון Violet Singulier 101 שהוא סגול כהה מאוד, גוון שהסבירות שהייתי מנסה אותו אם לא היה בקולקציה חדשה היה כנראה אפסי.  אבל ברגע שהסתכלתי על עצמי במראה ואחרי בהייה של כמה שניות לא יכולתי שלא להתלהב מהתוצאה, הכי "סגול ייחודי" כמו שמו. אולי מדובר על השפתון הסגול כהה בגוון הכי מתוחכם ולביש שנתקלתי בו. הוא סגול מושחר עם שימר זהוב מעודן בלתי נראה כמעט שתורם לגימור פנינתי מטאלי, שאיכשהו מצליח להיראות אטום יחסית למרות שבדומה לשאר השפתונים בסדרה הוא לא באמת כזה, סביר שזה בזכות הפיגמנט הכהה העשיר, השימר המעודן שמנטרל מעט את הכהות והמריחה הכל כך אחידה. זה גם מה שעושה אותו כל כך לביש יחסית לסגולים כהים אחרים. אחד השפתונים בגוון מסתורי סקסי שיש לי ללא ספק!
באותה הקולקציה ובאותה הנשימה ניסיתי את הגוון L'Or Pur 102 ("זהב טהור") שבמבט ראשון היה נראה לי מוזר מאוד, מן קרמל מוזהב. אבל איך שהוא נחת על השפתיים שלי הייתי מהופנטת. מה זה הדבר הזה ואיך הוא עדיין לא צמוד אלי בתיק האיפור?... זה מן גוון חום מוזהב רך מטאלי על השפתיים, אפשר להשתמש בו לבד למראה אוריינטלי סקסי או מעל שפתון אחר, בעיקר במרכז השפה התחתונה והוא לגמרי מקפיץ את כל הלוק. השילוב האידיאלי שלו לטעמי זה עם צלליות צבעוניות או עיניים מעושנות מודגשות. במחשבה ראשונה הוא מזכיר את ה- Or Etoilé 217 (כוכב הזהב) של כריסטיאן דיור, אבל בפועל הוא ניטרלי יותר וצהוב פחות ולכן לביש יותר. הכי שפתון שנראה של הביוקר.
אחרי שבחרתי בשני הגוונים התברר לי שהם כוכבי הקולקציה. נו יפה לי. אבל איך שלא נהפוך את זה, שני הגוונים לא מתאימים לכל אחת, הם מיוחדים מדי בשביל זה, אטרקציות.  לכן אם הייתי צריכה להמליץ על הגוון המוצלח ביותר מבין הגוונים "הרגילים" בקולקציה הזו הייתי בוחרת ב- Rouge Hélios 111 ("האדום של אל השמש", איזה שם לוהט!) שהוא שפתון אדמדם רך, בחירה מרעננת ומחמיאה לכל אחת ובמיוחד למי שמרגישה ששפתון אדום קלאסי (קרמי אטום) זה טו מאץ' בשבילה אבל עדיין רוצה להתהדר בגוון האדום. ללא ספק שפתון אדום שישתלב נהדר גם עם צלליות סגולות.


ID

Fowl Play
גודל: 18 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 25 ש"ח

Wild at Heart
גודל: 15 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 29 ש"ח

Dutch 'Ya Just Love OPI?
גודל: 15 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 59 ש"ח

Facets of Fuchsia 940 / Scandalous 761
גודל: 14.7 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 46 ש"ח

Flying Dragon
גודל: 14 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 55 ש"ח

Forbidden Euphoria
Eau de Parfum
גודל: 100 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 610 ש"ח

ange ou démon
Le Secret - Elixir
Eau de Parfum Intense
גודל: 100 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 830 ש"ח

Trésor Midnight Rose
Eau de Parfum
גודל: 75 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 560 ש"ח

Rouge Pur Couture
Golden Luster
Violet Singulier 101, L'Or Pur 102
גודל: 3.8 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 180 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: הבשמים והשפתונים נשלחו אלי מהחברות


Print Page

75 תגובות:

  1. לשפתונים וללקים סגולים אני לא מתחברת - יותר מידי נועז לסביבה שלי...
    הבושם של לנקום הוא בעיני מאוד נשי. או במילים אחרות - בושם שהייתי קונה לאמא, אבל לא משתמשת בעצמי.
    ה-L'Or Pur נראה מאוד מאוד מסקרן.

    השבמחק
    תשובות
    1. לשפתונים אני מבינה, זה צפוי, אבל לקים? באמת? נדירה את :)
      הטרז'ור הזה בהחלט מאוד נשי, אולי מדי, יש מצב שבגלל זה כתבתי שמתאים לטעמי ליפות נפש...LOL
      השפתון המוזהב הזה מיוחד חבל"ז, את משתמשת בגוונים כאלו?

      מחק
    2. אני מסוגלת לשים לק סגול, ואני אוהב את זה, אבל אני לא יכולה ללכת עם זה לעבודה...אני גם ככה נראית כמו ילדה בת 14, אם אני אשים לק צבעוני זה עלול לפגוע לי בסמכות (העבודה שלי כרוכה בלצעוק על קבלנים סוררים).
      מה שמצחיק זה שהתינוקת שלי מאווד אוהבת משחקי אצבעות כשיש לי לק סגול. זה יותר מושך אותה מלק אפרסקי / ורוד / חלבי.
      האמת שקניתי לאמא גוון דומה לשפתון של YSL, היא עדיין לא ניסתה אותו אבל כשהסווטשתי אותו על היד הוא נראה לי מהמם ומיוחד...

      מחק
    3. אה, מהדברים שלך הבנתי שאת לא אוהבת לקים סגולים וזה הפתיע אותי כי הם מאוד פופולרים. קבלנים סוררים מה?... מעניין בהחלט! לכי על ציפורניים מחודדות עם לק שחור....;)
      וואלה מעניין מה שאת אומרת על הבת שלך, אולי האהדה לסגול טבועה אצלנו מלידה...P:
      מעניין מה אמא שלך תגיד על השפתון אחרי שתנסה (תעדכני...), מיוחד הוא בטוח, לביש? לא לכולן, לכן הוא לביש לי ;)

      מחק
    4. לא הצלחתי למצוא סווטש טוב לYSL לכן אני לא בטוחה שהם מאוד דומים, אבל ננסה..
      הילדה בטוח תאהב איפור...לא תהיה לה ברירה..
      לפחות בימים שאני רק במשרד אני יכולה לגוון באיפור ובלק וללכת עם עקבים :)

      מחק
    5. הסווטצ'ים שמצאתי לסדרה הזו של YSL מאוד לא ממחישים לטעמי כי הם נראים אטומים ורווי צבע וזה לא נכון, הם מאוד לחותיים וסמי אטומים. לכן אין מנוס מלבדוק אישית.
      הכי לא תהיה לה ברירה, טוב עם אמא כמו שלה אני לא מודאגת בנקודה הזו (או שבעצם אני כן צריכה לדאוג כי אמא שלה מכורה...).
      נו, לפחות יש לך הזדמנויות להשתמש ולהתפנק עם הדברים שלך, גם זה משהו :)

      מחק
    6. תקשיבי, הייתי היום באפריל ושאלתי את המוכרת איפה השפתון הזה - קודם כל, היא הסתכלה עלי מוזר ואמרה "אא..אני לא יודעת" ואז פתחתי בפלאפון את הפוסט כדי להוציא את השם המדויק ומצאתי בעצמי. הסווטצ'תי אותו על היד והיא אומרת לי "מי ישים דבר כזה נורא על השפתיים"
      חחחחח...צחקתי לה בפנים!! היא בתגובה הציעה לי ליפגלוס (לא אוהבת ליפגלוסים בכלל).
      זה שפתון נחמד ויכול באמת לשדרג שפתון אפרסקי למשל..כשראיתי אותו חשבתי לעצמי שהוא יכול לעשות לשפתיים מה שנארס אורגזם עושה ללחיים.
      לא ארכוש אותו כי הוא יקר מידי בשביל המעט מעט מעט פעמים שיצא לי להשתמש בו..

      מחק
    7. הדיילות האלו זה פשוט משהו לא אמיתי!
      אפילו כשמישהי באה אליהם עם מוצר ספציפי, כביכול מכירה בטוחה, הן מדברות שטויות. הזוי לגמרי! שדיילת תגיד ללקוחה מי תשים דבר כזה? ועוד על שפתון של YSL??? תהרגי אותי אני פשוט לעולם לא אתרגל לסיפורים האלה.
      קיצור, זה לגמרי שפתון מוזהב כזה שיכול לשדרג ולשנות כל גוון שפתון שהוא. אהבתי את הרעיון של יצירת אורגזם לשפתיים! יש כזה גלוס לנארס.
      אין ספק שזול הוא לא ואם כבר לקנות אז תמיד עדיף כשיש הנחות רציניות.

      מחק
  2. גם אני לא שובעת מלקים סגולים. השבוע הייתי עם Bubbly Bombshell הדליטר של אורלי והוא קטף מלא מחמאות! גם את FAWL PLAY אני מאוד אוהבת, אבל מסכימה איתך שהוא נראה יותר מלהיב בבקבוק מאשר האפקט שלו בפועל על הציפורניים, חבל שהוא לא נוצץ כמו הגליטרים האחרים.
    הסגול מקולקציית הולנד של OPI הוא היחיד שהזמנתי (אתמול :). נראה מהמם וגם מיוחד, מחכה לו בקוצר רוח!
    בגזרת הבשמים סביר להניח שהייתי הכי מתחברת ללנקום, כי את הגרסאות השונות של ג'יבנשי ושל אופוריה אני לא ממש אוהבת. את לנקום אבדוק בהזדמנות הקרובה (הוא כבר בפארמים?), כי את הTRESOR IN LOVE המקורי אני אוהבת.
    הסדרה החדשה של YSL מהממת! יש שם גוון אחד אפרסקי-קורלי שאני חושקת בו. כמובן שלא תתפסי אותי עם 2 השפתונים שהצגת, אבל הם ללא ספק מאוד מיוחדים.

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, צבע מלהיב לגמרי. האורלי Bubbly Bombshell מדליק חבל"ז אבל מאוד קיצי לטעמי, ימתין בסבלנות לתורו :)
      ה- Fowl Play ממש מפוספס, חבל, אבל בכל מקרה יותר מרשים על בסיס כהה.
      ה- OPI הזה פשוט מהמם, מחמיא, באמת שאני לא יכולה להתלהב ממנו מספיק. תתחדשי, את במיוחד תאהבי אותו!
      הלנקום Trésor Midnight Rose כבר בפארמים, ראיתי אותו, ריח מאוד נשי וזורם. אני הכי התחברתי כמו שכתבתי לאופוריה למרות שזה דווקא הבושם הכי מתוק פה...
      הרי ברור שבניגוד אלי את תאהבי את הסדרה הזו, מאוד טבעית ומחמיאה כזו. על איזה גוון שמת עין? כן, כתבתי שאלו שני גוונים שממש לא יתאימו לכל אחת, לא מפתיע אותי בכלל.

      מחק
  3. הפעם תפסתי מוקדם את הפוסט ואני מגיבה בהתחלה. חחחח
    התאהבתי בכל הלקים וגם בשני השפתונים.
    מייד מתווספים לרשימת הקניות האינסופית.
    את מדרדרת אותי, כבר אמרתי?

    השבמחק
    תשובות
    1. ממש מזל מיכלי, את תפסת את הפוסט והוא תפס אותך...;)
      מותק, את ואני זה טעם זהה כמעט תמיד, לא מתפלאת בכלל.
      הלקים ברור לי שתאהבי אבל כשתנסי את השפתונים עדכני מה דעתך, מעניין.
      אני מדרדרת אותך? אני??? מעולם לא אמרת את זה קודם...P:

      מחק
  4. לא שבעה מסגול וזה לא סוד. כל כמה שאיני אוהדת לקים מושחרים כשמדובר בסגול זו לא שאלה בכלל. אשר לסיוט ההסרה באלה הראשונים - מזל שיש לי זכרון קצר, אחרת לא הייתי חוזרת לענוד אותם.

    3 מהארבעה הראשונים שהצגת יש ברשותי, אז אני אעיז ואדלג על השאר, רק כי אני מתכננת על אי אלו לוונדרים שראיתי אצלך בבלוג LOL

    לעניין הבשמים אקצר ואומר שאני הייתי אחת מהשלוש...

    מוזר: מאוד אוהבת את המוצגים דיור ולנקום, האיפור שלהם מדהים יש מוצרי דגל של טיפוח שהם מדהימים. עם הבישום קשה לי יותר ואני לא נלהבת באופן גורף. (לעומת שאנל שמלבד 1 שהרגשתי שלא התאים לי אני אוהבת את כול הבשמים של המותג כולםםם)

    השבמחק
    תשובות
    1. אפרת, את ידועה כאוהדת גדולה של סגול, איך אפשר לשכוח? ברור גם מושחרים, הרי סגול יפה כמעט בכל וריאציה. קטע. ההסרה בהחלט מזוויעה, האמת שכל פעם כשאני בוחרת בלק גליטרי יש לי דפיקות בלב שרומזות לי לחשוב שוב האם אני בטוחה שבא לי להשתמש בלק...LOL

      חחח, אני לא מודאגת, בטוחה שאוסף הלקים הסגולים שלך יגדל לאט ובטוח. מניחה שמבין הארבעה הראשונים את ה- OPI אין לך ומן הסתם גם את הצ'יינה החמישי. רק שיגיע האביב, יש כבר לבנדרים חדשים ;)

      הרגת אותי! נדירות אלו שלא השתמשו בטרז'ור הזה, מן תופעת העדר שהיתה בזמנו גם סביב הג'יבנשי אמאריז' והאנג'ל. מדהים לגמרי...

      לא חושבת שזה מוזר, זה הגיוני, ריח זה מאוד אישי ושונה מהחיבור לאיפור. גם אני לא אוהבת הכל, לכל מותג יש את הצדדים החזקים שלו ואלו שפחות, לכן יש מוצרים שאני מעדיפה ממותג מסוים ומוצרים אחרים שאני מעדיפה ממותג אחר.

      מחק
    2. כבר סיפרתי חזור ושנה שבעיני סגול יפה בהכללללללל.

      אמריז' היה בבית כי כי אחיותי השתמשו בו ואנג'ל עשה לי סחרחורת.

      מחק
    3. אכן אמרת לא מעט פעמים, ואני זוכרת גם את הורוד שאת אוהבת לא פחות :)

      למי לא היה אמאריז' בבית? אפילו אני השתמשתי בו פעם... לא יודעת איך אנג'ל דילג עלי, לכל החברות שלי היה אותו אבל לא השתמשתי בו מעולם.

      מחק
    4. אוהבת סגול וורוד. מאוד אוהבת אדום (יש מוקסין,תיקים, ג'קט ועוד) וכתום - נראה לשלוטטטטט אצלי הקיץ.

      אחרי עיון מהנה בתגובות פה אצלך, מתחיל בלק ובשמים ו...השמיים הם הגבול, הגעתי למסקנה שצריכים לתת לך תכנית אירוח, יהיה צבעוני ומעניין.

      אמנם הספקתי לראות רק צללית שלך עם התמיד של טורי (כמה זממתי על תיק שלה, עד שראיתי את הזיופים תחת כל עץ רענן ועבר לי) אבל משום מה אני בטוחה שאת עוברת מסך. אולי לערוץ האופנה החדש שקלת?

      מחק
    5. הגיוני לגמרי, צבעים מאוד נשיים והכתום לגמרי מרים את הראש כבר כמה שנים ברציפות, קטע.

      חחח, יהיה מאוד מעניין אם תהיה לי תוכנית אירוח, הכי להתחיל לדבר על א' ולגמור ב- ז'... ;)

      מניחה שמפחידה אני לא אבל אם אני עוברת מסך לא בדקתי עדיין...LOL

      מחק
    6. אין עלייך! ומה עם הלקים והצלליות של לנקום? אולי תשימי לפניהם אֵמ כל פעם שתאצי להזכירם LOL

      מחק
    7. לא הבנתי למה התכוונת עם לנקום....

      מחק
  5. הופה... כמה שאני אוהבת את הפוסטים הסגולים שלך :)
    לרשימת הקניות הנוכחית: אורלי וOPI האודם של איווסנט ולמרות שלא הופיע בפוסט:
    Black XS של פאקו ראבנה בא לי טוב עם כל האווירה הסקסית חושנית שיצרת פה.

    השבמחק
    תשובות
    1. הופה הופה, כמה שאני אוהבת כשאת אוהבת את הפוסטים שלי ;)
      בחירות מצוינות שלך כרגיל, לקים יפים ושפתון מפיל!
      למה לא, אווירה חושנית זה אנחנו, לכי על זה במיוחד שה- Black XS גם משתלב טוב עם הגוונים....

      מחק
  6. מתה על לקים סגולים. מרשימה שלך יש לי ארבעה חוץ מזה של OPI. גם הוא יגיע אליי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מגניב לגמרי, תתחדשי מראש!

      מחק
  7. אני רוצה את שני השפתונים.
    וגם את הלק של רבלון - לא מצליחה למצוא אותו בשום מקום!
    אני רוצה גם את הבשמים.
    אני רוצה הכל :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. אח, השפתונים! איזה טעם יש לך, הרוסה עליך!!!
      את הלק ראיתי בכמה סניפים של סופר פארם, פשוט תחטטי, בגלל הבאלגן הקבוע שם קשה למצוא משהו.
      מה גם את הבשמים?... תבחרי...
      מה הכל? את לא סלקטיבית מספיק ככה..P:

      מחק
  8. מסכימה איתך- זה הצבע שתמיד העין הולכת אחריו.
    אבל הפתעתי את עצמי שהיה מבצע על איילנרים ובינהם סגול, ובסוף לקחתי צבע אחר (עבר לי בראש השימוש היומיומי)
    הלקים מדהימים אחד אחד (עת=צם זה שיש לי 3 מהם מראה שאני מתחברת, לא?)
    הבשים-
    העיצוב שלהם ממש יפה בעייני, וזה עוד בלי להריח.
    אני אוהבת בשמים של ג'בנשי ואולי זה יהיה הבא?
    מנגד- הלנקום כבר כמה זמן קורץ לי (מהפרסומות בעיקר...)
    החלטה קשה!!

    השבמחק
    תשובות
    1. פיצ'ה לגמרי העין הולכת לכיוון סגול למרות שזה לא מסתמן בכלל כצבע הכי שימושי.
      איך את מספרת סיפור כזה על אייליינרים בלי לספר איזה אייליינר קנית, של מי ואיזה צבע...P:
      הלקים באמת ממש יפים כולם, הכי מפגינה חיבור את ;)
      אין ספק שבשלושת הבשמים יש חשיבה עיצובים למרות ששלושתם נראים כמו הגרסאות המקוריות שלהם, פשוט הצבע עושה לנו את זה.
      הג'יבנשי הכי פחות מודגש ברמת המתיקות, מהבחינה הזו הוא ללא ספק מוצלח.
      אם הלנקום קורץ לך אז נותר לך רק להריח ולראות אם אכן יש חיבור מעבר לפרסומת.
      חיים קשים, החלטות קשות...LOL

      מחק
  9. סגול יהיה סגול, הא? :)
    נהלקים יש לי את המרי מידנייט שהאורלי הוא דיופ מושלם שלו. בחיי שמעולם לא ניסיתי אותו בליירינג.. אנסה..
    אני חושבת שהטו-ויולט של קולור קלאב ממש מזכיר את הווילד אט הארט. אבל הקולור קלאב (הזה..) ממש לא נגיש.
    הרבלון מראה מעניין ולא רק בגלל שהוא סקנדלי ;)ל
    שונאת פאצ'ולי ונמאס לי שדוחפים אותו בכל מקום!!! (כמו שני הבשמים הראשונים..)

    לגבי השפתונים. חסר חי סווץ...

    השבמחק
    תשובות
    1. מיטלי, אנחנו לא מצליחות לשחרר את הסגול, אה?....;)
      ה- OPI Merry Midnight דומה לאורלי אבל לא הייתי קוראת לו דיופ מושלם, הוא יותר נוטה לאדום, כלומר הוא יותר נניח בורדו מהאורלי שהוא סגול מושחר לגמרי. בכל מקרה הם דומים וגם את ה- OPI הייתי מנסה מעל בסיס כהה. תעדכני איך יצא.
      הקולור קלאב Too Violet לא דומה בכלום בערך ל- Wild at Heart, תסתכלי בתמונות שלהם ותראי. כתבתי על הלק הזה שיש סביבו התלהבות יתר שלא ממש ברורה לי, כנראה זה הקטע ההולוגרפי שלו. עדיין אפשר להשיג אם באמת רוצים ;)
      הרבלון מהמם אולי קצת יותר אפילו בגלל שהוא סקנדלי...LOL
      זוכרת שאת לא אוהבת פאצ'ולי, אם כך את האופוריה את ממש לא תאהבי כי זה מרכיב סופר דומיננטי בו, אבל בג'יבנשי הוא ממש לא מורגש לטעמי.
      לא מצאתי סווטצ'ים ראויים וממחישים ברשת שלהם, אין מנוס מלבדוק בפארם ;)

      מחק
  10. אם הייתי מצליחה להגיב הייתי אומרת לך שם למעלה שככה אני, לא יודעת די ;)
    אם חייבים לבחור אז אני הולכת על Forbidden Euphoria, ולו רק בגלל הבקבוק ההורס.

    אבל אני לא מצליחה להגיב שם למעלה, אז תשכחי מזה :P

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, קרועה את!
      אבל האמת, נראה לי שזה בא בשלבים, יום אחד כל החשקים האלו ירגעו, לפחות אצלי זה יחסית ככה, אני הרבה יותר מחושבת ושקולה. ובכלל, אני לא אוהבת שיש לי המון מוצרים, באמת...
      לפורבידן אופוריה הכי התחברתי מבחינת הריח וכן, העיצוב מהמם!

      טוב אל תגיבי, בסדר...P:

      מחק
  11. סופ-סופ התפניתי לקרוא.
    אין לי משהו מיוחד וסגול להגיד שלא אמרתי בהזדמנויות סגולות אחרות.

    הסגול החדש שלי זה האיי ליינר ומסקרה סגול מושחר של לוריאל -- מדליק ולא רע בכלל.

    זהו.

    השבמחק
    תשובות
    1. נטע, לך אין מה להגיד? הגענו לימים טובים!

      תתחדשי, מניחה שאת מדברת על סדרת הלומינייזר של לוריאל, אני מאוד אוהבת אותה.
      הכי אוהבת את הגוון הירוק שם שכתבתי עליו בבלוג.
      הסגול הורס, אני בטוחה שזה הגוון הכי פופולרי בסדרה.

      מחק
    2. דווקא לא, ברוב הסטנדים הוא בקושי זז, לפחות פה בבקעה, דווקא החום תמיד חסר.
      הירוק לא עשה לי את זה.
      מה שכן, אני לובשת היו סגול, ואח"כ אסגיל את ציפורניי בלכה, נראה לי דווקא הספיד דריי של סאלי, בסגול כהה-כהה עם שימר.

      ונ"ב לפוסט הקודם: תיקתקתי "פן" ויש 1+1 על ג'ון בס"פ.
      וספרי לשיער מדהים bain de terri!!!

      מחק
    3. באמת?? ממש מאכזב אם החום הוא הכי פופולרי, אבל האמת שזה לא ממש מפתיע, די צפוי ומשעמם.
      אבל למה ללבוש סגול עם לק סגול, צריך קונטרס....
      איך קוראים ללק?

      איזה כיף עם הפן, אה?...
      איפה קנית את הספריי? בארץ?... ואיזה ספריי בדיוק של המותג יש לך? לנפח, ברק וכו'.

      מחק
  12. בארץ, בחנות לספרים, נקרא hold N' flax, הוא ממש מחזיק אבל נותן לשיער תנועה, בלי שהשיער יחליט לאן הוא הולך יותר מידי. ולא מקשה אותו.

    עכשיו אני לובשץ סגול עם לק חרדל, מחר אני אעבור לסגול.. או למשהו אחר, נראה מה יהיה החשק מחר.
    ובכל מקרה זה לא אותו סגול.

    לא זוכרת איך קוראים ללק..אבדוק מחר כך.

    בקשר ללינריים- דא!! אבל עובדה שבסוף על הכי משעמם נתפסים. הדיילת אפילו שאלה אותי : "את הסגול? כולן לוקחות חום!" ועניתי מה שאת יכולה לנחש שעניתי.


    וכן, כיף עם פן, במיוחד היום שהשקעתי בו המון, לכבוד יום האם.

    השבמחק
    תשובות
    1. נשמע מעניין הספריי במיוחד אם הוא לא מקשה את השיער.
      אבל למה שחנות ספרים תמכור ספריי לשיער?...

      סגול וחרדל זה שילוב מעניין. לא משנה איזה סגול זה עדיף שלא תהיה התאמה כזו, לא? זה פשוט נעלם בלוק הכללי.

      נו טוב, לפחות אפשר להסתכל על הבחירה בחום ככזו שבנות יודעות במה הן ישתמשו ומה לא. אבל תכלס זה לא באמת תופס, תמיד אנחנו מתלהבות מצבעים. אני עדיין מאמינה שהסגול הוא הכי פופולרי בסדרה הזו. חוץ מזה נמאס לי לשמוע על דיילות. תראי מה כתבה "כשאהיה גדולה" פה למעלה על מה הדיילת אמרה לה על השפתון...

      וואלה, נכון, זה יום האם. יפה לך שהשקעת!

      מחק
    2. חחחח. חנות למוצרים לספרים מקצועיים.

      מצחיק גם מה שאמרה הדיילת ההיא לכשאהייה גדולה, אבל שוב, חוץ מלשעשע זה לא ממש מפתיע.
      יפתיע אותי לפגוש דיילת שבאמת אמונה על המוצרים של החברה שאותה היא מייצגת ושיודעת להתאים גוונים ומוצרים ללקוחה.
      כמו שראיתי לפני כמה ימים המלצה למייק אפ אבן כבר למישהי עם עור שמן ונקבוביות מוגדלות בתואנה שזה מייבש את העור וימנע לה הברקות, הכל כדי לדחוף לה איזו עיסקת חבילה של מוצרים במבצע של חברה שהיא מקדמת.
      תפסתי צחוק מטורף, לא הצלחתי לשלוט בעצמי. ואז כמובן שהופנו אליי שאלות, גם מהדיילת וגם מהלקוחה.
      במקרה גם הייתי מאופרת מתוקתק, ככה שאפשר היה לראות שאני יודעת מה שאני מדברת.
      אמרתי לדיילת שהיא הייתה יכולה, במסגרת המבצע, לתת לקוחה מוצרים יותר מתאימים מהחברה שהיא מייצגת, אבל בגלל הדיבור שלה (אמרה לי : "את דיילת קוסמטיקה שזה מצחיק אותך?" אני: "לא אני פשוט צרכנית קוסמטיקה משופשפת") אז אני אמליץ ללקוחה על מוצרים באופן כללי, ושהיא תבחר מהחברה שהכי נוחה לה בכיס.
      מדובר היה באישה בת 50+ שעד עכשיו הייתה משתמשת רק בפודרה.
      נתתי לה הסבר טוטאלי על איך נכון לבדוק ולבחון מוצרים, ולמה חשוב, דווקא בגלל שיש לה עור שמן, לא לייבש אותו, בטח לא עם מוצר שמבלה המון שעות על העור שלה. שניטרול הברקות עושים עם פריימר ועוד ועוד, הכל מניסיון וידע אישי שלי או שרכשתי כאן בבלוג (צירפתי לה המלצה חמה לבקר כאן).
      בסוף היא קנתה פריימר, מייק אפ בגוון אחד ולקחה דוגמיות של שני גוונים, כדי לראות מה יושב לה יותר טוב על העור.

      אגב, הלקוחה העבירה את הלייף סטייל שלה, כדי שאזכה במבצעים ששמורים לחברי מועדון- אז יצאתי נשכרת.

      וכן, יום האם היום, ותיכננתי ללכת לקניון לקנות לילדים טרניניגם בסופעונה לשנה הבאה, אבל אחרי הפן הסופר מושקע הזה, לא היה לי כח וזמן.

      מחק
    3. אה, חחח, הבנתי...

      את מבינה? אני שומעת סיפור כזה כמו פה למעלה על דיילת שאומרת כזה דבר ללקוחה ואני רוצה לתלוש את השערות... באמת שרובן דפוקות לגמרי.
      נו ברור שהדיילת דוחפת מוצרים, מה אכפת לה אם זה מתאים ללקוחה בכלל?... ומה את מתערבת, אין לזה סוף. יפה שהיא הקשיבה לך בסבלנות, בטח חפרת לה. שמחה שנהנית בסוף מהמבצעים. זה מזכיר לי שאתמול אני שומעת נערה מתייעצת עם דיילת של מייבילין על איזו מסקרה היא צריכה. אז הדיילת חופרת לה ומבלבלת אותה. אז הסתובבתי ואמרתי לנערה: "אם מייבילין אז רק המסקרה הצהובה עם הכיתוב הסגול, רק!" והלכתי. הדיילת כמעט נחנקה שמישהי התערבה לה... למה אנחנו מתערבות, מה איכפת לי אם יש מישהי שלא מבינה, היא תלמד בדרך הקשה לא?...P:

      מחק
    4. במקרה זו מישהי שאני מכירה, כי הס"פ זה ליד הסופר והירקן, אז בפנים יוצא לי לראות אותה כל הזמן, וגם לחכות ביחד בתור לקצב.
      ובעיקרון לא ממש התכוונתי להתערב, פשוט צחקתי, אז הדיילת התכפרה עליי וזאת התעלקה, אז אני נסחפתי וחפרתי.
      אבל לא יותר מידי, רק בגדול כזה.

      כן, לפעמים אני לא יודעת לסתום את הפה וללכת וכוסומו העולם.
      אני גם תמיד מופתעת מחדש איך יש עוד אנשים שלא עושים מחקר מקדים לפני שהם נופלים על "ציידי הפראיירים" בחנויות- בכל תחום.

      אגב, הדיילת ניסתה להגיד בקופה שלא יעבירו את הלייף סטייל גם עליי ובמקרה עבר גם המנהל סניף, ששמע, מהלקוחה כן?, איזה תת-רמה הדיילת שלו.
      אגב, היא יצאה עם פרצוף חצי במייק אפ היבש, ומיותר לציין איך זה היה נראה בשמש.

      מחק
    5. למה לא, עופי על עצמך, זה כמו שאם אני מתחילה לדבר על קוסמטיקה אני לא שמה לב לזמן בכלל...

      באמת הזוי שעדיין יש כאלו שאשכרה מתייעצות עם דיילות... בשבילי הן שם רק בשביל להביא לי את המוצר ולומר לי מתי קולקציה מגיעה. זהו.

      הדיילות במחלקות הקוסמטיקה הן מטעם המותגים לא של הרשת, לכן לא נראה לי שזה מעניין אותה או אותו...

      מחק
    6. גם בשבילי, הם בשביל שמישהי תסחוב לי את המוצרים, תביא לי סלסלה וכד'.
      לא בשביל ידע מקצועי.

      ועכשיו חפירת סינגפור: הדיילות והדיילים שם, סופר מקצועיים ושירותיים.
      מי שבטיפוח יודעים טוב מאוד קוסמטיקה.
      ומי שבאיפור הם ממש מאפרים.
      ומאוד מעודכנים.
      ואגב, גם לא מכריחים אותך לקנות כלום, את חופשי יכולה לבוא "ניוד" ולהגיד: " בא להתפנק על איפור מקצועי" ולתת רק טיפ למאפר שמאפר אותך מתוקתק במוצרי החברה. הרעיון הוא שאחרי שתקבלי מחמאות תבואי לקנות. את גם יכולה להביא איתך את המוצרים שלך, כדי שיתאימו לך מוצרים, ולעשות טרייד אין (בעיקר ברשתות הגדולות שהמשומשים הופכים לטסטרים או נתרמים או נמכרים כמשומשים לפי משקל- תלוי במותג וכמה נשאר)

      מחק
    7. יש שם דיילות נפרדות לטיפוח ולאיפור של אותו המותג?
      בכל מקרה מה שאת מספרת לא ממש יכול לעבוד בארץ, ולא רק בגלל התרבות שלנו והגרידיות, אלא בעיקר בגלל שיטת התגמול לדיילות שלא ממש מעודד אותן להתנהג כך. המיקוד הוא במכירה המיידית.

      מחק
    8. כן, יש דיילות מכירה נפרדות ומחלקות נפרדות, ברמה שזה אפילו לא ליד, של טיפוח ושל איפור.
      ויש גם פירגון הדדי, כי הם מועסקים ע"י הרשת, ולא ע"י המותג.
      ככה שהם יודעים להמליץ לך על מוצרים שונים מחברות שונות.

      וכן, פה לא יודעים לטפח לקוחות ונאמנות.

      מחק
    9. נשמע חלומי... (וגם מבאס בשבילנו).
      אני לעולם כנראה לא אבין מה קורה פה עם השירות והמכירה בארץ, בכל התחומים אגב. מאוד מתסכל.

      מחק
    10. סינגפור זו באמת ספירה אחרת, כי יש שם תרבות צריכה לשם צריכה ולא לשם צורך.
      window shopping הוא בילוי מקובל וידוע, אז כל המקומות מטפחים את זה.
      מחזורי המכירות שם הם מן הגבוההים שבעולם, אנשים שם חיים ברווחה- התפישה היא שונה לחלוטין מכל מה שאת מכירה במערב.
      המדיה הזאת נותנת רווחה לאזרח /תושב כדי לפנות לו כסף ממחייה לצריכה (לבזבוזים) כדי שיהיה שוק פעיל. ותתפלאי, זה עובד.

      מחק
    11. לא מתפלאת האמת, רק מקנאה קצת (טוב, קצת הרבה...).
      האמת שלא נראה לי שסינגפור היא החריגה, מי שחריג זו ישראל.
      גם באירופה וצפון אמריקה הגישה שונה מפה (גם אם לא בדיוק כמו סינגפור).
      עשית לי חשק לכתוב עוד פוסט על דיילות, אוף...

      מחק
    12. חשבתי שעשיתי לך חשק לטוס חסינגפור....

      מחק
    13. חחח, לטוס ולגור...

      מחק
    14. הכי היה מתאים לך. היית סופר מתחברת לסינגפוריות הקוקטיות שם. מתלבשות לייט-קוקטייל ביומ-יום לעבודה. מתוקתקות שחבל"ז...

      מחק
    15. אני אקח את הגנדרנות הזו כמחמאה ;)
      בכל מקרה ברור שהתרבות שלנו בשילוב האקלים גורמים לנו להיות שונים ב- 180 מעלות בערך מהם...

      מחק
    16. ברור שמחמאה, גם אני מצהירה על עצמי כקוקטית.

      למה את חושבת המזג אוויר שם נוח יותר? 28 מעלות עם 90% לחות - זה כמו לחיות בתוק מרק, ועדיין זה לא עושה אנשים לאקסטרא עצבניים.

      מחק
    17. תקראי שוב מה כתבתי, הרי לנו יש תירוץ לכל דבר, הם מתעלים על זה. זה היופי.

      מחק
  13. אנונימי23.2.2012, 16:22

    OMG I love purple and of course puple polishes. I love Revlon facets of f. I was about to buy it last week...

    השבמחק
  14. אחח קלווין קליין! ניחוח בהחלט נשי אבל מתוק מדיי עבורי.
    לגבי הלק הסגול של רבלון, טריקי ותודות לפוסט אני מתחילה בחיפושים!
    אה, ולגביי הפוסט הקודם - גרמת לי לעשותת החלטה מאוד חשובה בחיי השבוע, קבעתי לי ימי טיפוח סדירים! והשתמשתי במסכה אחרי כמה חודשים טובים....(גרמת לי להתבייש בעצמי) פתאום הבנתי שאני קצת מזניחה את הקשר שלי עם השיער שלי, ושמגיע לו (לי) קצת יותר מרק חיצוניות, גם עומק (הזנה) :P
    בין היתר עשית לי חשק לפן ואני מוכרחה להגיד לך שהשיער שלי כיכב השבוע! הוא חב לך תודה. :)))

    השבמחק
    תשובות
    1. אלה, ניחוח נשי לגמרי האופוריה, הפתיע אותי שלמרות שהוא ממש מתוק אהבתי אותו יותר מאת הבשמים האחרים פה שהם פחות מתוקים ממנו.
      חחח, שובבים ברבלון, אבל הלק עצמו הורס, לא משנה תחת איזה שם תמצאי אותו ;)
      איזה כיף לשמוע על השיער!
      חחח, לגמרי צריך להתייחס לא רק לקנקן....LOL
      מאוד שמחה שהוא כיכב ובטוחה שתדאגי שימשיך לככב גם בשבועות הבאים, כי אם לא אני תמיד אהיה פה בשביל להזכיר לך...P:

      מחק
  15. אהבת אותו כי אחרי הכל מדובר בקלווין קליין מבחינתי קלאסיקה, הבושם הראשון שקיבלתי מתנה ליום הולדת 11 היה של קלווין קליין...כל פעם מעלה בי חיוך!
    כך שאני אישית יכולה להבין אותך מבחינתי כמעט כל בושם שלהם בין אם מתוק ובין אם פחות מתקבל בהבנה, נוסטלגיה תמיד משחדת :P
    וכן עשית לי שטיפת ראש רצינית (תרתי משמע)!!!
    נראה לי שמהיום כל פעם שאני בחוץ אני צריכה להסתכל אחורה כי מישהו עוקב אחריי...מי אמר ייסורי מצפון?
    P:

    השבמחק
    תשובות
    1. יש מצב, אבל לא יודעת אם זה בגלל נוסטלגיה. פשוט הניחוחות של האופריה עשו לי טוב כמעט בכל הגרסאות שיצאו.
      בושם בגיל 11?? מה את אומרת!
      חחח, שטיפת ראש או לא, העיקר שהשיער נקי ומטופח ;)
      הרגת אותי, אני עוקבת אחרייך מכל כיוון, תזהרי... יש לך תמונות ברשת, אני רואה הכל ואם תזניחי אותו אדווח לרשויות הרווחה... P:

      מחק
  16. כן דנרה! החוש הנשי שלי התפתח מוקדם מאוד ובגלל שבושם זה דבר יקר הוא הגיע אחרון וכמו שכתבתי "מתנת יום הולדת" אחרי תחנונים...משמע תיק איפור כבר היה לי מפורים לפורים. אמא שלי מסכנה נשארה מכוייסת מכל הכיוונים :)

    להשתנק מצחוק מול המחשב זה גם סממן של חרדה?
    חחחחחח הרגת אותי מפחד! מבטיחה להתנהג יפה עם השיער! אחרי הכל לרווחה אין כלים להתמודד איתו. אגב, את על תקן קצינת מבחן כבר תקופה! רק קומפלימנטים!
    שיהיה לנו אחלה סופ"ש! D:

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, יפה לך. אני מנסה לזכור מתי התחלתי להשתמש בבושם ולא ממש זוכרת, אולי בתיכון, אבל זה בכל מקרה היה משהו לאירועים כזה, לא משהו של יום יום. בטוחה שאמא שלך מרוצה היום ממה יצא לה מההשקעה :) (חוץ מהשיער...LOL)

      מצחיקה! יש לך שיער ארוך ויפה, תראי לו קצת אהבה והוא יאהב אותך המון בחזרה :)
      סופ"ש מהמם שיהיה!

      מחק
  17. l i r o n i t24.2.2012, 11:40

    פוסט נפלא כתמיד!
    השפתון הזהוב נראה מעניין מאד, אני אוהבת את הרעיון של לשלב אותו עם שפתון אחר מאט יותר... אחכה למבצע שווה..
    הסגול של OPI בדרכו אליי (עם עוד 8 אחרים מטרנסדיזיין :) )

    ועוד דבר, שקשור דווקא לפוסט הקודם, ניסיתי בהמלצתך את הקרם לשיער של ג'ון פרידה, היה מבצע של 1+1 בס"פ ורכשתי איתו את המסכה (שהיא אפילו הפתיעה אותי עוד יותר, מומלץ!). האמת, הייתי סקפטית, ואם לא הפוסט שלך לא הייתי מעיפה לשם חצי מבט, יש לי שיגרת טיפוח לשיער שאני מאד נאמנה לה.. אבל, ניסיתי - ובאמת הופתעתי! השיער שלי ארוך מאד ועבה וגדל פרא ;), לרוב קשה לי להתמודד איתו, ומאז השימוש הראשון במסכה + הקרם הוא כאילו "חזר לחיים"... כייף!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :))
      השפתון המוזהב מדליק לגמרי, יש לו קטע ולא נתקלתי בהרבה כאלו.
      מסכימה שאם לקנות זה רק במבצע שווה.
      הכי פינוק משלוח לקים!
      איזה חיוך דבילי יש לנו על הפרצוף כשזה מגיע, אה?.. קטע.

      איזה יופי לשמוע על השיער, אני ממש שמחה שאת מעדכנת על זה וגם שאת ממליצה על המסכה. אין ספק שמבצעים כאלו הם הזדמנות מעולה לנסות מוצרים יקרים יחסית שאנחנו לא בטוחות לגביהם. שיער ארוך בכלל דורש צומי רציני מאוד בשביל שלא יראה סורר ובחורף בכלל... העיקר שהוא חזר לחיים, זה מאוד משמח!

      מחק
  18. סגול זה הגוון השני האהוב עלייך :)
    אני פחות מתחברת לסגולים למיניהם. מאוד אוהבת את הצבע כצבע, אבל בדר"כ אני לא אמשך ללקים בצבע הזה למשל, אלא אם כן הם מאוד כהים ומושחרים...

    מבין שלושת הבשמים אני מכירה את הטרז'ור החדש, והוא לא יושב עליי טוב. גם למקורי לא התחברתי בכלל בזמנו, אבל אני זוכרת את ההייפ שהיה סביבו בזמנו (ולא מתייחסת למה זה אומר על הגיל שלי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. קורינוש, גוון מהמם אבל אין ספק שלכל אחת יש את הסגול שלה ויש לא מעט סגולים לבחור מהם...

      כן, הטרז'ור הזה הציף את המדינה, איזה הייפ...
      והיה נחמד עד עכשיו למה לדבר על דברים כאלו כמו הגיל? את מסגירה גם אותי...LOL

      מחק
    2. אנחנו משתבחות עם הזמן... :)

      מחק
    3. נו טוב, יצאת מזה ;)
      האמת שאת ממש צודקת, ככה בדיוק אני מרגישה!

      מחק
  19. קודם כל רציתי להגיד לך שהתאהבתי בבלוג! את כותבת נפלא ולעניין, גם אם קיבלת את המוצרים את תכתבי את דעתך האמיתית וקל להבין מה את רוצה ומפצה מהמוצרים.
    לעניין אחר, יש לי 2 שאלות:
    האחת רציתי לדעת מאיפה את מזמינה את המוצרים שאת קונה מחו"ל, את נוסעת וקונה שם או שאת קונה באינטרנט ואם באינטרנט אז באיזה אתר? אני רוצה לקנות את הbrow fix של anastasia ובאמת שאני לא מוצאת בשום אתר...
    השאלה השניה שלי, אני כל הזמן מחפשת איזה שפתון, ליפגלוס או קרם לחות לשפתיים משהו כדי שהן לא יהיו בלי כלום עליהן אבל אני לא רוצה משהו עם צבע חזק, כלומר צבע עדין, זורם, איזה גלוס שקוף או ורדרד. אין לי המון כסף להוציא על הדבר הזה כלומר בסביבות ה50... עד עכשיו כל מה שניסיתי לא החזיק מעמד כ"כ.. אז אני נישארת עם הלבלו הכחול עד שאני אמצא משהו. אשמח לקבל עזרה בעניין (:

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה עדי, תמיד שמחה לקבל פידבקים :)
      בנוגע למוצרים, תלוי על מה את מדברת אבל בעיקרון את הרוב אני קונה בארה"ב, קנדה או בלונדון, חלקם אני מזמינה באיביי או בחנויות מקוונות. את הג'ל של אנסטסיה קניתי בספורה בניו יורק ולא הייתי ממליצה לקנות מוצרים שלה באיביי כי יש המון זיופים.
      בנוגע לשפתון בגלל שאת רוצה מרקמים שקופים יחסית אז מדובר בדרך כלל על שפתונים לחותיים שידוע שעמידות זה לא הצד החזק שלהם לכן לא החזיקו לך. כך שאת די רוצה דבר והיפוכו אז חשוב שתקחי את זה בחשבון. בטווח המחירים שציינת אני פחות מכירה סדרות. אני יודעת שיצאה למייבילין סדרה חדשה של שפתונים שנקראת The Shine ויש בה כל מיני גוונים שקפקפים אולי שווה לך לבדוק. בנוסף, בקרוב מאוד יגיעו לארץ ה- Colorburst Lip Butter של רבלון שזה שפתון באלם מדהים, אכתוב עליהם כשיגיעו אז תעקבי. חוץ מזה אם את רוצה גוון אז למה לבלו כחול שהוא שקוף? למה לא האדום למשל? בנוסף, מהאתר של אסוס את יכולה להזמין ליפ באלם ורדרד מבריק מקסים של CARMEX בגרושים. תבדקי שם.

      מחק
  20. איזה כיף!!!! מצאתי היום את Scandalous של רבלון !!! והוא עלה רק 15 ש"ח....
    כל-כך רציתי לקנות אותו, שמחה שהצלחתי למצוא אותו (זה לא היה פשוט!)
    ננסה מחר, הציפורניים כבר מחכות.....
    תודה! לילה טוב!

    השבמחק
    תשובות
    1. אוי, הוא מהמם!! ממש שמחה בשבילך!

      מחק
  21. תודה!!!!
    (ועל הדרך קניתי עוד 4 לקים חדשים... מכורה, כבר אמרתי?)
    :)

    השבמחק
    תשובות
    1. חח, הכי מכורה שיש אבל התמכרות כיפית :)

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails