11 באוקטובר 2011

החלקה זמנית מתוקתקת



ההיפרדות מהלחות הקיצית מדי שנה מביאה אלינו בנוסף לסתיו גם את העונה המושלמת לפנפון השיער. זה לא שבקיץ אי אפשר להחליק את השיער, פשוט השיער המפונפן לא מחזיר לנו אהבה כמו שהיינו רוצות, בטח לא לאורך זמן, הלחות עושה את שלה ולשומניות בשיער אני אפילו לא רוצה להיכנס... אז נכון, יש את אלו שהטבע העניק להן שיער חלק מלידה (ולא מעט מהן מצהירות שהן היו מתות לתלתלים, כן בסדר...), אבל לכל מי שהטבע העניק שיער אחר שמורה האופציה לבחור בשיער חלק. ואני לא מתכוונת להחלקה קבועה מכל סוג שהוא, אני אישית מעדיפה לגוון בעיצוב השיער לפי העונה, החשק והמצב רוח. אני מאוד אוהבת את השיער הגלי-מתולתל שלי ולמרות הגוונים שמייבשים אותו (התעללות לשמה), הוא נעים, נוח לעיצוב ונטול קשרים. בנוסף, אפילו שהוא לא עמוס וצפוף, לשמחתי יש לו נפח נהדר, הוא לא משתטח (בדרך כלל...) ולרוב הוא מסתדר לי בלי בעיה (טוב לכולנו יש bad hair day מדי פעם). "המשחק" הנוח עם העיצוב בין מתולתל וחלק לא אומר שלא צריך לשמור עליו ולטפח אותו גם מפגעי הגוונים, גם מפגעי החום (שמש, פן) וגם מהלכלוך והאוויר בחוץ. אז לכבוד "עונת הפנפונים" הפוסט הזה יתמקד בשלבים (ובמכשירים ומוצרים לדוגמה) שאני מקפידה עליהם כשאני בוחרת להחליק את השיער באמצעות מחליק שיער (Straightener, Styling Iron). אני חושבת שבסך הכל עבורי ההקפדה הזו הוכיחה את עצמה ומי שתקפיד עליהם גם, אני בטוחה שתרגיש בתוצאות.

קרסטס נקטר טרמיק: אי אפשר לדלג עליו

החפיפה עם השמפו שלפני הפן מהותית. חשוב שהקרקפת תהיה נקיה במיוחד משומנים מיותרים שכן יעברו כמה ימים עד שבקרקפת הזו יעברו שוב מים, ובימים האלו היא תדאג גם ככה להפריש שומן בעצמה. אני אמנם לא מוותרת גם על מרכך השיער אבל מקפידה לשטוף אותו מהשיער היטב. אחרי ספיגת כל עודפי המים מהשיער וכשהוא עדיין לח, אני מורחת תכשיר הגנה לשיער ממכשירים חמים ויש לא מעט כאלו בשוק (מגיעים בצורת קרם / ג'ל / מוס / ספריי). התכשירים האלו אינם מעצבי שיער, הייעוד שלהם זה הגנה מפגיעה של הטמפרטורה הקיצונית של הפן או מחליק השיער. ברור ששימוש לא נכון בפן / מחליק שיער ישרוף את השיער ולא משנה מה נמרח עליו, אבל בשימוש נכון ומיומן התכשירים האלו עושים את העבודה.
אחד המוצרים המוצלחים שקיימים זה הנקטר טרמיק (Nectar Thermique) של קרסטס (Kérastase) מבית לוריאל לשיער יבש. מדובר על קרם ג'ל עשיר וסמיך בניחוח שמזכיר דבש או משהו בסגנון. המגע שלו בשיער סיליקוני משהו, קטיפתי ונעים ביותר וקל מאוד לפיזור בשיער, לא שומני בכלל. המוצר הזה מבטיח גם הזנה וגם הגנה ובסיום החלקת השיער מבינים שאכן עומד בשתי ההבטחות. בשימוש איתו יש הבדל דרמטי במראה ובמגע של השיער אחרי ההחלקה, שיוצא "רגוע"' כמעט לגמרי נטול פריז או חשמל סטטי, ועם ברק טבעי. לכל מי שאוהבת את עצמה ודואגת לשיער שלה - זה פשוט מוצר שאי אפשר לדלג עליו.

הפן של איתמר (פרלוקס): שאני אתפשר?...

אחרי שסיימתי לפזר את הנקטר טרמיק בשיער אני מתחילה לייבש אותו עם מייבש שיער כי שימוש במחליק שיער הוא רק רק רק עם שיער יבש על מנת לא "לצלות" אותו (אלא אם כן מדובר על מחליק משולב לשימוש עם שיער לח, אבל גם אז לא הייתי מתגרה בגורל...). אני משתמשת במייבש שיער מסוג פרלוקס 3600 (Parlux) הידוע בכינויו "הפן של איתמר". קניתי אותו לפני כשלוש שנים בעקבות המלצות של מספר מעצבי שיער והוא עובד עדיין כמו חדש. האמת שרק בשביל ייבוש שיער לא ממש צריך כזה פן מקצועי, אבל שאני אתפשר?... זה אחד ממייבשי השיער המוצלחים ביותר שגם נוח לתפעול וגם "סוס עבודה" רציני, הדבר היחיד שמפריע לי בו זה המשקל הכבד יחסית והייתי שמחה אם היה מעוצב קצת יותר (נכון, למרות שמקצועי). המחיר שלו בהתאם (כ- 500 ש"ח, תוצרת איטליה) וכמו כל דבר מוצלח בשוק גם לפן הזה יש לא מעט חיקויים ואם קניתן את הפן הזה במחיר ידידותי מדי כדאי שתדאגו... תמיד מומלץ לקנות ממשווק מורשה ואמין אחרת זול עולה ביוקר.

מחליקי טיטניום של קוריוליס: האדום מנומר דגם C2 (לרכישה בחו"ל), השחור מנצנץ דגם SXE (לרכישה בארץ)
מצד ימין למעלה: מעמד למחליק שהוא גאדג'ט גימיקי לשמיעת מוסיקה באייפון
מצד ימין למטה: מסרק קרמי של קוריוליס לשימוש עם מחליקי שיער

אחרי שהשיער יבש לגמרי אפשר לעבור לשימוש במחליק. ראשית חשוב להבריש את השיער (תמונה של המברשת שלי למטה) כדי שלא יהיו קשרים שיקשו על השימוש במחליק. את ההחלקה עם מחליק השיער (Straightening Styling Iron) אני מתחילה תמיד מהשיער שבעורף ועולה למעלה לכיוון המצח (יש כאלו שעושות את זה ההיפך, עניין של נוחות אישית). אני נעזרת במסרק קרמי מיוחד של Corioliss (קוריוליס, 70 ש"ח) שמאפשר להחזיק כל פעם קבוצת שיער וכך המחליק עובר בצורה נוחה בלי תחושה של "משיכת שיער", בנוסף, האצבעות שלי לא "נשרפות" מהשיער המוחלק, אין לי צורך לגעת בשיער בכלל. רכישה סופר מוצלחת מבחינתי, המסרק הזה הוא ממש מוצר חובה עבורי כי בלעדיו היה לי הרבה יותר קשה להחליק את השיער בצורה ראויה.
למרות שהיום נפוץ השימוש במחליקים קרמיים (עם פלטות קרמיות) השימוש במחליק עם פלטות טיטניום מוצג כ"הדור הבא". לא מעט מותגים, לרבות בייביליס (Babyliss) הפופולרי, מתהדרים בדגם טיטניום מתקדם שמבטיח החלקה מהירה יותר ולכן פחות "התעסקות" עם השיער שמונעת פגיעת יתר שלו. אז למרות שיש לי מחליקים קרמיים איכותיים, לפוסט הזה בחרתי את של קוריוליס מדגם SXE & Dynamic Titanium המקצועי. השימוש במחליק הזה אכן מהיר ונוח, אפשר לשלוט על הטמפרטורה והשיער רך ולא פריזי, ויש גם בקרת שימוש כך שבמידה ושכחנו את המחליק דלוק הוא יכבה אוטומטית. השאלה היא האם יש הבדל כזה דרמטי בתוצאה הסופית לעומת מחליקים קרמיים איכותיים שבגללו שווה להשקיע 800 ש"ח במחליק הזה (יקרררר). כנראה שהתשובה היא בסוג השיער, ככל שהוא סבוך ובעייתי יותר כך אולי כדאי להשקיע יותר, אם הוא יחסית חלק ופתוח אז כמעט כל מחליק יעשה את העבודה. אם חשקה נפשכן במחליק טיטניום הייתי ממליצה ללכת על הסוג שנמכר בחו"ל (210 דולר, הצבעוני מנומר, דגם C2) ולא על הסוג שנמכר בארץ (150 דולר, שחור מנצנץ, דגם SXE) בגלל שאיתו ההחלקה מהירה בהרבה (חוסך התעסקות וזמן) והשליטה בטמפרטורה טובה יותר באמצעות הלוח הדיגיטלי החיצוני שנמצא על הרצועה. אגב, המחליק מגיע עם מעמד מיוחד שהוא גאדג'ט גימיקי כי הוא גם רמקול שאפשר לחבר ל- iPhone ולשמוע מוסיקה שתעביר לנו את זמן בהנאה תוך כדי החלקה. גימיק חביב אך מיותר לטעמי שכן עוד לא יצא לי להשתמש בגאדג'ט הזה עם האייפון שלי ואני לא בטוחה שיצא אי פעם...

קרסטס אליקסיר אולטים: איכותי, מלהיב ומעוצב

בסיום החלקת השיער עם מחליק הוא נראה כבר כמעט מושלם, אין ספק שהנקטר טרמיק עשה את העבודה והשיער רך, מסודר ונעים למגע. ועדיין בשביל הפיניש, אני משתמשת בנוסף גם בסרום שמן הזנה וזוהר של קרסטס בשם אליקסיר אולטים (Elixir Ultime), בתרגום: 'סם החיים', יומרני משהו... הוא מורכב מתערובת של שמנים שעשירים במרכיבים מרככים, מרכיבים פעילים נוגדי חימצון וויטמינים שונים לברק וגמישות ומתאים לכל סוגי השיער. בעיקרון מדובר על מוצר רב תכליתי שאפשר להשתמש בו למשל לפני החפיפה להזנה עמוקה (נראה לי בזבזני מדי, מסתפקת בשמן של איה במידת הצורך) וגם לשימוש לפני הפן לריכוך לפני הייבוש (תודעתית אין מצב שאני מורחת שמן על השיער לפני פן, חוץ מזה יש לי את הנקטר טרמיק!). אני משתמשת באליקסיר רק אחרי הפן או על השיער הגלי הטבעי והוא עושה עבודה מעולה ומחדשת אותו מדי יום במידת הצורך (פחות יהיה אפקטיבי לדעתי לבעלות שיער עבה, עמוס וסבוך). השיער שלי ארוך יחסית ולמרות זאת מספיקה לחיצה אחת ממנו בשביל לפזר על כל השיער ובמיוחד על קצוות השיער לסגירה טבעית. לא כדאי להתקרב איתו לשורשים בשביל לא להפיל את השיער ולהוריד מהווליום (השומן הטבעי של הקרקפת יעשה את זה בשבילנו בימים הבאים...). האליקסיר מוסיף לברק ובעיקר לגמישות ולתנועה של השיער וגם מנטרל פריזים אם עוד נשארו כאלה אחרי השימוש בנקטר טרמיק מלפני הפן. המגע קטיפתי ולא שומני בכלל, הריח מתקתק ועשיר אבל לא שתלטן. בהשוואה ל- Super Skinny Serum של פול מיטשל, שאיתו השתמשתי תקופה ארוכה, האליקסיר שהוא סרום שמן קצת יותר אינטנסיבי ומרכך והברק שלו יותר דומיננטי מהסרום של פול מיטשל שמעניק ברק טבעי והשיער יותר אוורירי.
כמו שאר מוצרי קרסטס, גם המוצר הזה לא זול בכלל ומתומחר יקר יחסית למוצרים דומים של מותגים אחרים, אבל בהתחשב בעובדה שנדרשת לי כמות קטנה ממנו בכל פעם, הוא בהחלט שווה את זה. כשהמוצר הזה הושק לפני כחצי שנה היתה סביבו כזו התלהבות שפשוט נחטף ואי אפשר היה להשיג אותו בשום מקום. אז נכון, זה מוצר חדש של קרסטס שהוא מותג איכותי ואהוד, אבל אני לא זוכרת כזו התלהבות כבר המון זמן ממוצר שהם השיקו. האמת, אני יכולה להבין את ההתלהבות, אפילו מעצב השיער שלי שקשה לרגש אותו אמר שזה מוצר מדהים. גם העיצוב מרענן ומוצלח, לא העיצוב השגרתי המזוהה עם המותג, כמו הנקטר טרמיק פה למעלה. האליקסיר מגיע בבקבוק משאבה מפלסטיק בעיצוב מוזהב עם רקע הולוגרפי מוזהב שבור שמזכיר יהלום או כוורת (רק למה "חסכו" במכסה למה?). כך שהמוצר הזה הוא לא רק נעים ומפנק הוא גם מעוצב כל כך יפה ומרהיב שכיף שיש על המדף מוצר כזה לשיער. בעצם הבעיה היחידה שיש לי עם האליקסיר זה שאני מחזיקה את עצמי לא להוסיף ממנו יותר מדי על השיער מההתלהבות...

שמפו יבש של TRESemmé: גורם לנו לעבוד בשביל שיעשה את העבודה...

זהו, השיער "מפונפן" ולפעמים אני גם מוסיפה ספריי לשיער Infinium של לוריאל שיחזיק את כל העסק היטב. אז אני שמחה ומרוצה ומתעתדת "לסחוב" את השיער ככה כמה שאפשר. אבל המציאות מראה שלא משנה מה מזג האוויר, הקרקפת שלנו מפרישה באופן טבעי שומן (בלוטות החלב) שחוץ מהעובדה שזה לא אסתטי וגורם לשורשים להיות מבריקים (מדי) זה גם מאיים לחרב לנו את הפן. אז בשביל לנסות ולהאריך את חיי הפן עוד קצת אני משתמשת בשמפו יבש לשיער שמטרתו לספוח את השומן הזה ולהחזיר לשיער מעט מהווליום שנפגע. לכל מי שלא מכירה את המוצר הזה כתבתי בעבר על איך משתמשים בו ואני מזכירה שהוא אינו מנקה את השיער מלכלוך וחומרי עיצוב כמו שמפו רגיל, הוא בסה"כ סופח את השומן, אז יש גבול כמה אפשר לסחוב איתו, כן?...  
לאחרונה אני משתמשת בשמפו היבש של TRESemmé לשיער חלק רגיל עד שמן, הוא שייך לסדרת Fresh Start ומקבל אינספור מחמאות ברשת כך שהייתי חייבת לבדוק אותו... אז בשורה התחתונה הוא עושה את העבודה, סופח את השומן ומחזיר לשיער את הנפח שאבד לו. אממה, בניגוד לשמפו יבש ממותגים אחרים, חשוב לנער את הספריי הזה היטב בין לחיצה אחת לשניה מה שנראה לי מוגזם ומעיק. אם לא אנער אותו, החומר הזה יישב באיזור שרוסס כמו יציקה מעצבנת ויהיה קשה להיפטר ממנו (וזו הסיבה העיקרית למה לא ארכוש אותו שוב). מה שכן, יש לו ריח מוצלח ולא מתקתק מעצבן כמו של הרבה מוצרים דומים בקטגוריה. בכל מקרה, אחרי שריססתי את הספריי ממרחק על חלקים נבחרים בשיער והשארתי אותו דקה שתיים, אני מברישה את השיער על מנת לפזר את החומר ולהוציא את השאריות. אני משתמשת במברשת של קוריוליס (90 ש"ח), מברשת רחבה נוחה לאחיזה, לא כבדה, נעימה לקרקפת ולא שורטת. למרות שהיא לא בדיוק זולה אני מרוצה ממנה. חוץ מזה שהיא מהממת ויש עליה כיתוב מדליק שכאילו נכתב עלי (...), היא גם בצבע שאני הכי אוהבת - צהוב!

מברשת לשיער של קוריוליס: איכותית ומהממת!
I'M TOUGH I'M AMBITIOUS AND I KNOW EXACTLY WHAT I WANT
AND IF THAT MAKES ME A BITCH  OKAY

זהו, סיימתי את ענייני החלקת השיער והטיפול בו. זה נראה אולי תהליך ארוך, אבל זה משהו שלוקח בממוצע 20-40 דקות, תלוי בסוג השיער, באורך ובמיומנות. אין ספק שעם הזמן באה המיומנות ומציאת הדרך הנכונה להחלקת השיער כמו גם המוצרים המועדפים ברמה האישית. האמת שיש לי לא מעט מוצרים ואביזרים לענייני השיער, לא מפסיקה להתנסות, אבל לפה הייתי צריכה לבחור רק כמה ועל השאר אמצא הזדמנות אחרת לחפור. לסיום, מי שבאופן תכוף מחליקה את השיער כדאי לה שתאמץ מוצרים איכותיים שיגנו עליו ויטפחו אותו, כי כמו שכתבתי בעבר, שיער שרוף ומוזנח לא רק שלא נראה טוב, גם אי אפשר לשקם אותו (רק לספר אותו...). חבל.

החלקה נעימה!


ID

Nectar Thermique
With heat-styling protective agent
גודל: 150 מ"ל
ייצור: ספרד
מחיר: 152 ש"ח
Elixir Ultime
versatile beautifying oil
גודל: 125 מ"ל
ייצור: ספרד
מחיר: 160 ש"ח

FRESHSTART
Dry Shampoo
גודל: 161 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 6 דולר


Print Page

129 תגובות:

  1. יש לי מחליק קרמי של בראון שקניתי לפני כמה שנים, והשתמשתי בו פעמים ספורות בלבד מאז. חשבתי שזה יהיה קל יותר אבל בשבילי זה הרבה יותר מדי עבודה. למזלי, אני גם לא יותר מדי אוהבת את השיער שלי במראה מוחלק ו״עשוי״ מדי, ככה שאני ממש לא מרגישה החמצה גדולה. סתם רכישהמיותרת מבחינתי. אבל כל הכבוד לך על ההשקעה! ליידי אמיתית לא חוסכת בזמן טיפוח.
    מוצרים לשיער שנועדו לשימוש כשהוא יבש אני לא כל כך אוהבת. גם אלה שנחשבים ל״לא שמנוניים בכלל״ הם הרבה יותר שמנוניים ממה שאני מסוגלת לסבול בדרך כלל , כך שאני מוותרת מראש. משתמשת רק במרככים ומסכות ( ומתה על מוצרי קרסטס).
     

    השבמחק
  2. אם את לא משתמשת במחליק אז אין ספק שזו רכישה מיותרת. השאלה היא ממה לא היית מרוצה (הרי למרות המראה החלק שאת לא אוהבת בכל זאת טרחת לקנות מחליק), למה זה היה הרבה עבודה? כמו שכתבתי זה עניין של מיומנות, כמו לשים אייליינר, ככל שמתאמנים ככה זה מהיר וקל יותר. עניין של טכניקה. חוץ מזה שאני מניחה שמאז המחליק שלך כבר יצאו כל כך הרבה דגמים חדשים ומתקדמים שאולי תמצאי שהחדשים נוחים יותר. או שלא... ;)
    חחח, כן, השקעה, זה נראה כמו הרבה זמן אבל כמו שכתבתי, כחצי שעה בסך הכל ונגמר הסיפור ואז יש כמה ימים של שקט עם השיער.
    אני זוכרת גם שאת אוהבת את המוצרים של קרסטס (במיוחד המסכה) וגם שיש לך "עניין" בלהשתמש עם מוצרים לשיער. אין ספק שהאליקסיר פה הוא לא בשבילך...

    השבמחק
  3. אוף השארתי תגובה והיא נעלמה. ננסה עוד הפעם.
    תודה לאמא שילדה אותי עם שיער חלק :)
    ועכשיו ברצינות- אני משתמשת בפן רק כשקר בחוץ ואז זה לייבוש חלקי של שיער. בדרך כלל מעדיפה ייבוש טבעי. שמן לשיער זה מעולה ובהחלט עושה הבדל. מחליק גם יש אבל השימוש היחיד שלו זה לדיפוט צלליות ;)

    השבמחק
  4. כן, זה קורה מדי פעם שהתגובות נעלמות, הבלוגר הזה you know...
    אין ספק שמי שקיבלה שיער חלק החיים שלה נוחים בהרבה.
    אני גם מעדיפה ייבוש טבעי לשיער במידה ואני משאירה את השיער במצב הטבעי שלו.
    אם זה לפני פן אז אין בכלל אופציה כזו...
    השמן אליקסיר הזה נפלא, הכי טוב מכל השמנים שהשתמשתי בהם עד עכשיו בעיקר כי הכי פחות שומני.
    חחח, דיפוט גם זה שימוש למחליק, במקרה כזה אפשר להשתמש במחליק ענתיקה גם, אין צורך להשקיע. אני האמת לא מדפטת בכלל...

    השבמחק
  5. איך אפשר לא לדפט בכלל?!טוב לי זה נוח וגם לנסיעות בתוך רביעיות זה נוח.

    השבמחק
  6. כתבתי באיזה פוסט בעבר על זה.
    לא סובלת פלטות ואין לי גם סבלנות להתעסק בדיפוטים וכזה.
    אני אוהבת צלליות בודדות כי נוח לי לקחת בתיק האיפור מה שאני רוצה.
    יכולה לחיות עם פלטות קטנות ומוכנות של 3-5 גוונים כי אז גם אפשר לקחת בתיק האיפור.

    השבמחק
  7. לי יש שיער חלק טיפונת גלי שאם אני מייבשת אותו כמו שצריך (באופן טבעי) הוא לא דורש התעסקות עיצובית כלשהי.
    אבל כמוך כשמתחיל להיות קריר יותר אני שולפת את המחליק והולכת על המראה החלק והישר לגמרי, או באירועים אני מתלתלת אותו (עם אותו מחליק, פשוט טכניקה אחרת).
    אין ספק שאם לא דואגים לשיער הוא נשרף ומתייבש וניראה נורא. אצלי ממש אפשר לראות מתי אני צריכה לקחת הפסקה מהחלקות מלאכותיות.
    הבעיה אצלי שאני לא אוהבת להשתמש במוצרים לשיער שלא נשטפים מיד (כמו שמפו/מרכך/מסיכה) כיוון שהם גורמים לי פצעונים (מה ששמעת... בדוק ומניסיון ולדעתי הרבה בנות שסובלות מהתופעה לא יודעות שזה גורם מעודד. רופאת העור שלי המליצה לי להפסיק להשתמש לתקופה מסויימת ולראות מה ההשפעה ובאמת היה שיפור ניכר. ברגע שחזרתי להשתמש בקרמים/סרומים וכו' - הכל חזר. בטח באזור המצח וגם באזורים אחרים בפנים שהשיער נוגע בהם, בייחוד בשינה).
    חוץ מזה שניסיתי פעם סרום הגנה מחום של נטורל פורמולה והוא היה זוועה, עשה מהשיער שלי עיסה שמנונית ומגעילה.
    בקיצור, אני מחליקה מחליקה עד שמגיע הקיץ ואז אני מסתפרת :-)

    אפרופו שמפו יבש - אמריקאיות מתות עליו וסוחבות איתו החלקות אפילו חודש!! גועל נפש...

    השבמחק
  8. טוב אני לא לוקחת איתי איפור בתיק אף פעם (רק לנסיעות) ואני אוהבת לחסוך במקום ככה שדיפוט הוא כמו תרפיה בשבילי כשזה קורה (לא לעתים קרובות כי אני מראש קונה בלי קופסה)

    השבמחק
  9. מרינה, אין מצב שאני יוצאת בלי תיק איפור בתיק, פשוט אין מצב כזה...
    אם זה תרפיה אז סבבה, לי זה נראה מעיק, אני חסרת סבלנות.
    לקנות בלי הקופסה זה בעיקר בחברות מקצועיות כמו מאק, בשאר אין ברירה...

    השבמחק
  10. מה?אבל למה אם את מתאפרת בבוקר?אני מקסימום לוקחת פודרה וזהו.
    שאר צלליות אני לא מדפטת בינתיים אבל אולי זה יבוא מתישהו

    השבמחק
  11. רכשתי כי חשבתי שזה יוביל למראה מושקע ומתוקתק בזמן קצר. 20-30 דקות של התעסקות בשבילי זה לא זמן קצר בכלל כשמדובר בפעילות מונוטונית ומבאסת כמו החלקת קבוצות שיער. בעקבות השימוש גם הבנתי שאני מעדיפה את השיער שלי במראה חופשי יותר, שהולם יותר את אישיות האנטי- ליידי שלי.  עם זאת, יכול להיות שלו היה מדובר בפעולה קצרה בהרבה. (נגיד חמש דקות) הייתי עושה את זה לעתים יותר קרובות בכל פעם שמצברוח ליידי נוחת עליי.
    וזה לא דומה לאייליינר. אייליינר זה הרבה יותר כיף. 

    השבמחק
  12. שלום דנרה. אהבתי מאוד לקרוא את הפוסט שלך. אם הייתי יכולה להמליץ על מחליק הייתי ממליצה לכולן לקנות את המחליק של מוסר (moser) איכות גרמנית ללא פשרות. כמובן שבפנים אין ולא יהיה פן כמו של איתמר. מספר 1 וממש מקצועי. יש לי אותו למעלה מ-7 שנים בלי עין הרע ועובד מעולה.

    השבמחק
  13. @IsraelMakeup

    ישראלה - זה הכי כיף, שיער שנוח לסידור בלי להשקיע זמן בעיצוב ולא משנה אם הוא חלק או לא.
    ככה את גם יכולה לשחק איתו כמו שאת עושה: חלק או מתולתל.
    תאמיני לי, לא רק אצלך, אצל כולן אפשר לראות מתי השיער צועק הצילו, רק שבניגוד אליך יש כאלו שמתעלמות מזה...
    איזה קטע מוזר! בחיים לא שמעתי על זה שחומרים לשיער גורמים לחיצ'קון. שתדעי שיכול באמת להיות כמו שאת אומרת שיש כאלו שזה משפיע להן על העור והן לא מקשרות בין הדברים כי החומרים על השיער, לא על הפנים. מזל שמעולם לא היו לי פצעים, לא הייתי יודעת מה לעשות...
    עם זאת אני בטוחה שיש מוצר שלא יעשה לך פצעים זה פשוט סרט לבדוק ולמצוא אחד כזה.
    אז מה את מורחת אחרי הפן/החלקה? השיער לא פריזי?
    בנוגע לשמפו היבש - כן, הוא מאוד פופולרי בחו"ל ובמיוחד באזורים קרים. אבל חודש? חודש? אויש... איך אפשר? השיער כבר הופך ליציקה בשלב כזה, לא?...

    השבמחק
  14. @marina

    מרינה, פודרה זה אולי הדבר היחיד שאני לא לוקחת. אני לא אוהבת עור מאט לגמרי וגם כמעט ולא מבריקה וגם אם כן לא איכפת לי... ;)
    אני מתאפרת בבוקר ולוקחת את הצלליות שהשתמשתי בהן באותו היום (ואיזה חמישה שפתונים מינימום מחוסר החלטיות...). בפועל נדיר שאשתמש בצלליות כי מן הסתם הפריימר מחזיק אותן. אני אשתמש בעיקר בשני מקרים: שהעיניים דמעו לי בגלל העדשות והתחלתי להתעסק עם האצבעות ומשהו התחרבש בכל העסק (משהו שאני לא יכולה לצפות מראש). או שאני ממשיכה מהעבודה ישר לאירוע או משהו ורוצה לחדד או להכהות את הצלליות שיתאימו לערב.

    השבמחק
  15. @VanityGirl

    וניטי, "האישיות האנטי-ליידי", את הורגת אותי!
    בסוף עוד יתברר לכולנו שאת פרינססה מהסוג הגרוע ביותר!....LOL
    השאלה היא כמה זמן את נשארת עם השיער ככה אחרי ההחלקה. אם את כל יום יומיים חופפת זה באמת מעצבן והרבה זמן.
    ובנוגע לאייליינר - יהיו לא מעט כאלו שיתווכחו איתך על זה. אני לא אחת מהן :)

    השבמחק
  16. @לימודי עיצוב פנים

    לימודי עיצוב פנים - תודה רבה וגם תודה על ההמלצה.
    מוסר (moser) מזוהים מאוד עם מוצרי שיער לגברים (מכונות תספורת/גילוח), לא ידעתי שיש להם מחליקים בכלל!
    מסכימה שהפן של איתמר משובח, אם עובד אצלך אחרי 7 שנים אז בכלל אני מרוצה עוד יותר!

    השבמחק
  17. @danra
    השיער שלי בקושי פריזי, אין לו את הקטע הזה. רק בצדדים ליד האוזניים יש קווצות קצרות כאלה שלפעמים קצת עומדות אז אני פשוט מרססת עם ספריי לשיער וזה מרגיע אותם.
    בדיוק כמו שאת אומרת - יש מצב שלא כל המוצרים עושים לי פצעונים, אבל ממש לא בא לי להתחיל לחפש אותם ולעבור את הסרט של פצעונים כל פעם מחדש. בסה"כ מזל שיש לי שיער שלא ממש חייב את זה. מי שכן, זאת בעיה..
    ספריי לשיער זה המוצר היחיד שלא עושה לי בעיות, אז לפחות יש לי את זה. הכי אוהבת את אלנט :-)
    והאמריקאיות מחליקות את השיער פעם אחת בחודש כמו שצריך במספרה ואז מתחזקות את זה במשך כל החודש עם שמפו יבש והחלקה בבית וחוזר חלילה. בלעעכס
    כשהן הולכות למספרה הן עושות טיפול עשרת אלפים של deep conditioning וכו'

    השבמחק
  18. כיף לך שהוא לא פריזי. את הקצוות המעצבנות האלו יש לכולנו...
    אם הספריי לא עושה לך פצעם אז תרססי קצת על כל השיער, לפחות לפיניש.
    איזה ריח יש לאלנט, חבל"ז! כתבתי עליו פה גם באחד הפוסטים (יש קישור בסוף הפוסט פה איפה שכתבתי על הספריי לשיער).
    תשמעי, חודש זה נשמע לי מופרך בלי לחפוף, הרי השמפו היבש לא מנקה את הלכלוך, רק סופח את השומן. והריח של שיער שלא נחפף חודש? עזבי חודש, הריח אחרי שבוע... איכס...

    השבמחק
  19. לי יש, היה, מ חליק שיער קרמי נהדר של ששון וידאל שנמצא כבר מעל חצי שנה בתיקון.

    השבמחק
  20. חצי שנה בתיקון נטע?....
    קנית אותו בכלל בארץ?

    השבמחק
  21. כרגיל - פוסט כיפיתי ומהנה לקריאה :)
    אני מחליקה את השיער מדי פעם. בשנים קודמות החלקתי קבוע את השיער, אבל בשנה האחרונה השיער שלי התחיל להתנהג יפה, אז הגעתי למסקנה שחבל סתם להחליק אותו על בסיס קבוע בלי סיבה.
    המוצרים שכתבת עליהם נראים נפלא. אני אפילו שוקלת לקנות אותם. אולי לפני הפעם הבאה שאני אחליק את השיער :)
    אגב, גם המחליק שלי הוא טיטניום. לא הרגשתי הבדל ביחס לקרמי שהיה לי (והפסיק להתחמם בוקר אחד). העיקר שיש בו "מחולל יונים *אמיתי*".

    אה, ואגב, ניסיתי את ה-DDMG והתאהבתי. מייקאפים פשוט יושבים עליו טוב והוא עושה את מה שהוא אמור לעשות בלי לגרום לעור הפנים להזיע :)

    השבמחק
  22. תודה רבה אירנה :)
    אם השיער מסתדר אז בהחלט חבל סתם להחליק אותו קבוע.
    כך אפשר להחליק רק כשבאמת מתחשק.
    המוצרים האלו נהדרים, אני ממש מרוצה מהם.
    וואלה? איזה מחליק טיטניום יש לך? מענין.

    איזה כיף לשמוע!!
    יש הבדל משמעותי בין ה- DDML ל- DDMG של קליניק אבל לא כולן מודעות בכלל לעובדה שיש שני סוגים.
    ה- DDMG הוא נטול שומן (oil free) ולכן נספג במהירות ולא שמן.
    כיף למרוח על הפנים אחר כך מייק אפ.

    השבמחק
  23. יש לי מחליק של בייביליס בשיתוף עם שוקי זיקרי. הוא לא רע בכלל ועושה את העבודה שלו כמו שצריך, אבל הקרמי היה לי נוח יותר לאחיזה =/

    השבמחק
  24. את בטוחה שזה עם פלטות טיטניום ולא פלטות שהם קראו להן קרמיות טיטניום?
    אני לא בטוחה שהדגם טיטניום של בייביליס נמכר בכלל בארץ.
    אני מאמינה שאם היית מנסה מחליק טיטניום היית מרגישה בהבדל.

    השבמחק
  25. אהא! אכן קרמיות טיטניום: NANO Titanium Ceramic.
    טעות שלי :) אולי בגלל זה אני לא רואה הבדל משמעותי :)
    כנראה שמחליק טיטניום אני לא אנסה בקרוב עם תדירות ההחלקה הנוכחית שלי.

    השבמחק
  26. בטוח בגלל זה את לא מרגישה בהבדל, אלו לא פלטות טיטניום שעליהן דיברתי.
    אבל האמת שעם תדירות ההחלקות שלך באמת אין סיבה להשתמש במשהו אחר ממש שיש לך.
    במיוחד שהמחליק עושה לך את העבודה :)

    השבמחק
  27. תמיד חלמתי על שיער חלק, אבל קיבלתי תלתלים, רכים ופתוחים ומאוד דלילים. אני חופפת, מורחת קרם שיער והולכת, מאוד נוח. באירועים של ילדי הספר עשה לי בייבי ליס ונתן נפח לשיער, זה היה מהמם וזה לקח לו שעות...אז עד החתונות אני פטורה. מסתבר שיש יתרון לשיער מתולתל.

    השבמחק
  28. כשיש תלתלים נוחים אז בהחלט אפשר לסגור את הפינה עם קרם או מוס וזהו.
    אבל לא היתה לך תמונת פרופיל בפייסבוק כשאת מפונפנת לגמרי?
    היא בטח מעידן אחר :)

    השבמחק
  29. @danra
    אאאא גיברת, תודה על הפוסט המאמם והמושקע ועל הליידיזם האמיתי שלך מכיוון שאת חולקת איתנו את המוצרים בהם את משתמשת, אך יש לי תואנה אחת- למה את חושבת שאת יכולה לכתוב על מכשירים שנרכשים בחו"ל? מה אמורה לעשות אחת כמוני שהדלקת אותה לגמרי עם הטיטניום הזה ומחזיקה אחד של בייביליס שמכרו בלי בושה בסופר פארם יאעכסה של מכשיר?

    השבמחק
  30. בכיף יקירה, חולקת בכיף, שכולן יהיו מהממות עם שיער מפונפן ושופע :)
    הקטע עם המוצרים מחו"ל, כן... מה אני יכולה לעשות? אני קונה הרבה בחו"ל ומשתדלת להמליץ על הכי טוב אבל לפעמים אין את הכי טוב בארץ...
    אבל, אולי תתנסי בעמדות של קוריאוליס בטיטניום שנמכר פה רק בשביל להתנסות בפלטות טיטניום? תבדקי קודם אם בכלל את מתחברת לטיטניום ואם הוא עושה את העבודה בצורה מספקת.

    השבמחק
  31. את מדברת על העמדות האלה בקניונים?

    השבמחק
  32. כן, בארץ אני חושבת שזה נמכר רק דרך האתר או בעמדות.
    לא כל העמדות שיש בהן מחליקים הן של קוריוליס, יש גם של חברות אחרות אז צריך לשים לב.

    השבמחק
  33. תודה על המסמך המרתק :)
    ניסיתי בעבר להחליק את השיער בבית, הגעתי למסקנה שעם זה שזה נחמד, זה מעייף. 20-30 דק' רק על השיער? לא לא..
    אולי אתפתה לנסות שוב.. לא ברור לי עדיין..
    בכל מקרה אין ספק שאני חייבת תספורת, אבל אני דוחה את זה כי הספר שעשה לי את התספורת שאהבתי לדעתי פרש מספרות ממש ועושה משהו אחר (נראה לי שקשור במכירות של ספרות) אני תוהה אם לחפש אותו ולבזבז אצלו יום שלם (כי ככה זה היה איתו) או להתפשר על תספורת שהיא נחמדת בשעה שנקבעה מראש וגם עמידה בזמנים.
    ספרים זה עם קשה!

    אני מודה שאני לא אוהבת להשקיע יותר מידי במוצרי שיער, כי ממה שאני ראיתי, שום דבר לא משנה בסופו של דבר את השיער שלי. עצוב אבל זה מה יש.. גם כשניסיתי מוצרים יותר יקרים לא באמת הרגשתי בהבדל, אפילו לא בריח..
    מה יהיה בחורף הזה? שאלה טובה..

    השבמחק
  34. בכיף מיטלי, זו בהחלט היתה חתיכת עבודה להכין את הפוסט הזה... :)
    נכון, צריך להשקיע את החצי שעה על השיער, אבל אם את נשארת עם הפן כמה ימים אז זה שווה את זה לא? חוסך את ההתעסקות בשאר הימים.
    כל כך מבינה אותך, אם הספר שלי היה פורש הייתי בטח מתחרפנת...
    זה לא פשוט למצוא מישהו שיודע לטפל בשיער שלנו כמו שצריך.
    עם זאת, גם אם תמצאי אותו הפעם, מה יהיה בפעם הבאה?...
    כדאי שתתחילי לחפש מישהו חדש להיאחז בו ;)

    איך שום מוצר לא משנה לך את השיער?
    ועוד עם הדלילות שלך לא חשוב לך למצוא מוצר שיעניק ווליום לפחות?
    אני האמת כל הזמן מחפשת את המוצר האולטימטיבי לתלתלים שלי (פשוט לפן זה הרבה יותר קל להתאים).
    חייבת לומר שאחת ההמלצות המשובחות שקיבלתי השנה הייתה ממך עם הקרם של MY WAY.
    את לא מבינה כמה אני מרוצה ממנו, ושאני אהיה מרוצה מקרם לשיער כל כך? שהחיינו...
    אז שוב המון המון תודה רבה!

    השבמחק
  35. זכרון צילומי יש לך. זו התמונה מבר המצוה של הבן, פן מוקפד, אחריו בייביליס ואח"כ סידור. שעות של עינויים למען המטרה, מהמם היה, שירת את המטרה, אכן כן.
    אבל עכשיו אני נחה עד החתונה

    השבמחק
  36. אוף אני שונאת לחפש ספרים!
    לרוב הם אנשים לא נחמדים או יותר גרוע - אובר נחמדים! פיכס! למה אי אפשר למצוא ספר קר ומנוכר שעושה מה שאני רוצה עם השיער שלי?! דרישת יתר בימנו??

    ואו! איזה כיף לשמוע שאת מרוצה מ My Way! אולי אני גם צריכה לחזור למוצרים שלהם ;)
    הבעיה שלי שהשיער שלי דליל ומתולתל מה שאומר שרואים שהוא דליל.. אין משהו שנותן נפח בצורה נורמלית, לפחות לא מצאתי כזה.
    גם לא מצאתי משהו שמטפל בדלילות אז על זה ויתרתי.
    אותו ספר הצליח לספר אותי בצורה כזאת שהיה נראה שהשיער יותר מלא. והספר אחרי, שהצליח לעשות תספורת מאוד נחמדת לא הצליח לעשות את מה שביקשתי (לטענתו זה לא ממש אפשרי) וזה בדיוק העניין :/

    השבמחק
  37. @Efrat

    וואו אפרת, בהחלט השקעה.
    טוב אם הייתי צריכה לעבור את כל זה בכל פעם שהייתי רוצה להחליק אז כנראה גם אני הייתי נצמדת לתלתלים...LOL

    השבמחק
  38. @Meital

    מיטל, אני זוכרת את הפעמים שנאלצתי למצוא ספר, זה היה סיוט!!!
    במיוחד שיש לנו תלתלים אז זה לא פשוט בכלל.

    האמת שבגלל סוג השיער שלך אני לא מבינה איך היית מרוצה מה- MY WAY.
    הוא כבד יחסית ומפיל את השיער ואת צריכה משהו שיעשה ההיפך.
    אולי את תאהבי את הקרם לחות של חברת "שמן מרוקאי", הוא פחות כבד ומפיל את השיער.
    הכי טוב שתשאלי כאלו שיש להן שיער דומה לשלך ושאת אוהבת את העיצוב שלו איפה הן מסתפרות.
    אני עשיתי את זה בעבר לא פעם ולא פעמיים...

    השבמחק
  39. לא מכירה כאלה שיש להן שיער כמו שלי.
    אני כן מכירה הרבה שאומרות לי שהשיער שלי דליל, ולמה השיער שלי דליל וכו'..
    אילו לא נכללות אצלי ברשימת החברות כמובן ;)

    אני חושבת שניסיתי משהו של שמן מרוקאי. ואו כבר לא זוכרת מה זה היה..
    ניסיתי כמה מוצרים של מיי ואי, כבר לא זוכרת מה השתמשתי לפני הקרם שכתבתי עליו. כשאני משתמשת בכמות קטנה (שזה גם יתרון) הוא לא מפיל דווקא. לא יודעת.. נפלאות דרכי המי ואי ;)

    השבמחק
  40. לא התכוונתי שתשאלי כאלו שאת מכירה אלא כאלו שאת לא מכירה ויש להן שיער עם מאפיינים כמו שלך, מצדי ברחוב, בחנות, בקפה. הכל למען המטרה...

    תשמעי, אני שוקלת לנסות עוד מוצרים של MY WAY, בהחלט הפתעה גדולה. מקווה שלא אתאכזב.
    אם יש לך המלצה ספציפית אז זה הזמן...;)

    השבמחק
  41. שתהיי לי בריאה! התעייפתי מכל התהליכים :-P
    אני חייבת להודות שאני אוהבת את המחליק שלי , שונאת את תהליך . בידיי מחליק של GHD שאני מאוהבת בו עד כלות . השימוש אצלי לא יומיומי כי יש לי שיער חלק אבל כשאני רוצה מראה מסודר יותר אז הוא בהחלט נשלף. אני תמיד מקנאה בכל אלו שהשיער שלהן נראה מסודר ומתוקתק , באמת שאין לי הרבה סבלנות , אני לא מצטיינת בזה אבל אני משתדלת.
    את השמן יש לי , הוא מצוין אבל הריח שלו קצת עושה לי בחילה , השמפו של קרסטס מעולה [אבל אאוץ' בכיס שלי] והמברשת ...הזכירה לי את המסקרה הצהובה של מייבלין! :-D

    השבמחק
  42. או שלא נתקלתי, או שלא זיהיתי, או שלא עניין אותי ממש להתעמק..
    כנראה שאני לא מהסוג שבודקים את סוג השיער אצל השכן חחח

    כרגע אני לא זוכרת במה השתמשתי. אני אנסה לחשוב על זה. כשבחנתי ממש מוצרים שלהם זה היה ממש, אבל ממש מזמן.
    מה שכן, אם כבר הזכרנו, בזמנו רכשתי את השמפו שלהם נגד קשקשים (בשביל בן הזוג דאז) ולא ראיתי דבר כזה מה שהשמפו הזה עשה! לא הד אנד שולדס ולא אף אחד מה מוכרים עשה את העבודה. אבל הוא לגמרי עשה! מה שכן, 60 ש"ח לשמפו, זה לא מעט כסף. או שאולי אני חושבת ככה כי בסה"כ מהשמפו אין לי דרישות מיוחדות..

    השבמחק
  43. @danra
    קיבלתי אותו בכלל במתנה מהבת דודה האמריקאית. יחד עם בייביליס של וידאל.
    והתיקון זה אומר שרובי פירק אותו וראה שהוא לא יכול לתקן, איחסן אותו בשקט עד שהעביר לאבא של חבר שאמור להיות אלוף בדברים האלה.

    השבמחק
  44. @Haboleshet

    הבולשת יקירה, כשרוצים להשקיע זה יכול לעייף אבל אני שורדת P-:
    זוכרת יופי יופי את ה- GHD שלך מכל התמונות, מחליק הורס.
    כן, אם היה לנו שיער חלק היה אפשר לדאוג שהוא יראה מסודר כל הזמן אבל המציאות מראה שבמקרה הזה אנחנו צריכות להשקיע.
    גם אני לא משתמשת ברמה היומיומית, כמו שכתבתי אני משחקת בין הטבעי לחלק, אבל אני מניחה שבאופן יותר תכוף ממך.
    באמת? אני מאוד אוהבת את הריח של השמן, כמובן שהייתי שמחה אם יפסיקו עם הריחות המתקתקים לכל מוצרי השיער בערך...
    אין מצב שאני משקיעה ככה בשמפו של קרסטס, גם יקר וגם ייגמר לי תוך שימושים בודדים. מבאס.
    וואלה! יש בזה משהו, צהוב עם כיתוב סגול...LOL

    השבמחק
  45. @Meital

    מיטלי, אז עכשיו יש לך סיבה להתעמק בשיער של כל מי שאת רואה בחוץ,
    תחשבי איזה מעולה אם תקבלי המלצה מוצלחת.

    המלצה על שמפו נגד קשקשים זה לא עניין של מה בכך, הרוב לא עושים את העבודה.
    אזכור בהחלט את ההמלצה הזו לשעת צרה לא עלינו...LOL

    השבמחק
  46. @Neta

    נטע, אה, הבנתי...
    נראה לי שחבל על המאמץ להחיות, תגידי קדיש על המחליק ותתפנקי באחד חדש...P:

    השבמחק
  47. מאחלת לך שהצרה הזאת לא תנחת אצלך :)

    ולגבי עניין חיפוש ממליצות פוטנציאליות, מה, את באשכרה רוצה שאני אתחיל להסתכל מה קורה בסביבה שלי? חחח
    טוב נו, בשביל מטרה נעלה שכזו עושים הקרבות ;)

    השבמחק
  48. גם אני מקווה, אבל בואי נאמר שאם כן יפלו עלי הקשקשים יום אחד, אז כל מחיר שווה את מה שיעלים אותם...

    תשמעי, שנה חדשה, מודעות חדשה... P:
    חוץ מזה, אמרתי לך שעשיתי את זה בעבר וזה הביא לתוצאות.
    חוץ מזה שאלו ששאלתי אותן התלהבו שאהבתי את השיער שלהן...
    תראי את זה כמצווה לאחר... :)

    השבמחק
  49. את צודקת, בטח למישהי כמוני, אם מחמיאים לשיער זאת כמו מחמאה כפולה, בהחלט שווה לעשות למישהי אחרת את היום ככה :)

    השבמחק
  50. נראה לך? בסוף הוא יתוקן.
    חוץ מזה שהיום עשיתי החלקה עם המסלסל והפן וזה נראה נהדר.
    אגב, אני משתמש שמגן חום שך גליס ובסרום של סטייל.

    השבמחק
  51. מיטל - לגמרי שווה!

    נטע - טוב, מקווה שיתוקן.
    החלקה עם מסלסל?...
    אני האמת לא יודעת לעשות חלק עם פן, בגלל זה אני משתמשת במחליק.
    נו, אז גם את משקיעה בשיער שלך, מגן ממכשירים חמים זה מאסט.

    השבמחק
  52. אני מאוד אוהבת את השיער שלי עם פן, אע"פ שבמקור הוא די חלק (לא גולש כמו לפני 15 שנה, אבל עדיין חלק :)

    לא מסתדרת עם מחליקים קרמיים למיניהם, וניסיתי לא מעט. עדיין משתמשת בשיטה הישנה עם הפן (גם לי יש את הפן של איתמר שהוא מעולה. סוס עבודה).
    יש לי עכשיו מחליק שאחותי ממש התלהבה ממנו ואני צריכה למצוא לי זמן לנסות אותו.

    מאוד אוהבת מוצרים לשימוש לפני הפן ויש לי לא מעט, בדר"כ בהמלצה של הספר שלי.

    השמן הזה של קרסטס מעולה!. רכשתי אותו אצל הספר שלי כשהוא יצא ואני ממש מרוצה ממנו. השיער מבריק אבל לא שומני (הוא גם אמור לעלות לבלוג בקרוב). כמוך - לא מסוגלת לחשוב על לשים חומרים שומניים לפני הפן. בתפיסה שלי זה שורף את השיער.

    דווקא את הסדרה הכתומה של קרסטס אני לא אוהבת. מרגישה שהיא מאוד מכבידה לי על השיער, מעדיפה סדרות אחרות.

    אחרי שנים עם בלונד על גווניו, אני לא מתפשרת על איכות מוצרים לשיער, ואני חושבת שמוצרים טובים עושים את ההבדל.

    המברשת הזו תפורה עלייך! הסיבים שלה הם מתכת / פלסטיק ?

    השבמחק
  53. קורינוש, אם היה לי שיער חלק כמו שלך סביר להניח שלא הייתי מחליקה אותו בכלל...P:
    אני לא יודעת לעשות פן (חסרת קורדינציה לגמרי...) בגלל זה אני משתמשת במחליק, ממש מזל שהמציאו את הדבר הזה!
    בהחלט אין על האיתמר! תעדכני אחרי שתנסי את המחליק של אחותך, ההיגיון אומר לי שאם השיער שלך חלק גם ככה אז בדיוק עשר דקות עם מחליק הופכות אותו להורס במיוחד, יותר מהתוצאה של פן.

    החומרים לפני הפן זה מאסט מבחינתי להגנה על השיער, אם יש לך איזו המלצה אז זה הזמן :)

    כיף לך כי כשהשמן הזה יצא לא הצלחתי לקנות אותו... כמו שכתבתי הוא היה סולד אאוט בכל מקום, ממש התבאסתי, אפשר לחשוב שמדובר על מוצר בחמישים שקל...
    מחכה לפוסט כמובן :)

    תשמעי, הבלונד הזה גומר לנו על השיער, חייבים להשקיע במוצרים מוצלחים, מסכימה שעושים לגמרי את ההבדל. חוץ מזה שאת כבר אקס-בלונדינית וזה הורס עליך!

    נכון תפורה עלי המברשת??
    הסיבים מפלסטיק מעוגלים למעלה. מאוד נעימה ולא שורטת.
    בסוף הידית יש שפיץ כזה ששולפים אותו הוא בעצם מחט נסתרת שמתברגת לידית למי שרוצה לעשות שבילים מדויקים.
    מברשת אליפות, באמת, וגם מגיעה בכל מיני צבעים.

    השבמחק
  54. סיקרנתן אותי עם ה- MY WAY? אפשר עוד מידע?

    ודנרה - פוסט מעולה כרגיל! עשית לי חשק לעיניין השמן, לאחרונה (אחרי תיספורת) השיער נהיה יבש בקצוות וממש לא מסתדר כמו שאני רוצה, מוכרים את השמן רק במספרות או שאפשר להשיג גם ברשת?

    השבמחק
  55. תודה מורן :)
    ברשת השמן אליקסיר עוד יותר יקר, מזכיר את הסיפור של להשיג את הלקים של Nfu.Oh ברשת...LOL
    אפשר להשיג אותו במספרות ובמקומות שמוכרים מוצרים מקצועיים לשיער.

    אם הבעיה שלך זה רק בקצוות אולי עדיף לך בכלל להשתמש בסרום שיסגור אותם.
    אני מאוד אוהבת את הסרום של ג'ון פרידה, הוא נמכר גם בסופר פארם ויש עליו הנחות מדי פעם. כתבתי עליו באחד הפוסטים פה (יש קישור לשם במילה תלתלים בפסקה הראשונה פה). סרום מוצלח שעושה את העבודה. אני כתבתי על הצהוב אבל אם את קונה תבחרי בסגול שיותר יתאים למה שתיארת.

    ה- MY WAY שמיטל המליצה עליו הוא קרם לחות לתלתלים, ממש אליפות.
    יחסית הוא כבד. את יכולה לראות אותו בקישור הזה:
    http://he.mywaypro.com/

    השבמחק
  56. מניחה שאין את המוצרים של מיי ווי לרכישה בחנויות, נכון?

    לגבי ג'ון פדידה - ניסיתי פעם ופחות אהבתי, אבל יכול להיות שעכשיו הוא מתאים יותר כי השיער השתנה קצת..

    תודה!

    השבמחק
  57. בטח יש, במספרות ובחנויות מקצועיות למוצרי שיער.

    את הסרום צריך למרוח מעט רק על הקצוות, לא על כל השיער.
    אחריו אפשר להוסיף את המוצר העיצובי, הקרם/מוס/גלייז.
    אם הוא לא היה מוצלח אולי תנסי סרום סיליקוני אחר.

    השבמחק
  58. מורן - החנות הראשית שלהם בהרצליה במרכז מסחרי ליד הכביש של המלונות. ברח לי השם שלו... נו, השעה..

    השבמחק
  59. מיטל, דיברנו על זה פעם שהם מוכרים שם במחירי האתר. לא שווה ללכת לשם במיוחד.
    אני קניתי את הקרם הזה בחנות למוצרי שיער מקצועיים ב- 49 ש"ח במקום 65 ש"ח...

    השבמחק
  60. ואללה? אני לא מצאתי מקום שמוכר אותם בזול :(

    השבמחק
  61. @danra

    תבדקי את התמונת פרופיל החדשה שלי.

    השבמחק
  62. נטע, מה זה בדיוק? לכבוד Halloween?...
    צריך לתת אזהרות לפני ששולחים אותי לראות דברים כאלה...P:
    לא מאמינה ששמת את זה כתמונת הפרופיל שלך!

    השבמחק
  63. את לא יודעת איך הפוסט הזה בא לי בזמן, בדיוק חשבתי שאני צריכה לקחת את השיער שלי קצת יותר ברצינות ולעשות לו איזה טיפול משקם כי אני גם צובעת אז הוא די נראה יבשושי. נראה לי שאני אנסה את הנקטר, נשמע טוב! תודה על ההמלצה :)

    השבמחק
  64. תודה מותק, כולנו צריכות לקחת את השיער שלנו ברצינות, בסופו של דבר הוא משפיע בצורה מהותית על הלוק שלנו.
    הנקטר מעולה, בטוחה שתהיי מרוצה :)

    השבמחק
  65. @danra

    כלל מספר אחד למשפחה מאושרת, זה שאמא תשתף פעולה עם גחמות ליצניות של הילדים והילדים בנפשם.

    וחוץ מזה... כבר "רזיתי".

    השבמחק
  66. נטע, סביר שיש דברים שהייתי שמה להם גבול, מילא שהם משתעשעים, אבל להעלות תמונה כזו מעוותת לפייסבוק? לא היה קורה אצלי, יפה לך שאת ככה זורמת :)

    בכל מקרה הפן מהמם חבל"ז ויש לו ווליום נהדר!
    זה אחד היתרונות של הפן על המחליק אגב, שאפשר לשחק יותר עם הנפח של השיער.

    השבמחק
  67. תודה מיטל ודנרה - אני אבדוק את הנושא:-)

    השבמחק
  68. אני אמנם לא מהמפונפנות אלא מהמוחלקות תמידית (חייבת לחדש כבר את ההחלקה, אם כבר מזכירים את זה) אבל עדיין זכורים לי הניסיונות המתישים והקושי בלהחליק את התלתלים הסוררים שלי, או שמא את הליפה האימתנית והסוררת שלי.

    השנאה שלי לפן נובעת מכמה וכמה סיבות:
    דבר ראשון - לא הייתי (ועדיין) יודעת לעשות לעצמי פן. כנראה משהו בקואורדינציה של להחזיק את הפן מאחורי הראש ומברשת ביד השנייה קשה לי מדי ;)

    דבר שני - אני שונאת פן כי זה תמיד איכשהו שורף לי את האוזן או את הקרקפת ויוצא מצב שאני יושבת מכופפת בפחד כשמתקרבים עם הפן השואג לראש שלי. באמת שזה לא בכוונה, זה אינסטינקט!

    דבר שלישי - זה תמיד מסריח לי את החדר והרצפה מתמלאת בשיערות... מגעיל מאוד.

    דבר רביעי - לוקח נצחחחח לסיים להחליק את כל השיער. לפעמים היה בא לי להתייאש אחרי הקווצת שיער הראשונה והייתי ממשיכה רק בגלל האי-רצון להיראות כמו סוס פוני.


    ואז גיליתי את המחליק שפתר לי הרבה בעיות בחיים, במיוחד את שלוש הבעיות הראשונות, הרביעית עדיין בעינה.
    המחליק הזה הוא מהדוכנים בקניונים? אלה שצצות ממנו בנות שמציעות להחליק לך את השיער? אף פעם לא באמת התקרבתי לדוכנים האלה רק כי אני לא מחבבת במיוחד, בלשון המעטה, נותני שירות בדוכנים בקניונים. חבל שהחוסר אהדה כלפיהם גברה על הרצון לאתגר איזו מוכרת ולתת לה להחליק לי את השיער העיקש באמצע הקניון (באמת שהיה לוקח לה נצח לפני ההחלקה, נ-צ-ח!).

    כבר שמונה חודשים שאני עם החלקה יפנית ומרוצה בטירוף. חוסך לי התעסקויות מיותרות עם השיער. הלוואי שהיה לי כזה שיער בטבעי :) כל אלה עם השיער החלק שבוכות לתלתלים - שבו בשקט!

    השבמחק
  69. רוב הקיץ לא הצלחתי לעשות כלום עם השיער שלי, לכן רוב הזמן מצאתי את עצמי עם שיער אסוף לקוקו גבוה. מרוב שחם ודביק אני לא יכולה לסבול הרגשה של שיער (פזור) על הכתפיים. אני גם מנסה להיפתר מהפוני, אז בכלל לא מסתדר לי כלום.
    אז כן, התברכתי בשיער חלק, נראה לי חלק מידי והייתי מתה לגוון עם לתלתלים מידי פעם. לצערי התלתלים מחזיקים עלי בדיוק שעה אפילו עם הלק החזק ביותר.
    לא מזמן קניתי מחליק/מסלסל של בייביליס, שנראה כמו מחליק רגיל אבל יש לו גם פלטות בצדדים (לסילסול). בינתיים הגעתי למסכנה שאין לי כוח להתעסקות איתו. גם אין לי ניסיון בדברים האלה וכדי להגיע איתו לתוצאות טובות זה יכול לקחת שעה, וגם אני מתה מחום כשאני משתמשת בו, וגם התוצאה לא מחזיקה מעמד (במקרה של סילסול).
    לרוב אני חופפת את השיער, שמה מרכך, מייבשת אותו טיפה ואז מייבשת עם פן. מסיימת עם הסרום של פול מיטשל וזהו. אם השיער לא מסתדר לי, אני הולכת על קוקו. כרגע אני מחפשת רעיונות לשיער אסוף אבל עם קצת "עניין", סוג של תסרוקות קלות ליומיום.

    השבמחק
  70. אנצל את הפוסט לשאלה- יש לי שיער חלק, שאני לא מתעסקת איתו בכלל- שמפו וקצת מרכך וגמרנו. אבל, הבעיה היא שהוא מאוד שמנוני. אני חייבת לחפוף אותו כל יום, כי אחרת הוא נראה נורא, שומני ומבריק ונדבק לקרקפת. ניסיתי כל מיני סוגי שמפו (גם את היקר של לנקירת מהסדרה המקצועית) אבל שום דבר לא עוזר. גם הספר שלי התייאש ואמר שאין מה לעשות. יש לך אולי עצות/ המלצות? 

    השבמחק
  71. @danra
    בדיוק בגלל זה, אני יותר צריכה מחליק על פן, כי לשיער שלי יש מספיק ווליום משל עצמו.

    ובקשר לשעשועים... ביום שאני אקח את עצמי יותר מידי ברצינות, סימן שלקחתי גם פרוזאק וכד'.

    השבמחק
  72. @ליטל

    ליטל, זה ממש נהיה פופולרי ההחלקות הקבועות.
    אני אוהבת את הגיוון ולא רוצה לוותר על התלתלים אז החלקה קבועה פחות מתאימה לי.
    מה גם שלפי התיאור שלך התלתלים שלנו שונים מהותית ;)

    חחח, הרגת אותי עם סיפורי הפן!
    גם אני לא יודעת לעשות פן, נטולת קורדינציה לגמרי בעניין.
    זו הסיבה שאני מחליקה עם מחליק.
    לכן כתבתי שעבורי הפן מטרתו לייבש את השיער בלבד...

    המחליק זו המצאה גאונית ללא ספק. לטעמי הוא אמור לפתור לך גם את הבעיה הרביעית, אבל כמו שכתבתי, רק ניסיון ותכיפות יביאו אותך למיומנות הזו, אחרת זה יקח לך המון זמן כל פעם.

    בארץ מוכרים את המחליקים של קוריוליס בדוכנים האלו בקניונים.
    רק שיש כל מיני דוכנים של כל מיני חברות, אני לא מכירה את החברות האחרות.
    המחליק הצבעוני האדום המנומר נרכש בסלפרידג'ס בלונדון, זה דגם שלא קיים בארץ.
    המחליק השחור נרכש בארץ במסגרת כנס בתחום הביוטי.
    לא יצא לי ממש לקנות בדוכנים. גם המוכרות שם תמיד נראות לי *&%#%&#@ ....
    אבל אולי את כן צריכה לאתגר איזו מוכרת, לכי תדעי, אולי היא תפתיע אותך...

    העיקר שמצאת מנוחה ונחלה בהחלקה יפנית. אבל זה עדיין אומר שאת צריכה להחליק את השורשים עד להחלקה הבאה, לא?
    ובאמת אלו עם החלק הטבעי שינוחו, הטיעונים שלהם שתלתלים זה הכי נשמעים הכי לא אמינים שיש...P:

    השבמחק
  73. @Edenable

    עדן, נשמה יקרה שלי, תרשי לי להתקשות להזדהות עם הבעיות שהיו לך בשיער בקיץ...
    יש לך שיער בלונדיני חלק טבעי ומושלם (גררר) אז תשבי בצד... P-:
    כשחלקות טבעיות אומרות שבא להן תלתלים זה פשוט לא נשמע אמין, בדיוק כתבתי על זה לליטל. איזה צרות יש לכן...
    אין ספק שלהשתמש במחליק או מסלסל צריך ניסיון, זה לוקח זמן. אבל אחרי שאת מגיעה איתו לתוצאות ותלתלים/גלים ראויים, אין מנוס מלרסס עליו בנדיבות ספריי חזק לשיער שיחזיק את כל הדבר הזה, אחרת לא מפתיע שזה מתפרק. השיער תמיד ישאף לחזור למצב הטבעי שלו - חלק..
    הסרום של פול מיטשל מעולה, אני מתה עליו. עם השיער שלך אין באמת סיבה שתשקיעי יותר מזה. מה שכן, אולי כדאי לך להשתמש בספריי או קרם הגנה ממכשירים חמים לפני הייבוש בפן, חוץ מהגנה הוא בטוח יהפוך את השיער לעוד יותר רך ומבריק.
    בנוגע לעיצובים, עם השיער הארוך שלך את הרי יכולה לעשות כל דבר שבא לך. למשל להשתמש במסלסל רק בחלק התחתון של השיער, לעשות גלים כאלו וכו'.

    השבמחק
  74. @Sandy

    סנדי, כל החלקות טבעיות החליטו להופיע פתאום?...LOL
    תשמעי, שיער שומני זה באמת לא פשוט. ממה שאני הבנתי, ככל שאת חופפת יותר כך הוא מפריש יותר שומן.
    לכן ממליצים שגם למי שיש שיער שמן לא לחפוף כל יום אלא פעמיים בשבוע מקסימום. בהתחלה זה קשה כי את מרגישה שכל המוח מוצף בשומן, אבל מהר מאוד זה מתאזן ואת תראי שהוא יפריש הרבה פחות.
    אז חוץ מלהפסיק לחפוף כל יום (וזה לא משנה אם תשפכי כסף על שמפו יקר, זה לא ישנה כלום), למה שלא תעזרי בשמפו יבש? תשתמשי בו בימים שאת לא חופפת, תעזרי בו בשביל לדחות את החפיפה. יש בסופר פארם שמפו יבש שנקרא בטיסט ועושה עבודה מצויינת (כתבתי גם עליו באחד הפוסטים יש קישור פה). אין לך מה להפסיד בלנסות, לא?...

    השבמחק
  75. @Neta

    נטע, זה הגיוני, אז אני מאחלת לך שהמחליק יחזור במהרה מהתיקון.
    זו בהחלט העונה לנצל אותו כמו שצריך.

    השבמחק
  76. @danra
    אצלי כמעט תמיד זו העונה בשבילו.
    ואני עדיין מקווה, למרות שאתמול נרמז לי שיש מצב שהוא אבוד.

    השבמחק
  77. המממ, אני לא אגיד 'אמרתי לך'...
    לכי תתפנקי לך באחד חדש, במיוחד אם כל השנה זה העונה בשבילך :)

    השבמחק
  78. לי יש שיער מעט גלי,אני חופפת שמה קרם לחות או משהו שומני ומעליו כדי שיהיו לי תלתלים אני שמה מוס של וולה הכי חזק וזהו, השיער נראה יפה ומתייבש טבעי בלי הפן,(רק כשאני ממהרת לצאת וזה תקופת החורף אני מעט מייבשת בפן כדי שלא אתקרר)
    זו הנוסחה לעיצוב השיער שלי. לעיתים במקום מוס אני שמה ג'ל או משהו שמקשה את השיער.לעיתים רחוקות אני משנה ,וחוזרת למוצרים הקבועים.לרוב אני הולכת עם תלתלים .

    לגבי שיער חלק אני לא רואה את עצמי מחליקה לבד את השיער ולכן יש לי פן פשוט כדי להעביר על הפוני,כשאני רוצה להתפנפן אני הולכת למספרה לעיתים רחוקות.

    יש לך המלצות טובות לגבי תחזוק השיער ובעצם למה לא לנסות מוצרים אחרים ומידי פעם לנסות להחליק לבד. אך אני מטבעי עצלנית והולכת על הידוע והמוכר.
    וזה חבל כי טוב לנסות לפעמים מוצרים/דברים חדשים והרבה פעמים מופתעים לטובה.

    השבמחק
  79. בקי, הכי נוח ופשוט זה להשאיר את השיער המתולתל טבעי, באמת השקעה מינימלית לתוצאה מקסימלית.
    המוס החזק של וולה שכתבת עליו לא מקשה לך את השיער כמו הג'ל שאת שמה?

    יש הרבה שבאמת מחליקות רק את הפוני, השיער שלי מתולתל מדי וזה יראה מוזר אם אחליק רק חלק ממנו. חוץ מזה שאני לא יודעת להחליק עם פן...

    תודה רבה, אין מנוס מלהתנסות, עם הזמן יוצאים מוצרים טובים ומשופרים וחבל לפספס אותם.

    השבמחק
  80. @danra תגידי!
    וחוץ מזה שאני צריכה:
    1. שיתצא הודעה רישמית הדבר "זיכויינו" של המכשיר
    2. למצוא מחליף ראוי במסגרת התקציב.

    השבמחק
  81. ואגב, זוכרת שבשנות השמונים היה אופנתי "טוסטר" לשיער? חחחחחח פשוט הדבר הכי הזויי ובכל זאת, כל מי שלא היה לה טוסטר, היתה עושה ים צמות קטנות בשביל לקבל את אותו אפקט.

    השבמחק
  82. נטע, נו, לפחות השלמת עם האובדן...;)
    1. ?
    2. יש רעיונות? מה התקציב?

    איך אפשר לשכוח את הטוסטר??
    אגב, עד היום יש כאלו שעושות צמות...!

    השבמחק
  83. @danra

    "זיכרויינו"- שמח' תיקוים תתייאש סופית.

    היורש מתעתד להיות זה
    http://www.amazon.com/Remington-Straight-Ceramic-Straightening-Tourmaline/dp/B0009OAFWU/ref=sr_1_30?s=beauty&ie=UTF8&qid=1318761316&sr=1-30

    תובנות???

    השבמחק
  84. נטע, מהקישור אני מבינה שאת שומרת על חוש ההומור שלך...;)

    השבמחק
  85. אנונימי16.10.2011, 23:16

    היי אשמח לשמוע איפה רכשת את ה tresemme? אני רוצה לקנות מוצרים שלהם אבל אני לא יודעת איפה מוכרים אותם.. תודה!

    השבמחק
  86. אני קונה את המוצרים של TRESemmé בארה"ב, לכן המחיר בדולר.
    אני מניחה שאת יכולה להשיג גם באיביי.

    השבמחק
  87. @danra
    ממש לא, למה? זה מחליק של רמינגטון לעבודה על שיער רטוב...

    השבמחק
  88. היייי ....קודם כל, קראתי את הפוסט ומיד חלקתי אותו בקיר שלי בתוספת המלצה חמה
    במיוחד...מפני שאני חושבת ששיער מטופח , נקי, מבריק ויפה זה א ב בטיפוח, השקעה טובה בו , נותנת לי להרגיש זוהרת וחוסר השקעה
    נותן הרגשה של ליכלוך (אפילו שהוא חפוף) והזנחה.
    אז הפוסט הזה הוא מאסט מבחינתי במיוחד בשל היותו כל כך מושקע .
    קודם כל שני...החגים האלה עם כל הכבוד להם , משמינים! במיוחד אם עושים אותם אצל אמא...
    הייתי חייבת למחות על כך!
    כעט קראתי שוב את הפוסט בעיון רב ....ואני מחזקת את דברי, מבחינת טיפוח השיער , אני מסודרת עכשיו. יש לי את כל הידע שהייתי צריכה,
    והייתי צריכה!
    כבר הרבה זמן , בערך לפני ארבע חודשים, שזו גם הפעם האחרונה שביקרתי במספרה, החלטתי שאני רוצה מחליק.
    הספר שלי הוא אייל שקד במספרת, פלנט-איקס , מנדלי 9 פינת בן יהודה ת"א. (דנרה, מותר פרסומות נכון?!....ברור , זה לא ערוץ מסחרי, כאילו דא! P:)
    הוא גדול, אין עליו מבחינתי, אבל זה עיניין אישי של טעם וסגנון, אני אוהבת ,מבחינתי הוא אמן ולקח לי הרבה זמן למצוא אותו,
    את ה-"ספר".
    יש לי שיער מאד ארוך (תמיד היה לי חוץ מפעם אחת שהלכתי על ממש קצר, בגיל 19 , היה ממש יפה אבל לא מתאים לי לעכשיו)
    הוא לא חלק וממש לא מתולתל אבל גם לא הייתי מגדירה אותו גלי , לפעמים אני מגדירה אותו מעפן.
    אני תמיד משאירה את האורך ולאחרונה הולכת על תספורות עם דירוגים אגריסיביים , על גבול הפריקי אך מופרע.
    אני לא צובעת , הוא שחור פחם באופן טבעי והוא מסתדר נהדר דווקא, אחרי חפיפה מסכה וסרום כלשהו.
    כבר מזמן הבחנתי ולמדתי שככל שהוא יותר ארוך הוא יותר מסתדר ואין חובה לפנים והחלקות, אני חושבת שזה קשור למשקל שלו, ככל שיותר כבד אז הוא פחות סורר.
    לגבי הנפח, מזה אף פעם לא היה לי חסר, ההפך, היה יותר מידי והייתי יותר מגדירה אותו תמיד אבו נפחא.
    עם השנים והנשירה התמידית שיש לי , היום הוא הגיע למצב של נפח סבבה ולא יותר מידי.
    אז מה באתי להגיד......שמאז שהחלטתי על מחליק , כל הזמן קיוויתי בליבי שתעשי פוסט בנושא...אפילו ניסיתי ללכת על שיטת השידור הטלפתי...ומידי פעם הייתי אומרת, בליבי,
    דנרה , תעשי פוסט על מחליקים , תעשי פוסט על מחליקים, נו תעשי פוסט על מחליקים!!!!
    כי בעניין הזה ממש לא רציתי לעשות קניה ספונטנית, בלי סקר נרחב על מה הטוב ביותר.....
    והנה, הרי עשית זו (אני פשוט מדיום LOL )
    תוך כאדי הציפיה לפוסט הזה, קיבלתי במתנה מחליק של חברת רמינגטון שמוגדר כמחליק לשיער קצר, זה כבר ביאס וגם מיד הרגשתי שזה לא מה שאני רוצה , אבל גם לא ביקשתי, אז מה לא אקח?
    שקיבלתי אותו ישר התייעצתי איתך מה עושים ואיך...הסברת לי כפרה והכל, אבל ת'אמת עד עצם היום הזה דחיתי את השימוש בגלל הביאוס הזה על סוג המחליק.
    טוב בא לי לספר משהו, אני לא ממש למדתי בבית ספר ובגיל 15 בערך , התחלתי לחפש את עצמי ומה לעשות איתי (אמרתי לעצמי , מיפז, מה יהיה איתך, מה אני יעשה איתך..)
    באותה תקופה גרתי בתל אביב והחלטתי ללכת ללמוד איפור וספרות....לא יודעת, אז , הלימודים האלה היו מין ברירת מחדל למי שלא מסתדר עם ספרים ומחברות.
    אולי הלכתי ללמוד בגלל זה ואולי כי רציתי את ההכשרה הזו בשביל לשדרג את עצמי.
    מה שבטוח אלו לא תחומים שבכלל רציתי לעסוק בהם, לא אז ולא עכשיו. עם כל הכבוד ויש כבוד.
    גם אז רציתי את הדבסט, כמו ברוב התחומים, וספרות הלכתי ללמוד אצל שוקי זיקרי ואיפור אצל ירין שחף...באותה תקופה היו נחשבים ביותר.
    אצל זיקרי לא החזקתי הרבה זמן, מה שזכור לי רק שבאתי לכמה שיעורים, תמיד מעופפת ובהשפעת רוח הנעורים ומספריים לא היה רצוי שאחזיק וגם לא החזקתי.
    אצל ירין שחף דווקא סיימתי את הקורס, זה בכלל לא מעיד על כך שהייתי ברוב השיעורים, אולי אפילו לא במחציתם , אבל תעודת גמר יש ואף קיבלתי ציון 90 P:....
    רק חבל שעד עצם היום הזה לא טרחתי לקחת את התעודה הזו.
    מה שכן יצא מזה , זה שהמרק הוא רק תירוץ (שקדי מרק אסם, הפירסומת).
    אמרתי עם אני לומדת, חייבים להיות רציניים לא ? ומהר מאד עוד לפני שלמדתי איך שמים ת'קליפסים האלה בשיער, בשביל לחלק אותו לפני שניגשים לפן,
    (ככה לימדו אותנו..הנה בכל זאת אני זוכרת משהו , ואיך מדגישים תווי פנים לפי תאוריית כהה משקיע בהיר מגביהה....
    הצטיידתי במיטב הכלים למאפר המקצועי, שכללו מזוודת איפור , סטייל אני מאפרת מקצועית, נא לשים לב (הלווהווו), סט מברשות מלא שיער טיבעי לא זוכרת של איזה מותג
    וכמובן איפור על שלל שימושיו אני חושבת שרוב המוצרים היו של המותגים, מייק אפ פור אוור ובועז.

    השבמחק
  89. ובקטע של הספרות קניתי פן של איתמר , אז קניתי אותו בסנטר , בחנות חשמל חיצונית שלו שיושבת על רחוב דיזינגוף, אני חושבת שהחנות הזו קיימת עד היום.
    הגירסאת איתמר שקניתי אז , נחשבה להכי מקצועית. זה היה איתמר 2600 בצבע אדום.
    אגב הוא קיים עד היום ועובד כמו חדש, אולי כי לא נעשה בו שימוש בשוטף ....אבל לפני הרבה זמן כבר אמא שלי החליטה לאמץ אותו, בתקופה שהייתי אצלה , ומי אני בכלל שאבקש אותו חזרה.
    עכשיו אני רואה שהפן הזה עדיין שולט בגיזרה, הייתי אצל אימי שבוע שעבר והם ניראים בדיוק אותו דבר רק שאצלי במקום 3600 רשום 2600 ...והשחור בהרבה יותר יפה לטעמי , גוון מקצועני כזה.
    אז על הפן אני אוותר, בכל אופן האישיו פה זה המחליק, פשוט אחכה שהשיער ייתיבש לו בשקט.
    עם זאת שהשיער מסתדר לי כביכול והכל, לכולנו יש בד היר דיי וגם תמיד רוצים לגוון או לתת ערך מוסף ללוק, לכן כל כך רציתי שתעשי פוסט כזה!
    עכשיו אני חושבת שזה המקום הנכון במגילה שלי חח, לשבח אותך על ההשקעה.
    הכל מוסבר ומודגם בצורה יוצאת מין הכלל!!!, התכשירים והמכשירים ומה ואיך לעשות איתם בדיוק!!
    לא שאני מופתעת, אך שוב כמו תמיד מבסוטה ממך...החומר הגנה ממכשירים חמים והשמן להזנה וזוהר -ליגה!!! ...כמו תמיד.
    הפעם אני גם יכולה להגיד לפני השימוש...אני מכירה את קרסטס, לא היה מוצר שלהם שהשתמשתי והתאכזבתי . תמיד חשבתי על המותג הזה כמחולל קסמים.
    השמן- בלי שום קשר למחליק ועם קשר למחליק ניראה כ"שמן החלומות לשיער" ...אני חייבת!!!
    על הטרמיק אין מצב שאני אדלג אחרי שארכוש את המחליק!
    טוב, ה-מ-ח-ל-י-ק - קודם כל בעניין פה של העיצוב, השחור אמנם נותן את הרושם של המקצועי, אבל ליד המנומר הזה (גרררר) הוא ניראה מסכנוני כזה ולא אטרקטיבי,
    עדיף לו, לשחור, שלא יעמוד ליד הנמרה הזאת כי היא עומדת לטרוף אותו עוד שניה.
    800 שח....אכן יקר. אבל כמו שרציתי בזמנו רק את האיתמר (ואז לפי מה שזכור לי הוא עלה הרבה יותר מ500) ואפילו שהשיער שלי לא כזה סבוך וקשה לעיצוב, מה ניראה לך שארצה עכשיו? :)
    ברור שאת המחליקה הנמרית! אני מזהה איכות שאני ניתקלת בה ואת שמת לי אותה מול הפנים.
    יש דברים שאני רוצה בהם את "הכי טוב" וזה אחד מהם....ואיתך אני לא מתווכחת! :)
    עוד דבר קטן, יש מחליקים שגם מתלתלים בו זמנית, אני מניחה שאם לא ציינת , הנמרה שלי רק בקטע של יישורים..?..
    המסרק הקרמי נשמע סבבה, וגם מזה להשקיע עוד 70 שח אחרי ההשקעה העיניינית והרצינית.
    אה והמעמד...זה חמוד עיצובית..גם אני חושבת שאם וכאשר יהיה לי , אשתמש בו רק כמעמד (גם אין לי בכלל אייפון), אבל כפי שאמרת גימיק נחמד לשידת האיפור או לפינת ההחלקות...
    (עוד לא החלטתי איפו אני רוצה להציב את הטייגר רד סטרייט שלי LOL ..שיהיה שלי).
    שוב פינקת באקסטרות כגון השמפו היבש , סחטיקה,
    והמברשת!!! גדול!!! ענק!!!, אני מתכוונת לסטיקר כמובן (וגם לצהוב כי הוא שלך)
    לא חולקת עלייך שנכתב כאילו עלייך , וזה על סמך ההכרות בנינו ויש הכרות :)
    ולגבי ה-ביץ, שתקום הבחורה שתגיד שהיא לא רוצה להיות ביץ....לא כאדי לך לקום , אני אענה לך....
    דנרה , בשביל להיות ביץ צריך לדעת מה המשמעות של להיות ביץ......את בטוח יודעת!!!
    למי שמתבלבל במשמעות......את BITCH עם לב זהב!!!

    השבמחק
  90. אה....תודה אמרתי???

    תודה רבה לך דנרה!!! מכל הלב!!!

    השבמחק
  91. @מיפז

    מיפז יקרה, תודה מותק, כיף לשמוע!
    שיער מטופח עושה לנו חלק מהותי מהלוק, חבל בהחלט לא להשקיע.
    כמה זה חשוב למצוא מעצב שיער שאוהבים, שיודע לזרום גם עם מה שמחמיא וגם עם מה שרוצים.
    נשמע שהשיער שלך מסתדר עכשיו בלי שצריך להשקיע בו יותר מדי, כמובן שאורך משמעותו משקל וזה מפחית מהנפח.
    תשמעי, אולי הטלפתיה עבדה...LOL
    אני מדי פעם עושה פוסטים על שיער וידעתי שכשיגמר הקיץ אהיה חייבת לעשות על החלקה, אז הכנתי הכל מראש.
    עכשיו עם המחליק שלך את יכולה לעשות ניסיונות בכיף!
    וואו, לא ידעתי שלמדת גם ספרות וגם איפור! כל הכבוד שלפחות עשית משהו עם עצמך בכזה גיל צעיר.
    פשש, איזה סיפור דפקת פה, הפתעת אותי!
    שמחה שאת מרוצה מהפוסט ושהוא ברור (וחפרני...חחח).
    הנקטר טרמיק מוצר מעולה, מה הכוונה אחרי שתרכשי מחליק? יש לך כבר מחליק ותסתדרי איתו.
    אחרי שתתנסי איתו תדעי מה טוב לך יותר ומה פחות במאפיינים שלו וכך תדעי מה את רוצה מהמחליק הבא שלך.
    בכל מקרה את הדגם טיטניום המנומר אין בארץ אבל דגם הטיטניום השחור פה מגיע גם בוורוד.
    השמן שווה חבל"ז! אני משתמשת בו גם על השיער הטבעי, פינוק.
    האיתמר פן מדהים, בהחלט מגיע לו כל התשבוחות על זה שמחזיק כל כך הרבה זמן.
    אם עכשיו את בלי פן, אז בחום אני ממליצה על האיתמר, קראתי פה בתגובות שיש כאלו שממש החזיק להן שנים והוא כמו חדש. ברור ללכת על הבסט :)
    אני לא בעניין של תלתולים בגלל השיער הטבעי שלי, לא צריכה מכשיר מתלתל, פשוט שמה קרם ומכווצת כזה.
    אבל בעיקרון עם כל מחליק אפשר לעשות גם תלתלים, זה עובד אותו הדבר, יש מלא סרטונים ביו טיוב שמחראים איך לעשות את זה, פשוט לגמרי.
    בלי המסרק הקרמי היה לי ממש קשה להחליק, זה ליסודיות ולמפונקות אבל גם מקצר את הזמן של ההחלקה בגלל הנוחות. אחרי שאני יודעת כמה הוא עוזר לי הייתי משלמת גם פי 2 עליו...
    המברשת לשיער הצהובה מפילה, אה? אני הרוסה עליה!
    וכן, יש שיאמרו שאני סוג של ביץ', אין לי בעיה עם זה.
    אבל על לב הזהב לא הייתי חותמת... ;)
    תודה נשמה <3

    השבמחק
  92. אלהן כפרה....
    ספר/ מעצב שיער, זה סופר חשוב למצוא כזה אחד שגם מבין וגם יודע כמו שאמרת, ולי ממש לקח שנים למצוא, תמיד אחרי ביקור במספרה , זה היה הביקור הראשון והאחרון , חוץ מיגאל מנתניה (LOL על השכונתיות) שאליו תמיד חזרתי עם זנב נגרר אחרי שהתבאסתי מה"חדשים",...קיצר עד שמצאתי את המספרה שלי.
    שמעי, תמיד יש מצב שהטלפטיה תעבוד, כן?!..חח חולה עליך..אבל אני בטוחה שפוסטים כאלו מכינים מראש בצורה מסודרת ושולפים במאני טיים, ככה הפוסט ניראה ולכן כל כך אהבתי.
    סיפור מפתיע?, מפתיע שהוא מפתיע,ולמה הוא מפתיע חחח...אבל את חפרני מאמי??? אין מצב, את כל מילה במקום לא יותר מידי לא פחות מידי ,חלק מהמקוצועיות שלך בבלוג שאני כל כך אוהבת.....אני חפרני בר חפרני אם את בקס באני חחחח...לא רציני יוצא לי מגילות אני לא יודעת ממה זה נובע...לפעמים אני חושבת מהקושי בלהתרכז בלכתוב...ואולי זה בגלל שאני רואה בך כחברה כזאת יעני שזה הבית שלה ואפשר לבוא ולשתף וזה מקום מוגן כזה ..כאילו את מבינה....קיצר סיבכתי את עצמי...חח
    מאמי מותק שלי אני יודעת שיש לי מחליק אני יעשה ניסיונות איתו בסדר, אבל אמרתי והדגשתי , אני רוצה את הכי טוב!! P: חחח (ברור שפה את צריכה להגיד ,מי מונע ממך מותק חחח )
    ומביחנת התרשמותי על התרשמותך הוא כזה!
    ומה ז'תאמרת? אני לא יכולה לרכוש ברשת את המנומר האדום שלי? :(
    כפרה התבלבת ואני יודעת גם למה ...זה לא אשמתך יפה שלי גם לי זה היה קורה...אני גם כתבתי על האיתמר שיש לי אותו שנים והוא מחזיק שנים...את פשוט קראת חלק מהתגובה שלי וזה....הבנת?...הבנת! אחלה מממאווה :)
    עכשיו הבנתי שאפשר לתלתל עם כל מחליק, מגניב איזה מזל שאמרת לי...אשתמש גם בעצתך , קרם קיווץ , אך לפעמים בא לי בקבוקים כאלה רק בקצוות השיער....
    כן נכון, אמרת שהמסרק הקרמי גם מקצר תהליכים ושחכתי זאת בתגובה..הנה גם אני חטאתי בתגובה מאוחרת מקריאתי ;)....קיצר הוא מגניב לאאלה.
    המברשת הורסת מותק!!!! פגז!!!
    אל תחתמי אני חותמת!
    ......רק אהבה כפרה עליך , רק אהבה!!!! נשיקות

    השבמחק
  93. מסכימה לגמרי, אין לי מושג מה אעשה בלי הספר שלי, אשתגע...
    האמת כן, הפוסטים שלי כולם מוכנים מראש ואז אני עושה התאמות של הרגע האחרון.
    אם אני לא אתכנן אז זה יצא סתם כמו איזה סקירת מוצרים ולא בצורה מגזינית כזו, של סיפור, נושא לכל פוסט. וסקירות מוצרים יש מספיק בבלוגים אחרים, לא מספיק מיוחד לטעמי, מאוד טכני כזה.
    תשמעי, כן, קצת חפירתי, כי הפוסטים מקיפים כאלו, ארוכים, ואני מנסה להעביר מידע בצורה הכי תמציתית ומעניינת שאני יכולה.
    ברור שאת רוצה את המחליק הכי בסט, אבל לכל אחת יש בסט אחר כי לכל אחת יש שיער אחר, לכן קודם תתאמני על שלך ואז תדעי מה את רוצה.
    למה קראתי חלק? קראתי כל מה שכתבת על האיתמר וכמו שלך הוא החזיק שנים יש עוד הרבה כאלו, לכן ברור שמדובר על מוצר איכותי.
    לבקבוקים צריך בהחלט להשתמש במחליק/מסלסל ואח"כ ספריי שיחזיק את זה.
    אבל קודם תלמדי לךהחליק עם המחליק, אח"כ תלמדי לתלתל איתו :)
    נשיקות מותק!

    השבמחק
  94. איווה, אמרת ת'מילה שחיפשתי, פוסט מגזיני,...זוכרת אמרתי לך שאת כמו בעלת טור הכי אהובה, אז זה גם מה שהתכוונתי.
    הבלוג שלך מאד מיוחד לטעמי!!!
    את אכן מצליחה ובגדול להיות תמציתית ומעניינת ומשאירה טעם מתוק בפה של עוד.
    מאמי אני לא מבינה , אמרת שטיטניום זה הדור הבא ומכל המחליקים שיש לך בחרת להציג אותו. לא ראיתי בהתרשמות שלך מהביצועים שלו משהו שאני לא רוצה או לא מתאים לי. מה שעוד המחליק שיש לי מוגדר לשיער קצר. אני רוצה משהו כמו האיתמר שבאמת השם שלו מחזיק כבר שנים והוא גם מוכיח את עצמו אבל במחליק כאילו.
    התרשמתי מדברייך שהוא משהו בסגנון, אם בעניין המחיר וכל זה אני משערת לעצמי אפילו כמעט בטוחה שמחליק במחיר נוח יותר יהיה מספיק, מפני שהשיער שלי דיי נוח, אבל כפי שכתבתי בעניין הזה , זה חשוב לי.
    אם יש לך עוד משהו להוסיף לי או להאיר את עני , אני אשמח ...כאילו אני ניסיתי להעביר לך מה הסוג שאני רוצה ...ואולי אני צריכה לדעת דברים נוספים ...בכל אופן , אני רואה את זה כאותה הערכה והתרשמות כמו שראיתי לפן איתמר בעבר.
    סליחה סליחה סליחה מאמי....ברחה לי כניראה מילה מהמשפט שקראתי , זה דבר שקורה לי לעיתים, סילחי לי, באמת!
    חח מאמי ברור ..אני קודם אלמד להחליק טוב טוב ורק אז הגיע למלאכת הסילסול...אבל סימכי עליי יש לי קליטה מהירה ...בכל הנוגע למה שאני רוצה :)
    נשיקות כפרה חזרה, ושיהיה לך אחלה ערב!!!

    השבמחק
  95. אה...ותפסיקי להגיד בסט..חחחח (בדיחה אישית שלנו) תגידי ד'בסט

    השבמחק
  96. תודה רבה מותק, אין כמוך בפרגון!
    כתבתי שהטיטניום מוצג כדור הבא, אם זה מה שיתפוס - ימים יגידו.
    הנקודה שלי זה שאין מחליק אחד שהוא הכי טוב, יש לכל אחת את המחליק שהכי מתאים לה, שהכי מוצלח עם השיער שלה. אחרי שתשתמשי זמן מה בשלך את תרגישי את ההבדלים בין מחליק למחליק ותוכלי לדעת למה את הכי מתחברת, הרי השיער שלך שונה משלי ומשל אחרות, גם כתבת שהוא נוח יחסית ואולי לא צריך להשקיע במחליק כל כך יקר. נכון לעכשיו הכי טוב שתצמדי למחליק החדש שלך ותראי שאת בכלל משתמשת בו, חבל לקנות סתם.
    בטוחה שמהר מאוד תהיי מיומנת וד'בסט גם בהחלקה וגם בסלסלול ;)
    ערב מקסים בובה.

    השבמחק
  97. סבבה הולך!!! נכון לעכשיו אני נצמדת לשלי לפחות לחודשיים הבאים! צודקת אראה אם בא לי טוב לעיתים קרובות ואז אחליט....אבל מה שהולך מהר בא לי טוב.....טוב טוב טוב אני נצמדת נצמדת...(גם ככה אין לי אפשרות עד עוד חודשיים , יש לי דברים קודם...וזה הזמן שתיכננתי לי)
    אני יהיה ד'בסט כפרה אם רק ארצה :)
    <3

    השבמחק
  98. אני מאד אוהבת את המחליקים של החברה הזאת.
    לי יש את הקלסיק והוא מעולה, מרגישים הבדל בין החברות

    השבמחק
  99. רוני, מסכימה איתך, יש להם בהחלט מחליקים איכותיים.
    הקלאסיק הקרמי גם אותו ניסיתי פעם, מוצלח בהחלט!

    השבמחק
  100. @danra

    הי,האמת שנוח שיער טבעי מתולתל כמו שכתבת(אצלי גלי וכדי שיהיה מתולתל חובה לשים קרם ומוס או ג'ל)
    וכן המוס מקשה כמו הג'ל.
    אך ההבדל בין להחליק שיער לבין שיער מתולתל הוא:כשעושים לדוג' פן(במקרה שלי אצל ספר כי אני לא יודעת)השיער יפה עד לחפיפה אפילו שבוע ימים ,אני לא עושה כלום קמה בבוקר והוא מסודר.
    בתלתול צריך כמעט כל בוקר קצת להרטיב לשים מעט מוס או ג'ל כך שזה לא הכי נוח. לעיתים ההתעסקות בשיער מתישה מעט.
    הנוח מבחינתי שאני חופפת שמה את החומרים הרצויים ויוצאת.
    ובהקשר אחר הרבה פעמים את כותבת שמות מוצרים יצרנים וכו' שאין לי מושג איני מכירה וגם מילים שאני שואלת מה זה?כי ההתעסקות שלי,הידע וההבנה פחות משלך.

    השבמחק
  101. בקי, מסכימה לגמרי שעם פן יש הרבה פחות התעסקות בשיער.
    פעם אחת מקדישים חצי שעה וזה חוסך לנו זמן בימים הבאים.
    אם יש משהו שלא ברור בטקסט את תמיד מוזמנת לשאול :)

    השבמחק
  102. פוסט מעניין ומקיף :)
    למה אי אפשר להיוולד עם שיער יפני, צבע גוף ברזילאי ועיניים סקנדינביות?

    השבמחק
  103. תודה אנסטסיה :)
    פלוס מינוס תיארת את האידיאל שלי...LOL

    השבמחק
  104. Great BLOG...can u come do my hair??? ;)

    השבמחק
  105. ha ha... thanks, on my way...LOL

    השבמחק
  106. כמו תמיד, הבלוג שלך פשוט נפלא. יש לי שיער ארוך ויחסית חלק ואני משתמשת במחליק מדי פעם, כשבא לי להשקיע. בהמשך לדברים שכתבת, רציתי להמליץ לך על סדרת המוצרים של ג'ון פרידה, שנקראת 'פריז-איז' (Frizz-Ease). אני משתמשת במוצרים מהסדרה כבר שנתיים ולחלוטין רואה שיפור בשיער שלי. אהוב עליי במיוחד הסרום הצהוב שמגן על השיער מחום השמש ומהחום שפולט המחליק. אני משתמשת בו גם לפני סירוק השיער והוא נותן לשיער ברק ומחזק אותו. יש בסדרה גם קרם ומסכה- כדאי לנסות- על השיער שלי לגמרי רואים את השינוי (הוא שיער שנוטה להישבר בדרך כלל). קיצור, מומלץ מאוד! [למען הסר ספק, קניתי את המוצרים מכספי שלי, אין לי שום קשר לחברה.] רק רציתי להמליץ כי שיער שמוחלק ללא סרום לרוב נוטה להיות דליל ולהישבר ולהישרף, והמוצרים שלו בהחלט מונעים מהשיער שלי להיראות ככה (וגם ביקור במספרה ליישור קצוות כל כמה חודשים...) :) זהו. ושוב, אחלה פוסט.
    ~רעות

    השבמחק
  107. תודה רבה רעות :))
    לג'ון פרידה יש מוצרים מעולים גם לדעתי ואפילו המלצתי פה על הסרום הצהוב הזה!
    יש קישור אליו בפסקה הראשונה פה במילה תלתלים.
    את המסכה לא יצא לי לנסות אבל בהחלט אבדוק אותה עכשיו כשאת ממליצה.
    אני משתמשת הרבה במסכה של קרסטס ובסרום של פול מיטשל שגם אליו יש קישור לפוסט פה איפה שכתבתי על השמפו יבש.
    מסכימה איתך שזה מאסט כי שיער מוחלק הרבה יותר שברירי ופגוע. חייבים להשקיע בו.
    תודה רבה שוב כיף שאת פה :)

    השבמחק
  108. אנונימי6.2.2012, 23:24

    היי (:
    אני חייבת לשאול , האם בישראל קיים השמפו שציינת בפוסט ? של TRESemmé ? או שהוא נמכר רק בארה"ב ?

    השבמחק
    תשובות
    1. השמפו היבש של טרסמה לא נמכר בארץ, המותג הזה בכלל לא נמכר בארץ.
      אבל שמתי קישור בפסקה שלו לפוסט קודם בנושא שמפו יבש שבו המלצתי על השמפו היבש של בטיסט שאת יכולה להשיג בסופר פארם.

      מחק
  109. היי,
    היום קיבלתי את המחליק שהזמנתי ואני אחפש את המוצרים שהמלצת עליהם.
    ניתן למצוא אותם בסופר פארם או בחנויות מיוחדות?

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף, תתחדשי על המחליק!
      את המוצרים של קרסטס אפשר למצוא בחנויות למוצרי שיער ואצל ספרים.
      הטרסמה הוא מחו"ל.
      ממליצה לך ללחוץ על התווית "שיער" בסוף הפוסט בשביל שיעלו לך כל הפוסטים בנושא ולקרוא על עוד כל מיני מוצרים רלוונטיים ולראות למה את הכי מתחברת.

      מחק
  110. אנונימי17.9.2012, 12:50

    היי, שאלה לגבי סילסול שיער, דווקא...יש לי שיער מתולתל אבל מקדימה הוא פחות מסתדר, אל תשאלי אותי למה (כנראה בא לו להפגין נוכחות מרגיזה לפעמים...). אני רוצה לפעמים לעבור עם מסלסל שיער רק על החלק הקדמי. שאלתי היא כזו:
    בד"כ אני שמה על השיער (אחרי החפיפה) קרם לחות + סרום של קרסטס ונותנת לו להתייבש. אם אני רוצה לסלסל רק את החלק הקדמי, איך אני עושה את זה מבחינה לוגיסטית? מורחת קרם לחות וסרום על כל השיער ואחרי שהוא מתייבש מסלסלת ומעצבת איפה שבעייתי? שומרת את החלק הבעייתי נטול קרמים וסרומים ומסלסלת אותו אחרי שהוא מתייבש? שמה מוס/קרם/סרום אחרי העיצוב? בקיצור, הצילו.... =)

    השבמחק
    תשובות
    1. המממ, באמת לא פשוט העניין. כמובן שהכי טוב זה לנסות כל אופציה ולראות למה השיער מגיב הכי טוב, הרי כל שיער מתנהג אחרת.
      מה שאני הייתי עושה זה לא מורחת כלום על האזור אותו רוצים לעצב או במקסימום מורחת קצת קרם הגנה ממכשירים חמים כמו הנקטר שפה. מייבשת את השיער עם מייבש (אפשר לתת לשאר השיער להתייבש טבעי) וכשהוא יבש לחלוטין לסרק ואח"כ לסלסל אותו. בסיום העיצוב משתמשת בספריי שיחזיק אותו, כמעט כל ספריי אמור לעשות את העבודה אלא אם כן יש לך שיער עבה והרבה ממנו ואז עדיף ספריי ממש חזק. יכולה לראות שניים כאלו בפוסט הזה:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2010/06/blog-post_19.html
      חוץ מזה לא הייתי שמה שום קרם עיצוב כי הוא רק יפיל את העיצוב. מספיק את הספריי שיחזיק ויוסיף ברק. אם השיער יבש אז אפשר בקצוות להוסיף טיפה סרום/שמן אבל רק אחרי העיצוב ולפני הספריי.

      מחק
  111. l i r o n i t3.1.2014, 19:33

    היי דנרה, אומנם הפוסט הוא מלפני מספר שנים, אך אני מתכננת רכישה של מחליק, וישר הגעתי לקרוא את הפוסטים שלך בנושא.. האם ידוע לך אם הדגם הזה C2 של קוריוליס הגיע מאז לארץ? באתר שלהם מופיע רק C1 כמדומני...
    ובכלל אשמח לשמוע אם יש לך המלצה ספציפית למחליק לשיער ארך עבה וסבוך :)
    הדרישה היחידה שלי היא שהוא יהיה זמין לרכישה בארץ...

    השבמחק
    תשובות
    1. הי לירונית, בנוגע לקוריוליס הכי טוב להרים להם טלפון ולשאול מה הדגם הכי עדכני שקיים נכון להיום.
      ממה שיש בארץ אני ממילצה לך לבדוק את המגוון של בייביליס פרו (לא הבייביליס שנמכר בפארם, רק ליין הפרו), זה די ללכת על בטוח.
      עם סוג השיער שלך עדיף לך להתמקד במחליקים הרחבים ולא בדקים הרגילים.

      מחק
    2. l i r o n i t3.1.2014, 20:16

      וואו! תודה על התגובה המהירה :)
      נכנסתי לאתר של בייביליס פרו ויצאתי בעיקר מבולבלת מהמבחר, יש דגם מומלץ במיוחד?

      מחק
    3. יש להם דף פייס וגם אתר ישראלי: babylisspro.co.il
      ממליצה לך להרים להם טלפון ולהתייעץ (אם אפשר אז עדיף עם יניב המנהל) כי סוג השיער מסנן הרבה דגמים.
      אח"כ כדאי שתבחני אותו בעצמך לפני וכמובן לרכוש איפה שהכי משתלם כי זול הוא לא...

      מחק
    4. l i r o n i t3.1.2014, 20:33

      תודה רבה! את מקסימה :)

      מחק
  112. אנונימי2.5.2015, 10:26

    היי דנרה,
    אני מחפשת חומר הגנה מפני חום לשיער והגעתי לפוסט שלך.
    כמה את שמה מהנקטר קרמיק על השיער? שיגן אבל לא יכביד ויפיל את השיער?
    כמו כן, עברו מהפוסט כמה שנים, האם יש חידושים אחרים בתחום או שזה מוצר מנצח ואת ממשיכה להשתמש בו?
    תודה!

    השבמחק
    תשובות
    1. לטעמי זה לגמרי מוצר מנצח, מאז פרסום הפוסט הזה בדקתי לא מעט מגני חום בקרם/ג'ל/תרסיס, ועדיין לטעמי הנקטר הוא הטוב ביותר. אני לא שמה הרבה, בגודל של כף גדושה נניח לכל השיער, בשביל שלא יצור את הפעולה ההפוכה ויפיל את השיער ויעניק לו מראה "שומני" מהר מדי. אני חושבת שכל אחת צריכה לנסות ולמצוא מה הכמות הנכונה לה, זה מאוד משתנה משיער לשיער, לפי האורך, הסוג וכו'. מה שכן, שימי לב שיצאה גרסה חדשה שלו, אפשר לראות בתמונה כאן שהעליתי לאינסטה: https://instagram.com/p/zxxdtOExTf/

      מחק
    2. אנונימי2.5.2015, 12:58

      על מה את יותר ממליצה? הגרסה הישנה או החדשה? כמה זה אמור לעלות בערך?
      תודה רבה!

      מחק
    3. בעיקרון הפסיקו לייצר את הישנה אז שלא תקני מוצר ישן... עדיף חדש.
      המחיר לא השתנה ממה שמצוין כאן בפוסט, עולה כ- 150 ש"ח.

      מחק
    4. אנונימי2.5.2015, 18:44

      תודה :)

      מחק
  113. דנרוש, יש אפשרות לרכוש מוצרים של Tressame בארץ?

    השבמחק
    תשובות
    1. למיטב ידיעתי לא.... צריך לבקש ממישהו שנוסע לחו"ל.

      מחק
  114. אני מחפשת את השמן שלהם לשיער:)

    השבמחק
    תשובות
    1. וואלה, מה מיוחד בו?
      יש בארץ שמנים מעולים לשיער.

      מחק
  115. ממש המצאת המאה!
    ההבדל בין הלפני ואחרי הוא ענק!
    לא ייאמן כמה ההחלקה יכולה לשנות את המראה של הבנאדם,
    ברמה שהוא נראה אדם אחר ושונה לגמרי.
    חברה טובה שלי עשתה ועד היום אני בשוק.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails