12 בנובמבר 2010

תחזוקה חלקה


הגשם הראשון (או יותר נכון מספר הטיפות שמלכלכות את המכונית) בסתיו הוא הסימן מבחינתי לפתיחת עונת הפנים. כל שנה אותו הדבר, באופן טבעי ככל שמזג האוויר מתקרר אני יותר ויותר הולכת עם פן חלק שלא נהרס מהלחות וגורם לי לרצות לרוץ ולחפוף את השיער. אין ספק שבעונה הזו ניתן להחזיק פן מספר ימים בכיף, דבר שבעייתי מאוד בקיץ. איזה כיף זה להיות עם שיער חלק, הכל הרבה יותר נוח ומסתדר, לא כמו התלתלים שאני אוהבת אבל דורשים הרבה יותר השקעה בתחזוק ועיצוב. ועדיין, עצם העובדה שהרגע סיימתי לעשות פן לא אומר שהוא יתוחזק מעצמו. בדרך כלל אני אשתמש בספריי לשיער Infinium של לוריאל, שיעזור לי לשמור שהפן לא יתנפח ויקבל חיים משל עצמו בעיקר ביום הראשון. אבל מה קורה בשאר הימים?...

אחד ממוצרי השיער האהובים עלי ביותר הינו ה- Super Skinny Serum של פול מיטשל. שם מגניב לסרום, נכון? בכל מקרה, מיד בסיום הפן אני לוקחת קצת מהסרום, משפשפת בין הידיים ומורחת על כל השיער מלמטה למעלה, אך לא מתקרב לשורש בכלל על מנת לא להשטיח את השיער ולפגוע בווליום של הפן, חוץ מזה שזה לא בריא לקרקפת כל החומרים האלו לשיער שסותמים את שורשי השערה. הסרום הזה באופן מיידי מרכך את השיער, מטפל בפריז ומעניק ברק טבעי, לא מבריק מדי. משום מה כמו הרבה מוצרים לשיער, גם לסרום הזה יש ריח מתקתק מעט. מדי יום אני מסתרקת ומרעננת את הפן עם מעט מהסרום הזה. מדובר על סרום סמיך ויעיל במיוחד. האמת שהוא מתאים לכל סוגי השיער, אבל משום מה אני משתמשת בו בעיקר כשאני עם פן, אחרת יש לי מגוון סרומים אחרים. הסרום אמנם יקר אבל ניתן להשיג אותו במגוון גדלים, מ- 25 מ"ל ועד 250 מ"ל וכשמשווים בין המחירים בחנויות השונות חשוב לשים לב שמשווים בין אותה כמות.

Super Skinny Serum: שם מגניב!

ככל שמושכים את הפן יותר ימים כך הקרקפת מפרישה שומן (הפרשה של בלוטות החלב) שחוץ משמפו שום דבר לא יוכל לנקות אותו. זה גם גורם לפן לאבד את הצורה וליפול ללא שום ווליום. לחפוף את השיער אמנם ינקה אותו אך גם יחסל את הפן ברגע... על מנת להימנע מזה ולנסות להאריך את חיי הפן בעוד יום יומיים, אני מקפידה להשתמש גם בשמפו יבש שמטרתו לספוח את השומן בשיער ולא לנקות את השיער מלכלוך או חומרי עיצוב. במשך הזמן ניסיתי מספר מוצרים מהסוג שמגיע בתרסיס ואני חושבת שבגדול, רובם עשו את העבודה פחות או יותר. השיטה בכולם די דומה: פותחים שביל ומרססים על השיער לכיוון השורש ממרחק של כ- 20 ס"מ. בדרך כלל התרסיס במגע עם השיער הופך להיות לבן, כמו אבקה קרה, נותנים לזה כמה שניות להספג ואז ובעזרת כריות האצבעות מחדירים את זה לשורשי השיער. כך עוברים על חלקים נבחרים בשיער ולבסוף מברישים את השיער גם על מנת לפזר את החומר וגם בשביל להסיר שאריות של השמפו במידה ויש. כרגע אני משתמשת במקביל בשני מותגים בריטים מוכרים בתחום.

batiste: עשה עלייה

הראשון הוא dry shampoo BLUSH של חברת batiste. החומר שלו הופך ללבן עם המגע בשיער אבל נספג מהר וקל להסרה. הריח שלו פרחוני אבל קצת סינתטי, קשה להגדיר. מוצר לא רע, שבסה"כ עושה את העבודה. העיצוב שלו כמו של דאודורנט פשוט, לא עושה לי את זה. המוצר הזה קיים גם בעוד מגוון סוגים שחלקם לפי צבע שיער, ריחות שונים, גימורים שונים, למשל שימר זהוב או כסוף לשיער ועוד. ממש לאחרונה ראיתי שהמותג עשה עלייה לפארמים בארץ, אך זמינים כאן רק שני סוגים שלו, ה- ORIGINAL וה- BLUSH.

Umberto Giannini: מעוצב ומדליק

המוצר השני הוא ה- Morning After Dry Shampoo של Umberto Giannini שיצא בסדרת ה- Glam Hair החדשה יחסית של המותג. כבר מעיצוב האריזה המגניבה התחושה היא של שימוש במוצר שווה לעיצוב השיער. יש לו שם מדליק וריח פרחים מתקתק עדין. ההבדל המהותי זה שהוא אינו עושה כמעט בכלל לבן בשיער, הוא יחסית שקוף. מאוד מרענן ומקרר ונותן מעט ווליום לשיער. בפועל אני משתמשת בו הרבה יתר מאשר ב- batiste, יותר נוח, נחמד ונעים לי איתו.

אני חושבת שלדאוג לתחזוק הפן זה חשוב, בטח ובטח אם רוצים להחזיק איתו כמה ימים. לכן טוב שיש אלטרנטיבה עם מוצרים כמו שמפו יבש. המוצרים האלה גם מאוד נוחים וניידים ואפשר לחדש ולרענן במהלך היום את השיער. אבל שלא יהיה ספק, השמפו היבש אמנם נותן תחושת רעננות, ניקוי וטיפוח, אך הוא אינו תחליף לשמפו הרגיל, לא בביצועים ולא בהרגשה.


ID

Super Skinny Serum
גודל: 250 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 260 ש"ח

batiste
dry shampoo BLUSH
גודל: 150 מ"ל
ייצור: אנגליה
מחיר: 2.5 פאונד

Glam Hair
Morning After Dry Shampoo
גודל: 200 מ"ל
ייצור: אנגליה
מחיר: 6 פאונד


67 תגובות:

  1. מעולה!
    כבר הרבה זמן שאני מחפשת פתרון למשיכת פנים על פני כמה ימים :)
    אני בהחלט אנסה את הספתרון של שמפו יבש :)

    השבמחק
  2. כולנו מחפשות אירנה :-)
    השמפו היבש בהחלט תורם לא מעט לעניין.

    השבמחק
  3. לא ידעתי שקיים דבר כזה שמפו יבש...
    אני לא עושה פנים,ניסיתי פעם אחת לאיזה אירוע והשיער התנפח לי נראיתי כמו אריה...:)
    אני נשארת עם הגלים שלי

    השבמחק
  4. עכשיו את יודעת :-)
    זה יופי אם כיף לך עם הגלים הטבעי.
    אפשר אגב להשתמש בשמפו הזה עם כל סוגי השיער אם הוא לא נחפף בזמן...

    השבמחק
  5. לא כיף אני רוב הזמן אני שונאת את השיער שלי אבל זה מה יש...אני כבר לא יודעת מה לקנות לו...
    היתי רוצה שיער חלק החיים שלי היו הרבה יותר קלים.

    השבמחק
  6. לימור, אני מניחה שלכולנו החיים היו יותר קלים עם שיער חלק טבעי :-)

    השבמחק
  7. אחרי הפוסט הקודם שלך על מוצרי השיער כבר הספקתי לקנות את הסרום :) והוא מעולה! קניתי את 150 מ"ל. מתה על הריח שלו. היו כמה פעמים ששמתי אותו על שיער רטוב שייבשתי רק עם מגבת, והוא התייבש נורא מהר מעצמו והיה חלק כאילו עשיתי פן. אני גם חייבת להסתפר דחוף, ונראה לי אחרי זה הוא יהיה עוד יותר אפקטיבי כי השיער יראה הרבה יותר בריא. בהחלט מוצר מומלץ ביותר!

    חידשת לי לגבי השמפו היבש. חייבת לנסות :)

    השבמחק
  8. נשמה עדן, חשבתי מתי תגיע הבלונדה חלקה טבעית לכאן :-)
    שמחה שאת מרוצה מהסרום הזה, הוא בהחלט מדהים.
    השמפו היבש טוב גם לחלקות טבעיות כמוך (גרררר) ובמיוחד למי ביניהן עם שיער שמן.

    השבמחק
  9. Here I am :))
    באותה החנות שקניתי אותו מצאתי גם ספריי לברק מגניב לגמרי ועם ריח משגע (לא זוכת של איזה מותג) שאני בונה עליו גם. בקיצור, גילית לי עולם שלם, כי אני לא מאמינה גדולה במוצרי שיער (הייתי).

    השבמחק
  10. את לא יכולה להטיל פצצה ולא לזכור את שם המותג... בכל מקרה, זה אכן עולם ומלואו עדן, אבל עם שיער כמו שלך העולם הזה נוח בהרבה, או כמו השם של אחד הפוסטים הקודמים: עבורך המוצרים לשיער הם בנפיט לא מאסט :-)

    השבמחק
  11. כשקראתי בפייסבוק "עונת הפנים" לא הבנתי על מדובר וחשבתי שמדובר בפנים (face), אמרתי לעצמי שזוהי כותרת מוזרה אבל שיערתי שנושא הפוסט יהיה מוצרי פנים כמו קרמי לחות וכיו"ב. גם לאחר קריאה של הפוסט, שדווקא מהר מאוד הבנתי שהוא על מוצרי שיער, לא הבנתי מה הקשר לפנים.
    עכשיו סופסוף הבנתי!

    השבמחק
  12. חחח, כתבתי את זה בפייסבוק, אבל הכותרת כאן שונה. האמת שרציתי באמת שהכותרת תהיה "עונת הפנים החלה" או משהו בסגנון, אבל בדיוק מהבלבול הזה חששתי...
    בכל מקרה, אני מבינה שאת לא מהמפונפנות :-)

    השבמחק
  13. אני בחורף דווקא מייבשת שיער עם פן, אבל עיצובים ממש עם מברשת וכאלה זה בעיה בשבילי כי אני מאלה שצריכות לחפוף לעתים קרובות. אחרי יומיים ללא חפיפיה שמנוניות הקרקפת שלי לא מאפשרת לי לא לחפוף...

    השבמחק
  14. מבינה אותך. מבאס להשקיע ואז לחפוף אחרי יום יומיים. ככה אני מרגישה בקיץ. אבל בחורף המצב אחד לגמרי. בכיף אני סוחבת פנים...

    השבמחק
  15. אגב, יש מצב שמתישהו תהיה לך המלצה על איזה מסלסל?

    השבמחק
  16. קשה לי להאמין, לפחות לא המלצה מנסיון אישי.
    יש לי שיער גלי מתולתל שעם קרמים טובים אני מכווצת לתלתלים. כך שאין לי ממש סיבה להשתמש במסלסל.
    אבל אם יש לך טוסטר מחליק, אז אפשר ליצור תלתול יפה כמעט עם כל טוסטר.

    השבמחק
  17. יש לי אבל התוצאות לא מדהימות. חשבתי שעם מסלסל זה יכול לצאת גם יותר יפה וגם יותר מהיר ויעיל...
    עשו לי פעם בקניון כמה תלתלים כאלה וזה מגניב, אם כי יכול להיות שהתוצאה עשויה להיות בובתית ומלאכותית מדי אם אני אעשה את זה על כל הראש. לא יודעת...

    השבמחק
  18. ברמת העיקרון צריך להשתמש בכל מקרה בספריי חזק שיחזיק את העניינים.
    אבל בכל מקרה, לא משנה באיזה מכשיר את משתמשת וגם אם התלתלים יוצאים מלאכותיים מדי, הרעיון הוא אחרי שעושים את כל הראש להעביר את האצבעות בעדינות בשיער וכאילו לפתוח קצת את התלתלים. זה שלב קריטי בשביל להימנע מהמראה המפוסל מדי. יש כאלו שפשוט מדלגות על שלב האצבעות ולכן זה נראה כמו שזה נראה.
    המסלסלים מגיעים במגוון סוגים עם עובי משתנה לפי התוצאה המבוקשת. הם מעט נוחים יותר לאחיזה וסבוב וגם החום מפוזר בצורה אחידה בניגוד למחליק שמסובבים אותו.
    עם זאת, אני ראיתי מגוון טכניקות בסרטונים של איך לעשות גלים/תלתלים עם מחליק וזה היה נראה לא רע בכלל.

    השבמחק
  19. חייבים ספריי? נראה לי מלחיץ. אני לא כל כך מסתדרת עם תכשירים לשיער... כשעשו לי תלתלים בקניון לא שמו לי ספריי וזה החזיק.
    גם אני ראיתי סרטונים כאלה וזה נראה מגניב. בפועל זה הרבה עבודה ומאמץ.

    השבמחק
  20. למה מלחיץ יקירתי? אני פשוט לא רואה איך שיער חלק או שנוטה לחלק יכול להחזיק מעמד עם תסרוקת לאורך זמן בלי ספריי.
    תראי, זה גם הכל קשור לסוג שיער. ככל שהשיער חלק/בריא/שמן יותר הוא פשוט לא יחזיק, ככל שהשיער יבש/מתולתל יותר הוא "כאילו" יהיה ממושמע יותר בתסרוקות.
    ולכל העניינים האלו תכניסי את מזג האוויר: לחות, רוח, חום וכו'.... משהו צריך לנסות לשלוט בעניינים וזה הספריי.
    ומסכימה איתך, בפועל לעשות את כל הראש זה מאמץ, לא משהו ליום יום. אבל נחמד לגוון מדי פעם.

    השבמחק
  21. אני בכל מקרה לא אחזיק עם שום תסרוקת יותר מיומיים כי הקרקפת שלי שמנונית ואני אהיה חייבת לחפוף.
    ומלחיץ כי אני לא אוהבת את הריחות של המוצרים האלה ולא את האפקט שלהם על מגע השיער (בגלל זה אני לא מסתדרת עם סיליקונים למיניהם - הם מרגישים לי שמנוניים ומטונפים. מוסים מקשים את השיער ומשנים את המרקם שלו וזה מפריע לי).

    השבמחק
  22. יומיים זה הרבה זמן לתלתול בכל מצב וחייבים "עזרים" כי שיער חלק בדרך כלל נוטה לרצות לחזור למצב הטבעי שלו די מהר.
    בעניין הריח כבר מזמן הבנתי שאנחנו באותה סירה. גם אני לא מתה על הריחות האלה אבל אין לי ממש מה לעשות עם זה.
    מוסים או כל מוצר שמשנה לי את התנועתיות של השיער לא בא בחשבון מבחינתי.
    אבל סיליקונים הם מאסט! גם כאלו מהסוג ששמים רק לסגירת הקצוות (והמלצתי על אחד כזה לפני כמה זמן בפוסט "פיסול מתקתק"), וגם כמו הסופר סקיני שכאן שהוא זורם עם התכונות של השיער.
    לדעתי הסופר סקיני סרום יהיה לך מצוין (כמובן לא לשים קרוב לשורש). לא מבינה איך את לא משמתמשת בכלום, זה כאילו אין פיניש. אני עוד זוכרת שפעם אמרת שהדבר היחיד שאת משתמשת בו זו המסיכה של קרסטס :-)

    השבמחק
  23. שמפו יבש זאת המצאה גאונית! איך זה שמעולם לא שמעתי על זה?!
    אני הפסקתי לעשות פנים לאחרונה בגלל נשירת שיער אינטסיבית, אבל אני כל כך מכירה את הבעיה של הקרקפת שהופכת להיות שומנית אחרי 3-4 ימים ואז אין מנוס מלחפוף ולהרוס את הפן (ולמתולתלת כמוני מאוד קשה להפרד מהשיער החלק).

    אני מתה לנסות את השמפו היבש הזה, אחפש אותו עכשיו כשאהיה בחו"ל.

    שרונה

    השבמחק
  24. שרונה, אכן המצאה גאונית ואת לא לבד - הרוב לא שמעו על זה, במיוחד לא בארץ כי בפארמים אין בכלל היצע של שמפו יבש...
    כשתהיי בחו"ל את תראי שיש מגוון עצום של חברות שמציעות שמפו יבש. אל תתפתי ליקרים, מניסיון התוצאה דומה. את יכולה בכיף לקנות לך אפילו 2-3 סוגים ממש בזול.

    השבמחק
  25. עם עם וניטי! גם אני לא הבנתי מה הקשר ל panim חחחח

    פעם ראשונה שעשיתי פן היה בפסח שעבר. הייתי מופתעת מכמה שאהבתי את המראה. מאז קיבלתי במתנה שני מחליקים מחברות ואני די מפחדת להשתמש בהם.. נראה לי טרחה נוראית..
    אני סחבתי את הפן 3 ימים (עשיתי מאז פעמיים-שלוש) אבל ממש לא ידעתי שיש תכשירים שיחזיקו את הפן עוד!
    מצד אחד ממש אהבתי את איך שהשיער נראה, מצד שני, עכשיו אני מגלה שהוא נראה יותר מלא כמו שהוא מתולתל לכן קשה לי לחשוב על לעשות פן שוב. שזה מוזר כי כל מה שמתולתלת רוצה זה שיער חלק! ואני לגמרי הייתי בסירה הזאת! ועכשיו אני אומרת לעצמי שיער דליל וקרחות בפן? עדיף בלי!

    אגב, שאלה שאלתית כזאת, כל כמה זמן "אמורים" להסתפר? הסתפרתי בתחילת אוגוסט ואני חושבת שלשיער לא יזיק להיות "מחודש". מצחיק שאף פעם לא יצא לי לעשות "תספורות עוקבות" כי להיות אצל ספר זה תמיד היה אירוע נדיר מבחינתי..
    ועכשיו באסה, הספר "שלי" עזב..

    השבמחק
  26. מצחיקה LOL, תיארתי לעצמי, אבל זו בדיוק ההרגשה שלי - שעונת הפנים החלה!
    למה את מפחדת להשתמש במחליקים? אני נהנית מפן עם מחליק יותר מאשר מפן עם פן. צריך פשוט ללמוד איך להשתמש במכשירים האלו בלי לגמור על השיער...
    תמיד השיער יראה מלא יותר עם תלתלים, גם אני כשאני עם פן השיער נראה יותר דליל ודק...
    מה שכיף זה שאנחנו יכולות להחליט מתי תלתלים ומתי פן. זה הכי כיף לגוון!
    אין דבר כזה "אמורים". זה עניין של הרגשה. אם את מרגישה עכשיו צורך אז כנרא שאת צריכה להסתפר. אני מסתפרת כל רבעון באותה ההזדמנות שאני באה לעשות גוונים. זו תספורת קלה כי כמה כבר צומח לי בשלשה חודשים, אבל אין ספק שזה מקפיץ את התלתלים וקל יותר לסדר את השיער.

    השבמחק
  27. הסברת בעצמך - אני מפחדת להרוס את השיער... :) יש לי חברה אחת שממש יודעת להשתמש במחליקים האלה וגם עשתה את זה לא מעט (יש לה שיער מתולתל משלי) אבל מה לעשות, היא גרה מעבר לים התיכון ומעבר לאוקיאנוס האטלנטי..

    יש משהו בגיוון ובאמת שבא לי פן ומשמח שיש מוצרים ש"מחזיקים" אותו. אבל עכשיו כשגיליתי שאפשר להמנע מהקרחות אני תוהה אם לעשות או לא פן..

    אין "אמורים"? באמת? הנחתי שיש זמן מסוים שקצב הצמיחה הממוצע מצריך שיתייחסו קצת לשיער.. אבל אם אין, אני אמשוך את זה עוד חודש. עכשיו יש לי פחד חדש בגלל שהספר שלי איננו. מצד שני, מבאס אותי שהוא לא טרח להגיד לי שאני יכולה להחזיק את השיער שלי עם חומרים בכדי שהוא יהיה ככה עוד יום יומיים.. אני מודה, היה לי קשה נפשית "לתחזק" את הקשר איתו. אני לא טובה בלהיות נחמדה לאורך זמן למי שלא בא לי להיות נחמדה אליו...
    מצד שני, אני יודעת להעריך את היכולות שלו בהתמודדות עם שיער מתולתל (שלי) ולכן היה צורך להיות נחמדה..

    השבמחק
  28. תראי, יש בהחלט מי שהורסות לעצמן את השיער בשימוש לא נכון, אבל ברגע שמבינים את הטכניקה אז אין בעיה. גם לכל מחליק יש את הקטע שלו וצריך להשתמש בו קצת אחרת.
    אם בא לך פן תעשי פעם ב... זה לא פרמננטי הרי.
    אם תשאלי מישהו שמבין בענייני שיער הוא יגיד לך שכל חודש צריך לעשות קצוות. אבל זה לא פרקטי ולא מעניין. יש כאלו ששנים לא נכנסות למספרה והן נשארו בחיים (קצת מפחידות אבל בחיים...). קיצור, צריך להבין את האיזון ומה נכון לנו באופן אישי.
    מה הכוונה הוא איננו? עבר מספרה? בכל מקרה, יש מספיק ספרים שיוכלו לרענן לך את התספורת. רק שקשה למצוא כאלו שלא יעשו את זה ב"גיזום" דרמטי מדי...

    השבמחק
  29. אני אף פעם לא הייתי נכנסת למספרה. אבל הייתי עושה את הקצוות בעצמי :) יוצאת מהמקלחת, מיישרת את השיער לוקחת מספריים והופ...

    הספר שלי חזר לעבודת שיווק שעשה לפני. כרגע יש באותו מקום ספר אחר. אני שוקלת אם ללכת אליו או לא..

    לגבי המחליקים, הייתי שמחה אם מישהו יראה לי עם מה שיש לי איך לעשות את זה. כי באמת לא בא לי לשרוף את השיער. אבל כיוון שזה לא דחוף לי וכיוון שלא באמת חורף.. זה יכול לחכות.

    השבמחק
  30. אין מצב שאני עושה לעצמי קצוות. פשוט אין!

    ללכת לספר אחר שיש במספרה זה כמו להחליף מספרה. תבררי איזה המלצות יש באזור שלך למישהו שיודע להתעסק עם תלתלים. מנסיון אין הרבה ספרים שמבינים ממש איך זה עם תלתלים, הם רק חושבים שהם מבינים...

    בגלל שאת לא בלחץ באמת, תמצאי זמן לשוטט ביו טיוב ולצפות במיליון הסרטונים שמלמדים שם איך להשתמש במחליקים. זה מאוד פרקטי ויש שם טיפים טובים. אולי אפילו תמצאי מישהי שמדגימה על מחליק שיש לך.

    השבמחק
  31. אני מסתכלת על זה ככה - שיער מתולתל, גם אם תפספסי קצת אף אחד לא ישים לב שהשיער לא באמת גזור ישר..
    וזה נפתר מהקצוות השרופים וכל זה שחייבים לטפל בהם.
    פעם אמא שלי היתה עושה את זה. אבל מה לעשות שאני לא גרה בבית :P

    אני מחפשת מקום שיהיה לי זמין וחביב. לא מקום רחוק שיבאס אותי לנסוע אליו. וכיוון שרוב החברות שלי בכלל לא גרות באזור שלי ואם כן, אין להם שיער מתולתל..
    אני יכולה להכנס לרחרח ולשמוע מה יש לבחור להגיד.. נראה..

    ראיתי פעם סרטון ביו טיוב דווקא של "סלין" אבל כיוון שהשיער שלה גם ככה חלק לא בטוחה שהיה לזה ערך מוסף. ובכלל התייאשתי מהתשבוחות שלה לכל מה שהיא מסקרת.. :/

    השבמחק
  32. לא יודעת, אצלי ישימו לב כי השיער המתולתל שלי מאוד פתוח ומסודר. גזירה אחת עקומה וזה מאוד בולט שהוא לא עם כל השאר. בגלל שאני גם ככה כל שלשה חודשים בגוונים אז אני גם עושה קצוות/תספורת.

    טוב לטיפאני יש באמת שיער מקלות. היא לא דוגמה לכלום.. אבל יש מספיק כאלו עם תלתלים שמראות איך הן עושות את זה. ההבדל זה שהן עושות את זה ברגע ולי לוקח מעל שעה לגמור את כל הראש...

    השבמחק
  33. שעה זה המון זמן.. אני אחפש בהזדמנות. נראה אולי כשיתקרר באמת...

    אצלי השיער מספיק מתולתל שלא ישימו לב :) במשהו אחד יצא לי טוב ;)

    השבמחק
  34. לי יש שיער די חלק אבל אני עדיין עוזרת לו עם פן. אני אוהבת שהוא ממש גולש.
    את הסרום של פול מיטשל לא אהבתי. הוא דווקא בין השומניים בעיניי. יש אחרים פחות שומניים, כרגע אני עם אחד של קרסטס, מהסדרה האדומה לקיץ.
    מה שכן מעניין אותי ועוד לא ניסיתי זה הספריי לקרקפת שכתבת עליו (השני מביניהם). איפה משיגים בארץ?

    השבמחק
  35. שומני? באמת? אולי השתמשת בסרום אחר שלו? זה ממש לא שומני, הוא סמיך אבל קל וטבעי, בגלל זה אני אוהבת אותו אחרי הפן (כמובן לא שמה כלום קרוב לשורשים).
    את השמפו היבש השני אין בארץ לדעתי, רק בדרגסטורס בבריטניה.

    השבמחק
  36. פוסט מקסים ומעניין במיוחד לשיערי המוחלק מאז שאני חובקת את ה-GHD האהוב שלי. אגב , הספריי של בטיסט - באיזה פארמים ראית אותו ?

    השבמחק
  37. תודה מותק :-)
    איזה כיף לך עם ה- GHD, אני בדיוק שוקלת איזה דגם לקנות.
    ראיתי את הבטיסט בשני סניפי סופר פארם ליד הקופות של הקוסמטיקה.

    השבמחק
  38. שמפו יבש זה מעניין,,,לי יש שיער גלי ובדרך כלל אני הולכת עם תלתלים כמובן שאני שמה מוס או גלייז לעיצוב ומשהו שומני. מידי פעם עושה פן לשיער,הפן אצלי מחזיק מעמד הרבה זמן ונראה יפה אך מה לעשות שצריך לחפוף? הצעתך לשמפו יבש פשוט מעולה,,אני לא שמעתי על דבר כזה!כל הכבוד!

    השבמחק
  39. תמיד טוב לגלות מוצרים פרקטים חדשים beck :-)
    כיף לך שמחזיק לך הפן, והשמפו יבש הוא בהחלט פתרון טוב לרענן את הפן ואת התחושה בקרקפת. שימי לב רק שהוא לא מנקה את חומרי העיצוב אלא רק סופח את השומן.

    השבמחק
  40. אנונימי14.11.2010, 10:21

    יש לכן המלצות על מחליקי שיער אולי?
    יש לי שיער חלק נוטה לגלי ואני ממש מתלבטת ..
    המחליקי שיער שמוכרים כאן בקניונים נראים כאילו הם בטוח יהרסו לי את השיער :/
    יש לכן המלצה על מחליק טוב?

    השבמחק
  41. מאלו שבארץ אין לי ממש על מה להמליץ. אני בטוחה שיש טובים אני פשוט לא מכירה אישית. עם זאת שמעתי שחברת קוריוליס הביאה לארץ סוף סוף את דגם הטיטניום שלה וזה אחד המחליקים המשובחים שיש.

    השבמחק
  42. אנונימי14.11.2010, 10:31

    ומאלו שלא מהארץ?

    השבמחק
  43. אנונימי14.11.2010, 19:12

    היי דנרה !
    כתבת שעם מוצרים טובים את מצליחה לייצר משיער גלי תלתלים. תוכלי לפרט על אילו מוצרים מדובר ?

    השבמחק
  44. לאנונימי/ת מס' 1:
    בנוסף למחליק הטיטניום של קוריוליס שהוא משהו בסט אבל מאוד יקרררר, המותגים המדוברים ביותר הם אלו של GHD (גם יקר) ושל CHI (מגוון רמות מחיר). אני בדיוק מתלבטת איזה דגם לקנות לי חדש וסביר להניח שזה יהיה של GHD. חשוב שהדגם יהיה מותאם גם לסוג השיער. בגדול אפשר לומר שהפלטות הרגילות מתאימות לרוב סוגי השיער, יש מחליק עם פלטות רחבות יותר שמתאים לשיער סבוך ועבה יותר ומחליק עם פלטות דקיקות שמתאים לשיער דק. הכי טוב לשוטט ביו טיוב ולראות על מה ממליצות כאלו שעם שיער דומה לשלך.

    השבמחק
  45. לאנונימי/ת מס' 2:
    אני לא זוכרת שכתבתי בדיוק את זה, אבל ברמת העיקרון אני משתמשת במיליון סוגים של קרמים שמכווצים לי את השיער להרבה יותר מתולתל ממה שהוא. חשובה גם הטכניקה של מריחת החומר שזה מהקצוות לכיוון השורש בתנועות של כיווץ. אני נותנת לשיער להתייבש טבעי, אבל אפםשר לייבש עם דפיוזר אם רוצים יותר כיווץ ונפח.
    כתבתי לא מזמן פוסט שנקרא "פיסול מתקתק", את יכולה למצוא קישור לשם בטור השמאלי כאן בפוסטים המטוקבקים. בפוסט כתבתי על קרם מוצלח לתלתלים אבל עם מספר תכונות שבורי הן בעייתיות ואולי לאחרות לא. זה עניין של העדפה, אז תקראי שם. חוץ מזה ממליצה לך לקרוא שם גם את התגובות. יש שם עוד המלצות.

    השבמחק
  46. אנונימי17.11.2010, 13:42

    את יכולה לרשום איפה רכשת את המוצרים הללו? או היכן ניתן לרכוש אותם?

    השבמחק
  47. בהחלט.
    את הסרום קניתי בניו יורק. ניתן להשיג אותו באי ביי (עדיף) או בארץ (ביוקר) במספרות או בחנויות למוצרי שיער.
    את הבטיסט קניתי בקנדה. ניתן לקנות בארץ בסופר פארם (40 ש"ח).
    את הג'יאניני קניתי בלונדון ולמיטב ידיעתי רק באנגליה הוא זמין, אולי בעוד מדינות אירופאיות אולי גם באיביי.

    השבמחק
  48. אחלה פוסט אי אפשר בלי הפנים , ממש היה לי כיף לקרוא כי אני עושה כל הזמן וממש חשוב לי שהשיער יראה טוב, תודה :)
    איפה עדן אמרת שקנית את הסרום?

    השבמחק
  49. קנית אותי עם השמפו
    אני שונאת את השמנוניות של אחרי יומיים!

    השבמחק
  50. תודה אורלי :-) גם אני הרבה עם הפנים ומחפשת דרכים שיראה הכי טוב שאפשר!

    פיצ'ה, השמנוניות הזו היא אכן בלתי נסבלת! אין ספק שזה פתרון פרקטי.

    השבמחק
  51. אורלי: קניתי בחנות שנקראת "דרך היופי" (יש להם רשת) אתהגודל האמצעי של 150 מ"ל ב-140 ש"ח. יש להם גם עוד מלא מוצרי שיער מקצועיים.

    דנרה: היום קניתי את השמפו היבש של בטיסט בניו פארם, הולכת לנסות בקרוב :)

    השבמחק
  52. איזה יופי תתחדשי!
    מענין מה תחשבי עליו.
    תנסי אותו כמה פעמים ותעדכני :-)

    השבמחק
  53. אנונימי2.2.2011, 13:24

    אחרי שניסיתי את המחליק של chi ואת הסילק אינפיוג'ן של chi , השתנו לי החיים - הסרום הזה על בסיס משי עושה לשיער משהו שלא הרגשתי מעולם , כאילו השיער נהיה צעיר ב20 שנה , חזק מבריק ורך יותר מכל קרם שניסיתי
    גאונות לשמע!

    השבמחק
  54. אנונימי2.2.2011, 15:31

    השיער שלי דליל ושרוף והמוצר הכי טוב לי שאני מיבשת אותו עם "ביו-סילק" "סילק טראפי" .
    שמעתי על biosilk ו chi כבר איזה שלוש שנים ויצא לי לעקוב עליהם במגזין אלוור והסילק טראפי זכה בפרס מוצר השיער של השנה (שנה שישית ברצף ) הם ממש מגדירים אותו בתור קסם, שמשפר את השיער עוזר עם הפריז מגן מחום וקרינה ... והם לא מפסיקים לשבח או כל הזמן .
    והם צודקים זה הסרום המושלם!
    אני שמה טיפה על שיער רטוב אחרי המקלחת
    טיפה לפני פן
    טיפה לפני המגהץ הקרמי שלי( chi) (מעולה פשוט!) לסגור את הקצוות
    והבקבוקון תמיד איתי בתיק לרגעים שסתם בא לי לרענן
    סרום מושלם , אני ממליצה לכולן שנחשב הכי טוב בעולם !

    השבמחק
  55. תודה על הטיפים אנונימית.
    נשמע נהדר, אבדוק על הסרום הזה.

    השבמחק
  56. אנונימי20.7.2011, 16:43

    ל vanity girl,אני ממליצה בחום על הקרמים של שוקי זיקרי. הם מגיעים בבקבוקים אדומים עם משאבה, קלילים, לא מכבידים על השיער, יוצרים תלתלים עגולים בעלי נפח. לקרמים ריח משגע.
    חוץ מאלה, ל john frieda יש מוס לתלתלים. הוא פשוט נהדר. התלתלים מודגשים והריח יוקרתי ונפלא.

    את שניהם ניתן להשיג בסופר פארם, לפעמים במבצע.

    השבמחק
  57. אנונימית, אני מסכימה איתך, הקרמים של שוקי זיקרי באמת מוצלחים!
    שמעתי המלצות על המוס הזה של ג'ון פרידה, אבל אני לא אוהבת מוסים בכלל...

    השבמחק
  58. דנרה, בהמשך לשיחתך עם וניטי, אני אשמח לקבל המלצה לקרם טוב לשיער מתולתל.

    השבמחק
  59. בכיף, רק תכתבי איזה סוג שיער ותלתלים יש לך ומה בדיוק את רוצה/מצפה מהקרם שיעשה.
    כך אדע אם יש לנו אותו סוג או משהו אחר לפני שאני ממליצה.

    השבמחק
  60. דנרה, מעולה!!
    אני מודה שלא ידעתי שקיים פתרון יעיל לשומניות בקרקפת!
    אני מוכרחה לנסות!
    איפה ניתן לרכוש את Morning After Dry Shampoo?

    אגב, השיער לא עולה באש אם אני מעבירה עליו פן אחרי שימוש בשמפו היבש?...(:

    השבמחק
  61. יש הרבה שלא יודעות וחבל כי זה ממש משפר לא רק את המראה גם את ההרגשה.
    כמו שכתבתי שני המותגים האלו בריטים. אני קניתי את שניהם בלונדון.
    בארץ אפשר כבר להשיג בסופר פארם את ה- batiste (כ- 40 ש"ח) ואני ממליצה עליו בחום.

    אחרי כל כך הרבה שטויות שעשיתי עם השיער קרו לי הרבה דברים איתו, לעלות באש זה לא אחד מהם :)))
    בכל מקרה, השמפו לא הורס את הפן בכלל כך שאין צורך לעבור עליו עם פן רק לעבור עליו עם מברשת.

    השבמחק
  62. פווו...הרגעת אותי!
    אצה רצה לקנות!
    תודה!!!
    :)

    השבמחק
  63. חחח, בכיף מותק, תהני עם הפן... :)

    השבמחק
  64. חיפשתי שמפו יבש ומיד נזכרתי שהיה לך פוסט בעניין!
    יש לי בעיה חדשה - אני עובדת כמה ימים בשבוע במפעל כימי (תרכובות ברום) - מסריח!! ואני חייבת רענון אחרי שאני יוצאת משם ומגיעה הביתה - האם שמפו יבש יכול לעזור? אני לא בטוחה אם אני הוזה או לא, אבל נראה לי שהריח נדבק לשיער.

    השבמחק
  65. מריח בשיער אפשר להשתגע, אבל את צודקת ושמפו יבש בהחלט יכול לשפר את המצב. אין לך מה להפסיד בלנסות במקרה הזה. לכל שמפו יש את הניחוח שלו אבל אני בטוחה שכולם עדיפים על הריח שאת מתארת...LOL

    השבמחק
    תשובות
    1. זה מזכיר לי את גיל 18 שהינו הולכים למסיבות, הייתי חוזרת עם ריח של עשן בשיער וב-4 בבוקר הייתי הולכת לחפוף את השיער מהגועל.

      מחק
    2. בדיוק! זה הדבר הראשון שחשבתי עליו כשאמרת ריח. וחוץ מריח סיגריות גם הריח של אוכל אחרי שיוצאים מאיזו מסעדה עם איוורור לא משהו....

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails