15 בספטמבר 2011

מחוכים מרהיבים



בשקט יחסי עשה עליה אחד המותגים היותר מסקרנים בעולם הלקים - Nfu.Oh (הוגים en-foo-oh). זהו מותג קוריאני שמיוצר בצרפת ונקרא על שם מייסדת החברה. האמת היא שאני לא זוכרת מתי היתה הפעם האחרונה שהתרגשתי ככה ממותג שאני בודקת לראשונה. הוא שכב אצלי הרבה זמן ב- To Do List (רשימה ארוכה שסופה לא נראה..) ולשמחתי קפץ מיד קפץ לראש הרשימה כשנחת בארץ כך שיכולתי לבחון ולהכיר אותו מקרוב. עם זאת אני מניחה שהרוב המוחלט עדיין לא נחשף למותג ובהתחשב בעובדה שזהו מותג מקצועי סלקטיבי חדש בארץ (שאגב מיובא ע"י היבואן של המותג KONAD) שעוד לא קיבל חשיפה מקמית, זה יהיה בעיקר פוסט היכרות ובחינה של מוצרי המותג לשימוש אישי. אומרים שלא כדאי להתחיל דברים עם ציפיות גבוהות בשביל לא להתאכזב כי ככה מקסימום נופתע לטובה. אבל זה לא היה משנה, לי כבר היו ציפיות גבוהות מהמותג כנראה מתוך הבאזז למרות המידע הדליל יחסית ברשת כמו גם סקרנות שנבנתה לאורך זמן. אז השאלה שנותרה היא - האם עמד בציפיות?...  

עיצוב מרהיב של שמלת נשף: מתוחכם או מצועצע?

אני חושבת שהדבר שהכי קופץ לעין הוא העיצוב המרהיב של בקבוק הלק מכל הכיוונים (קדימה, אחורה ולמעלה) בצורה של שמלת מחוך ויקטוריאנית מפוארת לנשף כשהנעילה של מכסה הפלסטיק (עם ראש בעיצוב לב תודות לחזה הנשי) ובקבוק הזכוכית תמיד תהיה בסנכרון מדויק. אין ספק שהעיצוב ממש מלאכת מחשבת. מצד אחד יש מי שיאמרו שהעיצוב מתוחכם ומדליק (לי במבט ראשון הוא הזכיר את העיצוב של ז'אן פול גוטייה), ויש שיאמרו מצועצע ומתאמץ. מה שבטוח זה שאף אחת לא תוכל להישאר אדישה לעיצוב הזה.

מגוון הלקים שמציע המותג אדיר גם מבחינת גוונים וגם מבחינת גימורים כך שכל אחת יכולה למצוא את הלקים הנכונים לה לפי הסגנון האישי או הטרנד הנוכחי. בנוסף לקולקציה הקבועה שמחולקת לסדרות לפי הגימורים בעיקר, יש גם קולקציות משתנות. את הפוסט אחלק לפי קטגוריות שיהיה נוח להתמצא: בהתחלה דוגמאות של לקים מסדרות שונות, אח"כ מוצרים משלימים.

אחד הדברים שהפתיעו אותי כשהתחלתי להשתמש בלקים זה שאין להם שמות, יש רק מספרים ובסדרות מסוימות הם מוסיפים למספרים גם אותיות. זה מאוד מבלבל, קשה לזכור מספרים של מוצרים בניגוד לשמות שנחרטים לנו בראש ומיד קופץ לנגד עינינו הצבע. האמת שזה דבר מאוד מפתיע בהתחשב בעובדה שבשנים האחרונות עולם הביוטי עבר ברובו לשמות מוגדרים למוצרים. כל מותג מעממי ועד יוקרתי מתהדר בשמות מבטיחים ומפתים לכל מוצר, מצללית וסומק ועד שפתון ולק. אבל זה מה יש ועם זה ננצח...

לקים 054, 52, 51 מסדרת אופל: כנראה הסדרה המזוהה ביותר עם המותג

שלושת הלקים הבאים שייכים לסדרה בשם OPAL (אופל - לשם, הוא מינרל מימי אמורפי, חסר סדר), שם מאוד מתאים וחביב. המיוחד והמשותף לכולם זה חתיכות הגליטר הגדולות והשטוחות מחליפות הצבעים שהם מגדירים כ'שימר אופל'. הלקים בסדרה הזו קשים מאוד לצילום ולא קיימות יותר מדי תמונות ברשת שממחישות עד כמה הם יפים. עם זאת, תמונות מוצלחות של שלושתם מצאתי בבלוג הזה, גם לבד וגם מעל לק שחור.

לקים 054+132, 054, 52, 51 מסדרת אופל: אטרקציה מתמשכת

51 – אומרים saved the best for last אבל אני דווקא החלטתי לפתוח איתו... הלק הזה מסתמן כמדובר ביותר, כאילו לק הדגל הלא רשמי של המותג (סרטון המחשה). זהו לק נחשק ופופולארי במיוחד דרכו נחשפתי לראשונה למותג מרוב התשבחות וההילולות שקיבל ברשת.  למרות שקשה לתאר את הגוון שלו אנסה... בבסיסו הוא סגול חצילי כהה עמוק עם שימר אופל מחליף צבע בגוון אדום-זהב-ירוק בו זמנית. באור ישיר הגימור מנצנץ ונוטה לבורדו. סוג של מולטי-כרום, ססגוני, רב מימדי. כמו שקשה לתאר אותו כך גם קשה לצלם, זו תמונה יחסית ממחישה שמצאתי ברשת. ללק פורמולה ג'לית קצת סמיכה ודביקה אבל נוחה למריחה, השכבה הראשונה שקפקפה יחסית, השכבה השנייה אטומה ומספיקה. אבל לא התעצלתי ומרחתי שכבה שלישית על מנת שהלק יראה כהה יותר והאפקט של הגליטר יתעצם. האמת שאפשר פשוט למרוח אותו מעל לק קרמי בכל צבע שהוא (למשל שחור/אדום/סגול) וזה יעניק אפקט מדליק, עמוק ודרמטי. למרות שימר האופל המאסיבי הגימור חלק כמעט לגמרי בלי בליטות או חספוס מעצבן. להחלקת הגימור ולשיפור העמידות מומלץ להקפיד על מריחת Top Coat מבריק או מאט - מרהיב בשני המקרים. להסרה של הלק הזה התארגנתי כמו עם כל לק גליטרי – למלחמה... להפתעתי אמנם לא בקלילות הוא יורד אבל באופן יחסי הוא היה סביר הרבה יותר ממה שציפיתי אולי תודות לפורמולה הג'לית. בשורה התחתונה: לק מיוחד ומרהיב ללא ספק שלא רואים כל יום, ברור לי למה הוא כל כך נחשק.

52 – לק כחול עמוק עם שימר אופל ירוק בוהק. משנה את צבעו בהתאם לתאורה כך שבו זמנית הוא יכול להיראות כחול רויאל, טורקיז, ירוק, סגול וכו'. כל מה שכתבתי על הפורמולה והמריחה של ה- 51 מקבל תוקף כאן, רק הגוונים שונים. אני באופן אישי התחברתי יותר ללק בגוון הזה מאשר בגוון הסגול בורדו של ה- 51. הלק הזה נותן לי תחושה של אקווריום איכותי או של לגונה אקזוטית על הציפורניים! מן כחול כזה שאין לו עונה, מתאים כל השנה גם בחורף וגם בקיץ. עושה נעים ורגוע בעין ובנשמה.

054 – לק שלמעשה מעניק את הגימור הגליטרי המדליק של שני הלקים הקודמים לכל לק קרמי שנבחר תחתיו. פורמולה ג'לית שקופה עם שימר אופל בצבעים משתנים: טורקיז, כחול, ירוק וכו' כך שבו זמנית הציפורן יכולה להיראות חצי מכל צבע או צבע אחיד תלוי בתאורה. קל מאוד למריחה מתייבש מהר יחסית ומשטח הציפורן יחסית חלק. הלק הזה יכול לשדרג כל לק מתחתיו ולהפוך אותו למרהיב ביופיו. אידיאלי גם למקרים שהלק הקרמי ששמנו מתחיל לרדת ואין לנו כוח להחליף... שכבה אחת מיד הופכת את כל העסק למחודש ויפה. כל שכבה מעצימה את האפקט הצבעוני שלו. הכי יפה לטעמי מעל לק קרמי שחור כמו ה- 132 כאן. כשבאתי להסיר אותו לא הייתי ערוכה למלחמה כמו במקרה של ה- 51 כי אם איתו צלחתי את הבעיה הזו, אז עם לק שקוף לא אצלח? טעות קשה! הלק הזה כמו כל לק גליטרי גאה משיב מלחמה ולהסיר אותו זה היה קרב מתיש אבל בסוף ניצחתי במערכה!

ייחודיות מדליקה: GS14, 068, 66

שלושת הלקים הבאים בגימורים שונים ממחישים גם הם את המיוחדות של המותג. למרות שאני לא ממעריצות הלקים הגליטריים או ההולוגרפים, עדיין נהניתי מכל רגע שהיו על הציפורניים שלי, כאילו אני עם איזו אטרקציה שאין לאף אחת אחרת, אה.. באמת לא היה אותם לאף אחת אחרת...

GS14, 068, 66: סוחטי מחמאות


068 – סגול כסוף מעושן עם גליטר דקיק בגימור מטאלי. אולי קצת כמו מראה כזו. באור ישיר הוא מקבל גוון סגול לבנדרי מנצנץ הורס! לק יפהפה במיוחד עם פורמולה עבה שנדבקת למברשת אז צריך להיזהר ולהוריד עודפים לפני המריחה שהינה קלה ומהירה. אחידות ואטימות כבר בשכבה הראשונה. שכבה שניה להעמקת הגוון. הבעיה המרכזית שלו זה הריח החזק שלא ממש נתקלתי בלקים האחרים. ההסרה לא פשוטה כמו עם לק קרמי אבל לא זוועתית כמו לק גליטרי.

GS14 – שחור עם מיקרו-גליטרים הולוגרפים בשלל צבעים (סרטון המחשה). לק מדהים ומהפנט, נראה כמו משהו חללי, גלקסיה, אני מכנה אותו לק קוסמוס, גלקטי. פשוט מדהים וככל שהתאורה חזקה יותר כך הוא מנצנץ וצבעוני יותר. פיגנט מדהים ובניגוד ללקים שחורים שמתחילים לערבב בהם דברים והם הופכים למן שחור דהוי או אפרפר הלק הזה נשאר שחור לגמרי. מריחה מאוד נוחה של הפורמולה אם כי המברשת סוחבת קצת יותר מדי חומר שנדבק אז צריך לשים לב. שכבה ראשונה אחידה ואטומה, שכבה שנייה להעצמת הגוון הגלקטי הזה. מתייבש יחסית מהר. הגימור הוא פלסטי ומריחת טופ מבריק מעל תהפוך את הלק הזה למפיל ביותר. ההסרה כמובן זוועתית כיאה לכל לק גליטרי שמכבד את עצמו...

66 - עוד אחת מהאטרקציות הפופולריות שמציע המותג, סדרה של ששה לקים הולוגרפים לחובבות הז'אנר, שמתהדרים במכסה כסוף ללק במקום שחור (סרטון המחשה). הלק הזה בגוון ירוק-ליים כסוף חיוור יפהפה. אין ספק שיהיה קשה לסובבים אתכן להתעלם מהבחירה הזו. הפורמולה נהדרת ונמרחת כמו חמאה על מחבת רותח מעל ה- Aqua Base המיוחד עליו פירטתי פה בהמשך. ייבוש מהיר מאוד. אולי המהיר ביותר מכל הלקים שבחנתי כאן. הלק בבקוק נראה כאילו יש חול אפרפר בפנים, לא להאמין שלאחר המריחה הופך ליציקה הולוגרפית מושלמת, נראה ממש כמו מדבקות לציפורן. בהעדר אור ישיר הוא נראה כמו לק מטאלי בהיר. במקרה שלו דילגתי על הטופ בשביל לבחון את הגימור והעמידות שהחזיקו מעמד יפה. אטרקציה אמתית.

לקים קרמיים 132, FS16, 459: הגימור הנפוץ ביותר

וכמו בכל מותג - last but not least - הלקים הקרמים. כנראה שזה הגימור האהוד והנפוץ מכל הגימורים. זה יחסית ללכת על בטוח גם אם הגוון לא ממש שגרתי ולא במסגרת האדום והוורוד הנפוצים. גימור קרמי אינו מבטיח קלות במריחה ואיכות פיגמנט גבוהה. קל מאוד לבחון בלקים מהסוג הזה את איכות הלק והפיגמנט שלו. אין ספק ששלושת אלה בעלי פורמולה איכותית ופיגמט עשיר.

לקים קרמיים 132, FS16, 459: ללכת על בטוח

132לק שחור קרמי מבריק. כשבוחנים איכות מוצר כלשהו של מותג, לא רק בלקים, כדאי קודם לנסות את זה שמגיע בצבע שחור. כך שגם לק שחור הוא המדד לאיכות הפיגמנט של המותג. אז אם בשאר הלקים בפוסט לא היה מהותי לי הצבע, כאן הוא היה קריטי מבחינתי אבל עבר את המבחן בהצטיינות יתרה! בעל פיגמנט שחור אטום מדהים, מריחה מושלמת, אטימות ואחידות מהשכבה הראשונה. שתי שכבות לשלמות! עמידות נהדרת. אחד השחורים האיכותיים שניסיתי אם לא האיכותי ביותר. לא מבינה למה הוא קיבל את המספר חסר המשמעות 132. אני הייתי בוחרת לו את המספר 10 במקום הלק הוורוד הקונבנציונלי שזכה בו... לפריקיות של לקים שחורים מדובר על מוצר מאסט באוסף.

FS16 – לק בגוון סגול קרמי נקי. בחרתי בגוון הזה לא רק כי לקים סגולים הם אהודים ופופולריים במיוחד אלא כי לפעמים הפיגמנט שלהם לא מאוד מוצלח וקשה להגיע לאחידות ואטימות במעט שכבות. אז בלק הזה דרושות רק שתי שכבות לאחידות ואטימות. פורמולה בדלילות/סמיכות מושלמת וקלה מאוד למריחה. הלק הזה הוא כל מה שה- ORLY Rio Nights רצה להיות ולא הצליח לו...

459 – גוון קורל כתמתמם קרמי נקי, בוהק באור יום. גוון צעיר אופנתי מוצלח. פורמולה עבה אבל נוחה למריחה. שתי שכבות לאחידות ואטימות. אינו מתייבש מהר וגם אחרי שמתייבש נשאר מעט דביק. אין מנוס משימוש בטופ רציני ליבוש ולגימור גלוסי. עמידות יפה במיוחד.

מוצרי בסיס וטופ: אינם הצד החזק של המותג

Base Coat – בסיס לפני מריחת הלק. בעל גוון תכלכל אבל שקוף לגמרי על הציפורניים. נמרח בקלות, מבריק ומתייבש מהר אם כי לא ממש עד הסוף, כאילו נשאר מעט דביק לקלוט את הלק, להדביק אותו, להתמזג איתו. מחליק מעט את משטח הציפורן לקראת מריחת הלק. בסה"כ מוצר בסיסי, אין לו איזה תכונות מיוחדות, הוא גם אינו מחזק.

Aqua Base - בסיס מיוחד שמיועד ללקים ההולוגרפים דוגמת ה- 66 כאן. פורמולה חלבית סמיכה, נמרחת בקלות ושקופה מבריקה מאוד על הציפורניים. הרעיון הוא שבשימוש בבסיס הזה האיכויות ההולוגרפיות של הלק יתעצמו מה שאי אפשר להשיג עם בסיס אחר. עשיתי ניסוי על מנת לבדוק את העניין ומרחתי על יד אחת בסיס רגיל ועל היד השנייה את בסיס האקווה. בעוד המריחה של ההולוגרפי על בסיס האקווה היתה אחידה, אטומה ומושלמת, המריחה על הבסיס הרגיל היתה סיוטית במיוחד - גושית ולא אחידה. כאילו אני משתמשת בלק קראקל מתפוצץ להשגת אחידות ואטימות... לא פחות משלוש שכבות נדרשו עם הבסיס הרגיל במקום שכבה אחת של בסיס האקווה לאטימות ועדיין הלק לא נראה אחיד וחלק. האמת שזה קצת מעצבן העניין של הבסיס המיוחד, למה בלקים הולוגרפים של מותגים אחרים אין צורך בבסיס מיוחד כלשהו? לשמחתי מצאתי פתרון למי שמאוד רוצה את הלק ההולוגרפי אבל לא רוצה להשקיע בבסיס המיוחד. ניסיתי את הלק ההולוגרפי גם ללא בסיס בכלל, ישירות על הציפורן. הוא נמרח בקלות אם כי האטימות הושגה בשתי שכבות במקום באחת. הקאטץ' זה העמידות, לאחר יום כבר התחילה נסיגה קלה של הלק בקצה הציפורן, כך שמומלץ למרוח טופ לשיפור העמידות. 

Ultra Shine Top Coat – טופ שמעניק גימור מבריק ללקים. אבל אין דרך יפה לומר זאת - לאחר הייבוש גורם לבועות קטנות על הלקים הקרמים, שזה משהו בלתי מתקבל על הדעת מבחינתי לשום מותג היום, בטח ובטח לא למותג שכזה. חוץ מזה הוא אינו טופ מייבש לק שזה חיסרון גדול שכן הלקים, במיוחד הקרמים, אינם מתייבשים כל כך מהר, אבל מה זה משנה, הבועות הופכות אותו ללא רלוונטי גם ככה. לכן בשימוש ב- Top Coat עדיף לבחור במוצר אחר כמו ה- Seche Vite שמעניק גימור מבריק ומסיים את כל הסיפור בדקות ספורות בלבד. יש לי תחושה שמשהו במרכיבים שלו מתנגש עם הלקים, לא עובד טוב וזה לא ברור לי הרי מדובר על מוצרים של אותו המותג. הפתעה ואכזבה גדולה לטעמי. לדלג!

שמן פרחים בריח יסמין אקזוטי: קודם כל שיהיה שלי!

Flower Oil – גם ככה אי אפשר להתעלם מהבקבוק המיוחד של Nfu.Oh אז עוד כשיש בפנים פרחים ננסיים צבעוניים אמיתיים?.... מרהיב ביופיו, הכי מוצר מפיל שבא לנו שיהיה שלנו ולא משנה מה הוא עושה... השמן הזה שמטרתו טיפול בעור הקרני (Cuticle) סביב הציפורן, מועשר בויטמין E ושמנים אתריים (Essential Oils). הוא חלק מסדרה של 12 שמנים כשכל אחד עם פרחים צבעוניים אחרים ולכן גם ריח דומיננטי אחר: וניל, בננה, חמניות, מנגו, תפוז, ורד, תות, עץ הפלומריה, לוונדר, מנטה, יסמין ואפילו מסטיק... האמת – מדליקים כולם. שלי בריח יסמין אקזוטי נפלא וטיפה מריר כמו שאני אוהבת. השמן עצמו דליל יחסית לשמנים אחרים שיש לי לקיוטיקלס. המברשת שלו בדיוק כמו זו של הלק באמצעותה מורחים מעט על העור מסביב לציפורן. אפשר לעסות אח"כ לעור או פשוט לערבב את כל האקסטרה בכף היד. מבטיח מראה רענן ובריא כמעט מיד לכף היד שלא לדבר על ניחוח נהדר. אך כמו כל מוצר טיפוח לקיוטיקלס, בשביל לרכך ולטפח את העור, יש להקפיד על שימוש תכוף בשמן. אני מודעת לעובדה שרבות רוכשות את המוצרים האלו אבל בפועל לא ממש מקפידות על שימוש בשוטף. אז בגלל שהבקבוק כל כך יפה פשוט צריך להשאיר אותו קבוע בסלון או ליד המחשב ואפילו במשרד, כך שבישיבות הממושכות מול המסך אפשר להשתמש בו תוך כדי, אין תירוצים. האמת שהוא באמת כייפי ומפנק, אם היה אפשר, הייתי מורחת על כל הגוף...

תחליבי ידיים וגוף בעיצוב הויקטוריאני: למפונקות בלבד!

תחליבי ידיים וגוף - קלילים ואווריריים עם תמצית בושם במגוון ריחות פרחוניים ופירותיים מעודנים כמו: דובדבן שחור ומוסקט, ורד ואדמונית, לימון וליים, וניל, פרחי בר וקמומיל. לי יש את הלבנדר וחוחובה והלוטוס ובמבוק, כייפים ומרעננים שניהם, נספגים במהירות, לא משאירים תחושה דביקה ועם ניחוח עדין ולא שתלטן. המוצר הזה מגיע בגודל מוקטן של 30 מ"ל בתוך בקבוק בעיצוב מקסים מלפנים ומאחור, זהה לזה של הלקים. הוא מוצר To-Go מאוד פרקטי, כייפי ונוח לנשיאה בתיק האיפור. מזכיר את הקרם המוקטן של OPI שבדומה לתמחור היקר שלו (כ- 20 ש"ח) גם כאן התמחור לא זול יחסית לכמות (כ- 21 ש"ח). אותה המסקנה - למפונקות בלבד.

אם הייתי צריכה לבחור שלושה פייבוריטים מבין הלקים שניסיתי כאן, הייתי בוחרת בשלישיה לא צפויה מבחינתי בכלל: GS14 - 054 - 66. אם הייתי צריכה להמר בהתחלה סביר להניח שהייתי בוחרת בשלישייה אחרת לגמרי. מה שמוביל אותנו למסקנה שבלקים - אל תסתכלי בקנקן ולא במה שיש בו... עד שלא מנסים פשוט אי אפשר לדעת איך יצא בפועל.
כיאה לכל מותג לקים שמכבד את עצמו הלקים הם 3Free - נקיים מרעלים. את כולם מרחתי עם בסיס, שתי שכבות לק וטופ, אלא אם כן ציינתי משהו אחר. מה שמשותף למרביתם זה שהפורמולה בסמיכות/דלילות מושלמת למריחה באמצעות מברשת נהדרת, באורך הנכון לשליטה ובעובי הנכון למריחה נוחה ומדויקת. אגב, למרות שמכסה הבקבוק מאופיין בעומס פריטים ובליטות הוא מאפשר אחיזה יציבה ונוחה.

אי אפשר להתחמק מעיסוק בתמחור של המותג שאינו זול כלל. אני מעריכה שמותג שמתמחר את המוצרים שלו ברמה כזו מעוניין להעביר מסר שמדובר על מותג פרימיום שאינו מיועד לכל אחת, זה מותג למי שמעוניינות במשהו ייחודי ורוצות לפנק ולהשקיע בעצמן. עם זאת ההשוואה למותגים מקצועיים אחרים מתבקשת. מותגים כמו OPI ו- ESSIE (מחיר 59 ש"ח ו- 65 ש"ח בהתאמה, שניהם 15 מ"ל) שעולים בארה"ב כ- 8 דולר עולים בארץ כפול - 100% יותר, בעוד ש- Nfu.Oh (מחיר 68 ש"ח ל- 17 מ"ל) שמתומחר בארה"ב בכ- 12 דולר - עולה בארץ 50% יותר. שיעור העליה במחיר של המותג Nfu.Oh קטן בחצי מהשיעור של המותגים האחרים אם כי במונחים אבסולוטים המותג יקר יותר מהם. למי שזה היה נשמע כמו שיעור קצר בחשבונאות ותמחור אז בשורה תחתונה: מי שתפרגן לעצמה לק של ESSIE ב- 65 ש"ח, לא תהיה לה בעיה לפרגן לעצמה גם Nfu.Oh ב- 68 ש"ח...

העניין של התמחור מעניין עוד יותר בהתחשב בנגישות ובזמינות הלקים של כל מותג. מי שבאופן קבוע קונה לקים במחירים אטרקטיביים יותר מבארץ באמצעות ה- eBay וחנויות מקוונות שונות, תמצא שלא פשוט להשיג את הלקים של Nfu.Oh ברשת בטח ובטח במחיר אטרקטיבי יותר. עם לקים פופולריים כמו ה- 51/52 זו כמעט משימה בלתי אפשרית וזה מניסיון העבר שלי, מה שהותיר אותם ב- Wish List אצלי כי לא נמכרו בארץ. לכן האופציה הריאלית לרכישה מהארץ, לפחות נכון להיום, היא דרך האתר המקומי (המשלוח חינם). אני חושבת שמי שרוצה להתפנק בלק של המותג אך התמחור יקר לה, כדאי לה מבחינת אטרקטיביות להתרכז יותר בלקים המיוחדים, באטרקציות, ופחות בלקים בגימור הקרמי שזמינים גם במותגים אחרים.

אחרי תקופה ארוכה שהתמסרתי בעיקר ללקים האלו וחירפתי את נפשי עבורכן (;), אני מודה שזה היה אינטנסיבי ולא פשוט אבל שווה כל רגע. אני חושבת שבשנים האחרונות המגמה המתעצמת, בשוק בעולם בכלל ובארץ בפרט, של הפיכת הלקים לאקססורי סופר אופנתי ולא רק מוצר פרקטי, הביאה לצמיחה מהירה של מותגים בכל הרמות, אולי אפילו לגאות. אנחנו כצרכניות גם נהנות מהמבחר וגם מהזמינות שמאפשרת לנו להשיג אותם במחירים תחרותיים ואטקטיביים. למותג Nfu.Oh זו תחילת הדרך בארץ ואין ספק שמהווה חידוש מרענן גם ברמת הגוונים והגימורים וגם ברמת העיצוב לקהל שמחפש ייחוד ואיכות.


ID


לקים: 51 / 52 / 054 / 66 / GS14 / FS16 / 459 / 132 / 068
גודל: 17 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 68 ש"ח

Base Coat, Aqua Base, Ultra Shine Top Coat, Flower Oil
גודל: 17 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 64 ש"ח

Hand & Body Lotion
גודל: 30 מ"ל
ייצור: קוריאה
מחיר: 21 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי נשלחו אלי מהחברה


Print Page

87 תגובות:

  1. אני מקנאה, חירוף נפש שכזה הייתי עושה במקומך אילו רק רמזת אפילו, לא היית צריכה לבקש.

    מספר 51 כלכך לכד את עיני שהוא נמצא על הדסקטופ שלי, תאמיני.

    המחיר יקר ומן הסתם אולי אפרגן לי אחד או שניים בגלל היחוד שבהם. ידוע שמה שטוב ואיכותי בד"כ גם עולה...

    אחלה פוסט לכבוד סופ"ש, נהניתי רק מלקרוא ולהסתכל עד שכמעט שכחתי: פעם ראשונה שאני מגיבה ראשונה

    נ.ב, אל תשכחי, אם צפוף שם באוסף שלך, או כבד, או שאת צריכה לפנות מקום ללקים חדשים...אני פה בשבילך ;-)

    השבמחק
  2. אפרת יקירתי, שמחה לדעת שאת מוכנה לקחת סיכונים במקומי, אין כמוך :)

    על הדסקטופ? וואלה?!
    מספר 51 המפורסם בהחלט הורס, אני בטוחה שאת תפלי ממנו כשתנסי!

    אין ספק שהלקים יקרים וחפרתי על זה לא מעט, אבל כמו שכתבתי, הכי מומלץ להתרכז באלו המיוחדים והמפילים.

    תודה מותק, שמחה שנהנית ושהפעם את המגיבה הראשונה!

    מבטיחה שבמידה ואאלץ להיפרד מאי אלו מהם (לאאאאאאאאאאאאא) את תהיי הראשונה שאפנה אליה!

    (ואיך את לא התייחסת לשמן ההורס הזה בתור חובבת פריטים יפים, איך??)

    השבמחק
  3. אחחח איזה משגעים!
    סדרת האופל הורסת.

    אין לי מה להוסיף.... נהנתי מכל רגע! כמו תמיד!

    השבמחק
  4. מעיין נשמה, לא היה לי ספק שתאהבי!
    האופלים האלו הורסים לגמרי!

    תודה מותק, נשיקות :))

    השבמחק
  5. וואו הבקבוקים מעוצבים באופן כ"כ ייחודי. מודה ומתוודה שלא שמעתי/קראתי על הלקים האלה עד שלא ראיתי אותם אצלך.
    סדרת האופל ניראת מאד מיוחדת! כמעט כמו נייל-ארט שנעשה באופן יחידני ע"י מניקוריסטית.

    השבמחק
  6. ישראלה, לגמרי ייחודי העיצוב, קשה להתעלם, לא עוד בקבוקים עגולים או מרובעים שגרתיים ;)

    את לא לבד, הרוב לא מכירות את המותג הסלקטיבי הזה אבל בטוחה שמהר מאוד כולן יכירו, בכל זאת לא מותג בעיצוב קונבנציונלי.
    סדרת האופל הורסת! תציצי בסרטונים ששמתי קישור אליהם.
    ואת צודקת, זה נראה כמו עבודה מיוחדת כזו, לא כמו לק שמרחתי ברגע בעצמי!

    השבמחק
  7. כנראה אני שמרנית מידי בשביל אלה.. :-\

    השבמחק
  8. מעניין. מה הכוונה שמרנית?
    הם נועזים לטעמך? במה? בגימור, בעיצוב?

    השבמחק
  9. שמעתי, ראיתי את האתר, נכנסתי אליו ואפילו הוספתי כמה לקים מהמותג לסל קניות ובסוף ויתרתי.... הם מהממים ואכן קשה להשיג אותם בחו"ל במחיר זול יותר מהארץ.
    שווים ביותר!

    השבמחק
    תשובות
    1. היי מרינה, במקרה הגעתי לאתר זה, האם ידוע לך היכן אפשר למצוא המוצרים של NFU באיזור של מנהטן?

      מחק
  10. את צודקת, לגמרי שווים מרינה.
    בגלל שהם יקרים בהחלט כדאי להתמקד במה שהכי עושה לנו את זה.
    אני זוכרת שניסיתי להשיג את ה- 51/52 ופשוט לא מצאתי אותם במחיר ריאלי באיביי... ממש התבאסתי.

    השבמחק
  11. דנרה יקרה - כשאני מרשה לעצמי לחטוף רגע לקרוא את הפוסט ולהגיב, אז זה בתמצות. כשאני מפנה לי זמן לקרוא בנחת והנאה ולהגיב בפרוטרוט, אז אני במקום 89 והתאים לי סוף סוף להיות ראושנה. איך איך חשבת שלא אתייחס לעיצוב, לפירוט ולסגנון הכצעקתה?

    המנטורית שלי לענייני לקים כשהתחלתי לחפור בנבכי הרשת בנושא היתה מיטל (אולטרא מרין) ולזכותה יאמר שלימדה אותי היטב, אין לנו אותו הטעם אבל למדתי איך ואיפה לחפש (וגם איך לאכול את הלב שאי אפשר להשיג את מרי מידנייט אלא אם כן אשלם הרבה דולרים)

    וכך כשמצאתי את NFU אם תרשי לי לקצר, שמתי אותו אל מול עיני על הדסק טופ וחיכיתי.

    עיצוב הקבוקים מהמם וכך גם הגוונים, הייתי גורפת את כל מה שהראית ומפסיקה לקנות לקים לזמן מה בלי לרצות משהו אחר בכלל!!

    אני בעד מצועצע ומתוכשט מאשר סטנדרטי (אבל זה עולה...)

    בגילי ומעמדי אני כבר רגילה ללקים ממוספרים וממש לא חסרים לי שמות.

    "אבל זה מה יש ועם זה ננצח..." הזכרת לי את הנעורים, אז זה היה משפט מפתח...

    מסדרת האופל הייתי מאמצת את כל השלושה, אני לא חובבת כחולים אבל בשביל מרקם עם גליטרים גדולים - אני שם!

    הסדרה עם המכסה הכסוף פשוט מהממת ואם הם נראים כך על הציפרניים אז מתחילה להיות לי העיה, את זה או את זה או אולי את...

    את בקבוק השמן הייתי שמה איפה שאמרת אבל מרוב שהוא מרהיב לא הייתי משתמשת בו, רק ליופי...מה שמזכיר לי שיש לי פושה לתרגל ולסקר...

    התחליבים לידיים לגוף מהממים ועל מוצר יחודי ומוקטן - משלמים!

    למרות המחירים שאינם נמוכים, אפשר לוותר לפעמים על 2-3 לקים רגילים ולקנות אחד יחודי ומיוחד שנותן חשק לענוד אותו כל הזמן. תמיד שאלתי את עצמי מה עדיף בלקים כמות או איכות, נראה לי שמשהו באמצע. לא הכל אסי זויה ו OPI אלא לשלב...

    יכולה להבין את הבחירה שלך, שלי תהיה שונה מן הסתם וביחוד אם אצטרך לבחור 1 או שניים.

    דנרה, פוסט כייפי ונהדר כרגיל

    מחילה על ריבוי סימני הקריאה ושלוש נקודות פשוט התבקש...

    השבמחק
  12. אפרת - באמת התפלאתי, העיקר שהיית ראשונה פה :)

    למיטל אכן יש טעם ייחודי ושונה ביוטי ואני מחכה לשמוע מה היא תאמר על הלקים האלו.

    לא מתפלאת בכלל שאהבת מאוד את העיצוב הזה, מרהיב.
    גם אני בעיקרון הייתי מסתפקת בכיף רק בחבורה היפה הזו, אבל תמיד יש עוד לקים לבדיקה, הזמן קצר והמלאכה מרובה...
    שמחה לשמוע שיש מי שמסתדרת עם שמות, זה נראה לי היום כמו משהו ממש תלוש..

    זה בהחלט משפט מפתח, לדעת להתמודד עם מה שהחיים זימנו לנו בדרך, אבל גם לא פשוט ;)

    תאמיני לי שהיית מאמצת את סדרת האופל כולה. פשוט מרהיבים ביופיים הלקים שם!

    תשמעי, המכסה הכסוף זה ההולוגרפים וזה באמת משהו שלא רואים כל יום.
    לא סתם בחרתי בו כאחד מהשלישייה המנצחת שלי.

    מסכימה שהשמן זה מוצר שמרגיע רק לראות אותו ואפילו להריח מדי פעם לא באמת צריך להשתמש...LOL ידעתי שתעריכי דבר יפה ומיוחד שכזה.

    בנוגע לתחליבים, מסכימה שעל ייחודיות ונוחות משלמים, אין ספק שאמשיך לקנות אותם, אין מחיר לנוחות מבחינתי (לפחות כשהיא בסדר גודל שאני יכולה לעמוד בו...LOL).

    כל אחת בהחלט יכולה לפנק את עצמה מדי פעם במוצר קצת יותר יקר, בכל זאת לא נפשוט רגל בגלל לק ומדובר על כמה שפשוט אין להם דיופים ולכן שווים. ואין מה להזכיר אפילו את אלו שמשקיעות 160 ש"ח בלק של שאנל...

    מה הייתה הבחירה שלך לשלישייה אם כך? בטח מהאופלים.

    תודה רבה מותק, כיף תמיד לשמוע :)))

    עדיף עודף סימני פיסוק מחוסר שמבלבל. אני מומחית גם בעודף....P-:

    השבמחק
  13. הגוון שעלייך אהבתי, פעם מזמן היה לי משהו מזכיר מאוד, של רבלון.
    השאר- שיש איטלקי ;)

    השבמחק
  14. הי שרית!
    ההולוגרפי 66 בהחלט מהמם!
    נקווה שרבלון יוציאו שוב אם כך גם לקים הולוגרפים.
    הרגת אותי עם הדימוי של שיש איטלקי ללקים הגליטרים...LOL

    השבמחק
  15. ואווווווו איזה לקים מושלמים, התענגתי על כל רגע
    מתה ללקים כאלה אבל ואו איזה מחירים חח התבאסתי רציתי להזמין את כולםם!! :\\
    מקווה שתהני מהם, ואם לא תרצי משהו אני תמיד ישמח לקנות חח

    השבמחק
  16. ליאן, כיף לשמוע שנהנית :)
    תאמיני לי שגם אני רוצה להזמין את כולם, קשה... קשה...
    אבל תמיד אפשר להתפנק עם אחד או שניים שהכי מתחשק עליהם.
    ותעמדי בתור, אפרת הקדימה אותך...LOL

    השבמחק
  17. איזה יופי שהביאו אותם לארץ! הבקבוקים שלהם מהממים!

    השבמחק
  18. בהחלט בשעה טובה. כמה חיכיתי...
    שמחה שאהבת את העיצוב!

    השבמחק
  19. אין לי מהלהגיד. אני רוצה רק ת'שמן והקרמים.
    בינתיים.
    הצבעים בילבלו אותי והייתי רוצה לראות בלייב.

    השבמחק
  20. נטע - אם אותך הלקים בלבלו מה יגידו אזובי הקיר מה?...P-:
    אחרי שתעכלי את הלקים תעדכני למה הכי התחברת.
    השמן הורססססס והקרמים מדליקים וכייפים!

    השבמחק
  21. דנרה יקרה, סוף סוף מישהו בעולם הזה שומר על הזכויות שלי!!!

    השבמחק
  22. חחח, משתדלת ;)

    השבמחק
  23. דנרה יקרה, אין מה לומר-זכית!! טוב, אל תשוויצי.. סתם. תיהני מהם, תחליפי כל יום גוון כדי שתספיקי לדגום את כולם וסתם כדי שלא ישעמם לך.
    הלקים מהממים - במיוחד אוהבת את הקרמים (טוב, אני כבר זקנה, הנצנצים פחות מדברים אלי), ובקבוקוני הקרמים-לאכול אותם!
    מפרגנת!!

    השבמחק
  24. ניבה, זה בהחלט פינוק, אבל כמו שכתבתי זה היה מתיש ואינטנסיבי לנסות את כולם בשביל לכתוב חוו"ד אמיתי על כל אחד מהם.
    הלקים הקרמים מהממים ומאוד איכותיים, כמו שכתבתי - זה הגימור הכי פופולרי, את ממש לא לבד :)
    והקרמים לידים מקסימים חבל"ז!
    תודה מותק :))

    השבמחק
  25. מהמם לחלוטין!! :)
    אני ממש רוצה הרבה מהלקים האלה ;)
    איזה פינוק זה... אני מקווה שאני אמצא כאלה בחו"ל :)
    איפה אפשר למצוא אותם בארץ?

    השבמחק
  26. תודה אירנה :))
    לגמרי לקים פינוק הורסים!
    בארץ את יכולה למצוא באתר של היבואן, שמתי קישור בסוף הפוסט או בחנות היבואן בראשון לציון.
    תקראי גם מה כתבתי על ההזמנות מחו"ל, ניסיתי, לא פשוט...

    השבמחק
  27. אה, לא דיברתי על הזמנות מחו"ל ;)
    אבל אני אבדוק את זה בהחלט :) על כאלה מהממים אני לא רוצה לוותר מיד :)

    השבמחק
  28. אגב, הסתכלתי עכשיו באתר המקומי וזה 59 ש"ח ללק :) ממש רווח של 9 ש"ח :)

    השבמחק
  29. אה... הבנתי :)
    בעיקרון ממה שראיתי בכל מדינה יש מפיץ ויש לו את האתר שלו.
    אז את יכולה נניח להיכנס לאתר האמריקאי והבריטי ולעשות הזמנה מקומית.
    האמריקאי זול יותר (12 דולר) והבריטי אותם מחירים כמו פה ומעלה (11 פאונד עד 19 פאונד).

    מה שראית באתר הישראלי זה המחירים ללא מע"מ, בתשלום הסופי המע"מ מתווסף וזה יוצא 68 ש"ח ללק.
    אין רווחים או מרווחים לצערי ;)

    השבמחק
  30. @danra
    יש להם חדר תצוגה??

    השבמחק
  31. אז תאמיני או לא אבל סוף סוף גם אני צפיתי בסרטון שבסוף הפוסט (כששולחים לי במייל אני בד"כ מוחקת ישר בלי לצפות) וגיליתי ש...עדיף להשתמש במסיר לק עם אציטון, זו באמת תגלית כי עד עכשיו הייתי בטוחה שאני עושה נזק לציפרניים מה שלא מנע ממני להשתמש בזה, כי זה מהיר ויעיל...
    בסוף אני אצפה בכל הסרטונים ולא ישארלי זמן למרוח לק...

    השבמחק
  32. @Neta

    נטע, נכון לעכשיו אפשר לראות את כל הלקים בחנות היבואן בראשון לציון, ליד קניון הזהב.

    השבמחק
  33. @Efrat

    אפרת, חחח, ללק תמיד ישאר לנו זמן, עדיף שהמריחה אם כבר תוריד מזמן האוכל...

    בהרבה מקרים יש אינפורמציה מעניינת בסרטונים.
    הקטע של האציטון שנוי במחלוקת, זה כנראה תלוי את מי את שואלת. המאפר של שאנל כמו בסרטון לא מוצא עם זה בעיה.
    אני חושבת שבשימוש אישי כל כמה ימים אין בעיה כמעט עם כלום, לא עם אציטון ולא נניח עם רעלים בלקים (בגלל זה אני ממשיכה להמליץ על הסשה ויט).
    אני מסירה לק עם מסיר ללא אציטון, אבל להסרת לקים גליטרים אני נעזרת באציטון טהור.
    אין לי כוח למלחמות עם הלק.

    השבמחק
  34. אפשר תקציר מה היה בסרטון??

    השבמחק
  35. נטע, זה סרטון של שתי דקות בסה"כ שבו המומחה לציפורניים של שאנל (כן, מתברר שיש אחד כזה...) נותן טיפים בתחום הציפורניים והלק, איך לתרום לעמידות הלק. אחת ההמלצות זה להשתמש באציטון כי הוא אפקטיבי יותר, עושה את העבודה מהר. בואי נאמר שזו המלצה שנויה במחלוקת, תלוי את מי את שואלת...

    השבמחק
  36. @danra
    איזה מבאסים! מי מציג מחירים ללא מע"מ בימינו? זה כמו מוסך!!

    השבמחק
  37. אירנה, מסכימה איתך לגמרי, גם אני הערתי על הקטע הזה.
    זה מזכיר לי את הקניות בחו"ל שאת קונה בכיף וכשאת מגיעה לקופה מוסיפים לך TAX שמביא את הסעיף...

    השבמחק
  38. קודם כל אני רוצה לומר שזו הפעם הראשונה(וללא ספק לא האחרונה) שאני בבלוג שלך.

    הפוסט כתוב בצורה מקצועית ומהנה לקריאה. עצם העובדה שקראתי את הכל(הפוסט לא קצר) מעידה על כך שכתבת בצורה שכיף לקרוא..

    לגבי הלקים, במקום שאני אחפור אני אסכם אותם במילה אחת - מושלמים !!!!!

    מה שאותי הכי הפתיע זה המחירים של המותג בחו"ל. אם עד עכשיו הייתי רגילה להזמין אופייאיי ואסי מאתרים שונים ברשת במחירים שנעים בין 2-5$ הרי שכאן אני מגלה לצערי שפשוט אין שום סיכוי להשיג את הלקים האלו בחול במחיר זול יותר מאשר שהם נמכרים דרך האתר שלהם בארץ ואני חושבת שזה אומר המון על המותג ונותן לי אישית הרגשה הרבה יותר כיפית להזמין לעומת אופייאיי ואייסי שאין שום סיכוי בעולם שאני אשלם עבורם בארץ 60 שקל כשאני יכולה להזמין אותם מחו"ל במחירים של 2-5$

    68 שקלים זה מחיר לא זול בהחלט אבל אני חושבת שזה שווה את זה.

    אני מתלבטת איזה לק להזמין כולם כל כך מיוחדים!!!!
    אני חושבת שאני אלך על הGS14(הסרטון שפרסמת שלו הפיל אותי מהכיסא) גם ה51 נראה כמו לק שלא דומה לשום דבר שנתקלתי בו עד היום.. נו טוב יש לי את כל הסופ"ש להחליט :)

    שתהיה שבת שלום ואין ספק שאני אחזור לקרוא פוסטים נוספים שלך!

    השבמחק
  39. ברוכה הבאה אביבה :)
    תודה רבה וכיף לשמוע שלמרות החפירות שלי כאן אפשר להיצמד לטקסט. בהחלט משתדלת.

    חחח, הם בהחלט מדהימים הלקים האלה!

    עניין התמחור מאוד מעניין ולכן לא סתם הרחבתי עליו.
    המותג הזה יקר בכל מקום, אבל אין פערים כל כך מהותיים במחיר שלו בין הארץ לחו"ל כמו במותגים אחרים שהפערים דרמטיים.

    כדאי באמת להחליט איזה לק הכי עושה לנו את זה. ה- GS14 אחד החזקים EVER!
    הסרטון הזה יפיל כל אחת שתראה אותו...LOL

    תהני בסופ"ש ומוזמנת בכיף תמיד לחזור לקרוא ולהגיב :)
    שבת שלום.

    השבמחק
  40. מדהימים לחלוטין!
    אם הם היו עולים פחות, הייתי קונה, אבל אם אני אנסה אחד במחיר הזה ואתחיל להתלהב אני ארצה לקנות עוד ואין לי את הכסף לממן את האובססיביות שלי XD

    פוסט מדהים כרגיל דנרה,
    פשוט תמשיכי מה שאת עושה (:

    השבמחק
  41. @rinat

    אה! והבקבוקים מדהימים לחלוטין. אהבתי את העיצוב מאוד!

    השבמחק
  42. רינת, לגמרי מדהימים!
    ואין ספק שהעיצוב של הבקבוקים מרענן ולא שגרתי!
    אין ספק שהם לא זולים ואולי זה באמת כמו התמכרות, מתחילים וקשה להפסיק...LOL
    אבל כשבא פינוק אפשר לבחור באחד שוה ומדליק!

    וואו, תודה רבה רינת, איזה כיף לשמוע את זה ממך, אני משתדלת בהחלט ;)

    השבמחק
  43. WOW! אני יושבת מול המסך ירוקה מקנאה ומריירת מעט! מה זה כל הלקים המדהימים האלהההה?!#$#@
    סחתיין על ההשקעה בפוסט ובקניית הלקים לסקירה, בחירות יפות מאוד.
    הלקים נראים כל כך מושכים לעין עם הבקבוקים המיוחדים האלה... מגניב לגמרי. חבל רק שהמחיר שלהם גבוה ושלא ניתן למצוא אלטרנטיבות אחרות להזמנה במחיר זול יותר (איבדתי את האמון באיביי בעקבות הלקים האלה!).
    אני לא חושבת שאשלם מחיר כזה ללק קרמי או משהו שניתן למצוא בחברה אחרת, אבל אני בהחלט חושבת לקנות את אחד מהאפקטים. אני זוממת כבר זמן מה על אחד מהאופלים. הם פשוט מ-ט-ר-י-פ-י-ם!
    יכול להיות גם שכל הבאזז סביב הלקים הוא התמחור (בנוסף לעוד כמה גורמים כמובן). עצם זה שזה מוצר טוב ויקר ושלא ניתן להזמין אותו במחיר זול יותר גורם לך לחשוב שהם באמת באמת שווים את זה.

    טוב, במחשבה שניה, אני לא חושבת להזמין אפקט, אני אזמין אפקט! damn you, danra!

    anyway, אחד הפוסטים אם לא ה- :)

    השבמחק
  44. חחח ליטל, תשמעי הם באמת מדהימים!
    זה לגמרי מתיש כל עניין הבדיקות וההחלפות של הלקים, אבל עמדתי בזה (...).
    לשמחתי קיבלתי את הלקים שבחרתי מהחברה על מנת שאוכל להתנסות (ציינתי את זה בסוף הפוסט) וכמו שאת יכולה לקרוא, למעט הטופ, רובם באמת מרשימים.
    אין ספק שהבקבוק מושך את העין, קשה להתעלם מהעיצוב הזה!
    חפרתי הרבה על המחיר היקר ועל החלופות.
    את לא מבינה כמה ניסיתי להשיג אותם במחירים הגיוניים באי ביי וזה פשוט לא הצליח לי.
    אם הייתי משיגה אותם באיביי במחיר שהם נמכרים פה כבר מזמן הייתי חוגגת עלה- 51/52...
    כמו שכתבתי ואני מסכימה לגמרי, אם יקר אבל רוצים להתפנק כדאי להתרכז במיוחדים ולא בקרמים, הם אטרקציה רצינית ולא ראיתי דיופים ראויים בכלל, אפילו לא קרובים. האופלים מ פ י ל י ם !!!
    אין ספק שמותג שמתמחר ככה מעביר את המסר שכתבת, גם על זה כתבתי בפוסט.
    העניין הוא שבניגוד למותגים אחרים שאפשר למצוא בכל מיני רמות מחירים את אותו הלק בדיוק, כאן זה מאוד קשה ולא משנה באיזו מדינה תקני... לפחות את לא מתבאסת אח"כ כשאת רואה שמה שקנית נחתך לו המחיר. את יודעת שקנית משהו שווה.

    חחח, תתחדשי מראש, ואחרי שתזמיני תעדכני מה בחרת, אני סקרנית!
    שמתי כמה קישורים פה בפוסט ואת יכולה לראות סווטצ'ים של כל האופלים ולהתרשם.

    ותודה על הפרגון נשמה, אין כמוך!

    השבמחק
  45. What an amazing post (as usuall ;)) ,
    i just LOVE it !!!!
    they look beautiful i want them all...!
    especially the OPAL collection!
    one word - WOW!!!!!

    השבמחק
  46. tnx Michelle u r the BEST :)
    They r truly amazing & stunning nail polish!
    The OPAL is the most popular one, so no surprises ;))

    השבמחק
  47. אני גם כבר מזמן חושקת בלקים של NFU OH, ובינתיים מתקמצנת כי" כמו שאמרת, להשיג אותם ברשת זאת משימה בלתי אפשרית. ראיתי את הסטנד שלהם כשהייתי ברוסיה ולא היה לי זמן להתעמק בצבעים ולבחור, חוץ מזה שהמבחר והצבעים פשוט בילבלו אותי לגמרי. המחיר היה בסביבות 60 ש"ח גם.
    הבקבוק משגע, אי אפשר לפספס דבר כזה!
    הכי אהבתי את סדרת האופל. קשה לגרום לי להתרגש מלק ורק התמונות שלהם עושות לי את זה לגמרי (אני מאמינה שבמציאות הייתי ממש מתלהבת). אהבתי גם את ההולוגרפי!
    68 ש"ח לבקבוק לק זה באמת פינוק, אבל אם הלק ממש מיוחד (כמו במקרה של סדרת האופל למשל) אז בעיני זה שווה את זה.

    השבמחק
  48. "רבות בנות עשו חיל, ואת עלית על-כלנה" (פרשת "אשת חיל")
    לא יודעת אם זכור לך, אך לא מזמן שאלתי אותך מתי התזמון הנכון לעבור לקולקציות חורף בלקים. היה אחלה קיץ , בשבילי הוא כבר נגמר, לאורך כל העונה עמלת רבות והבאת לנו מגוון רחב של התרשמויות על לקים....היו טרנדים , היו ייחודיים ומקוריים, היו כאלו שיצרו אובססיה , שלא משה עד שלא נרכשו, והיריעה קצרה מלהכיל. אין ספק גם שתמיד דאגת לפנק במוצרים האיכותיים , הנחשקים ובעלי הערך המוסף ונתת קשת של אופציות , שכל אחת תוכל להתחבר למוצר שהולם אותה.
    ממש לא מכבר , ככה ביני וביני, עלתה בי התחושה , שזוהי End of an era .
    תמיד רוצים להתחדש וכבר מאסתי מעט בכל יופייה של העונה ואף שהבטתי בקולקציות סתיו/ חורף של המותגים המובחרים על הקיר בדף הפייסבוק שלך (אם לא שם אז איפוא) , נוצר בי הרושם ש..אוקיי יפה , נחמד , אפילו יפה מאד , אך היה חסר שם משהו. משהו פרש , חדש , ייחודי ויצירתיות שתעלה על הקיים.
    יקירתי, את! הבאת את הבשורה!!! "חגרה בעוז מתניה, ותאמץ זרועתיה: טעמה כי-טוב סחרה, לא-יכבה בלילה נרה"
    טוב אתחיל לפי הסדר:
    העיצוב, "הורס" מבחינתי! לך (נשמה) הוא הזכיר את העיצוב של גוטייה, אני את האמת שמתי לב לזה רק אחרי שהזכרת, אז בואי נסכם ככה ותגידי לי אם את חותמת בסוף.
    עיצוב בשמיו של גוטייה סחף בזמנו בראשוניות ובמקוריות וnfu.oh שאבו מעט השראה ואף שידרגו. העיצוב של גוטייה סקסי " קלאסי אומנותי רך" ושל nfu סקסי מאדר פאקר. lol ( זהו עכשיו אני אחרי כמה ראשים אגב)
    פה את צריכה לחתום..נגמר...מבחינתי הוא מזה יהיה מגניב על שידת האיפור שלי.
    סדרת האופל הזו...מה יש לי להגיד פה מצטערת ..לפי איך שהם ניראים , הם תואמים לגמרי את התיאור של , או להפך ;). בקיצור אני לא מתנגדת שם לאף אחד. לא,..אני רוצה שם את כולם!! :)
    לקחתי בחשבון את מה שאמרת בסוף על הקרמיים בקטע של התימחור, הבנתי שהם קרמים איכותיים אבל מסכימה שפה צריך אולי לשקול תחלופה זולה יותר.
    מהמוצרי בסיס וטופ הייתי מוכנה להשקיע על הבסיס מיוחד שמיועד ללקים ההולוגרפים.
    יוווו השמן הזה מגרה אותי מגרה אותי לאאלה , אני משתמשת בשמן גוף של בודי שופ על כל הציפורן ומסביב , מורחת ואז משייפת. אין לי מושג למה אני עושה את זה אבל זה נעים. ידעתי שבטוח יש איזה משהו מקצועי לתחביב הזה שלי אבל עוד לא יצא לי לבדוק. אז הנה עכשיו גילוי...והריחות שמנית מפתים לגמרי..את אף אחד לא פיתה מסטיק? אותי כן.
    אני לא טיפוס של קרם ידיים אבל של גוף ממש כן, במיוחד בחורף מוותרת על בושם לחלוטין לכבודו. אני אוהבת ריחות פראשים כאלה כאילו יצאתי מהמקלחת כרגע ושזה ילווה אותי רוב היום (ריאלית). דנרה, את חושבת שיתאים לי? אם כן מוכנה להשקיע (שוב עניין התימחור)
    ועם בעניין התימחור עסקינן , אז בהתחלה שרק ריפרפתי בפוסט (מפעט חוסר זמן), התבאסתי במקצת..אבל אמרתי יש תקווה הם בטוח שווים , זאת דנרה.
    ועכשיו אני חושבת ש"במיוחדים" הייתי משקיעה בכיף או חשקה להשקיע בכיף.
    ואם מה שאמרת שהתמחור מעביר מסר מותג.....כל זה, אני מזדהה.
    זה מזכיר לי חברה שהייתה לי (מרוקאית במקרה אבל לא קשור ;) שהייתה לובשת או מתבשמת או כל מה שזה לא יהיה והיו שואלים אותה מה של מי מאיפו , היא אמרה שהיא לא מגלה כי ככה לא תישאר ייחודית. אני לא שאלתי יותר אחרי תשובתה למרות שהיה לה טעם טוב, אבל חשבתי לעצמי שזה קצת מגוכך תמיד מה שיהיה לה יהיה לעוד הרבה אחרות.
    אז המחיר פה קצת מבטיח יותר ייחודיות (ויריתי לעצמי ברגל), בכל אופן כולנו רוצות להיות מיוחדות.
    הגילוי הנאות הוא שיבואן של KONAD צריך לנשק לך את הרגליים. או לפחות לתת לך את כל הלקים שקיימים שמה בחנות שלהם :), כי זה מגעיל הקטע של הרגליים , בואי נודה. ואני לא התנצל לעולם על חוצפתי אדוני היבואן.
    דנרה אני אוהבת אותך "שקר החן והבל היפי, אישה יראת " השם...המשך ציטוט "היא תתהלל.

    השבמחק
  49. Mipaz- at pashut malka!!!

    השבמחק
  50. מיכאלה, אני לא יודעת מי את ואני מובכת כרגע, אבל מבינה אותך ניראה לי....ניראה לי שהצלחתי להעביר כמה שדנרה מלכה!

    השבמחק
  51. Yes you did :)

    השבמחק
  52. no i not ;) אבל בכל זאת קבלי לב <3

    השבמחק
  53. @Edenable

    עדן, זה ממש ככה, משימה בלתי אפשרית, כמה שרציתי את ה- 51 אבל המחיר היה מופרך באיביי.
    יש להם מגוון עצום של לקים, לא פלא שלא הספקת לקנות, צריך ריכוז וסבלנות... ;)
    בקבוק מיוחד, אין ספק בכלל, סוף סוף משהו מרענן.
    כמה אנחנו מדברות על זה שכבר אי אפשר לרגש אותנו והנה באמת התרגשתי מכמה לקים פה. מדהים הקטע.
    האופלים מרהיבים, במיוחד כשאת מורחת אותם מעל לק קרמי אטום.
    לא מתפלאת שהם כל כך נחשקים בעולם.
    ההולוגרפי גם אני הופתעתי שאהבתי אותו שכן אני לא בדיוק מחובבות הז'אנר...
    אני מסכימה בנוגע למחיר, אם מדובר על לק מיוחד אז זה שווה, לא נפשוט רגל, במיוחד שווה כי אנחנו יודעות שלא נמצא אותו פתאום בחצי מחיר באי ביי או משהו ונתבאס.

    השבמחק
  54. @מיפז

    מיפז, אין לי מילים....!
    את מדהימה וממש התרגשתי מכל מה שכתבת ובמיוחד מכל הציטוטים האלו, ממש התעלית על עצמך, אה?...!
    מסכימה איתך שכל מה שיוצא זה עוד מאותו הדבר, קשה לרגש אותנו, האמת הייתי די סקפטית אם זה כבר יקרה. אבל הנה הגיע המותג הזה והשאיר אותי ממש בהלם, לא לק אחד מדהים אלא כמה מפילים במיוחד שאין דברים כאלה ואני שמחה שאת שותפה לדעתי. ההשוואה שלך לגוטייה, הרגת אותי! מעולה את! אין ספק שהם לקחו את העיצוב לאקסטרים, קשה להתעלם ממנו ואין לי ספק שהוא יהיה מגניב במיוחד על שידת האיפור שלך.
    סדרת האופל הזו קשה לעמוד בפניה במיוחד כשמורחים את הלק מעל לק קרמי אטום. פשוט מרהיב!
    במחיר הזה של הלקים אין ספק שכדאי להתמקד באטרקציות, הקרמים זמינים לנו עוד ועוד גם ממותגים נגישים יותר מבחינת המחיר.
    השמן הזה מטריף! מה שאת עושה זה חשוב מאוד לטיפוח העור סביב הציפורן, מעניק לוק מטופח לכף היד. אגב, עדיף שתשייפי לפני השמן, כשהציפורן יבשה. ידעתי שריח המסטיק ידבר למישהי!
    הקרמים ממש כייפים, אבל בגלל הגודל הפיצי שלהם מתאימים יותר לידיים מאשר לגוף כי בפעם אחת זה יתחסל... אין כרגע בזמינות את האריזות לגוף הגדולות. אם יצאו למכירה אעדכן בבלוג. שמחה לשמוע שאת מוותרת על בושם בשביל הריח הנפלא של קרם הגוף הדומיננטי, יש כאלו שלא מבינות את זה ויוצאות כמו פצצת ריח... אסון...
    בנוגע לתמחור, זה בהחלט מבאס בהתחלה, אבל צריך להכיר יותר את המותג, את המוצרים, את הרעיון מאחורי זה, ואז כל אחת יכולה להחליט אם היא מתחברת לזה או לא. המסר שהתמחור מעביר זו השערה שלי, זה מה שאני מרגישה אחרי שהבנתי גם את ההתנהלות והתמחור גם בעולם. בכל המקומות זה או יקר או יותר יקר... LOL
    הסיפור על חברה שלך מאוד רלוונטי כי כל אחת רוצה להיות ייחודית ומיוחדת וקשה להשיג את זה אם לכולן יש את אותו הדבר. זה מזכיר לי שלפני עשור בערך יצא הבושם שאנל מדמואזל המדהים והמחיר שלו היה שערורייתי יחסית לבשמים אחרים. קניתי אותו ונהניתי ממנו עד שפתאום כולן קנו אותו ונהנו ממנו.... באותו הרגע נגמר בינינו הרומן למרות שהבושם עצמו הורס במיוחד. כך שייחוד זה חשוב אין ספק והרבה מוכנות לשלם על זה לא מעט מתברר.
    בקיצור, לא נותר לי להצטרף למישל שכתבה שאת מלכה, תגובה אישית ומדהימה, היה לי כיף לקרוא ולענות. וברוח הדברים שלך: "אשת חיל מי ימצא" (משלי, ל"א) <3<3<3

    השבמחק
  55. @michelle

    מישל - סחתיין על הפרגון למיפז!

    השבמחק
  56. @danra
    לבחור מכל היופי הזה זאת באמת משימה קשה :) נראה לי אם אלך על האופל הסגול אהיה ממש צפויה, למרות שכרגע הוא הכי קורץ לי.
    מה שבטוח זה שלא ישאלו אם זה לק של שיק (אני מקווה :)

    השבמחק
  57. עדן, מסכימה איתך, הכל מפתה!
    תסתכלי על הסרטון ששמתי ב- GS14 ותתעלפי!
    גם אם תלכי על ה- 51 זה עדיין יחשב לנדיר במחוזותינו.
    אין חשש, נראה לי שגם הבורה הכי גדולה בלקים לא יראה לה סביר שהיצירה הזו היא מבית CHIC..;)))

    השבמחק
  58. הנני כאן! [כבר קראתי הכל לפני יומיים אבל רק עכשיו הזדמן לי לענות] . אני מכירה את המותג הזה עוד מימים ימימה וכבר אז היה קשה להשיג אותו ברשת . שמחה לשמוע שהם עשו עלייה לישראל , זה אחלה אבל מה שמעצבן אותי כרגיל זה המחירים. אני לחלוטין לא רואה את עצמי קונה לק ב-60 ש"ח לא משנה מה המותג . זה מחיר מופרך ותלוש. נכון שהם לא דומים בחלקם ללקים אחרים ויש להם ייחוד מסוים אבל מכאן ועד 59 ש"ח לבקבוק הדרך עוד ארוכה.

    תודה על פוסט כיפי!

    השבמחק
  59. הי מותק, לגמרי קשה להשיג ברשת, גם אני ניסיתי...
    המחירים באי ביי מוגזמים לגמרי.
    מסכימה שהמחיר ללק לא זול בכלל, לא סתם חפרתי על זה פה. תמחור כזה הופך את המותג לפחות נגיש זו המציאות. עם זאת, מי שממש בא לה על לק מה"אטרקציות" כמו מהאופלים וההולוגרפים, 68 ש"ח זה לא מה שיהרוג אותה.
    אנחנו רואות את זה כל הזמן אצל אלו שקונות שאנל ב- 160 ש"ח - יקרררר!
    לפחות במקרה הזה אנחנו יודעות שהמחיר יקר יחסית בכל מקום, בניגוד לשאנל שעולה חצי בחו"ל מה שמאוד מבאס...

    תודה ממי :)

    השבמחק
  60. במקרה כמה ימים לפני שהעלית תמונות בפורום גיליתי את העיצוב המקסים של הבקבוקים שלהם. אני אישית אוהבת מאוד, בעיני זה מיוחד ומקסים.
    [יכול להיות שאני קצת מקנאת בך שזכית לסקור את המוצרים ;) ]
    בד"כ אני לא מתחברת לגליטרים, אבל ממש ממש עשית לי חשק.
    הבקבוק של שמן הפרחים פשוט מדהים ביופיו.

    פוסט מצוין ומרתק :)

    השבמחק
  61. אין ספק שהעיצוב מיוחד, קשה להתעלם ממנו, מאוד מרענן בנוף הבקבוקים העגולים/מרובעים.
    איזו חמודה את, יש פה כמה שכתבו את זה, אני שמחה שיצא לי לסקור אותם אבל זה לקח המון זמן בשביל לבחון גם את העמידות, והיה מתיש לציפורניים שלי. אבל אין ספק שהיה כיף בגלל שמדובר על גימורים חדשים ומרעננים ולא על סתם "עוד לק" חדש שיצא.
    גם אני לא מתה על גליטרים, אבל הקטע שלהם בסדרת האופל זה לא מה שאנחנו מכירות, אלו גושים שטוחים דקיקים כאלו שיוצרים אפקט מהמם, לכן אין ממש דיופים שלהם. גם יותר קל להסיר אותם מגליטרים קלאסיים.
    ותשמעי, השמן הפיל אותי, התמונה לא מעבירה מספיק טוב עד כמה הוא מהמם!

    תודה רבה מותק :))

    השבמחק
  62. הבקבוקים האלו מהממים!!! רעיון ממש יצירתי, והשמן הזה מהמם מהמם מהמם! כמה מקסימים הפרחים האלו בפנים! נכנס לוויש ליסט...

    כמו שאת יודעת, אני לא אוהבת לקים גליטריים או מבריקים למיניהם, למרות שראיתי שכתבת שאלו של המותג הזה הם שונים מהגליטריים הנפוצים. אעקוב אחרי הפייסבוק שלך לסווטשים...

    הגוונים הקרמיים גם נראים יפים.

    קצת קשה לי עם המיספור הזה, עכשיו שהתרגלתי לשמות במקום מספרים (גם בלקים וגם באיפור). נורא קשה לזכור ככה...

    השבמחק
  63. קורינוש, הבקבוקים האלו זה משהו, אה? והשמן חבל"ז, אין מילים בכלל!

    גם אני לא מתה על גליטרים, לאלו הם קוראים שימר אופל והם דקיקים גדולים ושטוחים.
    לכן הלק נראה ומתנהג אחרת. קל יחסית להסיר אותו יותר מהגליטרים הזוועתיים הרגילים...
    בפייסבוק יש סווטצ'ים ויש פה קישור על המספרים של הלקים לשם.

    יש להם מבחר אינסופי של קרמים, את ואני ביחד בחנות הולכות לאיבוד במבחר הזה...

    המספור זה זוועה! אני לא זוכרת בכלל מספרים בניגוד שמות נחרטים לנו בראש.
    יש מישהי שלא יודעת מה זה שאנל פרדוקסל או ESSIE טארט דקו?... ;)

    השבמחק
  64. @danra בדיוק! שמות זה כ"כ קליט...
    כבר הולכת לחטט לך בסווטשים בפייסבוק...

    השבמחק
  65. לגמרי קליט, הלוואי שיחליטו על שינוי המספרים לשמות. כבר יש לי רעיונות לכמה...
    בכיף, תהני :)

    השבמחק
  66. אנונימי19.9.2011, 19:22

    הזמנתי!!
    איזה כיף!! (-:
    עדי

    השבמחק
  67. תתחדשי עדי! באמת כיף גדול!
    אני סקרנית, איזה הזמנת?...

    השבמחק
  68. אורזיגל19.9.2011, 23:43

    האם השתמשת לפני מריחת הלק ההולגראמי בבסיס שלהם?

    השבמחק
  69. כן, הוא נקרא Aqua Base.
    את יכולה לקרוא בפוסט את כל מה שאני חושבת איפה שכתבתי על ה- Aqua Base.
    פירטתי על ההתנסות שלי עם הלק ההולוגרפי עם ובלי הבסיס הזה ועם בסיס רגיל.
    על ההבדלים במריחה, בתוצאות ובעמידות.

    השבמחק
  70. אנונימי20.9.2011, 18:44

    דנרה הבלוג שלך מלא בחברות שעושות ניסויים בבעלי חיים! תראי מה הם עושים להם: http://www.youtube.com/watch?v=XrWNfOi_wds

    איך לא אכפת לך???

    השבמחק
  71. כל אחת שתבחר באילו מוצרים היא רוצה להשתמש, זה לא התפקיד שלי להגביל כאן.
    בנוסף, בהתאם לחוק באיחוד האירופאי ובארץ, החל מינואר 2014 יהיה אסור לשווק מוצרים של חברות שעושות ניסויים, כך שכל החברות בכיוון של להפסיק. אפשר לקרוא על זה בלינק הבא למשל:
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4002581,00.html
    ואם הנושא כל כך מהותי וחשוב לך אז למה להסתתר מאחורי אנונימיות?....

    השבמחק
  72. כידוע, אני חומדת המון זמן את הלקים של החברה הזאת. אבל האמת שהתמחור שלהם בארץ, בעיני לפחות, קצת לא סביר.
    אני יודעת על קיום החברה בארץ לפחות שנה אבל נדיר שאני נתקלת במישהי שרכשה אותם, כנראה גם בגלל המחיר וגם בגלל חוסר החשיפה.

    אני מתה על העיצוב של הבקבוקים (ממש הפתעה :P). נורא רציתי לרכוש את ה 51 וכבר הזמנתי אותו אבל אז חזרו אלי שאין אותו במלאי ולא ידעו מתי יהיה. נשברתי לחלוטין :(
    גם ה 52 נכנס מתישהו לרשימה ומתישהו מסיבות לא ברורות הוא עזב אותה, אולי כשהבנתי שעם תמחור שכזה עדיף לרכוש את ה 51 ולנוח.. ונראה שאפילו את זה לא זכרתי לעשות.. מה חבל..

    ה 66 ההולוגרפי גם מיוחד בגוון שלו וגם מעלף בהולוגרפיות! אני חייבת לבחון או אותו או אחד החברים שלו!

    את צודקת, בקבוק השמן נראה כזה מזמין, שברור שכיף לשים ממוצר כזה (שנמצא גם במקום הזמין כפי שאמרת).

    ומשפט על התמחור, בתור מי שרגילה לשלם כ 30 ש"ח כולל משלוח ללק, 68 ש"ח זה די הרבה.. :/

    השבמחק
  73. מיטלי, כולנו חומדות את הלקים האלו כבר המון זמן, ואם הייתי מודעת לתמחור בארץ הייתי מזמן קונה, לעומת המחירים באיביי זה כאילו מבצע...
    מסכימה שעדיין המחיר גבוה וחפרתי על זה הרבה פה בפוסט.

    חחח, בהחלט לא מפתיע שאהבת את העיצוב, הוא ממש מושקע ומרענן.
    ה- 51 רוב הזמן לא במלאי של שום מקום בעולם, קטע...

    ההולוגרפי הזה מ ד ה י ם ! ובתור מי שלא חובבת הולוגרפים ממש נפלתי.
    רק קחי בחשבון את הסיפור עם הבסיס המיוחד.
    כתבתי פה על הניסויים שעשיתי עם הבסיס ובלי הבסיס הזה ועם בסיס רגיל.

    בקבוק השמן כל כך מפיל, התמונה שלי פה לא מתקרבת להמחיש אפילו.
    זה קטע כזה שאי אפשר שלא לבהות בבקבוק המושלם עם הפרחים המקסימים האלו, משהו!

    בנוגע למחירים, הכל יחסי זה ברור. העניין הוא שאנחנו משלמות בממוצע 30 ש"ח ללק בהזמנה מהרשת, במקרה של הלק הזה המחיר בהזמנה מהרשת הרבה יותר גבוה מלקנות פה....;)

    השבמחק
  74. אני מוכנה לשים את ההולוגרפי בלי בסיס.. לא נראית לי כזאת הקרבה גדולה. לא?

    את יודעת מה, אולי צריך לשים כמה בקבוקונים של השמן הזה על כוננית או משהו כזה, במקום אקווריום, את יודעת חחח

    השבמחק
  75. נכון, עדיף לשים את ההולוגרפי בלי בסיס מאשר עם בסיס רגיל שדופק את הפורמולה.
    מה שכן העמידות בלי בסיס לא משהו, אין חכמות.

    חחח, תאמיני לי שכמה בקבוקונים של השמן יהיו אטרקציה הרבה יותר מגניבה (וריחנית)....

    השבמחק
  76. אלף נשיקות!!!!
    ומיכאלה..חח סתם מישל , תודה!
    לא הבינותי אותך בהתחלה....

    השבמחק
  77. אין אין, איך את יודעת לכתוב את הפוסטים את משגעת אותי כל פעם. מוצאת כל פעם חידושים מדליקים כאלה כמו הלק עם המחוכים למשל, פשוט יפה. ואם כבר דיברת עם על תחליבי גוף אז אני ממליצה לכולם אם יוצא לקנות אז תקחו את הצ'אנס של שאנל. ריח פשוט מדהים לדעתי אפילו יותר טוב מהמדמואזל. אבל זה רק לטעמי.

    השבמחק
  78. תודה רבה, מנסה לעשות את זה מעניין :)
    התחליבים פה של Nfu.Oh כייפים ממש.
    לא ניסיתי את הצ'אנס בגרסה של הקרם לגוף אבל מסכימה שהריח של הבושם הורס!!

    השבמחק
  79. אנונימי15.2.2012, 12:23

    תענוג של סקירה! :)
    הרגע הזמנתי את ה 52 וההולוגרפי הוורוד (והבסיס אקווה) איזה כיף שכל כך קל להזמין אותם פה בארץ! :) יש לך המלצה לבסיס טוב ללקים? רוב הלקים שלי של אסי (אני אובססיבית אליהם) ואני מבולבלת כבר...

    יסמין

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יסמין :)
      תתחדשי, איזה לקים הורסים הזמנת!
      באמת כיף שלא צריך להתאמץ ואפשר להזמין בארץ, במיוחד שהמחיר יותר טוב ממה שיש בחו"ל...
      אם רוב הלקים שלך הם של Essie אז למה שלא תשתמשי גם בבסיס שלהם באמת. אני מאוד אוהבת את ה- Ridge Filling Base Coat שלהם ומשתמשת בו שנים.

      מחק
  80. יסמין16.2.2012, 9:50

    מעולה תודה על ההמלצה! :)

    השבמחק
  81. אנונימי1.11.2012, 17:42

    איפה אפשר להשיג מוצרים של NFU באיזור מנהטן?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני ממש לא יודעת.
      נסי לשאול בחנות המותג בארץ, יש קישור בסוף הפוסט.
      יכול להיות שיש להם חנות מקוונת בארה"ב כמו שיש בארץ.

      מחק
    2. אנונימי2.11.2012, 17:23

      ממש הם יגידו לי ,,,הם עושים טובה שהם נותנים שרות בארץ אז הם יתנו לי את הכתובת בחול? חבל שזו ההתנהגות של החברה הזו שכל כך מחשיבה מעצמה.....אבל בכל זאת תודה ממי..

      מחק
    3. אז מה שנשאר זה בעיקר לחפש בגוגל.
      אם יש חנות כזו את תמצאי אותה מהר :)

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails