25 בדצמבר 2010

חאקי שיק


כשהתגייסתי לצבא וקיבלתי את המדים הראשונים שלי, אני חושבת שהייתי בין הבודדות שלא ממש התבאסו מזה. מבחינתי למדים היו שני יתרונות מרכזיים: גם חוסכים לי זמן בלהתלבט מדי יום מה ללבוש וגם אני מאוד אוהבת את הצבע (על עיצוב המדים אפשר להתווכח...). אך כמו כולן, בערך בשנתיים שלאחר השחרור נמנעתי מללבוש בגדים בצבעי חאקי וירוק זית כי אני כבר לא בצבא. אבל כשכל כמה זמן חוזר הטרנד של בגדי החאקי בצורה זו או אחרת, מתמסרים לטרנד במיוחד שהוא כל כך יפה, משתלב ומחמיא. בחורף הוא בדרך כלל יהיה בעל נטייה יותר כהה ירקרקה ובקיץ לרוב יותר בהיר בז'י, אבל הכל הולך בעצם. המקור של השם חאקי הוא במילה הפרסית "חאק" שמשמעותה אבק, שבאה לתאר את מדי הצבא שמטרתם הסוואה בשטח. הצבע של החאקי לא פשוט להגדרה וכל אחד יגדיר אחרת, הוא נע על סקאלה של גוונים אבל כשנראה חאקי כולנו נזהה אותו. אם בכל זאת אנסה אז הייתי מגדירה אותו כאפור בהיר עד כהה עם נטייה חלשה עד חזקה לבז' או ירוק. יש כאלו שגם יכניסו להגדרה גם את הירוק זית, אז בסדר, שיהיה.

גם העונה אפשר לראות נגיעות של הגוון במגוון תחומים כשגם באיפור יש מגוון מוצרים בהתאם. היתרון של החאקי זה שהוא גוון בסיסי נייטרלי בדומה לשחור, אפור, בז' ולבן. כל צבע שנשלב יתאים לו. כשמגיעים לצבעים ושילובים בלוק הכללי הדבר שהכי מתבקש זה להתחיל בלקים. יש כל כך הרבה בטוח נמצא מה שחיפשנו או לפחות קרוב אליו. בשנים האחרונות יצאו הרבה גוונים מיוחדים ומפתיעים ביניהם גם ירוקים ואפורים. כמעט כל חברה שמכבדת את עצמה מחזיקה לפחות גוון אחד של חאקי כזה או אחר. שניים מהם שיצאו לאחרונה אני אוהבת במיוחד ולטעמי הם מייצגים את הגוון החורפי נייטרלי המושלם.

Sew Psyched: קוצר מחמאות

ה- Sew Psyched של Essie הוא גוון חאקי מושלם ומדויק שרציתי לבחור אותו כצבע של העונה כמו שבחרתי את ה- Tart Deco למאסט של הקיץ. אי אפשר להתעלם ממנו וכל אחד חייב להגיב. אבל עקב היותו בגוון מיוחד ומפתיע אך לא ממש "לביש" הוא ידחק מהבכורה. מדובר על גוון חאקי דהוי עם נטייה ירוקה ברורה שמודגשת יותר ככל שיש יותר אור. הפורמולה מעט יותר עבה מהרגיל בלקים של - Essie עם פיגמנט צפוף מאוד. השכבה הראשונה נוחה ואטומה והשנייה כרגיל חובה למראה אחיד מושלם. אפילו הייבוש מהיר יחסית. הלק הזה הורס וקוצר מחמאות כמעט מכל אחת שרואה אותו. גוון חובה לכולן ולפשיוניסטות בפרט!

Soft as Cashmere: גוון מאסט

גם ה- Soft as Cashmere של Color Club הוא בגוון חאקי, סוג של אפרפר חום עם תת גוון ירוק. ממש צבע של בטון, כן...! הלק קרמי נקי עם פורמולה דלילה ומברשת שסוחבת המון חומר. השכבה הראשונה שקופה מעט, השכבה שנייה אטומה ועדיין בחרתי באופן חריג להוסיף שכבה שלישית שתרמה להעמקת הגוון והאחידות - מהמם! שווה בהחלט רכישה מיידית! הגוון קצת יותר "לביש" מה- Sew Psyched אבל עדיין נמצא בקטגוריית ה"חריגים" ומי שלא התחבר אליו סביר שלא יתחבר גם לשני.

Sew Psyched & Soft as Cashmere: שיק חורפי

מבחר הצלליות האדיר שקיים היום בשוק מאפשר לנו בדרך כלל לא מעט אופציות לגוון מסוים. יש לי מספר צלליות יפות בגוון הזה כשאחת המחמיאות בהן היא Khaki של OFRA. היום ניתן למצוא בשוק מגוון צלליות שמשתמשות במילה חאקי בשמן אבל בפועל הן למעשה בגוון ירוק זית. בתחילה הצללית הזו נראית פשוטה ותמימה למראה אך אחרי הניסיון הראשון השתמשתי בה במשך שלשה ימים רצוף. זה דבר נדיר ביותר שכן אני רגילה מדי יום לגוון אבל היא פשוט הייתה כל כך יפה ומחמיאה! לצללית הזו גוון חאקי עם נטיה חומה קלה.

צללית Khaki: אחת היפות
בתמונה הקטנה: המראה בתחתית

בטשטוש הצללית בקצוות בולט התת גוון הצהבהב שלה שמתמזג נהדר בעור. הצלליות של OFRA מגיעות בגודל 4 גרם שזה גדול יחסית, לשם השוואה צללית בודדת של מאק היא 1.5 גרם בלבד והמחיר דומה. העיצוב מזכיר את זה של מאק וסמאשבוקס, מיכל שחור רחב יותר כשלוגו המותג מוטבע על המכסה השקוף. בתחתית הצללית יש מראה קטנה שלטעמי די מיותרת, הייתי מעדיפה שיקטינו את האריזה כי יותר נוח לניידות.

מברשת טשטושים של OFRA: נעימה ונוחה
התמונה הקטנה: השוואה למברשת טשטושים עגולה

הצללית רכה ודקה, אולי מדי, מתפוררת בקלות. בשימוש הראשון הנחתי אותה באופן טבעי עם מברשת צלליות רגילה צפופה (מאק 239) אבל היא היתה מעט אגרסיבית לפורמולה הדקה הזו. את הטשטוש עשיתי בעזרת מברשת טשטושים של OFRA מס' 16 (100 ש"ח). אך כשנוכחתי במרקם הכל כך דק הבנתי שעדיף גם להניח וגם לטשטש עם מברשת הטשטושים הזו. המברשת אינה נראית כמו מברשת טשטושים קלאסית עגולה אוורירית, אלא היא דקה עם זווית קלה. היא פחות מתאימה להנחת צלליות בגלל שאינה צפופה מספיק ולכן תתקשה באיסוף הצללית. אך אם הפורמולה רכה ודקה נוח לעבוד איתה גם להנחה, גם לטשטוש וגם ליצירת זווית עם הצללית בקצה העפעף. המברשת משיער טבעי, מאוד נעימה למגע ונוחה לעבודה.

לנקום Kaki Khol: גוון מהמם ומחמיא

מבחינתי שום לוק אינו שלם בלי עפרון עיניים כלשהו. מי שעוקב כבר יודע שאני מכורה לעפרונות עיניים, מחזיקה באוסף מרשים ונדיר לתפוס אותי לא מאופרת באחד כזה מדי יום. כשאני חושבת על להמליץ על עיפרון אחד מתוך האוסף זה כמו לבחור את הילד שהכי אוהבים, בעייתי. בכל מקרה, החלטתי לבחור בעיפרון חאקי שמאוד חביב עלי וגם זמין בארץ, ה- Kaki Khol מס' 2 של לנקום. למה רק חביב? הייתי מצפה מהעיפרון להיות עם עמידות מרשימה בהרבה, במיוחד כשיש לי הרבה עפרונות מעולים ועמידים יותר של החברה. אך כבר כתבתי שמוצר זהה עם צבע שונה אינו מבטיח איכות דומה כי ברגע ששינו את הפיגמנט שונתה הפורמולה ולכן זה לא אותו מוצר בעצם. בכל מקרה, את העמידות אפשר לשפר עם פריימר עיניים או לקבע עם צללית. אבל אם אתעלם מהעמידות שיתכן שאינדיבידואלית, מדובר על גוון חאקי מהמם אפור עם נטייה ירקרקה, בעל שימריות קלה שאינה נראית כמעט על העור. מאוד מחמיא. לא בולט ודרמטי כמו עיפרון שחור או חריג כמו עיפרון ירוק. הרמוני לגוון העור, משתלב נהדר. הוא מהמם גם בשילוב עם צללית חאקי אך גם עם צלליות צבעוניות כמו סגול, ירוק וחום.

מגפוני חאקי של MORICHETTI: נרכשו מיידית!

כמו שכתבתי למעלה, לטרנד הזה יש נגיעות מגוון תחומים ואני זורמת איתו יופי. כשנכנסתי פעם לעמנואל וראיתי את מגפוני העור בצבע חאקי כהה בעלי נטייה לאוליב של FRANCESCO MORICHETTI פשוט לא היה להן סיכוי מולי (או יותר נכון לי לא היה סיכוי מולן...). נרכשו מיידית. אין ספק שבימים שאני בוחרת בהן ולא במגף שחור או חום יש רענון מבורך להופעה. קשה ליפול עם פריטים בגוון הזה, בדרך כלל יהיו מיוחדים ומחמיאים. מה שכן, כשבוחרים פריטים מסוימים בגוון הזה (במיוחד חולצות) הם עשויים להדגיש את החיוורון. לכן מומלץ להתאפר בגוונים קצת יותר רעננים או לפחות לבחור בסומק או בשפתון צבעוניים יותר מה שתמיד נחמד.


ID

Sew Psyched
גודל: 15 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 65 ש"ח

Soft as Cashmere
גודל: 15 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 25 ש"ח

Eye Shadow
Khaki
גודל: 4 גרם
ייצר: ארה"ב
מחיר: 84 ש"ח

KHOL by nature
02 KAKI KHOL
גודל: 1.72 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 128 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: את הצללית והמברשת קיבלתי מהחברה.



71 תגובות:

  1. אהבתי את הלק של איסי יותר באופן מפתיע. אם את אוהבת צלליות כאלו תבדקי את MINK&SABLE של מאק או SUMPTUOUS OLIVE. נראה לי שתתחברו ביחד.
    וכפי שציינתי בבלוג שלי, גם איילנר חאקי/זית מנצנץ של בובי בראון בדרך אליי!
    לא ניסיתי עפרונות של לנקום אף פעם. יש המלצות נוספות בגוונים?

    השבמחק
  2. תודה מרינה יבדקו הצלליות, אני חושבת שיש מצב שיש לי אחת מהן...
    אני מאוד אוהבת את העפרונות של לנקום, ממליצה גם על ה- BRONZE מס' 022 שהוא יותר ירוק זית מוזהב. הורס!

    השבמחק
  3. יכול להיות שהוא דומה לגוון POWERSURGE של מאק?

    השבמחק
  4. ממש לא, המאק יותר חום ברונז מוזהב וזה ירוק זית מוזהב מעושן (השם שלו מטעה...).
    כשתהיי בפארם או במשביר תוכלי לראות בדיוק את ההבדל.

    השבמחק
  5. אני מאוד אוהבת חאקי גם בתקופת הצבא אהבתי.

    השבמחק
  6. שמחה למצוא עוד מישהי שאהבה בצבא :-)
    צבע מהמם בהחלט!

    השבמחק
  7. אני מנסה להיזכר אם אי פעם היה לי פריט לבוש בחאקי או בחום ואני לא מצליחה. כנראה שלא היה, וגם כרגע אין לי. אני אוהבת את זה על אחרות, אבל אני חושבת שלי זה פחות מחמיא כי אני קצת חיוורת.

    את הלקי של אסי אני מאוד אוהבת, אבל הוא לא בשבילי בגלל הירקרקות שבו. הכי קרוב לחאקי מאלה שיש ברשותי הוא "You don't know jacques" של OPI שאני מאוד אוהבת.
    אני גם מתחברת לחאקי באיפור עיניים, לדעתי חלופה ראויה למעושנים הדרמטיים. אהבתי את הרעיון של גלוס כתמתם בוידאו.
    נעליי עמנואל הורסים לי את הבריאות (יותר נכון את החשבון בנק :)) אבל אין עליהם באיכות!

    השבמחק
  8. מה עדן? לבלונדינית כמוך זה הכי צריך להחמיא!
    כמו שכתבתי בשביל לשבור את החיוורון שהוא יוצר לפעמים מוסיפים צבע.

    ה- OPI מהמם אבל הוא שונה לגמרי כי הוא חום טאופי כזה. הגלוס הכתום בהחלט שובר את החיוורון של החאקי, שילוב מהמם.

    אני משתדלת להימנע מלהיכנס לעמנואל אבל זה קשה וכל פעם אני יוצאת עם עוד משהו. מחזיקים מותגים שווים, מאוד אוהבת את הסגנון שם.

    השבמחק
  9. חותמת על כל מילה שאמרת אופסי כתבת. חאקי זה צבע מאסט. צללית או עפרון חאקי (אני מעדיפה מנוצנץ) מחמיא מאוד לחומות עיניים ובהירות כאחד. אוהבת מאוד בבגדים כפי שציינת מחמיא לבלונדיניות. באשר ללקים - נראה לי שיחוויר את היד, אהבתי יותר את ה C.C
    הסווצ'ים - מהממים (נו טוב כרגיל)

    השבמחק
  10. תודה אפרת :-)
    אכן צבע מחמיא, גם אני אוהבת שיש קצת נצנוץ בעפרונות, טוב האמת שאני אוהבת הרבה סוגים של עפרונות...
    הקולור קלאב עם נטייה חומה ואולי בגלל זה את מתחברת אליו יותר.

    השבמחק
  11. אהבתי את כל הפריטים בפוסט,
    מזל שאנחנו לא נפגשות הרבה,
    אני רואה שתהיה לך השפעה מדרדרת עלי

    השבמחק
  12. תודה מיכל, אבל אני חושבת שהיית מדרדרת אותי לא פחות...;-)

    השבמחק
  13. אנונימי25.12.2010, 17:14

    חייבת לציין שהחאקי של עופרה נהדרת גם כצללית לגבות.

    השבמחק
  14. איזה רעיון אורית!
    היא לא יוצאת צהובה מדי?...
    בכל מקרה אנסה כמובן.

    השבמחק
  15. אנונימי25.12.2010, 17:23

    לא.
    מדובר באחד הגוונים המוצלחים לגבות.
    נסי ודווחי :)

    השבמחק
  16. מעולה, יבדק העניין בהקדם ואחזור לדווח כאן היום או מחר.
    תודה!

    השבמחק
  17. אהבתי מאוד את המגפיים!

    השבמחק
  18. תודה מותק, שמחה שאהבת משהו ;-)

    השבמחק
  19. נו, מנוולת קטנה, את יודעת שאת הלקים אני גם אוהבת וגם אוהבת חאקי באופן כללי (את לפחות אמורה לדעת את זה אם את קוראת את הבלוג שלי, ואת קוראת). הגבתי על המגפיים כי זה הדבר היחידי שחדש לי פה. על אהבתי לשאר כבר היגגתי אינספור פעמים באינספור הזדמנויות...

    השבמחק
  20. טוב אני לא יכולה להפסיק לצחוק עכשיו.
    רק בשביל שתקראי לי מנוולת זה היה שווה את זה!
    וקוראת את הבלוג שלך? אני כבר מכורה גברת לקלקנית...

    השבמחק
  21. מוכנה לקרוא לך מנוולת any time אם זה מה שעושה לך את זה

    השבמחק
  22. יציאה כזו יכולה לעבוד פעם אחת בלבד.
    בפעם הבאה תצטרכי להיות יצירתית עוד יותר וזה לא פשוט...!

    השבמחק
  23. אורית, שמתי כפי שהמלצת את הצללית על הגבות וזה נראה ממש טוב! אולי טיפה כהה.
    אשתמש בה מחר שוב לגבות ואבדוק איך זה נראה באור יום, שלא יהיו לי גבות ירוקות או צהובות או משהו ואעדכן...LOL

    השבמחק
  24. אנונימי25.12.2010, 20:24

    עד כמה שזה נשמע מוזר גוון זית/ירקרק הוא גוון שמתקבל טבעי מאד בגבות.
    לא יודעת מה הגוון של הגבות שלך...ועדיין לא נראה לי שהן יהיו ירוקות או צהובות.

    השבמחק
  25. הגבות שלי חום בהיר שטני כזה אורית.
    אנסה את זה מחר ואראה מה יוצא, אשים קצת פחות שלא יהיה כהה.
    אם יהיה יפה אשאיר לכל היום ואבדוק את העמידות גם.
    אחזור לדווח!

    השבמחק
  26. היי danra!

    עוקבת ממש חדשה בבלוג הממכר הזה ומתבאסת שלא גיליתי אותו קודם
    הבטחתי לעצמי שאני רק אקרא ואתרשם מדי פעם
    והיום נכנסתי לקרוא על טרנד החאקי-ובאמת שלא ידעתי עליו..
    אז זה זה התחיל בזה שלא הייתי מודעת ונגמר בעיפרון חאקי של שאנל (נורא רציתי את הלנקום שהמלצת ולא היה בסטרוברי) וצללית MINK&SABLE של מאק חאקית שמופיעה פה בתגובות..
    מאוד מקווה שזה חד פעמי העניין הזה
    ;)

    השבמחק
  27. נעים מאוד נועה, תמיד כיף לקבל תגובות מקוראות חדשות!

    תתחדשי על הרכישות היפות, קחי בחשבון שכמו שכתבתי יש המון גוונים של חאקי וחלק מהמוצרים שקוראים להם חאקי הם בעצם ירוק זית.
    את העפרון של לנקום יש בארץ וניתן גם להשיג אותו בחמישים אחוז הנחה באפריל, אם אני לא טועה יש מבצע עד סוף השנה.

    מזהירה אותך מעכשיו שהבלוג ממכר אבל מאוד כייפי.
    מחכה לתגובות שלך בפוסטים הבאים :-)

    השבמחק
  28. ברור שיש בארץ.. הייתי חייבת תכף ומייד ומאחר וסטרוברי זה אונליין..

    50% על לנקום באפריל:(
    איך מתאים לי לא להתאפק ולפספס..

    נכנסתי עכשיו לאתר אפריל והעפרונות עיניים של לנקום במחיר שווה במיוחד!
    אבל את בטוחה שהעיפרון הוא מספר 02?
    אין כזה מספר ברשימת העפרונות

    ותודה:)

    השבמחק
  29. נועה, אנחנו רגילות לבעיה שאי אפשר להתאפק, מי אמר דחיית סיפוקים מי?...;-)

    בטוחה לגמרי, האתר שלהם זה לא ממש הדבר הכי מעודכן, גם הדיילות האמת לא... יש גם מספר סדרות של עפרונות בלנקום, כשתהיי בחנות תראי את זה.

    השבמחק
  30. כן, לא ממש המצאתי את הגלגל בקשר לתיכף ומייד בבלוג שכזה:)

    אני אלך לחנות עם הפרטים המדוייקים שנתת,הוא נראה מהמם!

    תודה לך!:)

    השבמחק
  31. בכיף נועה!
    מה שטוב זה שבחנות אפשר לראות אם זה מתאים לנו, פחות הימור מלקנות בלי לראות ברשת.
    תתחדשי על הכל ותחזרי לספר איך התרשמת :-)

    השבמחק
  32. הלק הירוק היותר קהה פשוט הורס והמגפיים חבל על הזמן.את כל פעם מפתיעה מחדש

    השבמחק
  33. תודה בק, כיף לשמוע :-)
    לאיזה לק התכוונת ביותר כהה? ל- Essie, זה שנוטה יותר לירוק?

    השבמחק
  34. כן הלק הזה פשוט מהמם ומושך את העיין.

    השבמחק
  35. אנונימי26.12.2010, 8:25

    אהבתי!
    אני מאוהבת בגוונים האלה, למרות שאני ולקים לא חברים..

    השבמחק
  36. תודה אנונימית :-)
    למה את ולקים לא חברים?
    לק זה אחד הדברים הכי חשובים בשגרת הטיפוח לדעתי, חבל..

    השבמחק
  37. בתקופת הצבא עוד הייתי סופר ציונית, אז ללבוש את המדים מבחינתי, לא היה קטע של צבא ועיצוב כמו "סטייט אוף מיינד".
    מאז הרבה השתנה, לא שמפריע לי ללבוש ירוק וחאקי (לדעתי פחות מחמיא לי מאדום, ורוד וצבעים צבעוניים שכאלה) אבל לרוב אני לא עושה את זה..

    מעולם לא הגדרתי את עצמי כפשיוניסטה ואני אכן רחוקה מההגדרה, גם בעניין הלקים האלה אני מרגישה ככה חחח שניהם לא כוס התה שלי, גם לא כוס השוקו..
    למרות שאני חייבת לציין שאם אני מסתכלת רק על הסווץ על הגלגל ולא בעמוד הפייסבוק אני דווקא מסוגלת לחבב את האסי.

    אולי צללית חאקי פשוט מתבקשת מנושא הפוסט, אבל איך יכולת לוותר על ה Club של מאק שגם היא סוג של חאקי (מעט כהה) עם תת גוון ירוק.

    העפרון נראה מעניין, אני חייבת להודות שמעולם לא חשבתי על כזה צבע נייטרלי. אבל כיוון שמדובר על לנקום המשוקצים, אצטרך לחפש לי של חברה אחרת. אני מאוד אוהבת את העפרונות של פופה, אולי אחפש לי אצלם משהו שכזה.

    המגפונים מהממים!!!

    השבמחק
  38. הפתעת אותי עם הציוניות הזו!
    חוץ מזה שלפחות בלקים אנחנו יודעות שמאוד מחמיא לך ורוד ואדום, את אולי פחות מתחברת לזה.

    בפייסבוק זה יותר ממחיש איך האסי מתקבל על היד, בגלגל זה יותר בשביל ההשוואה עם הקולור קלאב.

    יש לי את הקלאב המהממת והיא אפילו מופיעה פה גם באחד הפוסטים. אני מאוד אוהבת אותה אבל היא רחוקה מלהיות חאקי. היא ירוקה לגמרי וחומה בטשטוש.

    עפרון בגוון הזה יחמיא לכל אחת, הרבה יותר טבעי ורק מעפרונות אחרים. בהחלט שווה ניסיון של איזו חברה שעושה לך טוב בלב :-)

    השבמחק
  39. ציוניות is my middle name מה קרה לך חחח

    אני חושבת שבגלל שיש לי תת גוון ורוד ובגלל שאני בהירה מתאים לי צבעים "חיים" יותר.
    יש לי מעט מאוד צלליות "נייטרליות" או טאופים למיניהם.
    לרוב אני לא מוצאת בהם שימוש בכלל.
    הסאטין טאופ מגניבה כי אפשר לשלב אותה עם המון צלליות אחרות ולתת מראה עם טוויסט (שכאלה אני הכי אוהבת :))

    בעיני הקלאב היא לא ירוקה לגמרי. רואים שיש בה ירקרקות אבל זה לא ירוק-ירוק. ואולי באמת זה אומר שהיא לא ממש חאקי. לא משנה, העיקר שאנחנו מסכימות שמדובר על צללית מאסט מעלפת!

    אני לא אוהבת איך שהאסי מתקבל על היד. לא יודעת, יש בו משהו שלא מדבר אלי. בהשוואה הוא נראה אחרת איכשהו.

    בעפרונות משום מה אני קמצנית (גם משתמשת בהם פחות לאחרונה), מעדיפה לחפש מבצעים של 1+1 ולרכוש אותם ב 30~ ש"ח (של פופה) מאשר לקנות של מאדינה (שאני מאוד אוהבת למרות שיש לי רק שניים) או של מאק (שאני לא חושבת שיש לי אחד שלהם!) במחיר מופקע..

    ולגבי לנקום באופן ספציפי, אני מחכה ל 2014 ואז אוכל לקנות את כל חברות האיפור והקוסמטיקה :P (בשנה הזאת יצא חוק גורף באירופה כנגד שימוש בניסויים בבע"ח על מוצרי טיפוח וקוסמטיקה)

    השבמחק
  40. יקירה,
    אני חיה עם הטרנד החאקי כבר המון שנים בתור אשת איש קבע. בעצמי לא לבשתי בגד בצבע הזה כבר המון שנים (וואו, פתאום זה נשמע המון מאז הצבא שלי, אז לא אנקוב במספר) אבל אני כן מכירה את הצללית של OFRA. וגם אני יודעת שהיא נחשבת לאחת מצלליות הגבות הטובות ביותר. לי יש כנראה גבות כהות יותר ממך, אבל גם אצלי היא עושה את העבודה נפלא. וגם, כמובן, בתור צללית לעיניים.
    ואי אפשר בלי ברכות - אז שתהיה לך שנה אזרחית נפלאה ומלאת צבעים וניחוחות!!!!

    השבמחק
  41. לא מתה על טרנד החאקי אני חייבת להודות אבל יש כאלו שמתאים להן מאוד .בכל מקרה פוסט מהמם כהרגלך!

    השבמחק
  42. מיטלי - כבר גילינו שאנחנו דומות בעניין הנייטרלי, גם לי יש מעט מאוד מהן. משעממות אותי למוות...
    לסאטין טאופ הפופולרית אני לא מצליחה להתחבר, לא אוהבת את הגוון החום הזה שלה, לא מוצאת בו שום דבר מחמיא. יודעת שאני מהבודדות בעניין הזה...

    מסכימה שהקלאב היא צללית מאסט, רק שאין לה אפילו נטייה לאפור ולכן היא בחיים לא תוכל להיכנס לקטגוריית החאקי.

    אני ההיפך, בעפרונות הכי פזרנית, זה בגלל ההתמכרות הקשה שלי לעפרונות ובמיוחד ממותגים, אין ספק שיש לי יותר מדי מהם. אף אחת לא צריכה לפחות עשרה עפרונות מכל גוון...

    אני חושבת שעד 2014 יש מספיק זמן לכל חברות הקוסמטיקה להתאים את עצמן. לא הייתי עוצרת את הנשימה בהמתנה דרוכה :-)

    השבמחק
  43. ורדינה, אשת איש קבע, אה? סוף סוף מגלים עליך משהו! יש הנחות בחבר למוצרי קוסמטיקה?....LOL
    אני ממש מרוצה מההמלצה של אורית להשתמש בצללית לגבות. היום השתמשתי בה והלכתי ברחוב עם מראה בשביל לוודא שהכל תקין עם הגבות... כן, עשיתי פאדיחות לעצמי ולא איכפת לי. מחכה לראות את העמידות ואז אחזור לשבח.
    שנה אזרחית מדהימה ויפה שתהיה גם לך ולכולם!


    תודה בולשת יקרה, כרגיל כיף שאת פה :-)

    השבמחק
  44. אני חושבת שיש לי יותר מ 10 עפרונות, בכל מיני גוונים, סגול, תכלת, כחול, לבנדר, טורקיז, ירוק ואגב גם ירוק זית די מעניין - כולם של פופה (בעצם מלבד אחד שקיבלתי במתנה של איזו חברה צרפתית אני חושבת).
    אבל לרוב אני פשוט לא משתמשת בהם אז הפסקתי לקנות..

    אעשה סווץ של הירקרק כשאגיע הביתה.

    בכל מקרה, בחברות היוקרה יש לא מעט שעושות ניסויים (לא שאני יודעת למה..) לכן אני מצטמצמת בכל מקרה לאסתי לאודר (וחברותיה) ודיור.

    השבמחק
  45. התרשמתי שיש לפופה עפרונות לא רעים בכלל בגוונים ממש יפים, הכוונה לאלו המתחדדים, לא אלו ללא חידוד. חבל שאת לא משתמשת בהם, העפרונות כל כך פשוטים לתפעול וכל כך מוסיפים ללוק.
    הלוואי והיו לי רק עשר, לא הייתי מרגישה שרוטה כל כך בעניין...

    יפה שאת מקפידה על הענין של ניסויים בבע"ח, אני לא ממש בעניינים מי עושה ומי לא. אולי באיזשהו שלב הטרנד יהיה חזק מהן והן יפסיקו עם זה. הלוואי.

    השבמחק
  46. העפרונות (כמובן המתחדדים) של פופה מצוינים!
    וכמובן שכיף שיש להם מבחר עשיר של גוונים.
    לי מספיקים ה 10, אבל אני לא שמה כל יום (אולי פעם בשבוע במקרה הנדיר), אז במידה ואת משתמשת בהם כל יום, זה נראה לי נורמלי לגמרי שיהיו לך המונים ;)
    אני מהמפרגנות :P

    כמו שאמרתי, ב 2014 לא תהיה להן ברירה..
    למרות שאני תוהה מה יעשו עם שאנל. היא נכנסת לקטגוריה לא בגלל שהיא עושה ניסויים אלא בגלל השימוש בפרוות..

    השבמחק
  47. מיטלי, כל בנאדם נורמלי שהוא לא אני יסתפק אפילו בפחות מעשרה, לי לא נעים מעצמי לספור כמה יש לי. כמה שלא אשתמש מדי יום עדיין מאוד קשה לי לגמור עפרון. יש לי רק בודדים בגסיסה ואני עוד לא מוכנה להיפטר מהם... אם לא הצלחתי להיגמל מהפטיש לעפרונות עד היום קשה לי להאמין שזה יקרה בעתיד הקרוב...

    חוץ מזה שהעפרונות שלך יכולים להשתלב יופי עם הצלליות הצבעוניות החדשות שלך, את יודעת, התיחום הקטן הזה מתחת לעיניים שאת לא אוהבת?...;-)

    לא ידעתי על שאנל כמו שלא ידעתי על האחרים. אני חושבת שזה המותג שאני הכי אוהבת למרות שקצת מאכזבים אותי בשנתיים האחרונות.

    השבמחק
  48. זה בדיוק העניין! אני לא אוהבת את התיחום מתחת לעיניים, מתה על זה אצל אחרות! אבל עלי אני מרגישה שזה נותן לי מראה עייף איכשהו..

    נגיד צלליות, אני לא יודעת כמה יש לי בדיוק, וגם התחלתי יחסית לא מזמן (בכמה שנים האחרונות), נגיד יש לי סביב ה 50 צלליות (וכמובן שזה לא מספיק אף פעם :P)
    זה לא נראה לי חריג בגלל שאני משתמשת בהרבה מתוכן, וגם אם יש כאלה שאני לא משתמשת הרבה, הן מאפשרות לי לגוון כשבאמת משעמם לי.
    גם אם יהיו לי עוד 50 צלליות, בעיני, זה לא יהיה חריג,
    אז אותו הדבר על העפרונות שלך.. זה נראה לי סביר לגמרי :)
    אחרי הכל זה תחביב, וזה אוסף..

    רוב החברות לא עושות ניסויים על בע"ח, אלא נעשה שימוש בחומרים מסוימים שמגיעים ממעבדות שאין להם בקרה אם הם עושים או לא עושים ניסויים. יכול מאוד להיות שהם לא עושים..
    בנוגע לפרוות הדעה שלי נחרצת לגבי. אני מודעת לזה שיש מקומות (לא כאן, אלא בצפון צפון) שקר, אבל באמת קר, ומעיל "דמוי פרווה" פשוט לא יעשה את העבודה..
    אז במקרה כזה אני לגמרי מבינה ומקבלת וחושבת שצריך לעשות את זה מבלי להתעלל בבעל החיים.
    בנוגע לעור, אני לובשת עור רק בנעליים. בביגוד אני לובשת דמוי עור.

    אם זה היה משמעותי עבורך היית זוכרת את החברות, זה לא שיש כזה מבחר חברות, בסופו של דבר הרבה שייכים לכל מיני קונצרנים גדולים..
    אני לא מאילו שיושבים לאחרים על הורידים שלא ישתמשו במוצרים כאלו ואחרים. אני אומרת את דעתי ומצפה שיכבדו אותי כפי שאני מכבדת את הצד השני.

    השבמחק
  49. חבל, אבל אי אפשר להתווכח אם את לא אוהבת תיחום כזה. בתמונות ששמת זה ממש היה מתבקש.

    50 צלליות לשימוש אישי לא נראה לך חריג??? יפה על העידוד העצמי והקבוצתי. ברור שזה חריג, אפילו אני עם השריטה לאיפור מבינה את זה. פשוט אנחנו קצת בעניינים בתחום ואולי יותר מקפידות, אבל עשרות צלליות לשימוש אישי זה לא מוגזם? אני לא חושבת שפעם בחיים שלי סיימתי צללית... מסכימה שזה יותר תחביב ואוסף מאשר משהו באמת פרקטי.

    אין מצב שאני עם דמוי עור, אני אוהבת מוצרי עור שזה בעיקר אקססוריז ופחות בגדים, אבל מקבלת לגמרי מי שנגד ונמנע. היה אפשר לראות את זה בפוסט עם התיק האדום של פורלה שחלק מאוד אהבו וחלק לא אבל היה עוד חלק שלא התייחס בכלל לעיצוב אלא עניין העור ואמרו בפירוש שזה לא בסדר. סבבה. מקבלת את כל הדעות.

    השבמחק
  50. בעיני 50 זה לא חריג. בגלל שאני מרגישה שאני צריכה אותן ומשתמשת בהם. אני גם חושבת שסה"כ הערך שלהן לא כזה גבוה. ויש בעיני הבדל עצום בין אוסף של 50 נעליים לבין אוסף של 50 צלליות.
    אם היה לי להוציא על 50 זוגות נעליים וגם הייתי לובשת אותן לא הייתי רואה בזה בעיה, אגב.

    כמו שאמרתי על נעליים יקרות, אני לא קונה כאלה כי אני הורסת אותן. מעדיפה כמה זולות על אחת יקרה.
    מעניין איך יחזיק לי המגף של אלדו (700 ש"ח לפני הנחה). אתמול הלכתי איתו לדייט :P

    בחזרה לצלליות ועפרונות, כל עוד את משתמשת בהן, והן בעצם לא רק "אוסף" (כמו אוסף מחקים..) אני לא רואה בזה בעיה בטח שלא כשהם סה"כ לא עולים כ"כ הרבה (בדומה לצלליות בגדול).

    אין לי בעיה עקרונית עם יצור דברים מבע"ח. יש לי בעיה עם הניצול והפגיעה שהוא חלק מזה.
    כמו שמגדלים תרנגולות לשחיטה, אפשר לגדל גם תנינים לשחיטה. אפשר לשים להם משהו בבשר שירדים אותם ולהמית אותם בצורה מבוקרת ולא כואבת. ואז אין לי שום בעיה עם התיק שלך.

    השבמחק
  51. טוב אז התפיסה שלנו שונה לגמרי. בעיניי זה המון. כשכל עפרון עולה בממוצע 100 ש"ח תעשי לבד את החשבון אם זה לא עולה הרבה... ועדיף שלא נפתח בכלל את סוגיית הנעליים....

    המגף יחזיק לך טוב כי סביר שאת לא תחרשי על מגף עם כזה עקב. לא הבנתי איך נהרסות לך נעליים בדיוק, קטע מוזר.

    התיק שלי בכל מקרה, אני לא בודקת את התהליך. אם אבדוק כל דבר אכנס לדיכאון ממה שקורה בעולם הזה...

    השבמחק
  52. כמה עולה צללית במאק? לא 100 ש"ח?
    נכון שאני קונה לפלטה אז הזה עולה קצת פחות, עדיין, זה סביב ה 70 ש"ח לאחת.
    בעיני, אם אני *משתמשת* בהם זה בסדר.

    לא פותחת את סוגיית הנעלים :D

    אני קצת מגושמת בהליכה, ויש לי את הקטע של להתקע עם השפיץ של הנעל בדברים (באופן מוזר, בבית אני פחות נתקלת ברהיטים חחח). זה עיקר ההרס אני חושבת. חוץ מזה שאני אלך עם נעל כמעט בכל מקום. ואם הלכתי על דשא או על חצץ או השד יודע על מה הלכתי יכול להיות שזה יפגע/ישרוט את הנעל.

    ואת צודקת, עם כמעט 12 ס"מ אי אפשר ללכת כל יום חחח בעצם, אני חושבת שאי אפשר ;)

    את צודקת, הרבה דברים אולי עדיף שלא נדע. בגלל זה אני בת יענה, טומנת את הראש בחול ולא יודעת כלום על כלום...

    השבמחק
  53. אורית - כשאת טובה את טובה!
    עמידות יפה לצללית החאקי הזו על הגבות שלא נעלמה גם אחרי האימון בחדר כושר בערב. כמו שכתבתי לורדינה בצהריים, הגוון נראה ממש טוב, אני עדיין צריכה לנסות עוד כמה פעמים עד שאצליח להגיע לגוון פחות כהה ממה שיוצא לי.
    עכשיו אחרי המקלחת אני רואה את ההבדל ושוב מרגישה שאין לי ממש גבות כי בהירות, אבל לפחות אני יודעת שיש לי עוד אופציה.
    תודה!

    השבמחק
  54. אנונימי27.12.2010, 5:17

    הבלוג שלך כ"כ מקצועי , שאת חייבת לעשות עם כשרון הכתיבה וסקירה שלך משהו.
    תענוג לעיניים!

    השבמחק
  55. תודה אנונימית, כיף גדול לשמוע :-))

    השבמחק
  56. תתחדשי על הנעליים ההורסות!
    עיפרון העיניים סיקרן אותי יותר מהכל, אני מודה שאף פעם לא השתמשתי בגוונים האלה באיפור. אולי שווה לנסות בהזדמנות...

    שרונה
    photo.fashion.passion

    השבמחק
  57. תודה שרונה :-)
    שווה בהחלט לנסות, יש מגוון עפרונות בצבע חאקי, כדאי לבחון מה הכי מתאים ומחמיא. מאוד משדרג את הלוק הסופי.

    השבמחק
  58. אנונימי27.12.2010, 17:54

    שמחה לשמוע.
    מראה ברחוב? :) לא יותר פשוט לזוז עם מראה ליד חלון עם אור בבית?
    מציעה לך לעבוד עם הצללית בשכבות ע"מ להגיע לגוון שרצוי לך.
    תתחילי עם מעט ותוסיפי בהדרגה ועפ"י הצורך.
    בערב את יכולה לחזק הרבה יותר, בגלל התאורה.

    השבמחק
  59. בבית זה אף פעם לא אותו הדבר, גם לא במרפסת.
    הכי טוב ברחוב או בחניון פתוח. מפדח אבל הכי אמין...
    עדיין בניסיונות, תאמיני לי שאני שמה ממש מעט על הגבות ועדיין קצת כהה לי.
    אנסה גם עם מברשת אחרת ואז אמרח מעל שעווה שתרכך המראה של את זה.

    השבמחק
  60. אנונימי27.12.2010, 18:02

    סופית את קורעת!
    מברשת זוויתית קשה הכי טובה לזה לדעתי.
    ואם כהה לך תחליקי עם כרית הפודרה מעל, זה יעמעם את הצבע בעדינות.

    השבמחק
  61. מצחיקה את...
    הבחירה הראשונה שלי היתה זוויתית קשה, כנראה אני צריכה אולי זוויתית פחות צפופה.
    פודרה על הגבות לא בא לי טוב.
    אל תדאגי, בסוף הכל יסתדר, תודה!

    השבמחק
  62. אנונימי27.12.2010, 18:09

    רק הכרית בלי פודרה, בכיף מותק.

    השבמחק
  63. מאיזה אתר הזמנת את הלקים? מדהימים !
    ובכלל הבלוג שלך, תענוג תענוג תענוג.

    השבמחק
  64. תודה לירון :-))

    את הקולור קלאב קניתי בנייל סטודיו בת"א.
    את ה- ESSIE קניתי בארה"ב, אבל אפשר לקנות גם בארץ (יש במספרות מובילות ובסניפי מדינה מילאנו) או להזמין ממוכרים אמינים באי ביי.

    השבמחק
  65. דנרה,יש מצב לתמונה מקרוב של העיפרון על עפעפייך? קשה לי לדמיין צבע כזה על העפעף.מעולם לא היה לי.

    השבמחק
  66. הי רחלי, בגדול זה גוון אפור עם נטייה ירוקה. הכי טוב זה לבדוק בחנות ולראות אם גם מתאים לך ואם את מתחברת.
    אגב, הסרטון ששמתי כאן בסוף הפוסט מאוד ממחיש ואת יכולה לראות בתמונה איך הגוון נראה על העפעפיים. כמו אפור מלוכלך.

    השבמחק
  67. דנרה... ככה בשקט בשקט ;-) אגלה לך שגם אני מאד אהבתי את המדים שלי והלכתי איתם בגאווה גדולה !

    אהבתי! אחלה פוסט- כמו תמיד [מאוהבת בבלוג זה לא סוד] =))

    השבמחק
  68. תודה מעיינוש, איזה מותק את :-))
    שמחה שאני לא לבד ושאני מגלה עוד כאלו שאהבו את המדים.
    היו מגניבים לגמרי!

    השבמחק
  69. אני אוהבת את הפוסט הזה למרות שלא זכור לי שאי פעם השתמשתי הצבע הזה. אולי הגיע הזמן להתחיל...

    השבמחק
  70. תודה רחלי, זה בהחלט לא צבע שגרתי, אבל אני חושבת שזה מה שיפה בו. מה שבטוח זה שאף אחד לא יוכל להתעלם מהמניקור שלך :-)
    את יכולה לראות איך שניהם נראים על היד אם תלחצי על השם שלהם כאן. זה מוביל לסווטצ'ים בפייסבוק.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails