27 ביולי 2010

שימר אול אובר



כל מי שמחזיקה בבית סטוק של מוצרי קוסמטיקה תודה שבסופו של דבר יש רק מעט מוצרים שהם קבועים ובשימוש יומיומי. אז מה הם שאר המוצרים בעצם? הפעם החלטתי לכתוב על שלשה מוצרים לשיער ולגוף שהם ממש לא בשימוש יומיומי אצלי ושמורים למקרים נקודתיים: מצב רוח, לבוש או לוק מסוים וכו'. מה שמשותף לשלושת המוצרים האלה זה השימר שהם מכילים. אני אוהבת מוצרים בגימור טבעי מבריק, כמו המייק אפ, הלק והשפתון. אבל השימר זה ברק מנצנץ, מטאלי, סוג של גליטר מעודן. אני חייבת לציין שהשימר ואני זה לא חברים הכי טובים כמעט באף מוצר קוסמטי, הוא נתפס אצלי לא רק כלא מחמיא או נאה אלא אפילו כפרחי. מה שבטוח - קלאסי או מעודן זה לא. אבל לפעמים יש מקרים שבא לי על המטאליות הזו של השימר כי היא נותנת הרגשה של יציאה מהשגרה. במיוחד כמובן – בקיץ. ואני אתחיל מהקל אל הכבד (הכל יחסי...).

אני משתמשת באופן קבוע בסרום לשער לפני שאני מורחת קרם לחות לעיצוב. הסרום נותן תחושה של ריכוך השיער, סגירת הקצוות וברק קל. כאילו השיער קולט יותר טוב את הקרם שמגיע אח"כ. יש לי לפחות 3-4 במקביל בשימוש. זה לא מעט. לא יכולה לומר שיש לי נאמנות לסרום זה או אחר, למעט אולי ה- Super Skinny Serum של Paul Mitchell. אני חושבת שניסיתי עד היום לא מעט סרומים לשיער, ובהתחשב במחיר הלא זול יחסית שלהם מפתיע שאין לי פייבוריט מביניהם. כשנתקלתי ב"סרום מאיץ ברק" מסדרת GLISS – Hair Repair של Schwarzkopf הופתעתי מהמחיר הנוח יחסית שלו והחלטתי לנסות.

סרום GLISS: חבל שלא מציינים על האריזה שמכיל שימר

יש מגוון קרמים וסרומים שמבטיחים כל מיני דברים וכשאני בוחנת אותם אני משתדלת לזרום עם מה שהם מבטיחים. אז הסרום הנוכחי מבטיח ואני מצטטת "צבע וברק עשיר מיידית. עם קריסטל נוזלי. לשיער צבוע / גוונים". מאחור נכתב בנוסף "מעטפת הגנה לשיער, לברק מנצנץ ומחזיר אור ולצבע עשיר ומלא חיים. מחליק את פני השערה, משקם מבנה שיער פגום". בתור אוחזת בשיער עם גוונים שמחתי להתנסות במוצר, אך עם כל התיאורים האלה כלום לא הכין אותי לפורמולה הזו בשימוש הראשון. מרבית הסרומים בשוק הם נוזל סמיך יחסית ושקוף לפעמים עם גוון צבעוני. הסרום הזה הוא בעצם קרם עם שימר שלא צריך להתאמץ כדי להבחין בו. איך ששמתי מעט בכף היד הופתעתי ולפני שמרחתי על השיער חזרתי לקרוא מה כתוב. אולי זו אני אבל לא תיארתי לעצמי ש"ברק עשיר" הכוונה לשימר שאני לא ממש מחבבת. בצר לי השתמשתי בסרום בחרדה שאני הולכת לנצנץ כמו "מחזיר אור" לשיטתם. לשמחתי התוצאה ממש לא הייתה מנצנצת ואפילו לא קרוב לזה. מאז השתמשתי בסרום לא מעט פעמים והנה המסקנות.

אי אפשר להבחין בשימר מהרגע שהוא בשיער. מה שכן הידיים לאחר השימוש מלאות בשימר דק כסוף לכן חשוב לשטוף אותן טוב. לא מצאתי שהוא עושה ברק אקסטרה מיוחד ממה שמוצרים אחרים לברק עושים, אם כבר הוא עושה אפילו פחות. מה שכן הוא מעניק ברק טבעי ונותן תחושה נעימה לשיער. הגוון שלו לבן ורדרד ויש לו ריח מאוד מתוק שנרגע קצת לאחר המריחה על השיער, ומבחינתי טוב שכך. ברור שההבטחה שלו לשקם שיער פגום לא התרחשה כי אף מוצר בשוק לא ישקם שיער פגום, מקסימום ירכך אותו מעט. בעצם, הדבר היחיד שישקם שיער פגום זה הספר שיגזור את החלק הפגום בשיער... אני אוהבת את המשאבה שלו: רחבה ונוחה עם כמות מדודה של חומר שיוצא. העיצוב שלו שונה מסרומים אחרים כי הוא אינו מגיע במיכל שקוף. העיצוב האמת די נאה ואיכותי, אבל לא פרקטי בעליל – אי אפשר לדעת מתי הולך להיגמר לנו הסרום. יש אזהרה מאחור שיש להימנע ממגע עם בדים. זו אזהרה שטובה לכל מוצר שימרי שהוא, אבל איך אפשר להימנע מזה שהשיער שלי יגע בחולצה? מוזר... בכל מקרה, ברגע שהחומר מתייבש על השיער כל הנצנצים של השימר נופלים על הזרועות, הכתפיים והעורף, לא משהו בולט, אבל לא ביקשתי אותם שם. בשורה התחתונה זה מוצר נחמד עם קצת קטע אבל גם מאוד בסיסי, לא עושה משהו מיוחד וגם לא מספיק מרוכז לטעמי. הכי הפריע לי שלא כתוב בצורה ברורה שזה עם שימר.

קרם GLISS: משאבה נוחה אך דביק וללא יכולות עיצוב מיוחדות

המוצר השני גם מסדרת GLISS – Hair Repair של Schwarzkopf והוא נקרא קרם שיקום עמוק לעיצוב ולברק זוהר לשיער יבש, פגום. כל אחת כמעט שעושה גוונים בהירים יודעת שהם גורמים לשיער להיות גם יבש יותר וגם פגום או לא הכי בריא (אבל זו לא סיבה מספיק טובה לוותר בגללה על הגוונים, כן?...). יופי, הנה עוד מוצר בשבילי, במיוחד שאני תמיד אחפש קרם יותר ויותר טוב, כבר הזכרתי את הצ'ינצ'ילה... למוצר אותה המשאבה הנוחה של הסרום, אך בניגוד למיכל האטום והלא פרקטי של הסרום, המיכל הזה שקוף, וניתן לראות בבירור שזה קרם שימרי מטאלי, ועדיין למרבה ההפתעה החלטתי לקנות... את הקרם רכשתי לפני כשנה ולפני שרכשתי את הסרום ואם הייתי יודעת שהסרום שימרי גם, הייתי נמנעת מראש מלקנות אותו. לצערי אריזת הסרום הסוותה את זה יפה. בקיצור, מדובר על קרם שימרי דביק מוזהב מטאלי גם עם ריח מתקתק. לפי השימר המאוד מרוכז ודומיננטי שלו אפשר היה לחשוב שעוד רגע ויש לי שיער מזהב יצוק. אממה, לא רק שזה לא קרה, אפילו לא קרוב, גם לא מצאתי שיש לו יכולות עיצוב מיוחדות. לכן במעט הפעמים שהשתמשתי בו מרחתי אותו מעל קרם העיצוב שלי ליצירת ברק. הוא שונה מהסרום בכך שהוא נותן ברק יותר מודגש והשימר נראה בולט יותר ביד אבל דומה לסרום בכך שלא רואים את השימר כמעט על השיער. אולי אם ממש מתאמצים. אולי. מה שכן, את השימר רואים יופי על הידיים שלי גם אחרי ששטפתי אותן פעמיים (אולי הסבון אשם?...). בכל מקרה גם במקרה הזה התעלמתי מעניין השיקום המובטח.

מימין הסרום עם השימר הכסוף
משמאל הקרם הדביק עם השימר המוזהב

בשורה התחתונה: לדעתי זה פשוט אותו מוצר עם גוון שונה, ריח שונה, וכמות שונה. המוצרים האלה לא ירכשו שנית, לא על ידי לפחות מהסיבה הפשוטה שאין בהם שום דבר מיוחד והשימר לא מוסיף אלא רק מעצבן אותי – כל פעם שאני נוגעת בשיער פתאום יש לי נצנצים על הידיים. אמנם Schwarzkopf חברה מקצועית איכותית, אבל בהתחשב בעובדה שאני גם לא ממש התרשמתי מהספריי טיפוח (150 מ"ל, 38 ש"ח) וגם לא נפלתי מהשמפו והמרכך (400 מ"ל, 27 ש"ח) של GLISS שהם חביבים ולא יותר מזה, נראה לי שלא אקנה יותר כלום מהסדרה הזו. יש מספיק חלופות טובות יותר עבורי בשוק.

ספריי שמפו ומרכך GLISS: לא נפלתי מהם

ונעבור לגוף, בשביל להשיג מעט גוון שזוף לגוף צריך לפנות זמן ולהתנחל בשמש. לא כולן אוהבות את זה שלא לדבר על העניין הבריאותי. ההתמכרות שלי ללוק בוהק ושזוף ידועה ואת השיזוף בפנים אני משיגה באמצעות הברונזר שלי באבקה או בספריי. אבל מה עם הגוף? יש היום מגוון פתרונות לשיזוף עצמי מרביתם קרמים שבונים את הגוון מיום ליום, לא יורדים במים. לא כולן אוהבות את זה כי לפעמים הגוון יוצא כתמתם וגם צריך לזכור למרוח מדי יום על מנת שיבנה ויהיה אפקטיבי. לפני מספר חודשים עדכנה אותי חברה שהולך לצאת מוצר חדש ומבטיח של חברת OFRA והמאפרת ההוליוודית ג'ואנה שליפ להוספת גוון שזוף בוהק לגוף ושיש למה לצפות. בתור חובבת לוק שזוף ידועה, שמחתי שניתנה לי הזדמנות לבחון את המוצר הזה שהושק לאחרונה ונקרא RCK – Body Glow (ואגב, פעם ראשונה שאני נתקלת במוצר ששם החברה אינו מוטבע עליו בכלל, מוזר...). המוצר הזה מגיע בשלושה גוונים: Light, Medium, Tan. הגדרות המוצר אומרות שלפי גוון העור שלי הייתי צריכה את ה- Light, אבל אם זה היה תלוי בי בטח הייתי בוחרת ב- Tan (...), כך שאולי טוב שהמוצר שקיבלתי הינו Medium. הוא מגיע במיכל מתכתי איכותי בעיצוב נקי בצבע ארגמן מטאלי עם משאבה מפלסטיק.

RCK: ליתר ביטחון כדאי לשמור אותו בקופסה...

הייתי מגדירה את הפורמולה כשילוב של Tinted Moisturizer עם שימר נוזלי, בדומה לברונזר קרמי לפנים. מן תחליב מוזהב שיש למרוח כמו קרם גוף בצורה אחידה על העור, ומומלץ למרוח זריז כי מתייבש ומתקבע מהר (יתרון חשוב מאוד כי הרי תמיד אנחנו ממהרות ואין לנו זמן לחכות להתלבש). על הגוף החומר הינו קליל ושקוף, העור נראה בוהק ובריא ומתקבל גוון שזוף עדין ושימרי כמו שישראליות רבות אוהבות. הרבה מהשימריות נשארת על הידיים שיש לשטוף אותן טוב טוב עם סבון מיד בסיום המריחה על הגוף. בגלל התכונות שלו פחות יתאים לדעתי לבעלות זיעה קיצונית בגוף שתפגע ביכולת הקיבוע ועשויה ללכלך את הבגדים עם החומר. ניסיתי אותו כבר מספר פעמים גם ביום וגם בערב והשימריות בולטת יותר על הידיים והחזה מאשר על הרגליים (המרוחקות יותר מהעין מן הסתם). לכן, בתור מי שלא חובבת שימריות בולטת מדי, אני משתמשת בו רק לרגליים.
RCK: למה לא להשתמש בו גם כשימר לשיער?...

קיצור, כשמו כן הוא - Body Glow (זוהר לגוף) שנותן ברק וגוון קל שימרי ללא כיסוי מהותי. בנוסף עלה לי רעיון. מי שרוצה זוהר לשיער כמו שמבטיחים שני מוצרי השיער הקודמים, יכולה לשים על השיער מעט מה- RCK למרות שזה לא היעוד המוצהר שלו. והדגש הוא על מעט כן?... אז ניסיתי את זה. מתקבל לוק מעט רטוב כי השערות נדבקות מהחומר, בנוסף למי שיש שיער בהיר כמו שלי צריכה לקחת בחשבון שהגוון של החומר יקבל ביטוי על השיער. אמנם זה יעשה קצת קשה בשיער ולא כדאי לגעת בו אח"כ כדי שהידיים לא יהפכו לשימריות גם כן, אבל האפקט יהיה מרשים בהרבה מהגליסים, במיוחד על שיער מתוח לאחור. מאוד קיצי, אפילו סקסי. כדאי לחפוף את השיער בהקדם כמובן כדי שלא ייבש את השיער וילכלך את הכרית.

מעניין לכמה זמן ה- RCK מספיק, אם מחזיק לעונה שלמה - דיינו. המוצר אינו מגיע עם מכסה שקוף שמגן על המשאבה, למה בעצם? עם כל ההתרגשות מהפיתוח, מהשימר ומהוליווד שכחו להוסיף למוצר פקק פלסטיק שקוף בסיסי קטן?.... ולא, הפקק לא היה הורס את העיצוב הנאה. בכל מקרה, חשוב להקפיד לנעול בתנועה סיבובית את המשאבה על מנת שלא תילחץ בטעות ותלכלך, כי זה יהיה מאוד לא נעים עם החומר הזה. אני ליתר בטחון, באופן חריג ביותר, שומרת את המוצר בקופסה בה הגיע. בשורה תחתונה, מוצר לא זול יחסית, אבל מגניב ויתאים כמעט לכל אחת. הוא דק, קליל, לא מכביד על העור ומעניק גוון עדין. פחות לחובבות הברונזרים והשיזוף כמוני ויותר לחובבות ההברקות והשימרים שרוצות להיות סקסיות מתמיד.


ID

 Schwarzkopf
GLISS – Hair Repair
Luminance Boost Serum
גודל: 100 מ"ל
יצור: גרמניה
מחיר: 44 ש"ח
Reflex Shine Treatment
גודל: 150 מ"ל
יצור: גרמניה
מחיר: 45 ש"ח

OFRA
RCK – Body Glow
גודל: 150 מ"ל
יצור: ארה"ב
מחיר: 239 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: את המוצר RCK – Body Glow קיבלתי מהחברה.


Print Page

38 תגובות:

  1. אין אצלי שום שימר או ברונזר לגוף או לשיער, ולא ממש רואה את עצמי קונה אחד מהמוצרים האלה (נראה לי עסק קצת מלכלך מדי)

    השבמחק
  2. מבינה אותך.
    מלכלך indeed!

    השבמחק
  3. אני תוהה, במצב כזה, שאת לא מרוצה (אני מדברת על שני המוצרים הראשונים), הם לא הולכים ישר לפח? אני לא מוצאת מטרה לשמור את הדברים האלה. הם רק מרגיזים אותי כשאני מסתכלת עליהם שם מסתכלים עלי חזרה ומצחקקים להם שם...

    הקטע של השיזוף לא בשבילי. אני אפילו די מבואסת שאני שוכחת להתמרח ובגלל זה הידיים שלי והכתפיים מעט שזופות. אני אוהבת לבן לבן מת :)
    ואחרי הפרק המעלף של דם אמיתי אני חייבת לציין שדבורה אן וול פשוט מהממת! לבנה כמו גופה והכי מהממת שיש!

    השבמחק
  4. גם אותי זה מעצבן שדברים עומדים לי סתם. בדרך כלל אני מעבירה למי מהחברות שלי שרוצה את הדברים שאני לא משתמשת. העניין הוא שבסרום אין לי בעיה להשתמש, הוא פשוט לא איזה כיכוב. הקרם דפנטלי יעבור לאלתר.

    בענין השיזוף אנחנו הכי הפוכות. אני רוצה להיות הכי שזופה שאפשר. לצערי כמה שלא צליתי את עצמי בעבר, כושית לא יצאתי גם ממש לא קרוב. אז אני חייבת להיעזר באמצעים "מלאכותיים" ואני לא חוסכת בהם...

    אני מתה על TRUE BLOOD! אבל מבחינת הלובן הם ממש לא אני. מי זו דבורה? הצעירה הג'ינג'ית המעצבנת וחסרת השליטה?... אני אוהבת את הבלונדינית זו שמשחקת את הערפדית הכי זקנה, השליטה או משהו בסגנון. היא הורסת את הבריאות לגמרי!

    השבמחק
  5. Which products?
    You mean the GLISS ones I guess?...

    השבמחק
  6. את מדברת על המלכה סופי אן ואת צודקת בהחלט! ואגב היא ג'ינג'ית :P
    אני דיברתי על זאת שמשחקת את ג'סיקה הערפדית שביל יצר. כן הדמות שלה מעצבנת אבל עזבי אותך, השחקנית! איזה מהממת!
    הייתי שמחה לחבר אותה עם אלכסנדר, אוי איזה ילדים מהממים ;)

    השבמחק
  7. LOL
    צודקת על סופי ג'ינג'. הורסת. איזו קלאסה.
    וג'סיקה מביאה ת'סעיף...

    השבמחק
  8. מביאה או לא את הסעיף פשוט מהממת!
    אגב, רק אותי מעצבן שהמייקאפ של ביל צהוב מידי?

    השבמחק
  9. לא שמתי לב לזה אצל ביל, אבל לא ממש איכפת לי ממנו. הוא סתם מתלהב מעצמו עם הפאסון המזויף. אני מתה על אריק. גם מתלהב מעצמו וגם מראה את זה. מוחצן והורס! (ובלונדיני. גררר)

    השבמחק
  10. אני חושבת שדי ברור שאני הרוסה לגמרי על אריק...
    ואכן גם לי יש חולשה לבלונדינים...

    השבמחק
  11. דווקא המסיכה לשיער של גליס מצויינת בעיניי. מאכזב ששאר המוצרים לא עומדים בציפיות.

    השבמחק
  12. קראתי המלצות באמת על המסיכה (הכוונה שלך לזו הצהובה?), משום מה לא התפתיתי לקנות אותה, גם כשהייתה במבצע של 20 ש"ח... אולי זה בגלל שהגליסים איכזבו אותי פעם אחר פעם ואולי בגלל שאני סתם קונה מסכות ולא ממש משתמשת בהן...

    השבמחק
  13. ורדינה28.7.2010, 8:54

    danra יקרה,
    כבעלת שתיים וחצי שערות (וכבר התייחסתי לזה בעבר) אין לי צורך בסרום או בשימר לשיער ואני לא משתמשת גם כדי לא להכבידעל השיער בצורה מיותרת, אבל היה מעניין לקרוא את התייחסותך למוצרי השיער.
    לגבי השימר לגוף, אני מכירה את המוצר והוא נפלא. ממש מוצר מושלם שנותן מענה למי שמחפשת כיסוי קל עם מראה בוהק. סקסי בטירוף בקיץ. מה שכן, הרעיון שלך למרוח על השיער מעניין ואני בהחלט אבדוק אותו, למרות ההסתייגות למעלה. אדווח תוצאות בהמשך :)

    השבמחק
  14. אני לגמרי איתך בקטע של השימרים ! המקום היחיד ששימר ונצנצים מתקבלים אצלי זה רק על הציפורניים ובצלליות...חחח
    בכל מה שקשור לשאר האיפור או קרמים וכו', אני לא אוהבת את השימריות הזאת.
    מה שכן, אני דווקא מרוצה מהסדרה הורודה של גליס ומשתמשת במסיכה ובספריי - עדיין מחפשת אחר המוצר המושלם אבל בינתיים, הם עשו טוב לשיער שלי.

    השבמחק
  15. תולי, את ואני בלקים זה ידוע, במיוחד ה- OPI הטורקיז שימרי ההורס שיברנו עליו השבוע :-)
    על איזה ספרי את מדברת, כמו זה שאצלי בתמונה או משהו אחר? איך הוא לדעתך?

    השבמחק
  16. תודה ורדינה.
    מחכה לעידכון האם השימר בשיער הצליח להפוך אותך לעוד יותר סקסית ממה שאת כבר... :-)

    השבמחק
  17. כן, אני משתמשת במסיכה הצהובה [פעם-פעמיים בשבוע] והיא עושה לי רק טוב. מה שגם יש לה ריח טוב במיוחד.

    השבמחק
  18. יופי, תודה Lewis, אקנה אותה בפעם הבאה שאתקל בה. מקסימום....

    השבמחק
  19. כן, הא ? כבר מזמן הרגשתי את הכימיה :-)))

    דיברתי על הספריי שנמצא בצד הימני בתמונה עם השמפו - זה הורוד, נכון ? יש לי אותו ואני משתמשת בו אחרי המקלחת (יש לי שיער ארוך מאוד, גם עם גוונים :-) ) לסירוק, והוא ממש עוזר לי לסירוק חלק. מעבר לזה, אני משתדלת לשים על השיער שלי כמה שפחות....מה שבטוח של"עיצוב" לא הייתי משתמשת בו.

    השבמחק
  20. מותק, אין עליך אין!

    שמחה לשמוע שבניגוד אלי הספריי עושה לך משהו. אני לגמרי לא התחברתי לגליסים, אבל אין ספק שיש להם קהל אחרת לא היו על המדף :-)

    השבמחק
  21. היי דנרה,
    נהניתי לקרוא את חוות דעתך על המוצרים.
    אהבתי איך שפירטת כל דבר, ואפילו הוספת תמונות של איך נראים המוצרים מחוץ לאריזה :).

    אחרי שכתבת שאת חובבת ברונזרים ושיזוף,
    אני סקרנית לדעת באיזה מוצר/ים את משתמשת לשיזוף עצמי של הגוף.

    השבמחק
  22. הי ליפגלוסית, אני מורחת בתקופה האחרונה את ה- Tan Booster של לנקסטר עם 8 SPF שכביכול אמור להאיץ את השיזוף בחשיפה לשמש. לא יודעת אם זה מאיץ אבל הוא בהחלט תורם לגוון יפה.
    במקביל אני מורחת בעיקר על הרגליים את המשזף העצמי של JERGENS שקניתי בארה"ב. הוא מעניק גוון יפה ולא כתום אבל לא מספיק שזוף עמוק כמו שהייתי רוצה.
    וחוץ מזה, אני עדיין חוטאת מדי פעם בשיזוף אמיתי. אין לזה תחליף עבורי.

    ותודה על מה שכתבת, תמיד כיף לקבל פידבק. כל פידבק שהוא :-)

    השבמחק
  23. שימר בשיער ,ממש לא!אולי בפורים.
    אני דוקא רוצה להתייחס
    למוצרים לשיער כגון: שמפו מסיכה וכדו'לעיתים יש הרבה הבטחות לגבי המוצר מה שיעשה לשיער,,הבטחות לחוד ותוצאות לחוד.לדוג' בפרסומת לשמפו רואים מישהי עם שיער חלק מבריק,,וכל זה בזכות השמפו שחפפה בו,ואני אומרת לך שגם אם היא היתה חופפת בסנטבון(סבון כביסה-למי שלא יודע)השיער שלה היה חלק ומבריק,כי זה סוג השיער שלה,,,ולכן איני מתלהבת מכל מיני הבטחות של מוצרים.

    השבמחק
  24. לגבי מוצרים לשיזוף,מאחר ואני חולת שזוף כמה שיותר,הייתי רוצה שתמליצי לי על מוצר שמשזף את הגוף ולא מלכלך,,תודה.

    השבמחק
  25. בק, מסכימה עם מה שאת כותבת. הבטחות לחוד, מציאות לחוד. חשוב בהחלט לנטרל את הקטע הפרסומי של המוצר כשמשתמשים בו.
    במקרה שהזכרת של הדוגמנית מהפרסומת, זה לא שזה השיער שלה, זו פשוט העריכה, הפוטו שופ....
    ומאיפה הבאת את הסינטבון דווקא?? חחח, רק המחשבה של לחפוף בזה עושה לי חשמל בשיער...

    השבמחק
  26. אה, ובנוגע לשיזוף, אני עוד לא מצאתי את המוצר האולטימטיבי שגם משזף וגם בכלל לא מלכלכך...
    כתבתי בתגובה למעלה שאני משתמשת ב- JERGENS שהוא נחמד ולא מלכלך את הבגדים. הוא מאוד לחותי ואולי בגלל זה גם הגוון שלו לא מספיק שזוף ואני בהירה. לכהות עור זה בכלל לא יעשה שינוי לדעתי.

    השבמחק
  27. הבנתי. תודה על התשובה.
    מבחינתי שיזוף אמיתי לא בא בחשבון.. אני מאוד בהירה ותמיד מתרחקת מהשמש. מה גם שהיא סתם גורמת לנמשים, נקודות חן ושאר נאחסים (כנראה שלעור שלי גם יותר מלאחרים).
    על JERGENS שמעתי המלצות ביוטיוב גם.
    אני קניתי מהרשת מן משזף במוס זול, סנט מוריס משהו כזה. הוא לא ממש הספיק לי מבחינת הגוון שהוא נותן. מה שכן הוא חום ולא כתום. פעם אחת שמתי 2 שכבות ממנו ורציתי לראות מה יקרה P: זה רק לכלך לי את כל החולצה והרוב גם יורד במקלחת :/.

    בכיף ;) כשמגיע מגיע...

    השבמחק
  28. כל הכבוד לך שאת לא משתזפת, לא רק בריאותית גם אסתטית. כמות הנמשים שלי בגוף היא אינסופית בגלל זה שלא לדבר על פיגמנטציה, אבל התמכרות זו התמכרות ואני בגמילה כבר שנים :-)
    הקרם של JERGENS שיש לי זה מוצר שנבנה מיום ליום, הוא לא עושה כלום בשבוע הראשון נניח. צריך מאוד להקפיד לשים על מנת שיבנה הגוון. אבל גם אחרי חודש זה לא שינוי כזה דרמטי. גם אני שמעתי המלצות עליו, לא ממש יודעת למה בעצם. אמנם יש לו ריח טוב, הוא לחותי ונעים, אבל בשורה התחתונה לא באמת עושה את השינוי המיוחל באופן מהותי.

    השבמחק
  29. צריך לשים אותו כל יום במשך חודש לפחות? חח איזה נודניקים המוצרים האלה...
    האמת שלפני שקניתי את ההוא מהאינטרנט, חיפשתי אחד מחברה ישראלית ולא כל כך מצאתי.
    מניחה שנמשיך להיות בחיפוש אחר קרם טוב לעניין...
    אני אישית התחלתי לחפש רק השנה, אני טירונית P:

    השבמחק
  30. תראי, אחרי שבוע וחצי את רואה מעט גוון אבל ממש לא משמעותי, אחרי חודש הוא מעמיק, אבל כמו שאמרתי לא מספיק. זה בהחלט מעצבן ולא בטוח שווה את המאמץ.
    אני איתך בחיפושים :-)

    השבמחק
  31. הבנתי...
    באמת הבעיה זה למצוא מוצר שיהיה שווה את המאמץ.
    יש עכשיו בסטרוברי איזה 1 או 2 במבצע,
    אבל אני בעוצר קניות! (בייחוד מהאינטרנט) :]

    השבמחק
  32. רק עכשיו היה לי זמן לסיים לקרוא את הדווח הפרטני!
    ולא וויתרתי=]

    ביקורת מעמיקה לחלוטין
    חשבתי לקנות את הראשון
    ובזכותך אני אוותר ואחיה בלעדיו

    השבמחק
  33. יפה לך פיצ'ה על הסבלנות :-)
    תשמעי, זה לא שהסרום רע הוא פשוט לא משהו. באמת שיש יותר מוצלחים ואיכותיים ממנו גם בפארם כמו הסרומים של ג'ון פרידה לדוגמה, שכל אחד מהם מוצלח בפני עצמו, שלא לדבר על זה שהם ללא שימר ונצנצים וגם לא מלכלכים.

    השבמחק
  34. ראיתי כבר כמה פוסטים על המשזף הזה לגוף וכולם היו כמו פרסומת שכתבה החברה, אולי אני מדמיינת אבל היו משפטים ממש אותו הדבר.
    גם לא הייתה שם ביקורת או הערה רק שבחים. זה ממש לא נראה לי רציני. אפילו את הפקק לא הזכירו..
    שמחה שנתקלתי סוף סוף בביקורת אמיתית שהיא גם קלילה וגם מעמיקה ואפשר להבין באמת מה החומר הזה עושה.
    ואיזה רעיון לשים בשיער כמו את הגליס! מי היה חושב על זה בכלל. למרות שהמחיר שלו ממש יקר חיפשתי לראות אותו בסופר פארם ולא מצאתי, אז איפה קונים? תודה:-)

    השבמחק
  35. הי שול, את לא מדמיינת, לפרסום הזה קוראים "הודעה לעיתונות" ויש בלוגריות, לא כולן כמובן, שמעדיפות לצטט קטעים מההודעה. מסכימה איתך שהיה מוצלח אם הן היו מוסיפות התרשמות אישית כולל ביקורת מה שלא תמיד קורה כשמקבלים מוצר במתנה וחבל..
    את ה- RCK לא ניתן לקנות בפארמים אלא רק בנקודות המכירה של חברת OFRA שאותן ניתן למצוא בקישור ששמתי למעלה.

    השבמחק
  36. אנונימי1.8.2010, 0:16

    איזה קטע... אין את שם החברה על המוצר כי החברה מתביישת במוצר או שהמוצר מתבייש בחברה?...חחח

    השבמחק
  37. שאלה טובה אנונימי/ת, מי מתפדח ממי... :-)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails