12 באוגוסט 2011

הזמן הוורוד



אם הייתי צריכה להגדיר את עצמי לפי צבעים, סביר שוורוד לא ממש היה אחד מהם, לפחות לא בחמישייה הראשונה... ועדיין, האם יש צבע המזוהה יותר עם נשיות מהצבע הוורוד? אפילו שלל המוצרים האינטימים מתהדרים בו כאילו נגמרו הצבעים בעולם... זהו צבע שנע מגוונים חיוורים של ורוד בייבי רך ותמים ועד לוורוד פוקסיה לוהט וסקסי ואין ספק שכל גוון בסקאלת הצבע הוורוד משדר משהו אחר לגמרי. עם זאת אני חושבת שאם לצבע הורוד יש זמן אז איכשהו בגדול הוא הכי מתחבר לי לקיץ עם המתקתקות והצבעוניות שלו. האיפור הוורוד הצבעוני על שלל גווניו גם הוא מסתמן כמתאים במיוחד לקיץ אז בחרתי מספר מוצרים ורודים שחביבים עלי ומתאימים במיוחד לקיץ הלוהט תחת השם המבטיח 'הזמן הוורוד'!


MAC Chatterbox: אולי הוורוד המושלם

השפתון הוא המוצר הראשון המתבקש ביותר כשמזכירים צבע ורוד. יש כל כך הרבה מוצרי שפתיים ורודים בשלל גוונים, מרקמים וגימורים, היה לי מאוד קשה לבחור לכאן רק אחד אבל דבר אחד היה ברור לי - שזה יהיה שפתון ולא ליפ גלוס ורוד שבקיץ לפעמים קצת דביק לי, לפחות במהלך היום. אז בחרתי ב- Chatterbox של מאק (כנסו לקישור לראות), הוורוד אולי המושלם לטעמי. זהו ורוד בינוני, דומיננטי ומעט בוהק. גוון אטום במרקם הסופר קרמי שאני כל כך אוהבת. גוון הכי קיצי שיש. הבחירה של מאק בשם Chatterbox לגוון הזה מעניינת, בתרגום מאנגלית הכוונה למישהי פטפטנית, "פה גדול", אז מה זה אומר על מי שבוחרת בגוון?... אז אם כך לא "אחפור" עליו יותר מדי ורק אציין שמצד אחד אפשר לחשוב עליו כעל ורוד מתקתק, אבל לי הוא נראה כורוד מתוחכם וסופר נשי. לא בטוחה שיחמיא לכל אחת, אבל יש הרבה גוונים ורודים "ליד" לא מצאתי אחד "מדויק" כזה עבורי. עם או בלי פטפוטים, השפתון המדליק הזה עושה לי שמח בכל פעם שאני משתמשת בו.

BABYDOLL: אפשר בחדר השינה ואפשר על הלחיים...

הסמקים הורודים מאוד פופולריים גם הם, אני לא ממש יודעת לשים את האצבע למה, אולי כי הגוון נתפס מאוד חמוד ונשי. כמו כל סומק אולי, הרבה פעמים אפשר לראות כאלו שהשתמשו בסומק ורוד וזה פשוט לא החמיא או שיצא כתמי כי לא טשטשו מספיק. חשוב למצוא את הגוון הורוד שיהיה נכון ומחמיא באופן אישי ובבקשה לא להניח אותו על תפוחי הלחיים בצורה עגולה כי איזו מאפרת המליצה לאמץ "מראה בובתי". המראה היחידי שיצא לכן עם הכתם הזה הוא במקרה הטוב של אדמומיות בלחיים ובמקרה הפחות טוב די אינפנטילי (ילדותי)...
בכל מקרה אם נחזור לקיץ, ההמלצה הכי טובה שלי היא להשתמש יותר בסמקי הקרם שהרבה יותר עמידים בדרך כלל והטקסטורה שלהם מתאימה יותר למזג האוויר (אם יש משהו שמתאים ללחות בכלל...). סומק קרם לא מומלץ להניח מעל הפודרה כמו סומק אבקה (אבן/תפזורת) כי אז זה עלול להיות בוצי ועז מדי. מומלץ להניח ישירות על המייק אפ ואז לפדר את כל הפנים מה שיתרום לעמידות גם של המייק אפ וגם של הסומק. מי שרוצה יכולה להשתמש בסומק קרם כבסיס עמיד לסומק האבקתי שיונח לאחר הפודרה שממש לא חייב להיות באותו הגוון.
אני משתמשת הרבה לאחרונה בסומק BABYDOLL של OFRA בגלל העמידות המרשימה שלו. זהו סומק קרמי נוזלי בגוון ורוד מאט עמיד, נראה מעט כהה באריזה אבל הוא ורוד בינוני מובהק. הוא לא "יושב" על העור אלא נטמע לגמרי בעור, כאילו "מכתים" אותו, לכן גם מתקבע ולא נמרח מצד אחד אבל גם חשוב לעבוד איתו בזריזות לטישטוש. הוא מגיע בשפופרת קטנה - אריזה היגיינית יותר מכאלו שבפלטה. כשבא לי גימור אחר אני מוסיפה סומק או מעט שימר מעל. אני מנערת אותו מעט לפני השימוש ובגלל המרקם הדליל שלו מעדיפה להניח אותו בטפיחות בעזרת האמה (האצבע האמצעית) בניגוד לסמקים קרמיים מוצקים שאני מניחה עם מברשת Duo Fiber Stippling כמו ה- 130 של מאק. חשוב לשים לב לא להניח המון חומר כי בלי לשים לב הסומק יכול לצאת ורוד נועז מאוד - אל תשכחו שעם כל מוצר קל יותר לבנות גוון מלהבהיר ולטשטש אותו.

לקים ורודים סופר קיציים: Short ShortsLovie Dovie

הלקים הוורודים הם גם בין הלקים המאוד פופולריים יחד עם משפחת האדומים ומשפחת הטבעיים. יש לצבע הורוד אופי שמשתנה בהתאם לגוון אותו תבחרו שיקשט את ציפורניכן: טבעי, קלאסי, ילדותי, סקסי, נשי וכו'. אז קבלו שני לקים של Essie שלטעמי מתאימים באופן מובהק לקיץ.

Essie: Short Shorts, Lovie Dovie

ה- Lovie Dovie הוא ורוד בהיר יחסית, ברבי כזה עם גימור קרמי טיפקסי. הפורמולה נוחה למריחה ושתי שכבות יביאו לאחידות ואטימות מלאה. זה האמת לא ממש צבע בשבילי אבל מסתבר שבשביל הרבה אחרות כן. אני חושבת שככל שגוון העור בכפות הידיים יותר בהיר כך הוא יחמיא יותר.
וכמיטב המסורת הקיצית לא נדלג על לק ניאוני שווה:
ה- Short Shorts הוא לק ורוד ניאוני אולי היפה ביותר שראיתי. פורמולה מעולה ונוחה למריחה, דבר מפתיע לאור העובדה שלא מעט לקים ניאונים ידועים כבעיתיים למריחה. באופן מפתיע גם הגימור אינו פלאסטי/מאט כיאה למרבית הלקים הניאונים אלא מבריק יחסית למרות. בהחלט לק לא שיגרתי בתכונותיו. השכבה ראשונה אחידה וכמעט אטומה, השכבה השניה מושלמת. זהו ניאוני שאני מרגישה בו נוח גם כמניקור, לא צעקני או חריג מדי. ניאוני קיצי מושלם.

PLAY: מצד אחד צעיר ומגניב מצד שני סופר נשי

ובשביל לעטוף את האווירה הוורודה הדביקה במתיקותה בניחוח הולם, בחרתי ב- PLAY של ג'יבנשי. מושלם לחובבות הבשמים המתקתקים הממכרים שאינם מעיקים וכבדים. האמת, כשאני שומעת ברצף את המילים 'בושם' ו- 'ג'יבנשי' האסוציאציה הראשונה שלי היא ה- Amarige המיתולוגי (אין מי שלא מכירה, נכון?...) שהעיצוב שלו בדומה לשאר בשמי המותג מאוד מצודד, נשי וקלאסי יחסית. ההרגשה שלי עם ה- PLAY זה מעבר דרמטי מהעיצוב הכל כך אירופאי לעיצוב אמריקאי טוטאלי, למרות שאותו מעצב עיצב את כולם! בקבוק הבושם ממש מזכיר נגן דיגיטלי סטייל ה- iPod של Apple, עם סימנים וכיתוב של PLAY, FFWD, RWD. בחירה עיצובית מפתיעה, במיוחד למותג כמו ג'יבנשי, שעוד לא ממש גיבשתי עליה דעה. מה שכן, מעוצב בצורה מאוד נוחה גם לנשיאה בתיק וקיים גם בגודל מוקטן וחמוד של כ- 30 מ"ל בדיוק למטרה הזו. אז העיצוב אולי מגניב וצעיר אבל גם בעל סממנים נשיים מובהקים: צבע בקבוק הזכוכית ורוד רך אטום, הגימורים עגולים ונשיים והעיטור המתכתי המבריק סביבו ממש כמו תכשיט. גם הריח המתקתק שלו מצד אחד צעיר וכייפי ומצד שני מפתה וחושני. ריח נשי חם של חופש דינמי קייצי שמורכב מפלפל ורוד, תפוז, סחלב, פצ'ולי, מוסק ועוד כל מיני דברים טובים. אולי קצת מביך, אבל כשאני איתו אני לא מפסיקה לרחרח את עצמי...

תיק ורוד של FURLA: אחד השווים לקיץ

אז כמו שכתבתי בהתחלה, ורוד הוא אולי לא מהצבעים הטופ פייבוריטים שלי, אבל גם אם הוא לא "הבן המועדף" זה עדיין צבע שאני בסופו של דבר מחבבת, בעיקר את הקיצוניים בטווח הגוונים שלו: הורוד החיוור והוורוד פוקסיה הנועז. אין לי יותר מדי פריטים בגוון הוורוד אבל אחד התיקים שלי שאני מאוד אוהבת הוא תיק עור גדול הורס של  פורלה (FURLA) בצבע ורוד פודרה חיוור ומבריק מעט עם ידיות מתכתיות. יש לי אותו כבר כמה שנים והוא עדיין נראה נפלא. תיק קיצי מהמם וכייפי.
ולסיום... שם הפוסט הוא כמובן כשם העיתון המהפכני והבועט 'הזמן הוורוד' לקהילת הלהט"ב שנסגר ב- 2008 לאחר כ- 12 שנות פעילות. אמנם אין קשר בין הדברים אבל השם היה כל כך מדויק וכל כך מתאים אז השאלתי אותו לטובת הפוסט.


ID

MAC
Amplified Cream Lipstick
Chatterbox
גודל: 3 גרם
ייצור: קנדה
מחיר: 89 ש"ח

OFRA
Liquid Blush
BABYDOLL
גודל: 9 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 128 ש"ח

Lovie Dovie, Short Shorts
גודל: 15 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 65 ש"ח

PLAY
for her EDP
גודל: 75 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 620 ש"ח


Print Page

86 תגובות:

  1. אני מאוד אוהבת ורוד. כצבע הוא בהחלט מהצבעים האהובים עלי, אפס בכל הנועד לאיפור ולקים אני מתקשה איתו. כלומר- נמשכת אוטומטית למוצרים הורודים אבל בסופו של דבר סולדת מהמראה המתקבל, אלא אם כן מדובר בורוד מעודן, פודרתי או מולבן ואז אני בסדר עם זה. אהבתי מאוד את התיק!

    השבמחק
  2. וניטי הפתעת אותי, אותך ממש לא הייתי מחברת לוורוד משום מה.
    באיפור זה טריקי, צריך למצוא את הוורוד שחיים איתו טוב בלי להיראות מגוחך/ילדותי/צועק (השלימי/הוסיפי את החסר...) מדי.
    גם אני אוהבת את הוורודים הבהירים.
    התיק באמת נהדר, תודה :)

    השבמחק
  3. אמריז'? ברור שאני זוכרת....
    כשהייתי דיילת האמריז' היה הלהיט.
    בחגים הייתי מוכרת עשרות ביום. :-)
    ולנושא הפוסט... סומק ורוד של TARTE מככב אצלי בשבועות האחרונים. (גוון AMUSED) אני מאוד אוהבת סמקים ורודים אבל כמו שכתבת צריך להיזהר לא להגזים איתם.

    את הלקים שציינת אני לא מכירה, והאמת שלקים ורודים נאונים אני מורחת רק בפדיקור. אולי אני צריכה לנסות את השניים שציינת....

    השבמחק
  4. פוסט מהמם:)
    אהבתי את ה:Lovie dovie הוא בדיוק הטעם שלי בלקים ורודים. התיק מקסים,Big like <3

    השבמחק
  5. @רוקמת חלומות

    רוקמת - חחח, לגמרי להיט, זה היה כזה הייפ שכולן השתמשו ב- Amarige הזה, כולן עם אותו ריח...
    כן, לכולן יש את הסומק הורוד שלהן, רק לא כולן יודעות להשתמש כמו שצריך...LOL
    הסומק הזה של טארט גם קרמי?
    גם אני שמה ניאונים בעיקר כפדיקור ושני הלקים האלו מושלמים לפדיקור.
    ה- Short Shorts באופן חריג מהמם גם למניקור לטעמי, לא זוהר או חריג מדי, ניאוני שנעים בעין.

    השבמחק
  6. @זואי

    תודה זואי חמודה :)
    יש לך טעם טוב יקירה, את בכלל כולך ורדרדות מתוקה אחת גדולה!

    השבמחק
  7. הוו ורוד צבע שאני אוהבת בתיאוריה ומחזיר אותי לגיל התבגרות שבו שמתי צללית ורודה כל הזמן. טוב שעברנו את השלב הזה.
    אני חושבת שיש לי את LOVIE איפשהו...אולי נוציא לאורור בקרוב.

    השבמחק
  8. מרינה, לי מאוד קשה עם צלליות ורודות, נדיר שאני חושבת שזה נראה טוב.
    עם זאת, יש כל כך הרבה שמתעלפות על צלליות וורודות, אז אני כנראה יוצאת הדופן פה...
    יש לך את ה- Lovie Dovie ועוד לא כתבת עליו? הפתעת אותי.

    השבמחק
  9. דנרה, הסומק של TARTE לא קרמי.
    עוד לא קניתי סומק קרמי, לא נראה לי שאני אסתדר איתו.
    מה שכן, יש לו פיגמנט מאוד חזק, ובימים הראשונים ממש נזהרתי איתו , אחרת באמת מתקבל מראה של בובה.

    דווקא צלליות בגוון ורוד (לא נאוני) אני מאוד אוהבת, לא על כל העפעף כמובן, ועם איילינר שחור ומסקרה טובה - סופר לייק.

    השבמחק
  10. אני אוהבת ורוד במינונים קטנים. אין לי בגדים/ נעליים/ אקססוריז גדולים בורוד אבל הוא מככב אצלי באיפור (וגם בהלבשה תחתונה... :)
    מאוד אוהבת מוצרי שפתיים וסמקים ורודים. רב השפתונים והגלוסים שלי הם בגווני ורוד. גם המשקפיים הנוכחיות שלי ורודות והתאמתי להן שפתון באותו הגוון (המוכרת די צחקה עלי, אבל מה אכפת לי? :)
    לקים ורודים בגוונים שונים יהיו לא פעם הבחירה שלי למראה סולידי לעבודה, אבל תכלס מעדיפה צבעים אחרים יחודיים יותר.

    השבמחק
  11. @רוקמת חלומות

    יקירתי אורלי הרוקמת, למה שלא תסתדרי עם סומק קרמי?
    גם אני חשבתי ככה פעם אבל תנסי בהזדמנות להניח אחד כזה קרמי מוצק (כמו בפלטה של צללית בודדת) עם מברשת דואו פייברית בצורת סטיפלינג/דקירה ותראי שזו הנחה סופר קלה ומטושטשת!
    אני כמובן בכל מקרה אבדוק את הגוון AMUSED שלך...;)

    צלליות ורודות נראות לי בדרך כלל לא מחמיאות, לא יודעת, כאילו לא משהו בכלל. יש לי מעט שאני מחבבת אבל בדרך כלל לא יהיו הבחירה הראשונה...
    אני יודעת שהן פופולריות, אולי יום אחד תהיה לי "התגלות" בעניין...LOL

    השבמחק
  12. @Sandy

    סנדי, מינונים קטנים (מאוד) של ורוד זה בדיוק מתאים לי :)
    יש לך משקפיים ורודים? באמת? איזה ורוד זה? נשמע ממש מדליק!
    ראיתי פעם משקף של מארק ג'ייקובס בורוד ניאוני אבל לא היה לי אומץ ללכת איתם...LOL
    אולי דווקא כדאי שפתון נייטרלי עם המשקפיים שלך בשביל להשאיר להם את הבמה :)
    בציפורניים זה כאילו צפוי יותר הורוד למרות שיש ורודים "חריגים": יותר. גם אני מעדיפה צבעים אחרים בדרך כלל.

    השבמחק
  13. כי כנראה שהוא נראה לי ורוד מדי ופסטלי. אולי באמת אשים ואצלם אותו בקרוב.
    צללית ורודה מתאימה במיוחד לעיניים בהירות ועור בהיר. לדעתי זה גם תלוי במהו הגימור של צללית ורודה-אם היא מבריקה מדי לא תמיד זה יראה טוב. אני זוכרת שראיתי בלאשה איפור ורדרד מאוד נעים ופסטלי שאהבתי
    ודווקא באיפור שפתיים אני מעדיפה צבעים אחרים יותר לא ורודים נטו כי אלו איכשהו נראים לי תמיד BARBY מדי

    השבמחק
  14. עם כל הכבוד לשאר הפוסט...... התיק הזה גולת הכותרת!!! הוא מושלם!!!!
    מאיפה נקנה וכמה עלה???
    אולי תעשה עליו הגרלה? ;)

    השבמחק
  15. @marina

    מרינה, לטעמי הפיגמנט של ה- Lovie Dovie עז מדי בכדי להיות פסטלי לגמרי אבל אין ספק שהוא בכיוון הזה. מניחה שבגלל שאת בהירה יותר ממני הוא יחמיא לך יותר.
    אצלי בדיוק להיפך, הצלליות הורודות נראות לי בריות מדי. לא יודעת לגבי גוון העור אבל אין ספק שחשוב שתהיה התאמה של הגוון הורוד לעור. אני בכל מקרה מעדיפה להשאיר את הורדרדות לשפתיים.

    השבמחק
  16. @יובל

    יובל, שמחה שהתיק עשה לך את זה :))
    אני זוכרת שכשקניתי אותו ממש לא הייתי סגורה עליו ויצא שהוא ישב כמה חודשים בלי שממש השתמשתי בו.
    הבונדינג האמיתי נוצר בהמשך...LOL
    כמו שכתבתי התיק הוא של פורלה ונקנה לפני כמה שנים בחנות היחידה שלהם בארץ בכיכר המדינה בת"א.
    אני לא זוכרת בדיוק כמה עלה, אבל משהו בסביבות ה- 2,000 ש"ח.

    השבמחק
  17. המשקפיים של ארמאני בורוד פוקסיה, אבל לא ניאוני. אני מרכיבה אותן ברב התמונות שלי בפייסבוק (למעט אלו בהן אני עם משקפי שמש :)
    ניסיתי למצוא לי שפתון ניודי אבל זה פשוט נראה עלי רע!

    השבמחק
  18. סנדי, הלכתי לבדוק בפייסבוק!
    מהממים המשקפיים, הורוד פוקסיה הוא בצדי המשקף, לא מקדימה אז זה פחות צועק וסופר מחמיא!
    קשה להתחבר לשפתונים ניודים אם לא רגילים, אבל גם ורוד רך יהיה מעולה איתם.

    השבמחק
  19. התיק שלך כל כך שווה! בא לי אחד כזה, הוא באמת מאוד קייצי ונראה לי שיכול להשתלב נהדר עם כל אווטפיט כמעט.
    אני מודה שגם אני לא חזקה במוצרי איפור ורודים, לאחרונה קיבלתי במתנה את הלק מהסדרה החדשה של לוריאל FRESH, והוא בצבע ורוד חזק, הוא די מזכיר את הצבע שעל הציפרון השמאלתי בתמונה שצרפת. הוא מרענן ומגוון קצת יותר בעיניים אבל ללא ספק שייך אצלי רק לימי הקיץ, בחורף אני מעדיפה לחזור לגוונים הכהים.

    השבמחק
  20. תודה שרונה :)
    התיק לגמרי משתלב כמעט עם כל אאוטפיט, גוון ורוד מאוד מוצלח.
    איך באמת הלק הזה של לוריאל? יצאו גוונים יפים אבל הבנתי שהפורמולה לא משהו בגלל זה ויתרתי על הצהוב...
    אין ספק שאלו ורודים של קיץ ובחורף אם בוחרים ורודים אז יותר כהים/דרמטים.

    השבמחק
  21. אין ספק שורוד הוא צבע נשי, לראיה גם הסרט למודעות לסרטן השד הוא בורוד (שאגב, כבר מהווה שם "גינרי" לכלל הסרטנים הנשיים למינהן, כי מסתבר שברגע שיש אחד, חו"ח, אז האחרים באים בעקבותיו).
    מעניין שהצבע הזה בעל כל הרבה גוונים שמציגים נשיות וניקביות מילדותי ועד זנותי, וכמובן שזזה תלוי במשתמשת ובמה שהיא משדרת.

    אגב, עוד בימים עתיקים יותר, ורידרוד הלחיים, דוקא על התפוחים, סימן בריאות.
    אני אגב, משתמשת כבר שנים כסומק ורוד בהיפנוטיק של לנקום שבא בנוזל או בקרם של וייס ורסה של YSL, שניהם אגב, יכולים לשמש גם כשפתון וגם כצללית, והחוכמה בהם הוא המינון הנכון, או ליתר דיוק, כל מינון ייתן גוון שונה.

    עוד אוהבת, עיפרון לעיניים בורוד "בייבי" של YSL למעקה העין במקום לבן, לטעמי, הוא פותח את העיין ולא נראה חיוור ולא מציאותי כמו לבן.

    ליפסטיק- דווקא מהרכישות האחרוות בחנות המפעל טרם סגירה של MUFE, משהו עדין שבקושי נראה, אבל מחייה את השפתיים ומגדיר אותן בעדינות.

    בקשר ללק- מס' 13 של LAKA, שהוא עם תת גוון תכלת, ולא לא נראה יותר מידי מסטיק, כמו הלוולי, שנדמה לי שהבאסקט קייס הוא דיופ שלו.

    בושם ורוד מעולם לא היה לי וככה"נ שגם לא יהיה.
    דווקא בגדים בורות עתיק ופודרה- יש. גם נעליים.
    וגם ארנק מקסים של קומודיטה.

    גם אצלי הוא לא הצבע הראשון, אבל תמיד נחמד, גם בחורף.

    השבמחק
  22. נעט - נכון, כמעט כל דבר שרוצים שיהיה מזוהה עם נשיות הלוגו שלו ורוד. סרטים ורודים? וואלה?...
    לגמרי צבע שמשדר שלל דברים ומאוד תלוי במי שבוחרת אותו שממשיכה לשדר אותו הדבר או משהו שונה לגמרי...

    בימים עתיקים יותר היו הרבה דברים, גם לובן היה הדבר הכי נכון לאריסטוקרטיה כי שיזוף היה מתקשר ל"עבודה שחורה", עבודת כפיים... והיום אפשר לדמיין עולם בלי ברונזר?... אני בטוח לא...
    איזה קטע! הזכרת לי שגם לי יש סומק נוזלי ורוד של לנקום שמגיע בבקבוק עגול קטן ועם מכחול כמו של לק! באמת אבדוק אם הוא עוד בחיים...

    מסכימה לגבי העיפרון הורוד בהיר לעין, נראה יותר טבעי מלבן.

    למה יש לך רק ליפסטיק אחד בוורוד?...

    את מתכוונת לבושם עם אריזה ורודה?
    את אגב גם משתמשת בבושם של ג'יבנשי לא? אם אני זוכרת נכון ב- Ange ou Démon.
    הזכרת לי שגם לי יש סנדלים בורוד רך כזה!

    בחורף אני מעדיפה את הורוד כהה יותר, דרמטי.

    השבמחק
  23. אני מאוד מאוד אוהבת ורוד :) בשפתונים אני אוהבת את הצבעים היותר סולידיים - לא משהו בולט מדי. בלקים אני אוהבת ורודים מאוד! :) כרגע אני עם Jack n' Jill של Color Club וברצינות נראה לי שזה הלק הורוד האהוב עלי כרגע :) מבין הלקים של ESSIE דווקא הניאוני מדבר אלי יותר (מוזר, אבל כנראה שהטעם שלי משתנה). גם הורוד-ברבי חמוד, אבל הניאוני מדליק לחלוטין :)
    הסומק הקרמי של עפרה נראה נפלא, חבל שהוא לא נגיש.
    הבושם נראה מקסים, אני ארחרח אותו בהזדמנות (וגילוי נאות: אני לא מכירה את Amarige *סמיילי מבוייש*).
    התיק הורס :) ללא ספק תיק קיץ מוצלח :)

    השבמחק
  24. אירנה - אין ספק שהצבע הזה בסופו של דבר נוגע כמעט בכולן וכל אחת יכולה למצוא גוון שהיא אוהבת :)
    ה- Jack n' Jill יש בו משהו מדליק, הפוקסיה הזה עם הברק/שימר הכחול. ורוד לוהט!
    ה- Short Shorts של ESSIE הוא הניאוני אחד היפים שראיתי אם לא ה...
    הסומק של עפרה בין היחידים שיש לי שבאמת לא נמרחים גם אם אתאמץ למרוח אותם כי הוא נספג בעור ממש. בעיקרון נגישים באתר של CHICA או אצל קוסמטיקאיות.
    תרחרחי, מענין מה תחשבי. בהחלט בושם נהדר ה- PLAY.
    ואיזו חשיפה! אני לא מאמינה שאת לא מכירה את האמאריג'!!!
    כשאת בודקת את ה- PLAY תציצי גם בו בשביל ההשכלה ההיסטורית...LOL
    ותודה רבה, אני מאוד נהנית מהתיק בקיץ :)

    השבמחק
  25. הלק הזה נחמד, הוא נמרח ממש יפה אבל אני קצת בספק לגבי העמידות שלו. אומנם עשיתי קצת יותר כלים מבד"כ השבוע וכנ"ל כביסה ביד, אז ההתקלפות הייתה מהירה. בגדול הוא מאוד חביב... יש לי גם את הכתום מהסדרה, מרחתי אותו פעם אחת ופחות התחברתי לגוון הזה.

    השבמחק
  26. מצחיק כשאת עושה פוסט ורוד כשגם הבא שלנ יהיה כזה :) כבר מוכן ומחכה לפרסום.

    הצטרבוקס מהמם!!!! חייבת לבדוק אותו.

    לגבי עמידות הסומק. דוגרי זה פחות אעפת לי... אם הסומק נעלם מהפנים רוב הסיכויים שכבר רואים את הטבעי גם ככה.... למזלנו זה לא קורה הרבה..

    יש לי לק ורוד ניאוני בורוד בייבי - אלקטרו קנדי (על הבהונות שלי כרגע) נותן 2in1 לשני הלקים המוצעים :)

    לא הפתעה - לא מכירה את הבושם של גיבנשי חחח והבקבוקון הורוד שוס לגמרי!

    התיק אמנם יפה אבח המסך שלי הוא לר נראה בשום צורה - ורוד :p

    השבמחק
  27. @photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי

    שרונה, כן, הלק של לוריאל זו הביקורת העיקרית שקיבל, הבעיה בעמידות.
    ואגב, תעשי כלים עם כפפות, חבל לא רק על הלק אלא בעיקר על עור כפות ידיים.
    ובכל מקרה, מזל שאנחנו מתמקדות בעיקר במותגי לקים אחרים :)

    השבמחק
  28. @Meital

    מיטלי, את עם פוסט ורוד?... וואלה!
    חשבתי שוניטי היחידה שהפתיעה אותי עם העניין.
    השפתון Chatterbox הזה הורס, אולי במושגים שלך הוא יהיה "טבעי" (LOL) אבל הוא באמת ממש מהמם!
    את מתכוונת שאם הסומק יורד אז רואים את האדמומיות בפנים?....אללי, רק זה חסר לי...
    את מתכוונת ל- Electro Candy של קולור קלאב, כן? הוא משהו בין שני אלה שפה מבחינת גוון וגם מבחינת ניאוניות.
    אירנה כבר התוודתה בעניין האמאריז', אני לא מאמינה שגם את!
    איך יכול להיות שיש מישהי בעולם שלא מכירה את הבושם הזה, איך???
    מה שכן, לא מתפלאת שאהבת את העיצוב של ה- PLAY.
    ובנוגע לצבע התיק, כדאי שתסתדרי את ההגדרת במסך שלך אחרת את לא תראי טוב גם גוונים של לקים לפני שאת מזמינה...;))

    השבמחק
  29. אני אוהבת להפתיע, אבל משערת שעכשיו זאת לאתהיה הפתעה חחחח
    לא יודעת אם יהיה טבעי או לא, אבל הוא יבדק בצורה מקיפה!! מה המרקם שלו, אגב? הכוונה לאיזה סידרה של מאק הוא שייך..
    לכן אמרתי שנדיר שזה קורה, אני דואגת שהמייקאפ יהיה עמיד ושום דבר לא יזוז ואם כבר זז עד כדי כך, האדמומיות היא הראשונה שיראו גם ככה.. אני *ממש* נוטה לאדמומיות.

    כן, בדיוק לאלקטרו קנדי היה נראה לי באמצע ונראה שהוא לחלוטין באמצע. אני בכלל טוענת שבורודים צריך למצוא אחד טוב וזה הכל! (ועדיין יש לי 3 לקים ורודים..)
    לא טיפוס של בשמים, רובם מרגיזים אותי אז אני לא טורחת לזכור לגביהם כלום. גם השמות שלהם נכנסים מאוזן אחת ויוצאים מהשניה.. אז זה לא באמת מפתיע שהגיבנשי לא מוכר לי.
    לגבי התיק אני חושבת שזה לא הגדרה של המסך זה הגדרה בכלל. לא ורוד. פשוט לא.

    השבמחק
  30. @Meital

    זו תהיה עדיין הפתעה במה שבחרת ;)
    השפתון הוא Amplified Cream החביב עליך, עלי ועל כולנו :)
    מה הכוונה לאיזו סדרה הוא שייך? הוא מהקולקציה הרגילה.
    טוב אצלי הבעיה עם העור בפנים זו יותר הפיגמנטציה מאשר האדמומיות ובכל מקרה לא מתאים לי שלא זו ולא זו יחשפו...
    לק ורוד אחד טוב וזהו?... מה? למה? יש כל כך הרבה ורודים שונים שאפשר להינות מהם, למה להסתפק באחד?...

    גם מי שאינה טיפוס של בשמים הייתי מצפה שתכיר את האמאריז'... זה לא היה "עוד" בושם בזמנו, זו היתה תופעה! כולן היו משתמשות בו!

    ולגבי צבע התיק, אם הוא לא נראה לך ורוד וזו לא בעיה בהגדרות המסך אז ממי, זו כנראה בעיה אחרת ואני לא בטוחה שהיא פתירה ממש...LOL

    השבמחק
  31. ענית לי - אמפליפייד! יש!!

    עם מייקאפ קליל מאוד יראו את האדמומיות שזאת עוד סיבה למייקאפים כבדים יותר למרות שלאחרונה אני עם BB בכלל.

    להסתפק בורוד אחד כי כולנו לא מוכנות להודות אבל זה צבע מאוס.. :P

    כולן את אומרת? אלך להריח ולחשוב על זה.. זיכרון ריח זה דווקא משהו אנושי טיפוסי. שנים שאני מחפשת בושם שמישהו שפעם יצאתי איתו היה משתמש. אני חושבת שהגעתי למסקנה איזה בושם זה היה פשוט עליו הוא הריח איכשהו אחרת.. נוסטלגי משהו.. פשי זה היה לפני איזה 10 שנים..

    מה אני אגיד לך, קראי לי גבר :P

    השבמחק
  32. תכנסי לקישור ששמתי על השם שלו מטמפטליה ותראי עד כמה השפתון הזה מהמם!!!
    אגב, תמיד בסוף הפוסט יש את כל הפרטים "הטכניים" על המוצרים ושם את תמיד יכולה למצוא גם את המרקם.

    אני עם BB משתמשת רק בחורף, שמן מדי לקיץ לטעמי.
    אמנם הורוד לא הפייבוריט, כן? ואולי לא יהיה הבחירה ראשונה או שנייה בלק, אבל עדיין, לק אחד ורוד?
    עולם קצת עצוב, לא?...;)

    אם תריחי את האמריז' אולי באמת תזהי אותו.
    ריחות כאלו לא שוכחים כמו שלעולם לא יצא לי מהאף הריח של לולו המתוק להחריד...

    לא הכוונתי לגבריות, אלא למשהו חמור בהרבה, הסוד ממי זה לקחת את הכדורים בזמן...LOL

    השבמחק
  33. הסתכלתי בטמפטליה כמובן! מדהים!

    באמת פספסתי היום את הפירוט (ויחד איתו את האמפליפייד..) נו. קורה.

    המייקאפ נגמר לי (סיפור קורע לב אבל לא מעניין) אז השתמשתי ב BB ורק אתמול העברתי אותו לבקבוקון עם המשאבה (למעלה משבוע על כלום, באמת סתומה אני אבל יש לי תירוץ - התייבשתי! [שוב]). בגדול אני נאמנה לאללה לקולורסטיי שלי.

    כדורים? איזה כדורים? אצלי כדורים מגיעים או בטורקיז ורצוי במספר זוגי או באדום אליפטי שבו גם אחד מספיק. הכדורים האלה *תמיד* נלקחים שלא בזמן, אחרת הם לא היו צריכים למגר את כאב הראש.. :P

    השבמחק
  34. גם אני מאוהבתי הוורוד ואפילו כמעט וקניתי תיק וורוד אבל עצרו אותי בטענה שזה לא יתאים לדברים אחרים ושזה זועק מידי, אז אני מסתפקת בארנק ורוד.

    אצלי גם הרבה לקים הם על גוון הוורוד אבל דווקא באיפור הכיוון הוא יותר ירוק וסגול.

    את התיק אני דווקא פחות אהבתי, כלורמ אהבתי את הצורה אבל פחות את הצבע.

    השבמחק
  35. @Meital

    מיטל - מדהים לגמרי השפתון, אה? כמו שאמרתי אולי הוורוד המושלם!

    חחח, ממש סיפור קורע לב המייק אפ, איך לא שריינת מראש אחד?...
    מה למעלה משבוע? ומה התייבשת? קיצור לא הבנתי מה כתבת ומה הקשר בין הדברים...
    בכל מקרה טוב שיש משהו לחירום. איך היתה העמידות של ה- BB בחום והלחות האלו? שרד בכלל?

    השבמחק
  36. @מורן (Moran)

    מורן - כשרואים משהו יפה ומיוחד שמוצא חן בעיניינו כדאי לקנות. התאמה למה?
    בסוף זה תמיד מסתדר וכל העניין שלא ממש תהיה התאמה (שנות ה- 80 עברו חלפו להן...LOL).
    פעם אמרו לי אותו הדבר על תיק אדום ומזל שלא הקשבתי...

    אני זוכרת שאת משתמשת הרבה בלקים ורודים.

    ירוק וסגול זה מהמם אבל אין לך בכלל סומק או שפתון ורוד?...

    השבמחק
  37. @danra

    התאמה כי זה היה תיק ורוד זוהר יחסית שנועד ליום יום - ללכת איתו ועם חולצה ירוקה נגיד או כתומה היה יכול להיות קצת צבעוני מידי.

    סומק או שפתון ורוד- אין לי כי תמדי ניראה לי שזה מוציא את האדמומיות בפנים.

    השבמחק
  38. מורן, מבינה כמובן את הראש, אבל הנה עכשיו עם טרנד הקולור בלוק, השילובים שציינת היו יכולים להיות חזקים ביותר :)
    אני זוכרת שמזמן היה לחברה שלי תיק ורוד פוקסיה שכולו פאייטים מנצנצים. זה היה אז ממש "וואו"... היא היתה הולכת איתו עם ג'ינס וגופייה וזה באמת היה מהמם!

    הגיוני מה שאת אומרת, זה גם מה שכתבתי, לפעמים זה גם סתם נראה כמו אדמומיות. אני בטוחה שמתישהו תמצאי את הסומק והשפתון הוורודים שיחמיאו לך. או שלא...LOL

    השבמחק
  39. @danra

    ניראה לי שעדיף אני לא אחפש.. במיוחד לאור העובדה שהולכות לצאת מלא קולקציות ואני רק מנסה לחסוך בכסף!

    או אולי הפיתרון זה למצוא עבודה אחרת? נמאס לי לעבוד במינימום:-(

    השבמחק
  40. לחפש אין צורך, אם זה אמור להיות אז את תמצאי גם ככה ;)

    תשמעי, אם העבודה כרגע משרתת אותך כי היא במשמרות נוחות וזה מסתדר עם הלימודים או כל דבר אחר, אז יש לה יתרון.
    חוץ מזה - לא כל החיים תעבדי במינימום את יודעת, כולנו עברנו את השלב אזה אז אין מה להתבאס.
    וכשמרוויחים יותר תמיד יש גם יותר הוצאות (ולצערי לא על איפור...), כך שבמאזן הסופי אולי את כמו כולם ואפילו לא במינוס...LOL

    השבמחק
  41. @danra
    עזבי אני סתם ממורמרת כי למרות שאני שלוש שנים בחברה ולמרות שכל שנה מעלים במעט את השכר - למרות שהשכר מינימום עלה והגיע לשכר שלי (אחרי שלוש שנים בחברה) לי ולשאר החבר'ה שבוותק שלי לא העלו כלום.

    ברור שכשיש הכנסה גדולה יותר גם ההוצאות גדולות יותר אבל אני אתמודד עם זה:-)

    השבמחק
  42. הכי מבינה אותך, זה סופר מעצבן במיוחד בחברות הגדולות. איפה הועד בעניין איפה?
    ועזבי קניות, הרי עם שכר מינימום אי אפשר ממש להתקדם לכל מיני דברים שרוצים.
    לא בטוחה שהייתי עוזבת את החברה אבל אולי תפקיד אחר מתגמל יותר?...

    חחח, גם אני פעם אמרתי את זה, ההתמודדות קשה אבל אין ספק שיותר נוחה...

    השבמחק
  43. סיפור ארוך.. ניראה כאילו החברה השתיקה את הוועד כשרק הוקם.

    מחפשת תפקיד מתגמל יותר ומקווה לטוב:-)
    לגבי לעזוב את החברה- אם יהיה משהו כדאי יותר אני בהחלט אעזוב.

    תודה על ניסיונות העידוד:-P

    השבמחק
  44. בואי נאמר שאני בכלל בשוק שהצליחו להקים אצלכם ועד בזמנו...
    מאחלת לך תפקיד כזה בקרוב ובכל מקרה בסוף כולם איכשהו מסתדרים.
    לא עידוד, הזדהות ומציאות..;))

    השבמחק
  45. אני מחבבת ורוד במיוחד על השפתיים. יש לי את הגלוס הורוד של סמאשבוקס שהוא אחד האהובים עלי O-GLOSS (דיסקסנו עליו פעם..:-) ופעם היתה לי צללית של שאנל בורוד חיוור שהשתלבה על העפעף מצויין עם מסקרה שחורה או מסקרה בכחול נייבי. ורוד בציפורניים אומנם מאוד מקובל ו"רגיל" אך גם הוא חביב עלי לא פחות אם כי אני לא צובעת את ציפורניי לעיתים תכופות. אהבתי את לאבי דבי וגם את שורט שורטס. בלחיים אני מעדיפה גוונים ורודים שנוטים לאפרסק וקורליים או TEA ROSE (של שיסיידו) נראה נפלא על העור שלי. התיק הורס!!!! שבת שלום וסופ"ש נפלא, לידיה

    השבמחק
  46. לידיה, בטח זוכרת, הגלוס הורוד של סמאשבוקס נהדר!
    אני חושבת שצללית בורוד חיוור היא "הנסבלת" ביותר מבחינתי אם אני משתמשת בצללית ורודה...
    לרוב צלליות ורודות נראות לי פשוט לא מחמיאות.
    מסכימה שלקים ורודים הם הצפויים ביותר אבל לפחות יש מגוון גדול מהם כך שאפשר לגוון בכיף.
    גם אני מעדיפה סמקים ורודים קורליים, מה שאומר ללכת לכיוון "הבטוח" יותר.
    ה- TEA ROSE של Shiseido גוון חם מאוד יפה. בהחלט מוצלח.
    תודה רבה על התיק, שמחה שאהבת :))
    סופ"ש מקסים גם לך!

    השבמחק
  47. אני אוהבת ורוד! מאז שהייתי בת 3 אני חושבת כשרציתי חדר ורוד :)
    באמת התלבטתי אם לקנות את הבושם הזה, הוא ממש נחמד

    השבמחק
  48. וואו, כמעט כולן פה נורא אוהבות ורוד, אני ממש מופתעת האמת...
    חדר ורוד? בגיל 3 זה הגיוני אבל היום היית יכולה להיות בו לאורך זמן?
    אני בטח הייתי מתחרפנת...LOL
    הבושם הזה נהדר. אמנם מתוק אבל לא מהכבדים. יש בו משהו מאוד כייפי.

    השבמחק
  49. היה קצת בלגן עם המוכר באיביי שנגמר המלאי וכאלה. העיקר שהסאגה נגמרה..

    ה bb הספציפי הזה ממש עמיד (עם פידור מעל כי הוא דביק כזה).

    ולהתייבש זה טרייט ידוע שלי..

    השבמחק
  50. מיטל, אז איזה BB זה? לא של מישה: Misha BB Cream?

    השבמחק
  51. לא. שכחתי משהו אלמונג אני חושבת. זה שכתבתי עליו פוסט.

    השבמחק
  52. יווו דנרה איזה קטע יש לי את הבושם הזה, הוא מדהים!!!!
    ממש אהבתי אותו וחשבתי שאני מיוחדת כי אני לא מכירה עוד מישהי שמשתמשת בו ועכשיו בגלל שהמלצת עליו כולן יקנו אותו ואני כבר לא אהיה ייחודית... חחחח טוב יש לך טעם מעולה כרגיל.
    ואת הסומק הורוד הזה אני הולכת לקנות כי הכל נמרח עלי עכשיו משתגעת מזה! אולי הוא יעזור.

    השבמחק
  53. חחח, אל תדאגי גלית, מי שמיוחדת נשארת מיוחדת תמיד :)
    בהחלט בושם נהדר ולמרות המתיקות שלו הוא לא כבד בקיץ.
    נראה לי לפעמים שהפוקוס מדי על הבשמים החדשים שיוצאים במקום על הבשמים המוצלחים...
    הסומק הזה לגמרי עמיד, נטמע בעור, כאילו מכתים אותו ולכן פשוט לא נמרח.
    מה שכן, חשוב שתעבדי איתו מהר עם הטישטוש כי אחרי שהוא נספג אין הרבה מה לעשות...

    השבמחק
  54. פעם ניסיתי את בייבי דול של YSL- זה בושם ורוד= אריזה+צבע.
    כן אני עם ג'בנשי, עם שאנל 5 ועם פראדה אינפוז'ו ד'איריס.

    הסומק לק הזה- לא מתקלקל אם הוא מאוחסן נכון.

    לגבי הליפסטיק, כי בד"כ זה מחוויר אותי הורוד ואז אני מעדיפה תמיד איזה גוןן של light cherry או משהו יותר ניוד.
    זה לא נכון לגבי גלוסים- הם דווקא כן ורדרדים למדי. חוץ מאחד אדום דם הורס שלא זוכרת את החברה כרגע...

    השבמחק
  55. נטע, הייתי צריכה למצוא את התגובה שלך למעלה בשביל להבין על מה את עונה... חח
    בפעם הבאה תעשי לי חיים קלים ותלחצי על ה- [Reply to comment] וזה יקח אותי ישר לשם... ;)

    זכרתי שאת עם הג'יבנשי הזה. לא מכירה את זה של YSL אבל נשמע דביק במיוחד. ארחרח אותו בכל מקרה.

    מצאתי את הסומק של לנקום הזה הנוזלי נח במגירה!
    אנסה אותו בימים הקרובים ואקווה שלא לקבל פריחה בעור אחרי כל כך הרבה שנים...
    גם הוא כמו זה של עפרה שפה נספג בעור, מכתים אותו.

    אין לי מושג למה התייחסת כשכתבת על הגלוסים.... מי כן ורדרדים?...

    השבמחק
  56. לא לחינם נאמר "לראות את העולם במשקפפים ורודות"
    ורוד כל כך אהוב עלי ומאוד הולם אותי (כמו גם צהוב כתום ירוק...כל הצבעים)

    אהבתי מאוד את השפתון, פחות את הדוגמנית שלו, יש גוונים מורוד לבן ועד ורוד כתמתם וסגלגל, כל מי שמחבבת שפתון ורוד תוכל למצוא את המתאים לה.
    נראה לי שעלי לתת צ'אנס חוזר לשפתון של MAC.
    אולי לקראת החורף, עכשיו אני בעניין שפתון של לנקום (ורוד או אפרסק)

    לא קל לי למצוא סומק ורוד שהולם אותי הקיץ, מסתדרת רק עם אבן.

    הצבעים נראים מהממים בצילום, צריך לראותם במקור, כי ורד בייבי לא ממש וניאון - אולי. קשה לי להאמין שיש חובבת לקים שאין לקים ורודים באמתחתה.

    רציתי לחטוף ולשלם כשראיתי את הצבע המטריף והעיצוב החדשני והמהמם, שלא לדבר עם הנוחות אבל לר נפלתי מהריח, אז קניתי את ליידי מיליון.

    הגוון של התיק אלגנטי והמרקם יפיפה, פשוט קלאסי!

    לא זוכרת את העתון אך השם נהדר וקולע. מניחה שאם טרחת וכתבת פוסט מקיף עם פריטים מגוונים - מועדף או לא, יש לו פינה חמה בליבך אף יותר משתרצי להודות?

    אין על ורוד אין!!!

    השבמחק
  57. יש לי אישיו עם ורוד אבל איתך זה לא משנה מאמי כי מעבר לאהבנתו ליופי והבנתך הבלתי מתפשרת בעניין, זה כמו לקרוא את הטור של הכתבת האהובה עליי בעיתון כלשהו.
    בואי נגיד שהקטע שלי עם ורוד היה יותר פוביה עד לא מזמן, אולי זה נובע מכך שגם אותי דפקו בחדר ורוד בילדות , או שזה בגלל שורוד מתקשר לי עם מתיקות כאזת שלא תואמת את האופי שלי ..או יותר מדוייק זה לא מה שאני רוצה לשדר.
    היום אני פתוחה להכל , אבל בכל זאת , אם אני אענוד, אלבש, אנעל או אמרח על עצמי ורוד , אני מיד יכסה על כך עם ניגודים קיצוניים ואולי אפילו אגריסיביים דראסטים יותר מהלוק הרגיל ..איך ניקרא לזה..ארדקור...שאני אוהבת.
    מנקודת הרעות שלך כולן פה אוהבות ורוד , אני דווקא התרשמתי שרוב הבנות פה באופטימיות זהירה איתו , מה שדווקא רווח לי , כי חשבתי שאני במיעוט ואולי אני לא מתחברת לצד הנשי שלי ..חח, כמו שאמרת ונאמר פה ורוד זה בעצם צבע הנשיות....היה לי חבר יקר , פסיכופט, אבל מבריק וחכם וגבר גבר שנורא אהב נשים ולכן הצבע המועדף עליו היה ורוד, הוא קישר ורוד ישירות עם שפתיים של אישה , ואני לא רוצה לצאת וולגרית או משהו , אבל לא השפתיים העליונות, זה הוא אמר :).....טוב לעיניינו, השפתון, כל מה שאת אומרת עליו מושלם או מאסט חייב לפחות להיבדק אם לא להירכש מיד מבחינתי. הלקים, אם כבר ורודים בחירה יפה לטעמי וגם אני מעדיפה את הניאוני משום מה ;).
    באמת חשבתי בהתחלה שהבושם זה איזה mp משהו, עיצוב מגניב לגמרי, וגם אני לא מכירה את האמריז' , אבל זה לא חכמה , אני לא מכירה הרבה דברים.
    סומק קרמי עוד לא ניסיתי, אבל לפי התיאור שלך אני נורא רוצה לנסות, נשמע לי יותר טיבעי כזה וזורם עם תווי הפנים ואהבתי ששמים את הפודרה עליו.
    טוב...התיק...בהתחלה התפחלצתי, אחרי זה הבטתי שוב ונרגעתי ואחרי עוד כמה הצצות כבר התחלתי לאהוב ולדמיין אותו עם הופעות שונות ומגוונות.
    אז בסך הכל אני אומרת לעצמי ..את רואה מיפז, ורוד זה לא כל כך נורא (כן אני מדברת עם עצמי לעיתים)..חח..תודה דנרה על התובנה הזו והזמן הורוד זה בהחלט תיאור מחודד.

    השבמחק
  58. @Efrat

    אפרת - טוב לדעת שאת מתחברת לצבע הזה, מתברר שלא כל הבלונדות אותו הדבר...

    השפתון הזה מהמם ובקישור אפשר לראות המחשה שלו, זו לא דוגמנית, זו טמפטליה בלוגרית מאוד ידועה.
    מה בדיוק מפריע לך בשפתונים של מאק? הריח? משהו אחר?

    גם על הלקים יש קישור בשם ואת יכולה לראות המחשה שלהם למרות שהסווטצ' כאן על הגלגל בסה"כ ממחיש.
    תאמיני לי שבמציאות הם בדיוק כמו שהגדרתי.

    מבינה שאהבת את העיצוב של הבושם, הריח זה כרגיל אינדיבידואלי.

    לא היה לי ספק שתאהבי את התיק :)

    למרות שאת אולי עושה בילוש בנוגע לעיתון/שם הפוסט, אין לי שום פינה חמה בלב אליו (או בכל איזור אחר בגוף...). יש הרבה ריספקט למי שהצליחו להרים לתקופה כל כך ארוכה עיתון חינמי. זה לא פשוט בכלל ולא משנה מי הקהל של העיתון.
    קיצור:
    1. תפסיקי כל הזמן לחפש משמעות, לפעמים פשוט אין....
    2. אם את רוצה לדעת משהו את יכולה תמיד לשאול. מקסימום לא תקבלי תשובה...

    השבמחק
  59. @מיפז

    מיפז נשמה, תמיד כיף לקרוא את הפרגונים שלך :)
    בסה"כ שתינו לא נופלות מהצבע הזה ואפילו מאותה סיבה של המתיקות והחמידות הזו שלא קשורה ממש לאופי...
    היה לך חדר ורוד?...
    בדיוק standing ovation כתבה פה שהיה מתאים לה חדר כזה!
    מבינה למה זה חירפן אותך, גם אותי זה היה משגע בטח...

    לגמרי התרשמתי שכולן כמעט אוהבות כאן ורוד, באיפור זה קצת אולי מסויג יותר, לא צבע פשוט.
    לגבי החבר הפסיכופט שלך יש משפט שאומר: "אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה"... סתם, נו...;))

    נשמה, שמחה על הביטחון בביקורת שלי, ומקווה שראית את השפתון בקישור ששמתי על השם שלו, אבל תכניסי קודם לרשימת הבדיקה את השפתון הזה, מאוד מקווה שיהלום אותך ושתאהבי אותו. הוא מושלם - מושלם בשבילי.
    גם אני מעדיפה באופן מובהק כמו שכתבתי את הלק הניאוני. פשוט הורס!!!

    אני לא יודעת למה אני קצת מופתעת שיש כאן לא מעט כאלו שאהבו את העיצוב של הבושם, אולי חשבתי שכולן אוהבות עיצובים קלאסיים או משהו. שמחה להיווכח שטעיתי. חוץ מזה, אני לא מאמינה שאת כבר השלישית שמודה שהיא לא מכירה את האמאריז'! זה כאילו לא אמיתי, איפה הייתן כשהדבר הזה היה מכת מדינה איפה?...

    סומק קרמי בגדול נראה יותר טבעי לעור הפנים כי מתמזג איתו. אם מעולם לא השתמשת בסומק קרמי אז אולי אחד קרמי מוצק יהיה התחלה נוחה יותר כי אפשר להניח אותו עם מברשת דאו פייברית בקלות.

    חחח, התפחלצת מהתיק? ואני כבר שקלתי להביא לך אותו מתנה, מזל שאמרת אז עכשיו אשאיר אותו אצלי...LOL
    האמת שהוא קצת "מופלץ" ובסופו של דבר כמעט כל אחת נופלת ממנו.

    שמחה לדעת שיש עוד מי שמדברת לעצמה, חשבתי שרק אני ככה...חחח
    בסוף כמעט כל אחת יכולה כנראה להתחבר לגוון מסויים של ורוד, או שלא...

    השבמחק
  60. אוי סומק קרם... אהוביי.. מרקם הסומק האהוב עליי ביותר ללא ספק. אני לא מסכימה שאי אפשר להניח אותו מעל פודרה, אני עושה את זה כל הזמן ואין לי שום בעיה של טשטוש ו/או כתמים. היום המרקמים נוחים ולא כבדים/דביקים כמו פעם.
    עיצוב הבושם של ג'יבנשי מחריד לדעתי. מתאמץ להיות "צעיר" מידי. אם כי בתור אספנית בקבוקי בושם ריקים ברור שלא הייתי מתנגדת להוסיף אחד כזה לאוסף... ;-)

    השבמחק
  61. יקירתי, סומק קרמי בהחלט מאוד מתאים עכשיו.
    כמו שכתבתי - זו ההמלצה שלי, אם אצלך זה עובד אחרת אז יופי. אין חוקים הרי באיפור.
    עם זאת, אני לא ממליצה להניח משהו בטקסטורה קרמית מעל משהו אבקתי.
    זה כמו להניח צללית קרם מעל צללית אבקה. זה הרי עובד ההפך ולא בכדי.
    סוף סוף דעה קיצונית על הבושם! הייתי בטוחה שזה יגיע בשלב מוקדם יותר משום מה...
    אבל הנה למרות שהוא מחריד לדעתך, גם את היית מצרפת אותו לאוסף שלך...LOL

    השבמחק
  62. יקירתי, כמה חשובה הסמנטיקה.

    תכוונתי לאמר שטמפטליה לא יפיפיה גדולה....

    כתבתי "מניחה שאם טרחת וכתבת פוסט מקיף עם פריטים מגוונים - מועדף או לא, יש לו פינה חמה בליבך אף יותר משתרצי להודות?" כוונתי לצבע הורוד, הרי כתבת שאינו הבן המועדף ואני התעקשתי שאת יותר ממחבבת ורוד - אשתדל לדייק יותר להבא. לא מכירה את העיתון ולא ת'עניינתי בן בכלל.
    סיכום - ורוד זה מהמם!!!!

    השבמחק
  63. אפרת, תמיד אני אומרת שהסמנטיקה מאוד חשובה... זה מה שעושה את כל ההבדל...

    הבנתי עכשיו, התכוונת לצבע הורוד, סבבה.
    אין לו פינה יותר חמה ממה שאולי נראה.
    כתבתי את הפוסט מטעמי פופולריות של הגוון נטו...LOL

    נו, לפחות את עקבית והסיכום שלך אותו סיכום :)

    השבמחק
  64. כרגיל נחמד לקרוא את הפוסטים שלך.ורוד צבע נחמד וקליל לקיץ,התחלתי להשתמש בלקים ורודים.התיק שלך הורוד פשוט מהמם

    השבמחק
  65. תודה בק :)
    לקים ורודים בהחלט מתאימים לקיץ, בטוחה שאת נהנית מהם.
    שמחה שאהבת את התיק :)

    השבמחק
  66. טוב , קראתי את הפוסט כבר כשפורסם אבל לא היה לי זמן להגיב עד עכשיו אז Here I am!
    ראשית , הורדרדת הזו לא בשבילי למעט הלקים , השפתון והתיק :-P סתם. את הלקים האלו יש לי בבית מוקטנים וחביבים ואני אוהבת אותם ברגליים בעיקר בקיץ עם פליפ פלופס , השפתון נראה מעניין אבל ורוד וזועק ועדיין צבע יפה . התיק - הורס! למה להכביר במילים עליו ?

    השבמחק
  67. פוסט מצוין ומעורר השראה, כרגיל ;)

    למרות שהייתה לי תקופה ארוכה של "רק בגדים שחורים", יש לי חיבה גדולה לצבע הוורוד, אפילו לחפצים מאוד וורודים-נשיים וקיטשיים.
    מבחינת איפור- אני פחות אוהבת אותו בשפתונים, אבל מאוד אוהבת אותו בגלוסים. אני אוהבת מאוד גם צלליות בגוונים שונים של וורוד.

    הLOVIE DOVIE מהמם, אני פחות מתחברת לטרנד הניאוני בכל מקרה.

    העיצוב של הPLAY מקסים לדעתי. לפי התיאור שלך יש מצב שאני אוהב גם את הבושם ;) לא זוכרת שיצא לי להריח אותו אי פעם. אולי זו תהיה האהבה הבאה שלי?!

    השבמחק
  68. @Haboleshet

    בולשת יקרה, לא היה לי ספק שתגיעי בסוף :)
    שמחה שגם את מצאת את הוורודים החביבים עליך בין כל המתקתקות הזו.
    הלקים האלו אכן נהדרים כפדיקור, עם או בלי נעלי אצבע ;)
    השפתון הזה מדהים, תציצי בקישור ששמתי.
    הוא לא ורוד זועק אבל בהחלט דומיננטי ולא עדין - קיץ או לא קיץ גברת?
    תודה על התיק, יש לך טעם טוב מותק...

    השבמחק
  69. @אלטר אגו

    אלטר אגו - תודה מותק, כיף לשמוע ;)

    קיטש זו המילה שחיפשתי ומעניין שרק עכשיו היא הוזכרה - זה קיטשי לגמרי הצבע הזה או לפחות יש את "הסכנה" לקיטשיות אם בוחרים בו. בין השחור לוורוד פער דרמטי, מעניין...

    גלוסים ורודים גם אני אוהבת אבל בקיץ מעדיפה שפתונים, הגלוסים איכשהו לא יושבים לי טוב.
    צלליות ורודות בכלל קשה לי איתן, לא ממש מחמיאות לי, בגלל זה לא שמתי בפוסט שום צללית..LOL

    שמחה שיש הרבה פה שמחבבות את העיצוב של הבושם, גם הריח מצוין לטעמי, לכי תרחרחי לך.
    מקווה שתאהבי. מזל שיש אהבות שאפשר לקנות בכסף, אה?...

    השבמחק
  70. סוף סוף הצבעים שאני אוהבת :) נפלאא

    השבמחק
  71. בכיף, שמחה שאת מרוצה :)

    השבמחק
  72. @danra
    ברור שלא! בסוף גם לא היה ורוד, אבל הצליחו להוריד אותי מחדר ורוד והתפשרנו על מיטה סגולה :) היום אני אוהבת אבל לא בכל דבר, בלקים כן.

    השבמחק
  73. חחח, כבר הייתי מוטרדת...
    מיפז כתבה פה שהיה לה פעם חדר ורוד וזה שיבש לה את החיים, עניתי לה שבדיוק את כתבת שהיה מתאים לך חדר ורוד כזה...LOL
    ומיטה סגולה את אומרת? נשמע דווקא לא רע בכלל...

    השבמחק
  74. צלליות ורודות מחמיאות בטירוף לעיניים ירוקות/כחולות, ובכלל גיליתי שכאשר משתמשים באותו גוון כסומק וכצללית (או לפחות אותה משפחת גוונים), המראה המתקבל הוא מאד נקי טבעי וזוהר.

    השבמחק
  75. @danra

    דנרה, לגבי המשפט אמור לי..אומר לך..זה...אז לגמרי ;)

    וברור בטחון , בטוחה בך מרגע לרגע.
    אה...התיק, את ראית אני ישר שכתבתי את דברי השיטנה הרעים על התיק, ישר חזרתי בי!....רצית לתת לי אותו?....תשקלי שוב?...לא?...לא אה?!...טוב אני מקבלת עלי את עונשי בראש מורד ....lol...
    <3

    אה וד', איזה מעפנה אני שהגבתי אחרי שנה ,חחחח, מי זוכר????

    השבמחק
  76. מיפז יקירתי, זוכרת כל מילה שלך, כי למרות שבמושגי אינטרנט זה נצח, בסה"כ עבר יום וחצי :)

    התכוונתי בנוגע לשפתון או כל מוצר אחר - שעם כל הכבוד לי בהמלצות ולך בבטחון בהמלצות, תמיד לבדוק אם זה מתאים ברמה האישית, הדברים האלו אינדיבידואלים את יודעת ומוצר שטוב לאחת לא בהכרח מוצלח לאחרת.

    בקשר לתיק - הזדמנות לעולם חוזרת...LOL

    השבמחק
  77. @ענת

    ענת, יש משהו בדברייך, זה הרבה יותר נעים לעין שילוב כזה.
    עם זאת איכשהו כולן אוהבות צלליות ורודות גם מי שאין לה עיניים כחולות/ירוקות.
    בכל אופן לי אין עיניים בהירות כאלו ואני לא ממש מתחברת לצלליות ורודות...
    להשתמש באותו גוון אם לא מגזימים בהחלט מעניק מראה הרמוני ונעים.
    הלוק הזוהר כבר תלוי באיזה מוצרים עם איזה גימורים בחרת להשתמש.

    השבמחק
  78. ורוד הוא אחד הצבעים האהובים עליי וחולק את המקום הראשון עם הסגול. זה מתחיל מבגדים, לקים ושפתונים כמובן ונגמר לאחרונה במצלמה ורודה. אני לא מה"ברביות" שמפריזות בשימוש בצבע הזה ותמיד משתדלת שזה יהיה במינון הנכון. השילוב האהוב עליי ביותר הוא ורוד עם אפור.

    Chatterbox מגניב לגמרי, אבל נראה לי קצת דומיננטי מידי בשבילי. מה יהיה? אני כל הזמן מתפתה לקנות עוד ועוד שפתונים, במיוחד "הנועזים" יותר :) אין לזה סוף!

    יש לי סומק קרמי אחד של MAC, שהיה קניה די אימפולסיבית - "Something Special". אני מתה על הגוון שלו, ועכשיו גם התחדשתי במברשת דו-פייברית כדי להניח אותו, אבל מרוב שאני מפדרת על מייק אפ כבר באופן אוטומטי אני כל פעם שוכחת שרציתי לשים אותו. מה שכן אני תמיד משתמשת בו כשאני יוצאת מהבית במראה של No make up.

    אהבתי את Short Shorts, אבדוק אותו בהזדמנות. ל-Essie יש מבחר נאה מאוד של לקים ורודים לדעתי.

    יש לי את הבושם של ג'יבנשי ואני מתה עליו! את שאר בשמי המותג אני ממש לא אוהבת, הם תמיד מרגישים לי כבדים מידי או מתוקים/חונקים מידי.
    הבקבוק מאוד יפה, אבל מעצבן אותי שהוא אטום ולא רואים כמה נשאר :)

    התיק שלך מעלף!!

    השבמחק
  79. עדן - הפתעת אותי בתור בלונדה עם החיבור הזה לורוד ועוד באותו מקום עם הסגול!
    אבל טוב לשמוע שאת מודעת לסכנות הברביות של הצבע ומאזנת.
    גם אני מאוד אוהבת ורוד עם אפור אגב!

    השפתון אכן דומיננטי אבל לא מאוד נועז, לא בוהק למרחקים.
    איך שהוא יוצא גם מאוד תלוי בגוון השפתיים.
    תנסי אותו בהזדמנות כשתהיי במאק ותראי.

    הסומק הקרמי שיש לך מהמם לדעתי!
    אם לא רגילים אז באמת שוכחים להניח לפני הפודרה ואז עוד יום עם סומק אחר...

    הלק הזה באמת ממש יפה ונראה לי כאילו יש מגוון אינסופי ב- Essie ללקים ורודים...

    איזה קטע שיש לך את הבושם!
    אין ספק שהוא מאוד שונה מהבשמים האחרים שלהם.
    עכשיו הזכרת לי שרציתי לכתוב את זה בפוסט, שלא רואים כמה נשאר בגלל אטימות הבקבוק.
    זה מאוד מעצבן אותי, כתבתי על זה בבושם In the mood for love של FERRE פעם שגם הוא אטום.

    :)

    השבמחק
  80. מאוד אהבתי את Short Shorts אבל לקיץ בלבד לצערי אני פחות מסתדרת עם הפורמולה של essie היא נוזלית מידיי עבורי, תיק מהמם בתמונה הוא ניראה ורוד עתיק

    השבמחק
  81. כמובן שהלק הזה מתאים יותר לקיץ, ניאוני לגמרי.
    צריך להתרגל לפורמולה של אסי, לא כולן חיות איתה טוב, למרות שהיא לא ממש קבועה בכל הלקים, הגימור והמרקם משפיעים גם.
    תודה, התיק ורוד מאוד חיוור.

    השבמחק
  82. השם שלי מרוח all over הפוסט הזה... :)
    מאוד אוהבת ורוד. בבגדים מתחברת יותר לורוד עז, כמו פוקסיה, ופחות לורוד בייבי, ובאיפור לכל סוגי הורודים (למעט חיוורים לגמרי, פשוט בגלל שזה לא מתאים לגוון העור שלי).
    יש בורוד, ובכלל בצבעוניות, משהו מאוד שמח.

    אמנם לא מתחברת לצלליות ורודות (לפחו כרגע. ואם לא מחשיבים את הורוד עד כדי הקאה של התחפושת צמר גפן מתוק מפורים האחרון...), אבל כמו שכתבתי למרינה באחד הפוסטים, לפעמים אני מעבירה את מברשת הסומק על העפעף עם שאריות סומק. זה נותן מראה דו מימדי והרמוני, בלי לראות כמעט נוכחות של צבע.

    השפתון נראה מעולה. רשמתי לפניי לבדוק אותו, כי מרגיש לי שהוא יהיה טיפה בהיר לגוון העור שלי (עכשיו שהחזרתי לעצמי את השיזוף....)

    ניסיתי את הבושם הזה כשהוא רק יצא, ולא כ"כ אהבתי, למרות שמאוד רציתי לאהוב אותו, כי האריזה מגניבה לגמרי (אני חסרת תקנה עם המשיכה שלי לכל מה שנראה יפה מבחוץ. לקנקן יש משקל חשוב אצלי...)

    את ה LOVIE DOVIE אני מאוד אוהבת. ב-SHORTS SHORTS לא חושבת שנתקלתי עד עכשיו.... נראה ממש טוב.

    והתיק! מהמם!

    השבמחק
  83. אם כך קורינוש הפוסט מוקדש לך בזה הרגע :)
    מסכימה שבוורוד יש משהו משמח, וכל גוון משדר משהו אחר לגמרי!
    גם אני וצלליות ורודות לא ממש הולכות יחד.
    רעיון טוב לפזר ככה בעדינות עם מברשת הסומק, יוצר ללא ספק הרמוניה עדינה כזו בלוק.

    מעניין באמת איך השפתון יהיה עליך, הוא לא ממש בהיר והוא גם מאוד אטום כך שאני מעריכה שיהיה בולט בכל מקרה אבל לא מאוד. ושיזוף משדרג הכל, את לא יודעת?...;)

    אין ספק שהבושם מתאים יותר לחובבות הבשמים המתוקים שבגדול צריך תמיד להיזהר איתם, חשוב לבדוק גם איך מתיישבים על העור.
    זו לא רק את שמתפתה לדברים יפים זה כולנו, אבל גם אם האריזות של כל המוצרים מפתות אותנו חייב להיות חיבור בשביל לגרום לנו גם לרכוש אותם.

    זוכרת כמובן שיש לך את ה- Lovie Dovie ואין לי ספק שתאהבי את ה- Short Shorts!

    תודה בובה :)

    השבמחק
  84. מצאתי את הפוסט שהכי מתאים לי! אני מאוד אוהבת ורוד, אבל כל דבר צריך לבוא במידה. כמובן שאני לא אתאפר עם צללית, סומק ושפתון ורוד all together, אבל אני אוהבת להתעטף בורוד גם בחורף - שפתון, לק, לבוש :) ללא ספק אחד הפוסטים האהובים עלי!
    xx בת-חן

    השבמחק
  85. איזה יופי בת-חן, שמחה שאהבת :)
    אין ספק שהמינון זה הדבר החשוב כשבוחרים צבע כמו ורוד.
    במינון נכון הוא מקסים ומחמיא ובמינון לא נכון הוא מופרך ומגוחך.
    סומכת עליך שאת מהמשלבות המדויקות!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails