11 ביולי 2010

הקורלים שמרעננים את הקיץ (3) – נשיות קיצית בוהקת



אחד המוצרים הנשיים ביותר באופן מובהק זה הלק. זהו מוצר מגוון וצבעוני שמשקף לעיתים קרובות הלך רוח ו/או אופנה ומתאים לכל אורך או צורה של הציפורניים. הלק יכול להיות דרמטי, סקסי, אפל או שמח, יש אותו בכל כך הרבה צבעים, מרקמים, גימורים, אין סוף אפשרויות! אם יש משהו שאני אף פעם לא מדלגת עליו בשגרת הטיפוח שלי, זה הלק. נדיר שיתפסו אותי בלי לק, לא משנה איזה, משהו יהיה שם!

נראה שבקיץ הלחות מאיימת להרוס כל חלקה טובה באיפור שלנו אבל לפחות ללק היא לא מפריעה... מה שמאפיין את הלקים בכל קיץ (למעט חריגות אופנה ביזאריות נקודתיות) אלו צבעים שמחים/אופטימים/בוהקים/בהירים (בניגוד לחורף שמאופיין בצבעים כהים ואפלים יותר). נראה שבקיץ הנוכחי הגוון הקורלי השתלט על כל אלמנט בחיינו הצרכניים ובמיוחד בכל הקשור לקוסמטיקה: שפתונים, סמקים, צלליות וכמובן – לקים.

ובלי פלאש:
Flip Flop Fantasy, California Coral, Cute as a button, Tart Deco, Van D’go

בתור אחת שעושה מניקור לבד (בניגוד לביקור חודשי קבוע אצל הפדיקוריסטית שלי) ובעלת ציפורניים טבעיות, בחרתי חמישה לקים קורלים שחביבים עלי ביותר, גם לידיים וגם לרגליים, כשאני מאמינה שכל אחת יכולה להתחבר לפחות לאחד מהם. בשם של כל לק הכנסתי קישור לתמונה הממחישה ביותר שמצאתי על מנת להתרשם. אתחיל דווקא בחריג ביותר...

Flip Flop Fantasy:
ניאוני מרהיב, מחייב משקפי שמש בשביל לא להסתנוור

Flip Flop Fantasy – נציג הטרנד הניאוני שמסרב לעזוב כבר מספר קיצים. לק בגוון מרהיב ביותר שמחייב משקפי שמש כדי לא להסתנוור כשמביטים בו. זה הניאוני היפה ביותר שנתקלתי בו עד היום – קורל זוהר שנוטה לורוד והמוצלח ביותר לדעתי בקולקציית הקיץ הניאונית Pool Side של China Glaze. ואם חייבים להיות קטנוניים, אז כמו מרבית הלקים הניאונים גם במקרה הזה המריחה הייתה בעייתית מאוד (מאוד) שמקשה על כיסוי אחיד ולכן נדרשות לפחות שלוש שכבות אם לא ארבע... הלקים הניאונים מגיעים בדרך כלל בגימור מאט פלסטי שאני לא "נופלת" ממנו, אך במקרה הזה גימור הולם את הגוון במיוחד. בכל מקרה אני ממליצה על שימוש בטופ (מאט או מבריק לפי ההעדפה) שיטשטש את המריחה הבעייתית ויתרום לאחידות הגימור. מהסיבות האלה לא מומלץ למרוח את הלק "על הדרך" בנהיגה, במעלית או בצפייה בסרט מתח... הוא דורש את כל תשומת הלב גם במריחה וגם אחריה... מושלם כמניקור וכפדיקור הורס עוד יותר! מיועד לבעלות כוח רצון שלא מפחדות מאתגרים, התוצאה שווה בהחלט את המאמץ, אין דברים כאלה! אין!!!

הפנטזיה שלי:
שיזוף מאסיבי ממאי עד אוגוסט עם VOGUE, דיאט קוקה קולה ו- Flip Flop Fantasy!

כבר הרבה שנים יש לי פנטזיה לפיה כל שנה בחודשים מאי עד אוגוסט (כן כן, בין פסח לראש השנה...) אני עוברת לגור באילת, כשאני רובצת כל יום מעשר עד ארבע בלהשתזף בחוף הים עם מגזין VOGUE ודיאט קוקה קולה (קשור לשריטת פוארטו ריקו שלי, כן?...). אני יודעת ששיזוף זה לא בריא, תורם ליצירת כתמים וקמטים, אבל בואו לא נהיה קטנוניים לרגע, זו הפנטזיה שלי, כן? בכל מקרה, השנה הפנטזיה הזו שודרגה במיוחד כי את האצבעות שלי מקשט ה- Flip Flop Fantasy וממש אין לי סיבה להחליף אותו כשאני באילת בשום לק אחר.
אבל בגלל שבמציאות יש לנו גם עבודה וגם מחויבויות אחרות שהלק הזה לא ממש משתלב בהן, הגיע הזמן להחזיר את הסרט לספרייה ולחזור למציאות בעוד 3... 2.... 1...

הלקים הבאים כולם של Essie שממש הצליח להם עם הגוונים הקורלים שהוציאו בגימור הקרמי שאני כל כך אוהבת! מריחת השכבה השנייה יוצרת את האחידות והאטימות של הלק ואני הסתפקתי בה ולא מרחתי שכבה שלישית שהיא אופציונאלית בהחלט עם הלקים האלה. עם כולם השתמשתי בבסיס ובטופ של Essie.

California Coral: קונצנזוס

California Coral – קורל אדמדם מעושן, מודגש ואינטנסיבי. אלו שקשה להן להיפרד מהלקים האדומים למיניהם אבל רוצות לגוון ולהיות טרנדיות ימצאו שהוא הבחירה המושלמת לקיץ. זהו הגוון הסקסי והמפתה ביותר מבין המוזכרים כאן. גוון שעליו יהיה את הקונצנזוס הגדול ביותר לדעתי מכל המוזכרים בפוסט.

Cute as a button: ללוליטות, חייכניות ואופטימיות

Cute as a button – קורל אדמדם ורדרד מעושן, מאוד מעודן ומעט בוהק באור. הגרסה הבהירה והמעודנת  יותר של California Coral. מאוד שיקי, צעיר ונשי, אחד היפים ביותר. מצד אחד מאופק מצד שני ממזרי ושובב. השם שלו כל כך מתאים לו, מתוק, סוכריה של ממש. קל להתאהב בו מיד. ללוליטות, חייכניות ואופטימיות. יחמיא לכל אחת כמעט.

Tart Deco: למתוחכמות, רומנטיות וחובה לכל פשיוניסטה

Tart Deco – קורל אפרסקי קלאסי שבוהק מעט באור – שתקום מי שלא מתעלפת מהגוון האפרסקי המושלם הזה! למה לא המציאו אותו קודם?? הגוון הזה יהפוך מיידית כל כף יד למעודנת ונשית (ולא משנה איזה אצבעות קיבלתן בירושה...). זהו הקורלי האופנתי ביותר שיצא השנה ונראה לי שישלוט עוד תקופה ארוכה. גוון למתוחכמות, רומנטיות ולחובבות השוקולד בינינו. מוצר חובה לכל פשיוניסטה מצויה, פשיוניסטה בפוטנציה ופשיוניסטה חבויה.

Van D’go: לצפוניות, סנוביות ורענון לחובבות הפרנץ' והניודים

Van D’go – קורל ורדרד חיוור ובהיר מאוד, בוהק באור. סוג של ניוד בוהק, מאוד בולט, אי אפשר להתעלם ממנו או להוריד ממנו את העיניים. גוון שמרגש אותי כל פעם מחדש. גוון נקי שמשדר מצד אחד תמימות ובתוליות ומצד שני יוקרתיות ואופנתיות, תלוי מי שמה אותו. לצפוניות, סנוביות וגם לחובבות הפרנץ' והניודים שימצאו בו שינוי מרענן. גוון שלא מתנגש עם צבע של שום פריט לבוש.

Flip Flop Fantasy, Flip Flop Fantasy (with Top), California Coral, Cute as a button, Tart Deco, Van D’go

מה שכיף בכל לק זה שאחרי שמורחים אותו אנחנו מסודרות לכמה ימים, אין צורך לחדש אותו או לפנות לו זמן כל יום מחדש כמו איפור. לתוצאה האולטימטיבית מומלץ להוסיף צמיד צבעוני שיקי שישלים לוק מטופח ומעודכן.

צמיד צבעוני שיקי (Tory Burch) ללוק מעודכן

ID

China Glaze
Flip Flop Fantasy
גודל: 14 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 6.5 דולר

Essie
California Coral, Cute as a button, Tart Deco, Van D’go
גודל: 15 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 65 ש"ח


35 תגובות:

  1. אני ממש אל מסכימה איתך לגבי עניין המריחה של הניאונים! משום מה לא נתקלתי בזה. במרחק מסוים מהבית קשה לי לחשוב על אחר מאשר ה pure energy של קולור קלאב. מריחה שלמות בשכבה הראשונה הוא כמעט אטום לחלוטין ללא שום סימני מריחה.. לא יודעת.. מקווה שאני לא טועה עם 2 הניאונים שעושים את דרכם אלי...
    והתמונה - הרסה אותי לגמרי! את צילמת?

    מהסווצ'ים שלך מצחיק שהכי מצא חן בעיני ה cute as a button אבל האמת שמפתיע אותי שלא שמת את ה water melon! שדווקא הוא מכל העדינים האלה נראה לי הכי יפה..

    את הטארט דקו וואן דגו אני לא אוהבת. בדגש על השני שניסיתי והיה נראה עלי, אהם, מזעזע! לא עניין של נשי או לא כמו משמים לחלוטין, לא מחמיא והמריחה - השם ישמרנו! never again!

    אהבתי את התמונות המתחלפות בצד שמאל :) תוספת ראויה!

    השבמחק
  2. לפחות הניאונים שאני נתקלתי בהם של כמה חברות היו בעיתיים למריחה. ה- Flip Flop זוועתי במיוחד מהבחינה הזו.

    את כל התמונות אני צילמתי. איזו מהתמונות הרסה אותך יקירתי?

    ה- Watermelon הוא ממש לא קורלי ולכן לא מופיע כאן. הוא ורוד עמוק בוהק. יופיע בהמשך באחד הפוסטים כי הוא הורס!!!

    תודה על התמונות בצד, רציתי להוסיף קצת צבע. כל כמה זמן אחליף.

    השבמחק
  3. רציתי לציין שהניאונים של לה צ'ט יותר נוחים למריחה (הרבה הרבה יותר נוחים!) ולא משאירים כמעט סימני מריחה כמו אלו של צ'יינה גלייז :)
    אגב, מאיפה גלגל הציפורניים? :)

    השבמחק
  4. קניתי את הגלגל ב- WOW. זה היה נראה לי הפתרון הטוב ביותר להשוואת הגוונים.

    השבמחק
  5. מלקלקנית על ברמה שלך הייתי מצפה לסווטצ'ים. נו נו נו! במיוחד הייתי רוצה לראות את California Coral על אצבעות החן שלך, כי אותו אני לא מכירה עדיין.

    השבמחק
  6. את יודעת, אני לא ממש מאמינה בסווטצ'ים. זה נראה כל כך אחרת על כל אחת, אבל בשביל שיהיה מושג שמתי קישור לאלו שהכי קרובים למציאות לדעתי. את היחידה למשל שהסווטצ' של ה- Flip Flop שלך התקרב בכלל למציאות...
    במיוחד בשבילך אצלם בהקדם את ה- California Coral ואעלה אותו לפייסבוק! אני בטוחה שתאהבי אותו.

    השבמחק
  7. מילא לא להאמין לסווטצ'ים. אבל לבקבוקים להאמין? סווטצ'ים לפחות נותנים מושג כלשהו, גם אם קלוש. בקבוקים ממש לא עושים את זה. ואני מחכה לקליפורניה קורל. אתפוס אותך במילה כאן, אז שלא יעלה בדעתך "לשכוח" או משהו כזה.

    השבמחק
  8. אני? לשכוח? no way!
    את צודקת, אבל בקבוקים זה אסתטי וצבעוני :-) אני אוהבת את זה. סווטצ'ים טובים בעיקר בהשוואה. כמו בגלגל. מזל שיש לקלקניות מקצועיות כמוך עם סווטצ'ים שאני פשוט לא יכולה ולא רוצה להתחרות בהם... :-)

    השבמחק
  9. התמונה שהרסה אותי היא תמונת חוף הים כמובן!

    לא יודעת איפה את שמה את ה water melon ולא ראיתי אותו במציאות אבל הוא מרגיש לי קיצי במיוחד לאור השם שלו..

    לגבי הניאונים, נדבר עוד שבוע כשאני אדגום את הקולור קלאבים ואז נראה.
    יתכן שזה גם עניין של חברה.. אין לי צ'ינה גלייז ניאוני אני חושבת שרק קולור קלאב משום מה אני לא מצליחה להזכר אם יש לי עוד..

    השבמחק
  10. אחרי בדיקה... יש לי 3 הולוגרפיים שגם אצלם יש איזשהו אפקט מוזר כזה של מאט בלי טופ.
    2 של צ'ינה גלייז ואחד של קולור קלאב.
    ובאף אחד מהם אין לי בעיות מריחה.
    להיפך, אני ממש אוהבת את המריחה שלהם. הם אטומים כמעט לגמרי אחרי שכבה אחת. והשכבה השניה רק באה לתת פיניש.. (זה כולל את הניאוני המובהק של קולור קלאב)

    השבמחק
  11. תודה. ברור שצילמתי את התמונה הזו וזה לא היה פשוט... מה נראה לך, שמצאתי במקרה באינטרנט תמונה של הפנטזיה שלי עם ה- Flip Flop בפנים? :-)

    ה- Watermelon מתאים האמת לכל עונה. הוא מאוד נשי ומחמיא. שמתי בפייסבוק אצלי סווטצ' שלו, אז את יכולה לראות. לא מצאתי דיופים שממש כמוהו, רק כאלה שמזכירים, דומים. הוא באמת מיוחד.

    ומחכה כמובן לחוו"ד על ניאונים שלך!

    השבמחק
  12. אהבתי! עכשיו שוב יש לי חשק ל- tart deco אין על הקורלים!

    השבמחק
  13. כיף לראות אותך כאן מסטיק!
    ובאמת אין על הקורלים!

    השבמחק
  14. אנונימי11.7.2010, 17:19

    יפה.
    אני מנסה היום את 297 של CHIC

    השבמחק
  15. איזה צבע זה 297? גם קורל?
    ואגב, את גרה קבוע בסינגפור?...

    השבמחק
  16. הפליפלופ שלי אמור להגיע השבוע
    בחירה מעולה של צבעים!

    ולגבי הפלטה- את גם יכולה לשים אחד על כל אצבע:P

    (לפעמים בא לי לעשות את זה רק כדי לדגום את כולם...)

    השבמחק
  17. תודה.
    אני בהחלט יכולה לשים על כל אצבע רק שאין לי 6 אצבעות :-) וחוץ מזה, תודי שזה בטוח לא יראה מרהיב כמו על הגלגל...
    את מוזמנת לעשות את זה כשבא לך. מחכה לתמונות :-)

    השבמחק
  18. קורליים מקסימים העלית כאן ! אלו באמת צבעים שממש מתאימים לקיץ :-)
    אני מאוד אוהבת אותם והטרנד הזה באמת הולך חזק השנה, למרות שבאופן אישי הייתי רוצה לראות כאן קצת יותר פתיחות לצבעים אחרים בקיץ, כי באמת שיש המון !

    השבמחק
  19. לחלוטין איתך, לקים זה ה-דבר. בייחוד הירקרק החדש שלי

    השבמחק
  20. איזה ירקרק חדש יש לך? ספרי שאקנה גם אני...

    השבמחק
  21. תולי - מלקלקנית כמוך זו ממש מחמאה!
    אבל לא כולם בעניין של כחולים, ירוקים, גליטרים ושאר ירקות. אני חושבת שרוב הבחירות בקיץ הן סולידיות יחסית. אנחנו הרי ממש לא מייצגות, כן?...

    השבמחק
  22. אנונימי11.7.2010, 19:37

    כבר לא, חזרנו לארץ. מהבקבוק הוא נראה קורלי משהו.

    השבמחק
  23. איזה צבעים, הורסים ת'בריאות
    במיוחד הירוק הזה שם למעלה משמאל
    מה זה?

    השבמחק
  24. באמת כל צבע יצירה. אני קצת לא בקטע של נאונים, אבל אני מאמינה שאם הייתי רואה אותו על מישהי אחרת - הייתי מסובבת את הראש. מה שכן אני "זוממת" על Cute as button. אגב, את קונה את Essie בארץ?

    השבמחק
  25. עם ה- Cute as button אי אפשר ליפול, זה הימור בטוח!
    חלק מה- ESSIE שלי מארה"ב, חלק מהארץ, תלוי.

    השבמחק
  26. אורית.א - הירוק זה feelin' groovy של Color Club.
    שמתי תמונה שלו בפייסבוק אז את יכולה להיכנס לקישור שם ולראות מקרוב :-)

    השבמחק
  27. נטע - נשמע טוב. תדווחי איך יצא.

    השבמחק
  28. איזו נבחרת סידרת לך. ובכן... VOGUE ודיאט קולה יספקו אותי אפילו במרפסת אצלי בבית ואם יהיה IN STYLE החגיגה מושלמת. את Tart Deco האפרסקי האלגנטי המהמם כמניקור לידיים, אחד מהקורליים האחרים כפדיקור לרגליים, ואני לא זזה לשום מקום (במיוחד עם לפ טופ פתוח על הפורום!!!לצידי)
    עם החום של היום זה מרגיש ממש נעים וקריר.
    ועכשיו רק נותר לי למצוא את הסומק הקורלי המושלם.

    השבמחק
  29. הרגת אתי אפרת... :-)
    כשתתארגני על הכל תגידי לי ואגיע לשבת איתך. הלקים והמגזינים עלי! הקולה והמזגן עליך!
    אבל את זוכרת שזה ממאי עד אוגוסט, כן?...LOL

    השבמחק
  30. רחלי ג11.7.2010, 23:26

    נשביתי בקסמייך. מאיפה המבטא? הוידיאו נהדר. נהניתי לקרוא את הפוסט,כמובן.כיף.

    השבמחק
  31. רחלי מתוקה, זו לא אני בוידאו.
    בכל פוסט אני בוחרת וידאו שנראה לי רלוונטי ומתאים לנושא.
    ותודה על הפוסט :-)

    השבמחק
  32. טלישקה12.7.2010, 11:44

    ה- Flip Flop הורס את הבריאות, בא לי בא לי בא לי.
    אוהבת נורא את הבלוג שלך, שלושת הפוסטים הקורלים היו מצויינים.

    השבמחק
  33. תודה טלישקה!
    ממש כיף לשמוע :-)

    השבמחק
  34. גוונים מדהימים!!! בא לי על כולם חחחח

    רנה

    השבמחק
  35. רנה - יש לך טעם טוב יקירתי ;-)
    לגמרי מדהימים וישתלבו יופי עם כל האאוטפיטס ההורסים שלך!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails