20 בנובמבר 2010

שחור בצבעים מטאליים



כל מי שמעודכנת בטרנדים ובצבעים הנכונים לכל עונה, לרבות בענייני לקים, יודעת שבגדול הצבעים הכהים ובראשם השחור הם הנכונים והמתאימים ביותר לחורף ואת הצבעוניים הבהירים והשמחים עדיף להשאיר לקיץ. יש היום מגוון כל כך רחב של לקים כהים, כך שכל אחת בכל גוון עור יכולה למצוא את הצבעים שיחמיאו לה ביותר מבחינת גוון, מרקם וגימור. אני איכשהו מסתדרת כמעט עם כל גוון כהה מאוד, אבל אין ספק שיש כאלו שחביבים עלי יותר ומקבלים יחס בהתאם. אז החלטתי לבחור לקים כהים שהם לדעתי הנכונים ביותר לחורף הנוכחי ושאני מעריכה שיקבלו ממני תשומת לב מוגברת. זה לא היה פשוט, זה כמו תחרות יופי וכולם יפים. יש לי הרבה לקים כהים ולאחר צמצום אגרסיבי בחרתי ארבעה לקים צבעוניים מטאליים מאוד כהים מחברות שונות, שבמבט ראשון על הציפורניים נראים כמעט שחורים וכמעט רק הברק שלהם מסגיר את הצבע.

המטאליים בלי פלאש, נראים כמעט שחורים על היד:
Wagon Trail, Cuckoo For This Color, Sexy Divide, Midnight Affair

לק כהה זו אמירה, נוכחות ותעוזה, אי אפשר להתעלם מלק כזה. לק כהה חובה למרוח על בסיס איכותי על מנת שימנע הכתמה של הציפורניים. אני מעדיפה למרוח לק כהה על ציפורניים קצרות בשתי שכבות, עם בסיס איכותי וטופ, בדרך כלל The 3-way glaze של Essie. אני חושבת שהיתרון הגדול של לקים כהים זו העובדה שהם מסווים פגמים במרקם ובצבע של הציפורניים. זה לא אומר כמובן שאפשר לזנוח את טיפוח היד והציפורן כשמשתמשים איתם, אבל זה בהחלט פתרון טוב למי שצריכה הסוואה מסיבה כלשהי. להסיר לק כהה זו ממש לא חגיגה, אפשר לפני ההסרה למרוח Cuticle Oil על העור מסביב לציפורן שיעזור להסרה ללא כתמים ומריחת הצבע על העור. בכל מקרה, הגוונים הבאים בהחלט שווים את המאמץ!

Wagon Trail: איכותי, נדיר והורס!

הלק הראשון ומבחינתי ההורס והאיכותי מכולם הוא ה- Wagon Trail של China Glaze. מדובר על לק סופר כהה בגוון ירוק זית מטאלי. הוא כל כך יפה שאי אפשר להוריד את העיניים ממנו, כמו משהו מתכתי שיצקו לי על הציפורניים או משהו, גוון נדיר. אני חושבת שהוא אחד הגוונים הכהים היותר מיוחדים שיצא לי לנסות בשנים האחרונות. ללק מברשת נוחה ופורמולה איכותית ועבה עם פיגמנט צפוף שנמרחת בקלות ובאחידות כבר מהשכבה הראשונה (אבל לא לוותר על השנייה, כן?). אין מספיק מילים לכתוב עד כמה הלק הזה פשוט מ ו ש ל ם !

Cuckoo For This Color: אוקיינוס עמוק

ללק Cuckoo For This Color של OPI גוון קשה להגדרה, מן כחול/ירוק מטאלי, אולי טורקיז סופר כהה, כמו אוקיינוס עמוק, מאוד מחמיא. הלק דומה מאוד בפורמולה העבה ל- Wagon Trail, נמרח בקלות ובאהבה. הבעיה המרכזית שלו מבחינתי כמו מרבית הלקים של OPI, היא המברשת השמנה שאינה חביבה עלי בכלל. לק מהמם בעל גוון מיוחד.

Sexy Divide: הכי פחות חריג

ה- Sexy Divide של Essie בעל הגוון הסגול מטאלי כהה והורס, צמוד אלי כבר שנתיים. אחרי שחברה שלי החרימה לי אותו זמן קצת לאחר קנייתו (דבר שבשגרה...), קניתי בשמחה אחד נוסף. הלק הזה שונה משני הקודמים בכך שהשימר שלו פחות דומיננטי ומנצנץ והפורמולה כמו במרבית הלקים של Essie, פחות עבה. עדיין הפיגמנט צפוף ובשכבה השנייה יש אטימות מלאה. הגוון הזה הכי פחות חריג מהאחרים כאן כי הוא סגול, צבע אהוד על רבות שיותר קל לזרום איתו על הציפורניים מאשר כחול או ירוק. לק יפהפה שיתאים כמעט לכל אחת.

Midnight Affair: בשימוש קבוע

הלק Midnight Affair של רבלון בגוון כחול מטאלי כהה סוגר את הרשימה ומפתיע במיוחד שבכלל נכנס אליה, שכן מדובר על מותג שאינו מיוצג כמעט בכלל באוסף הלקים הגדול שלי. אני מאוד אוהבת לקים כחולים וכשאני בוחנת באיזה מכל הכחולים כהים שלי אני בפועל משתמשת, הוא כמעט היחיד ובתדירות מאוד גבוהה, לא יודעת למה, אין לי הסבר. אז עם עובדות לא מתווכחים ובסה"כ מדובר על לק באיכות טובה עם פיגמנט עז ושכבה ראשונה אטומה כמעט לגמרי. ההבדל בינו לשאר הלקים המוזכרים כאן, זה שהפורמולה שלו דקה מאוד, מתייבש מהר, השימר פחות דומיננטי והגימור אינו מבריק מאוד. אולי זו הסיבה שזה הלק היחיד שאני לא שמה טופ מבריק מעליו. הוא יפה כמו שהוא.

עם ובלי פלאש, רק האור מסגיר את הגוון:
Wagon Trail, Cuckoo For This Color, Sexy Divide, Midnight Affair

ארבעת הלקים האלה סוחטים מחמאות באופן תדיר, דבר משמח שמן הסתם מעלה אותם גם בדירוג הלקים האהודים. בניגוד לכל מיני לקים צבעוניים שאני נמנעת מללכת איתם לעבודה, הלקים האלו עומדים מבחינתי בכל קריטריון שהוא ויפים גם לזמן עבודה וגם לפנאי בעונה הקרירה. עכשיו כשאני מוכנה לחורף, נותר רק לחכות שגם ירד גשם...


ID

Wagon Trail
גודל: 14 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 6.5 דולר

Cuckoo For This Color
גודל: 15 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 59 ש"ח

Sexy Divide
גודל: 15 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 65 ש"ח

Midnight Affair
גודל: 15 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 46 ש"ח


Print Page

59 תגובות:

  1. אז זה מה שהיה על הציפורניים שלך
    מהמם, ללא ספק

    השבמחק
  2. לאיזה מהם את מתייחסת יקירתי?
    אני כבר חודש חורשת עליהם עם הפסקה קלה לתואם שאנל ;-)

    השבמחק
  3. מהממים! אלטרנטיבה מעולה לגוונים חד ממדיים בלקים אחרים.

    השבמחק
  4. תודה מרינה :-)
    בהחלט אלטרנטיבה מהממת!

    השבמחק
  5. אכן צבעים מדהימים ואני מייד מכניסה לרשימת הקניות שלי!

    ההמלצות שלי- SKY TEAL YOU DROP -טורקיז טיל יפהפה
    ו-RUSSIAN NAVY מין סגול כחול מדהים.

    מאיה (הר הקסמים)

    השבמחק
  6. וואו מאיה,
    ההמלצות שלך מהממות,
    נציין רק שהן מ- OPI ;-)

    השבמחק
  7. הי,

    אישית לא מתחברת לצבעים מאוד כהים אבל: ESSIE ו OPI (באמצע) הייתי מאמצת ומייד!כל סגול שיש קונה אותי וזה עשיר ומיוחד. השניים האחרים יפים אבל לא מתחברת אליהם.

    השבמחק
  8. מבינה אותך לגמרי אפרת, זה מאוד אישי ההעדפה.
    כמו שכתבתי כאן, בהחלט הכי קל להתחבר לסגול המהמם הזה, אין כמעט מישהי שלא אוהבת סגול :-)

    השבמחק
  9. אנונימי20.11.2010, 12:57

    אהבתי במיוחד את הסגול.
    יש לי סגול כהה של שיק מ"ס 266 שמאד אוהבת.

    השבמחק
  10. טוב, את כל הדברים שאמרת על הגליטרים היותר מזעזעים שלי, אני חושבת על הלקים האלה - זולים, וולגריים והכי שוק בעולם. בניגוד לגליטרים מוצלחים שלא באמת אפשר למצוא בשוק, שימריים כאלה אפשר גם אפשר.
    ותביני - אני דווקא בעד זול. את יודעת שאני ליברלית בקטעים כאלה, אבל זול מהסוג הזה אפילו אצל אחת כמוני לא היה עובר...

    השבמחק
  11. תודה אורית,
    מסתמן כצפוי שהסגול הולך להיות האהוד ביותר כאן :-)

    השבמחק
  12. חחח, מעולה וניטי :-)
    אני לא ראיתי גוונים כאלה בגזרת הזולים/עממיים, מצד שני גם אם היו כאלה סביר להניח שלא ממש הייתי יודעת מזה.
    כך שאם כבר שוק אני מעדיפה שיהיה ממותג...
    אל תשכחי שאני אכן משתמשת בלקים האלה, ההמלצות אמיתיות לגמרי, הם לא רק לצרכי סקירה.
    מחכה בקוצר רוח לגליטר המזוויע הבא ;-)

    השבמחק
  13. אנונימי20.11.2010, 14:47

    ממליצה בחום על הלק הסגול מקולקציית הרשעים של מאק
    ממש יפה לחורף

    השבמחק
  14. תודה על ההמלצה, יצאו שם גוונים יפים בקולקציה.
    מעניין אם הם שיפרו את הפורמולה שלהם...

    השבמחק
  15. הגבתי אצל הוריי והתגובה לא נקלטה...
    אני הזמנתי את הצ'יינה גלייז בהזמנה לפני מס' ימים מטרנסדיזיין, לאחר הרבה היסוסים - חשבתי שהוא "מוזר" לי מדי...אבל נראה לי שעשיתי בחירה נכונה...

    השבמחק
  16. רותי, את לגמרי עשית בחירה נכונה. זה הלק הכי נכון לחורף לדעתי. לא ראיתי דומים לו בכלל.
    הלק הזה פשוט מושלם בכל קטגוריה שהיא: גוון, מרקם, גימור, איכות, פורמולה. הכל...
    את יכולה לראות אותו בתמונה בפייסבוק. יש כאן קישור על השם שלו בפוסט.
    פשוט מהמם!

    השבמחק
  17. אהבתי מאוד את הצ'יינה והאופי הראשונים...

    לא ראיתי את הצ'יינה הזה באור כזה עד היום...
    הוא משגע.

    השבמחק
  18. הייי
    מאיפה הגלגלת לסווטשים של הלק?
    אני רכשתי בביוטי קייר והאיכות מזעזעת - נושרות ציפורניים!(_:

    השבמחק
  19. הם באמת מהממים פיצ'ה, מאוד מיוחדים.
    הצ'יינה הורס, קשה לא לאהוב אותו, הוא מאוד מאוד כהה.
    אני חושבת שהתמונה ששמתי בקישור של השם שלו מאוד ממחישה עד כמה.

    השבמחק
  20. הי חן,
    זה מביוטיקר ובאמת לא איכותי במיוחד. אצלי זה רק לצורך הצילום.
    אני חושבת שהגלגלת של WOW (חלבית ולא שקופה) שיש לי יותר מוצלחת (אפשר לראות בפוסטים הקודמים של הלקים כאן) אבל משום מה לא ניתן להשיג אותה שם לאחרונה אז קניתי הפעם מביוטיקר.

    השבמחק
  21. אנונימי20.11.2010, 21:00

    מסכימה. רק חבל שלא חורף D:

    ולמדתי לאהוב כהיים.
    יש לי איזה ירוק וכחול ששתיתי לרותי.

    השבמחק
  22. לגמרי נטע, שירד כבר גשם...
    העדפה של גוונים זה גם עניין של טיימינג.
    גם אני למדתי לאהוב גוונים כמו כחול עם הזמן.

    השבמחק
  23. אנונימי21.11.2010, 9:05

    מסתבר שיש לי גם סגול עמוק של סאלי

    {מהסדרה של הבקבוקים המשולשים עם הברשת הרחבה}

    השבמחק
  24. איזה צבעים מהממים!
    בשבועיים האחרונים הסתובבתי לי עם לק בגוון כחול כהה (כמעט שחור) ואח"כ סגול כהה (כמעט שחור). קטפתי מחמאות ונהנתי מתשומת הלב.
    אתמול נמאס לי להתעסק עם הציפורניים בכזאת אובססיביות (עד כדי שאמרתי לבעלי שהוא צריך לשטוף כלים כל השבוע, כדי שהלק יחזיק מעמד כמה שיותר!) שהחלטתי לשים את השוגר דדי של אסי, הלכתי ממש על רגוע. היום אני קצת מתחרטת, נראה לי אני מחזירה בחזרה לכחול כהה :)

    שרונה

    השבמחק
  25. נטע - צפוי יקירתי, כל אחת מתהדרת לפחות בלק סגול אחד.

    שרונה - אלו בהחלט גוונים שסוחטים מחמאות. כלים אפשר לעשות עם כפפות אבל עדיף בהחלט לא לעשות בכלל ;-)
    אני לא מסוגלת לשים לק בהיר בחורף, כאילו אני ערומה או משהו...

    השבמחק
  26. ראיתי עליך את הציינה ואהבתי מאוד
    חבל שגזרתי על עצמי עוצר קניות
    מעניין כמה זמן אחזיק מעמד

    השבמחק
  27. מותק, עוצר קניות לסופ"ש בלבד לא ממש נחשב...
    תודי שיש לך רשימה מוכנה להזמנה והאצבע רועדת על האנטר ;-)

    השבמחק
  28. פוסט מטריף! אני חובבת כהים ידועה והבחירות שלך ממש מעולות.

    השבמחק
  29. תודה מותק :-)
    אין על כהים בחורף, אין!!!

    השבמחק
  30. wagon trail הוא ההפתעה הגדולה בשבילי כאן, לא הכרתי את הצבע הזה לפני והוא מהמם בעיני, ממש מיוחד.
    את הכחול של רבלון אני מאוד אוהבת גם, אבל המותג עצמו נתפס אצלי כלא אטרקטיבי (בלקים), גם בגלל המבחר הדל וגם בגלל מחיר.
    Sexy Divine הוא הסגול האולטימטיבי, מהמם!
    ה-OPI זה לא בדיוק מסוג הצבעים שהלכתי עליהם עד עכשיו, אבל אני מודה שהוא קורץ לי! (אני מדרדרת לירוקים.....:)

    השבמחק
  31. ה- Wagon Trail כל כך יפה שאין לי מילים לתאר.
    מסכימה שלרבלון, שעממית גם ככה, יש בעיה מיתוגית עם הלקים, הם פשוט לא מחדשים כלום, הכל די קבוע. משעמם. לכן העובדה שהלק הזה הצליח להידחף לי לפוסט הפתיעה אותי...LOL
    הסגול כבר בקונצנזוס כאן. הפנמתי :-)
    יש הרבה דומים ל- OPI אבל לא ראיתי עוד אחד יפה כמוהו ;-)

    השבמחק
  32. אוי איזה צבעים..
    אז ככה:
    לגבי הרבלון - מאוהבת בגוון הזה.יש לי גרסה מקסימה שלו - תודות לחברת "לה צ'אט" הנפלאה.
    כחול עמוק ומסקרן..

    לגבי ה-OPI : יש לי אותו בדיוק.אי אפשר להשאר אדישים לגוון המטמטם הזה.

    ומותק, יש לי איזה לאק של מאק שהיה יכול להשתלב פה מצוין :)

    השבמחק
  33. Sivi, גם אני מתה על הכחול כהה. חורף שעבר פשוט חרשתי עליו!
    ה- OPI בהחלט לא מותיר אף אחד אדיש!
    יש הרבה לקים שהיו יכולים להיכנס כאן זה בטוח, כמו שכתבתי, היה לי קשה מאוד הסינון, כמו תחרות יופי וכולן יפות, אבל בסוף נבחרו ארבע מלכות יופי.
    שנה הבאה תחרות חדשה :-)

    השבמחק
  34. אני יודעת שאנחנו כבר אחרי אמצע נובמבר
    ועדיין לא מרגיש לי שחורף וקשה לי לדבר על חורף.
    גם כשאני מנסה לשים לקים חורפיים חצי מהזמן אני מרגישה שזה כאילו
    לא יודעת, לא מתאים כזה..
    במיוחד כשחזרתי מאילת אתמול..

    מצחיק שהצלחת לצאת מקולקציית חורף 2010 בלי חפור סגלגל שאנלי שכזה..
    אבל אני משערת שדיברנו על הלק הזה כ"כ הרבה שמגיע מקום גם לאחרים, לא?

    לא מכירה את ה The 3-way glaze. אולי הוא יכול להיות פתרון טוב ללקים קרמיים שמעצבנים אותי לפעמים..
    מצד שני, אני לא יודעת, אחרי שמתרגלים ליכולות של הפושה
    אני משערת שעשוי להיות לי קשה להתמודד עם זמן המתנה ארוך יותר.. (שאני בטוחה שיש לאסי...)

    ואגב, מבחינתי אין הבדל בהסרה של כל הלקים במרקם חלק. לא ממש משנה כהה או בהיר..
    הכי הרבה שוטפים טוב טוב את הידיים אחרי..

    בתור חובבת מושבעת של צ'ינה גלייז, בכל זאת לא הצלחתי להתחבר ל Wagon Trail
    משהו בגוון שלו "מוזר".
    אבל אני משערת שזה צפוי בהתחשב בזה שאני מתקשה בירוקים..
    יש יותר ירוקים שאני לא אוהבת מכאלה שאני אוהבת..
    מה שכן, אין ספק שהוא גוון יחודי ביותר.
    ויש יתרון בזה שהוא כהה בתת גוון הזה. ככה הוא מושך תשומת לב במיוחדות שלו
    מצד שני, בגלל שהוא כהה ולא שמים לב בדיוק למה מדובר מרחוק הוא כאילו מצליח להיות "סולידי" (אני יודעת שהמילה הזאת בעייתית כאן..)

    ה Cuckoo For This Color של OPI מזכיר לי לק אחר שלהם. אני חושבת משהו כמו יודל פור מי סל?
    בכל מקרה, ההוא קצת יותר טורקיזי ופחות ירוק ואני מתה עליו! בול לחורף!

    לגבי שני הבאים באופן מצחיק לשניהם יש לי תחליף של אותה חברה (שאני לרוב מחרימה) - לוריאל..
    היה לי בעבר את הרבלון אבל אחרי שהגיע לידי הלוריאל העברתי אותו הלאה..
    בעצם מדובר כמעט על אותו הלק, הרבלון מעט יותר בהיר וקרמי לחלוטין בעוד שלוריאל יש ברק עדין מאוד
    שכיוון שמדובר על לק כ"כ כהה כמעט ולא מורגש.
    השוואה בין שניהם -
    http://picasaweb.google.com/immeital/NailPolish#5487148744699440594
    לגבי הסגול של אסי, לרוב הגוון הזה פחות מועדף עלי ובכל זאת יש לי את זה של לוריאל
    http://lh6.ggpht.com/_mD2N3M1gcIc/TBuDUdO9CUI/AAAAAAAAAyM/6_vhzxPtT7c/s576/%D7%AA%D7%99%D7%A7%D7%99%D7%94%20%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%943%20%28Large%29.jpg
    שמעט מזכיר אותו גם אם הוא לא דיופ זהה.
    אגב, יש לי לק סגול של רבלון שאני מאוד אוהבת. הוא קצת יותר בהיר מזה של לוריאל אבל לדעתי הוא יותר אדום מהאסי
    http://lh4.ggpht.com/_mD2N3M1gcIc/TBaIcK4xZEI/AAAAAAAAAtA/9bT-PJF6lsY/s576/Revlon%20762.jpg

    מ 3 לקים של רבלון שהיו לי גיליתי שאני מאוד אוהבת אותם. כמה חבל שרוב הלקים שלהם משעממים אותי להחריד..

    ואני שמחה שהלקים האלה לא עושים לך "בעיות".
    אני פחות "בעייתית" בעניין הזה, אני אלך עם כל צבע לעבודה אבל לא לכל מאורע (בעבודה רגילים אלי ;))
    אבל אין ספק שבקטע הזה לקים כהים הם נוחים הם קצת מכסים את ה"מופרעות" שלהם בזה שהם כהים..

    השבמחק
  35. איזה כיף לך אילת! ממש אין חורף, אה?
    אני כבר מרגישה שבציפורניים אני לגמרי בחורף!

    כל החפורים והשאנלים לא נכנסו פה כי הם לא עומדים מבחינתי בהגדרת הפוסט - מטאליים שחורים כמעט. הם מעושנים ופה אין שום גוון מעושן. אולי אקדיש לנושא פוסט נפרד...

    ה- The 3-way glaze הוא לא מייבש אלא כמו גלוס לציפורניים שגם עוזר לייבוש מהיר אבל זה לא הייעוד המרכזי שלו. מאוד אוהבת אותו וצמודה אליו כבר שנים. במקביל יש לי את הסשה אבל זה משהו אחר לגמרי.

    המוזרות של ה- Wagon Trail זה בדיוק מה שהופך אותו למיוחד. דווקא חשבתי שאת הכי תתחברי אליו אז הפתעת אותי. כולם כאן אגב נראים כהים/שחורים מרחוק, לא רק הוא, זה הקטע שלהם.

    זוכרת יופי את הפוסט שלך עם ההשוואה עם רבלון, גם קראתי אותו שוב לפני שכתבתי את זה, וגם הגבתי לך בזמנו שיש לי אותו ושאני מתה עליו. לא פלא שהוא נדחף לפוסט כאן. אני גם לגמרי מעדיפה את רבלון מבחינת הגוון. מסכימה איתך שהבעיה שהלקים שלהם לא מחדשים כלום. אין קולקציות ואין ריגוש.

    ובענייני הצבעים כבר מזמן הפנמנו שאת ואני לא ממש דומות בהעדפות לעבודה, אבל אני חושבת שזה גם נובע מאופי העבודה וממה שמקובל ומרגישים נוח איתו..

    השבמחק
  36. את יכולה להיות חורף בציפורניים, אבל אם אני הסתובבתי באילת והזעתי (?!) זה לא ממש חורף ;)

    לגבי ה 3way את שמה אותו במקום המייבש ואם לא, אז באיזה שלב? לפני המייבש?

    אין ספק שאופי העבודה משפיע על בחירת הלק. מקום שהוא שמרני יותר סביר שיטה פחות לקבל לק ניאוני.
    מצד שני, לדעתי בכל מקרה, אם אנחנו לא מדברים על גליטרים סטייל אטלנטיס, בכל זאת, מבחינת גוונים קשה לי לחשוב על גוון שלא יהיה מקובל בתנאי שההופעה וההתנהלות של אותה בחורה משדרת טיפוח ורצינות.
    אין ספק שאם תגיעי בשרוול ולק ירוק תפוח תראי לא במקום, אבל אם תלבשי לבוש מחויט, מאופרת בצורה יפה (גם אם מודגשת) ולק כתום אני לא חושבת שזה יהיה כזה נורא.
    כמובן שזאת הדעה שלי..

    השבמחק
  37. טוב מיטל, אילת לא בדיוק מייצגת את המדינה. בת"א כבר קריר בערב ובירושלים כבר מהצהריים קופאים מקור...

    אני שמה אותו במקום המייבש. הוא גם גלוסי וגם מייבש. אין ספק שמייבש לבד עושה עבודה מהירה יותר אבל אני מרוצה ממנו מאוד.

    תאמיני לי שאצלנו בעבודה כולם בכל תפקיד ובכל דרגה משדרים רצינות ולבושים מחויט. עם זאת, זה ממש לא מקובל להגיע עם דיסקוטק על הציפורניים מכל סוג שהוא...
    לק כתום, אדום, ורוד זה בסדר. הכוונה שלי לגליטרים, ניאונים, וצבעים מוזרים (צהוב, ירוק, כחול...). אני כמעט כל הקיץ הייתי עם הצ'יינה הורוד ניאוני Pool Party ברגליים וזה סיפק נושא לשיחה ללא מעט אנשים פה... אז על הידיים?....

    השבמחק
  38. באמת קר בערב.. עכשיו יצאתי עם אריק והיה ממש קפוא בחוץ. מוזר משהו..אולי החורף עוד יגיע...
    ירושלים היא לא דוגמה לשום דבר לדעתי..
    למרות שאת יודעת מה, בהתחשב בזה שמסתובבים בעיר המון המון פינגווינים די הגיוני שיהיה שם קר..

    איזה כבדים אצלכם! אני לא ממש רואה סיבה לדון (בטח שלא באריכות) בנוגע לצבע לק או בגד..
    לאחרונה נתקלתי בבחורה גדולת מידות שלבשה שמלה ירוקה דשא, שיער צבוע באדום אש (וגם חצי אסוף בקרבולת) ועם לק צהוב על הידיים והרגליים.
    חוץ מזה שהרבה יותר מידי צבעים על בן אדם אחד, הצבעים עצמם לא היו מה שהפך אותה להמונית אלא כל ההתנהלות שלה.. ואגב, היא היתה במקום שאמור היה להיות מכובד.. והיא בהחלט היתה נוף מאוד לא רגיל..

    השבמחק
  39. מסכימה. ירושלים לא דוגמה כמו שאילת לא דוגמה.
    אהבתי את ההגיון עם הפינגוונים :-))

    זה לא עניין של כבדים. יש מקומות עבודה מאוד פורמלים וזה קוד הלבוש המקובל. מסכימה שההתנהלות היא הקובעת בסוף, אבל זה חלק מהתרבות הארגונית. כמו שלא תבואי לבית כנסת בלבוש חושפני או לים עם חליפה.

    השבמחק
  40. שיפוט חברתי זה לא הקטע החזק אצלי. אני מודה..

    אבל לדעתי הגוון של הלק לא צריך לעשות הבדל כי בסופושל דבר זה חלק קטן ממכלול.
    וכמו שאמרת, לק כהה לרוב מצליח להיות פחות מורגש אז אם תשימי כחול מטאלי כהה יש סיכוי שלא ישימו לב שהוא ממש כחול..
    הרבה פעמים שואלים אותי אם הלק עלי הוא שחור ואני מיד נעלבת כשמדובר בעוד אחד מהחברים הכהים האלה..

    השבמחק
  41. אז זהו, שכל הלקים כאן נראים שחורים במבט ראשון, כבר התרגלתי...
    ברור שכחול מטאלי כהה לא ישימו לב בגלל זה כתבתי שהם מתאימים לי לעבודה גם.. כשכתבתי שכחול זה בעייתי התכוונתי לכחול ים או טורקיז, ממש לא לכחול כמו פה בפוסט.

    השבמחק
  42. לדעתי האישית לק אדום-אדום מושך המון תשומת לב.
    בגללזה לא נראה לי חריג כתום זוהר כי לא משנה כמה זוהר הוא יהיה הוא יהיה פחות מושך מהאדום האדום הזה.
    מה גם שצבעים בהירים יכולים להיות פחות מורגשים דווקא בגלל שהם קרובים יותר לצבע העור.
    כמו הבחורה שכתבתי עליה קודם, היה לה אמנם לק צהוב אבל שמתי לב לזה רק כשמיקדתי את תשומת הלב (הסתקרנתי בהמשך לחזות הכללית..)

    השבמחק
  43. טוב יקירתי, אז המושגים שלנו ממש ממש שונים :-)
    אדום זה נשי וצפוי. כתום זוהר? מה זה פה קייטנה?... (ואת יודעת שאני מתה על כתום זוהר, אבל מתאים לעבודה? NOT!)

    השבמחק
  44. לא אמרתי שזה לא נשי ולא אמרתי שזה לא צפוי
    אמרתי שזה מושך תשומת לב..

    השבמחק
  45. לא חושבת שאדום מושך יותר תשומת לב מכתום ניאוני. כשמשהו צפוי הוא תודעתית פחות בולט. הכתום ניאוני הוא צבע לא ממש נשי ומאוד לא צפוי.

    השבמחק
  46. כשאני רואה מישהי עם לק אדום יש לי הרגשה שהיא "אומרת משהו" עם הלק הזה.והוא בולט בגלל הקונטרסט שלו לצבע העור.
    כשאני רואה מישהי עם לק חום, כתום, סגול, נגיד לא משהו סופר גליטרי או מאוד חריג (ירוק..) אני לא מקבלת את הרושם הזה.

    השבמחק
  47. אנסה להיות פסיכולוגית בגרוש, ולהציע שאולי זה בגלל שאת לא ממש מתחברת לצבעים נשיים כמו ורוד ואדום למרות שהם מאוד מחמיאים לך?...

    השבמחק
  48. ממש לא.
    אדום כהה יוצר קונטרסט מאוד רציני בין צבע העור לציפורן = בולט.
    את אולי אומרת שבגלל שזה צפוי זה לא בולט, אבל זה ועוד איך בולט.
    מבטיחהלך שאף גבר לא יפספס שלבחורה יש לק אדום.
    לק ורוד? יש מצב שהוא יפספס..

    השבמחק
  49. הוא גם ממש לא יפספס ניאוני זה בטוח.
    אבל נראה לי הנקודה ברורה :-)

    השבמחק
  50. אם ככה, מבחינתי אין הבדל בין הכתום הזוהר לבין האדום. שניהם מושכים תשומת לב. לפעמים המון ממנה.
    זה שאדום הוא צפוי וכתום זוהר הוא לא, לדעתי זאת לא הנקודה :)

    עכשיו ראיתי את ההודעה של עדן. טנקס.

    השבמחק
  51. לק כהה, שחור או כחול עמוק מעיד על נוכחות מאוד עוצמתית ולא בהכרח רשמית זה יותר נוכחות אופנתית

    השבמחק
  52. מסכימה איתך, בהחלט נוכחות עוצמתית אבל נכון לעכשיו גם אופנתית. מספיק לבחון את הקולקציות של החברות המובילות בתחום בשביל להבין שלק כהה הוא הנכון והאופנתי העונה.

    השבמחק
  53. ורדינה24.11.2010, 15:43

    וואו, אני באיחור. 'צטערת. פשוט עומס של עבודה...
    אני שמחה לקרוא שאת אוהבת את הרבלון. גם אני אוהבת אותו. בכלל אני פריקית של רבלון.ואם מובילת דעה כמוך משתמשת בלק שלהם, אני עכשיו ממש רגועה. זה נותן לי לגיטימציה להמשיך ולהשתמש בו...
    מצטרפת לתקווה שלך שיתחיל כבר גשם. חזרתי אתמול מאילת ולא להאמין שסוף נובמבר. החוף מלא בתיירות שמנמנות ולבנבנות חצי ערומות, שבאו מארצות הכפור.

    תרדי גם את להתחמם קצת באילת.
    את, בקיני ולק כחול זה בטח מראה שווה במיוחד :))

    השבמחק
  54. ורדינה, הרבלון מהמם והכי חרוש אצלי מהלקים הכהים.
    גם את היית באילת?... כולן פה באילת ורק אני בקור רק שבאמת אין גשם...
    ואתעלם מהמשפט האחרון שדורש בשביל זה עבודת פוטו שופ היסטרית...:-)))

    השבמחק
  55. ה - Wagon Trail מהמם!!!
    (לא שהאחרים לא, אבל או שיש לי או שיש לי דומים)
    אבל זה בהחלט נכנס לוויש ליסט שלי!
    מחכה לתמונה שלך איתו בפייסבוק :))

    השבמחק
  56. קורין, יש לך עין טובה:-)
    לא סתם הוא ראשון ברשימה. הורסססס!
    הוא כבר מופיע בפייסבוק, יש קישור גם על השם שלו בפוסט.
    אין דברים כאלה!

    השבמחק
  57. מרגריטה9.1.2011, 9:53

    הצ'יינה גלייז מדהים, אני פשוט אוכלת את עצמי על זה שלא קניתי את הצבע הזה בארה"ב.

    יש מוכרים מסויימים באיביי שמומלץ להזמין מהם לקים "זרים"? הבנתי שיש איזה כמה מומלצים...

    ומחמאות גדולות על הבלוג. גיליתי אותו לפני כמה ימים והוא מטריף.

    השבמחק
  58. תודה מרגריטה :-))
    המוכרים המומלצים שלי ללקים באי ביי הם:
    strawberryfieldsforever029
    beautyzone2007
    bluebeautysupply
    enchantedbeautyspot

    השבמחק
  59. טוב מה יש להגיד...אהבתי אהבתי אהבתי אהבתי
    בחירות מדוייקות לטעמי לכהים השווים של החורף!
    אבל ממש!
    סחטיין!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails