23 בנובמבר 2011

קנבס מושלם



אחד הדברים המהותיים שחשוב להשקיע בהם באיפור זה עור הפנים. אם הסקין לא מטופח ומאופר כראוי, שאר האיפור פשוט לא יראה במצב האופטימלי שלו. יש אינספור מוצרים שאפשר להשתמש בהם על מנת לדאוג שהסקין שלנו יראה במיטבו, כל אחת והמיטב שלה... מוצרים שיעבדו טוב על אחת לא בהכרח יעבדו טוב על אחרת, חשובה מאוד ההתאמה האישית. זה נראה כמו השקעה של זמן כסף שלא תמיד יש לנו את החשק להתעסק בהם, אבל להזניח ולקוות לטוב בטוח לא יביא לתוצאות. את האופטימיות לבדה כדאי לשמור לדברים אחרים. כולנו היינו רוצות עור פורצלן/חרסינה של ממש אבל נראה שיש רק יחידות סגולה כאלה. בכל מקרה, מי שבורכה בסקין רענן ונפלא כדאי לה שתדאג לשמר אותו כך ומי שיש לה סקין שונה חשוב שתמצא את המוצרים המתאימים שיטשטשו את נקודות החולשה שלו. אבל מוצרי קסם אין ומי שבאמת מאמינה להבטחות של מוצרים כאלו ואחרים להעלים קמטים או למתוח את העור שוגה באשליות קשות...
אז לסקין יש מספר מוצרים בסיסיים נבחרים מבחינתי שהשילוב ביניהם מביא למראה אופטימלי: סרום/תמצית, פריימר, מייק אפ, קונסילר ופודרה. לא כל אחת חייבת להשתמש בכולם, אבל כל אחת צריכה לדעת מה מהם הכי נכון ומתאים לה כדי לשוות לסקין שלה מראה בריא ורענן ובסיס מושלם לאיפור. 

הסרומים, התמציות, השמנים ושאר מיני ירקות תפקידם בהכללה להשפיע על מראה העור בצורה אקטיבית יותר משאר מצרי הטיפוח שלנו. מניחים אותם לפני קרם הלחות כך שיהיו הראשונים להיספג בעור. לכל אחד מהמוצרים האלו יש ייעוד אחר: להעצמת הלחויות של הקרם, להחלקת העור, לברק וטשטוש כתמים, לעור בוגר ועוד. לא כל אחת צריכה אותם ובטח שלא צריכה לטפל בהכל במקביל. יש גבול למה שהעור שלנו יכול לספוג ולכמות המוצרים שאנחנו יכולות להשתמש בהם בו זמנית. בגדול עדיף להתמקד בנקודת החולשה המרכזית של העור שלנו ובה לטפל. כמובן לא לצפות לתוצאות מהירות, צריך להשתמש בעקביות לאורך זמן במוצרים האלו על מנת לראות תוצאות אם בכלל. ובשביל לחדד את ההבדל בין המוצרים שמוגדרים "סרום" לאלו שמוגדרים "תמצית" אז בגדול הסרום הוא מוצר עם ריכוז גבוה של מרכיבים בעל יכולת חדירה והשפעה על העור יותר מקרם הלחות. התמצית לעומתו עשירה יותר במרכיבים פעילים ומאפשרת לטפל במספר צרכים של העור. אני חייבת לציין שהייתי ועודני סקפטית לגבי היעילות האמיתית של המוצרים האלו שאגב המחיר שלהם נוסק לשמיים בדרך כלל. יש מוצרים אמנם שהפתיעו אותי לטובה ויש כאלו שחיזקו את דעתי הספקנית. לאחרונה נחתו אצלי שני מוצרים כאלה. אחד ותיק שמבחינתי הוא הצלחה אישית מוכחת והשני חדש שעוד צריך להוכיח את עצמו.

תמציות של לנקום: השפעה אקטיבית על הסקין

תמצית ג'ניפיק (GENIFIQUE) של לנקום הינה מוצר ותיק ופופולרי שמטרתה הרשמית זה להביא למראה עור צעיר יותר ע"י עידוד ייצור החלבונים שאחראים על מראה העור כך שיראה צעיר ורענן יותר. כמו שאמרתי אני סקפטית ובזמנו כשהתחלתי להשתמש במוצר הזה הייתי עם אפס ציפיות. ממש כך. בנוסף, יש לי עור חלק שנראה צעיר ובריא במיוחד, מה בדיוק התמצית הזו יכולה לתרום לי?.. התחלתי להשתמש במוצר הזה מדי יום בוקר וערב. המריחה אחידה ונוחה מאוד והמגע על העור קריר ונעים אבל חייבת לציין שאני לא ממש אוהבת את הפיפטה, טפיפית (Pipette) של המוצר באמצעותה מוציאים את החומר השקוף והדליל. התמצית הזו נספגת ברגע ואפשר מיד למרוח מעל את הקרם. אין ספק שהייתי מופתעת שכבר אחרי מספר ימים בלבד (!) הרגשתי שהעור שלי עוד יותר חלק, ונעים, כאילו נקי ומואר יותר. גם מרגישים וגם רואים את זה. אבל למרות ההפתעה המשמחת צריך להכניס דברים לפרופורציות. מי שיש לה עור שרחוק מלהיות מושלם, שלא תצפה לקסמים כי אין. סביר שהתמצית תשפר קלות את המראה ולא יותר מזה, זו תמצית ולא שיקוי קסם, כן?... הג'ניפיק בגרסתו הנוכחית מעוצב באריזת פלטינום ובתור חובבת מוצרי פלטינום שכמותי מאוד שמחתי. אם בשוטף הבקבוקון הזה נראה נקי ויפה הרי שעכשיו הוא נראה עוד יותר יוקרתי ומפתה. האסוציאציה הראשונה שהיתה לי כשראיתי את עיצוב הפלטינום זה שהוא נראה ממש כמו שייקר אלכוהול משובח מנירוסטה. drink anyone?...
לאחרונה לנקום הוציאו תמצית חדשה שנקראת ויזיונר (VISIONNAIRE) שמטרתה לתקן ולסייע למראה עור חלק, מוצק ואחיד יותר ע"י ריכוך מראה הקמטים וכיווץ הנקבוביות. שוב אני סקפטית ושוב ללא ציפיות. זה שהג'ניפיק מוצלח לטעמי עדיין לא נותן לויזיונר נקודות זכות. הוא צריך להוכיח את עצמו בנפרד. יש לו משאבה מדודה שמועדפת עלי מהפיפטה של הג'ניפיק שמוציאה את החומר הלבן חלבי שהוא יותר יציב מהחומר השקוף של הג'ניפיק. מספיקה לחיצה אחת לכל שימוש, המריחה נוחה ואחידה, והספיגה מהירה אבל לא כמו של הג'ניפיק. הריח נעים אבל דומיננטי יחסית למוצר כזה לטעמי. עדיין אין לי התרשמות לעומק של המוצר, הוא ממש חדש ולא נמצא מספיק זמן בשביל להתרשם, אבל בתקופה הקצרה שאני משתמשת בו לא הבחנתי בשום שינוי מהותי בניגוד לג'ניפיק שכבר אחרי מספר ימים הרגשתי בשינוי. אבל כמו שכתבתי צריך אורך רוח ועקביות עם המוצרים האלו בשביל לחזות בתוצאות אם בכלל. אגב, לפי לנקום אפשרי להשתמש בשתי התמציות במקביל, קודם הג'ניפיק ואחר כך הויזיונר או להשתמש לסירוגין, בוקר וערב. לטעמי זה טו מאץ', גם לעור וגם לכיס. אם בכלל, אני הייתי בוחרת מוצר אחד ומתמקדת בו.
כמו הרבה מוצרים דומים, הם אינם מיועדים לצעירות ואני לא יכולה להבין כאלו שמשתמשות בהם. בנות, בטוח שיש לכן דברים יותר טובים לעשות עם הכסף ובעיות יותר מהותיות לטפל בהן בגיל הזה. הצערת הסקין היא לא אחת מהן....

פריימר של YSL: בחירה איכותית להארת הסקין

עד שהסרומים והתמציות יפעלו ויעשו את התיקון המובטח וגם אחרי, אפשר תמיד לשדרג את מראה העור גם באמצעות איפור נכון. אם הסרומים והתמציות שהם מוצרי טיפוח אמורים להשפיע על מראה העור עצמו, הרי שהפריימר לפנים הוא מוצר איפור שבגדול מבטיח את אותן ההבטחות של הסרומים אבל רק באופן זמני. יש מגוון פריימרים עם מגוון הבטחות: להחליק את הסקין, להאיר אותו, להוסיף לחות להגביר את עמידות האיפור, לרכך את הקמטים ועוד. כל פריימר וההבטחה שלו, כל אחת ומה שהיא מחפשת לתקן ולטשטש. את רובם מניחים אחרי קרם הלחות לפני המייק אפ. חלקם לשימוש גם אחרי המייק אפ או לערבוב עם המייק אפ, תלוי במטרה של הפריימר. אני באופן אישי לא חובבת פריימרים לפנים ולא משתמשת בהם ביומיום. בניגוד אלי יש הרבה אחרות מכורות שנשבעות במוצר הזה. מה שבטוח זה שלא מדובר על מוצר חובה אבל בהחלט מדובר על מוצר שיכול לשדרג את מראה העור. 
כשאני בוחרת להשתמש בפריימר לפנים אני מעדיפה פריימר לחותי או פריימר מאיר כמו ה- Top Secrets של  Yves Saint Laurent. אני משתמשת בו כבר כמה שנים מאז שיצא, הוא קל יחסית לפריימרים סיליקונים, נמרח בקלות ומחליק את פני העור. לאחר המריחה צריך להמתין דקה שתיים שיתקבע ואז למרוח את המייק אפ. אני מרגישה שהוא בהחלט תורם למראה מואר של העור ומשפר מעט את עמידות המייק אפ מעליו. אפשר גם לערבב אותו עם המייק אפ ואז למרוח, כך שירכך את המראה של המייק אפ. מומלץ בעיקר עם מייקאפים כבדים בעלי כיסוי גבוה. הדבר שהכי מעצבן אותי זו המברשת המובנה שיש לו שאין מצב שאני מורחת באמצעותה את הפריימר, חוץ מזה שאי אפשר להגיע למריחה אחידה איתה, כך שזו אריזה ממש לא פרקטית ולא מתאימה למוצר. בכל מקרה, מדובר על מוצר מוצלח שכשצריך פריימר הוא תמיד יהיה בחירה טובה מבחינתי.

מייק אפ לנקום: מבטיח ומקיים

בניגוד לסרומים או לפריימר, המייק אפ לטעמי הוא מוצר מאסט כמעט לכל אחת. יש אינסוף סוגים במגוון גוונים, מרקמים, גימורים, כיסויים ועוד שכל אחת יכולה למצוא את זה שמתאים לה במיוחד. מעולם לא הבנתי שאלות או קביעות כמו 'המייק אפ הכי טוב שיש'. הכי טוב למי?... סוג העור שלנו, הכיסוי שאנחנו צריכות והגימור המועדף עלינו משפיעים בהכרח על סוג המייק אפ שנבחר. ככל שהעור שלנו פחות מושלם, כך הצורך והמיקוד שלנו הולך ומתחדד והאפשרויות הולכות ומצטמצמות. ואני כמובן אפילו לא נכנסת כרגע לטכניקה של איך להניח מייק אפ שגם משפיעה מאוד על התוצאה הסופית או על מזג האוויר שיש לו השפעה על ביצועי המייק אפ, איכותי ככל שיהיה. אפשר לקבל המלצות מכל מקום ומכל אחת, אבל אחרי הכל מדובר על מוצר שאמור להיות מותאם אישית והמבחן הוא מבחן המציאות - איך נראה ומרגיש הסקין אחרי המייק אפ. 
המייק אפ טינט מירקל (TEINT MIRACLE) הוא דוגמה למייק אפ פופולרי ומוצלח שכמו כל מייק אפ לא מתאים לכל אחת. האמת שהמייק אפ הזה עושה כמעט את כל מה שמבטיח: העור קורן, אחיד, מואר. הוא מבטיח גם עור מושלם אבל ברור לכן שאם הסקין לא מושלם מלכתחילה, שום מייק אפ לא יהפוך אותו לכזה, כן?... פורמולה דקה מאוד, נעימה למריחה, עם ניחוח נעים, הכיסוי קל פלוס עד בינוני ועם 15SPF ועלי ספציפית גם עמיד. האמת שמזכיר לי בהרבה תכונות את המייק אפ Lingerie de Peau של גרלן. למי הטינט מירקל לא מתאים? לבעלות עור שמן, נקבוביות פתוחות, מי שמחפשת כיסוי גבוה יותר ופחות מבריק, עדיף לדלג ישר למייק אפ TEINT IDOLE של לנקום. נקודת חולשה שלו שמשותפת ללא מעט מייקאפים יוקרתיים בשוק המקומי זה מספר הגוונים המוגבל שעושה עליה, במקרה הזה בסה"כ 5, כך שלא כך אחת תוכל למצוא גוון מדויק עבורה. אני משתמשת במס' 2 שיש לו תת גוון ורוד שמתאים לסקין שלי בניגוד למס' 1 שהוא בעל תת גוון צהוב יותר. עבורי מדובר על מייק אפ מוצלח בעל גימור טבעי שבשיא הקיץ עדיף לי להימנע ממנו כי למרות שהוא Oil Free הגימור שלו נוטה להבריק. העיצוב של המוצר הזה נקי, שקוף ויפה בבקבוק זכוכית עם מכסה מפלסטיק. מוצר איכותי שכיף להשתמש בו.

קונסילר מאק: קליל ולחותי

הקונסילר הוא מוצר סופר פופולרי שבדומה למייק אפ גם מגיע במגוון גוונים, גימורים, כיסויים ומרקמים ומטרתו לאחד את גוון העור, לנטרל כהויות ובכלל לטשטש פגמים בעור בעיקר באזור העיניים אבל גם בנקודות ספציפיות על העור כמו צידי האף או כתמים על הסקין למשל. יש כאלו שמשתמשות רק בקונסילר ללא מייק אפ, אני אולי מבינה את ההיגיון אבל הביצוע בדרך מפוספס. בכל מקרה את קונסילר מומלץ לשים אחרי המייק אפ אחרת המייק אפ 'ימחק/יהרוס' אותו, אבל מי שמעדיפה יכולה כמובן להניח לפני, אין חוקים. בגלל שאין לי כהויות, נפיחויות או דברים אחרים שדורשים כיסוי והסתרה, מבחינתי לקונסילר יש מטרה אחת - לאחד את גוון העור לאחר מריחת המייק אפ לפיניש. לכן אני משתמשת כמעט תמיד במוצרים עם כיסוי קל יחסית, כמו ה- Touche Eclat של YSL שהוא מוצר הארה שמספק אותי כקונסילר לגמרי. יש מי שבוחרות קונסילר שבהיר יותר מגוון המייק אפ, אני מניחה שזה בגלל הרגלים והמלצות מהעבר. אני מבחינת גוון תמיד אמליץ לבחור בכזה שזהה לגוון המייק אפ, מקסימום בהיר בחצי טון, אחרת זה נראה חריג מדי.
אחד הקונסילרים הקבועים שלי שבשימוש תכוף הוא ה- Select Moisturecover של מאק בגוון NW20. קונסילר בסיסי במרקם לחותי עם כיסוי קל שנוח מאוד למריחה עם עמידות סבירה. המוצר הזה מגיע באריזה כמו של ליפ גלוס ואני הייתי מעדיפה מבחינת נוחות שימוש והיגיינה שיגיע בשפופרת קטנה. אני מקבעת את הקונסילר תמיד באמצעות הפודרה המאירה לעיניים powderflage של בנפיט שהפכה למוצר מאסט אצלי בשימוש יומיומי שוטף.

פודרה לנקום: איכותית ומפנקת

הפודרה תמיד תהיה הפינאלה של הסקין. פודרה זה מוצר טריקי, השימוש בה יכול לשדרג את מראה הסקין ויכול גם להפיל את כל מה שטרחנו עליו עד עכשיו. יש מגוון פודרות שתפקידן שונה מהאחת לשנייה: מאירות/מבריקות או מאט, שקופות או עם גוון, קלות או כבדות, דחוסות או בתפזורת ועוד. המוצר הזה גם אינו מוצר חובה, אבל בחירה בפודרה מתאימה תעשה פיניש מוצלח לסקין. בדומה לקונסילר יש מי שמשתמשות בפודרה ללא בסיס של מייק אפ מתחת. בדרך כלל המטרה היא לנטרל את ההברקה הטבעית של העור, אבל זה ממש לא אפקטיבי בהתחשב בעובדה שלפודרה אין על מה להיתפס וצריך לחדש כל הזמן. אני מעדיפה פודרות קלות ושקופות שלא פוגעות בגימור של המייק אפ שבחרתי ורק מקבעות אותו. לא אוהבת גימורים מאט שמבחינתי משווים לסקין שלי מראה עייף וחסר חיים.
מבחינת נוחות אני מעדיפה פודרות דחוסות שאני יכולה לקחת איתי בתיק האיפור לרענון במהלך היום במידה וצריך. אבל בתקופה הקרה אני לא מצוידת בפודרה ומה שאני מניחה לפני היציאה מהבית בדרך כלל מספיק לי. לכן אני חוזרת לפודרה בתפזורת כמו זו של לנקום. זו פודרה קלה איכותית נהדרת, יש לה מרקם אוורירי ורך. מאוד עדינה ונעימה על הסקין. סופר דקה ולא פוגעת במראה המייק אפ אלא רק מקבעת אותו ומחדדת אותו. הפודרה הזו בהתאם לתכונות שלה מיועדת לבעלות עור רגיל ויבש. בעלות עור שמן זקוקות לפודרה דומיננטית יותר על מנת להתמודד עם ההברקות. בדומה לפודרות בתפזורת גם הפודרה הזו מגיעה עם כרית לפידור אבל אני מעדיפה להשתמש במברשת פודרה גדולה ופלאפית להנחה טבעית אחידה ומהירה. הפודרה הזו ממש לא זולה אבל בהתחשב בכמות הענקית שלה, פי שתיים לפחות מפודרה ממוצעת, זה הופך אותה גם למשתלמת וגם לכזו שלא נגמרת לעולם...

תרסיס מאק: רענון לסקין

יש מי שלעיתים אחרי כל השלבים האלו הסקין שלהן נראה עשוי או מאט ועייף מדי. זה יכול לקרות ממגוון סיבות, למשל: שימוש במייקאפים בגימור מאט או בעלי כיסוי גבוה, שימוש עודף בפודרה, הנחה לא נכונה ועוד. על מנת "להקפיץ" את מראה הסקין ולרכך אותו מהמראה "הקשה" או העשוי, אפשר להשתמש בתרסיס מים ייעודי לפנים. יש מגוון מוצרים כאלו, על שניים מהם כבר כתבתי, אני לא ממש אוהדת של המוצרים האלו. אם כבר להשתמש אז באחד איכותי שלא משאיר את העור רטוב ועשוי לפגוע במייק אפ יותר מאשר לרענן אותו. 
אחד המוצרים הפופולרים בקטגוריה הוא ה- FIX+ של מאק שמוגדר גם כתרסיס רענון ולחות שמחיה מראה עור עמום ועייף וגם מוצר פיניש עם יכולות קיבוע של האיפור כך שאפשר להשתמש בו גם אחרי שסיימנו להתאפר. יש מי שמשתמשות בו גם לפני איפור הסקין על מנת לשפר את העמידות. מספיקה לחיצה אחת או שתים ממרחק סביר על מנת שיצא מפוזר ולחותי ולא רטוב על הפנים. הוא מועשר בתמציות צמחים ומינרלים ויש לו ניחוח עדין ונעים. הוא עושה את העבודה גם בלחות של הקיץ וגם ביובש של החורף. את המוצר הזה אפשר גם לקחת בתיק ובכל פעם כשהעור שלנו זקוק לרענון קל להשפריץ מעט ממנו. אני משתמשת כרגע בגרסה מוקטנת שלו שקניתי בקולקצית Sized to go במסגרתה יצאו מספר מוצרי טיפוח בגרסה מוקטנת נוחה לנשיאה בתיק. המוצר הזה אינו בשימוש יומיומי אצלי כך שהגודל הזה מספק אותי לאורך זמן. ממליצה על הגודל הזה בחום.

כמובן שלא חייבים להשתמש בכל המוצרים בכל השלבים, יש כאלו חשובים יותר וכאלו פחות, תלוי בסוג העור והמראה אותו אתן רוצות להשיג. מה שכן מהותי זה למצוא את המוצרים המאסטים שלכן ואת המוצלחים בהם עבורכן על מנת שהסקין יראה נקי, חי וחלק, מוכן לכל איפור שתניחו עליו. אני מבטיחה לכן שהתוצאה תהיה שווה את זה. הרי גם כשצייר מתחיל את עבודתו הוא בוחר בקנבס נקי מושלם, אין סיבה שכשאנחנו מתחילות להתאפר שהסקין שלנו לא יראה בדיוק ככה. מושלם.


ID

GENIFIQUE
Youth Activating Concentrate
גודל: 30 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 435 מ"ל
VISIONNAIRE
Advanced Skin Corrector
גודל: 30 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 445 ש"ח

YVES SAINT LAURENT
Top Secrets
Flash Radiance
Skincare Brush
גודל: 40 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 350 ש"ח

TEINT MIRACLE
Natural Light
Creator Bare
Skin Perfection
גודל: 30 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 235 ש"ח
POUDRE MAJEURE EXCELLENCE
Micro-Aerated Loose Powder
Comfort & Softness
גודל: 25 גרם
ייצור: ספרד
מחיר: 255 ש"ח

Select Moisturecover
Moisturizing Concealer
גודל: 5 מ"ל
ייצור: איטליה
מחיר: 102 ש"ח
FIX+
Skin Refresher / Finishing Mist
גודל: 100 מ"ל
ייצור: קנדה
מחיר: 92 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: את התמציות קיבלתי מהחברה


Print Page

103 תגובות:

  1. DD great blog from the Queen of beauty !

    השבמחק
  2. Thanks honey, I feel like a QUEEN thanks 2U...;)

    השבמחק
  3. ושוב פוסט כיפי. הפעם אני יכולה אפילו להגיב באופן ספציפי על חלק מהמוצרים.
    על הטיינט מירקל אני מתה. מייקאפ מעולה מעולה! אצלי הוא דורש קיבוע אחרת הוא נעלם ממני.
    הקונסילר של מאק גם הוא נהדר. אומנם יש לי אותו רק יומיים, אבל ביומיים האלה הוא הוכיח את יכולותיו.
    אגב - בשני המוצרים האלה אני בגוונים שלך :)
    גם את ה-Fix+ ניסיתי (גם אותו יש לי יומיים בלבד) ואני מאוד אוהבת אותן על סמך 2 השימושים שלי בו.
    תמציות/סרומים לדעתי עוד מוקדם לי, אם כי הויזיונר נראה מגניב (על פי הסקירה של ישראלה).
    הפריימר נראה נפלא :) אני כרגע עם ה-studio secrets של לוריאל אבל אני לא משתמשת בו כל יום... לא רואה סיבה.
    לגבי הפודרה אני מסכימה איתך שהיא חייבת להיות קלילה. אם היא לא קלילה ושקופה זה ממש הורס :/

    השבמחק
  4. אירנה, תודה רבה :))
    בהחלט מייק אפ מוצלח, מסתמן שמתנהג אחרת על כך אחת.
    אצלי הוא לא צריך קיבוע רציני אבל בקיץ הוא מבריק כל כך שאני נמנעת ממנו.
    הקונסילר הזה בסיסי ופרקטי, ממש לא צריך יותר מזה. גם העור נראה טבעי ונקי איתו.
    ואיזה קטע שאנחנו באותם הגוונים!
    הפיקס פלוס מוצר מוצלח, אני משתמשת בו במקרים מאוד נקודתיים, יש כאלו מכורות חבל"ז...
    התמציות והסרומים הם תמיד מוצרים נעימים ומגניבים אבל מגניבות זה לא מספיק, אני לא רואה בכלל צורך לצעירות להשתמש במוצרים עם חומרים אקטיבים כאלה. יהיה לך מספיק זמן לטפל בסקין בעתיד ;)
    הפריימר אכן נפלא, לא יודעת למה דווקא אליו אני מחוברת אבל זה מה שיצא.
    הפריימר של לוריאל נעים ממש על העור אבל הוא יותר סיליקוני בהרבה.
    תשמעי, אם זה לא עור סופר שמן אני לא מבינה למה להשתמש בפודרות כבדות, זה גומר את הלוק החי של הסקין לגמרי.

    השבמחק
  5. הו כמה יש לי לכתוב ולהגיד.

    אם יש דבר שאני ממש לא מבינה זה באמת ילדות בנות פחות מ-25 שמחפשות קרמים שהם אנטי-אייג'ינג. מי שמתחת ל-30 בכלל לא צריכה לחפש בכיוון.
    מה שכן זה לא אומר שאני מטיפה להזנחה טוטאלית בגיל הזה. צריך לחות שמעניקה גם חיות לעור, אבל ממש לא מונעי הזדקנות.
    כן באנגלית זה נשמע פחות פטאלי, אבל זה הפירוש של אנטי-אייג'ינג.

    אחד הדברים שהכי חשובים בשביל עור טוב זה תזונה תומכת, כלומר- לשתות הרבה מים (שאני לא ממש עושה) לא לעשן (גם זה אני לא עושה) ולקחת ויטמים (זה פעם עשיתי), כי ההתקמטות ואיבות החיוניות של העור נובעת הרבה פעמים מיובש שלו.

    בניגוד לזה שאני לא מקיימת את ההמלצות של עצמי, יש לי עור פצצה, עיניין של גנים הונגריים טובים.

    אני כן משמרת את המצב הקיים.
    מה עושה.
    1. מנקה טוב ובקביעות עפ"י רוב.
    2. אוכלת הרבה עגבניות ואננס. מהאננס אגב, המיץ שנשאר על הקרש מורחת על הפרצוף ועושה לעצמי מבחני אוצץ, עד מתי אני מסוגלת לסחוב עם העיקצוץ שלו.
    שניהם אנטי- אוקסידנטים, וחבל"ז איך שהעור זוהר אחרי המריחת אננס - לפי אחותי, שהיא קוסמטיקאית רפואית, זה *ה*פילינג כימי ללא כימיקלים שיש.

    במריחות.. אז ככה.
    יש לי עכשיו אספקת ביו-אססנס של המוצר דו-או שלהם, מבהיר פיגמנטצייה וממצק עור שעושה ניסים ונפלאות לעור שלי.
    אגב, כל המריחות על הפרצוף מורחת מלמטה למעלה, כלומר מהסנטר לכיוון המצח, עם מתיחה קלה של העור, זה חצי מסאז' כזה ובכיוון נוגד גרביטצייה.

    אחרי הניקיון, כמו שכבר כתבתי, שמה שמן פרצוף, שנותן בוסט שומני לעור, על מנת שלא לגרום לו להיכנס לעודף מוטיבצייה ביימור שומן משל עצמו שעלול להתבטא בעיקר בחצ'קוניאדה.

    פריימר- הסטודיו של לוריאל. קטן, זול (יחסית) מחליק, מאיר ולא "כבד".

    מייק-אפ: הפרוור של גרלן או הBB 10 IN 1של ביו-אססנס.

    פודרה, אם כן אז אחת בהירה של MUFE אן הכדוריות של גרלן, אבל לרוב רק מברנזרת עצמי לדעת.

    מה שכחתי:
    לפעמים קרם לילה ליקופן של ד"ר פישר
    לפני פרמיירות שלושה לילות של שמן ויטמין E טהור, "מוחק" קמטים אורגינל. משתמשת בו פעם בשבוע לידיים אחרי שטיפה במיים חמים (ידיים זה המסגיר גיל #1) +ויטמין E בבליעה, רצויי ע"ב קבוע, אבל למי יש כוח.

    והכי חשוב, אחרי שחיסלתי את הדוגמיות שהיו ממש נהדרות והיא משתמשת רק בזה, ולה יש עור בעייתי, הולכת להזמין מאחותי את הפיובנה פרים אלסטין.

    יש לי אצלה הנחת סלב ;) D:

    נראה לי שזהו...

    השבמחק
  6. נטע, אני שמחה, אם לא היה לך מה לומר הייתי מוטרדת...P:

    מסכימה איתך לגמרי. מוצרי אנטי אייג'ינג זה ממש לא לצעירות ולטעמי יש גם בנות 30+ שלא זקוקות להם. הכל תלוי במצב העור. בלי כל קשר ברור שצריך לטפח מגיל צעיר את הסקין אבל חשוב לבחור במוצרים מתאימים. לא סתם יש סדרות לעור צעיר.

    לצערי אני איתך במרבית הדברים שכתבת על מים, עישון וויטמינים... חשוב אבל לא תמיד מקפידה.
    אני מאמינה שמראה העור בחלק לא מבוטל שלו נובע מהגנים שקיבלנו וחשוב לקחת את זה בחשבון.

    תזונה מעניינת. אננס אני ממש אוהבת אבל לעיתים רחוקות אוכלת. עגבניות אני לא אוכלת במצב החי שלהן. זה גם לא ממש טעים לי וגם חומצי ושורף לי את הבטן. למרוח אותם על עצמי זה משהו שלא בא בחשבון, אבל טוב לשמוע שזה עוזר לך וזה גם טיפ טוב לקוראות פה.

    אני חושבת שדיברנו על הביו אסנס פעם, לא? הוא באמת הבהיר לך כתמים?
    גם אני מורחת ככה מלמטה למעלה, הכי נכון לטעמי. בהחלט מסאז' שגם ממריץ את זרימת הדם.

    את שמה שמן לפני האיפור? אני מורחת רק בערב שמן לפני הלחות.

    גם אירנה פה כתבה שהיא משתמשת בפריימר הזה.
    אני מכירה אותו והוא מוצלח ונעים אבל מעט סיליקוני מדי בשבילי.

    בגרלן - but of course!... שמחה שאת מרוצה. הפרור אקסטרים משובח.

    פודרת הכדוריות של גרלן נפלאה ואני הרוסה עליה כידוע.
    עם MUFE קשה לטעות למרות שאני לא יודעת אם איזה מהפודרות את משתמשת.
    הברונזר זו מחלה משותפת שלנו...;)

    מה הסיפור עם השמן ויטמין E שכתבת עליו? איפה את קונה את זה? ומה הכוונה מוחק קמטים?...

    תהני מהפיובנה, ניסיתי לפני כמה חודשים שני מוצרים שלהם ולא התחברתי. אולי לא ניסיתי את הנכונים.

    בטוחה?....

    השבמחק
  7. דנרה יקרה, כמה נהניתי לקרוא פוסט שלך שיש בו מוצרים נגישים בארץ (אולי לא לכל כיס, אבל זה כבר עניין אחר). מה גם שבחלקם התנסיתי ונהניתי.

    כמוני כמוך יש לי סקין מוצלח ומטופח לכשעמו ולבטח לגילי המופלג, הרוב זה גנטיקה.

    אך מאז שאני זוכרת את עצמי את מיטב כספי השקעתי קודם כל בטיפוח עור הגוף והפנים.
    החסרון היחיד, חסרון אכזר: פיגמנטציה-חומה ומתסכלת. - זכר לימי בטן גב בבריכה ברמת רחל.

    מהרשימה שהבאת, חסר אצלי הפריימר, ניסיתי כמה ועוד לא התרשמתי מהתרומה הממשית.

    ההתנסות של עם ג'ניפיק הייתה דווקא עם קרם הלילה, עשיר ונעים אך לא כבד ויחד עם סרום וקרים יום של שיסיידו העור לא מאכזב. את הסרום לא ניסיתי. אני כל כך מרוצה מבקרמים של שיסיידו שקשה לי להחליף, אך אני ידועה כמי שאינה נאמנה למותג אחד, בוא יבוא.

    ויזיונר - קיבלתי דוגמית מהחברה במסגרת הפייסבוק, לא רק שהתרשמתי שהיא חסכונית, אלא שאחרי מספר ימים שמתי לב שהחלתי לקבל מחמאות, האור של זוהר, העור שלך מאיר. קמטים אין לי אז איני יכולה להעיד על התועלת הזו אבל זה בהחלט מוצר שארצה להשתמש בו. מחירו לא זול, אבל הוא חסכוני ונותנת תועלת ששזה מה שחשוב.

    הפריימר הזה של YSL נראה מבטיח, אך היות ומהאחרים לא יצאתי נשכרת עלי לדגום אותו ראשית.

    לתיאוריית המייק אפ אני איתך, מייק אפ זה לא לק דשמחליפים כל יומיים, צריך לבחור באחד שמתאים לדרישות העור ואפיו (סוג, צלקות, הברקה...) ושנותן מענה - לי למשל חשוב כיסוי יותר מכל ולכן אני מחפשת מייקאפ עם כיסוי מלא, אך בלי תחושה שפכטלית.
    שנים הלכתי עם טיימט איידול של לנקום מס 01 - אריזת לחצן הוחה לשימוש וחסכונית, כיסוי בינוני + וקלילות למרות שעורי אינו שמן. יום אחד הכתמים כהו: דבל וור - לא טוב לי בכלל. מי היה מאמין שאשתמש בקוסמטיקה לא יוקתית והנה, קולורסטיי 180 או 200 נותן לי כיסוי מלא, מחזיק שעות רבות ואינו מסכתי, אני מורחת כמות קטנה בעזרת האצבעות כמו קרם לחות מחזקת כעצתך מעל המייקאפ בקונסילר. פודרה ואם לא 16 שעות כדבר המפרסם - 10-12 שעות זה די לי.

    טיינט מירקל נראה עלי יפה, אך הוא לא מכסה!

    מוצרים של מאק - אני די בורה במותג ומעדיפה להישאר.

    פודרה בתפזורת 0 כל כמה שניסיתי כי המליצו - אני לא מסתדרת, מעדיפה באבן.

    מושלם זה עניין יחסי. אין לי קמטים או פגמים בעור אך בעבורי הפיגמנטציה זו סכין בבטן כי כל חיי הקפדתי לטפל ולאפח את העור ומאז גיל 23 לא ראו פני את השמש ואולם חטאי העבר של גיל הטיפשעשרה הרימו ראשם. דיילת טובה וקוסמטיקאית יאמרו "יש לך עור מצויין" ואבעבורי הוא לא. מצד שני אני מעדיפה לשפכטל קצת מאשר לתת את עורי לחומצות ופעולות כימיות למינהן.

    אוהבת את הכותרת שלך, דמיון מופלא יש לך, את הציורים שאני אוהבת - מתכוונת ללכת לראות במוזיאון "החדש" מחודש. יש יתרון ליות תושב עיר החטאים - כך מסתבר...


    ו

    השבמחק
  8. ושוב סליחה על הג'יבריש, משתדלת

    השבמחק
  9. חחח, אפרת, שמחה שאת מרוצה :)
    בדרך כלל מרבית המוצרים פה בבלוג הם ממותגי high end אבל משתדלת לכתוב על מוצלחים גם ממותגים אחרים.

    מסכימה שסקין זה הרבה גנטיקה. יש כאלו שהצליח להן ויש כאלו שפחות, אבל כולן בטוח צריכות לטפח אותו.

    הקרמים של לנקום נפלאים, אני בטוחה שנהנית ממנו מאוד, והמוצרים של שיסיידו הורסים, השילוב בין כולם קטלני לגמרי. אבל קרם הוא לא תחליף לתמצית בהנחה שיש עניין בלהשתמש בתמצית.

    שמחה לקבל ממך המלצה על הויזיונר, וכיף לשמוע שהוא עשה טוב לסקין שלך.
    אני כמו שכתבתי עוד לא התרשמתי ממנו לעומק ובניגוד לג'ניפיק שהרגשתי שינוי כבר אחרי כמה ימים, עם הויזיונר זה לא קרה לי.

    כמו שכתבתי, לא כל אחת חייבת להשתמש בהכל, ואם לא התחברת לשום פריימר אז כנראה שאת לא ממש צריכה מוצר כזה, או שלא ניסית את הנכונים עבורך. הפריימר של YSL איתי כבר שנים, אבל אני לא יודעת אם הוא יעשה לך משהו אם אחרים לא ממש השפיעו.
    אם יש לך אופציה לנסות עם דוגמית זה הכי טוב כמובן כי מדובר על פריימר מאוד יקר יחסית לאחרים בשוק.

    בדיוק, זה מה שמשגע אותי שיש כאלו שחושבות שהמייק אפ שלהן הוא מס' 1 עבור כולן, זה כל כך אישי.
    אני אישית שמה מייק אפ אחר בבוקר ובערב ואחר בקיץ ובחורף. הצרכים של העור שלי פשוט משתנים.
    הטינט איידול מוצלח למי שמחפשת כיסוי אבל לא מראה שפכטלי.
    הדאבל וור והקולורסטיי הם שני מייקאפים פופולרים שאני לא מסוגלת למרוח על עצמי.
    חונקים לי את העור. לא מתאימים לי זה באנדרסטייטמנט. זה באמת לגמרי אינדיבידואלי העניין.
    הטינט מירקל בהחלט לא מתאים כמו שכתבתי למי שצריכה כיסוי, לדלג עליו לגמרי.

    אין ספק שפודרה דחוסה נוחה לשימוש בהרבה על כזו בתפזורת והיא גם העדיפות שלי.
    אבל בחורף אני מאוד נהנית מזו שבתפזורת, ממש פודרה פינוק הפודרה הזו.

    ברור יחסי, הכל זה יחסי. הכוונה למראה מושלם ואופטימלי יחסית לנתוני הסקין שלנו.
    הרוב לא מגיעות לשלמות הזו שהן יכולות להגיע אליה.
    ואם כל הבעיה של הסקין זה פיגמנטציה אז מייק אפ טוב פותר את זה ברגע...;)

    תודה רבה יקירה, רוצה שיהיה מעניין פה בין החפירות שלי...LOL
    תהני במוזיאון, אני תמיד נהנית להיות שם. שמעתי שהאגף החדש מדהים.
    אין כמו TLV אין!!!!!!

    השבמחק
  10. @danra
    תשובה היה מגייס אותנו בכיף לקידוח הבא שלו ;) (כנ"ל את מיטל, אפרת...)

    1. ביו-אססנס- כן אני מכורה קשות לחברה הזאת מאז שהתוודעתי למוצרים שלהם בסינגפור. במיוחד שם כשהעור שלי "השמין" כתוצאה מהלחות המטורפת שם 95%, שדווקא עשתה לי נפלאות לשיער- תלתלים מושלמים. בכל אופן- יש להם לחות אנטי-אייג'ינג עם שבבי זהב בג'ל- מוצר מנצח.
    לגבי ההבהרה, זה אגב, שריטה אסייתית ידועה להיות עם קומפלקשן צח וחרסינה.
    ואני מנומשת שכמותי (בכל זאת גנים הונגריים זה גם ג'ינג'י) כך שמגיע מצב של קטסטרופה, במיוחד בקייץ, זה בהחלט ממתן את הכהות של הנמשים. פיגמנטצייה, למזלי, ולמרות שלושה הריונות עם אכילת ביצים ( עפ"י סטטיסטיקות זה קטליזטור לפיגמנטצייה) ממש אין לי, תודה לאל.

    2. את השמן ויטמין E טהור, גם קניתי בחו"ל, אבל למיטב ידיעתי יש להשיג בכל פארמה עם מחלקת טבע, לוודא שהוא מיועד לעור ולא לבליעה, כי המיסוך שלו שונה. הפעולה שלו היא בחידוש מאסיבי של התאים והחייאת העור. עושה בלילה ומתעוררת עם חריצים פחות מודגשים. נכון שכעת יש לי קמטי הבעה סימליים, אבל לפני פרמיירות- זה מאסט!! ובעתיד.. ברור שאתקמט עוד.

    3. פירות וירקות- מורחת רק אננס, ורק טרי, בקיץ כשיש אז אחת לשבועיים בערך. עגבנייה ממש לא- רק בסלט היומי (וזה לא המרכיב העיקרי בארוחה ;) )

    4. גם אני לא נטרפתי על כל המוצרים של פיובנה, מאחר ויש לי גישה ישירה למפיצה ראשית שלהם, ניסתי בערך הכל ורק זה היה מוצר סבבה מבחינתי. ולצערה של אחותי, גם אחרי הנחת סלב שלי אצלה, היא מפסידה ממני פרנסה P:
    אגב, גם היא התרשמה מאוד מביו-אססנס ומנסה לבדוק אופצייה של ייבוא המוצרים שלהם, שאגב, הם גם לא יקרים, יחסית. לכשבעזרת השם זה יצא לפועל, וקודם אחותי צריכה למצב ולשקם את עצמה בגלל שהיא כרגע לא בקו הבריאות, אין לי ספק שאת *ה*קנדידטית להיות הנסיינית והמדווחת הראשית.

    5. פודרת MUFE 02 באבן- סבבצ'יקית בתיק. וגם זה רק בגלל שגרלן כבר לא מביאים את ה-01 הדחוסה, גם לא את הרפיל- כי את הקומפננט כבר יש לי, אפילו כבר חגג בר מצווה אצלי.

    6. לא בטוחה, אבל בינתיים זהו...

    השבמחק
  11. יו נטע, התחלתי להיחנק פה מצחוק ממך, את לא מבינה!!!!!
    מדמיינת את כולנו באקזיט מטורף..........LOL

    1. נשמע מעניין, אני נזכרת במה שכתבת עליהם פעם. אבל אם אין לך פיגמנטציה אז אין לו מה להבהיר ואז לא ברור עד כמה זה עובד.

    2. סופר מעניין! כרגע איו לי קמטים שיש לי מה לעשות איתם ממש, אבל תאמיני לי שזו המלצה שלא אשכח! אתחיל להפיץ את הבשורה!

    3. אני צריכה להתחיל לאכול יותר אננס, אני גם אוהבת את זה! עגבניות - לא!

    4. אם ככה אני שמחה שאני לא לבד בעניין של פיובנה. אחותך תשרוד עם הפרנסה אני בטוחה P: ברור שאשמח לבדוק במידה ותביאו את הביו-אססנס והלוואי שאוכל לדווח גם על תוצאות. מאחלת לאחותך רפואה שלמה.

    5. לגרלן יש דחוסה חדשה בשלשה גוונים, משהו סוף! יש לי אותה כבר כמה זמן, באמת אכתוב עליה בהזדמנות. חוץ מזה שאת יכולה להזמין באתרים, תבדקי בסטרוברי אם יש.

    6. בינתיים עד הפעם הבאה...

    השבמחק
  12. @danra
    1+2. זה "מתקן" את העור...
    4. ברור! תודה. כרגע היא מתפרנסת רק ממכירת מוצרים ורק מהמלאי שיש לה, ופחות מקוסמטיקה ממש, כי רוב היום היא לא מסוגלת לתפקד.

    5. שכחת שאני נטולת פיי-פאל.

    7. לילה טוב.

    השבמחק
  13. 1+2 את זה הבנתי העניין אם באמת יש תיקון. אם כן זה שווה ביותר!
    5. אני חושבת שממש הגיע הזמן......
    8. חלומות פז

    השבמחק
  14. @danra

    א. בוקר טוב.

    5. חיובי אבל אין מצב, זה מבחירה שלי בגלל שליטה בחולשות.

    השבמחק
  15. קשה לי להאמין שיש נשים שחושבות שסרום או קרם לחות יגרום לעור שלהן להיראות צעיר יותר וימנע קמטים.
    הקרם/סרום לא ממש יכול לחדור עמוק לתוך העור שלנו.
    זה הכל עניין של גנטיקה.
    כמובן שיש גורמים חיצוניים שעשויים להשפיע על מצב העור כמו חשיפה לשמש, עישון, ניקיון וכד'.
    אבל אני חושבת שהגורם המשפיע ביותר הוא הגנטיקה.
    ככה שאם זה "בגנים" של הבחורה עור שנוטה להתקמט מאוד- אני לא חושבת שיש משהו שהיא תוכל לעשות נגד זה.

    השבמחק
  16. @I-Neta

    נטע,
    א. בוקר טוב,
    5. אם כך אולי עדיף ככה באמת, למרות שבלא מעט מקרים זה חוסך כסף.

    השבמחק
  17. @הדר

    הדר, בגדול אני מסכימה איתך אבל לצערי יש המון נשים שתולות תקוות במוצרים כאלו ואחרים, לראייה את יכולה לראות את הסכומים העצומים שהן משקיעות בתקווה לראות שביב קמט מתמתח...
    אני מסכימה שלגנטיקה יש חלק מהותי במראה העור שלנו וזאת בשילוב של השפעות חיצוניות.
    עם זאת, לא משנה איזה עור קיבלנו, חשוב לטפח אותו בשביל שיגיע למקסימום מראה שהוא יכול ולא להזניח וכך יראה הרבה פחות טוב מהמראה האופטימלי שלו.

    השבמחק
  18. אני מסכימה איתך.
    חשוב לטפח את העור שלנו ולשמור עליו.
    אבל לזכור לא לטפח תקוות שווא במוצרים שמבטחים עור צעיר נטול קמטים. חבל על האכזבה ובעיקר על הכסף.

    השבמחק
  19. בהחלט הדר, כמו שכתבתי פה: "מי שבאמת מאמינה להבטחות של מוצרים כאלו ואחרים להעלים קמטים או למתוח את העור שוגה באשליות קשות..."

    השבמחק
  20. @danra
    5. חוסך כסף זה להישאר בבית ולא לקרוא ת'בלוג שלך.

    השבמחק
  21. חחח, אם כך נפלא, תמשיכי בזה מותק ;)

    השבמחק
  22. טוב את דעתי על הויזיונר את כבר יודעת. עם הג'ניפיק הסתדרתי הרבה פחות טוב.
    פריימר מבחינתי זה כמעט מאסט, אני תמיד מרגישה את ההשפעה שלהם על המייקאפ, האהוב עלי הוא הדיור ניוד שהוא פשוט מוצר מנצח. את של YSL טרם ניסיתי.
    אני לאחרונה התחלתי להשתמש בתרסיס מים טרמליים של אוון ואני ממש אוהבת אותו, זה כמו לשטוף את הפנים עם מים קרים באמצע היום, משהו שאני אף פעם לא יכולה לעשות בגלל כל האיפור. זה נורא מרענן ולא הורס לי את המייקאפ בכלל.
    אני מתה על המוצרים המוקטנים האלה של מאק - כאלה חמודים!

    השבמחק
  23. חחח, איכשהו יצא שאנחנו הפוכות כמעט בהכל.
    עם התמציות אני התחברתי יותר לג'ניפיק (לשמחתי עוד לא היה מוצר שגרם לי לפצעים), אבל אשתדל לתת הזדמנות שווה גם לויזיונר.
    פריימר זה מוצר מוצלח אבל כמו שכתבתי, רוב הזמן אני לא משתמשת. משאירה את הבמה למכורות כמוך.
    ניסיתי את האוון שגם כתבתי עליו פה, לא התחברתי אליו ובכלל לתרסיסי מים אני לרוב לא מתחברת.
    מסכימה שזה לא הורס את האיפור אבל אין לי איזו תחושת רעענות מזה.
    המוקטנים האלו כל כך פרקטים שזה משהו, חבל רק שבארץ מוקטן נמכר במחיר של מוגדל בחו"ל...

    השבמחק
  24. באופן אישי אני די סקפטית לגבי המוצרים האלה שאמורים לעשות פלאים בעור.
    עבורי ,לפחות, בעלת עור מעורב עם נטיה לשמן, אני מעדיפה להתמקד בקרם לחות (קל מאוד בקיץ) עם SPF ומעליו את המייקאפ, להוסיף עוד שכבה בעיני תפגע בעמידות ולכן הסקין לא יראה טוב..
    אם הייתי מוצאת סרום שמצליח באמת לעשות משהו שיש בו SPF הייתי הולכת על זה, אבל מכיוון שסרום לא הולך עם SPF זה אומר - 2 שכבות וזה משהו שממש לא מתאים לי..

    בנוגע לענין ה"לא לצעירות", כנראה שאני מרגישה מספיק צעירה בשביל לא לחפש את הסרומים האלה. לפני חודשיים בקושי התעגלתי בשלושים. אולי בעוד כמה שנים, העור שלי כן יצריך משהו מיוחד, אבל כרגע לדעתי זה מיותר. אני חושבת שהרבה יותר חשוב לי להגן על העור מנזקי השמש - SPF.. שימנע בעיות בעתיד.

    למרות החיפושים שלי אחרי מייקאפ קליל יותר, אני ממשיכה "להשבע" לקולורסטיי. מי שרואה אותי בלייב, ולא רק בתמונות מחמיאה לי שהוא יושב עלי מצוין. לצערי, אני לא מצליחה להביא את זה בתמונות :/ משהו שתמיד הייתי גרועה בו..
    כמה שאני מחפשת משהו קצת אחר, קצת יותר מואר, קצת פחות כיסוי, זה אף פעם לא יושב כמו הקולורסטיי.

    גם אני משתמשת בסלקט מויסטרקאבר של מאק, אבל עכשיו משאסתי לאודר נכנסה לרשימה השחורה אנימחפשת קונסילר אחר. טרם התחלתי לחפש אחד טוב.. אני משתמשת גם לכיסוי פצעים שמידי פעם יש לי.. :( וגם כמובן מתחת לעיניים. ה NW20 ממש במעט כהה לי לכן אני מנסה קצת לערבב את המעברים בינו לבין המייקאפ שיראה נורמלי.. ובין לבין אני משתמשת בקונסילר של קלווין קליין שסתם הזמנתי כגחמה לראות איך הוא.. הוא בעיקר ורוד מידי.. אבל לפחות בגוון הנכון..

    פודרה זה מוצר טריקי עבורי. אני חייבת פודרה מעל הקולורסטיי אחרת הוא נשאר דביק עלי. ככה גם היה הדאבל וור (הרגיל והלייט) וגם כל מייקאפ שניסיתי לפני זה. העור שלי מחייב את זה לפיניש. אני בחיפוש אחרי הפודרה המושלמת וכמובן עדיין לא מצאתי כזאת. יש כמה שאני מוכנה "לסבול" שהן "בסדר". העדפה האישית לדחוסה או מינרלית כי לתפזורת באמת שאין לי סבלנות :/

    עדיין לא הבנתי את הקטע של התרסיס "מים" הזה. סורי, עבורי זה פשוט לא נעים. ולכן אין מצב שאני עושה את זה.. (וזה אחרי שניסיתי כמובן.. :/)

    השבמחק
  25. מיטלי - אז אנחנו סקפטיות ביחד :)
    בנוגע לעוד שכבה, הסרום זו כמו שכבה וירטואלית, כמו שתחשיבי מים פנים לעוד שכבה.
    זה מוצר שנספג ברגע ואת לא יודעת שהוא שם בכלל.
    כך שאם העוד שכבה מפריעה לך אז היא לא צריכה.
    מציעה לך לדגום כל סרום/תמצית מהסוג האיכותי ולהיווכח.

    בעניין הגיל, אני ממש לא רואה סיבה למהר עם המוצרים האלו במיוחדת שהיעילות שלהם מוטלת בספק.
    הגנה על העור עם SPF גבוה זה סופר חשוב אבל לא במקום הסרום למי שצריכה.

    אם הקולורסטיי עושה לך את העבודה אז מצויין, אני לא רואה סיבה להחליף.
    אחרי הגימור והכיסוי ההיסטרי של הקולורסטיי קשה למצוא תחליף ראוי.
    כידוע גם הוא וגם הדאבל וור הם שני מייקאפים שאני לא מתחברת אליהם בכלל.

    הקטע הזה של הרשימות של חברות שעושות ניסויים על בעלי חיים ממש עושה בלאגן.
    אבל בגלל שאת מהמקפידות אין מה לעשות, סרט...
    תשמעי, יש לי קונסילר מעולה שקניתי בלונדון של חברה בשם collection 2000 (לא יודעת על עניין הניסויים) והוא פשוט משובח!
    ממליצה לך לקנות באיביי את הגוון LIGHT שלו מס' 2 שהוא מעט יותר בהיר מה- NW20.

    גם לך הפודרה טריקית?...LOL אני מדמיינת פודרה על המייק אפים הכבדים שלך ונהיה לי ממש לא טוב...
    ברור שאת חייבת משהו סופר קליל. מהדחוסות נסי את האנטי שיין של עפרה או את הפרפ אנד פריים של מאק שיצאה לאחרונה בגרסה דחוסה. פודרות מצויינות וקלילות.

    אני יכולה להבין אותך עם תרסיסי המים, זה בדיוק מה שכתבתי עליהם בפוסט ששמתי אליו קישור פה. עם הפיקס פלוס יותר קל לי לחיות והוא עושה את העבודה. ודווקא הוא יכול לרכך את מראה הסקין עם המייקאפים שלך.
    ניסיתי את הפיקס פלוס על הקולורסטיי אחרי שהתאפרת מלא?
    כי אם לא אז כשאת במאק נסי אותו. ואם לא אז לא נורא...

    השבמחק
  26. דנרה, אני מקווה שלעלום לא ימאס לי מהחידוש אני והשותף מסתכלים זה על זה מתגלגלים מצחוק ושואלים, ה TLV היא או חלום? איש לא מאמין.

    לעניות דעתי סרום הוא לא מוצר שצריך לחכות שיהיו סימני גיל בשביל להשתמש בו, סרום מקדים את סימני הגיל, מייעל את ספיגת ופעילות קרם הלחות על אחת כמה וכמה בחורף שהעור מתייבש.

    השבמחק
  27. @Efrat

    אפרת, שמחה שאת נהנית כתושבת תל אביבית חדשה.
    כן, סוג של חלום שלא נגמר לכולנו (לפעמים סיוטים...LOL).

    זה תלוי מאוד על איזה סרום מדובר כי לכל סרום בשוק יש ייעוד ותפקיד שונה.
    בכל מקרה, אני מאוד סקפטית בנוגע ליכולת של מוצרים כאלו ואחרים לנטרל משהו מסימני הגיל או משהו בכלל.
    אני שמתי לב שאם המוצרים בקטגוריה הזו בכלל משפיעים במשהו על הסקין, זה לפרק הזמן שמשתמשים בהם, לא הרבה מעבר.

    אגב - יש ליד כל תגובה אפשרות להגיב לה, אם תלחצי על זה כשאת מגיבה לתגובה קיימת יהיה לי נוח יותר לאתר את התגובה הקודמת :)

    השבמחק
  28. תמציות עדיין לא ניסיתי עד עכשיו וויז'נר ממתינה לי. אני עדיין שוקלת מה לעשות איתה והאם לנסות או להעביר הלאה. לקח לי 3 שבועות להחזיר את העור שלי למצב סביר + אחרי שדי השתוללתי איתו. את צודקת שגנטיקה היא דבר חשוב אבל גם מרכיבים כמו עישון, תזונה נכונה, חשיפה לשמש ועוד חשובים לא פחות.
    אני אוהבת את טיינט מירקל. הוא קליל, זוהר מעט וטוב לחורף במיוחד.
    הקונסילר של מאק מעולה וסיימתי אחד ללא בעיה. הוא לא כזה מרגש אבל איזה קונסילר כן?
    אני משתמשת בפיקס+ יותר להרטבת מברשות כשעובדת עם פיגמנטים. לרענון של פנים מעדיפה את לה רוש פוזה. יש לו מנגנון יותר טוב.

    השבמחק
  29. כן, עודף מוצרים מבלגן את העור, זה מה שכתבתי פה, יש גבול למה שהעור שלנו יכול לספוג וכל עור גם מגיב אחרת לעודף כזה.
    בנוגע לויזיונר, איך העור שלך הגיב לסרומים אחרים? השאלה היא האם בגילך את בכלל צריכה סרומים לתיקון.
    ברור שיש השפעות חיצוניות אבל הן בדרך כלל רק מזיקות לסקין, לא תורמות לו.
    העניין הוא להכיר בגנטיקה האישית ולהבין שהרבה יותר טוב מזה לא יהיה, אפשר רק לשמר את המצב האופטימלי של מה שיש לנו.
    הטינט מירקל מוצלח ולגמרי עדיף לחורף, בקיץ ההברקות איתו מממש לא לעניין.
    הקונסילר של מאק בסיסי ומוצלח, צריך לעשות את העבודה, בהחלט לא מוצר להתרגש ממנו, מאוד פרקטי.
    יש לפיקס פלוס מגוון ייעודים, אין ספק שזה מוצר רב תכליתי.
    אבל בגדול אני לא מחובבות המים הטרמליים בכלל...

    השבמחק
  30. אז זהו שלא ניסיתי תמציות/סרומים עדיין. יש לי מה לשמר והעור כבר לא מה שהיה בגיל 20. ניתן צ'אנס לויזיונר ונראה האם יהיה איזשהו שינוי :)

    השבמחק
  31. אם כך באמת אין לך מה להפסיד.
    זו בטוח פתיחה מוצלחת עם סרום כזה.
    מבחינתי המוצר חביב אבל אני עוד מחכה לראות תוצאות...

    השבמחק
  32. תראי, אולי עוד 5 שנים או משהו כזה, כשאני ארגיש שאני צריכה עוד משהו לפנים אחפש לי סרום, היום זה באמת מיותר לי. אז, אווכח בספיגה המדהימה, ויש לקוות איזושהי תוצאה ;)

    ראיתי שלקונסילר של החברה הזאת יש כמה סוגים, יש אחד שנראה כמו שפתון, יש אחד שנקרא Illuminating Touch Concealer והשלישי Lasting Perfection Concealer
    לאיזה התכוונת?

    פודרה קלילה לא ממש עובדת עלי. אני יודעת שזה נשמע לך כבד, אבל ממי שרואה אותי בפועל (ומבינה משהו באיפור :P) אני מקבלת מחמאות על איך שהמייקאפ נראה.
    (ואת המחמאות אני מקבלת כקונטרה לצילומים שלי ומבלי ששאלתי איך המייקאפ נראה ;))

    לא ניסיתי את הפיקס פלוס וניסיתי על עור אחרי מי פנים. ממש לא על האיפור. ובכל מקרה לא היה נעים לי שפריץ מים..

    השבמחק
  33. מיטלי, ברור כשרק תרגישי שאת צריכה את זה, אבל מה שכתבת בהתחלה זה שאם היית מוצאת סרום וכזה...

    הכוונה ל- Lasting Perfection שהוא באותה אריזה של המאק מויסטרקאבר, כמו של גלוס.
    האמת שהכיסוי שלו יותר גבוה, אבל הוא לחותי ועמיד הרבה יותר. קונסילר פנומנאלי!

    סומכת עליך שאת לא יוצאת עם סקין מקומח מדי, מן הסתם על עור שמן הכל מתרכך קצת.
    גם אני מתחרפנת מזה שבצילומים כלום לא נראה כמו במציאות...LOL

    אז נסי בהזדמנות כשאת עם איפור מלא ומסתובבת לך בקניון את הפיקס פלוס במאק.
    אם לא תתחברי אליו סביר שלא תתחברי לאף אחד אחר.

    השבמחק
  34. ואיזה סרום אפשר למצוא בגיל 30 ויריקה? :)

    אבדוק את עניין הניסויים ואם הולך אני מזמינה היום! :) הוא ממש זול! משהו כמו 45 ש"ח אחרי משלוח.

    יאללה, התזה אחת.. מה יכול להיות.. מבטיחה לנסות כשאלך לקחת BACK2MAC (שזה ממש עוד מעט! :))

    השבמחק
  35. אוי איזה מתוקים..
    http://www.collection2000.co.uk/animal-testing-policy.aspx

    השבמחק
  36. ממי, הסרומים האלו מיועדים לסביבות השלושים ומעלה. הכל תלוי מה את רוצה שהסרום יעשה.
    יש כל מיני סרומים עם כל מיני ייעודים. אם הם משיגים את התוצאות או לא זה כבר משהו אחר.

    איזה יופי שהם לא עושים ניסויים!
    המחיר שמצאת שווה, בדרך כלל הכי זול באיביי זה 60 כולל משלוח.
    תזמיני מהר... מחכה לשמוע חוו"ד לאחר השימוש.

    בדיוק, נסי ותראי, אין כמו ההתנסות האישית בשביל לקבוע מה טוב לך.
    ואיזה כיף לך!!! מה את הולכת לקחת בבאק טו מאק?

    השבמחק
  37. יצא פחות מ 46 ש"ח (45 ומשהו() וזה עם שער יחסית גבוה לפאונד..

    כמובן שתשמעי חוו"ד!!!

    עדיין לא החלטתי, אני שוקלת את האימפשיונד

    השבמחק
  38. תתחדשי מותק!

    ה- impassioned סוף!!!!
    אבל לקיץ, כן?....

    השבמחק
  39. מותר לקנות בחורף בשביל הקיץ ;)
    אני מתכננת עליו כבר המון זמן ולא יצא..
    והאמת שאין שום דבר לחורף שמדגדג לי לקנות

    השבמחק
  40. אם כך זה שווה, הוא לגמרי ב- TOP 5 שלי בשפתונים של מאק!
    אגב, נסי כשאת שם את ה- REBEL, צבע חורפי מדהים.

    השבמחק
  41. @danra
    כתהבתי מגילה ושוה היא איננה, אוף לילה טוב

    השבמחק
  42. המממ.... אוקיי. לילה טוב.

    השבמחק
  43. ניסיתי את REBEL והוא אפילו נראה עלי טוב.
    אבל כיוון שיש לי את הנייט ויולט בנגזרת הסגולים כהים לחורף, ומכיוון שזה לא מסוג השפתונים שאני שמה הרבה אני חושבת שאני יכולה לוותר.
    נכון שהמורד הוא יותר לכיוון הבורדו (בהשוואה לנייט ויולט) אבל עדיין, מסוג השפתונים שצריך מזג אויר ומצברוח מויוחד בשבילם..
    אולי אדגום אותו שוב.. (זאת תהיה כבר פעם שלישית..)

    השבמחק
  44. אם יש לך גוונים דומים אז באמת אין צורך, הנחתי באמת שהגוון יהיה לך מהמם.
    לדגום אנחנו יכולות כמה שבא לנו :)

    השבמחק
  45. אפשר לדגום, השאלה כמה אפשר לדגום את אותו גוון? אני בעד להחליט - בעד/נגד.
    כמו שהחלטתי לפני 200 שנה על האימפשיונד. ידעתי שהוא יהיה שלי. וברכישה הראשונה שתהיה לי..

    השבמחק
  46. אני בעד לדגום מתי שבא, הרי הטעם והחשקים שלנו משתנים עם הזמן.
    לי יש היום מוצרים בשימוש שוטף שפעם הייתי צוחקת אם מישהו היה אומר לי שאשתמש בהם.
    ה- Impassioned הוא דוגמה טובה לזה אגב...

    השבמחק
  47. מצטערת על הניפטוק אבל זה די מעצבן לקרוא פוסט שלם על מוצרים לעור הפנים כשאת קוראת לו "סקין". מה הבעיה עם המילה "עור", לא מספיק זוהר בשבילך?..

    השבמחק
  48. @danra
    השאלה היא אם אני מגיבה לתגובה כפי שביקשת? ואם הבנת מה כתבתי כי היה שם ג'יבריש יותר מעברית הפעם?

    השבמחק
  49. לאיפי המתייפייפת
    המילה skin לא מתייחסת ל"סתם עור" אלא לאיך העור נראה עם המייקאפ מעליו. מה לעשות שהמילה "עור" פשוט לא נכונה כאן..

    השבמחק
  50. @איפי

    איפי, בנוסף למה שמיטל כתבה כאן והיא צודקת,
    סקין זו המילה הרווחת בתחום כשמתייחסים לעור ואיך שהוא נראה לפני/אחרי האיפור.
    אין שום קשר לזוהר וגם אם היה ובחרתי להשתמש במילה זו או אחרת אז זה מה יש וזה הסגנון.

    השבמחק
  51. @Efrat

    אפרת, בהחלט, תודה, כך קל לאתר תגובה שהיא לא אחרונה.
    וכן, חחח, אני חושבת שהבנתי את הכל פחות או יותר :)

    השבמחק
  52. אין על מוצרי בסיס. אלו המוצרים שאני משקיעה בהם הכי הרבה כסף, ותמיד מחפשת חידושים ושדרוגים.

    בסיס טוב, הוא, איך להגדיר את זה... בסיסי :)

    את תמצית ג'ניפיק אני מאוד אוהבת, כבר הזכרתי את זה בכמה הזדמנויות.
    אני אישית מכורה לאידיאליסט של אסתי לאודר שעושה לי פנים חלקלקות (אבל אני יודעת שאת לא ממש הרגשת איזו השפעה שלו :)

    מסכימה עם כל מה שכתבת על המייקאפ של לנקום, ועכשיו זה בדיוק הזמן להוציא אותו מהארון.

    את הפודרה בתפזורת של לנקום עוד לא ניסיתי, רשמתי לפניי (אחרי עוד איזה 5 שבא לי לבדוק :), אבל הפודרה הראשונה שלי EVER היתה של דחוסה של לנקום, ואני זוכרת לה חסד נעורים :)

    פוסט חובה בסיסי :)

    השבמחק
  53. קורינוש - לגמרי, זה כל כך חשוב!
    אם הסקין יראה טוב כל השאר יראה יותר טוב.
    חחח, בדיוק, בסיסי - מאסט!

    את מעריצה ידועה של הג'ניפיק ובזה אנחנו יחד. אני מאוד מרוצה מהמוצר הזה.
    מדהימה את! איך את זוכרת אה?! האידיאליסט עשה לי נעים וזהו בערך.
    השימוש היחיד שמצאתי לו זה כבסיס מוצלח למייקאפים לחותיים מאוד. מייצב ומשפר עמידות.
    אבל זו לא סיבה מספיק טובה מבחינתי להשקיע בו, בשביל זה אפשר לקנות פריימר ייעודי במחיר נוח.

    בהחלט זה הזמן להוציא אותו. חיכיתי עד עכשיו כדי לכתוב עליו בתזמון מתאים....:)

    הפודרות זה ממש מכה, גם אני ככה רודפת אחרי הפודרה האולטימטיבית. מה יהיה איתנו?...
    את זו אני ממש אוהבת ובתקופה שאני בלי פודרה בתיק היא משמשת אותי נאמנה.

    תודה נשמה, הלוואי שכולן יפנימו להשקיע בסקין שלהן יותר מעוד איזו צללית :)

    השבמחק
  54. מסכימה עם כל מה שכתבת בהתחלה, סקין טוב הוא המפתח למראה מטופח ונקי, עם איפור או בלי. כל פעם שאני מתאפרת אני מברכת על זה שיש לי עור חלק ולא סבלתי מאקנה ומצרות אחרות.
    אני, כמוך, סקפטית לגבי כל אותם המוצרים שמבטיחים כל מיני הבטחות. תכלס, אני סקפטית בקשר לרוב מוצרי הטיפוח, ככה אוכל מקסימום להיות מופתעת לטובה ולא מאוכזבת.

    נכון להיום אני לא מרגישה צורך בתוספת של סרום לקרם הלחות שאני משתמשת בו. נכון שמצד אחד יש אפשרות שהייתי יכולה להיות מאוד מרוצה מהתוצאה, אבל מצד שני אני לא ממש רוצה להוציא סכומים גדולים עבור מוצר שהוא כרגע בגדר "הפינוק" אצלי.
    כשכתבת לגבי הבנות הצעירות שמשתמשות בסרומים להצערת העור, לאיזה גיל התכוונת ;)? יש גיל שבו מומלץ להתחיל להוסיף "אקסטרות" מהסוג של לנקום לשיגרת הטיפוח?

    את מאמינה שעדיין לא ניסיתי פריימר לפנים או לעיניים? אף פעם לא הרגשתי צורך במוצר הזה. מרוב המוצרים האיפור היומי שלי גם ככה יוצא כחצי שעה ולפעמים גם יותר :)

    את TEINT MIRACLE קניתי לאחרונה ובינתיים אני מאוד מרוצה ממנו. העמידות שלו עלי טובה והכיסוי מספיק לי בהחלט. מה שכן הוא מתקבע מה זה מהר ואני כל הזמן חוששת שהכיסוי לא יצא אחיד. עם איזו מברשת את מניחה אותו? אני כרגע עם סינטטית שטוחה של סיגמה, התוצאה טובה בסופו של דבר, אבל זה מרגיש כאילו אני כל הזמן נלחמת איתו.

    בגלל שהעור שלי מעורב, אין מצב שאני לא מפדרת מעל מייק אפ. אני מעדיפה להניח פודרה דחוסה ושקופה עם מברשת מייק אפ ולא להתעסק עם פודרה בתפזורת. כרגע אני עם פודרה שקופה של THE BALM, אבל בונה על PREP AND PRIME החדשה (שקופה דחוסה) של מאק.

    השבמחק
  55. עדן - מפתח זו הגדרה מדויקת, לצערי יש כאלו שמחפשות קיצורי דרך וככה זה גם נראה...
    עד היום רוב המוצרים לא הוכיחו שיש להם יכולות פלא וכל עוד המצב ישאר כך הסקפטיות תלווה אותי.
    כמו שאמרת - עדיף להיות מופתעים לטובה במקרים נקודתיים מאשר להתאכזב כל פעם מחדש.

    את עדיין צעירה וגם אני לא חושבת שיש לך צורך בשימוש בסרום, לא בגלל פינוק כי זה לא, בגלל שפשוט זה לא הזמן.
    בנוגע לגיל, רוב הסרומים למיניהם מיועדים לגילאי שלושים ומעלה וחלקם לגילאים מאוחרים יותר.
    צעירות לא נכנסות בכלל לקטגוריה הזו.
    עדיף שישמרו למשל על איזון הלחות של העור, טיפול באקנה אם יש והגנה מהשמש. פחות בתיקון העור הצעיר.

    פריימר לפנים אני יכולה להבין, זה גם לא מוצר מאסט לטעמי, אצלי הוא ממש לא בשימוש יומיומי.
    אבל פריימר לעיניים? הפתעת אותי! איך יכול להיות שלא ניסית אפילו? את?....
    מבחינתי זה בסיס מאסט, קל יותר לאפר את העיניים מעליו וגם הצבעים נראים מדויקים יותר שלא לדבר על העמידות.
    לוקח שניה להניח, לא משהו שגוזל זמן אבל בהחלט עושה הבדל מהותי.

    הטינט מירקל מוצלח בהחלט. הוא כל כך דק וקליל שעלי האמת הוא לא מתקבע מהר כל כך, בטח לא בקיץ.
    אני משתמשת להנחה שלו באצבעות או במברשת 130/187 של מאק, תלוי בכיסוי שאני רוצה.
    אבל האמת שאם הוא מתקבע עליך מהר אז את עושה נכון שאת משתמשת במברשת כמו ה- 190 וזו של סיגמה מוצלחת.
    פשוט בסוף ההנחה אחרי שסיימת למרוח הכל, תטפחי על העור איתה בלי תנועות מריחה ואז כל חוסר אחידות אם יש יסתדר לך. זה מה שאני עושה אגב עם כל מייק אפ כשאני משתמשת בה. נסי ועדכני אם זה עוזר.

    כן, זה עניין של הרגשה הפודרה. גם אני בדרך כלל מפדרת.
    גם אני מעדיפה דחוסות קלילות שקופות. את הפרפ אנד פריים הדחוסה עוד לא יצא לי לנסות, אבל אם היא עובדת בדיוק כמו זו שבתפזורת אז זו פודרה נפלאה!

    השבמחק
  56. היי,
    פוסט מגניב כהרגלך.
    הקונסילר הזה של מאק וגם ה Touche Eclat הם קבועים אצלי. אני מאוד אוהבת אותם.
    רציתי לשאול עם איזו מברשת את מניחה את הפודרה המאירה? המברשת שמגיעה איתה כל כך מיותרת...

    השבמחק
  57. תודה שרון :))
    כן, הקונסילרים האלו של מאק ו- YSL קלילים ומוצלחים למי שלא צריכה כיסוי מהותי.
    לאיזו פודרה מאירה את מתכוונת? זו של בנפיט לעיניים?
    אם כן, אז יש קישור בשם שלה כאן לפוסט שכתבתי עליה.
    שם פירטתי את הכל וכתבתי שאני משתמשת במברשת טשטושים כי המברשת שמגיעה איתה בהחלט לא איזה גליק...

    השבמחק
  58. תודה על פוסט נהדר! לנקום הוא המייקאפ המושלם בשבילי, אחרי המון חיפושים למייקאפ שיתאים לעור יבש,מצאתי אותו ואני לא רואה סיבה להמשיך לחפש :-P אבל זה נכון שעל עור שמן הוא יהיה פחות מוצלח... אבל למצוא מייקאפ לעור יבש זה לא פחות מאתגר מלעור שמן :-)

    השבמחק
  59. תודה רבה יקירה :)
    הטינט מירקל של לנקום בהחלט מייק אפ מוצלח, אני מאוד נהנית ממנו עכשיו!
    בואי נאמר שלמצוא מייק אפ זה בכלל עניין מאתגר, יש כל כך הרבה פרמטרים לקחת בחשבון כמו: גוון, סוג עור, כיסוי, גימור ועוד, שזו משימה לא פשוטה בכלל לאף אחת...P:

    השבמחק
  60. אנונימי28.11.2011, 10:11

    אוי כמה שאני מאוהבת בבלוג שלך... אני ממעטת להגיב אבל נהנית בשקט, זה בטוח:)
    לגבי התמציות..אני צעירה (25) וכן זה נכון..למה צריך את זה...ניסיתי את הגניפיק (ביוטי בוקס של לנקום:) וכנראה שזה לא היה בשבילי, העברתי לאימי היקרה שבטח תהנה מזה יותר:) לעומת זאת, העור שלי ממש לא חלק ויפה כמו שהייתי רוצה :( אז דווקא מניסיון של פעמים ספורות עם הויזיונר זה דווקא היה מעניין, ראיתי הבדל.
    בכלל, אני צריכה להפסיק לנסות דברים, העור שלי צועק הצילו, חייב הפסקה...
    הטינט מירקל באמת מוצלח, העור שלי מעורב ולכן לקיץ הוא ממש לא..אבל בחורף בייחוד בקור הזה הוא מעולה לי (אבל מצריך קיבוע, כן?). דווקא עמיד הוא לא יורת מדי בשבילי (בימים של חדר כושר אני עם הדאבל וור..)ואני גם צריכה לפדר באמצע היום (בעיקר כי יש לי רדיאטור קרוב לרגליים..אני יודעת שזה רע גם לעור..). לגבי צורת ההנחה- רק עם מברשת! אם אני מניחה עם האצבעות- לא מחזיק לי דקה אפילו...
    בקיצור, אני עם העור שלי שמשתנה במהירות האור משנה כל הזמן מוצרים כי הוא עוד לא החליט מיהו:) אני מזדקנת?!:)
    תודה על עוד פוסט מקסים!!!
    ויום טוב!!!
    ליטל

    השבמחק
  61. ליטל, איזה כיף לשמוע, אני שמחה שמדי פעם "צצה" קוראת "סמויה" ועוד עם תובנות כמו שלך! :)
    ראשית, אם העור שלך צועק הצילו אז אלוי זה באמת הזמן לתת לו לנוח.
    התמציות בהחלט לא מיועדות לגיל שלך גם עם העור שלך לא חלק כמו שהיית רוצה.
    אני לא הייתי מתחילה להשתמש במוצרים עם מרכיבים פעילים עכשיו, יהיו לך עוד שנים להתמקד בהם.
    יש פתרונות אחרים לשיפור מראה עור צעיר, כמו פילינג, מסכות, לחות, תזונה וכו'.
    מסכימה עם מה שכתבת על הטינט מירקל, מוצלח בעיקר בעונה הקרה, קיבוע לפיניש זה תמיד טוב וגם מגביר עמידות. אצלי העמידות די זהה במקרה שלו אם אני מניחה עם אצבעות או עם מברשת אבל הכיסוי שונה, עם מברשת הכיסוי יותר גבוה.
    דאבל וור בחדר כושר? לא עדיף לותר על איפור בכלל בשביל שהעור ינשום כשהוא מזיע ככה?
    אני מניחה שזה בגלל שאת צריכה כיסוי עם משהו עמיד בזמן של מאמץ, אבל אם לא אז ממש עדיף לוותר.
    גם אני ככה, עם מפזר חום צמוד לתחת, זה על הפנים...
    הרגל מגונה מאז שאני זוכרת את עצמי. לא מצליחה להיגמל....
    חחח, מצחיקה! העור שלך מנסה להתייצב אולי, תני לו. כמו כולנו הוא משתנה גם בין העונות, זה טבעי.
    שוב תודה רבה ויום מקסים :)

    השבמחק
  62. אנונימי28.11.2011, 12:02

    חחח חמודה את!
    לא יכולה בלי מייק אפ בכלל! אבל אין ספק שטוב זה לא עושה לעור שלי כשאני מתאמנת, אין ספק שזה פשוט חונק אותו למוות וגורם לפצעים לצאת:( זה מין מעגל כזה של ביצה ותרנגולת..
    אגב, תמשיכי לכתוב, להוציא לי את העיניים ואז תגידי שזה לא לגילי:) חחחח
    בסרום אני דווקא משתמשת בלילה - בזמן האחרון בגלל הקור העור שלי יבש יותר. יש לי סרום של כללית (כן כן הקופ"ח) שהוא סרום טבעי לפי המ שכתוב והוא פשוט להיט! המעולה שבמעולים...הוא ממש שמן, ויש לו ריח של ארומתי, כל לילה אני מרגישה אחרי מסאז':) ושמתי לב שהוא גם עוזר לי למתקפת פצעים שבאה אליי בזמן האחרון..הוא ממש עוזר לעור להשתקם...
    טוב חפרתי לך היום לכללללל הפעמים שלא הגבתי עד היום:)
    ליטל

    השבמחק
  63. כן, מבינה אותך, אנחנו מרגישות נוח יותר ככה כשהכל מכוסה.
    בלי מייק אפ זה מרגיש כמו ללכת לחדר כושר בלי חזיה - לא נעים ולא נוח...LOL
    חחח, אני כותבת על כל מיני דברים, תשמחי שאת לא צריכה הרבה מהם.
    תבחרי את הבסט בשבילך זה הכי טוב :)
    מה הכוונה סרום של כללית? סרום עם מרשם רופא? איזה קטע!
    האמת שבחורף אני משתמשת בשמנים לפנים וכזה אבל המטרה שלי היא יותר ללחות ולגמישות של העור.
    למזלי אין לי פצעים או דברים לתקן (עדיין...).
    אם כך אז את מצטרפת לחבורת חפרניות מקצועיות פה, ואל דאגה יש לך עוד קצת להתאמץ בשביל להיות חפרנית ליגה א'....LOL
    מוזמנת תמיד לשתף את התובנות שלך, בכל זאת הצטיינת, אז עכשיו להפסיק?...;)

    השבמחק
  64. אנונימי28.11.2011, 12:16

    לא לא לכללית יש ליין שלם שכולל קרמים לפנים וכו', זה שייך לכללית אסתטיקה ללא מרשם רופא..
    קונים את זה בכל סניפי כללית אסתטיקה. מה שכן- מאוד יקר..אבל הכל מבוסס על שמנים טבעיים שזה מעולה...
    תחקרי, מהתנסות שלי הם לא רעים בכלל:)
    יום מקסים!
    ליטל החפרנית (ליגה ב':)

    השבמחק
  65. וואלה?... מעניין, לא ידעתי. תודה על המידע, נראה לי שיהיו פה הרבה שיעניין אותן לדעת על זה!
    יקר? בכללית? באמת? אבדוק בהחלט על מה מדובר בדיוק ואיזה חומרים מכיל.

    (נטע מפה אמרה שיצחק תשובה היה מגייס בשקט כמה מפה לחפירות הגז שלו... תמשיכי ככה אולי תהיי גם את מיליונרית בפוטנציה כמונו...LOL).

    השבמחק
  66. אנונימי28.11.2011, 12:40

    LOL
    הנה מצאתי באתר משהו קצרצר על המוצרים של כללית..
    http://www.clalit.co.il/HE-IL/ClalitAesthetics/cosmetics/
    וכשאמרתי יקר לא התכוונתי במובניםש ל סרום של לנקום לדוגמא, אבל עדיין 200 ומשהו שקלים לסרום של כללית זה המוןןן.. בואי נגיד ככה אם לא הייתי קונה ממישהי את הראשון שלי בגרושים - סביר להניח שבחיים לא הייתי משלמת סכום כזה בשביל המותג "כללית". אבל הנה , נקרתה לדרכי ההזדמנות, ממליצה לנסות אם אפשרי...

    השבמחק
  67. וואו, תודה על הקישור, ממש סדרה שלמה יש להם, אה?...
    ברור שזה יקר בשביל משהו ממותג כזה!
    נראה שמבחינת עיצוב הם השקיעו יחסית בשבל שלא יראה נטו רפואי.
    אקפוץ בהזדמנות לבית המרקחת בסניף שלי ואחפור להם קצת על זה, בכל זאת אני מצטיינת בחפירות...LOL

    השבמחק
  68. מאוד אוהבת את הבלוג שלך!
    אני חושבת שכבר אמרתי את זה.. לא? :)
    בכל אופן, הפודרה המאירה מוצאת חן בעיניי, הבעיה שלא בא לי להוציא כ"כ הרבה כסף על פודרה.
    מה עושה את הפודרה מאירה? הנצנצים?
    דרך אגב, רכשתי בסופו של עניין את הדאבל וואר, ואני מאוד מרוצה. אני פשוט מניחה אותו על עור לח..

    השבמחק
  69. תודה מינרלית!
    אמרת בהחלט ותמיד כיף לשמוע את זה שוב :)
    אני מניחה שאת מתכוונת לפודרה המאירה של בנפיט לעיניים.
    יש מוצר דומה מאוד של מינרלז (איפור מינרלי טבעי) בשם HALO ובמחיר ידידותי יותר וגם אפשר לקנות דוגמית להתנסות.
    מה שהופך אותה למאירה זה בעיקר הגוון הורוד החיוור שלה שמקפיץ את כל העסק, הנצנוץ מאוד עדין, לא רואים אותו בכלל אבל אין ספק שהוא תורם לפיניש.
    ותתחדשי על המייק אפ!
    מה הכוונה עור לח? עם תרסיס מים לפני זה בשבל לרכך את המראה?

    השבמחק
  70. אנונימי29.11.2011, 0:29

    היי..
    הפוסט ממש עשה חשק לכל המוצרים
    לא כל כך הבנתי מה ההבדל בין סרום לתמצית..

    השבמחק
  71. תודה, שמחה שנהנית :)
    כתבתי התייחסות להבדלים בתוך הפוסט, אני מעתיקה:
    "בשביל לחדד את ההבדל בין המוצרים שמוגדרים "סרום" לאלו שמוגדרים "תמצית" אז בגדול הסרום הוא מוצר עם ריכוז גבוה של מרכיבים בעל יכולת חדירה והשפעה על העור יותר מקרם הלחות. התמצית לעומתו עשירה יותר במרכיבים פעילים ומאפשרת לטפל במספר צרכים של העור".

    השבמחק
  72. אנונימי29.11.2011, 23:59

    תודה על התגובה :)
    כן..קראתי את זה אבל לא כל כך הבנתי מה ההבדל..בסרום ריכוז גבוה יותר והתמצית פעיל יותר?

    השבמחק
  73. אה, אוקיי. הכוונה שהתמצית היא כמו הסרום רק מרוכזת יותר, פעילה יותר ולכן יכולה לטפל בכמה צרכים במקום להתמקד באחד.
    כל זה הגדרות של היצרנים כן?... נשמע אולי טוב אבל אנחנו לא באמת יודעים אם זה מה שבפועל קורה.
    צריך לבדוק איך זה משפיע על העור.

    השבמחק
  74. אנונימי30.11.2011, 15:43

    תודה רבה :)

    השבמחק
  75. אחרי הפוסט על ניקוי הפנים (שהוא כ"כ חשוב לשמירה על העור)
    פינקת אותנו במראה רענן וצעיר, איזה כיף!!
    גם אני עדיין לא בגיל של סרומים וכו',
    אבל המוצרים נראים מעולים!!

    מה שכן, המחירים גבוהים... ואם אני אקנה אני די חושבת שאמתין למבצע טוב

    השבמחק
  76. ואוו איזה פוסט מעולה ומלמד
    נכנסתי בעקבות המלצת אחותי ובהחלט נהניתי.
    ברשותך שאלה ומקווה שלא פיספסתי בפוסט: הג'ניפיק של לנקום מחולקת לסוגי עור? או שמדובר על מוצר אחד לכולם? אני שוקלת לקנות ואין לי גישה לסופר פארם בזמן הקרוב אז חשבתי לשלוח את אמא שלי ובמחירים כאלה אסור לטעות. בנוסף האם יש אפשרות לקבל דוגמית של התמצית?
    תודה רבה מראש

    השבמחק
  77. @Peacha

    תודה פיצ'ה יקירה, שמחה שאת מרוצה :))
    הסרומים נפלאים ויותר נפלא לך שאת לא צריכה אותם עדיין ;)

    בנוגע לשאר, בהחלט, רק במבצע עדיף לקנות, מחירים לא זולים בכלל.

    השבמחק
  78. @חן

    חן, תודה רבה (גם לאחותך), שמחה שתרם לך הפוסט :)
    לתמצית הג'ניפיק יש רק סוג אחד שמתאים לכל סוגי העור ולפי המותג גם לכל גיל.
    עם זאת, המטרה המוצהרת של התמצית זה להצעיר את העור כך שאם יש לך עור צעיר אני לא חושבת שיש לך סיבה להשתמש בזה גם ככה.
    בנוגע לדוגמית זו שאלה מצויינת. כתבתי פה בבלוג פוסט שלם על עניין מדיניות הדוגמיות בארץ.
    אני לא יודעת אם יש דוגמיות זמינות לג'ניפיק, אני רק יודעת שיש מוצרים מוקטנים שמקבלים מתנה כשקונים ממוצרי המותג.
    את יכולה לנסות ולבקש מהדיילת שתשים לך מעט בקופסית בשביל להתנסות.
    קחי בחשבון שדוגמית לא תעזור לך לגלות אם המוצר יעיל כי צריך לתת לו זמן, אבל היא תוכל לתת לך מושג על המרקם, הריח, ההרגשה על העור וכו'.
    בהצלחה!

    השבמחק
  79. תודה יקירה תמשיכי לכתוב פוסטים מעולים!

    השבמחק
  80. תודה רבה חן, עם פידבקים מפרגנים כאלו ברור שאמשיך :)

    השבמחק
  81. איזה בלוג מושקע ומעניין!! יקח לי ימים עכשיו לקרוא כל אחד מהפוסטים:-))

    השבמחק
  82. תודה רבה טופי :))
    חחח, לאט לאט, יש בהחלט פוסטים מדליקים פה.
    בטוחה שתהני :)

    השבמחק
  83. היה לי את לנז'רי של גרלן ומאחר שהוא יקר מאוד מאוד וגם הסתיים לי מאוד מהר, קצת ירד לי החשק ממנו (למרות שהוא מהמם).
    קניתי טיינט מירקל כי הוא באמת הזכיר לי את לנג'רי ומשום מה בזמן האחרון יש לי חיבה מיוחדת ללנקום.
    השאלה שלי - מה ההבדל ביניהם?
    העור שלי אף פעם לא מבריק (גם לא בקיץ..) אז אני פחות חוששת מזה, העמידות חשובה לי (אבל דאבל וור למשל מאוד כבד לי ודאבל וור לייט הוא אמנם עמיד, אבל תמיד הסתובבתי עם הרגשה שרואים אותו והוא לא נראה טבעי).
    מבחינת כיסוי - כשקניתי ראיתי שאפשר לבנות איתו כיסוי ובכל מקרה אני שמה קונסילר על "מקרים קשים".

    השבמחק
    תשובות
    1. טלי, אני מתה על הלנז'רי של גרלן, מה הכוונה נגמר מהר? זה גודל סטנדרטי כל המייקאפים.
      כמו שכתבתי הלנז'רי והטינט מירקל דומים אבל יש הבדלים. לטעמי לטינט מירקל יש טיפה יותר כיסוי ובנוסף הוא מכיל מעט היילייט ולכן יותר מואר, מאוד קל להבחין בזה אם מסתכלים על הבקבוק, ללנז'רי אין את זה.
      העמידות של שניהם פחות או יותר זהה, הם מאוד נעימים וטבעיים ולכן אין מה להשות לדאבל וור המסכתי. לשיפור העמידות - פריימר פנים.
      אפשר לבנות כיסוי אבל לא גבוה.

      מחק
    2. נגמר מהר - דרוש הרבה חומר בשביל לכסות את הפנים ולכן סיימתי אותו תוך חודשיים (מהר לעומת מייק אפ של איב סן לורן שהיה לי והחזיק איזה 7 חודשים..).
      מרחתי את הטיינט מירקל פעם ראשונה היום...בינתיים אני מאוד מרוצה..

      מחק
    3. טלי, זה רק אומר שהוא לא מתאים לך כי כנראה את מצפה ליותר כיסוי ממה שיש לו ולכן את מוסיפה עוד שכבות. שימוש בזבזני, אני בהחלט במקומך לא הייתי קונה אותו שוב אלא מתמקדת במייק אפ עם מעט יותר כיסוי. לטינט מירקל כמו שכתבתי יש מעט יותר כיסוי אז אולי הוא באמת הפתרון שלך.

      מחק
  84. מה ההבדל בין TEINT MIRACLE לבין TEINT IDOLE
    של לנקום?

    אני כרגע משתמשת בanti blemish solutions של קליניק ודי מרוצה. רק הוא לא "סוחב" לי את כל היום וגם מתקבע לעיתים מהר מדי. יש לי בעיית עור באיזור הסנטר. זה כאילו פיגמנטציה, אבל זה איזור ספציפי שנוטה לקילופים ופצעונים פיצפוניים. בשני צידי הפה ופס אחד באמצע הסנטר. בין הפה לבין קצה הסנטר. ניסיתי המון סוגים שונים של משחות וקרמים שונים. וכמה דרמטולוגים שונים. אף אחד מהם לא פתר לי את הבעיה וגם ים המלח לא עוזר.
    התרופה היחידה שמעלימה את זה לחלוטין, פוגעת בכבד.
    אז הפיתרון היחידי שלי - זה מייק אפ. אני חייבת כיסוי מלא כי גם יש לי מלא נמשים שאני שונאת.
    ואני נוטה להברקות באיזור הT... הקליניק כמו שאמרתי די עונה לי על כל דרישותיי (רק שאין לו SPF)
    אבל הוא טיפה "יבש", והייתי מעדיפה משהו אחר. לאור בעיית הדוגמיות - אין לי שום דרך להצליח לבחור. קראתי על הניוד של דיור... וגם על חבורת הגרלנים וחשבתי שזה יעזור לי אך אני רק מרגישה מבולבלת יותר... מה היית ממליצה לי לנסות? אני מאוד מאוד בהירה עם תת גוון וורוד. מן עור פולני רוסי כזה.

    השבמחק
    תשובות
    1. שני מייקאפים שונים לגמרי. המירקל קליל, כיסוי קל פלוס עם גימור בוהק. האיידול עבה יותר עם כיסוי בינוני, גימור מאט טבעי ויותר עמיד.

      לפי מה שאת מתארת הטינט מירקל שפה ממש לא בשבילך, גם לא הדיור ניוד. הטינט איידול יותר מתאים ואת יכולה לקרוא עליו פה:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2012/07/blog-post_11.html
      מהגרלנים שהזכרת יכולים להתאים לך הפרור אקסטרים והפרור גולד.
      יכול להיות שתאהבי גם את הקלרינס אברלסטינג.
      על כולם כתבתי בבלוג אז את יכולה לקרוא ולהתרשם.
      מה שחשוב זה שלא תקני בלחץ, שתנסי כל אחד ותתרשמי מה הכי מוצלח עבורך :)

      מחק
  85. אנונימי15.9.2012, 10:48

    היי דנרה,
    אני בת 26, האם כדאי לי לנסות את התמצית LANCOME GENIFIQUE?
    אני ממש מחפשת מוצר שיגרום לעור פנים של את התחושה החלקה והאקסטרה נעימה ממה שעכשיו. השאלה האם זה נכון לעשות זאת או שיש מוצר אחר שתמליצי לי עליו?

    השבמחק
    תשובות
    1. הג'ניפיק בהחלט מוצלח ויכול לעזור.
      אבל בשביל תחושה כזו ועור חלק חשוב להקפיד על שימוש בפילינג לפנים לפחות פעמיים בשבוע.
      ממליצה לך לנסות את הפילינג phytopeel של דקלאור למשל, את יכולה לקרוא עליו פה:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2011/08/blog-post.html
      בנוסף, הקרם לפנים Revitalizing Supreme של אסתי לאודר ממש עושה אפקט כזה, של עור חלק. את יכולה לקרוא עליו כאן:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2012/06/blog-post_09.html

      מחק
  86. אנונימי5.10.2012, 19:31

    דנרה אני לא מוצאת את הסקירה שלך על פרימר של לנקום תוכלי לתת קישור? פוסט מצוין!

    השבמחק
    תשובות
    1. בבקשה:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2012/04/blog-post_18.html
      אגב, יש בסוף כל פוסט וגם בטור השמאלי תוויות שאמצעותן את יכולה להגיע לכל הסקירות. לחיצה על התווית Lancome למשל תוביל אותך לסקירות על מוצרי המותג ולחיצה על התווית Primer תוביל אותך לסקירות על פריימרים :)

      מחק
  87. הי דנרה, בקשר לפריימר של ysl, ממש נדלקתי. גם הכמות ממש גדולה יחסית לרוב הפריימרים. מחפשת פריימר טוב, בעיקר עכשיו עם המבצע ההורס באפריל, אני רואה שהפוסט הזה נכתב לפני יותר משנה, זה מוצר שעדיין נמכר בארץ? - עם דגש על הארץ. קראתי שאת משתמשת בו הרבה שנים, אבל האם ניתן לרכוש אותו עדיין אצלנו? ולגבי זה שכתבת שאת לא מורחת אותו עם המברשת, אני רואה בצילום שהמברשת מחוברת אליו, אז מה עושים? לוחצים והמוצר יוצא בקלות? זה על אותו רעיון של מוצרי הטוש? כמו הטוש אקלה?

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, הפריימר הזה נמכר בארץ וגם משתתף בהנחות.
      אני ממש לא אוהבת את המברשת הזו, אני פשוט לוחצת על המיכל בעדינות, יוצא החומר ואני מורחת עם האצבעות. תכלס זה ממש לא פרקטי למרוח עם המברשת הזו. ממש מיותרת.
      אני ממליצה לך לנסות את המוצר לפני שאת קונה, לראות אם את אוהבת את האפקט שלו ואם הוא מורגש עליך. כמובן הכי טוב לבדוק בשילוב המייק אפ שלך.

      מחק
  88. אנונימי2.2.2013, 13:10

    היי דנרה, אני בת 34 ושוקלת להכניס סרום לשגרת הטיפוח
    העור שלי שמן ויש לי קמטוטים קטנים כי סבלתי בעבר מאקנה.
    היום יש לי בעיקר פיגמנטציה וצלקות אקנה .
    האם לדעתך הג'נפיק יכול להתאים לי? אם לא יש לך המלצה לסרום אחר?
    האם יש פודרה מאירה במט ולא מבריק שאני יכולה להשתמש בה אחרי דאבלוור של אסתי ?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מניחה שיש סרומים שאולי יהיו אפקטיביים יותר עבור סוג העור שלך, זה משהו שתצטרכי לבדוק. כמובן שתמיד את יכולה לנסות דוגמנית של ג'ניפיק ולראות אם את מרגישה בהבדל.
      לג'יבנשי יש פודרות מאירות נפלאות, ממליצה לך לבדוק אותן. קחי בחשבון שהדאבל וור הוא מאוד כבד כך שגם פודרה מאט מאירה לא ממש תרכך את הגימור שלו. אולי כדאי לך לקבע אותו בפודרה שקופה דקה כמו המטאוריטים של גרלן או הפרפר אנד פריים של מאק.

      מחק
    2. אנונימי2.2.2013, 13:59

      תודה :) פודרה המטאוריטים של גרלן זה הכדוריות הצבעוניות ? שמתי קצת על היד וזה היה נראה לי נצנצי ולא מט

      מחק
    3. נכון, היא לא מאט לגמרי אבל תתאים לטעמי יותר לדאבל וור. בנוסף ציינתי את הפרפ אנד פריים שהיא מאט לגמרי.

      מחק
    4. אנונימי2.2.2013, 14:02

      תודה רבה אני אנסה :)

      מחק
  89. התיאור שלך את המייקאפ של לנקום פשוט מדוייק. אבל לי יש עור מעורב כפי שציינתי בפוסט ההוא ואני התאהבתי בו:)

    השבמחק
    תשובות
    1. זה מייק אפ נפלא, פשוט בקיץ אני אישית לא ממליצה עליו.
      מראה מיוזע ועמידות נמוכה זה לא בשבילי ;)

      מחק
    2. חח, מצחיקה!
      אפשר לחשוב שאין עוד מיליון מייקאפים אחרים שנתפסת עליו..LOL
      תני לו ניסיון ותתרשמי לבד :)

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails