8 בספטמבר 2010

שיזוף אוקראיני (ללא פיגמנטציה?!)



מקרה שהיה כך קרה: יש לי חברה שמנהלת את יחסי הציבור של המותג סיסלי. יופי, בהחלט מגניב לה לגמרי. רק שמהיום שהתחלתי לכתוב את הבלוג danra's vault היא אומרת לי שלא יתכן שאני כותבת על מוצרים של כל המותגים חוץ מאשר על סיסלי ושאני חייבת לקבל ממנה מוצר איפור או טיפוח לבדיקה. עד כמה שזה מפתה, הסברתי לה כל פעם מחדש שלמרות שהייתי שמחה לקבל מוצרים של סיסלי, אני לא באמת יכולה לכתוב ולהמליץ בלב שלם על מוצרים במחירים אסטרונומים כאלה שיקרים גם ביחס לחברות יוקרה אחרות בארץ. ולא, עפרון עיניים ב- 242 ש"ח זה לא מחיר שווה לכל נפש, כן, גם לא אחרי הנחה... אבל בעצם מה זה משנה, הקהל של סיסלי מראש הוא לא בדיוק קהל ממוצע. בנוסף אמרתי לה שכבר פרגנתי לסיסלי לא מזמן, ממש במקרה האמת, בפוסט ביקורתי במיוחד על דוגמיות. חוץ מזה, חברות או לא, יש מצב שאני יכולה גם לכתוב ביקורת שלילית על מוצר שאקבל, אז למה לה לקחת סיכון? בקיצור, זה לא שכנע אותה והסיפור הזה כל כמה זמן חזר על עצמו, אותה תלונה שלה, אותה תשובה שלי...

סיסלי: עפרון הורס אבל לא ממש מחיר שווה לכל נפש...

אז זה לא שאין לי בבית איזה שניים שלשה מוצרים של חברות יוקרה עם מחירים מופלצים ביותר, אבל תהיו בטוחים שלא אני קניתי אותם אלא קיבלתי במתנה (במחשבה שאתרשם בטח... טעות!). בפועל הם לא זוכים ממני כמעט ליחס ובטח לא סיפוק, ריגוש והנאה כמו שאולי היה מצופה ממישהו שמשתמש במוצרים כאלה. הם די מיותמים, באמת לא יודעת למה אני כמעט לא ממש משתמשת בהם. אני גם לא מוצאת סיבה לשלם על שום מוצר קוסמטי מאות ואלפי ש"ח, פשוט לא, בטח כשיש בשוק כל כך הרבה חלופות מוצלחות לכל מוצר שקיים. אבל... בשביל שאני אוציא סכום כזה, המוצר צריך לעמוד בשני קריטריונים: האחד זה שיש לי צורך נואש בו ושאין בשוק חלופה דומה.

ולמקרה אחר שיתחבר בהמשך לעניין הזה. לפני כמה זמן כשהתאמנתי בחדר הכושר, חולפת מול עיני בחורה אוקראינית יפה עם שיזוף עמוק שהורס את הבריאות, ואת שריטת פוארטו ריקו שלי כבר הזכרתי כאן מלא פעמים. לא יכולתי להוריד ממנה את העיניים ורק חשבתי לעצמי הייתכן שאוקראינית לבנבנה כמוה תקבל שיזוף שאני לא מעיזה אפילו לחלום עליו? אז בדרך כלל אני נמנעת מלפנות לאנשים בשאלות סרק, אבל מדובר כאן על מקרה חירום של ממש, כך שפשוט לא הייתה ברירה. החמאתי לה על השיזוף ושאלתי אותה מאיפה הוא ושזה בטח התזה או משהו. היא סיפרה לי שזה שיזוף אמיתי מהשמש בים (כן, שתדרוך לי על יבלות, או יותר נכון על ים נמשים ונקודות חן שצצו אצלי כמו פטריות אחרי הגשם...). היא סיפרה שהגוון המוצלח והעמוק הוא בזכות ה- Fast Tan Optimizer של לנקסטר עם 8SPF (סוג של 'מאיץ שיזוף') שהיה במבצע ב- 99 ש"ח (במקום 273 ש"ח) אז היא קנתה והיא מאוד מרוצה. ברור שחצי שעה אח"כ המוצר נרכש על ידי, כן?...

לנקסטר: העניק לאוקראינית שיזוף יפה ועמוק

אני משתדלת בשנתיים האחרונות להימנע משיזוף מאסיבי בשמש שאני כל כך אוהבת ונהנית ממנו, כי מתברר שאין גבול לכמות נקודות החן (מה חינני בהן בכלל??) והנמשים שמופיעים על הגוף כתוצאה מכל כך הרבה שנים בשמש, שלא לדבר על פיגמנטציה. לכן את המוצר הזה אני מורחת על הידיים, הכתפיים והמחשוף בכל יציאה מהבית, לפחות שהחלקים החשופים ביומיום ישתזפו, בטח כשאני בסידורים, הסתובבויות או יושבת בקפה. אני לא יודעת אם הוא מעניק גוון אחר ממה שהייתי מקבלת בכל מקרה, אבל לפחות הוא נותן לי תחושה של הגנה שלא הייתה קודם. זה קרם לבן רגיל ונעים שיש לו מעט מאוד שימרים זעירים שכמעט לא רואים על העור אם לא מתאמצים ממש. בכל מקרה, הקרם הזה אינו דביק, יש לו ריח עדין יחסית ולא מפריע, והוא מעניק לעור ברק טבעי שמשווה לו מראה צעיר, חלק וחיוני. אמנם אני לא משתמשת במוצר באופן מאסיבי כמו האוקראינית, אך עם זאת, אני לא חושבת שהמוצר שווה את המחיר הגבוה שלו, אולי רק בהנחה. הרי עם רק 8SPF ברור שנשתזף, לא?...

בכל מקרה, נחזור לחדר הכושר... בעודנו משוחחות כשאנחנו בין מכשיר החיטוב לתחת למכשיר למניעת המדלדל ביד (כן, המלח פלפל...), האוקראינית ואנוכי פצחנו בשיחה פילוסופית עמוקה על קוסמטיקה (...). מפה לשם התברר שמרוב שיזוף היא קיבלה פיגמנטציה בפנים, ממש כמוני. הסתכלתי עליה וראיתי פנים חלקות נטולות איפור (למעט עפרון גבות ורדרד מיותר) ולא הבנתי. היא הסבירה לי שהיא ניסתה כל מיני דברים, אפילו פילינג עמוק, וכלום לא ממש עזר, עד שהיא השתמשה במסכת פנים לבנה של סיסלי בשם GIVRE. היא נשבעה לי שהמוצר הזה הבהיר לה את הפיגמנטציה. אני מיד בתגובה: 'בטח היה לך כתם בהיר וסתמי'. היא אמרה שהיו לה כתמים חומים רציניים מהטראומה של השמש ומה שיש לי זה כלום לידה. טוב, הבטחתי שאבדוק את העניין. כשהיא עזבה את אזור המכשירים המשכתי לשבת שם לרגע בוהה באוויר כשאני מדמיינת את עור הפנים שלי ללא פיגמנטציה. זה היה רגע נדיר של אושר צרוף כאילו מינימום הכריזו עלי מיס יוניברס... בעודי שקועה בחלומות בהקיץ, קלטתי שהנה בעצם הזדמנות לבדוק מוצר של סיסלי שבהחלט נופל לקריטריון "הנואשות שלי" ולעשות את חברה שלי 'שמחה וטובת לב'.

סיסלי: האוקראינית  נשבעה שהמסכה הבהירה לה את הפיגמנטציה

אבל לפני שסיפרתי לחברה שלי על הגילוי המרעיש, הלכתי לראות בעיניים את "הפלא". מצאתי את המסכה בקלות על המדף, ולאחר זעזוע קל מהמחיר (560 ש"ח ל- 60 מ"ל) קלטתי שעל התווית כתוב שזו בכלל מסיכת לחות לפנים, כך שממש הייתי מבולבלת. פניתי לדיילת החברה ושאלתי אותה מה זה המוצר הזה. היא הסבירה לי שזו מסכת לחות אינטנסיבית לפנים ("מדהימה" כמובן) ושאפקט ההבהרה שסיפרו לי עליו נוצר בגלל הלימון שיש בפנים ולכן יש מי שקונות את המסכה לשימוש אחר בכלל מהיעוד שלה. לקחתי חומר מהטסטר ושמתי על היד. זו אכן מסכה סופר לבנה, משחה כמו סיד שמתייבשת אחרי המריחה. אבל הייתכן שמסכה לחות שזה אפילו לא היעוד שלה – להבהיר, תהיה מספיק אינטנסיבית ועם חומרים פעילים שיבהירו משהו כפי שנשבעה לי האוקראינית? טוב, נראה לי ששווה ניסיון, לא? מקסימום נהנה מהלחות המובטחת... אז בקרוב אתחיל להשתמש במסכה ואדווח כמובן על תוצאות הניסוי בעוד מספר חודשים בשאיפה ל- Douze Points (דוז פואה) משמח...

אזומד: הבהיר אך הותיר עור יבש מאוד

אולי זה המקום לציין שניסיתי בחורף שעבר את האזומד ג'ל רפואי 4% והוא עשה עבודה לא רעה בהבהרה, אבל המחיר היה עור סופר יבש ומבוקע וכתמים שחזרו לאחר כשלשה חודשים מהפסקת השימוש. בנוסף, עד היום ניסיתי מספר מוצרים בגרסאות קרם וסרום שמתיימרים להבהיר כתמי עור וגם חפרתי במוח לכל מי ששמעתי שהשתמשה במוצרים כאלו בשביל לשמוע התרשמויות. המסקנה שלי מאוד ברורה – אין מוצר קוסמטי שמבהיר משמעותית ונותן תוצאות שמחזיקות לאורך זמן, כך שאף מוצר לא היה שווה את ההשקעה לא של הזמן, לא של המחיר ולא של ההתעסקות בעור. כך שנותר לי רק לקוות שההצלחה הפנומנאלית בהבהרת הכתמים של האוקראינית תפעל גם עלי.

 
ID
LANCASTER
SUN CARE
Fast Tan Optimizer
Shimmering
גודל: 125 מ"ל
יצור: מונקו
מחיר: 273 ש"ח


Print Page

68 תגובות:

  1. במחיר הזה אני מקווה שתקבלי עור פנים חלק כמו ישבן של תינוק. אני סקרנית אם הוא אכן פועל.
    יש גם את מבהיר העור הזה של קליניק שכולם פמפמו לאחרונה, אם כי טרם הזדמן לי לקרוא ביקורת אובייקטיבית לגביו.

    השבמחק
  2. אני גם לא מאמינה בנסים אבל אני מאמינה בקרם הגנה. הקיץ העדפתי לוותר על שיזוף ולהישאר לבנה מאשר "לזכות" בעוד כמה כתמי שמש ונקודות פה ושם.
    אהה וגם אני אוקראינית!

    השבמחק
  3. לובה, גם אני סקרנית, פשוט אף פעם לא פגשתי מישהי שלא "מטעם" משהו שכלכך המליצה על מוצר. נראה...
    הסרום של קליניק זה פשוט קשקוש ואני לא אאמין לאף אחת שהוא מבהיר. עצם העובדה שהם השיקו אותו באמצע הקיץ מעיד על חוסר רצינות של החברה כי ידוע שלא מומלץ בכלל להשתמש במוצרים כאלו בתקופה כזו, רק בחורף.

    השבמחק
  4. מרינה, גם אני לא מאמינה בניסים, גם לא בחנוכה. אני סקפטית לגבי המוצרים האלה וכתבתי את זה מאוד בגלוי את המסקנה שלי בפסקה האחרונה. מאוד אופתע אם המוצר יעבוד ואם כן אין ספק שאמליץ עליו בחום.
    כיף לך שאת חיה עם הלובן, אני פשוט לא מסוגלת להיות לבנה, בטח לא בקיץ, זה פשוט לא יפה לי לדעתי, אני מרגישה כמו ערפד...
    ותשמעי, האוקראינית היתה מהממת חבל"ז, וגם את כל כך יפה, שאני לא מבינה, כל האוקראיניות ככה?...

    השבמחק
  5. האוקראיניות מחלחלת ומשלימים איתה בסופו של דבר.

    ל. אוקראינית גאה (בערך)

    השבמחק
  6. לא... גם את עם שמץ אוקראיניות?
    אני ממש מרגישה חריגה... ;-)

    השבמחק
  7. שמץ? נסי משהו כמו 100%
    D:

    השבמחק
  8. לימור8.9.2010, 22:59

    הקרם של לנקסטר נראה מעניין,כמה חבל שהקיץ בקושי הספקתי להיות בים וגם בזמן העלוב הזה שנשאר מהקיץ אסור לי להיחשף לשמש בגלל הניתוח :(
    לגבי סיסלי,כמה פעמים הסתכלתי בסטרוברי על מוצרים שלהם אבל ברחתי מהמחירים המבהילים...

    השבמחק
  9. קרם חביב בהחלט, גם אני לא הייתי מספיק בים לטעמי..
    את צודקת, כמו שכתבתי מחירים גבוהים גם ביחס לחברות יוקרה אחרות.
    מקווה שהניתוח עבר בהצלחה ושאת מרגישה יותר טוב :-)

    השבמחק
  10. את לא מאמינה בחנוכה? אבל זה חג אמיתי! חחחח

    בשביל לאזן פה קצת - אני לא אוקראינית :P
    מה שכן אני בהירה ואוהבת בהיר ערפדי חחח

    לאחרונה קניתי ספריי כזה של הגנה אבל אני חייבת לציין שממש קשה לי לגרום לעצמי לשים אותו בבוקר.. עם הקרם לחות + הגנה כבר השלמתי כי הוא בעצם מחליף את הקרם לחות הרגיל. וגם יש לו ריח טוב. הקרם שיזוף לא יודעת, מריח בסדר אבל עושה לי ריח של יותר מידי "ים" על הבוקר. זה בדיוק ריח שמתאים לתחילת יום עבודה.

    השבמחק
  11. מיטלי, תקראי שוב - לא מאמינה בניסים. לצערי הפיגמנטציה is here to stay... הלוואי ואני טועה.

    נשמה, מכירה את הקטע הערפדי שלך, אני גם אוהבת את הקטע אבל על אחרים, לא עלי :-)

    מבינה אותך עם הריחות, זה הקטע הכי בעייתי. גם לי יש פיספוסים, אבל אני בהחלט משתדלת למרוח כל יום. מה שאהבתי בקרם הזה שהוא בלי ריח "שתלטן", אני יכולה לשים בושם וזה לא יפריע.

    השבמחק
  12. ורדינה9.9.2010, 11:27

    אז ככה, אני לא אוקראינית אלא פולניה גאה מאד. יותר מידי, יאמרו אחרים... וככזאת, אני לא יכולה לפרגן לחברה שלך. מנהלת יחסי הציבור של סיסלי? וואללה תפסה ג'וב מה זה כיפי. בטח כל היום במסיבות עתונאים ובהתנסויות של מוצרי סיסלי. חיים יפים לה.
    חוץ מזה, מסכימה איתך לגבי האיזומד. גם אני השתמשתי בו בכתם פיגמנטציה על המחשוף. גם לא ירד הכתם וגם העור נהיה יבש מאד. נראה לי אפילו שעם השימוש הכתם גדל. יכול להיות?
    מחכה בכיליון עיניים לשמוע את הביקורת על המוצר של סיסלי. אם הוא יעשה עבורך את העבודה אני בהחלט אשקול להוציא את הסכום הזה ולרכוש מוצר של סיסלי בפעם הראשונה. בעצם בפעם השנייה. יש לי צללית פיטו שלהם והיא מעולה!
    ובהזדמנות זו - שנה טובה לכולן ובמיוחד לך Danra. שנה מטופחת, ריחנית ומבושמת!!!

    השבמחק
  13. אווו ורדינה, נציגה לפולניות כאן כמובן היתה חסרה.
    בנוגע לאזומד, כתבתי שלי הוא הבהיר אבל חוץ מעור יבש אוד הכתם חזר בסוף. לא ידעתי שזה מוצר שמתאים גם לעור הגוף, אבל יש בזה הגיון.
    הלוואי שהמוצר של סיסלי יעשה את העבודה כי אם כן הוא בהחלט יהיה שווה את הסכום הזה לדעתי.
    מה זה צללית פיטו?
    שנה טובה ומאושרת גם לך ורדינה :-)

    השבמחק
  14. קראתי שוב, זה הקטע חחח
    קראתי "מרינה, גם אני לא מאמינה בניסים, גם לא בחנוכה" ואמרתי לעצמי, למה לא להאמין בחנוכה, זה חג.. ואז נפל האסימון. ניסים. זה בחנוכה.
    אני באמת הדיוטת חגים מושלמת.
    וההודעה הזאת קרעה אותי מצחוק.
    אבל יכול להיות שזאת היתה השעה..

    מקווה בשבילך שאת טועה והפיגמנטציה לא תשאר..

    אני חושבת שיש משהו מעניין בקטע הזה של משיכה להפוך ממך. אבל אז איך את נוסעת באמת לפורטו ריקו עם אותו לבנבן זוגי?
    ואגב, אני משום מה לא ממש נמשכת להופכי. אני נמשכת לבהירים (אם גם שיער ועיניים אין כאן התנגדות ;))
    אבל אני מודה שאם יש משהו שנורא חמוד בעיני זה זוגות שהם לגמרי הפוכים בצבעים.

    העניין עם הריח הוא באמת יתרון כי כמה שנחמד לחשוב על ללכת לים על הבוקר, כשאת נכנסת לאוטו ונוסעת לעבודה זה די מתפוגג.. לעומת זאת, הריח שיש על הידיים נשאר... וכזכור, את לא בים וממש לא בדרך לשם..
    אבל אני חושבת שאני באמת אתחיל להקפיד בעניין הזה. אחרת כמו שכתבתי איפשהו אני אמשיך להראות מצחיק כזאת, ידיים שזופות וכל השאר לבן...

    השבמחק
  15. LOL את הורגת אותי, אולי זה בגלל שאנחנו בראש השנה החגים התבלבלו לך... :-))
    בואי פשוט נאמר שאם יש חופשה בפוארטו ריקו ממש לא משנה לי מי בא איתי... :-)
    גם אני מעדיפה בהירים (וספציפית את אריק, כן?...)
    דווקא את שכל כך אוהבת את החיוורון הייתי מצפה שתשים כל יום ותחדש כל שעתיים ליתר בטחון :-)

    השבמחק
  16. לימור9.9.2010, 14:12

    היי :)
    אני מאוד אוהבת את הים אבל מקפידה ללכת מוקדם בבוקר ולהימרח מכיוון שאני מאוד מפחדת מסרטן...לא נראה לי שהקי אספיק ללכת עוד לצערי.
    אני מרגישה טיפה יותר טוב אבל יקח זמן להרגיש שינוי מבחינת נשימה וכל זה..לבנתיים התפרים קצת מציקים והאף כואב אבל יהיה בסדר..תודה על הדאגה :)

    השבמחק
  17. אני חושבת שהתמכרתי סופית לבלוג שלך =))

    נהנתי מאד לקרוא אותך...

    מכירה את המוצר. בגיל ההתבגרות [לפני שנים רבות מה שמזכיר לי שאני מזדקנת ;-)]
    קיבלתי במתנה את המוצר, לאחר שהדיילת הבטיחה כי זה מה שיוכל להעביר את הפצעים לגמריי.
    לפצעים זה לא עזר, אך לאדמומיות כן...

    בסה"כ- מוצר נחמד
    ואני מחכה בקוצר רוח לשמוע את התרשמותך ממנו...

    דא"ג- אני מכירה מקרוב את חב' סיסלי, אחלה אנשים ומוצרים, אך אני לגמריי מסכימה עם מה שכתבת לגבי המחירים.

    חג שמח מקסימה!

    השבמחק
  18. שנה טובה גם לך מעיין, איזו חמודה. יש התמכרויות טובות את יודעת :-)
    את מדברת על המסכת לחות הזו של סיסלי? המליצו לך עליה לפצעים ואדמומיות? את בטוחה שזו אותה מסכה? מה היא עושה הכל? all in one? מצחיק.

    השבמחק
  19. לימור, תרגישי טוב, זה יעבור מהר בטוח.
    כל הכבוד שאת נמנעת מחשיפה לשמש, הלוואי ולי הייתה היכולת הזו. אמנם התובנה על הנזקים הגיעה בגיל מאוחר, אבל זה לא מונע ממני במאה אחוז להפסיק להחשף לשמש. זו ההתמכרות שלי...

    השבמחק
  20. תגובה לגבי המבהיר של קליניק
    אצלי ואצל אחותי הוא בכלל לא עבד, והשתמשתי בסרום יחד עם קרם הלחות .
    ולא רק שזה לא עבד , זה גרם לי להתפרצות חיצקון אדירה :(
    אז נכון שבנושא החיצקון זו תגובה אינדיבידואלית, אבל זה שלא היה שום שינוי עם הפיגמנטציה אומר משהו.
    נדמה לי שגם תוקית אמרה שזה לא ממש עבד לה :)
    חוץ מזה אני ממליצה על שילוב של רטין A (מרופא עור) ומוצרים של OBAGI (חברה מחו"ל אמנם יקר נורא אבל עובד )

    השבמחק
  21. שירה, תודה רבה על העדכון ממקור ראשון לאחר השימוש בקליניק. זה באמת לא מפתיע, מרוב שאנחנו רוצות להיפטר מהפיגמנטציה אנחנו מוכנות לנסות את הכל למרות הסקפטיות...
    מסכימה בנוגע לרטין A, שמעתי דברים טובים, אבל מאוד חשוב להוועץ עם רופא עור. לא מתאים לכל גיל ולכל בעיה. לי למשל הרופא לא אישר שימוש בזה...

    השבמחק
  22. טוב, אריק זה אריק..
    תגידי, מה נעשה ביום שני?
    או יותר נכון, מה אני יעשה?
    פרק אחרון לעונה :(

    אני באשכרה שוקלת לראות את גנריישן קיל רק בשבילו חחח

    וכן, אני די מוזרה בעניין הזה של הקרם הגנה. אני לא ברורה אפילו לעצמי..

    השבמחק
  23. אל תשאלי... עוד לא התחלתי את המרתון אבל בטוח אני גומרת עם זה בחגים. אני ממש במתח!
    בסרט הוא נראה אנורקס משהו, לא? לא רוצה שהתדמית תהרס לי, רוצה את הפנטזיה...
    ואם לא תתחילי להשתמש בקרם אין מצב שאריק יסתכל עליך אפילו... LOL

    השבמחק
  24. לא ראיתי עדיין, ואני חושבת שזאת מיני סידרה.
    לא בקטע של סדרות חיילים..

    את באמת חייבת. העונה הזאת פשוט מעולה!

    ממחר קרם הגנה! היום אני לא יודעת אם אבדוק מה קורה עוד בחוץ.. לפחות לא בשעות האור..
    ואולי הפתרון הוא פשוט לצאת רק בחושך חחח

    השבמחק
  25. היתה בכתבה על אריק תמונה משם והוא נראה מחריד...

    רק בשעות החושך? ערפדית אמיתית, מזכיר לי את הלק הערפדי מהפורום שעשתה Angel Of Moon, עכשיו יש מצב שהלק יהלום אותך...LOL
    נראה לי שקרם הגנה הוא פתרון קל יותר..

    השבמחק
  26. אני אוהבת אותו עם שיער ארוך בכל מקרה, אז התמונה שם קשה עבורי. חחחח
    האמת שהוא מזכיר שם מישהו שאני מכירה וזה מעלה מעין חצי חיוך וחצי צחוק היסטרי כזה.

    אני לא באמת יכולה לצאת רק בחושך כי אז כל הגליטרים המנצנצים שלי לא יהיו פונקציונלים ואני אוהבת אותם!

    השבמחק
  27. איפורית9.9.2010, 18:12

    היי דנה,
    הפוסט מעניין וכתוב היטב. מאוד נהניתי לקרוא ואני מסכימה לגבי המחירים של סיסלי. לגבי קרם הגנה + הבהרה: אני השתמשתי הקיץ בקרם ידיים של AHAVA עם SPF12 (מסדרת THE SOURCE) שאמור, על פי המובטח, גם להבהיר לטווח הארוך. השתמשתי בו ביומיום גם לידיים וגם לזרועות. הייתי מאוד מרוצה ממנו - הריח נעים, המרקם מצוין (לא שומני, נספג בקלות, לא משאיר צבע לבן על העור) והמחיר - הרבה יותר זול מסיסלי ומלנקסטר. לגבי ההבהרה - אני לא יודעת לאמר אם הוא עומד בהבטחות. אבל שווה לנסות...
    גם לד"ר פישר יש משהו דומה...

    השבמחק
  28. תודה איפורית, כיף לשמוע שנהנית :-)
    בנוגע לקרם הידיים, לא הפריע לך להשתמש בו בקיץ, כי הוא פחות אפקטיבי בהבהרה ככה?...
    מבינה שאפקט ההבהרה, שאני מניחה שזו הסיבה שרכשת את המוצר מלכתחילה, לא ממש עבד.
    את רק מחזקת את המסקנה שלי שמוצרים קוסמטיים (ולא משנה כמה עלו) לא מספיק חזקים לפעולה כמו הבהרה, עד כמה שהיינו רוצות שיהיו.

    השבמחק
  29. מאחלת לך המון הצלחה עם הבהרת הפיגמנטציה. אני השתמשתי בסרום החדש של קליניק (זהירות - ביקורת אובייקטיבית!) ןהפלא ופלא - שום שינוי. משהו בסרום הזה גרם לעור שלי להרגיש טוב איכשהו, והיתה לי אפילו איזו תחושה של שיפור, אבל צילמתי לפני ואחרי, ואיפה שהיתה פיגמנטציה - היא נשארה. וזה למרות שהפיגמנטציה אצלי היא מינורית לגמרי וכמעט בלתי נראית.
    מחכה לדיווחים על סיסלי.

    השבמחק
  30. וניטי, יפה לך ביקורת אובייקטיבית, כי כמו לובה לא מצאתי כזו ברשת על הסרום של קליניק. כמה רעש ככה אוויר. העניין עם הסרום הזה שכמה שהוא אולי עושה נעים, זו לא המטרה, אנחנו מצפות שהוא יבהיר כמו ההבטחה. ממש לא מפתיע שלא הצליח, אפילו לא בכתמים מינורים כמו שלך.
    מקווה גם שהסיסלי יעשה משהו כפי שהצהירה האוקראינית שעשה לה, למרות הסקפטיות שלי מיכולת ההבהרה של מוצרים קוסמטיים.

    השבמחק
  31. בהחלט התמכרות כיפית =)

    וזהו אותו המוצר- מסכת הבהרה.

    כנראה שהדיילת מאד מאד רצתה למכור, אז היא טענה שזה עוזר לפצעי בגרות.
    זה לא נועד לפצעים, אך לאדמומיות מעט עזר.
    מחכה לשמוע מה את חושבת עליו... =)

    השבמחק
  32. איזה קטע מעיין... נראה לי גם שרצתה למכור...
    וכמו שכתבתי בפוסט, זו בכלל מסכת לחות, לא הבהרה לא לטיפול בפצעים או אדמומיות ולא נעליים...ובכל זאת יש הצהרות שהיא עושה הכל :-)

    השבמחק
  33. אחרי שעברנו את הקיץ הזה פיגמנטציה זה באמת הנושא הכואב ביותר.
    אני לבנה כמו סיד, לכן גם עם קרם הגנה אני מקבלת שיזוף קל עד בינוני בקיץ. וגם עם קרם הגנה יוצאים לי נמשים על הכתפיים ועל הפנים, במיוחד באיזור של מתחת לעיניים ועל האף. זה עדיין במצב מאוד קל לכן עוד לא ניסיתי קרמים או משחות שמורידות את זה. בהתחלה שקלתי לנסות את החדש של קליניק, אבל אחרי שהתעלפתי מהמחיר - ויתרתי (ועל סיסלי בכלל אין מה לדבר)

    לגבי לנקסטר - זה בעצם לא מגן מהשמש כמו קרם הגנה רגיל + נותן שיזוף עמוק יותר? כי SPF8 זה הרי כלום כמו שאמרת. זה תמיד מפתה להשתזף קצת, אבל אז אני מדמיינת את עצמי בגיל 50 ככה, כולי עם כתמים והחשק עובר.

    אני מודה שאני מכורה קשה מאוד ל"דם אמיתי"! אני לא מאמינה שהעונה הזאת כבר נגמרת. מילה אחת: אריק...

    השבמחק
  34. עדן, כמו שכתבתי בפוסט, מתברר שאין גבול לנמשים ולנקודות החן, ומה שיוצא אצלי גם נשאר בשמחה... )-:
    אבל מילא זה, הפיגמנטציה זו הזוועה האמיתית. מבאס.
    טוב שויתרת על הקליניק, גם ככה מתברר שהוא לא עוזר (כפי שאת יכולה גם לקרוא בתגובות כאן).
    הלנקסטר הקטע שלו שהוא סוג של "מאיץ שיזוף" לא רק הגנה של "רק" 8SPF. לצערי בניגוד אליך החשק להשתזף לא עובר כשאני מדמיינת את עצמי עם כתמים בגיל 50 או בכל גיל שהוא. שריטה קשה, אני יודעת...
    וגם את עם אריק? תשמעי, יש לנו גם את מיטל ומרינה אז צריך לפתוח לו מועדון מעריצים כאן...

    השבמחק
  35. אין מקום שאין לאריק מועדון מעריצות.. חחחח

    ניסית לחשוב רגע לא על אריק אלא על אלכסנדר?
    הצרות שלך, באמת!
    לו אסור בתכלית האיסור להשתזף...
    זה קצת מוזר כשחושבים על זה, או לי לפחות זה מוזר שיכול להיות למישהו בחוזה כזה סעיף. אבל יש.
    קראתי איפשהו על ביל שהתלונן שהוא מגיע מאנגליה האפורה ונאלץ להתחבא מהשמש..

    ואגב, השטות הזאת של גיל 50 ממש לא עושה עלי רושם. כמו שאומרים לי - איך יראו הקעקועים שלך כשתהיי כולך מקומטת..
    נו, אז אם אני כולי מקומטת, זה לא שאתחיל ללכת עם חולצות בטן עם מחשוף עד הפופיק שיחשפו את הקעקועים שלי..

    אף אחד לא נהנה מתוצרי הלוואי של ההזדקנות וזה ממש לא משנה אם נהיה מלאות בנקודות או בצבע של קעקועים ;)
    כ"כ בא לי עוד קעקוע שניים..

    השבמחק
  36. מיטלי, בתודעה שלי אין בכלל אלכסנדר, רק אריק!
    מבינה אותך עם הגיל והקעקועים, מפרגנות! אצלי אמנם הזקנה מבאסת במחשבה וגם תוצרי הלוואי כפי שהגדרת מבאסים, אבל כלום לא מונע ממני את החיבה לשיזוף, או לפחות ללוק השזוף...

    השבמחק
  37. את יודעת שפתאום הזכרת לי את סוקי?
    בספרים היא כל הזמן אומרת שהיא לא שותה ולא מעשנת, ומקפידה לעשות פעילות גופנית אבל משהו אחד היא לא יכולה לוותר - שיזוף!

    והתודעה שלי מכילה גם את אריק וגם את אלכסנדר..

    השבמחק
  38. וואלה מיטל, באמת נשמע כמוני התיאור של סוקי, אין על שיזוף! ושתינו גם בלונדיניות...
    ובנוגע למיסטר אלכס, אנחנו צריכות להיות שונות במשהו, לא? אז קחי את אלכסנדר ותשאירי לי את אריק LOL

    השבמחק
  39. סבבה, סגרנו!

    לא נראה לי שאתן באמת דומות, לא לדמות בספר שאמורה להיות לא שמנמונת אבל אישהו באמצע (ממש לא כמו השחקנית..) וגם צריכה להיות "בוזמית" במיוחד לפי הספרים..

    השבמחק
  40. ברור, לא באמת דומות חוץ ממה שכתבנו קודם...
    מה זה "בוזומית"???...

    השבמחק
  41. בעברית -בעלת פרונט מרשים..

    השבמחק
  42. הבנתי. אז אני "בוזומית" אינדיד...

    השבמחק
  43. טוב אחרי הכל ההכרות שלנו היא רק עם כפות הידיים אז הרבצתי ניחוש חחח

    השבמחק
  44. כן, בהחלט מטעה :-)

    השבמחק
  45. לי כנראה יש issue (אם לא נגיד "שריטה") עם כל העניין של זקנה, אז אני וקרם הגנה כנראה לא נפרד לנצח.

    אריק הוא גם לא הטיפוס שלי בחיים, אבל הדמות שלו פשוט הורסת את הבריאות. חבל שזה הפרק האחרון ביום שני.

    השבמחק
  46. כל הכבוד לך עדן, תמשיכי עם קרם ההגנה!
    אני שמה רק בפנים באופן יומיומי קליניק סופר סיטי בלוק 40SPF שגם "חי" טוב עם מייק אפ מעליו.

    אריק אכן הורס את הבריאות שאין דברים כאלה!
    מתכננת מרתון בחגים לראות את כל העונה...

    השבמחק
  47. דנרה, מצחיקה אחת.
    פיספסתי את הפוסט הקודם, אז הנה פה שנה טובה
    הבלוג שלך מקסים. באמת.
    לא מכירה קרם פלא לפיגמנטציה חוץ מהמנעות מהשמש.
    גם אני פגשתי פעם אוקראינית עם עור למות. ולה דווקא היו סודות "הנד מייד" לשימור עור הפנים. לא מתאים לכתוב על זה בכלל... והיא היתה רצינית:)

    השבמחק
  48. אורית ממי, מה הצחיק אותך?....
    שנה טובה יקירתי, תודה על הפרגון. ואין דבר כזה לפספס פוסט תמיד אפשר להגיב :-)
    את צודקת, המנעות מהשמש זה ללכת על בטוח, אבל אם נלך רק על בטוח איך נהנה ממשהו?... ;-) אני לא יכולה בלי השיזוף, אמיתי או לא. עכשיו נותר לקוות שיש דרך להעלים בצורה קוסמטית את הפיגמנטציה, מקסימום נישאר איתה כקישוט לפנים...
    ואם יש לך סודות מאוקראינית חלקה, אז בבקשה ממך, אל תתביישי, פרגני לכולנו את הסוד (מביך ככל שיהיה)...

    השבמחק
  49. אנונימי11.9.2010, 11:43

    הזה של לנקסטר עכשיו במצבע ?
    ד"א גם אני משתמשמת בג'ל הזה והוא מעלים לי כמתים ולצערי מחזיר אותם אז אני מדי פעם שמה כל הזמן

    השבמחק
  50. הי אנונימית, לפי מה שראיתי כל מוצרי השמש של לנקסטר החודש במבצע.
    זו באמת הבעיה עם הג'ל של אזומד, שהוא לא נותן תוצאות בהבהרה לאורך זמן. אני הפסקתי להשתמש בגלל היובש הרציני שהוא עשה לי באזור הפיגמנטציה.

    השבמחק
  51. אנונימי11.9.2010, 16:42

    לא ממש הבנתי עם הלקסטר עזר בסוף בשיזוף?

    השבמחק
  52. הוא עזר בשיזוף אנונימית, אבל כמו שכתבתי, אני לא בטוחה שלא היתה מתקבלת תוצאה דומה עם כל קרם הגנה עם 8SPF ולא בהכרח רק עם משהו שמוגדר כ'מאיץ שיזוף'.
    מה שכן, הוא העניק לעור מיד לאחר המריחה מראה בוהק, בריא ויפה וממש לא דביק כמו קרמים אחרים.

    השבמחק
  53. הי,אני חולת שיזוף מגיל צעיר מאוד,,,שעות אני יכולה להיות בים בטן גב ושוב בטן גב,,,עד שאני מקבלת צבע מהמם,,,לעיתים משתזפת ללא קרם הגנה,,,בשנתיים האחרונות אין לי הרבה זמן ולכן משתזפת במכונת שיזוף ומקבלת גוון יפה.נכון שהשיזוף לא בריא וגורם להזדקנות העור אך אני לא יכולה לוותר כי עושה את העור חלק ויפה,אני לא בנויה להתזות ולמריחות.לגבי המחירים של ססלי איזו הגזמה!

    השבמחק
  54. בק, גם אני ככה. למרות המודעות לכל הנזקים פשוט אי אפשר להפסיק... אני לא הולכת למכוני שיזוף כי הקרינה שם נראית לי אובר, אבל בגלל הנמשים ושות' אני בשנים האחרונות רק עם שיזוף מלאכותי...
    יש אולי קבוצת תמיכה ל"משתזפים אנונימיים"?.... ;-)
    סיסלי זה ידוע, אבל אם הקרם הזה אכן יעזור לפיגמנטציה, אני מוכנה לשלם כל מחיר כל עוד הפתרון הוא קוסמטי כזה ולא כימי או יותר מזה.

    השבמחק
  55. ורדינה12.9.2010, 9:09

    דאנרה, מגיבה באיחור לגבי שאלתך על הצלליות של סיסלי. הן מכילות תמציות בוטאניות (מצמחים) ויש להן מרקם קטיפתי. הן באמת מיוחדות וגם עמידות לאורך זמן. אני מאד אוהבת להשתמש בהן. בהחלט רואים את ההבדל!
    שבוע טוב!

    השבמחק
  56. תודה ורדינה על ההמלצה.
    אלך להתרשם בסטנד שלהם.

    השבמחק
  57. אנונימי15.9.2010, 20:25

    או!!! אז לגבי ההבהרה, יש משהו של כריסטינה במחיר ובתוצרת ישראלית. איכותי לא פחות.
    אני מרחתי רק פעמיים בשבוע {זה קרם} על הרגליים שהיו מלאות בפיגמנטצייה מצלקות- היום יש לי רגליים מדהימות.
    וכולי אגב, עכשיו פורטוריקנית, הודות לחשיפה של 18 חודש לשמש.
    נראה מה יקרה ב- ואחרי החורף.

    השבמחק
  58. וואלה נטע? איזה כיף לך! טוב לדעת, למרות שיש הבדל בכתמים מסוגים שונים, אם זה מצלקת, שמש וגלולות, הריון וכו'. מענין אם זה קרם שמתאים גם לפנים או שיש להם משהו יעודי אחר.
    ומקנאה בך על השיזוף כמובן!!!

    השבמחק
  59. טוב עכשיו סיקרנת אותי נורא. כמוכת נמשים וכמה כתמי פיגמנטציה חביבים תודות ללידה ולחשיפה לשמש [כן כן, גם עם מקדם הגנה] אני עכשיו ממש סקרנית לשמוע אם הסיסלי עובדת או לא. המחיר גרם לי לשבץ קל אז הלכתי לפשפש בסטרוברי אבל לא היתה שם המסכה הזו.

    אז שישב לך על המצפון - כל נמשיי תלויים בך כעת! :-P

    השבמחק
  60. נשמה, כבר פרסמתי את התוצאות ולצערי שלא יהיו לך ציפיות...:
    http://danrasvault.blogspot.com/2011/03/blog-post.html
    נמשייך ונמשיי יצטרכו למצוא משהו אחר להיתלות בו :-(....LOL

    השבמחק
  61. רק עכשיו שמתי לב שזה פוסט ישן [לא זכור לי משום מה שקראתי אותו או את התוצאות...] . אני מאשימה את העייפות הכללית שלי .

    השבמחק
  62. טוב שכחי ממה שכתבי לפני דקה. נזכרתי שזה הפוסט שהגבתי לך בו . ונזכרתי שבעתם קראתי הכל LOL

    עייפה מאוד כבר אמרתי ?

    השבמחק
  63. שכחתי מותק.
    לכי לישון, כי שום מסכה לא תעזור לסימני העייפות שלנו, אה?.... :-)

    השבמחק
  64. אנונימי13.6.2011, 23:30

    היי דנרה, אני ממש לא מ"טעם". עדיין ממליצה לך לנסות את הסרום להבהרה מהסדרה של ווייט לוסנסי Concentrated Brightening Serum Anti-Dark Spots של שיסיידו. עלי הוא עבד פלאים והבהיר פיגמטציה עיקשת שהיתה קיימת מספר לא מבוטל של שנים על פני שחשבתי שכבר נגזר עלי לחיות איתה לנצח... בארץ הסרום יקר אימים אך בדיוטי פרי אפשר להשיגו במחיר מוזל יותר (כמעט חצי מחיר) והוא שווה כל שקל. מקווה שסוף סוף אני מצליחה להגיב פה עכשיו. כבר חודשים אני מנסה ללא הצלחה...בהצלחה ! לידיה

    השבמחק
  65. אנונימי13.6.2011, 23:37

    ועוד משהו, ממליצה לך להשתמש בסרום בלילה בלבד לפני השינה! ובמהלך היום להשתמש במקדם הגנה 15-20 SPF לא צריך יותר מזה. לילה טוב, לידיה.

    השבמחק
  66. הי לידיה - תודה רבה על ההמלצה!
    אחרי שכתבתי את הפוסט הזה ואת הפוסט עם התוצאות של המסכה, קיבלתי המון המלצות למוצרים קוסמטיים שהבהירו לאחרות. אני מאוד מתלבטת אם לנסות אותם או לא. כתבתי גם את זה של שיסיידו שהמלצת. מעניין שכתבת שהוא הבהיר פיגמנטציה של שנים, מאוד קשה להתמודד עם פיגמנטציה שהתמקמה ומצאה "בית חם"...
    בכל מקרה, בגלל שטיפולי הבהרה לא מומלצים בקיץ, אצטרך לחכות עכשיו לחורף בשביל ההתנסויות החדשות.

    השבמחק
  67. אנונימי14.6.2011, 0:05

    הסרום הפתיע גם אותי, אחרי שניסיתי כמעט הכל על הכתמים "העתיקים". נתקלתי בו בפעם הראשונה בדיוטי פרי של הונג קונג לפני כ-7 שנים. אני מקפידה למרוח בכל לילה למרות שכבר אין לי ממש כתמים בכדי לשמר את התוצאות הנהדרות. ושוב אני חוזרת ומבהירה אני לא באה מתחום היופי, ולא קשורה בקשרים כלשהם לשיסיידו, אני כמוך פריקית של איפור וטיפוח מושבעת (חושבת כרגע להתמקצע בתחום האיפור שאני מאוד מוכשרת בו...). וכן, אני משתמשת בו גם בקייץ, כפי שהזכרתי לעיל לפני השינה בלבד ומקפידה על מריחת קרם הגנה בעל SPF20 בכל בוקר והתוצאות נשמרות, נקודה:-) טוב, הגיע זמן לישון, אני כבר לא רואה בעיניים...לילה טוב. מתה על הבלוג שלך!!!!

    השבמחק
  68. את משתמשת בו בקיץ, באמת?
    אמנם אני משתמשת קבוע ב- SPF 40 של קליניק בקיץ, אבל עדיין...
    נשמע מאוד מפתה בכל מקרה והרי קל לפתות אותי בלהבטיח שהפיגמנטציה תיעלם...LOL
    המוצר יבדק מקווה שבהקדם!
    המון תודה לידיה :-)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails