23 באוגוסט 2010

קטקטים צבעוניים קיציים



זה לא סוד שאני מאוד אוהבת לקים ושיש לי המון מהם במבחר גוונים, גימורים, מרקמים וכמובן - מותגים. זה גם לא סוד שאני חושבת שזה מוצר נשי מובהק ומכאן שהוא גם מוצר חובה לטעמי. באופן טבעי, הלקים שאני רוכשת כולם בגודל רגיל. עם זאת מדי פעם מתגנבת לי המחשבה לרכוש לקים מוקטנים, אולי בעיקר בגלל האריזות החמודות והמעוצבות שלהם. אבל באותה מהירות שהמחשבה הזו מגיעה כך היא גם נעלמת בתירוצים שונים של 'מה אני מסכנה? לא יכולה לקנות לעצמי גודל רגיל? את מי זה מעניין בכלל אריזות מעוצבות שהולכות לפח?'...

Left: 3-way glaze, Haute As Hello, Knockout Pout, Demure Vixen, Pretty Edgy

ובכל זאת החלטתי לעשות ניסוי ולבדוק את העניין הזה של הלקים מוקטנים. החלטתי לקנות את רביעיית הלקים המוקטנת מה- Summer collection של Essie, שאגב, כל הסווטצ'ים האיכותיים של הקולקציה הזו שמצאתי ברשת עברו פוטו שופ שלא יבייש פוסטר של דוגמנית לבגדי ים בשלט חוצות. ולענייני הקטקטים – כל לק מגיע בגודל של 5 מ"ל במקום הגודל הרגיל של 15 מ"ל, כלומר שליש כמות. אני חושבת שהטריגר שלי לבחור דווקא ברביעייה הזו היה ה- Haute As Hello הקורלי. אמנם הלקים הכחולים היו מאוד אופנתיים הקיץ, אבל הגוון הקורלי הפך לסופר טרנדי העונה וכבר כתבתי שנראה שהשתלט הקיץ על כל אלמנט צרכני בחיינו ונראה שילווה אותנו עוד תקופה לפני שיעלם. אפילו הקדשתי לעניין טרנד הקורלים סדרת פוסטים: הראשון על שפתונים, השני על סמקים והשלישי על לקים.

Haute As Hello: קורלי מאכזב

לא מפתיע שהתחלתי את הניסוי שלי עם הקטקטים ב- Haute As Hello שעליו נשענה הרכישה הזו. נראה שהביטוי 'כגודל הציפייה כך גודל האכזבה' מתאים במיוחד במקרה הזה. מדובר על לק בגוון קורל ורדרד טיפקסי עם מריחה סופר בעייתית ולא אחידה. שתי שכבות אמורות להספיק לאטימות אבל בגלל המריחה הבעייתית כדאי להוסיף שכבה שלישית. הדבר המטריד ביותר הוא שזו הפעם הראשונה שאני נתקלת בבועות בלק של ESSIE לאחר המריחה. כאילו לא מספיקה הפורמולה הבעייתית נוצרות גם בועות קטנטנות על כל משטח הציפורן. מ ז ע ז ע ! ולא, לא מדובר על בועות עקב ניעור הבקבוק או משהו. לאחר שני ניסיונות הבנתי שזה הלק ואין מה לעשות.

שהמריחה היפה בתמונה לא תבלבל...
מימין Haute As Hello משמאל Tart Deco

כמעט כמו כל לק קורלי שיוצא העונה מתבקשת ההשוואה ל- Tart Deco הקורל המנצח של הקיץ. כשבוחנים אותם יחד מבינים עד כמה הם ממש, אבל ממש, שונים. ה- Tart Deco הינו אפרסקי בוהק אלגנטי נשי ומעודן בעוד שהגוון של ה- Haute As Hello ממש בולט וצעיר אבל יש בו משהו מאוד מלאכותי וטיפקסי. לכן אם הייתי צריכה לבחור ביניהם ברור שה- Tart Deco היה לוקח ברגע.

Knockout Pout: קיבל מחמאות

ה- Knockout Pout בעל תכונות זהות בדיוק ל- Haute As Hello רק בורוד מסטיק חזק. מעט ניאוני, טיפקסי, מלאכותי ומעצבן לי בעיניים. כל מילה נוספת עליו מיותרת לדעתי. עם זאת, זה הלק שקצר הכי הרבה מחמאות מהרביעייה הזו. כנראה שבאמת הכל עניין של טעם...

Demure Vixen: גוון מרדים

הגוון הרגוע והסולידי ביותר ברביעייה הוא ה- Demure Vixen. כשמסתכלים על הבקבוק הוא נראה מיוחד שכן יש לו מטאליות ורדרדה ומבטיחה. אבל כל ההבטחות נעלמות להן ברגע שמורחים את הפורמולה המעט שקפקפה על הציפורניים. אמנם שתי שכבות מספיקות לאטימות סבירה, אבל בפועל על הציפורניים נעלמת המטאליות הורודה וניתן לשים אליה לב רק באור ורק אם מתאמצים. הגוון הזה כל כך משמים שיום אחרי שמרחתי אותו בער לי להוריד אותו. אבל שרדתי איתו לצורך הבדיקה ארבעה ימים תמימים. ואם הוא כל כך בהיר ומרדים אני לא רוצה לדמיין איך ה- Miss Matched מאותה הקולקציה שנראה אותו גוון רק הרבה יותר בהיר (שלא היה חלק מהרביעייה הזו)...

Pretty Edgy: גוון מיוחד ונדיר

ה- Pretty Edgy הוא הגוון המיוחד ביותר ברביעייה – ירוק. לא ירוק בקבוק, לא ירוק זית ולא ירוק זוהר. פשוט ירוק. כמו דשא בריא, אפילו בריא מאוד. בעצם דשא מלאכותי. נקי ומהמם. קשה מאוד לסביבה להישאר אדישה לגוון הזה. התגובות שקיבלתי ללק נעו בין מבטים של חוסר הבנה, רחמים ו/או זעזוע, לבין מחמאות היסטריות מאושיות אופנה, פשיוניסטיות וממי שכן מחוברות/ים לטרנדים. אני חושבת שזה הלק היחיד ברביעייה ששווה לרכוש אותו בגודל הרגיל ולו רק בגלל הגוון הייחודי והנדיר שלו.

With Top 3-way glaze:
Haute As Hello, Knockout Pout, Demure Vixen, Pretty Edgy

אז אם אסכם את ההתנסות שלי עם רביעיית הלקים הזו, אפשר להצביע בגדול על מספר מאפיינים משותפים:

נתחיל בגימור שלהם שאינו מבריק מספיק ודורש טופ. השתמשתי עם כולם ב- Top 3-way glaze שאני מאוד אוהבת ויש לי אותו גם בגודל רגיל וגם מוקטן שקיבלתי פעם מתנה על איזו רכישה אינטרנטית. משום מה הטופ הסופר מבריק הזה "נספג" איכשהו בלקים ולא בא לידי ביטוי כמו על לקים אחרים של Essie. ממש תופעה מוזרה.


רגיל ומוקטן: הברק נספג בלק...
3-way glaze

בנוסף זו המריחה המאוד בעייתית ומעצבנת שלהם, שגם ככה הפורמולה של Essie אף פעם לא הצטיינה בה. במקרה של הורוד והקורל זה בעייתי וקיצוני אפילו יותר!

אבל אני חושבת שהדבר המרכזי שמשותף לכל הגוונים ברביעייה זו העמידות הממש לא מרשימה שלהם. בתור מי שנוהגת להחליף לק פעם בשבוע ושבמשך חמישה ימים הוא בדרך כלל נראה מושלם, הלקים האלו כבר ביום השני-שלישי התחילו להראות סימני מצוקה. ה- Pretty Edgy טיפה יותר עמיד מהאחרים. מאכזב בהחלט.

קטקטים צבעוניים ומאכזבים. בלי פלאש:
Haute As Hello, Knockout Pout, Demure Vixen, Pretty Edgy

בשורה התחתונה – לק מוקטן זה לדעתי פחות נוח למריחה וגם פחות משתלם, שכן לק בגודל רגיל של 15 מ"ל עולה 8 דולר ואילו רביעייה מוקטנת של 5 מ"ל כל אחד עולה 17 דולר, וזה עוד לפני מבצעים והנחות אז תעשו לבד את החשבון. מה שכן זה פרקטי במקרה שמדובר עבור הרוכשת בגוון חריג, אופנתי נקודתי או לא לביש וגם מאפשר התחדשות שוטפת בטרנדים וקולקציות חדשות שמושקות חדשות לבקרים. ובנוגע לרביעייה הנוכחית ועד כמה שאני מחובבות המותג Essie, ממש לא מדובר על איזו רביעייה היסטרית ומסעירה ואפשר לדלג עליה הישר לקולקציה הבאה.


ID
Essie
Summer Collection 4pc mini
Haute As Hello, Knockout Pout, Demure Vixen, Pretty Edgy
גודל: 5 מ"ל
יצור: ארה"ב
מחיר: 17 דולר



62 תגובות:

  1. אפ יש דבר שיכול לחרפן אותי לגמרי בלק - זה הבועות. ועוד בלקים של חברה כל כך טובה כמו Essie. ממש מוזר.
    לגבי הצבעים אני מסכימה איתך, לא חידשו לנו הרבה.
    הירוק יפה בעיניי אבל לא הייתי שמה אותו בחיים. אהבתי את Demure vixen בבקבוק, אבל בסווטצ'ים הוא נראה "לא בשר ולא חלב".

    השבמחק
  2. את צודקת edenable, לא מצפה לזה מאף חברה מקצועית בתחום. הצבעים בקולקציה יפים אבל לא מחדשים כלום עם פורמולה גרועה במיוחד. ה- Demure vixen אכן פרווה לגמרי... מאוד מאכזב.

    השבמחק
  3. מעולם לא אהבתי את אסיץ ניסיתי אותם והם פשוט לא עבדו עבורי. אולי הלקים (מבחינת הגוונים) בהחלט קלאסיים ומתאימים לרוב האוכלוסיה ואני יכולה לראות בזה יתרון.. אבל lets face it המריחה של רובם מזעזעת, המברשת לא נוחה ובקצרה אני בטוחה שאת רובם אם לא כולם אפשר למצוא אצל חברות אחרות.. ובטח שלא לשלם 8$ כמו שלאחרונה הם עולים :/

    באשר לגוונים? לאף אחד מהם לא התחברתי. גם לא לירוק שעשוי להיות מעניין אבל החוסר שלו אפילו בברק משמים אותי לחלוטין..

    אם מותר להיות פולנית לשניה, התבלבלתי מתחת לתמונה של ההשוואה בין הטארט דקו להויטה. נראה לי בכל אופן..
    דווקא בסווץ הלק הכי מעניין נראה הויקסן, אבל אם את אומרת שהוא נראה דהוי ולא רואים אפילו את הברק שלו אני יאמין לך..

    עדיין לא דגמתי לקים מוקטנים אולי בגלל שאני לרוב אוהבת גוונים מסוימים מתוך קולקציה ולא את כולה. יתכן ויום אחד זה ישתנה, אבל עם הקולקציות שיצאו לאחרונה זה ממש לא הרגיש לי ככה..
    גם מאק שיצאו לאחרונה השמימו אותי וחבל שכך.. בהתחלה ראיתי איזשהו פוטנציאל וכשהגיעו הסווצ'ים...

    השבמחק
  4. ולפני שאני שוכחת.. טוב נו טכית זה כבר אחרי..
    אוי איך התעלפתי מהתמונה מ True Blood...
    מחכה לפרק של היום (אתמול)...

    השבמחק
  5. מיטלי, אם את מתארת ככה את הלקים של Essie אני לא יודעת איזה תיאורים יהיו לך ללקים האלה. פשוט פורמולה מחרידה מתמיד...

    לא הבנתי את הבלבול שלך בתמונת ההשואה, מה בלבל אותך בדיוק?

    התמונה של True Blood כל כך הורסת שיש להם מקום של כבוד אצלי. אני מורידה את הפרקים ואז רואה במרתון כמה יחד אז אני עוד לא בקצב שלך כי הורדתי כבר את העונה השלישית אבל עוד לא ראיתי אף פרק... צריך זמן לזה...

    השבמחק
  6. על הנוסחה של אסי כל מילה מיותרת. אני באמת לא מבינה למה אנשים ממשיכים לרכוש משהו שהם לא אוהבים את הפורמולה שלו. מבחינתי חלק מה"הנאה" מהלק היא במריחה וכל ההתעסקות. אם זה סיוט אז בשביל מה? מאותה סיבה אני חושבת יש בנות שפשוט לא מורחות גליטרים.

    הבלבול שבתמונה אני חושבת שבצד שמאל יש את Tart Deco ובצד ימין יש את Haute As Hello
    כי לפי מה שאני יודעת הטארט דקו הוא סוג של "כתום" ונראה לי שה ה Haute הוא ורוד.
    ואת כתבת הפוך מבחינת הימין-שמאל.

    ולגבי דם אמיתי. אני מורידה בבוקר שאחרי את הפרק (הפרקים משודרים ביום ראשון ואני מורידה ביום שני על הבוקר) ככה שכשאני חוזרת מהעבודה ביום שני אני צופה בפרק. אין מצב אצלי לחכות מעבר לזה. כבר קרה לי שהפרק לא ירד בשני אז קמתי מוקדם בשלישי לראות את הפרק. חוץ מזה שדווקא לראות במרוכז כביכול לוקח יותר זמן..

    את מחובבי אריק או ביל?

    השבמחק
  7. אני חמה-חמה-חמה על הירוק~!!!

    השבמחק
  8. הלק הזה הורסססס! לבעלות טעם משובח בלבד!

    השבמחק
  9. מיטל, הבנתי את הבלבול, אבל קשה מאוד לתפוס את הצבע בתמונות אבל הכיתוב מדויק מתחת לתמונה. בצילום הפיגמנט מקבל ביטוי מוגזם וההשוואה מתעוותת...

    ומה נראה לך? ברור שאריק החתיךךךךךךךך!

    השבמחק
  10. הירוק הורס ואני מוכרחה לציין שלא זכור לי שהפורמולה שלו נוראית כל כך.
    אני חושבת שחלק גדול מהבעיה שאת מתארת ייחודי לבקבוקונים הקטנים. גיליתי בעיה דומה עם בקבוקי המיני של קולקציית השרק של OPI ומאז נשבעתי לעצמי לא לקנות יותר לקים בגדלים כאלה.
    בקבוקונים קטנים הם פתרון טוב עבור גוונים לשימוש חד פעמי, מצד שני אחרי שתי מריחות את כבר מרגישה שרוקנת את הבקבוק..מבאס.

    השבמחק
  11. לא מפתיע במיוחד שגם אני ממעריצי אריק..
    מפתיע דווקא ש*את* ממעריצי אריק ולא ראית את הפרק הראשון... ~שיעול Hint~ ~שיעול Hint~

    השבמחק
  12. לאאאאאאאאא אל תגלי לי מיטל...

    השבמחק
  13. לובה, הירוק אכן הורס, הפורמולה שלו יותר סמיכה מהממוצע של אסי, קשה מאוד לשלוט בכמות החומר שיוצאת ובגלל זה המריחה לא אחידה.
    לא חשבתי שזה בגלל המוקטן, אבל יש מצב שאת צודקת, המברשת של המוקטן תורמת לבעייתיות והקושי במריחה הפורמולה הזו.
    כמוך, גם אני לא מתעתדת לרכוש מוקטנים יותר.

    השבמחק
  14. אני רק אומרת Check out the view בלי שום קשר לעלילה עצמה.. שכמובן שאין סיכוי שאני אגיד לך עליה מילה.
    חוץ מ - "ואו" אבל זאת התייחסות לכל העונה באופן כללי ואת יודעת מה, על כל הסידרה. ולאור כל זאת, העונה הרביעית סביר להניח שתשבור אותי סופית (כיוון שהיא עוקבת אחרי הספר הרביעי.. שכמובן שקראתי את כל העשרה..)

    השבמחק
  15. גררר, טוב, נראה לי שבסופ"ש אעשה מרתון. כבר יותר מדי מדברים על זה ואני לא בעניינים...

    השבמחק
  16. מחכה לרשמים.. :)

    השבמחק
  17. הצבעים נראים טוב אבל כמי שמנוסה בכמה ערכות מיני , זה אף פעם לא אותו דבר. המברשות על הפנים . העיצוב...זה מה שנותר. הפורמולה של אסי לא גרועה אבל לעיתים יש להם טובים יותר וטובים פחות. זה נורא תלוי.
    לא אהבתי אף קולקציה של אסי בשנה האחרונה לצערי.

    השבמחק
  18. אכן התנסות קשה יקירתי... בתור חובבת Essie מאוד התאכזבתי מהמוקטנים האלו.

    השבמחק
  19. ורדינה23.8.2010, 19:43

    גם אני חובבת Essie , אבל לאור הביקורת אני אמשיך לקנות את הלקים המעולים של רבלון. הגעתי מזמן למסקנה שאין עליהם. גם מבחינת מירקם וגם מבחינת עמידות.

    השבמחק
  20. ורדינה, אני אוהבת לגוון. אין ספק שה- essie שולט אצלי באוסף הלקים אבל יש לי מכל החברות המקצועיות כמו צ'יינה גלייז, OPI, קולור קלאב וכו'.
    רבלון יש לי איזה שלשה והם חביבים בהחלט.

    השבמחק
  21. מסכימה איתך על כל מילה.
    המריחה שלהם נוראית!!
    והייבוש גם לקח לי יובלות...

    עמידות כנ"ל...

    השבמחק
  22. פיצ'ה - צרת רבים חצי נחמה... ;-)

    השבמחק
  23. רציתי לנסות את המיני אבל ירד לי עכשיו החשק.אני כמו מיטל בדם אמיתי-מורידה יום אחרי פרק ולא מפספסת אף פעם. גאונות ואריק...יאמי

    השבמחק
  24. מרינה, לא מספיק מיטל עכשיו את מחממת אותי על הסדרה?? אני מרגישה כל כך מנותקת! ואכן אריק יאמי שחבל"ז!!!
    אם בא לך מיני ממליצה לך אולי לנסות מיני אחר, זה באמת לא משהו. אכן מבאס...

    השבמחק
  25. האמת לא מעניינים אותי כרגע לקים אחרים חוץ מהלק אחד שיצא למאק עוד מעט (עם ה-FELINE) ולק של שאנל שהיום בדקתי ועדיין לא הגיע לארץ.משום מה הכל (למה אין איקונים כשצריך אותם?!) בלה....

    השבמחק
  26. במאק אני לא משקיעה יותר בלקים. ממש נקודת החולשה שלהם. היחיד שהפתיע אותי זה הכחול שיצא בקולקציית לונדון שהיה מוצלח גם בפורמולה וגם בגוון.
    על איזה שאנל את מדברת? ה- Paradoxal הסגול?

    השבמחק
  27. בשביל הצבע הזה אני בהחלט אקנה.סדרך כלל אני גם לא ממש מתעניינת בלקים שלהם. Formidable יוצא עם קולקציית הדיסני שלהם ולא עם ה-FELINE.
    לגבי שאנל-כן הפרדוקסל.האם הוא שווה את הסכום עתק שלו? לא ממש. מה שכן - DUPE יותר זול לא מצאתי עד עכשיו.
    http://www.temptalia.com/mac-venomous-villains-maleficent-review-photos-swatches

    השבמחק
  28. כל קולקציית דיסני נראה חבל"ז. הלקים אכן מהממים, אבל לא נראה לי שאקנה אותם. אגב, אורלי יצאו עם גוונים קצת דומים אבל אין בארץ.
    השאנל - היה צפוי שזה הגוון, גם אני שמתי עליו עין. בהחלט טעם משובח. אני אם כבר הייתי קונה אותו בחו"ל כי גם ככה זה ממש יקררררר. אבל מותר לנו להתפנק, לא?...

    השבמחק
  29. שהתחלתי לקרוא את הבלוג כבר דמיינתי את עצמי רוכשת את הרביעיה החמדמדה הזו מתישהו...אבל לקראת הסוף ויתרתי..ירוק ברגליים אני בחיים לא אמרח ואין טעם לקנות רביעייה בשביל צבע אחד...
    טענות לגבי המריחה של אסי אין לי והעמידות,לפחות על הרגליים,טובה מאוד...

    השבמחק
  30. לימור, גם לי אין טענות על המריחה של Essie בדרך כלל הרי זה המותג החביב עלי. אבל כאן זו הייתה אכזבה גדולה. לא דומה לשום פורמולה של Essie שיש לי...

    השבמחק
  31. ראית את המחיר שלו באיביי?40$. אותו מחיר כמו בארץ!
    דווקא בתור מאקית כבר שנה הקולקציה בסדר. יש שם כמה דברים נחמדים אבל לא ואו.ראיתי גם את הלק שבול אותו דבר. מה שיהיה זמין ראשון באיביי-יירכש.בדיוק עכשיו ראיתי שבנייל טק הוא עוד מעט יהיה זמין-אז נראה.
    דרך אגב-הגוון השני בשאנל,ROSE משהו.יש לי אותו מעבר והוא ממש לא שווה את הסכום.אפילו 50 לא הייתי משלמת עליו.לעומת זאת DRAGON=אהבה ממבט ראשון,שני ושלישי

    השבמחק
  32. מביאים לארץ את כל השאנלים האלה בכלל? שמתי לב שרק מדי פעם מפציע איזה לק בקולקצייה...

    השבמחק
  33. לא בכל קולקציה מוגבלת יש לקים.אבל בארץ הכל לוקה בחסר.כהשלמה לפוסט דוגמיות שלך ודיילות הנה סיפור-ניגשתי לדוכן של שאנל במשביר,אפילו דיילת לא הייתה.הסתכלתי ראיתי שאין את הקולקציה ועזבתי.איזה בזבוז...

    השבמחק
  34. לימור24.8.2010, 0:15

    :((((( אני מחכה להמלצות הבאות..אולי הטארט דקו?אין לי אותו עדיין...למרות שבחודשים הבאים צריך קצת לחסוך הרבה חגים והמשכורת שהיא גם ככה רעב תהיה בהתאם,לפחות אצלי

    השבמחק
  35. לימור - הטארט דקו הוא המנצח שלי להקיץ. אם הייתי צריכה לבחור אחד מכל הקורלים שיש לי הייתי בוחרת בו בטוח!

    השבמחק
  36. מרינה, אין מילים על כל התופעות האלה, הכי מזעזע שאני שואלת את הדיילת של שאנל מתי הקולקציה החדשה עם הגלוס האדום מגיעה והיא מראה לי גלוס אדום מהקבוע. כשהיא קולטת את המבט שלי היא מפנה אותי לפוסטר של קולקציית הקיץ עם המשקפיים הלבנים והשפתון הורוד ואומרת לי "אם התכוונת לזה אז הוא אזל"...
    מה שנקרא - ללא מילים!

    השבמחק
  37. חחח אפילו את הפוסטר לא היה שם.עזבי אין כוח.הורס את כל הכיף בחווית הקניות.

    השבמחק
  38. הירוק מדהים. אני בכלל בקטע של ירוקים וטורקיזים לאחרונה

    השבמחק
  39. גם אני קורין. מתה על זה הקיץ!

    השבמחק
  40. את הירוק ואת Haute As Hello רכשתי בבקבוקים בגודל מלא, לא מיני, ולא היתה לי איתם בעיית מריחה או בועות. עם זאת, כשהלוויתי אותם לחברה היא התלוננה על המון בועות. אני לא יודעת מה ההסבר לכך, אבל בועות זה דבר שקורה לפעמים בלקים, ולאו דווקא במוקטנים (ואגב, יש לי המון לקים מוקטנים שהם מושלמים מבחינת מריחה ואין בהם בועות בכלל).
    אגב, למה את אומרת שכל הסווטצ'ים האיכותיים של הקולקציה הזאת עברו פוטושופ? אני ראיתי לא מעט סווטצ'ים די נאמנים למציאות (אם לשפוט על פי שני הלקים שברשותי).

    השבמחק
  41. התייחסתי לסווטצ'ים האיכותיים ברשת, לא כאלה שכל אחת מורחת לעצמה ומצלמת בצורה חובבנית. הם נראים כל כך יפים חבל"ז ומושלמים. הצבעים בהם עמוקים ומוארים. ממש לא כמו במציאות. ראית סווטצ' עם בועות אצל סקרנג'י? תראי את הקישור ששמתי לקולקציה מטמפטליה, אם הלקים היו נמרחים ככה עלי הייתי ממליצה לרוץ לקנות.
    ואגב, התופעה הזו של פוטו שופ בבלוגים מקצועיים הוא כל כך נפוץ, שאי אפשר לסמוך על מה שאת רואה על המסך... הגוונים והפורמולה פשוט משודרגים חבל"ז...

    וטוב לדעת שיש מוקטנים מוצלחים, אני לא יודעת אם אתפתה שוב לקנות. נראה, הכל יכול להיות...

    השבמחק
  42. אנונימי24.8.2010, 15:50

    את קנית את הרביעייה בארץ ? או שהזמנת מחו''ל ? כי אני חולמת לקנות את היואיט ונוקאאופ פאוט..
    הירוק לא בשבילי=מהמם , אבל אין לי אומץ לשים..
    הסגלגל יראה עליי חיוור..
    והאם ראית את שני הלקים באיזה חנות בארץ ?
    או בסניף מאדינה מילאנו כל שהוא ?

    השבמחק
  43. אני קניתי את הרביעייה בארה"ב.
    בארץ הבנתי שניתן לקנות את הלקים בגודל רגיל. מוקטנים אולי יש אבל אני לא ראיתי כאלה כאן.
    לפי מה ששמעתי, יש במדינה מילאנו טסטרים ללקים. אם זה נכון את יכולה להתנסות בהם שם. לא בטוחה שכל סניף מחזיק הכל במגוון שלו. הכי טוב לבדוק באתר הישראלי של essie איפה נקודת המכירה הכי קרובה אליך (לא סניף של מדינה).

    השבמחק
  44. אבל גם אצלי אין בתמונות בועות - פשוט לא היו במריחה הראשונה. הבועות נוצרו אצל חברה שלי, לאחר שימוש שני. אני לא חושבת שזה אומר שהיה שימוש בפוטושופ בבלוגים האיכותיים - אולי גם שם פשוט לא היו בועות.

    השבמחק
  45. אנונימי24.8.2010, 17:55

    יש רק את הירוק , ועוד אחד מהסדרה VERIMLOמ משהו כזה מין כתמתם ...

    השבמחק
  46. אנונימית, מה הכוונה יש רק? בדקת בסניף מסוים או שבדקת באתר המקומי של essie? יש שם טלפון ואפשר גם להתקשר ולברר.

    השבמחק
  47. וניטי, כבר גילינו שיש שונות בין לק ללק כמו בצ'יינה Pool Party, זוכרת?
    הכוונה שלי שהסווצ'ים בבלוגים עוברים עריכה שלא לדבר שמצולמים בצורה מאוד מסוימת. לא קרה לך מעולם שראית סווטצ' אצל סקרנג'י נניח, הזמנת וזה היה נראה אחרת לגמרי? זה הרי נראה ממש פלסטי, מושלם הסווטצ'ים...
    אני מעדיפה למשל צילום שלך שהוא הרבה יותר משקף מציאות וגם במספר תאורות, בפנים בחוץ. אם תקחי תמונה שלך ותשווי לסווטצ' ערוך תשימי לב שאפשר ממש לראות בתמונות את ההבדל במרקם אפילו של הלק אם תעשי השוואה, לא רק בגוון.

    השבמחק
  48. אבל סקרנג'י ידועה בסווטצ'ים המעוותים שלה. ואגב, אצלה לדעתי זה בעיה של המצלמה, ולא פוטושופ.
    אני מעדיפה את הבלוג של All Lacquered Up. הסווטצ'ים שלה יוצאים ברוב המקרים הרבה יותר קרובים למציאות. סקרנג'י היא גם בעיני לא קנה מידה לכלום, אבל היא ממש לא הבלוג ה"איכותי" היחידי שיש.

    השבמחק
  49. ברור שהיא לא היחידה. יש כמה, היא פשוט עלתה לי לראש בדוגמה.
    קיצור, מומלץ כרגיל לבדוק סווטצ'ים של בלוגריות שונות כדי להתרשם. לפעמים הפערים בין הגוונים פשוט הזויים. כאילו לק אחר...

    השבמחק
  50. אנונימי24.8.2010, 19:08

    הכוונה היא שבדקתי בכל הסניפים של מאדינה מילאנו במרכז.. ובפאם קליניק ברמת אביב אם את מכירה..אנסה להתקשר דרך איך שהמלצת ;]

    השבמחק
  51. אנונימית, חשבת להזמין מאיביי? זה בטוח יצא לך זול יותר.

    השבמחק
  52. אנונימי24.8.2010, 22:55

    אני מפחדת לתת את הכרטיס אשראי :] חח

    השבמחק
  53. הבנתי אותך, זו בעיה מוכרת אצל הרבה.
    תראי, מצד אחד את יכולה לפתוח חשבון בפייפאל, יש להם עכשיו גם בעברית מקומי, וזה בטוח. כך מתגברים על החשש. מצד שני, אם תתחילי לקנות ותתגברי על החשש יווצר פתח לפינוקים בלתי נגמרים :-)

    השבמחק
  54. לי בזמן האחרון יש בועות ב*כל* לק שאני שמה!!! כבר חשבתי שהטופ של סי אנ די בעייתי, ניסיתי אחרים, או בלי - אותה התוצאה בדיוק. אין לי הסבר הגיוני

    השבמחק
  55. ממש מוזר מישל... עבורי זו הפעם הראשונה שאני נתקלת בזה בלק של אסי. חוץ מזה הבועות מגיעות עם המריחה. עוד לפני הטופ... כל כך מבאס להשקיע במריחה ושזו התוצאה.

    השבמחק
  56. כרגע מרחתי קולור קלאב - ואותן בועות טורדניות... זה לא אופייני רק לאסי, זה אצלי תקופה כזו....

    השבמחק
  57. אולי בכלל הבסיס שאת שמה מקולקל ודופק כל מה שאת מורחת מעליו?...

    השבמחק
  58. מישל - באיזה טופ של CND את משתמשת? זה קרה לי עם כל לק שניסיתי עם ה Speedey. יכול להיות שהוא האשם..

    השבמחק
  59. טרם התיישבתי לקרוא, רק ראיתי בפייסבוק. אני מתלהבת ומחכה להתאחד עם הרביעיה שלי מהקריביים של OPI שמחכה אצל מיטל שלנו

    השבמחק
  60. אפרת, תתחדשי! רביעייה יפה של הקאריביים!
    המלצתי כבר על ה- Sparrow Me The Drama שנראה ורוד תמים למראה אבל על הציפורניים הוא ממש מיוחד!

    השבמחק
  61. אני מצטרפת לבנות שלא אהבו את המוקטנים!
    קניתי רביעייה, הזדעזעתי (??? כתבתי נכון??) מהאיכות של הלק, ואז קניתי שניים מתוך הרביעיה בגודל מלא - והם היו נפלאים!

    השבמחק
  62. כמוך כמוני אפי, לא נפלתי בכלל מהמוקטנים.
    האמת שמאוד התאכזבתי כי שמעתי שיש כאלו שקנו את הלקים האלו בגודל רגיל והכל היה תקין.
    אולי (בטוח) יש הבדל בין רביעיות שונות בפורמולה אבל אני לא בטוחה שההתנסות הזו עשתה לי חשק למוקטנים נוספים. ימים יגידו...

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails