1 באוגוסט 2011

טיפוח קיצי שוטף



הקיץ מחייב אותנו בהיערכות מחודשת בענייני טיפוח והתחזוקה השוטפת, אין מה לעשות, מזג האוויר לא משאיר לנו הרבה ברירות. יש כל כך הרבה דברים שצריך לדאוג להם כך שיצא שיש הפעם לא מעט עניינים שהם מאסט. אם לחסוך במשהו אז זה בטח לא הזמן. כן, היא לא פשוטה ולא זולה התחזוקה העצמית הזו וזאת בנוסף לאקסטרה שמירה על ההיגיינה בקיץ ומוצרי ה- To Go שנמצאים איתנו קבוע בתיק... אבל למי יש כוח בחום הזה בכלל להתעסק במשהו? אז לא רק שאין ברירה, בסופו של דבר זה גם שווה את זה וגם כיף כי יש תוצאות. לפחות הריחות של מוצרי הקיץ נעימים, הם ברובם חמצמצים או פירותיים וזה לא מקרי שהרי מדובר על ריחות מרעננים וממריצים. מכירות את הביטוי "מכף רגל ועד ראש"? אז אני בפוסט אעשה את זה ההפך, מראש ועד כף רגל וזה הולך להיות ארוך, אז תחגרו חגורות אנחנו ממריאים...

נתחיל בעור הפנים שחשוף לכל כך הרבה מפגעים וצריך להיות מטופל בצורה מתאימה למזג האוויר הלא פשוט. הוא הופך באופן טבעי ליותר שמן ממה שהוא בדרך כלל מהלחות הדביקה והלכלוך באוויר וגם נפגע מהקרינה של השמש הקופחת שמיבשת ומאיצה את תהליך ההתבלות שלו. בנוסף לשתיה מרובה של מים חשוב לשמור על שלשה דברים עיקריים: ניקוי עמוק של עור הפנים, מריחת קרם הגנה לפני כל יציאה מהבית ושימוש בקרם לחות קליל.

מוצרי הסרה וניקוי של דקלאור: עור נקי ורענן

לטובת ניקוי הפנים אין מנוס בשימוש בפילינג באופן תכוף הרבה יותר. יש המון סוגים בשוק שמתאימים לכל מיני סוגי עור כך שזה הזמן להתחיל ולהשתמש בפילינג שלכן. בגלל שבקיץ השימוש במוצרים כאלו יותר תכוף, אני מעדיפה לא להשתמש במוצרים אגרסיבים שיכולים לפגוע בעור, לשרוט אותו וליבש אתו מדי. יש לי עור שבקיץ נוטה למעורב שמן ואני מתחזקת אותו בשני מוצרי הסרה וניקוי של דקלאור מסדרת Aroma Cleanse שמתאימים לשימוש שוטף שכזה כמו גם לעור השקפקף שלי, אחד על עור רטוב והשני על עור יבש.
המוצר הראשון זהו ה- purete exfoliante, קרם פילינג עם גרגירים קטנים עם ריח צמחים חמצמץ מעט. אני משתמשת בו פעמיים בשבוע על עור נקי ורטוב, מה שמאוד נוח כי זה "על הדרך" במקלחת. זהו פילינג עדין, לא שורט ועוזר לנקות את הלכלוך היומיומי שנדבק לעור ומשאיר אותו נקי ומוכן לפיניש של מי הפנים Clarifying Lotion מס' 3 של קליניק שאין קיץ שאני עוברת בלעדיהם. הפילינג הזה מתאים גם לבעלות עור רגיש או יבש בגלל האופי העדין שלו.
המוצר השני זה ה- phytopeel ומה שמיוחד בו זה שהוא מנקה בשיטת ה- Peel Off, כלומר, סוג של פילינג רק בלי גרגירים. לקרם יש ריח צמחים דומיננטי, דקלאורי קלאסי, והוא בעל גוון לבן מטאלי כמו של היילייטר (Highlighter) משובח. מדובר על פילינג אנזימטי ואנטיספטי מטהר שבפעולת ההסרה הופך להיות פעיל וגורם להסרת תאים מתים. את המוצר הזה אני מניחה על עור פנים נקי ויבש ותוך מספר שניות הוא מתקבע ואני ממשיכה לעסות אותו לעור עד שהוא מתגבש לגרגירים כאלו שסופחים את הלכלוך והשומן מהעור ומנקים אותו בצורה עמוקה. כשכל החומר יבש והופך לגרגירים אני שוטפת אותו מהפנים. הוא לא מגרה את העור ומנקה בצורה עוד יותר עמוקה מפילינג הגרגירים ומותיר את העור רך וגמיש. מתאים מאוד גם לבעלות עור רגיש ושקוף שחוששות משימוש במוצרי הסרה כאלה. אני משתמשת בו פעמיים בשבוע ולמרות שהשימוש בו קצת יותר מושקע מפילינג רטוב שעושים תוך כדי המקלחת, אין ספק שזה פשוט מוצר מדהים ששווה את זה!

קליניק DDMG: בסיסי ומוצלח

בקיץ צריך להתאים גם קרם לחות קליל שלא יעיק, ייספג במהירות ויאפשר לנו להמשיך במלאכת האיפור. יש מגוון תחליבים שניסיתי במשך השנים אבל תמיד לצידם יחכה לי ה- dramatically different moisturizing gel של קליניק. המוצר הזה מאוד מוכר וידוע ויש מי שמחבבות אותו יותר ומי שפחות. הוא מגיע בצורת תחליב (DDML) לבעלות עור רגיל עד יבש ובצורת ג'ל (DDMG) לבעלות עור מעורב ושמן. שנים השתמשתי בסוג הראשון אך מאז שיצא השני שהוא oil free אני צמודה אליו. זה כנראה מוצר הלחות הפופולרי בעולם כי לא רק שהוא נמכר יותר מארבעים שנה בלי שינויי פורמולה מהותיים, לפי קליניק כל ארבע שניות נמכר מוצר כזה בעולם, טוב, בהחלט מרשים. אני בכל מקרה אוהבת שהוא מוצר בסיסי בלי מרכיבים פעילים והבטחות בשמיים. זהו מוצר קליל שאני מורחת מיד לאחר השימוש במי הפנים Clarifying Lotion מס' 3 של קליניק. הוא נספג במהירות ואינו מבריק. מאפשר לי להניח מעליו במידת הצורך את קרם ההגנה מהשמש, ה- Super City Block 40SPF של קליניק, בלי ששניהם ירגישו כבדים ומיד אחר כך את המייק אפ. האריזה מאוד נוחה, עם משאבה שלחיצה אחת עליה מוציאה כמות מדויקת לכל הפנים. שימו לב שיש את המוצר הזה גם בלי משאבה ולטובת הנוחות אני ממליצה לא לחסוך את הדולר וחצי (אמיתי) פער כאן... מתבקש לציין שהכמות של ה- DDMG היא פי שתיים וחצי מכל קרם לחות ממוצע: 125 מ"ל לעומת 50 מ"ל. רק חבל שמסיבות לא ברורות המחיר של המוצר בארץ הוא פי שלוש ממחירו בארה"ב...

גם הגוף דורש יחס אחר בקיץ

בנוסף לפנים, גם הגוף דורש יחס קצת אחר. פילינג גוף זה דבר מבורך כי גם הגוף שלנו דורש ניקוי יותר עמוק. פילינג בסיסי ומוצלח זהו ה- energise של דאב ובחרתי בו משלוש סיבות: זמין בכל פארם, נגיש מבחינת מחיר ומתאים לשימוש יומיומי, חוץ מזה שאני אוהבת את תחליבי הרחצה של החברה. זהו תחליב רחצה עם גרגיגים קטנים בריח חמצמץ של אשכוליות ולמון גראס. הוא נעים ומרענן, לא אגרסיבי או שורט ולא מלכלך את האמבטיה. בשימוש איתו מומלץ לא לשכוח את הצוואר, כפות הידיים והרגליים. בסיום המקלחת ולמרות שזה קיץ וההרגשה דביקה, לא לדלג על קרם גוף.
אני כל השנה משתמשת בקרם הגוף הלבן של וזלין כשבחורף אני משלבת גם שמן לגוף. בקיץ, אני לעיתים משתמשת במקביל במוצרים קלילים יותר. לדוגמה הקיץ ב- Aloe Fresh של וזלין. זהו ג'ל אלוורה לגוף שנספג בשניות בגוף. אין תחושת "דבק" מעצבנת כזו. מצד אחד, התחושה "נטולת שומן" כאילו לא שמתי כלום מצד שני העור נשמר גמיש ולא יבש. מה שמעצבן אותי במוצר הזה, כמו עם הרבה מוצרי ג'ל לגוף, זו העובדה שבמריחה דווקא כפות הידיים מרגישות לי דביקות אבל זה עובר כשאני מסיימת. המוצר הזה לא נמצא במגוון בארץ לצערי ואני מקווה שיעשו לו עליה בדומה ל- vitalizing gel body oil של החברה שהשתמשתי בו בחורף.

קרם ידיים של איה: תגלית חמצמצה

כפות הידיים גם אותן אין להזניח. נכון, זה נשמע קצת דביק למרוח קרם ידיים כשאנחנו בהסתובבויות בחוץ, אבל חשוב גם בקיץ להחזיק קרם ידיים בתיק, כך כשאנחנו מגיעות למקום ממוזג, לשטוף ידיים מכל הלכלוך והלחות מבחוץ ולמרוח קרם ידיים. שינוי מזג האוויר מהחוץ אל הפנים ובמיוחד המזגנים מייבשים את העור. זה אזור שאי אפשר להזניח בתקופת הקיץ ומחייב טיפוח כל השנה שהרי כפות הידיים הן אחד המקומות הראשונים להתקמטות והזדקנות העור. אפשר להשתמש בקרם הקבוע או לבחור בקרם קליל שנספג מהר יותר, העיקר להשתמש במשהו.
קרם הידיים הטבעי של איה נמצא אצלי עכשיו בשימוש שוטף במקביל לקרם הידיים של קלרינס שלא יוצא לי מהתיק. הקרם הזה עם ריח חמצמץ עשוי מחומרים טבעיים, הוא על בסיס שמן זית ושמנים נוספים כמו אבוקדו, חוחובה, שקדים, לבנדר, לימון וגם חמאת שיאה. למרות כל השמנים שמכיל הוא אינו שומני ומשאיר את כפות הידיים עם ברק בריא כזה. עוזר מאוד לטיפוח העור שנפגע משינויי מזג האוויר התכופים שאנחנו נעים בהם בין מה שקורה בחוץ לבין המזגן בפנים. נספג יחסית מהר ובעל ריח חמצמץ נעים. אני אוהבת את העובדה שמוטבע לו תאריך תוקף מה שלא קורה עם הרבה מוצרים היום. מבחינתי מדובר על תגלית אמיתית.

ולסיום, טיפוח כפות הרגליים או אם תרצו - ה"עקב אכילס" שלנו בקיץ... אם יש משהו בלתי נסבל ודוחה במיוחד הרי שאלו כפות רגליים מוזנחות ויבשות, לעיתים מלוות גם בפיצוצים בעקב ויבלות, מקושטות בסנדלים פתוחים. פשוט מחזה מחריד! כפות רגליים מטופחות ואסתטיות הן גם כפות רגליים בריאות, ולא, מריחת לק יפה ואיכותי לא תעזור אם כל השאר מוזנח. הרגליים הן אלו שנושאות בנטל של פעילותנו ואם הן מאומצות ועייפות זה בהכרח ישפיע גם על התחושה וההתנהלות שלנו. בקיץ, עם מזג האוויר המתיש זה הופך את כל העסק לעוד יותר מאתגר, כשלפעמים בערב הרגליים כואבות ונפוחות אולי בלי בכלל שהתאמצנו ממש במהלך היום.
כך שלטעמי פדיקור מקצועי הוא חובה כמעט לכל אחת, כל אחת לפי התכיפות הנדרשת אצלה. אני חיילת טובה שכל חודש מתייצבת, אין פטורים. אבל גם פדיקור לא פוטר אותנו מתחזוקה שוטפת עד הטיפול הבא. כך שיש שני מוצרים הכרחיים לשימוש לטעמי ובחרתי שניים איכותיים במיוחד לפה.

קרם רגליים OPI: גם טיפול גם פינוק

קרם רגליים זה מאסט בקיץ כי אין דבר יותר מחריד מעור יבש, עייף ומוזנח בכפות הרגליים, במיוחד כשהוא חשוף לעיני כל. מומלץ למרוח קרם רגליים אחרי כל מקלחת בתנועות עיסוי להחדרה עד לספיגה ולפני היציאה מהבית. קרם הרגליים Feet callus therapy של OPI מציע פתרון נהדר במיוחד בקיץ, כן, יש להם לא רק לקים משובחים אלא גם מוצרי טיפוח מוצלחים. מדובר על קרם אידיאלי לתחזוקה של כפות הרגליים בקיץ שמיועד לריכוך עור יבש וסדוק ולניטרול ריחות. בגלל התכונות שלו הוא מומלץ אגב גם לגברים. הוא נספג במהירות ומותיר אותן עם ברק טבעי וללא יובש. לקרם יש ריח פירותי נעים, הוא מכיל תמציות צמחים, שמן אבוקדו וחמאת שיאה. יש בו גם מעין גרגירים צהבהבים רכים שמכילים ויטמינים ואנטיאוקסידנטים שנמסים לתוך העור עם המריחה ומזינים אותו. מאוד קל ונעים למריחה. 
נכון, הקרם הזה שנמכר במכוני טיפוח יופי יקר יחסית לקרמים שנמכרים בפארמים. לכן הייתי מגדירה שני קהלי יעד עיקריים: הראשון מי שאוהבות לפרגן לעצמן מוצרים טובים ואיכותיים, וכן, גם ממותגים. השני זה מי שלא מסתדרות עם קרם הרגליים כי פשוט ההרגשה שמנונית מדי ולא נעימה. אני כנראה שילוב של השניים. יש לי תמיד קרם רגליים שנמצא בהיכון ומחכה ליחס. אבל בינתיים שום קרם, גם אם מוצלח, לא הצליח לגרום לי לשימוש רציף בו. בדרך כלל מקבל יחס יומיים שלשה של "התלהבות להשקיע" אחרי הפדיקור החודשי ובזה נגמר הסיפור... 

פצירה קרמית של Credo: איכות ואסתטיות

לפעמים קרם הרגליים מספיק ולפעמים לא. למקרים שלא ובשביל שקרם הרגליים יהיה אפקטיבי והרגליים יראו אסתטיות גם בין טיפולי הפדיקור, חשוב גם לשמור עליהן חלקות ככל הניתן ולשייף את העור היבש שצומח במהירות (Callus). שימוש בפצירה לעור (או באבן) אינה חודרנית כמו טיפול מקצועי כך שכל אחת יכולה להשתמש בה. הרי תמיד יש את העור היבש (יבלת) שצומח מהר על הבוהן או הזרת או כל מקום אחר מהחיכוכים עם הנעל, אז לחכות עד הפדיקור עם זה? שימוש שוטף בפצירה ימנע הצטברות יובש וסדקים בעור.
אני משתמשת בפצירה הקרמית של קרדו (Credo Solingen), מותג גרמני מקצועי מוביל בעולם למוצרי פדיקור. כבר מהאחיזה בה מבינים שמדובר על מוצר רציני. נתחיל בזה שפצירה קרמית כבדה יותר מפצירה פשוטה ולכן יש לה ידית נוחה. היא דו-צדדית: צד אחד גס בו מומלץ להשתמש להסרת העור היבש איפה שהצטבר וצד עדין יותר להחלקת כל משטח הרגל. לפיניש. חשוב לשים לב לא "להתלהב" ולהסיר יותר מדי מהעור שכן זה יגרום לנזקים וכאבים מיותרים. בפצירה הקרמית אפשר להשתמש בצורה רטובה ויבשה אבל בשימוש ביתי עדיף להשתמש על עור נקי ויבש, ממש כמו פצירה לציפורניים כשהעור יורד כמו אבקה, ולא על עור רטוב בשביל לא "לקרוע" בטעות את העור בשימוש לא נכון
הפצירות הקרמיות אינן זולות, הקרדו שלי עולה למשל 104 ש"ח, אבל שווה להשקיע במוצר איכותי ומקצועי שלא נשחק ועושה את העבודה בצורה נקייה, קלה, נוחה ורצינית. הפצירות הפשוטות הרבה פעמים שורטות את העור ולא ממש משייפות אותו, או שיש להן רק את הצד העדין והשחיקה שלהן מהירה מאוד. כמובן לטובת ההיגיינה ושמירה על ביצועי הפצירה, חשוב בסיום לנקות את הפצירה במים חמים ועזרת מברשת קטנה משאריות העור.
וכמה מילים על העיצוב של הפצירה. אין ספק שהגרמנים לא חסכו פה, לקחו מוצר פרקטי ומשעמם שרחוק מלהיחשב "סקסי" והפכו אותו לארגונומי עם עיצוב צבעוני, מדליק וצעיר שעושה חשק להשתמש בו. מאוד User Friendly. הפצירה הקרמית הזו היא חלק מקולקציית POP-ART, כן, מתברר שקולקציות יש לא רק באיפור ולקים (!) והיא מגיעה במגוון צבעים מרהיבים (טורקיז, ירוק זוהר, כתום, ורוד) ממש כאילו בהתאמה ללקים הניאונים בקיץ וברור שהפצירה שלי בצבע צהוב הורס המועדף עלי מכל!


ID

AROMA CLEANSE
Cream micro-lissante purete exfoliante
Micro-smoothing cream
גודל: 50 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 232 ש"ח
Creme gommante phytopeel
Exfoliating cream
גודל: 50 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 272 ש"ח

dramatically different moisturizing gel
with pump
gel hydratant
גודל: 125 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 330 ש"ח

Beauty Care Shower
go fresh
energise
גודל: 500 מ"ל
ייצור: גרמניה
מחיר: 19 ש"ח

aloe fresh moisturizing
daily body gel with 100% natural aloe vera
גודל: 200 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 7.5 דולר

Natural Hand Cream
גודל: 150 מ"ל
ייצור: ישראל
מחיר: 40 ש"ח

Feet
callus therapy
גודל: 120 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 126 ש"ח


Print Page

103 תגובות:

  1. נראה לי שאני זקוקה לפצירה קרמית כמו זו שהראת כאן. היכן ניתן לרכוש? אני עוד בימי האבן :) (תרתי משמע).

    לגבי מוצרי הניקוי של דלקאור - מאוד אוהבת! בעבר השתמשתי במסיכה (ארומה פיורה) ובפילינג שלהם (פיטופיל), שיניתי לעצמי לפני שנה בערך, סתם כי אני אוהבת לגוון.

    השבמחק
  2. שרונה, זו פצירה מעולה!
    את לא לבד, יש לא מעט שעדיין בימי האבן... ;)
    יש קישור על המחיר שלה, את יכולה לראות.
    אפשר לקנות גם באינטרנט, גם במכוני יופי וגם בחנות של לובלינסקי בקינג ג'ורג'.

    גם אני אוהבת את המוצרים של דקלאור, צריך להתחבר אליהם כי יש כאלו שמפריע להן הריח.
    מבחינתי זו איכות ואני נהנית מאוד ממנה.

    השבמחק
  3. sivi massivi1.8.2011, 15:21

    מותק, כבר רציתי לשלוח לך הודעה לאינבוקס "מה עם איזה פוסט קיצי?"
    אבל כנראה שמחותו גדולים באמת חושבים ביח.

    ני מסקורנת לגבי דקאלור.
    ספרי לי עוד :)

    השבמחק
  4. נשמה, כל הפוסטים בחודשיים האחרונים הם קייציים, איפה את?......

    מה את רוצה לדעת על דקלאור בובה?
    לא חפרתי מספיק?..;)

    השבמחק
  5. אז ככה : אני אתחיל עם זה שהג'ל אלוורה של וזלין עשה לי את זה גם בפוסט שפרסמת איפשהו לפני מאה שנה ושם זה היה בריח קקאו [?] . קניתי בזמנו את הצהוב בהמלצתך ונורא נהניתי. אממה , גרמת לי לדודא קשה בנושא הג'ל של וזלין. אז פניתי ליצרן ונעניתי שחוץ מהצהוב אין שום כלום כזה בארץ וגם ככל הנראה בגלל שאנחנו מדינה לא מפותחת דיה [התוספת שלי] כנראה שגם לא יהיה לנו לעולם. אז איביי היה אופציה טובה אבל לא היתה לי סבלנו להתעסק עם זה.

    את הקרם של קליניק אני אוהבת מאוד בקיץ. הוא נספג זריז ונותן תחושה משיית ונעימה . הסבון פילינג של דאב הוא האהוב עליי מכולם [הוא ושושנת ההרים שעושה תחושת מנטול קרירה] . פצירה-חובה וזו נראית שווה במיוחד.

    תודה על פוסט מרענן :)

    השבמחק
  6. איזה זיכרון מותק! זה היה שמן ג'ל של וזלין לחורף ויש כאן קישור אליו בסוף הפסקה. כמו שכתבתי גם אני מקווה שיעשו עליה לשני המוצרים האלו ובכלל לסדרות השוות של וזלין ולא רק למוצרים המשעממים הבסיסיים... מדינה (לא) מפותחת, אמרת וצדקת!
    השמן ג'ל של ג'ונסון מעולה ואני שמחה שאת מרוצה ממנו.
    מה שיש כאן זה משהו אחר לגמרי, זה ממש ג'ל, לא שמן בכלל ולכן מתאים לקיץ.

    הקליניק נהדר ובלי יומרות כמו שלל הקרמים המופלצים החדשים. עושה מה שצריך, לא יותר ולא פחות.
    הפצירה הזו עד שלא מנסים אותה אי אפשר להבין כמה צריך את זה! מומלצת בחום.

    תודה ובכיף בובה :)

    השבמחק
  7. המוצרים של CREDO באמת טובים וגיליתי אותם ממש לאחרונה, למען האמת אצל לובלינסקי. לגבי הקרם הצהוב של קליניק, אני לא מסוגלת לסבול אותו, הוא גורם לי לברייק-אאוט עצבני ואני ממליצה בחום להזהר בשימוש בו. הוא לא מתאים לכל אחת וסיפורי הזוועות ששמעתי מבנות אחרות עליו די דומים למה שקרה לי. היועצות בפארמים לא דואגות להזכיר את זה, לצערי.

    השבמחק
  8. לובלינסקי הם באמת היבואנים של קרדו ובכלל יש להם מוצרים מעולים שם.
    לא מתפלאת על הקליניק, כתבתי שיש מי שמחבבות אותו יותר ומי שפחות, מה שבטוח כולן מכירות אותו. אגב, איזה מהם עשה לך בעיות, ה- DDMG או ה- DDML? צריך לשים לב מה בוחרים.

    השבמחק
  9. את ה DDMG לא ניסיתי אפילו מרב הטראומה. בכלל, כשזה מגיע לפנים שלי לס איז מור ☺ אז אני משתמשת במוצרים הבסיסיים ביותר, נטולי ריח וחולות רעות אחרות.

    השבמחק
  10. עשית לי חשק על הפצירה לרגל... קשה לי אפילו לתאר עד כמה... וזה שהיא מגיעה בצבע ורוד בכלל שבר אותי!

    השבמחק
  11. @Dush

    Dush, כך חשבתי, ה- DDML ידוע כבעייתי לפעמים למרות שלי לא היתה בזמנו בעיה איתו.
    ממליצה לך לקחת דוגמית ולנסות, רק בשביל להבין את ההבדל.
    אפילו אם תשימי מהטסטרים את שניהם על היד תראי ותרגישי בהבדל. מוצר אחר לגמרי.
    מסכימה איתך שעדיף לא לשחק עם הפנים, גם אני מעדיפה מוצרים נטולי בישום.

    השבמחק
  12. @Eynav

    עינב, הפצירה הזו היא השקעה שווה לגמרי.
    נכון הצבעים מפתים?... ידעו מה הם עושים שם כדי להפיל אותנו!

    השבמחק
  13. ורדינה1.8.2011, 15:50

    יופי של פוסט. ולא, לא חפרת מספיק על דקלאור. יכולת לשבח עוד. מכירה את המוצרים והם
    מ-ע-ו-ל-י-ם!!!!!
    אגב, הקוראת sivi massivi מתבקשת להתעורר משנת החורף שלה. או לפחות לא להודות בקול רם שהיא לא קראה לאחרונה את הפוסטים שלך ;-)

    השבמחק
  14. ורדינה, גם את כמו sivi massivi עם חפירות על דקלאור?...חחח
    חפרתי מספיק על דקלאור שבאמת מעולים, לפחות על שני המוצרים האלו, כשיהיו מוצרים נוספים ששווים המלצה נחפור גם עליהם ;)

    אגב, הידעת?.... sivi היא אחת מהקוראות הנאמנות והותיקות של הבלוג שגם זכתה בהגרלת הלקים של ESSIE שעשיתי פה!

    השבמחק
  15. ורדינה1.8.2011, 15:59

    מה שכתבתי היה בהשראתה ולא מיוזמתי. עניתי לך על השאלה שלך. אליה.
    ו-וואו. לא זכרתי שהיא זכתה. כבוד!

    השבמחק
  16. ורדינה, את נהדרת, הבנתי את זה :)))
    בהחלט כבוד, פינוק אמיתי הלקים.

    השבמחק
  17. ממש התחלת מהראש ועד למטה!
    אז כפי שאת יודעת אני מאוד אוהבת את הפילינג ללא גרגירים. יש לו ריח מאוד מרענן והעור לאחר מכן נקי. מה שכן הוא לא מצמצם נקבוביות בכלל (אבל אולי הוא גם לא אמור).
    ב-DDMG השתמשתי לאיזו תקופה ונכון הוא נעים אבל מצאתי משהו יותר נעים ונגיש (של הולילנד) ובהחלט התמחור לא הגיוני בכלל (ראית איך נפלו בדיוק עליהם היום בעמוד פייס שלהם?!)
    את ניקוי של דאב בריח זה אני מאוד אוהבת ומשתמשת בו כבר תקופה ארוכה. גם את בן זוג הוא מספק ולכן אנחנו חולקים ;)
    יש איזשהו ג'ל גוף שכן ניתן להשיג בארץ?
    ברוב השנה אני מקפידה על פדיקור חודשי ובחודשים אחרונים שמה כמעט באופן יומיומי קרם רגליים. שונאת לראות כפות רגליים לא מטופחות (במיוחד בנעלי יוקרה - לנעליים יש כסף ולפדיקור אין?!)
    לא אוהבת פצירות רגליים/אבנים. בדיוק אמור להגיע אלי "ביצה" לרגליים...נראה!

    השבמחק
  18. מרינה, מה זה "ביצה" לרגליים? :| סיקרנת אותי!

    השבמחק
  19. @marina


    חחח, בדיוק מרינה. אין ברירה, הרבה תחזוקה...;)
    הפיטופיל של דקלאור מעולה, המטרה שלו זה ניקוי עמוק, לא חושבת שלצמצם נקבוביות. מי שיש לה בעיה כזו צריכה כנראה משהו יעודי לזה.

    יש הרבה תחליבי לחות מוצלחים, העיקר להשתמש במשהו קליל ולא כבד בקיץ. זה הרעיון.
    ראיתי בעמוד הפייסבוק של קליניק ישראל וזה בצדק, אין מה לעשות. אצל היבואן אלקליל מגזימים ברמות קשות עם התמחור של המותג. איזה אינסנטיב יש לקנות קליניק בארץ בכלל?...

    זה יופי של תחליב רחצה, זמין ומתאים לכולם בגלל הריח. שווה בהחלט!

    אני מניחה שיש ג'לים לגוף בארץ אבל לא עולה לי אחד לראש. אחשוב על זה באמת...

    בדיוק מה שכתבת - משקיעות בנעליים ואז הרגלים כמו פח. פה חסכתן?... ממש מבחיל!
    קרם רגליים זה מאסט, אין מה לעשות ואם את מסתדרת בלי משייף בין הטיפולים אז מעולה.

    השבמחק
  20. לקנות קליניק בארץ רק כשיש 50% (קרה עד עכשיו פעמיים או שלוש) או מחיר מלא רק אם יש משהו במהדורה מוגבלת שאין באיביי (לא קרה לי עד עכשיו)
    יש ג'לים (סורבה של סבון של פעם לדוגמה) אך אני מתעניינת יותר בג'ל שמן...
    דוש- חפשי באיביי Pedegg Ped Egg Professional Pedicure Foot File

    דנרה שאלה אם אפשר-בתמונה של שתי נשים עם קפה את אחת מהן?מי השניה כי אתן ממש דומות...סורי על חיטוט :)

    השבמחק
  21. מרינה, חצי מחיר על קליניק זה יחסית נדיר כאן והאמת שגם אחרי ההנחה זה יותר יקר מבארה"ב... ה- DDMG עולה בארץ יותר מפי שתיים וחצי!!! למה???

    בנוגע לג'ל שמן, עשיתי על זה פוסט בחורף ויש כאן קישור לשם בסוף הפסקה. בסיסי ומוצלח מאוד שהמלצתי עליו ויש אותו גם בארץ זה השמן ג'ל של ג'ונסון. נמצא במחלקת תינוקות וצריך למרוח אותו על עור רטוב. בדיוק הבולשת כתבה פה בתגובות שהיא מאוד אהבה אותו.

    בנוגע לתמונה, אני הימנית (לא מזהים את האצבעות?...LOL) השניה חברה שלי שכולם חושבים שאנחנו אחיות.
    לא יודעת למה, הרי היא הרבה יותר יפה :)

    השבמחק
  22. חישבתי כמה מוצרים שרכשתי בעבר - זה יוצא כמעט אותו דבר, אפילו פחות לפעמים. באמת.
    אני אבדוק אותו.מקווה שיש לו ריח נעים
    ותודה על מענה! סיפקת מעט את יצר סקרנות שלי ;)

    השבמחק
  23. אם כך צריך לבדוק באמת את המחיר של כל מוצר לפני שקונים... מבאס.
    לג'ונסון יש ריח נהדר ולא שתלטן. מעניין מה תחשבי עליו.
    ובכיף :)

    השבמחק
  24. היי..
    נהניתי לקרוא.
    רציתי לדעת איפה אפשר לקנות את הדקלאור פילינג שללא גרגירים וכמה הוא עולה.
    תודה

    השבמחק
  25. תודה רבה מירי :)
    דקלאור מוכרים בפארמים, במשביר ובאפריל.
    המחיר של הפיטופיל 272 ש"ח.
    יש תמיד בסוף הפוסט את הפרטים והמחירים של כל המוצרים.
    ממליצה לקנות כשיש הנחה כמובן.

    השבמחק
  26. אצלי טיפוח בסיסי שוטף בקיץ פשוט בהרבה וכולל הרבה פחות מוצרים. סבון פנים כמובן וקרם לחות לפנים הם מוצרים שאני לא מוותרת עליהם בקיץ, אבל אני לא משתמשת באף מוצר ממוצרי הגוף. העור שלי למזלי לא יבש בכלל ואינו זקוק ללחלוח. פדיקור מקצועי לא עשיתי מעולם כי יש לי מזל - עור כף הרגל שלי אף פעם לא נסדק ואפילו לא זקוק ללחות.

    השבמחק
  27. על פדיקור ומניקור אני מקפידה , וגם על קרם רגליים בזמן האחרון, אני בהחלט אנסה את הקרם שאת ממליצה עליו, בינתיים אני כל פעם מחליפה ועוד לא התלהבתי מאף אחד. ומצד שני גם לא התאכזבתי- אז זה סבבה ! :-)
    לייק למי פנים של קליניק , אבל את ה- DDML אני לא אוהבת. דרך אגב לפני די הרבה שנים הייתי דיילת שלהם :-)
    איפה את קונה את הקרם ידיים של AYA?

    השבמחק
  28. @VanityGirl

    וניטי, את לא משתמשת בכלל בלחות לגוף?... טוב, תעשי כמובן מה שטוב לך.
    אבל הרעיון הוא לא להשתמש במוצרי טיפוח רק כשיש בעיה, אלא למטרת תחזוקה ושימור הקיים.
    מוצרי טיפוח הם קודם כל לטיפוח, לא לתיקון.
    להתחיל כשיהיו קמטים, כתמים ושאר דברים טובים, זה מאוחר מדי, שום קרם בעולם לא יעזור להם.
    לפי ההיגיון הזה אני לא צריכה הרבה דברים אבל תאמיני לי שאם לא הייתי שומרת על עור הפנים והגוף שלי מגיל צעיר, היום הוא לא היה ככה.
    פדיקור זה פונקציה של גנים, יציבה וגיל. את עוד צעירה, חכי...

    השבמחק
  29. @רוקמת חלומות

    אורלי רוקמת החלומות - פדיקור זה מאסט. היתרון בקרם הזה זו הספיגה המהירה שלו, לא דביק לי אחרי זה בנעל וזה דבר שהרבה קרמים נפלו בו מבחינתי.
    אני משתמשת ב- DDMG, לא ב- DDML שהוא גם בסדר מבחינתי. יודעת שיש הרבה שלא מתות עליו, אבל כמו שכתבתי פה ל- Dush אין ספק שכולן מכירות את המוצר...
    איזה קטע שהיית דיילת, היינו יכולות לבוא להציק לך קצת... ;)
    את הקרם של איה קניתי בסופר פארם, נמצא ליד הנוקס (NUXE).

    השבמחק
  30. תראי, הטענה שלך לא נתמכת על ידי מחקרים מדעיים. אני מכירה גם טענה הפוכה, לפיה שימוש בלחות גורם לגוף להפריש פחות חומרי לחות משל עצמו. הביטחון שלך בכך שכל הקרמים האלה באמת מונעים קמטים או בעיות עור עתידיות הוא לא ממש מבוסס ונשמע לי יותר כמו עודף אמונה בהבטחות הקוסמטיקה (ואם העור שלך מושלם זה לא הוכחה לכך "שזה באמת עובד". יכול להיות שגנטיקה טובה היא הסיבה או - שאת עדיין צעירה...).
    לגבי כפות הרגליים - במקרה שלי זו כנראה גנטיקה, כי גם לאבא שלי אין טיפת יובש או סדקים בכפות הרגליים.

    השבמחק
  31. וניטי, בדיוק להיפך. קודם כל, בטוח שמה שאני כותבת לא נתמך ע"י מחקרים כאלו ואחרים כי אז הייתי צריכה להאמין למחקרים שאומרים שכל הקרמים האנטי אייג'ינג בהחלט מפחיתים קמטים ושאר דברים טובים וטענות מדהימות נוספות "שהוכחו מחקרית"...
    כל הדברים שאני כותבת תמיד, נתמכים ע"י הניסיון האישי שלי ומה שטוב לי וכל אחת יכולה לעשות או לא לעשות שימוש במידע הזה. אני הרי לא גורם אינטרסנט שמייצג חברה זו או אחרת. אני מציגה תמיד בהתחלה רעיון כמו "תשתמשו בפילינג" ואח"כ נותנת דוגמה את המוצר. אבל שכל אחת תשתמש במוצר שהיא אוהבת, לאו דווקא במה שאני מראה, אני הרי לא מקבלת אחוזים...
    תקראי שוב מה כתבתי, לא כתבתי שהם מונעים משהו, ממש לא, הלוואי! אני אומרת שאם לא הייתי מטפחת את העור הוא בהכרח היה יותר "בלוי" היום ומספיק לי להסתכל על בנות גילי שהעור שלהן רחוק מלהיראות כמו שלי. נכון, יש לי גנטיקה טובה, עדיין המצב שלי יותר טוב באופן יחסי ואני מאמינה שזה בגלל שאני שומרת על שגרת טיפוח, שאני גם נהנית ממנה אגב.
    אגב וגם מנסיון אישי, אני מסכימה איתך שלהרגיל את העור למשהו זה סוג של "התמכרות" כך שברגע שנפסיק אולי תהיה לו "טראומת גמילה" או משהו ולכן יהיה יבש יותר או משהו. בכל מקרה, אני לא צריכה מחקרים בשביל לדעת מה טוב לי.
    מאחלת לך כפות רגליים של תינוק לכל החיים!

    השבמחק
  32. ראשית, תדפדפי למעלנ, שכחת לענות על שאלה בקשר לביצה או משהו.

    שנית, ללא ספק, הדבר החשוב הוא להשתמש גם בשמפו וגם המרכך וללק ספק גם לחות לשיער חהגנה מנזקי השמש, הכלור והמלח.

    ואח"כ חייבת פילינג, חייבת סבון מוריד שמנוניות. אגב, מגיל מסויים ועם שינוי הורמונליים (לא מונופאוזיס) אז השמנוניות שמופיעה בפנים מככבת גם בגב העליון וגם לו כדאי לשים פילינג.

    ואח"כ כדאי כן לשים שמן, גם לפנים, כי השמן זה מה שיכול למנוע התפתחות יותר רצינית של שמנוניות בעור ויש שמנים קלילים לקיץ.

    ובהחלט בהחלט לק יפה שווה לתחת על כף רגל מוזנחת.

    השבמחק
  33. אני לא מכירה ולו מחקר מדעי רציני אחד (כזה שלא ממומן ע"י יצרניות הקוסמטיקה) שטוען שקרמי אנטי אייג'ינג מונעים קמטים. המדע מאוד סקפטי לגבי קרמים שכאלה וכנראה בצדק. צריך להבדיל בין פרסום לבין מדע, ונראה שאת לא מבדילה אם את מתייחסת לכל מה שכתוב עליו שהוא "הוכח מחקרית" כאל מדע (מדובר בסך הכל בפרסום, באמת לא יותר).

    לא מבינה למה את צריכה לספר לי שאין לך אינטרס ושאת לא מונעת מטעמים מסחריים - כל אלה ידועים לי ולא חשדתי בך ולו לרגע בדברים כאלה. בסך הכל אמרתי שהאמונה שלך בכך שקרמים מונעים קמטים אולי מונעת מעודף אמון בהצהרות של חברות קוסמטיקה.

    כמובן שכל דיון אפשר תמיד לסגור ב"את תעשי מה שעושה לך טוב ואני אעשה מה שעושה לי טוב". אבל אין לי ולא יהיה לי ויכוח עם מה שעושה לך אישית טוב.
    את הבעת טענה שהיא לא אישית אלא כללית (ואני מצטטת אותך: "הרעיון הוא לא להשתמש במוצרי טיפוח רק כשיש בעיה, אלא למטרת תחזוקה ושימור הקיים"), ועם הטענה הזאת(ועמה בלבד) יש לי ויכוח.

    ותודה על האיחול המתוק, מהפה שלך לאלוקים!

    השבמחק
  34. @Neta

    נטע, לא שכחתי, זו היתה שאלה למרינה והיא ענתה.
    אני מכירה את הביצה הזו ולא נפלתי בואי נאמר ככה...

    מסכימה על השמפו והמרכך רק שזה נכון לכל השנה מבחינתי.
    פילינג זה דבר נהדר לכל הגוף יקירה, כולל הגב העליון רק שקשה להגיע אליו לבד...;)
    בגלל זה המלצתי על הדאב.

    שמן זה ממש לא בשבילי בקיץ. ממש כבד לי. אני בקושי חיה עם לחות שהיא oil free...

    הלוואי שכל בנות ישראל היו מפנימות את עניין הלק. לצערי בשטח אפשר להבין שלא...

    השבמחק
  35. @VanityGirl

    וניטי, נו באמת.. מה אני נראית לך?...
    את נכנסת לקטנות ואנחנו בסופו של דבר מדברות על אותו הדבר - ששום קרם לא יסדר פגעי עור מהותיים שכבר קיימים.

    אני האחרונה שאפשר לומר עליה שמאמינה במשהו להצהרות של חברות הקוסמטיקה.
    אומר לך שוב - אני כותבת מה שאני מאמינה בו מנסיון אישי ולא משום הצהרות כאלו ואחרות.
    יתרה מזו, אני הראשנה להיות סקפטית בנוגע לכל מוצר חדש שיוצא. ובדרך כלל בצדק.

    השבמחק
  36. על זה ששום קרם יסדר כתמי עור אנחנו בטח מסכימות, אבל להזכירך הויכוח היה על הטענה שקרם יכול "לשמר את הקיים". את טענת שיכול, ואני הבעתי ספקנות. זה הכל.

    ובעניין אחר - ידידי סמי ראה לאחרונה את היד שלך (אולי בפייסבוק שלי, כבר לא זוכרת)וטען שהיא ענוגה ויפה. אולי תראי פעם גם רגל?

    השבמחק
  37. וניטי, לא לשמר את הקיים לכל החיים, לעכב במידת מה את ההתבלות של העור בעקבות פגעי יובש, מזג אוויר וכו'. אם לא מטפחים אז חבל. מאמינה שיכול, עלי לפחות אני מאמינה שזה עובד.

    שסמי יבוא, אני אראה לו בפרטי...
    מניחה שהוא כרגע באבל (או חגיגה) על פרנסואה אבוטבול שכבר לא יזכה לחיים ארוכים, אז נעשה את זה אחרי שהכל ירגע...

    השבמחק
  38. עם הטענה הזאת התווכחתי. הלוואי שזה נכון, ואולי זה אפילו נכון, זה פשוט לא מוכח (אצלך זה עובד, אצלי לא, את יודעת. אם משהו הוא כל כך אינדיבידואלי אין מקום בעיני להמלצות גורפות). אבל אמונה זה טוב. גם לי יש אמונות משלי - ואפילו לגבי דברים לא מוכחים.

    ואפרופו דברים לא מוכחים - סמי מכחיש כל קשר לפרנסואה, אבל כששוחחתי איתו על זה היום הוא היה נשמע מבולבל ולא קוהרנטי. אני מרשה לעצמי להטיל ספק בגרסתו.

    אה, והרגל היא לא בשבילו - בשבילי!

    השבמחק
  39. אני רוצה לענות לך על מה שכתבת אבל רק מלחשוב על זה זה גורם לי להרגיש זקנה, אז אני עוזבת את זה...

    אני מקווה שאת חברה תומכת לסמי במיוחד ברגעי משבר שכאלה. תרופות יש לקחת בזמן!

    ואת - שרוטה!...

    השבמחק
  40. מכחיש כל קשר להתנקשות במאן דהוא, פלוני או אלמוני.
    סמי נגד מוות בכלל, טבעי בפרט.

    מעריך טיפוח עצמי ונשים מטופחות, תמונת היד של דנרה מעידה שהיא ליידי אמיתית, ללא ספק.

    בטוח שכפות רגליה של הליידי מטופחות וענוגות כמו ידיה, לצפות בתמונה כזו יהיה עונג אמיתי.

    בברכה

    השבמחק
  41. סמי! איזה כבוד ואיזו התרגשות...

    אני בטוחה שאתה מוקיע כל סוג של אלימות (חוץ מזו שהכרחית...).

    חן חן על המחמאה.
    I am a lady alright, Lady D.
    ואתה כנראה ג'נטלמן אם הצעתי לך לראות במציאות ואתה מסתפק בתמונה. או שלא.

    השבמחק
  42. ליידי די היקרה,
    Name the time and place;
    anytime anywhere;
    I'll be there

    השבמחק
  43. OK dear,
    It's a deal!
    ;)

    השבמחק
  44. לא יודעת, כי לא קראתי לעומק, מה העיניין עם הביצה.
    אבל לעיניין הויכוח שלך ושל וניטי לגבי אנטי אייג'ינג, זה דווקא כן הוכח מחקרית, אנשים סבלו מפגיעות עור חמורות (AKA, כוויות אש, פטרו-כימים למינהם) טיפול אנטי-אוקסידנטי בצירוף עם מזרזי ייצור קולגן האיצו את החלמת והשלמת העור ו/או קליטת שתלי עור. כמובן שמדובר בטיפול אינטנסיבי וממוקד, דבר שלא קורה בקרמים, אבל כל המוצרים בקרמים כן הוכחה מדעית ההשפעה שלהם על התחדשות תאי העור, ומכאן, האטת סימני גיל ועייפות העור.
    כן חשוב לשים לב למרכיבים האחרים והמינונים בתכשירים הקוסמטיים. קרם אנטי-אוקסידנט שכהרכיב הזה מופיע כחמישי בערכת הרכיבים יכיל פחות מ-7% מהרכיב לעומת מקום שני ברשימה זה בסביבית 20% אמור להיות (אל תתפסי אותי באחוזים זה מזיכרון כללי).

    לגבי שמן גוף- אני עם הלבידו יש על רטוב ואז ניגוב- לא דביק ולא כבד.

    השבמחק
  45. נטע, אתחיל בסוף, ברור שהשמן על רטוב כמו כל שמן לגוף. עדיין במקרה שלי זה יחכה לחורף.

    כל הדברים האלו שהוכחו או לא הוכחו מחקרית לא מדברים אלי.
    כמו שאמרת - זה לא קורה משימוש בקרמים שהעור יתקן את עצמו.
    זה מחומרים כימיים אחרים אולי ובשימוש במינון אחר שאינו קוסמטי ביתי רגיל.
    מה שכן, אני מסכימה ששימוש בקרמים עשוי לעכב את התבלות העור.

    השבמחק
  46. לא כי יש מצחיקולות שמורחות שמן על גוף יבש ואח"כ גם מתפלאות למה זה מכתים להן את הבגדים...

    השבמחק
  47. אני יודעת, לכן כתבתי בזמנו בפוסט על השמן גוף שחשוב למרוח אותו על עור רטוב.
    זוכרת את הפוסט הזה?
    http://danrasvault.blogspot.com/2010/12/blog-post_18.html

    השבמחק
  48. נטע, אשמח לקבל הפניה למחקר (רציני, כזה שפורסם בכתב עת מדעי ולא מחקר שמומן ע"י חברת קוסמטיקה זו או אחרת) שאומר שכאשר העור במצב תקין וטוב שימוש בקרמים יעכב את הזדקנותו. על זה היה הויכוח שלי עם דנרה. לא על האם אנטיאוקסידנטים בריכוז גבוה משקמים פגעי עור (ואגב, אני מכירה מחקרים שהוכיחו זאת, אבל החומרים שהשתמשו בהם היו במינון רפואי ולחלוטין לא קוסמטי).

    השבמחק
  49. במעורפל.... שומרת רק מידע חשוב ושימושי וחדש.

    במיוחד עכשיו כשחם לי ולקוחה הטריפה אותי.

    השבמחק
  50. היי דנרה!
    למרות השימוש החיוני בקרמים גם בקיץ, קצת קשה לחשוב על כל המריחות האלה שעושות עוד יותר חם באותו רגע...
    אני חוטאת ולא מורחת בכלל קרם לחות בקיץ, פשוט לא מסוגלת, זה מרגיש לי כמו עוד שכבה עליי. כנראה לא מצאתי משהו קליל מספיק שיספק את העבודה.

    הקרם היחיד שבאמת בשימוש רציני הוא קרם רגליים. כרגע אני משתמשת בקרם של סופט טאץ' עם ריח עדין... משאיר תחושה נעימה על הרגל. כמובן שהשימוש בו הוא אחרי שיוף...
    לפני כמה זמן שייפתי את הרגל עם המשייפים הפושטיים האלה מפלסטיק וכנראה הפעלתי קצת לחץ על הפצירה, פתאום היא נשברה לי לשניים. איזה רעש מלחיץ היה כשהפלסטיק נשבר, נורא נבהלתי חחח
    אולי כדאי באמת שאעבור למשהו שלא ניתן לשבור :) את הקרדו ראיתי באיביי ב9 דולר, אך משלוח עולה 15 דולר. עדיין יותר זול מהארץ (כמובן איך לא?).
    יצא לך לנסות את הפצירה לרגליים של OPI? נראית חזקה גם כן.
    מה שכן, השכלתי מזה שצריך לשייף עור יבש. אני תמיד משייפת אחרי מקלחת כשהעור עדיין לח... טוב לדעת!

    השבמחק
  51. הי ליטל!
    במהלך היום זה אולי פחות בעייתי כי אנחנו מורחות קרם הגנה ולרוב זה קרם לחותי מספיק.
    אבל בערב חשוב לתת לעור את הלחות שלו גם אם היא קלילה מאוד.
    כל הכבוד שאת מקפידה על שימוש בקרם רגליים (ושיוף כמובן) זה החלק שהכי פחות מקפידים עליו ביומיום.
    אויש, טוב שזה מה שקרה לך עם המשייף ולא שפצעת את עצמך בטעות...
    אני מאמינה ששווה להשקיע במשייף איכותי. כמו הרבה דברים בחו"ל בדרך כלל יותר זול...
    למרות שעם המשלוח זה כבר פלוס מינוס אותו המחיר והשאלה אם זה בדיוק אותו המוצר.
    מכירה את הפצירה הדו צדדית של OPI, נהדרת, המבנה שלה שונה לגמרי.
    תנסי לשייף על עור יבש ותראי את ההבדל. דרמטי.

    השבמחק
  52. נמאס לי מהקיץ הזה כל כך! לא מספיק שאין לי כוח לזוז מרוב שחם, אני גם לא מוצאת לעצמי שגרת טיפוח שטוב לי איתה וכל הזמן בסוג של מרדף אחרי מוצרים שיתאימו לי. תכלס, כמו בקיץ שעבר.
    הפילינג של דקלאור נשמע מבטיח, בזמן האחרון אני די מחבבת את המותג הזה.

    לפני כמה שנים השתמשתי על בסיס קבוע ב-DDML וגם ניסיתי את DDMG. אהבתי אותם מאוד. משום מה אני זוכרת שהדיילת תמיד הייתה אומרת לי שהוא לא קרם לחות אלא בסיס ללחות. היום לצערי ברור לי למה הן אמרו את זה... מסכימה איתך לגמרי בעניין התמחור. יש לי הרגשה שקליניק ממש העלו את המחירים בשנה האחרונה, כי אם אקח לדוגמא את המחירים של קרם לחות הם זהים למחיר של אסתי לאודר, זה בסביבות 300 ש"ח ל-50 מ"ל ומעלה. נראה לי לא הגיוני כל כך.

    אני לא מתה על פילינגים לגוף. זה לא מונע ממני לקנות אותם :), אבל לרוב אני מעדיפה סבון גוף ומברשת רחצה.

    אני לא יכולה לחיות בלי קרם ידיים גם אם זה שיא הקיץ. תמיד יש לי בתיק, בעבודה ובבית.
    את הקרם של AYA אני לא מכירה אבל בטוח אנסה, מרכיבים טבעיים עושים לי את זה לגמרי.

    כפות רגליים מוזנחות ועוד עם איזה לק זוהר זה זוועה, אבל לצערי זאת תופעה נפוצה.
    יש לי פצירה עדינה של לייף לכף הרגל שאני משתמשת בה לרוב במקלחת. בקרם רגליים אני משתמשת לפני השינה, וככל שהוא יותר "שמן" יותר טוב.

    השבמחק
  53. עדן - כמוך, כמוני, כמו כולנו...
    לא פשוט למצוא משהו שמתאים אישית, סוג של חיפוש מתיש (ויקר...).
    הפילינג במיוחד הפיטופיל בלי הגרגירים הוא מוצר מעולה!

    התחליבים של קליניק הם לא בסיס לחות הם תחליב לחות, המשמעות שהם לא אינטנסיבים ועשירים כמו קרם וגם לא מעיקים על העור. כמובן שאין צורך בשתי שכבות של לחות כמו שאמרו הדיילות (*&X$^&*), לשים אחריהם לחות זה ממש מיותר.
    התמחור כמובן לא הגיוני, בטח אם את משווה את זה ללאודר שהרבה יותר יוקרתית כביכול. פשוט לא ברורה מדיניות התמחור כאן.

    סבון ומברשת רחצה א ספוג מחוספס עושים בדיוק את העבודה של הפילינג אז זה מצוין.

    גם אני לא יכולה בלי קרם ידיים, טוב אני מהמכורות...
    אבל זה שווה את זה, חוץ מזה שממש לא בא לי ידיים מקומטות עם עור עייף בגיל צעיר.
    הקרם של איה ממש מוצלח ומרענן!

    לגמרי תופעה נפוצה לשים לק על רגליים גמורות, אני לא מבינה איך אותן בנות לא רואות את זה.
    פצירה עדינה היא בעיקר להחלקה, לא להסרה.
    כדאי שתשתמשי בה בכל מקרה כמו שכתבתי על עור יבש ולא במקלחת, כך היא תהיה יותר אפקטיבית.
    את אוהבת קרמים שמנים לרגליים? באמת? אני לא יכולה לסבול את זה, מרגיש לי כאילו אני מזיעה או משהו. צריכה שהוא יהיה עשיר אבל שיספג מהר, לא סובלת את התחושה.

    השבמחק
  54. בעניין התמחור, גם אני תמיד חשבתי שאסתי לאודר יותר יוקרתית מקליניק וזה התבטא גם במחירים. אבל בשנה האחרונה ראיתי שמחירים של מוצרי הטיפוח שלהם עולים אותו דבר. לא מבינה את זה ומרגישה די מנוצלת בתור צרכנית קבועה של מוצרי טיפוח, כי הרי המחירים זהים בכל רשתות הפארמים. לא פלא שאחרי זה עושים לנו "מבצע היסטרי" של 50% על כל המוצרים, ואז אנחנו קונות את זה במחיר השפוי והאמיתי של המוצר. גם מזה נמאס לי.

    בקשר לקרם ידיים, ראיתי שיצא לחברת סטייל אחד עם SPF20 אבל עוד לא ניסיתי. אני כרגע גיליתי קרם ידיים מעולה של חברת Frulatte, שגם מבוסס על שמן קוקוס ושמן אבוקדו. אהבה חדשה.

    השבמחק
  55. את צודקת, זה בדיוק העניין - הרגשת ניצול!
    אני ממש מרגישה פריירית כשאני נאלצת לקנות בארץ מוצרי טיפוח ומזל שיש לי את האופציה לקנות קבוע בארה"ב.
    במקום מבצעי ה- 50% עדיף שמראש יתמחרו את המוצרים בצורה הגיונית, כי אם אני צריכה נניח קרם עכשיו אני לא יכולה לחכות למבצע...

    ניסיתי פעם קרם של סטייל לידיים, הוא היה נחמד ובכלל אני חושבת שיש להם מוצרים לא רעים. לא חושבת שזה היה אחד עם SPF.
    לא מכירה את Frulatte. איפה קנית אותו?

    השבמחק
  56. קניתי את פרולאטה בניו פארם, ויש גם ב"חצי חינם" (שאגב יש להם מבחר עצום של קרמים/שמפוים וכו'). יוצא בין 10 ל-15 ש"ח. אהבתי במיוחד את הקרם ידיים ARGAN שלהם.

    השבמחק
  57. יופי, תודה!
    אבדוק בניו פארם, מניחה שאם יש שם אז יש גם במשביר.

    השבמחק
  58. אני חייבת לציין שלצערי נטשתי את מוצרי קליניק לפני המון שנים ללא שום סיבה ברורה.. פשוט גיליתי חברות אחרות ואיכשהו לא חזרתי אליהם.. אבל ללא ספק סדרת שלושת השלבים שלהם היא אחת המוצלחות... בעיקר הקרם שמגיע במרקם ג'לי...
    לגבי דקלאור- יש לי יחסי אהבה שנאה מזה שנים עם החברה, מצד אחד הריחות שלהם ממש לא עושים לי את זה... כל הטבע הזה לא נעים לי באף, מצד שני ללא ספק מדובר במוצרים איכותיים ומשובחים ביותר. עכשיו אני משתממשת במי פנים ובסבון פנים שלהם באופן יומיומי ואני חייבת לציין שאני ממש רואה את השינוי החיובי שעובר על העור שלי... (בכל זאת חודש שמיני .. לא קל להיראות חיונית), אני גם משתמש באיזשהו סרום במרקם שומני שקיבלתי כדוגמנית, והוא פשוט מדהים, העור שלי נוצץ מבריאות אחריו, רק הריח כמו שאמרתי לא לטעמי..
    לגבי הפצירה- אני חייבת להשיג אותה.. יש אפשרות ללינק לאתר שלהם?
    וכרגיל אני חייבת לציין שאני מאוהבת בכתיבה שלך...

    השבמחק
  59. לא תמיד צריך סיבה, לפעמים סתם כיף לגוון.
    יש מספיק מוצרים מוצלחים בשוק ובאמת אין סיבה להיצמד למותג אחד.
    מסדרת שלושת השלבים אני הכי מכורה למי הפנים ול- DDMG. לסבון/ג'ל יש תחליפים מוצלחים יותר בשוק לטעמי.

    כל כך מוכר הקטע עם הריח של דקלאור, זו הבעיה שיש להרבה שניסו אותם.
    העניין שלא כל הסדרות שלהם עם הריחות האלו, יש כאלה שלא, פשוט לרחרח בדוכן, כי בהחלט מדובר על מוצרים איכותיים שחבל לפספס.
    השמנים/סרומים שלהם מדהימים!! אני צמודה אליהם בחורף (מופיע פה גם באחד הפוסטים). באיזה סבון פנים שלהם את משתמשת? איזה כיף להרגיש שיפור בעור בעקבות השימוש. לא קורה לי עם כל מוצר.

    יש לינק לפצירה על המחיר בפוסט. יכולה לראות שם גם את כל הגוונים.

    והמון תודה יקירה, כיף תמיד לשמוע :)

    השבמחק
  60. התכוונתי לקרם לחות שלהם במרקם הג'לי.. שהוא קליל ונספג מהר, גם המי פנים שלהם מעולים (בעיקר בגלל שאנ י כן אוהבת מי פנים עם קצת נוחכות) לגבי הסבון שלהם מסכימה לחלוטין יש יותר טובים..
    לגבי דקלאור- כמעט לכל המוצרים יש ריח לוואי אבל האיכות בעיני שווה את הסבל הרגעי.. ולגבי הסרום גם אני בדר"כ נוטה להשתמש בחורף, אבל לאחרונה עור הפנים שלי קצת שינה את עצמו ולכן הרגשתי שלא יזיק לו איזה בוסט של אנרגיה ולהפתעתי התחושה השומנית נעלמת די מהר...
    אני משתמשת בסבון מסדרת aroma cleancer- gel demaquillant ובאמת מיד הבחנתי בשיפור במרקם העור

    לא שמתי לב ללינק- המון תודה!!!

    השבמחק
  61. כן, זה תחליב הלחות שיש כאן ה- DDMG. מעולה!
    מי הפנים שלהם הם מי הסרה לניקוי רציני, לא יכולה לעבור את הקיץ בלעדיהם!...
    אין ספק שבהריון הכל מתהפך וטוב שאת משתמשת במה שעושה לך טוב לעור בלי קשר לעונה.
    תודה על השם של ג'ל הניקוי, ייבדק בהקדם (מכורה לסבוני פנים מכל סוג...).

    השבמחק
  62. מקווה שתהני מהסבון...(:

    השבמחק
  63. סומכת עליך!!!

    השבמחק
  64. יש משהו מאוד אירוני בעובדה שצריך לשים קרם קליל כשבדרכ קרמים עם מקדם הגנה הם כבדים.. אני פשוט שמה מעט יותר כי גם ככה הפנים נוזלים.. :/
    אני לא עושה ניקוי עמוק אבל הסבון פנים שלי של קליניק מספיק 'רצחני' בדרכו.. הבנתי שיש הרבה בנות.דהוא מייבש להן תצורה אצלי הוא פשוט מנקה מעולה ומשאיר תחושה קרירה ונעימה.
    מיגיפה קרם פנים ומקדם הגנה באותו מוצר.. מפונקת אני..
    לגבי פילינג אני לא ממש בקטע. שמה שמן על הרגליים פעמיים בשבוע בערך בעיקר במקלחת אחרי בריכה ובין לבין גיליתי את הסורבה של סבון שאותו אני שמה במקרר ;)
    קרם ידיים זה נורא! אף פעם לא 'מרגיש' מתאים אבל צריך כל הזמן :/ אני באשכרה נלחמת בעצמי בעניין הזה..

    הקרם של opi ישקל כי אני נוראית עם קרמי רגליים... לטייל עם רגליים דביקות בבית עם כלב זה להזמין רגליים של הוביט (המבין יבין... :s) למזלי מצב הרגליים די סבבה. ממש מעט יובש.
    באמת תזכרת אותי לקנות משייף איבדתי בכלל את כל ערגת הפדיקור שלי לאחרונה, ממש לא ברור...
    יש כמה וכמה דברים שהגרמנים טובים בהם.. נראה לי שאטייל בסופרפארם לייצר לעצמי ערכה חדשה התייאשתי לחפש את הישנה.. :/

    השבמחק
  65. מיטלי, מה את שמה מעט יותר? לא הבנתי.
    בכל מקרה, עם הסיטי בלוק אני בדרך כלל לא משתמשת גם בלחות, הוא לחותי מספיק.
    הסבון פנים אכן מנקה אבל לא קצת יותר לעומק, רק את "הבחוץ". לכן פילינג חשוב גם הוא. תנסי כל פילינג איכותי שהוא ותראי כבר מהפעם הראשונה את ההבדל.
    אני לא אוהבת מוצרים משולבים. לפעמים אני משתמשת בקרם לא ביום ואז ממש אין צורך במקדם. או למשל מקדמים במייק אפ מיותרים כי הם נמוכים ובכל מקרה צריך להוסיף מקדם וכו'. חוץ מזה שמקדם משנה את הפורמולה של המוצר, מכביד עליו, קיצור לא בשבילי השילוב.
    את שמה שמן בקיץ על הרגליים?.... אצלי זה משהו שלא עובר. שמן הולך ישר לחורף.
    תמשיכי להילחם על לשים קרם ידיים, אין ברירה. חוץ מזה שבמזגן זה נפלא ולא מרגיש כבד בכלל. נספג ברגע.

    זו בדיוק היתה הבעיה שלי עם קרמי רגליים - הדביקות הזו. זה הקרם שעד עכשיו נספג אצלי הכי מהר. וחוץ מזה למה את הולכת יחפה?...
    איך מאבדים ערכת פדיקור מותק?...LOL
    קיצור, פצירה כזו זה פתרון פשוט מעולה בין טיפולי הפדיקור. כמובן בשילוב קרם רגליים כלשהו.

    השבמחק
  66. שמה מעט יחסית קרם פנים. אם בחורף אני שמה שכבה עבה יותר בקיץ אני שמה את השכבה הכי דקה שאני יכולה לשים (וגם לקרוא לזה שכבה..)

    אם הסיטי בלוק משמש גם בלחות זה מעולה! אז את כן סוג של משלבת :P וברור שהמקדם עלק שיש במייקאפים הוא פשוט מיותר. אני בכלל לא מבינה בשביל מה צריך לכתוב SPF5.. :/

    לגבי השמן בקיץ, כן, אבל מיד אחרי הבריכה, כלומר, מיד אחרי המקלחת שאחרי הבריכה כשהעור צועק וזועק. וגם לא אחרי כל שחיה. אלא פעם פעמיים בשבוע (טכנית אני שוחה 3 פעמים בשבוע למרות שאחרונה לא יוצא :()

    אני תמיד הולכת יחפה. ואם לא יחפה (בחורף) אז בגרביים. כנראה חצי קיבוצניקית בנשמה? לעעעע לא צריך להגזים חחח

    אני גם שואלת את עצמי איך איבדתי את הערכה. את יודעת מה, כבר קרה לי כמה פעמים שבאמצע הלילה התחלתי לחפור בארון, לנבור מתחת למיטה, מה לא! אני פשוט לא מוצאת אותה! מחרפן אותי לגמרי! מה גם שאני זוכרת שראיתי אותה יחסית לאחרונה. ייאוש!
    מילא לא היה לי, מילא היה נשבר/נהרס או לא יודעת מה, אבל סתם לאבד אותה בבית, דוגרי, פשוט פתטי!

    השבמחק
  67. אנונימי4.8.2011, 4:10

    דנרה, לא מפריע לך שרוב החברות האלו מבצעות ניסויים נוראיים על בעלי חיים? וחבל את עוד מפרסמת אותם בחינם:\
    http://www.facebook.com/note.php?note_id=186905717998355

    השבמחק
  68. אנונימי/ת, יש לי הרבה מה לומר בעניין אבל אנסה לתמצת את זה לשלוש נקודות:
    1. כשאני רוכשת מוצר אני לא יודעת אם החברה עושה או לא עושה ניסויים.
    2. הרשימות האלו מבחינתי הן לא בדיוק אורים ותומים. לדוגמה: מספיק שמותג שלא עושה ניסויים יעבור לבעלות קונצרן שכן עושה הוא באותו הרגע מסומן כמותג שעושה.
    3. בעוד כשנתיים יכנס לתוקפו חוק שאוסר על שיווק מוצרים שעושים ניסויים בבע"ח בדומה להחלטה באיחוד האירופי. מן הסתם כבר עכשיו כלל החברות נערכות בעניין ויפסיקו לעשות ניסויים כאלו על מנת שהשיווק שלהם יאושר. את יכולה לקרוא על זה פה למשל:
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4002581,00.html

    חוץ מזה, אני לא "מפרסמת" אף אחד, אני כותבת על מוצרים שאני משתמשת בהם.
    מקווה שעניתי לך על השאלה :)

    השבמחק
  69. @Meital

    מיטלי, זה ממש לא משנה השכבה/הכמות שאת שמה. להפך, עדיף לא לחנוק את העור עם שכבה עבה, חוץ מזה שזה בזבזני סתם. מה שמשנה זה הפורמולה אם היא עשירה או קלילה.

    לא אמרתי שהסיטי בלוק משמש כלחות אלא שהוא מספיק לחותי עבורי ולכן אני לא מוסיפה קרם/תחליב בדרך כלל.

    ללכת יחפה זה סתם לא עושה טוב לעור הרגל כי לא משנה כמה שהרצפה תהיה נקייה (ולך יש כלב בבית..) זה לא מספיק טוב.

    השבמחק
  70. אני חושבת שאחרי הכל הגוף צורך / רוצה כמות שונה של קרם בקיץ לעומת החורף, זה הגיוני. לכן גם השכבה צריכה להיות בהתאם.

    אני אשקול את הסיטי בלוק או שכחתי איך קוראים לזה של לאוקסיטן (מקווה שפעם אחת כתבתי את שמם כמו שצריך). כי נראה לי שאני כמעט ולא צריכה לחות בקיץ.

    ללכת יחפה זה כיף. וזה לא שזה עד כדי כך לא בריא.. :P

    ואני רואה שהצליחה להגיע אליך מתחסדת :P
    אני כבר סותמת את הפה (כמעט ;)) בנוגע למוצרים שנעשים עליהם ניסויים, אני בוחרת מה לקנות ולא עושה חשבון בעגלת הקניות של מישהו אחר. דווקא נראה לי שהדרך הזאת תביא לכך שיותר אנשים יתחילו לחשוב בעצמם מה שווה ומה לא שווה לקנות ובאיזה מחיר.
    יותר ויותר אנשים שואלים אותי איזה מוצרים מנוסים ואיזה לא כי הם יודעים שיש לי מודעות לעניין הזה.

    השבמחק
  71. @Meital

    מיטלי, זה לא עניין של הגיון זה עניין של מציאות.
    שכבה דקה מאפשרת לחומר להיספג בעור כמו שצריך. שכבה עבה חונקת אתו. זה משהו ידוע ובדוק, לא עניין של הערכה פרטית שלי. לכן בקיץ מומלצים תחליבים קלילים ובחורף קרמים עשירים. השכבה היא אותה שכבה, ההרגשה שונה לגמרי.
    דמייני ספוג שאת מטפטפת עליו מים, הוא סופג יופי. עכשיו תשפכי עליו כוס והוא יתחיל לנזול, חנקת אותו. אותו דבר העור.

    את יכולה לבדוק את הסיטי בלוק, יש טסטרים שלו. מספיק שתמרחי על היד תראי שהוא לחותי וקצת מבריק.

    לא אמרתי שזה לא בריא ללכת יחפה, יש דעות לכן ולכאן בעניין. אמרתי שזה ג'יפה עם כל הלכלוך ברצפה נקייה ככל שתהיה...

    כל כמה פוסטים יש מישהי ששואלת על ניסויים בבע"ח וזה בסדר. מה שאני לא מבינה למה זה תמיד בצורה אנונימית, זו שאלה לגיטימית, אבל בפועל שכל אחד יעשה מה שבא לו. ממש כמו שאני לא נכנסת לכיס של אנשים למה הם בוחרים במותג מאפן ולא באחד איכותי ושווה.
    הידע שלך נסמך על הרשימות האלו וכמו שכתבתי למעלה, הן לא ממש מדויקות בלשון המעטה.

    השבמחק
  72. הכוונה שלי שאני משתמשת בדיוק באותו מוצר בקיץ ובחורף. בקיץ אני מרגישה שאין צורך בכמות גדולה אני ממש שמה נגיעה. בחורף אני מרגישה שהחומר נספג.
    אין מה לעשות זה עניין של צריכה של הגוף לפי מזג האויר. ברור שאני לא מעמיסה מהמוצר.

    רצפה זה לכלוך וג'יפה בשביל זה המציאו מים וסבון ;)

    הידע שלי לא נסמך על הרשימות!!! הידע שלי נסמך על בדיקה של החברה עצמה ומה היא מדווחת. נכון שהיא יכולה לדווח שקר, אבל אם האמנה שלה היא מצהירה משהו ועושה להיפך, חבל על הזמן התביעה שאפשר להביא עליה..
    בדיוק ככה גיליתי שקלינקס לדוג' לא עושים ניסויים במוצרי הטיפוח שלהם (לדוג' נייר טואלט עם אלוורה) אבל כן עושים ניסויים במוצרים שהם מייצרים יעודית לבתי חולים וזאת הם עושים בגלל שזה מה שמחייב אותם התקן.
    מבחינתי זה לא מוגדר "מבצעת ניסויים בבע"ח".
    כי אני לא משתמשת במוצרים של איפור/טיפוח/קוסמטיקה שנוסו על בע"ח. ציוד לבתי חולים / ציוד רפואי לא נכנס אצלי לקטגוריה וגם לא צריכה להכנס לרשימת של PETA זאת אפילו חוצפה בעיני!
    כמה שהם משמיצים את לוריאל, מי זה שתורם מיליונים למחקר בכדי שלא נצטרך לעשות ניסויים בבע"ח - כן, כן, אותה חברה שנואה! אני לא אומרת שאני אקנה מהם, אני אומרת שלהראות רק צד אחד של הדברים זה אף פעם לא נכון...

    ולמה זאת אנונימית, שאלה טובה! לדעתי - פחדנות לשמה! לי אין בעיה להגיד מה אני חושבת ושיתפוצץ כל העולם, אבל סתם לכתוב בשביל "שתרגישי רע עם עצמך" נשמע לי פולני ומיותר. כששואלים אותי אני אומרת, ואני בודקת מוצרים שמומלצים אם הם נוסו או לא ומחליטה על רכישה כשהם לא מנוסים על בע"ח.

    וזה מזכיר לי ששכחתי לבדוק לגבי הסיטי בלוק :P אבל זה לא משנה, כשאהיה בפארם, ואתקל בו, אבדוק בתווית הכי הרבה...

    השבמחק
  73. @Meital

    הגיוני להשתמש באותו מוצר אם העור שלך אותו הדבר כל השנה. במידה ולא עדיף לשקול להתאים את המוצר לעונה.
    הגוף לא "צורך לפי מזג האוויר" כמו שאת אומרת. העור משתנה לכן ההתנהגות שלו משתנה ולכן זה לא יכול להיות אותו מוצר.

    הרצפה עדיין לא בדיוק משהו מחוטא בשביל ללכת יחפים בטח לא כשיש כלב בבית. וגם אם הניקיון "הפנומנלי" מחזיק יום, מה עושים בשאר הזמן עד השטיפה הבאה?..;)

    יפה מאוד שאת עוקבת בדריכות אחרי העניין הזה ולא מסתמכת על הרשימות. ובסופו של דבר לכל אחת יש את הכללים שלה מה נחשב ומה לא לניסויים בעבורה, יש כאלו שהיו מחרימות באופן גורף את כולן ולא עושות את הבידול שלך. אני בכל מקרה לא מפה וללא מפה.

    לא יודעת מה האינסנטיב לשאול בצורה אנונימית, אבל זה נשמע לי בצורה כזו קצת צדקני.
    אני בכל מקרה לא יכולה לתת את התשובה שלך כי אני לא בודקת כל פעם לפני רכישה.
    המותג היחיד שמשום מה חרוט לי כבר שנים שעושה ומאז אני לא קונה זה פנטן (PANTENE).

    השבמחק
  74. לשאלתך מה עושים - שוטפים רגליים :P
    עם כלב זה בעיקר עניין של שערות. זה הכל. כלב בגדול (בטח כלב בית כמו אריק) זאת לא חיה מלוכלכת. זה לא שהוא מכניס לי בוץ/חול או דברים כאלה.

    פעם הסתמכתי על רשימות ואז פתאום התחלתי לגלות זיופים רציניים! עכשיו חברה שאני לא מכירה (או לא זוכרת :P) אני נכנסת לאתר הרישמי שלה ובודקת שם מה היא מצהירה שהמדיניות שלה, או אם היא חלק מקונצרן אני בודקת בקונצרן הגדול.
    אגב, בודי שופ ואסי לדוג' שתיהן לא עושות ניסויים בבע"ח ושתיהן שייכות היום ללוריאל. לא אגיד לך שאני מבכה את אסי אבל זה גם משהו לשקול אותו למחמירות יותר ופחות.

    וברור שכל אחת צריכה להחליט לעצמה. הדוגמה של אסי או לדוג' כל מוצרי השיער של לוריאל פרופשיונל (שגם לא עושים בודאות) זה לגמרי עניין של שיקול אישי ודרגת החמרה.

    זה נשמע לי בכל מקרה צדקני. תראי, אני לפעמים כותבת שהמוצר מעניין אבל לא ארכוש אותו ואנסה אותו בגלל שהוא מנוסה על בע"ח. לא אכתוב בבוטות שכזאת ובכזה טון של האשמה! גם אם היתה כותבת שם, שם משפחה, כתובת מגורים, מקום עבודה וטלפון זה עדיין היה נשמע (ולא רק "נשמע") צדקני ומגעיל.

    אכן פנטן עושה. ובמקרה שלהם, אני לא מוצאת סיבה לרכוש אותם מסיבה כפולה - 1. הניסויים. 2. יש לי פתרונות שהם כחול-לבן :) בעיני לפחות אם יש שני מוצרים שווי ערך אחד מיוצר בחו"ל והשני בארץ אעדיף את הכחול לבן.
    ברור שיש את עניין המיתוג.. ואני לא אומרת שלא יהיה לו משקל - ברור שיהיה! אבל אם זה שמפו או משהו בסגנון הזה, לגמרי אלך על הכחול לבן.
    ואגב, זה משהו שנשאר אצלי משנים שנים למרות שאני כבר ממש לא ציונית ואשמח לכרטיס טיסה (כפול - גם לאריק) ולהתעופף מכאן.

    השבמחק
  75. טוב הבנת את הטענה שלי... כל עוד הולכים יחפים הרגליים מלוכלכות וזה ממש לא משנה ממה.

    להחרים מותגים שלא עושים ניסויים בבע"ח רק כי הם שייכים לקונצרן שיש בו מותגים אחרים שכן עושים, נשמע לי פנאטי ומוגזם.

    אין לי מושג מי זו שהגיבה ומה המניעים שלה, כל הנושא הזה נתפס אצלי פופוליסטי מדי.
    חוץ מזה שאני לא אוהבת לדון בעניינים כאלו שנויים במחלוקת כשאני לא יודעת מול מי ומה האינטרס של אותו מישהו.

    לא יודעת למה דווקא פנטן חרוטים לי, אולי פעם ראיתי תמונות מהמעבדה שלהם או משהו...
    יפה על הפטריוטיזם, אני בהחלט בעד. יש לא מעט מוצרים ישראליים נהדרים.
    מה שמפריע לי זה התמחור המופרך לעיתים של החברה.
    אני לא מוצאת סיבה למה לשלם עבור מוצר של אהבה יותר מאשר על מוצר של קליניק נניח.
    גם לפטריוטיות יש גבול והיא עוצרת בכיס שלי...

    השבמחק
  76. הטענה היא שבסופו של דבר מי שמרוויח מרכישה של מוצר נגיד של אסי, תהיה לוריאל הגדולה, ואנחנו לא רוצים להכניס להם כסף אם הם עושים ניסויים.
    אבל כמו שאמרתי קודם, כל אחת וכמה שהיא מחמירה.

    אני כמובן שלא חושבת שזה פופוליסטי, אבל אני חושבת שכאשר מביעים משהו בצורה שכזאת (תוקפנית ומאשימה) גם התגובה תהיה בהתאם וכאשר מביעים משהו בצורה עניינית ונעימה זה אחרת.
    כמו שאמרתי, אנשים יודעים לשאול אותי לגבי חברות מה שאומר שהם מודעים לזה שאני רוכשת מוצרים שלא נוסו, מצד שני, לא תמצאי אותי "מתיפיפת" פה בבלוגיה שבלוגרית כזאת או אחרת "מעיזה" לרכוש מוצרים שנוסו על בע"ח

    השבמחק
  77. זה ברור שמהרווחים הקונצרן נהנה, אבל בצורת הבעלויות הצולבות בשוק נשארים מעט מאוד מותגים בשיטה הזו. קיצור, לי זה לא מתאים.

    ברור שזה פופוליסטי, את בעצמך קוראת לזה "התייפייפות". אבל העיק שהבנו את הנקודה.
    אין מצב ולא יהיה מצב של "שוק טהור" בשום תחום. זו כמו מלחמה אבודה שרק חקיקה יכולה כמעט לסדר. כמעט. לפחות בתחום החשוב הזה יש התקדמות חקיקתית בינלאומית יפה.

    השבמחק
  78. אני לא חושבת שזה אומר שזה משאיר פחות מותגים.
    כי באותה מידה שלוריאל קונה לה חברות קטנות, גם אסתי לאודר לא נשארת לה לבד ;)

    אני חושבת שבהרבה דברים שמתקשרים איכשהו לבריאות כן מצליחים - כמובן באמצעות חקיקה - להגיע למקומות יפים. וגם להפסקה של ניסויים בבע"ח במוצרי קוסמטיקה יגיעו. ושלא תחשבי - בעזרתה של לוריאל וענקיות שעושות היום ניסויים. כנראה שהן חושבות שזה יקנה להן "נקודת זכות" אח"כ.על זה אני יכולה להגיד לך - מה שבטוח זה אולי חחחח

    השבמחק
  79. נכון, אבל המבחר מצומצם בהרבה ועוד יותר כשאת מכניסה פרמטרים של מחיר, סוג עור וכו'.
    חוץ מזה שזה מתיש להתנהל כך בכל רכישה.

    יש הרבה תחומים שחקיקה עושה סדר מסוים וזה מבורך בהנחה שמפקחים ואוכפים את זה.

    השבמחק
  80. סקרנת אותי עם ה phytopeel של דקלאור. ארכוש אותו החודש, מרגישה שממש בא לי לנסות.

    מי הפנים של קליניק מעולים (למרות שאני משתמשת דווקא באלו של אסתי לאודר בדר"כ), אבל עדיין - טובים מאוד.

    לא מסתדרת עם קרם הלחות הזה של קליניק. ניסיתי לשני סוגי העור. באחד הוא לא מרגיש לי מספיק לחות לפנים, בשני הוא מרגיש לי דביק.

    איך הג'ל הזה ביחס לג'ל של ג'ונסון?

    השבמחק
  81. @קורין - ריסים ורסיסים

    קורינוש, מה שאני אוהבת בדקלאור זה שיש להם טסטרים מסודרים של כל המוצרים.
    את יכולה לנסות את הפיטופיל בשכבה דקה על היד איך הוא מתייבש ברגע לשפשף אותו עד שנהיה גושי ואז לראות איך העור נעים כזה. באמת מוצר מוצלח. כמובן עדיף לקנות בהנחה, כן?...

    מי הפנים של קליניק פשוט מעולים, אני אוהבת איך שהם באמת עושים משהו, הרגשת חיטוי כזו, לא כמו מי פנים אחרים שלפעמים הם ממש סתם...
    לא מפתיע, יש הרבה שלא מתחברות לתחליב לחות של קליניק. לא נורא, יש מספיק אופציות בשוק...;)

    הג'ל של ג'ונסון הוא שמן ג'ל שמורחים על רטוב, לא משהו שאני משתמשת בו בקיץ. זה של וזלין בדיוק ההפך לא שמן בכלל, הוא ג'ל שנטמע בעור מיד ולא משאיר אותו מבריק או דביק או כלום. העור גמיש אבל כאילו לא שמת משהו, לא מעיק ולכן אידיאלי בקיץ.

    השבמחק
  82. אנונימי4.8.2011, 21:20

    !!!great blog

    השבמחק
  83. ברור שבהנחה! :)
    מצפה כבר לנסות אותו. בדיוק סיימתי עכשיו סמון מוס שלהם והוא היה נהדר.

    גם הג'ל הזה נשמע מעניין....

    השבמחק
  84. ברור, כאלו דה... עם מי אני מדברת בכלל...LOL
    איזה סבון מוס גברת? שם....
    linn כאן המליצה על ה- aroma cleancer- gel demaquillant, זה אותו אחד?...

    השבמחק
  85. לא. מה שהיא המליצה כנראה במרקם ג'ל (שאני ממש לא אוהבת בסבוני ניקוי לפנים).
    זה שהשתמשתי בו נקראDecleor Mousse Demaquillante Foaming Cleanser.
    הוא כ"כ עדין, שהפכתי אותו לסבון הבוקר שלי. (אבל עם זאת מנקה מצויין)

    השבמחק
  86. טוב, אם כך הרשימה הולכת ומתארכת... יבדק בטוח!
    מעניין אם הוא כמו מוס הניקוי של גרלן שאני הרוסה עליו, אבל המחיר פשוט מוגזם...

    השבמחק
  87. לא מכירה את מוס הניקוי של גרלן...
    אבל ללנקום יש אחד מעולה :) (לא במשאבה, בשפורפרת), וגם של אסתי לאודר מצויין (כנ"ל - בשפורפרת. אני זוכרת שכתבת פעם על סבון הניקוי שלהם. לא יודעת לאיזה התכוונת, אבל המוס מגיע בשפורפרת כחולה בהירה. הסבון בטורקיז)

    השבמחק
  88. של גרלן זה מסדרת ה- Secret De Purete שנקרא Cleansing Foaming Cream. מס' 1 לטעמי, אבל המחיר לא מאפשר לי להיות נאמנה אליו...
    של אסתי לאודר בשפופרת זה ה- Perfectly Clean Foaming Cleanser שהוא קרם מוס כזה ממש מעולה, לדעתי אנחנו מדברות על אותו הדבר, את יכולה לראות אותו בפוסט הזה:
    http://danrasvault.blogspot.com/2010/07/blog-post.html

    השבמחק
  89. הי, פוסט ארוך מקיף ויסודי.מוצרי מאסט יוז כאלה...

    לא מתחברת למוצרים של דקלאור ובכלל למוצרים עם שמנים וכל מיני טובין מהצומח - מוצרים נהדרים ללא ספק.
    גרגרים זה אכן MUST
    גרגרים - לנקסטר ותמיד כשהם במבצע 99 ש"ח. א מומלץ לעור עדין.

    כל כמה שרציתי - אף פעם לא התחברתי לסדרה הזו של 3 השלבים של קליניק והקרם הכה מפורסם ונרכש בעולם כולו - לא שבה את עורי. אין ספק שבקיץ חייבים קרם קל יותר מקיץ, במרקם גל או תחליב - אני נאמנה לשיסיידו. מוכנה להתפשר במוצרי איפור. בגילי ומעמדי (משקלי כרגע בסדר LOL) לא מתפשרת על קרמים.
    למרות שאם נרצה להתפלמס 90% זה גנטיקה. אך אותה צריך לטפח!!!

    פילינג גוף זה מוצר נהדר, אין ספק שלא בא במקום ליפה טובה. אני מסתפקץ בירוק של לוריאל כמובן שכהוא ב 40% הנחה. היות והיורשת שותפה, הוא נקנה הרבה אצלנו חורף או קיץ.
    פילינג ללא גרגרים - של קריטה - נקנה בדיוטי - מאוד יקר בארץ (באפריל) - ניתן להשיג זולים ממנו אך לא פחות מוצלחים.

    השבמחק
  90. חייבת לרוץ המשך יבוא!!!!

    השבמחק
  91. אין דבר מחריד יותר מעקבים מחורצים, בקועים, יבשים ומלוכלכים!! בייחוד כשהם מבצבצים מסנדלים/כפכפים.
    למזלי אני כמעט ולא סובלת מהתופעה כך שפדיקור אחד במהלך הקיץ מספיק לי והשאר אני עושה תחזוקה שוטפת בבית.
    ועקבים דוחים באים כמעט תמיד בזוגות - ביחד עם מרפקים לא מטופחים... את לא תאמיני כמה אנשים כבר החמיאו לי על המרפקים ה"נקיים כ"כ" שלי. פילינג אנשים, פילינג!! בלעעכס.

    השבמחק
  92. @Efrat

    אפרת, בדיוק, לסכם בגדול מה מאסט, אין מה לעשות, יש הרבה עבודה...;)

    מכירה לא מעט שיש להם בעיה עם מוצרי צמחים כאלו, אבל הנקודה היא להשתמש בפילינג איכותי, זה מה שחשוב ולא משנה של מי. לנקסטר תמיד במבצע בשנים האחרונות, אני ממש לא מבינה מה קרה למותג הכל כך מוצלח הזה...

    מניחה שכשניסית את התחליב של קליניק זה היה ה- DDML ולא את ה- DDMG, אבל בכל מקרה, העיקר לעבור לתחליב שקל יותר לעור בקיץ ושיסיידו זו תמיד בחירה נפלאה, עם גנטיקה או בלעדיה :)

    פילינג זה סבבה וליפה זה גם סבבה, הכל תלוי בהעדפה. לא הייתי אומרת שזה לא יכול לבוא במקום ליפה כי תלוי באיזה פילינג את משתמשת ותלוי גם בנוחות. יש כאלה שפשוט לא מתחברים לליפה...
    לקריטה שמשום מה לא ממש מוכרים בארץ, יש מוצרים משובחים אבל המחירים *^&%#^*&....
    תהני במירוץ ;))

    השבמחק
  93. @IsraelMakeup

    IsraelMakeup, זה באמת מחזה מחריד כפות רגליים גמורות למוות...
    לא מבינה איך אפשר בכלל לחשוב ללכת עם סנדלים ככה, מיד לפדיקור!
    שמחה בשבילך שתחזוקה בבית מספיקה, הכי חשוב שאת מתחזקת ולא מזניחה.
    מרפקי ידיים זו גם תופעה מבחילה, מילא פילינג, תמרחו קרם, משהו, שלא לראות את הלבן הזה שמאיים להתפורר כל רגע, איכם....!

    השבמחק
  94. השתמשתי בעבר במסכה של דקלאור - אני לא זוכרת איזו, גנבתי כל פעם לאמא שלי :) היא הייתה באמת נפלאה :)
    הג'ל של וזלין נראה טוב. באמת חבל שלא מייבאים את הדברים האלה לארץ.
    את קליניק אני מאוד אוהבת בגזרת האיפור, אבל לא יצא לי עדיין להשתמש בטיפוח שלהם.. מה שכן - הקרם נראה נהדר (יש פה מגמתיות בתגובות שלי על המוצרים עליהם את כותבת).
    קרם ידיים בקיץ זה יותר מדי בשבילי. תמיד יש לי בתיק אבל לא השתמשתי בו כל הקיץ.
    לגבי טיפוח רגליים - מחר אני הולכת להקדיש לזה חלק מהיום. התעצלתי בגזרה הזו לאחרונה.

    השבמחק
  95. אירנה, יש לדקלאור בהחלט מוצרים מוצלחים ונחמד שיש לפעמים ממי "לגנוב"...:)
    ממש חבל שלא מייבאים הרבה דברים, אני כבר לא מופתעת כשמדלגים עלינו במגוון המוצרים שבוחרים...
    התחליב של קליניק מוצלח לטעמי אם כי כמו שכתבתי וכמו שאת יכולה לקרוא בתגובות כאן, הדעות חלוקות.
    מגמתיות?.... המממ, יש לך טעם טוב...P-:
    מקווה שאולי בעקבות הפוסט גם תוציאי את קרם הידיים מהתיק לפחות כשאת במזגן, אין ברירה...
    סופ"ש זה זמן טוב ולא לחוץ לתחזוקה כזו, האמת שאם מקפידים באופן שוטף על טיפוח כפות הרגליים זה עניין של עשר דקות כל פעם, לא נורא בכלל.

    השבמחק
  96. LOL :)
    אולי בפעם הבאה שאעבור באפריל או בסופרפארם אני אדגום את הקליניק.
    ואגב, בסטרוברי יש את הפיטופיל ב-$40, שזה בקירוב טוב חצי מהמחיר בארץ.

    השבמחק
  97. שימי לב כשאת דוגמת להבדלים בין ה- DDML וה- DDMG, הרבה מתבלבלות.
    בסטרוברי יש מחירים בהחלט אטרקטיבים ואם אין פה הנחה משמעותית אז זו אופציה טובה להזמין משם.
    בארץ אפשר לדגום את הפיטופיל ולראות מהטסטר איך הוא עובד.

    השבמחק
  98. ידעת שאנחנו נשמות תאומות? לפחות לעניני טיפוח הגוף. "...אין תחושת "דבק" מעצבנת כזו. מצד אחד, התחושה "נטולת שומן" כאילו לא שמתי כלום מצד שני העור נשמר גמיש ולא יבש. מה שמעצבן אותי זו העובדה שבמריחה דווקא כפות הידיים מרגישות לי דביקות ..." איך תגרמת את התחושה המעיקה הזאת שלי למילים מדוייקות 0ולא בפעם הראשונה) זה מה שמנחה אותי בבחירת טיפוח לגוף - חוסר היכולת להרגיש תחושת דביקות בין אצבעות הידיים. בשל כך אני מתסדרת מתקתקות הריחות של תרסיסי ויקטוריה סיקרט - היכולת להתיז!!! גם המוס של ז'אן פיובר נהדר אך לאחרונה אינו נמצא בחנויות.

    על קרם הידיים דיברנו רבות, ואף שבאיפור ובבישום אני מאוד אוהבת לחדש, אני נשארת נאצנה לניטרוג'ינה לענין קרם הידיים יוםיום.

    פדיקור אני עושה בתחילת עונה ואח"כ מתחזקת לבדי בשוטף. אשרייך אם יש לך הסבלנות לפעם בחודש, אפילו הספר שלי נוזף בי על התיצבותי המאוחרת בכל פעם, שונאת טיפולים, קוסמטיקאיות, וכל דבר אחר שמאלץ אותי שיחפפו לי, ירטיבו אותי ימרטו אותי וכו' אבל...כל זה בטל בשישים שמגיעם לעיסוי..אבל זה לפוסט אחר מן הסתם.

    דווקא בטיפוח כף הרגל אני מוצאת שיש קרמים טובים בכל טווחי המחירים, כל עוד יש התמדה בכך.

    הפדיקוריסטית שלי לא בעד שימוש תכוף בפצירה, פוגע בהגנה הטבעית של העור, אצלי אבן פשוטה במקלחת עושה את העבודה השוטפת.

    יש לי גם את הערכה הורודה של רבלון, היא נחמדה לא מעבר לכך.


    אחל'ה פוסט יקריה, לקח לי זמן רב לקרוא להתעמק ולענות אך בנתיים גם להנות!!

    השבמחק
  99. אני שמחה לשמוע שהניסוח שלי מניח את דעתך :)
    גם כשמשתמשים בתרסיס גוף צריך בסופו של דבר להשתמש בידיים, לא?...

    מה שחשוב זה שאת משתמשת בקרם ידיים, פחות משנה באיזה - שכל אחת תשתמש במה שמתאים לה :)

    פדיקור בשבילי זה לא רק מאסט, זה גם פינוק רציני, מרגישה כאילו קיבלתי כפות רגליים חדשות...

    יש בטוח קרמים טובים לרגליים והיו לי גם כאלה הרבה יותר עשירים מזה, אבל אף אחד מהם לא נספג במהירות ובאופן שגרם לי להרגיש נוח לשים נעליים אח"כ בלי להרגיש דביקות. לכן עם אף אחד לא השתמשתי ברצף ולא הייתי נאמנה לאורך זמן.

    אני לא מסכימה עם הפדיקוריסטית שלך זה ברור, אני פעם בשבוע בממוצע עם הפצירה וזה נפלא. אם אבן (שגם אותה הזכרתי בפוסט) עושה את העבודה אצלך אז יופי. לי היא לא עושה כלום...

    הערכה של רבלון מוצלחת לטעמי אבל היא עובדת על רעיון אחר של לחתוך את העור, לא לשייף אותו. לכן היא מתאימה כשיש ממש גושים של יובש שצריך להסיר ופחות כשיש רק קצת וזה עלול לחתוך את העור.

    תודה רבה, שמחה שנהנית :)

    השבמחק
  100. את אומרת מניח את הדעת, אני אומרת מדוייק ומהנה.
    קראתי כבר את הפוסט יותר מפעם אחת את האבן לא מצאתי, ניתן לייחס זאת לכאבים לשעה ולעייפות החומר, איפה?

    הערכה של רבלון פשוט הוציאה לי טיפטיפת עור מעיןן "אבקה" אז ויתרתי

    השבמחק
  101. הזכרתי את האבן בשורה השלישית מתחת לתמונת הפצירה.

    לא הבנתי מה הבעיה עם הערכה של רבלון, אבל בכל מקרה, היא לא ממש מוציאה אבקה כמו פצירה אלא חתיכות עור קטנות. היא חותכת, לא משייפת ולכן חשוב להיות עוד יותר זהירים.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails