9 ביוני 2010

מוצר מנצח קונים בכל הצבעים?



מוצרי איפור מגיעים במגוון מרקמים, צורות וצבעים (אחרת נשתעמם, לא?). כמעט לכל מוצר אבקתי יש גם מקביל קרמי ולהיפך. כך בין היתר בסמקים, בשימרים וכמובן בצלליות. משום מה המקבילה הקרמית אף פעם לא הייתה חביבה עלי. לא יודעת למה. ככה יצא. לכן גם מכל הסוגים של הצלליות, צלליות קרם אף פעם לא היו הפייבוריט שלי, אולי עניין של נוחות בשימוש ואולי גם כי תמיד היה נראה לי שחסר שם משהו, כאילו אין את הפיניש/הגימור המושלם או לפחות הרצוי.

צלליות ה- Paint Pot הקרמיות של מאק זה קצת סיפור אחר עבורי. כל צללית מגיעה בצנצנת זכוכית עם מכסה שחור. כבדה יחסית. אני מאוד אוהבת את עיצוב המוצר הזה. משדר איכות עם לוק נקי. אין היצע גדול של גוונים קבועים (רק תשעה והשנה הוציאו את ה- Delft הטורקיזי המדהים מהמגוון, למה??), אך מדי פעם יוצאות קולקציות עם גוון חדש זמני. בדרך כלל הוא אוזל מהמלאי מהר. המוצר הזה לא מגיע עם אפליקטור, אלא כל אחד בוחר את הדרך שמתאימה לו ביותר להנחה: באצבע או במברשת. אני מניחה אותה לרוב באמצעות מברשת סיגמה SS217 מוקטנת שממש נולדה בשביל זה. הצללית הזו עמידה יחסית (תלוי בסוג העור כמובן), אבל בקיץ מומלץ להניח אותה מעל פריימר עיניים איכותי.

עיצוב נקי שמשדר איכות

החלטתי להשוות שתי צלליות פופולאריות במיוחד: ה- Painterly וה- Blackground. לכאורה צלליות מאותה המשפחה רק בגוון שונה. בפועל מדובר על שני מוצרים שונים לגמרי כשהאחד חביב עלי ביותר והשני רכישה שיכולתי לדלג עליה.

Painterly: מתאימה כמעט לכל אחד

ה- Painterly הינה צללית בגוון ניוד עם גימור מאט (פודרתי) טבעי שמשווה לעפעף מראה אחיד. הצללית נעימה ונוחה להנחה גם באצבע וגם במברשת. חשוב למרוח שכבה דקה בלבד אחרת היא מדגישה קמטוטים ונראית קמחית וכבדה על עור העפעף הדקיק, לכן גם פחות תתאים לבעלות עפעפיים עם יובש (רק תדגיש אותו). הצללית בשימוש כמעט יומיומי אצלי כצללית בסיס לצלליות אבקה או בפני עצמה כשאני רוצה מראה נקי. בקיץ היא לא תמיד יכולה להיות תחליף לפריימר עיניים, אלא בנוסף לו. לשימוש כצללית המאחדת את גוון העפעף היא תתאים כמעט לכל צבע עור בהיר ובינוני. למי שיש כהויות על העפעף היא פחות תתאים כי יתקבל גוון אפרפר.

Blackground: יש חלופות מוצלחות יותר

ה- Blackground לעומתה הינה צללית בגוון שחור אפור עם קצת שימר או משהו בסגנון, לא משהו מורגש על העפעף בכל אופן, ולכן הגימור אינו קרמי ומוגדר כ- Pearl. המרקם אמנם דק יותר אך פחות נעים. הצללית קשה יותר למריחה, מתקבעת מהר יותר ועם פיגמנט לא ממש דומיננטי. כדי שהצללית הזו תמרח באופן אחיד חייבים להשתמש במברשת, גם ככה קשה יותר לטשטש אותה. במקרים הנדירים שאני בוחרת להשתמש בה (כי לא חסר חלופות מוצלחות יותר לצללית או לבסיס כהה, למשל הגריזפיינט), היא משמשת אותי רק כצללית בסיס להעמקת גוון של צלליות אבן או אבקה. כצללית בפני עצמה היא פשוט לא מחמיאה לטעמי.

לא תופס באיפור...

מכירות את זה שאנחנו מוצאות פריט יפה/נוח (חולצה, חזייה, נעליים וכו') ומיד קונות בכמה צבעים? באיפור (ובלקים) זה פשוט לא תופס. מספיק שלמוצר מאותה סדרה משנים אלמנט אחד בלבד (צבע, מרקם, גימור וכו') זה למעשה כבר לא אותו מוצר.


ID
MAC
Paint Pot
Painterly, Blackground
גודל: 5 גרם
ייצור: קנדה
מחיר: 98 ש"ח


9 תגובות:

  1. יקירה, שיעשעת אותי עם הנעליים...

    השבמחק
  2. אם את משועשעת אני שמחה!
    זה אומר שהסווצ'ים הבאים אצלך יהיו בצבעים של הנעלים?... :-)

    השבמחק
  3. בעזרת השם אמן כן יהי רצון!

    השבמחק
  4. היי, מתה על הבלוג שלך.
    תגידי - מה לגבי
    Urban decay Primer potion
    האם ניסית? מה דעתך? האם זה פריט מאסט במגירת האיפור? אשמח לשמוע את חוות דעתך על המוצר
    וגם - איפה אפשר להשיג אותו. הם לא עושים משלוחים מחוץ לUS

    השבמחק
  5. תודה לירז :-)

    לדעתי פריימר לעיניים זה בהחלט פריט מאסט ובקרוב מאוד אני מתכננת לכתוב פוסט בנושא אז תעקבי..

    אני מאוד אוהבת את ה- Primer potion של אורבן דקיי. מאוד נוח לשימוש ועושה את העבודה בצורה מעולה. עם זאת, למרות שהוא מאוד מעוצב הוא לא בהכרח הכי פרקטי כי לא ניתן להגיע לכל החומר. אני אם כבר הייתי קונה את ה- Shadow Insurance של Too Faced, שהוא יותר פרקטי לשימוש אם כי פחות מעוצב.
    ניתן להשיג את שניהם באי ביי, אולי בקצת יותר יקר, אך צריך להיזהר מזיופים.

    במקביל אני יכולה להמליץ לך על שני פריימרים מעולים לעיניים שניתן לרכוש בארץ - של סמאשבוקס ושל עפרה. המחיר של כולם הוא פחות או יותר דומה.

    השבמחק
  6. יאיי! איזה כיף! המון תודה!
    ואני בהחלט עוקבת!
    את בפייבוריטס שלי!

    השבמחק
  7. בכיף לירז :-))

    השבמחק
  8. אני מתה על המוצרים של מאק, ומשתמשת בהם כבר שנים.למרות זאת אני אוהבת לבחור גוון אחד ולהתמיד בו לאורך זמן.

    השבמחק
  9. זה מצוין אם זה מוצר שאת מרוצה ממנו.
    אני מאוד אוהבת לגוון.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails