14 בינואר 2016

דרמטיות נינוחה



העונה הקרה היא לגמרי הכי נכונה ונוחה להשקיע בצלליות. כשהטמפרטורות צונחות, האוויר יבש ונטול הלחותיות הקיצית שגורמת לתחושה שהכל נמרח לנו. הצלליות יכניסו אותנו לאווירה החורפית עם גוונים כהים כמו אפור, חום וכחול, שמגיעים בגימורים שונים כמו מאט, סטין, שימר וגליטר. השילוב בין הגימורים השונים יכניס עניין ללוק ויעניק מראה מתוחכם גם ניבחר להישאר באותה משפחת צבעים. כמובן שגם עם פלטה איכותית ככל שתהיה מומלץ להשתמש בשילוב עם פריימר עיניים ביצועיסט (כמו זה של טו פייסד או סמאשבוקס) על מנת להאריך את חיי היצירה שלנו ככל הניתן ולשפר את עוצמת הפיגמנט, במיוחד כשהדרמה עם הלוק המעושן בשיאה.

פלטה טום פורד: אליטיסטית

טום פורד אולי פותח את הפוסט אבל הפעם אני אתחיל מהסוף - העובדה החריגה שתמחור המותג שכרגע בלעדי בדיוטי פרי נמוך ממחירו בחו"ל מפתיעה מאוד והופכת אותו לאטרקטיבי ומהנה לרכישה. נכון לעכשיו, המגוון בדיוטי שנכנס בשנה האחרונה הוא הקבוע בלבד וקולקציות עונתיות לא מגיעות. המותג ידוע בפלטות הצלליות האיכותיות שלו (בדיוטי 63$, בארה"ב 80$, בבריטניה 64£) שגם מגיעות בכמות נדיבה. לכן בגדול כמעט כל פלטה שתבחרו (תמונה של המגוון) תסתבר כמוצלחת כשמסתמן ברשת שהאהודה ביותר היא ה- Cocoa Mirage החומה (סווטצ'ים, שלוש מאט ואחת שימר) שמאוד שימושית. הפלטה שנחתה אצלי היא ה- Golden Mink (סווטצ'ים השואתיים) שעל פניו מאותה משפחת גוונים אך הגימורים שלה הופכים אותה לשונה לגמרי, היא מעין הגרסה המעודנת/לבישה יותר של הפלטה Cognac Sable (סווטצ'ים השוואתיים). למטה מימין צללית חומה שימרית ומשמאל צללית טאופית פרוסטית. מוצלחות מאוד מבחינת פיגמנט, אטימות והנחה. שתי הצלליות העליונות הן גליטריות שאינן אטומות, יכולות להתאים לבדן למראה יום בוהק אך מתאימות בעיקר לשימוש כליירינג מעל צללית אחרת. מתמזגות היטב עם הפיגמנט מתחתן, ניתנות לשליטה למניעת נשורת ובאופן כללי מצלליות הגליטר הטובות שניסיתי. מי שאוהבת את הלוק הנוצץ תהנה מהפלטה ומי שמעדיפה גימורים מתונים יותר עדיף לה שתבחר בפלטה ללא צלליות ליירינג. העיצוב האליטיסטי קלאסי של המותג בגוון חום-אגוז מבריק עם נגיעה מוזהבת הופך את השימוש בכל פעם לחוויה מענגת חדש (מקווה שבפעם הבאה במקום מוצר, ישלחו לי את טום פורד עצמו להתנסות...).

פלטה שאנל: שלכת

שאנל בקולקציית Les Automnales יצאו עם פלטת Tissé d'Automne (סווטצ'ים) שיותר מוצלחת מכל פלטות הצלליות המוגבלות שלהם לאחרונה, כולל אלו המעוצבות לעילא כמו ה- Entrelacs וה- Signe Paticulier. הגוונים האהובים עלי של ירוק-זית והפעם בשילוב מנצח עם גוונים טבעיים של חום בינוני ואפרסק בהיר, הפיגמנט מוצלח ואינו צעקני, הגימור פרוסטי-שימרי. פלטה מושלמת לשימוש יומיומי בעונה הקרה. הפלטה הזו כאמור במהדורה מוגבלת ומי שחובבת את הגוונים כמוני כדאי לה לאמץ ויפה שעה אחת קודם, לפני שתעלם מהחנויות.

פלטה סיסלי: מרהיבה

הפלטה שאולי הכי ריגשה אותי כשראיתי אותה ברשת היא ה- phyto 4 ombres של סיסלי, ממש חיכיתי שתגיע לכאן כדי לבדוק האם היא מדהימה במציאות כמו שהיא נראית בסווטצ'ים. אז אחסוך לכן - התשובה היא כן. הפלטה הזו קיימת בשני גוונים (תמונה, סווטצ'ים: DreamMystery) ולא היה לי ספק בכלל איזו אני רוצה. ה- Mystery משלבת גוונים כהים קרים בגימורים שימרי/סטין/מטאל מהממים. הן רכות ונימוחות, אוחזות בפיגמנט מודגש, אטומות ונוחות להנחה וטשטוש. הן מרהיבות כל אחת לבד וגם בשילוב ביניהן. מבחינת העיצוב יש לטעמי פער בין החיצוני הצעיר מפלסטיק בלבן-שחור, לפנימי היוקרתי שהוא וואו לגמרי, אחד היפים ביותר שיצאו בתקופה האחרונה.

פלטה דיור: מהיפות

דיור אמנם הביאו השנה את קולקציית החגים שלהם State of Gold אבל רק לשני סניפים בתל אביב (סופר פארם רמת אביב והמשביר גן העיר), אז מי שחשקה נפשה במוצר מהקולקציה שתסור מידית לשם אחרת תישאר עם תאוותה בידה. הפלטה Blazing Gold (סווטצ'ים) היא מפלטות הערב היפות שיצאו ובעלת גוונים שימושיים בגימור שימרי ומעט מטאלי. המרקם נוח להנחה, הפיגמנט מודגש ואטום. הצללית האמצעית שונה מהשאר, היא אינה אטומה וצריך להניח אותה נכון על מנת שלא תהיה נשורת (fall out), מתאימה כליירינג לגימור נוצץ. ואם כבר חגים, אז אל תפספסו את הלקים המושלמים בקולקציה, אני כבר אימצתי את השניים הכי מיוחדים בעיניGris-Or ו- State of Gold.

פלטה גרלן: ראוותנית

אם אפשר להיות בטוחות במשהו, זה שגרלן ברגע האמת יצאו עם מוצר ראוותני במיוחד שלא יוכל להשאיר אותנו אדישות. כך בדיוק קרה גם עם הפלטה Beaugrenelle (סווטצ'ים) מקולקציית Bloom of Rose. כל פלטות השישייה של המותג מנקרות עיניים, אבל הפעם יצירה כבדה ומרשימה בעיצוב כתכשיט של ממש. בפנים הטבעה דומה על הצלליות, קשה להפסיק לבהות בה. הגוונים כחולים-אפורים הרמוניים בגימורים שונים של מאט/סטין/פרוסט. הפיגמנט סביר, אינו סופר חזק או אטום. בעיקר שטיפה של צבע, אירופאי משהו. הצללית באפור בהיר מצד שמאל למעלה היא הגירית מכולן. מצד ימין אייליינר קרמי כחול כהה בעל מאפייני פיגמנט דומים.

פלטה קלרינס: מפתיעה

קלרינס מפתיעים בקולקציית Pretty Day & Night עם הפלטה Pretty Night (סווטצ'ים). היא מגיעה באריזת קרטון קשיח, משהו שראינו כבר במותגים אחרים. האם הם מנסים לצאת מהקופסה (דו משמעי) עם הכוונה להצעיר את המותג ולהפוך אותו למזוהה גם עם איפור ולא רק טיפוח? במקרה הזה אולי הצליח להם. גוונים דרמטיים על הסקאלה החומה פופולרית. בפועל לבישים מאוד, נראים הרבה יותר כהים בפלטה מאשר על העפעף. מצד אחד יש בהם משהו מיוחד, מצד שני חסר גוון שיצור שונות, שישבור את ההרמוניה. הגימורים מאט/סטין/שימר, הפיגמנט באיכות משתנה כאשר השזיפי השני מימין הוא החלש והגירי ביותר, זה ידוע שפיגמנט אדום מאתגר מאוד. שלוש השמאליות נהדרות ונוחות לשימוש.

ומילה על המותגבפוסט הזה לא מזמן עידכנתי על הסטטוס של המותג בארץ. אז העידכון החם האחרון הוא שכמו שכתבתי, היבואנית אלפא לא נשארה אדישה להזדמנות והזיכיון של קלרינס עבר מדיפלומט אליה. מה זה אומר לגבי עתיד המותג? תמחור? חידושים וקולקציות? הבלעדיות ברשת סופר פארם? האם יתרומם? ימים יגידו.

פלטה ג'יבנשי: מנוצנצת

את הפן האירופאי הזוהר תמיד נמצא בג'יבנשי, כך קיבלנו בקולקציית Les Nuances Glacee את פלטת Glacée (סווטצ'ים) שכמו שמה מעוצבת כקרחון יוקרתי בלבן-מנצנץ, הפוך מהמקום הבטוח של המותג שמעוצב בשחור מבריק. בפנים למעט צללית אחת, אין זכר לשום קרחון. גוונים חומים, שלשה בגימור מאט שנוחים לשימוש, שני פרוסט-גליטרים ואחד שימרי שיותר מנשירים ואינם אטומים. הגוונים פופולריים אבל הם דומים מדי, לכן זו אינה פלטה ורסטילית. מי שאוהבת לחדש וליצור מראות שונים לא תמצא בה מזור, היא תתאים למי שבעניין לשמור על המקום הבטוח, בלי הפתעות אבל עם קצת ניצנוצים לריגושים.

YSL: בונבוניירה

איב סן לורן עם בונבוניירה בשם Couture Variation שמגיעה בשתי גרסאות ולי יש את פלטת Nu (סווטצ'ים) שהיא פלטה נוספת שיצאה בהשראת ה- Naked האייקונית. עשר צלליות בסקאלה החומה טבעית, שלוש בגימור מאט והשאר בגימורי פרוסט/סטין/שימר-מטאלי בעוצמת פיגמנט משתנה. עד כמה שעושה חשק לאמץ אותה, היא תתאים בעיקר למי שמחפש פלטת בסיס התחלתית, לשאר המשתמשות סביר שכבר יש כמה דומות באוסף, לא שזה ימנע מהן חלילה להוסיף עוד אחת.

ומילה על המותג - קשה להבין מה יעלה בגורלו בארץ כמו שכבר כתבתי בפוסט הזה. במקרה הנוכחי לא נתקלתי בשום מקום בטסטרים לפלטה הזו מה שנחשב למאוד חריג. לאחר שיטוטים רבים בסניפים של רשתות שונות בארץ שמחזיקים דוכן של המותג (אחרי שסגרו לא מעט נקודות מכירה לא נשארו הרבה כאלו) מצאתי את הפלטה עצמה ברשת אפריל בלבד. האם זה מסמן משהו על הבאות והכיוון בלעדיות? מה שבטוח זה שהדשדוש מזה תקופה ארוכה עושה נזק גדול למותג. במקרה של הישארות בארץ והשקה מחודשת יצטרכו להשקיע משאבים רבים לשיקום תדמיתי מה שחייב יצירתיות יתרה. קיצור, מקווה עוד לראות פה את המייק אפ החדש והמברשת המסקרנת שלו.

פלטה אסתי לאודר: חביבה

באסתי לאודר מנסים לתת תשובה בגזרת העיניים לטרנד הקונטורינג/היילייטינג עם פלטת New Dimension Shape+ Sculpt Eye (סווטצ'ים). היא מכילה משמאל:
- פריימר שעוותי שקוף (לכל העפעף), עדיף לטעמי להניח אותו עם האצבע כדי שיתחמם ויתרכך מעט על מנת שימרח דק ואחיד.
- צללית קרם היילייטרית בגוון שמפניה (מתחת לגבה ובזווית הפנימית של העין), יחסית כהה בתור גוון מאיר ולכן לבהירות מאוד פחות תתאים למטרה הזו.
- צללית אבקה חומה מאט לפיסול העין (בעיקר לשקע), לא סופר פיגמנטית ועדיף להשתמש במברשת טשטוש ייעודית כמו MAC 217.
היה אפשר לשפר כל חלק בה ועדיין, זו פלטה חביבה ופשוטה לשימוש שבעיקרון אפשר להשתמש בה לפני איפור העיניים כבסיס, אבל אינה אידיאלית למטרה הזו. לטעמי היא תתאים בעיקר למי שלא אוהבות צלליות או לא יודעות להשתמש בהן או אין להן זמן בבוקר להשקיע, אבל עדיין רוצות לתת טאצ' נקי לעיניים. הייתי סקפטית אבל תכלס קיט חמוד.

צלליות קרם: לוליפופ

צלליות קרם הן תמיד מעין ממתקים חמודים, אפשר להשתמש בהן כבסיס לצלליות או בפני עצמן.

המותגים סיסלי ולנקום עם צלליות סטיק חדשות במגוון.
  • סיסלי עם ה- Phyto Eye Twist ואני אימצתי את ה- Steel האפור מתכתי (סווטצ'), פורמולה עמידה משובחת ועיצוב מהמם.
  • לנקום עם ה- Ombre Hypnose Stylo ואצלי נחת ה- Bleu Nuit הכחול כהה (סווטצ'), פורמולה קרמית נעימה שחשוב לטשטש מהר לפני הקיבוע.
המותגים שיסיידו וקלרינס עם גוונים חדשים לצלליות הצנצנת שלהם.
  • שיסיידו בגוון ירוק חאקי או זית בהיר אם תרצו Binchotan GR732 בקולקציית החורף לצד גוונים חדשים נוספים (סווטצ'ים). מריחה אחידה נפלאה, פיגמנט עוצמתי ועמידות לאורך היום.
  • קלרינס בגוון סגול אפרפר Heather, אחד היפים ממש שיצא לצד צללית שחורה חדשה (סווטצ'ים). המרקם יותר אבקתי מקרמי והגימור מאט שאינו יבש, נוחה להנחה וטשטוש.
מסקרות: מאסט

שימוש בצלליות מחייב שימוש במסקרה, אחרת זה נראה כאילו הפסקנו להתאפר באמצע, אין את הפיניש. אבל במסקרות אפשר להשתמש גם בלי צלליות, יש להן את האפקט המכריע על הלוק שלנו. הן המינימום באיפור העיניים. אז מתוך מגוון המסקרות החדשות שיצאו, קבלו את אלו שהכי אהבתי:

איב סן לורן Volume Effet Faux Cils עם פורמולה חדשה שמבטיחה לא להתייבש (שימו לב שעל האריזה מצוין Improved Formula), אני מניחה שזה בגלל שסיבי המברשת היו נדבקים במשך הזמן מה שאילץ אותנו להוציא אותה מכלל שימוש ברגע שזה קרה. הפורמולה הזו מעט פחות סמיכה מהקודמת אך נשארה פיגמנטית מאוד שניתן לבנות את העוצמה שלה, מדגישה ומעבה. אני משתמשת בה כבר ארבעה חודשים ובינתיים לא נדבקו הסיבים. רק שמשום מה בגרסה החדשה תוך כדי המריחה היא נוגעת בעפעף וצריך לנקות, אין לי הסבר למה.  עדיין היא זו שאני שולפת באופן אינסטנקטיבי ראשונה, היתה ונשארה האהובה עלי ביותר.

גרלן Maxi Lash - So Volume היא גרסת המשך ל- Maxi Lash המוצלחת. לא ברור מה גרם לאנשי גרלן לחשוב שחסר לה ווליום ואיך הצליחו להפוך אותה לעוד יותר היסטרית. האפליקטור הקצר מאפשר שליטה וגורם ליותר חומר להימרח, כשהמברשת סיליקונית עם זיפים קשים שמצליחים להתמודד עם הפרמולה העשירה. כבר מהשכבה הראשונה הריסים נראים סופר מודגשים ממש כמו ריסים מלאכותיים, כששכבה נוספת תהפוך את המראה לדרמטי במיוחד. מושלמת למראה ערב, וואו.

לנקום Hypnose Volume-a-porter היא גרסה חדשה בסדרת מסקרות ההיפנוז ולטעמי המוצלחת ביותר מביניהן. מברשת סיליקונית עם זיפים צרים שתורמים לריסים מופרדים, מעט מודגשים ומוארכים. ניתן לבנות את העוצמה משכבה לשכבה בלי שהריסים ידבקו. פשוטה לתפעול, אידיאלית לשימוש יומיומי, נפלאה ממש.

לנקום בנוסף בגרסאות צבעוניות חדשות ל- Grandiose העוצמתית. בדרך כלל כשעוברים במסקרה מפיגמנט שחור לצבעוני האיכות יורדת, במקרה הזה הצליחו לשמר את הביצוע. היא מאריכה, מעבה ומשאירה את הריסים מסודרים. האמת שהגוונים כביכול צבעוניים אבל הם בפועל מאוד כהים ולכן גם הגוון Saphir Mirifiqe #06 שאמור להיות כחול-אלטריק מאוד לביש. שווה לגמרי.

אסתי לאודר מחדשים עם פריימר שחור לריסים שזכה לשם המדליק Little Black Primer. המבנה הירחי הדק מאפשר להגיע לשורשי הריסים בקלות ולמרוח את הפריימר בצורה אחידה. למי שמשתמשת בפריימר לבן כבר כדאי לה לעבור לקרם-ג'ל הטינטי השחור הזה שהמסקרה מתמזגת איתו בצורה הרמונית יותר. הוא אמור לשפר את עמידות המסקרה בשימוש לפניה/אחריה. לטעמי הפריימר עצמו עמיד, לא מרגישה ששיפר מאוד את עמידות המסקרה עצמה. בסופו של יום המסקרה גם הוסרה בקלות אבל עם הפריימר הייתי זקוקה לאקסטרה מאמץ. מה שכן במריחה לפני הוא הופך את המסקרה לקצת יותר עוצמתית, אבל משנה קצת את האופי שלה. במריחה אחרי המסקרה הוא אוטם אותה ומונע מריחות. אפשר להשתמש בו גם לבד, זה שימוש שיתאים למי שרוצה מראה טבעי אבל לא ערום מדי. אין לי ממש שורה תחתונה, יש כאלו שמאוד יאהבו אותו ויש כאלו שממש לא, כלומר זה מוצר שכל אחת צריכה למצוא את הצורה הנכונה עבורה כדי שיצא הכי מוצלח, ממש כמו עם ה- Little Black Dress.


ID

Eye Color Quad
#01 Golden Mink
גודל: 10 גרם
ייצור:  איטליה
מחיר: 63 דולר

Les 4 Ombres
Multi-Effect Quadra Eyeshadow
#254 Tissé d'Automne
גודל: 1.2 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 355 ש"ח
Phyto 4 Ombres
#2 Mystery
גודל: 3.4 גרם
ייצור: אטליה
מחיר: 378 ש"ח
Phyto Eye Twist
Long-Lasting Eyeshadow Waterproof
#4 Steel
גודל: 1.5 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 246 ש"ח

5 Couleurs
State of Gold
Eyeshadow Palette
Couture Colours & Effects
#886 Blazing Gold
גודל: 7.2 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 291 ש"ח

Ecrin 6 Couleurs
Precious Eyeshadows, Tailored Harmonies
Beaugrenelle
גודל: 7.3 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 430 ש"ח
Maxi Lash - So Volume
Intense Volume
גודל: 8.5 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 180 ש"ח

5-Colour Eyeshadow Palette
Mineral & Plant Extracts
#02 Pretty Night
גודל: 7.5 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 399 ש"ח
Ombre Matte
Cream-to-Powder Matte Eyeshadow
Smoothing & Long-Lasting
#08 Heather
גודל: 7 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 210 ש"ח

La Palette Glacee
Eye Palette 6 Colors
גודל: 6 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 419 ש"ח

Couture Variation
10-Color Eye Palette
#1 Nu
גודל: 6.5 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 510 ש"ח
Mascara Volume Effet Faux Cils
Luxurious Mascara For a False Lash Effect
Improved Formula - Does Not Dry Out
גודל: 7.5 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 202 ש"ח

New Dimension
Shape + Sculpt Eye Kit
Primer - Highlighter - Powder
גודל: 2.9 גרם
ייצור: קנדה
מחיר: 208 ש"ח
Little Black Primer
Tint. Amplify. Set.
גודל: 6 מ"ל
ייצור: קנדה
מחיר: 165 ש"ח

Shimmering Cream Eye Color
GR 732 Binchotan
גודל: 6 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 240 ש"ח

Ombre Hypnose Stylo
Longwear Cream Eyeshadow Stick
#07 Bleu Nuit
גודל: 1.4 גרם
ייצור: גרמניה
מחיר: 185 ש"ח
Hypnose Volume-a-porter
Lash-By-Lash Volume Mascara Clump-Free
גודל: 6.5 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 195 ש"ח
Grandios Mascara
Wide-Angle Fun Effect
Saphir Mirifiqe #06
גודל: 10גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 210 ש"ח



Print Page

8 תגובות:

  1. הפוסט הזה תאווה לעיניים תרתי משמע. טום פורד? לדבר איתו לתוך הלילה על תמחור האיפור?
    לגמרי הופתעו אצלי בעבודה כשהתחלתי להופיע כל יום עם איפור עיניים מושקע אחר אבל מהר מאוד כשחיברתי לעונה כולן הסכימו שבחורף הרבה יותא כיף ושווה להתאפר ולהתלבש וחיש קל כבר עברנו לקניית מגפיים :)
    חושבת שאילו רציתי לקנות עכשיו צלליות הייתי בוחרת מהפוסט הזה את קלרינבס ו YSL, את בטוח מבינה למה :)

    פוסט נהדר וכמוני כמוך מקוה שקלרינס מכינים לנו הפתעות לרגל המעבר

    השבמחק
    תשובות
    1. תשמעי, אני יכולה לחשוב על הרבה דברים שהייתי רוצה לעשות עם(ל..) טום פורד (כן, למרות שהוא מעדיף דנר על דנרה חחח), לדבר זה לא אחד מהם ;)
      הכי כיף להגיע לעבודה עם איפור מושקע כשאת יודעת שהכל נשאר מתוקתק לכל היום. פשוט אין תירוצים!
      אני איתך, ממש מחכה לשמוע מה יהיה עם קלרינס, מקווה שיתנהלו בחכמה ויצליחו.

      מחק
  2. אני מחכה לחבילה מסטורברי.
    כבר לא זוכרת מה הזמנתי ומה מקבלת שם מתנה.
    ומתי אני אגיע לדיוטי לקטוף קצת פורדים...

    השבמחק
    תשובות
    1. "לא זוכרת" זו המלצה לא טובה... :P
      תשמעי, הכי כיף לקטוף פורדים כשהמחיר הכי שווה הוא פה!

      מחק
  3. איילת18.1.2016, 7:59

    יש פה כמה פלטות ממש יפות. אבל יש לי כל כך הרבה שאני רק נהנית להסתכל אבל לא מרגישה שום צורך לרכוש. למרות שה-YSL קורצת לי... וגם צללית הקרם של קלרינס...

    השבמחק
    תשובות
    1. רציתי לכתוב לך שהגעת לגאולה, אבל אז ראיתי שבכל זאת משהו קרץ לך... חחח
      האמת שאם לבחור משהו אחד, אני הייתי הולכת על הצללית הבודדת של קלרינס, יש לה גוון מיוחד ממש (בתמונה היא נראית בהירה, רואים בסווטצ').

      מחק
  4. הצלליות של סיסלי מהממות מאוד מתחברת האיילנר החדש ביצועיסט רצינו, רכשתי את הטורקיז הוא מעולה אינו נמרח ועמיד.

    השבמחק
    תשובות
    1. הפלטה של סיסלי באמת הכי מהממת שיש.
      והעיפרון אכן ביצועיסט רציני, טורקיז זו יופי של בחירה, אני מתה על הגוון הזה, תתחדשי!

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails