15 בפברואר 2016

ביוטי סליפ



על חשיבותה של שנת לילה טובה אין עוררין, כזו שרצופה ומספקת. היא חיונית לבריאות הגוף בכלל והמראה הכללי בפרט. לא סתם קוראים לה שנת היופי, זה הזמן בו מתרחש תהליך תיקון והתחדשות טבעי של העור. כדי לנצל את  התהליך הלילי הזה, קיימים אינספור תכשירים שמבטיחים גדולות ונצורות אם נשתמש בהם, חלקם בהחלט היו יכולים לתפוס מקום של כבוד בפוסטים כמו "מוכרי החלומות" או "קסמים ואשליות". 
החורף היבש הוא הזמן האידיאלי לאמץ קרוב-קרוב קרם לילה עשיר ובאמת ניתן לראות שמגוון קרמים חדשים מושקים מדי שנה בדיוק העונה. הם לרוב אוחזים בשמות מפוצצים כמו למשל אלו שפה בשם Beauty Sleep או Smart Night, כי סתם Night Cream כמו פעם זה כבר לא מספיק, לא ימכור. כך או כך, בעיני זה מאוד חשוב למצוא את קרם הלילה הנכון לנו, כזה שירגיש מותאם לצרכי העור, שיתמזג איתו ולא נרגיש שמכביד ומעיק. מי שרוצה יכולה גם לאמץ מסכה לשימוש פעמיים בשבוע במקום קרם הלילה, כמו למשל מסכת החמצן של דיור.
יש כאלו שמבחינתן הלילה הוא הזמן להותיר את העור חף מתכשירים קוסמטיים, לטענתן זה הזמן שלו "לנשום" בלי שום דבר שיכביד עליו. אני מבינה את הרציונל בחשיבה אבל לא מתחברת לזה בכלל, במיוחד שהאחרונות ששמעתי שהצהירו על זה לא ממש מתהדרות בסקין למופת, אבל היי - שכל אחת תעשה מה שהיא מבינה. בסופו של דבר, עם או בלי קרם - אין תחליף לשנת לילה רצופה ורגועה.

וישי לילה: בסיסי 

לא במקרה בחרתי להתחיל עם ה- Idéalia Skin Sleep של וישי, הוא פשוט בעיני קרם לילה בסיסי מוצלח. זהו קרם-ג'ל תחליבי נעים בגוון ורדרד שנמרח על העור בקלות ובאחידות ואוחז בניחוח פרחוני מרגיע. מאוד לחותי אבל לא מרגיש כבד ומעיק אלא נושם. הוא מיועד לכל סוגי העור ולטעמי כולן בהחלט יכולות להתחבר אליו, אם כי ייתכן שבעלות עור יבש-מאוד יעדיפו תכשיר כבד יותר או לשלב אותו עם תמצית/סרום שמן לפני כמו השמן לפנים של קלרינס למשל. בבוקר העור נראה מרגיש רענן. מי שרוצה לשמר את התחושה ומחפשת בסיס קליל להמשך הבוקר יכולה פשוט להניח את ה- BB Cream מאותה הסדרה. בשורה התחתונה - מוצלח, לא יומרני ומאוד תמורה למחיר.

קליניק לילה: פרקטי

בזמנו כתבתי כאן על הסרום Smart של קליניק שסביר שתקום סדרת סמארט שלמה סביבו. ואכן לא הופתעתי שמקץ שנה צצו להם קרם עיניים, קרם יום וקרם לילה. לדברי המותג, ה- Smart Night לומד את העבר של העור ומעניק לו עתיד בריא יותר (בחיי, באלו המילים). אז אני כבר "בעתיד" והוא בסה"כ בסדר, שומר על הסקין כמו שהיה, לא נצפה שינוי. הקרם מגיע בשלוש גרסאות - יבש עד יבש מאוד, יבש עד מעורב, ומעורב עד שמן. לי יש את השני - יבש עד מעורב, קצת לא ברור איך זה עובד יחד, במיוחד אם כבר עשו חלוקה לסוגי עור. אז מדובר על קרם קלאסי עשיר, Oil-free ונטול ריח שזה יתרון גדול למי שמחפשת כזה דבר, במיוחד שאין הרבה נטולי ניחוח שזמינים על המדף. הוא בסה"כ מוצלח כרגע לעונה הקרה אם כי בעונה החמה לא סביר שבעלות עור מעורב יוכלו להשתמש בו, הוא יהיה כבד מדי. כך שבכל מקרה מי שיש לה עור מעורב הייתי ממליצה לה על הגרסה השלישית לעור שמן ולא על הגרסה הזו שמתאימה לטעמי יותר לבעלות עור רגיל-יבש. בשורה התחתונה - קרם פרקטי נטול אלמנט הפינוק.

YSL לילה: מדויק

קרם הלילה של איב סן לורן הוא חלק מסדרת FOREVER Youth Liberator ובעל הניחוח המוכר שלה (החידוש האחרון בסדרה הוא הסרום Y-Shape). הקרם הוורדרד-חיוור אוחז במרקם קרמי-חמאתי שנימוח על העור ומותיר אותו רווי לחות ללא תחושה שמנונית מדי. אם אני מתעלמת ממילים מפוצצות כמו גליקוביולוגיה שלאף אחת אין מושג מה זה אומר, אז הקרם מבטיח עור מוצק וקורן וזה בדיוק מה שמרגישים בבוקר אם מתמידים. כבר מתחילת השימוש נראה כי העור בהחלט נינוח ורענן. מי שרוצה לשמר את המראה והתחושה גם בבוקר, כדאי לה לאמץ את הקרם ו/או הסרום Light Creator בסדרה, אהובים עלי ממש. בשורה התחתונה - כל מה שצריך מקרם לילה נמצא פה.

לנקום לילה: מוזר

זה היה רק עניין של זמן עד שלנקום יוציאו לקרם Visionnaire המוצלח שלהם גרסת לילה, והנה הוא כאן תחת השם המפתה - Beauty Sleep Perfector שם שמוכר כבר מהסרום ההורס של איב סן לורן. המרקם שלו מאוד מעניין וייחודי, מן ג'ל-שמן שכזה בעל גוון שנהב בהיר. אוחז בניחוח שמזכיר את הסדרה אבל עם הטייה מוזרה, כנראה בגלל השמן. במריחה מרגיש דק וגם נספג היטב למרות שהוא מאוד עשיר, לכן במותג ממליצים להשתמש בחצי מהכמות שרגילים איתו, אני מאוד מתחברת לזה, מה שנקרא - A little goes a long way. ובדיוק מהסיבה הזו הוא לא יתאים לטעמי לכל אחת, בעלות עור שמן יכולות למצוא משהו אוורירי יותר. בשורה התחתונה - קרם לילה טוב, קרם היום בסדרה טוב עוד יותר, גם ללילה.

דקלאור לילה: פולחן יופי

בחרתי לסיים את הפוסט הזה עם אחד האהובים עלי - הבאלם לילה של דקלאור. יש נציג שלו בכל מיני סדרות של המותג וממש מזמן כתבתי על הבאלם Neroli Essential הטיפולי. הפעם עם הבאלם לילה Aromaessence Mandarine שגם הוא תענוג צרוף לחובבות הטיפוח הלילי בכלל והמותג בפרט. באלם אנטי אייג'ינג על בסיס שעוות דבורים לתיקון נזקי היומיום שמיועד לטיפול בסימני גיל ראשונים. המרקם באלמי, בעל ניחוח הדרים ממכר, מכיל תמציות צמחים חיוניות, ויטמין C וג'ינג'ר תאילנדי. יש לקחת מעט ממנו, לחמם ולעבד בין האצבעות כדי שיתרכך, להריח את הפורמולה המרגיעה ואז להניח בתנועות עיסוי קלות על הפנים. מרגיע מיידית, אין להרגשה הזו תחליף, פשוט אין. בבוקר העור מרגיש צח וחלק. מי שתתמיד לאורך זמן גם תרגיש את השינוי לטובה במראה העור שלה. בשורה התחתונה - פשוט נפלא שלא לדבר על פינוק ספא היסטרי בבית. 


ID

Idealia Skin Sleep
Recovery night gel-balm
גודל: 50 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 159 ש"ח

Smart Night
Costume-repair moisturizer
גודל: 50 מ"ל
ייצור: בריטניה
מחיר: 499 ש"ח

FOREVER Youth Liberator
Night Creme
Anti-wrinkle Lift. Plump. Radiance
גודל: 50 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 544 ש"ח

Visionnaire Nuit
Beauty sleep perfector
גודל: 50 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 510 ש"ח

Aromessence Mandarine
Smoothing night balm
גודל: 15 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 352 ש"ח



Print Page

18 תגובות:

  1. בדיוק מחפשת אחד חדש.
    מתלבטת בין דקלאור ל ysl.
    בנוגע לשנת לילה, אז התחדשתי בשעון דופק, שגם ממליץ על פעילויות במשך היום כולל המלצה על שעת שינה. ונותן מדרג בריאותי ונותן תוצאות.

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו, הם כל כך שונים האס"ל והדקלאור, במרקם, בתחושה, בניחוח, באופן השימוש, בכמות... קיצור, תבדקי קודם בטסטר לאיזה מהם את מתחברת יותר. יש לי הימור ;)
      יפה לך שעון דופק, תתחדשי! אז מה המידרג הבריאותי שלך? מושלם?
      ההמלצה שלי בלי שעון זה לישון כמה שיותר... :))

      מחק
    2. מגיע גיל שבו צריך להיות מאוד מדוייקים.
      עי יוצר מידי שינה גם מזיקה.
      המדרג הבריאותי שלי הוא ממוצע פלוס. אני עובדת עליו. הלילה למשל איכות השינה שלי הייתה 75% שזה לא הרבה. אבל לפני שבוע הגעתי למצב ש3 לילות איכות השינה שלי עמדה על 95% אחוז.
      מעבר לכך הוא מןדד לי צעדים וקלוריות.
      ואת הקרמים אני אלך לדגום.
      בלי קשר, אחרי הסופ''ש המדהים רכשתי את הסבון נוזלי וקרם גוף של מלון בראשית וגם את השמן הרב שימושי.
      חלום של מוצרים.

      מחק
    3. פשש, נשמח רציני מאוד נטע, סחתיין!
      מעניין מה איכות השינה שהוא היה מודד לי.............
      בראשית זה פינוק היסטרי, לא מכירה את המוצרים שלהם, נשמע טוב. יודעת מי היצרן שלהם?

      מחק
  2. מניסיוני האישי, הקרם של איב סאן לורן פשוט חלומי. גם קרם הלילה מסדרת הקוויאר של לה פריירי הוא מעולה. מקרם הלילה ויזיונר של לנקום פחות התפעלתי.

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה עם כל מילה, אז מה חדש באמת ;)

      מחק
  3. גם בעיני הרעיון של "לתת לעור לנוח בלילה" הוא משעשע. ההיפך הוא הנכון: בשעות הלילה יש התחדשות מואצת יותר של תאים, מה גם שאיננו חשופים לקרינה, לזיהום אוויר ולמתח.
    זה מאפשר קליטה הרבה יותר מוגברת של לחותנים לעור .
    לכן קרם לילה הוא שחקן חשוב מאד בזירת הטיפוח היומי
    בחורף מומלץ לבחור בקרם לילה אקטיבי על בסיס חומצות.
    מעבר לזה, אין ספק כי שינה מספקת חשובה מאד לבריאות טובה ולמראה רענן של העור.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על הפירוט, נכון בהחלט. לא לשים כלום ועוד במצב של חוסר תזוזה, מעודד הצטברות נוזלים וייבוש של העור, זה גם לא נראה טוב וגם לא מרגיש נעים.

      מחק
  4. מנסיוני חשוב מאוד לשים קרם לילה וכמובן ששינה טובה מועילה.

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט, חשוב להקפיד על שניהם :)

      מחק
  5. אנונימי17.2.2016, 8:11

    האם יש לך המלצה לבאלם אחר של דקלאור (רפרוף קצר באינטרנט העלה שיש לא מעט..) - אני לא מתחברת להדרים, ולמנדרינה בפרט

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, כמו שכתבתי יש באלם בכל סדרה שלהם. הכל שאלה של מה הצורך שלך, יש לטיפול בקמטים, יש להרגעת העור, יש לאקסטרה לחות וכו. ממליצה לך לנסות את הנרולי שהזכרתי פה ושמתי קישור לפוסט איתו. אם לבחור באלם אחד של דקלאור אז זה הבאלם. הוא הכי אינטנסיבי, מוגדר כטיפולי ותורם לתיקון של העור.

      מחק
  6. אידיאלה עושה את מה שקרם לילה צריך לעשות, פלוס ניחוח נהדר.
    אבל דקלאור נשמע כחגיגה לפני השינה...

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי! הוישי הכי תמורה למחיר.
      תיאור מדויק לדקלאור, אכן חגיגה, זה כמה רגעים של ריכוז בעצמנו נטו :)

      מחק
  7. סקרנת אותי לגבי הדקלאור! אני משתמשת כרגע בקרם של שאנל אבל כשיגמר (בקרוב), אני שוקלת מאוד את הדקלאור. איפה הכי מומלץ לרכוש?

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא באמת משו-משו, רק שונה מאוד מקרם רגיל. שווה לך לבחון בדוכנים ולהתרשם. מבחינת רכישה, נראה לי שפה כשיש מבצעי עומק, ובטח לפני פסח יהיו, בנוסף יש בסטרוברינט מדי פעם מבצעים שווים של המותג, אז צריך לעקוב.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails