9 באפריל 2014

ניחוחות והזיות



כמו שהשמש זורחת בבוקר ושוקעת בערב, כמו שיש מתקפת משזפים בקיץ ומבהירים בחורף, כך גם צפויה לקראת פסח, חג האביב, הגאות ההיסטרית בשוק הבישום. היא מאיימת להטביע אותנו באינספור ניחוחות עד שאולי נחזור הביתה עם איזה בושם רק כדי לשרוד את החנק שמתחיל בפרסומות בכל מקום אפשרי ומסתיים במחלקות הבישום. אבל אין מה להילחם במתקפת הבישום הזו, במלחמה הזו אי אפשר לנצח. וכידוע - If you can't beat them, join them...
כדי לפחות להקל על המצב האובר-ריחני ולעזור במיקוד, החלטתי לעשות סדר בין עשרות הבשמים שיצאו ובחרתי מתוכם את אלו שבעיני הכי שווים את תשומת הלב שלכן. הם מאוד שונים, לחלקם התחברתי יותר ולחלקם פחות, אבל מה שבטוח זה שלכל אחת יש את הניחוח המדויק שמחכה רק לה. למרות שלל החידושים, היה לי חסר לי איזה ניחוח חדש של הרמס לחג כפי שבאביב אשתקד הושק הבושם Jour d'Hermés הפנומנלי. אבל כנראה שהאף המחונן ז'אן קלוד אלנה (Jean Claude Ellena) לא עובד לפי חגי ישראל ואפילו לא עפ"י המאוויים שלי.

פרויקט הבישום במגזין גו סטייל: ההורס ביותר שיצא העונה. תכלס.

את סינון הבשמים התחלתי בפרויקט הבישום שלי במגזין הכי שווה שיש - גו סטייל ואני ממשיכה אותו כאן. למעט אחד, כל הבשמים פה בפוסט הם של בתי אופנה מוערכים ולא מפתיע שרובם מיוצרים בצרפת. באופן כללי Made in France לנצח יהיה הפייבוריט, אך ישנם שלשה יוצאי דופן מארה"ב, בריטניה ואיטליה שאיכשהו נדחפו לפה כי שווים התייחסות בעולם הבישום הפופולרי והאהוד ביותר. כתבתי על זה באחד מהפוסטים הוותיקים בבלוג "אופק של ריחות יוקרתיים חגיגיים" בו גם פירטתי על שוק הבישום בארץ שרק ממשיך "להזנות" את עצמו עם התמחורים והמבצעים ולא ברור היכן זה יסתיים. ההתרשמות שלי (טוב, אז הצצתי קצת בנתונים...) היא שהשנה יש התמתנות משמעותית ברמת המכירות. אבל אם נשים רגע, לכבוד החג, את הביקורת בצד ונתמקד בענייני ההתחדשות, נראה שכמעט כל אחת, בכל גיל, שמחה לאמץ עוד בושם חדש למדף שעוד רגע קורס משלל הבשמים (אצל גברים אגב זה לא מאוד שונה). כן, הישראלית הממוצעת לא חוסכת על עצמה ולא באמת צריכה תירוץ כדי לרכוש עוד בושם, פשוט בחג זה כן תירוץ לרכוש עוד שניים...

נרסיסו רודריגז: חשבנו שאנחנו אירופה. אז חשבנו.

בכל פעם שבמותג נרסיסו רודריגז משיקים ניחוח חדש זה מבחינתי רגע מרגש. כידוע, הבושם הסלקטיבי FOR HER על שלל גרסאותיו הוא הניחוח שלי הקבוע ולא נראה שבקרוב משהו יחליף אותו. מדי פעם אני מגוונת עם בשמים אחרים, למשל בסופ"ש אני בדרך כלל עם הרמס כזה או אחר, אני גם יכולה להינעל על איזה קלואי ולא לשחרר, פשוט כי כל בושם שלהם יותר מושלם מהשני. אבל תמיד, תמיד אמצא את הדרך חזרה לנרסיסו שלי. והנה הרגע הזה הגיע שוב והמותג שחרר את ה- for her - amber musc ואני מיהרתי לאמץ אותו לפני שימצא בית חם אחר. אי אפשר להתעלם מהעיצוב המהפנט המושלם. המבנה המלבני אמנם דומה אבל המראה המוזהבת הזו עושה הרגשה של רויאליטי, שלא לדבר על המארז המהודר שלו, כס המלוכה ממש, לא עוד קרטון משמים.
אחרי שהשתחררתי קצת מההיפנוט התפניתי לניחוח, אז כמו שמו אפשר להבין שהאמבר שתלטן באופן היסטרי. הבסיס דומה לשאר הסדרה, אבל אם באביב שעבר קיבלנו את גרסת ה- EDT L'eau המושלמת שמרוככת מהרגיל, הרי שבאביב הנוכחי אנחנו מקבלות את גרסת ה- EDP Absolue העוצמתית והנועזת. כן, בנרסיסו רודריגז לא נותנים לעונות לבלבל אותם ואם הם חושבים שניחוח חורפי לילי הוא הניחוח האביבי יומי העדכני אז אני בטח לא זו שאתווכח איתם. עם זאת, חייבת לציין שזה רחוק מלהיות ניחוח קונבנציונלי, התווים שלו, מאסק, אמבר, פצ'ולי וקטורת, מותירים שובל ריח אוריינטלי חזק מה שמשאיר אותו במקרה שלי כאופציה לערב בלבד ועדיף ערב קריר. ניסיתי להבין למה הוא מגיע הפעם בבקבוק של 100 מ"ל בלבד וכך גיליתי שזה ניחוח שכל "האוריינטליות" שלו מכוונת לקהל במזרח התיכון, או אם להיות לא ממש פוליטיקלי קורקט - לערביות (כן, המציאות מכה על פנינו, איפה האירופאיות ואיפה אנחנו) שאוהדות ניחוחות חזקים ובוטים יותר ובקבוק קטן יותר לא ממש מדבר אליהן. אז מעכשיו יש לי ניחוח חדש לחג העביב בתל אביב. ערב הסעודית או לא - אף אחד לא יפריד ביני לבין הנרסיסו הערבי שלי, הייפא והבי - מאחורייך!

ואם התחלתי כבר בניחוח חזק אז אמשיך בכיוון הזה עד שאגיע לניחוחות הקלילים והפרשים שבאמת מאפיינים את האביב. בניגוד לטבע שלי, אשתדל לחפור כמה שפחות כי חשוב לזכור שבאמת אין תחליף לרחרוח עצמי להתרשמות, כן, גם כשהדיילת נושפת בעורפנו.

פצצה מתקתקת לצד דיסקוטק מנוצנץ

נפתח בסגולים העוצמתיים...

ה- FLOWERBOMB של ויקטור ורולף בגרסת EDP Extréme חדשה לבושם האייקוני הוותיק. בדומה לנרסיסו, גם הפעם מדובר על גרסה שרחוקה מלהיות אביבית קלאסית כשגם העיצוב קיבל גוון סגול ענבים עמוק. הניחוח המתקתק שמורכב מיסמין, וניל, ענבר ובנזואין, ממשיך באותה מגמה ומעצים אף עוד יותר את הפוקוס ל- BOMB במקום ל- FLOWER. ואיכשהו נראה שאני מתחברת יותר לגרסת האקסטרים העשירה ומתקתקה הזו מאשר לגרסת ה- EDP הרגילה. למה? ככה.

שוב הפנטזיות שלנו על נעלי Jimmy Choo מסתכמות במציאות של בושם. הפעם ה- FLASH מהאביב שעבר בגרסה חדשה בשם London Club, שוב בעיצוב כוס וויסקי רק שהפעם בגוון סגול שקפקף כהה ונצנצים שקופים בתחתית. סטייל לונדון שנות השבעים קלאב, כן? טוב, זו פרשנות שלי, ככה נראה לי... בכל מקרה, הניחוח המתקתק פירותי הופך לשמחתי לקצת יותר פרשי ודינמי בזכות חמצמצות מסוימת ששוברת אותו, כשלפפריקה והמנדרינה והפרחים הלבנים מתווסף גם ליצ'י מקפיץ. אז הניחוח מוצלח בהחלט בעיני אבל הנצנצים, אוי הנצנצים... כיוונו ליוקרה אבל קיבלנו קצת פורים.

סכרת של נובורישים

ונעבור למוזהבים המוחצנים...

איב סן לורן שהספיקו כבר להוציא לגרסת ה- EDP הראשונה של ה- Manifesto גרסת EDP L'ELIXIR שנייה הדוניסטית מחוזקת, השיקו מיד בהמשך גם גרסת EDT L'ECLAT שלישית קלילה יותר כפי שחזיתי בפוסט. טוב, קלילה זו קצת היסחפות, הכל באופן יחסי לגרסאות הקודמות. גם הגרסה הזו לאביב חזקה עם מתקתקות מודגשת שמורכבת בין היתר מדומדמנית, ברגמוט, אלגום ונרולי. אחרי כל הביקורות שקראתי בעקבות השקת הבושם הראשון הבנתי מהר שזה מסוג הבשמים שאו שאוהבים או ששונאים, אין באמצע. אז אני מאלו שאהבו ממש, את כל שלוש הגרסאות וכמובן את העיצוב המהודר והמלוטש. סכרת (של הביוקר כמובן) בכל הכח.

לא יכולתי כמובן להתעלם מאחד הבשמים היותר פופולריים בארצנו ובכלל - ה- ALIEN של טיירי מוגלר. וממש כמו שגרסת הקיץ Aqua Chic שלו לא היתה בדיוק קלילה, כך גם אל תצפו מגרסת האביב החדשה Eau Extraordinaire שתהיה פרשית ועדינה. מי שאוהבת את האליאן מכורה לכל הגרסאות בנימי נפשה. וכך גם הגרסה הזו שיחסית, אבל רק יחסית, רגועה יותר (גם במחיר אגב...), מורכבת בין היתר מענבר, קשמיר, ברגמוט ונרולי. בתוך כל המתקתקות יש ניצוץ חמצמץ, יש מצב שאני הוזה, אבל האמת שזו כנראה הגרסה היחידה שהתחברתי אליה עד כה, גם לניחוח וגם לעיצוב המוזהב המוחצן. נובורישיות זה כאן.

פסיכדאליות של סקסי גלאם ביץ' מדובאי

בשמי מייקל קורס הושקו ממש לאחרונה עם כניסת המותג לארץ ואני התחברתי במיוחד לבושם Sexy Amber. טוב זה לא מאוד מפתיע, בכל זאת אמבר פה בקורס, אמבר בנרסיסו למעלה, ואני הסקסית בערב הסעודית, תעשו 1+1 ונראה לי שלבד תבינו למה הוא המועדף עלי. אז הבושם המאוד לא אביבי קלאסי הזה מורכב בין היתר מתפוז, סנדלווד, פרחים וענבר כמובן. מי שמעוניינת לעבור מערב הסעודית לדובאי הפלצנית נניח, מוזמנת לנסות את ה- Glam Jasmine שהוא גם מתאים יותר לעונה וגם מוצלח במיוחד בעיני (הרי אני סקסי גלאם ביץ' אז איך אבחר בין השניים?...). יש מצב שאלרלר עליו בהמשך בבלוג, צפו פגיעה!

הבושם הצומי של העונה זה ללא ספק ה- HONEY של מארק ג'ייקובס. סוג של גרסת המשך לבושם DOT הביזארי. עיצוב חריג שמקשה עלינו להתנתק מחוש הראייה לטובת חוש הריח. אם הדוט היה הכלאה בין חיפושית לפרפר אז אולי הפעם מדובר על הכלאה בין הדבורה מאיה לסממית מהסלון, או ששוב זה אותו ההיפופוטם רק סטייל קולקציות ה- Resort (מי שלא מבינה או שתקרא את הפוסט הקודם או שתתגבר, לא באמת משנה לי...). שוב ניחוח פירותי, מעודן קצת יותר שמורכב בין היתר מהדרים, וניל, אפרסק ודבש כמו שמו. במותג מגדירים את הבקבוק כמשעשע ויצירתי, ואני אומרת - מארקי, אסיד (LSD) פסיכדלי להזיות זה הכי שנות השמונים. תרגיע, או שלא.

לאישה האולטימטיבית בפרובאנס

בושם חדש ולא גרסה של שום דבר קודם החליטו להשיק בג'ורג'יו ארמאני - Si הוא שמו, לא קיצור של סיליקון (Silicon) או של המגזין ספורט אילוסטרייטד (Sport Illustrated), אלא פשוט - כן. כן לאישה מכל סוג אומרים במותג: הקורנת, הכריזמטית, המתוחכמת העוצמתית והמיוחדת. ממש האישה האולטימטיבית. קיצור, עשו סיכום יפה של מה שכל בושם מבטיח לנו. אם הייתי צריכה להגדיר את הניחוח הייתי אומרת קפה חמוץ-חריף, לא יודעת, זה מה שיצא לי. הוא מורכב בין היתר מדומדמניות, מושק, ענבר, ווניל. אם כך, שיהיה קפה וניל. לפעמים זורם, לפעמים קצת מעיק, צריך למצוא את האיזון איתו. זה נחמד, זה מוזר, זה מיוחד, שבא בעיצוב קוטור מסוגנן ומעודן. אם עד עכשיו התחברתי בעיקר לבושם Acqua di Gioa של המותג אז אולי עכשיו קצת גם ל"כן", למרות השם הלא מעניין.

הבושם החדש של ל'אוקסיטן Fleur d'Or & Acacia מוביל אותנו לבשמים המעודנים יותר. העיצוב קר ומלבני, לא מתאמץ כתמיד, אבל הניחוח נעים ואביבי לגמרי, או אם תרצו- מה זה הדבר המהמם הזה?? הוא מורכב בין היתר מברגמוט, לימון, רותם, מושק ומימוזה, לא בכדי כתבתי עליו בפרויקט גו סטייל פה למעלה שהכי מתאים לבראנצ' בסופ"ש, ואם אפשר שזה יהיה בפרובאנס אז מה טוב. הוא פרחוני קליל אבל לא מאוד עמיד ולכן יחזיק לבילוי של שעות ספורות. מי שתרצה שילווה אותה גם ביום עבודה כדאי לה לקחת אותו בתיק לחידושים. פינוק בבקבוק, אבל ממש. בהחלט מרים את הציפיות לבושם המדובר הבא Néroli & Orchidée שכנראה הולך להיות סופני!

לוליטות בכלוב ציפורים

נמשיך עם הוורודים הצפויים לעונה...

גרסת Eau Fraiche חדשה לבושם See By Chloé שהושק באביב שעבר, סדרה שפונה לצעירות ומלווה את ליין ה- Ready to Wear של בית האופנה קלואי. העיצוב זהה כשל כלוב ציפורים רק שהפעם בגוון ורדרד במקום מוזהב. הגרסה הקודמת לא ישבה עלי טוב כפי שכבר ציינתי, אבל הגרסה הזו מוצלחת בהרבה. ניחוח פרשי עם מתקתקות עדינה ונעימה שמורכב בין היתר מתפוח, וטיבר, יסמין ויקינתון. אני מתה על השם יקינתון (נראה אתכן אומרות ברצף: יקינתון יקינתון יקינתון...) ועל הצמח עם הפריחה המהממת שלו! לא מפתיע בכלל שהניחוח נהדר. צעירות בגיל או בנפש - תתחילו כאן.

דיור מנפקים לנו עוד גרסה חדשה לסדרת הבישום הצעירה Miss Dior בשם Blooming Bouquet, שוב עם הבקבוק הכל כך של "בנות", עיצוב לוליטה כזה ששומר על אלגנטיות וכשהתחתית עם הטבעת הפפיטה המזוהה כל כך עם המותג. הבסיס דומה אבל הניחוח מעודן פרחוני ופלרטטני משהו שמורכב בין היתר מוורדים (כאילו דה...), אדמונית, מנדרינה ומאסק. כמו שכתבתי בפרויקט גו סטייל - הכי למי שרוצה להרגיש הנסיכה הקסומה לנצח. לקרייריסטיות ובעלות הנוכחות שייתכן שהיו מעדיפות את הבושם J'adore אני יכולה לומר - "הזר הפורח" החדש אולי לא יהיה הבושם היומי שלכן, אבל יש מצב שיהיה הבושם הלילי הרגוע והמפנק שלכן לפני השינה If you know what I mean....

שיק צרפתי לצד תשוקה איטלקית

וגם נוסטלגיים לאווירה...

כשבית האופנה פייר בלמיין הודיעו שהם משיקים מחדש את הבושם Ivoire שהושק לראשונה ב- 1979 זה היה סוג של רגע מכונן. מצד אחד מרגש ונוסטלגי ומצד שני תהיה של איך יתמודדו עם השוק המפותח והניחוחות המורכבים. למען האמת, הרגע המכונן הזה היה לפני כשנתיים ומאז הם הספיקו להוציא גרסה נוספת לפני כשנה בשם Eau d'Ivoire אבל נמשיך עם הגרסה שנחשבת לחדשה לפחות פה בארץ... העיצוב הקלאסי נשאר מרובע והפינות המעוגלות הפכו לחדות, והפלסטיק שעטף את הבושם מסביב נשאר לנו כמזכרת רק בחיבור עם המכסה. גם לא מדובר בדיוק על אותו הניחוח, אם מהזיכרון אני מנסה להשוות, אז לי זה מרגיש כאילו הם ריככו אותו, אולי בעזרת הסיגליות והשושנים, ובכך הפכו אותו לאחד הבשמים המדהימים שיצאו העונה. "המחיר" הוא בעמידות, למרות שהוא EDP מדובר על בושם שדורש חידוש במהלך היום אם נרצה שיישאר באותה העוצמה. כך או כך מדובר על אחד הניחוחות שלא הייתי ממליצה לדלג עליהם. שיק צרפתי בעיצוב אייקוני. ענוג ומרגש, ממש.

אנחנו נשארות קצת עם נוסטלגיה רק במקום פריז עוברות לאיטליה. בית האופנה טרוסרדי השיק את הניחוח My Name ואני שמחה שלא פספסתי את ההזדמנות לדגום. בהתאם לסגנון האיטלקי הקווים עגולים יותר והעיצוב מוחצן יותר עם המכסה המהודר שאם הוא רק היה קצת גדול יותר הייתי שמה את הראש לנוח קצת בסטייל. תערובת של סיגלית, לילך, מוסק ווניל דומיננטי, מנפקת ניחוח מתקתק רך, שובב ולא שתלטן. כיאה לניחוח איטלקי מוצע לנו ניחוח יומיומי של תשוקה לצד תמימות. פשוט תבחרו באיזה צד נעים לכן יותר.

התמכרות והתלבטות

בשמים ירקרקים זה אביב/קיץ בהגדרה...

אין מה ללכת סחור סחור אז פשוט אומר את זה בצורה הכי ברורה שאפשר - גרסת ה- L'eau de Toilette החדשה של CARVEN פשוט מושלמת בעיני. זה לא מאוד מפתיע בהתחשב בעובדה שגם גרסת ה- Le Parfum המקומבקת מפילה בעצמה. אז קארבן כנראה לקחו אותה והוסיפו לאלגום, מאסק ואמבר (כן כן) גם לימון, אפונה ואדמונית ויצרו ניחוח חזק וממכר עוד יותר שגורם לנו לרצות להתקלח עם הבושם (לא מומלץ בכלל) שמאוד עמיד ומאוד מעיר. ממש אבל ממש בזהירות הייתי אומרת שאם הייתי צריכה לבחור להתחדש רק בבושם אחד העונה, סביר שזה היה זה. אבל בחג מותר לנו שניים, אז הכל עוד פתוח.

הבושם Dolce מבית דולצ'ה וגבאנה שונה מכל מה שאתן מכירות במותג, תשכחו מהניחוחות האחרים ובטח ובטח מה- Light Blue הפופולרי להחריד. ראשית, חייבים לבדוק עם סטפאנו גבאנה לאיפה נעלמה היצירתיות שלו ושל דומניקו דולצ'ה כשבחרו את השם "המקורי והמפתיע" הזה, אולי הם זקוקים לקצת מה- LSD של מארק ג'ייקובס פה למעלה. שנית, הבושם אוחז בניחוח פירותי נקי כלשהו שמורכב בין היתר מנרולי, פפאיה, מושק, אלגום ופרחים לבנים כפי שמעיד המכסה שלו. בהתחלה הוא הרגיש לי מוזר, ניחוח כזה שלא סגור על עצמו, אבל בהמשך, בעצם גם בהמשך הוא עדיין מריח מוזר. אני לא יודעת, יש כאלו שסיפרו שנפלו ממנו ויש כאלו שהתאכזבו. אני לא שייכת לאף צד כנראה, לא סגורה על עצמי, כמו הריח. שלישית, מה שאי אפשר לקחת לו זה את העיצוב שמצליח איכשהו לגרום לכל אחת לריגוש והתפעלות. אם כך הוא אולי הוא בעצם הבושם שהכי כדאי לקנות כמתנה לחג, אם לא לכן, לחמותכן.

חג אביב שמח לכל קוראות הבלוג המהממות, שבפסח הזה לא תפסחו על אף בושם. או שכן...


ID

For Her - Amber Musc
Eau de Parfum Absolue
גודל: 100 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 850 ש"ח

Flowerbomb
Eau de Parfum Extréme
גודל: 50 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 480 ש"ח

Flash - London Club
Eau de Parfum
גודל: 100 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 479 ש"ח

Manifesto
L'eclat
Eau de Toilette
גודל: 90 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 590 ש"ח

Alien
Eau Extraordinaire
Eau de Toilette
גודל: 60 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 354 ש"ח

Sexy Amber
Eau de Parfum
גודל: 100 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 665 ש"ח

Honey
Eau de Parfum
גודל: 100 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 633 ש"ח

Si
Eau de Parfum
גודל: 100 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 695 ש"ח

Fleur d'Or & Acacia
Eau de Toilette
גודל: 75 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 269 ש"ח

See By Chloé
Eau Fraiche
Eau de Toilette
גודל: 75 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 521 ש"ח

Miss Dior
Blooming Bouquet
Eau de Toilette
גודל: 100 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 641 ש"ח

Ivoire
Eau de Parfum
גודל: 100 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 569 ש"ח

My Name
Eau de Parfum
גודל: 100 מ"ל
ייצור: איטליה
מחיר: 499 ש"ח

L'eau de Toilette
גודל: 100 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 410 ש"ח

Dolce
Eau de Parfum
גודל: 75 מ"ל
ייצור: בריטניה
מחיר: 795 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: הבשמים שבחרתי לפוסט נשלחו אלי מהחברות


Print Page

38 תגובות:

  1. הגרסא החדשה של see של קלואה נשמעת כל כך מושלמת... ואני דווקא אהבתי את הקודמת גם כן. מאוד התאכזבתי לקרוא על דולצ'ה שכן ציפיתי במחשבה ראשונית לאותם התווים של הלייט בלו (והורדת אותי לקרקע מהר יש לציין)... את הבושם של מארק אהבתי מאוד ואפילו הבקבוק המטורלל עושה לי את זה... אבל זו אני כנראה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אם אהבת את הגרסה הקודמת של ה- See By Chloé אז יש מצב שתאהבי גם את זו, לי לפחות היא משמעותית נעימה יותר.
      חח, כן, האינסטינקט הראשוני שלנו זה להשוות כל בושם חדש של דולצ'ה ל- Light Blue, אבל זה פשוט ניחוח שונה בכל רמה אפשרית, שווה להריח רק בשביל להבין :)
      ממי, זה מארקי, אנחנו אוהבות אותו no matter what!! והעיצובים הביזארים האלו גומרים אותי, שמתי את הבושם בסלון שיהיה לי מול העיניים כל ערב, בחיי...LOL

      מחק
  2. לא הספקתי ראשונה אבל סקנד בסט גם טוב.

    אין ספק שמהבשמים בעונת האביב אבל לקבל סחרחרת (השמטת הו' במקור) מן הסתם היית מנחשת אבל אומר. אף אחד לא יקח ממני את נרסיסו הורוד והאהוב שלי. את האמבר משאירה לבני דודים. הייתי שמחה להביט בו על השידה ככה סתם אבל לא בכל מחיר תרתי משמע ;)

    מרק סיפק שלישיה משובחת, אהבתי אותם בסדר זה - בגלאם כשמו כן הוא - נהדר. הסקסי טוב בעיני גם הוא והספורטי יהיה הצלחה ללא ספק. אהבתי מאוד את עיצוב הבקבוק.

    מרק השני גם הוא שיגע אותי, לא משהו שאפשר לדלג עליו. את הריח אהבתי אבל יותר ממנו את העיצוב המשגע

    כבוד על הפוסט הנהדר, לא פשוט להעביר ניחוח במילים.

    חג אביב שמח וריחני

    השבמחק
    תשובות
    1. חח, יא קרועה, נראה לך? ותמיד יש עוד פוסט בדרך ;)

      אין, זו מתקפה באביב שפשוט אי אפשר לחמוק ממנה!
      אני מתה על הנרסיסו, זה חטא לא להשתמש במשהו כל כך יפה וקנקנים זה לא הכל, זוכרת? ;)

      התכוונת בטח למייקל קורס, קראתי שיש לא מעט שמחבבות את הספורטי, אליו הכי פחות התחברתי.

      אני מסכימה לגמרי, עם כל הזיה של מארק ג'ייקובס אני זורמת, לגמרי!!

      תודה רבה! רציתי שהיה בסגנון משעשע, זה בהחלט לא פשוט להעביר ולכן כתבתי בהתחלה שאין תחליף לרחרוח עצמי.

      חג שמח מותק!

      מחק
  3. את חלק מהבשמים הרחתי: הג׳ימי החדש הרבה יותר מוצלח מהקודם, הקלואה גם מתעלה על הגרסה הקודמת, בעבר מאוד אהבתי את האליין כיום לא, הגרסה הזו יש בה משהו לימוני שמרומם את הנפש, את הפלואור בומב אריח ברמת אביב, את הקודם אהבתי, לדעתי מזכיר את הג׳ימי הקלאסי, את הדיור החדש רכשתי מאוד אהבתי את תוספת הורדים ואחרון הנרסיסו מאוד אהבתי את כל בשמי המותג גם לזה מתחברת, אך רק מדי פעם לערב זה לא בושם שמקפיץ ליומיום מאוד מיוחד ושונה.

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט יש מגמה של שיפור/שידרוג של לא מעט בשמים, מרוב גרסאות משהו חייב להתבלט בסוף.
      יש משהו במה שאת אומרת על ה- Flowerbomb והג'ימי צ'ו המקורי, לא יודעת אם דומים בניחוח אבל בהחלט באותו כיוון דומיננטי. מאמינה שמאוד תאהבי את הגרסה החדשה גם.
      הנרסיסו פה בהחלט לא בושם ליום, מאוד כבד ועומד כזה, לא זורם, רק לערב ועדיף קריר ;)

      מחק
  4. פוסט משעשע, האמת שלא חשבתי על קישור לבני דודים שלנו עם הנרסיסו....

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, זו היתה הכוונה, יותר אישי ופחות אינפורמטיבי משמים :))
      כן, אגב זה לא איזה סוד, זה משהו מוצהר שלהם שזה השוק אליו מייעדים את הגרסה הזו.

      מחק
  5. אנונימי10.4.2014, 9:54

    למות פשוט למות!
    למות מקנאה, למות מהידע מהחשק שאת עושה , למות מהכתיבה שלך...
    ובאווירה אופטימית זו - חג שמח
    אילנית

    השבמחק
    תשובות
    1. רק אל תמותי לי כל כך מהר, מתה עליך! ♥
      חג שמח נשמה מפרגנת שכמותך!

      מחק
  6. מזמן לא נכנסתי לפה. ממש נהניתי לקרוא, יצא לך פוסט מצוין :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מזמן זה באנדרסטייטמנט ;)
      תודה, מחמאה ממך זה ריספקט בהחלט!

      מחק
  7. היום הלכתי לנסות את החדש של נרסיסו, אני מכורה לבשמים שלו.. ובסופו של דבר התחדשתי ב CHLOE הקלאסי, כמו זה שמופיע בתמונה במעלה הבלוג.. ועכשיו כשקראתי את הפוסט הצטערתי שלא ניסיתי את SEE החדש..... נו מילא, אין סוף לבשמים ולהתחדשויות :)
    שיהיה לך חג נפלא!!

    השבמחק
    תשובות
    1. הקלואי הקלאסי היה ונשאר מושלם.
      ה- See By Chloé שונה לגמרי, הרבה יותר פרשי וקליל, מתאים לעונה בהחלט.
      לגמרי אין סוף ותמיד יהיו עוד חדשים שנחשוק בהם :)
      חג שמח יקירה!

      מחק
  8. בהחלט חטפתי סחרחורת.
    הרחתי מחדש את קלואי - נזכרתי למה אני לא אוהבת אותו.
    אני כרגיל עם שאנל חמש. והשנה הוספתי את אלי סאאב.
    צריכה לסקור שוב את כל הרשימה ששמת לה, למפות מאוסים בכוונה תחילה ולתכנן סבב הרחה.

    השבמחק
    תשובות
    1. את תשרדי בטוח.
      התהום הפעורה בין שאנל 5 וקלואי מכל סוג שהוא עמוקה מדי.
      אלי סאבב זה משו משו, איזו גרסה יש לך?
      את בטוחה שכדאי לך לצאת לסבב? שלא תחטפי שוב סחרחורת... :P

      מחק
  9. לרשימת ההרחה נכנסו המועמדים הבאים:Flowerbomb
    Ivore
    My name

    השבמחק
    תשובות
    1. בחירה מעניינת, עדכני מה פסק הדין שלך על השלשה.
      אני מהמרת שהכי תתחברי לבלמיין Ivoire.

      מחק
    2. טוף..... יש חנות רלוונטית בסינמה סיטי גלילות?

      מחק
    3. הממממ, היה שם פעם סניף סופר פארם, עכשיו אני לא חושבת שיש משהו....
      הכי קרוב זה קניון ארנה בפיתוח או קניון שבעת הכוכבים בהרצליה.

      מחק
    4. עדכני בגזר הדין ובמיוחד אם יש תגליות מסעירות חדשות...

      מחק
  10. שתהיי בריאה - כמות הבשמים כאן וב-go style קצת היממה אותי....אני לא הייתי עומדת במשימה.
    אלו מסקנותי, אחרי שצמצמתי את הרשימה בזכותך -
    CARVEN - מדהים מדהים מדהים. כבר נרכש :-)
    Fleur d'Or - יש לסדרת LA COLLECTION DE GRASSE קסם מיוחד שאני מאוד אוהבת. את היסמין קניתי לעצמי לפני כמה חודשים, ואת ה- d'Or כבר ביקשתי במתנה לחג. מחכה שיגיע ניחוח הנרולי, שקוצר מחמאות בחו"ל !.
    ואחרון חביב (שלישי OMG !!!) - טרופיקל של סיסלי. בהתחלה טיפה הריח לי כמו מטהר אויר, אבל אחרי
    ה-dry down דווקא אהבתי אותו. גם לגביו כבר הועברה בקשה כמתנה לחג.

    מחכה לך פה בראש השנה !.

    השבמחק
    תשובות
    1. בהתחשב בעובדה שהיו בערך פי שלשה בשמים לסנן זה בהחלט לא היה פשוט....
      שאת זריזה! תתחדשי, הקארבן פשוט בושם מנצח, ובכלל, הידיעה שלא תריחי אותו על כל אחת ברחוב זה פשוט פרייסלס.
      מה שכיף בל'אוקסיטן Fleur d'Or & Acacia זה שאפשר ליהנות ולחדש אותו באופן תכוף יחסית בלי להיות פצצת סירחון. גם אני ממש אוהבת את ה- Jasmine & Bergamot.
      נחכה שה- Néroli & Orchidée יגיע, בהחלט המתנה עם ציפיות.
      לסיסלי Eau Tropicale יש קטע, אני חושבת שתיארת אותו במדויק.

      ללללאאאאא!!! אני לא רוצה לרחרח שום בושם נוסף בזמן הקרוב :P

      מחק
    2. ההקרבה העצמית למען הזולת נרשמה, והזולת מודה לך :-).
      הקארבן נהדר. אמרתי שרק אריח אותו, ופשוט נכבשתי.
      תתפלאי שאנשים אחרים מריחים עלי את הבשמים של לאוקסיטן, גם כשאני חושבת שהם כבר התנדפו מזמן. אין לי ספק שהנרולי יהיה לא פחות טוב מאחיו :-).
      דפקת חתיכת משפט על הסיסלי !.

      טוב, אז בראש השנה תעשי ספיישל סממני החג. בפסח זה קצת קשה, רק נוטלה עשויה מנוטלה...

      מחק
    3. חח, אני מקווה, זה בשביל ולמען הזולת אינדיד ;)
      הקטע הזה של "אני רק אכנס לשניה לראות מה חדש..." צריך להיזהר ממנו!!
      וואלה, אני לא מריחה את הל'אוקסיטן באיזשהו שלב וזה משגע אותי ואז הנדיבות בהתזה מתחילה...
      לא, את דפקת חתיכת משפט על מטהר האוויר...LOL

      סממני חג, אה? Be Careful What You Wish For שלא תקבלי בטעות בושם תפוח (DKNY מישהו?) ובאלם דבש (Rosebud Salve?)....

      מחק
    4. התווים לחג מורידים מההגנות...
      נו, מה לעשות. תלונות על יצירת ההתניה אפשר להעביר ישירות ליצרני מטהרי האוויר.

      אני דווקא חשבתי על מסיכת רימונים וסרום אומגה 3, אבל את לעומת זאת נשמעת ממש נלהבת לסקור את הבושם של DKNY.....

      מחק
    5. אויש לגמרי... ולא משנה כמה נקבל, אף פעם הם לא באמת מספיקים.
      או להעביר את התלונה לסיסלי שבכלל זרמו עם ההתניה הזו... ;)

      אני כבר רואה איך פוסט כזה עם הבושם, המסכה, הוזלין והסרום אומגה, יראה... נטול כניסות....LOL

      מחק
    6. לפעמים נסחפים קצת בזרם. ורק להזכיר שאני אמרתי שאחרי ה-dry down דווקא אהבתי את הבושם.

      אהמ, אהמ...זהירות לא להסתבך עם קרוליין.
      http://www.carolinehirons.com/2014/02/ren-omega-3-optimum-skin-serum-oil.html

      מחק
    7. בסדר בסדר, נרשם!

      הרגתותי! אבל חייבת לומר שהתמונה שם של המארז של Tory Burch עשתה לי ממש כואב (ירוק) בעיניים, לא יפה ככה להתגרות.. ועוד לפני החג....

      מחק
    8. זה הבלוגריות המעצבנות האלו, מקבלות כל מיני דברים ועוד מעזות לפרסם תמונות ולגרום לנו לרצות לקנות !!

      מחק
    9. אהמ, אין לי מושג על מה את מדברת... :O

      (ושום מילה על Chiara Ferragni או Kristina Bazan, מפרגנות...)

      מחק
  11. איך לא הגבתי כאן עדיין?
    LOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVE
    תארזי הכל ותשלחי לי - תודה! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. כבר שלחתי ממי, עוד לא הגיע??
      שוב פעם הדואר הזה!! :P

      מחק
    2. תקשיבי - אני כועסת עלייך ממש.
      איך עשית דבר כזה ושמת בתמונה את הבושם המושלם של CARVEN מאחורי כולם, מתייבש לו שם בצד?? עוד בטעות עלולים לפספס אותו!
      היום רחרחתי אותו באפריל והוא פשוט שבה את ליבי, NEEDLESS TO SAY שהוא חזר איתי הביתה לא לאחר שקיבלתי 10% הנחה ויצא לי מחיר משתלם של כ-360 ש"ח ל100 מ"ל - יאיי!
      תהיי מבורכת על המלצה מרעננת ומרשימה, זה ריח מאוד מיוחד שלא יצא לי להתקל בו ולא דומה לשום דבר שיש לי. מתנה עצמית מושלמת לאביב ואני ממש מסכימה איתך - בא לי להתרחץ במי הבושם שלו!!!!!!!
      בינתיים נרשמה בעיית עמידות קלה, אני אדווח בהמשך...
      על הדרך הרחתי את ההמצאה של דולצ'ה וממש לא אהבתי - הוא פשוט............. מוזר.

      מחק
    3. כי.. כי... זו השיטה שמצאתי כדי לחסוך לכולן כסף! אבל מסתבר שזה לא ממש עובד...:P
      אין מה לומר, הקארבן הירוק מדהים,
      לא סתם כתבתי פה שאם הייתי צריכה להתחדש רק בבושם אחד העונה אז סביר שזה היה בו.
      תתחדשי נשמה, רק קנית, איך כבר מצאת בעיית עמידות, איך????????
      חחח, כן, הדולצ'ה מוזר, אבל בהרחה נוספת.... עדיין מוזר! LOL

      מחק
  12. לבשמים של קלואה יש ניחוחות שאני מאוד אוהבת, אם כי אין ברשותי כרגע, אלא אדיקט של דיור (הכחול) ועוד כמה בשמים קלילים. על מיס דיור שמעתי רבות ועוד לא הלכתי להסניף אותו.. לא אופייני לי ;)
    לגבי הבושם האני של מארקי... אוי איזה סיפור יש לי סביבו.. :) הייתי עם חברה שלי בברלין ונכנסנו לדוגלס להריח אותו, כי הוא עדיין אל הגיע לארץ.. והתבשמנו בו קלות וגם הדיילת נתנה לנו פס קרטון כזה עם שני שפריצים עליו. כמו שתי מוזרות יצאנו מדוגלס בהייף וכל הדרך הסנפנו את הפס הזה! :) הריח מתקתק אבל לא במידה קשה. אני אהבתי. וגם חברה שלי ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. יקירתי, זה עניין של זמן עם הקלואי, בסוף כולן נופלות....LOL
      איך בא לי Douglas וברלין!! ואם את שואלת אותי זה דווקא נורמלי, אני מסתובבת עם פסי בישום בתל אביב כל הזמן :))
      הניחוח שלו סבבה בהחלט אבל הקטע לגמרי זה הבקבוק הביזארי, לא נמאס לבהות בו אף פעם!

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails