23 באפריל 2014

פינוקים אביביים



הקולקציות החמדמדות לאביב שוב נוחתות עם שלל ממתקים מפנקים שמקשים עלינו להישאר אדישות. נדמה שמשנה לשנה זה נהיה יותר אינטנסיבי ויותר מרשים. אולי זה כי סף הריגוש שלנו עולה והמותגים צריכים להתאמץ בכל פעם קצת יותר כדי להיכנס לנו לכיס. האמת שקצת קצת קשה לעקוב אחרי הכל, יש כל כך הרבה מוצרים וכל כך הרבה פיתויים שבקלות אפשר ללכת לאיבוד. אז החלטתי לעשות פוקוס על המוצרים המעניינים לעיניים ללחיים ולשפתיים. רק כאלו צבעוניים שמחים וכל השאר יחכו בסבלנות. כמובן אל תשכחו להוסיף לכל הצבע הזה ניחוח מתאים משלל הבשמים החדשים שישלים את האווירה האביבית.

איזו סוכריה יותר מתוקה?

צלליות הקרם האהובות, שתמיד נראות כמו סוכריות, מגיעות אלינו העונה בגוונים חדשים שרחוקים מלהיות אביביים קלאסיים. 

ג'יבנשי השיקו סדרה חדשה בשם OMBRE Couture ואני לא יכולתי לחכות עד שתנחת כאן. כחובבת איפור ירוק ובמיוחד אחרי שראיתי את האימג' שמוביל את הליין, היה ברור לי שהגוון שאני הכי רוצה זה ה- Kaki Brocart #6 ולא התאכזבתי. ירוק זית צבאי עם מיקרו שימר זהבהב שלשמחתי לא מאוד מורגש (סווטצ'). הפורמולה קרמית יציבה, לא יבשה או חלקלקה מדי, מאוד נוחה למריחה אחידה, אפילו באמצעות האצבע. בסדרה הזו יש תשע צלליות: שמונה אטומות ואחת ליירינג לבנה שקופה מנצנצת (סווטצ'ים). הביצועים נהדרים אם כי הצלליות בגוונים הצבעוניים כהים היו יותר מעניינות ומרשימות לטעמי. מה שהיה קצת מוזר בעיני זו פחות העובדה שאין אפליקטור מצורף (כי זה תמיד מיותר) אלא שהצלליות מגיעות באריזת פלסטיק ולא זכוכית כמתבקש ממוצר כזה, במיוחד ממותג פרימיום. מה זה אומר לגבי יכולת השרידות וההתייבשות של הפורמולה כנראה נדע רק בהמשך. ועדיין למרות הפלסטיק, העיצוב מצליח להיות יוקרתי, הצללית קטנה ולא כבדה מה שהופך אותה לפרקטית מאוד לאחסון ולנשיאה בתיק האיפור. סדרה מקסימה ששווה בדיקה.

דיור כבר הרשימו אותנו עם צלליות הקרם Fusion Mono המנוצנצות שלהם והפעם הם מציעים לנו גרסה חדשה בגימור מאט. זה ללא ספק צעד מתבקש כי לא כל יום מתאים להתקשט בנצנוצים וחשוב שיהיו במגוון גם צלליות בסיס מתונות יותר. המרקם נשאר מיוחד, ספוגי חלקלק נעים. ארבעה גווני בסיס יפים (סווטצ'ים) ואני אימצתי את הגוון Mirage #761, חום-אפרפר (Taupe) שנראה הורס (סווטצ') שכל אחת תחמוד. העניין הוא שלטעמי הפיגמנט חלש מאוד וזו אכזבה גדולה ממותג כזה. כלומר, גם הצלליות הקודמות היו חצי שקופות וכתבתי שמתאימות בעיקר כליירינג. אבל מצללית בסיס הייתי מצפה לאטימות מלאה וגם לעמידות קצת יותר גבוהה. הצלליות מאט מגיעות עם אפליקטור מברשת קטן שנח לו בכס מלוכה קטן בתוך האריזה (בניגוד לצלליות הקודמות שמגיעות עם ספוגית), אבל בכל מקרה עדיף לגמרי להשתמש עם האצבע. אז מי שמעדיפה צללית איכותית, דומיננטית וביצועית אין לה מה לחפש פה בכלל. אולי רק מי שחובבת גוונים טבעיים שקופים, סטייל no makeup makeup, יכולה להתחיל כאן. אני הייתי מדלגת לגמרי.

שאנל שוב לא נותנים לנו מנוחה ומשיקים בקולקציית האביב את הצללית Illusion d'Ombre בגוון Diapason #92 שהוא סגול כהה מפתה כמו שאנחנו אוהבות (סווטצ'). זו צללית שניתן לבנות את העוצמה שלה, חצי שקופה או אטומה. היא שימרית מנוצנצת ומה שמיוחד בה זה שהיא נראית אחרת בתאורות שונות, לעיתים מבריקה מאוד בזכות גימור האולטרה (כחול) ולעיתים רגועה יחסית בזכות הבסיס החום שממתן אותה. זו הסיבה שברשת אין סווטצ' אחד שלה שדומה לשני. לחובבות הסגולים שטרם אימצו כדאי למהר.

צבעוניות מהפנטת

מוצר המאסט באביב זה ללא ספק הסומק (ראו האייטם שלי במגזין גו סטייל) שמכניס חיים לעור החיוור שלנו מהחורף שמתחיל לקבל את נשיקות השמש הראשונות שלו. מספיקה נגיעה קלה של סומק בלחיים ופתאום הכל נראה קורן יותר. הסמקים הם אלו שעושים לנו את החלושס הגדול ביותר עם העיצובים המתקתקים ואנחנו נשארות עם ההתלבטויות איזה מהם לקטוף.

הלנקום Rose Ballerine מקולקציית האביב French Ballerine מגיע בוורוד בהיר וגימור סטייני מתון שיחמיא לכל אחת כמעט (תמונהסווטצ'), פיגמנטי במידה, לא חזק ומכתים כך שנוח לשימוש מהיר בלי לפחד להגזים. די ללכת על בטוח בבחירה בו, קשה לפספס. וכל הביטחון הזה מגיע באריזה מתקתקה במיוחד, כסופה עם הלוגו ופפיון ורוד פוקסיה עליה. הכי מהסוג שמפיל את "הבנות".

מאק עם סמקיי האומברה מקולקציית האביב המדוברת עם בית האופנה הניו יורקי הצעיר Proenza Schouler (פרואנזה סקולר) לא משאירים הרבה פיות סגורים. אני אימצתי את ה- Ocean City שמתחיל כאפרסק צהבהב חיוור ומסתיים כקורלי אדמדם (סווטצ'). סומק ורסטילי, יפה ומדליק גם בכל חלק לבד וגם בערבוב של הכל יחד. כל החגיגה הזו מגיעה באריזת אומברה בירוק/זהב/סגול מטאלית. למות!

דיור בקולקציית האביב Trianon שהיא היפה ביותר לטעמי שיצאה העונה, מוכיחים שוב, גם עם הסמקים החדשים שהם מצליחים לנפק לנו מוצרים מתקתקים שלא נראים ילדותיים וזה לא פשוט בכלל. אגב, ביפן וב- Saks Fifth Avenue קיבלו אותם בגרסה מיוחדת משלהם (תמונה) עם מברשת קבוקי חמודה, יש מצב שיוציאו מתישהו גרסה מיוחדת לישראל? טוב, נו, מותר לצחוק קצת... בכל מקרה, ה- Corail Bagatelle # 763 גוון קורלי ורדרד עליז, מיוחד ויפהפה (סווטצ'). האריזה דיורית קלאסית, היה אפשר לוותר על המברשת  ולהקטין בחצי את המוצר, אבל היי, לא נתקטנן הפעם כשמדובר על שלמות ללחיים.

מולטי טאלנטים

סמקים במרקם קרמי מיועדים לרוב לשימוש כמוצר מולטי, הם יכולים להיות גם ללחיים וגם לשפתיים ולעיתים אפילו צללית לעיניים, תלוי בגוון. אני מאלו שמשתמשות בהם רק ללחיים, לא מתה על מולטי וגם חושבת שהביצועים שלהם לא מדהימים בכלל לשפתיים, לכל אזור מבחינתי יש את המוצר הייעודי לו. אז קבלו את המולטים Cheeks-Lips שיצאו לאביב ויהיו שלב המעבר פה בין הסומק לשפתון. שימו לב שהם מומלצים לשימוש ישירות על העור או על המייק אפ לפני הפידור.

קלרינס השיקו בקולקציית האביב Opalescence סדרת סמקי קרם חדשה מסקרנת בשם Multi-Blush עם ארבעה גוונים (סווטצ'ים). המרקם כמו של שעווה דחוסה, יחסית שקפקפים ולא סופר פיגמנטיים או עמידים. בגלל המרקם והגימור הפודרתי פחות יתאימו לבעלות עור יבש. בחרתי בוורוד קורל Candy #02 (סווטצ') שהוא לא רק יפה אלא גם טיפה יותר פיגמנטי עלי יחסית. ועדיין, אל תצפו לכתם צבע חזק, זה מוצר נוח לשימוש שלא דורש יותר מדי עבודת טשטוש ומתאים למי שמעדיפה נגיעה קלה של צבע שתראה טבעית, כמו הסמקה פנימית כזו.

בובי בראון בקולקציית האביב Nectar & Nude עם גוון כתום-קורלי חדש בסדרת Pot Rouge בשם Hibiscus #31 (סווטצ'שלגמרי מתחבר לגוון הלוהט העונה. המרקם משחתי, הפיגמנט מודגש אבל לא חזק כמו שנראה באריזה, אפשר לבנות את העוצמה וחשוב מאוד להקפיד על הטשטוש, לטעמי בעלות עור בינוני וכהה ייהנו ממנו במיוחד. הגימור כמו תמיד מאוד חי ומבריק כך שייתכן שבעלות עור שמן יעדיפו משהו רגוע יותר. ללא ספק גוון מיוחד בקטגוריה.

ג'יבנשי כמו תמיד מצליחים בלי הרבה מאמץ לגנוב את ההצגה עם פלטת Le Prismissime בגוון Euphoric Pink (לגמרי אופוריה ורודה...) שיצאה במסגרת קולקציית האביב Over Rose. זה לא מאוד קשה כשידוע לכל שאנחנו סאקריות של קנקנים יפים. אז הפעם פלטה מתקתקה בעיצוב מהפנט חיצונית ופנימית עם תשעה גוונים זעירים שונים שאמורים לסגור לנו את הפינה (הוורודה) בכל לוק (סווטצ'ים) ושלשה אפליקטורי מברשת שונים במגירה התחתונה. אבל מה שמיוחד באמת לטעמי זה גימור המאט המיוחד. אז זו פלטה שאתן רוצות? סביר שכן. זו פלטה שאתן צריכות? כנראה שלא. זו פלטה שתקנו? הגיוני שכן. יש דברים שפשוט לא צריך להילחם בהם. קודם שיהיו שלנו ואח"כ נחשוב בשביל מה.

יאמי!!

מוצרי השפתיים זה כמו בור בלי תחתית, יצאו כל כך הרבה שקשה לסנן. אז החלטתי באופן גורף לדלג הפעם על הליפגלוסים וגם על סדרות חדשות ולבחור רק בגוונים חדשים שיצאו באביב מסדרות קיימות. למה? ככה. על הסדרות לירלרתי בעבר בהרחבה אז שמתי קישורים בהתאם.
הגוונים הפעם כולם אביביים מתקתקים עד כדי בחילה שלא ממש הגיעה כי הם מושלמים. בחרתי בגוונים לבישים ולא ביזארים שקל להתחבר אליהם, במבט ראשון הם אולי נראים דומים אבל הם בעלי גוון, מרקם וכיסוי שונה כך שכל אחת תוכל למצוא את האחד שלה. בשביל שיהיה נוח אתחיל מה"קל" הבאלמי השקוף אל ה"כבד" העשיר ואטום.

דיור - אם יש מוצר שהוא סוג של מאסט מהמותג הרי שזה ה- Lip Glow. באלם עשיר נעים ומפנק עם טינט שקפקף עדין שמחייה את השפתיים שגם מגיע באריזה הורסת, מה שלא מזיק אף פעם... העונה יצא הגוון הכתמתם הנהדר Coral #004 (סווטצ') שנראה קורל ורדרד בפועל. ואם עד היום לא אימצתן אחד אז זה גוון מוצלח להתחיל איתו. זהירות - ממכר!

קלרינס - גוון יאמי חדש בסדרת Joli Rouge Brillant הלחותית בשם Coral Tolip #20 (סווטצ'). נראה כתום זוהר אבל על השפתיים יוצא קורלי חצי שקוף מנצנץ מרענן שמגיעה באריזת הרטרו הכסופה המוכרת. Like again!

גרלן - ורוד קורל עליז חדש בקולקציית האביב בשם Attrapw-Coeur #171 (סווטצ'מסדרת Rouge Automatique בעלת המרקם החצי אטום. אמנם כבר מזמן לא דיסקסנו על הסדרה ומה התפתח בה, אבל סליחה, מה זה הגוון המהמם הזה??

שאנל - כמו בכל עונה יש את גוון הכוכב בקולקציה וכמו באביב שעבר, גם הפעם עם ה- Mélodieuse #136 (סווטצ') בסדרת Rouge Allure בעלת הגימור הסטייני מודגש. קורל אדמדם בוהק שיחמיא לכל אחת בכל לוק בכל מצב. 

מאק - מחדשים עם הגוון הנשי הנפלא Be a Lady (סווטצ'בקולקציה המינרלית לאביב. זה משמח אותי במיוחד בהתחשב בעובדה שסדרת שפתוני ה- Mineralize Rich הלחותיים עשירים ואטומים, היא בעלת הפורמולה האהובה עלי ביותר במותג. כן, ממש כך.

איב סן לורן - אי אפשר לטעות עם גוונים חדשים בסדרת Rouge Volupté בעלת המרקם הקרמי טיפקסי אטום (למי שזה יותר מדי בשבילה שתעבור ישר ל- Shine). ואם עוד לא הפנמתן - זו סדרת השפתונים האהובה עלי ביותר בשוק שגם מאובזרת בעיצוב למות. הגוון החדש בקולקציית האביב Rose Neillia #33 (סווטצ') גורם לי לחלושס רק מלהקליד את הטקסט פה אז שוו בנפשכן איך אני מרגישה כשאני ממש משתמשת בו. אביב בכל הכח!


ID

OMBRE Couture
Kaki Brocart #6
גודל: 4 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 160 ש"ח
Le Prismissime
Euphoric Pink
גודל: 9 * 0.4 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 440 ש"ח

Fusion Mono Matte
Long Wear Professional Eyeshadow
Mirage #761
גודל: 6.5 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 216 ש"ח
Vibrant Colour Powder Blush
Corail Bagatelle # 763
גודל: 7.5 ש"ח
ייצור: צרפת
מחיר: 272 ש"ח
Dior Addict
Lip Glow
Color Reviver Balm
Coral #004
גודל: 3.5 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 173 ש"ח

Illusion d'Ombre
Long Wear Luminous Eyeshadow
Diapason #92
גודל: 4 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 285 ש"ח
Rouge Allure
Luminous Intense Lip Colour
Mélodieuse #136
גודל: 3.5 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 237 ש"ח

Blush Highlighter
Rose Ballerine
גודל: 8 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 210 ש"ח

Proenza Schouler
Blush Ombre
Ocean City
גודל: 9 גרם
ייצור: קנדה
מחיר: 159 ש"ח
Mineralize Rich Lipstick
גודל: 3.6 גרם
ייצור: קנדה
מחיר: 128 ש"ח

Multi-Blush
Cream Blush; Natural, Long-Lasting effect
Candy #02
גודל: 4 גם
ייצור: צרפת
מחיר: 180 ש"ח
Joli Rouge Brillant
Perfect Shine Sheer Lipstick
Coral Tulip #20
גודל: 3.5 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 141 ש"ח

Pot Rouge for Lips and Cheeks
Hibiscus #31
גודל: 3.7 גרם
ייצור: קנדה
מחיר: 160 ש"ח

Rouge Automatique
Hydrating Long-Lasting Lip Colour
Attrapw-Coeur #171
גודל: 3.5 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 247 ש"ח

Rouge Volupté
Silky Sensual Radiant Lipstick
Rose Neillia #33
גודל: 4 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 202 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי לפוסט נשלחו אלי מהחברות


Print Page

46 תגובות:

  1. איפה את? אני באה לתת לך מכות.
    במיוחד עכשיו שגיליתי שיש לי קיצור דרך ותוך 10 דק' אני בבובי בראון של פ''ת.

    השבמחק
    תשובות
    1. תמיד אמרתי שאלימות פותרת הכל... LOL
      קיצור דרך לקניון הגדול זה ממש מסוכן, אולי תעברי דירה?.... :P

      מחק
    2. אמנם יש מחשבות כאלו, על רקע עתיד חינוכי של הילדים. אבל פ''ת היא לא אופצייה.
      נראה לי שאני 'מתלבשת' להם על כל הקולקציה.

      מחק
    3. אין ספק שקולקציית Nectar & Nude היא מהמוצלחות שהם הוציאו בזמן האחרון, גוונים נהדרים לשימוש שוטף. עדכני מה עלה בגורל...

      מחק
  2. וואו דנרה, פוסט נהדר! אני חייבת לבוא אלייך בטענה כי אף פעם לא יוצא לי להגיב, אני ממש עצובה שאת לא עושה סווטשים, סקירות נהדרות חייבות להיות מלוות בסווטשים, זה גם מסקרן בייחוד כשמדובר במוצרים רבי גוונים. תחשבי על זה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה חמודה!
      אני מסכימה איתך שסווטצ'ים מוסיפים, אבל כשיש כל כך הרבה ברשת ממש מיותר שאצלם גם פה במיוחד שיש המון מוצרים, לכן אני שמה תמיד קישורים לסווטצ'ים ממחישים, פשוט תלחצי על הקישור :)

      מחק
    2. אבל בכל זאת מסקרן :) זה כמו שממשיכים לעשות סווטשים לנייקד למרות שזה 'קצת' מיותר. בכל זאת כיף ומסקרן, גם כל אחת "מסוויצ'ה" קצת אחרת, לא? אוקיי הרגע שברתי את רמת ההתמכרות שלי. בכל אופן, אני בדר"כ מהנייד ועצלנית מדי ללחוץ על לינקים :P אם ייצא לך להסוויץ' אשמח לראות סווטשים !

      מחק
    3. נכון, זה תמיד מעניין לראות ולהשוות סווטצ'ים אבל בסגנון ומבנה הפוסטים שלי אני פשוט לא רואה את זה משתלב. נהנית מאלו של אחרות :)

      מחק
  3. אני אוהבת את הקולקציות האביבות.. הארנק קצת פחות.
    חומדת את Kaki Brocart, מאמינה שבקרוב אשים את ידי עליה.
    גם סומק האומברה של מאק נכנס לרשימה.. לא יכולה לומר לא לאומברה בשום צורה שהיא.
    השפתונים- טוב אלו הגוונים שאני הכי אוהבת!

    השבמחק
    תשובות
    1. ממי, הארנק לא אוהב שום עונה....LOL
      את בהחלט תדעי להעריך את צללית הקרם של ג'יבנשי, והאמת שגם המחיר שלה לא כזה נורא יחסית למותג, בטח כשיש הנחות שוות.
      אומברה זה פיתוי בעייתי, תמיד נראה מדהים אבל במקרה הזה גם הביצוע מוצלח.
      מבינה אותך, השפתונים יאמי חבל"ז, לגמרי גם הגוונים האהובים עלי :)

      מחק
  4. פוסט מעולה, היה כיף לקרוא :-). חייבת לציין שיש לי יותר מדי פריטים מהפוסט הזה.

    האימג' המהמם של הצללית הירוקה של ג'יבנשי נחרט גם אצלי, ומיהרתי לחטוף אותה כשהיא הגיעה לסטרוברי. גם לי, אגב, הפריע קצת המשקל הקליל והבלתי רגיל ביד. אח"כ הוספתי גם את Prune Taffetas - ליתר ביטחון, שתהיה עוד סגולה אחרי שרכשתי גם את הסגולה של שאנל. בקיצור, אני קצת מוצפת בצלליות קרם.
    מהסמקים, אני חייבת לציין שהסומק של מאק דומה באופן חשוד לסומק אומברה Peach Nuance של אסתי לאודר. שוב אמא מתערבת ?
    את פלטת הליפסטיקים ג'יבנשי גם הספקתי (אהמ...) לרכוש, יחד עם פלטת הצלליות מאותה קולקציה מקסימה. המשפט קודם קונים ואח"כ חושבים בשביל מה, בהחלט הולך ונהיה אופייני לרכישות שלי מהמותג הזה, ויש את קולקציית הקיץ בדרך...
    הליפסטיק הקורלי של קלרינס נראה מאוד חמוד ושימושי. אני מחכה שיגיעו שני ליפסטיקים קורליים שקפקפים של ארמאני וג'יבנשי, אז כנראה שהתהייה האם יש צורך בשניים או שלושה תיפתר בקרוב :-).

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה נשמה, כיף לשמוע! אני לא מופתעת בכלל כמובן... יש לך את המוצרים עוד לפני שהמותגים מבינים שהם צריכים לצאת איתם...LOL

      בהחלט עניין מוזר האריזה של הצלליות של ג'יבנשי, מעניין מה עבר להם בראש כשהם חשבו על פלסטיק. העיקר שהוספת עוד גוון וליתר ביטחון בואי נאמץ את הקולקציה כולה של וזהו.. חח
      לאודר לאודר... כשיש אותם הורים זה פשוט לא נגמר... ומה עם ה- MAC Ripe Peach?... אין ספק שהאומברה ממש דומים, אבל נראה לי שהמאק הנוכחי יותר כתמתם באופן כללי.
      כשמדובר על ג'יבנשי קל ללכת על המנטרה הזו של נאמץ ויהיה בסדר, מקווה שתשתמשי לפחות פעם פעמיים בפלטות היפות לפני שתשכחי מהן לגמרי עם נחיתתה של קולקציית הקיץ Croisiere ;)
      את חסרת תקנה!!! טוב, תכתבי איזה של ארמאני.... :P

      מחק
    2. חחח, נתת פה רעיון מעולה שבהחלט יקל עלי. למי אפשר לפנות בעניין ?

      למה להסתפק בקולקציה כולה של ג'יבנשי? אני בעד קולקציות שלמות של עוד כמה מותגים !.
      טוב, מאק היו חייבים להיכנס לטרנד הכתום...אני אשאר לי בינתיים עם אסתי המקורי.
      אני לא מתכוונת לזנוח כל כך מהר את הפלטות הורדרדות, הן פשוט כבשו אותי. יחד עם זאת, הפודרה בקולקציית הקיץ יפהפייה, אני עדיין מתלבטת אם היא תתאים לעור בהיר מאוד.
      מארמאני הזמנתי את Rouge d'Armani Sheers Hydrating Lipcolor מס' 302.
      http://karlasugar.net/2012/05/armani-rouge-darmani-sheer/

      מחק
    3. אני בעצמי עדיין מחפשת... LOL

      את יודעת מה? למה לא בעד לחסוך את המעבר המיותר של המוצרים דרך הפארם, שפשוט יגיעו אלינו ישר!
      זה אסתי מהמם בלי שום קשר, ובמאק כל שנה בערך יש אומברה חדש..
      אנחנו יודעות מה יוצא מההתלבטויות שלך, כן? את לא עובדת על אף אחת פה!!
      הארמאני נראה מהמם, יופי של גוון!
      ואגב, ממש חבל שקרלה הפסיקה, היא היתה הסווטצ'רית האהובה עלי.

      מחק
    4. רעיון נפלא. אם אפשר שיגיע כל הסטנד קומפלט, חבל לבזבז את הזמן שלי !
      אל תכפישי, נדיר שאקנה משהו שאני בכלל לא יכולה להשתמש בו. אני בכל זאת לא נשארת בלי גיבוי, שהפעם הוא Illusion D'ete Sun Glow של סיסלי.
      http://ilsedaniellemartina.blogspot.co.il/2014/04/sisley-phyto-touche-illusion-dete-sun.html
      תודה, אני כבר מחכה שהארמאני יגיע. היתה תקופה שקרלה נעלמה וחזרה, גם אני מקווה שהיא תפציע שוב - נמאס מהסווטצ'ים של טמפטליה.

      מחק
    5. בטוחה שהמותגים קוראים כאן ויקימו צוות בדיקה מיוחד איך ליישם את ההמלצות! הסטנדים בדרך אליך, תדאגי לפנות מקום!
      חחח, את חולה!!! מרוב גיבויים לא רואים כלום. OMG הסיסלי האלו, אין מנוח, בחיי!
      אוף, מסכימה איתך לגמרי, יש לי הרגשה שפשוט נמאס לה, תכלס. הייתי מצפה שתכתוב איזה הסבר או משהו ברור. מאכזב משהו.

      מחק
    6. אני כבר מפנה את החדר השני, ויושבת להמתין לשליח !
      האמת שהתכוונתי שאם הג'יבנשי יהיה כהה מדי, אלך על הסיסלי - צריך משהו אחרי הכל....
      סיסלי שיחקו אותה בעיצוב, אהבתי מאוד.
      בהחלט ייתכן שנמאס לה להיות מכונת סווטצ'ים אנושית, זה גם קצת משעמם האמת.

      מחק
    7. שליח? חברת הובלות.... LOL
      שתי הפלטות נראות על פניו קצת שונות בביצוע אבל בסופו של דבר המטרה של שתיהן לחמם את העור. אני הייתי בוחרת בזו שהגון שלה יותר טוב לך מבחינת תת הגוון ולא מבחינת הכהות.
      נכון, זה משעמם אבל זה מה שהביא לה טראפיק וזה הייחוד שלה, תכלס. קיצור, חבל שלא כתבה משהו להבהיר את העניינים.

      מחק
  5. לחלוטין פוסט כלבבי :)
    החל מצללית הקרם המיוחדת Illusion d'Ombre של שאנל, המשך בפלטה המתוקה של ג'יבנשי Le Prismissime שאני ממש לא צריכה אבל מאוד רוצה (ואת יודעת מה זה אומר...), וכלה כמובן בסומק המ-ה-מ-ם Ocean City של מאק שהייתי ברשימת המתנה עבורו בסניף שלהם בקורטה אינגלז בפורטל דל אנחל, ורצתי לקנות ברגע שהם התקשרו להודיע שהוא מחכה לי ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירתי, אני מבינה שאת עושה חיים בברצלונה :))
      לפי "הצריכה" לא היינו מאמצות כלום, תכלס.... LOL
      בחירות נפלאות, לא להאמין הקטע הזה של רשימות ההמתנה, איך זה גם משדרג את ההנאה כשמקבלים את הטלפון המיוחל!

      מחק
  6. ואי ואי... מאיפה מתחילים בכלל!?
    נתחיל עם זה שיש לי 90% מהמוצרים בפוסט המהמם הזה ואני אוהבת את רובם.
    היחידים שלא עשו לי את זה אלו צלליות הקרם של דיור, של שאנל הרבה יותר מוצלחות והdiapson הפכה לחברתי הטובה. מצחיק שהיא נראית סגולה אבל על העין שלי חומה. ממש מתעתעים בנו שם בשאנל... :-P
    הצללית קרם החאקי לא עשתה לי את זה, היא ירוקה מדיי, אני יודעת שבשבילך אין דבר כזה... ;-)
    הפלטה המתוקה של ג'יבנשי מעלפת חושים אך נוכחתי לדעת שהיא מאוד מיותרת, בעיקר בגלל הגודל של הפאנים. ממש לא פרקטי, ממתק יקר במיוחד ורק יפה בעיקר.
    אני ממש חומדת את הליפ גלואו הקורלי של דיור ביץ'! אך הוא לא נמצא בשום מקום. כנראה שזה סימן מלמעלה שאני צריכה לסיים את הורוד קודם....
    הסומק אומברה של מאק הורס לי את הבריאות, מחכה שיגיע כבר לחנות ואוכל לשים עליו את ידיי השמנמנות!!!
    אין מה להגיד לגבי השפתונים, אסל לוקח ובגדול... רוז' וולפטה היה ויהיה מס' אחד בשבילי.
    את המינרלי החביב הזה של מאק יש לי והוא נחמדון, אבל לא מגיע לקרסוליו הזהובות של אסל אהובי.
    הסומק הקרמי של קלרינס בגוון candy ממש ברגעים אלה עושה את דרכו אליי, מקווה שאוהב. את של בובי אני מחבבת, אבל לא נפלתי.
    בינתיים מבחינתי סמקי קרם זה שאנל. איך לא...

    טוב, אני מרגישה שחפרתי, הרגת אותי עם הפוסט הזה!!!
    רק דבר אחרון, הצלחתי להשיג את ידיי על הסומק המושלם הזה של דיור שהיה אחרון במלאי מואהאהאהאהאה

    השבמחק
    תשובות
    1. **לשים את ידיי
      אם לא השגתי ידיים עד כה אני בבעיה חמורה :-D

      מחק
    2. תקשיבי, את ורשף צריכות לחלוק תא אחד בכלא עם השריטה הזו שכבר יש לכן הכל. תא = לילה לבן בסניף של ספורה בניו יורק או לפחות דאגלאס בברלין...LOL
      צלליות הקרם של דיור חצי שקופות, זה לא מפתיע שלא בשבילך. לא סתם כתבתי שהשאנל נראית אחרת, זה פשוט מדהים הקטע הזה איתה...
      חח, נכון, אין דבר כזה יותר מדי ירוק! חוץ מזה את בדרך כלל על הסקאלה הטבעית יותר והפחות צבעונית כחולים/ירוקים אז אין לי ציפיות ממך בעניין!
      פלטת התשיעייה של ג'יבנשי מפילה לגמרי, אבל כמו שכתבתי הגוונים זעירים, צריך לקחת את זה בחשבון. אבל בניגוד למה שאת כותבת ראי התגובה שקיבלתי היום בפייס ואני מצטטת מילה במילה של סתיו: "גברת אני חולקת עליך. הפלטה של ג׳יבנשי היתה נחוצה לי כמו אוויר לנשימה. שנאמר - you complete me."
      אז אני אשאיר לכל אחת כמו תמיד להחליט לבד..:P
      ברור שאת "חייבת" את הדיור Lip Glow, זו אחת הפעמים הנדירות שאני מסכימה שאת חייבת משהו...LOL ואנחנו יודעות שסימנים מלמעלה לא באמת מרשימים אותך בפועל...חח
      אמרתי לך שיש את הסומק באתר של מאק, בסוף יגמר גם שם וגם בחנות ואז יהיה לך על מה לבכות כאילו זה בדיוק מה שחסר לך בחיים!
      ה- Rouge Volupté של איב סן לורן זו פשוט סדרה מנצחת, זה למשל פיתוי שלי ממש קשה לעמוד בפניו ואני מחשיבה את עצמי לדי חסינה (כן כן... בעינייני שכנוע עצמי).
      מחכה לשמוע מה את אומרת על הפורמולה של קלרינס, מאוד שונה מקודמות שהכרנו.
      ממי, שאנל זה לא כוחות, זה חוץ מזה...

      את לא נראית סובלת מהחפירה, הרופאה אומרת שתשרדי ;)
      איזה גוון סופני יש לסומק פה של דיור, אה? הוא מושלם או מושלם?.... ♥

      מחק
  7. אנונימי24.4.2014, 0:00

    אוף איזה באסה שכל הקורלים האלו לא מחמיאים לי (תת-גוון ורוד עם עיניים כחולות, שיער נחושת - משהו בין בלונד לג'ינג'י. או במילים אחרות - צריכה צבעים קרים). יש המלצות לצבע אדום (רצוי כמובן תת גוון כחול) ולביש לקיץ? (עדיף כמובן שאנל או YSL)

    השבמחק
    תשובות
    1. הייתי בוכה איתך יחד, אבל נראה לי ששיער נחושת עם עיניים כחולות שווה יותר מהכל ;)
      משאנל הראשון המתבקש זה ה- Dragon מסדרת ה- Rouge Allure Laque, אבל אני לא בטוחה שבמגוון, אולי תמצאי באתרים. חוץ מזה ה- Rouge Allure Pirate ו- Rouge Allure Velvet La Fascinante.
      מאיב סן לורן הייתי בודקת את ה- Le Rouge מסדרת Rouge Pur Couture.
      אם בלביש את מתכוונת לא לאדום לוהט, אז יש ל- YSL את ה- Rouge Hélios מה- Golden Luster. לא יודעת אם הייתי מגדירה אותו לגמרי כחול אבל שווה לבדוק איך נראה עליך.

      מחק
    2. אנונימי25.4.2014, 0:57

      השיער שלי הוא המקרה הקלאסי של "מה שלא עשה הטבע - עשה הצבע".. אם לא רואים שורשים - בדר"כ ממש לא יודעים.

      המלצות כיפיות לגמרי. אמנם התכוונתי אכן לאדום לביש (לוהטים יש לי מלאנתל'פים - אבל צריך גם כמה למשרד). משום מה כל האדומים ה"לא אטומים" נוטים לצאת נורא ורודים עליי וזה מבאס :(

      מחק
    3. חח, המקרה של כולנו, אבל עם קצת יותר שורשים ;)

      נכון, כשהכיסוי הוא חצי שקוף אז גוון השפתים שלנו ישנה אותו, באדום זה ממש קריטי. לכן עדיף לבחור שפתון בורדו קר שעל השפתיים יראה אדום. את גם יכולה למרוח באלם שקוף ואז מעליו להוסיף פיגמנט אדום מעיפרון שפתיים, זה יוצא מהמם.

      מחק
  8. אני לא חיה בלי ה- Lip Glow והגוון החדש נראה מושי-מושלם.
    הם כבר נמכרים אצלנו?

    השבמחק
    תשובות
    1. יש לך טעם טוב :)
      כן, הוא מופיע כבר בדוכנים של דיור יחד עם קולקציית האביב.

      מחק
    2. אווו מעולה, אלך לצוד אותו בסופ"ש ;) טנקס!

      מחק
    3. פינוק, תהני מותק!

      מחק
  9. אנונימי24.4.2014, 14:11

    ראשית , מאוד אוהבת לקרוא אותך :))
    בימים אלה אני בחיפוש אובססיבי למציאת מקדם הגנה מושלם לפנים .
    התחילה לי פיגמנטציה קלה באיזור השפם וגשר האף :((((((((
    אשמח אם תפני אותי לסקירה אצלך בבלוג (אם יש כמובן )

    תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!!
      קרם הגנה זה לגמרי הכי מאסט לפני הכל.
      שנים השתמשתי בסיטי בלוק של קליניק ואני מאוד אוהבת אותו, תראי פה:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2011/06/blog-post_21.html
      משנה שעברה אני צמודה לזה של קיהל'ס:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2013/06/blog-post_21.html
      שימי לב שיש שם גם סטיק הגנה קטן של לה רוש-פוזה, זה טוב לקחת בתיק לחידוש באזורים שתיארת.

      מחק
    2. אנונימי26.4.2014, 12:00

      תודות יקירה
      אבדוק את קליניק ואת קיהל'ס בקרוב

      מחק
  10. מוצרים מפתים מאוד, הפלטה של ג׳יוונשי מסקרנת, אך היא יותר ממתקית מאשר מעשית, מאוד מסקרנת הצללית הסגולה של שאנל, לי יש את ה83 מאלפת זו לא כהה? אני רכשתי את הורודה בהירה מהקולקציה.

    השבמחק
    תשובות
    1. מתאמצים לפתות אותנו ומצליחים ;)
      הסגולה שפה כהה יחסית וגם נראית בגוון שונה על כל אחת, הורודה נהדרת וגם מאוד אביבית.

      מחק
  11. אחחח סמקים ושפתונים, ועוד אביביים- זה משהו שתמיד כיף להוסיף עוד ועוד...
    אני לצערי או שמחתי מנסה לחסוך בהוצאות שאינן נחוצות, במיוחד בתחום האיפור. מודה שהסומק של מאק עושה לי חלושס מהרגע שראיתי את האימג׳ים. אמורים להתקשר אלי ממרק כשיגיע, אני מצפה לשיחה אך גם קצת חוששת... בקיצור קשה עם כל ההתחדשויות האביביות האלו! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. ממש, פשוט אין לזה סוף!.......
      סמקי האומברה של מאק מהממים, השנה גם האריזה משגעת. שימי לב שהפיגמנט של הקורלי שפה מוצלח בהרבה מזה הוורוד. אז אם רצית דווקא את הוורוד אולי תצליחי לחסוך ;)

      מחק
  12. מקרה יצא לי לנסות סומק קרמי של נארס והתאהבתי לגמרי, אבל נראה לי זה היה רק לגבי נארס ולא באופן כללי... צריך להתרגל לעבוד עם קרם ואני רגילה ליבשים.

    השבמחק
    תשובות
    1. לכל סומק קרמי יש מרקם שונה לגמרי, ועדיין, אם הסתדרת עם נארס אין סיבה שלא תסתדרי עם משהו אחר. בסופו של דבר זה ממש פשוט, כמה טפיחות וטשטוש עם האצבע או מברשת ומתקבל אפקט נהדר ממש :)

      מחק
  13. הגוונים האלו מהממים! :) אהבתי את הפאלטה של בובי בראון. ובכללי ורוד וקורל הם הגוונים המועדפים עליי.
    בשנה שעברה רכשתי שפתון מהקולקציה המינרלית של מאק ובפעם הראשונה שהתחלתי להשתמש בו הוא פשוט נשבר, לחצי! למזלי החליפו לי אותו.. והוא ממש לא היה בשמש. רכשתי אותו בלילה, הנחתי על השידה שלי בלילה, ובבוקר התכוונתי להתאפר איתו.. אבל הגוונים של הסדרה מדהימים, ממש כמו בשנה שעברה ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, קורל זו מן מילת קסם כזו שכל מוצר שהיא תידבק אליו אנחנו ניפול ממנו...LOL
      OMG ובצדק החליפו לך! לי לא קרה דבר כזה אבל בגדול אני מחרבת שפתונים מקצועית, פעם הייתי מתבאסת מזה. היום אני פשוט שמחה אם זה לא קורה בשימושים הראשונים....חח

      מחק
  14. כשראיתי את תמונת הקישור לפוסט בפייסבוק לרגע היה נדמה לי שאני שומעת אותך קוראת לי אבל נזכרתי שאיני מכירה את קולך, אז התאפסתי מייד. תמונה מפתה ברמות על שאין פריט אחד בה שאפשר שלא לרייר עליו (אפרופו קול, בקצב הכתבות!!! שלך בג'וסטייל, צופה לך תוכנית טלביזיה, תזכרי שאמרתי את זה:!!!).

    על צללית קרם של שאנל טרם שמתי ידי, אבל אם תשאלי אותי מה הכי הכי בעיני, הצלליות של שיסיידו, נימוחות.

    את האומברה של מאק ראיתי לראשונה במגזין ווג - וסימנתי את הקנקן לקניה אבל ברגע שראיתי אותו בכתבה אצלך בגו סטייל, הכנתי מעטפה ואז נזכרתי שאת לא מקבלת חשבוניות ;) חשקתי בורוד, אבל סטאטוס בקבוצה שלך אותי לחפש ס'ווצים ומידע אצל טמפטליה, וכך כשהגעתי למאק...השארתי אותו בחנות. אבל בלב לא ויתר ואחרי תהיות וחיזוקים מחברות הקבוצה, כי אם לחטוא צריך שיהיה עידוד, רכשתי את הקורלי הקייצי שהולם אותי ללהפיא. כרגע הוא עומד על המדף, כי אני משתדלת לא להציף את מגירת חנוכה, ארם נגעה בו מברשת והיורשת מתגלגת מצחוק וגם קצת מאיימת שתעזור לי להתגבר ותחנוך אותו בעבורי.

    אשר ללנקום בעל האריזה המתוקה והפרח המושלם, שלא לדבר על דיור המתוק והמלכותי. נמנעתי באחרונה מהס.פארם כי הרשימה שלי ארוכה ויש רק מקום ראשון אחד. היופי המתקתק שלהם שובה. הגרסא היפנית - עליה הייתי שמחה לשים את ידי - כי אם סדרה מוגבלת, זה המוצר!!!

    אשר לשפתונים שבחרת, חלושס לא יתאר את מה שעובר עלי, תארזי לי את כולם ותוסיפי לי אחד מהסדרה החדשה של אסתי לאודר ואני אחתום על הימנעות מקניית שפתונים למשך...אממ...עד תחילת הסתיו לפחות, הוגן?

    אשר לסמקי הקרם, לא דילגתי עליהם לחינם, הסומק של בורז'ואה Blush Exclusit סגר לי יפה את הפינה הזו, קומפקטי ועדין.

    מה אומר לך דנרה, ההתמכרות הכי טובה שיש זה לאיפור, לא משמינה ולא מזיקה לבריאות, אם כי חשבון הבנק זה משהו אחר, אבל לא נתעסק בקטנות בסופ"ש ;)

    שבת מושלמת עם פוסט מושלםםםםםםםםםם

    השבמחק
    תשובות
    1. חח, הרגת אותי עם ענין הקול, זה נשמע די הגיוני איכשהו בצורה מוזרה..
      תודה רבה על הפרגון עם מגזין גו סטייל, אם היה לי זמן הייתי כותבת עוד שם אבל זה מאוד קשה במקביל לעבודה. לא יודעת אם אגיע ל- TV כל כך מהר, האמת שכבר הציעו לי בעבר גם להשתתף וגם להגיש פינה אבל סירבתי בנימוס.

      הצלליות של שיסיידו נהדרות אבל אם משווים אז זה משהו אחר לגמרי במרקם, בטקסטורה, בגימור. אני חושבת ששאנל/דיור/ארמני הצליחו לפתח צלליות מאוד ייחודיות להם, הן לא באמת קרמיות קלאסיות.

      נכון, הסומק אומברה של מאק פחות מוצלח בגוון הוורוד כי נטול פיגמנט ועם כל היופי עדיף לוותר עליו. הרבה יותר מומלץ הקורלי ולכן כתבתי עליו פה. תתחדשי ותהני, כידוע אני לא בעד מוצרים למגירה ואין לי סנטימנטים, אני מחרבת אותם מהר. במקרה הזה את גם יכולה להיות רגועה ולהשתמש בסומק כי הוא לא מאבד את אפקט האומברה שלו כשמשתמשים.

      בחיי, סומק או לא, עדיף להימנע מהפארם נקודה. הפיתויים שם זה קטסטרופה. ואגב, היפניים תמיד מפונקים עם מוצרים וסדרות ייחודיות עבורם, ככה זה כשיש שוק ענקי שמוצף בכסף...

      השפתונים זה משו-משו! כמו שכתבתי פה, הסדרה החדשה של לאודר Pure Color Envy כמו שאר הסדרות החדשות בשוק ימתינו לפוסט נפרד, יש לי הרבה מה ללרלר בנושא! :)

      הסומק של בורז'ואה ממש חמוד וצעיר, נחמד הקטע של חילופי הגוונים. מענין אם עובד על בעלות עור בינוני/כהה.

      לגמרי ההתמכרות הכי שווה שיש שגם רק מוסיפה בריאות וכיף :))
      תודה מותק, שבת מהממת שתהיה!

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails