27 בנובמבר 2012

מבטים מודגשים בסתיו



בכל עונה יוצאות קולקציות חדשות מרגשות יותר ופחות, ובכל פעם יש את ה-מוצר שמככב ומסומן כנחשק ביותר. אם בקיץ אלו פלטות הברונזרים המרהיבות הרי שבסתיו הנוכחי זה בטוח פלטות הצלליות. בדומה לקולקציות הלקים לסתיו של המותגים המקצועיים והיוקרתיים, הצלליות הן אלו שבעיקר מסמנות לנו שהקיץ על שלל צבעיו העליזים כבר מזמן מאחורינו ושבהתאם לאווירה הגיע הזמן להתחיל ולאמץ את הצבעים המתונים והכהים יותר שמכינים אותנו לחורף הקר והאפל. 
העובדה שלא מדובר על צבעים רכים של אביב או עליזים של קיץ לא אומרת שהפלטות מפתות וקורצות פחות. ההיפך הוא הנכון. פלטות הסתיו הן לטעמי הורסטיליות והשימושיות ביותר לכל עונות השנה ולכן האטרקטיביות ביותר (תמיד מעל פריימר לעיניים). ועם כל הפרקטיות היחסית שבדבר זה לא אומרת שאין אטרקציות. כל מותג מנסה לחדש בגזרה שלו מבחינת גוונים, מרקמים וגימורים כדי ליצור תיעדוף אליו. הבידול מאוד מובהק בין הפלטות, בניגוד לברונזרים של הקיץ שתוצאתם דומה, כך שסביר שכל אחת תדע לסמן בדיוק איזו היא הפלטה הנחשקת לטעמה ולא רק בגלל העיצוב המושקע שלה...

פלטת ג'יבנשי לסתיו: מנוצנצת מבחוץ ומבפנים

הפלטה הראשונה שבחרתי היא ה- Acoustic Harmony #80 של ג'יבנשי מקולקציית Acoustic Colors לסתיו שמנצנצת מבחוץ ומבפנים ועושה לי שמח בעיניים. מבנה הפלטה הוא קלאסי של המותג עם מגירה תחתונה לאפליקטורים, אבל מבחינת העיצוב היא הפעם מושחרת ומנוצנצת כולה, עיצוב הורס! היא כוללת ארבעה גוונים קלאסיים לסתיו: סגול, שחור חום ושמפניה, כולם עם שימר כסוף מנצנץ (סווטצ'ים). הפיגמנט לא חזק והגוונים אינם אטומים לגמרי, לכן קל מאוד לשחק איתם ומי שרוצה להעמיק אותם כדאי שתניח לפני זה בסיס קרמי כהה. האמת שמומלץ בכל מקרה להניח בסיס קרמי כלשהו על מנת שהנצנוצים הכסופים ידבקו אליו. בזמן ההנחה יש להם נטייה ליפול אם לא מניחים מספיק בזהירות ובתנועות טפיחה במקום מריחה. לכן גם מומלץ עם הפלטה הזו לאפר את העיניים לפני הסקין כדי שאם תהיה נשורת כזו נוכל לנקות את הפנים. בתור מי שלא הכי מתחברת לנצנוצים ממש אהבתי אותם בשילוב הגוונים הללו. מדובר על פלטת סתיו מהממת ואידיאלית לאיפור ערב.

פלטת YSL לסתיו: בצבעי העונה

הפלטה המתבקשת ביותר העונה היא פלטת Harmony #10 של איב סן לורן מקולקציית הסתיו Contemporary Amazon, שמתוכה כבר כתבתי על ההיילייטר הקרמי המוצלח ועפרונות העיניים. במסגרת הקולקציה יצאו שתי פלטות צלליות, שתיהן בגוונים שאני אוהבת. אך הפלטה הזו פה מגיעה בגווני סתיו ירוקים מתבקשים - צבע העונה הנפלא והאהוב עלי. ארבעה גוונים שימריים משלימים: ירוק כהה, ירוק זית, זהב ניטרלי וכסוף בהיר (סווטצ'ים). הפיגמנט נפלא אך הן אינן אטומות לגמרי וגם במקרה הזה כדאי להניח מעל בסיס קרמי בגוון ירוק/חאקי. בדומה לשאר פלטות YSL, גם הפלטה הזו מיועדת לשימוש יבש או רטוב שיהפוך את הגימור למבריק ונועז יותר לערב למשל, יש אפילו אפליקטור סיליקוני לטובת העניין למרות שכמו תמיד מומלץ להשתמש במברשת נפרדת. עיצוב הפלטה הוא הרגיל של המותג ורק הצבעים השתנו. האמת שמי שיש לה את פלטת Sand #8 מקולקציית הקיץ של המותג אולי קצת פחות תתעניין בפלטה הזו כי יש לפחות שני צבעים ממש דומים: הירוק והזהב. פלטה ירוקה מהסוג הבטוח לשימוש יומיומי.

פלטת סמאשבוקס לסתיו: ורסטילית דומיננטית

פלטת ICON של סמאשבוקס מקולקציית Image Factory לסתיו היא בעלת העיצוב הצעיר והמדליק משלל הפלטות. במקום עיצוב שחור קלאסי של המותג קיבלנו הפעם עיצוב מודרני מגניב עם פרינטים בהשראת אלמנטים מתחום צילומי האופנה המגזיניים. גם הפלטה השנייה בשם MUSE שיצאה בקולקציה, זכתה לעיצוב מדליק שכזה עם הדפסה בגוונים טבעיים יותר בהתאמה לגווני הצלליות בה. האמת שזו באופן כללי קולקציה מאוד מוצלחת ומרעננת של המותג שמתוכה כבר כתבתי על סמקי הקרם שהם לטעמי המומלצים ביותר. בפלטה הזו ישנם ששה גוונים במרקמים וגימורים שונים: שמפניה, אפור שימרי, שחור מאט, חום ברונז, סגול מאט, וכסוף (סווטצ'ים). הצלליות עם פיגמנט מדהים, רכות מאוד וקלות להנחה וטשטוש. מגוון מראות אפשר ליצור באמצעות הפלטה הזו שגם כוללת מראה פנימית גדולה ומברשת דו צדדית שדי מוצלחת האמת. ללא ספק פלטה שמציעה שילובי גוונים מעניינים ונפלאה לאיפור מעושן או מודגש כלשהו.

פלטת אסתי לאודר לסתיו: מרהיבה ומהפנטת

מי שמספקת לנו את ליטרת הצבע העונה זו פלטת Violet Underground של אסתי לאודר ששמה כשם הקולקציה לסתיו. האמת שלוקח קצת זמן עד שמתאפשר להתייחס בצורה עניינית לצלליות בפלטה. היא פשוט כל כך מרהיבה ומהפנטת. אפילו הפלטה עצמה מגיעה הפעם באריזה סגולה מטאלית ולא מוזהבת כרגיל. באמת חגיגה לעיניים. המבנה הפנימי של חמש צלליות נשמר כמו בשאר הפלטות, דוגמת פלטת הקיץ Bronze Sands ההורסת לא פחות. הפעם עם גוון שחור סטייני מעט שימרי אחד במרכז וסביבו ארבעה גוונים מטאליים סטיינים: חום, כחול סגול, ורוד ובז' אפרסקי (סווטצ'ים). כל הגוונים אטומים ועם פיגמנט מדהים למעט הגוון הורוד שהוא לא ממש אטום. הפלטה הזו גם מיועדת לשימוש יבש או רטוב אבל הפעם אין ממש הבדל מהותי בגימור למעט בגוון הורוד שהופך לדומיננטי יותר שכן מלכתחילה הוא היה החלש יותר. פלטה גם יפה וגם אופה. מרעננת ומתוחכמת, למראה נועז ועדכני.

פלטת גרלן לסתיו: מסתמנת כפופולרית

נראה שהפלטה Les Fauves #14 של גרלן מקולקציית  Femme D'Amour & Femme Fatale לסתיו הולכת להיות פופולרית במיוחד העונה. היא מוצעת לצד פלטה נוספת לסתיו בגוונים ורודים ומעוצבת כמו שאר הפלטות מסדרת Ecrin של המותג דוגמת הפלטות ההורסות Les Gris #05 ו- Les Aqua #12. בפלטה ארבעה גוונים משלימים: חום כהה שימרי משמאל, חום שמפניה שימרי מימין, מוקה שנוטה למאט למעלה, וקורל שנוטה למאט למטה אך קצת פחות עשיר יחסית לשלושת האחרים (סווטצ'ים). הצלליות נוחות להנחה וטשטוש, פשוטות לשימוש כי לא צריך להתעכב יותר מדי על מעברי צבעים והדגשות ומאוד לבישות באופן כללי. הגוונים הטבעיים מאוד פופולריים וגרלן מצליחים לתת להם נגיעה של ייחוד שיהפכו אותם לנחשקים יותר. פלטה שתתאים לטעמי בעיקר לבעלות עור בהיר ובינוני. זו לא פלטה ליצירת מגוון מראות כי הגוונים דומים אחד לשני. ועדיין הפלטה הזו מסתמנת אולי כנחשקת במיוחד מבין הפלטות לסתיו, לא בגלל העיצוב אלא לאור העובדה שהיא שימושית ביותר שאפשר לנצל מדי יום.

פלטת דיור לסתיו: ה-כוכבת

Last but not least - פלטת Golden Khakis של דיור מקולקציית Golden Jungle לסתיו. האם אני באמת צריכה לכתוב משהו על פלטת הכוכב המנומרת הזו שסוגרת את מצעד הפלטות לסתיו? אומרים שתמונה שווה אלף מילים וכנראה שהפלטה הזו מדגימה את הביטוי הזה באופן מושלם. האמת שדיור גם הפעם הוציאו את קולקציית הסתיו הרחבה והעשירה ביותר משלל המותגים. הם לא מציעים רק פלטת צלליות אחת בגוונים משתנים אלא לא פחות משלשה סוגי פלטות, כשעל פלטת החמישייה הנהדרת מאותה הקולקציה כבר כתבתי בפוסט "סתיו דרך עיניים ירוקות". דיור, אולי תנוחו כבר? קצת מתוק פה ושם זה בסדר, אבל עודף סוכר לא ממש תורם לבריאות, במקרה הזה - הבריאות הנפשית...
הפלטה המנומרת מגיעה בשתי גרסאות: ירוקה וחומה. וכמו תמיד ההעדפה שלי ברורה, כך שהפלטה שפה מורכבת משלוש צלליות: ירוק זית, חאקי ושמפניה (סווטצ'ים). הן בעלות פיגמנט עשיר ונוחות להנחה וטשטוש. הגוונים הירוקים שלה שונים מפלטת החמישייה שיצאה בקולקציה והם גם מכילים שימר מוזהב, אך עדיין כדאי להסתפק בפלטה אחת מועדפת, אין ממש צורך בשתיהן באוסף. האמת היא שלמרות שפלטות מרהיבות בסגנון הזה, של פרינטים שונים שמערבבים את הצבעים יחד תמיד מהממות ומושכות את העין, בפועל לא פשוט להשתמש בהן כי מאוד קשה להפריד בין הצבעים. הפלטה הזו מורכבת בצורה כזו שקצת יותר נוח לקחת באמצעות המברשת את הגוון הרצוי או לערבב בין הצבעים, עדיין כדאי לעשות את זה בזהירות אם רוצים לשמור על העיצוב. לצד הצלליות יש תא כסוף חמוד שבו נח לו ליפ גלוס אפרסקי שימרי שבפועל שקוף לגמרי על השפתיים. אם תשאלו אותי - מיותר, חוץ מזה שאני לא מתה על מוצרי שפתיים שצמודים למוצרי אבקה, גם אם יש חלונית שמכסה על הגלוס. לטעמי גם בלי הגלוס הפלטה הזו היתה כוכב בפני עצמה. עם זאת, אין ספק שזה מוסיף לצבע ולגיוון ואם דיור החליטו שהגלוס הזה צריך להיות שם אז כנראה שהם יודעים מה הם עושים.
הפלטה הזו לא הכי גדולה מהפלטות שכאן אך היא בהחלט הכבדה ביותר, מזכירה לי את המשקוליות של גרלן בסדרת ה- G כמו שפתוני ה- Rouge G והמסקרה Noir G. אולי בשביל שנרגיש אותה פיזית בכל שימוש מחדש כך שלא נשכח במה השקענו את מיטב כספנו... האמת שמה שממש הרשים אותי זה שאריזת הפלטה הגיעה מנויילנת בצורה הרמטית והיגיינית. דיילות לא יכולות סתם ככה לפתוח אותן ונחמד לשם שינוי לקבל פלטה נטולת טביעות אצבעות עליה. האמת שהייתי רוצה להאמין שכל המותגים ישכילו לניילן את המוצרים שלהם, במיוחד מוצרי קרם כמו מסקרות ומייקאפים שלדיילות יש נטייה חזקה לפתוח. מוצר מנויילן גם אפשר להחליף ללקוחה ללא חשש כי ברור שאף אחת לא נשמה עליו... מה שנקרא - נגעת נסעת!
בשורה התחתונה, הפלטה המנומרת הזו היא לטעמי כוכבת קולקציות הסתיו ולא רק של דיור. היא נחשבת לפלטת אספנים ולפי המותג מעבירה את תמצית מראה הג'ונגל המודרני. אם כך נראה הג'ונגל היום אז אני בטוח לביאה.

קולקציות עונתיות: האם היבואנים מתייחסים אלינו ברצינות?

אחרי שהתרשמנו ונהנינו בואו נדבר קצת ביזנס. נכון לרגע זה רק חצי מהפלטות שפה הגיעו כבר למדפים בארץ. גם אלו הראשונות שהגיעו היו רק במהלך הסתיו ולא לפני כמו בחו"ל. אז לא רק שחלק מהקולקציות כבר לא מופיעות בכלל באתרים הרשמיים של המותגים אלא ששם הם כבר מסיימים להתלהב בכלל מקולקציות החגים/קריסמס... האמת שהתייחסתי לעניין הזה בסוף הפוסט "מוזה של שלכת" בסתיו שעבר ולא ממש השתנו דברים מאז ואני סקפטית אם ישתנו מתישהו בעתיד הנראה לעין. ועדיין אני שואלת - למה קולקציות סתיו שנראו על המדפים בחו"ל לפני כבר חצי שנה בעיצומו של הקיץ, מגיעות לארץ באיחור ניכר שכזה? תשובות כמו אישורי משרד הבריאות ושלל תירוצים יצירתיים נשמעים כמו "הכלב אכל לי את שיעורי הבית" וממש לא מעניינים אותי כצרכנית. נשמע תמים? אולי. אני מצפה שההיצע בארץ יהיה במקביל לחו"ל או לפחות באיחור קל ביותר, ממש בזמן שאנחנו מתרשמות מהם במגזיני האופנה הבינלאומיים ובבלוגי הטיפוח מחו"ל, לא רגע מאוחר יותר. הרי כבר ראינו שכאשר יש תכנון מקדים וניהול מסודר, מגיעות קולקציות בתזמון נכון. השאלה היא האם אנחנו שוק עד כדי כך שבוי שלא ממש לוקחים אותנו ברצינות? הרי אם אנחנו כזה שוק מינורי וחסר חשיבות אז למה בכלל להביא לכאן מראש את הקולקציות? אבל יבואני קוסמטיקה יקרים - אם בחרתם להביא אז תעשו את זה כמו שצריך, במקצועיות ולא בצורה חובבנית. בעידן של היום כשאפשרויות הרכישה בחו"ל ובאינטרנט לא בדיוק מוגבלות, תכנון הנגישות של המוצרים בארץ ללקוחה צריך להיות תחרותי ומיומן. יבואנים שלא ישכילו להתמקצע ולקחת את השוק הישראלי ברצינות, סביר שימשיכו להיתקע עם מלאי מוצרים מקולקציות בדיוק כפי שקורה להם עד היום. ובלי מילה אחת הפעם על פערי המחירים. שיהיה סתיו נעים.


ID

Givenchy
Le Prisme
Acoustic Harmony #80
גודל: 4 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 353 ש"ח

Yves Saint Laurent
Pure Chromatics4
Wet & Dry Eye Shadows
Harmony #10
גודל: 3 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 300 ש"ח

Photo Op Eye Shadow Palette - ICON
גודל: 4.56 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 230 ש"ח

Pure Color
Five Color EyeShadow Palette
Violet Underground #01
גודל:  4.4 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 285 ש"ח

ECRIN 4 Couleurs
Les Fauves #14
גודל: 7.2 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 355 ש"ח

Golden Gungle
Golden Khakis #001
Panther Eyeshadows & Lip Gloss
גודל: 4.7 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 418 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי לפוסט נשלחו אלי מהחברות


Print Page

51 תגובות:

  1. אני אתחיל דווקא מהסוף, כי הנושא הזה בהחלט רלוונטי ומעצבן- למה ישראל מקבלת אחרונה, אם בכלל?
    הלוואי שמישהו כבר ירים את הכפפה הזו ויבין שהיום אנחנו לא תלויות במשווקים והיבואנים, וההפסד כולו שלהם?
    זהו... הוצאתי... (בא לי לצרוח את זה חזק, השאלה מי ישמע)

    הפלטה המועדפת עליי הוא זו של סמאשבוקס- סקלת גוונים מעולה, 6 צבעים חורפיים וכייפים לאיפור.
    את פרס העיצוב אני מעניקה לדיור- הפלטה כ"כ יפה שהייתי משאירה אותה פתוחה לראווה מבלי להשתמש בה, כדי שהעיצוב לא ייהרס.

    השבמחק
    תשובות
    1. אז זהו שאני מקוה שהנושא הזה כבר לא יהיה רלוונטי מתישהו אבל זה לא קורה והפעם אקטואלי מתמיד. הרי כבר נכן להיום שיעור הרכישות ברשת נוגס להם מדי שנה יותר ויותר מהמכירות המקומיות. מתי הם יתעוררו? מתי?...

      פלטה מצויינת של סמאשבוקס, ממש אהבתי אותה, גוונים שימושיים תמיד.
      כן, דיור האלה, איך הם לא מעייפים את עצמם עם כל הפלטות האלו, כבר יש לי נקע בעין.

      מחק
  2. הכי אהבתי את לאודר.
    ובהחלט הגיע הזמן לפלטה חדשה...

    השבמחק
    תשובות
    1. אוקיי, ושום מילה על מה שכתבתי בסוף, ממך?...

      מחק
  3. הסתנוורתי מהפלטה של ג'יבנשי - שלמות !
    אולי אני לא אובייקטיבית :-)
    צלליות הפריזם הבודדות שלהם היו מעולות ואני מניחה שגם אלו.
    והפלטה של דיור ? גם מושלמת בעיניי.
    כיף לראות חברות שחוץ ממוצר מצוין,
    משקיעות לא פחות באריזה ובמראה של המוצר.

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, אין מה לעשות עיצוב זה חלק מהותי באיפור ובקולקציות בכלל..
      אנחנו הרי סאקריות של דברים יפים ;)
      ג'יבנשי מתאימה בעיקר לחובבות הנצנצים כי הם במרכז הפלטה, הגוונים מאוד מעומעמים כמו שכתבתי, הפיגמנט לא חזק.
      הדיור זו שלמות במיטבה, לגמרי!

      מחק
  4. האמת שאותי הפלטות האלו די מאכזבות...
    הפלטה הכי יפה לטעמי היא ללא שום ספק של ג'יבנשי, ואהבתי את המראה הכסוף של הצלליות, אבל חוץ מהאפור קשה לי לומר שיש גוון בקולקציה שאין לי אותו בורסיה אחרת, וחוץ מהיופי אין הרבה חידוש לטעמי.
    גם הפלטה של אסתי לאודר קורצת לי, אבל בניגוד לפלטת הברונזה שהכניעה אותי מיידית, הפלטה הזו נתפסת אצלי כמוצר יפה אך לא ממש שימושי - הורוד מאוד חי וכייפי אבל לא נראה לי מתאים לאיפור עיניים, והגוונים האחרים לא בדיוק מחדשים לי. מה גם שהביקורות בחו"ל לא ממש שיבחו אותה, ועלו לא מעט טענות על כך שהמרקם אינו זהה למקרם הג'לי המוכר מהמוצרים הקודמים.

    בקיצור - לא נפלתי מכלום...

    ולגבי הסיפא - אני מתחברת מאוד לדברייך, ושימי לב שאמנם את מצביעה כל פעם על בעיה מסוימת, אבל בסופו של דבר אם מנסים לתאר את שוק הקוסמטיקה, יוצאים עם יבואנים שפשוט לא מתעניינים בלקוחות שלהם. לא מעניין אותם להביא מוצרים בזמן סביר, לא מעניין אותם להציב את המוצרים החדשים במקום בולט ולהפנות אליהם תשומת לב, לא מעניין אותם להכשיר את הדיילות כדי שיכירו את המוצרים החדשים. מה שכן מעניין זה לזלזל בלקוחה ולגבות סכומים מופרכים תחת טענות שרחוקות מלהיות סבירות.
    אז מה הפלא שבמשביר לצרכן חיטוט במגירות העלה פלטות של אסתי לאודר מלפני 4 שנים, מה הפלא שאסתי לאודר חילקו במתנה לאחרונה גלוסים מקולקציית מייקל קורס שגם היא כבר חגגה 3, מה הפלא שאפילו בסניף סופר פארם בסמוך לכיכר המדינה דיילת שאנל עדיין מציעה לי מוצרים מקולקציות ישנות שאפילו אין להם טסטר (אבל נראה לה הגיוני שארכוש בלי להתנסות).
    הבעיה היא הוליסטית ולא נקודתית, ונובעת מחשיבה מאוד ישראלית ולא שירותית ולא פרו-לקוח, כך שאני בספק אם בכלל מבינים שם שיש בעיה.

    השבמחק
    תשובות
    1. קודם כל טוב מאוד שאת רואה את זה בצורה עניינית מעבר לעיצוב.
      ג'יבנשי מחדשים בעיקר בגזרת הגימור, הן מאוד שימריות מנצנצות.
      הפלטה של אסתי לאודר למעט הגוון הורוד מאוד שמישה ואני לא מסכימה לגבי מה שכתבת על הביקורות בכלל, רוב אלו שאני נתקלתי בהן דווקא היללו אותה, אולי אפילו יותר ממה שמגיע לה. טמפטליה עם הציון המקסימלי של A+ ודאסטי האנטר שהוא מהיותר אמינים ברשת בהמלצה חמה גם כן, את יכולה לראות בסרטון את הביקורת ואת הסווטצ'ים בלייב: http://www.youtube.com/watch?v=ASNFEcp-igY&feature=plcp

      אני מסכימה שזו בעיה כוללת ומורכבת, בכל פעם עולה פה עניין אחר בהתאם לנושא הפוסט. ההתנהלות של היבואנים היא ישראלית מצויה או כמו שכתבת - לא פרו-לקוח. במדינה באופן כללי לא יודעים לתת שירות. תמיד מנסים להרוויח מכל הכיוונים ובסוף נדפקים. העודפים שהם נתקעים איתם מעלים אבק אבל כנראה שזה לא מספיק בשביל להניע אותם לעשות שינוי. הרי הבעיה הזו מאוד שורשית ומשותפת לכלל היבואנים. זה כמו שהזכרת את הדיילות (וחפרנו על זה מספיק בפוסט הידוע לשמצה בבלוג עליהן) - אז מי ירים את הכפפה ויהיה הראשון שיעשה שינוי איתן בהדרכה מקצועית, במבנה השכר, בגישה ללקוחה? אף אחד. לפעמים כשדברים איכשהו מתגלגלים למרות שעובדים בצורה עקומה אז לא מרגישים צורך לתקן...
      תאמיני לי שהם מודעים יופי לעניין, רק שאנחנו קוראות לזה בעיה והם מתייחסים לזה כשגרה /:

      מחק
    2. אני גם סאקרית של עיצוב, אבל הוא חייב להיות משולב גם עם משהו פרקטי או להציע אלמנט חדש כלשהו או גוון שאין לי.
      לגבי אסתי לאודר - לא ניסיתי את הפלטה בעצמי, אז אני יודעת רק מה שנתפס לי בזיכרון מכל מיני סירטונים ביוטיוב. עם טמפטליה יש לי בעיה, כי עוד לא קרה שרכשתי מוצר שהיא המליצה עליו בחום ובאמת נהניתי ממנו.
      גם אם המרקם הוא מוצלח כמו שאת מעידה, הגוונים עדיין לא מחדשים מבחינתי ולא הייתי מוציאה עליה כ-300 ש"ח. אני מאוד נהנית לרכוש כל מיני פינוקים, אבל אני פשוט לא רואה בה פינוק כי אין שם משהו שלא ראיתי ורכשתי בעבר.

      כנראה שעדיין מרוויחים עלינו מספיק כסף, וכשלא מרוויחים מספיק - יוצאים מהשוק. לא ראיתי ניסיון אמיתי לשנות משהו מהבסיס פרט אולי לחנויות האיפור המקצועי (בהיבטים מסוימים בלבד).
      אנחנו כל כך מורגלים בגישה הזו, שגם כלקוחות אנחנו מנסים להרוויח מכל הכיוונים, ואין מי שישבור את המעגל.
      להבדיל אלף אלפי הבדלות, גם הילדים בעוטף עזה גדלים באיום מתמיד, אבל הם עדיין גדלים. זה לא אומר שהם כל מה שהם יכלו להיות אם אותו איום לא היה קיים.

      מחק
    3. נכון, מסכימה לגמרי, גם אני בענייני פרקטיות ולכן תמיד אומרת שאין לי בעיה אף פעם להרוס את העיצוב היפהפה.
      טמפטליה אכן לא תמיד משקפת בדיוק את הדברים כמו שהם, או כמו שאני חושבת עליהם, לכן הבאתי לך את האנטר פה. זה לא בשביל לשכנע אותך, כן? אני רק אומרת שהן מוצלחות מבחינת ביצוע גם אם הן לא ג'לי, כשיהיו טסטרים תוכלי להתרשם לבד. על השימושיות זה כבר אישי.

      היבואנים מרוויחים ולפעמים מותג אחד מכסה על השני ויש עונות כך וכך אבל סביר שמותג שלא מתרומם לא יהיה פה. חנויות האיפור המקצועי שהזכרת סובלות ממחלות משלהן... ברור, להתנהל בצורה ישראלית זה נכון ליבואנים וגם ללקוחות. אין מה לעשות.
      המממ, הקבלה מעניינת...

      מחק
  5. כשזה מגיע לצלליות אני נשבית בקסמי עיצוב הפלטה והגוונים ונוטה פחות להתרכז בתכלס..דנרה, לא אמרנו שצריך קצת לעצור עם הפיתויים הללו מידי פעם כדי להמנע מהתקפי לב..? ;)
    הפלטה של אסתי לאודר..אוחח..מחכה כבר להניח את ידיי עליה ואפילו יש לי רעיון כיצד להשתמש בורוד..רק שתגיע כבר..וכן..זה מטריף..שאנחנו מחכים כל כך הרבה זמן לקולקציות..מה גם שעד לא מזמן נכנסתי במשך תקופה לפארמים ופשוט יצאתי החוצה מהשעמום..כמה אפשר לראות את אותו סטנד קיץ עומד וצובר עוד ועוד מדבקות של חוסרים..זה לא כל כך נעים לראות סטנד ערום ומוזנח..ומאוד לא מחמיא בעיניי לשם המותג המתנוסס מעליו.
    היתרון היחיד שאני איכשהו רואה בזה..זה שאנחנו יודעים כבר סביב מה יש הייפ ומקבלים ארצה מאוחר פלטות שכבר מזמן סולד אאוט בעולם..ולפעמים במחירים ממש מעולים ביחס לחו"ל כשיש הנחות משמעותיות (חוץ מדיור ושאנל כמובן..)

    הפלטה של ג'יבנשי הורסת...אהבתי את זה שהיא לא עשירה בפיגמנט אבל מותירה נצנוץ מיוחד במינו..לא רכשתי אותה כי יש לי גוונים דומים..אבל אם היא תישאר שם עד המבצע הבא יש מצב שאצרף אותה..היא פשוט יותר מידי יפה בשביל להשאיר אותה שם - וגם היא אחת האריזות הכי אלגנטיות ומרשימות שיצאו לג'יבנשי לדעתי.

    לגוונים של גרלן בפלטה הזו ספציפית פחות התחברתי..את בטוחה שהם לא התבלבלו והתכוונו בעצם ליצור פלטה של סמקים פה..? LOL...אחלה גוונים לסומק/ברונזר בעיניי, ברצינות לגמרי.

    יש לי 2 פלטות בגוונים אחרים מהסדרה הזו של איב סאן לורן והן מאוד אהובות עליי, בפלטה הזו אין לי צורך כי יש לי הרבה גוונים דומים אבל היא בהחלט יפה.
    ודיור..טוב...לא צריך להוסיף יותר מידי..כל המוצרים בקולקציה הזו פשוט הורסים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. את לא היחידה דרלינג, רוב המשתמשות ככה ולכן ההשקעה הכבירה של המותגים בעיצוב מנקר העיניים. אני יודעת, חייבים לעצור את הפתיינות הזו, לחץ הדם שלי כבר לגמרי גבוה מדי, אבל זו לא אני עם הפיתויים - זה הם.....! :)
      אני ממש אהבתי את הפלטה של אסתי לאודר. תראי, זה לא שהוורוד ממש לא מוצלח, פשוט יחסית לגוונים האחרים הוא פחות פיגמנטי ואטום.
      אני מסכימה, זה פשוט מופרך לעשות סיבוב עכשיו במחלקות הקוסמטיקה ולראות את השאריות של קולקציות הקיץ זה לא רציני ולא מקצועי. הכי מזלזל בלקוחות לטעמי. חביב מצדך שאת רואה את הצד החיובי בעניין אבל תכלס אנחנו מתעדכנות על הקולקציות עוד לפני שהן על המדפים בחו"ל, כך שאנחנו מראש יודעות מה הכוכבים ובמה אנחנו חושקות ואין צורך לעכב לנו את ההתלהבות. חוץ מזה קרה לא פעם שסימנתי מוצר ובסוף הוא פשוט לא הגיע לארץ. תראי מה קרה בלנקום, את פלטות הצלליות הם לא הביאו לארץ הפעם!

      ג'יבנשי היא דפנטלי היפה ביותר מבחינת עיצוב הפלטה עצמה שפשוט מרהיבה ביופיה עם השחור המנצנץ הזה מבחוץ, אלגנטית אינדיד. מבחינה פרקטית היא מתאימה בעיקר לחובבות הנצנצים, סופר שימרית מבריקה, הגימור במרכז שלה תכלס ולא הגוונים.

      חחח, לא חשבתי על זה, אני אישית לא אוהבת סמקים חומים. אבל אני עדיין מהמרת שהפלטה הזו של גרלן תחטף, זה פשוט גוונים ממש פופולרים אצל מרבית המשתמשות.

      נכון, בפלטה של YSL הגוונים כמו שכתבתי חוזרים על עצמם. מי שיש לה כבר משהו בסגנון יכולה לגמרי לדלג.
      על דיור נמאס לי לדבר, הם פשוט לא נותנים לנו לנוח ולהירגע באף קולקציה, הכל סופר פתייני, קטסטרוף!!

      מחק
  6. נתחיל מהסוף..איך אני אוהבת את האובייקטיביות שלך!! את מתלהבת אבל לא מתבלבלת:) ואני לא צינית בכלל!!..וממש אהבתי את הפלטה של אסתי לאודר ואת זו של דיור

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, תודה שול, קשה מאוד לבלבל אותי, מאוד ;)
      אני מניחה שהמותגים היו מעדיפים אותי מבולבלת ולא ביקורתית ככה.
      כן, בחרת את הפלטות מנקרות העיניים ביותר, לא פשוט העניין...LOL

      מחק
  7. אין ספק שהפלטות של דיור וג׳יבנשי לוקחות את כל הקופה בגזרת העיצוב, אבל מבחינתי נופלות לחלוטין בסעיף הפרקטיות. זאת הסיבה שמאוד קל לי לעמוד בפני פלטות- העיצובים תמיד מטריפים אבל ברגע שאני שואלת את עצמי תכלס כמה זה שימושי, לרב אגלה שעדיף לי לבחור צלליות בודדות שאני באמת רוצה.
    יוצאת דופן במקרה הזה היא הפלטה הורודה של גרלן, לא צילמת אותה פה אבל הסווצ׳ים שלה מופיעים בלינק ששמת. אני סאקרית של ורודים, וכל 4 הגוונים מעלפים בעיני. גם החומה מהממת אבל הגוונים בה דומים למה שכבר יש לי. הגיעו כבר לארץ?

    השבמחק
    תשובות
    1. את מחזקת את מה שכתבתי בסוף הפסקה הראשונה - "סביר שכל אחת תדע לסמן בדיוק איזו היא הפלטה הנחשקת לטעמה ולא רק בגלל העיצוב המושקע שלה..."
      אחרי שמתרשמים ומתלהבים מהעיצוב כדאי לעצור לרגע וחשוב אם יש לנו גם מה לעשות עם אותה הפלטה.
      את למשל סימנת את הגרלן הוורודה, שהיא ממש יפה אבל אני פשוט לא אוהבת בכלל צלליות ורודות ולכן לא בחרתי בה.
      גרלן עוד לא על המדפים, אמורים להיכנס בכל יום עכשיו.

      מחק
  8. תארזי לי יפה את ג'יבנשי , גרלן ודיור . תודה ושלום ! :-P

    השבמחק
  9. סליחה, מה זה כל הפלטות ההורסות האלה???
    פרקטי, לא פרקטי, ממש לא אכפת לי - אני בעניין של קנקנים וכאן הם מעוצבים לעילא ולעילא, אפילו סמאשבוקס הצליחו להרשים אותי הפעם.
    אני חייבת לומר אבל שמכל השש הכי קורצת לי היא זו של אסתי לאודר, ועוד עם אריזה סגולה מטאלית בכלל סגרנו מבחינתי את הנושא :)

    ולגבי הביזנס - אכן מתסכל ברמות ומשקף את המציאות בה אנו חיים ואיתה אנו משלימים, ועדיף שלא לומר אף מילה גם על פערי המחירים ההזויים, כי אז כבר לגמרי יש מקום לשקול קניית one way ticket מפה...

    השבמחק
    תשובות
    1. כן כן, קנקנים לא פשוטים להתמודדות, זו כנראה המטרה הראשונית שלהם...LOL
      האסתי לאודר עוד יותר יפה במציאות, באמת מהפנטת.

      זו בדיוק הבעיה, אנחנו משלימים עם המצב פה לא רק בענייני קוסמטיקה אלא בכל תחומי הצריכה. אולי זה מגיע לנו, אני כבר לא יודעת...

      מחק
  10. כמה יפות הן, כמו ממתקים! במיוחד חומדת אני את זו של אסתי לאודר - עוד יותר את הברונז... ואני בכלל לא בחורה של צלליות!

    אוי הלוואי והיית מורחת אותי בצלליות יום ולילה.

    השבמחק
    תשובות
    1. ובנימה זו, נדמה שבברונז יש הבדל די מהותי בין השימוש הרחוב ליבש, מייד אצה רצה לחפש סווטצ'ים של הורודה המשגעת הזו...

      מחק
    2. לגמרי ממתקים וכולן הרי אוהבות סוכר...LOL
      חחח, בריכת צלליות לך כמו שבריכת ברונזר לי ;)

      נכון, יש הבדל בין השימוש היבש לרטוב, בפלטה של YSL למשל זה מאוד מורגש, אבל בפלטה הזו של לאודר ההבדל פחות מהותי.

      מחק
  11. תשמעי, לאחרונה, צלליות ואני, זה ממש לא סיפור אהבה. כרגע, אוהבת את העיניים שלי נקיות, מקסימום מסקרה - של גרלן כמובן.
    אבל אם ביצירות אומנות עסקינן, כל מה שהבאת לכאן, זה מאסטר פיסים. מה שהכי דיבר אלי זה הפלטה של גרלן - הגוונים טבעיים ורכים ואת זה אני מאד אוהבת, והפלטה של דיור שכאילו דא! מה זה הדבר ההורס הזה. יש לי חולשה לכל מה ששואב השראה מהסגנון הצבאי - בעיקר מכנסיים:)

    השבמחק
    תשובות
    1. יש תקופות, את יודעת, אין מה לעשות, החשקים משתנים.

      את הפלטה של גרלן סימנתי כהכי נחשקת בגלל הפרקטיות שלה, יש הרבה שאוהבות את הגוונים האלו ובסה"כ הם שייכים לטבעיים אבל עדיין מיוחדים.
      דיור הלכו לגמרי על הכל הקופה ויש תוצאות!

      מחק
  12. הכי אהבתי את הפלטה של סמאשבוקס - כי לדעתי הגוונים שם מיוחדים ויפים.
    לגבי הבעיה של הקולקציות פה - אני מרגישה שאני ממש נמנעת מלקנות בפארמים למיניהם כי הסטנדים שופעי הבקטריות והלכלוך, המחירים המופקעים, השירות המזעזע - פשוט עושים לי רע. הרבה יותר נוח לי פשוט להזמין אונליין.
    העניין הוא שכל כך הרבה בנות כן קונות בפארמים ואין להן מודעות שבאינטרנט אפשר למצוא במחירים נמוכים יותר, ואז היבואנים ממשיכים בצורת המכירה הזאת. אולי ניזום מחאה צרכנית של קוסמטיקה?

    השבמחק
    תשובות
    1. הפלטה של סמאשבוקס נהדרת ובכלל קולקציית הסתיו שלהם מוצלחת במיוחד הפעם.
      תשמעי, את מודעת לכל הדברים האלו ואת גם צרכנית די מיומנת ברכישה אונליין. אבל תמיד יהיו אלו שיסמכו על הדיילת כי הן לא באמת מבינות יותר מדי בשביל להבין שהיא לא העזרה הנכונה ושכל המטרה שלה זה למכור. עם הזמן רואים שיש עליה במודעות לרכישה אונליין שהיא מהירה ואטרקטיבית גם מבחינת המבחר וגם מבחינת המחיר, אבל זה לא בשיעור כזה גבוה שיגרום ליבואנים לשנות ולו בפסיק את ההתנהלות הקלוקלת שלהם. ובאשר למחאה שכזו זה יופי של רעיון, אבל עם כל הרעש שהיה עם הקוטג' למשל, מה יצא מזה בסוף?...

      מחק
    2. מחאת הקוטג' התחילה את מחאת הצרכנים שבסופו של דבר הביאה לחינוך חינם מגיל 3 ועוד נקודות זיכוי. ובטח עוד כל מיני דברים שלא השפיעו עלי באופן ישיר ולכן אני לא יודעת. וגם מחירי מוצרי החלב ירדו, לא?
      אני לוקחת לדוגמה את אחותי, שמתאפרת כל יום, אבל לא מתעלפת מאיפור וזה לא כזה מעניין אותה. היא קנתה לק של אסי בסופרפארם - איזו בורות! כמעט התעלפתי שהיא קנתה לק ב-50 ומשהו ש"ח שאני יכולה להשיג ב-7$ אונליין. ובגדול - אני קונה לה מה שאני קונה לי - מייק אפ, מסקרה וכו'. ורוב הנשים כמוה - קונות מה שזמין בפארם... כי הן לא יודעות שיש יותר טוב...
      אם נחזור לדוגמה של ילדים בשדרות - הם לא יודעים אפילו שיש חיים כאלה בלי אזעקה כל 10 דקות... אם הם היו יודעים, אולי הם היו מעדיפים לעבור למקום כזה?

      מחק
    3. כמו שאני רואה את הדברים לא השתנה מאז כלום. כך בכלל בתחום המזון, דיור, דלק וכו'. אנחנו פשוט לא אומה עם מודעות צרכנית גבוהה שמטריחה את עצמה למחות ולהחרים מה שלא נראה לה...
      אז זהו, שאני לא בטוחה שהרוב גם אם הן ידעו על האופציה הזו ינצלו אותה ואני מקווה שאני טועה. תראי כמה מכורות איפור יש בקבוצה שמודעות לכל האופציות ויותר מזה, ועדיין חוששות להזמין אונליין או שרוצות את הדברים מייד אצלן. מצד אחד אני מבינה איך הראש שלהן עובד ומצד שני זה משגע אותי!
      המודעות של הילדים לא ממש רלוונטית כי זו לא החלטה שלהם אם לעבור או לא. אבל ההורים מודעים ומתוך בחירה ולא משנה מה הסיבה נשארים.

      מחק
  13. וואו איזה פלטות כיפיות ויפות! כולן יפות מאד אבל זו של גרלן במיוחד... הייתי רוצה את הצללית התחתונה בה(הקורלית) כסומק.

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט פלטות יפות. הגרלן נראית תמימה אבל ממש מוצלחת לחובבות הגוונים האלו :)

      מחק
  14. דנרוש פירקת אותי
    כמו שאמרת שצלליות הסתיו הן הפרקטיות ובטוח גם אטרקטיביות, ככה הפוסט מלא בידע
    מעשיר מועיל ופרקטי.
    אני מזה לא מרוכזת עכשיו, בסוף אני אכנה לרטלין אני אומרת לך....אבל בכל זאת אוף איתך איך אפשר לא להגיב על המניפסט שלך...אין לי מושג כרגע מזה מניפסט, אבל זה דומה לפוסט ומצלל מפואר.
    ...היו שם כמה גוונים ודברים שהייתי שמחה להתקשקש איתך עליהם, אך כל מה שאני זוכרת עכשיו זה, גם יפה וגם אופה ושאם הייתי צריכה לבחור פלטה אחת, אז בוודאות הייתי בוחרת את של גרלן, הכי מתאימה לי עכשיו.
    לא קראתי ת'דיור ולא ניכנסתי לביזנס, את מבינה אותי נכון אני בפלזר עכשיו:)
    מותק!! שולחת לך לב גדול

    השבמחק
    תשובות
    1. אה וההדפסה של סמסבוקס הורסת

      מחק
    2. אה, וגם ביזנס זה חשוב!
      :)

      מחק
    3. שמחה שנהנית מיפז וגם שמצאת את הפוסט מועיל :)
      חחח, מתה על התיאורים שלך! לגמרי סוג של מניפסט...:)
      כן, גרלן גם יפה וגם פרקטית, אין לי ספק שהרבה יתחברו אליה.
      תהני מהפלז'ר, למה להעסיק את עצמנו עכשיו בזוטות מטרידות?...LOL
      העיצוב של סמאשבוקס על הפלטות העונה פשוט מהממות, גם אריזות הקרטון עצמן של המוצרים מאוד אורבניות מודרניות מדליקות. יש צילום באינסטגרם שלי: http://instagram.com/p/SDXl-SkxVk/
      בחזרה!

      מחק
  15. הפלטה של דיור ללא ספק כוכבת אבל הקטע המצחיק הוא שבכל פעם שאני רואה כמויות כאלה של צבעי צלליות אני רק "נבהלת" יותר. יש לי טונות של צלליות, פלטות, בודדות, מותגים יוקרתיים.. ואני? אני בקושי מורחת אותך פעמיים בשבוע, אולי אפילו פחות. כואב לי הלב על כל הפיגמנטים היקרים (תרתי משמע) ששוכבים לי ככה סתם בארון ללא שימוש. אם היה לי יותר זמן (וכוח) להשקיע בבוקר ובכלל, אם הייתי יודעת להתאפר יותר נכון, החיים שלי היו קלים יותר.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה בדיוק העניין, הצלליות זה מוצר האיפור כנראה שהכי מפתה, הן תמיד יפות וצבעוניות ומגוונות והכי עושות חשק קודם כל לחטוף אותן. אח"כ חושבים מה עושים איתן.... זה ממש לא מפתיע אותי שיש לך הרבה צלליות, אנחנו אוספות אותן כמו סוכריות אבל לא מנצלות אותן מספיק. איך אפשר בעצם כשיש כל כך הרבה?? אני מאלו שכן משקיעות באיפור עיניים ועדיין אין מצב שאי פעם תגמר לי איזו פלטה, היא תעבור הלאה הרבה לפני שיש סיכוי שזה יקרה. ואם את מרגישה שאת לא יודעת איך לנצל את מה שיש לך, למה שלא תעשי איזו סדנה קצרה? זה גם כיף וגם פרקטי :)

      מחק
  16. אנונימי3.12.2012, 12:18

    שלום לך פלטת גרלן, אני מעוניינת לפצוח עימך במע' יחסים ארוכה וצבעונית, היי שלי!

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, היא פלטה מוגבלת, זמנית, לא לטווח ארוך...LOL

      מחק
  17. מאוד אוהבת את הפלטות המנומרות של דיור, אע"פ שאין לי ולו אחת כזו :)
    הכי דיברו אליי כאן, מן הסתם ודי ברור מאליו - הפלטות של YSL ושל סמאשבוקס. נראות טוב!

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, הדיורים האלו, הפלטות מהפנטות לגמרי... :)
      הסמאשבוקס וה- YSL הן בהחלט פלטות שימושיות במיוחד שאפשר לנצל באופן שוטף.

      מחק
  18. הפלטה של גרלן מושלמת בשבילי! גם של אסתי לאודר לא רעה בכלל , אבל הפוקסיה והכחול לא יהיו בשימוש אצלי לצערי :\

    השבמחק
    תשובות
    1. הגרלן נהדרת, כמו שכתבתי בפוסט, אני מהמרת שהיא תהיה האהודה ביותר בגלל הגוונים הפופולריים שלה.
      מה שכתבת על האסתי לאודר זו בדיוק הבעיה עם פלטות בדרך כלל, לא כל הגוונים רלוונטים לכל אחת.

      מחק
  19. מיכאלה5.12.2012, 20:58

    דנרה דארלינג, פוסט מעניין ללא כל ספק. שמחה לגלות שבשנים האחרונות הפכתי לבררנית יותר (יחסית, יחסית...)ואני לא יוצאת מעורי מכל פיתוי.
    עם זאת יש ברשותי שתיים מהפאלטות שהצגת (הסמאשבוקס והYSL)ואני אוהבת מאד את הגוונים את המרקמים ואת האיכות של הסמאשבוקס. הגוונים של ירוק זית מזכירים לי את התקופה שהתחלתי להתאפר ומאד אהבתי ירוק זית. זה יכול להיות איזשהו קאמבק מהאייטיז? מה את אומרת, או אולי הירוק זית תמיד היה שם?
    הז'יואנשי ממש יפה אך שימרית לי מדי (מזל...) רק שיהיו לנו מספיק ימי חורף ליהנות ממעושנים ומודגשים למיניהם.
    לגבי המדיניות של היבואנים אני באמת לא מבינה, הרי זה האינטרס שלהם למכור.
    ומה יותר מוכר מחידושים מתמידים? ממש מוזר.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי, זה השלב הכי כיפי, השלב שצריך ממש לאתגר אותנו בשביל להלהיב :)
      אני חושבת שהירוק זית תמיד היה איפשהו ברקע ובסתיו זה פשוט ממש מתאים. חוץ מזה שאלו גוונים שמחמיאים ללא מעט משתמשות.
      הג'יבנשי בהחלט מתאימה בעיקר לחובבות הניצנוצים, זה הקטע המרכזי שלה.
      ומותק, מעושנים ומודגשים זה הכי כיף, נעשה גם אם לא נרגיש מספיק חורף...LOL
      זו מדיניות ישראלית קלאסית, לצערי לא מפתיע. פספוס גדול. בטח יתעוררו כשיהיה מאוחר מדי, כמו תמיד...

      מחק
  20. בניגוד לפוסט הקודם שהגבתי עליו (שהוא הפוסט הבא בסדר כרונולוגי), דווקא פה בא לי הכל! אולי אפילו בכמה עותקים ;)

    ולגבי האיחור האופנתי בהגעה של הקולקציות - יש בזה גם פן חיובי. בזמן שבחו"ל מקטרים על כך שאזל המלאי, אנחנו יכולות להתחדש בניחותא (נו, יחסית...) ולהוציא להם לשון :):)

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, מזל שיש הכל מהכל בשביל שנוכל לבחור את מה שמתאים לנו :)

      מעניין, Irita גם הזכירה את זה פה. אבל אני לא רואה בזה משהו חיובי, חוץ מזה שאנחנו בדיליי תמידי, גם לפעמים אני מסמנת מוצר שבסוף דווקא הוא לא הגיע ואז גם אין לי איך להשיג אותו מחו"ל...

      מחק
    2. המקרה שתיארת דווקא מבאס :/ לא חשבתי על האופציה הזו, למרות שזה קורה לא מעט.

      מחק
    3. נכון, וגם התחושה הזו שאנחנו תמיד מאחור. קולקציות החגים/קריסמיס עוד לא הגיעו אלינו אבל בחו"ל הן כבר מאחוריהם ועכשיו ברשת כולם מתלהבים מקולקציות האביב.
      אני לא מצליחה לדמיין אביב מרוב שאנחנו בפיגור היסטרי....LOL

      מחק
    4. LOL. תכלס פיגור היסטרי.
      מצד שני אני לא מצליחה לדמיין אביב כי הסתיו עוד לא נגמר בארץ! מה קשור אביב עכשיו? :)

      מחק
    5. נכון, קשה לדמיין, אבל הרעיון זה שהמוצרים יהיו זמינים לך לפני כל עונה כדי שתוכלי ליהנות מהם במהלכה. אבל אצלנו החורף מתחיל החודש ולא כל קולקציות הסתיו שאמורות להגיע נחתו פה. ממש הרגשה שלא שמים עלינו.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails