22 בנובמבר 2012

אור לעור



בכל לוק שנבחר הסקין הוא המרכזי שבחזית והוא זה שישפיע ביותר על המראה הכללי. לכן השקעה בסקין גם בטיפוח וגם באיפור תמיד תהיה החשובה ביותר. אבל נדירות אלו שבורכו בסקין מושלם, הרי השפעות הגנטיקה, התזונה, מזג האוויר והסביבה לא פוסחות על אף אחת. כך שסביר שלכל אחת יש את המשהו הזה שמפריע לה. זה יכול להיות קמטים, כתמים, נקבוביות, אקנה, חטטים ועוד שלל תופעות שאם היה אפשר להעלים אותן ברגע זה היה נפלא. אבל אי אפשר, לכן טוב שישנם מוצרי איפור שמאפשרים לנו להסתיר מה שאנחנו פחות אוהבות ולהעצים מה שאנחנו כן. אז מה שנותר לנו זה למצוא את המוצרים המוצלחים ביותר עבורנו שיאפשרו לנו לתחזק את הסקין במצב האולטימטיבי שלו כך שלא משנה איזה איפור עיניים או שפתיים נבחר לשלב איתו, הבסיס עליו נשען הלוק יהיה מוצלח.

מייק אפ של גרלן: רק המיתוג חדש

מבין המגוון העצום של המייקאפים שקיימים בשוק, זה לא סוד שגרלן הם בין החביבים עלי ביותר. זה מותג שמציע מייק אפ לכל צורך ובצורה משובחת: ה- Parure Extreme למראה מאט טבעי, ה- Lingerie De Peau למראה ערום קורן וה- Parure Gold למראה חיוני ומואר. שלשה מייקאפים משובחים שלגמרי מובילים כל אחד את הקטגוריה שלהם. המייק אפ היחיד שלמעשה לא התחברתי אליו בכלל זה ה- Parure Aqua שכל מילה נוספת עליו מיותרת. כששמעתי שהמייק אפ הזה יצא מהמגוון ובמקומו נקבל מייק אפ משודרג - מה רבה היתה שמחתי! וכך נולד לו ה- Parure De Lumiére, אז מה שבטוח קודם כל זה שהשם שודרג.
כשנחת המייק אפ בארצנו הקטנטונת מיהרתי לאמץ אותו ומתוך שמונת הגוונים בארץ (מתוך 12 קיימים) בהם הוא מוצע, ה- Beige Clair מס' 02 מתאים לי בדיוק. מבחינה עיצובית רק הגוונים השתנו, במקום עיצוב מוזהב הבקבוק קיבל בהתאמה את הגוונים של ה- Lingerie De Peau שהוא המייק אפ הכי חדש של המותג עד כה ואני מהמרת שעם הזמן כל המייקאפים יישרו קו עם העיצוב הזה. אז בחודש האחרון היה לי מספיק זמן לבחון אותו אבל האמת היא שהיה מספיק יום אחד. כלומר, בפעם הראשונה לפני שהתחלתי להשתמש בו ממש התרגשתי (הזוי איזה ריגושים מייק אפ יכול לייצר לנו, אה?...), היו לי ציפיות למייק אפ שיעמוד בשורה אחת עם אחיו למותג כמוביל בקטגוריה אם לא יותר מזה... אבל השימוש הראשון השאיר אותי די המומה. התחושה שלי היתה שלקחו את ה- Parure Aqua ופשוט עשו לו מיתוג מחדש. כלומר, זה פשוט אותו המייק אפ רק עם שם זוהר יותר ובאריזה רעננה. אבל אמרתי לעצמי, יש תחושות ויש עובדות. אנסה את המייק אפ עוד כמה פעמים ואתרשם, כבר קרה שהתנסויות שלי עם מוצרים היו לא משהו בפעם הראשונה ואח"כ נרשמה אהבה גדולה. אבל לצערי זה לא המקרה.
אחרי לא מעט ניסיונות אני יכולה לומר בפה מלא - זה פשוט אותו המייק אפ. הפורמולה שלא נמרחת בצורה אחידה, מדגישה נקבוביות ויובש, לא ממש מתקבעת על העור. להשתמש במייק אפ ללא פריימר זה כמו משימה בלתי אפשרית עבורי. מבחינת מאפיינים יש למייק אפ 25 SPF (במקום SPF 20), הריח הנפלא שהיה הפך ליותר מתון עכשיו, הכיסוי קל פלוס שניתן לבנות עד בינוני וגימור מאט - לא מת אבל גם לא משהו. גימור כזה לגמרי לא עולה בקנה אחד עם השם היומרני לו זכה המייק אפ - Parure De Lumiére  (אור לעור), שם שהיה מתאים יותר לקרוא ל- Lingerie De Peau הקורן המוצלח במקום השם המתחכם לו זכה (לבני נשים). במותג מספרים שהמייק אפ מועשר ב- 360 (!) פיגמנטים של פניני מטאוריטים שמגבירים את אפקט האור, אני עדיין מחפשת אותם.
בקיצור, באמת שאני מחפשת משהו חיובי לומר על המייק אפ הזה אבל פשוט אין לי. כך שמי שאהבה את ה- Parure Aqua בעבר, תשמח כנראה לקבל אותו בצורה החדשה שלו כ- Lumiére סקסי, חבל שכל הקסם והשדרוג המובטח מסתכם במיתוג מחדש. החידוש האמיתי אולי זה שהמייק אפ הזה מוצע לא רק בגרסה הנוזלית שלו כמו פה אלא גם בגרסת קרם שתגיע בקרוב לארץ. אין לי שום ציפיות מהגרסה הקרמית הזו בתקווה שאולי אהיה מופתעת לטובה.

פריימר וסרום של קליניק: נקבוביות או לא להיות

אם בענייני נקבוביות עסקינן אז קליניק מציעים שני מוצרים ייעודיים לטובת העניין במסדרת סדרת ה- Pore Refining Solutions (הסדרה הקודמת נקראה Pore Minimizer). כך שאם נפלנו על מייק אפ שמדגיש נקבוביות כמו ה- Parure De Lumiére של גרלן פה או כמו ה- Teint Idole של לנקום שגם לא סלחן בעניין, אז חשוב למצוא את המוצרים שינטרלו את זה, או פשוט יותר - להחליף את המייק אפ לאחד כזה שמתמודד עם הבעיה.
המוצר הראשון זהו הפריימר הוותיק בשם Instant Perfector שיצא שוב במסגרת הסדרה החדשה ומיועד לכל סוגי העור. הוא מגיע בשפופרת קטנה של 15 מ"ל ולא של 30 מ"ל בממוצע כמו פריימרים אחרים, גודל שמקביל למייק אפ. סביר שהסיבה לגודל הזה היא שאת הפריימר הזה בניגוד לפריימרים אחרים לא מורחים על כל הפנים אלא רק באזורי הנקבוביות. הוא מגיע בשלשה גוונים: invisible Bright, Invisible deep ו- Invisible Light שיש לי. בפועל הם כולם די Invisible כמו שמם. המרקם של הפריימר הוא מוס דחוס כזה, כדאי למרוח אותו לתוך הנקבוביות בעדינות בתנועות דחיסה סיבוביות ולתת לו כמה רגעים להתקבע לפני שמניחים את המייק אפ, פשוט רואים שהגימור שלו הופך למאט לגמרי. אין ספק שהפריימר מצליח לטשטש את הנקבוביות כך שהמייק אפ לא יקרוס לתוכן. חשוב לזכור שככל שמדובר על נקבוביות פעורות יותר כך הביצוע של הפריימר יהיה מאתגר יותר ופחות מורגש. במידה ולאחר הנחת המייק אפ הנקבוביות לא מטושטשות לגמרי ניתן להוסיף מעט מהפריימר מעל.
המוצר השני חדש, זהו הסרום בשם Correcting Serum נטול שומן ומיועד לכל סוגי העור. בניגוד לטיפול הקוסמטי מיידי של הפריימר זהו מוצר טיפוחי טיפולי שמבטיח לצמצם את מראה הנקבוביות כשכבר בתוך שבועיים שמתחילים לראות תוצאות. כמו הרבה מוצרים גם ההבטחה הזו יומרנית משהו ואני יכולה לומר שטרם חזיתי בשינוי מהותי אבל אני ממשיכה להשתמש בו. לסרום מרקם סיליקוני, גוון חלבי וגימור מבריק. בניגוד לפריימר הסרום מגיע בגודל קלאסי של 30 מ"ל. במותג מסבירים שזה בגלל שיש למרוח את הסרום על כל הפנים בשביל ליצור אחידות. טוב.
בשורה התחתונה מצאתי שהסרום עושה עבודה טובה גם בתור פריימר, כך שאני לא ממש מוצאת סיבה לרכוש את שני המוצרים. הפריימר למרות שמוצלח יקר ולא חסכוני. כך שאם כבר להשקיע אז עדיף לטעמי בסרום ולהשתמש בו כפריימר סיליקוני לפנים ואם גם על הדרך יהיה טיפולי ויצמצם לטווח ארוך את הנקבוביות אז מה טוב.

פודרה של שאנל: שלמות מפוספסת?

אחרי שסיימנו לדאוג לכיסוי הסקין אפשר להתפנות לכל מיני קישוטי סקין. הראשון שבחרתי הוא הפודרה המאירה Lumiére D'Artifices Beiges של שאנל שיצאה במסגרת קולקציית הסתיו Les Essentiels. אז קודם כל קשה להתעלם מהעיצוב המרהיב של הטבעת פתיתים בשני גוונים של בז' מוזהב מדויק כשמעל מפוזרים נצנצים כסופים שללא ספק תורמים למראה הנוצץ של הפלטה, אבל די מיותרים בפועל. לשמחתי רובם נעלמים מהר מאוד, אבל מדי פעם מגלים נצנצים כאלו על הפנים. המטרה המוצהרת של הפלטה הזו לפי המותג היא לשמר את המראה השזוף חיוני של הסקין שלנו מהקיץ. אז שזוף זה בטוח לא אבל חם וקורן בהחלט כן, גווני בז' מוצלחים במיוחד.
מדובר על פורמולה אבקתית רכה מאוד שקל לפזר על הפנים בגוון ניטרלי נפלא לטעמי (סווטצ'ים: כל גוון בנפרד, מעורבבים יחד). מעין פודרה מאירה. העניין הוא בעיקר בגימור. מפתיע שמרקם רך ודק כל כך נראה מעט "עשוי" ומפודר בפועל ולכן זה מוצר מושלם לטעמי דווקא לקיץ. אז לעכשיו כדאי להשתמש במברשת פלאפית ולא באחת צפופה להנחה. לניטרול המראה המפודר אפשר להשתמש בתרסיס מים כלשהו דוגמת ה- Fix+ הידוע של מאק, אבל מבחינתי זה אומר שמשהו התפספס בדרך. ממוצר כזה של מותג כזה במחיר כזה אני מצפה לשלמות, לא פחות, שהרי שאנל הציבו את הרף הזה בעצמם. בגלל הגימור המעט בוהק יש מי שיעדיפו להשתמש במוצר הזה כהיילייטר ולא כפודרה לכל הפנים. לטעמי שימוש כזה יתאים למי שמחפשת היילייטר מאוד עדין וטבעי. מאוד. כמובן שגם אפשר לנצל את המוצר כצלליות להארה וכגימור מואר מעל הסומק. פטר פיליפס, מנהל הקריאייטיב של שאנל, רק גרם לפלטת הפסים הזו לחדד עד כמה אני הרוסה על פלטת הפסים שיצאה באביב Horizon de Chanel, ככה מדגמנים שלמות!

היילייטר של לנקום: למכורות השימרים

אחרי הפידור אפשר ומומלץ לחדד נקודות גבוהות בפנים עם היילייטר מחמיא. לנקום השיקו בקולקציית הסתיו שלהם Midnight Roses היילייטר שימרי בשם Moonlight Rose ובדומה לפלטה של שאנל פה גם הפעם קשה להתעלם מהעיצוב היפהפה והמאוד נשי ורך של הורד המזוהה כל כך עם המותג, עיצוב שנות ה- 80 סטייל. רק שבניגוד לפלטה הקודמת של שאנל זהו היילייטר בקיצוניות השנייה. סופר שימרי עם פיגמנט עז בגוון שמפניה ורדרדה וגימור מבריק מטאלי (סווטצ'). את המרקם האבקתי העשיר מכנים במותג מרקם מרשמלו, ממש כמו שאסתי לאודר מכנים את שלהם ג'לי, בקצב הזה נתחיל להעלות במשקל ממוצרי איפור... צריך להיות מאוד עדינים בהנחה של המוצר הזה שלא ייווצר מראה מופרך ולכן כדאי להימנע בשימוש במברשות צפופות להנחה. כמובן שהמוצר הזה יכול לשמש גם כצללית שימרית מהממת. המברשת המאוד זולה ולא איכותית שמגיעה עם הפלטה מזכירה לי לחדד שוב עד כמה לא מומלץ להשתמש באפליקטורים המצורפים למוצרים ולהשקיע במברשות איכותיות נפרדות. בכל מקרה, המוצר הזה יתאים בעיקר למכורות השימרים וההיילייטרים כמו גם לחובבות פלטות הכוכב של המותג. אם אני משווה את הפלטה הזו לפלטות עונתיות יפהפיות לא פחות ואולי יותר של המותג בשנה האחרונה כמו למשל: Maison Lancome, Golden Hat, La Roseraie, אז לטעמי זו הפלטה המוצלחת והשימושית ביותר מביניהן.

סומק של קליניק: קשה לטעות איתו

ולסיום קישוט הסקין שכמעט אף אחת לא מוותרת עליו - הסומק. סביר להניח שאין מי שלא מכירה את סמקי ה- Fresh Bloom של קליניק. בתור מותג שעיצוב ופיתוי זה לא בדיוק מהערכים המזוהים איתו, בניגוד למשל לאיב סן לורן דיור וגרלן שמאיצים לנו את הדופק בכל פעם מחדש, סמקי פרח הפרג האלו הם מהיותר יפים ומהיותר מעניינים שלו לצד ה- Chubby Stick הפופולרי. אז כשיש לך מוצר "שונה" שכזה שמאוד בולט על רקע העיצוב הרפואי משהו של שאר המוצרים (הפריימר והסרום כאן ממחישים את זה יופי), לא כדאי לתת לו ללכת לאיבוד. וכך השיקו עכשיו קליניק שלשה גוונים חדשים מאוד טבעיים וזורמים, לבישים כאלה. נכון, אלו לא גוונים מסעירים כמו ורוד פוקסיה או כתום קורל שתופסים את העין, אלא המיקוד הוא בצד הפרקטי של המוצר וזה בסדר גמור לטעמי. כמות הריגושים שיש לנו מהמותגים הפתייניים כמו אלו שהוזכרו פה עשויה לגרום לנו לאיזה התקף לב בסוף, אז צריך גם משהו שיהיה יפה ושמיש.
הפעם ה- Fresh Bloom עם הטבעת הפרח מגיעים בגוון אחיד ולא בשלשה גוונים משלימים כמו בעבר (תמונה). משלושת הגוונים המוצלח ביותר לטעמי וגם מאוד מתאים כרגע לעונה זה ה- Plum Poppy Blend מס' 13. גוון שזיפי-ורדרד שיתאים לכל גווני העור במינונים שונים, מן גוון של one size fits all, קשה לטעות איתו. הסומק בעל פיגמנט נוח לשימוש, לא עז מדי ולא חלש מדי, כך שאפשר בצורה מדודה לבנות את הגוון וליצור מראה סמוק קלות או מודגש ודרמטי. הגימור סטייני ומעט שימרי מעודן, מאוד יפה ומחמיא. מה שמעניין זה שהוא מוגדר כ- all over colour, כלומר במותג ממליצים עליו גם כמוצר להנחה עדינה על כל הפנים למראה קורן. המלצה מאוד תלושה לטעמי שגם לא היתה נכונה לדור הקודם של הפלטות האלו כשהיו חלקי צבע בהירים. עם הגוון הזה ממש אני לא ממליצה לעשות את זה ואת שני הגוונים האחרים שבהירים יותר גם לא הייתי ממהרת לאמץ לשימוש כזה. קליניק, הצליח לכם עם המוצר כסומק, למה להתחכם?... בכל מקרה - בהחלט סומק שיהיה צמוד אלי מעכשיו.


ID

Parure De Lumiére
Light-Diffusing Foundation
Moisture Infusion
SPF 25
Beige Clair #02
גודל: 30 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 342 ש"ח

Pore Refining Solutions
Instant Perfector
גודל: 15 מ"ל
ייצור: בלגיה
מחיר: 150 ש"ח
Correcting Serum
גודל: 30 מ"ל
ייצור: אנגליה
מחיר: 325 ש"ח
Fresh Bloom
Allover Colour
Plum Poppy Blend #13
גודל: 9 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 206 ש"ח

Lumiére D'Artifices Beiges
Illuminating Powder With Shimmer
גודל: 18 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 420 ש"ח

Moonlight Rose
Blush Highlighter
גודל: 5 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 275 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי נשלחו אלי מהחברות

Print Page

63 תגובות:

  1. הייתי צריכה להוציא את שלי מהתיק בכדי להיווכח שעל הפריימר של קליניק מופיע גוון :-0 מעניין שהדיילת לא חשבה לשניה לציין את העובדה הזו, אני מניחה שסך הכל הם אותו הדבר ועדיין! האמת הפכתי עולמות בכדי למצוא משהו שיחסה נקבוביות וזה הדבר היחיד שהצליח! ניסיתי את הפריימר של קלרינס בקופסא האדומה, שסך הכל נראה לי שהם מאותו הסוג אבל הוא גס מידי והאידאליסט של אסתי לאודר לא באמת עושה את העבודה, פריימר נחמד ותו לו, אבל זה! שינה לי את החיים, אומנם הנקבוביות שלי לא הכי עמוקות אבל אני ממש פרפקציוניסטית וזה נורא הפריע לי, ממש שמחה על המוצר ובהנחות אפילו לא יקר :) והשאנל.. אחח שאנל... נראה מדהים.. תודה וסופש רגוע שיהיה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. למה אני לא מתפלאת? אני פשוט לא סומכת על הדיילות בכלום, מקווה שיש לך גוון מתאים. בסה"כ כולם כמו שכתבתי די נטולי גוון בפועל, עדיין זו לא סיבה לא להתאים לך את הגוון הרלוונטי. אני מסכימה איתך שהוא פריימר טוב לנקבוביות. הקלרינס כל כך גריזי וכבד, אני לא אוהבת את התחושה הזו חוץ מזה שהוא לא מיועד ספציפית לנקבוביות אבל עדיין אמור להתמודד איתן.
      השאנל אכן מוצר יפהפה :)
      סופ"ש נעים!

      מחק
  2. תודה דנרה. פוסט מעולה, עשיר, ממוקד וממצה.
    שתי שאלות: האם ניתן להסיק שהפודרה של שאנל היא סוג של מקבילה - מבחינת המטרה, למטאוריטים של גרלן?
    והשאלה השנייה - האם נכון (שמעתי מאיזו דיילת) שהפריור אקסטרים הולך לצאת מהמגוון?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה דנה :)
      בעיקרון שתי הפודרות מאירות אבל הן שונות כי המטאוריטים של גרלן היא פודרה שקופה וזו של שאנל בעלת גוון בז'י. גם הפורמולה לא דומה בכלל, של גרלן קלילה מאוד ולכן הגימור מאוד טבעי וערום והשאנל נראית מפודרת יותר וזה החלק שפחות אהבתי בה.
      תראי, כמו שכתבתי פה אני מניחה שעם הזמן כל המייקאפים של גרלן יוחלפו ויותאמו לקו העיצובי החדש כמו של הלנז'רי והלומייר. גם אם האקסטרים (אהובי!) יצא אז סביר מאוד שהוא יושק בדור חדש כמו שקרה עם האקווה. זה גם המייק אפ היחיד שלהם עם כיסוי גבוה וגימור מאט כך שזה ממש מתבקש.

      מחק
    2. בדיוק מה שחשבתי. אני מעריצה שרופה של המטאוריטים כדוריות. הדבר שאני הכי אוהבת בפודרה הזו זה הגימור הטבעי שלה. יחד עם זאת היא מעניקה גלאם וזוהר לפנים שאין יום שאני לא מקבלת מחמאות כשאני משתמשת בה. אני כל כך סוגדת לפודרה הזו שאני נוהגת בה בכפפות של משי, אם במקרה עפה לה כדורית על הרצפה, אני חוטפת התקף חרדה:))))))
      אבל העיצוב של הפודרה של שאנל הורס. זה מזכיר לי פייטים, איזו יצירתיות.
      לגבי הפריור אקסטרים, גם אני מקווה שגם אם יוציאו אותו מהמגוון, המוצר החדש לא יאבד מהייחודיות שלו. אני חולה על המייקאפ הזה שאגב, ואת כבר יודעת, את היכרותי עימו, אני זוקפת לזכותך:)

      מחק
    3. חחח, כן, גם אני הרוסה על פודרת הכדוריות הזו של גרלן ומדי כמה זמן יש כדורית ז"ל כזו שעפה לי...LOL
      מסכימה שהשאנל מהממת בעיצוב, הכי פאייטים! אבל הפעם הייתי מוותרת בגלל הגימור המפודר הזה.
      נשמה, תאמיני לי שאם האקסטרים יצא ולא יהיה תחליף ישבר לי הלב, זה פשוט מייק אפ מושלם. אבל אני באמת לא רואה איך זה קורה שלגרלן לא יהיה מייק אפ עם כיסוי במגוון בכלל.

      מחק
  3. הלכתי לחפש את הפודרה של שאנל בסטרוברי וחבריו... :)

    יאנה

    השבמחק
    תשובות
    1. בהצלחה יאנה :)
      את יכולה להתרשם ממנה קודם בדוכנים של שאנל, יש שם טסטר.

      מחק
  4. וואלה? בדיוק במשביר, דווקא המדריכה של קליניק, אמרה לי חרטה, אם כבר הגולד. אבל הגוון שלי לא היה במלאי, ושבוע הבא אמור להתחיל מבצע שווה בניו פארם.
    האמת שהפוסט ממש מתאים לחנוכה.
    לגבי הסמקים והיילייטרים, לא התחברתי לאף אחד מהפוסט....

    השבמחק
    תשובות
    1. וואלה מה? כתבתי שהמייק אפ לא מוצלח לדעתי. אפילו הדגשתי את הטקסט. תקראי נטע...
      ובלי קשר, מה המדריכה של קליניק מבינה בגרלן? שתתרכז במוצרים שלה.
      חחח, מתאים לחנוכה בגלל האור? נכון!

      מחק
    2. וואלה, שהמדריכה של קליניק ידעה מה שהיא מדברת, שהוא לא חידוש.
      היא לגמרי החזיקה בדיעה כמוך.
      זה שהיא עובדת בקליניק לא אומר שהיא לא מבינה במוצרים אחרים.
      האמת שהיא יותר מקצועים מזו של גרלן.

      מחק
    3. זה שהיא עובדת בקליניק ומכירה מוצרים אחרים אומר משהו אולי על הדעה שלה על מוצרי קליניק...P:
      וזה שהדיילת של גרלן תגיד שזה המייק אפ הכי טוב בעולם זה כמו שכל דיילת תגיד על המוצרים שלה.
      ובכל מקרה אני לא מתייחסת למה שדיילות אומרות כמעט בכלל.

      מחק
  5. פוסט מצוין דנרוש. לפני כשבוע קיבלתי דוגמית (אמיתית :-) באפריל של Parure De Lumiére בגוון 03 Beige Naturel ועדיין לא השתמשתי בה, עכשיו ממש הורדת לי את החשק...תודה :-) עם הפריימר של קליניק השתמשתי לפני שנים בגרסה הקודמת שלו ואני זוכרת שהוא עשה עבודה טובה בכיווץ נקבוביות אבל לא תמיד התאים לי בתקופות מסוימות, היה בו משהו קצת מייבש. בזה החדש (מחודש) לא הרגשת תחושת יובש משהו? ובסרום? אהבתי מאוד את הסומק של קליניק, באמת גוון שיתאים לכל אחת כפי שרשמת. ערב טוב ושקט שיהיה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה לידיה!
      מצחיקה, להיפך, תשתמשי בדוגמית ואני מחכה לחוו"ד שלך, מאוד מסקרן מה תחשבי.
      הפריימר הזה של קליניק מוצלח, בגרסה הזו לא הבחנתי בשום דבר מייבש, יש לו מרקם מוסי מאוד נעים שנטמע בעור בצורה טובה. בסרום ממש אין תחושה כזו, הוא סיליקוני עשיר. כשתהיי ליד דוכן שלהם תוכלי להרגיש את שניהם.
      הסומק מוצלח מאוד, ממש אהבתי את הפורמולה, ללא ספק זה הגוון הכי מוצלח מהשלשה.
      סופ"ש נעים :)

      מחק
    2. תודה, אבדוק את הפריימר בסטנד של קליניק בקרוב למרות שכרגע ממש לא נחוץ לי פריימר....אבל תמיד אוהבת לבדוק דברים חדשים :-) בעניין הדוגמית אעדכן אותך כשאגיע להשתמש בה :) סופ"ש נפלא יקירה

      מחק
    3. כן, התכוונתי רק בשביל שתרגישי את המגע שלו ששאלת עליו, אם מייבש.
      מעולה, מחכה לעידכון! :)

      מחק
    4. עידכון - דגמתי את Parure De Lumiere והופתעתי לטובה. לעניות דעתי הנוסחה אינה אותה אחת כמו הפארור אקווה. ההרגשה שלו על הפנים מאוד נעימה והמראה איתו מרוכך רק שהגוון שקיבלתי היה יחסית כהה לי. נראה לי מייקאפ אידיאלי לחורף, הוא מלחח ונעים מאוד על העור. בעניין ה- Lumier הוא אכן לא כזה מאיר אך אני דווקא אהבתי את העידון במראה הסופי. בפעמים הבאות שהשתמשתי בו (הדוגמית הספיקה לכמה שימושים) ערבבתי אותו עם מייק אפ אחר שהוא בהיר יחסית ושיש לו גימור שונה מאוד מהפארור לומייר. הערבוב ביניהם נתן את הגוון הכמעט מדוייק שלי ומאוד אהבתי את התוצאה שהתקבלה. גם העמידות לא רעה עם מעט פידור.

      מחק
    5. שמחה לשמוע שאהבת, אני ממש לא חוויתי שום דבר ממה שאת מתארת, לצערי כמובן. כאילו אנחנו מדברות על שני מייקאפים שונים, מה שגורם לי לקוות שלא שמו לך דוגמית בטעות ממייק אפ אחר כי הבקבוקונים בסטנד נראים אותו הדבר. מבחינת גוון את פשוט יכולה לדגום את המייק אפ הזה בגוון אחד בהיר יותר ממה שהיה לך לראות אם זה מתאים.

      מחק
    6. הדוגמית שקיבלתי היא דוגמית מקורית שחורה שכתוב עליה Parure de Lumiere ומחוברת לפרוספקט יפה קטן עם מידע על המוצר ופירוט הגוונים ומידע מצומצם גם על המוצרים המאירים האחרים של גרלן (פריימר הפנינים, פודרת המטאוריטים וכו'). זה לגיטימי לחלוטין שלאחת מוצר יהיה נהדר ולאחרת לא, הרי כל עור "מתנהג" אחרת :-) מעניין איך הגוון שאת דגמת, אם לא יהיה בהיר מדי עלי, לפי הסקאלה נראה שזה הגוון הבהיר ביותר שיש. כרגע יש לי 5 מייקאפים פתוחים אז אין מצב שאני קורצת אליו, בכל אופן היה נחמד לנסות :-)

      מחק
    7. ברור והגיוני לגמרי שיהיו דעות שונות, פשוט לרוב אנחנו ממש בדעה דומה בגלל זה מפתיע מאוד הפער במקרה הזה. כמו שכתבתי הגוון שלי Beige Clair #02, זה אכן הגוון הבהיר ביותר.

      מחק
    8. אכן, לרוב אנחנו בדעה דומה...:-) לילה טוב יקירה

      מחק
    9. כן, קורה.. לילה טוב :)

      מחק
  6. אנונימי22.11.2012, 23:50

    היכן רכשת את ההילייטר של לנקום? אני מחפשת היכן לקנות את הפלטה לגבות (המהממת!) מהקולצייה וכולי חשש שתיעלם לפני שאספיק לקנות!
    הסומק של קליניק נראה מקסים, עשה חשק מטורף אפילו לי- פחדנית סמקים נוראית ובעלת "לחיי סנאי" מה שנקרא. מתי יגיע הזמן שלי?

    השבמחק
    תשובות
    1. כל הקולקציה לסתיו כולל ההיילייטר ופלטת הגבות (המוצלחת!) נמצאת בדוכנים של לנקום במחלקות הקוסמטיקה. יש עכשיו גם מבצעים באפריל אם אני לא טועה של 40% אז שווה ללכת לשם.
      הסומק אכן מקסים. למה את חוששת מסמקים? ומה זה לחיי סנאי? סיקרנת אותי...

      מחק
    2. אנונימי23.11.2012, 14:26

      חיפשתח באפריל בעיר מגוריי, ולצערי לא היה סטנד של לנקום/ אפשרות להזמין.
      נותר לקפוץ לתל אביב בהזדמנות הקרובה, הwish list ארוך...
      החשש מסמקים הוא שאני מאוד בהירה ובעלת לחיים ענקיות ולא מצאתי את הסומק והדרך שגרמו לי לאהוב ולהרגיש טוב עם התוצאה, אולי כאן זה יקרה.
      הו, לחיי סנאי זו הגדרה שאחותי ואני המצאנו ללחיים גדולות ועגולות! את יודעת, כמו כאשר סנאי מכניס אגוזים ללחיים והן מתנפחות

      מחק
    3. אם כך באמת אין ברירה אלא למצוא סניף אפריל שהמותג נמכר בו. מקווה שישאר לך מה שתרצי בהנחה שווה.
      כן, זו בעיה מוכרת. אם את מאוד בהירה אז אולי מס' 11 בסומק הזה יהיה יותר מתאים לך (את 12 אישית פחות אהבתי). הרעיון הוא לפני שבוחרים בכלל סומק זה ללמוד מה צורת ההנחה הנכונה למבנה הפנים שלך. למה שלא תכנסי למשל למאק ותבקשי שינחו אותך? את לא חייבת לקנות כלום משם, פשוט שידגימו עליך ותוכלי ליישם את זה עם כל סומק שתרצי.
      חחח, מצחיקות! לי כנראה יש לחיים בדיוק הפוכות משלך, שטוחות לגמרי. תמיד רציתי שתהיה לי כזו בליטה חיננית בתפוחי הלחיים :)

      מחק
  7. מיכאלה23.11.2012, 8:58

    דנרה יקירה,
    איזה כיף לעסוק בעניינים שברומו של עולם...:)
    אני מאד מעריכה את האמירה שלך לגבי המייק-אפ.
    כשראיתי את השם החדש נמלאתי סקרנות מה הכינו לנו הפעם וכמה מרגיע לגלות שאני לא מפסידה כלום והלנז׳רי דה פו לא נדחק הצידה מפני מלך חדש.
    אגב השם מתחכם אך יש לו משמעות בנסיון לומר שהוא צמוד לעור כמו לנז׳רי יוקרתי שלא מורגש... דימויים מעולמן של הצרפתיות ההורסות.
    הסומק של קליניק באמת נראה שימושי. נמשכת לגוונים כהים יותר בשנה שנתיים האחרונות. כמובן שיותר בחורף. מעניין ששנים רבות הסתובבתי בעולם בלי סומק וחשבתי שהחיוורון הולם אותי. היום קשה לי לדמיין את זה.
    שבת שלום יקירתי.

    השבמחק
    תשובות
    1. ברור מיכאלה, הכי כיף בעולם ;))
      אני ממש רציתי שיהיה מייק אפ מדהים ושאוכל לכתוב שעכשיו אני אוהבת את כל המייק אפים של המותג אבל לצערי זה פשוט אותו המייק אפ. ממש התאכזבתי.
      אל דאגה, הלנז'רי בכל מקרה לא היה נדחק כי הייעוד שונה. אני כמובן יודעת מה המשמעות והסיבה שקראו כך למייק אפ, גם כתבתי על זה בפוסט שלו. הם רצו להעביר מסר שהעור נראה ערום עם המייק אפ ממש כמו עם לנז'רי לפני שמתלבשים.
      הסומק הזה נפלא ממש, הוא לא מאוד כהה, הגוון פשוט עמוק יותר וניתן לבניה. מקסים ממש, כאילו ההסמקה פורצת מהלחיים. איזה קטע, גם אני בגיל מאוחר מאוד התחלתי להשתמש בסומק, אבל לא שהרגשתי חיוורת, פשוט זה היה נראה לי תמיד מוצר תלוש שלא נראה טבעי. פשוט לא הרגשתי שום צורך בו. זה כמובן השתנה ברגע שההסמקה הטבעית הלכה לה....
      שבת שלום יקירה :)

      מחק
    2. מיכאלה23.11.2012, 14:54

      נראה לי שסומק היה נתפס כדודתי משהו בתקופה שהייתי צעירה. אני חייבת להודות שלקח לי זמן ללמוד להשתמש בו ולהניח אותו נכון ואולי אם הייתי יודעת זאת בעבר הייתי מתחברת יותר בקלות.
      מן הסתם באייטיז היה דגש חזק יותר על עיניים ועל שפתיים ופחות על סומק. נזכרת בקליפ של רוברט פאלמר עם כל הבנות אדומות השפתיים וחיוורות העור.
      ברור שידעת מה הכוונה בשם המייקאפ!
      זה נכון שזה קצת תלוש מהקשר אבל שוב, אלה הצרפתים שאיכשהו הכל אצלם זה עירום וסקס.
      שתהיה שבת נפלאה!

      מחק
    3. אני יכולה להבין את התפיסה של הסומק כמשהו דודתי. עבורי זה היה סתם עוד מוצר מיותר. לא משנה מה הסיבה, כנראה שאם לקח לנו זמן אז ככה זה היה צריך להיות..
      הזיכרון שלי מהאיטיז זה שהכל היה צבעוני, הכל היה מודגש וכולן הלכו עם שפתון אדום או ורוד פוקסיה...LOL
      קליפ הורס! שמתי אותו בפייסבוק לא מזמן. אשים אותו שוב!
      הצרפתים האלו שרוטים חבל"ז, אבל מה לעשות, טעם משובח יש להם... שיק!

      מחק
  8. אהבתי מאוד את הפוסט הזה!

    בגדול המייק אפים של גרלן לא ממש מדברים אלי, למרות שאם בכל זאת אני צריכה לבחור אחד אז ברור לי שזה יהיה ה- Lingerie de peau.
    אבל נשמע מאוד מאכזב שעם ה-Parure De Lumiére הם השיקו בעצם את "אותה גברת בשינוי אדרת", ובטח ובטח אם מדובר בגברת שמראש הייתה לא מוצלחת...

    הסרום של קליניק נשמע מעניין,
    ואין ספק שהפודרה של שאנל וההיילייטר של לנקום בעיקר הם מוצרי אספנות ממדרגה ראשונה - לגמרי יופי מרוכז.

    מוצרי איפור של קליניק אני חושבת שלא קניתי כבר שנים, אז ייתכן שעקב כך אני אותה אחת יחידה שלא מכירה את סמקי Fresh Bloom?..
    בכל מקרה, הסומק נראה מקסים ויש בהחלט מצב שתגרמי לי לשבור בגללו את "צום" הקליניק :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה מור!

      טוב, סביר שכל אחת יש לה את המייקאפים שלה, את אלו של גרלן אני ממש אוהבת, רק הכבשה השחורה הזו שהחליפה את השם מאקווה ללנז'רי לא קשורה לי לכלום שם...LOL

      מסכימה איתך, אלו יותר מוצרי אספנות מהממים מאשר פרקטים כי צריך לספק את כולן וחוץ מזה תמיד כיף מוצרים כאלו :)

      הגיוני לגמרי שלא קנית, כמו שכתבתי, קליניק הוא לא מוצר פתייני כמו מותגים אחרים, בטח לא כזה שנעקוב בדריכות אחרי כל קולקציית איפור שלו. ולכן כשיש מוצר מוצלח כזה כדאי לשים לב. הוא יפה, איכותי ופרקטי. תציצי בדוכני קליניק, תרגישי את המגע ותראי את הגימור ואז תביני למה אהבתי אותו :)

      מחק
  9. אנונימי23.11.2012, 13:22

    דנרה יקירתי
    אני מאוד אוהבת לקרוא פוסטים ונדיר שיוצא לי להגיב (מטעמי עצלנות נטו)
    אבל מגיע לך פרגון .
    אחלה פוסט קלעת בדיוק לכל המוצרים שאני מחפשת .כבר כמה זמן שאני מחפשת פריימר וסרום טוב לנקבוביות וקליניק בהחלט יבדק סביר להניח שגם ירכש
    השימר של לנקום ממש מגרה וגם הוא ירכש נחכה למבצע טוב
    וגם הסומק של קליניק משום מה אף פעם לא נמשכתי למוצרי איפור של קליניק אולי בגלל האריזות כמו שרשמת אבל נראה ממש מעניין .
    תודה רבה על פוסט רלוונטי ביותר וגם על הכנות והדעה המפורטת.
    שבת שלום.
    חני

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה שבסופו של דבר הגבת חני, מאוד כיף לקבל פידבקים (מכל סוג אגב). להחליף דעות, להתייעץ, לקבל המלצות נוספות וכו'. חוץ מזה שזה שיח כייפי ;)
      טוב לשמוע שאהבת את המוצרים. את כולם כמובן אפשר לנסות לפני שרוכשים כך שאפשר לבחון אם מתאימים ועונים על הצורך שלך.
      קליניק בהחלט הפתיעו לטובה עם הסומק, הוא ממש מוצלח ואני מרוצה, בדך כלל מוצרי האיפור שלהם לא מושכים, אולי זה בגלל העיצוב אולי בגלל סיבות אחרות. מקווה שיצאו עם עוד מוצרים מוצלחים כאלו בעתיד.
      תודה רבה, שבת שלום וסופ"ש נעים :)

      מחק
  10. דנרה תעצרי, את גורמת לי הרבה הוצאות וכמובן על מה שלא מוכרים בהנחה בבלקפרידיי.

    Instant Perfector היה פופלרי אצלי ואצל אחיותי, זה כשהייתי יותר מידי קפדנית, כי תכלס אין לי נקבוביות פעורות. מוצר מוצלח מאוד בעיני. עם הזמן הפכתי עצלה יותר וצמצמתי את שגרת הטיפוח/איפור למינימום, יעיל, מטפח ומלחח.

    פייטים אני לא אוהבת, אך לאחרונה מצאתי עצמי מניחה הייליטר לעיתים קרובות, בגלל/בזכות מי? מי יודע

    הפלטות של לנקום מזמינות "אל תגעי בי" מרוב שהן יפיפיות. במיוחד "הפילה" אותי זו המוגבלת עם דוגמת הכובע. [לא זוכרת שמות :(]

    מסדרת פרש בלום הוצאתי לפני כמה ימים את הסומק מהאפסון לשימוש בסתיו/חורף (אין כלכך הבדל לא ממש הרגשתי סתיו, החורף בא בבום) יפה יותר לעין כשזה שילוב של כמה גוונים, כמוני כמוך - מתאים רק על הלחיים. נראה שגוון אחד יהיה לא פחות יפה על הלחיים.

    שתהיה שבת נעימה, אם תרשי גם חורף שמשי וחמים.

    נ.ב, הגיבריש אילץ ביטול התגובה ושיכתוב :)

    השבמחק
    תשובות
    1. סומכת עליך שאת יודעת בדיוק מה לקנות ומה לא :)

      הפריימר לנקבוביות אכן מוצלח אבל אם אין בעיה מהותית אז באמת אין שום סיבה להשתמש בו. אני בכל מקרה משתמשת בפריימר, בדרך כלל אחד להארה.

      טוב מאוד, היילייטרים זה גם כיף וגם מאוד מחמיא אם יודעים איך להשתמש בהם.
      מצחיקה! אני זוכרת שאת אוהבת קנקנים, לי אין שום בעיה להרוס אותם...LOL

      הגוונים הקודמים של הסומק וגם החדשים הם פלוס מינוס על אותם הטונים, זה יוצא מאוד דומה בסופו של דבר. עכשיו זו ממש תקופה טובה להשתמש בגוונים האלו.

      סופ"ש נעים שיהיה לנו :)

      נ.ב. אין בעיה, בטח הייתי מפענחת בסוף הכל. טוב, כמעט הכל.

      מחק
  11. פוסט מעולה, תודה!
    חייבת להתייעץ איתך בנוגע למייקאפ, בתור הכוהנת הגדולה (;
    מחפשת כיסוי בינוני אבל טבעי, שלא ידגיש נקבוביות/יובש ומצד שני יתאים לעור מעורב והכי חשוב- שלא ישאיר סימני מריחה!! זה הדבר שהכי משגע אותי במייקאפ.
    יש המלצה לכל הדרישות האלה?? עדיין לא מצאתי את המייקאפ המושלם. מגרלן לא ניסיתי עדיין אף אחד (אין בארץ אף פעם את הגוון שלי, תמיד כהים מדי).

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :)
      יש כמה מייקאפים שאני יכולה לחשוב שיתאימו לך, במה אגב את משתמשת היום?
      אם הזכרת את גרלן אז אני חושבת שה- Parure Gold יהיה לך נפלא. גם הדיור NUDE החדש נראה מתאים.
      סימני מריחה זה לרוב תלוי בסגנון המריחה שלך. איך את מניחה את המייק אפ? באצבעות? במברשת? כל פורמולה יש לה את צורת ההנחה האידאלית בשביל גימור אחיד וחלק.

      מחק
    2. קודם כל תודה :)
      היום אני משתמשת בF&B גוון N1 ואוהבת אותו בסה"כ, אבל לפעמים רוצה קצת יותר כיסוי ובכלל לגוון קצת. גם לא תמיד יש לי כוח ל'נוזליות' שלו.
      אני משתמשת באצבעות או מברשת, האמת שגיליתי שעליי לא משנה שיטת ההנחה, מייקאפ שנטמע יפה ובקלות בעור יתפקד ככה עליי בכל שיטה, וכנ"ל ם הוא עושה בעיות ומשאיר קווים ומריחות- יהיה קשה 'לעבד' אותו גם עם אצבעות וגם עם מברשת :/
      אין לי סבלנות לדברים כאלה! רוצה שיימרח וייטמע בעור בצורה מושלמת :)

      מחק
    3. הבנתי, טוב ל- MAC Face and Body אין שום קשר כמובן למה שביקשת לפני, כן? הוא בעל כיסוי קל בלבד, מאוד קליל כזה.
      עדיין נראה לי ששתי ההמלצות שלי ממקודם רלוונטיות. במיוחד הניוד של דיור.
      אם אין לך בעיה עם גימור קורן אז ה- Le Teint Touche Eclat של איב סן לורן נפלא במיוחד.
      את יכולה פשוט לקחת דוגמיות שלהם לנסות ולהתרשם אם הם עונים לך על הצורך.

      מחק
    4. כן כמובן, אמרתי שלפעמים אני רוצה יותר כיסוי ו'נוכחות' |(בלי נוכחות..)
      אני אבדוק אותם, תודה!

      מחק
    5. אם כך מעולה.
      בהצלחה.

      מחק
  12. פוסט מצוין ממש בזמן!
    אהבתי את הסומק.
    הייתי רוצה שתמקדי אותי,יש לי עור מעורב,גוון עורי לא בהיר אך גם לא כהה (נוטה מעט לכהה)יש לי קצת נקודות חומות מחשיפה מרובה לשמש במשך שנים רבות.
    מה היית ממליצה לכיסוי הנקבוביות ואיזה מייקאפ יתאים לכיסוי אחיד?(אני בדר"כ לא משתמשת במייקאפ נוזלי,אולי כדאי לנסות)ולסיום איזה פודרה תתאים לי?


    השבמחק
    תשובות
    1. תודה בקי, הסומק אכן מקסים.
      אם אנחנו בענייני גרלן אז נשמע שה- Parure Extreme יתאים לך. הוא נותן כיסוי מרשים גם לנקבוביות וגם לכתמים והגימור שלו מאט טבעי. גם הדיור DiorSkin Forever נשמע מתאים.
      באיזה מייק אפ את משתמשת? מוצק בקומפקט? ויש לו כיסוי מספק מבחינתך?
      כל פודרה שקופה תעשה את עבודת הקיבוע, לא הייתי הולכת על פודרות עבות עם מייק אפ עם כיסוי כי זה יראה טו מאצ'.

      מחק
    2. משתמשת במייקאפ מוצק,הכיסוי שלו לא משהו.לגבי פודרה אני משתמשת בפודרה שקופה.

      מחק
    3. מייק אפ מוצק אף פעם לא יתן את הכיסוי שמייק אפ נוזלי יכול להציע.
      ולכן בחירה כמו בגרלן או בדיור שהצעתי לך למשל תהיה מוצלחת יותר. לא ממש צריך פודרה איתם אבל אם כן אז רק אחת קלילה שקופה לקיבוע. תישארי עם השקופה שיש לך.

      מחק
  13. איזה קטע. מהשם הייתי בטוחה שהפוסט קשור לחנוכה...

    עוד לא ניסיתי את האקווה (נמנעתי ממנו מלכתחילה בגלל הפוסט שלך, למרות שאני יודעת שאני חייבת לנסות בעצמי והתכוונתי לנסות אותו מתישהו). יש לי את הלומייר החדש שעוד לא ניסיתי, ועכשיו את אומרת שהם זהים... אז כנראה שיצא לי לנסות אותו בכל מקרה...

    הפלטה של לנקום - עם כל אהבתי למותג (ואני באמת אוהבת את המוצרים שלהם), הייתי רוצה שיחדשו קצת :). אני לא מצליחה להתרגש מהמוצרים שלהם, על אחת כמה וכמה השימרים. היחידה שהצליחה לרגש אותי זו פלטת צלליות שלא ראיתי בארץ.

    לגבי הפלטה של שאנל - עזבי פונקציונליות. שתהיה יפה ושתוקה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מעניין קורינוש, גם נטע כתבה פה שזה היה מתאים לחנוכה, אני לא חשבתי על זה בכלל. אולי אנחנו מחכות לנס כמו בחנוכה...LOL

      מעולה, מחכה לשמוע מה את אומרת על הלומייר, מעניין מאוד! אני כל כך התאכזבתי. כל כך רציתי לכתוב שעכשיו כל המייקאפים שלהם מושלמים. אבל זה לא המצב.

      אני מסכימה עם מה שכתבת על לנקום, החידושים שלהם תמיד באותו מעגל. אבל זה הקהל שלהם כנראה ואני לא ממש רואה אותם עם איזו פריצת דרך בקרוב. הפלטה שפה שכתבתי שהיא בסגנון שנות השמונים זה כל כך הם, לא משתחררים מהוורד הארכאי הזה..

      חחח, לשאנל מעבירים הכל, אה?... אבל אני בנאדם פרקטי, אולי מדי. כמו שכתבתי פה לאפרת, אין לי בעיה להרוס עיצובים הורסים בשנייה...

      מחק
  14. אנונימי24.11.2012, 14:00


    עשית לי חשק לסרום של קליניק!!
    יענוסה בקרוב!
    XOXO
    אפרת

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי24.11.2012, 14:19

      ינוסה*

      מחק
    2. נהדר, כמו תמיד אני ממליצה להצטייד בדוגמית ולנסות לפני שקונים :)
      נשיקות!

      מחק
  15. אבדה אמונתי בפריימרים, זה כהנראה יוצר באשמתי מאשר באשמת המוצרים, העור שלי בעייתי בטירוף, עד שנתקלתי בפריימר של בניפיט, עכשיו די קשה להזיז אותי ממנו.

    השבמחק
    תשובות
    1. דווקא יש הרבה שלא מתחברות לפריימרים ואני אישית חושבת שפריימר זה ממש לא מוצר מאסט.
      איזה פריימר של בנפיט? ה- PORE fessional לנקבוביות או אחר?

      מחק
  16. הי באיזה מייקאפ את משתמשת בחורף?

    השבמחק
    תשובות
    1. מאלו שהזכרתי פה ה- Parure Gold.

      מחק
  17. ושלום להייליטר של לנקום :)
    אני לא אקנה אותו, אבל הוא נראה מקסים ממש

    השבמחק
  18. אני !! אני מכורה לשימרים והיילייטרים !! זה הרגע להודות :) בא לי על ההיילייטר הזה של לנקום..שמפניה, מרשמלו, ג'לי (של לאודר..lol) ..יאמי..איזה תיאבון נהיה לי..
    דווקא זה של שאנל באמת לא קנה אותי הפעם...אולי כי בתור ילדה פשוט לא יכולתי לסבול פתיתים...?

    הרבה זמן לא רכשתי מייק אפ חדש (...) ומייק אפ של גרלן עדיין אין לי כאמור בשל המחסור בגוונים בארץ עבורי..זוכרת את כל הסקירות שלך על המייקאפים שלהם ואני זוכרת שלא התלהבת בכלל מהאקווה...ואני אחרייך כשהלכתי לבדוק אותו מקרוב ..במקרה הזה כנראה שאוותר גם על זה שכאן ואדבוק בשאר המוצרים הנפלאים שלהם שאני כל כך אוהבת...

    חח..באמת מידי פעם כדי לא לחטוף התקף לב צריך לעצור על מוצר פחות מפתה אלא שימושי.. :) אני זוכרת לטובה את הסמקים של קליניק מפעם..את הגירסה הזו עוד לא ניסיתי.

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, איזו חשיפה! הם לגמרי עושים תיאבון עם כל השמות האלו של ג'לי ומרשמלו...LOL
      גם פתיתים זה מזון אבל לא ממתק ;)

      כן, לצערי הרב המייק אפ הזה פשוט אותו הדבר כמו האקווה, כלומר זה האקווה... זה ממש מבאס כי שאר המייקאפים שלהם מוצלחים בצורה פנומנלית.

      בדיוק! כל הפיתויים האלו זה כבר מתיש לגמרי, עד שאנחנו לא שמות לב ל"סתם" מוצרים מוצלחים. הסומק הזה אפילו ממש יפה מבחינת העיצוב. דפנטלי שווה בדיקה.

      מחק
  19. בסלנג- באת לי בטוב. אני מחפשת משהו לנקבוביות שהחליטו שבא להן להחשף ככה סתם.
    העיצוב של קליניק ממש, אבל ממש רפואי. לא חבל? בקלות אפשר לפספס אותם בגלל העיצוב המשעמם, וחבל- כי הסמקים הללו מעולים (החל מהעיצוב ועד לפיגמנט).

    אני מהופנטת מלנקום... פשוט מהופנטת...

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, כן, יש לפעמים תופעות שמגיעות משום מקום. אם זה לא משהו רציני אז הפריימר ממש מוצלח.
      נכון, היום העיצוב מדבר, אין מה לעשות ולהם יש עיצוב דרמו-קוסמטי משמים.
      הסומק הזה ממש יציאה חריגה שלהם, עיצוב מקסים במיוחד וחוץ מזה איכותי ומחמיא.

      אוף, גם אני, אבל זו השיטה למכור לנו, כשאנחנו לא ממש בהכרה...LOL

      מחק
  20. את הורגת אותי עם כל המנצנצים האלה, וכשאני אומרת מנצנצים אני מתכוונת לסמקים והיילייטרים למיניהם (גם אם החברה קרה להם פודרה). פשוט בא לי :)
    את המוצרים האלה של קליניק הייתי מנסה דווקא. הנקבוביות שלי היו מברכות על כך.

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, כן, לא תמיד יש קשר בין השם שלהם למה שהם בפועל אבל עדיין עושים לנו את זה בטירוף!
      בסה"כ מדובר על מוצרים טובים לנקבוביות, אבל אני לא בטוחה עד כמה שווה להשקיע בשניהם, מספיק אחד.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails