4 בנובמבר 2012

סתיו דרך עיניים ירוקות



לכל עונה יש את הצבעים המזוהים איתה ולכן כשמגיע הסתיו אחד הצבעים המתבקשים ביותר הוא הצבע הירוק. קשה להתעלם מזה הוא סובב אותנו לא רק באופנה ובאיפור אלא גם סתם ככה בחוץ, בנוף ובאווירה. זה אינו ירוק פסטלי של אביב או רענן של קיץ. לא ירוק של לבלוב כי אם ירוק של שלכת. בהתאם לכך הגוונים שמותאמים לירוק שכזה הינם כהים, עכורים, מעושנים. אפלים ולא עליזים, אלגנטים ולא מקפיצים. 
כבר סיפרתי לא מעט בבלוג שירוק הוא אחד משני הצבעים האהובים עלי ביותר באיפור עיניים יחד עם הצבע האפור. אלו הצבעים שאני מרגישה איתם הכי נוח והכי מחמיא. הם תמיד יהיו ברירת המחדל שלי כשאני לא סגורה על איך בא לי להתאפר ואם היו לי עיניים ירוקות אז בכלל הייתי מרוצה. בקולקציות האיפור לסתיו הצבע הירוק מקבל ייצוג כמעט תמיד ולנו נותר רק לבחור לאיזה משלל הירוקים אנחנו הכי מתחברות. בחרתי להפעם את הירוקים הנבחרים שלי אבל סביר שמוצרים ירוקים נוספים יפציעו בקרוב בבלוג כי בכל זאת מדובר על גוון די מהותי העונה.

פלטה ירוקה לסתיו של דיור: אטרקציה מחמיאה

צלליות ירוקות זה תמיד מלהיב מבחינתי, האמת שאני לא מבינה איך בכלל אפשר עוד לרגש אותי כשבסופו של דבר ירוק זה ירוק זה ירוק ויש לי כבר נציגות מרשימה באוסף. אבל כך יצא כשנחתו עיני על הפלטה Khaki Design #308 מקולקציית Golden Jungle לסתיו של דיור (תמונותסווטצ'ים). במקום שאני אחשוב לעצמי, נו, עוד פלטת חמישייה של המותג, הדבר היחיד שראיתי זה את השם שלי מרוח עליה. כן, זו פלטה קלאסית בשבילי והעובדה שמוטיב הג'ונגל האורבני מלווה את הקולקציה עם האימג' ההורס שלה, רק חיזק את זה.  היא מורכבת מארבע צלליות שימריות. שתי הצלליות הירוקות הכהות בפלטה - החאקי האמצעית והשמאלית עליונה בירוק זית - בעלות פיגמנט דומיננטי עשיר, מאוד נוחות להנחה וטשטוש. שתי הצלליות הבהירות יותר - הימנית עליונה המוזהבת והשמאלית תחתונה בשמנת עם פיגמנט פחות אטום ויותר שימרי. למרות שכולן בעלות גימור שימרי, בפועל הן לא מנצנצות וצעקניות מדי, מאוד הרמוניות וזורמות עם הלוק הכללי. הצלע החמישית בפלטה, הימנית תחתונה, קיימת במעט פלטות חמישייה - היא אינה במרקם אבקה אלא קרמית כהה. זהו  למעשה אייליינר שחור מאט שניתן גם לשלוט בעוצמת הגוון שלו. אני חושבת שהתוספת הזו של הליינר השחור ממש נחמדה ומתאימה למי שרוצה תיחום ומסגור של העין בצורה שאינה חדה ובולטת כמו אייליינר שחור קלאסי. ניתן להשתמש בליינר השחור גם כצללית בסיס קרמית בטשטוש נכון. שימוש בגווני הצלליות מעל הבסיס השחור הופך אותם לעמוקים ומודגשים יותר. אופציה נוספת לבסיס זה להשתמש בצללית קרם בגוון חאקי כמו ה- Skinny Jeans של בנפיט - שילוב מנצח! אם בחרתי שלא להשתמש בבסיס קרמי, תמיד אשתמש בפריימר לעיניים לפני הנחת הצלליות. יש אינספור מראות שאפשר ליצור באמצעות הפלטת הזו ובכלל עם פלטות החמישייה של דיור. למי שרוצה הכוונה יש גם על האריזה עצמה איור שממחיש היכן מומלץ להניח כל גוון. 
העניין המוזר שחוזר על עצמו עם הפלטות של דיור, ממש כמו שכתבתי על פלטת הקיץ, זו העובדה שמצוין עליהן תוקף של ששה חודשים. אני פשוט לא מצליחה להבין את זה. אם פעם היה אפשר לחשוב שזו טעות שהם יתקנו, הרי שזה מתחיל להיראות כמו משהו מכוון ונותר רק לתהות מה הסיבה לכך. הרי לא יעלה על הדעת שנרכוש פלטה (ולא משנה מה מחירה) ובסיום העונה נזרוק אותה, נכון?... אם מישהו יכול להבהיר את העניין אז שיסביר לי מה זה הסיפור הזה. בכל מקרה, כמו תמיד בעיצוב המוצרים של דיור, הפלטה מגיעה באריזה יוקרתית בגוון כחול כהה עם מראה פנימית נוחה לחידושים ותיקונים במהלך היום. מי שמחפשת להתחדש בפלטה ירוקה, ובהנחה שלא באמת צריך להיפרד ממנה אחרי חצי שנה (...), זו אחת האטרקטיביות ופרקטיות ביותר שיצאו העונה.

עפרונות ירוקים לסתיו של YSL: טוויסט מרענן

מי שצלליות ירוקות זה יותר מדי נועז בשבילה, אבל עדיין רוצה לאמץ את הגוון יכולה לבחור בעיפרון עיניים. ההתמכרות הגדולה ביותר שלי מכלל מוצרי האיפור הם העפרונות לעיניים. זה מוצר איפור ורסטילי מאוד ולכם גם אטרקטיבי מאוד. בגלל שהצבע הירוק הוא האהוב עלי באיפור עיניים הרי שלעפרונות ירוקים יש מקום של כבוד באוסף. העונה יצאו לא מעט עפרונות ירוקים של מגוון המותגים שגם ככה מחזיקים בעיפרון ירוק במסגרת הקולקציה הקבועה שלהם. מרבית עפרונות הסתיו מוצעים בגוון החאקי/זית הפופולרי שמחמיא כמעט לכל אחת. בחרתי להפעם בשני עפרונות מקולקציית הסתיו Contemporary Amazon (כמו שכבר כתבתי - שם הורססס!) של איב סן לורן (YSL) כי הם היחידים שהציעו טוויסט מרענן בין הירוקים של הסתיו. העיפרון הראשון והדי צפוי הוא ה- Saharan Bronze #13 בירוק חאקי, עיפרון במרקם נוח ופיגמנט נהדר שקל מאוד להשתמש בו. העיפרון השני הוא ה- Excentric Green #14 בירוק רעל, גוון מפתיע מאוד שבאופן טבעי הינו מצפות לו בקיץ. לטעמי לגמרי רענון מבורך. מאפר המותג סיפר לי שהייעוד שלו זה בעיקר לתיחום פנימי של העין שגם ינטרל את האדמומיות בצורה שונה מעיפרון לבן קלאסי. זה נשמע אולי חייזרי משהו, אבל האמת שאחרי שניסיתי ראיתי שיש לזה קטע לגמרי! אבל עם כל ההתרגשות מסתבר שהוא ממש לא אוחז במרקם נוח לשימוש כמו גוון החאקי. בשביל ליהנות ממנו צריך לחמם אותו בין הידיים מעט, שיתרכך. זה די מאכזב שכן מדובר על גוון מדליק שממש לא מושק באופן תכוף. כמו שאר העפרונות ששייכים לסדרת Dessin Du Regard הם מגיעים עם מחדד שמצורף באריזה. זה לא מפתיע אותי שדווקא איב סן לורן הם אלו שיצאו בסתיו עם גוון כזה חריג ומיוחד, הם בדרך כלל מציעים מוצרים צעירים ומדליקים שמרעננים את הנוף בין שלל מוצרי היוקרה, ממש כמו ההיילייטר מאותה הקולקציה. אבל מי שמחפשת עיפרון ירוק בגוון בהיר וייחודי, הייתי ממליצה לה בחום לבחור ב- Absinthe Green #7 של המותג. נכון, זה ירוק בגוון שונה מזה שפה, אבל עם ביצועים מוצלחים בהרבה.

לקים ירוקים: מאסט בסתיו

לקים זה הכי נוח לאמץ בגוון ירוק כמו בכל גוון בעצם. הם ישתלבו נפלא עם כל לוק ולא ירגישו "חריגים" בחזית הלוק כמו שאולי איפור ירוק עשוי להרגיש לחלק. קולקציות הלקים לסתיו מגוונות בצבעוניותן וגם הצבע הירוק מוצע בשלל גוונים, טונים, מרקמים וגימורים כפי שגם ראינו בפוסט הירוק של הסתיו אשתקד שהלקים בו עדיין מומלצים בחום. לא משנה איזה לק אתן מעדיפות, מומלץ לאמץ לפחות ירוק אחד שווה לאוסף. הנה המומלצים הפעם - שלושתם בגימור קרמי פופולרי.


YSL - Khaki Arty #31 הינו בגוון ירוק זית כהה, פחות חאקי קלאסי כמו שמו כי יש לו נטייה צהבהבה ופחות אפורה (תמונה ממחישה). נראה שהעונה גווני הצבא הינם הפופולריים ביותר בין הלקים של מותגי היוקרה אז בחרתי את הלק הזה מקולקציית Contemporary Amazon לסתיו כנציג ראוי של כולם. מברשת רחבה נוחה, פורמולה עשירה בפיגמנט, אחידות ואטימות בשכבה ראשונה, שכבה שנייה להעמקת הגוון. איב סן לורן גם בסתיו שעבר דאגו להוציא לק ירוק מהמם בשם Wintergreen, אבל מאז המותג רענן את עיצוב הבקבוק ומעתה המכסה המוזהב בעל צלעות מעוגלות ופחות חדות ועליו הטבעה באדום של שם המותג. למרות שבצה"ל אוסרים על שימוש בלק שאינו שקוף, נראה לי שאת השימוש בלק הזה הם צריכים לעודד. וואו! 

OPI - Nein! Nein! Nein! OK Fine! הינו ירוק כהה מושחר ביותר ששייך לקולקציית גרמניה לסתיו. תת הגוון האפור שלו מאוד דומיננטי. ולכן נראה ירוק אפרפר או אם תרצו אפרפר ירקרק. פורמולה עבה עם פיגמנט עשיר. אחידות ואטימות מהשכבה הראשונה ושכבה שנייה להעצמת הגוון. גוון אלגנטי, קלאסי ומרשים, הנה תמונה ממחישה נפלאה. משתלב נפלא בכל לוק סתווי.

China Glaze - Exotic Encounters הינו ירוק בקבוק מעט עכור/מעושן ששייך לקולקציית On Safari לסתיו. פורמולה נוחה למריחה, שתי שכבות לאחידות ואטימות. זהו הגוון הירוק המובהק "הצבעוני" ביותר מבין כלל הנציגים כאן. גוון טרנדי אופנתי, מהיפים מבין חבריו לקולקציית הסתיו של המותג.

בושם הרמס: הנסיך הקטן שבתוכנו

והניחוח לסתיו שבחרתי להפעם שישתלב נהדר באווירה הירוקה של הפוסט הוא הבושם הקלאסי Eau d'orange verte של הרמס (Hermés). זהו אחד הבשמים המפורסמים והמזוהים ביותר עם המותג וגם אחד הוותיקים ביותר שלו - הושק ב- 1979 (!) ע"י אמן הבישום פרנסיס קארון (Francoise Caron). בדומה למרבית ניחוחות המותג, גם הפעם מדובר על ניחוח סלקטיבי ייחודי לקהל מאוד ספציפי, ממש לא מסוג הריחות הפופולרים נפוצים שנריח על כל אחת. זהו ניחוח שמשלב הדרים מנטה ועצים, ממש מרכיבים עונתיים נוכחיים: מנדרינה, לימון צרפתי, תווי ורד, מנטה, ניצני פירות יער, פטצ'ולי, תפוז מתוק ועלי עץ התפוז הדומיננטיים והמורגשים ביותר בניחוח. שם הבושם ממש תואם את הניחוח התפוזי בוסר המובהק של הבושם. מן ניחוח של רעננות ומרץ, ניחוח הדרי פרחוני יבש עם בסיס עצי שמוסיף ארומה מעט מרירה. שילוב המרכיבים שיוצרים ניחוח תפוזי-מריר הופכים את הבושם לנטול שיוך מגדרי מובהק, מתאים לנשים אך גם לגברים, בושם יוניסקס אנרגטי במיוחד. האמת שאני חושבת שבמקור הוא הושק כבושם לגברים ולכן גם העיצוב המאוד גברי שלו ובמרוצת השנים שווק כבושם יוניסקס. לאור הצלחת הבושם יצאה ב- 2004 גרסה בשם Concentré d'Orange שאמורה להיות הגרסה המחוזקת יותר של הניחוח. בין מרכיביה תווי תפוז, אמבר, פצ'ולי, בזיליקום עץ האורז. אז זו אולי אלטרנטיבה אבל פחות אטרקטיבית לטעמי מהבושם המקורי, הניחוח אמנם יותר מתובל בהתחלה אבל אחרי זמן קצר נשאר ממנו בעיקר המרכיב העצי היבש והמנטה המורגשת מה שהופך אותו לניחוח הדרי-ארומטי ולא הדרי-פרחוני כמו של הבושם המקורי ולכן גם גברי מובהק יותר. לפעמים כשמנסים להמיר משהו, לא כל שכן ניחוח, משהו הולך לאיבוד בדרך. כך שלטעמי ה- Concentré הוא ליד ולא בדיוק.
בשם הבית של הרמס, "האף" ז'אן קלוד אלנה (Jean-Claude Ellena), שנחשב לאמן של עולם הריחות והרגשות, אמר פעם שה- Eau d'orange verte הוא הניחוח של הנסיך הקטן שנמצא בכל אחד מאיתנו. מעניין ופתוח לפרשנויות... בושם טבעי מסוגנן שזורם טוב כל השנה, מתאים את עצמו לכל עונה: מרענן בעונה החמה ונקי בעונה הקרה. קלאסיקה נצחית.


ID

5 Couleurs Designer
All-In-One Artistry Palette
Khaki Design #308
גודל: 6 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 326 ש"ח

Dessin Du Regard
Long-Lasting Eye Pencil
Saharan Bronze #13, Excentric Green #14
גודל: 1.25 גרם
ייצור: גרמניה
מחיר: 155 ש"ח
La Laque Couture
Nail Lacquer
Khaki Arty #31
גודל: 10 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 90 ש"ח

Nein! Nein! Nein! OK Fine!
גודל: 15 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 65 ש"ח

Exotic Encounters
גודל: 14 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 55 ש"ח

Eau d'orange verte
Eau de Cologne
גודל: 100 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 420 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי נשלחו אלי מהחברות


Print Page

68 תגובות:

  1. אחלה פוסט. בהחלט מחכה לו מאז הפוסט הירוק של אביב.
    הבושם נשמע מעניין במיוחד.
    את העיפרון הירוק דגמתי והוא באמת מאכזב בגלל הפורמולה הנוקשה שלו.
    אבל דווקא בעדן טבע מרקט יש עכשיו מבצע על עפרונות אורגנייםש לקחתי שחור וסכול, הירוק הוא ביצתי מטאלי.
    ואגב, סתיו אפור, הלק grey by grey של סאלי הנסון, פור עם תחת גוון כחלכל-ירקרק, מאוד יפה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה. אין לי ספק שיכולת לנחש, אני כזו צפויה, אה?...
      הבושם נהדר, כמו שכתבתי זה ריח הרמסי, לא ריח פופולרי לכולם. תרחרחי כשתהיי ברשת אפריל.
      ממש התבאסתי מזה שהעיפרון הירקרק ככה קשה, הגוון הורס!
      את תמיד מוצאת מציאות, לא נראה לי שיש לי עיפרון אורגני באוסף..
      תודה על ההמלצה, אחפש את הלק!

      מחק
    2. את לא כזו צפויה, האמת שחשבתי שזה בכלל ירד לך.
      לגבי הערונות, הם במבצע ממש פסיכי, 30 שח . הפורמולה שלה רכה ונימוחה אבל לא נמרחת
      בקשר ללק, זה הסווצ הכי שדומה לו באור יום בוהק, אבל יותר אפרפר במציאות

      http://www.alllacqueredup.com/2011/04/alus-365-untrieds-sally-hansen-gray-gray.html#.UJZrb5EaySM

      מחק
    3. לא ירד לי מירוק כנראה בקרוב, האמת שמאז שאני זוכרת את עצמי הכי אהבתי איפור בצבע הזה. אני די עקבית...;)
      מסקרן בהחלט בגלל שזה אורגני. אני חושבת שיש עדן בגן העיר, אציץ שם בפעם הבאה.

      מחק
    4. זה במחלקת ויטמינים וטיפוח.

      מחק
    5. סבבה, אחפש אותה, טנקס

      מחק
    6. ו׳ רחרחתי גם את השמן גוף של לבידו בריח יאנג וברגמונט

      מחק
    7. נרשם!
      אגב, מופיע לי ברשימה האינסופית שלי שהמלצת גם על השמן נרולי וליבידו מתישהו...

      מחק
    8. יצא מהמגוון....

      מחק
    9. וואלה, אני לא עומדת בקצב...

      מחק
  2. וווואו על YSL!!! יש לי צללית בגוון הירוק המיוחד הזה Sharp של מאק למעשה זה פלטה של רביעייה (Tempting) שרכשתי בעיקר בגלל הירוק הלא סטנדרטי בעליל הזה! לגמרי מרענן! אני חולה על YSL תמיד כיף לשמוע על חידושים שכאלה...

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, העיפרון הירוק רעל הזה בגוון הורס אבל הפורמולה לא פשוטה לשימוש.
      צללית בגוון כזה זה מדליק לגמרי!
      גם אני הרוסה על YSL, מתה על היציאות שלהם ;)

      מחק
    2. לצערי אני מאמינה לך בעיניים עצומות...הרבה מהעפרונות שלהם עם פורמולה בעיתית שממש צריך להמיס..ביניהם גם עפרון גבות שרק דבר אחד יש לי לאמור על הקשר בינינו "איט'ס קומפליקייטד" באחת ההתארגנויות שלי מרוב תסכול מצאתי טריק הזוי לגרום לו להימרח מבלי להוריד לי את הגבה! פשוט מחברת את המחליק/מסלסל שיער לחשמל ומהדפנות של חוד העיפרון מחממת ובוף! זה עוזר (:

      מחק
    3. זה באמת הזוי, אבל אם זה מה שעובד, אז זו יצירתיות נטו.

      מחק
    4. לגמרי יצירתיות!
      אבל אני מאוד לא סלחנית לעפרונות כאלה, אין לי אורך רוח וסבלנות בשבילם.
      אני את העפרונות שלי אוהבת רכים אבל לא מאוד ועמידים.
      אגב, העיפרון הירקרק שהמלצתי עליו בסוף הפסקה במקום זה של הסתיו פשוט מדהים מבחינת הפורמולה וזה אותו המותג.

      מחק
    5. חחח תודה בנות, לוקחת את זה כמחמאה!
      באמת שזה פרקטי במקום לחדד ולחדד עד שכבר לא נשאר-פשוט לחמם..
      אני גם מעדיפה חיים קלים אבל אם כבר השקעת על עפרון כזה חבל שלא להגדיל ראש, אני לא מבינה למה הקיצוניות הזו מפורמולה לפורמולה אבל אני מניחה שלמשל בעפרון גבות הסיבה שהוא לא מריח כל כך היא בשביל שהגבות יראו טבעיות, החומר המוצק באמת לא זז לא יורד ולא נמרח ומאפשר לשלוט בכמות כיוון שהפורמולה לא נדיבה זה אוטומטית מאלץ אותי ללחוץ בזהירות ולבנות את הגבה בלי התלהבות יתר...שלא כמו במקרים רבים שאני רואה גבות טובעות בצבע שזה בעיניי אחד הדברים הנוראיים! אבל אני איתך תמיד אבחר בעפרונות רכים במיוחד עיניים ! אני מייעדת את הפורמולות האלו לבנות נדיבות עם פחות שליטה (:

      מחק
    6. אני מסכימה, אם כבר השקעת אז צריך לנצל, בטח אם יש לך דרך יצירתית שכזו ;)
      גבות כתומות/ורודות זה בהחלט אחד ה-דברים יותר מחרידים שיש.
      אני לא מבינה איך הן לא רואות את זה בעצמן.

      מחק
  3. ירוק אכן הורס, ואני שמחה שאנחנו מדברות על אותו הירוק, הכהה, האפלולי, הבקבוקי. לייק גדול על הצבעים.

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי, זה ירוק כל כך מחמיא, מתה עליו! תודה ממי :)

      מחק
  4. מחילה על שאני סוטה מהנושא, אבל קפץ לי מול העיניים "הדבר היחיד שראיתי זה את השם שלי מרוח עליה" - קורה לי עם תיקים - לא תמיד ברי השגה :)

    ירוק בפשטותו אינו אהוב עלי, גם לא בביגוד או אביזרים אך ירוק חקי וירוק זית - אהובים עלי מאוד באיפור ולבוש. מניחה שזה נובע גם מכך שאני מרגישה שאלה גוונים שמחמיאים לעיני, לצבע שערי ועורי.

    לקים - התחברתי רק לצ'יינה גלייז - פשוט מהמם (כמה צפוי)

    מנסה עוד קצת למשוך את הקיץ, את הגוונים העזים שכן חם בחוץ אבל...

    קבעתי לי מני-פדי למחר ושם תהיה התלבטות קשה, רק עוד רגע קט? או להתיישר עם המציאות כאן ועכשיו.

    [עשיתי הגהה קפדנית :)]

    שבוע נפלא!



    השבמחק
    תשובות
    1. אויש, לגמרי! תיקים ונעליים זו מכה מבחינתי, השם שלי מאוד נפוץ עליהם...LOL

      כל אחת בסוף מתחברת לירוקים אחרים, אבל אני מאמינה שלכל אחת יכול להתאים הצבע בגוון כלשהו. גם אני אוהבת את הזית והחאקי, מאוד טבעיים כאלה.

      קיץ/סתיו, מה זה משנה. תשימי איזה צבע לק שבא לך, אני מאמינה שבשלב כלשהו כבר באופן טבעי תגיעי לחורף.

      [שמתי לב להגהה, הבנתי הכל הפעם ;)]

      שבוע נפלא בחזרה!

      מחק
    2. אל מול opi קולקציית גרמניה. בהתלבטות הקשה בין הסגול לאדום, המניקוריסטית השפיעה. Danke-Shiny Red ניצח הפעם.

      מחק
    3. תודה על העידכון, הכי אדום חם לוהטטטט!

      מחק
  5. אהלן דנרה , כן זוכרת שאת אוהבת להתאפר אפור ירוק במיוחד.
    שכתבת שראית את השם שלך מרוח על הפלטה, לא הבנתי ואז התפלאתי ואז ראיתי את האימג' ההורס ,ואז הבנתי!
    נו מה זה ה6 חודשים האלה, עוד טריק שיווקי מסריח.
    אני זוכרת שהכי אהוב עלייך עפרונות שפתיים.... העיפרון רעל מדליק לגמרי! ועם זאת אני מכבדת את ההמלצה שלך.
    לקים יפים מאד ומי הכי מרגש?, זה שקוף אז כבר אמרת.
    וואו העיצוב של הבושם! ת'אמת דנרה בחלקים של הבושם בפוסט אני מדפדפת על ההסברים, זה פשוט לא הקטע שלי.
    אבל שאני רואה עיצוב של בושם ששמת בפוסט והוא מבעיר אותי , אני ממש לא מדפדפת. ת'שמעי , התרשמתי עד מאד מאד,ו..(פאוזה)אני אלך
    להריח.
    מעסלמה יא דנרה

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון! מתה על ירוק והאמת שגם לך זה צריך להיות מחמיא :)
      הורסת הפלטה, אה? אני ממש מתלהבת, משתמשת בה כל הזמן לאחרונה כאילו אין עוד צבעים בעולם...LOL
      לא ברור הקטע של התוקף לחצי שנה, הרי אף אחת לא תזרוק צלליות בגלל זה, בטח לא של דיור. אם זו טעות דפוס (וזה קורה) אז שישימו מדבקה על זה..
      התכוונת אוהבת עפרונות עיניים :) לגמרי! העיפרון הירוק רעל שיחוק מבחינת הגוון בסתיו, אבל נפל בביצועים. ממש פיספוס.
      העיצוב של הבושם מאוד מעניין, אגב, יש מספר בשמים בסדרה הזו של הרמס בעיצוב זהה, אולי תאהבי ניחוח אחר בסדרה. אם את רוצה להריח אז יש אותם רק ברשת אפריל.
      חחח, חמודה :)

      מחק
    2. מה שחשבתי על ה6 חודשים, זה שאולי מנסים להטמיע פה איזה "קטע" חדש לשם התחדשות מהירה במוצרים חדשים , כמו אופנה , אבל בלי באמת לשנות כלום.
      עכשיו זה דיור כן, במחשבה ראשונה התוקף הקצר טמוע מפני שזה מותג איכותי ויוקרתי, מה שאולי נותן לצרכן לחשוב אם יש פה איזה הפוכה שצריך להבין.
      הצרכן מיד יחשוב שלא יכול להיות שזה בגלל איכות ירודה של הפורמולה , הרי מדובר בדיור ואולי יגיע למסכנת ההפוכה השלישית, שיש פה איזה זהב שחור, חומר קסמים אמיתי, אבל קיסמו פג תוך 6 חודשים. ויש את האפשרות שאולי ממש לא :)....

      מחק
    3. חחח, ניתוח מעניין בהחלט!
      אם יש חומר קסמים אז עוד לא מצאתי אותו אבל אבדוק שוב ליתר ביטחון...P:

      מחק
    4. דנרוש אני צריכה המלצה לצללית בגוון העיפרון

      מחק
    5. נסי את הצללית של לוריאל מסדרת ה- infallible בגוון 009 Permanent Khaki. מהממת!
      כתבתי על הסדרה הזו בפוסט תכלת:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2012/04/blog-post_25.html
      את כמובן יכולה להשיג אותה בחצי מחיר לפחות במבצעים השוטפים.

      מחק
    6. תודה נשמה אני אביט גם בפוסט תכלת

      מחק
    7. ראיתי את הסווטצ שלה , כיוונת לגוון של העיפרון החאקי?

      מחק
    8. כן, לא אליו התכוונת?...
      אם התכוונת לעיפרון השני אז בסדרה הזו יש את הצללית 019 Smoothie Kiwi, נוטה לירוק דשא. יש לי אותה, גוון מדליק.

      מחק
    9. וואי ממש אהבתי!

      מחק
    10. שמחה לשמוע!

      מחק
  6. i aprove this post
    לק ירוק כהה זה מצויין לאמץ, זה מזכיר לי יערות בחורף

    השבמחק
    תשובות
    1. well, thank you
      יערות בחורף זה גם השם שלא מעט לקים ירוקים זכו לו ;)

      מחק
    2. בצדק, כי יערות בחורף מדהימים
      nein nein nein זה כבר שם יותר מקורי
      http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/150340_156173331190606_1927435570_n.jpg

      מחק
    3. קרעת אותי! הומור שחור, לייק ללינק! LOL

      מחק
  7. פוסט מעולה חשבתי לקנות צללית ירוקה מאוד יקר דיור מה את אומרת על צללית ירוקה HUMID של מאק?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מיה.
      ה- MAC Humid צללית מהממת לדעתי, אפשר לשלב אותה במגוון מראות.

      מחק
  8. אין כמו ירוק בשילוב אפור... מנצח תמיד!
    הפלטה בהחלט יכולה להתאים לכל מתאפרת- אבל מה לעזאזל הקטע עם התאריך? מה זה חלב עמיד?...
    אני ממש סקרנית לראות את העיפרון בגוון ירוק רעל משולב באיפור... נראה לי הורס.

    את המראה שיצרה טיפני אימצתי לעצמי (חיפשתי סרטונים עם פלטת הסמוקד) וקיבלתי עליו הרבה מחמאות- בחירה מעולה:)

    השבמחק
    תשובות
    1. איפור ירוק כזה נפלא, אני מרגישה לבלוב בסתיו....LOL
      אני עוד מחכה שמישהו יסביר לי מה הקטע עם התוקף, אולי זה באמת חלב ולא שמנו לב.
      תיאורטית זה הורס הירוק רעל הזה, מעשית הוא לא ממש שמיש בגלל הפורמולה הקשה...

      מראה מהמם מה שטיפאני יצרה, לא מפתיע בכלל שקיבלת מחמאות! מניחה שעשית אותו לערב, כן? אותי אפשר לתפוס ככה בכל שעה ביממה...

      מחק
    2. לערב...
      בבוקר אני אוהבת לגנוב עוד ועוד שינה:)

      מחק
    3. המממ, כיף לך, מאמינה שכולן היו רוצות לגנוב עוד שעות שינה בבוקר...;)

      מחק
  9. מיכאלה6.11.2012, 23:35

    דנרה יקרה, הצלליות מעלפות ועוד עם הצללית קרם השחורה!
    והבושם הזה אהוב עליי. מרחרחת ומשפריצה כשאני באפריל אבל איכשהו היום פחות בעניין של בשמי יוניסקס למרות שבצעירותי מאד אהבתי אותם.יש לי צורך יותר בניחוחות נשיים מובהקים אם כי הדרים זו אהבה גדולה אצלי ואשכוליות בפרט (איך עוד אין לי את האו דה קלואה?) ופה יש מרירות מהממת ומתוחכמת שכזו.
    כתמיד בחרת את הטופ שבטופ.
    שיהיה לך סתיו רומנטי ומשכר!

    השבמחק
    תשובות
    1. מיכאלה, תמיד ידעת להעריך דברים מוצלחים :)
      הגיוני שההעדפות שלנו משתנות עם הזמן, לפחות האו דה אורנג' מחכה לך על המדף ליחס מדי פעם :)
      אם כך באמת איך עוד אין לך את ה- L'EAU DE Chloé?? בושם נפלא!
      תודה יקירה, סתיו קסום גם לך :)

      מחק
  10. תודה על עוד פוסט נהדר! :-) אני מאד אוהבת את הגוונים האלה, והפלטת צלליות מקסימה. וגם הלקים. טוב, הכל.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה טל!
      חחח, כן, מוצרים בגוון הזה תמיד באים טוב :)

      מחק
  11. לייק גדול לפוסט !
    הפלטת צלליות הזו עשתה לי גם עיניים...אחח דיור..ממיסי לבבות שכמותם..פלטה יפה ומאוד שימושית . הקטע של התוקף לא ברור גם לי...
    את העפרונות עיניים של ysl ניסיתי בעבר בסטנד שלהם ולא התרשמתי בכלל כי הם היו נוקשים מידי ולא פיגמנטיים כמו שאני אוהבת. קטע שאת אומרת שלכל אחד יש פורמולה אחרת...העניין ייבדק שנית..
    אהבתי את כל הגוונים של הלקים - בייחוד את היפיוף מצ'יינה גלייז :)
    והרמס..אחח (שוב..) הרמס.... את יודעת שאני חובבת גדולה מאוד של הבשמים שלהם :)

    נ.ב: אני כל כך הולכת לאמץ החורף את הירוק המעושן שטיפני יצרה בסרטון!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק!
      גם לך עשתה עיניים הדיור? כזו פלרטטנית הפלטה הזו...LOL
      כן, העפרונות שונים מהותית, אולי הטסטרים התייבשו, לא יודעת, אבל פשוט התאכזבתי מהירוק רעל. ממש התלהבתי כשראיתי אותו בהתחלה.
      לקים זה פאן, צ'יינה מרענן כזה בסתיו.
      הרמס זה למיוחדות, לבעלות טעם ייחודי. מתה עליהם.

      הורס הירוק שטיפאני עשתה, אה? ממש התלהבתי מהלוק!

      מחק
    2. ממש פלרטטנית הפלטה של דיור..ובכלל כל קולקציית הGolden jungle בעיניי פשוט יפה ומפתה.
      אתמול הייתי במשביר ושכחתי להציץ שוב על העפרונות של ysl כדי לבדוק שוב...
      הלק של צ'יינה בהחלט נכנס לויש ליסט שלי :)
      הרמס לגמרי מיוחד ושמתי לב שגם גברים מאוד מתחברים לניחוחות שלהם..אם כי אני לא סגורה על זה שהם אוהבים אותו כניחוח נשי או פשוט כניחוח בפני עצמו(כי כאמור כמה בשמים שלהם מיועדים לשני המינים..)אבל העיקר שהם אוהבים אותו ;)
      טיפאני יצרה לגמרי לוק מהמם שיוצר אצלי דחף לא ברור (...)לרכוש עוד פלטה שחסרה לי...

      מחק
    3. בדיוק! כל הקולקצייה הזו של דיור פתיינית חבל"ז!
      לא נורא, תציצי בפעם הבאה, לא הפסדת...
      חחח, איזה ניתוח, כן, סביר שהגברים אוהבים אותו כריח בפני עצמו כי אם הניחוח של הרמס היה נתפס אצלם כמשהו נשי אז הגיוני שהם היו מדלגים עליו.
      עוד פלטה? אוף, אין לחשקים האלו סוף...LOL

      מחק
  12. אנונימי8.11.2012, 11:17

    קודם אני רוצה להחמיא לך על הבלוג, אני מאוד נהנת לקרוא אותו.
    יש לי הערה קטנה, תמיד המוצרים המומלצים שלך הם מוצרים שקיבלת במתנה.
    אין לי בעיה עם זה ואני יודעת שנשלחים אליך מוצרים לסקירה אבל בכל זאת הביקורת שלך לא ניראת כ"כ אמיתית כי את לא רכשת את המוצרים.
    ובאמת אני לא כותבת את זה בכוונה רעה או משהו כזה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אנונימית, שמחה שאת נהנית.
      המוצרים שנשלחים אלי הם כאלו שאני בחרתי כי אם זו הייתה החלטה של החברות אז תאמיני לי שהיה לי מחסן בבית. זה לא מצב שישתנה כי אם הקוראות מצפות לעידכונים וחידושים, בלוגרית לא יכולה לרכוש כל מוצר חדש שיוצא לשוק. להיפך, את צריכה לשמוח שיש מי שמנסה את המוצרים וגם יכולה לחסוך לך כשהיא מדווחת על מוצרים גרועים.
      בדיוק בשביל הערות כמו שלך יש גילוי נאות (ואת יכולה להיכנס ללינק שמצורף אליו) כך שהקוראת יכולה לבחור איך להתייחס לזה. לומר שלדעתך הביקורת לא אמיתית זה לגיטימי. יכול להיות שכשכתבתי שהעיפרון הירוק כאן הוא לא איכותי וכשבפוסט הקודם ביקרתי את ל'אוקסיטן ולפני כן קטלתי את ה- BB של אסתי לאודר זה גם לא היה אמיתי. ויש כמובן עוד מספיק דוגמאות. חשוב לקרוא את הטקסט. לא כל מוצר שמופיע מומלץ, ממש לא.
      וכשהתגובה שלך היא אנונימית זה בערך רציני כמו מה שכתבת. למה בעצם? זו תגובה לגיטימית וכמו שאת יכולה לראות נדירות התגובות האנונימיות בבלוג.
      בסופו של דבר המטרה של כל פוסט היא להעלות רעיון ולא לשכנע לרכוש מוצרים, הרי אני לא מקבלת אחוזים על זה. למשל בפוסט הזה, הרעיון הוא לומר - בסתיו הצבע הירוק הולך טוב וכדאי לך להתאפר בגוונים האלו, ממש לא משנה אם זה יהיה מוצר נגיש של רבלון או מוצר יוקרתי של שאנל.

      מחק
  13. דווקא אצלי האסוציאציה לסתיו היא כתמתם-חום, אבל גם ירוק זית ילך :)
    הפלטה של דיור מהממת! עושה חשק :) הבושם לעומת זאת כנראה לא בשבילי, לאור הסלקטיביות הגדולה של האף שלי בעניינים כאלה.

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון, כי ירוק, כתום וחום הם צבעי הסתיו, צבעי השלכת:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2011/11/blog-post.html
      לגמרי מהממת הפלטה וגם מוצלחת.
      כן, אני זוכרת שניחוחות זה עניין מורכב אצלך :)

      מחק
  14. אוהבת את הגוון הירוק הלא ברור,ירוק עם נגיעות של כחול/ים.בבגדים ובאיפור.הבושם נראה מעניין למרות שאני מתחברת יותר למתוקים.
    אף פעם לא התייחסתי לצבעי קיץ/סתיו אך בעקבות המלצותייך ועדכונייך אני שמה לב יותר לגוון הצבעים באיפור ובמריחת הלק.

    השבמחק
  15. הולכת אחורה בפוסטים כמו ששמת לב... לא קראתי פוסטים הרבה זמן.
    הכל מהמם! הצלליות והלקים זה לגמרי טעמי...

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, כן, זה קורה גם לי מדי פעם ;)
      טוב יש לנו אותו טעם, הירוקים האלו הורסים!

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails