27 במאי 2012

מלכה יש רק אחת!



להפתעתי לא ממש ברור איך עד עכשיו לא כתבתי שום פוסט על מדונה, בסה"כ דגמנה אצלי בפוסט הערפדים... אבל ההופעה שלה בארץ השבוע שתפתח את סיבוב ההופעות העולמי MDNA זו סיבה מספיק טובה להקדיש פוסט למלכה האחת והיחידה! החיבור שלי למדונה שונה מכל אמן אחר, ללא ספק אני נמנית עם קהל המעריצים שלה שעוקב אחרי כל מהלך (ושערורייה) שלה, גם בקריירה וגם בחיים האישיים, קהל מעריצים ששואב מידע מ"הגרעין הקשה" - המעריצים הפנאטיים שיודעים לספר כל פרט הכי שולי איתה. אני משתדלת להישאר בעניינים...
העובדה הברורה היא, שיש לי זיכרון ממדונה בכל אחד מהשלבים בחיים שלי מאז שאני זוכרת את עצמי. אני בוודאות לא יכולה לומר את זה על אף אמן אחר. אומרים שיש כל מיני דברים שמעצבים אותנו מילדות ועד בגרות: המשפחה, החברים, המורים, הסביבה, התרבות ובין היתר גם גיבורי התרבות. ללא ספק גיבורת התרבות שהשפיעה עלי בצורה המהותית ביותר, זו שיש לי רגשות אליה ולכל מהלך שתעשה, זו מדונה. האמת שזה לא ממש ברור למה, אין בינינו שום דבר משותף, טוב אולי בעצם נקודת החן מעל השפתיים. אבל אפילו זו שלי פיצית ודהויה ולא דומיננטית ובולטת כמו שלה... למעשה, לא רק שאין לנו שום דבר משותף, היא מחדדת את כל מה שאני בעצם לא: מהפכנית, חיה על הקצה, אוהבת סיכונים, נועזת, בולטת, מחומצנת. טוב, אולי בעניין החמצן אנחנו זהות, אבל אני בניגוד אליה לפחות נולדתי בלונדינית... אולי כל הדברים האלו בשילוב סיפור החיים שלה רק הוכיחו שתמיד אפשר אחרת ושמי שבאמת מאמין בחלום שלו ועושה הכל כדי לממש אותו אז השמיים הם הגבול (טוב אני הרי צינית כרגיל ולא הכי מאמינה בזה אבל תודו שזה נשמע טוב, so keep on dreaming...).

מדונה 1985: מושלמת בתמונה לא מושלמת. כמונו כזה...

אם יש מישהי שהצליחה בצורה פנומנאלית להמציא את עצמה בכל פעם מחדש במשך כשלשה עשורים ולגמרי אפשר להגדיר כאייקון תרבותי, אופנתי וחברתי הרי זו מדונה. למלכת הפופ היו מראות וסגנונות שאהבתי יותר וכאלו שאהבתי פחות אבל ללא ספק תמיד זה היה עשוי טוב ונראה שהיתה חשיבה מאחורי זה (גם אם תחת השפעות כאלו ואחרות...), ממש כמו שנקנה קוטור אאוטפיט, Tailor Made, ולא איזה משהו מהקניון. מכל המראות מאז ומתמיד הכי אהבתי את אלו של שנות ה- 80 על שלל הסגנונות שלה (תמונות). ותמיד תמיד כשאשמע את השירים בתקופה אחייך וארגיש עליזה כזו, מן שמחה שמציפה אותי, ממש כך. סטייל להרגיש הכי 'מגניבה' ממש כמו שהרגשתי כשהייתי קטנה והייתי צופה בקליפים שלה יחד עם חברה והיינו מחקות את הריקודים (והבעות הפנים...) מ- Lucky Star, Material Girl, Open Your Heart, Dress You Up וכמובן Like a Virgin האהוב. לראות אותי למשל מבצעת את Burning Up זו בהחלט סוג של חוויה מעצבת...
יש אינסוף תמונות מושלמות של מדונה ברשת כך שהתמונה שבחרתי לפה מה- American Music Awards 1985. היא לא הכי מתבקשת, לא מחודדת ולא מושלמת כמו עוד תמונת ביוטי מפוצצת פוטושופ, אולי בגלל זה אני אוהבת אותה. תמונה מדליקה, כזו לא עם ההבעה הכי מחמיאה, מהסוג שאנחנו מיד עושות לה delete, נראית מאוד אמיתית, כמונו כזה... אז זו התמונה שתלווה את הפוסט אליו בחרתי מוצרים שמאוד מזוהים עם הלוק הזה אבל די מזוהים איתה גם בהמשך הדרך: גבות מודגשות, מסקרה שחורה ושפתון אדום.

מסקרה לגבות של מאק: להעצים את המראה טבעי 

לא משנה איזה לוק היה למדונה בגלגוליה הרבים, הגבות תמיד קיבלו מקום מרכזי גם כשהיו טבעיות כמו ב- Holiday, גם כשהיו מדויקות כמו ב- Vogue וגם כשהיו דקיקות כמו ב- Rain. אבל אם נחזור לשנות השמונים, לאורך תקופה ארוכה מאוד הן היו עבותות/טבעיות ולא מסודרות, או יותר נכון לא מרוטות למשעי, כמו בתמונה פה. להשיג לוק כזה לגבות זה לא פשוט בכלל, לפחות לא לאחת כמוני עם גבות טבעיות יחסית דקות. המוצר האידיאלי להשגת המראה זה שימוש במסקרה מיוחדת לגבות שתדגיש את המראה הטבעי-פראי הזה ולא עיפרון גבות שימלא אותן ויעניק מראה "מסודר" ומדויק מדי. אז בחרתי במסקרה ג'ל לגבות של מאק (MAC) שאם היא טובה לשימוש יומיומי להדגשה וקיבוע הגבות, הרי שברור שהיא מושלמת ללוק הזה. הגוון שלי הוא Beguile, גוון חום טבעי-ניטרלי עם תת גוון אפור, קצת יותר כהה מהגבות שלי. הוא לא קרמי נקי אלא יש בו מעין מיקרו שימר בלתי נראה בפועל, כך שלא ייווצר מראה "קשה" מדי. עם המסקרה הזו אני פשוט מסרקת את הגבות לכיוון ולצורה המבוקשת בעדינות על מנת לא לגעת בעור. במקום כמו בשוטף מסודר ומתוקתק, זה יהיה מסורק למעלה, כמו בתמונה. החומר קצת מקשה את שיער הגבה אבל כך הוא למעשה מקבע את העיצוב שבחרנו ועדיף כמו תמיד לא לגעת בזה. המברשת לטעמי ארוכה מדי שלא לצורך וגם חשוב להוריד את שאריות החומר מקצה המברשת, שלא ילכלך את העור מסביב או יעמיס על הגבות. במידה ומרגישים שזה קצת יותר מדי תמיד אפשר להיעזר במברשת גבות נקייה ועם סירוק עדין לרכך את המראה. העיצוב שמתקבל מאוד טבעי והרמוני. ואחרי הכל, תשאירו פינה חמה לעיפרון הגבות הקלאסי שלכן, בכל זאת הוא זה שבאמצעותו נוסיף ללוק את נקודת החן המפורסמת של המלכה.

המסקרה הקיפודית של ג'יבנשי: שימוש מדויק, מהיר, מפריד

כמובן שגם על מסקרה המלכה לא מוותרת, רק שבכל לוק הריסים נראים שונה, מריסים במראה טבעי "ערום" ועד ריסים מלאכותיים עם יהלומים. אז הלכתי על המראה הקלאסי, כמו בתמונה פה. ולמישהי מיוחדת כמו מדונה הייתי צריכה לבחור במסקרה מיוחדת, לא משהו שגרתי. אז בחרתי במסקרה Phenomen'Eyes של ג'יבנשי, כן זו הקיפודית המפורסמת של המותג רק בגרסה המאריכה Effet Extension בגוון שחור במיוחד, כמו שאנחנו אוהבות. ואני חייבת כמה מילים של נוסטלגיה... ב- 2008 כשהמותג השיק לראשונה את המסקרה הקיפודית, כמו רבות אחרות הייתי כל כך מופתעת שהרי המברשת לא היתה דומה לשום דבר שראינו קודם. הייתי סקרנית מאוד איך זה עובד, זה היה נראה לי מסובך מדי, מעקצץ עם כל הקוצים האלו ומשהו שלוקח יותר זמן לשימוש ממסקרה רגילה. כבר בשימוש הראשון התבדיתי, זה היה מדויק, מהיר והאפקט היה מרשים במיוחד.
כשהתחלתי להשתמש בגרסה המאריכה החדשה יחסית, זה כאילו הזכיר לי אהבה ישנה, ממש כך. אז מה ההבדלים בעצם? המברשת הסיליקונית היא בדיוק אותה מברשת מבחינת צורה וגודל. ההבדל הוא בפורמולה. למסקרה המאריכה הזו יש פורמולה יותר דקה ויותר אוורירית והשילוב שלה עם מברשת כזו שמפרידה בצורה נהדרת את הריסים יוצר מראה מאורך ומסודר יותר. עם הראש של המברשת, קצה המברשת, אפשר להוסיף בצורה מדודה עוד שכבה-שתיים לריסים החיצוניים, לאפקט חתולי כזה. אני גם מאוד אוהבת את העיצוב של המסקרה, שמנמנה כזו עם מכסה כסוף עליו מוטבע לוגו המותג, נוח לאחיזה ושליטה. לא בכדי המסקרה הקיפודית הפכה לפופולרית ומזוהה ביותר עם המותג היוקרתי.

שפתון אדום של מאק: לבלונדיניות שאפתניות בלבד?...

השפתון האדום מלווה את מדונה בכל גלגול אפשרי שלה כמעט, לפעמים הוא כהה וחם ולפעמים הוא צבעוני כתמתם, אבל תמיד הוא שם. לא היתה לי בכלל התלבטות באיזה שפתון לבחור לפוסט. ה- Russian Red של מאק מזוהה עם מדונה לא פחות ממחוך הקונוסים הפרובוקטיבי שעיצב עבורה ז'אן פול גוטייה (Jean Paul Gaultier). בשניהם היא התהדרה במסע ההופעות שלה Blond Ambition בתחילת שנות ה- 90. זהו גוון שהותאם במיוחד עבורה וליווה את כל ההופעות שלה באותה תקופה, מהלך שהפך את השפתון לכל כך מפורסם ופופולרי. הגוון אדום עם תת גוון כחול, שפתון נועז ודומיננטי (סווטצ'). הגימור מוגדר כמאט אבל בפועל לטעמי הוא לא מאט לגמרי, כלומר אם נשווה אותו לגוון האדום Ruby Woo (סווטצ') למשל שגם הוא מוגדר כמאט, ברור שהרובי מאט לחלוטין, בטח יותר מהשפתון הרוסי... המרקם של השפתון יבש יחסית ולכן מומלץ להשתמש לפני כן בבאלם לשפתיים. אגב, אני לא מאמינה ב"חוקים לשימוש בשפתון אדום" ולכן הפרכתי אותם אחד אחד. אני מאלו שגורסות ששפתון אדום מתאים לכל אחת, פשוט צריך למצוא את הגוון הכי נכון שלו עבורנו כך שנרגיש איתו נוח. אז להשגת הלוק הלוהט של מדונה אין מנוס מבחירה בשפתון אדום נועז, כשה- Russian Red הינו בחירה מדויקת. מי שרוצה גם, אבל מעדיפה גרסה עממית תוכל למצוא את מבוקשה גם בשפתון המוצלח Really Red 006 מסדרת המאט של רבלון שהוא העתק כמעט זהה.

הבושם של מדונה: ממשיכה עם הטיזינג

הדבר היחיד למעשה שעד עכשיו לא באמת יכולנו להשלים ללוק של מדונה זה את הניחוח המדויק. בעידן שכל סלבריטאית בערך משיקה בושם על שמה מפתיע שמדונה לא עשתה את זה עד היום. אולי זה בעצם לא מפתיע, הרי גם לא להוציא בושם זה סוג של ייחוד... כנראה שבסוף זה בער לה ובתזמון מושלם לקראת פתיחת מסע ההופעות שלה MDNA (ולקראת שבועות, בכל זאת בושם לבן...) היא השיקה החודש בושם חדש שנקרא Truth or Dare, הכי טיזינג השם הזה! אין ספק שהבושם הזה לווה במסע יחצני מתוקתק, אי אפשר היה לפספס אותו ברחבי הרשת ובכל מגזין אופנה בינלאומי. העובדה שסרטון הפרסומת של הבושם נפסל לשידור ברשת ABC שבבעלות דיסני בטענת סקסיות יתר, בטח לא הזיקה לקידומו... עוד שערורייה לאוסףכמובן שמאוד התרגשתי וחיכיתי בקוצר רוח לנחיתתו בארץ הקודש. בינתיים בהיותי סקרנית איך הבושם נתקלתי בשלל ביקורות כשהן בגדול מחולקות לשתיים: הראשונה שאומרת שהבושם הוא שלמות כמו שמצופה ממדונה, לא פחות ולא יותר. כמובן שאלו ביקורות שרובן ככולן הגיעו ממעריצי מדונה all over the world. הביקורת השנייה מדברת על אכזבה, על בושם שרחוק מלהיות משהו שהיינו מצפים ממדונה, שאינו משקף אותה כלל. מצאתי את עצמי אמביוולנטית, מצד אחד באופן טבעי שמחתי מהביקורות הנלהבות של המעריצים מצד שני תפסתי את הביקורות השניות כאובייקטיביות יותר, אולי הם לא משוחדים כמונו, המעריצים. כך שהאכזבה שלי מהביקורות היתה רבה אבל רמת הציפייה והסקרנות לא ירדה. אני אריח ואחליט בעצמי.
אני חושבת שהמון זמן לא נרשמה אצלי התרגשות שיא כמו ברגע שנחת אצלי הבושם. השליח שהביא לי אותו טרח לציין שאני הראשונה בארץ שמקבלת אותו מה שכמובן גרם לי לתחושה עילאית, גם אם זה לא ממש נכון... הבושם הגיע במארז מהודר מיוחד עם הדיסק האחרון של המלכה. מיד שלפתי את הדיסק להשמיע את המוזיקה כך שתלווה אותי כשאני בטקסיות מתחילה להתרשם מהבושם.
הדבר הראשון זה כמובן העיצוב, בתמונות הוא היה נראה לי פשוט וחד מימדי. בפועל מדובר על עיצוב וינטג' קלאסי מהודר, כמו של פעם כזה, בקבוק לבן כבד יחסית עם מכסה עגול מוזהב, שניהם עם עיטורים בולטים של נקודות. בחזית הבושם מופיעה האות M עם צלב במרכזה. ואי אפשר בלי איזו שערורייה, נכון? אז לפי טענה של אמן אוסטרלי הלוגו הזה של הבושם הועתק ממנו, לא נכנס לזה עכשיו, זה לא באמת מעניין אותי, מצדי שייקח את הלוגו עם הצלב בחזרה.
אחרי ההתרשמות שלי מהעיצוב הייחודי, הגיע רגע האמת - הניחוח. כבר ממש רציתי להריח עד כמה הוא מאכזב כמו שהכינו אותי הביקורות "האובייקטיביות". אולי בגלל שכבר הייתי במינימום ציפיות, הבושם לא היה נוראי אבל גם לא משהו בכלל. אולי אין דבר כזה ביקורת "אובייקטיבית" על בושם (או על מדונה...), יש יותר מדי גורמים, רגשות ושיקולים שמעורבים, כך שסביר ששלל הביקורות, החיוביות והשליליות (כולל שלי?!...) לא ממש "אובייקטיביות". הבושם הוא תערובת בין היתר של פרחים, עצים, וניל, אמבר, קרמל, גרדניה, יסמין, שושן צחור, קרמבל, אמבר ומושק. בגיליון אפריל של מגזין InStyle מספרים שמדונה רקחה את הבושם (אמת או חובה, על שם המשחק) כמו שמשחקים עם אקולייזר,  כל פעם ניסתה לתת טון אחר, לחדד טונים מסוימים יותר ופחות.
העיצוב בשילוב הניחוח שהתקבל נותן לי תחושה של שנות ה- 50'-60', משהו לקאסט  (cast, צוות שחקנים) של הסדרה המופתית מד מן (MAD MEN). זה הניחוח שאמור לשקף אותה? אין ספק שהיא הפתיעה אותי, שוב...! למרות שזה בטוח לא ניחוח שאני הייתי בוחרת, הרי שאם זה הניחוח של מדונה אז אין ספק שכולי אהיה עננת ריח שלו בהופעה שלה.

מדונה: אחת ויחידה!

בחרתי לסיים את הפוסט עם תמונה שצילמתי בהופעה של מדונה בטורונטו-קנדה מסבב ההופעות הקודם שלה The Sticky & Sweet Tour. התמונה הזו משקפת לטעמי את מדונה בצורה הכי מדויקת: מובילה בפרונט, מרכזית תמיד, העיניים נשואות אליה, מורמת מכל שאר האמנים שלא ניחנו ביכולת שרידות ורלוונטיות כמו שלה לאורך שלשה עשורים ועוד. נראה שהשערוריות לאורך השנים לא ממש הזיקו לה, להיפך... ברור שכמעריצה ישבתי קרוב מאוד לבמה עם חברה (ומעריצה שרופה...) כשאנחנו מדקלמות את כל המילים בשירים, בא-רור!... כמובן שלא דילגתי על אותה ההופעה כשהתקיימה בארץ כמעט שנה לאחר מכן ב- 2009 והייתי הכי צמודה לבמה שאפשר...
לקראת ההופעה הקרובה שתכלול בין היתר שירים כמו Give Me All Your Luvin' (עם ניקי מינאז') ו- Girl Gone Wild אני מרגישה לגמרי מוכנה, יש לי את האיפור הנכון, הבושם המדויק, גווני בלונד בשיער וספריי לשיער שיחזיק את הפריזורה, כפפות תחרה וכמובן כרטיס VIP כך שאהיה הכי קרובה אליה! כולי תקווה שגם הפעם יצא לי לראות שוב את ההופעה בחו"ל, Material Girl (נערה חומרנית) כבר אמרנו?...


ID

Brow Set
Beguile
גודל: 8 גרם
ייצור: קנדה
מחיר: 95 ש"ח
Matte Lipstick
Russian Red
גודל: 3 גרם
ייצור: קנדה
מחיר: 89 ש"ח

Phenomen'Eyes
Effet Extension
Lengthening Mascara
Extension Black 01
גודל: 7 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 210 ש"ח

BY MADONNA
Eau De Parfum
גודל: 75 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 417 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי נשלחו אלי מהחברות


Print Page

67 תגובות:

  1. מזדהה עם רוב התיאורים שלך, מדונה ליותה אותי מאז סוף שנות ה 80 עת נעורי ועד הלום, כמעט ואין שיר שלה שאיני אוהבת. מתפעלת מהיכולת שלה להמציא את עצמה כל פעם מחדש ולהיות מודל לחיקוי שוב ושוב. (צר לי גם על הבחירות הרומננטיות המוזרות שלה) בעיני היא יפיפיה מהממת וגם השותף שאינו חובב מוזיקה, אלה קונוע וטלביזיה שבוי בקסמיה. אשר לעיצוב הבקבוק, בתמונות אינו מרשים מידי וטרם הרחתי, אך אני "מצפה" ממנה.

    מסקרה לגבות? אני אשאר עם העפרון.

    השבמחק
    תשובות
    1. באיזשהו מקום היא ליוותה את כולנו, גם מי שלא אוהב אותה לא יכול היה להתעלם מהנוכחות השוטפת שלה. החיים הרומנטיים שלה עד היום לא ממש ברורים לי, אולי כשאת משהו מיוחד גם הבחירות שלך מיוחדות, אין לי מושג...
      תעדכני מה את חושבת אחרי שתרחרחי את הבושם.

      זו אחת המסקרות היותר פופולריות לגבות, את לא משתמשת במסקרה לגבות, גם לא שקופה?

      מחק
    2. ארחרח גם ארחרח :)
      במסקרה שקופה השתמשתי לפני שנים "להדביק" שערות סוררות למקום. היום אין כאלה :)

      שיהיה שבוע נפלא

      מחק
    3. אה, הבנתי, אני עד היום משתמשת, זה מרכך את המראה של העיפרון לדעתי.

      שבוע נעים :)

      מחק
    4. התאכזבתי קשות - מהבקבוק, מהריח והופתעתי מהמחיר - זול. מה זה אומר? תרגיל שיווקי נכון, שמראש המחיר שווה לכל נפש או? בושם מוצלח או שפספוס. ראיתי קטעים בטלויזיה (במיוחד ישבתי בחדשות כדי לא לפספס) היא נראתה מהמם, התנועות כבר לא של פעם, עדיין היא מלכה - כי כולן מחקות את מה שהיא עשתה כבר לפני שנים, מקוה שהיא תדע להזדקן בכבוד.

      מחק
    5. וואלה, לא אהבת את הבקבוק?
      הריח בהחלט הפתיע, גם לא בשבילי, לא סתם כתבתי שהוא של פעם, שנות ה- 50-60 כזה.
      ציפיתי ממנה למשהו אחר, קופצני, מארק ג'ייקובסי סטייל...
      המחיר בהחלט לא יקר, זה אכזב אותי האמת, אבל ככה זה עם בשמים של סלבס..
      ומלכה זה לנצח! לנצח! לא משנה מה יהיה ;)

      מחק
  2. מדונה ללא ספק מלכה
    ואת יקירה, מדהימה. כל הכבוד על הפוסט המעניין והמעשיר.

    הבושם מעניין :-)

    שיהיה שבוע טוב ♥

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה נשמה, איזה כיף לשמוע :)
      שבוע נעים גם לך ממי ♥

      מחק
  3. מדונה...אני זוכרת שאי שם בשנות ה90 הייתי קונה קסטות (כן כן) שלה ובכל נסיעה עם ההורים מכריחה אותם לשים.. ואח"כ עולה לבית עם הקסטה ומשמיעה אותה בטייפ.. והשירים שלה ליוו כל כך הרבה מחשבות, חלומות, ושאיפות. איזה פוסט נוסטלגי נפלא... הבושם עושה חשק!!!! בטוח ארחררח אותו בהזדמנות.
    תהני בהופעה..ואני אמתין לתמונות ולסקרית האיפור שנבחר לכבוד ההופעה (רמז.. LOL)

    השבמחק
    תשובות
    1. כל אחת והנוסטלגיה שלה ממדונה, אה?
      כשכתבת על הקלטות נזכרתי בסיפור: בטיול שנתי ביסודי כולם באו כמובן עם הווקמן שלהם. אני חשבתי למה שלא כל האוטובוס ישמע את האוסף החדש השווה של מדונה? בקיצור הנהג שם אותו ואני מרוצה מעצמי יושבת עם כולם מאחורה ומדקלמת את כל השירים חבל"ז. תופסת אותי אח"כ המורה ואומרת לי שחבל שאני לא משקיעה בשיעורי אנגלית כמו שאני משקיעה במדונה כי ברור שאנגלית אני כבר יודעת...חחח. בסופו של דבר כשחזרתי הביתה מהטיול הבנתי ששכחתי את הקלטת החדשה שלי באוטובוס. רציתי למות! עיצבן אותי שאני צריכה לקנות שוב קלטת יקרה והחלטתי שאני מחרימה את אלבום האוסף הזה. כמה שנים מאוחר יותר בשביל מנוחה נפשית מהסיפור הטראומטי קניתי אותו שוב ב- CD שיש לי עד היום כמובן...
      חחח, מעניין למה התכוונת ברמז הזה...LOL
      אשתדל בהחלט לארגן משהו לפייס ;)

      מחק
    2. חח סיפור משעשע, ילד שנולד בשנות ה90 אפילו לא יבין את החרדה שהייתה לנו לקלטות ואח"כ לדיסקים. נראה לי שהיה לי את אותו האוסף בדיוק.. אני אפילו זוכרת את רצף השירים .. לא קניתי אותו שוב בCD אבל אף פעם לא מאוחר מדי..
      אגב מה הדיסק האהוב עליך?
      אני מתה על ray of light. ועל ארוטיקה, זה כמובן לא מבטל את אהבתי העזה למדונה ה"קלאסית".
      שמחה שהמסר העדין שלי הובן.. (:

      מחק
    3. לגמרי היה עידן אחר, לא להאמין. אני מרגישה פתאום בת שבעים כשאני חושבת על הפער הזה...
      שאלה טובה... אני לא חושבת שיש לי דיסק אהוב ביותר, מכל אחד מהאלבומים יש לי את השירים הנבחרים. אין ספק שזה שזוכה להכי הרבה יחס זה ה- The Immaculate Collection כי יש בו ריכוז של הרבה שירים שאני אוהבת, אלו שהזכרתי פה בהתחלה. אגב, את השיר הסופר פופולרי שלה Like a Prayer אני לא סובלת!
      האלבום Ray Of Light אחד החזקים ללא ספק, עם זאת אני מעדיפה את Erotica עליו, אולי כי הראשון היה בקונצנזוס והשני עשה הרבה בלאגן... לא יודעת...

      מחק
    4. The Immaculate Collection מעולה!
      ארוטיקה נמצא אצלי במיקום גבוה יותר מאותה הסיבה בדיוק.אני חושתב שזה היה הדיסק הראשון שקניתי של מדונה...אחרי עידן הקלטות..
      ריי אוף לייט היה לחלוטין אלבום אולפן משובח שהראה את מדונה באור אחר...
      לייק א פרייר- לא יכולהלגיד שאני לא סובלת, אבל זה לא בין השירים האהובים עליי. בגזרת הפופולריים אני לא יכולה להשאר עדישה ללייק א וירג'ין משהו בשיר הזה עשוה לי את זה (כמו גם אינטו דה גרוב רק משום שהוא מזכיר לי את הסרט סוזן סוזן)..וואו יש כל כך הרבה שירים שמתנגנים אצלי בראש עכשיו.. ולכל שיר יש את הלוק היחודי שאיפיין אותה באותה התקופה.. עכשיו יש לי חשק לבד גירל... מתה על הוידאו של השיר הזה...

      מחק
    5. ואני כמעט בטוחה שהאוסף שהיה לי בקלטת היה The Immaculate Collection אבל אני ממש לא בטוחה .. בכל זאת הזמן עושה את שלו (עכשיו אני באמת מרגישה כמו בת 70)

      מחק
    6. ה- Like a Prayer מעצבן לי באוזן וגם מעצבן אותי שהוא כל כך פופולרי, ואני לא סובלת את הקליפ שלו. הוא גם נבחר בסופ"ש למקום ראשון ע"י המאזינים במצעד שירים של מדונה בגלגל"צ. אוי הזוועה!
      אני הרוסה על הסרט Desperately Seeking Susan!!! והשירים שהזכרת וכל השירים בו נהדרים ואני הרוסה על הקליפים שלהם!
      היו לי ים קלטות, מעניין איפה הן עכשיו, וגם מה יש לעשות איתן בכלל?...P:
      הולכת למרוח איזה קרם אנטי אייג'ינג, אולי הוא יקפיא לי את תחושת הזיקנה שמציפה אותי ברגע זה....LOL

      מחק
    7. מצחיק שאת לא סובלת את השיר, שנים הרגשתי קצת אשמה שאני לא מתחברת והאמת שחלק מהאשמה זהיא בגלל הקליפ, שפשוט לא התחברתי.. ואיך זה הגיע למקום הראשון??? מאכזב..... חשבתי שרק לי יש סטיה עם הסרט הזה... בכלל אל ידעתי שהוא כל כך מוכר.. (:
      תתפלאי ראיתי רכבים שיש בהם עדיין טייפ.. (:וינטג'י...LOL
      גם אני אלך להימרח לי.. שיהיה לילה טוב...

      מחק
    8. גם אני פעם חשבתי עם שאני לבד עם הסלידה שלי מ- Like a Prayer. בשניה שגלגל"צ כתבו בפייסבוק שלהם שזה המקום הראשון כתבתי להם שזה צפוי מאכזב. היו כמה שעשו לייק למה שכתבתי אבל ברור שהרוב אוהבים את השיר המאפן הזה...
      חשבת שרק לך יש סטייה עם הסרט, את רצינית??? זה קאלט חבל"ז, רק מעריצי מדונה יבינו כנראה... הכי סרט לערב בנות. קלאסיקה קיטשית במיטבה!
      חחח, טייפ כוינטג', אני נקרעת פה מצחוק!
      לילה טוב מותק, שנקום מחר בנות 18...D:

      מחק
  4. בנעוריי, מדונה ומייקל ג'קסון היו האמנים המועדפים עלי. ואת מדונה אפילו ציירתי פעם (כן, הייתי מעריצה שרופה) וכמובן שבפורים התחפשתי לפחות פעמיים למדונה עם שפתון אדום דם, אייליינר חתולי, גרביונים מרושתים בשחור, צמידי ניטים, מחוך, פריטים עם תחרה, סרט בשיער ופאה בלונדינית... מאז עברו המון מים בנהר וכיום אני עדיין אוהבת אותה אך היא כבר לא נערצת על ידי כמו פעם...אני ממשיכה ליהנות מהמוזיקה שלה בעיקר ברדיו, כבר לא קונה דיסקים (בזמני זה היה תקליטי ויניל- עד היום נמצאים בבית הוריי בצפון :)היא מעולם לא היתה זמרת טובה אך להיטים היא ידעה לייצר בשרשרת וכייף לרקוד את המוזיקה שלה. כמו שאת כבר יודעת המסקרה של ג'יבנשי היא מהמועדפות שלי, מסקרה מופלאה! במסקרה לגבות התחלתי להשתמש רק לאחרונה אך ללא צבע, שקופה של ארדל ואני מוצאת שזה כלי נוח ביותר לגבות העבותות שלי :) לפני כן, השתמשתי במברשת שיניים ישנה של עדי הקטן (הילד שלי) לשפתון האדום של מאק יש צבע יפה לאללה אך הוא נראה יבש מדיי לדרישות שלי משפתון, אני מעדיפה שפתונים לחותיים מאוד כי יש לי נטיה חזקה ליובש בשפתיים או שאני משתמשת בבאלמים. אהבתי את העיצוב בקבוק הבושם, מעניין.
    אחלה פוסט דנרוש, תמיד כייף לקרוא אותך :)

    השבמחק
    תשובות
    1. למייקל ג'קסון תמיד היתה לי פינה חמה בלב, אני חושבת שהוא גאון עם סיפור חיים בלתי אפשרי. מרתק.
      יש לך ציורים של מדונה??? נראה לי זמן מושלם לצלם ולהעלות לפייס! (רמז...)
      את חיכית לפורים ואני הייתי הולכת למסיבות מדונה ככה וממש לא בפורים...LOL
      מעניין מה שאת אומרת, שהיא כבר לא נערצת על ידך כמו פעם. עם מדונה זה מרגיש לי אחרת, משהו מעבר, לא כמו שאני אוהבת אמן ועם הזמן זה עובר לי. איתה זה לנצח!
      המסקרה הקיפודית מדהימה, כמו שכתבתי, כאילו נזכרתי באהבה ישנה :)
      מסקרה שקופה לגבות לקיבוע זה מעולה, בטח ובטח למי שיש "הרבה" גבות. קשה לי לדמיין אותך מסרקת את הגבות עם מברשת שיניים אז אני לא אדמיין P:
      השפתונים של מאק בכללי יבשים יותר למעט הסדרות הלחותיות. לא כל אחת מסתדרת איתם. אלו בגימור מאט בכלל יבשים מאוד.
      תודה רבה לידיה, כיף לשמוע תמיד :))

      מחק
    2. זו מברשת שיניים קומפקטית של תינוקות (המברשת הראשונה שהיתה לעדי, אני לא רוצה לזרוק אותה אז מצאתי לה שימוש נאות :)לגבי זה שמדונה אינה נערצת עלי כבעבר, אני מניחה שזה קשור להיפתחות שלי אל מוזיקה אחרת ואיכותית יותר עם השנים...הטעם שלי במוזיקה קיבל תפנית בסוף שנות ה- 20 שלי והיום הוא כבר דיי מעוצב:) אם כי תמיד הראש שלי פתוח לעוד ועוד כיוונים, מתה על מוזיקה. שבוע נהדר שיהיה :)

      מחק
    3. לגבי הציור של מדונה, זה קצת בעייתי לעלות אותו לפייס, צריך למצוא אותו במחסן אצל הוריי בצפון...סיפור :)הוא פעם היה תלוי בגאון בסלון של הוריי (אמא שלי תמיד השוויצה בבת הציירת שלה :) ולגבי מייקל ג'קסון אני מסכימה עם כל מילה שכתבת.

      מחק
    4. ללא ספק הטעם שלנו משתנה ומתעצב עם הזמן. הטעם שלי התפתח עם הזמן, אבל בכללי אני מאוד אוהבת מוזיקה ואוהבת מגוון של סגנונות, היחידים שאני לא מתחברת אליהם בכלל זה ג'אז ורגאיי. מדונה בכל מקרה מושרשת אצלי חזק מאוד.
      אם מתישהו תהיה תמונה כמובן שזה יהיה נהדר :)
      שבוע נפלא מותק!

      מחק
  5. איך תמיד את מצליחה להעלות פוסטים שגם אני מתכננת להעלות באותו נושא ועוד לפני, איך? זה כבר קרה הרבה פעמים, בסוף תחשבי שאני מעתיקה ממך☺
    טוב, אז את מדונה אני מעריצה כבר כמעט שלושים שנה (זקנה שכמוני) וגם אני הייתי בטור הקודם שלה אבל בפראג ולהופעה הזו הייתי אמורה ללכת וכבר היו לי הכרטיסים ביד אבל היא דחתה ותכנונים קודמים מונעים ממני להגיע למועד השני שנקבע, לצערי הרב מאוד מאוד (כבר תקראי על זה).
    מחכה לרחרח את הבושם..
    תהני בהופעה!

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, האמת שהפוסטים שלי מתוכננים חודשים מראש אז יש מצב שזה יקרה גם בהמשך ;)
      איזה כיף לגלות את כל המעריצות פה! כיף לראות הופעה בחו"ל, אה?... אני ממש נהניתי ולמרות שראיתי את ההופעה הקודמת בחו"ל ובארץ לא הרגשתי את אותה החוויה בכלל.
      ממש חבל לי בשבילך שלא תוכלי להגיע להופעה, אני לא יכולה לדמיין את עצמי מפסידה את זה!
      רחרחי ועדכני מה דעתך...
      תודה, בטוח אהנה!

      מחק
  6. כיף לקרוא, כמו כל פוסט! אני אומנם לא מגיבה פה אבל אני קוראת סמויה והדוקה :)
    אומנם אני צעירה (16) אבל את המוזיקה של מדונה אני אוהבת המון זמן, ובשילוב עם איפור? בכלל, כבשת אותי...
    לגבי הבושם אני קצת סקפטית, אני אוהבת ריחות מאוד מסויימים והוא נשמע קצת כמו משהו שסבתא שלי תשים... אבל אני אתן לו צ'אנס :)
    תהני בהופעה, מי יודע, אולי נתראה שם :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה עדי, שמחה שמדונה הצליחה לגרום לך להגיב :)
      כשאת מציגה את זה ככה זה נשמע לי הגיוני: מוזיקה של מדונה + איפור = פאן!
      הבושם בהחלט מריח כמו משהו מפעם, חשבתי שהניחוח שתוציא יהיה יותר דינמי ומרענן.
      תהני גם את בהופעה, איזה כיף לנו!

      מחק
  7. נחמד שאת יכולה לקשר שיר לכל תקופה בחיים- אני לא חושבת שיש לי אף אמן שאני יכולה לחשוב עליו כך.
    השפתון של מאק הוא ה-אדום ב-ה הידיעה! הכי אדום שיש , הכי סקסי שיש...
    לגבי גבות- אני מוכנה לתרום. אני לבנה עם גבות כהות (לא יער אבל בהחלט בולטות) וכן אני מתה על זה! אבל אם אני אדגיש עוד זה כבר יראה רע ממש!

    אז אני מבינה שאת תהיי בהופעה?:)

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, זה קטע מדהים, ממש יש לי זיכרון ממנה בכל תקופה.
      ה- Russian Red של מאק כבר הפך לאגדה, נראה לי שזה מן משהו שטוב שיש בבית גם אם לא ממש משתמשים הרבה בשפתון אדום.
      איזה כיף לך שיש לך גבות! זה אומר שמספיק שתשתמשי במסקרה שקופה לגבות ותסרקי למעלה וכבר הן יקבלו את המראה של מדונה!...LOL

      חחח, בא-רור שאהיה בהופעה, אין מצב שאני מפספסת כזה דבר :))

      מחק
  8. אתמול ניסיתי את הבושם. אהבתי אותו מאוד! הוא לא סירופ פטל ולא תמצית וניל כמו שאר הבשמים של המפורסמים, ויש לו אישיות מרדנית שתתאים לאישה שלא כל כך מתאמצת לשחק לפי הכללים. בושם מתאים למדונה ורק מעריציה יצליחו להבין את המסר מאחוריו.

    אם תלבשי את הבושם של מדונה ואת ה Russian Red בהופעה שלה, אז באותו ערב יהיו שם לפחות 2 Femme Fatale! :))
    תהני מכל רגע בהופעה.. אני מחכה לעדכונים משם!

    השבמחק
    תשובות
    1. אין ספק שהבושם הזה שונה מכל מה שהרחנו קודם, אין לי שום דבר שדומה לו.

      אני בהחלט מתכננת להשתמש בכל המוצרים שמופיעים פה וכמו כל גרופי ממוצע, גם חולצת מדונה וקישקושים...LOL
      תודה רבה על המחמאה מותק!!! ♥
      בטוח אהנה, מקווה לעדכן בלייב בפייס, אבל יש מצב שאהיה מהופנטת למשך כל ההופעה...P:

      מחק
  9. מאוד סקרנית להריח את הבושם שלה.
    לדעתי הבושם של ריהאנה הוא אחד הטובים שיש לכוכבות היום בשוק. אם לא הטוב ביותר.. האם מדונה תעפיל עליו בריח? אני סקרנית לראות :)
    מבחינת צורה, אהבתי את העיצוב. למרות שבושם עם שקיפות מסוימת הוא העיצוב הנכון לדעתי.

    כמובן שאני מאוד אוהבת את מדונה, לאורך כל השנים. היא ה-זמרת שלי.אין זמרת פופ יותר איכותית ממנה ואי אפשר להתכחש לכך שגם היא קידמה את הפמיניזים הנשי והנכון, לדעתי, בעצם נוכחותה. אוהבת מאוד.

    השבמחק
    תשובות
    1. מעניין מה תחשבי עליו אחרי שתרחרחי.
      הם לא דומים בכלל אגב, הבושם של ריהאנה מאוד מאוד מתוק, שניהם לא בשבילי.
      מסכימה איתך שצריך שקיפות בבקבוק גם בשביל לדעת מה המצב שם בפנים שלא ייגמר פתאום.

      לגמרי מלכת הפופ והמלכה האם בכלל! אין ספק שהיא תרמה המון גם לפמניזם, גם לגייז (לא סתם היא הכי גיי אייקון) וגם ליהדות ולישראל. מדהימה!

      מחק
  10. היי היי היי :)
    אז אני אתחיל מהסוף... כשכתבת על הגעת השליח עם הקופסא , את לא מבינה איזה ויז׳ן עבר לי בראש. אני מתארת לי אותך צוהלת עושה תנועות ריקוד של תרנגולת, מחזיקה אחר כבוד את הקופסא ורצה איתה בצעדי מחול אינדיאניים לעבר הספה.
    בעניין הלוגו- לא אתפלא אם היא עשתה משהו רע, אך יחד עם זאת זה לא לא אפשרי שכמה מוחות יחשבו על אותו הדבר בדיוק.
    אני מאוהבת במעצב הגבות של מאק, מוצר חדש אצלי ולמרות שאני כהה יותר בגבות לקחתי את הגוון הזה כי הוא נותן מראה אפרפר-אשי כזה וזה בדיוק מה שרציתי.
    עכשיו אני מצטערת שלא רכשתי את המסקרה הקיפודית של ג׳יבנשי אתמול את ולידיה כאלה גרועות!!

    השבמחק
    תשובות
    1. היייייי גם לך :)
      אני נקרעת פה מצחוק! חתיכת ויז'ן דפקת, אבל האמת שאני פשוט קיבלתי חיוך דבילי כזה, מהסוג שאת לא יכולה להוריד מהפרצוף גם אם את רוצה, קטע כזה שאת מרוצה ממשהו וזה פשוט פורץ החוצה...D:
      עם הלוגו באמת הכל יכול להיות, אבל שהיא תתמודד עם האשמות, זה גם ככה לא כזה לוגו יפה לטעמי...
      המסקרה לגבות של מאק מעולה, מסכימה איתך בנוגע לגוון, בלי קשר לרמת הכהות הוא המוצלח ביותר מכל הגוונים בגלל תת הגוון האפור שלו. נראה מאוד טבעי.
      חחח, יקירתי, יהיו עוד ים מבצעים בדיוק כאלו, אני לא מודאגת ;)

      מחק
  11. מסכימה איתך הלוגו לא כזה איי איי. (מדונה תנשמי עמוק). צלב מזמן לא באופנה ;))
    ואתן עדיין גרועות,גרועות! אניהוא , נחכה למבצע אחרת כאמור. יש לי אוסף לא מבוטל של מסקרות כרגע אז זה בסדר.

    השבמחק
    תשובות
    1. נראה לי היא תצליח לחיות עם הקטילה שלנו...LOL
      אה, אוסף את אומרת? אז את גם לא ממש צריכה מסקרה עכשיו, חוצפנית! ואני כבר הלכתי לעמוד בפינה ממש...P:

      מחק
    2. חחח חוצפנית?!! נייס.. תלכי בכל מקרה לעמוד בפינה עם כל הפוסטים שלך על הברונזרים והסמקים של שאנל!
      על מה את מדברת, מדונה נחנקה מהגרנולה בצורת סמלי כל הדתות שהיא אכלה היום. אם היא תפסח על החזרות שלה היום שכל תל אביב והסביבה שומעת בעקבות זה, התושבים יכולים להודות לי.

      מחק
    3. חחח, קרועה! במצב כזה אני צריכה לגור בפינה...LOL
      חחחחחחחחחחחחחח, לא את גומרת אותי! אולי היא באמת קראה אותנו פה ותעקוץ אותנו בהופעה עצמה, לכי תדעי. לזה אין לך ויז'ן? מדונה על הבמה אומרת "ולמתחכמות שמתלהבות מעצמן ועפות על הלוגו שלי, זוית ודנרה, לכו חפשו!"...
      ומצדי אגב היא יכולה לעשות חזרות בבית שלי 24/7, אין בעיה...

      מחק
    4. דווקא יש לי ויז'ן לזה,חצוף מאוד אפילו. אבל היא לא תעז לעשות אותו...
      מה שכן היא יכולה לעשות (ואני מרשה לה) זה לקרוא לנו לבמה,להציג אותנו ולהגיד לקהל שיש לנו בעיה עם הלוגו שלה. ואז יקחו אותנו אל מאחורי הקלעים ובתום ההופעה היא תתייעץ איתנו לגבי הלוגו. ואז יש מצב שהיא תגנוב לנו אותו ואנחנו נתעצבן וזה יצא החוצה והיא תתכחש.בדיוק כמו האומן הזה : ] ואז נמשיך ללכלך עליה פה.
      או שהיא תצ'פר אותנו באיזה קרן ידידות בלוגרים :)

      מחק
    5. חחח, אם היא תקרא לי לבמה, לא כל שכן תדסקס איתי מאחורי הקלעים על הלוגו, מצדי שתגנוב מה שבא לה...D:D:
      ואני בעד קרן הידידות, עם מי צריך לשכב בשביל זה?....LOL

      מחק
  12. היי דנרה, חזרתי עכשיו מהסופרפארם הרחתי שם את הבושם של מדונה והוא החזיר אותי לשנות השמונים...לתקופה שכל הבנות מסביבי התלהבו מבשמים מתוקים מאוד...ממש הזכיר לי בהרחה הראשונה את poison של דיור שהיה בזמנו להיט (הראשון בסדרה אם זכרוני אינו מטעני- בקבוקון מאוד כהה) . אחרי שהבושם התאדה מעט הוא התעדן ומריחים בו תווים עציים יותר ואז הוא פחות מזכיר את הפויזן...בקיצור חביב בעיניי ותו לא. אני מניחה שיהיו בנות שמאוד יאהבו אותו- על טעם וריח ....:) ערב נפלא יקירה

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, את שתינו הבושם החזיר למאה העשרים, אותך לשנות השמונים ואותי לשנות החמישים...LOL
      לי הוא לא מזכיר כלום ממה שיש לי האמת. ונכון, יש מי שאוהבות אותו ויש מי שלא, כמו כל בושם בעצם. בכל מקרה כמו שכתבתי הוא לא הסגנון שלי, אבל בהופעה הוא יקבל במה נרחבת עלי ;)
      ערב נפלא גם לך מותק!

      מחק
  13. מדונה מדהימה. אין מילים לתאר את החדשנות שמפתיעה בכל פעם מחדש.
    להופעות אני לא הולכת אבל אני ממש אוהבת את כל השירים שלה,
    מזל אריה כמוני :-)
    לקבל את הבושם שלה ראשונה ? ואוווווו.......... אהבתי !
    אני חייבת לנסות אותו, למרות שאת רוב הבשמים שמשיקות זמרות אני לא אוהבת.

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי מדהימה ולגמרי אין מספיק תיאורים הולמים לכל מה שהיא הביאה איתה במשך השנים.
      חחח, כן, ראשונה, ככה השליח אמר, זה עשה אותי מספיק מרוצה :)
      גם אני לא אוהבת בשמים של זמרות ואין לי אף בושם כזה.
      האמת שגם הבושם הזה לא בשבילי, אבל אם למדונה יש ריח אז אני חייבת שיהיה לי אותו...LOL

      מחק
  14. רק עכשיו, התפנתי לקרוא.
    אז ככה.
    בהתחלה, אי שם בכיתה ה' כשמדונה הפציעה, היא נראתה לי כמו חיקוי מוצלח לסינדי לאופר, ואני החלטתי שלא לבחור.
    בדיוק כמו שלא בחרתי בין עופרה לירדנה ואהבתי את שתיהן, אהבה שונה. כך גם כאן.
    חיכיתי לראות אם יתפתח קרב דיוות.
    בינתיים סינדי לאופר עשתה פייד-אאוט, ומדונה פייד-אין בקריירות שלהן.
    האלבום שלה ווג והסרט האירוטי היו משהו בלתי נשכח בתהליך ההתבגרות שלי.

    בקשר ללוק, אז גבות כאלו, אני יכולה להשיג בקלות, אבל זה משהו, שלי אישית נראה לא טוב על הפנים שלי. כך שכמוהן אין מצב שאין אמסקר את גבותיי.

    לגבי המסקרה הקיפודית - דגמתי ולא הבנתי את הפואנטה. ממש לא עשתה לי את זה.

    שפתון אדום- יש לי שניים-שלושה בארסנל, והם לגמרי- דא!!

    הבושם- צריכה לנסות. מהבקבוק מאוד התרשמתי. מהלוגו פחות, יש לי קושי עם הצלב המתנוסס עליו, והוא נותן לבקבוק לוק חשמני משהו.

    תהני בהופעה.

    מילה לסיום: מגעיל אותי הפפאזי שמצלמים את הילדים שלה. אחרי הכל מדובר בקטינים, ובמשינת ישראל זה גם לא חוקי.

    השבמחק
    תשובות
    1. הסיפור הזה שלך מזכיר לי שכשקיילי מינוג הייתה בשיאה בעידן ג'ייסון דונבן, אז השוו בינה למדונה. וכבר אז אמרתי פחחח, בדיחה גרועה. במשך הזמן השוו אותו לעוד מגוון זמרות אחרות אבל זה לא היה זה.

      טוב ברור שלא נעשה משהו שלא יגרום לנו להיראות טוב. אבל טוב לדעת שיש לך גבות ורסטיליות ;)

      איזו גרסה של הקיפודית דגמת? בעצם האמת שזה לא משנה, אם לא אהבת את צורת ההנחה איתה אז זה פשוט לא.

      שפתון אדום לפחות אחד משובח זה מאסט שיהיה לנו, פשוט מאסט.

      מעניין מה תחשבי על הריח, אני לא התחברתי אליו, ציפיתי לניחוח אחר לגמרי. זו בדיוק המילה שחיפשתי - חשמני! מדויק ביותר.

      תודה, אני בטוח אהנה חבל"ז :)

      זה נראה לי כל כך טבעי הפפארצי שאני כבר לא שמה לב לזה. אני לא רואה מצב שילדים של מגה-סלב יהיו בארץ (או בכל מקום בעולם) ולא יצלמו אותם.

      מחק
    2. 1. קיילי מינוג היא ממש לא ליגה לעומת סינדי, לפחות המגה סטאר שהיא הייתה כשמדונה הפציעה.

      2. קיפוד - לא שלא אהבתי, לא ממש הבנתי את הפואנטה, נראה לי סתם גימיק.

      3. הבושם- מה כתוב בקומיניקט לגבי מרכיבי הריח?

      4. אחרי שפיספסתי את אלטון ג'ון (פעמיים) אבל ראיתי את טראביס ב- F1, על מדונה ויתרתי. נראה מה עוד מזמן לנו הקייץ חוץ מפלפלים חריפים.

      5. עם הספר מתגלה כעם הארץ ללא דרך ארץ. עצוב.

      מחק
    3. 1. בהתחלה של מדונה את צודקת, אבל בהמשך מינוג פרצה כמה פעמים ולאופר נעלמה לשני עשורים עד שחזרה עם השת"פ עם מאק ויוה גלאם...

      2. ברור שזה גימיק, אבל במקרה הזה גימיק מוצלח.

      3. את החלק היחיד שאני תמיד לוקחת מהקומוניקט לא קראת פה?...P:

      4. חחח, אני בטוחה שתסתדרי.

      5. אני לא מסכימה איתך בנקודה הזו, הפפאראצי זו תופעה עולמית, לא מקומית.

      מחק
    4. 2. שויין, שיהיה.

      3. באיזו שורה?

      4. אבל ראיתי את טראביס ב-F1 מבצעים את שיר החתונה שלי.

      5.נכון, גם הרגו נסיכה אחת יקרה. ובכל זאת רציתי שנהייה "אור לגויים".

      מחק
    5. 3. את רצינית?... זה כתוב בפוסף הפסקה על הבושם: "הבושם הוא תערובת בין היתר של פרחים, עצים, וניל, אמבר, קרמל, גרדניה, יסמין, שושן צחור, קרמבל, אמבר ומושק."

      4. כן פורמולה 1 זה מרגש, בטח אם יש את שיר החתונה שלך שם. אבל מה זה קשור?...LOL

      5. שרוטה...

      מחק
    6. 3. מצאתי.

      4. מתנחמת.

      5. אחותך.

      6. את לא אמורה להתחיל להתכונן?

      מחק
    7. 7. תמיד אני מגיעה ברגע האחרון...P:

      מחק
    8. 8. שלא תפסידי כלום...
      9. מה עם שנת היופי?

      מחק
    9. אני לא אפסיד, אל דאגה, גם ככה בהתחלה זה החימום ואני אגיע לשם עוד לפני זה.
      שנת יופי? היום???

      מחק
  15. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  16. בלי שום קשר להערצתי הגדולה למדונה כבר שנים, אתמול הרחתי את הבושם ומאד אהבתי. יש לו ניחוח מתקתק וסקסי שקצת מזכיר לי את "סילבר" מסדרת ה life threads של לה פריירי. בהקשר למחיר, כתבת שמחיר ההשקה שלו הוא 199 ש"ח ואני ראיתי אותו בסופר פארם במחיר הרגיל(417) בלי שצויין משהו על מחיר השקה, יש לך מושג היכן, או מתי ניתן לרכוש אותו במחיר ההשקה - 199?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני אגיד לך יותר מזה :)
      לפי מה שאני מבינה הוא עדיין במחיר השקה ומי שקונה אותו בסופר פארם מקבל תיק שחור ממותג שלה מתנה! אז גם אם אין מדבקה הכי טוב שתבדקי בקופה בכמה מעבירים אותו, זה אמור להיות מחיר ההשקה.

      (ואני הולכת בהקדם לבדוק את הסילבר!)

      מחק
    2. אנונימי3.6.2012, 1:33

      וואלה?! :))) רצה מחר לבדוק. כי באמת שלא ציינו כלום. ומחיר ההשקה הוא ל75 מ׳׳ל? כי יש גם בקבוק של 50. תודה על המידע ואחלה בלוג יש לך:))). ואם את מנסה את סילבר באותה הזדמנות נסי גם את מידנייט גם של לה פררי טיפונת כבד אבל מיוחד. אני אותה דנה, פשוט מופיעה כאנונימית כי כותבת מהאייפון.

      מחק
    3. כן :)
      גם עברתי שם הערב ובדקתי בשבילך ועדיין יש את מבצע ההשקה.
      ה-75 מ"ל עולה 199 ש"ח וה- 50 מ"ל עולה 149 ש"ח.
      התיק מתנה השחור הוא רק למי שקונה את ה- 75 מ"ל.
      תודה על ההמלצות שניהם יבדקו!

      מחק
    4. קניתי!!!! איזה כייף ויחד קיבלתי גם את התיק השיקי מאד. על הדרך הוספתי גם ליפסטיק בגוון קורל מהמם של לנקום - הם ב 40% הנחה עכשיו בסופר פארם.

      תודה לך על כל המידע
      דנה:)

      מחק
    5. בשמחה, איזה כיף לך, תתחדשי!

      מחק
  17. מאז שקראתי את זה, הראשן רד מרגיש לי הרבה יותר מלכותי ;)

    השבמחק
  18. אנונימי15.4.2014, 0:07

    Thanks for the auspicious writeup. It in fact was once a entertainmwnt accounbt it.

    Look advanced to more delivered agreeable from you!

    However, how could we kwep up a correspondence?


    my page: fresh healthy vending franchise complaints

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails