5 באפריל 2012

סוכריות של אביב



הצבעוניות הזו שפורצת לחיינו אחרי האפלוליות של החורף מרעננת במיוחד ומקפיצה את המצב רוח, ההרגשה וכמובן - המראה. כל קולקציות האביב מתהדרות בגוונים חמודים בהירים שקורצים לנו ומפתים אותנו להתחדש בהם. אנחנו לרוב שמחות לאמץ אותם גם אם אנחנו לא בדיוק מתחברות לכל המתקתקות הזו, זה פשוט מקסים מדי בשביל שלא יהיה לנו לפחות משהו אחד מכל החמידות הזו, אבל כבר חפרתי על זה מספיק בכתבה שלי "פיתויים אביביים" ב- Ynet ואתן מוזמנות להתעדכן. 
טרנד חזק באביב הוא מראה הסוכריות המתקתק (סרטון מקסים) ולכן החלטתי הפעם לבחור במוצרים צבעוניים מרהיבים במיוחד שרק מלהסתכל עליהם מרגישים אביב. הם נראים כמו סוכריות צבעוניות קסומות בחנות ממתקים והאמת שאלו באמת סוכריות, פשוט כאלו של הביוקר...

פלטת האביב של YSL: סוכריות בעיניים

על איב סן לורן אין צורך שאכביר במילים, כל מי שעוקבת אחרי הבלוג יודעת מה דעתי על המותג הפתייני הזה. העובדה שהם מוציאים קולקציות מפתות בזו אחר זו בטח לא מקלה בכלל על הגמילה הקשה שאני צריכה לעבור מהם, להיפך... כמו בקבוק וודקה לאלכוהוליסט או כרטיס אשראי לשופוהוליק, עדיף לא לחשוב על ההשלכות... כשבסיבוב שיגרתי בפארם נחת המבט שלי על הפלטה מס' 13 (מה נסגר עם הקטע שלהם לא לתת לפעמים שמות למוצרים כמו עם צמד הלקים) שיצאה בקולקציית האביב ההורסת Candy Face (סוכריות, או מה?...), דמיינתי שהיא שלי וחשבתי לעצמי למה מגיע לי כל הטוב הזה... כן, פנטזיות זה תמיד נחמד ולפעמים חלומות מתגשמים ומיד נחת אצלי הדבר המקסים הזה שגורם לי להתייחס לפלטה כמו שילדה מתייחסת לברבי שלה, כלומר ישר התאפרתי בכל הגוונים בו זמנית בשביל לראות מה יצא, אביב או פורים...
אז למרות שהצבעים נראים עזים בפלטה הם למעשה בהנחה על העור רכים ואביביים מאוד, פסטליים כאלה (תמונה ממחישה). הצלליות נוחות להנחה והפיגמנט צבעוני אבל לא אטום וצפוף כך שכל הגוונים למעשה מתקבלים בצורה המעודנת שלהם כשכל אחד נראה כמו סוכרייה: תכלת, צהבהב, ורדרד, סגלגל (שהוא אולי הכי מודגש) וירקרק מרכזי (ממש הצבע של העונה) עם הטבעת הלוגו עליו. הגוונים כולם שימריים ומעט מנצנצים בפועל, העמידות שלהם נהדרת והם אינם דוהים במשך היום (כמובן שרק מעל פריימר לעיניים). כן, איב סן לורן רצו פלטה לעונה ויצאה להם הפלטה הכי אביבית שיש (סרטון סקירה על הקולקציה ואיפור עם הפלטה). בגלל שהצבעים בהירים וחצי שקופים אפשר לשחק איתם בלי להרגיש צבעונית מדי ולהיראות רעננה ופרשית מתמיד. לכהות עור סביר שהפלטה פחות תתאים כי הגוונים פשוט ילכו לאיבוד. באופן מפתיע אולי, הפלטה הזו מתאימה לטעמי דווקא לחובבות האיפור הטבעי שיש להן הזדמנות להכניס מעט גוון צבעוני רך שקפקף שסביר שירגישו נוח איתו. במקרה שלי ברור שתמיד אשלב עם הפלטה הזו עיפרון עיניים צבעוני ומסקרה כי אם אביב אז שיהיה צבעוני ומקסים עד הסוף.

פודרה מאירה של ג'יבנשי לאביב: סוכריית לוליפופ מרהיבה

בג'יבנשי החליטו בקולקציית האביב המהממת שלהם Instant Bucolique ללכת על האבסטרקט (תמונות וסווטצ'ים). הרי למה להתאמץ להפריד בין חמשת גווני הסוכריות הללו אם אפשר לעשות סלט? וכך נולדה לה פודרה מאירה מרהיבה בשם Bucolic Blossoms (לבלוב כפרי) שנראית הכי כמו סוכרייה של הביוקר, כמו איזו סוכריית לוליפופ שאנחנו לא רוצות לשחרר ממנה את האחיזה. אז מי שלא מכירה את הפודרות של ג'יבנשי, מדובר על פודרות גם יפות גם רכות כמו חמאה גם מפנקות והכי חשוב - איכותיות. במקרה הזה מדובר על פודרה מאירה שמכילה פיגמנטים בוהקים בשלל צבעים ממש כמו פלטת הצלליות פה, היא רעננה, אנרגטית והרמונית שמעניקה לסקין שלנו מראה חיוני ובריא עם גימור טבעי קטיפתי כזה. היתה יכולה להשתלב נהדר גם בפוסט "קישוטי סקין".
זו פודרה שקופה מאירה שמתאימה לכל גווני העור, מה שנקרא - one size fits all וכמו שפעם אמרתי על "המידה האחידה", אולי הפודרה הזו מתאימה לכולנו, לא בטוח שכולנו מתאימות לה; המותג מתאר את הפודרה הזו כ"יצירה אקסקלוסיבית שמעניקה מראה של זוהר אביבי" ואני לא יכולתי לנסח את זה יותר טוב. אגב, היצירה של ג'יבנשי במסגרת הקולקציה האביבית לא מסתיימת בפודרה הזו אלא ממשיכה לצמד סמקים ופלטת צלליות שעדיף שתתעלמו מהם ככל הניתן אחרת הם יהפנטו אתכם. בכל מקרה, הפודרה הזו לא רק מרהיבה וכייפית לשימוש, גם האריזה המוכרת המרשימה שלה הפכה לאביבית במיוחד עם כתמי הצבע עליה. לפלטות של ג'יבנשי יש מן מגירת סתרים בתחתית בה מסתתרת מברשת לחידוש הפידור במהלך היום. לגמרי אחד המוצרים היותר מפנקים, פרקטים ואסתטיים להשתמש בהם בבית ומחוצה לו. הפודרה הזו מזכירה לי את פודרת המטאוריטים של גרלן (הכי סוכריות קופצות) רק שהיא מעט יותר בוהקת, אינה מנצנצת וגם נוחה לנשיאה שבלתי אפשרית במקרה של המטאוריטים. מבחינתי מוצר נפלא לשימוש יומיומי גם באביב וגם בכלל.

קולקציית האביב של צ'יינה גלייז: סוכריות ג'לי מקפיצות במיוחד!

חמשת הגוונים של הסוכריות מלווים אותנו גם בקולקציית Electropop של China Glaze כשכל לק נראה כמו סוכריית ג'לי מפתה. זה לא ממש מפתיע בהתחשב בעובדה שמדובר על קולקציית האביב המקפיצה והצבעונית ביותר מקולקציות הלקים לאביב שהיו מוצלחות מאוד השנה. צ'יינה גלייז שרק לאחרונה עשו עליה לארץ, הפגיזו עם קולקציה מאוד מוצלחת בעלת גוונים מדליקים שאני בטוחה שכל אחת תחמוד כמה מהם. זו קולקציה שנוצרה בהשראת זמרות פופ נועזות עם סטייטמנט ייחודי כמו למשל ליידי גאגא וגוון סטפני שנוכחותן מורגשת בשמות הלקים. ממש קולקציה צבעונית ששונה בצורה אקסטרימית מקולקציות החורף שרק היו איתנו עד לפני רגע.


Gothic Lolita – סגול ענבים בינוני עם שימר מעודן ורדרד ותת גוון כחול. שם מדליק לגוון סגול אהוד, מהסוג הפופולרי שכולן אוהבות. השימר אינו מורגש כמעט אך בהחלט תורם לברק. פורמולה נוחה למריחה אך מעט דביקה, שכבה ראשונה אטומה, שנייה לאחידות, ייבוש מהיר יחסית.

Dance Baby – ורוד בזוקה בוהק, פורמולה קרמית מעט טיפקסית, עבה ודביקה. שכבה ראשונה לאטימות, שכבה שנייה לאחידות. מן גוון ורוד דביק ומתקתק שחוזר על עצמו בכל מיני קולקציות, מזכיר לי את ה- Essie Lovie Dovieגרסה יותר בוהקת שלו זה ה- Color Club Peppermint Twist וגרסה מעט בהירה יותר שלו זה ה- OPI Pink Friday. כולם לא כוס התה שלי...

Sunshine Pop – צהוב שמש שימרי, לק יפהפה לחובבות הז'אנר ולאוהבות הצבע הצהוב כמוני. פורמולה דביקה מאוד אבל יחסית נוחה למריחה. שתי שכבות לאחידות ואטימות. מומלץ למרוח מהר כדי שלא ייווצרו סימני מריחה. ללא ספק שואב הרבה צומי מכל מי שרואה אותו. לא מפתיע שנבחר להיות לק היומולדת שלי השנה. לצערי ההנאה העילאית שהיתה לי איתו הסתיימה ברגע שהסרתי אותו וקלטתי עד כמה הפיגמנט שלו הצהיב לי את הציפורניים...

Gaga For Green – לק בגוון ירוק דשא רענן ובוהק עם תת גוון צהוב. פורמולה קרמית שנוטה לג'לית נוחה למריחה, שתי שכבות לאחידות ואטימות. אני הוספתי שכבה שלישית לאקסטרה אטימות והעמקת הגוון. גוון צעיר, מדליק, כייפי וייחודי. אחד האהובים עלי בקולקציה שהיה יכול להשתלב בצורה מושלמת גם בפוסט הירקרק לאביב.

Electric Beat – תכלת כהה עם תת גוון אפור, פורמולה נוחה למריחה בעלת פיגמנט עז וצפוף, שכבה ראשונה לאטימות שנייה לאחידות. גוון נקי ומרענן שעושה נעים בעיניים. אחד היותר אטרקטיביים בקולקציה לטעמי.

מקרונים צבעוניים: הסוכריות של העוגיות

אז אחרי כל הסוכריות שמעלות את הרמת הסוכר חשבתי שיבוא לנו משהו מתוק. אז אם כבר למה לא מקרונים צבעוניים מדליקים, שהם בעצם הסוכריות של העוגיות, שהפכו ללהיט גם בארץ בשנים האחרונות? האמת היא שאני לא ממש מחובבות העוגיות האלו אבל ללא ספק המראה המרהיב שלהן תמיד עושה לי חשק לביס. הייתי רוצה לומר שעוגיות המקרונים בתמונה (הכשרות לפסח אגב...) הגיעו לכאן הישר ממקדש הקינוחים Pierre Hermé (פייר ארמה) או Ladurée (לאדורי) בפריז, אבל לעמוד חצי שעה בתור שם זה לא מתאים לי, אפילו לא בשבילכן יקירותיי. יש לי דברים יותר מעניינים לעשות באביב גם אם אני לא באמת עושה אותם...

חג אביב שמח!


ID

5 Colour Harmony For Eyes
#13
גודל: 8.5 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 352 ש"ח

Le Prisme
Visage Bucolique
Unique Compact Powder - Spring Glow
Bucolic Blossoms #1
גודל: 11 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 350 ש"ח

Gothic Lolita, Dance Baby, Sunshine Pop, Gaga For Green, Electric Beat
גודל: 14 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 55 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי נשלחו אלי מהחברות


Print Page

54 תגובות:

  1. הפלטה של YSL מהממת אך לא פרקטית עבורי. הפודרה נראית כמו משהו מהאגדות~. הקולקציה משמ נחמדה אך באמת שלא מרגשת כל כך. אין שם צבע שעוד לא ראינו, מאוד לבישים.איך שראיתי את הצהוב זיהיתי אותו בתור לק היומהולדת שלך (: חג אביב שמח!!

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, צריך להתחבר לגוונים של הפלטה, לא מספיק שתהיה מהממת.
      הפודרה של ג'יבנשי בהחלט מהאגדות, לא רק זו האמת אלא כל הפודרות שלהם שמרגישות על העור כמו חלום.
      הקולקציה של צ'יינה מאוד שמחה ועליזה לטעמי. בדומה לבשמים, אין היום כמעט לקים שמחדשים יותר מדי ועדיין אנחנו מתחדשות כל הזמן ;)
      הלק הצהוב נהדר וגם לא היה לי אחד כמוהו לפני.
      חג שמח מותק :))

      מחק
    2. כן זה נכון, עדיין אני מוצאת את עצמי קונה לקים על בסיס שבועי...אני עדיין מנסה לסחוט את צבעי החורף עד תום ועדיין לא ממש עברתי לאווירת אביב, נראה שבשביל זעזוע של המערכת לא היה מזיק לי הצהוב(: אבל אסתפק במה שיש לי (למון פיז- היית מאמינה שעוד לא הספקתי למרוח אותו?) אף פעם לא ניסיתי פודרה של ג'ינשי, יש לי פלטה של צלליות מאוד נעימה אבל משום מה המותג הזה לא מספיק מושך אותי (מניחה שבגלל השיווק שלהם בארץ שהוא רגוע יחסית לשאר המותגים).

      מחק
    3. חחח, את מאלו שעוד לא שיחררו את החורף אה?...
      פוסט מעבר העונות כנראה יותר בשבילך עכשיו...LOL:
      http://danrasvault.blogspot.com/2012/03/blog-post_13.html
      הצ'יינה lemon fizz מהמם! הוא ממש בננה פסטלי רגוע כזה, נראה לי מספיק דרמטי למעבר מהחורף אז יאללה תשתמשי בו כבר, הוא ממש דורש יחס עכשיו באביב ;)
      מסכימה איתך שג'בנשי הרבה פחות מוחצנים ממותגים אחרים, הם גם לא נמצאים בכל מקום כמו מותגים אחרים. הקולקציות האחרונות שלהם נותנות לי את ההרגשה שהם ממש מנסים להצעיר את התדמית ה"כבדה" שהיתה להם. מותג שאני מאוד אוהבת, אני חושבת שהמוצר שלהם שקיבל הכי הרבה במה בשנים האחרונות היא המסקרה הקיפודית שלהם, נהדרת! (וגם אכתוב עליה בקרוב).

      מחק
    4. את מדברת על המסקרה שהראש שלה מעיין עיגול כזה? אויי היא משמ טובה...
      וכן אין ספק שאני עדיין בחילופי עונות, אבל הלמון פיז קורץ לי מאוד! הוא הבא בתור!

      מחק
    5. בדיוק, למסקרה קוראים Phenomen'Eyes והיא מעולה!
      אם הלק קורץ לך אז אין ברירה, ותפנקי אותנו תמונה בפייס איתו :)

      מחק
    6. קודם עליי להתפנק במניקור כהלכתו.(: והמסקרה בהחלט מפתיעה, המברשת נראית בהתחלה קצת מאיימת ולא ברורה אך אחרי שימוש אחד הבנתי מה כל כך פנומנלי בה

      מחק
    7. מניקור זה מאסט!
      מסכימה איתך שהמסקרה נראית קצת מסורבלת לשימוש אבל היא ממש לא כך, מאוד פשוטה ומהירה ומביאה לתוצאה של ריסים חבל"ז!

      מחק
  2. הייי עכשיו קלטתי שאני ראשונה!!!

    השבמחק
  3. לגמרי סוכריות! את רוב הדברים כאן הייתי שמה בתור קישוטים על שולחן האיפור/שידה. הפודרות האלה של ג'יבנשי עושות לי עיניים כל פעם מחדש (כל פעם יש להם איזה עיצוב אבסטרקטי אחר) אבל אני תמיד מוותרת. אולי בגלל שגם די קשה למצוא סטנדים של ג'יבנשי בארץ ככה שלא יוצא לי להתקל בהם יותר מידי. אבל עכשיו שיש לי אחד ממש על יד הבית.... ;-)
    על הלק סגול טרופית הזה רשום השם שלי!

    השבמחק
    תשובות
    1. אה וכמובן, איך שכחתי - חג שמח ופורח! :-)

      מחק
    2. כן, סוכריות עושות שמח תמיד :)
      חחח, יש לנו כבר יותר מדי קישוטים נראה לי...LOL
      הפודרות של ג'יבנשי נהדרות ואיכותיות, אני ממש נהנית מהן.
      מסכימה שהעובדה שהם לא נפוצים בארץ כמו מותגים אחרים מקשה מאוד, הם גם לא משתתפים במבצעי "החיסול" השונים. עדיין זה לא משהו שהייתי מוותרת עליו כל כך מהר, אני מאוד בררנית בפודרות, קשה לי עם מראה קמחי.
      לגמרי, הלק הסגול ענבים הזה הכי טרופית שיש!
      חג אביב שמח גם לך :))
      (ושיפרח רק במקומות הנכונים ולא על הסקין שלנו...LOL)

      מחק
  4. יאמייי הסוכריות האלה! איזה פוסט כיפי :-) נראה לי אפילו מיותר לציין שאהבתי את הכלללל
    הקולקציה הזאת של צ'יינה ממש חמודה בעיניי, הופעתי לגלות שהצהוב הוא שימרי, חשבתי שהוא ייראה יותר קרמי ו"שמשי", כל שאר הצבעים מקסימים וכיפיים בעיניי.

    חג שמח ו....מתוק :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה תולי, הכי כיף ושמח סוכריות :)
      צ'יינה גלייז הוציאו קולקציה ממש מקפיצה, צבעים מאוד שמחים וחיים.
      הצהוב שימרי, לא בצורה מוגזמת אבל עדיין שימרי, זה מה שעושה אותו לשונה מהצהובים האחרים.

      חג אביב שמח ומתקתק גם לך יקירה :)

      מחק
  5. שלום!
    Long time no see...
    לא יצא לי להגיב כבר הרבה זמן כי פחות רלוונטיים לי מוצרי high end האהובים עלייך כל כך אבל הפוסט הזה משך אותי בצורה יוצאת דופן, אני חושבת שהרקע הצבעוני והמוצרים הצבעוניים עשו את שלהם :).

    הפלטה של YSL נראית מקסימה אך לגמרי לא פרקטית (לפחות בשבילי).
    לעומת זאת, הפודרה הזאת היא פשוט drop dead gorgeous. לא הייתי מסרבת לאחת כזאת בתיק אם המחיר לא היה מרקיע שחקים כל כך ;)

    אעבור ללקים (סוף סוף משהו שאני כן יכולה להרשות לעצמי).
    הקולקציה נראית כיפית לגמרי אבל אם מסתכלים בנפרד על כל לק, אני לא חושבת שיש משהו שלא ראינו עד כה. הצהוב נורא מזכיר לי צבע של בלון מטאלי...

    נהניתי לקרוא, אני מקווה שבפוסטים הבאים אני אמצא גם כן מוצרים ברי השגה בשבילי שאוכל להגיב עליהם :)
    חג שמח,
    ליטל

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי ליטל, איפה את?....
      תשמעי, זה ממש לא משנה המוצרים, לכל פוסט יש נושא ואת תמיד מוזמנת לומר מה דעתך עליו ולתת המלצות משלך :)

      הפלטה של YSL בהחלט מקסימה אבל כמו תמיד צריך להתחבר לגוונים.
      הפודרה של ג'יבנשי מפילה באמת (חוץ מזה שהיא מהממת...!), אני כמובן ממליצה אם כבר אז תמיד לקנות רק במבצעים מוצרים כאלה.

      הקולקציה של צ'יינה בהחלט כיפית, חידושים אנחנו כמעט ולא רואות בתחום, זה די נדיר, הכל דומה למשהו שכבר ראינו. אבל זה לא מונע לאיתנו להתחדש ;)

      שמחה שנהנית ואני מאמינה שתמיד יהיה לך מה להגיב, המוצרים הם רק קישוט לרעיון של כל פוסט. אם למשל אני כותבת על פודרה מאירה אז מבחינתי זו העונה להשתמש בפודרה מסוג כזה ולא משנה בכלל של איזה מותג היא תהיה.

      חג פסח שמח יקירתי!

      מחק
  6. היי דנרה,

    פוסט חמוד ושמח:-) הלקים מהממים ברמה אחרת! והמקרונים בכלל הורסים…..איך את לא אוהבת את הטעם? כשהיינו בריברייה הצרפתית קנינו לנו חבילה "להביא לארץ" הרוב נאכלו בדרך…..שוקינג:-)

    חג שמח!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה טלי :)
      הלקים ממש מקפיצים וגם המקרונים מקפיצים...LOL
      כן, אני יודעת שכולם עפים על המקרונים, לא מתפלאת שחיסלתם אותם...חחח
      העניין הוא שבגדול אני גם ככה לא ממש אוהבת דברים מתוקים. ככה שמקרונים זה נחמד, מקסימום ביס מבחינתי ;)
      חג שמח!

      מחק
    2. לא אוהבת דברים מתוקים? אני יכולה לחיות על מתוק! וואי וואי….טוב כנראה את מאלה שאוהבים יותר מלוחים:-)

      מחק
    3. חחח, לגמרי מעדיפה מלוחים.
      ואל דאגה, כל הקלוריות שנחסכות אצלי על המתוק מכפילות עצמן עם הפחמימות...LOL

      מחק
  7. מיכאלה6.4.2012, 7:41

    היי דנרה!
    מקסימים הרקעים שאת בוחרת לצילום.... והמוצרים שאת בוחרת יאמי...
    הפודרה מסקרנת אותי אני צריכה לחפש ז'יוונשי באופן אקטיבי מאז שסגרו את המשביר בקניון רמת אביב.
    יש לי פודרת גרלן לנשיאה בתיק שהטקסטורה שלה מהממת וכלל לא מקמחת.
    מעניין מה הצבעוניות הזו תיתן.
    גם אני מייד חשבתי על המטאוריטים כשראיתי אותה.
    אני מאד אנסה להתעלם מהצלליות. נראה אם אצליח.
    אני קצת מאותגרת בתחום הלאקים- איפה מוכרים צ'יינה גלייז?
    תודה על פוסט מרענן ואביבי
    וחג שמח!

    השבמחק
    תשובות
    1. הי מיכאלה, תודה, זה בשביל לעשות לנו שמח בעיניים :)
      הפודרה של ג'יבנשי נהדרת, באמת אין את המותג בכל סניף אז צריך לאתר איפה יש, למשל במשביר בדיזינגוף סנטר.
      כמו שכתבתי היא מאוד מזכירה את פודרת המטאוריטים ואם אהבת אותה אז אין לי סםק שתאהבי את זו.
      עזבי את הצלליותשל YSL, תתעלמי...LOL
      צ'יינה גלייז מוכרים במכוני יופי, מספרות, בתי מרקחת פרטיים. יש להם מבחר מדהים!
      תודה רבה, שמחה שאהבת את הפוסט,
      חג אביב שמח :)

      מחק
  8. פוסט מהמם! אני בהחלט אלך לבדוק את הפודריה.תודה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מינרלית, שמחה שאהבת את הפוסט!
      הפודרה גם איכותית וגם מהממת :)

      מחק
  9. אביב זה כיף- בנתיים המזג אוויר מושלם, רק שהשרב והאובך יתעלמו מאיתנו השנה והכל יהיה מושלם.
    אני מאוד אוהבת את הציבעוניות הזו, שמעלה את המצב רוח בשניות.
    הפודרה נראית ממש כמו סוכריה ענקית, עושה חשק עצום למתוק.
    ואז מגיעים המקרונים הללו, ואני הולכת לחפש אוכל במטבח:O

    השבמחק
    תשובות
    1. פיצ'ה, לגמרי מזג אוויר מושלם, הלוואי וזה היה ככה כל השנה :)
      גם אני מתה על הצבעוניות הזו, מאוד מקפיצה את ההרגשה והאווירה.
      אח, איזו פודרה זו, באמת מוצר איכותי שממש פינוק להשתמש בו.
      חחח, מצחיקה! המקרונים ממש מפתים אותי ואני בכלל לא מתה עליהם...LOL
      חג שמח מותק!

      מחק
  10. אני לא במצב רוח עכשיו באמת לכתוב (תסתכלי על הסטאטוס האחרון שלי), רק שלמטאוריסטיס יש גירסת ווייאז' שלא מביאים לארץ.

    השבמחק
    תשובות
    1. ממש עצוב ואני מקווה שהמצב ישתפר במהרה :(

      מחק
    2. אז מאחר והמצב משתפר, ובכל זאת פסח, שרבי אפילו והמצב בשיפור, וקצת נרגעתי.
      קראתי שוב, הפעם גם נהניתי מהקריאה, כמו תרפייה טובה, במיוחד שמהלחץ הצוואר והשכמות שלי במצב קישיון.

      ולעניניינו:

      YSL- אחרי שהגברת מעכה לי ליפסטיק אחד שלהם (ואחד של אסתי לאודר, בשביל האיזון) אני מסה לא לחשוב על הלוגו שלהם בכלל.

      נקסט

      ז'יבנשי - מאוד מזכיר את הפךטות האימפרסיוניסטיות של קלארינס- תמיד יפה שילוב של צבעים. וכמו שכתבתי לעיל, למטאוריס הציבעוניף יש גיסת וויאז' דחוסה שלא מביאים לארץ. כרגע גם לא מצאתי מאיפה אפשר להזמין (התחלתי בקטנה- סיפור ארוך)

      לקים - יש לי צבעי סוכרייה אחרים של חברות אחרות, ללא ספק אביבי ונעים. כמו הפרסומת של עונות. גם מאוד סבנטיז (לייק!)

      ואגב, התפתיתי לקנות ג'ייד, כי היה 1+1 הפורמולה שלהם נהיית מיימית ובלתי יציבה בעליל זוועה.
      ולגבי הטופ סווייד של אסי- זה מה שיש עכשיו בס"פ?

      מחק
    3. שמחה לשמוע נטע :)
      תודה, זה באמת פוסט קצר יחסית שלי, צבעוני לאביב...

      חחח, אם היה קורה לי דבר כזה עם YSL היה נמעך לי הלב...LOL

      הפודרה של ג'יבנשי הורסת ובהחלט מזכירה מאוד את המטאוריטס של גרלן. פעם הביאו לארץ את הדחוסה שיש לה גם ריפיל והפסיקו עם זה, נראה לי כי המחיר הרקיע שחקים...

      העיקר שיש לנו גווני לקים כאלו, לא ממש משנה של מי וזה הזמן לנצל אותם.
      מסכימה איתך שהפרסומת צבעונית מדליקה, אבל זו לא הפרסומת של מתאים לי ML?...

      לא נורא, לפחות פיתוי שסביר שלא עלה יותר מדי, עלה רק בעוגמת נפש ;)
      ראיתי בדוכן של Essie בסניף של הסופר פארם את הטופ מאט שלהם. הוא אותו הדבר פשוט האריזות השתנו לגמרי.

      מחק
    4. כן נמעך לי הלב, ואז קיבלתי פרופורצייה, למרות שמגוון השפתונים שלי הצטמצם פלאים- אלו היו שני צבעים דומיננטים.
      למרות שזה גורם לי להשתמש ולגלות מחדש את האחרים, יש אאוטפיטים שהם פשוט חסרים לי- עיניין של זמן וירכשו מחדש.

      הדחוסה עלתה א נורא, בזמנו, והריפיל שלה היה ממש זול, יחסית.
      כמובן שאני כרגע צריכה רק את הריפיל.
      אגב, למטאוריטיס הכדוריות ידוע לך אם יש לקנות רק ריפיל של כדוריות?

      כן הג'ייד המכה... אני מנסה להחזיר אותם, כי זה עבודה בעיניים למכור אותם. מקסימום יש ילדות שיקבלו אותם במתנה- לא הבת שלי.

      לגבי הטופ מאט- עוד נתבשל עליו, כי מאט יותר סתווי (לטעמי) מאשר קייצי.
      ואגב, כבר "החלפתי" ארון- איזו התרגשות לגלות בגדים ישנים מחדש.

      מחק
    5. בפרופורציה ברור שהדברים נראים אחרת, אבל התגובה והתחושה אותו הדבר...
      אין מנוס מלנצל את הדברים האחרים שלנו יותר במקרה הזה. לקנות תמיד אפשר.

      לדחוסה אולי את יכולה למצוא ריפיל בסטרוברי או בחנויות מקוונות אחרות.
      לא שמעתי על ריפיל לכדוריות, לא חושבת שיש כזה דבר כי כל כמה זמן הם משנים אותן.

      נראה לי שלא יקבלו את הלקים בחזרה, זו מדיניות לא להחליף לקים גם לא אם הם חדשים. אבל במקרה שלך לא אתפלא על כלום...LOL

      מסכימה שלק מאט זה פחות קייצי בגלל זה כתבתי עליו בפוסט בחורף.
      כיף לך, גם אני צריכה לרענן את הארון שלי בהקדם!!!

      מחק
    6. בגדים שאת "משחררת" נא להעביר אליי בהקדם לתרומות לנשים (עובדות קשה ולא מחזיקות ראש מעל המים) שממש זקוקות לזה. אפילו ממלתחת החורף.

      מחק
    7. אל דאגה, פעמיים בשנה אני תורמת בגדים ונעליים :)

      מחק
  11. יקירה, אצלך זה תמיד מהביוקר, אבל בהחלט נותן השראה וכיוון :)

    אם לדבר על YSL, אז הקנקן בהא הידיעה כבר עוצר נשימה, האריזה המוזהבת עם הלוגו המוטבע, מהממת!
    בזמנו הייתה ללנקום פלטה בגוונים דומים. באותו אביב/קיץ היה לי קל מאוד לקנות לחברותי מתנה.

    עם ג'יונושי אין לי חיבור עדיין, ללא סיבה, מלבד אולי המקובעות שלי כלפי השילוש הקדוש "דיור, שאנל ולנקום" עם קריצה לא קטנה לגרלן ואסתי. יש לי הרושם שאנסה לעצום עיניים בעוברי ליד הקאונטר של ג'יוונשי שמא יתחיל רומן

    אלקטרו פופ, צ'יינה גלייז בארץ זו עליה מבורכת אין ספק, חמדתי כמה מהם על הנייר. בסווצ' הבקבוק הסגול והורוד נראים פסטליים ואילו על הגלגל חזקים ובוהקים יותר. מאכזב למדי כי פחות אהבתי, אבל בטוחני שכאשר אעמוד מול כל הקולקציה, אמצא כבר מה לקחת איתי הביתה, סוכריות או לא?

    אחרון חביב מקרונים - אם יצא לך להדרים קצת בירושלים ולהגיע למרכז המסחרי בקריית יובל, יש שם קונדיטוריה יחודית "פרש". המקרונים בשוקולד לבן שלהם, מתחרים ואף עולים על כל מקרון שאכלתי אי פעם בארץ או בחו"ל. אני אוהבת רק מקרון בטעם וניל או קפה. דווקא הצבעוניים, כל כמה שהם יפים,לא ממש טעימים לי.

    שיהיה לך אביב נפלא ושמח, מלא ביופי צבעוני וסוכריות, אכילות ו/או איפוריות מה שתרצי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אפרת, יש בזה משהו, אבל המטרה היא בהחלט לתת רעיון וכיוון וממש לא בקטע של לקנות את המוצרים האלו דווקא. בסופו של דבר יש מגוון מוצרים בשוק שיכולים להביא לתוצאה דומה.

      העובדה שהמותג ג'יבנשי פחות נפוץ בארץ בהחלט שמה אותו במקום מרוחק ופחות נגיש בתודעה. אין לי ספק שאם מישהי תדע להעריך את המוצרים שלהם זו את.

      הקולקציה של צ'יינה נהדרת, לא הבנתי מה את מעדיפה, את הגלגל או הסווטצ'ים, אבל אני חושבת שהגוונים בגלגל יותר ממחישים. הכי סוכריות שיש, אין לי ספק שכל אחת יכולה להתחבר בקולקציה למשהו.

      תודה על ההמלצה למקרונים, נשמע מבטיח! קרית יובל זה רחוק אבל תמיד טוב לשמור המלצות למקרה הצורך.

      חג אביב שמח וצבעוני גם לך :)

      מחק
  12. איזו סקירה מעניינת והצבעים כל כך אביביים.
    הפודרה של ג'יבנשי נראית מפתה ביותר!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, שמחה שאהבת!
      הפודרה הזו לגמרי מפתה אבל גם מעולה :)

      מחק
  13. הגוונים מדהימים!!

    השבמחק
  14. אכן סוכריות וחגיגה אמיתית לעין.
    ג'יבנשי היה ה-מותג שלי הרבה מאוד זמן. הייתי משתמשת באופן קבוע במייקאפים שלהם, בסמקים, צלליות וגלוסים.
    עם הזמן קצת נטשתי אותם לטובת מוצרים ומותגים אחרים אבל הפודרה שהראית גרמה לי קצת להתגעגע... :-)
    הלקים נראים חגיגה אמיתית. ראיתי כמה תמונות שלהם שהדגמת בפייסבוק ואהבתי במיוחד את הירוק.
    היה כיף לקרוא כמו תמיד
    חג אביב שמח!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, רמת הסוכר עולה פה :)
      וואלה? ג'יבנשי זה מותג מדהים ולמרות שתמיד כיף לשלב כל מיני מותגים אחרים, נחמד שיש לנו גם את המוצרים המוכרים שלנו.
      הלקים מאוד צבעוניים ומקפיצים, ממש באים לי טוב עכשיו. הירוק הורס, הוא המועדף עלי.
      תודה רבה וחג שמח :)

      מחק
  15. Wonderful colour!!! i love China Glaze, YSL and Guerlain!

    השבמחק
  16. איזה פוסט צבעוני וכייפי!!!

    תגידי - הפודרה מבריקה או בגימור דומה לפנינים של גרלן?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה קורינוש :))

      הפודרה ממש לא מבריקה. הגימור עצמו דומה, פשוט הג'יבנשי מעט יותר בוהקת/מוארת ואין לה את הנצנוצים האלו שיש למטאוריטים. אבל בסה"כ כמו שכתבתי הן מאוד דומות.

      מחק
  17. קניתי את הפודרה! יש!
    (פתאום אני חושבת שאני צריכה לפתוח אלבום בפייסבוק תחת הכותרת "באשמת דנרה". LOL!)

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו, תתחדשי, איזה כיף לך!
      הפודרה הזו הורסת או שהיא הורסת?....

      (וגברת, זה שהרמת פוסט אחד לפני חודשיים, ועוד תחת הכותרת המבטיחה "כניסה נוצצת", לא נחשב לבלוג! פיתחת אצלי ציפיות, לא יפה ככה...)

      מחק
    2. הורסת את הבריאות. מתה שיגיע מחר כבר :)

      (את צודקת. יש לי מאות תמונות מטמטמות וסווצ'ים מהממים [כמובן:P], ואני לא מצליחה להביא את עצמי לסדר את זה בפוסט. )

      מחק
    3. חחח, מתה להשתמש בה כבר, אה? גם אני ככה....

      (כן כן. אני עם אפס ציפיות. מקסימום אופתע!)

      מחק
  18. check out the post right here more tips here investigate this site bags replica gucci Visit This Link click to read more

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails