19 במאי 2012

קלילות מעודנת



מראה רענן עם איפור קליל ומעודן מרגיש נפלא באביב. עוברים למרקמים דקים יותר שלא מתפוגגים בלחות הקיצית ולגוונים בהירים, טבעיים, פסטלים, שקופים, שמחמיאים לסקין שנפרד מהחיוורון החורפי ומתחיל לקבל אור וחיוניות מהשמש המפנקת רגע לפני שהיא ממיסה אותנו. זו גם עונה נהדרת להשתמש במוצרי ההארה שלנו, במיוחד בטושים המאירים כמו ה- Touche Eclat של איב סן לורן וה- Teint Miracle של לנקום, שצמודים אלינו בתיק האיפור לחידוש במהלך היום.
איפור כזה גם מתאים למי שאוהבת להתאפר מהר, בקלילות, מי שאוהבת מראה נקי וטבעי עם קצת צבע שעושה שמח. התחושה היא שכמו שהאאוטפיטס שלנו הופכים להיות קלילים יותר ויותר כך גם הטיפוח והאיפור. באופן טבעי השכבות יורדות, הדרמטיות נרגעת והכל נינוח יותר, מותאם לאווירה הנעימה ולמזג האוויר הנוח. לגמרי אנרגיות טובות משעות אור היום הארוכות.

בסיס קליל של קליניק: חביב אך לא מיוחד

אם יש עונה שבה עולה קרנו של הבסיס הקליל Tinted Moisturizer (לחות עם גוון, דמי מייק אפ) הרי שזה באביב. העור קורן לאחר החורף "החשוך" ואנחנו לא תמיד רוצות לכסות אותו לגמרי כך שמה שנשאר לנו זה בעיקר לאחד את הגוון שלו ובסיס קליל מאפשר לנו לעשות את זה בצורה האידיאלית. האמת שרציתי לכתוב על המוצר המעולה של Laura Mercier אבל אז היו מי שאומרות ששוב אני כותבת על מה שאי אפשר להשיג בארץ. אז בחרתי במוצר שיש בארץ ושיש לי הרבה מה לומר עליו...
הדמי מייק אפ Moisture Surge של קליניק הושק בארה"ב בתזמון מדויק באביב שעבר אבל בארץ הוא הושק בנובמבר האחרון, תחילת החורף, לא בדיוק הזמן המתבקש להשקת מוצר בקטגוריה, לא מזיק לא מועיל. האמת שכבר לא הופתעתי, הרי זו לא הפעם הראשונה ולא השנייה שהמותג משיק בארץ בתזמונים לא ממש מתבקשים. אז במקרה הזה לא מדובר על תזמון "מזיק" בשימוש, אבל מספיק להיזכר כשהושק סרום ההבהרה Clinical Dark Spot Corrector מסדרת ה- Even Better ביולי, שיא הקיץ וכבר התייחסתי לזה פה. היינו מצפים ממותג כמו קליניק לא לעודד טיפולי הבהרה בקיץ שידוע שמומלצים רק בעונה הקרה, אבל כנראה ששיקולים "אחרים" עמדו לנגד עיניהם. האמת שהרושם שלי באופן כללי שזה מותג שלא ממש משקיע מאמצים בשוק הישראלי, לא מביא את כל הקולקציות, את כל החידושים, וגם מוצרים מוצלחים ומהוללים כמו לדוגמה האייליינר ג'ל המשובח בחרו שלא להביא לארץ. ברור לי שלכל מותג יש שיקולי כדאיות של שילוב של מוצר כזה במגוון המקומי אבל מה קליניק יודעים שאיב סן לורן לא ידעו כשבחרו להשיק את האייליינרים ג'ל המעולים שלהם? אפילו עד שכבר עשו שת"פ מבטיח החודש עם גלוסיבוקס (GlossyBox, שכתבתי עליהם כאן) ומיתגו את הקרטון של קופסת מאי, התוצאה היתה מאכזבת ואני לא מתכוונת למוצרים. כלומר, הם פיתחו ציפיות שיש משהו מיוחד אבל זו למעשה קופסת גלוסיבוקס רגילה ולא קופסה שכולה או רובה קליניק, ממש לא, בסה"כ קטע פרסומי. 
האמת שגם הנראות של קליניק לא ממש מרשימה גם יחסית למותגים פחות יוקרתיים מהם ואיכשהו לא ממש עושה חשק להתעכב ליד הדוכן שלהם. כך שבתור חובבת מוצרי יוקרה אני בוודאות יכולה לומר שאני מתעכבת הרבה יותר ליד מותגים עממיים מוצלחים כמו רבלון ולוריאל מאשר קליניק. על התמחור המקומי אין בכלל מה לדבר ומספיק להזכיר למשל את התמחור של תחליב הלחות הפופולרי DDML/DDMG שמחירו בארץ פי שלוש ממחירו בארה"ב... כן, המוצרים הקבועים שלי של המותג שזה בעיקר מי הפנים וקרם ההגנה נראים די בודדים במערכה ולא נראה לי שאתפתה ממש להכניס מוצרים חדשים של המותג לשימוש קבוע. משהו שם פשוט לא עובד ולא מושך ואני מאוד מקווה שזה ישתנה כי זה מותג מוצלח ואם לא אז לא נורא. יש מספיק מבחר בשוק של מותגים אחרים שעושים מאמץ להתחבב עלינו.
ולעניינינו, האביב הגיע וזה הזמן המתאים לתת במה ולהתייחס ל- Moisture Surge, שלי בגוון מס' 3. מדובר על בסיס נעים וקליל (דמי מייק אפ) שיתאים לטעמי כמעט לכל סוגי העור חוץ מלעור שמן שפשוט לא ממש יצליח להיתפס עליו לאורך זמן. הוא לא דליל מאוד וגם לא סמיך מאוד, קרמי שנוח למריחה. כצפוי ממוצר בקטגוריה הוא בעל כיסוי קל פלוס, שקפקף. כך שמן הסתם יתאים במיוחד למי שלא מחפשת כיסוי גבוה אבל רוצה איחוד של גוון העור. יחסית למוצרים אחרים בקטגוריה הוא קצת פחות לחותי ועם מעט יותר כיסוי. הוא בעל 15SPF ונטול בושם דבר שאני מברכת עליו במוצרים, אבל הריח הסינתטי שלו מפריע לי קצת. לשמחתי אחרי ההנחה לא מריחים כלום אז לא ממש נורא. העמידות שלו לא גבוהה במיוחד זה לא מוצר שישרוד יום שלם. הגימור שלו מבריק, אך פודרה קלילה כמו ה- Oil Control (אנטי שיין) של OFRA תפתור את הבעיה ברגע. וכמו תמיד לא נתעלם מהעיצוב. האריזה פרקטית מאוד לשימוש ונשיאה אך משמימה כמו מרבית המוצרים של המותג, לא בדיוק עיצובים מפתים ומפנקים בשימוש כמו של איב סן לורן או גרלן. נראים יותר כמו משהו רפואי כזה, העיצוב של קליניק בעולם האיפור זה ממש כמו עיצוב המוצרים הדרמו-קוסמטיים בעולם טיפוח. בשורה התחתונה, מוצר חביב לשימוש, אבל אין לו איזשהו מאפיין חזק שגורם לתעדוף שלו, לא מצטיין בשום דבר במיוחד לעומת מוצרים אחרים בקטגוריה, לא בביצוע ולא בעיצוב, Nice to Have סטייל, לא יותר מזה.

שפתונים לחותיים חצי שקופים של לוריאל: מוצלחים ומשתלמים

מגמת הקלילות מקבלת ביטוי כמובן גם בשפתיים. במקום שפתונים בעלי כיסוי מלא ועמידות גבוהה, שפתונים לחותיים חצי שקופים, עם גוונים רכים וזורמים. האמת שלא מעט פעמים כתבתי פה עד כמה אני לא ממש מתחברת לשפתונים כאלו ולכן סדרות כמו ה- Rouge coco shine של שאנל או ה- Rouge Automatique של גרלן לא ממש מדברות אלי, המחיר פשוט לא שווה את הביצוע, הרי כמעט כל באלם צבעוני לשפתיים מביא לתוצאה דומה, אם לא יותר טובה מבחינת פיגמנט...
בניגוד לקליניק עם התזמונים הלא מתוכננים שלהם שהזכרתי פה למעלה, בלוריאל השיקו ממש לאחרונה ובדיוק בזמן לאביב סדרה חדשה בשם Rouge Caresse ואני חושבת שהיא גם מוצלחת וגם משתלמת. השפתונים לחותיים, נוחים למריחה, שקפקפים עם פיגמנט צבע מעודן ומחמיא. הם מוגדרים כשפתונים ולא כבאלמים שאמורים לטפל או ללחלח את השפתיים אבל בכל מקרה הם מרגישים נעים מאוד. מתוך עשרת הגוונים הכי אהבתי את הקורלי אפרסקי 301 Dating Coral והוורוד סוכרייה 04 Rose Mademoiselle (סווטצ'ים כאן וכאן). שניהם פסטלים כאלו עם גוון שנראה על השפתיים אבל טבעיים מאוד, וגימור מבריק יחסית שמשתלבים נפלא באיפור האביבי שלי. כצפוי העמידות לא גבוהה בכלל מה שמאפיין שפתונים לחותיים, זה מסוג השפתונים שצריך לחדש כל הזמן.
אהבתי את העיצוב השקוף המרובע של השפתונים פחות אהבתי את העובדה שסגירת המכסה חייבת להיות מותאמת בצד אחד לפי העיצוב. לשפתונים עצמם מבנה עגול כזה ולא עם ראש מחודד כמקובל, ממש מזכיר את הסדרות הלחותיות של כריסטיאן דיור ושיסיידו למשל. אבל קשה שלא לתהות מה נסגר עם לוריאל והמדבקות. כמו עם סדרת השפתונים Color Riche היה עדיף אם היו שמים את המדבקות על הניילון של האריזה ולא על השפתון עצמו מה שמעניק מראה זול יחסית למוצר מוצלח וחבל. אם מותגי היוקרה נמנעים מזה גם המותגים העממיים יכולים. ומשהו על המחיר. אני רכשתי את השפתונים האלו במבצע שהיה בסופר פארם, גם 1+1 וגם עוד 15% הנחה למחזיקי Life Style. המשמעות היא שבמקום ששפתון יעלה לי 95 ש"ח הוא עלה לי 40 ש"ח. מחיר סביר לכל הדעות ויש לעיתים מבצעים עוד יותר טובים מזה. אבל העובדה שמותגים עממיים זולים ונגישים יותר ממותגי יוקרה לא צריכה לגרום לנו לרוץ לקניות בכל פעם שיש מבצע. עדיף שנקבל החלטה במה אנחנו רוצות להתחדש וכשיש מבצע שווה, ויש כל הזמן כאלו, לרכוש מה שרצינו מראש ולא להתפתות למוצרים זולים שיהיו חסרי שימוש בפועל. זה בדיוק מה שקרה פה, רציתי את השפתונים ובהזדמנות הראשונה שהיתה רכשתי אותם - ורק אותם. מאוד מרוצה.

הלקים של Essie: מקוטור לפארם
(כן, מעכשיו הם נראים כך)

אם גוונים קלילים של אביב אז כמובן שהלקים משתלטים פה על הלוק והאווירה. בחרתי הפעם את שלשת הגוונים הפסטליים מקולקציית האביב של Essie ולפני שאדבר עליהם קצת רקע על השינויים שהתרחשו במותג לאחרונה. לפני כשנתיים קונצרן לוריאל העולמי רכש את המותג ובחודש האחרון גם בארץ יישרו קו עם חו"ל והמותג החל להימכר באופן בלעדי מבין הרשתות בסופר פארם ולא רק במכונים המקצועיים. אני מודה שהמעבר הזה לא היה קל למכורת Essie כמוני, קל לראות את זה בחשיפה המרובה שהמותג קיבל פה ובמיוחד ביומולדת שנה לבלוג. כן, אם פעם היה מדובר על מותג פרימיום מקצועי נחשק, סלקטיבי ויוקרתי עבורנו, הרי שהמעבר שלו לפארם הפכה אותו זמין ונגיש לכל אחת "מהרחוב", ועד כמה שהסטנד מעוצב, מרשים ומפתה התחושה היא שהייחודיות שלנו, המכורות, נפגעה. כן, זה משהו שאנחנו צריכות לחיות איתו ולהתרגל אליו.
אחרי עניין התחושות והרגשות נעבור לעובדות. הלקים שנמכרים בפארם נראים במבט ראשון כמו הלקים המקצועיים שנמכרים במכונים, אבל שהמראה לא יטעה אתכן, מדובר על לקים שונים לגמרי, לטוב ולרע. הדבר הבולט הראשון מבחינה חזותית זו העובדה שיש מדבקה ענקית על הידית, עם השם ועם מספור חדש, במקום  מדבקה בתחתית הבקבוק, הכי מוזיל את המראה ממש כמו שכתבתי בעבר וגם פה על השפתונים של לוריאל. חבל, זה הסממן שהכי נותן תחושה של מעבר מקוטור לפארם. גם הגודל של הלקים הוקטן מ- 15 מ"ל ל- 13.5 מ"ל, למה בעצם? אין לי מושג. המחיר ירד אבל עדיין לא זול: 50 ש"ח במקום 65 ש"ח. המברשת של הלקים השתנתה באופן מהותי: מברשת ענקית ושטוחה לעומת הדקה המדויקת הקודמת, חבל שהיא לא מעט מחודדת בקצה לפחות, לקח לי קצת זמן להתרגל אליה. גם מבחינת הפורמולה מדובר על משהו אחר לחלוטין כך שמי שלא אהבה את הפורמולה הקודמת אולי תעדיף את הנוכחית ולהיפך. בכל מקרה הבעיה המרכזית היא שהפורמולה החדשה לא חיה טוב עם כל לק בסיס כי השילוב של שניהם לפעמים יוצר בועות בלק שזה משהו בלתי מתקבל על הדעת, אני עדיין מחפשת אחרי השילוב האולטימטיבי. אגב, הלקים כבר לא מיוצרים בארה"ב (בדומה ל: OPI, China Glaze, ORLY, Color Club וכו') אלא בצרפת (כמו Nfu.Oh). כששאלתי את המותג האם אני מדמיינת שיש פה שוני מהותי בין הלקים הקודמים לנוכחיים הסבירו לי שבהתאם למדיניות העולמית, הלקים שנמכרים במכונים יישארו כמו הקודמים ואלו שנמכרים בפארם הותאמו לנוחות השימוש ביתי ולכן המברשת יותר עבה והפורמולה יותר סמיכה. אז כן, ללק החדש שלטעמי לא מזכיר בכלום את הלק הקודם יצטרכו מכורות Essie כמוני להסתגל עם הזמן. או שלא. חבלי לידה לא פשוטים. אני בטוח לא אוותר כל כך מהר על המותג האהוב עלי.
אז את הכניסה המרשימה לפארם עשו Essie עם השקת קולקציית האביב Navigate Her / A Spring To Invest In ומתוך ששה לקים בקולקציה ישנם שלשה פסטלים רכים אביביים שמשתלבים נפלא בלוק האביבי הקליל והמעודן של הפוסט.

Navigate Her הינו ירקרק פיסטוק עם תת גוון צהוב. פורמולה עם פיגמנט עשיר, שתי שכבות לאחידות ואטימות. גוון מדליק, מרענן וייחודי. אם לאמץ רק לק אחד מקולקציית האביב זה בטוח הלק הזה.

A Crewed Interest הינו אפרסקי בהיר ומעט בוהק. פורמולה נוחה למריחה, שתי שכבות לאחידות ואטימות. לק שהפתיע אותי מאוד, עד שניסיתי אותו חשבתי לעצמי שזה הגוון הכי משמים, טבעי ומיותר בקולקציה. טעיתי. נראה בבקבוק סתמי ועל הציפורניים מדהים. מדובר על גוון מרענן גם אם לא ייחודי, סוג של אלגנטי-צעיר, מאוד נשי.

To Buy Or Not To Buy הינו סגול לבנדר בהיר וחיוור עם מיקרו שימר ורוד וכחול שנראה בבקבוק אבל בפועל כמעט בלתי נראה, על הציפורניים נראה קרמי כמו שני הלקים הקודמים. שתי שכבות לאחידות ואטימות. שכבה שלישית לאקסטרה אטימות וחידוד הגוון. ייבוש מהיר יותר יחסית משני הקרמים האחרים, אבל בגלל השימר ההסרה פחות נוחה מהם. עוד גוון פסטלי שגרתי לאוסף. מה שלא שגרתי בלק הזה הוא השם המדליק שקיבל ומתאים לכל מוצר בעצם "לקנות או לא לקנות" - ההתלבטות שלנו לפני כל רכישה שהיא...

הבושם של ברברי: מעיר ומקפיץ

לסיום בחרתי שני בשמים קלילים גם מבחינת הניחוח וגם מבחינת מחירי ההשקה שלהם, שישלימו את האווירה, האחד חמצמץ והשני מתקתק. כל אחת ומה שהיא מעדיפה.

הגרסה הקיצית החדשה לבושם Burberry Brit הינה פרשית חמצמצה, מאוד תוססת. ניחוח מאוד מרענן ומקפיץ על רקע אינסוף הבשמים המתקתקים שמושקים. הוא מורכב בין היתר מתה ירוק, ליים, שקד ירוק, אגס, שקד מסוכר, אדמונית, מושק לבן, אמבר ועץ מהגוני. קל לי מאוד להתחבר לניחוח הזה, הוא ממש מעיר אותי בכל פעם מחדש וכל מי שמריח אותו מתעניין במה התבשמתי. הבושם מגיע בבקבוק זכוכית מלבני בגוון פודרתי שמעוטר כולו בעיצוב המשבצות הקלאסי של המותג. השם של הבושם אינו מופיע כלל על הבקבוק, אולי כי במבט אחד עליו ברור לאיזה מותג הבושם שייך. בושם יומיומי כייפי וממריץ, לערבים החמימים אעדיף את ה- Burberry Body הסקסי הנדיר.

הבושם של פרגאמו: צעיר ונעים

לחובבות הניחוחות המתקתקים מעודנים יתאים הבושם Signorina של Salvatore Ferragamo. במותג  בחרו שם איטלקי ונראה שכיוונו לצעיר ואופנתי, להרגיש אישה איטלקייה קלילה וזורמת. הוא מורכב בין היתר מדומדמנית, פלפל, ירקות ירוקים, יסמין, אדמונית, פנקוטה, מושק ופטצ'ולי. העיצוב מאוד נסיכותי צעיר כזה, בקבוק מרובע עם שני סרטים ורודים כמו של מתנה ופקק עגול בזהב-ורוד. עיצוב "חמוד ומתוק" כזה. הניחוח קליל שמתאים לעונה, לא מתוק דביק ומעיק אלא נעים ומרגיע, מהסוג הפופולרי יומיומי. ניחוח לנשים צעירות או לבעלות אופי שקט ולא המוני. הכי בושם נשי עגול ורגוע של ללכת על בטוח שישלים בצורה מוצלחת את הלוק האביבי המעודן שלנו.


ID

Moisture Surge
Tinted Moisturizer SPF 15
גודל: 30 מ"ל
ייצור: בלגיה
מחיר: 199 ש"ח

Rouge Caresse
גודל: 4.2 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 95 ש"ח

Navigate Her, A Crewed Interest, To Buy Or Not To Buy
גודל: 13.5 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 50 ש"ח

Burberry Brit
Summer Edition For Woman
Eau De Toilette
גודל: 100 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 380 ש"ח

Signorina
Eau De Parfum
גודל: 100 מ"ל
ייצור: איטליה
מחיר: 690 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: הלקים והבשמים נשלחו אלי מהחברות


Print Page

70 תגובות:

  1. ברור שעכשיו את חייבת לכתוב על המוצר של לאורה מרסייה :)
    הגלוסיבוקס של קליניק לא מכילה מוצרי קליניק? מה...??
    השפתונים של לוריאל נראים ממש טוב! כשרק ראיתי את התמונה הייתי בטוחה שמדובר במותג יוקרתי. אני די סנובית ובדר״כ לא מתעכבת על דוכנים עממיים בפארמים, אבל נראה ששווה בדיקה.
    אסי אני אמשיך לקנות באיביי, בלי שינויים וחידושים, ב-30 ש״ח לבקבוק...

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, בא-רור! נשלב אותו בהמשך :)
      זה לא שאין מוצרי קליניק, זה לא מה שכתבתי. כשתראי את הקופסה תביני. זה בערך כמו לקרוא לקופסה הראשונה קופסת קלרינס או לקופסה השלישית קופסת לאוקסיטן כי היו שם שני מוצרים. זה לא שכל המוצרים או רובם של המותג, מבינה? זו פשוט קופסת גלוסיבוקס רגילה רק שמוטבע עליה הלוגו של קליניק, זה פרסומי לא משהו מהותי.
      השפתונים בהחלט נראים טוב, יש גוונים יפים והם גם משתלמים אז בהחלט שווים בדיקה אם בא לך על מרקם לחותי.
      מי שקונה ב- eBay זה בטח לא ממש משנה לה השינוי המקומי, רק שימי לב אם את קונה עכשיו גרסת פרו או גרסת פארם, מה שאת מעדיפה. השינוי הזה עולמי, לא רק מקומי.

      מחק
  2. כיף של פוסט !
    לגביי הלקים של ESSIE, חייבת דקת הזדהות עם התחושות בכל הנוגע לפופוליזציה או ה-"פארמיזציה" שהלקים עברו וחבל. עם זאת, הלקים שנמכרים בפארם הם תוצרת צרפת, ואילו המוכרים לנו (אלו המקוריים, האהובים, עם המברשת הדקה, ללא המדבקה המכוערת וללא הריח המוזר) מיוצרים בארה"ב.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק :)
      כן, לא פשוט העניין של המעבר לפארם, זה הפך להמוני ואנחנו כבר לא "מיוחדות" יותר ;)
      התיחיחסתי למעבר לייצור בצרפת, לצערי הפורמולה עוד לא הוכיחה שהמעבר הזה חיובי בהכרח. לא החלטתי עדיין...
      אין ספק שיהיו מי שיעדיפו את הגרסה החדשה של הלקים.

      מחק
  3. השפתונים של לוריאל נחמדים. קניתי את הקורלי ואני די מחבבת אותו, אבל עדיין ממשיכה לשלוח את היד לשפתוני אסתי לאודר (הקריסטליים).
    מקליניק אני לא נופלת. יש להם מדי פעם יציאות מוצלחות (כמו 3 השלבים, צ'אבי סטיקס וחלק מהמסקרות), אבל בשורה התחתונה מעטים המוצרים שלהם שיש לי. אולי זה התמחור בארץ ואולי זה משהו אחר. לא יודעת לשים על זה את האצבע.
    מבחינת לקים - דווקא כרגע אני במצב רוח לצבעים יותר חיים. פסטליים כרגע מרגישים לי אנמיים. לא יודעת להסביר למה.

    השבמחק
    תשובות
    1. בסופו של דבר גם כשאנחנו מתחדשות אנחנו בפועל משתמשות במה שאנחנו יותר אוהבות :)
      בדיוק, קשה לשים את האצבע למה אנחנו לא מתלהבות מהמותג קליניק, זה שילוב של כל מיני גורמים, כך שברור שמשהו לא עובד.
      אני איתך, פסטלים הם גוונים רכים וחמודים אבל תמיד יהיו משעממים ליד הגוונים החזקים והבוהקים, זה נכון בלקים, בשפתונים, בצלליות...

      מחק
  4. אני דווקא יותר נהנית מהאסי החדש (פורמולה ומברשת) מאשר הישן.
    נמרח לי המשיחה אחת על כל הציפורן ובאופן אחיד.
    הבסיס שלי, כרגע, זה הנייל אנבי של OPI.

    קליניק- נקודה כאובה. פעם הם באמת היו מותג סמי-רפואי, למעשה התחילו כמותג רפואי, הפעם מתייחס לתק' שאני הכרתי את המותג, לפני 20 שנה.
    באותו "פעם" המותג היה מביא מגוון מאוד מכובד לארץ, ביחס למגוון בחו"ל, למעט מס' מוצרים שממש לא מתאימים לאקלים הישראלי - היה פה הכל, והתימחור היה לא עממי ולא קוטור.
    לגבי השקות, זה באמת קשה לי לשחזר, אבל, אני יכולה להגיד, שבין יולי עד אוקטובר, יש מספיק זמן, לצרכנית הביתית, להתאפס על תקציב ומבצע לקנייה, אחרי שנחשפה, הפנימה, וסימנה את זה כמטרה. ואולי זה מה שיש בראשם של אנשי השיווק הישראליים.

    בלי להשמע מתנשאת, או כל משהו אחר - מחוץ למדינת הרווקים והתלביבים - יש מציאות כלכלית אחרת, ולא כל דבר ניתן לרכוש בכל זמן נתון.

    הבשמים- אהה, הליםסטיקים- אההההה

    השבמחק
    תשובות
    1. אני שמחה לשמוע נטע!
      כמו שכתבתי ברור שיהיו מי שמרוצות מהשינוי הזה במברשת ובפורמולה.
      אני אוהבת את ה- Nail Envy, טוב אני אוהבת בכלל את המוצרים המשלימים של OPI... מבינה שהם עובדים טוב ביחד.

      גם לי יש זכרונות עבר מהמותג, מסכימה שאין מה להשוות אותו למה שקורה איתו היום.
      לא הבנתי מה הקשר של להתאפס על תקציב הקניה וכו', עובדה שבחו"ל ההשקות מתוזמנות להפליא. זה כמו לומר שנשיק את קולקציית האביב בתחילת החורף ולא בסוף החורף או משהו... כמו שכתבתי, מילא הבסיס הזה שפה, אבל נראה לך הגיוני להשיק סרום הבהרה בשיא הקיץ?... ברור לי שהתירוץ הקבוע זה שהיבואנים לא מקבלים בזמן אישורים של משרד הבריאות, אבל החכמה היא שמותג יחליט אחרי קבלת האישור האם זה נכון להשיק או שעדיף להמתין קצת, איכשהו אצל קליניק זה כבר כמה פעמים עקום, לא משהו חד פעמי...

      אוקיי, אההההה

      מחק
    2. הסבר:
      בארץ, מוצר של מותג עולה בערך 300 ש"ח, ויש מוצרים שהם חייביפ לבוא עם מוצר משלים- זה מגיע ל-500 ש"ח (בממוצע) כשיש משפחה, ועובדים עם תקציב,
      למשפחה ממוצעת יש הוצאה שוטפת בתחילת כל חודש של 4000 ש"ח לפחות, עוד לפני הוצאות מחייה. אז הוצאה של 500 ש"ח לא יכולה להיות גחמתית ומיידית.
      לפחות לא אצל מרבית ממשקי הבית בפריפריה.

      אני מקבלת את זה שזה עקום, אבל אני מניחה שברגע שיש את כל האישורים רוצים להוציא את זה מיד למכירה ולא לחכות, במיוחד כשכיום קל מאוד להזמין מחו"ל. וזאת עוד הבעייה הכי מזערית בתחום השיווק של תמרוקים בישראל.

      מחק
    3. אין צורך בהסבר נטע, הבנתי את הראש שלך עם מה שאמרת. לכן אמרתי שזה ממש לא קשור לשיקולים שיווקיים. מה שאת אומרת זה כבר שיקולים אישיים שכל אחד עושה לעצמו. העובדה היא שבחו"ל ההשקות מתוזמנות ופה לא. הבדלים ברמת החיים יש גם בחו"ל את יודעת, לא רק בארץ.
      נכון, רוצים להוציא מהר מרגע שיש אישור, בדיוק כמו שמותג אחר הפיץ ברונזר חדש באוקטובר כי רק אז קיבל אישור, מאוד הגיוני שיווקית... לכן מגיעה להם הביקורת הזו. אין מה לעשות. זה נראה במינימום חובבני אם לא לגמרי מזלזל באינטיליגנציה שלנו.

      מחק
    4. ההבדל במחיר, ביחס ליוקר המחייה הוא אסטרונומי. לטעמי.

      מחק
    5. אבל זה נכון לגבי כל מותג, לא רק קליניק...
      זה לגמרי שיקולים אישיים.

      מחק
    6. ברור. בחו"ל גם יותר זול, גם מצ'פרים בדוגמיות בגודל שווה. גם יש חנויות לקנייה של סוג ב' (כל פיםס הכי קטן באריזת קרטון אפילו).

      לגבי הזילזול באינטילגנצייה של הצרכן הישראלי, לצערי, כל החברות חוטאות בזה. כשיש לנו ברירה אנחנו לא קונים (וע"ע מחאת הקוטג')
      וכשאין לנו ברירה, אנחנו פשוט משחקים את המשחק.

      מחק
    7. אויש, אל תזכירי פה אפילו את עניין הדוגמיות בארץ... האמת שגם בפוסט הדוגמיות הידוע לשמצה הזכרתי את קליניק, תמיד מתפספס להם משהו...

      כל החברות אכן חוטאות בזה ואני ממש לא רואה שאנחנו עושים משהו נגד זה. גם עם הקוטג' בשורה התחתונה לא יצא כלום מהרעש הגדול. כאילו דופקים אותנו ואנחנו רוטנים אבל אומרים - עוד עוד...

      מחק
    8. דווקא מהקוטג', תנובה עדיין מלקקים את הפצעים.
      פשוט אף אחד, בשום דרג שהוא, אפילו לא מארגני המחאה, האמין שזה אפשרי.
      אבל במשך חודש, אנשים בשכבת הגיל 25-45 לא קנו קוטג'.

      ובקשר לעשות משהו נגד זה, זה בדיוק העיניין, אנחנו רוטנים וממשיכים לשחק את המשחק.

      גם זה לא שתקום מישהו ותגיד שעכשיו כל מי שרוצה את המוצר הזה שמושק מחר, לעשות הזמנה מרוכזת ולדפוק את היבואן.

      למרות שאולי שווה לפנות לכתבי הצרכנות בטלביזייה.

      מחק
    9. אז מה אם תנובה נפגעו ואם לא קנו קוטג'? מה יצא לצרכן מזה? כלום.

      לפנות לטלוויזיה על מה? זה ההיצע, אלו המחירים. מי שרוצה שתקנה ומי שלא רוצה שלא תקנה.

      מחק
    10. לפנות לכתבי הצרכנות על הזילזול בלקוחות, ההשקות, הדוגמיות.
      ממש לא על המחיר.
      כתבה שתספר את סודות ברשת לכולם יכולה לעשות שינוי. אולי.

      בקשר לקוטג'- לא מסכימה. מרבית הרשות הקימעונאיות שומרות היום על סטאטוס-קוו של מחירים, לגבי כל המוצרים. ויודעים שעלייה לכיון מסויים תוציא לאנשים את המוצר מהמגוון.
      בדיוק כמו הבולשיט הזה עם העגבניות. אגב, 6 ש"ח לק"ג. זה המחיר כרגע.

      מחק
    11. נראה לך שבתקשורת לא יודעים? זה יחדש להם משהו? ואל תשכחי שהם עובדים עם המותגים האלה, על כל המשמעויות של זה. מי שממש רצינית וגם כותבת על זה מדי פעם זו שושנה חן כתבת הצרכנות החזקה של ידיעות אחרונות. היא ליגה אחרת לגמרי.

      על הקוטג', בואי לא ניתמם טוב?... רמות המחירים לא באמת השתנו, יוקר המחיה נשאר, הכל למראית עין בלבד. אנחנו לא באמת צרכנים אקטיבים. סורי.

      מחק
  5. היי, קניתי את ה- Moisture Surge של קליניק לקראת סוף שנה שעברה כי מצא חן בעיני הרעיון של לחות עם גוון, ובדיוק מהסיבות שכתבת הוא נזנח לטובת מייקאפים טובים יותר לסתיו ולחורף, כמו זה של בובי בראון שכתבתי עליו בבלוג החדש שלי (http://mor-e-beauty.blogspot.com/). אולי אחזור אליו עכשיו למרות שהאריזה אכן לא ממש "עושה חשק" לשלוח אליה את היד..קליניק אכן צריכים לעשות מקצה שיפורים, ויפה שעה אחת קודם.

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי מבינה אותך מור, בסיס טוב מומלץ שיהיה מותאם לעונה אחרת זה לא תמיד עובד.
      מבאס לקנות משהו ולא ליהנות מיד מהשימוש בו. אבל בהחלט זה הזמן שתשלפי אותו ותנצלי אותו אם הוא גם ככה אצלך. בסה"כ מוצר טוב.
      כמו שאמרת, גם אני מאוד מקווה שישכילו להשתפר, the sooner the better!

      מחק
  6. אני זוכרת שכתבתי פוסט על זה שהלקים מבעבעים...אוי זה נוראי.חזרתי לבסיס הקודם כמו שהצעת.

    השבמחק
    תשובות
    1. אויש, נכון, גם את דיווחת על בועות בלקים החדשים, תשמעי, זה הפתיע אותי ממש! זה לא קשור לניעור הבקבוק בכלל, כמו שכמה אמרו, אני תמיד מנערת את הלקים טוב טוב לפני כל שימוש. זה לגמרי השילוב עם הבסיס...

      מחק
  7. בחיי שאני לא רואה הבדל בין בקבוקי אסי הקודמים למראה הנוכחי, חוץ מהמדבקה על המכסה. אפילו הגדלתי לעשות וגיגלתי - אבל התמונות בגוגל נראו לי זהות לתמונה שצירפת כאן.

    השבמחק
    תשובות
    1. מרג'ורי, לא ממש הבנתי אותך.
      חיצונית אין שינוי חוץ מהמדבקות, לא כתבתי שיש.
      מה שכתבתי זה שהמדבקות מעניקות להם מראה זול, כמו של מוצר עממי ולא כמו של מוצר פרימיום.

      מחק
    2. אוקיי. חשבתי משום מה שישנו שינוי חיצוני שלא הצלחתי להבחין בו. מצד שני, אם היה כזה בטח היית מוסיפה תמונה של הבקבוקון המקורי לצורך ההשוואה.

      מחק
    3. נכון, במקרה כזה בטוח הייתי שמה תמונת השוואה, זה מה שעשיתי בפעמים קודמות עם מוצרים ששונו. בגלל שאין שינוי חיצוני של הבקבוקים כתבתי את המשפט: "הלקים שנמכרים בפארם נראים במבט ראשון כמו הלקים המקצועיים שנמכרים במכונים, אבל שהמראה לא יטעה אתכן, מדובר על לקים שונים לגמרי, לטוב ולרע."

      מחק
  8. אני מצטערת לשמוע שהתאכזבת מקופסא של גלוסי. יש בעיה עם הגלוסיבוקס הם תמיד יוצרים ציפייה מאכזבת. במקום שזה יהיה ההפך- שנרגיש שקיבלנו מעבר. מאוד מאכזב :(. אני עדין לא קיבלתי את הקופסא. אני לא מאלה שבלחץ לקבל ואני אוהבת לראות קודם מה אחרות קיבלו כדי שיהיה לי קנה מידה. בגדול אני די שוקלת לעזוב. אני חושבת שב60 ש"ח לחודש אני יכולה לקנות לי משהו אחר חמד. אני שוקלת לעזוב החודש. די נמאס לי כל ההתעסקות סביבו. בה לי מוצר רגוע- כמו שאומרים. אבל זה לא סופי. אני שוקלת את הענין.אבל יותר נוטה להפסקת המנוי.

    יעלי
    בלוגי: http://yaelin10.blogspot.com/2012/05/blog-post_15.html

    השבמחק
    תשובות
    1. יעלי, לא הייתי מתאכזבת בכלל אם לא היו מפתחים ציפיות על קליניק. זו קופסה כמו כל קופסה אחרת זהו. הקליניק זו רק פרסומת על הקרטון...
      אם להיות מנויה או לא זה שכל אחת תעשה את השיקול שלה כמובן. אני לא התייחסתי פה לתכולה של הקופסה אם המוצרים טובים או לא, אלא לעובדה שגרמו לנו לחשוב שיש בה משהו שונה מהקופסאות הקודמות ולא כך הדבר.

      מחק
  9. איזה כייף של פוסט מגרה ממש רכישות יתבצעו בקרוב!!! אבל סיקרנת אותי עם לורה מרסייה... חייבת לדעת!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תהני ותתחדשי יפית :)
      חחח, כן, אשלב את המוצר הזה בהמשך, מותג עם מוצרים מעולים!

      מחק
  10. ידעתי שאני לא אהיה היחידה בתגובות
    שתכתוב שהיא מבקשת סקירה גם על המוצר של לורה מרסייה.... :-)
    הנושא של המדבקות שאת מעלה ממש נכון, יש עוד מותגים שבחרו בדרך הזאת,
    וזה ממש לא מוצלח.
    אני בטח לא אפתיע אותך כשאני אכתוב שה-Parure extreme מככב אצלי בקיץ ובחורף,
    ובכלל גווני איפור ואפילו גווני לקים לא מושפעים אצלי בדר"כ לפי עונה אלא יותר לפי מצב רוח :-)
    אבל תמיד קולקציות הקיץ מרהיבות ומרשימות.

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, את צודקת אורלי, זה הפתיע אותי האמת שביקשו, כתבתי את זה כחלק מהסיפור, לא חשבתי שישימו לב בכלל.. D:
      כן, לא ברור לי הקטע של המדבקות... זה ממש מעניק מראה זול ובהרבה מקרים אלו לא מדבקות שיורדו בקלות ואז נשארים סימנים עוד יותר מכוערים...
      יקירתי, הגרלן פרור אקסטרים מושלם ואם היה אפשר הייתי מורחת את כל הגוף בו שאראה כמו פוטושופ מהלך...LOL
      כמובן שמן הסתם מי שצריכה כיסוי זקוקה לו כל השנה, זה צורך אישי, לא קשור לעונה.
      לכל עונה יש את הגוונים המזוהים איתה, ואז לכל הקולקציות מתאימות את עצמן. אבל ברור שזה לא משהו שחייבים לפעול לפיו, כמו שאמרת יש את מצב הרוח וכל מיני העדפות אישיות. אני הכי נגד "חוקי איפור" ;)

      מחק
    2. Lol פוטושופ מהלך!!!

      מחק
    3. חחח, מה לא מתאים?...D:D:

      מחק
  11. את המייקאפ של קליניק ניסיתי בקיץ שעבר והוא יצר אצלי עיסה דביקה על הפנים כמו שלא היה לי עם אף מייקאפ אחר. לא ינוסה שנית...
    את השפתונים של לוריאל בחנתי אבל עדיין לא קניתי. בתאכלס יש שם רק גוון אחד שבאמת קורץ לי (הסגול), כל השאר מרגישים לי כמו ריפיט של גוונים שיש לי בבית ולא מתחשק לי על דיופים. אבל הסגול בהחלט יירכש במבצע המשתלם הבא ;-)
    על השינויים בפורמולה ובמברשת של אסי כבר שמעתי מעוד מקורות שקנו את גרסת הפארם ולפיכך אני חושבת שלתמחר אותם ב-50 שח זה לא מוצדק. מילא אם האיכות הייתה אותה איכות, אבל אם לא.... אבל אין ספק שהגוונים מהממים!

    השבמחק
    תשובות
    1. את מתכוונת ל- Tinted Moisturizer הזה שפה? נשמע הגיוני כי זה מוצר לחותי, בקיץ לא ממש מתקבע מהר.
      השפתונים האלו מוצלחים, ברור שיש גוונים דומים לכאלו שיש לנו, זה קורה עם כל סדרה. שפתון סגול זה בהחלט מיוחד ולא דומה לגוונים פופולריים כמו ורוד למשל. השקפקפות שלו גם הופכת אותו ללביש.
      בנוגע ללקים, יש כאלו שאומרות שהאיכות יותר טובה, או לפחות שהם נוחים יותר לשימוש, כמו נטע פה בתגובות למשל. לא יודעת. הם פשוט מאוד שונים. בכל מקרה אני מניחה שבקרוב נראה הנחות גם עליהם.

      מחק
  12. אנונימי20.5.2012, 8:24

    אהבתי את הלקים של אססי

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, גוונים יפים יש בקולקציית האביב.

      מחק
  13. perferctly sane20.5.2012, 10:50

    הי,
    קודם כל רציתי להגיד שאני מאוד נהנית מהבלוג. לאחרונה לקראת גיל 30 "גיליתי" את עולם האיפור והטיפוח (הגיע הזמן :)) ואני ממש נהנית ולומדת הרבה מהפוסטים שלך.
    שאלה - קניתי את הקרם של קליניק לפני שנה בערך. אז לא הבנתי שום דבר באיפור אבל הרגשתי צורך בכיסוי כלשהוא. רציתי משהו קליל כי מייקאפ נראה לי מאיים מדי והכותרת "טינטד מויסטרייזר" נראתה לי מתאימה.. מאז כבר יש לי מוצרים מתאימים יותר לכיסוי..
    בכל מקרה, השאלה שלי היא - למרות הקלילות של המוצר, הוא לא עשוי להתאים יותר לחורף בגלל הלחות שבו? כלומר, בחורף העור יותר יבש וזה לא אמור להחזיק טוב יותר?
    תודה רבה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, כיף לשמוע :)
      כל אחת מגלה את העולם הזה בגיל אחר אבל מה שחשוב שזה מגיע, במיוחד ענייני הטיפוח שהרי איפור על עור שאינו מטופח לא שווה כלום.
      בנוגע למה ששאלת, לטעמי אין חוקים באיפור, מה שעושה לך נעים ומרגיש נכון אז כנראה שהוא מתאים לך יותר. יש כל מיני גורמים כמו מזג האוויר, סוג העור וכו' לכן זה משתנה מאחת לשנייה. בעיקרון באביב/קיץ מקובל לחשוב שעוברים למרקמים קלילים יותר בשביל שהעור ינשום, בחורף הכל כביכול יותר כבד. אבל זה לא אומר שאי אפשר להשתמש במשהו אם זה לא כך. יש לא מעט שמשתמשות במייק אפ כבד בקיץ כי הם צריכות כיסוי. מוצר כמו הטינטד מויסטרייזר פה במהותו אינו משהו שמתאים לכל אחת. ויש היגיון במה שאת אומרת בהחלט, בחורף הסקין יבש יותר ולכן הגיוני שנרצה מרקמים לחותיים. אבל בחורף אנחנו גם משתמשות בקרם לחות עשיר יותר אז גם בסיס לחותי יכול ליצור עיסה. בשורה התחתונה זה כמו שאמרתי בהתחלה, מה שמרגיש לך נעים ונכון אז זה מה שתעשי.

      מחק
  14. אהה..על השפתונים של לוריאל שמתי עין כבר ממזמן אבל האמת היא שכרגע אין לי צורך בשפתון חדש, והגוון שהכי אהבתי של לוריאל הוא סגלגל rock n mauve ויש לי אחד דומה של מאק Asian flower..
    בכלל לוריאל השתדרגו בזמן האחרון..יש להם ברונזר מהמם ברמות חולניות לטעמי, מתקבל יפה מאוד על הפנים...

    השבמחק
    תשובות
    1. מותק נראה לי שמזמן כולנו פה עברנו את עניין הצורך...LOL
      אם כבר שמת עין על השפתון הסגול אז אני מעריכה שזה רק עניין של זמן עד שיהיה שלך ;)
      ויש לך את הברונזר? הוא חדש? בכל מקרה, לוריאל (וגם רבלון) הוא מותג עממי בליגה אחרת לגמרי מהמותגים העממים, יש להם מוצרים מוצלחים.

      מחק
    2. יש לי את הברונזר כמובן, לא יודעת אם הוא חדש כי עד עכשיו לא ממש התעמקתי בסטנד של לוריאל והוא נמצא במקום כזה חבוי בסטנד שאלא אם כן ממש מתעמקים אין סיכוי למצוא אותו.
      ם את מייק אפ לומי החדש רכשתי ואני מאוד מאוד מאוד מרוצה.
      כן..יש מצב שבאיזשהו שלב השפתון הסגול ירכש, רק לא עכשיו.

      מחק
    3. תודה, אציץ שם השבוע לראות אם יש ברונזר חדש.
      שמחה לשמוע על המייק אפ, עוד לא בדקתי אותו.

      מחק
  15. לא הרבה דברים מושכים אותי בקליניק ולדעתי חוץ מצללית/שתיים וליפ באלמים אין שם משהו מעניין, במיוחד לא במייקאפים. מחכה לשמוע על לאורה, גם אם לא זמין בארץ.
    משפתון של לוריאל לא נרשמה אצלי התלהבות. מעדיפה שפתונים לחותיים אחרים. אריזה באמת יפה. נושא מדבקות מעצבן בכל מוצרי איפור בפארמים. אני לפעמים מגרדת לא מעט זמן.
    לא ניסיתי את אסי החדשים וגם לא מתכוונת. אמשיך לקנות באינטרנט ולא להתאכזב ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. בדיוק, קליניק זה מותג שלא ממש מעניין ואני לא בטוחה שאין לו מה להציע, הוא פשוט נכשל מבחינה שיווקית פה.
      אני חושבת שהשפתונים של לוריאל הם לגמרי תמורה למחיר.
      יפה שיש לך סבלנות להוריד את המדבקות, לי אין, חוץ מזה שזה גם הורס לי את הציפורניים...LOL
      מי שקנתה באינטרנט את הלקים של אסי בטוח תמשיך, למרות שגם שם הגרסאות האלו יתחילו לצוץ.
      אני לא יודעת אם הגרסה החדשה טובה יותר או פחות, מניחה שזה מאוד אישי. צריך להתרשם מההבדלים.

      מחק
  16. אנונימי20.5.2012, 18:45

    פוסט מקסים! נהניתי מאוד לקרוא ובכלל אני מסכימה מאוד עם הרבה דברים שנכתבו בו.

    השבמחק
  17. אנונימי21.5.2012, 10:40

    תודה. כרגיל כיף לקרוא. האם תוכלי לתת המלצה למכון לפדיקור באיזור המרכז?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה.
      למצערי אין לי המלצה מוצלחת למכון כזה או אחר.

      מחק
  18. גם אני אהבתי מאוד את השפתונים של לוריאל , הם מאוד נעימים והגוונים ממש סבבה. יש תמורה הולמת למחיר . את הגוונים של אסי אהבתי למעט הקורלי [הסגול היה עלייך מאוד יפה וגם הירוק פיסטוק] , כתבתי בעבר בפייסבוק כשקניתי את watermelon שהמברשת שלהם עבה וגם הפורמולה לא דלילה כמו בליין המסחרי. זה אולי חיסרון אבל היתרון הגדול שמצאתי בפורמולה הזו שהיא עמידה בטירוף. המחיר עדיין לא שווה לכל כיס אבל אין ספק שמרענן לראות קצת אסי בפארמים.

    את הבשמים ארחרח בהזדמנות :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מסכימה, השפתונים ממש תמורה למחיר.
      הלק הקורלי ממש יפה, אני מרגישה שהתמונה שלי איתו לא עושה לו חסד, נראה מת כזה...
      כן, צריך להתרגל לשינויי הפורמולה והמברשת, הבנתי שיש מי שאהבו את הגרסה החדשה. מבחינת עמידות באופן אישי לא היתה לי את הבעיה הזו, אבל אם את אומרת שהעמידות השתפרה זה מעולה למי שהיתה לה בעיה עם הגרסה הוותיקה. טוב לדעת!

      מחק
  19. אני מסכימה איתך לגבי קליניק- אני רואה בהם כעממי של המותגים הנחשבים יותר (אם הבנת למה כוונתו...)
    השפתונים הללו לא רעים בכלל- קניתי אחד (יש לי גם את הרבלון) ומבחינתי זה ממש מעולה לבקרים שאני הולכת על המראה העדין יותר, בנוסף לעובדה שקל לחדש אותם
    אבל את בחורה שאוהבת שפתון דומיננטי... ככה שאני מבינה למה הם לא בשבילך.

    הלקים משגעים! גם כאן וגם בפייס.

    השבמחק
    תשובות
    1. הבנתי יופי למה את מתכוונת פיצ'ה ולא סתם את תופסת אותם כך, קליניק בהחלט לא בטופ טיר, לא היו ולא יהיו. רק שעכשיו זה נראה עוד יותר גרוע...
      לגמרי שפתון שמתאים למראה עדין, נמרחים מהר ולא צריך לדאוג לדיוק או לתוחם וכו'. כמו באלם כזה. איזה גוון קנית?
      נכון, הם שפתונים מוצלחים מאוד תמורה למחיר, אבל אין ספק שאני מעדיפה שפתונים עם כיסוי ועם צבע.

      תודה, הלקים של האביב באמת יפים ממש :)

      מחק
  20. אני מתה על שפתונים לחותיים כאלה וכמובן שאחרי הפוסט רצתי ומיד רכשתי שניים :-)
    כמו שאת אומרת, זה מסוג השפתונים שצריך לחדש אותם כל הזמן אז אכן הם מאוד משתלמים.
    נורא מוזר לי כל השינוי הזה של ESSIE. כלומר מעתה והלאה כל גוון יצא בשתי צורות שונות? כך או כך הגוונים מקסימים ואני אוהבת את הלקים.
    פוסט כיפי ומרענן!

    השבמחק
    תשובות
    1. וואלה? תתחדשי! איזה גוונים בחרת?
      בהחלט צריך ללמוד איך לעכל את השינוי עם ESSIE.
      לפי מה שהבנתי יהיו שני ליינים מקבילים עם כל הגוונים.
      תודה רבה מותק :)

      מחק
  21. פוסט חמדמד כהרגלך, אנחנו תמיד נהנים כשאת חושפת אותנו למוצרים חדשים ולחוויות השימוש שלך. וכמובן מעריכים את זה שאת תמיד תתני דעה אובייקטיבית.
    בנוגע לקליניק- מה אפשר להוסיף שלא נאמר..מילא האריזות הלא אטרקטיביות, אמנם שינו את הסטנדים אבל עדיין משו לא עובד שם. ומה נסגר עם כמות הגוונים המועטת בצורה בוטה פה בישראל?? הם עדיין לא הפנימו שלרוב הנשים פה יש גוון עור בצבע זית/צהוב ואי לכך מייק אפ שמבוסס על תת גוון צהוב יתאים לנו יותר? שניים ורבע צבעים בכל סדרת מייקאפים, ממש בושה. ושיפסיקו להחליף פורמולות מייקאפ שעובדות.. בררר מעצבן.
    לגבי הלקים של אסי צבעים מעלפים ובכל זאת בסופר פארם יכולים להמשיך לחלום שארכוש לק במחיר של 50₪ ( במײַוחד שמנהלת הסניף פה אמרה לי שאם אני קונה לק של אסי עדיף לקחת בסיס שלהם כי הוא מאוד מצהיב...).
    לגבי השפתונים של לוריאל זה מעניין לא ניסיתי אותם ואחרי שהיה לי פשתון מסדרת הקולור ריש נשבעתי שאני לא קונה אותו יותר. אני מניחה שבחדשים יש פורמולה שונה..?
    אחרון חביב- משוגעת על הבשמים של ברברי!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירה, תמיד כיף לשמוע :)
      כל מה שאת אומרת על קליניק נכון. פשוט נראה שהמותג איבד את הדרך פה ולא ברור אם הוא מעוניין בכלל למצוא את השביל חזרה...
      המחיר של הלקים בהחלט לא זול גם עכשיו, אני מניחה שבקרוב יהיו מבצעים.
      אני בהלם שמנהלת סניף של סופר פארם אמרה לך דבר כזה.../:
      אלו שתי סדרות שונות לגמרי של שפתונים, מה לא אהבת בקולור ריש?
      השפתונים החדשים האלו לחותיים לגמרי, כלומר, על השפתיים הם כמעט שקופים עם קצת גוון, זה לא נראה צבע חזק כמו שהם בתמונה פה. לכן גם העמידות שלהם לא גבוהה. תציצי בפעם הבאה ותתרשמי.
      אוח, הברברי האלה... אין דברים כאלה!

      מחק
  22. גלוסיבוקס מתעקשים לעשות כל טעות שיווקית אפשרית... החל מניהול דף פייסבוק בלי הבנה בסיסית של מה זה, ועד ליצירת ציפיות מוגזמות אצל לקוחות (קופסת קליניק)

    לגבי קליניק, מסכימה איתך. בארץ מתמחרים אותו במותג יוקרה ולא בצדק, ואני מניחה שההתעניינות בהתאם וזה גורר שלא יביאו את כל המגוון. בעבר חיבבתי אותם, אבל מאז שתאגיד אסתי לאודר חזר לעשות ניסויים בבע"ח זנחתי אותם.

    השבמחק
    תשובות
    1. חייבת להסכים איתך בעניין גלוסי, הניהול של המיזם מסתמן ככושל לחלוטין ובמקום למצוא את הדרך לשיפור וללמוד מתלונות של לקוחות הם מתעקשים ללכת עם הראש בקיר ויותר גרוע מזה - להוכיח את הלקוחות. חבל. הייתי מאוד שמחה לראות אותם מצליחים כי הרעיון עצמו מוצלח.

      נראה שקליניק פשוט חיים באיזו בועה שמנותקת מהמציאות, אחרת אין לי הסבר להתנהלות המקומית שלהם...

      מחק
  23. אוף תמיד הפוסטים שלך כל כך קלאסיים וכל כך יוקרתיים שזה משגע אותי!

    אני דווקא מאוד אוהבת את השפתונים החדשים של לוריאל,
    אבל אני התנסיתי בסדרה color riche intence שהם לא חצי שקופים, בקבוקים בצבע זהב, נראים מאוד טוב, ואני ממש מרוצה :)

    ד"א
    את חייבת לי 300 שקל על הפודרה\סומק של לנקום!

    השבמחק
    תשובות
    1. מצחיקה! העיקר שהפוסטים מעניינים :)

      את השפתונים שפה דווקא אהבתי למרות שהם שייכים לקטגוריה של שפתונים לחותיים שקופים שאני ממש לא מתה עליה. הם פשוט באמת תמורה למחיר. מוצלחים. שמחה לשמוע מה שאת אומרת על ה- Colour Riche Intense אשתדל לכתוב גם עליהם בקרוב.

      ד"א
      אין לי מושג על מה את מדברת, לא הגיעה אלי החשבונית...P:
      (ותתחדשי מותק!!)

      מחק
  24. בלוג מקסים!:) http://fashionyouwear.blogspot.com/

    השבמחק
  25. מקסימים האודמים של לוריאל! אריזה מאוד יפה ומושקעת, חייבת להודות שהופתעתי.

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט מוצלחים, יציאה מרעננת וצבעונית של המותג.

      מחק
  26. דנרה יקירה, מקוה שהרגשת בחסרוני בתגובות לפוסט הזה? נראה לך שאני אדלג? בסטאטוש אודות הפוסט בפייסבוק, כתבתי לך שיש לנו ממתקים משותפים, היו אלה שני גוונים של הלקים והשפתונים של לוריאל. כל כמה שאשמע שטותית, היה בתכנון לכתוב פוסט על הלקים וגם על השפתון (שאליו הצטרף החמאתי של רבלון) והיות ואני כה מחוברת אל כתיבתך, העדפתי שלא לקרוא טרם אכתוב את שלי. ילדותי? בד"כ זה לא קורה לי.

    כלכך נהניתי לכתוב את הפוסט על שפתוני רוז' קראס ובהחלט התכוונתי שמגיע לי גוון בשבילי, הלכתי לפארם על מנת לקנות את שפתון 02 - של קייט מרימל ועוד אחד משל לוריאל, ברגע שראיתי את שני הגוונים האלה, כבר לא המשכתי לרימל (נו טוב, גם כי הגיע השעה להיכנס לקולנוע) כשהגעתי הביתה והתיישבתי למחשב ופתחתי את הפוסט - בינגו הנה הם שם, כתמיד בחרת את שני הגוונים הכי הכי. אז לא התפלאתי כי אני אוהבת את הטעם שלך הם גם מלאי פיגמנט ובד בבד לא מוגזמים מאוד נעימים.
    עכשיו אחרי הוידוי, מתפנה לענות על שאר הפוסט בנחת.

    כמה חיכיתי לאביב, לא הפסקתי לכתוב זוכרת? הכל מושלם עכשיו וקליל יותר, הרבה אנרגיות לכ הפעולות היומיומיות.

    משל קליניק תמיד תמצאי אצלי את הסרום איבן בטר, להרגשתי מבהיר א הפיגמנטציה מעט ומקנה גוון אחיד לפנים, חבל שזה נעלם אם מפסיקים. אני צורכת רק מ.אפ עם כיסוי גבוה.

    כמוני כמוך, איני אוהבת שפתוני באלם או שפתונים שקופים, אך הפרסומת שלהם קרצה לי כל כך שאילו היו כל הגוונים נגישים הייתי מזמינה כבר ברשת. חיכיתי ויצא לטובה, את הראשון קניתי כמוך במבצע. היום שלמתי 95 ל 2 - בסדר מבחינתי. עד שא אמרת לא ממש הפריע לי המדבקה...גילית שהם לא שקופים אלה יש להם כיסוי דק ותחושת חמאה על השפתיים, לחדש שפתון אף פעם לא הפריע לי. בהחלט ישכנו דרך קבע בתיק שלי (יותר נכון 04 ישכון, את השניים האחרים אימצה כבר היורשת) .

    את כל שתיארת לגבי ESSIE הייתי יכולה לאמר שהרגשתי כלפי לאוקיטן. ממותג צרפתי נחשק שכולן מבקשות שיביאו להן מחו"ל, הוא הפך נגיש בקוניונים רבים בארץ, המחירים אמנם לא זולים ובכל זאת...לכן אני מש מבינה את הרשתך אבל....הפעם אני הרווחתי, שכן המברשת והפורמולה בגרסת הפארם החזירו אותי אל ESSIE אחרי שכבר ויתרתי. לא חושבת שאת צריכה "להתרגל" שהרי במכוני היופי וברשת תמצאי את הפורמולה והמברשת אליהן את רגילה.

    מיד שראיתי את הירקרק הפיסטוקי הזה, חשבתי שהוא כוכב הקולקציה, על הלילך המהמם דנו רבות השרשור אצלך על הקיר והאפרסק מושלם - גוון מדוייק למה שאני מחפשת באפרסק, הוא גם נותן מראה שזוף לידיים :)

    בשמי ברברי אהובים מאוד על הת דודתי המבקשת שנייבא לה אותם לארה"ב שם הם יקרים יותר מאשר בקניה בארץ. הבקבוק עושה משהו אין ספק.

    Signorina - הבקבוק הוא לגמארי אני, הניחוח מעט שגרתי. אילו היו לי לא הייתי מסרבת להם אך בקניה - בזמן האחרון לא התלהבתי מהבשמים החדשים שהרחתי, אני צריכה להרגיש WOW מבושם. אולי הבושם של מדונה המלכה יעשה משהו?

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, אל דאגה, שמתי לך שהדרת רגלייך (אצבעותייך) מהפוסט אבל זה בסדר, לא חייבים להגיב לכל פוסט, אבל מהתגובה עכשיו אני מבינה שיש לך הרבה מה לומר...LOL

      אז בסוף ויתרת על 02 ההורס של קייט מוס לרימל? האמת שאין מה להשוות בינו לבין אלו שפה, זה משהו אחר לגמרי.
      גם לטעמי אלו שני הגוונים המוצלחים ביותר בסדרה.

      שמחה שאת נהנית מהכתיבה, האביב לגמרי מביא איתו אנרגיות חדשות.

      מוצרים בטווחי מחיר כאלה אני לא ממש טורחת להזמין אם זה נגיש בארץ, אין לי סבלנות בשביל חסכון של 10 ש"ח להתעסק בזה, בטח לא להטריח את עצמי לדואר. כן, המדבקות מפריעות לי, האריזה יחסית יפה, למה להרוס אותם ככה?

      לא יודעת, לא חושבת שיש מה להשוות, בכל זאת ל'אוקסיטן זה עדיין מותג לא ממש נפוץ בכל הקניונים בארץ וגם המחירים שלו לא הופכים אותו לנגיש מדי. אבל אני מניחה שזה עניין של הרגשה אישית.
      אני זוכרת שלא אהבת את האסי הקלאסיים, אז סביר שתאהבי את הגרסה החדשה. לי מאוד לא היה פשוט המעבר הזה. מי שרגילה לקודם מרגישה יופי את ההבדלים, הפער גדול מדי. מה שיהיה במכונים, אם יהיה עוד לא ממש ברור לי, כבר הבנתי שיש מכונים שמחסלים את המלאי ולא מתכוונים לחדש. יקח כמה חודשים לפחות עד שנתרשם מה נסגר בעניין.

      וואלה? יותר יקר שם הברברי? קטע!

      סניורינה זה בהחלט את, אבל חדשני הוא בטוח לא.
      הבושם של מדונה "חדשני" בכך שהוא הכי מפעם. אני הייתי ממש מופתעת מזה.

      מחק
  27. כשאני כבר אומרת, יוצא הרבה, מה גם שבשעות הקטנות של הלילה...

    לא דיברתי על טווח המחירים אלה הנגישות. אילו לא הזמנתי את רימל של קייטי - שראיתי אצלך, היו עוברים עוד 4-5 חודשים עד שיגיעו. את שפתון החמאה של רבלון שבושש להגיע הזמנתי טרם עלייתו וחבל, אז אילו מצאתי את השפתונים של קרוז' קראס ברשת טרם עלייתם ארצה מן הסתם הייתי קונה אותם הרבה לפני. בדיעבד וכתבתי גם בפוסט שלי יצא לטובה, לא תמיד מצליח לי בבחירת הגוונים וזה מרגיז, אין כמו לדגום ואז לרכוש. עם המבצעים בגזרה העממית כדאי אמנם לרכוש חלק מהפריטים כאן, מגיע ממש למחירי הרשת ומקבלים את הגוון שרוצים/ רואים היטב את מברשת המסקרה או מתנסים במרקם המאפ. אבל את שפתוני החמאה של רבלון לדוגמא - יש מקום להזמין ברשת ב35-40 שקלים ולא לרכוש ב 109 לפני כל המבצעים (או לתחושתי, לא לקנות בכלל, אבל דגמתי רק אחד אז...)מחיר יקר מאוד לכל הדעות עבור באלם בצורת שפתון. אפילו לדגום את הגוונים קשה, כי לא הביאו את כולם ולחלק מהפארמים הביאו סטנד של שישה בלבד. כך שלא 10 השקלים הם השיקול. (ואמא תמיד אומרת אגורה ועוד אגורה, מצטרפות לסכום גדול)
    כמו תמיד אצלך בפוסטים המעניינים, מתחילים לגבר על לק או שפתון ומתגלגלים לכלכלה וחיסכון (נו טוב, גם קשור)

    השבמחק
    תשובות
    1. ברור, התכוונתי במחיר לשפתוני לוריאל שכתבת שאם היו כל הגוונים זמינים ברשת אז היית מזמינה.
      כלומר, אם יש מוצר שאני יודעת שאמור להגיע לארץ סביר שאני לא אטרח להזמין אותו ברשת ואעדיף קודם לדגום אותו פה גם אם לוקח זמן עד שמגיע.
      המחירים של העממי פה יקרים, אבל ברור שקונים אותם רק בלפחות 50%, אחרת זה לא סביר.
      זה מה שמעניין, לא? זורמים :)

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails