6 במאי 2012

מינימליות דומיננטית



מדי יום אנחנו מקפידות על שגרת איפור מתוקתקת לפני היציאה מהבית, יש מי שעושות את זה מתוך צורך יש מי שעושות את זה מהנאה ויש מי שזה גם וגם אצלן (וכמו בכל דבר, יש מי שפשוט מזניחות וחבל). אבל יש מקרים שבא לנו מראה נקי, או שאין זמן או חשק להשקיע בכל כך הרבה שלבים באיפור. בא לנו להיות מאורגנות מהר אבל עדיין להיראות מוקפדות עם איפור מינימלי אבל נשי ובולט. מי שעוקבת אחרי הבלוג יודעת שעבורי יש שלשה מוצרים שפשוט אי אפשר לדלג עליהם כשיוצאים מהבית: מייק אפ, מסקרה ושפתון. לכל עונה יש את המוצרים במרקמים המתאימים ובגוונים הנכונים. המוצרים שבחרתי הפעם מתאימים לטעמי לכל עונה כשבא לנו לסגור את "הפינה" של להתאפר בצורה אולטימטיבית ומהירה: מייק אפ מהיר להנחה, מסקרה לריסים דומיננטיים ושפתון בגוון עז שעושה את הלוק. מינימום מוצרים ללוק של נוכחות, של נשיות דומיננטית ומתפרצת.

מייק אפ קומפקט של לנקום: למפונקות

מייק אפ יכול להגיע בשלל צורות: נוזלי, מוצק, מוס, ספריי ועוד כשללא ספק הנוזלי הוא הפופולרי ביותר. לפני שנים היה נחשב המייק אפ הנוזלי למשהו קליל, בעל כיסוי שאינו מספק ולכן החדירו לנו לתודעה שמי שמחפשת כיסוי עדיף לה להשתמש במייק אפ דחוס, בדרך כלל קרמי עשיר. מיותר לציין שזו ממש נוסטלגיה ובכל מקרה נכון להיום הביצועים של המייקאפים השונים משתנים מאחד לשני, הם מציעים מגוון רחב של פתרונות לעור. בגלל נוחות השימוש במייק אפ הנוזלי על שלל הכיסויים והגימורים שהוא מציע ועליה מטאורית בפופולריות שלו, נראה שירדה קרנו של המייק אפ הדחוס באופן משמעותי. לאחרונה יש מן פריחה קלה בתחום ומגוון מותגים הוציאו גרסאות מתקדמות ומשופרות למייק אפ הדחוס שלא מזכירות בכלום את המיק אפ הדחוס הכבד של פעם.
בהמשך ישיר למייק אפ הנוזלי Teint Miracle שהפך לפופולרי ביותר, הוציאו בלנקום גרסה דחוסה, מייק אפ Teint Miracle קומפקט למי שמעדיפה את צורת ההנחה הזו. המרקם אינו קרמי, הוא יותר כשל אבקה עשירה דחוסה. כידוע, בדרך כלל האפליקטורים שמגיעים עם המוצרים השונים מיותרים לגמרי ועדיף להשתמש באפליקטורים נפרדים. במקרה הזה מצאתי שההנחה הטובה ביותר שלו היא עם הספוגית המצורפת, או לצורך העניין עם כל ספוגית איכותית שהמרקם שלה חלק מאוד. לספוגית הזו יש שני צדדים, אחד להנחת המייק אפ והשני לשימוש בסוף לפיניש חלק. לטעמי בפועל אין שום הבדל בשימוש בין הצדדים, שניהם פועלים אותו הדבר. ההנחה ללא ספק מהירה מאוד, התחושה היא שהחומר נטמע בעור ולא יושב עליו. הכיסוי קל פלוס, בעיקר מאחד את גוון העור. הגימור הוא מאט לגמרי אבל לא קמחי או פודרתי מדי ואין צורך לפדר מעליו. לכן ברור שחוץ מהשם המשותף אין ממש קשר בין ה- Teint Miracle הנוזלי מאיר לזה הדחוס מאט.
אז למי זה יתאים בעצם? זה מייק אפ איכותי בעל 15SPF למי שמחפשת פתרון מהיר, למי שצריכה בעיקר איחוד גוון ולא כיסוי משמעותי. מתאים למי שאוהבת גימור מאט, בגלל שאני ממש לא מאלה אני תמיד אוסיף משהו בוהק מעליו (במרקם אבקה כמו המייק אפ ולא קרם): מעט פודרה מאירה או סומק בוהק/שימרי או היילייטר/שימר שיוציאו את הסקין מהמראה החד מימדי של הגימור הזה. מצאתי שהכי נוח לי להניח אותו מעל פריימר, אבל לא פריימר לחותי אלא כזה מאיר שמותיר את העור חלק ונקי משמנוניות, ה- Effet Miracle של לנקום שהושק ביחד עם המייק אפ הזה מושלם לצורך העניין. אפשר כמובן להניח אותו ללא פריימר אבל התוצאה יוצאת שונה, פחות חלקה ואחידה שלא לדבר על העמידות שמשתפרת מהותית כי יש למייק אפ על מה להיתפס.
לא מפתיע אותי שבכל מקום שקראתי היללו ושיבחו את הגרסה הזו, כאילו חיכו למשהו שבאמת עובד. אז כן, למי שהמייק אפ הזה עונה לה על הצורך הוא יהיה נפלא. אבל חשוב לשים לב לכמה פרמטרים נוספים. נתחיל בזה שהמייק אפ מגיע בחמישה גוונים בלבד בארץ, כשגוון 02 Lys Rosé מתאים לי בדיוק. מיעוט גוונים זה בדרך כלל זה בעייתי, במקרה הזה בגלל שמדובר על כיסוי קל שנטמע אולי זה סביר. אולי, זכאים מחמת הספק. אבל המייק אפ הזה שעולה יותר מהגרסה הנוזלית שלו (270 ש"ח לעומת 235 ש"ח) מגיע בכמות קטנה מאופן מהותי (9 גרם לעומת 30 גרם). אז נכון, הוא מהיר ונוח בהרבה מהנוזלי, אפשר לקחת אותו איתנו ולחדש אם צריך במהלך היום. לאור העובדה שהמוצר סופר מעוצב שמגיע באריזה כסופה מהודרת עם מראה נוחה (הורד האייקוני הענקי שמוטבע נעלם לאחר שני שימושים בדיוק) וקל ונוח לנשיאה, אז בהחלט פינוק וכיף להשתמש וגם לחדש. ונכון, העובדה שאי אפשר ממש לבנות איתו כיסוי משמעותה שמשתמשים בפחות חומר יחסית לנוזלי. עדיין, מפה ועד פער המחירים ביחס לכמות הופכת את המוצר הזה לטעמי למוצר שלמרות כל היתרונות שלו לא ממש יגרום לנו לאמץ אותו כל כך מהר. מייק אפ למפונקות.

מסקרה של גרלן: לאוליגרכיות

אם המסקנה שהגעתי אליה עם המייק אפ היא שהוא למפונקות, הרי שהמסקרה החדשה עם השם האליטיסטי G NOIR de Guerlain של גרלן מגדירה מחדש פינוק מהו. המחשבה הראשונה כשנתקלתי במסקרה הזו ברשת היתה - אני רוצה!!! כמו הרבה מוצרים לפעמים אנחנו קודם רוצות משהו ואח"כ חושבות עליו מהותית, נו טוב, זורמות... כשהתחדשתי במסקרה הזו המחשבה הראשונה שעברה לי בראש כשהחזקתי אותה היא שזו מסקרה מרשימה של אוליגרכים. ממש כך ובכל פרמטר שהוא. למה? אז ראשית המסקרה הארכיטקטונית הזו היא מיני משקולת בדומה לחבריה לסדרת ה- G הסופר יוקרתית - שפתוני Rouge G שגם הם כמו משקוליות קטנות. במקרה של השפתונים כמו שכתבתי בזמנו המשקל הפריע לי אבל במסקרה לא, הרי שפתונים אני לוקחת איתי בתיק האיפור והמסקרה נשארת בבית. בנוסף, כשמשתמשים בפועל במסקרה ואוחזים בידית לא מרגישים את המשקל של המיכל. כך שמבחינתי אם כבר המשקל מרשים, כאילו יש לי איזה אוצר איכותי ויקר ביד. בנוסף, המסקרה הזו מגיעה בגימור גלוסי שחור הורס. לא יודעת מה החומר ממנו עשויה המסקרה, שילוב של מתכת יצוקה עם פלסטיק קשיח בחלק הקדמי, אבל מה שבטוח זה שלמרות שזה לא אותו החומר זה עדיין מזכיר לי את החומר ממנו עשויים עטי היוקרה מון בלאן (Mont Blanc) - שרף יוקרתי (Precious Resin) משולב במתכות כמו פלטינה. המבנה העיצובי של המסקרה זהה לשפתונים בסדרת ה- G רק מאורך יותר וכשפותחים אותה גם נפתחות שתי מראות. מרשים, כן, ללא ספק... (תמונות נוספות) בשביל לשלוף את המברשת צריך למשוך בידית ואז לסובב. מתוחכם אבל פשוט, לא מבינה למה יש מי שהסתבכו עם זה...
כששולפים את המברשת קשה להתעלם מהניחוח המבושם של הפורמולה - ניחוח סופני הורס שזהה לניחוח של המייק אפים של המותג (שילוב של אפרסק, ורד, יסמין ומושק לבן). בדרך כלל אני מעדיפה שלא יהיה בישום במוצרים שאני משתמשת, בטח לא מודגשים, אבל כמו שהעברתי את זה למסקרה של YSL המדהימה, כך זה עובר מבחינתי גם הפעם, הניחוח מדהים וממכר מדי. האחיזה נוחה ואין זכר למשקל ההיסטרי של המיכל. המברשת עצמה ארוכה ולא צרה או רחבה מדי, יש לה מן בטן קלה באמצע, לא משהו שמים אליו לב אבל כן משהו שעושה את ההבדל כנראה. הפורמולה של המסקרה עשירה ומגיעה בגוון שחור בלבד. השילוב של המברשת הזו עם הפורמולה הזו מעניקים תוצאה פנומנלית שאפשר להבחין בה מהשכבה הראשונה. הריסים מאוד מודגשים, מעט מאורכים והאמת נראים קצת כמו מניפה. כלומר, האפקט של המסקרה הזו מזכיר לי ריסים מלאכותיים, וכשאני אומרת ריסים מלאכותיים הפעם אני לא מתכוונת לעובי או לדרמטיות, אלא לכך שריסים מלאכותיים הם מאוד מסודרים, כל שערה כמו חייל, השערות מופרדות ואחידות בעובי ובאורך. זה בדיוק מה שקורה לי עם המסקרה הזו, הריסים כחיילים לגמרי, לא צריך להתעסק בכלל בלהפריד ולסדר. מדהים. כן, המסקרה הזו עושה לי ריגושים ונעים בגב, מי היה מאמין?
אבל אם אוליגרכים אז עד הסוף, גם המחיר אוליגרכי לגמרי... מצד אחד אני לא מתעכבת על התמחור השוטף בלי סיבה טובה כי בכל זאת בבלוג מדובר לרוב על מוצרי יוקרה. אני כן מתעכבת כשיש משהו חריג, כמו עם המייק אפ כאן, אז גם עם המסקרה נקדיש לזה רגע. בדומה לשפתונים בסדרת ה- G, גם המסקרה הזו בין היקרות בשוק, המותג היחיד אולי שהמחירים שלו דומים לזה בארץ הינו סיסלי (SISLEY). אז המסקרה הזו עולה 327 ש"ח ונכון שהיא מדהימה והיא חלק מסדרת ה- G האקסטרה יוקרתית בשוק והגימיק זה שאפשר אח"כ לקנות ריפיל (Refill) בלבד. אבל כשהריפיל (174 ש"ח) עולה כמו כמעט מסקרה יוקרתית ממוצעת בשוק, כדאי לעצור ולחשוב לרגע האם הביצועים המעולים לטעמי של המסקרה כולל העיצוב הסופני המרשים שווים לנו את המחיר. אז כמובן שתמיד מומלץ לרכוש מוצרי יוקרה כשיש הנחות מפליגות, קל יותר לבלוע את זה כך.
בכל מקרה, אין הרבה דברים שיכולים לרגש אותי כשאני משתמשת במסקרה ולא משנה של איזה מותג, בכל זאת - בסה"כ מסקרה... אני חושבת שבפעם האחרונה שכל כך נהניתי להשתמש במסקרה זה היה עם המסקרה Eyes To Kill של ג'ורג'יו ארמאני. היא היתה מרשימה במיוחד ולא דומה לשום דבר שניסיתי לפני. בהתחשב בעובדה שכל קשר בינה לבין המסקרה הארכיטקטונית הזו של גרלן מקרי לגמרי, הרי שמבחינתי הוצב כאן סף ריגוש מאוד גבוה לשימוש במסקרה. מעניין מתי ומי תהיה המסקרה הבאה שתשבור את הסף הזה. זה אולי הכי קרוב לאוליגרכית שארגיש בגלגול הזה כנראה. חבל, הרשימה שלי עוד ארוכה...

שפתון של שאנל: לנועזות

כחלק מהמראה המינימלי של הפוסט חשוב לשלב גם שפתון, בשביל הנוכחות מן הסתם נבחר בגוון נועז ודומיננטי, כזה שיעביר את תשומת הלב ממינימום האיפור שבחרנו, לשפתיים העוצמתיות שארגנו לעצמנו. אני בחרתי בגוון ורוד פוקסיה לוהט שישלים את המראה. על סדרת ה- Rouge Allure Velvet של שאנל רציתי לכתוב כשהושקה לפני מספר חודשים אבל חיכיתי לתזמון המתאים והנה הוא הגיע. אז הסדרה הזו עשתה לי הרבה נחת כשיצאה. לאחר האכזבה שלי מסדרת ה- Rouge Coco Shine הלחותית שקופה שכתבתי עליה בסוף הפוסט "מינימליות קיצית", הגיעה הסדרה המדהימה הזו בגימור שנוטה למאט, עם שפתונים שעושים בית ספר לשפתונים אחרים בקטגוריה. הגימור של שמונת הגוונים בסדרה (סווטצ'ים) הוא כמו השם שלה - קטיפתי כזה, כלומר, הוא לא בדיוק מאט אלא יותר נטול ברק.
הכי אהבתי את הגוון L'exubérante 37 (מקפיץ/חצוף) הורוד פוקסיה הקר אך לוהט (תת גוון כחול). כשבוחרים בו אפשר להשאיר את הפנים נקיים מאיפור צבעוני אחר, לתת לו את הבמה והוא לוקח אותה בשמחה (סרטון איך להשתמש בשפתון פוקסיה). העובדה שהוא אינו מבריק לא הופכת אותו לסולידי, להיפך, מדובר על שפתון בולט ולוהט במיוחד. יש לו גוון נועז, עוצמתי, מאוד דומיננטי. לא לנחבאות אל הכלים. לשפתון ניחוח ורדים מעודן, המגע שלו נעים על השפתיים והוא נמרח בקלות, לא הרגשתי צורך בעיפרון שפתיים. בעל עמידות מרשימה ואינו מייבש לי את השפתיים. עם זאת, מי שיש לה שפתיים יבשות עדיף לה שתמנע משפתונים במרקם כזה כי הם רק ידגישו את היובש, או שלפחות תמרח קודם באלם כמו למשל ה- Créme De Rose של דיור המופלא.
השפתון מגיע באריזה שחורה גלוסית קלאסית של שאנל, עם הלוגו שמוטבע בלבן בחזית. השפתון כמו תמיד נפתח עם קליק על המכסה המוזהב ונשלף בקלות. כמקובל היום, על השפתון עצמו יש הטבעה של שם המותג. סדרה מדהימה והלוואי שהיתה רחבה יותר מבחינת היצע גוונים. אני מאמינה שיצאו גוונים מוגבלים חדשים מדי פעם. תארזו לי הכל!

לקים בגוון פוקסיה: לאופנתיות

אם כבר הלכנו על שפתון פוקסיה לוהט, נמשיך את המגמה גם לציפורניים. נדמה לפעמים שאין סוף ללקים בגוון הפוקסיה האופנתי, במבט ראשון תמיד כולם נראים אותו הדבר, אבל במבט שני שמים לב להבדלים וכך יוצא שיש גווני פוקסיה מסוימים שמחמיאים לנו יותר מאחרים או שאנחנו מתחברות אליהם יותר. לטובת מי שמחפשת קצת גיוון, הוספתי לק שהוא אטרקציה, סוג של גימיק מדליק.

Nfu.Oh - #461OPI - Kiss Me On My TulipsChine Glaze - Fuchsia Fanatic, Color Club - Hipnotic 

#461 של Nfu.Oh הינו ורוד פוקסיה מדויק, לא כהה מדי או בוהק מדי. פורמולה משובחת, עבה יחסית, מריחה נוחה, פיגמנט צפוף ועשיר. אחידות ואטימות מהשכבה הראשונה, שתי שכבות למריחה נכונה. בתור מי שוורודים בסגנון פה כבר לא ממש מרגשים אותה נהניתי מכל רגע איתו.
.
Kiss Me On My Tulips של OPI הינו ורוד פוקסיה עם תת גוון כחול מקולקציית האביב ההורסת - Holland, שזכה לשם, איך נאמר, שובב... מעט בוהק, גוון יפהפה ומדליק. פורמולה עשירה נוחה למריחה. אחידות ואטימות מהשכבה הראשונה, שכבה שניה לגימור חלק. קשה לפספס איתו.
.
Fuchsia Fanatic של Chine Glaze הינו ורוד פוקסיה עמוק, גוון פופולרי אהוד מקולקציית ElectroPop. פורמולה נפלאה ונוחה למריחה שלא דומה בכלום לפורמולה הדביקה מעצבנת של חבריו לקולקציה. אחידות ואטימות מהשכבה הראשונה, שכבה שנייה להעמקת הגוון. הכי לק נשי של ללכת על בטוח.
.
Hipnotic של Color Club הינו סוג של אטרקציה, שייך לקטגוריה חדשה של לקים מגנטים - עוד גימיק בא לעולם. זהו לק מגנט ורוד ששייך לקולקציית Magnetic Force. כשמורחים אותו באופן רגיל הוא ורוד-בורדו. לאחר שכבה או שתיים שמרחנו ומתייבשות מהר יחסית, מורחים שכבה דקה יותר ומיד מתקרבים עם המגנט שנמצא על המכסה הנשלף למשך מספר שניות. לכן יש לעשות את השלב האחרון הזה אצבע אצבע בנפרד, למרוח לק ומיד מגנט וכך הלאה (סרטון הדגמה). השימוש במגנט משפיע על השדה המגנטי של הלק בעל הפורמולה עם חלקיקי המתכת. אז נוצרת הדוגמה הורודה כששאר הלק מתכהה מאוד. ההשפעה של המגנט ממשיכה עוד כמה שניות אחרי שהרחקנו אותו כך שהדוגמה כאילו מתרחבת מעט. חשוב תוך כדי השימוש במגנט לא להזיז אותו כדי שהדוגמה לא תשתבש ותמרח. הלק של קולור קלאב נוח לשימוש במיוחד כי יש "משענת מגן" על המגנט כך שהוא לא יגע בלק ויהרוס אותו. יתרון גדול זה שאם הדוגמה התפקששה או שהמגנט בטעות נגע בלק אפשר פשוט למרוח שכבה חדשה ו"לצרוב" שוב, מה שאי אפשר לעשות למשל עם לק אפקטים אחר – הקראקל, שם אם משהו השתבש זה להתחיל מהתחלה. בגלל שהטרנד הזה חדש יחסית הוא מושך צומי ובעיקר התלהבות יתרה מהאפקט שלא ברור איך נוצר. גימיק או לא, יש לזה קטע מגניב לגמרי לטעמי.

בושם שאלימר של גרלן: לנוסטלגיות

את המראה המינימלי אך דומיננטי שלנו כמובן נסיים עם ניחוח דומיננטי לפיניש ולהשלמת הלוק, כל אחת עם הניחוח הדומיננטי שלה. יש לא מעט בשמים דומיננטיים אבל הדומיננטי ביותר שיצא לאחרונה הוא ללא ספק השאלימר של גרלן שיצא בגרסה חדשה - SHALIMAR Parfum Initial L'eau. אז יש לי המון מה לומר על השאלימר, לא רק על הנוכחי אלא בכלל על הבושם הזה על שלל גרסאותיו, אבל רק אומר שהבושם המאוד ותיק הזה לא כוס התה שלי. אני מאמינה שבניגוד לבשמים אחרים שיש עליהם מגוון דעות, בכל זאת ניחוח זה הכי טעם אישי, הבושם הזה או שאוהבים אותו או שלא. אין ממש באמצע. זה בושם עם קהל מאוד מוגדר ואו שאת שם או שלא. אני לא, אבל יש לי חברה שעושה איתו אמבטיה. נו טוב, מפרגנות... מה שאי אפשר לקחת לבושם הזה זה את השם שלו, את המעמד היוקרתי שלו בעולם הבישום בכלל ובין הבשמים של גרלן בפרט.
הניחוח של הגרסה החדשה L'eau (המים) מזכירה לי גם את הבושם המקורי, ניחוח אוריינטלי ואקזוטי, עז במיוחד, מרגיש רציני, כבד, עוצמתי ודומיננטי, בלתי אפשרי להתעלם ממנו. ניחוח נוסטלגי של פעם, לא ריח קליל ונמרץ כמו שאנחנו מכירות ממגוון הבשמים האחרים שמושקים חדשות לבקרים. בושם אחר לגמרי, מסר אחר, יעוד אחר. לא מעט מרכיבים מכיל הבושם הזה: לבונה-שרף, פאצ'ולי, וניל, ורד, בלסמי, הדרים, ברוש, שושנה, איריס, יסמין, לימון, טונקה, וברגמוט שהוא דומיננטי ביותר לטעמי. בשימוש בו מרגישים עד כמה הבושם עז אבל לאחר כחצי שעה הוא ממש מתייצב ואפשר להתרשם איך הוא יושב עלינו, עדיין דומיננטי בטוח. יש מי שזה הרי עושה לה את זה ויש מי שיאמרו למי יש כוח לחכות חצי שעה, רוצות להרגיש עננת ריח חלומי סביבנו מהשפריץ הראשון... בכל מקרה הבושם הזה בעל עמידות פנומנלית ומי שמתחברת אליו תהנה ממנו לאורך כל היום, אולי אפילו קצת יותר מזה...
אי אפשר להתעלם מהעיצוב של השאלימר, בקבוק קלאסי אלגנטי מרשים, נראה זקוף כזה, כאילו מורם מעם, או יותר נכון מורם מהבשמים האחרים על המדף. הוא בעל גוון קורלי ורדרד עם מכסה כחול ים שנראה כמו אבן חן סביבו מעין ציצית עדינה עם טבעת מוזהבת שמעטרת אותה. קלאסיקה על-זמנית בהווה.


ID

Teint Miracle
NaturalLight Creator
Bare Skin Perfection
02 Lys Rosé
גודל: 9 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 270 ש"ח

G NOIR de Guerlain
Mascara Complet D'exception
גודל: 6.5 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 327 ש"ח
SHALIMAR Parfum Initial L'eau
Eau De Toilette
גודל: 100 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 675 ש"ח

Rouge Allure Velvet
Luminous Matte Lip Colour
L'exubérante 37
גודל: 3.5 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 230 ש"ח

Fuchsia Fanatic
גודל: 14 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 55 ש"ח

Kiss Me On My Tulips
גודל: 15 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 59 ש"ח

#461
גודל: 17 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 68 ש"ח

Hipnotic
גודל: 10 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 65 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי נשלחו אלי מהחברות


Print Page

40 תגובות:

  1. כמובטח תגובה לאחר הקריאה :) איזה פוסט יפה (כמו תמיד)! השפתון נראה הורס ואני מתה על הצבע הזה, אז כמובן שהוא יבדק.
    המסקרה בהחלט תיבדק ואם תהיה מדהימה כמו התיאור המפיל שלך (וכמובן שהעיצוב ההורס רק תורם), תרכש בסאקס, במחיר שפוי בהרבה מזה שניתן לה בארץ. לקים ורודים כאלו התחילו אצלי את המחלה ללקים, ככה שתמיד אני אוסיף עוד ועוד פוקסיה למאגר הקיים ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. נהדרת את! תודה רבה, ורוד פוקסיה זה צבע סופני לגמרי!
      השפתון הזה ובכלל סדרת ה- Rouge Allure Velvet מדהימה, אני אוהבת שפתונים עם כיסוי ונוכחות ולא שקפקפים...
      להשתמש במסקרה הזו זה יותר חוויה, אחרת אפשר למצוא מסקרות מצוינות אחרות.
      אהבתי בעיקר את אפקט המניפה שהיא עושה, את הסידור של הריסים.
      הלקים האלו כל כך נשיים שזה משהו, לא מתפלאת שנפלת ;)

      מחק
  2. אין לי הרבה.
    פודרה דחוסה- מזמן נגמלנו.
    מסקרה- אני מכורה למג'וליקה.
    שפתון ורוד- לא עובד לי טוב.
    שווים בדיקה- השאלימר החדש והלק המגנטי.

    השבמחק
    תשובות
    1. לך? אני בספק ;)
      מה פודרה מה? התכוונת שנגמלת ממיק אפ דחוס, כן?...
      יום יבוא והמג'וליקה תבדק, כבר ממזמן ברשימה שלי בגללך.
      השאלימר? באמת?... טוב מחכה לחוו"ד שלך.
      אגב, מצאת את הג'ולייטות איפה שכתבתי?

      מחק
    2. עונה על הג'ולייטות- בדיוק היום בדקתי - לא!!!
      יש רק טסטר מסכן מהשחור ובקבוק למכירה מהלבן.
      הג'ולייטה היחידה שאני בקשר רציף והדוק איתה הכינה היום 90!! עוגיות על מקל. ומרביצה בגלידות גם.

      וכן- פודרה = מייק אפ.

      מג'וליקה - אני צריכה לבדוק אופצייה של חידוש מלאי.

      מחק
    3. נ"ב- הג'יגולו בסוף לא עשה לי את זה.

      מחק
    4. הזוי לגמרי מה שקורה עם הג'ולייטות, אין לי מילים....
      את הג'ולייטה שלך אני מדחיקה, רק מלהסתכל על התמונות של מה שהיא מכינה ואני מעלה קילו בשקט...

      מאיפה את תקני עכשיו? מאיביי? בזמנו בדקתי ולא היה משהו אטרקטיבי, אולי זה השתנה מאז.

      לא נורא, כנראה ג'יגולויים מתאימים למשתמשות מסויימות...P:

      מחק
    5. תארי לך שהייתי כותבת: הג'יגולו שלך לא לי טוב בסוף P:.
      חחחח

      לא יודעת- נחייה ונראה...
      אבל את מתמנגלת עם יבואני שיסיידו- שיעשו מערוף.

      מחק
    6. חחח, קרועה...!

      הלוואי מערוף...
      אם תמצאי ברשת משהו אטרקטיבי אז תעדכני.

      מחק
  3. גרלן, שאנל ולנקום בפוסט אחד! וגם עם צבע ורוד פוקסיה... אני בטוחה שהלילה יהיו לי חלומות ורודים :))
    כל המוצרים כאן כל כך יפים ששוה לשים אותם בווטרינה עם אבטחת ליזר ואזעקות. מסוכן מדיי לשים אותם על השידה :D
    הכי אהבתי את שפתון השאנל והוא יהיה הרכישה הבאה שלי (בצבע פחות עז שלא אפחד ללבוש). שמחתי שהוא בגימור מט שהוא הגימור המועדף עליי. לצערי אני לא מוצאת הרבה ליפסטיקים עם גימור מט, מצאתי את אלה של רבלון וקניתי את כל הצבעים!
    לא אהבתי את השאלימאר :( כבד מדיי בשבילי.. למרות שהבקבוק מהמם!

    השבמחק
    תשובות
    1. מאחלת לך כל לילה חלומות פוקסיה :))
      חחח, אני לא מפסיקה לצחוק פה!
      אם היית רואה איך מפוזרים המוצרים בטוח היית מדווחת לאיזה פורץ שהעבודה שלו יכולה להיות קלה מתמיד...LOL
      סדרת ה- Velvet של שאנל נהדרת ואני בטוחה שתמצאי גוון ידידותי יותר עבורך, שימי לב ששמתי קישור לסווטצ'ים ואת יכולה כבר להתרשם מהגוונים. סדרת המאט של רבלון מצויינת, יש לי ארבעה גוונים ממנה והמלצתי בעבר על הגוון משם שאני הכי אוהבת ה- Really Red 006 המושלם!
      הניחוח של השאלימר גם לא בשבילי, נשאיר אותו לאחרות שייהנו מהעיצוב המפיל שלו ;)

      מחק
  4. חוץ מסגולים, אני גם בענייני פוקסיה.. לקים פוקסיים יש לי כבר מזמן מזמן, בכמה גוונים, שפתונים עכשיו התחדשתי בכמה אחרי ששנים רבות הלכתי עם חומים/mauve וגיליתי שיותר טוב לי עם ורוד.
    השפתון של שאנל מדהים!
    את הבושם לא יצא לי להריח-אני אוהבת בשמים חזקים אבל לא כבדים ומיושנים אז נראה לי שאוותר.
    שיהיה לך לילה ורוד עם ריסים מונפים!

    השבמחק
    תשובות
    1. סגולים כידוע הם סופר פופולריים, כולן אוהבות אותם זה קטע!
      ורוד פוקסיה זה צבע נהדר ויש לו גוונים שונים כך שסביר שכל אחת יכולה למצוא גוון שמחמיא לה, אם בלק ואם בשפתון. נראה לי טבעי שעברת לורוד ולא רק בגלל שהוא אופנתי, יש לי תחושה ששפתונים חומים קצת מבגרים לכן אני לא משתמשת בהם.
      השאנל מדהים. באמת. לגמרי!
      מי שלא התחברה לשלימאר המקורי בטוח לא תתחבר גם לגרסה הזו.
      שיהיה לילה עם חלומות ורודים ועפעופי ריסים גם לך :)

      מחק
  5. פוסט מאוד יפה ומענין. אהבתי את העיצוב של המסקרה. יש לה עיצוב קופסא באמת מיוחד.וגם עשית לי חשק ללק ורוד.אחרי שהתאוששתי מתקופה בלי לק, אני מתחילה להתגעגע ולחשוב - לעומק- איזה לק מתחשק לי. כרגע ורוד נראה לי אופציה קיצית ונשית. נראה לי שאלך על זה :)

    יעלי
    בלוגי:
    http://yaelin10.blogspot.com/2012/05/blog-post_04.html

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יעלי!
      המסקרה מעוצבת כל כך מיוחד, לא ראיתי דברים דומים לעיצוב הזה, אפילו לא קצת.
      למה בלי לק?... בכל מקרה, זה זמן מעולה לחזור ללקים הצבעוניים והשמחים של האביב/קיץ. את יודעת, תתחילי בוורוד והשמיים הם הגבול ;)

      מחק
    2. הפעם ה"השב" עבד לי ..טב אני כותבת ממחשב לא שלי.. כנראה בגלל זה.

      הסיבה שבגללה עשיתי הפסקה מלק. היא שעשיתי תקופה לק ג'ל שהוא מעולה. אבל מצריך עקביות. עשיתי ככה 4 פעמים ואח"כ שנימאס לי הורדתי אותו לבד. וזה משהו שאסור בתכלית האיסור, מתברר. אח"כ הרגשתי את הציפורניים שלי רכות כאלה מידי והרגשתי, לא יודעת אם זה נכון מדעית, שהם צריכות מנוחה מלק תקופה. ועכשיו נראה לי שהתקופה נגמרה הם התחזרו :) ואני אלקק אותם עם לק קיצי וורוד.


      יעלי
      פוסט חדש: http://yaelin10.blogspot.com/2012/05/shaping-delight.html

      מחק
    3. הבנתי, נכון, לק ג'ל צריך שיורידו לך בצורה מקצועית, לא בבית.
      אז הגיוני שהמרקם של הציפורן נפגע.
      שמחה לשמוע שהציפורניים מתאוששות ושתוכלי להתקשט לך :)

      מחק
  6. אנונימי7.5.2012, 9:19

    פוסט מדהים!!!
    נו טוב, איזה פוסט שלך לא מטורף באינפורמציה הכי מקצועית, נכונה ורהוטה שיש
    ד. תעשי לי ילד!

    אילנית

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה נשמה!!
      משתדלת לכתוב שיהיה מעניין ומשעשע, שלא נשתעמם...LOL
      חחח, קרועה! לא את!

      מחק
  7. השאלימר הוא בושם מצחין , אין לי דרך אחרת לתאר את זה - פשוט לא זה , בטח כשמתחיל להיות חם נורא. אני מאוד אוהבת את המוצרים של גארלן אבל בענייני בישום זה כ"כ לא זה...
    המייקאפ המוצק של לנקום גם הוא לא היה כוס התה שלי , ניסיתי אותו בשלל הנחות ואני עדיין מעדיפה אחרים , נוזליים . הוא הועבר הלאה אחר כבוד למישהי שתאהב אותו יותר ממני.

    המסקרה של גרלן נראית מאוד מפתה , תמיד העיצוב שלהם אלגנטי והורס שקשה להתלם מזה .זה מסוג המוצרים שנורא כיף לשלוף מהתיק [גם השפתון שלהם מהסדרה עם המראה הנשלפת מהמם] .

    שאנל זה שאנל , הורס בכל מצב . את הגוון הזה אין סיכוי שתמצאי עליי אבל גוונים אחרים שלהם בהחלט כן.

    וכמובן שלקים הם לקים הם לקים ופוקסיה אני אוהבת בכל מצב [מגנטים לא :-P] אז הם מאוד לטעמי.

    השבמחק
    תשובות
    1. בואי נאמר שהניחוח של השאלימר הוא לא אני בכל מזג אוויר...LOL
      המייק אפ של לנקום מוצלח מאוד לטעמי ואם לא היה בגימור מאט אז בכלל הייתי אוהבת אותו. הבעיה כמו שכתבתי זה במחיר האסטרונומי שלו לעומת הכמות, מוגזם לגמרי.

      המסקרה של גרלן מדהימה, זה הכי מסוג המוצרים שאנחנו קונות בגלל איך שהם נראים, זה קודם גאדג'ט, אח"כ אקססורי, אח"כ משקולת ובסוף - מסקרה...D:

      הסדרה הזו של שאנל מדהימה , הייתי שמחה לאמץ את כל הגוונים...LOL

      העיקר שיהיה לנו לק על הציפורניים, עושה את כל ההבדל :)

      מחק
  8. מיכאלה7.5.2012, 11:56

    אין כמו לפתוח פוסט חדש שלך- בציפייה לעונג אמיתי...
    דוקא לקיץ מייק אפ מוצק יכול להיות פתרון טוב, כשלא בא לשים נוזלי על הפנים.
    אני משתמשת באברלאסטינג של קלרינס הנוזלי וכשייגמר אנסה את הטיינט מיראקל, מחפשת גימור קליל נוצתי.
    יש לך המלצות אחרות למייק אפ נוזלי קליל שאפשר לשאת בקיץ הישראלי?
    אין לי צורך בכיסוי רב.

    אבדוק את הליפסטיקים של שאנל למרות ששוב, לקיץ מעדיפה את הפורמולות עם פחות כיסוי כמו ה- rouge automatique ואפילו הרוז' G של גרלן.
    קראתי על הפורמולה הזו של שאנל בפוסטים מחו"ל שהם אכן
    עשויים לייבש את השפתיים. אני בעקרון מעדיפה פורמולות רוויות לחות.
    לגבי השאלימאר- היו לי תקופות מקסימות איתו ואני רואה בו קלאסה של הקלאסה. על העור שלי הוא נעים. טאלקי וונילי. בכל מקרה אני לא משפריצה כמויות ומעדיפה להתיז עננה ולעמוד בתוכה.
    הגרסה החדשה לא רעה בעיניי- לא ראיתי צורך לקנות אותו אבל יש מצב שזה יקרה מתישהו באיזה מבצע מפיל.
    אגב, שמתי לב לאורך השנים שתמיד פרסמו אותו ברונטיות. אאל"ט כמובן.
    מה את אומרת דנרה, יש חלוקה כזאת של בשמים לבלונדיניות ובשמים לברונטיות?
    כי בתחושה שלי יש בזה משהו.ואני ברונטית.
    לגבי המסקרה- חבל שאי אפשר לנסות מסקרות בחנות...
    נשמעת מסקרנת ויקרה ברמות...
    תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לשמוע מיכאלה - המון תודה!
      בעיקרון מייק אפ מוצק יכול באמת להיות פתרון טוב אבל חשוב לשים אותו נכון בקיץ שלא תהיה עיסה עם כל הזיעה וכזה... פריימר זה מאסט עם מוצק לטעמי.
      אני מאוד אוהבת את הקלרינס אברלסטינג, גם עמיד ומתאים לקיץ למרות שקליל הוא לא. דווקא הטינט מירקל שהוא מייק אפ קליל מדהים זה לא מייק אפ שאני משתמשת בו בקיץ כי הוא מאוד מבריק.
      קחי בחשבון שיש פה פרדוקס, הרי מצד אחד אנחנו רוצות משהו קליל ונושם בקיץ ומצד שני מייק אפ כזה לא ממש יחזיק עלינו...
      במידה ובא לך לנסות משהו חדש וקל יותר מהאברלסטינג אז הייתי מנסה את הדיור NUDE, אני מתה עליו והוא גם לא מבריק כמו הטינט מירקל שכדאי לך לחכות איתו כבר ולנסות בסתיו נניח והלאה.

      בנוגע לשפתונים הרוז' אוטומטיק לגמרי שונים והם חצי שקופים, הרוז' G עם כיסוי מלא, אין מה להשוות בכלל. אגב, גם לשאנל יש את סדרת הרוז' קוקו שיין שהזכרתי פה שהיא דומה לרוז' אוטומטיק ולכן לא אהבתי אותה, מעדיפה שפתונים עם כיסוי. גם למאק יש את ה- Sheen Supreme ואותה אני דווקא אוהבת.

      השאלימר או שאוהבים או שלא, אם את מחובבות הבושם אז גם הגרסה הזו בשבילך. כמובן שרק במבצע שווה במיוחד.
      תשמעי, מה שאת כותבת על ברונטיות ובהירות, זה אולי לא פוליטיקלי קורקט אבל אני גם חושבת שיש בזה משהו עם בשמים, הניחוח מגיב אחרת על העור, גם על אפרו אמריקאיים אגב הבשמים מגיבים אחרת.

      מסכימה איתך לגמרי, מסקרות זה הכי ניסוי וטעייה, חוץ מזה שזה משהו מאוד אישי, על כל אחת זה עובד אחרת, בעייתי. הימור...

      מחק
    2. מיכאלה8.5.2012, 6:45

      דנרה תודה על ההתייחסות המפורטת.
      פריימר זה גם סוג של פרדוקס כי אנחנו מעוניינות בכמה שפחות שכבות ויחד עם הלחות והקרם הגנה לשים גם פריימר וגם מייקאפ...
      מתוודה שלא מכירה פריימרים לפנים.
      אין לי נקבוביות פעורות וכיוב, על מה היית ממליצה כדי לתת פיניש יפה ומבלי להכביד על העור לאפשר שמייק אפ מוצק לא יהפוך לעיסה כפי שכה היטבת לתאר?
      משהו בסגנון של ללכת עם ארבע שכבות ולהרגיש בלי...
      אני מסכימה אתך שהרוז׳ ג׳י עם כיסוי אבל הוא לחותי ונעים ולא מאט. לגבי הרוז׳ קוקו שיין יש לי אחד מהסדרה והוא הרבה פחות פיגמנטי מהסדרה של הרוז׳ אוטומטיק. לא הייתי כורכת אותם יחד כי דרגת הכיסוי שונה. כמובן שתלוי באיזה גוון כמו שאת מציינת תמיד.
      בעיניי הרו' אוטומטיק מעניקה צבע ולחות אופטימלי לעונה החמה, שאז יש לי חשק לכיסוי קליל יותר.
      כמובן שמי שרוצה כסוי מלא זה לא בשבילה אבל חשוב לי להדגיש שהיא מכסה יותר מהקוקו שיין של שאנל...
      לגבי צבע השיער אני מסכימה איתך שמדובר על הכימיה עם העור. זו מחשבה שכבר מסתובבת לי בראש הרבה זמן ואני שמחה שזה לא נשמע לך מופרך.
      למשל נינה ריצ׳י air du temps הוא באסוציאציה שלי לבהירות שיער, אם בבשמים ענתיקה עסקינן.

      מחק
    3. נכון, אנחנו מנסות למעט בשכבות, אבל עד כמה שאני לא מתה על פריימרים בקיץ הם פשוט מחליקים את העור שיהיה "יבש", נקי משמנוניות, כדי שנוכל להניח עליו את המייק אפ בצורה ראויה. נסי לארגן דוגמית של זה של לנקום ששמתי פה בקישור, הוא קליל ומשאיר את העור ממש נקי, לא סיליקוני כבד כמו הפופה או הסמאשבוקס שבהחלט מתאימים יותר לבעיית נקבוביות. כמובן כמו שכתבתי עליו - צריך לשים שכבה דקיקה ולא בנדיבות בשביל שיהיה אפקטיבי.
      לרוז' G פשוט יש גימור אחר, אבל קליל הוא לא. מסכימה לגבי מה שכתבת על הפיגמנט של הקוקו שיין, בגלל זה כתבתי שהתאכזבתי מהסדרה, בכלל מבחינתי כמעט כל השפתונים שהם לא אטומים זה משהו שפחות חביב עלי. ברוז אוטומטיק כתבתי פוסט בזמנו שמצאתי רק גוון אחד שאהבתי. אחד!! הזוי לגמרי. אולי הגוונים הבאים שלהם יהיו מוצלחים עבורי...
      בנוגע לבשמים, תראי, ידוע שבשמים נתפסים אחרת על כל אחת, אני מניחה שכל פרמטר של שוני בגוון העור, בסוג העור, בריח הטבעי שלו וכו' משפיע גם הוא על איך שהניחוח יושב עלינו. לי זה באמת לא נשמע מופרך. בטוחה שאם נתאמץ גם נמצא מחקר מדעי שמאשש את זה...LOL

      מחק
  9. כרגיל הפוסט שלך עושה לי חשק לרחרח במטבח, אפרופו ניחוחות שלימאר, לאכול וחשק לצאת. אני עוד לא החלטתי אם אני אוהבת את הבושם הזה או לא,בגרסה הנוכחית לא ממש,בגרסאות קודמות אולי. אבל יש בו משהו מאוד מעניין נעים ומסקרן רק אם לא היה מריח כטיפה סבתאי.
    מייקפאים כאלה אני לא ממש אוהבת רק כי לצערי העור שלי לא מושלם. ברור לי למה בחרת אותו ,גאון אחת, הפנים אמורות להיות שקופות,טבעיות מאירות וסוג המייקאפ הלזה בהחלט תורם למראה הזה מה שהולך בשילוב מושלם עם שפתון בגוון כזה.
    המסקרה הורסת לפי התיאור שלך ובאמת מעין תכשיט. אם הייתי יכולה להצמיד אותה איכשהו לפנים בתור קישוט...
    והלקים ההורסים..
    בקיצור הבאת אותה באחד הלוקים הכי אהובים עליי בכלל במיוחד בעונת המעבר הזו.

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, לרחרח במטבח דווקא?...
      מסכימה שהבושם מאוד של פעם בכל הגרסאות שלו, אני לא מתחברת אליו כאמור. מצד שני הוא בהחלט לא שגרתי וייחודי על רקע הבשמים החדשים היום.
      צודקת, זה בהחלט מייק אפ שמתאים לתקופה, קל, זורם, טבעי יותר. אבל הכי טוב שתשתמשי במייק אפ שהכי מחמיא לעור שלך הרי המראה של הסקין עושה את כל הלוק שלנו.
      איזה רעיון מעולה, איך לא חשבתי גם על להצמיד לפנים...LOL
      תשמעי, זו באמת מסקרה תכשיט, אקססורי, חבל שאי אפשר לנצל אותה לזה.
      שמחה שאהבת את הלוק, גם מהיר וגם לעונה עכשיו :)

      מחק
  10. תארזי לי את המסקרה והשפתון, תודה! :)

    מתה על גווני הלקים האלו, ובפוקסיה כמה שיותר בוהקים מבחינתי, יותר טוב. אהבתי במיוחד את ה NFU ןה OPI.

    אני מעולם לא התחברתי לשאלימר (כמו שכתבת - או שמתחברים או שלא. אי אפשר להיות באמצע עם הבושם הזה). כשהוא יצא בזמנו אפילו השקעתי בו חצי משכנתא כי הוא הריח לי טוב על מישהי (!) והוא נמסר בסוף הלאה, אפילו לא זוכרת למי. לא יודעת איך מריחה הגרסא החדשה כי אני אפילו לא טורחת לנסות אותם, אבל אם את אומרת שהוא מזכיר את המקורי אז הוא לא בשבילי ...........

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, בטיפול! ;)
      (השם שלך כתוב על השפתון הזה!)

      לקים פוקסיה זה מהמם! גם אני הכי אהבתי את הלק של NFU, ממש נהנתי ממנו.

      בואי נאמר שאני פשוט לא רואה איך יוצאת גרסה שונה מהותית לבושם הזה, כך שמי שלא התחברה אליו עד היום על שלל גרסאותיו, כן תתחבר. בינתיים כל הגרסאות פלוס מינוס דומות ורחוקות מלהיות בשבילי.

      מחק
  11. זה בהחלט נראה נהדר. אני שוקלת לרכוש את המסקרה, בגלל המראה :) זה יהיה נהדר לנסיעות.מה האורך שלה?
    אני אישית פחות מתחברת לפוקסיה, אבל זו רק אני.
    נהנתי מאוד

    השבמחק
    תשובות
    1. האורך של המסקרה כולה זה כ- 10.5 ס"מ והמראה כ- 7 ס"מ.
      את יכולה להתרשם ממנה בדורכנים של גרלן במחלקות הקוסמטיקה, לראות אם זה מתאים לך האורך.
      דווקא מרענן שיש מישהי עם דעה אחרת, שפחות מתחברת לגוון הנשי פופולרי הזה.
      תודה רבה :)

      מחק
  12. כרגיל מעולפת על שמות הפוסטים שלך :)

    על כוס קפה ישבתי להתענג על הפוסט, פוסט ורדרד איך לא? לק ורוד לציפרני.
    אם עד השנה האחרונה דילגתי על מסקרה בבקרים או כשמיהרתי, בבהשראתך זה הפך להיות ב 9 מעשר יציאות (לא אשקר) מניחה מסקרה ואין ספק שזה שמיים וארץ.

    אני חסידה אמיתית של מייקאפ פודרה. בשנות ה 90 כשהוא היה שפכטל אמיתי, קרמי ומכסה. הייתי חסידה של DIOR (קופסא מלבנית כחולה, לא זוכרת את השם) ושל ויטה לומייר של שאנל מס 020 - מה גם שהיה ניתן לקנות לו מילוי במחיר מעולה בדיוטיפרי. אך מאז המודעות לטבעי, אורירי ו"נושם" עלתה, כך גם הפיגמנטציה שליהופיעה במלוא הדרה, רובם לא מכסים ונאלצתי (!!!) להתחבר למייקאפ נוזלי. המ.אפפודרה המהמם של לנקום באריזתו יש לציין לא יצלח עבורי. מפונקת כן, לפעמים, לא הפעם. ענין הגוונים שכבר הזכרנו אותו לא אחת הוא מאוד מרגיז יש לציין!

    מסקרה ב 327 ש"ח - אני בהלם? מבינה למה בחרת לה את הכינוי הזה. לא זוכרת שהתנסיתי במסקרות של גרלן, אין ספק שבאריזות הם מתעלים על עצמם. אני עם המסקרות העממיות שלי מייבלין, לוריאל ו...בורז'ואה ב 50 ש"ח מסתדרת.

    לשפתון של שאנל ממבט ראשון אני מתחברת (גם שני ושלישי) אבל אין דין ס'ווצ כדין התנסות. לא סובלת מיובש משפתיים, אך לא מתחברת לגימור מאט בד"כ.

    אשר ללקים מן הסתם ידוע לך תגובתי "תארזו לי את כולם" ובכל זאת:
    רצתי לאיביי לרכוש לי מגנטי - והתרשמתי שכולם כהים, יתכן שזה סוד המגנטיות אז עזבתי אבל טרם ויתרתי, מרשים ומיוחד. נראה לי מעט "קיצור דרך" כמו שאני אוהבת ללא צורך לצייר עם מברשת ומדבקות וכו' - אני טועה?

    OPI - Kiss Me On My Tulips - כמראהו על הגלגל - מדהים ומושלם בעינ. השבוע קניתי ורוד של רבלון בפארם(130 KANDY) והוא משמח את עיני.

    בקבוק מהמם לשלימר, אורינטלי זה לא אני את יודעת אבל הקנקן - מדהים שחבל על הזמן.

    יום ורוד שיהיה לך יקירתי, לא רק באיפור אלא בכל!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה אפרת :)

      ברור, פוסט ורוד הכי בשבילך!
      שמחה לשמוע שמסקרה הפכה למאסט, אני מסכימה שהיא עושה הבדל משמעותי ולוקח בדיוק רגע לשים, אז ברור שחבל לדלג.

      המייקאפים הדחוסים של פעם זה אכן שפיכטול חבל"ז...LOL
      מהמם לגמרי הלנקום אבל אין ספק שמי שצריכה כיסוי גבוה המייק אפ הזה ממש לא בשבילה.

      לטעמי אם מצאת את המסקרה שלך ולא משנה של איזה מותג היא, אז זה מה שחשוב. בכל זאת זה מוצר בתחלופה גבוהה בהרבה ממוצרים אחרים שלנו. וכמו שכתבתי פה וגם בתגובות, מי שקונה את המסקרה הזו של גרלן קונה קודם כל פינוק, סטטוס, גאדג'ט. בסוף זו גם מסקרה ;)

      הגוון של השפתון הורסססס!
      אבל בלי קשר לגוון, מי שלא אוהבת שפתוני מאט אין לה מה לחפש בסדרה הזו של שאנל.

      את לא טועה, כל המגנטים כהים, מגנטים שנראים בהירים או בוהקים בתמונות זה פלאש או משהו בתאורה. העניין זה שבשביל שתיווצר דוגמה הלק חייב להיות כהה אחרת אין את הקונטרסט. אין ספק שיש להם קטע מדליק וזה יותר מהיר ופחות התעסקות ממדבקות ושות'.

      תתחדשי על הרבלון, כיף שעושה שמח. לא משנה כמה לקים יהיו לי תמיד לק חדש יעשה לי שמח!

      הקנקן של השאלימר מרשים לגמרי, הריח כמו שכתבתי רחוק מלהתחבב עלי.

      שיהיו לנו חיים ורודים :)

      מחק
  13. אני שייכת לקטגוריה של אוהבת להיות מתוקתקת, אבל רוצה את המראה העדין (אני מניחה שאין טעם להגיע לאונ' כמו ליציאה בערב ולכן אני שומרת על מראה יחסית עדין)
    אינני חובבת מייקאפים דחוסים והרי חסכתי הרגע כסף:)
    המסקרה נקראת שסוג של גאדג'ט (מה יש, גם לנשים מותר) וסה"כ מיועדות להוצאות התפנקות.

    הלק המגנטי הוא שיחוק מבחינתי- יש לי כבר 2 ואני ממש עוצרת את עצמי מלקנות עוד

    ולבסוף- לאט לאט אני מתחילה לחבב את הגוונים הורודים הללו, שבעבר סלדתי מהם:)

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט, מה שחשוב זה שנהיה מתוקתקות ולא להזניח, הסגנון הוא כבר אישי לגמרי.
      הבחירות שלנו משתנות בהתאם למקום אליו נלך, זה הגיוני בהחלט.
      חחח, כל הכבוד על החסכון!
      המסקרה הזו היא הרבה דברים לפני שהיא מסקרה, גאדג'ט, משקולת, אקססורי...LOL

      גם אני ממש אהבתי את הלקים המגנטים. איזה גוונים יש לך? יש לי עוד גוונים אבל בגלל שכולם כהים יחסית זה קצת מפוספס בעונה הזו, לא יודעת, בטח אנצל אותם יותר בחורף.

      את מתכוונת לורוד פוקסיה? צבע לוהטטטט! בסוף כולן נופלות :)

      מחק
  14. אנונימי11.5.2012, 19:22

    פוסט רלוונטי במיוחד :-)
    מודה שלי אישית קשה עדיין עם וורוד פוקסיה על גווניה ואני מכורה לכל הקורלים והאדמדמים, אך הקיץ הוא בהחלט זמן מצאים לשנות ולרענן קצת הרגלים...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      בדיוק פיצ'ה מעליך כתבה שגם היא עברה שינוי איתם ושעכשיו היא יותר מחבבת את הפוקסיה.
      אני באמת מאמינה שכולן בסוף איכשהו נסחפות לגוון.
      זה באמת צבע מפתה הפוקסיה וכיף לגוון מדי פעם, להיות קצת נועזת יותר :)

      מחק
  15. בדיוק הוצאתי 300 ש"ח על קורלים ו"פרנצ'יים" של אסי בסופר פארם - ואת מדברת על וורודים? אני מתה!!! כל כך קשה לי לעקוב ולהישאר מעודכנת...

    אולי תעשי פוסט גם על איך לסדר את כל זה? יש לי ברדק נוראי...

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, קודם כל תתחדשי, ראיתי בפייס מה קנית והם גוונים הורסים!!!
      חוץ מזה תמיד כיף לגוון, לא? פעם לק קורלי, פעם ורוד פעם תכלת.
      צריך לצבוע את הקיץ הזה שיעשה לנו צבעוני מהלחות והחום ;)

      איך לסדר את הלקים? כמה לקים יש לך? הרוב שמות את הלקים במגירה או בקופסה. מה שחשוב זה שהם יהיו סגורים בחושך, בלי אור, כך ישמרו הכי טוב.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails