18 באפריל 2012

הארות סקין



במסגרת הטיפוח השוטף שלנו והחתירה להשתמש במוצרים איכותיים, שיהיו בטיפוח האולטימטיביים לעור שלנו ובאיפור המחמיאים ביותר למראה שלנו, החלק החשוב ביותר לטעמי זה מראה הסקין. כשעור הפנים שלנו מטופח כראוי ומאופר נכון זה משפיע באופן מהותי על המראה הכולל ושאר האיפור נועד רק "לקשט" את שאר החלקים בפנים. מראה הסקין הוא שילוב של טיפוח ואיפור שמותאם לסקין שלנו ברמה האישית, כי דרישות הסקין של אחת לא בהכרח כמו של מישהי אחרת. זה השלב בו לטעמי צריכה לבוא לידי ביטוי ההשקעה הגדולה ביותר שלנו יחסית לשלבים אחרים.
בגלל מרכזיות העניין בחרתי לעשות פוסט בנושא עם מגוון מוצרים מוצלחים שכולם מבטיחים לא רק שיפור של מראה הסקין אלא גם מראה בריא ומואר יותר ולא רק בעזרת "קישוטי סקין". ובמואר אני לא מתכוונת למנצנץ או שומני, כן? אלא למראה חי טבעי שנכון תמיד אבל מתבקש במיוחד באביב אחרי החורף המייבש.
לצערי יש לא מעט מקרים בהם לא נותנים מספיק תשומת לב לסקין או שהמוצרים בשימוש אינם מתאימים לדרישות ומאפייני העור. אני לא יודעת מה יותר גרוע מבין השניים אבל מה שבטוח זה שיש היום בשוק אינסוף מוצרים ממגוון מותגים ורמות מחיר שמטרתם לשוות לעור שלנו את המראה האולטימטיבי. כל מה שנותר לנו זה רק למצוא את המתאימים לנו  ביותר על מנת למנף את מראה הסקין שעושה לנו בסופו של דבר את רוב העבודה בלוק. 

קרם מאיר של דקלאור: גימיק שהוא פינוק איכותי ממכר

אני רוצה להאמין שאין מישהי שלא משתמשת בלחות לפנים ולא משנה אם זה בצורה של קרם, תחליב או ג'ל, כי כל סוגי העור דורשים לחות. יש מוצרי לחות שמותאמים לכל סוג ויש מוצרים שמיועדים לכל סוגי העור. אחד מהם זה ה- Life Radiance של דקלאור שכבר משמו אפשר להבין שזה מוצר לחות שמבטיח הארה של העור. לפי דקלאור עור בריא זה עור זוהר, כלומר אור מואר ורענן ולא כזה דהוי עייף, ברור לא? אז המוצר הזה בנוי בצורה גימיקית כי מורכב משתי פאזות, שתי "מבחנות". בצהבהבה פורמולה ג'לית עם פיגמנטים מחזירי אור לפעולה מיידית למראה רענן ומועשרת בתמציות צמחיות. ובשנייה הלבנבנה פורמולת קרם לפעולה ארוכת טווח שמעניקה הזנה ומועשרת באומגה 3 ו-6. יש עוד כל מיני הבטחות למוצר כמו שיפור זרימת מחזור הדם, החדרת חמצן לתאים והגנה מפני זיהום אוויר אבל אלו מסוג הבטחות היומרניות של המוצרים שאנחנו הרי לא ממש יכולות לבחון אם מתממשות. בכל מקרה הרעיון של המוצר זה ללחוץ פעם אחת מכל משאבה כזו, לערבב יחד ולמרוח על כל הפנים.
אז גימיק או לא גימיק, ונכון שפעולת הערבוב הזו טרחנית קצת, אבל הקרם המופלא הזה בגדול עושה מה שהוא מבטיח. העור בהחלט יותר לחותי, יותר גמיש ויותר מואר, מקבל מראה חיוני ובריא. הוא מאוד נעים וקל למריחה אחידה, נספג ולא צף על העור וההשפעה שלו על מראה העור שגם נעים למגע מורגשת לאורך היום. הקרם הזה גם חי נפלא עם שלל המייקאפים שלי, עניין מהותי בפני עצמו שכן קרם שיוצר לי בשילוב המייק אפ עיסה בפנים מודח באופן מיידי מאוסף הטיפוח שלי. אז בשילוב הניחוח המרגיע של הקרם, מדובר בעוד מוצר מוצלח של דקלאור שהוא גם איכותי וגם פינוק ממכר שאני נהנית ממנו במיוחד ומאמינה שלא מעט ייהנו ממנו.
אגב, לא משנה באיזה תכשיר לחות תשתמשו, חשוב באופן שוטף לשמור על העור נקי ולהשתמש בקרם פילינג לפי הצורך. בצורה כזו הקרם יספג בצורה יעילה יותר והעור יראה מואר יותר.

קרם עיניים מאיר של YSL: עור קורן ורענן מיידית

אם יש אזור בפנים שחשוב לתת לו תשומת לב מיוחדת הרי שאלו העיניים ואיך שהן נראות ומה שהן משדרות ישפיע ישירות על המראה הכללי. נראה שלעור סביב העיניים יש לפעמים חיים משל עצמו, כך שהוא יחסית לפנים יבש יותר, כהה יותר, עייף יותר, מקומט יותר... כך שאם המראה של העור מושפע מאוד משלל גורמים אז העור סביב העיניים עוד יותר מושפע מהם, למשל: תזונה, גנטיקה, שינה אורח חיים ועוד. קרם לבדו לא יכול לעשות את העבודה ואת דעתי על קרמים לעיניים כבר כתבתי כאן למי שרוצה להיזכר.
למרות שלל הגורמים והעובדה שאין קסמים, מדובר על אזור שחשוב שיקבל לחות מתאימה שתשמור עליו רענן וגמיש על מנת שיאיר את שאר הפנים. איב סן לורן יצאו לאחרונה עם סדרת טיפוח חדשה בשם FOREVER שמטרתה להקנות לעור מראה רענן ומואר יותר. אחת הסדרות היותר מעוצבות ומפתות שנתקלתי בהן לאחרונה. קרם עיניים בסדרה מבטיח מראה קורן וחלק יותר, כשתוך חודש אפשר להתחיל לראות תוצאות. אז בעניין המראה הקורן הוא בהחלט עושה את העבודה ואפילו באופן מיידי, הקרם הזה נעים למריחה ונספג ברגע תוך שהוא משאיר גימור בוהק ורענן. מהבחינה הזו הוא נפלא. בנוגע למראה החלק והפחתת הקמטוטים, אני לא מצאתי שום הבדל ואם אבחין מתישהו בהבדל אז אדאג לעדכן, בהתאמה הוא גם מבטיח להפחית כהויות אבל אין לי כאלו בשביל לבחון את ההבטחה. אי אפשר להתעלם מהניחוח של הקרם שזהה לשאר המוצרים בסדרה, יש לו ניחוח עדין נעים אבל מעט סינתטי לטעמי שלשמחתי לא ממש מורגש בשימוש. בשורה התחתונה מדובר על קרם עיניים מאיר שמוצלח במיוחד לשעות היום ולשימוש מתחת לאיפור.

פריימר מאיר של לנקום: מרקם סיליקוני-מוסי נעים

אחרי שדאגנו ללחות מאירה לסקין ולפני השימוש במייק אפ מגיע השלב של הכנת העור לאיפור בעזרת פריימר לפנים. יש מגוון פריימרים שמגיעים בשלל צורות ומרקמים, כשלכל אחד תפקיד אחר. לכן כשבוחנים פריימר צריך להבין מה המטרה שלו ולא לצפות לדברים שהפוכים מהייעוד שלו מה שקרה לא מעט. יש פריימרים לשיפור עמידות האיפור, ללחות והארה, לסתימת נקבוביות, לנטרול אדמומיות, למראה מאט או להיפך - למראה זוהר ורענן. פריימר מאיר כזה הוא ה- Effet Miracle של לנקום שיצא כמוצר משלים באותה הסדרה של המייק אפ המאיר Teint Miracle הפופולרי של המותג . הפריימר הזה בעל מרקם סיליקוני-מוסי נעים שאני ממליצה למרוח בתנועות סיבוביות עדינות כאילו ממש להחדיר, לסתום נקבוביות ולהטמיע אותו בעור למראה כמה שיותר אחיד, כמובן בשכבה דקיקה ולא נדיבה ועמוסה. הוא משאיר את הסקין מואר, חלק, נעים ונטול שומניות, ממש מוכן לקראת המייק אפ. 
בתור מי שפריימרים לפנים זה לא בדיוק הקיק שלה, זה מוצר שנהניתי להשתמש בו כי באופן ברור הוא עושה את העבודה, הסקין נראה יותר טוב, המייק אפ נמרח יותר בקלות ובאחידות מעליו ואפילו העמידות משתפרת. בנוסף ואולי הכי חשוב, אין לו את ההרגשה הגריזית/שומנית/דביקה של פריימרים סיליקוניים, הוא לא עיסתי כמותם וגם לא מרגיש כבד ואטום על העור אלא קליל ונושם.
הפריימר מגיע בצנצנת יפה ומעוצבת בצורה בוהקת בהתאם לאופי המוצר. אבל עם כל הכבוד לעיצוב המרשים מדובר על פורמולה שלמרות האופי הסיליקוני שלה היא כאילו מתבקעת/מתפוררת בתוך הצנצנת ולכן לטעמי פורמולה כזו עדיף שתהיה בשפופרת שתדחס אותה, שלא לדבר על זה שזה גם יותר נוח וגם יותר היגייני. אגב, המוצר הזה מגיע בשני גוונים: ורדרד לעור בהיר ומראה פורצלן ואפרסק לעור זהוב למראה זוהר שבחרתי לפה. בשורה התחתונה ולאחר שניסיתי את שניהם - לא מצאתי שום הבדל בפועל, שניהם שקופים על העור. אני חושבת שאפקט ההארה נוצר בגלל המייק אפ שנמרח מעל בנוחות בזכות הפריימר ולא משהו שבהכרח מגיע מהפריימר. בכל מקרה, שני הגוונים הם בפועל פשוט אותו מוצר ומי שרוצה להתחדש בפריימר המאיר הזה שלא תתעכב על הגוון...

מייק אפ מאיר של גרלן: תור הזהב, לחפש את הקראט בחלונית

המייק אפ, או יותר נכון הבסיס, הוא המוצר הכי חשוב לטעמי באיפור וכמו שכתבתי בו הכי חשוב להשקיע. למה יש מי שמתאפרות בעיניים, לחיים ושפתיים ומדלגות על בסיס איכותי נשגב מבינתי, ובמיוחד אלו שמשתמשות בפודרה בלי בסיס, הרי מה המטרה בעצם? היא תעלם ממש מהר. חוץ מזה, הבסיס יכול אפילו להיות רק לחות עם גוון, אבל ההבדל שהבסיס עושה מהותי לכל המראה ולדלג עליו נראה לי לא ברור בכלל. בכל מקרה, מי שעוקבת אחרי הבלוג כבר מזמן הבינה שאני ומייק אפים בגימור מאט לגמרי (הפופולרי) לא ממש הולכים יחד. זה פשוט לא טבעי ולא מחמיא לטעמי, מבחינתי מאט = מת. לכן תמיד העור שלי יראה בוהק אפילו מעט מבריק וכאילו זה לא מספיק אני לרוב גם משתמשת בפודרה מאירה.
אחד המייקאפים המוצלחים למראה טבעי ומואר הוא ה- PARURE GOLD של גרלן. בעבר עשיתי השוואה בין המייקאפים של גרלן והיה מאוד ברור מה אני חושבת על כל אחד מהם. אחרי תקופה שהשתמשתי במייק אפ הזה הבנתי שהגולד זה מה שהאקווה רצה להיות ולא הצליח לו, או יותר נכון מה שאני ציפית שהאקווה יהיה... המייק אפ הזה בעל 15SPF, יש לו ניחוח המפיל כמו של שאר המייקאפים של המותג והוא בבקבוק משאבה זהה אליהם. רק שבעוד שהם קיבלו עיצוב מוזהב, דווקא הגולד קיבל עיצוב שחור גלוסי מרשים, מעניין... בגלל שהבקבוק אטום, יש לו חלונית צדדית שמראה לנו את כמות החומר שנשארה.
למייק אפ פורמולה לחותית שמאוד נעימה לעור בעלת כיסוי פחות מבינוני עד בינוני, כלומר, אפשר לבנות מעט את הכיסוי. הוא נקרא גולד כי לפי המותג הוא על בסיס זהב 24 קראט, אני בכל מקרה עוד לא מצאתי קראט אחד. הוא גם בעל רכיבים ממצקים, המשמעות היא שצעירות הן לא הקהל שלו ובגלל האופי הלחותי גם פחות יתאים לטעמי לבעלות עור שמן. אני מעדיפה להניח אותו באמצעות מברשת באפינג או דואו פייברית צפופה. הוא מרגיש קל ונעים על העור שנראה טבעי, אחיד ומואר. ללא ספק מדובר על אחד המייקאפים היותר טובים שניסיתי לגימור טבעי ומואר.
אך לצד כל התשבחות, המייק אפ הזה שותף למאפיין המרכזי של שאר המייק אפים של המותג - בעיית הגוונים. אני משתמשת במס' 02 Beige Clair שהוא הבהיר ביותר בסדרה אבל למרות שאני בהירה יש לא מעט בהירות הרבה יותר ממני בדרגות שונות. כל אלו לא ימצאו מזור במייק אפ הזה ואני לא נכנסת אפילו לענייני תת הגוון ורוד/צהוב. כך שללא ספק מי שמחפשת מייק אפ טבעי מאיר משובח כדאי לה לבדוק את הגולד, מי שיתמזל מזלה גם תמצא גוון מתאים.

טוש מאיר של לנקום: להעיר את הלוק

אחרי שהסקין שלנו קיבל מראה אחיד ומואר, עדיין יש נקודות בפנים שאנחנו רוצים להאיר יותר בשביל להעיר את כל הלוק שלא יהיה חד מימדי. לשם כך אפשר להיעזר בטוש מאיר כמו זה מסדרת ה- Teint Miracle שכמו הפריימר פה היא אותה הסדרה של המייק אפ. הטוש הזה הוא לחידודים ולהארות של נקודות בפנים כמו מעל עצמות הלחיים, על עצם הגבה, עם גשר האף, מסביב לשפתיים וכמובן מעל הקונסילר להארה של אזור העיניים. אני משתמשת בגוון מס' 02 Péche Lumiére בעל תת גוון ורוד שגם מתאים למייק אפ Teint Miracle שלי בסדרה.
אי אפשר להימנע מהשוואה ל- Touche Eclat הפופולרי של איב סן לורן. שניהם בעלי כמות של 2.5 מ"ל ופועלים אותו הדבר עם הלחיצה שמוציאה חומר למברשת. מבחינת העיצוב החיצוני ה- YSL מוזהב והלנקום כסוף וחסר משקל לעומתו. אבל ההבדל המהותי הוא בפורמולה. הטוש אקלה הוא טוש מאיר קרמי נקי קליל בעוד שהטינט מירקל הוא דחוס יותר עם פיגמנטים זוהרים/שימריים, כלומר הגימור שלו יותר בוהק, בנוסף גם יש לו מעט יותר כיסוי מה שאומר שמי שרק זקוקה להאחדת העור מתחת לעיניים יכולה להשתמש בו כקונסילר מאיר. אגב, הגוון 02 של הטינט מירקל עוד יותר בהיר מגוון 01 של הטוש אקלה. בשורה התחתונה מדובר על מוצרים דומים עם הבדלים מסוימים בגימור ובכיסוי. לא מוצר חובה אבל בהחלט מוצר שעושה את ההבדל בלוק וטוב שהוא יהיה נוכח בתיק האיפור שלנו לטאצ'אפים במהלך היום.


בשלב הזה של האיפור אפשר להוסיף גם פודרה מאירה, קישוטי סקין שונים, חידודים והדגשות אבל בגדול סיימנו עם הסקין. מי שמתאפרת בבוקר ובמיוחד מי שטורחת על כל השלבים כולל הפריימר, מצפה שהמראה שלה ישמר לאורך כל היום. הכוונה היא לא רק שהאיפור יהיה עמיד אלא שגם יראה רענן. אבל המציאות מראה שזה לא תמיד ככה ומדי פעם אנחנו מוצאות את עצמנו מחדשות נקודות מסוימות באיפור או שפשוט מתעלמות כי זה מה יש. קטגוריה שלמה של רענון האיפור צמחה מתוך הצורך הזה שלשמירת מראה הסקין והרענון שלו כמו המים הטרמליים השונים ואולי המוכר מכולם זה ה- Fix+ של מאק. מוצר מעניין כזה בקטגוריה גיליתי ביובנה (JUVENA) השוויצרית שנקרא On-The-Move Cream, ממש מוצר קלאסי לפוסט הנסיעות, שאמור ללוות אותנו בתיק האיפור. העור שלנו מתעייף במשך היום ומאבד מהאנרגיה, הזוהר והרעננות שלו והמוצר הזה נועד להעניק לעור במהלך היום מראה מואר ורענן כשהוא מיועד לשימוש גם אם אנחנו מאופרות באופן מלא (!).
אני מודה שהמוצר הזה חיכה המון זמן ליחס, כי זה בלתי נתפס בכלל למרוח מעל האיפור משהו, ממש לא התאים לי לחרב את האיפור ולא משנה אילו הבטחות יש. אבל לבסוף הבנתי שהגיע הזמן לנסות את המוצר הזה והחלטתי לעשות את זה בסוף היום כשאני בבית לפני המקלחת, כך שגם אם האיפור ייהרס לא נורא, ואני עם כל הסקפטיות אהיה מרוצה שצדקתי ושאין מצב למרוח משהו מעל האיפור בלי להרוס אותו... בעדינות התחלתי למרוח את הפנים עם המברשת כשבכל מריחה חיכיתי לתזוזה של האיפור אבל היא לא הגיעה. ללא ספק הייתי מופתעת, חשבתי שאולי הייתי זהירה מדי וכמה ימים אחר כך אזרתי אומץ ורעננתי את האיפור בצהרי היום  תוך כדי תפילות בלב שלא יקרה כלום לאיפור. אז כן, המוצר הזה לא רק שלא חירב לי את האיפור הוא בהחלט תרם לרענון הסקין.
אז על מה מדובר בעצם? סוג של באלם דחוס שמכיל פיגמנטים מאירים והופך לכמעט אבקתי על העור, יש לו ניחוח נעים שתורם להנאה בשימוש. מתאים גם כסוג של פריימר להחלקת העור או למראה קורן לעור ללא איפור אבל לא לשם כך התכנסנו... אז את החומר הזה מניחים על העור המאופר בעזרת המברשת המצורפת. בדרך כלל אפליקטורים שמצורפים למוצרים אינם באיכות מספיק טובה ואני תמיד ממליצה להשתמש במברשות ייעודיות. במקרה הזה מדובר על מברשת נוחה וסופר רכה שמותאמת בצורה מושלמת לפורמולה. יש להניח את החומר בשכבה דקה בלי להעמיס, כמובן שחשוב לשמוע על עדינות במריחה ולא להפעיל יותר מדי לחץ. הסקין מקבל גימור בוהק אבל לא מבריק, רענן כזה, משיי. לפעמים אני מחדשת את הסומק מעל. אגב, המוצר שייך לקטגוריית האנטי אייג'ינג ומבטיח לשמור על התחדשות העור ולשפר אותו מבפנים וגם מבטיח לצמצם את המראה של הקמטוטים, שלטעמי זו אשליה שנוצרת בעקבות הפיגמנטים המאירים, כאילו יש מראה של עור חלק יותר. בכל מקרה לא הייתי בונה על ההבטחות האלו.
המוצר הזה אמנם מוצלח אבל עדיין יש לי דפיקות בלב לפני כל שימוש בו בגלל האיפור המתוקתק וזה בלי שאני נכנסת למחיר ביחס לגודל (410 ש"ח ל- 15 מ"ל) הגבוה מדי לטעמי ואי אפשר לחשוד בי שאני לא אוהבת מוצרי יוקרה, אבל שכל אחת תעשה את החשבון שלה. אגב, הוא מזכיר לי את הבאלם dr. feelgood של בנפיט (Benefit) שניסיתי ממש מזמן. אבל למוצר של בנפיט למרות שמו המבטיח לא ממש התחברתי. היה מוצלח יותר מתחת לאיפור, כי מעליו הוא היה כבד מדי לטעמי ובטח לא שמר על האיפור, יכול להיות בגלל שאין לו אפליקטור מתאים ויכול להיות מסיבה אחרת. אז איפה שהוא לא הצליח יובנה עשו את זה בגדול ואולי גם יגיע יום ולא יהיו לי דפיקות לב כאלו לפני כל שימוש כי בסוף אני פשוט לא אעמוד בזה...


ואם אנחנו כבר בענייני On-The-Move ומוצרים לשימוש מחוץ לבית, אז בפוסט הנסיעות החלטתי שלרגל האביב אני רוצה להעניק מתנה למנויות הבלוג שלי danra's vault שלשה מנויים חצי שנתיים לשירות GlossyBox. הן יופתעו עם מגוון מוצרים מדי חודש שיוכלו גם להתנסות וגם להיעזר בהם בנסיעות ובעונת החופשות שנפתחה לה. ושלוש הזוכות במנויים הן:


שיהיה לכן ולכל מנויות danra's vault אביב מואר וקורן של פריחה והתחדשות, שגשוג והצלחה, אושר והנאה!


ID

Life Radiance
Double radiance cream
Brightens all skin types
גודל: 30 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 470 ש"ח

FOREVER
Eye Creme
גודל: 15 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 340 ש"ח

Effet Miracle
Bare skin perfection primer
Healthy glow effect
02 Effet Bonne Mine
גודל: 15 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 220 ש"ח
Teint Miracle
Natural light creator
Bare skin perfection
Perfecting concealer pen
02 Péche Lumiére
גודל: 2.5 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 200 ש"ח

PARURE GOLD
Rejuvenating Gold Radiance Foundation
גודל: 30 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 493 ש"ח

Specialists
On-The-Move Cream
Anti-aging cream to go for the face
גודל: 15 מ"ל
ייצור: גרמניה
מחיר: 410 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי נשלחו אלי מהחברות


Print Page

106 תגובות:

  1. עוד פוסט מבריק (literally & figuratively)מבית היוצר שלך !
    לגביי הטוש המאיר, טרם התנסתי בטוש המאיר של לנקום, אבל סתם כי קשה להיפרד מYSL המיתולוגי והמשובח !

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה גולדי, אין כמוך בפרגון!
      כמו שאת רואה בסופו של דבר הטושים דומים אבל שונים ואם הטוש אקלה עושה את העבודה אז זה מה שחשוב בסופו של דבר.

      מחק
  2. ברכות לזוכות. זאת מתנה סופר יקרה! באמת את משקיעה בקוראות שלך גם בפוסטים וגם במתנות.
    אחרי קריאת הפוסט שלך, אני מתבלטת בין YSL ללנקום. יש הבדל של 100 ש"ח לטובת לנקום שהיא חברה טובה ללא ספק.
    אני מחפשת הארה גשר האף ומתחת לעניים- בגלגל העין התחתון. האם הלנקום יספיק לי או שאני מפסידה חויה מדהימה אם לא יהיה לי את הYSL וכדאי לי שאם כבר טוש הארה אז YSL. אני לא יודעת מה לבחור. מה עצתך?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, אני מאמינה שהשקעה היא הדדית, יש לי בכל זאת את הקוראות הכי מדהימות :)
      בנוגע לטושים, הפער הוא של 40 ש"ח (הלנקום 200 ש"ח והאיב סן לורן 240 ש"ח אאל"ט).
      לאור העובדה שתמיד מומלץ לקנות בהנחות אז הפער הזה בכלל כמעט נעלם.
      עכשיו השאלה למעשה מה את מעדיפה, אם את רוצה מעט יותר כיסוי וגימור יותר בוהק אז הלנקום.
      אני חושבת שבסופו של דבר שניהם איכותיים ומוצלחים מאוד.
      את צריכה למצוא את הגוון שמתאים לך בכל אחד מהם והכי טוב זה שתנסי את שניהם. תניחי בכל צד טוש אחר, תצאי עם מראה החוצה ותבחני באור יום מי מהם מספק אותך יותר.

      מחק
  3. תודה רבה אין ספק שהטוש של לנקום יבדק בקרוב :)

    השבמחק
    תשובות
    1. בכיף, בהחלט מוצר מוצלח :)

      מחק
  4. אנונימי19.4.2012, 7:25

    למה לסקר רק את המוצרים היקרים כל כך?

    השבמחק
    תשובות
    1. למה השאלה באנונימי?

      זה האופי של הבלוג, בעיקר מוצרי יוקרה ו- high end, לעיתים עממיים מסוימים.
      תמיד הייתי משתמשת במוצרים כאלו אז הגיוני שאם יש לי בלוג כך יראה.
      יש מספיק בלוגים שעוסקים בכל רמות האיכות והמחיר ואפשר להתעדכן שם.

      מחק
  5. כהרגלך- תענוג לקרוא אותך ולהזדהות עם דיעותייך בעניין זוהר הסקין. גם אני מעולם לא חיבבתי את המראה המת (אחלה מטאפורה), גם בימי צעירותי (להזכירך אני קשישה, המתקרבת ל-50) האם לדעתך יש מקום להשוואה בין הפרורה גולד, לבין הטינט מירקל? הגוון היחיד שיושב עלי בול הוא ה-010, אפילו בקיץ, כי הוא לא צהוב ולא ורוד. מניסיוני עם גרלן-במיוחד עם האקווה המאכזב- כל הגוונים בעלי נטייה לורוד מידיי או צהוב מידיי.השאלה היא מה היתרון שלו, או במה הוא שונה מהטינט מירקל? הפריימר של לנקום ייבדק במיידית, אגב. תודה לך יקירה על שאת מאירה לי את הסקין ואת היום

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה ג'ודי!
      המראה של סקין מאט לטעמי מבגר ויש לא מעט שפשוט לא יודעות להניח אותו נכון ואז זה נראה מסכה במקום עור שני בלתי נראה....

      בנוגע לטינט מירקל מול הגולד: לטינט מירקל (שאני מאוד אוהבת) יש פיגמנטים בוהקים/זוהרים, מאוד קל לראות אותם אם תסתכלי על הבקבוק, זה לא מייק אפ קרמי חלק מאיר כמו הגולד.
      לטינט מירקל יש כיסוי נמוך יחסית, כלומר, האשליה של הכיסוי שלו זה בגלל הפיגמנטי םששוברים את האור. לגולד יש יותר כיסוי.
      הפורמולה של הטינט דלילה ואוורירית, של הגולד יותר צפופה ולחותית.
      הטינט פחות מתאים לטעמי לקיץ כי הוא מבריק ודק מאוד ולכן פחות עמיד. עם הגולד אני יכולה לחיות + פודרה.

      הפרור אקווה לגמרי איכזב אותי ואם קראת את ההשוואה שעשיתי בין המייקאפים של גרלן בקישור ששמתי פה, תוכלי להבין עד כמה.
      אבל בעיית הגוונים של גרלן היא בכל המייקאפים שלהם. חסרים גוונים בהירים מאוד וגווני ביניים נייטרלים. לכן כמו שכתבתי בסוף הפסקה על הגולד, מי שיהיה לה מזל תמצא גוון... כמובן שכדאי לנסות עם דוגמית קודם בבית לראות אם מתאים.
      הפריימר של לנקום מוצלח ואם הוא היה בשפופרת הוא אולי היה מושלם.
      תודה לך מותק, את מאירה לי את היום עם התגובות שלך :)

      מחק
  6. אז ככה:
    רק בקשר לקרם הדו-פאזי של דקלאור.
    לי יש אחד שהוא עם פאזה אחד של קרם מבהיר ופאזה אחת עם ג'ל ממצק.
    של החברה האסייתית האהובה עליי, כמובן. נהנית ממנו שחבל"ז.
    ומאותה חברה יש לי ג'ל לחות ללילה עם אבקת זהב, לא להאמין איזה עור יש לי בבוקר.

    בקשר לגרלן גולד, בדיוק הגיע אלינו" ודגמתי עם חברה שניסתה אצלי את האקסטרים- דגמנו כל אחת לחי באקסטרים ולחי בגולד, יצאנו לשמש- לא נצפה הבדל בכלל. בהתחשב במחיר הזהה- היא קנתה את האקסטרים- בגלל שהבקבוק משתלב יותר בשידה שלה.

    ובכלל לחיוניות העור, אצלי השולט זה שמן ויטמין E

    השבמחק
    תשובות
    1. נטע, אני חושבת שפעם מזמן סיפרת עליו, זה די מזכיר את הקרם של דקלאור כאן.
      אבקת זהב מתאימה לי יופי בלילה, ביום, כל היום... ;)

      מה הכוונה לא נצפה הבדל בין האקסטרים לגולד? הם שונים לגמרי, במיוחד בפורמולה, בכיסוי ובגימור...

      איך את משתמשת בשמן ויטמין E? לפני הקרם?

      מחק
    2. בקשר לגולד- לטעמנו- ממש לא, ואם כן, הוא היה זניח ביותר.

      ויטמין E- אחרי המקלחת עם פילינג עדין לפרצוף, אח"כ מי פנים (כרגע מס' 2 קליניק) ואז השמן, בד"כ בלילה לפני השינה ובלי קרם.
      בבוקר- כן לפני הקרם, כוס קפה בין לבין, עד שאני רגישה שהוא ספוג, ואז אפשר לשים קרם "קליל" (לי יש משהו שקיבלתי שמיועד לנערות בעיקרון) וגם אז לא חובה.

      מחק
    3. נטע, לדעתי את מתבלבלת בין המייקאפים או שהדוגמית לא היתה שלו בטעות.
      כי אין מצב שניסית את האקסטרים מול הגולד ולא מצאת הבדל מהותי...
      אם היית אומרת לי האקווה מול הגולד אולי הייתי איכשהו מבינה למרות שזה גם היה מוזר אבל פחות.

      נשמע מעניין הויטמין E למרות שאין מצב שאני לא שמה קרם בלילה. בבוקר אין לי זמן לחכות שייספג.

      מחק
    4. אפשר גם לערבב אותו עם הקרם. האמת שממש רואים הבדל כשמשתמשים בו בקביעות.

      מחק
    5. ספיר, כן, אני שומעת על זה המון תגובות חיוביות.
      הכי נוח לי למרוח כזה דבר ואז לשים קרם.
      רשמתי לעצמי להתחיל להשתמש בקרוב. נקווה שיצא לפועל :)

      מחק
    6. גם לדעתי זה לא מיועד לעירבוב, וכם גם אני שמה בלילה, ואז רק אותו, ומעסה טוב בנק' בתורפה.

      בקשר למיי-אפ- נראה... אולי נדגום שוב.

      מחק
    7. אם תדגמי שוב אין לי ספק שתביני עד כמה האקסטרים והגולד שונים, אם כי אני לא בטוחה שתעדיפי את הגולד.

      מחק
  7. כמוני כמוך לא מאמינה שיש מי שלא מורחת לחות.
    קרם עיניים אני מורחת בהתמדה מאז גיל 23. סבורה שצריך קרם יעודי וקל לאיוזר העיניים בהתמדה למניעת הרגע הבלתי נמנע שהקמטוטים יגיעו. אני עם ביו פרפורמנס של שיסיידו.
    בימים האחרונים תתחלתי להשתמש בסרום והלחות של YSL. מעבר לאריזה המרהיבה (ורוד ...) אני חייבת לציין שהעור נראה מעולה. זה בא אחרי הסופרים של אסתי לאודר שעשה עבודה טובה עד מאוד לכשעצמו. קיבלתי מחמאות על עור זוהר ועור קורן אז אני תולה את זה בקרם. אהבתי את הניחוח העדין עד בלתי מורגש שלו.

    לטוש אקלה המהולל לא ממש התחברתי, לפני שנים קיבלתי כמתנה והעברתי הלאה.

    כתמיד ההגדרות שלך כמו תמיד מדוייקות. עם עור מטופח וקורן כל השאר זה בונוס.

    השבמחק
    תשובות
    1. אפרת, כן, כמו שכתבתי, אני רוצה להאמין שאין כזו...
      אני אישית לא בטוחה לגבי הצורך בקרמי עיניים, לטעמי כל קרם יתאים, אבל משתמשת בהם לכל מקרה שלא יהיה... שיסיידו נהדרים, יש לי גם קרם עיניים שלהם, אכתוב עליו בהזדמנות.
      גם אני מנסה את המוצרים בסדרה הזו של YSL הסופר מעוצבת. בהחלט סדרה מושקעת. נראה אם יהיו תוצאות.

      על הטושים כתבתי פה בסוף הפסקה שזה לא מוצר חובה אבל לטעמי בהחלט כזה שעושה הבדל. אם את לא מתחברת אז סבבה לגמרי, יש מספיק דברים אחרים.

      תודה, אני באמת מאמינה בזה, אם העור שלנו לא יהיה מטופח כל השאר לא שווה כלום.

      מחק
    2. דנרה יקרה ואפרת גם, אני משתמשת במוצרי טיפוח מגיל צעיר מאוד ולאורך שנות חיי ביזבזתי את מיטב כספי, בחיפוש אחרי קרם העיניים האולטימטיבי . לפני שנה רכשתי את סיסלייה, במאות רבות של שקלים אחרי שהובטחה לי ארץ חלב זבת ודבש לעיניים קורנות,לפני חמישה חודשים עברתי ניתוח פלסטי בעפעפיים עליונים ותחתונים, כי אין שום קרם בעולם, שישווה לך את המראה של צעירה לנצח. אין לי את המראה המופתע של גבות מורמות, ויש לי מניפה חיננית של קמטי צחוק בזוויות העיניים, רק המראה העייף שמאפיין נפילת עפעף- נעלם ואני כמו חזרתי מחופשה בטהיטי. שיתפתי את הסיפור שלי כי כמו שדנרה אמרה- ואני מחזקת אותה- קרם עיניים הינו אחיזת עיניים. עדיף לחסוך לניתוח עתידי, לאמיצות שבינינו ולהשקיע בטיפוח ואיפור נכון. עד כאן, היו אלה שישים שניות של זקנת השבט

      מחק
    3. המממ... שום קרם עיניים לא אמור לבטל קימטוטים ונפילת עפעפיים, אבל כן לתת לעור שם מראה חיוני יותר.

      מזאת שלא מורחת קרם עיניים, אבל כן שמה מלפפונים קרים.

      מחק
    4. אף קרם שבעיניים לא ימנע את אותות הגיל אך מעבר לתורשה יש לשמור ולשמר את הקיים. מאמינה שאפשר למנעו או לפחות לדחות את בוא הקמטים ואין לי שום כוונה לבדוק אם אני צודקת ועל כן אני שמה ואשים קרם עיניים, כרגע זה עובד. (ומומלץ בהחלט בלי קש רלחסוך, כדי שתהיה לי זכות הבחירה אם לנתח הבוא היום). נפלא שהצליח לך :)

      מחק
    5. ג'ודי - כמו שהבנת אני מסכימה עם כל מה שכתבת בנוגע לקרמים לעיניים וליכולת שלהם לתקן קמטים ושאר ירקות. אני רוצה לומר לך שהסתכלתי עכשיו בפייס על התמונות שלך ולא רואים בכלל שעברת משהו (הכי גרוע זה המבט המופתע תמידית...), נראה מדהים לגמרי! אני מאמינה שטיפוח נכון שמותאם אישית זה מאסט. בלי קשר שכל אחת תעשה את החשבון שלה בזמן הרלוונטי אם היא זקוקה לניתוחים כאלו ואחרים.

      מחק
  8. אנונימי19.4.2012, 9:45

    מעלפת שכמותך... אהבתי מאד את הפוסט
    אילנית

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אילנית, כיף לשמוע ;)

      מחק
  9. יופי של פוסט דנרה. נהנית מחדש מכל פוסט שלך :) (יודעת שזה כבר נשמע נדוש אך זו האמת והיא חייבת להיאמר :) המוצר של יובנה מעניין אותי במיוחד, חייבת לבדוק אותו. את הפארור גולד ניסיתי והוא נפלא רק חבל שהגוונים שלו לא מתאימים במדויק לגוון עורי, תמיד צריך לערבב אותו עם גוון אחר בכדי ליצור התאמה לעור וזה חיסרון מבחינתי. הלייף רדיאנס של דקלאור גם קורץ לי, אוקסנה גם כתבה עליו לא מזמן, מצריך בדיקה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה לידיה, וזה לא נמאס לשמוע ;))
      הבאלם הזה של יובנה בהחלט מעניין, אני עדיין מרגישה שאני מתנסה איתו בכל מיני שימושים שונים.
      זו בדיוק הבעיה עם הפרור גולד ועם כל הפרורים של גרלן - הגוונים. לערבב מייק אפים לא בא בחשבון מבחינתי אין לי סבלנות. לפעמים אני מערבבת היילייטר נוזלי, זה כן.
      הקרם של דקלאור מדהים, באמת אין לי מילה רעה לומר עליו חוץ מהטרחנות בערבוב שהיא לא כזו נוראית בתכלס. מתאים לי בדיוק לעור.

      מחק
  10. ("ההשב" בתגובתי למעלה לא עבד אז אני כותבת כאן...) תודה רבה על ההסבר. היום הייתי בסופר פארם והחלטתי ללכת על מוצר ההארה של לנקום.הצבע שהתאים לי היה לא זה עם הוורוד ולא זה עם הצהוב אלה זה שביניהם. נתן הארה שמאוד מצאה חן בעיני אפילו במראה הלא מאורגן שהגעתי לסופר פארם)
    אני אקנה מחר כי מחר יש מבצע של 60% הנחה על מוצר שני אז אני יכולה גם לחשוב איזה מוצר שני שלהם לקנות- אשמח להמלצה :)
    לא ניסיתי את הYSL בעיקר כי לא מתחשק לי לנסות.
    שני דברים הכירוע את הכף:
    1 ההמלצה שלך "אם את רוצה מעט יותר כיסוי וגימור יותר בוהק אז הלנקום"
    2 לא מתחשק לי הכי בעולם מוצרים של YSL.יש בהם משהו שהוא יוקרתי ואני בן אדם רגיל בגינס. הלנקום הוא יותר אני מהYSL והפאר וההדר סביבו:)לכן שמחתי שהלנקום הוא המוצר המתאים לי יותר מבחינת מה שאני מחפשת בטוש הארה.
    עד כה לא היה לי טוש הארה ואני מחפשת כבר די הרבה זמן. הפוסט שלך בהחלט תרם לי להחלטה מה לקנות.

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה לשמוע שמצאת טוש בגוון מוצלח עבורך, לכן חשוב תמיד לנסות כי לכל אחת יש את הגוונים שלה.
      בנוגע להנחה, יש באפריל וגם במשביר כרגע 30% כך שאין סיבה שתקני סתם עוד מוצר אם את לא צריכה משהו ספציפי כרגע שאת רוצה עליו המלצה.
      מה שכתבת על הלנקום וה- YSL זה בדיוק מה שאני תמיד אומרת שצריך חיבור למותג, לא יעזור כלום. אנחנו צריכות להרגיש שהוא מתאים לנו ולהתנהלות שלנו. מה שיפה זה שבדרך כלל זה קורה ההפך, משתמשות שמחות להתחדש במוצר יותר "יוקרתי" ואת העדפת מוצר שאגב גם יוקרתי אבל פחות אקסטרווגנטי ובולט שירגיש לך נוח ונעים בשימוש. ממש אהבתי!
      שמחה שהפוסט עזר ובטוחה שתהני מהטוש :)

      מחק
  11. קודם כל ברכות לזוכות ולפיצ'ה המקסימה! ולגבי הפוסט - הארות לסקין זה אחד הדברים שאני אישית הכי אוהבת והכי חשובים לי באיפור. השכלתי כרגיל, כי למשל את הטוש של לנקום הכרתי רק עכשיו בזכותך. אז תודה רבה על הפוסט וסופ"ש מקסים מהממת. נשיקות.

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי, סקין מואר זה סקין "שמח" ובריא שמקרין על כל הלוק.
      הטוש הזה נהדר, אני ממש מרוצה ממנו.
      תודה על הפרגון נהדרת שכמותך :)

      מחק
  12. אנונימי19.4.2012, 22:36

    על איזה מייק אפ את ממליצה בקיץ או פודרה טובה? אני גם לא בעד עור מאט אבל בקיץ המייקאפים שלא מאטים הם לא עמידים..כמו כן רוב הפודרות כבדות מידי לקיץ ואם לא אז יבשות מידילמראה מאט יש משהו באמצע?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני יכולה להמליץ לך על מה שאני משתמשת ומאוד אוהבת - הגרלן פרור אקסטרים. הוא בגימור מאט אבל טבעי ולא מת. את יכולה לקרוא עליו בפוסט ההשוואה בין המייקאפים שלהם (יש פה בפוסט קישור).
      בנוסף, לנקום הוציאו את הטינט איידול בגרסה חדשה - טינט איידול אולטרה 24 ואני מרוצה ממנו. שווה לגמרי בדיקה.
      בנוגע לפודרות, אני משתמשת לרוב בפודרות שקופות או מאירות. לא אוהבת כבדות. עם זאת, ממליצה לך לבדוק את הפודרה מינרל סקינפיניש של מאק.

      מחק
  13. הפוסטים שלך תמיד מעניינים,רציניים ונותנים כוון ועל זה המון תודה.כמוכן ברכות לזוכות שקיבלו בהחלט מתנה שווה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה על הפידבק בקי :)

      מחק
  14. מסכימה איתך בכל מילה- הארה טובה יכולה לקחת את המראה בכמה רמות מעל.
    הארה גרועה יכולה לגרום להראות כמו בדיחה (ולצערנו רואים את זה בלא מעט טקסים ועל הרבה סלבס)
    ממש התלהבתי מהמייקאפ המאיר של גרלן- גם מה שכתבת עליו בפורום גרם לי לדפיקות לב עזות.
    אבל כמובן , הסוגיה של המחיר שעומדת מול מוצר כזה.
    מה שאני כן מתכוונת לנסות זה את הטוש הארה שממש בא לי אחד (עוד לא ניסיתי אף אחד מהם!)
    בנתיים אני עושה הארות עם הפודרה עם חלקיקי הזהב של טו פייסד, והגיע הזמן להתקדם.

    איזה כיף לזכות!
    מצחיק הסיפור שלי עם הגלוסי- כנראה שאני ראויה להיות ברשימת הלקוחות!
    תודה רבה לך, שמחת אותי ממש!:)

    השבמחק
    תשובות
    1. בדיוק פיצ'ה, זה כל כך חשוב שהסקין יראה טוב והוא כל כך מהותי ללוק, רק חבל שלא כולן משקיעות בזה מספיק.
      הפרור גולד הוא לגמרי אחד המייקאפים הטובים שניסיתי בקטגוריה.
      כמובן שרכישה של איפור, בטח יוקרתי, מומלץ לקנות כשיש הנחות שוות במיוחד ואז המחיר נוח בהרבה.
      הטושים כמו שכתבתי נהדרים למרות שהם לא מאסט, שונים מאוד מהאפקט של הפודרה. ממליצה בחום למצוא גוון מתאים ולראות אם את מרוצה מהביצוע לפני הרכישה.

      בשמחה ומזל טוב יקירה, אני שמחה מאוד שזכית!

      מחק
    2. כמובן שבהנחות, אחרת ביי ביי למוצרים:P
      אני מקווה שבדיוטי אני אמצא בזול |(בקיץ) או שאבקש מאבי שטס חודש הבא (למרות שזה סיכון כי הוא לא מבין בתחום כלל)
      אני משתמשת בטיינט מירקל , כך שמבחינתי הטוש הוא מוצר משלים! (שכנוע עצמי?...)

      מחק
    3. חחח, גם אני תמיד חושבת איזה סיכון זה כשאני מבקשת מאחרים, תמיד ברור לי שהם יכולים לחזור עם משהו אחר לגמרי ממה שביקשתי כי הדיילת נשבעה שזה אותו הדבר....*&$%#^)*$%&
      שכנוע עצמי שכביכול נשען על היגיון בסיסי....LOL

      מחק
  15. איזה פוסט מעולה!!!! אני משתמשת במייק אפ של גרלן PARURE GOLD כבר מעל חצי שנה!!! אני בעלת עור שמן/מעורב... אני עדיין רוצה לציין שזה אחד הטובים שהיו לי... מייק אפ אלוהי :)), אין לי מילה אחרת... הכיסוי, העמידות, הגוון ואיך שהוא נראה על האור בהחלט ראויה לשבחים!!! (כל מה שניסיתי כמו שאנל, לנקום, אסטי לאודר ועוד הרבה אחרים לא יכולה לחזור אליהם אחרי גרלן)...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      כיף לשמוע עוד חוו"ד ממשתמשת.
      מסכימה איתך לגמרי, כמו שכתבתי זה אחד המייקאפים הכי טובים שניסיתי בקטגוריה, ממליצה בחום לכולן לא לדלג עליו כשמחפשות מייק אפ מאיר טבעי חדש.

      מחק
  16. נראה על העור... סורי...מיהרתי לסיים, הסוללה כבר ב0

    השבמחק
  17. מכירה כמובן את כל החברות,
    אבל לא את המוצרים האלו ספציפית,
    אז מעניין לקרוא עליהם.
    :-)

    השבמחק
  18. *משום מה לא הצלחתי להגיב מהאייפון, למרות שאני תמיד מגיבה ממנו...?*

    המוצר שהכי סקרן אותי בפוסט הוא המוצר של ג'ובנה. אני חושבת שהחברה הזאת לא מאוד מוכרת/ אופנתית בארץ כמו גרלן, לנקום וכו' אבל אני חייבת לומר שכל המוצרים שלהם שניסיתי היו ממש מעולים. רק המחיר, אוי המחיר...
    לטוש המאיר לא התחברתי. יש לי את זה של YSL, ואני פשוט לא רואה את האפקט שלו. אני יכולה להניח אותו רק על צד אחד של הפנים ולא רואה שום הבדל מול הצד השני. מבאס.
    בקרם עיניים יעודי אני לא משתמשת, פשוט מורחת את קרם הלחות הרגיל שלי גם באזור העיניים. מתלבטת האם כדאי לקנות קרם יעודי, כי קרמי העיניים משמעותית יקרים מקרמים לפנים, ואני תוהה האם זה באמת ייתן לי איזה ערך מוסף (אין לי עיגולים שחורים או משהו כזה, אם כבר החשיבה היא לכיוון של מניעה של קמטוטים ושקיות בעתיד).

    ולסיום- איזה כיף לי שזכיתי בהגרלה! בהחלט פינוק וגם ניסיון נוסף לבחון את השירות השנוי במחלוקת. תודה רבה!

    יאללה, זזתי לים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. *וואלה? את נפלאות מערכת הבלוגר מזמן הפסקתי לנסות להבין...LOL*

      המוצר של יובנה לגמרי מסקרן, אני עוד לומדת שימושים נוספים שלו, משחקת עם זה. מסכימה איתך שהמוצרים של המותג מעולים ורק המחירים %)*^$&*$X@
      הטושים זה מוצר שאו שמתחברים אליו או לא ואם לא התחברת לטוש אקלה אז גם בסדר. אבל יש מצב שהגוון שיש לך פשוט לא מתאים לצורך ובגלל זה את לא מבחינה באפקט.
      אני אישית לא רואה שום בעיה עם להניח את הקרם הרגיל באזור העיניים (אלא אם כן מכיל SPF). את דעתי על קרמים לעיניים כתבתי וגם שמתי קישור פה בפוסט. יש מי שלא יסכימו איתי כי לטעמן זה מוצר מהותי אז שכל אחת תעשה מה שבא לה.

      בהחלט כיף גדול שזכית. אני שמחה שתוכלי להתרשם אישית מהשירות הזה!

      אין כמו ללכת לים :)

      מחק
    2. לגבי ה-SPF. תמיד אומרים שאסור לשים קרם עם SPF באזור העיניים, כי זה גורם לגירוי ורגישות. לכן הופתעתי כשנתקלתי לאחרונה בקרמים יעודיים לעיניים, המכילים SPF (זוכרת שראיתי בגרנייה ובשיסיידו). יש לך הסבר לזה?

      מחק
    3. בגדול אומרים שאלו קרמים מותאמים, שהפורמולת אחרות, בלה בלה בלה...
      אבל בהחלט מעניין ושווה בדיקה.

      מחק
  19. רציתי להודות שוב על ההגרלה המדהימה ועל הזכיה בפרס. מאוד התרגשתי! :)
    בנוגע למוצרים, הם נראים נפלאים, אך אישית איני נוטה לקנות מוצרים כה יקרים. היתי שמחה להתנסות אם היה משהו דומה במחיר קצת יותר סביר :)

    השבמחק
    תשובות
    1. בשמחה ובכיף גדול, אני מתרגשת איתך :)
      המוצרים פה מוצלחים אבל כמו בכל פוסט, הם רק דוגמה לנושא של הפוסט, לא מאסטים. יש מבחר בשוק של מוצרים דומים במחירים נוחים יותר :)

      מחק
  20. ("ההשב" בתגובתי למעלה לא עבד אז אני כותבת כאן...) בסוף קניתי את האקלה של YSL. חלשת אופי.. מה גם שזה התבשל לי כבר הרבה זמן המחשבה מה לקנות.למרות שאני בלי ספק חושבת שגם המגיק הוא טוש מעולה.מרשים. אבל בסוף, ברגע האמת- ברגע המכריעה- החלטתי שאם כלכך הרבה בנות מאוהבות בטוש אז אולי כדאי לי שהטוש ההארה הראשון שלי יהיה של YSL. הותאם לי מספר 2. ממש כמו שהוצא לי באתר של הלורן.וגם קיבלתי (לאחר שביקשתי דוגמיות) מתנה- נרתיק איפור מהודר שבו מוצרים מדליקיםשל החברה.


    יעלי

    הבלוג שלי: http://yaelin10.blogspot.com

    השבמחק
    תשובות
    1. תתחדשי יעלי! הטוש אקלה מוצר נהדר, אני מאוד אוהבת אותו.
      על המג'יק שעכשיו הזכרת לא דיברנו קודם, את מתכוונת לטוש של לוריאל? הם שונים לטעמי, פורמולות שונות. אנחנו השוונו בתגובות פה בין הטינט מירקל של לנקום לטוש אקלה של YSL.
      בכל מקרה שמחה שמצאת מה שרצית וכיף גדול להתפנק עם מתנות של המותג :)

      מחק
  21. פוסט מעולה דנרה! לא הכרתי אפילו אחד מהמוצרים שהזכרת פה - איזה כיף ללמוד על דברים חדשים.
    מאוד דיברו אלי קרם הפנים של דקלאור וקרם העיניים של YSL - מניחה שאבדוק אותם בהמשך.
    כמוך גם אני חושבת שמראה הסקין הוא החשוב ביותר. לכן תמיד תמיד ולא משנה באיזו תקופה בחיים, השקעתי במייקאפ טוב. הסכמתי להתפשר על מוצרים כמו סומק או מסקרה אבל מעולם לא על מייקאפ ואפילו פודרה (והיום אני כבר לא מתפשרת על כלום :-) )
    המייקאפ של גרלן שהוזכר פה נשמע לי מעניין מאוד ואני מאוד מקווה שאמצא גוון מתאים.
    אביב וקיץ מוארים גם לך! תהני מהים ... רק לא לשכוח מקדם הגנה (-;

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה מותק, לגמרי כיף להכיר מוצרים חדשים!
      שני מוצרים מוצלחים הדקלאור וה- YSL.
      קרם הפנים של דקלאור זה משהו גם מעולה וגם פינוק שאין דברים כאלה!
      מסכימה לגמרי, פשוט אי אפשר להתפשר על מוצרי סקין והכי טוב אם לא צריך להתפשר על כלום ;)
      אם את אוהבת מייקאפים בקטגוריה שלו אז הוא הבסט. הגוון זה כבר סרט בפני עצמו....
      תודה ובחזרה, משדלת להתגבר על יצר השיזוף...LOL

      מחק
  22. מכל מלמדיי השכלתי...:-) תמיד נהנית לקרוא כאן על מוצרים שעדיין לא יצא לי לנסות.
    מסכימה איתך לגמרי שהבסיס לכל מראה איפור טוב הוא הסקין ולא משנה כמה אלופות נהיה בטשטושים. המוצר של יובנה נשמע לי מעניין מאוד, אם כי לא רואה אותו נרכש אצלי בקרוב בגלל המחיר (עשיתי את השיקולים תוך כדי קריאה...חחח) אבל בהחלט יכולה להבין את החשש הגדול שהיה לך להרוס את האיפור ושמחתי לקרוא על התוצאה המפתיעה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תולי ממי, גם אני ככה אוהבת להכיר מוצרים חדשים :)
      לגמרי הכי חשוב סקין מטופח, אין לזה תחליף!
      המוצר של יובנה ממש מדליק ומפתיע, אני עוד מנסה אותו עם כל מיני שילובים ושימושים מוממלצים שלו.
      על המחיר כתבתי פה שגם לטעמי גבוה במיוחד בגלל הגודל הקטן.
      תשמעי, עד היום לפני כל שימוש במוצר אני לא רגועה למרות שאני יודעת שלא הורס את האיפור...LOL

      מחק
  23. אנונימי25.4.2012, 2:14

    אני מקווה שעכשיו אני אצליח להגיב ( משום מה זה בלתי אפשרי דרך האייפון) דבר ראשון אני מתה על הבלוג ועל הכתיבה והאוביקטיביות שלך שגורמת לי ככ לסמוך על דעתך.. פשוט תענוג לקרוא פוסטים שלך! דבר שני, מי הבלונדה בסרטון? מה השם משתמש שלה? היא מקסימה לדעתי ואף פעם לא נתקלתי בסרטונים שלה.. שאלה אחרונה, על איזה מייקאפ היית ממליצה לעור שומני מאוד? ומה דעתך על המייק אפ ספריי של דיור?

    השבמחק
    תשובות
    1. קודם כל תודה רבה אנונימית, שמחה לקבל פידבקים על הטקסט :)
      היא בהחלט מקסימה, לערוץ שלה קוראים MakeupByAlli, הכי אמריקאית טיפוסית בסגנון אבל אני אוהבת לצפות בה.
      שאלה מעניינת את שואלת, זה לא פשוט להתאים מייק אפ לעור שמן שיהיה אפקטיבי וישרוד.יש לא מעט שמשתמשות בדאבל וור של אסתי לאודר ובקולורסטיי של רבלון. אני אישית לא אוהבת אותם כי הם מסכתיים מדי ואני מרגישה שחונקים לי את העור. מייקאפים מוצלחים לטעמי ששווה לך לבדוק זה האברלסטינג של קלרינס והפרור אקסטרים של גרלן, גם כתבתי עליהם בבלוג. לאחרונה יצא ללנקום הטינט איידול אולטרה 24 והוא ממש מוצלח, אכתוב עליו בקרוב. ממליצה לך לקחת דוגמיות מכל סוג ולבדוק למה את הכי מתחברת.
      המייק אפ ספריי של דיור זה סוג של גימיק, יש לי חברה שמכורה אליו. אני אישית לא ממש מתחברת אליו, הוא כמו פודרה עבה, אין לו כיסוי כמעט, מאחדת בצורה קלה את הגוון בפנים, לכן יש לו גם רק ארבעה גוונים אאל"ט. לגמרי לא יחזיק על עור שמן. מתאים בעיקר לטעמי למי שיש עור צעיר אחיד וללא פגמים.

      מחק
    2. מצטרפת להמלצה על הטינט איידול החדש (אולטרה 24) יש לי עור שומני והוא מחזיק עלי לכל היום (+פידור כמובן) ורמת הכיסוי שלו גם טובה.
      מייקאפ מאד מוצלח. אני משתמשת בו עכשיו במקום בפוראבור אקסטרים של גרלן שקצת מרגיש לי כבד לאחרונה :)

      מחק
    3. לגמרי מוצלח האיידול רק שלטעמי הוא קצת יותר כבד מהאקסטרים האמת, אולי בגלל הגימור, לא יודעת.

      מחק
    4. יכול להיות שאת פשוט לא מחברת לגימורי מאט בכלל? :)
      לי הוא מרגיש כמו עור שני (המינוס היחיד זה שאני עדיין מבריקה באזור ה-T אבל זה לחלוטין זניח)

      מחק
    5. לא יכול להיות, בטוח! ;)
      כתבתי את זה גם פה בפוסט, זה פשוט גימור לא מחמיא לרוב.
      אבל מה זה בעצם קשור לעובדה שהאיידול מרגיש לי כבד יותר מהאקסטרים?
      בכל מקרה, בקיץ אין מנוס מבחינתי מלהשתמש במייק אפ מאט כי גם ככה ברגע הסקין יקבל מעט ברק..

      מחק
  24. אווווו, ניסית את הגולד :) (בינתיים אני ניסיתי את הלינז'רי....)

    מסכימה לגבי רוב מה שכתבת על הפריימר של לנקום. לי הוא נותן מראה די מאט לעור ביחס לפריימרים מאירים אחרים. מסכימה שהוא קל יותר מהפריימרים שנראים דומה - הקלרינס ובטח הלוריאל.

    הטוש של לנקום בהחלט יכול לתת מענה לטאצאפים במשך היום, וכמוך - גם לדעתי יש לו מעט יותר כיסוי מהטוש אקלה.

    הבאלם הזה של ג'ובנה מסקרן ביותר! מה שתיארת זה בדיוק מה שאני עברתי עם הפריימר הראשון שלי, שאמרו לי שאני יכולה למרוח גם אחרי האיפור :) נשמע לי הזוי אז, בטח ובטח באיזור הלחיים שאז זה כביכול מורח את ההנחה המדוייקת של הסומק והברונזר...

    את יתר המוצרים לא ניסיתי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תשמעי, את תאהבי ברמות את הגולד. את הלנז'רי אני מאוד אוהבת כמו שכתבתי בזמנו בפוסט ההשוואה. האמת שהם פשוט שני מייק אפים מנצחים. מתה לשמוע מה את אומרת על הלנז'רי!

      את צודקת, כתבתי על הפריימר של לנקום שנראה לי שאפקט ההאראה שלו זה בכלל לא ממנו אלא יותר מהמייק אפ שמעליו, מנוחות המריחה. אני לגמרי מעדיפה אותו על הפריימרים הכבדים שאוטמים לי את הנשימה של העור...

      טוש מוצלח מאוד, לגמרי מתחרה ראוי לטוש אקלה המהולל.

      את הבאלם של יובנה אני עוד חוקרת על שלל השימושים שלו. פשוט הזוי הקטע הזה למרוח משהו מעל האיפור, נכון? אני ממש נחרדתי מזה...LOL

      מחק
  25. הי דנרה,
    זו שוב אני מנדנדת בעניין הפרור גולד.
    אז כ-מ-ו-ב-ן שלא התאפקתי ושמתי פעמי אל אפריל לבדוק מה קורה עם המייק אפ הזה.

    ורק רציתי לתקן טעות בתמחור שלו שמופיע כאן אצלך ואני ניזונתי ממנו. רשמת שמחירו 330 ש"ח כאשר מחירו הוא 493 ש"ח (500) שערורייתי המחיר.

    יש עכשיו מבצע של 40% על המייקאפים באפריל.

    אגב, ראיתי שם ברונזר חדש (או שנדמה לי) של גרלן. הוא מופיע בגרסה הענקית שלהם שכבר היתה לי לפני כ8 שנים. גודל נוראי שנוטה להישבר בקלות בגלל שטח הפנים הגדול שלו. שלי, למשל, נשבר בשעתו מייד כשהגעתי הביתה לאחר רכישתו וזה היה מבאס רצח.
    בכל אופן, החדש מוזהב ויפהפה, לפחות על גב כף ידי.

    לירי

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, את ממש לא מנדנדת ;)

      אויש את צודקת, תיקנתי פה את המחיר. הוא באמת יותר יקר מהאחרים שעולים 330 ש"ח. ולא כתבת מה דעתך עליו, אהבת?

      מה שראית זה את ה- Terra Soleia ברונזר שימרי מוזהב לפנים ולגוף, משהו הורססס! אכתוב על זה בקרוב.
      מה שהיה בזמנו ובטח אליו את מתכוונת זו הטרקוטה הענקית, פעם היא היתה מגיעה בגודל בלתי אפשרי בעליל...LOL
      אויש, באסה רצינית! איך זה נשבר לך?? הפלת את הפלטה?... היתה לי כזו שהחזיקה ים זמן עד שהעברתי אותה הלאה.

      מחק
  26. אז ככה, מרוב עצב על המחיר אפילו לא דגמתי אותו ):
    (אח, איפה הימים שמייק אפ של לנקום ב190 ש"ח היה נראה לי יקר)

    בנוגע לברונזר את צודקת!! זה השם! הוא באמת הורס
    (410 ש"ח יש עכשיו 30% הנחה)אני מחכה מאד לסקירה שלך עליו כי לא הצלחתי להתרשם ממנו על הפנים וכמובן שעכשיו נרשמים נרווים בגזרת הברונזר הזה ויש תחושה שעד שלא אחבוק אותו לא אירגע...

    נכון, הטרקוטה הענקית היא זו שהיתה לי. זה נפל בהיסח הדעת משידה צרה מידי. ברוב תמימותי לא חשבתי כלל על אופציה של שבירה... את רואה שעד היום כשמונה שנים אחרי אני נושאת את הצלקת (;

    בכלל הברונזרים שלהם מחזיקים המון זמן עד שנמאס ורוצים אחרת. כמובן שלהם גם...

    תודה
    לירי

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, הבנתי... הוא באמת מייק אפ מאוד יקררר.

      תשמעי, הברונזר הזה הוא לא ברונזר קלאסי, הוא מוזהב לגמרי, זה מוצר שתכלס קונים בגלל העיצוב ובשביל לחרוש עליו בקיץ. זהו. זה מהמוצרים שאנחנו חייבות בתאוריה, הם מושלמים מדי בשביל להשאיר אותם בחנות...

      חתיכת צלקת, אני היית מתחרפנת אם זה היה קורה לי! קרה לי משהו דומה עם פלטה של דיור, כמו שהיא נשברה ככה גם הלב שלי...

      לגמרי... אני כל שנה כמעט מחדשת את הברונזרים שלי, אין לזה סוף... אוף.

      מחק
  27. יש לי עיגולים שחורים מתחת לעיניים.תמיד היו. אני משתמשת בקונסילר אבל רציתי לדעת על העיפרון שמאיר? זה יעזור גם? שווה את ההשקעה? נמאס לי להוציא כסף על מוצרים שרק גורמים לי להיראות עייפה ולקמטים. לפעמים אני קמה בבוקר ומרגישה שאני נראית כמו חבילת מפות ישראל
    מקומטת שהיתה לנו בבגאז' תמיד כשהייתי ילדה. מלאה קמטים וקיפולים...

    השבמחק
    תשובות
    1. תראי, מרבית הטושים המאירים שיש היום אינם קונסילרים בהגדרה. אם יש לך כהויות המשמעות שאת צריכה קונסילר עם כיסוי. מעליו את יכולה בזויות העין להוסיף מהטוש להארה. אם תשתמשי רק בטוש ללא קונסילר העור יראה אפרפר וזו לא המטרה.

      מחק
  28. אנונימי5.10.2012, 15:44

    היום הייתי בסופר פארם ניסיתי את GOLD של גרלן מהםם אני מתלטת אם לקנות אותו או לקנות את אקסטרים בעלת עור שמן אני לא יודעת מה הבדלים מה את ממליצה ?

    השבמחק
    תשובות
    1. אם הגולד היה מוצלח עליך אז זה מה שהכי חשוב.
      בעיקרון לעור שמן הייתי ממליצה ללכת על האקסטרים.
      למה שלא תנסי אותו כפי שניסית את הגולד?
      את יכולה לקרוא עליו בקישור שיש פה בפוסט להשוואה של המייקאפים.

      מחק
    2. אנונימי5.10.2012, 17:15

      האם האקסטרים גם יש לו את ההזוהר שנותן הGOLD. ויש לך בלוג מהמם

      מחק
    3. הגולד מאיר, לא זוהר, והאקסטרים עם גימור טבעי מאט.
      למה עור שמן צריך את זה בעצם? הוא מבריק גם ככה בעצמו ולכן האקסטרים מאזן את זה.
      ותודה רבה :)

      מחק
    4. אנונימי5.10.2012, 17:35

      עוד שאלה אחרונה יש לי נקבוביות פתוחות מן צלקות איזה מהם יותר יעזור ?

      מחק
    5. שניהם מתמודדים יפה עם נקבוביות ולא מדגישים אותן אבל אולי כדאי לך להיעזר בפריימר לפנים לפני הנחת המייק אפ.

      מחק
    6. אנונימי5.10.2012, 22:07

      דנרה איזה פרימר לדעתך טובה לנקבוביות שיתן אפקט של מתיחה?

      מחק
    7. כל אלו שמבטיחים אפקט של מתיחה לא באמת עושים את זה.
      הייתי ממליצה לך לנסות את הפריימר השקוף של סמאשבוקס ואת הפריימר לנקבוביות של קליניק. אל תצפי לניסים ונפלאות, הפריימרים משפרים את מראה הסקין אבל לא הופכים אותו למושלם.

      מחק
    8. אנונימי6.10.2012, 12:28

      איך קוראים לפריימר של קליניק?את סמאש בוקס ניסיתי לא ממש עזר כמו שכתבת .יש לי שאלה בקשר לפודרה של אסתי לאודר פודר DOUBLE MATTE OIL CONTROL PRESSED POWDER .יש לי אותו במדיום מה דעתך עליו ?האם זה פודרה שקופה

      מחק
    9. לפריימר של קליניק קוראים pore refining solutions ואני ממליצה לך לקחת דוגמית ולנסות קודם בשביל להתרשם. אני אשתדל לכתוב עליו בקרוב בבלוג.
      לא רק שזו לא פודרה שקופה היא גם מגיעה בגוונים שונים וגם יש לה כיסוי קל. לכן היא מתאימה למי שמחפשת איזון של גוון מעל המייק אפ, אטימות וגימור מאט. אני מעדיפה פודרות שקופות או מאירות כי הגימור טבעי ומחמיא יותר לעור.

      מחק
    10. אנונימי6.10.2012, 13:58

      איזה פודרה שקופה את ממליצה לקנות ? בקשר ל קליניק כן שמעתי וקראתי עליו עכשיו הגיעה לארץ בשני גוונים LIGHT ו- BRIGHT באתר אמריקאי יש את הצבע הכהה שאין אותו בארץ אשמח את תעשי סקירה .

      מחק
    11. אנונימי6.10.2012, 13:59

      פעם אחרונה שקניתי באפריל בקשתי פודרה שקופה זה משהו הביאו לי כנראה שהם יודעים מה יש במלאי ועובדים עלינו מה צריך להיות כתוב על האריזה שזה פודרה שקופה באנגלית?

      מחק
    12. ממליצה לך על הפודרה השקופה בתפזורת של סמאשבוקס (יש סקירה בבלוג) ושל מאק ה- prep & prime יש בתפזורת ודחוסה.
      עדיף להגיע לקניה של המוצרים כשאת כבר יודשעת בדיוק מה את רוצה בלי להיעזר בדיילות כי כל אחת עם אינטרסים למותג שלה. על פודרה שקופה בדרך כלל כתוב transparent אבל כמו שאמרתי עדיף לעשות בדיקה באינטרנט בשביל להכיר את המוצר.

      מחק
    13. אנונימי6.10.2012, 15:09

      תודה על הדרכה שלך את מהממת! יש לי פודרה שכתוב עליו TRANSPARENT של אל מאקיאז רשופ עליו BEIGE 2 יכול להיות שפודרה שקופה יש לו גוון? היום ניסיתי את האקסטרים של גרלן הוא מהםם .יש לי את אסתי לאודר דאבל וור עשיתי השוואה ביניהם צד אחד והצד השני אקסטרים מאט אבל חי . בקשר לגולד שניסיתי אותו כבר . אני אוהבת את שניהם קשה לי להחליט איזה לקנות אחד מואר אחד מאט וחי. נראה לי שאקח באפריל את המבצע אחד פלוס אחד ואקנה את שניהם שמעתי שגולד יותר יקר האם זה עושה אותו יותר טוב מאקסטרים?איזה מזל שהגעתי לבלוג שלך !

      מחק
    14. בשמחה :)
      בעיקרון כשאומרים פודרה שקופה הכוונה לא רק לעובדה שאין לה גוון אלא גם לזה שהיא לא משנה את הגימור של העור בצורה מהותית, משאירה אותו טבעי ורק מקבעת את המייק אפ. כך שלמשל ה- BLOT של מאק שיש לה מספר גוונים, ההבדל ביניהם זניח כי היא שקופה מבחינת גוון אבל עושה מראה מאט לעור. לכן היא לא פודרה שקופה קלאסית. רוב הפודרות השקופות נראות לבנות.
      הדאבל וור מאוד כבד ולא מחמיא לטעמי, מעדיפה את האקסטרים ללא ספק. מציעה לך לקנות מייק אפ אחד, יש מספיק מבצעי 50% מדי פעם פשוט צריך לעקוב. אם את רגילה לדאבל וור אז תתחילי באקסטרים. המחיר לא הופך אותו ליותר טוב הוא פשוט מייק אפ שונה.

      מחק
    15. אנונימי6.10.2012, 15:20

      שוב הסתבכתי לא מוצאת קישור לפודרה של סמאש באקס ולא של מאק

      מחק
    16. יש תוויות בטור השמאלי של הבלוג וגם בסוף של כל פוסט, פשוט תלחצי את המילה smashbox או powder ותגיעי. על המאק אין סקירה כרגע בבלוג אבל הפודרה ממש דומה לזו של סמאשבוקס וגם זולה יותר אם אני לא טועה.

      מחק
    17. אנונימי6.10.2012, 19:11

      אוקי אני הולכת על אקסטרים .אני צריכה גם לקנות פודרה שקופה יש את עופרה אנטי ששין איך יראה על אקסטרים האם הוא מאט?ראיתי שיש לי את OIL FREE PRESS POWDER MATT FINISH של אלמאקיאז בלי גוון האם היא פודרה שקופה?

      מחק
    18. האנטי שיין של OFRA פודרה נהדרת, יש גם עליה פה סקירה. היא שקופה עם גימור מאט, תתאים לאקסטרים במיוחד אם יש לך עור שמן.
      לא מכירה את המוצרים של איל מקיאג'.

      מחק
    19. אנונימי6.10.2012, 19:36

      תודה איזה מהירות את עונה את מדהימה! יש לי עור שמן אקנה את עופרה. ופודרה שקופה יכול להבליט קמטים במצח?אני לא יודעת מה לעשות עם הפודרות שקניתי עם גוון עד כמה הם משנים את המייק אפ לציין שהם בגוון מאוד בהיר

      מחק
    20. הבעיה עם הפודרות זה בהחלט שהן מבליטות את כל מה שאנחנו לא רוצות. לכן אנ מעדיפה להשתמש בפודרה כמה שיותר קלילה. עם זאת הייתי מציעה לך לחכות עם קניית הפודרה, להתחיל להשתמש במייק אפ ולראות איך הוא עובד עם הפודרות שכבר יש ברשותך. יכול להיות שהתוצאה תהיה טובה.

      מחק
    21. אנונימי6.10.2012, 19:59

      חייבת לספר לך משהו היום הייתי באפריל מבצע אחד פלוס אחד בקשתי אקסטרים מספר ארבע אמרה שחסר שאני אקח את הGOLD אמרתי לה שלא אני רוצה את אקסטרים בגלל הכיסוי המלא שלו אמרה לי את טועה הGOLD בעל כיסוי גבוהה יש לי אותו עלי . אמרתי לה שנזמין את האקסטרים פתאום דברו ביניהם הדיילות שאקסטרים יוצא מהסדרה ושאי אפשר להזמין! איך עובדים עלינו

      מחק
    22. אויש נו... זו בדיוק הסיבה לזה שכתבתי לך פה שעדיף לא להיעזר בהן. הכי טוב לבוא אחרי שעשית את המחקר שלך ואת יודעת בדיוק מה את רוצה כמו היום. מישהי אחרת פשוט הייתה קונה את הגולד או כל דבר אחר שהן היו ממליצות עליו...

      מחק
    23. אנונימי6.10.2012, 20:24

      לא בקשתי עזרה אמרתי לה שתביא לי מהמגירה שלה ואז התחילה לספר לי אני באתי מוכנה !אבל אמרה לי שGOLD עולה 330

      מחק
    24. זה מה שכתבתי שטוב שהגעת מוכנה היום, תקראי שוב.
      נשמע לי מוזר מאוד עניין המחיר...

      מחק
  29. הסתכלתי בהזמנות ONLINE אקסטרים מספר ארבע נקרא BEIGE MOYAN ו Gםספר ארבע גם נקרא באותו שם . מה זה אומר ששניהם באותו גוון ?

    השבמחק
    תשובות
    1. לא, אין הקבלה בין הגוונים של המייקאפים, הם לא זהים.
      את יכולה לבדוק בדוכן של גרלן ולהתרשם בעצמך.

      מחק
    2. את ניסית את הפרימר של קלרינס?בהשוואה לפריימר של לנקום איזה מהם יותר טוב יש לי את קלרינס הוא בסדר ממוצע .יש לי גם את הPRIME של מאק שהוא ממש איכזב אותי . סמאש באקס ניסיתי פעם אחד רגיל .אני אנסה את לנקום ואגיד לך .

      מחק
    3. אם את מתכוונת לפריימר בצנצנת של קלרינס אז כן, אני מכירה אותו. יחסית ללנקום הוא הרבה יותר כבד וגריזי, אני פחות מתחברת לזה. מהפריימרים של מאק לא נפלתי בכלל. הסמאשבוקס השקוף מצויין לדעתי.

      מחק
    4. דנרה ניסיתי אקסטרים שהבאתי מסופר פארם יכול להיות שהוא לא מחזיק עלי להרבה זמן? השתמשתי בפרימר יש לך תגובות מנשים שזה לא מחזיק . אולי בגלל שצריך לערבב את הבקבוק ולי אין בקבוק זה צנצנת ניסיון

      מחק
    5. האקסטרים נחשב למייק אפ עמיד מאוד יחסית, גם לבעלות עור מעורב שמן.
      יכול להיות שהמוצר שהיה שם כבר עמד הרבה זמן או שבאמת היה צריך לערבב אותו.
      טסטרים/דוגמיות זה אף פעם לא יהיה כמו הדבר האמיתי, אבל בהחלט נותן לנו מושג.

      מחק
  30. דנרה יקרה,
    תוכלי לומר איזו מברשת את משתמשת למייקאפ?
    אני חייבת להודות שהמייק אפ של גרלן נשמע מעניין
    (למראה טבעי ומואר- נשמע טוב!)
    אבל אני משתמשת ב- BB CREAM של אנה לוטן ומאוד מרוצה
    אז אשאר איתו בנתיים :)
    ובכל זאת, אשמח לשמוע באיזו מברשת את משתמשת.
    רעות

    השבמחק
    תשובות
    1. המייק אפ הזה נהדר, בעלות עור בוגר או נוטה ליובש ממש יאהבו אותו, אבל גם אני אהבתי.
      תשארי עם ה- BB, כשמוצאים מוצר בסיס שאוהבים לא צריך להחליף מהר.
      יש לי כל מיני מברשות מייק אפ אבל אני הכי אוהבת את ה- F-80 של סיגמה.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails