27 במרץ 2012

לבלוב אביבי



האביב אמנם רק הגיע אבל אנחנו כבר מזה זמן מאורגנות עם הלוק האביבי שלנו תוך פרידה הדרגתית מגווני החורף האפלים. נראה שכשחושבים על אביב הכי טבעי לחשוב על הגוון הוורוד הרך והנעים ואני לגמרי זורמת עם זה. אבל עם כל הכבוד, כמה ורוד אנחנו יכולות לאמץ שהרי מספיק טיפה אחת יותר מדי ממנו והבחילה האביבית מגיעה ממש כאילו היא עוד תופעת לוואי שמצטרפת לפריחות ולאלרגיות של עונות המעבר... אז בחרתי הפעם להתרכז בצבע שהכי אולי מבטא את ההתחדשות והלבלוב האביבי - הצבע הירוק שאני כל כך אוהבת, הפעם בגרסתו האביבית הירקרקה, ירוק מנטה על שלל גווניו.
הירקרק תמיד נראה מרענן וכייפי ומדובר בגוון לביש בהחלט אם כי הוא לא בדיוק מחמיא לכל אחת. גם מי שהוא כן מחמיא לה צריכה לדעת איך להתאפר בו בצורה שלא תראה חובבנית כי זה פשוט לא גוון סלחני, הוא מאוד בולט ושואב את תשומת הלב של כל מי שמביט בנו. העובדה שהגוון הירקרק אינו פופולרי ונפוץ כמו הצבע הסגול למשל הופכת אותו מבחינתי לייחודי ויותר מראוי לפוסט שמוקדש רק לו. אז אם צמיחה והתחדשות עדיף שזה יהיה עם האיפור הירקרק שלנו ולא עם עור פנים מלבלב ופורח...

פלטת אביב של לנקום: ירקרקים רכים וזורמים

לנקום החליטו העונה לתת במה יפה במיוחד לגוון הירקרק והשיקו במסגרת קולקציית האביב Roseraie Des Délices פלטה מרעננת בשם Vert Tendresse (ירוק רך) שמורכבת מארבעה גוונים שימריים: ירוק מנטה, ירקרק טורקיז, ירקרק אבן בהיר וירקרק כסוף חיוור (תמונה ממחישה). כבר בעיצוב החיצוני של הפלטה אפשר להרגיש אביב כאשר על המכסה מופיע הכיתוב "LES YEUX DOUX" (עיניים רכות) אותו מעטר מסביב הורד המיתולוגי של המותג בגוון ירקרק מקסים. זו פלטה מרעננת שנראית ורסטילית אך בפועל הגוונים דומים מאוד ולכן היא מתאימה בעיקר לחובבות הגוון. למרות שהצבעים נראים עזים בפלטה, הם מאוד רכים וזורמים על העפעף, לא חריגים או צעקניים. מי שרוצה להעמיק את הגוון תוכל להשתמש בבסיס קרמי צבעוני או כהה לפני הנחת הצלליות. אני אישית לא מוצאת בזה צורך ונהנית מהצלליות בפלטה כמו שהתכוון המשורר - בצורה הרכה והזורמת שלהן.

עיפרון של YSL: נגיעה של צבע ללוק

מי שצלליות ירקרקות זה טו מאץ' בשבילה אבל עדיין רוצה להתהדר בגוון, יכולה להתאפר עם הצלליות הטבעיות שלה אך לשלב עיפרון עיניים ירקרק כמו של איב סן לורן (YSL) בגוון Absinthe Green 7 (ירוק אבסינת') שיקפיץ את המראה ויעניק נגיעה של צבע ללוק. טוב, אולי נגיעה זו לא בדיוק ההגדרה במקה של הגוון הזה כי הוא סופר בולט. מדובר על עיפרון בעל פורמולה קרמית טיפקסית רכה ומכאן שהוא נמרח עד הסוף באהבה: גם מבחינת הנוחות וגם מבחינת הפיגמנט העז. בתור מכורה ידועה לעפרונות עיניים מדובר לטעמי בעיפרון משובח מוצלח שנמרח כמו חמאה ולאחר ההתקבעות לא זז או מתפורר תודות לעובדה שהוא עמיד במים (Waterproof). לעיתים קשה ליצור עם עפרונות בעלי פורמולה עשירה כזו קו דקיק ומי שמעדיפה קו כזה יכולה להיעזר במברשת עיניים דקה וצפופה, בדומה למברשת זוויתית לאייליינר/גבותאפשר להשתמש בו גם כאייליינר חיצוני שם הוא עמיד במיוחד וגם במעקה העין (בתוך העין). 
העיפרון הזה שמגיע עם מחדד ממותג מצורף, שייך לקולקציית עפרונות חדשה וקבועה של המותג בשם Dessin Du Regard Waterproof שמציעה גוונים מהממים שהייתי מסתדרת יופי עם כל אחד מהם (תמונה ממחישה). אבל בעוד הגוונים האחרים צפויים יותר (שחור, כחול, חום), במקרה הזה מדובר על גוון מפתיע שאינו נפוץ כלל. ברור שאם יש גוון "חריג" בקולקציה חדשה מכל סוג שהוא, הרי שהוא זה שימשוך את תשומת הלב שלי במיוחד, ראינו את זה למשל בבחירה שלי מקולקציית השפתונים של YSL ואנחנו רואות את זה גם עכשיו עם עפרונות העיניים שלהם.

ליפגלוס של לנקום: להרגיש אביב בשפתיים

נראה שחוץ מלקשט את העיניים בירקרקות אביבית שכזו, אין לגוון עוד ממש שימוש בשאר איפור הפנים. אבל מדי פעם מבליחים להם מוצרי שפתיים בגוונים שרחוקים מלהיחשב קונבנציונאלים, כמו: שחור, כחול, ירוק, שפונים למשתמשת הרגילה, לא לאיזו חובבת איפור רוקיסטי, אוונגארדי או דראג. האמת שגם אם זה נשמע ונראה דרמטי מדי, המוצרים האלו בפועל יחסית שקופים אם לא שקופים לגמרי כך שאולי יש להם קטע בגוון אבל בפועל הם לבישים לחלוטין.
מוצר כזה יצא במסגרת קולקציית האביב של לנקום לצד הצלליות הירקרקות שמופיעות כאן למעלה. הליפ גלוס של לנקום בגוון Green Petal 386 (עלה כותרת ירוק) ממש כמו שמו, מגיע בגוון ירקרק פסטלי מתקתק עם שימר טורקיזי מנצנץ. בפועל על השפתיים הוא שקוף לגמרי אבל בעל ברק ירקרק מדליק שנראה טוב גם בפני עצמו וגם כשמניחים אותו מעל שפתון בגוון אחר. המגע שלו נעים והוא אינו דביק ומעיק מדי, הדבר היחיד שממש לא התחברתי אליו זה הניחוח המנטול תרופתי שלו. לשמחתי הוא אינו מורגש כלל לאחר המריחה. אז אולי גלוס ורוד מתקתק הוא הכי אביבי בתפיסה, אבל גלוס ירקרק כמו זה של לנקום מוכיח שאפשר להרגיש אביב בשפתיים גם כשבוחרים בגוון מפתיע.

YSL Duo Edition 7: איך הגוון החום נדחף לאביב?...

כמובן שלא נדלג על המקום בו אנו שמחות לאמץ כל צבע בסקאלת הגוונים האינסופית - לקים. לק בגוון ירקרק משתלב בצורה הכי מרעננת ומדליקה באביב. אין קולקציית לקים לאביב שלא מתהדרת בלק בגוון כזה, כל מותג והגרסה שלו לירוק האביבי.

איב סן לורן הוציאו בקולקציית האביב שלהם צמד לקים בגוון ירקרק וחום (סרטון סקירת הלקים). הגוון הירקרק הוא הכי מתבקש שיש, אבל מאיפה הם הביאו את הגוון החום עכשיו ועוד חום סופר כהה? אולי קשה להם לשחרר את החורף או שזה מסמל את הצבע של הענפים מתוכם יוצאים העלים הירוקים המלבלבים?... האמת שהרעיון של המותג מאחורי שילוב הצבעים המעניין הזה הוא ליצור מראה של פרנץ' מניקור צבעוני. לא משנה איזה גוון נבחר לבסיס ואיזה לקצה הציפורן העיקר שנשלב את שניהם יחד. זו הסיבה שהמברשת של הלקים היא קצרה וזוויתית, שנוכל כביכול לצייר בנוחות ובמדויק את הפס של הפרנץ'. הפורמולה נמרחת בקלות ובאחידות עם אטימות מהשכבה הראשונה, אבל המברשת כאילו עושה דווקא ומקלקלת לפורמולה. הסיבה היא שהמברשת שלהם כביכול רחבה יחסית לאורך מה שמקשה על המריחה, אז לטעמי היה עדיף שיצרו את המברשת בלקים המוקטנים או שיאריכו את אפליקטור כך שיהיה פחות לחץ במריחה. חשוב לשים לב שבגלל שהם מגיעים כצמד הם קטנים יותר מהלקים הבודדים של המותג. בנוסף לא ברור למה הם לא מעניקים שמות מדליקים ללקים שמגיעים בצמד ורק ממספרים אותם, שהרי Edition 7 זה לא בדיוק שם מפתה אלא אם כן אנחנו חובבות מדע בדיוני... בכל מקרה הצמד הזה הוא דוגמה לכך שפורמולה נפלאה בעלת פיגמנט עשיר בשילוב מברשת לא נוחה בעליל יוצרת הרגשה שהלק קצת מפוספס. אבל שאנחנו נאחוז בלק של איב סן לורן ונרגיש פספוס? בעייתי משהו במיוחד לאור העובדה שמדובר על שני גוונים חזקים.

YSL Duo Edition 7: Green, Brown

הלק הראשון הוא בגוון ירוק מנטה ששואף לכיוון הירוק דשא בעל שימר מעודן וכמעט שאינו מורגש, מעניק גימור פרוסטי לציפורניים, אם תרצו על גבול הפנינתי אבל לא דודתי. איכשהו יצא שהייתי עם הלק הזה כמעט שבוע ונדהמתי מהעמידות הפנומנאלית שלו.
.
הלק השני הוא בגוון חום כהה קר כמעט שחור בגימור קרמי. לק מדהים שהקשר בינו לבין האביב מקרי לגמרי, אבל אם YSL החליטו שזה לק לאביב אז אני בטח לא אתווכח...

לקים מקולקציית האביב של OPI: הגוון החום נדחף גם לשם...

הצצה חטופה בקולקציית הולנד החזקה של OPI לאביב מעלה שבדומה לאיב סן לורן גם בה יש גוון ירקרק וגוון חום. מה הקטע הזה של החום בקולקציות האביב? ועכשיו כששני מותגים חזקים משלבים אותו אני חושבת לעצמי - מה פספסתי? מה הם יודעים שאני לא? נו טוב, כל יום לומדים משהו חדש. אז הגרסה של OPI לשני הגוונים יותר מרוככת ומעודנת, הרבה פחות דרמטית מהצמד של YSL כך שסביר שכל אחת תוכל למצוא את עצמה באחד הצמדים לפי הטעם שלה.
Thanks A Windmillion הוא לק ירוק חאקי קרמי, מסוג הגוונים שאני ממש אוהבת. פורמולה בסמיכות מושלמת, פיגמנט צפוף, שתי שכבות לאחידות ואטימות. תת הגוון האפור מעושן שלו גורם לו להיראות כמו גוון של אביב שמתגעגע לחורף. לגמרי עוד גוון חזק בקולקציה חזקה במיוחד. LIKE!

Wooden Shoe Like To Know? הוא לק חום מעושן מעט עם שימר אדמדם מעודן. שכבה ראשונה אחידה ואטומה, שכבה שנייה להעמקת הגוון. פורמולה נפלאה ונוחה למריחה. לק בגוון פופולרי ומאוד מחמיא ששילובו בקולקציית האביב נראה גם כן מקרי ממש כמו חבריו לקולקציה עם השמות המפילים גם כן: Dutch 'Ya Just Love OPI? ו- Vampsterdam.

L'EAU DE Chloé: ידידות אמיצה!

כמו תמיד נשאר לעטוף את כל הטוב הזה בניחוח הולם שישלים את האווירה. הבושם החדש לאביב L'EAU DE Chloé הוא גרסה ירקרקה מרעננת במיוחד על רקע שטף הבשמים המתקתקים של האביב. הוא מגיע בבקבוק בעיצוב הקלאסי של המותג עם מכסה כסוף, בעל גוון ירקרק חיוור עם סרט שקשור סביבו באותו הגוון. ציפיתי לגרסה קלילה של ה-Chloé הקלאסי שאני מאוד אוהבת ומופיע כאן בבלוג בתמונה הראשית. אבל כל קשר בין הבשמים מקרי בהחלט. מדובר על בושם חדש לגמרי ולא גרסה של בושם אחר. בניגוד לניחוח הבושם הקלאסי העגול והנשי, מדובר כאן בניחוח מקפיץ ומרענן שמכיל בין היתר: מי ורדים, הדרים ופטצ'ולי. נשמע מתקתק אבל הוא רחוק מזה שנות אור, מדובר על ניחוח פרשי עז ומעיר.
בדומה לשאר בשמי המותג, גם במקרה הזה מדובר על ניחוח אינטנסיבי ומומלץ לחכות מספר דקות לפני שמריחים אותו על מנת להתרשם באופן ממחיש מאיך שמתיישב עלינו. אולי הציפייה לניחוח שדומה לזה המקורי שאני מאוד אוהדת והשוני התהומי בין הניחוחות גרמה לכך שלקח לי מעט זמן לעכל את הגרסה האביבית הזו. אבל מהר מאוד היה ברור שיש חיבור נפלא שמוביל לידידות אמיצה. איפור ירקרק מרהיב בשילוב ניחוח ירקרק מרענן ודינמי כזה ביום חם ומתיש, מקפיץ אותנו ברגע ומצית לנו את האנרגיות שרק מחכות לפרוץ. אביב 2012 - Here I come! 


ID

LES YEUX DOUX
Radiant Smoothing Eye-Shadow Quad - Divine Hold
C50 Vert Tendresse
גודל: 2.8 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 268 ש"ח
COLOR FEVER GLOSS
Sensual Vibrant Lipshine
386 Green Petal
גודל: 6 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 135 ש"ח

DESSIN DU REGARD WATERPROOF
Long-Lasting Waterproof Eye Pencil
7 Absinthe Green
גודל: 1.2 גרם
ייצור: גרמניה
מחיר: 155 ש"ח
MANUCURE COUTURE
Colour Nail Polish Duo
Edition 7
גודל: 6 מ"ל * 2
ייצור: צרפת
מחיר: 90 ש"ח

Thanks A Windmillion, Wooden Shoe Like To Know?
גודל: 15 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 59 ש"ח

L'EAU DE Chloé
Eau De Toilette
גודל: 75 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 525 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי נשלחו אלי מהחברות


Print Page

79 תגובות:

  1. דנרה,

    תודה על עוד פוסט מהנה.
    האם את ממליצה על העיפרון של YSL גם למעקה העין ומה העמידות שלו באזור הכה בעייתי הזה ?

    תודה :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה רשף :)

      עם העיפרון בגוון הזה לא היתה לי בעיה במעקה העין ואני עם עדשות קבוע. בנוגע לעמידות זה ממש אישי. עלי כמעט הכל עמיד לכן אני לא יודעת עד כמה אני מייצגת בנקודה הזו.
      יש בסדרה הזו גוונים שימריים/מטאלים ובגלל שהפורמולה שלהם שונה מהקרמית שפה אני לא בטוחה שהם "מתנהגים" אותו הדבר, במיוחד במעקה העין.

      מחק
    2. גם אני עם עדשות באופן קבוע, וכל העפרונות לא מחזיקים עלי במעקה העין.
      קיוויתי שאולי המוצר הזה יוכל לתת לי מענה, אבל אני מבינה שלא תהיה לי ברירה אלא לנסות...
      תודה בכל מקרה :-)

      מחק
    3. אני ממש מבינה אותך, זה אזור בעייתי מאוד לכולן.
      אבל כמו הרבה מוצרי איפור אין ברירה אלא לנסות כי זה מאוד אינדבידואלי.
      אגב, ניסית להשתמש למעקה העין באייליינר ג'ל? זה הרבה יותר עמיד מעפרונות.

      מחק
    4. אכן אנסה, תודה :-)
      אני מאוד בהירה עם תווים עדינים, ואני קצת חוששת שהמראה עם האייליינר ג'ל יהיה יותר מדי "קשה" אם את מבינה למה אני מתכוונת.

      מחק
    5. בטח מבינה, אז אולי כדאי שתנסי בנוסף לשחור גם אייליינר ג'ל בגוון אפור כהה או חום. ואחרי ההנחה תטשטשי לתוך קו הריסים. זה אמור לתת תוצאה מוצלחת את פחות "קשה", יותר זורמת.
      הכי טוב ללכת למאק למשל ושם לנסות כי חבל לקנות משהו בלי לראות אם את מרוצה, בטח אם יש אופציה לנסות.

      מחק
    6. מבחינתי הבעיה לא רק בגוון, אלא גם בזה שעם אייליינר ג'ל הקו הרבה יותר חזק ובולט ביחס לעיפרון. למרות שהתחלתי לחשוב על האופציה להניח אייליינר ג'ל ומעל עיפרון.
      אני מתכננת קפיצה למאק בקרוב, אז אנסה.
      כבר קניתי בזכותך/בגללך את הסומק ה-מ-ה-מ-ם של שאנל, אז מה זה עוד מוצר קטנטן ?

      מחק
    7. כן כן, ברור לי שהבעיה זה לא הגוון, לכן כתבתי בנוסף לשחור לנסות אותם, כי בעין הם נראים שחורים וגם אם הם "אטומים וקשים" כביכול זה פחות מהשחור. זו גם הסיבה שכתבתי שתטשטשי אותם כי אז יראו פחות "קשים", כאילו כמו עיפרון. ממש אני לא רואה איך יעבוד עיפרון מעל האייליינר, הוא רק יהרוס אותו, יפורר אותו. חבל. אבל אחרי הניסיונות שלך תראי מה עובד.
      איזה כיף לך, תתחדשי, סומק מ-פ-י-ל חבל"ז, אין לי ספק שאת נהנית ממנו :)

      מחק
    8. חשבתי שאולי זה יעבוד באופן דומה לטיפ העבר להניח צללית מעל העיפרון.
      בכל מקרה אנסה.

      הסומק פשוט מדהים. בהתחלה קראתי עליו אצלך, אחר כך ראיתי אותו בסירטון של ליסה אלדריג', ואז הדיילת בסופר פארם בויצמן אמרה לי שיש הנחה קבועה של 10% - בקיצור, לחץ חברתי לא מועט הביא אותי עד הלום. אבל אני מרוצה :-)

      מחק
    9. זה לא יכול לעבוד אותו הדבר כי מדובר על קרם+קרם ולא קרם+אבקה שמקבעת.

      מדי פעם כיף להתפנק ככה, אין מה לעשות :)

      מחק
    10. דנרה, כהרגלך - ההמלצה על העיפרון הירקרק היתה מעולה.
      נרכש היום, לאחר חשש קל מהגוון, והוא פשוט מדהים :-).

      מחק
    11. איזה כיף לשמוע, תתחדשי!!!
      הוא לגמרי מדהים :)

      מחק
  2. אנונימי27.3.2012, 10:03

    פוסט מדהים שאפו, דנרה...
    עשית לי חשק להחליף את הגרדרובה...
    כמי שבארון הבגדים\איפור אין לה ירוק בשפע...
    עושה לי החשק ללכת לרכוש איזה ירוק אביבי...
    מחכה כבר לעוד פוסט מגרה...
    כ.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      עוד לא החלפת את הגרדרובה? אז מה אם מעונן היום ;)
      הירקרק הזה בהחלט לא צבע פופולרי ונפוץ, בגלל שהוא ייחודי כזה בהחלט שווה להתארגן על משהו בגוון.
      הפוסטים הבאים כבר על האש...LOL

      מחק
  3. עיפרון טורקיז בעיניים זה מקסים ומאיר. גיליתי את הטריק הזה עוד בתיכון, כשממש לא ידעתי להתאפר.

    תגידי, איך שולחים לך כאלה מוצרים היי-קלאס? אני בשוק בכל פעם מחדש.

    השבמחק
    תשובות
    1. מרג'ורי, גווני האקווה האלו לגמרי מרעננים את הלוק, חבל שיש לא מעט שנרתעות מזה גם אם הגוון מחמיא להן.

      בנוגע למוצרים, אין לי מושג, צריך לשאול את המותגים מה עובר עליהם בדיוק...LOL

      מחק
  4. מקסים!..כרגיל:)
    את הירקרקים למינהם אני ממש אוהבת בעיניים או על הציפורניים. חום ממש ממש לא..גם אני לא מבינה מה הוא עושה בקולקציה אביבית, ואפשר לומר שהוא מתקשר אצלי למשהו מאוד ספציפי מפוסט אחר שלך..שלושה ניחושים;)הבושם החדש של Chloe נשמע כמו אחד שאני חייבת לנסות..קליל ופרשי, הכי מסתדר לי עם אביב- קיץ:)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה שול :)
      הירקרקים מרעננים ביותר. בהחלט לא ברור איך החום נדחף פה...;)
      הבושם הזה מאוד מקפיץ ומרענן במיוחד שהוא לא מתקתק כמו רוב הבשמים שיצאו לאחרונה.

      מחק
  5. איזה פוסט כיפי ומרענן!
    אהבתי את הירוקים (כולל השפתון - בהתחלה הרמתי גבה אבל אחרי שקראתי את התיאור שלך אני סקרנית...), הם נתנו לי תחושה אביבית לגמרי :-)
    וגם את ארבעת הלקים אהבתי, כולם מקסימים בעיניי! והבושם ירוחרח בהקדם...ממש מתחשק לי ניחוחות חדשים :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תולי, תודה מותק!
      הירקרקים האלו זה ממש להרגיש אביב, נכון?
      הגלוס הירוק בעצם שקוף על השפתיים, זה יותר גימיקי כזה. נחמד.
      אם את אוהבת את הלקים - דיינו :)
      הבושם מרענן ביותר ומומלץ למי שלא אוהבת בשמים מתוקים. שווה ריחרוח ;)

      מחק
  6. פוסט אביבי מאוד! אהבתי את הפלטה אם כי אני מסכימה שהגוונים בה מאוד דומים וחבל שכך. איכשהו אני לא מחובבות של עיפרון טורקיז בהיר אבל אולי אנסה פעם באיפור. כנל לגלוס כזה.
    רק לי יש הרגשה שבשנים אחרונות בכל אביב/קיץ יש לנו הפצצה של לקים טורקיז/מנטה? לפחות יש מדי פעם ריענון עם שימר/פסטליות ולא הכל אותו דבר.
    כפי שאני טוחנת כבר חודשים- קולקציית הולנד היא אחת הטובות של OPI בשנים אחרונות! פלא שחמישה מהם כבר אצלי?!

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, מרגישים אביב למרות מזג האוויר הקריר, אז אני זורמת ;)
      הפלטה הזו היא ממש הגוונים שלי, טוב כל הירוקים זה הגוונים שלי...
      העיפרון אינו טורקיז (שגם אותו אני אוהבת), הוא ירוק מנטה כזה, מדליק לגמרי, אבל הוא נועז יחסית, מי שמחפשת לוק טבעי זה לא בשבילה. הגלוס הירוק גימיקי כזה, בפועל הוא שקוף עם ברק.
      את צודקת, הגוונים האלו חוזרים על עצמם ומנסים להתחדש מבחינת מרקמים.
      הקולקציה הזו של OPI חזקה ביותר, אני פשוט אוהבת הכל שם, משהו!

      מחק
  7. אני מאוד אוהבת "לתבל" בגוונים כאלה בעיניים וגם על הציפורניים [לא ביחד]. אני מוצאת שזה מאוד מחמיא לי בתור בעלת עיניים חומות ובכלל, זה תמיד הופך את הלוק להרבה יותר כייפי.
    קולקציית הולנד של OPI היא אחת הטובות שלהם בעיני, הצבעים פשוט הורסים.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לגמרי מסכימה, לעיניים חומות זה גוון נפלא שמכניס צבע מדליק ללוק.
      הקולקציה הזו של OPI מופלאה, אין ספק שלא כל יום רואים כזו קולקציה מושלמת.

      מחק
  8. אז ככה:
    מהסוף להתחלה. כמו שכבר כתבתי לך, תפיסת האביב, או יותר נכון, האביב הממתג, הוא לא לבנטיני, אלא, אירופאי, ככה שרק באביא, אחרי הפשרת השלגים, אכן מתגלים הצבעים של הטבע, בינהם חום- לא ענפים כמו שהאדמה.
    בעצמך כתבת שהחום של OPI הוא עם שימר אדמדם- זה חום אביבי לגמרי.

    ירוק- ללא ספק צבע מנצח. לא בטוחה לגבי הגלטס. אבל מחזיקה באמתחתי עיפרון, צלליות, ואפילו קונסילר ירקרקים.
    לק- עוד לא. ה- OPI מסתמן כאופצייה.

    ובושם- אני גם חזרתי לירוקים שלי infusem d'iris by prada
    leaf by kenzo

    עד כאן אביב, ביום שבו, בסוף, ירד ברד.

    השבמחק
    תשובות
    1. ועכשיו גם שמתי לב, שהשמות של OPI הם "הולנדים"- אז ברור שככה נראה האביב שלהם.

      מחק
    2. נטע, ברור שהמותגים הבינלאומיים משיקים דברים לא בהתאמה אלינו, ובהתחשב שרוב היוקרתיים מגיעים מפריז ברור שזה אירופאי. עדיין בתפיסה החום אין לו קשר, זה משהו מפתיע מאוד, את יכולה לראות שגם בביקורות מאירופה הופתעו מהגוונים האלו, אבל כנראה הם רצו להפתיע, לעשות משהו חריג שיהיה מעניין ולא צפוי. הרי החום של YSL את לא יכולה לומר שאביבי אפילו לא טיפה...

      ירוק צבע מדהים, כיף לשמוע שיש לך איפור בגוונים האלו והגלוס פה הוא לא ירוק כמו שיכולת להבין, שקוף לגמרי (קונסילר ירקרק לא נחשב...LOL).

      מדליקה את עם הבשמים הירקרקים האלו, בהחלט זמן לנצל אותם.

      עדיין אביב ועוד לא ירדה טיפה אחת בינתיים ;)

      מחק
    3. מתי ענית לי שמופיע השעה 10:50AM??

      פה ב- 14:00 בדיוק!! ירד ברד בקוטר של עד 1 סמ'

      מחק
    4. יש בבלוגר באג שמשבש את השעות, אין לי מה לעשות עם זה עד שהם לא יתקנו... מבאס.

      מה?? בת"א טיפה אחת לא ירדה....

      מחק
    5. כן, חטפו "בומבות" בדרך חזרה מהגן.
      אבל ייתכן, כי ת"א קרובה לים.

      מחק
    6. נראה לי שתל אביב מיצתה את הגשם, למרות שיש לי תחושה שירדו היום כמה טיפות. כולם כאן כבר עם אאוטפיטס זורמים כאלו. wishful thinking כנראה...

      מחק
  9. וואו הלק הירוק של YSL ל-ו-ה-ט!

    מוסט מעולה, תודה!

    השבמחק
  10. איזה מעלף העיפרון של YSL! נראה שהוא ממש יעשה אימפקט אפילו למראה המשעמם ביותר :)

    השבמחק
    תשובות
    1. שירי, לגמרי, הוא פשוט יוציא כל מראה מהשגרה. מאוד לא צפוי :)

      מחק
  11. אהבתי את הצבע של העיפרון עיניים יש לי כמה צבעים דומים לו אולי בקרוב העלה תמונה שלהם בבלוג שלי.

    השבמחק
    תשובות
    1. צבע ממש מדליק ובהחלט כדאי לך לנצל עכשיו את מה שיש לך, מאוד אביבי.

      מחק
  12. אנונימי28.3.2012, 7:31

    את תמיד עושה לי חשק לשופינג (-:
    מקסים!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      ולפני השופינג לנצל את מה שכבר יש, כן?...:)

      מחק
  13. אני מאוד אוהבת את הצבע הירוק באיפור. גיליתי שצלליות ירוקות מאוד מחמיאות לעיניים חומות.
    גם לקים ירוקים אני אוהבת, אבל עם הסתייגות קלה- אני אוהבת ירוק שמשולב עם גוון אחר: ירוק-שחור, ירוק-כחול, ירוק-אפור (בדיוק הצבע שיש לי עכשיו!).
    הלק הירוק של OPI הורס! שמתי עליו עין לפני שבוע באי-ביי והוא נמצא ב-wish list שלי

    השבמחק
    תשובות
    1. הדר, גם אני, ירוק ואפור הם הצבעים הכי נפוצים אצלי באיפור.
      צלליות ירוקות בכל גוון כמעט זה אליפות לעיניים חומות, מאוד מחמיא.
      לקים ירוקים זה הורס. מה הכוונה שילוב עם צבע אחר? כמו פרנץ' למשל, מה ש- YSL התכוונו פה?
      הירקרק של OPI לגמרי אחד החזקים בקולקציית הולנד המפילה הזו!

      מחק
    2. הכוונה שזה גוון של לק שהוא לא לגמרי ירוק. אלא גוון שהוא ירוק-שחור, ירוק-כחול, ירוק-אפור.
      כל קולקציית הולנד מדהימה!
      (נראה לי שהגיע הזמן לפנק את עצמי במתנה לחג:))

      מחק
    3. אה....!
      בגלל זה אהבת את הירוק של OPI פה, הוא עם תת גוון אפור. מדהים!
      קולקציה סופנית, תתחדשי מראש...LOL

      מחק
  14. יכול היות שהאלרגיה שלי נובעת מכל הורוד שאני מלקטת סביבי?לא ולא, אני לא שבעה מורוד אף פעם.
    לא מעט לאוים שברתי בהשפעתך הברוכה, אבל אם זה יקרה עם הירוק, היורשת תסיר בפנייך את הכובע. יאמר לזכותי אני מקווה, שטורקיז גם נחשב, שכן אני מעדיפה טורקיז ירקרק ולא את זה הנוטה לכחול. אז ברשותך מה שנקרא פה ירקרק אני אקרא לו טורקיז ירוק וכולם שמחים?

    אני מאוד מתחברת לסטים של לנקום כיון שהצבעים שלהם לא מוגזמים ועזים, אלא עדינים יותר, לפעמים לרגע חסר לי השימר אבל זה עובר.

    עפרון בגוון זה הוא היחיד שנהגתי להניח במעקה העין, (למרות שזה בד"כ פחות מחמיא לי ומתאים לי יותר בקו העפעף התחתון) כי יש לו נוכחות והגוון הזה נותן אור לעיניי (וגם גורף מחמאות).
    היה לשאנל אחד יפיפה שדומני שהוא העיפרון היחיד שסיימתי בימי חיי, חידדתי אותו עוד ועוד ועוד (אני תמיד מעדיפה עפרונות עם חידוד ולא מתחדדים מעצמם שרכים עבורי ונעלמים) הייתי מסתדרת היטב גם עם הגוון משמאל לו בתמונה - אמזון.

    לרגע חשבתי שזו צללית עד שכתבת גלוס, עד שלא אראה לא אבין, גוון ירקרק מחמיא? סיקרנת אותי.

    הלק הירוק עושה טוב בעיניים, מביא את האביב. מ YSL בהחלט מצפה לעמידות מצויינת, חבל שהמברשת לא מוצלחת. כמו שכתבתי בהתחלה, את גורמתלי חשק לנסות גוונים שלא הייתי מסתכלת לעברם ויש לך השפעה טובה, ראי - אני הולכת עם מסקרה יום יום כמעט (וגם העליתי באופן יוצא דופן תמונה בפוסט, אז ברור גם למה, שינוי קיצוני בהחלט)

    לבושם הקלסי של CHLOE לא התחברתי למורת רוחה של היורשת שאהבה אותו מאוד (כשאני קונה והיא אוהבת את מנחשת בודאי איפה הבושם יונח) למרות שאהבתי מאוד את הקנקן.

    אין על האביב, זו העונה הכי נעימה בשנה, תחושה של התחדשות, למרות האלרגיות. כיף להתלבש, השמש מלטפת אך לא שורפת, לסתיו יש את הרומנטיות והקיץ עושה טוב בלב. על החורף לא מדברים בכלל, הוא רחוק וטוב שכך.

    שיהיה לך אביב נפלא!

    כמו תמיד כשאני מסיימת לקרוא עוד פוסט רענן ומלבב שלך, מתחשק לי ללכת ולהתחדש

    השבמחק
    תשובות
    1. אפרת, כן, אני יודעת שהעניין של העודף ורוד הזה לא תופס עליך :)
      אני לא חושבת שהמטרה היא לשבור לאווים או לנסות לאמץ משהו. המטרה היא להיות פתוחים ולראות אם יש חיבור, יכול להיות שנופתע.

      כן, הפלטות האלו של לנקום מתונות יותר, הגוונים נראים נועזים אבל הם מאוד זורמים.

      עיפרון בגוון כזה נפלא ומחמיא, חבל שיש מי שנרתעות ממנו. גם אני מעדיפה עפרונות מתחדדים אבל מהסיבה שאפשר להגיע איתם יותר לדיוק וזה גם היגייני יותר.

      חחח, הגלוס כמו שכתבתי שקוף על השפתיים ויש לו רק מן ברק ירקרק שכזה. גלוס גימיקי אבל מדליק.

      הלקים הירוקים מרעננים ביותר! בהחלט הופתעתי מהעמידות של ה- YSL, אני לא לוקחת את זה מובן מאליו שמותג יוקרה הוא אוטומטית עמיד או איכותי יותר, נתקלתי כבר באינספור סוגים. שמחה לשמוע, מסקרה זה מאסט, ממש עוזרת למראה עירני ולא עייף.

      הבושם הקלאסי של CHLOE הוא אחד הפייבוריטים שלי בכל הזמנים, אני הרוסה עליו. וכן, הבקבוק שלו קלאסי מהמם.

      עונה נפלאה האביב, הרגשה טובה כזו גם אם יש תופעות פחות רצויות...LOL
      אביב מקסים גם לך, בטוחה שתתחדשי ותתפנקי לך :)

      מחק
    2. אולי הניסוח היה דרמטי אבל לכוונה אכן דייקת במילותייך (אולי זה האביב אולי זו תל אביב?) פתוחה לשינויים ובקלילות וזה עושה לי ממש טוב.

      דנרה שאפו, זוכרת שתמיד שאלתי איך זה שאת לא כותבת במגזין, אז הנה הגיע הזמן, צחקתי מההומור הנהדר שלך נהניתי לקרוא וכרגיל גם התפתיתי, למרות שבאחרונה אני הרבה יותר בררנית בקניות שלי, לא שקודם הייתי פזרנית מידי, אך כמו שכתבת, לבדוק מה יש לנו ואז... :) נפלא!!!

      מחק
    3. זה נחמד לגוון ולנסות, כי אם לא אז גם אין במה להתחדש וכלום לא ממש מרגש.

      תודה רבה, שמחה שאהבת את הכתבה ב- Ynet. אני כותבת המון זה פשוט לא בתחום הביוטי אלא הפיננסי וזה שונה ב- 180 מעלות בסגנון ובניסוח. כיף לכתוב על ביוטי, ממש פאן, ואם אני מצליחה להצחיק על הדרך אז דיינו :)
      אני בעד בררנות ברכישות, גם ככה יש לנו יותר מדי דברים אז כשקונים עדיף שזה יהיה מעט אבל איכותי.

      מחק
  15. אנונימי28.3.2012, 16:51

    אהבתי את הלק הירוק, האם הוא נמצא בדוכנים בארץ? או שיש צורך להזמין מחו"ל?

    השבמחק
    תשובות
    1. קיים בארץ בגלל זה המחיר בסוף הפוסט מופיע בש"ח.

      מחק
  16. הפלטה מהממת, אבל תשאר במקומה באגף הקוסמטיקה:)
    את השפתון הירוק בדיוק ניסיתי אתמול, נרתעתי בהתחלה אבל הגוון המתקבל ממש יפה (בסופו של דבר)
    מעבר לכך- הלקים, אוי זה החלושס שלי...
    וכל לק שאני רואה עלייך אני רוצה גם- מה יהיה?

    ודנרה- את מביאה לנו קיץ? פליזזזז

    השבמחק
    תשובות
    1. פיצ'ה, היא מהממת בהחלט.
      הרעיון בבלוג שלי זה לא לעודד לקנות את מה שמופיע פה אלא לנצל את מה שיש לנו כבר בבית בגוונים האלו. מאוד מתאימים לעונה.
      הגוון של הגלוס מרתיע כי הוא ירקרק אבל כמו שראית על השפתיים הוא אחר לגמרי. מדליק כזה.
      הלקים זו נקודת החולשה גם שלי, אני תמיד רוצה הכל, מה יהיה, מה???

      ומותק, אל דאגה, הקיץ יגיע מהר עוד לפני שנשים לב, ואז נתלונן שהלחות זוועתית ומתי החורף בא...LOL

      מחק
  17. החום אליי והבושם גם , מתה על chloe ! ירוקי המנטה כמו שכבר הספקת להבין , לא בשבילי . הלקים של OPI קצת אנמיים מדי בשביל העונה הזו לטעמי וחבל. אם כבר אני מעדיפה את המנטה מאשר את השעממת הזו של OPI , הם קצת מפתיעים אותי לרעה בקולקציות האחרונות שלהם.

    השבמחק
    תשובות
    1. תהני לך עם החום, הוא ממש לא בא לי בזמן עכשיו, מה זה?... ה- CHLOE שפה שונה מאוד מהקלאסי, מעניין אם תאהבי אותו.
      כן, זוכרת שלקים ירוקים זה לא את. והבנתי נכון? את הצדיקה היחידה בסדום שלא אהבה את קולקציית הולנד של OPI?? אמרתי לך שאת מפתיעה אותי לאחרונה.

      מחק
  18. מתה על ירוקים, על כל גווניהם, כמו שאת יודעת... גם באיפור וגם בלקים.
    הטורקיזים והמנטה הם סופר אביביים/קייציים.

    העפרונות האלו של YSL ממש טובים. אני פחות מתחברת לעפרונות בגוונים בהירים מאוד, אלא אם כן כל האיפור הוא בגוונים האלו והם משלימים אותו.
    בדר"כ אני מעדיפה עפרונות צבעוניים שהם טיפה כהים או מושחרים ואז אני מרשה לעצמי להניח אותם גם ללא צצליות, או עם צלליות שקטות יחסית.

    את הבושם טרם ניסיתי, כמה מפתיע :)

    מתה על אביב, ועוד יותר מתה עליו כי הוא מבשר את בוא הקיץ. חייבת להשתזף..... :)

    השבמחק
    תשובות
    1. קורינוש, בטח יודעת גם אני :))
      גוונים כאלו מרעננים חבל"ז.

      העפרונות בסדרה הזו נהדרים לעומת הסדרה הקודמת שהיתה הרבה פחות מוצלחת.
      זה באמת הגוון הכי בהיר, השאר די צפויים. מסכימה איתך שצריך לדעת איך להשתמש בעפרונות בהירים, זה לא עיפרון שחור...
      צבעוניים כהים זה נפלא ובשוטף, אני מתייחסת אליהם כמעט כמו לאיפור טבעי...LOL

      אח, האביב, איזה פאן.
      מה יהיה איתנו? את ואני חייבות להיכנס לגמילה דחוף מהשיזוף, תרבות רעה!!!

      מחק
    2. את יודעת מה אומרים על דמילה. זה עובד באמת רק כשרוצים את זה באמת, ואני מה זה לא בכיוון :)

      מחק
    3. אויש, גם אני לא...P:
      את צודקת, גמילה זה לא בשבילנו. ישר לאישפוז כפוי...LOL

      מחק
    4. LOL! רק עם כתונת מעצבים...

      מחק
    5. חחח, גדולה!
      but of course dear :))

      מחק
  19. l i r o n i t29.3.2012, 15:38

    פוסט אביבי נפלא!
    גרמת לי להיזכר בכל מיני ירקרקים שיש לי באוסף, כמו למשל צללית הקרם של שיסיידו (מהגרסה הקודמת, עם הקופסא העגולה יותר..), אני אשלב אותה מחר, באמת מזמן לא השתמשתי בה והיא מקסימה ומתאימה לרוח הפוסט והאביב :)
    הבושם נשמע מעניין ואני חייבת לנסות אותו, מזמן לא התחדשתי בבושם.. אולי הגיע הזמן ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה :)
      נהדר, זו בדיוק המטרה של הפוסט, לשלוף את האיפור שיש לנו בגוון הזה ולנצל אותו.
      מכירה את הצללית הזו של שיסיידו, מהממת חבל"ז!
      הבושם נפלא ומרענן, סוף סוף לא משהו מתוק כמו רוב הבשמים שיוצאים. שווה ריחרוח.

      מחק
    2. אני מאוד אוהבת את הגוון הירוק הטורקיז בצלליות ובלק.לחומים אני לא מתחברת.זה הזמן להתאפר ולשים דגש על צבעים אלו.תודה על עידכונייך.

      מחק
    3. בק, גוון מרענן בהחלט הירוק וזה הזמן לנצל אותו.
      חומים אני אוהבת, אבל האביב זו ממש לא העונה לטעמי.

      מחק
  20. לי אין אומץ לאיפור ירוק, כנראה שאני בהירה מדי, כי זה נראה עליי קצת too much.
    לגבי לקים ירקרקים - ממש בא לי :)
    בעפרונות אני לא משתמשת, אבל אייליינר ירוק אולי הייתי משלבת איכשהו :)

    השבמחק
    תשובות
    1. לא מפתיע אותי מה שאת אומרת, כמו שכתבתי פה זה גוון לא ממש פופולרי, למרות שהוא בהיר הוא בולט ולא מחמיא לכל אחת. ואם לא מתאפרים איתו נכון זה יוצא ממש מחריד. החיבור פה מאוד חשוב.
      לקים זה כיף ומרענן ולגמרי קל יותר לאמץ את הגוון הזה על הציפורניים.
      אם את מוצאת אייליינר בגוון הזה אשמח לעדכון :)

      מחק
  21. עם כל הכבוד (ויש כבוד) לגוון מנטה, אני חולקת נחרצות על הגלוס הירקרק
    דבר ראשון אין מצב שצבע כזה לא יהיה מקושר למראה אקסטרה אמנותי/ראלטרנטיבי
    דבר שני גם אם הוא עדין ומקסים, שפתיים עם גוון ירקרק אלה שפתיים של גופה מרקיבה

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, מצחיקה!
      אז בעניין הקטע האומנותי/אלטרנטיבי אני בטוחה שאת מרוצה.
      בעניין השני, לא קראת מה כתבתי? זה סוג של גימיק, הוא שקוף לגמרי עם ברק מעט בגוון. מדליק ולא דומה בכלום לגופה מרקיבה או חלקי גוף מסויימים...LOL

      מחק
    2. קראתי בטח שקראתי :P
      לא מוכנה להסתדר עם הרעיון על ברק ירוק על השפתיים, זה או ורדרד לאביב או ורדרד לאביב
      ואת הירוק נשאיר לבמות התצוגות

      נ.ב פעם היה גימיק נלוז באייטיז של ליפ באלם ירוק שהופך לורוד במגע עם השפתיים, מישהי זוכרת? 

      מחק
    3. שכחת - או ורדרד לאביב ...LOL
      כן, עם זה פתחתי את הפוסט, שאביב = ורוד. צפוי.
      מניחה שאין מנוס מלהרים פוסט ורוד לאביב בקרוב...

      הגימיק שאת מדברת עליו מוכר לי ומזכיר אודם שבת שפעם כתבתי עליו באביב שעבר פה:
      http://danrasvault.blogspot.com/2011/03/blog-post_20.html

      מחק
    4. אין מנוס וטוב שכך, אני מזמינה את הורוד שלי עם תוספת פרחים
      אגב, הולך לא רע עם מנטה קליל בעיניים

      ואו כאילו גירדו את זה במיוחד מהמסטיקים מתחת לשולחנות של היסודי והביאו לך מתנה D:

      מחק
    5. הכי אביב פרחוני :)
      מסכימה שזה שילוב מקסים כל עוד הוא במידה ולא נראים כמו ברבי אח"כ...

      חחח, לגמרי מהנפטלין!

      מחק
  22. I love Lancome so much

    xx Heidi Caterina

    P.s If you love street fashion and DIY's, please check my fashionblog SearchingforLBD.blogspot.com and if you like what you see, follow me :)

    השבמחק
  23. אחלה פוסט,נהנתי כרגיל.אוהבת ומתחברת לצלליות בגוון הירוק.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה בק, גוון נפלא לאביב :)

      מחק
  24. ראיתי את הקליפ של האיפור וזה יצא מהמם!
    גם לי יש עיניים חומות ואני תמיד מתקבעת על ורודים כאלה , הפעם אני אנסה ירקרק , זה ממש יפה.
    הריסים בכלל......... וואו. אהבתי מאוד!

    השבמחק
    תשובות
    1. האיפור בסרטון לגמרי מרענן, גם אני מאוד אהבתי.
      ירקרק לעיניים חומות זה שילוב מנצח, בהחלט כדאי לעשות ניסיון ולראות אם את מתחברת לזה :)

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails