12 במרץ 2011

ריסים כחיילים



יש לנו מוצר יותר מהותי ובשימוש קבוע מהמסקרה? הרי היא יכולה לשנות לנו את הלוק ברגע ולשוות לנו מראה בובתי, דרמטי, סקסי, טבעי, צבעוני ומה לא. אף פעם לא ממש הבנתי את אלו בשאופן קבוע משתמשות באייליינר או בצלליות ולא מסיימות עם מסקרה. לא מדובר על מקרה חד פעמי שמיהרו או שכחו, פשוט לא משתמשות. יש גם את אלו שמקפידות על מסקרה מדי יום, אבל המסקרה לא עושה כלום, כלום! נראות כאילו הן בלי. מה זה, מסקרה להרגשה בלבד? לא עדיף כבר שיחסכו את הזמן והכסף?... עבורי האיפור לעולם לא יהיה מושלם בלי מסקרה. היא היחידה שנותנת את הגימור המלא בעיניים ולא משנה באיזו מסקרה אשתמש. המסקרה האופטימלית היא זו שמותאמת לריסים שלנו ולמראה שאנו רוצים להגיע אליו. המבחר בשוק עצום: מסקרות למגוון שימושים, בהרבה צבעים ובטווח מחירים נגיש יותר ופחות. יש כאלו שצמודות למסקרה האחת שלהן ויש מי שתמיד שמחות לגוון ולהתעדכן בחידושים. אבל חוץ מהמסקרה ישנם מגוון מוצרים משלימים לריסים: מוצלחים יותר ופחות, חובה או רשות/פינוק והם מתחלקים ללפני השימוש במסקרה ולאחריה.

אחד מהמוצרים האלו שיצאו בשנים האחרונות כמו פטריות אחרי הגשם, אלו הם מוצרי הטיפוח לריסים. גם מהם יש לא מעט סוגים כשהשניים המרכזיים הם הפריימרים והסרומים.
הפריימרים לריסים שאמורים לשדרג את איכויות המסקרה. הם מגיעים כמוצר נפרד או שהם החלק הלבן/שקוף במסקרות הדו צדדיות. אף פעם לא התחברתי אליהם, מבחינתי זה בזבוז כסף וזמן. מסקרה איכותית אמורה להציג ביצועים מרשימים גם בלי פריימר לפני.
הסרומים מבטיחים לזרז את צמיחת הריסים ולגרום להם להיות יותר מלאים וארוכים יותר במילימטר שניים. הידועים שבהם אלו ה- LiLash (כ- 140 דולר ל- 5.32 מ"ל) וה- RapidLash (כ- 50 דולר ל- 3 מ"ל). לא ממש מחיר לכל נפש חוץ מזה שישנן עדויות סותרות לגבי היעילות של המוצרים האלו. אותי בכל מקרה זה ממש לא מעניין, גם אם זה עובד, עוד מילימטר שניים לא שווים לי את המחיר והזמן. שוב - מסקרה איכותית תוסיף לי את הנפח הרצוי והמילימטר הנכסף...
יש בשוק גם מגוון מסקרות שמשלבות את ההבטחות של הפריימרים והסרומים לחיזוק, עיבוי והאצת צמיחת הריסים (המממ...). מסקרה מהסוג הזה שהושקה לאחרונה בארץ היא ה- GROW LUSCIOUS באריזה הירוקה של רבלון שמבטיחה ששימוש בה יביא לצמיחת רסים חזקים וארוכים יותר. לא הייתי בונה על זה, כן?...

 סרום לוריאל: מיותר

כשיצא הסרום RENEWAL LASH של לוריאל, הוא הוצג סטייל LiLash המפורסם להמונים. מבטיח תוך ארבעה שבועות בלבד (!) ריסים שופעים: מלאים וצפופים יותר. באחת ההזדמנויות החלטתי לרכוש אותו ולראות על מה המהומה. במקום מברשת יש אפליקטור סיליקוני בצורת סהר, באמצעותו יש למרוח את הפורמולה השקופה חלבית פעמיים ביום: בבוקר כמו פריימר לפני המסקרה ובערב על ריסים נקיים לפני השינה בלי להסיר. השימוש כפריימר ממש לא עובד עם המוצר הזה, הוא רק הורס את התכונות של המסקרה וגורם לכל העסק להיראות לא טוב. מיד ויתרתי על זה. על השימוש בערב הקפדתי במשך מעל לארבעה חודשים. בשימושים הראשונים זה גרם לי לדמוע קצת ולמרות שאין ריח מיוחד או משהו כנראה שהעין הרגישה משהו חריג. התוצאות היו אותן התוצאות שהיו כבר לאחר שימוש של כשבועיים. הסרום לא עשה כלום ממה שהבטיח. הדבר היחיד הבולט זה שהריסים הפכו להרבה פחות נעימים למגע, הרבה יותר קשים. יש מי שיגידו שזה אומר שהם חזקים יותר, אבל ההרגשה היא יותר כמו של משהו שהולך להישבר ולא כמו משהו חזק ועמיד. המוצר הזה מיותר לגמרי לדעתי.

מוצר שמיועד לשימוש לפני המסקרה הוא מעגל הריסים. כן, המוצר הזה נראה כמו מכשיר עינויים של האינקוויזיציה מהמאה ה- 16, אבל בשורה התחתונה, אחד איכותי יעשה פלאים לריסים. רובנו לא נולדנו עם ריסים מעוגלים וזקורים כלפי מעלה ובמקרה כזה מומלץ להיעזר במעגל ריסים, במיוחד למי שיש ריסים ישרים או שצומחים בנטייה מטה. נכון, יש כאלו ששום מעגל ריסים בשילוב של שום מסקרה לא ירים להן את הריסים, באסה אבל זה מה יש... חשוב להדגיש שיש להשתמש במעגל ריסים לפני המסקרה ולא אחריה. שימוש אחרי המסקרה לא רק שילכלך ויזהם את המעגל, הוא גם עשוי להדביק או לשבור את הריסים ואנחנו ממש לא רוצות שזה יקרה לנו...

מעגל ריסים של shu uemura: מלאכת מחשבת

אחד המעגלים הפופולריים בעולם הוא זה של shu uemura, מותג מקצועי איכותי ואהוד מאוד בעולם שמשום מה בדומה ל- MAKE UP FOR EVER פשוט לא הצליח לחדור בארץ ונעלם. לדעתי מדובר על שיווק כושל ממש כמו שכתבתי שעשוי לקרות לסמאשבוקס שעדיין משווקים כאן. בכל מקרה, במעגל הזה הכל מכני ומדויק. כאילו עבודת יד, מלאכת מחשבת. המבנה מעוצב בסימטריה מושלמת. נוח לאחיזה, קל מאוד במשקל. הלוגו מוטבע למעלה. הגימורים בצדי המעגל מעוגלים ולא חדים למניע פציעה ואין בכלל קפיצים חשופים כמו במעגלים אחרים. זה עדיין לא אומר שלא צריך להיזהר, אבל בסה"כ נעים במגע וקל להתרגל ולהתאים את השימוש ברמה האישית. החלק הסיליקוני השחור התחתון רחב במיוחד ומטרתו למנוע בטעות את עיגול העפעף יחד עם הריסים... אגב, המעגל מגיע עם פד סיליקון שחור נוסף להחלפה ובכלל מומלץ לשמור על ההיגיינה בשימוש ובאחסון של המעגל. הקימור של המעגל הרמוני עם העין, לפחות עם העין שלי. לבעלות עיניים קטנות במיוחד או כאלו שרוצות לעגל יותר רק את הריסים החיצוניים, קיים גם מעגל קטן יותר, כחצי מהגודל הרגיל. בכל מקרה, מדובר על מעגל הריסים הטוב ביותר שהשתמשתי בו, אחד הבודדים שלא גרמו לי רתיעה מיידית. אבל אני חייבת להודות שאני רק לעיתים נדירות משתמשת במוצר הזה. בסה"כ יש לי ריסים בסדר ורוב המסקרות עושות אצלי את העבודה גם בלי מעגל. אני בעיקר משתמשת במעגל ליצירת מראה דרמטי במיוחד או כשפתאום שערות בודדות מחליטות לקבל חיים משלהן ולצמוח בכיוון אחר (בדרך כלל למטה...) במקום לצמוח בדבוקה אחת עם שאר השערות. הצמיחה העקומה הזו שלהן עוד יותר בולטת אם שמים עליהם מסקרה, כאילו יש לי כתם בתוך העין... מרגיז נורא! למשתמשות כמוני אני לא רואה צורך ממשי להשקיע במעגל כזה (כ- 19 דולר), אפשר להסתפק במשהו בסיסי יותר, אם בכלל. למשתמשות קבועות שמעגל הריסים הכרחי להן, לא הייתי מוותרת עליו.

מעגל ריסים חשמלי של רבלון: סתם באזז

אחד ממוצרי "הלפני" שקניתי בשביל לראות במה מדובר, הוא המעגל החשמלי בשם Gentle Heat Lash Curler של רבלון (כ- 10 דולר). זהו מכשיר כבד יחסית בגלל הבטרייה שמכניסים פנימה. ברגע שמדליקים את המכשיר האפליקטור מתחיל להתחמם ולאחר כעשרים שניות מעבירים על הריסים מהבסיס ועד לקצה. זה כאילו עושה פן לריסים. עושה אותם פריזים שלא ידבקו אחד לשני. לא התרשמתי שממש מרים אותם משמעותית. בקיצור, מוצר שזכה לבאזז יחסי למרות שיש עוד מותגים שמציעים מוצר דומה ולמרות חוסר הפרקטיות בפועל.

המסקרה של רימל: שם מבטיח ועיצוב מדליק

והנה הגענו לשלב המסקרה. לפוסט הזה בחרתי ב- Sexy Curves הפופולרית של RIMMEL (כן, זו החברה שזכתה ששם המותג שלה "רימל" יהפוך לשם גנרי בשוק). בעקבות ההייפ רציתי גם אני לבדוק במה העניין ולשמחתי נתקלתי במסקרה מוצלחת עם שם מבטיח ועיצוב מדליק בסגול מטאלי. מברשת הסיליקון היא זו שמייחדת את המסקרה הזו, כי אינה ישרה אלא מגיעה בצורה של שלוש בועות, מזכירה קצת את מברשת המסקרה DiorShow Extase של כריסטיאן דיור. למרות שעיצוב המברשת מדליק בהחלט, לא ממש אהבתי את העבודה איתה, אבל זה כבר עניין של נוחות אישית. מדובר על מסקרה שבדומה למרבית המסקרות רק לאחר מספר שימושים היא תפקדה במלוא עוצמתה. הפורמולה שחורה מבריקה שניתנת לבניה, ממראה נקי טבעי ועד מאורך ומודגש. מהשם והצורה ציפיתי לאיזו התעגלות מיוחדת, אבל לא הבחנתי במשהו שמסקרות אחרות לא עושות כך שמי שמחפשת את עיגול הריסים כדאי לה שתשתמש קודם במעגל. למסקרה עמידות נפלאה לאורך כל היום ללא תזוזה או שינוי במראה, אבל הפריע לי שלעיתים בסוף היום הייתי מבחינה במעט התפוררות מתחת לעיניים, לא משהו משמעותי או בולט בכלל, אבל זה משהו שלא קורה לי עם מסקרות אחרות. בשורה התחתונה בהחלט תמורה למחיר, מסקרה מומלצת ביותר למי שאין לה בעיה עם המברשת המיוחדת.

בחלק של "האחרי" אלו הם האפליקטורים שאמורים לתרום למראה לאחר מריחת המסקרה. ברור שכולנו משתמשות במסקרות איכותיות ונפלאות שמה שנותר לנו זה רק לצאת לרחוב ולעפעף. אבל בואו נצא רגע מהאופוריה. כולנו מכירות את הרגע בו מרחנו מסקרה, איכותית ככל שתהיה, וכשסיימנו גילינו שנדבקו לנו כמה ריסים יחד או שפתאום גילינו גוש חומר בין הריסים. באופן טבעי נמשיך להבריש את הריסים עם מברשת המסקרה במחשבה שזה מה שיפריד אותם ויעיף את החמור העודף. המציאות הקשה מראה לנו פעם אחר פעם שהתוצאה הופכת להיות עמוסה ודביקה ובמקום להשיג מה שרצינו עכשיו הריסים נראים כמו מטאטא שלא ניקו אותו כבר הרבה זמן... לכן עדיף שבמקרה כזה, במקום להיכנס לטירוף של שכבות נשתמש באפליקטור נקי שיעשה סדר.

מברשת חד פעמית של מאק: שילוב של יעילות והיגיינה

כולנו מכירות את המברשות שנראות כמו מברשת מסקרה. כדאי להחזיק כמה חד פעמיות כאלו בבית ובכל פעם שיש איזה גוש כזה להוריד או ריסים להפריד נעזר בהן. המברשות האלו טובות מיוחד גם במקרים שהעמסנו הרבה מסקרה ואנחנו רוצים לרכך את המראה. במקרה כזה עדיף להשתמש במברשת ללא חומר מאשר במברשת של המסקרה שרק תוסיף עוד ועוד שכבות. בנוסף, במקרים שיש כמה שמשתמשות באותה המסקרה עדיף להשתמש במברשת כזו ולא במברשת המצורפת לשמירת ההיגיינה. כתבתי בפירוט על המברשות האלו בפוסט עיצוב (חפירת) הגבות, כך שהן רב שימושיות וזמינות במגוון חנויות ומותגים, למשל בביוטי קר (עלות של 3 ש"ח ל- 5 מברשות, 60 אג' למברשת) ומאק (בעלות של 30 ש"ח ל- 20 מברשות, 1.5 ש"ח למברשת).

אפליקטור של ספורה: עמיד, נקי ונוח לנשיאה

אפליקטור נוסף הוא זה שהראש שלו נחלק לשניים, מברשת ומסרק. במברשת בדרך כלל נשתמש לגבות ואילו במסרק לריסים. מרבית האפליקטורים האלה הם פשוטים מפלסטיק שבשלב זה או אחר המסרק נשבר ומתפרק. לכן אני ממליצה על האפליקטור Professionnel Platinum Lash & Eyebrow Comb #21 של SEPHORA (כ- 10 דולר), מאוד איכותי ועמיד כשהמסרק הינו מתכתי ויש לו גם כיסוי קשיח מפלסטיק שמגן עליו מהתעקמות ושבירה. בנוסף יש גם כיסוי ניילון לכל הראש של האפליקטור. מאוד היגייני וניתן לנשיאה בתיק האיפור ללא חשש מפירוק. כמו מעגל הריסים גם במקרה הזה חשוב להשתמש מאוד בזהירות במסרק המתכתי בשביל לא להיפצע. עושה עבודה מצוינת בהפרדת הריסים והוצאת גושים. כמובן שחובה לנקות את המסרק לאחר כל שימוש לא רק לשמירה על היגיינה אלא גם לשמירת איכות המסרק.

אפליקטור של ביוטי קר: יעיל וקל לשימוש

אפליקטור זמין וזול יותר הוא זה של BeautyCare שהוא סוג של חיקוי ל- Folding Ilashcomb של Tweezerman. אני מודה שהאפליקטור הזה היה עבורי הפתעה גמורה. לפני כשנתיים בערך נתקלתי במסרק המתכתי הזה שהיה במחיר מגוחך של 4.6 ש"ח. המחירים האלו גורמים לי לתהות למה יש פערי תמחור כל כך גדולים בשוק שאינם נובעים רק משם המותג. בכל מקרה קניתי אותו שיהיה... האמת שכבר מהשימוש הראשון מאוד התרשמתי ממנו. קל מאוד לאחיזה ולשימוש כי הרבה פחות מתוחכם מזה של ספורה, הקצוות של המסרק המתכתי הם מפלסטיק, שלפחות בתחושה זה יותר בטוח בשימוש מהמסרק המתכתי הארוך של ספורה. לפני כמה זמן הוסיפו למסרק הזה גם את החלק של המברשת (מיותר לטעמי אבל שיהיה...) ועכשיו מדובר באפליקטור דו צדדי ששני הקצוות שלו מתקפלים פנימה, כך שמאוד נייד ונוח לנשיאה. גם את המסרק הזה חובה לנקות לאחר כל שימוש. למרות כל השבחים המסרק יותר דק ופחות עמיד מזה של ספורה וקולט שאריות מסקרה שקשה לנקות ומומלץ להחליף אותו כל כמה זמן גם מסיבות היגיינה, כמובן שהמחיר הופך את ההחלפה לידידותית יותר. אין ספק שהוא מומלץ מבחינתי בחום.

אני חושבת שלפי התמונה הראשית בפוסט אפשר להבין את הכותרת. כל כך הרבה מוצרים קיימים בשוק בשביל להשתלט על כמה שערות עדינות במטרה שיעמדו כמו חיילים במסדר. בעוד אנחנו דואגות להיפטר משערות מיותרות בפנים ובגוף הנה חלק "שעיר" שאנו רוצות לטפח ולהעצים. האמת שווה להשקיע, לא? הרי הן אלו שעושות כל כך הרבה בלוק הסופי שלנו.


ID

RENEWAL LASH SERUM
גודל: 7.5 מ"ל
ייצור: איטליה
מחיר: 80 ש"ח

Sexy Curves
Full Volume & Curve Mascara
003 Extreme Black
גודל: 8 מ"ל
ייצור: אנגליה
מחיר: 8 פאונד


Print Page

79 תגובות:

  1. פוסט מעולה !

    נהנת לקרוא אותך בכל פעם מחדש. ♥

    השבמחק
  2. אני שמחה לשמוע, תודה יקירתי :-)

    השבמחק
  3. אז בעצם, על איזו מסקרה את הכי ממליצה? לפני כמה שבועות נתקלתי בהתלבטות הזו, כשנגמרה לי הפולסיז של מייבלין. חשבתי להשקיע במשהו איכותי אבל לא כלכך ידעתי במה. בסוף הלכתי על האופציה הזולה - לאש סטילטו של מייבלין, עושה את העבודה אבל לא הפילה אותי מהכסא.

    השבמחק
  4. שאלה מצוינת מרג'ורי.
    הפואנטה שלי כמו שכתבתי זה שהמסקרה האופטימלית צריכה להתאים לשני דברים:
    לריסים שלך ולמה שאת רוצה להשיג בשימוש.
    כך שזה מאוד אינדיבידואלי.
    בפוסט של המסקרה של ארמאני סיכמתי את הנבחרות שלי:
    ה- Volume Effet Faux Cils של YSL
    ה- Eyes To Kill של Giorgio Armani
    ה- Sumptuous של אסתי לאודר
    לטעמי הן המסקרות השחורות הטובות ביותר בשוק היום.
    אם את בענייני מייבילין אז קראתי המון המלצות על הקולוסאל ווליום אקספרס הצהובה עם הכיתוב הסגול.

    השבמחק
  5. יש לי ריסים מאוד ארוכים, כהים ומלאים. מה אני רוצה? שיהיו יותר אפילו יותר דרמטיים. קצת ביאס אותי שהמייבליניות נוטות להתפורר בסופו של יום עבודה ארוך, אבל יכול להיות שזה סופה של כל מסקרה.
    איפה אפשר להשיג את המומלצות שלך? אני חושבת שחיפשתי את חלקן בסטרוברי ולא מצאתי. וגם - מה לגבי צבעים אחרים? כלומר, מה האפקט שנותנת מסקרה כחולה, חומה או סגולה?

    השבמחק
  6. אם זה מה שאת רוצה להשיג אז המסקרות שכתבתי מאוד יתאימו לך במיוחד ה- Sumptuous האגדית של אסתי לאודר שאת יכולה להשיג כאן בארץ. בסטרוברי יש את שלוש המסקרות, כשנגמר המלאי אחרי כמה זמן זה חוזר. עם זאת לא בטוחה שהייתי קונה מסקרה מסטרוברי בגלל שאני לא יודעת כמה זמן היא שם, שהפורמולה לא תהיה ישנה.
    אני מאוד אוהבת מסקרות צבעוניות.
    בנוגע למסקרה כחולה כתבתי פוסט על זה:
    http://danrasvault.blogspot.com/2010/06/blog-post_14.html
    מסקרה סגולה/חצילית זה נהדר לכולן ובמיוחד לבעלות עיניים ירוקות. יש כאלו שאלרגיות לפיגמנט האדום במסקרות האלו.
    חומה היא גם בחירה נהדרת כשרוצים מראה פחות "קשה" אבל עדיין מודגש מאוד.

    השבמחק
  7. יש לי מעגל ריסים אחד פושטי (שקניתי בסופרפארם), ואני לא משתמשת בו כי אני לא ממש רואה הבדל. את חושבת שמעגל מקצועי יותר יעשה הבדל?
    אציין רק שהריסים שלי בסדר, לא קצרים מדי, ומסקרה טובה בדרך כלל מספיקה לי. יש טעם להשקיע לדעתך במוצר כזה?

    השבמחק
  8. וניטי, אם כך לא בטוח שאת צריכה בכלל אחד כזה, הריסים שלך נוטים למעלה באופן טבעי?
    יש בהחלט הבדל בביצועים של המעגלים השונים.
    אבל כדאי לבדוק אם אכן יש השפעה על הריסים כי כמו שכתבתי יש כאלו ששום דבר לא יעגל להן את הריסים.
    מעגל מעולה יש גם למאק ואולי שווה לך לבדוק אותו בחנות אם אפשר.

    השבמחק
  9. אנונימי12.3.2011, 14:16

    אחלה פוסט.
    אחרי שנים של התמכרות למסקרות של לנקום {מעולות}
    קניצי בסינגפור מסקרה של majolica majorca שזו חב' בת של שיסייאדו שמיועדת לצעירות. נתחיל בזה שהמחיר הוא סביר לכל כיס. {25SGD שהם כ- 75 ש"ח}.
    אח"כ המברשת היא בכלל לא מברשת היא מסרק דו צדדי בצורה של חצי שסהר, אחד עם שיניים שמנות, קצרות ומרוחקות- להעמסת החומר והשני עם שיניים צרות, ארוכות וצפופות לסירוק ועיצוב.
    בנוסף הפורמולה נחשבת ל- humid resistance כלומר, היא לא למים, אבל בהחלט "סוחבת" לחות ולא נוטה לנזול, שזה כמו שהדבר פרקטי בסינגפור {מינימום של 92% לחות} זה גם לא מזיק בקיץ הלבנטיני.
    מה גם שטבילה קלה בבריכה או בים, ללא שחייה למרחקים ומעמקים, גם היא לא תפיל את המסקרה הזו.
    בנוסף, האריזה- אמנם זה מגיע בקופסאת פלסטיק שקופה ופשוטה, מן הסתם זה מוזיל עלויות, הרי המסקרה עמצה, ובכלל המוצרים של החברה, ניחנים בעיצוב אריסטוקרטי, ככה שנאוד נעים לשלוף מהתיק לתיקונים.
    http://cdn2.iofferphoto.com/img/item/124/900/631/Sh3m.jpg

    השבמחק
  10. תודה נטע :-)
    אני אישית קצת אלרגית למסקרות של לנקום, לא יודעת למה. הריח שלהן כל כך חריף שזה גומר אותי...
    מעניינת המסקרה הזו של majolica majorca. לא שמעתי על החברה קודם. נשמעת בהחלט אטרקטיבית למזג האוויר פה...
    חוץ מזה שהיא נראית ממש יפה בתמונה ששמת!
    אבדוק עליה ברשת, תודה!

    השבמחק
  11. אנונימי12.3.2011, 14:47

    אני חיפשתי אותה חרי שנגנבתי באיזה שירותים מכל הסינגפוריות הבובתיות איך הן עושת ימבה ריסים בצ'יק.
    ביקשתי לראות, שאלתי איפה קונים....

    השבמחק
  12. וואלה... ידוע ששיסיידו מאוד פופולריים במזרח, אז לא מפתיע שאם יש להם גרסה צעירה יותר היא תצליח.
    טוב שיש כאלו כמוך ששואלות, אני בטח הייתי מתפדחת לשאול...LOL

    השבמחק
  13. פוסט מעולה מעולה
    אני לא מאמינה לכל האלה ש"מוצר מאריך ריסים" ננלא וכל זה
    חרטא
    זה כמו שיער בראש וכו'
    מושפע מתזונה בעיקר
    (הכי בזבוז זה גבר עם ריסים מלאים וכהים)
    אני תמיד עם מסקרה, אבל עצלנית מכל ההתעסקות מסביב

    השבמחק
  14. תודה פיצ'ה :-))
    מסכימה איתך שחבל על הטירחה במוצרים כאלה.
    מזכיר לי את המוצרים מהפוסט הקודם שמבטיחים להבהיר פיגמנטציה.
    הבטחות לחוד ומציאות לחוד...
    בהחלט בזבוז גבר עם ריסים מלאים ומתעגלים, עיניים ירוקות ושיער בלודיני טבעי...LOL
    מסקרה זה מאסט, אבל כדאי לך לשקול לנסות מסרק ריסים אחרי המסקרה למקרה שהם נדבקים או שיש איזה גוש.

    השבמחק
  15. מסכימה לגמרי: מסקרה היא מוצר MUST שמשדרג את כל המראה ו"פותח" את העיניים. ראיתי בנות ששמות איילינר או עיפרון ללא מסקרה, זה נראה קצת מצחיק וכאילו לא גמור.
    לי יש ריסים בלונדיניים כמו השיער. לכן אם אני זוכרת נכון מסקרה הייתה אחד ממוצרי האיפור הראשונים שלי.
    זה עושה הבדל עצום אצלי. שילשום ברחתי מהר מהבית כי הייתי באיחור לעבודה ובאמצע הנסיעה הייתה לי תחושה ששכחתי משהו ואז גיליתי שלא שמתי מסקרה והייתי מאופרת בכחול-אפור מעושן עם איילינר. אופס.
    באותו הבוקר קניתי מסקרה חדשה :)

    אני גם לא מאמינה לכל ההבטחות של הסרומים לריסים למיניהם ואף פעם לא ניסיתי אחד. קראתי פעם אצל lollipop26 שהיא ניסתה איזה סרום, יכול להיות אפילו של לוריאל, והתחילו לנשור לה הריסים.

    מעגל ריסים אין לי ואני לא מרגישה צורך בו. מספיק לי האפקט של המסקרה. אבל את האפליקטורים לסירוק גבות וריסים יש לי. אני אוהבת להשתמש במברשת מסקרה (נקיה) אחרי שאני ממלאה גבות עם עיפרון, זה מטשטש את הגבולות יפה.

    השבמחק
  16. עדן, הגדרת את זה יפה, ממש נראה לא גמור. כאילו באמצע האיפור הפסיקו פתאום או משהו...
    עם ריסים בלונדיניים המסקרה עושה שינוי עוד יותר דרמטי בלוק. לפחות תספרי מה קנית...
    לוליפופ ניסתה את כל הסרומים שהזכרתי כאן. ל- LiLash היא פרגנה ואמרה שראתה שינוי מסוים אבל זה לא שווה את המחיר המופרז. עם הלוריאל היא לא ראתה כלום. מצחיק שאני זוכרת את זה. אני ממש אוהבת אותה, לאן היא נעלמה אגב, יש לך מושג?... לא עשתה סרטונים כבר המון זמן.
    אין ספק שהמברשות מסקרה האלה רב שימושיות. כתבתי עליהן כמובן גם בפוסט הגבות. לגמרי מוצר חובה!

    השבמחק
  17. רציתי משהו זול כי זה היה רק לאותו היום שהתחיל ברגל שמאל ויש לי 2 מסקרות של קליניק בבית. אבל מסתבר שהפאר בין זול ליוקרתי די קטן. אז הלכתי על "hypnose drama" של לנקום שהייתה במבצע של 100 ש"ח :) (לעומת כ-60 ש"ח אחרי ההנחה למסקרה של רבלון וכו').

    לוליפופ כתבה שהיא לוקחת הפסקה מכל הבלוגים והיו טיוב כי היא לא מתלהבת מזה כמו פעם. אהבתי אותה גם.

    השבמחק
  18. עדן, זה לא להאמין עם המבצעים שיש איך המחירים משתנים והכל יותר נגיש. איך ההיפנוז?
    כתבתי לנטע למעלה שיש לי רגישות למסקרות של לנקום, לא יודעת למה...

    די... איך פספסתי את ההודעה הזו! בסוף זה קורה לכל ה- V לוגריות. יום אחד זו תהיה טיפאני?....

    השבמחק
  19. השתמשתי בינתיים פעם אחת לכן קשה להגיד. "דרמה" עוד לא השגתי איתה, אבל יכול להיות כי היא בינתיים חדשה.
    היא מבושמת, אולי בגלל זה הרגישות אצלך. (לא מבינה את הצורך של החברות לעשות גם מסקרה מבושמת, למה?)

    היא כתבה בבלוג שלה. מקווה שלא יקרה לאחרות, את טיפני אני גם אוהבת והיא מצחיקה עם כל הפרצופים שהיא עושה :)

    השבמחק
  20. עדן, גם אני לא מבינה את הצורך בבישום במסקרות או בכלל במוצרי איפור לעיניים...
    טוב, אחכה בסבלנות לפוסט אצלך עליה ;-)

    אלך לראות בבלוג. אני אוהבת את הבריטיות כמוה וכמו האחיות פיקסיוו. ממש מבאס...

    השבמחק
  21. אנונימי12.3.2011, 20:15

    מעניין אם יש לרכוש אפליקטור ח"פ בצורה של האפליקטור של מג'וליקה מג'ורקה..

    השבמחק
  22. נטע, עכשיו תנסי לכתוב מה שהתכוונת רק בעברית...;-)

    השבמחק
  23. אנונימי12.3.2011, 20:47

    מז'תומרת?? התכוונתי שכמו שהראת מברשת חד פעמית (=ח"פ) אז אולי יש לקנות כאלו כמו המברשת של המסקרה "שלי" ואז אפשר להשתמש בזה גם למסקרות "רגילות". לי אין ספק שחוץ מהפורמולה, המברשת-מסרק הזו עושה עבודה נכונה בהעמסה ופיזור.

    ועכשיו תסתכלי את זה
    http://www.majolica-majorca.com/sg/#29_all

    תכנסי מוצר מוצר ותראי הדגמות איך להפיק את המירב מכל אחד.
    זו אליפות של חברה לטובת הלקוחה.
    אגב, את הסרטונים האלו מציגים במסכים קטנים ליד הסטנדים,
    וכל מוצר שאת רוכשת את יכולה לקבל את הסרטון שלו לנייד.

    השבמחק
  24. אנונימי12.3.2011, 20:48

    המוצר שלי יש הוא השני משמאל שורה עליונה.

    השבמחק
  25. מסקרה זה בהחלט must. מוצר האיפור הראשון שהשתמשתי בו באופן קבוע היה מסקרה.
    כרגע אני עם lancome hypnose drama, ויש לי במגירה גם אחת של קליניק, אבל אחרי הדרמה אני מתקשה להשתמש באחת אחרת :)

    מה שכן - אני בהחלט אקפוץ לקנות לי כמה אפליקטורים חד פעמיים או מסרק לריסים, כי זה נשמע כמו משהו שכדאי שיהיה.

    השבמחק
  26. נטע - יש כל מיני מברשות חד פעמיות, בטוח תמצאי מברשת לשביעות רצונך. כמובן שאפשר להשתמש בהן למסקרה רגילה, זה מה שכתבתי גם בפוסט.
    מה שלא הבנתי קודם זה את המג'וליקה והתשובה המלאה שלי תהיה אחרי שאצפה בקישור ששמת כשאהיה מול מחשב מאוחר יותר.

    אירנה - את מזכירה את עדן פה עם הקליניק והלנקום :-)
    מוזמנת לכתוב איך ההיפנוז לדעתך.
    המברשות האלו בהחלט מומלצות והמסרק לריסים נהדר. בפחות מעשר ש"ח את מסודרת...LOL

    השבמחק
  27. פוסט מעולה, כרגיל :)
    יש מוצרים שבאמת גורמים לריסים לצמוח, אבל למיטב ידיעתי מדובר בתרופות מרשם בלבד (זה פותח במקור לחולי אלופסיה- מחלה שגורמת לכל/רוב השיער פשוט לנשור).

    חוצמזה, עשית לי חשק למעגל של שו אומורה (אני עדיין מתלבטת אם בא לי לשלם 20 דולר על מעגל)

    אהבתי את הסרטון בסוף, מסביר מצוין. חוצמזה למדתי עוד פטנט שאני צריכה לנסות (לעגל שלוש פעמים על שלושה חלקים של הריסים).
    חוצמזה שנתת לי השראה לפוסט- איך לעבוד עם ריסים סרבניות כמו שלי ;)

    השבמחק
  28. תודה אלטר אגו, יופי של ניק אגב :-)
    לפי התיאור הזה טוב שאנחנו בריאות ועם שיער...

    ברמת העקרון אם הריסים שלך דורשות מעגל וזה משהו שבשימוש אז בהחלט שווה להשקיע באופן חד פעמי(בסה"כ כ- 70 ש"ח) ולהשתמש במוצר איכותי.

    הסרטון אכן עוזר להבין איך משתמשים במעגל, שמחה שעזר.
    ככל שתעגלי ביותר חלקים זה אמור ליצור יותר שיפוע לריסים. שווה ניסיון.
    מקווה שההשראה תהפוך לפוסט ממשי, אז אני מחכה!

    השבמחק
  29. ההיפנוז מהפנטת P:
    וברצינות - אחת המסקרות היותר מוצלחות שיצא לי להשתמש בהן. אני ממש אוהבת את המראה המודגש שזה נותן :)

    השבמחק
  30. אירנה - וואו, מהפנטת, אה?...LOL נשמע טוב.

    עדן - יש לך למה לצפות עם ההיפנוז!

    מרג'ורי - הנה עוד המלצה בלייב :-)

    השבמחק
  31. נטע - נכנסתי עכשיו לקישור.
    קודם כל זה אתר יפה שמעוצב בצורה מקסימה להפליא.
    יש כמה מוצרים שממש עשו לי חשק לקנות!
    הבעיה עם האתר זה שהוא כל כך כבד! עד שמשהו זז שם... להשתגע...
    חוץ מזה שלמסקרה שלך מברשת מאוד מעניינת וסרטון ההדגמה שלה ממש מגניב!

    השבמחק
  32. אנונימי13.3.2011, 13:40

    האתר הזה לא כבד. זה האינטרנט בארץ שמאוד איטי.
    כן גם 12MBIT זה נחשב איטי בעולם, על אחת כמה וכמה באסייה. זה מתחיל ב- 25. חחח. אז שם האתר עולה מהר ו"רץ".
    ואכן, כמו האתר ככה מאוד מעוצבים הסטנדים, מדי הדיילות, יש הקפדה גם על מארזי דוגמיות {שמעת נכון}.

    השבמחק
  33. אנונימי13.3.2011, 13:50

    מצאתי לך ביקורת על המסקרות שלהם.
    http://www.musingsofamuse.com/2008/04/majolica-majorca-mascara-review.html
    יש לי גם שניי איי-ליינר'ס השחור והשחור-פנינה {מין אפור-שחור עם ברק מוכסף}

    השבמחק
  34. אני מודה, אני מאילו שהרבה פעמים שוכחות מסקרה (טוב, לאחרונה פחות).
    יש לי ריסים ארוכים ומודגשים אז גם אם אני לא שמה מסקרה אני חושבת שהאיפור נראה טוב. כמובן שמסקרה מוסיפה.
    אני שונאת את המראה המעושה/בובתי/ריסים מלאכותיים לא רק על עצמי גם על אחרות. זה נראה לי כ"כ לא טבעי שאני לא יכולה לתפוס איך מישהי חושבת שזה יכול להחמיא (לא שמפריע לי שאחרות משתמשות במסקרה כזאת או אוהבות את זה.. זאת הדעה האישית שלי).
    אני אוהבת שהריסים מודגשות מעט וזה הכל.
    הריסים שלי די ארוכות ומעוגלות כך שאני אפילו לא טורחת להשתמש במעגל. למרות שיהיה מעניין לנסות פעם :-P
    ניסיתי פעמיים מסקרה כחולה, ואני יכולה לומר שעם הריסים השחורים שלי זה פשוט לא זה.. :/ אני נצמדת לשחור (לא מוצאת סיבה לשים חום).

    אני לגמרי איתך בעניין המוצרים להארכת הריסים, נראה לי מופרך לגמרי...
    "למזלי" השיער הדליל והקצר יש לי על הראש ולא על העפעפיים :D

    המוצר החשמלי של רבלון שעשע אותי! אבל לא נראה לי שהייתי רוכשת אפילו לא בשביל לנסות חחח

    אהבתי את העיצוב של רימל, רק שהם מבצעים ניסויים כך שלא נכנסים אלי הביתה.

    הרעיון של האפליקטור מצוין! ארכוש לי בהקדם כמה כאלה!! באמת קורה לי הרבה ומחרפן לי את הצורה!!

    המברשות האלה של ספורה וביוטיקר נראות לי מלחיצות לגמרי! אפילו יותר ממעגל ריסים :P

    מסכימה לחלוטין עם המשפט המסכם :)

    השבמחק
  35. נטע - יש משהו בדברייך... האינטרנט בארץ אכן בפיגור היסטרי...
    מארזי דוגמיות נשמע לא רע בכלל ;-)
    תודה על הקישור, אני מחבבת את הבלוגרית הזו. העיצוב של המוצרים פשוט מקסים.

    מיטל - מראה עשוי מדי זה או שככה הבחורה אוהבת או שהיא משתמשת במסקרה שלא מתאימה לה.
    אם הריסים שלך מעוגלות אז כנראה שהמעגל לא יעשה שינוי דרמטי. גם אין סיבה שתשתמשי במסקרה צבעונית אם זה לא עובד על הריסים הכהים שלך. אם כי את יכולה לשים מסקרה צבעונית רק על קצות הריסים אחרי שמרחת מסקרה שחורה. זה מאוד יפה.
    חובה מברשות חד פעמיות, ממש עושות את החיים קלים יותר...
    המסרקים רק נראים מלחיצים, הם לא באמת מלחיצים ועושים עבודת הפרדה מעולה. במחיר של הביוטי קר שווה לך לנסות אפילו יותר מאת המעגל.

    השבמחק
  36. לא יודעת אם זה שימוש במסקרה לא מתאימה או הפרזה בכמות, בכל מקרה, חסרות טעם שכאלה יש לא מעט בעעעע

    את מתארת לעצמך שהייתי מאוד שמחה אם מסקרה כחולה / סגולה / ירוקה היתה נראית עלי נהדר אבל בפועל פשוט לא רואים אותן ואם כן, האפקט מינורי לחלוטין :(

    במחיר של ביוטיקר נתחיל מהחד פעמיים :)

    השבמחק
  37. את צודקת, יש מקרים שזה ממש נראה מביך...
    אגב, הוספתי כאן בצד משמאל סרטון קצר נורא מצחיק על פאדיחות באיפור שנקרא "איך לאבד בחור", יש גם מסקרה את חייבת לצפות!

    השבמחק
  38. הפוסטים שלך מעולים מעולים.
    לא מזמן התחלתי לשים מסקרה בקביעות.וזה מוסיף למראה.אני מורחת ובזה מסתיים הסיפור,אני לא משתמשת במעגל ריסים ו,,,מסקרה בלבד.הריסים שלי אורך סביר אינם מעוגלים ישרים ונוטים קצת כלפי מטה המסקרה מבליטה וקצת מרימה אותם. נחמד להתעדכן שיש מה לעשות חוץ מאשר למרוח מסקרה.

    השבמחק
  39. תודה בק :-))
    שמחה שאת רואה הבדל בשימוש במסקרה, אין ספק שזה מוסיף המון.
    אם הריסים שלך ישרים ונוטים מטה כדאי לך לשקול לנסות מעגל כלשהו. בדיוק למקרים כאלה הוא נועד. ישפר בטוח את המראה.

    השבמחק
  40. אנונימי13.3.2011, 15:27

    תחזיקי חזק!
    מארזי דוגמיות (בד"כ כל מוצר שם הוא לשימוש אחד או שניים) לכל דורשת בשביל הכיף ובלי סיבה.
    יש שם קערה- סטנד עם כאלו וכתוב שם : indulge yourself
    ושוב, נושא הדוגמיות הכאוב. אין לי שום ספק שחברה שתתן לך דוגמית ותהיי מרוצה מהמוצר תרכשי אותו וזה הקד"מ הכי טוב שיש.

    השבמחק
  41. טוב נטע, ברור לי שבארץ דבר כזה עם דוגמיות לא יכול להתקיים, בדיוק מאותה הסיבה שאין ריפיל לשתייה במסעדות מזון מהיר כמו בארה"ב.
    אני מסכימה לגמרי. אני מצד אחד לא אוהבת להשתמש בדוגמיות, אוהבת מוצר רגיל, אבל אין דרך אחרת לבדוק האם זה מתאים לי ובאמת קניתי לא מעט מוצרים בעקבות התנסות בדוגמית.

    השבמחק
  42. סרומים לריסים עוד לא היו לי כי תמיד זה היה נשמע לי בולשיט אחד גדול אבל מעגל ריסים ומסרק ריסים יש לי [של טוויזרמן- ממליצה בחום] , זה גימיק נחמד אבל מכיון שיש לי ריסים מאוד ארוכים אני לא רואה צורך בכל התוספים למיניהם . מבחינתי אין מראה מושלם ללא מסקרה שממש פותחת את העיניים והרי ידוע שהעיניים הם הראי של הנפש אז רצוי לטפל בהן היטב ;-)

    השבמחק
  43. הבולשת - הסרומים לגמרי מיותרים...
    משפט יפה 'הראי של הנפש' :-)
    בהחלט חובה מסקרה וכיף לך שהתברכת בריסים כאלה!
    יש לך את המסרק של טוויזרמן שהזכרתי כאן, או משהו אחר? קראתי המלצות עליו.

    השבמחק
  44. אני לא יכולה להתפאר ולא לשים מסקרה!זה MUST בשבילי.
    ניסיתי רפידלאש וזה אכן עוזר, לתקופת השימוש. זה של לוריאל לא עושה שום דבר בשיט. עכשיו הזמנתי אחד של מבלה...מה לעשות,אני חושקת בריסים ארוכים.
    בדיוק אתמול פתחתי והתחלתי להשתמש במסקרה של רימל. אני מאוד מחבבת אותה.

    השבמחק
  45. מרינה - אני לגמרי איתך, מסקרה זה הכי מאסט שיש!
    באמת עזר הראפיד לאש? יפה. הלוריאל לפח לגמרי...
    מחכה לפוסט שלך על הסרום שהזמנת, מקווה שיהיו תוצאות.
    המסקרה מדליקה, רק המברשת המעוצבת הזו עיצבנה אותי.
    מעדיפה בלי הגלים האלו... איך את מסתדרת עם זה?...

    השבמחק
  46. הוא עדיין לא הגיע וצריך לתת לזמן לעשות את שלו אבל גם אני מקווה שיעזור.
    דווקא המברשת אחלה, הרבה יותר טובה מדיור שואו שהייתה לי (שבנויה באותה צורה אך עם שערות שערות). אהבתי שיוצא מספיק אך לא יותר מדי חומר.
    אני משתמשת במברשת כרגיל-מתחילה בבסיס הריסים ועושה תנועות זיגזג כלפי מעלה...

    השבמחק
  47. מרינה, זה באמת עוד יתרון של המסקרה של רימל, לא מוציאה המון חומר.
    גם אני משתמשת איתה כך אבל משהו במברשת הזו לא בא לי טוב.
    מה שכן, היא עושה ריסים נהדרים, מפרידה ומאריכה ואני אוהבת את הגוון השחור שלה.
    אני חושבת שתאהבי אותה עוד יותר אפילו עוד כמה שימושים. כאילו הפורמולה מתייצבת או משהו.

    השבמחק
  48. אנונימי14.3.2011, 9:07

    זה רק בגלל שישר חושבים שכולם יקחו סתם ולא באמת יקנו. כמו שכשאת מבקשת לנסות טסטר של משהו, ישר הדיילת שואלת אותך: את מתכוונת לקנות את המוצר?
    והתשובה: "לא, אני לא מתכוונת לקנות אותו, לא כרגע, וספק אם ממך, אבל אם תתני לנסות אותו אולי אני אמצא אותו מתאים לצרכיי, בגלל זה קוראים לו טסטר, את יודעת... ובקשר לבושם- סתם רציתי לחדש לי את הניחוח כי זה מה שאני מבושמת איתו כרגע"
    אגב, אני מזמינה אותך לעשות איתי סיור דוגמיות יש מאיין בהזדמנות. אם יש מוצר שאני באמת רוצה לנסות ואין דוגמית, יש לי פיתרון שמשאיר את הדיילות עם עשן באוזניים.

    השבמחק
  49. נטע, הרגת אותי. בדיוק זה ככה קורה...
    ואם יש לך פתרון כזה להשגת דוגמיות אז נראה לך שאחכה לסיור?...
    יללה ספרי שנדע. בטוח זה משלב תעוזה שלא לכולן יש..

    השבמחק
  50. אנונימי14.3.2011, 12:25

    ברור!!!
    יש לקנות קופסיות קטנטנות עגולות, כמו כאלו שמוכרים בהן עכשיו נצנצים לפורים. אז תשימי אחת או שתיים נקיות בתיק ותמלאי מהטסטר.
    אגב, אני מבקשת דוגמית, כשאומרים שאין אני שואלת יש טסטר? היא שמה לי ביד או על הלחי או מה שלא יהיה, ואז תוך כשי שולפת את הקופסייה הקטנה ואומרת לה, אז תשימי לי פה קצת שאני אנסה בית לראות אם זה באמת טוב לי לפני שאני קונה. בד"כ הן בכזה שוק ולא מתנגדות.
    ואם יש אחת סוררת ומתוחכמת שכן, אז אני אומרת לה שאני אתקשר לחברה להגיד שהיא לא מחלקת את הדוגמיות ומתקמצנת על הטסטר.
    אגב, אני עושה רק לגבי מוצרים שאני באמת מעוניינת לרכוש, שהיו לי נעימים בשימוש בחנות ורוצה לראות אפקט של כמה ימים לפני הרכישה.

    השבמחק
  51. נטע, זה יופי של פתרון ויש לא מעט שמסתובבות ככה עם הקופסיות, אני האמת לא.
    והנה אגלה לך משהו - יש להן ים קופסיות כאלו בכל סניף, הן פשוט מתקמצנות על זה כאילו הן ייצרו את המוצר או משהו, כאילו את גוזלת מהן אישית...
    אז אולי באמת כדאי לשריין קופסית מהבית שתהיה בתיק...
    כמו שאמרתי כנראה צריך תעוזה, לי לא יהיה אומץ להוציא מהתיק קופסית אבל אני כן אבקש שישימו לי בקופסית שלהן.

    השבמחק
  52. אפשרות נוספת "על אותו רעיון" להגיע בשבת או ביום/שעה שאין דיילות ואז לשים בכוסית מהטסטר :)

    השבמחק
  53. אנונימי14.3.2011, 17:29

    מיטל, למה? זה לא הרי שאת גונבת או מבקשת משהו חריג בתור לקוחה.
    זה כמו לבקש נסיעת מבחן על רכב, או לקנות אבטיח על הסכין.\אין מה חהתבייש או להרגיש לא נעים, בטח לא את כלקוחה, מקס' הדיילת הקמצנית.

    השבמחק
  54. זה לאו דווקא בקטע של "לא נעים" כמו עושה פחות כאב ראש :)

    השבמחק
  55. אנונימי14.3.2011, 20:13

    איזה כאב ראש? ממה מותק?

    השבמחק
  56. מהדיילות כמובן!

    ההארה האחרונה ששמעתי היתה אמנם מזמן אבל עדיין מצחיקה אותי - "באיזה גוון את אוהבת את המייקאפ שלך"?

    השבמחק
  57. אנונימי14.3.2011, 20:39

    יש ירוק? גם אני שמעתי את זה.
    לא מתרגשת מהן, כשצריך אני מנפנת אותן ממני בחדות.
    אני עוד משלימה חסך שינה מהלידה של הבכור {בן 7
    +} ככה שהסבלנות שלי היא בקבוע על הקצה.

    השבמחק
  58. אין לי תירוצים של ילדים שנולדו לי או כל דבר אחר. אני פשוט חסרת סבלנות בטבעי.
    אין לי בעיה לנפנף אותן אבל לפעמים מלכתחילה לא בא לי לראות אותן!!!

    השבמחק
  59. מיטל, אני חייבת לציין שהן לא תורמות לי בכלום.
    לכן אני תמיד מקווה שהן יהיו עסוקות באיזה משהו ולא שיהיה מצב שאני נסנסת לפארם וחמש דיילות אומרות לי כל אחת בתורה "צריכה עזרה? יש לנו בדיוק מבצע של...".
    או בסגנון נטע - רבאק תעזבו אותי בשקט!

    השבמחק
  60. האמת, מסכימה ולא מסכימה איתך. הן כן נחוצות בשביל למצוא את המוצרים הסגורים :P
    פעם נכנסתי לאפריל והתעלמו ממני, אז התחלתי לפתוח את כל המגירות עד שמצאתי מה שרציתי.
    אחת המוכרות (היתה עסוקה בקישקושים עם מוכרת אחרת) הגיע אלי והעירה לי שזה לא בסדר, ואסור לי ובלה בלה בלה
    אמרתי לה שלא התכוונת לחכות לה ומצאתי את מה שרציתי..

    מלבד זה, באמת שאין בהן צורך ובגלל זה אני באמת מעדיפה להגיע לסניפים בימים ושעות שאין דיילות.

    השבמחק
  61. הייי יקירתי...
    נהניתי לקרוא כרגיל,בההמלצתך אז הזמנתי את האייז טו קיל ואני מאוד אוהבת אותה והיא עמידה לאורך כל היום :) ואני עובדת בעבודה פיזית.
    לצערי ארמני עושים ניסויים בבעלי חיים אז כנראה לא ארכוש אותה שוב ואצטרך למצור תחליף,כנראה אסתי לאודר.
    לגבי המברשות החד פעמיות אני תמיד קונה בביוטי קר וכמובן משתמשת בהם די הרבה שימושים כי בכל זאת זה לשימוש אישי בשבילי בלבד.אז הם ךא כ"כ חד פעמיים...
    לגבי מעגל,קניתי מהסופר פארם ונראה לי שהוא יעוף לפח לא עושה לי כלום ויש לי עין אחת שבה כמה ריסים נוטים להשתטח למטה ומעצבנים ולפעמים גם מציקים לי בראייה.אולי אזמין את שו אומורה היקר.
    בסוף לא הזמנתי כלום מלוק פנטסטיק דרך אגב,על המסקרה השזיפית קראתי ביקורות לא טובות :(
    יש המלצה למסקרה חצילית אחרת?

    השבמחק
  62. מיטל - אז ענית לעצמך.. גם למוצרים הסגורים כנראה לא צריך אותן...LOL

    לימור - מקווה שבאסתי לאודר את מתכוונת ל- Sumptuous. היא פשוט קטלנית!

    המברשות החד פעמיות בהחלט אפשר להשתמש בהן מספר פעמים בשימוש אישי, וכמו שכתבתי בפוסט הגבות יש כאלו שחופפות אותן וכך מחזיקות אותן אפילו יותר.

    אולי לפני שאת קונה מעגל כדאי שתבדקי אם הוא משפיע. המעגל של מאק מאוד דומה למעגל של שו אומורה אז אולי אפשר לבדוק במאק אם המעגל עושה את העבודה. בסופו של דבר השו אומורה לא כזה יקר, בש"ח זה יוצא כ- 70 שקל.

    טוב שבדקת ביקורות לפני שהזמנת, זה בדיוק מה שאמרתי, שאם גוון אחד מומלץ זה לא אומר שהגוונים האחרים טובים. אני מאוד אוהבת את החצילית של YSL וגם צילמתי אותה בהשוואה למסקרה הכחולה של בנפיט בפוסט ההוא. ואותה אפשר גם להשיג בארץ במבצעים.

    השבמחק
  63. אני מחכה בשקיקה לפוסטים המעולים שלך!
    אני מאוהבת עד מעל לראש ב-sumptous...ללנקום יש לי אלרגיה מאוד חריפה וטרם ניסיתי את YSL וארמאני..

    חלק מהדיילות בפארם ממש מזעזעות! הזכרתן לי פוסט מצחיק בנושא: http://forum.bgu.co.il/index.php?showtopic=251392

    השבמחק
  64. המעגל של מאק יקר יותר משו אומורה לא?
    הבעיה שאס"ל גם עושים ניסויים :((( הבנתי שלנקום הוציאה מסקרה סגולה חדשה אבל הם גם עושים ניסויים,לאסתי אין מסקרה סגולה?
    חיפשתי סווטשים של השזיפית ואז גם מצאתי בוקורות בדרך אמרו גם שהיא נמרחת קצת במשך היום...
    עדיין בא לי את הצללית סקיני ג'ינס,מה לעשות?להזמין?אני פשוט מנסה לחסוך ...

    השבמחק
  65. אני חושבת שיש סמפצ'ס סגולה/חצילית
    ואסתי לאודר לא עושה ניסויים..

    השבמחק
  66. באמת מיטל?אני אבדוק את זה...
    תודה!

    השבמחק
  67. אני אפילו חושבת שראיתי בארץ! (באילת אאל"ט)

    השבמחק
  68. Totali - תודה רבה, תמיד כיף לשמוע :-))
    הסאמפצ'ואס בהחלט מעולה שאין מילים. גם אני לא מסתדרת עם המסקרות של לנקום. לדעתי זה בגלל הריח או משהו. ממליצה בחום על השתיים האחרות בהזדמנות.
    הקישור משעשע ועצוב ביחד... ממליצה לך לקרוא את הפוסט שלי "דוגמיות או לא להיות" שמופיע בקישורים פה מצד שמאל.

    לימור - יקר זה שאלה איפה את קונה. השו אומורה עולה 19 דולר והמאק 16 דולר. בארץ המאק עולה בטח פי שתיים...
    ה- YSL החצילית נהדרת ולא מצאתי שום בעיות איתה.
    לא הייתי רצה להזמין כלום. תמיד יש הזדמנויות.

    מיטל - הסמפצ'ואס היא סגולה לגמרי. מהממת, אבל סגולה. אולי יש חצילי בסדרה אחרת שלהם. לא זוכרת.

    השבמחק
  69. זהו התכוונתי למאק בארץ...שהמחירים כפולים..
    הYSL -הבעיה היחידה היא הניסויים בבעלי חיים...באסה :(

    השבמחק
  70. בגלל שזה מאוד יקר בארץ המלצתי קודם שכדאי שתנסי ואח"כ תראי אם את צריכה ומה בדיוק את רוצה.
    גם שאנל מחזיקים מסקרה כזו אבל לא שמעתי המלצות או השמצות מיוחדות ולא ניסיתי אישית.

    השבמחק
  71. אנונימי15.3.2011, 9:45

    אני ל: "יש לנו מבצע" עונה : "יופי".

    השבמחק
  72. וואו הפוסט הזה נכתב בדיוק בשבילי.. אני מכורה למסקרה כבר שנים (יש אפילו בדיחה שרצה עליי שנים שאני אקח איתי לאי בודד מסקרה ושאני לא יורדת לזרוק את הזבל בלי מסקרה)ואין דבר שמוציא אותי מדעתי יותר מבנות שמוותרות על מסקרה באיפור או כאלה ששמות בכאילו... בעיני מסקרה היא השלב הכי חשוב באיפור שמקפיץ כל מראה..
    עכשיו אני מכורה ללאש מליונר של לוריאול - מחיר סביר ביותר , מברשת נוחה, והיא בהחלט עושה לריסים שלי חסד...

    השבמחק
  73. linn - הרגת אותי עם האי בודד :-))
    מסקרה זה לגמרי מאוד חשוב.
    את לא היית יוצאת בלי מסקרה ואני פעם לא הייתי יוצאת בלי משהו לשפתיים (שפתון/גלוס/באלם)...
    היום יש לי כבר כל כך הרבה מאסטים...LOL
    ממש אי אפשר לוותר על מסקרה באיפור העיניים, פשוט נראה מאוד לא טוב.
    תודה על ההמלצה! תבדק.

    השבמחק
  74. חחח כמובן ששפתיים זה מאסט כמו גם סומק וקצת בסיס..
    בעצם נדיר לתפוס אותי מחוץ לבית בלי איפור "מלא"...

    השבמחק
  75. LOL
    בדיוק....
    במינימום מאסט - מייק אפ, מסקרה, סומק/ברונזר ושפתיים!

    השבמחק
  76. דבר ראשון, רציתי להגיד שהמסקרה של רימל היא המסקרה האהובה עליי ביותר! לריסים קצרים ולא עגולים או מלאים כמו שלי, היא עושה פלאים! דבר שני, רציתי לשאול על המעגל של שו אמורה - הוא יותר עגול או יותר שטוח/ישר כזה? כי לי אישית מעגלים עגולים עובדים יותר טוב.. זה למה חלק מהבנות מעדיפות אותו וחלק מעדיפות את של מאק.. תלוי בצורת העין/הריסים.

    השבמחק
  77. שמחה לשמוע על המסקרה, הרבה ביקורות טובות היא באמת מקבלת.
    בנוגע לקימור שלו, קשה לי לומר, הוא מאוד דומה לדעתי למאק. הוא לא מעוגל מדי, בצורה מלאכותית. כמו שכתבתי כאן, הקימור הרמוני עם העין, לפחות עם העין שלי...

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails