12 בפברואר 2011

קונצנזוס נשי


בעולם הביוטי נראה שיש אינסוף צבעים, הכל עשיר מגוון וכל אחת יכולה למצוא בדיוק מה שהכי נכון לה. אבל אם יש צבע שנראה שהוא בקונצנזוס יחסי לעומת כל האחרים, הרי שזה הסגול. איכשהו יצא שזה צבע שכולן אוהבות ושמגיע בסקאלה אינסופית של גוונים וגימורים מלילך חיוור ועד סגול כהה מאוד. יש שיעדיפו אותו באיפור העיניים, בלחיים, בשפתיים ו/או בציפורניים. האמת שיש בזה היגיון מסוים כי בסופו של דבר זה צבע שיתאים לכל אחת. כל אחת וגוון הסגול המחמיא לה. הצבע הסגול הוא שילוב של שני צבעי יסוד: הכחול הקר והאדום החם. כל גוון סגול מורכב ממינונים שונים של שני הגוונים האלו ולעיתים יחד עם צבעים נוספים כמו אפור, חום וכו'. הסגול נתפס כצבע אלגנטי, מתוחכם, בוגר (לא מבוגר). בעולם הרוחני אומרים שהצבע הסגול מעניק שקט ושלווה ומרגיע פחדים. מצד שני הוא גם מתקשר למסתורין, על טבעי, כישוף ומגיה שחורה. אפשר להבין שזה צבע מאוד ורסטילי גם בתפיסה שלו.

אני אוהבת להתאפר בגוונים סגולים ובעיקר אוהבת להתאפר בגוונים סגולים מאוד כהים בעיניים, כמעט שחורים, ושפתיים חיוורות מאוד. למרות שיש תפיסה שאיפור עיניים סגול מחמיא בעיקר לבעלות עיניים ירוקות (בתפיסה שלי עיניים ירוקות זה מה שמפריד ביני לבין שלמות כן?...LOL) הרי שסגול יחמיא לכל אחת בגוון המתאים לה. חשבתי על שני מוצרים בגוון סגול שעשויים להתאים לרובנו. לשניהם נטייה שזיפית/חצילית קלה.

עיפרון לעיניים של קליניק: יפה ופרקטי

קליניק מזוהים עם הרבה מוצרים פופולריים כמו סדרת הטיפוח 'שלושת השלבים' וסדרות המייקאפ שלהם. איפור בכלל ועפרונות בפרט זה משהו שפחות מזוהה עם המותג לדעתי. בכלל, אני חושבת שמגוון האיפור שלהם זה לא בדיוק הדבר הכי נועז ומרגש. אבל מי אמר שזה מה שצריך כל הזמן? גם עודף ריגושים יתיש אותנו בסוף לא?... כמכורה לעפרונות עיניים אני מחזיקה אוסף נכבד של עפרונות סגולים דוגמת העיפרון לעיניים של סיסלי בגוון סגול מעושן שהזכרתי כבר כאן. אז בגזרת עפרונות העיניים יש לקליניק סדרה שנקראת quickliner for eyes הכוללת מגוון עפרונות בצבעים בסיסיים אך יפים ופרקטיים: שחור, חום, כחול, ירוק ועוד. יש לי כמה מהם כשהגוון violet הסגול בסדרה יפה במיוחד לדעתי ומאוד מחמיא. זהו גוון סגול כהה מאט בעל עמידות יפה שיתחבב גם על אוהדות האיפור הסגול וגם על אלו שחוששות מאיפור בגוונים שאינם שחור/חום. מה שמפריע לי קצת באופן אישי בעיפרון זה שהוא מהסוג הלא מתחדד. אני מעדיפה באופן מובהק עפרונות מתחדדים, גם כי אפשר להגיע איתם לתיחום דק יותר וגם כי זה היגייני יותר. בקצה השני של העיפרון ישנה ספוגית שמיועדת למחיקה/טשטוש. בדרך כלל הספוגיות האלו נוראיות אבל דווקא במקרה של קליניק זו ספוגית רכה יחסית שקל ונעים לעבוד איתה במידת הצורך, לא שורטת את העפעף כמו כמה ספוגיות של עפרונות אחרים ממותגים שיש לי.

צללית קרם של טרינה טרנטינו: העיצוב מעצים את חווית השימוש

בניגוד מובהק לקליניק, נראה שכמעט כל דבר שעובר תחת ידיה של המעצבת טרינה טרנטינו הופך לסקסי ונחשק. בשיתוף הפעולה שלה עם ספורה היא הצליחה להוציא מוצרים בעיצוב מדליק ונשי, אמנם ברובו שילוב של ורוד בייבי וכסף אך היא מצליחה להעניק להם מראה אלגנטי ולא זול, מרגש ולא שיגרתי, בוגר ולא ילדותי. אין ספק שכשהאריזה באה ככה זה מעצים את חווית השימוש במוצר. כשנחנו עיני על היצור המופלא הבא, הוא נחטף ברגע, בלי שנייה של שיקול דעת. מבחינתי, קודם כל שהיצור היפהפה הזה יהיה במגרת האיפור שלי, אח"כ אחשוב אם לבתק בתוליו וגם להשתמש בו... מדובר על צללית הקרם המופלאה שנקראת Purple Velvet ההורסת בגוון סגול כהה עם שימר סגול חצילי מנצנץ מעט. חדשה יחסית באוסף האיפור שלי. כבר מ"הפעם הראשונה" שלנו יחד גיליתי שהצללית היפה גם נמרחת באהבה על העפעף וניתן לבנות איתה את הגוון בצורה נוחה. כלומר, אפשר להניח אותה בשכבה דקה מאוד ולהעמיק איתה עם שכבות נוספות עד לגוון אינטנסיבי במיוחד. הצללית עמידה ולא הרגשתי צורך להשתמש בפריימר עיניים מתחתיה ולכן יכולה לשמש גם כבסיס לצלליות אבקה. הצללית עולה כ- 19.5 דולר אך מגיעה בכמות כפולה של 10.5 גרם לעומת צלליות קרם של חברות פופולריות כמו מאק (כ- 16.5 דולר ל- 5 גרם) ובנפיט (כ- 19 דולר ל- 4.5 דולר).

Barry M - Dusky Mauve, Essie - Merino Cool, ORLY - Rio Nights

כמיטב המסורת גם מספר לקים סגולים שמתאימים יותר לעונה הקרה בגוונים אופנתיים פופולריים. לקים זה דבר שממש לא מחייב התאמה משאר הלוק הכללי ובטח לא מהאיפור שנבחר לו. חוץ מזה שהגוונים הסגולים הם הרמוניים כמעט לכל דבר שנבחר בלוק. על ה- Essie Sexy Divide הסגול שימרי כהה ההורס כבר המלצתי ועל הלקים הבאים נכתב כבר לא מעט ברשת אך עם זאת החלטתי להביא את נקודת המבט האישית שלי בעניינם...

Dusky Mauve: מי צריך Paradoxal כשיש אותו?...

אין ספק של- Dusky Mauve של Barry M מגיע להיות מוצג כאן ראשון. הגוון הזה נכנס בסערה לעולמנו העונה עם השקת ה- Paradoxal של שאנל. מדובר על סגול שימרי מעושן עם תת גוון אפור כהה. מה שנקרא "לפנים"! הגוון הפך לנחשק בן לילה אך כמו כל מוצר מוצלח של שאנל הפער בין הרצון לנגישות גדול הוא. גם במקרה הלקים של שאנל, המחיר יוצר פער כזה, שאם חשבנו שדחיית סיפוקים זה ממש לא אנחנו, המחיר מחזיר למציאות: 160 ש"ח ל- 13 מ"ל. לטעמי עוד לא נולד הלק ששווה להוציא עליו סכום כזה. הכי לא תמורה למחיר אלא אם כן מה שמספק אותנו זו הידיעה שיש לנו שאנל על הציפורניים, לא שמישהו אחר יכול לזהות את זה, כן?... וסביר שגם ככה עוד דקה יגיע טרנד חדש אז להשקיע כזה סכום?... אך כמו כל דבר טוב משהו צריך לספק את מאוויינו וכפטריות אחרי הגשם הופיעו בשוק מגוון לקים בסגנון הסגול/אפור כשהעותק המדויק של ה- Paradoxal המדובר הוא ה- Dusky Mauve שהזכרתי כאן בתחילה. שניהם נראים בכל תאורה שהיא זהים לגמרי, גם בתוך הבקבוק וגם לאחר המריחה! אם יש הבדלי גוון - אני לא הצלחתי למצוא אותם וממש התאמצתי. השונות אם כבר (חוץ מהמחיר...) היא בפורמולה. ה- Dusky Mauve מעט דלילה יותר אבל עם פיגמנט צפוף יותר ולכן השכבה הראשונה אטומה יותר יחסית לשאנל. מבחינת נוחות המריחה, המברשת של Barry M סוחבת יותר חומר יחסית לשאנל. לשאנל יש מכסה מעוצב שמסתיר ידית קטנה ומעצבנת של המברשת. השאנל מתייבש קצת יותר מהר אבל זה לא ממש מהותי, בטח לא למי שבכל מקרה מורחת טופ איכותי. בשורה התחתונה: השקעה של 3 פאונד (כ- 18 ש"ח) תניב תוצאה זהה לגמרי על הציפורניים והשתלבות בטרנד החם של החורף הנוכחי שסביר שימשיך איתנו לסתיו/חורף הבא.

Merino Cool: יפהפה עם פופולריות שיא

ה- Merino Cool של Essie הוא גוון מאותה משפחה של ה- Paradoxal, רק שאינו שימרי, במרקם קרמי ובגוון מעט יותר בהיר ממנו של סגול אפרפר מעושן. הפורמולה מוצלחת ונוחה למריחה. השכבה ראשונה אחידה אך לא אטומה. שכבה שניה אטומה יחסית אך הגוון לא מספיק עמוק ולכן חובה שכבה שלישית. גם הלק הזה הפך לסופר פופולרי ברגע שיצא. אך הנה מגיעה ההפתעה: למרות שהלק הזה יפהפה והוא באמת מאוד מיוחד, משום מה לא הצלחתי להתחבר אליו עד הסוף. משהו מפריע לי בו, מרגישה שמחוויר לי את הידיים. כן, לי! עדיף שיהיה קצת יותר כהה או קצת יותר בהיר, הוא לא לכאן ולא לכאן. יש בו משהו מת. בשורה התחתונה: מהמם על אחרות, פחות עלי...

Rio Nights: למי שהעישון הורג אותה... 

ואם אתן מהסוג של הסגול נקי קלאסי, בלי עישון ואפלה הטרנדיים, ה- Rio Nights של ORLY בהחלט יכול להביא אתכן על סיפוקכן. קשה לטעות איתו והוא גיוון מבורך מהלקים הכהים החורפיים. אך יש לי גם לא מעט ביקורת עליו. מדובר על פורמולה שקפקפה שנמרחת בקלות אך נדרשו לא פחות מארבע שכבות בשביל אטימות ואחידות כמעט מלאה, כמעט... בשורשי הציפורן זה עדיין נראה שקפקף יותר משאר הציפורן משום מה. לק קרמי שנבנה עם כל שכבה. אני חושבת שמה שאכזב אותי במיוחד בלק זו העובדה שהוא פשוט שונה לגמרי מאיך שנראה בבקבוק – סגול עמוק בוהק. הגוון בפועל סגול נקי עמוק כהה ויש ניצוץ של הגוון רק באור. זה לא שהלק לא יפה פשוט ציפיתי למשהו אחר לגמרי. בשורה התחתונה: ללא ספק יתאים לחובבות הסגולים, צבע קלאסי ומחמיא.

כפפות עור סגולות מדליקות ישדרגו כל הופעה!

בנוסף לאיפור יש כמובן אינסוף אקססוריז שיכולים לתת טאץ' סגול ללוק כמו עגילים, צמידים שרשראות וכמובן תיקי קלאץ שווים. ואם בחורף אנחנו בענייני באקסטרה שמירה על כפות הידיים, אז כמובן שכפפות עור סגולות יעשו רק טוב ללוק ולעור.


ID

quickliner for eyes
06 violet
גודל: 3 גרם
ייצור: גרמניה
מחיר: 110 ש"ח

Magic Hour Cream Shadow
Purple Velvet
גודל: 10.5 גרם
ייצור: קנדה
מחיר: 19.5 דולר

Dusky Mauve
גודל: 10 מ"ל
ייצור: בריטניה
מחיר: 3 פאונד

Merino Cool
גודל: 15 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 65 ש"ח

Rio Nights
גודל: 18 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 25 ש"ח


83 תגובות:

  1. היי יקירה...
    לי יש עיניים ירוקות דבש כאלה ואני לא מתאפרת בסגולים...פעם ייתי והפסקתי.לא יודעת למה...אולי בגלל הפחד שזה יראה כמו פנס בעין?
    אולי אני צריכה לחזור לזה...
    אהבתי את הלקים :)
    בדיוק היום הייתי בגולף,מצאתי קרדיגן בסגול יפה אבל לא היה במידה שלי לצערי.

    השבמחק
  2. לימור יקירתי, את מקרה קלאסי שחייב להתאפר בסגול... הכי מהמם עיניים ירוקות עם איפור סגול.
    יש אינסוף פריטים בסגול שתמיד מושכים את העין.

    השבמחק
  3. אוהבת מאוד סגולים בבגדים, איפור,אקססוריז, לקים (כמובן שלא ביחד). אוהבת את "נקטורנל" של מאק, סגולה מושלמת.

    השבמחק
  4. זוהר, איזו אורחת...!
    אוהבת סגולים כמו כולנו, יפה.
    תודה על ההמלצה ממאק, תבדק!

    השבמחק
  5. מסכימה עם האמירה שלך - כולנו אוהבות סגול (מי שלא שתקום) צבע רב גוני שכל אחת יכולה למצוא בו גוון שיהלום אותה, בביגוד, באיפור, באיבזור ובהנעלה.

    אשר ללקים - מלבד אורלי הם יותר אפורים מאשר סגולים, לו נראו על הציפורן כמו בבקבוק BARRY M היה אצלי כבר בבית ומזמן.

    לקליניק היתה בזמנו סדרה של עפרונות שבצדם השני - צללית. מדהימים. הפסיקו לייצר אותו ועברו למברשת. כמה חבל.

    הצילומים שלך אומנתיים ויפים, גורמים לתהות - אולי להתחיל לפרסם את הפוסטים שלי בלי תמונות?
    (LONL)

    הכפפות - מדהימות!!!

    השבמחק
  6. אפרת, נכון, אני באמת לא מכירה מישהי שלא אוהבת איזשהו גוון של סגול.

    הלקים בגלגל מאוד ממחישים את הגוון. הבארי אם והאסי הם סגולים עם גוון אפור שגורם להם להיראות מעושנים/דהויים.

    קליניק הוציאו מהמגוון שתי סדרות של עפרונות שמאוד אהבתי, אלו הדקיקים ואלו המטאלים הדו כיווניים. חבל.

    תודה על הצילומים, זה מאוד קשה לי לצלם כך שהגוונים יצאו ממחישים. אני "מבזבזת" על זה הכי הרבה זמן בהכנת הפוסטים. אם הייתי יכולה לדלג עליהם הייתי מעלה פוסט כל יומיים...
    אין מצב שתוותרי על התמונות, דווקא רציתי לומר לך שבפוסט על הפריימר שפתיים הפכת להיות יצירתית יחסית בצילום.

    תודה על הכפפות, בהחלט מהממות!

    השבמחק
  7. אחח איזה פוסט כלבבי ♥

    סגול הוא אחד הצבעים האהובים עליי.
    צללית סגולה מאד מחמיאה לעיניים ירוקות ולכן אני מאד אוהבת והסגול של אורלי- מ-ה-מ-ם !

    נהנתי לקרוא, כמו תמיד !

    השבמחק
  8. מעיין מותק, שמחה שאת אוהבת :-)
    אכן לק מהמם, כיף לק סגול וחבל באמת שאין לי עיניים ירוקות כמו לכולכן...:-(

    השבמחק
  9. את מהממת כמו שאת ! =)


    אין לך מושג איזה חשק עשית לי עכשיו....
    עם הלק של אורלי.
    נראה אם אצליח להתאפק ;-)

    השבמחק
  10. תודה מעייני מתוקה, אין עליך בפרגון כרגיל!
    בסה"כ לק, אין מה להתאפק, לכי תקני ותהני לך בובה.

    השבמחק
  11. תודה מותק ♥

    לקנות אני אקנה, הוא משגע ! =)

    רק אני צריכה להתאפק לא "לרוץ" עכשיו כי יש לי מבחנים על הראש ;-)

    השבמחק
  12. בהצלחה במבחנים מותק, אחרי המבחנים תקני לך שני לקים :-)

    השבמחק
  13. מתכננת אף יותר הרי צריך לפצות על כל התקופה ! ;-)


    תודה מקסימה ושיהיה שבוע מדהים!

    השבמחק
  14. מעושן אפור עם ניואנס סגול - אני רוצה סגול סגול!
    בפוסט על הפרימייר היתה לי השראה...את!

    השבמחק
  15. אפרת, זה מה שכתבתי,
    יש מיליון וורסיות של סגול, כל אחת והסגול שלה :-)
    חן חן גברת, הצליח לך.

    השבמחק
  16. כבעלת עיניים ירוקות, הזדעזעתי לגלות שנה שעברה שאני אלרגית לפיגמנט הסגול שיש במוצרי איפור סגולים...
    לא רק לזה ששמים במוצרים זולים כמו עיפרון עיניים של WOW - נאלצתי לזרוק גם מסקרה בצבע חציל של איב סאן לורן.
    דיכאון.

    השבמחק
  17. פוקסי. מבינה אותך לגמרי, זו בעיה די נפוצה העניין עם הפיגמנט האדום.
    זה ממש לא משנה של איזו חברה באמת, אם אלרגיים זה בדרך כלל להכל.
    המסקרה החצילית של YSL הורסת (מצולמת בתמונת הבלוג הראשית כאן למעלה). מבאס העניין של לזרוק אותה באמת.
    אבל העיקר שיש עוד מיליון מוצרים אחרים שאת יכולה לגוון ולהתפנק איתם.

    השבמחק
  18. אוהבת מאוד סגול, אבל לצערי אלרגית למוצרי איפור סגולים לעיניים, אז בגדים סגולים וגם לקים יכולים לבוא בחשבון, את הלק של Barry M הייתי שמחה לנסות, הוא נראה מדהים.

    השבמחק
  19. אורלי, גם את כמו פוקסי? ועוד עם העיניים היפות שלך!
    אתן צצות אחת אחת בסוף נפתח לכן קבוצת תמיכה ;-)

    בהחלט יש מגוון אופציות אחרות בסגול והלק הזה מהמם, הכי תמורה למחיר, ממליצה בחום!

    השבמחק
  20. אני מאוד אוהבת סגול באיפור, אבל לצערי הסגולים שאני באמת אוהבת לא ממש נראים עליי טוב, אז נאלצת לוותר (ואל תגידי לי שיש בסגול מגוון רחב שיכול להתאים לכל אחת. אני יודעת את זה, אבל הסגולים שאיכשהו נראים עלי טוב הם לא כאלה שאני אוהבת...)
    לגבי לקים - אין ספק שהשנה היתה עדנה לסגולים וטוב שכך!

    השבמחק
  21. וניטי, טוב החיים לא מושלמים, לפחות את אוהבת סגול.
    חיכיתי למי שתשבור את הקונצנזוס פה והייתי בטוחה שיש מצב שזו תהיה את, אבל גם את אוהבת סגול...
    אז אחכה למישהי אחרת שאולי תפתיע אותי.

    השבמחק
  22. מי לא אוהבת סגול?! אני לא אשבור את הקונצנזוס ואסכים עם השאר. אני מתה על סגול! צלליות, בגדים, תכשיטים, לקים...YOU NAME IT.
    אני חושבת שבאיפור יש לי מכל דבר משהו בצבע סגול (צללית, עיפרון, גלוס וכו').

    השבמחק
  23. מרינה, אני מנחשת שהסגולים שוניטי אוהבת יפים עליך במיוחד בגלל גוון העור והעיניים ;-)
    זוכרת את הסגולים שלך משלל הפוסטים, אוסף מכובד בהחלט!

    השבמחק
  24. גם אני מאוד אוהבת סגול בכלל ובאיפור ולקים בפרט.
    אכן יש לי הכי הרבה לקים סגולים, סביב ה 16-17 שזה המון מתוך 50 וקצת לקים..
    אני אוהבת איפורים סגולים עדינים עדינים וגם סגולים כהים עד שחור (כמו הצללית המינרלית הסגולה מהקולקציה השחורה של מאק)

    יש לי 2 עפרונות סגולים, אחד בצבע לבנדר די חמוד כזה, ועוד אחד סגול כהה יחסית. את שניהם אני מאוד אוהבת אבל כידוע, בקושי משתמשת :)

    באופן ממש מפתיע רכשתי את הפרדוקסל האמיתי. אני חייבת לציין שהוא באמת יפיפה, גם אם לא באמת ציפיתי שאוהב אי פעם גוון שכזה.

    לא ראיתי את המרינו קול עלי, אבל אני חייבת לציין שממש לא התחברתי אליו.. משהו בו, פשוט כמו שאמרת, חיוור, מת..

    מפתיע אותי שבחרת עוד גוון שהוא באמת לא מושלם עם המון בעיות כשיש באמת מגוון רחב מאוד של סגולים שיש להם להציע הרבה יותר מזה.
    לי באופן אישי אין להציע אף לק שמזכיר אותו אבל שתי המלצות -
    פוצ'ילישס של קולור קלאב, סגול קרמי עדין.
    רבלון פלאם אטרקשן. סגול שזיפי עם שימר.
    אולי הייתי בוחרת אחרים אם הייתי צריכה לבחור את "ה"לק הסגול שלי, אבל במקרה הזה חשבתי על משהו שאולי את היית בוחרת (מהאוסף שלי)

    הכפפות הסגולות שלך מגניבות לגמרי!!!

    השבמחק
  25. חיכיתי לתגובה שלך מיטלי, זוכרת יופי את החיבה העזה שלך לסגולים.
    אכן אוסף מרשים יש לך של סגולים, אולי כדאי שתעשי איזה פוסט מיוחד עליהם.

    השאנל זה פינוק ופעם ב... זה סבבה, הרי לא נפשוט את הרגל בגלל לק, גם אם יכולנו לקנות שמונה לקים שווים אחרים במקומו ;-)
    המרינו מהמם ממש, רק עלי הוא איכשהו לא בא טוב.

    אני כותבת על לקים או מוצרים אחרים גם אם הם לא מושלמים, שנדע לא להתפתות תמיד. יש לי עוד הרבה סגולים וגם הם יקבלו את היחס בבלוג בזמן הנכון. אלו היו נכונים לפוסט הזה, חורפיים (שנכתב לפני כמה חודשים ולא מצאתי זמן להעלות אותו...).

    תודה על הכפפות, בהחלט מגניבות!

    השבמחק
  26. איזה כיף לקרואֱ!

    אוהבת סגול, יצא מעולה=]

    השבמחק
  27. תודה פיצ'ה :-))

    השבמחק
  28. רעיון מעניין לעשות פוסט על סגולים. רק שלאחרונה נוספו לי עוד 2 אז רק אחרי דגימה נורמלית שלהם (וכמובן פוסט) אוכל לחשוב שוב על כל האוסף :)

    את צודקת, צריך לתת גם ביקורת שלילית מידי פעם.
    את טיפני הידועה הפסקתי לראות ביוטיוב כי פשוט נמאס לי לשמוע כל פעם איך הכל מושלם! חחח

    השבמחק
  29. מיטל, עד שתכיני את הפוסט יתווספו לך עוד כמה סגולים בטוח :-)

    זו לא ביקורת בהכרח שלילית (וכתבתי כמה כאלו בבלוג) אלא להראות שלא הכל מושלם כמו שמצפים. הרעיון הוא שהאורלי היה נראה לי מהמם כשקניתי והאכזבה היא בעיקר מהגוון שלא תואם את מה שציפיתי. הבעיה היתה הפער בין הציפיה לתוצאה. חוץ מזה קיבלתי עליו מחמאות, יש לו גוון באמת מאוד יפה. מחר אשים את התמונה שלו שצילמתי בגלריה בפייסבוק ותוכלי לראות, בטוחה שתאהבי.

    השבמחק
  30. דווקא בקרוב לא צפויה רכישה של לקים אז אני די רגועה לעשות פוסטים קצת אחרים.

    אם לק היה דורש ממני 4 שכבות ובסוף לא היה בצבע שרציתי / ציפיתי שהוא יהיה הוא מיד היה מגיע אלי לרשימת מחפשי בית חדש... אני קשה, אני יודעת.. :)

    השבמחק
  31. מצוין, מחכה לפוסטים,
    במיוחד שהם הפכו לקצת פחות אסוציאטיבים לאחרונה אז קל לי לקרוא..;-)

    טכנית כמעט כל לק אצלי מקבל יחס פעם אחת כי יש עוד מיליון אחרים לבדוק אז לא ממש משנה אם הוא מוצלח או לא בשביל שלא יראה אור יום שוב...LOL
    את קשה כי את פוסלת לקים שקנית עוד לפני שנחתו על הציפורניים שלך, כאילו דה...

    השבמחק
  32. אני לא אוהבת לרכוש כ"כ הרבה לקים שיש לי מליון עוד לדגום
    האמת, בכלל בא לי לנוח קצת מכל הרכישות וההחלפות האלה. הלוז שלי עמוס מידי!
    אז נשארו 4 לקים לדגום, ועוד 3 שמחכים לפוסט (כבר צולמו) יש מספיק חומר לזמן הקרוב..
    ובכל זאת ננסה לארגן פוסט סגולים..

    השבמחק
  33. מבינה אותך, צריך זמן לכל זה, תראי באיזה איחור העליתי את הפוסט הזה...
    עדיין יש לי לא מעט לקים לדגום וים איפור...
    בהחלט זמן לנוח מהרכישות. נראה אם אצליח לעמוד בזה.

    השבמחק
  34. בפברואר אני לא קונה בכלל איפור ולקים - החלטתי!
    נראה גם אותי עומדת בזה..

    השבמחק
  35. אני לגמרי בקונסנזוס הזה, מתה על סגול ולא רק בלקים כמובן: באיפור, בגדים. אני גם מאוד אוהבת ורוד על כל גווניו, אבל סגול הוא צבע קצת יותר מתוחכם ממנו.

    מסכימה לגבי DUSKY MAUVE ו-MERINO COOL, שניהם מהממים למרות שלא 100% סגולים.
    יש לי גם את RIO NIGHTS של אורלי ואני כל כך אוהבת את הצבע שלו, אבל הוא כל כך מעצבן אותי עם הדלידלות הזאת שלו! אני יכולה להסתפק ב-3 שכבות אבל זה לוקח זמן ואז גם זה מתייבש לאט יותר.
    הכפפות שלך הורסות ת'בריאות!

    השבמחק
  36. מיטל - בהצלחה, לא חוכמה באמצע פברואר להתחייב ככה ;-)

    עדן - מסכימה לגמרי, סגול הרבה יותר מתוחכם מורוד.
    זה מה שיפה בסגולים, יש הרבה גוונים ולא צריך 100% סגול תמיד שלא יהיה משעמם.
    הפורמולה של אורלי בדרך כלל דלילה אבל בשכבה השנייה בדרך כלל זה מתאפס. פה ממש היה פספוס כי הצבע הורס אבל מבאס כל כך הרבה שכבות... היבוש פחות בעייתי מבחינתי כי מיד אני שמה טופ שסוגר את העניין.
    תודה על הכפפות :-)

    השבמחק
  37. אבל לא קניתי עד עכשיו איפור ולקים!!!
    הזמנת הלקים שלי היתה מסוף ינואר! (גם אם הגיעה טכנית בפברואר) וכך גם ההזמנות הנלוות שלי (רמאית שכמותי הזמנתי ב 31/1)

    השבמחק
  38. LOL
    בסדר בסדר... מעבירה לך את זה.
    יללה תחזיקי עד סוף החודש, ואולי תוכלי לסחוב ככה עוד חודש....

    השבמחק
  39. אם אוכל לשרוד גם את מרץ בלי הוצאות (כולל קשקושי בריכה ואופניים) יהיה מצוין! אני אתחיל מלנוח עד סוף פברואר קודם..

    השבמחק
  40. כנראה שאני אחת היחידות בעולם שלא אוהבות סגול. לא יודעת מה יש לי נגד הצבע הזה, אבל אני פשוט לא מסוגלת ללכת עם פריטים סגולים או לשים על עצמי כל דבר שהוא סגול.

    שרונה

    השבמחק
  41. או, תודה שרונה יקירתי שבאת לאזן פה את העניינים, גם אם ממש מעט.
    את האחרונה שהייתי חושבת שלא תאהב סגול, לא יודעת למה...

    השבמחק
  42. גם אני מאוד אוהבת סגולים
    אבל רק כצלליות , לא מצליחה להתחבר לאודם או גלוס סגול - לא מסתדר לי.

    אחלה פוסט, נהניתי

    תודה

    השבמחק
  43. תודה הילה :-)
    צלליות סגולות זה מהמם.
    האמת שגם אני לא ממש מתחברת לשפתונים סגולים כבר המון זמן, אבל זה עניין של תקופות ויכול להשתנות. אולי אמצא יום אחד סגול שווה שיחמיא.

    השבמחק
  44. אנונימי13.2.2011, 15:13

    כמה דברים סגולים לי אלייך:

    1. לפני כחודש עמנואל חזרה עם ציור מהגן בו ציירה את עצמה רק בגווני סגול. היא טענה כי כשהיא מתגעגעת אליי היא מרגישה סגולה.

    2.את הכפפות הסגול-לילך שלי מהרודס לא מצאתי תק' ארוכה מאז שחזרנו וכבר ביכיתי את לכתן לבלי שוב, ובדיוק היום בבוקר הן נמצאו אחר כבוד בכיסו הפנימי של מעיל העור הלבן שלי.

    3. 4 מאפרות חתונה המליצו ללכת על גוונים טיבעיים של חום וקוולד ושאם אני אתאפר בסגולים זה יראה כמו פנסים בעיניים. בסוף המאפרת שנבחרה איפרה לי אס בסיס העיניים בטיבעי ואני על גדשי סגולים מבריקיים לייט למינהן כיד המצב רוח הטובה עליי. שלוש כלות מיועדות שבאו לראות את האולם באותו יום, ביקשו שהיא תאפר אותן בול אותו דבר.
    עד היום אני מתאפרת לרוב בסגולים למינהם.

    4. שנים הבושם מרגירטה ליי של אסקדה היה הבושם הנבחר שלי.

    השבמחק
  45. 1. מדהים איך ילדים מבטאים את הרגשות שלהם!
    2. אין דבר משמח מזה. למה אני לא מוצאת כאלה דברים בכיסים?...
    3. איך הסיפור הזה מתאים לך. לא הולכת עם הזרם, מה שטוב לך. כל הכבוד! חוץ מזה שלא כל המאפרות הן בהכרח אוטוריטה למה יהיה הכי יפה וטוב לך.
    4. לא מכירה את הבושם אבל יכולה לנחש שהבקבוק סגול ושהריח דומיננטי.

    השבמחק
  46. אנונימי13.2.2011, 15:31

    הבקבוק סגול, הריח פרש פירחוני לא מתוק.
    ושכחתי את המסקרה סגול חציל של גרלין שנותן טאצ' יפה לריסים בלי דרמטיות.

    השבמחק
  47. אנונימי13.2.2011, 15:32

    נ"ב. לא יודעת לגבי מדיהימותם של ילדים.
    אני יודעת ששלי היא מלכת העולם.

    השבמחק
  48. נטע, את עם ריח פרחוני? באמת? לא הייתי מנחשת.
    מסקרה בצבע סגול חציל זה מהמם, אני משתמשת בזו של YSL.
    אם היא הבת שלך אין לי ספק בכלל!

    השבמחק
  49. אנונימי13.2.2011, 18:07

    זה פירחוני פרש.
    היה
    עכשיו אני עם ג'יבנשי- אנג' או דמון ועם שאנל 5

    השבמחק
  50. סגול זה צבע נהדר :)
    ממש ממש אהבתי את הכפפות :)

    השבמחק
  51. נטע - בהחלט התקדמת בחיים מותק... ;-)

    אירנה - תודה יקירה :-))

    השבמחק
  52. מתה על גוונים סגולים (וכחולים) ובעלת עיניים כחולות-ירוקות.

    הבעיה היחידה היא שאני גם רגישה לפיגמנט הכחול מה שלא מאפשר לי להתאפר עם כל מוצר.

    הדבר היחיד שפתר לי את הבעיה הזו זה האיפור המינרלי שפשוט לא מזיז לעין שלי - איזה כיף

    השבמחק
  53. יעל - סגול זה בהחלט שילוב נהדר עם עיניים כאלו!
    אני חושבת שמעולם לא שמעתי על מי שאלרגית לפיגמנט כחול. מעניין!
    העיקר שמצאת פיתרון מוצלח.
    אולי איפור מינרלי זה פיתרון טוב גם למי שכתבו כאן שאלרגיות לפיגמנט אדום.

    השבמחק
  54. אנונימי13.2.2011, 20:13

    בדרנית. המרגריטה ליי היה לימיטד אדישן ויקר להחריד.
    ובאיזהו שלב אפשר היה להשיג אותו רק במה שהיה מזרח אירופה. מיותר לציין מה עבר על מכריי שנסעו לפראג או בודפשט לסופ"ש...נכון??
    ושאנל 5 תמיד היה לי מגיל 20. בגיל 12 גיבלתי את השאנל 9 שמיועד כביכול לנערות, ואח"כ בשיחרור מהצבא את ה-5. נאמר לי שזו קלאסיקה נשית ניצחית.

    השבמחק
  55. תשמעי, הריחות האלו שונים לגמרי מהאסקדה הפירחוני הסגול...
    מעולם לא התחברתי לשאנלים הקלאסיים (הממוספרים...).
    מאוד אוהבת את המאדמואזל והצ'אנס.

    השבמחק
  56. יש המלצה לצללית סגולה למתחילות כמוני?שייל אולי?
    קראתי עכשיו את כל התגובות אני מקווה שאני לא אלרגית לפיגמנט הסגול

    השבמחק
  57. לימור, הרוב לא אלרגיות, אם עד היום השתמש בסגולים והכל היה בסדר אז סביר שאת לא אלרגית לפיגמנט האדום בצבע הסגול.

    Shale של מאק מאוד עדינה וקל להתחבר אליה.
    אם את בעניין מאק אז ממליצה לך לבדוק את הצלליות הסגולות:
    Satellite Dreams, Contrast,Plum Dressing, Parfait Amour, Stars ‘n Rockets, Nocturnelle, Beautiful Iris, Crystal.
    שתי האחרונות הן אולי יותר למתחילות כמו שהגדרת. קל לעבוד איתן כי בהירות יחסית. את יכולה לראות את הצבעים בחיפוש בגוגל או באתר maccosmetics.co.

    השבמחק
  58. השתמשתי ממש מזמן בתקופת התיכון...תודה רבה לך יקירתי...אני מעתיקה לדף..

    השבמחק
  59. אנונימי14.2.2011, 9:21

    לגבי השאנלים. הניחוח שלהן השתנה מאז שהוציאו את השומן שועלים מהתרכובת.
    ותמיד רצוי האו-דה-פרפיום מאשר האחרים.

    יאללה, עכשיו בקרוב פוסט בשמים.

    השבמחק
  60. אני משתדלת לשלב מדי פעם כאן ריחות שווים למרות שבישום זה לא הצד שהכי מעניין אותי כמו שכתבתי כאן:
    http://danrasvault.blogspot.com/2010/08/blog-post_17.html

    בקרוב מתוכנן בושם חזק ביותר באחד הפוסטים, מעניין מה תחשבי עליו...;-)

    השבמחק
  61. אני אוהבת צבע סגול חזק,השנה סגול שיא האופנה,לפני מס' שנים היה לי ז'קט צמר בצבע סגול מהמם,העברתי אותו כי הצבע לא היה כלכך באופנה וכעת אני מצטערת.
    לגבי לק בא לי לנסות צבע סגול,אף פעם לא שמתי צבע כזה

    השבמחק
  62. בק, סיפור מוכר... הרבה פעמים אנחנו מעבירים דברים ובסוף מתחרטים.
    לא נורא, סיבה טובה לקנות משהו חדש ;-)
    ממליצה בחום לנסות לק סגול, בטוח תאהבי.

    השבמחק
  63. אנונימי14.2.2011, 20:25

    בק! חוק מס' אחד: מעילים, ג'קטים, חגורות, כובעים, כפפות.. לא מעבירים, לא זורקים. מקסימום מאפסנים.
    בניגוד לחלצות, מכמנסיים, חצאיות... שתמיד אפשר לקנות שוב משהו מאוד דומה, השאר זה בד"כ קנייה של פעם בחיים.
    ביוצא דופן: אחיות שמלאימות לך את המלתחה.

    השבמחק
  64. סגול הוא ללא ספק בקונצנזוס, וראוי לפוסט משלו :)
    אגב הלק של שאנל, לפני שנים רבות היה לי לק של רבלון בדיוק באותו גוון (מאוד אהבתי אותו ולא מצאתי בקבוק נוסף שלו)

    השבמחק
  65. מיכל, עם כזה קונצנזוס אין ספק שלגמרי ראוי :-)
    איפה היית עד עכשיו עם הסיפור על רבלון איפה?... זה ממש סקופ!
    יש מצב שמישהי בפורום הייתה שולפת אותו מאיפשהו אם רק היית מספרת...LOL

    השבמחק
  66. נטע כמה שאת צודקת לגבי ג'קטים מעילים וכו' אך לעיתים אני מרגישה שהארון עמוס ויש הרבה ולכן מדללת את אלה שלא נלבשו הרבה זמן וזאת הטעות,מאמינה שאלמד את הלקח.

    השבמחק
  67. אין לי את הזמן להגיב כפי שהייתי רוצה אבל בשתי מילים - מהממת כהרגלך! :)
    נשיקות

    השבמחק
  68. תודה בובה, אין כמוך :-)
    תחזרי אלינו מהר!!!!

    השבמחק
  69. אנונימי15.2.2011, 5:54

    אהבתי בעיקר את הסגול של אורלי.. הוא מהמם! אני מחפשת כבר המון זמן גוון כזה.

    השבמחק
  70. תודה ליאן, זה בהחלט צבע ממש יפה שנותן טאץ' צבעוני ללוק החורפי שלנו.
    רק הפורמולה בעייתית, מאוד שקופה...

    השבמחק
  71. בלוג ממש מגניב:)

    www.thebrunetteworld.com

    xxx

    השבמחק
  72. תודה :-)
    אגב, התמונות בבלוג שלך פשוט מהממות!

    השבמחק
  73. מעבר לתמונות ולאיכות שלהן, שהן באמת יוצאות מגדר הרגיל אני שמחה לראות את השתלטות הצבע האהוב עליי על כל מוצר החל מלקים וכלה בצלליות. זו מגמה מבורכת בעיניי :)

    השבמחק
  74. תודה רבה איפור :-)
    זה צבע אהוב על כולן כנראה ואפשר למצוא כל מוצר בצבע סגול על מיליון גווניו.

    השבמחק
  75. אנונימי29.3.2011, 16:23

    שלום לכולן, רציתי לברר קניתי עפרון סגול מהמם של פופה שנמרח מעולה אבל מסתבר שהוא עושה לי אלרגיה בעיניים ולמחרת הן אדומות לגמרי. ניסיתי אח"כ עוד 2 עפרונות של סופטאץ' ושל ג'ייד והם גם עשו לי אותה תופעה. הבנתי שיש בנות שאלרגיות לפיגמנט הסגול. האם זה קרה לעוד מישהי כאן ? האם מישהי מכירה עפרון סגול היפואלרגאני שניתן להשתמש בו מבלי לקבל אלרגיה ? אודה על תשובתכן...

    השבמחק
  76. הי אנונימית, אם תקראי כאן בתגובות תראי שאת לא לבד ויש לא מעט שאלרגיות לפיגמנט האדום במוצרים, ביניהם במוצרים סגולים, חומים וכו'. לכן סביר שמוצרים עם פיגמנט כזה ישפיעו באופן דומה ולא משנה של איזה מותג הם.

    השבמחק
  77. אנונימי29.3.2011, 22:56

    קראתי, תודה רבה, אוף איזה באסה זה כי אני ממש אוהבת את הצבע הסגול, אמנם יש לי עיניים חומות אבל עם עפרון סגול הן נראות יותר כמו חום-דבש...

    השבמחק
  78. בהחלט מבאס, אבל זו הזדמנות לפנק את עצמך במשהו אחר במקום :-)

    השבמחק
  79. איך אפשר באמת לא לאהוב צבע סגול?, רק עכשיו אני יודעת שהוא מורכב מאדום וכחול.
    לגבי תפיסתו של הסגול, תמיד ידעתי שהוא צבע מיסטי מאד, אך לאחר שבדקתי בעקבות הפוסט האחרון שלך "ורסטיליות לשמה"
    מהו ורסטילי...יכולה לומר שהוא אכן כזה :)
    עניים ירוקות זה מה שמפריד ב-י-נ-י ובין שלמות ..חח אני חושבת שהרבה חומות עניים מרגישות ככה..כמובן אני מתכוונת לאלה עם המודעות העצמית ;)
    מאז שראיתי את העיפרון של פופה המתחדד שאמא שלי רכשה בעקבות ההמלצה שלך ..גם אני בהעדפה למחודדים (ולא שלא ראיתי קודם)..
    בימים האחרונים אני ממש לא נוטשת את העיפרון הסגול שיש ברשותי..ועוד כמה דברים סגולים, עד שאני יעדכן את המלתחה..איך בא לי על ג'קט עור סגול בדיוק
    כמו הכפפות ההורסות שלך, (חכי עוד נגיע אליהן) ואם כבר גם לקנות אותו ג'קט בצבע כתום מדליק.
    ת'אמת..אין לי צללית סגולה שווה , Purple Velvet , המחיר לא נורא בכלל .. ובכלל Purple ..ישר עולה לי לראש דיפ פרפל,
    אז כמחווה ללהקה ובגלל שאמרת שהיא כזו שווה היא נכנסת לרשימה!!
    שלושת גווני הלק מוצלחים, השאנל בהחלט ניראה גוון מוצלח מאד וייחודי , אך ת'אמת דיפדפתי ללק הבא בגלל המחיר, זה מה שבא לי יותר ל-פנים מאשר הגוון:)
    אוקיי, אז משלושתם אהבתי הכי את האורלי..וזה ת'אמת מה שחיפשתי שבוע שעבר שהייתי בסופר פראם..תמיד ראיתי אצלך את הלקים של המותג ובאתי כולי חדורת מוטיבציה לצאת לפחות עם סגול אחד שווה שלהם.
    את הגוון הזה לא היה!, אך מעז יצא מתוק..ורכשתי את הגוון WILD WISTERIA , שהוא גוון סגול כהה כהה, סטייל לק שחור שיותר רואים שהוא סגול בתאורה.
    מפתיע אותי מה שאמרת על הפורמולה שלו, אני דווקא בגוון שרכשתי ממש ממש אהבתי את הפורמולה , שיכה שניה רק לאחידות, מתייבש מהר.
    אשמח מאד למצוא בעתיד גם את הגוון הזה.
    הכפפות הן הדובדבן שבקצפת בפוסט החורפי היפיפה הזה! ..טוב את כב יודעת שאני מתעלפת על הכפפות האלה , אין , הן פשוט הכפפות בה הידיעה..לפחות לחורף זה לטעמי..אבל אני בטוחה שהן ניצחיות ואל מותיות
    מחכה פה לתגובה שלך :)..וגם של דוד :) חח
    באמת פוסט סגול! וסגול זה סגול! אין מה לעשות :)
    אהבתי מאד!

    השבמחק
  80. כן, כולן אוהבות סגול ואלו צבעי היסוד שלו במינונים כאלו ואחרים.
    צבע מיסטי, ורסטילי, סקסי ומה לא :)
    הלוואי שהיו לי עיניים ירוקות, זה כל כך יפה!
    כן, אני מעדיפה בהרבה עפרונות מתחדדים. יותר היגיינים ונוחים לשימוש.
    ברור תחרשי על העיפרון הסגול שלך, כל כך מחמיא!
    הצללית הזו נפלאה חבל"ז, בכלל אני אוהבת צלליות קרם איכותיות.
    להוציא 160 ש"ח על לק של שאנל זה מוגזם לגמרי, מי שאין לה בעיה שתהנה.
    הגוון של האורלי מפיל אבל ההפורמולה שקופה מדי וצריך המון שכבות. מאוד מבאס הקטע הזה.
    תתחדשי! ה- Wild Wisteria לק מושלם!
    הפורמולות משתנות מלק ללק גם אם זה של אותו מותג, זה פיגמנט הצבע שמשפיע הרבה פעמים.
    לכן אין מה להשוות בכלל בין הפורמולות של שני הסגולים האלו של אורלי. אחד משובח השני מאכזב.
    הכפפות האלה נהדרות בהחלט, אני הרוסה עליהן! גם מאוד מיוחדות בעיצוב ובגוון.
    כן, אין סוף סגול וסגול וסגול בעולם!
    תודה רבה :)

    השבמחק
  81. נכון עניים ירוקות זה חתולי יפה כל כך וניראה לי הולך טוב עם כל גוון שיער..אך ככה ניבראנו ועדשות צבע זה לא אופציה, מבחינתי, כל כך מזוייף..זה עניים ראי הנשמה.
    תודה על התתחדשי ערכה של הרכישה ממש עלה עכשיו , משאמרת שהוא לק מושלם!
    טוב לדעת שהפורמולות משתנות מגוון לגוון גם שזה אותו מותד..גבר שלא ידעתי.
    הכפפות סוף!!!! איזה כיף לך :)

    השבמחק
  82. כשימציאו עדשות ירוקות שנראות טוב ולא מופרך אני הראשונה לנסות!
    בהחלט לק חורפי מושלם יש לך.
    ממליצה לך לקרוא את הפוסט הזה שמדבר על העניין שאותו מוצר של אותו מותג לא בהכרח שומר על אותה איכות כשמשנים לו את הצבע:
    http://danrasvault.blogspot.com/2010/06/blog-post_09.html

    השבמחק
  83. אוקיי! דרך אגב קראתי אותו ומזמן..ובאמת רציתי להוסיף שכבר ניתקלתי אצלך בהסבר דומה...
    אני אקרא שוב את הפוסט ..גם על מנת להבין זאת טוב יותר

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails