15 באפריל 2017

אמנות הפיתוי - תובנות ההרהור



אם כבר אביב ואם כבר אנחנו בענייני התחדשות אז נראה שזה זמן מצוין ללרלר על פיתויים שקשה לעמוד בפניהם, סטייל "אל תתסכל בקנקן אלא במה שיש בו". זה קורה כל השנה, באופן שוטף יוצאים מוצרים מפתים ואנחנו מיד חושקות בהם בלי להתעכב על הביצועים או המחיר, גם אם במחשבה שנייה (או שלישית, אם בכלל) לא ברור מה בדיוק נעשה עם אותו יצור יפהפה. פשוט האינסטינקט מתריע - קודם שיהיה שלנו, אח"כ כבר נראה (סטייל "נעשה ונחשוב")!

מלרלרת במגזין גו סטייל - אין סוף לפיתויים

אז לאחרונה, כצפוי, הושקו מגוון פלטות מרהיבות במהדורה מוגבלת, ממש עושה חשק לשים את היד על כולן. אבל האם אנחנו באמת צריכות אותן? האם נשתמש בהן? האם אין לנו כבר חלופה שעושה את העבודה נפלא? אז אתחיל מהסוף - המסר הוא שמותר להתפנק ואפילו רצוי. אבל הגבול בין פינוק בריא להיסחפות חסרת טעם הוא דקיק ובשילוב התלהבות כזו או אחרת ברשת (אפקט העדר) זה קטלני. אז תרשו לעצמכן לעצור רגע ולחשוב - האם אני באמת צריכה את זה? בהתאם לתשובה תשקלו איך לפעול. הרי ברור שלא משנה אם נרכוש או נוותר, שנייה אח"כ כבר יצוץ פיתוי חדש - אין לזה סוף!

אסתי לאודר: פסיכדיליות עכשיו

חייבת! את השימר ג'לי Heat Wave של אסתי לאודר (סווטצ'ים). בגרסתו הראשונה הוא הפך לכל כך פופולרי עד שבמותג החליטו ליצור לו גרסה נוספת לבישה יותר. עכשיו יש גרסה חדשה בעיצוב מעט פסיכדלי שלא מותיר אותנו אדישות.

אבל... זהב-מטאלי זה נפלא כדי לסגור לנו את הפינה במימונה. ומה אח"כ?

דיור: הסיקסטיז בקאמבק

חייבת! את הצלליות Blue Gradation של דיור (סווטצ'ים) מקולקציית האביב Colour Gradation שתכלס היא הקולקציה הכי יפה שיצאה העונה. כל המוצרים בה מהפנטים אחד אחד, תארזו לי הכל!

אבל... כחול? באמת? I rest my case!

שאנל: לוגו זה לא הכל בחיים

חייבת! את הסומק Coco Code של שאנל (סווטצ'יםמקולקציית האביב Coco Codes  שללא ספק נראה כמו Piece נדיר שחובה לאמץ מהר.

אבל... איכשהו זה אף פעם לא מתערבב באחידות ויש סכנה לכתם מחריד כפי שמדגמנת לנו טמפטליה את התאונה.

ג'יבנשי: פורצלן לדיסקוטק

חייבת! את ההיילייטר השימרי Memoire de Forme של ג'יבנשי (סווטצ') מקולקציית האביב Point d'Ancrage הקסומה, כי המרקם הוורדרד הקרמי פורצלני שלו עושה חשק להתמרח בו, או סתם ללקק אותו.

אבל... כשאפקט הסטרוב נעלם השימר נשאר. אנחנו באמת רוצות להיות נוצצות כמו כדור דיסקו?

קלרינס / בובי בראון: בדיליי

חייבת! את פלטות הברונזר/סומק/היילייטר כי הן גם יפות וגם שימושיות. הטבעית Contour Visage של קלרינס (סווטצ'ים) מקולקציית האביב שמגיעה עם מברשונת חמודה ומיותרת, והשימרית Illuminating Cheek של בובי בראון (סווטצ'ים) מקולקציית האביב, שהמכסה הקורלי-ניאוני שלה מסנוור אותנו.

אבל... עכשיו מצטרפים לחגיגה? לקונספט הזה זה לגמרי Too little too late, כבר יש לנו כמה כאלו שמחכות ליחס (שלא בטוח שיגיע אי פעם...).

שאנל: אל תחפשו היגיון

חייבת! את קיט המברשות ההורס Les Mini של שאנל, כי צריך מברשות איכותיות עבור כל הממתקים שלנו. חוץ מזה שליין המברשות הנחשק של המותג לא קיים בארץ למעט הקבוקי Les Beiges המושלמת (!), אז שלא נאמץ מיד? 

אבל... מברשות מיני? ועוד במחיר הזה (750 שקל)?? במחשבה שניה, כשקיט מיני של מאק עולה חצי מזה, אז בסה"כ הגיוני ששאנל עולה כפול. או שההיגיון פשוט אבד לנו בדרך עם החשק להתחדשות אביבית.


ID

Bronze Goddess
BG Powder Gelee
Heat Wave 01
גודל: 7 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 240 שקל

Colour Gradation
4 Colours eyeshadow Palette
Couture Nuance
Blue Gradation 001
גודל: 4.5 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 282 שקל

Coco Code
Blush Harmony
גודל: 11 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 400 שקל

Highlighter Mémoire de Forme
Strobing Pop-Up Jelly Highlighter
Face & Body
Pink Ink 01
גודל: 30 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 240 שקל

Palette Contour Visage
Face Contouring Palette
Contours, Sculpts, Highlights
גודל: 13.8 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 315 שקל

Peach Illuminating Cheek Palette
גודל: 12 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 280 שקל

הבהרה / גילוי נאות


Print Page

10 תגובות:

  1. אוי היט וויב....
    ודיור - מראה בהשראת הדיילת מהפארם

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, איכשהו הזהב הזה תפס...
      חחח, אם מצאנו השראה מהדיילות - דיינו!

      מחק
  2. הי צריכה ממך המלצה למחליק לשיער יחסית חלק ודק. ניסיתי לקרוא המלצות שלך מפוסטים קודמים ודי התבלבלתי. ושנית בושם לקיץ פרשי בריח נקי ולא כבד.תודה רבה דורית

    השבמחק
    תשובות
    1. הי דורית, יש כל הזמן שינויים והתפתחויות עם המחליקים. בגדול אם יש לך שיער חלק ודק אז כמעט כל מחליק איכותי בטמפרטורה לא גבוהה יעשה את העבודה. הייתי ממליצה לך לקנות של GHD אם יש לך אפשרות בחו"ל או להזמין. בארץ יש את המחליק טיטניום של פיליפס פרו HPS930 שאני מרוצה ממנו ויש עליו סקירה בבלוג. בנוסף, מחליק הטיטניום של אמיקה גם אופציה. הייתי שוקלת במקרה שלך אולי מברשת מחליקה חשמלית.
      בנוגע לבושם קיצי, יש המון... ממליצה בחום ללכת לג'ו מלון ולהתרשם מהמגוון, למשל ה- Peony & Blush Suede מאוד מתאים למה שאת מבקשת. בנוסף, ה- Mediterranean Honeysuckle של ארין יתאים. תמיד אפשר ללכת על משהו קלאסי כמו ה- Light Blue של דולצ'ה וגבאנה. וגם של ל'אוקסיטן מוצלחים מאוד, במיוחד ה- Néroli & Orchidée וה- Fleur d'Or & Acacia.
      על כולם כתבתי בבלוג.

      מחק
    2. אנונימי17.5.2017, 15:32

      תודה רבה על התשובה המפורטת

      מחק
  3. כתבה בקול ההגיון, אבל לפעמים לא עוצרים באדום. בשביל זה יש את מגירת חנוכה! פעם הייתי כזו עם השנים החכמתי, אבל לא תמיד בגלל שזה לא יהיה שימושי או כי יש לי כבר כמה כאלה אלא כיוון שעם השנים למרות כל הטרנדים מתעצב סגנון איפור מסויים ואז הפער כזה גדול שאני מוותרת. יש כאלה שקונות בגדים שנשארים עם הטיקט בארון. אני מתלהבת מאיפור.

    השבמחק
  4. אני מתלהבת וכרטיס האשראי שלי בוכה :)

    השבמחק
  5. Thanks for such information. This is really helpful for me. you can also visit our blog: Braiding Shop

    השבמחק
  6. Thanks for sharing information .Excellent information ! Visit our blog https://sauvewomen.com/beauty-guest-post/

    השבמחק
  7. Choose from a wide variety of nail products, from the basic ones like nail scissors or nail files to the sophisticated ones like professional nail drills, foot bath.

    Nail products reviews
    Nail products reviews
    Nail products reviews
    Nail products reviews
    Nail products reviews



    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails