4 בדצמבר 2016

הנאה עונתית




מזג האוויר הסגרירי וההפכפך הוא הזדמנות טובה לנוח, להירגע ולהתפנק עם מוצרי הטיפוח המוצלחים שלנו. זו גם הזדמנות מבחינתי למצוא פנאי ולכתוב עליהם. אז הפעם החלטתי להתמקד במוצרים שאני נהנית מהם לאחרונה ומותאמים באופן ישיר לעונה ולצרכים הנובעים ממנה, אם במרקמים ואם בגוונים. זה לא סוד שבחילופי עונות, באופן בלתי מורגש כמעט, אנחנו עוברות בטיפוח למרקמים עשירים ולחותיים יותר ובאיפור לגוונים עמוקים וכהים יותר. שגרת הביוטי מתאימה את עצמה למזג האוויר באופן טבעי ולשמחתנו, יש מגוון מוצרים על המדף כדי לענות לנו באופן ממוקד על הצרכים האישיים, באם הם הכרחיים-פרקטיים או למטרת פינוק נטו, בעצם... גם פינוק הוא הכרחי בפני עצמו!

לחות שאנל: לאיזון הסקין

בעונה הקרה חשוב למצוא תכשיר לחות מוצלח, כזה שיהיה עשיר מצד אחד אבל לא שומני מצד שני, על מנת שיהווה בסיס טוב לאיפור שצריך להחזיק לאורך היום. כשהתחלתי להשתמש בקרם-שמן החדש של שאנל Restoring Cream Oil מסדרת Le Lift, הבנתי שהפינה הזו הסתדרה לי. האמת שהוא מתאים לשימוש יום/לילה, אבל אני מעדיפה ללילה מרקמים עשירים הרבה יותר וליום הוא מושלם עבורי. הסדרה כשמה מבטיחה לעבוד על קווי המתאר של הפנים ולהגדיר אותם מחדש במשך הזמן, נכון לעכשיו ההרגשה היא בעיקר של מרקם רווי ונינוח יותר. מדובר על קרם לפנים ולצוואר שמכיל בין היתר שמן חוחובה וחמאת שיאה. מיועד לשיקום העור ולהענקת מרקם גמיש ונינוח. המרקם שלו נעים והרמוני לעור, בעל ניחוח נפלא, שנמרח באחידות ומתייצב בלי להשאיר משקעים שמנוניים. מרגישים מיד שהעור נעים, צח וקורן. לפניו אני משתמשת בסרום מאותה הסדרה, המרקם שלו תחליבי אוורירי וכל שניה של המריחה שלו מענגת ממש. השילוב בין השניים הרמוני מושלם ויחד עם העיצוב הכל כך אלגנטי ומוקפד, מדובר על סוג של חוויה בכל פעם מחדש.

ניקוי גרלן: שלב קריטי

נדמה שאף פעם לא מדברים מספיק על חשיבות הניקוי השוטף. אז כידוע, אני מכורה למוצרי ניקוי וששה לבדוק כל תכשיר חדש שיוצא. אבל גם אם אתעלם מהעובדה הזו, ניקיון הוא שלב מהותי בשמירה על עור בריא ומטופח שלא לדבר על קריטי לאפקטיביות של מוצרי הטיפוח והאיפור שנניח עליו. שום מוצר לא יהיה שווה באמת אם לא נשתמש בו מעל עור נקי וצח. אז אל תתעצלו, גם בבוקר עם שטיפת הפנים וגם בערב כשמסירים את האיפור.
בעונה הקרה חשוב לבחור במוצרים שאינם מייבשים ובעלי מרקם עדין יותר. אז עכשיו אני עם מוצרי הניקוי של גרלן שהתחדשו לאחרונה.
אתחיל במוס Gentle Foam Wash מסדרת הניקוי de Beaute שהחליפה השנה את סדרת Secret de Purete. בסה"כ זה פחות או יותר אותו המוס שהיה אהוב עלי ביותר במשך כעשור (!) סקירה כאן, רק שהניחוח קצת השתנה והמרקם הפך לקצת פחות סמיך. הוא מבוסס על שמן הקצח שמופק מפרחי בר (נוגד חימצון, מחזק וממריץ), נפלא לניקוי מהיר בבוקר ואני גם משתמשת בו בערב כניקוי משלים לאיפור אחרי שהשתמשתי קודם בקרם/באלם ניקוי או בשמן הידרופילי כלשהו. היה ונשאר בטופ של מוצרי הניקוי האהובים עלי בכל הזמנים, כן ממש כך.
המים שאולי הומצאו במיוחד לעונה הקרה הם ה- Honey Nectar Lotion מסדרת Abeille Royale (אגב, השמן בסדרה היסטרי). הם רוויים בלחות ומרגישים את זה מיד עם המריחה, כשמם - מכילים נקטר דבש ולכן יתאימו גם לעור יבש. בעיקרון הם מתוארים כ"מי הכנה" לריפוי ומיצוק שיש לחמם ולהניח עם הידיים, מעין שלב ריכוך ולחות ראשוני, אבל אני מתייחסת אליהם כמי הפנים למרות הסמיכות יחסית שלהם ומשתמשת בצמר גפן. גם לאחר שנספגים העור נותר גמיש ונעים, לא מיובש. סופר מרעננים שמגיעים עם משאבה נוחה לשימוש מדוד. משתמשת בהם כל בוקר מיד לאחר הניקוי במוס כאן.
המים המיסלריים Refreshing Micellar Solution מושלמים מבחינתי לשימוש בערב, לאחר שיצאתי מהמקלחת והסרתי את האיפור. אני לא מאלו שמסירות איפור איתם אלא מסירה את השאריות אם יש כאלו, פוליש סופי, מתאימים לפנים ולעיניים. אז הם למעשה מחליפים את מי הפנים עבורי בערב, אין צורך בשניהם. הם עשירים אך השמנוניות כמעט לא מורגשת, אפקטיביים ונפלאים לסיום שלב הניקוי.

שמן גוף: מאסט בעונה הקרה

עם הגשם הראשון אני באופן אוטומטי שולפת את מוצרי השמן לפנים (צמודה שוב לסיסלי בלק רוז המשובח) וכמובן - לגוף. זה כאילו הפינוק האולטימטיבי בכל ערב לאחר המקלחת, שהוא גם מאוד אפקטיבי. 
הביצועיסט - כרגע אני עם ה- Vitalising Massage Oil של יובנה, מותג שוויצרי נהדר. יש לו ריח נפלא אבל לא עמוס ושתלטן מדי, אלא מרגיע מאוד, במותג מתארים אותו כניחוח ים-תיכוני מתקתק, יש בזה משהו. מכיל תמצית רימונים בעלת תכונות נוגדות חימצון ושמן זית, חוחובה ואבוקדו שתורמים להתחדשות, הזנה וחיזוק בהתאמה. הוא נמרח בקלות ובאחידות על העור הלח ואינו מרגיש שמנוני ודביק. העור רך וגמיש בעל מראה חי וקטיפתי. מיד כשאוחזים בבקבוק מרגישים כמה הוא איכותי, ואני שמחה שהוא לבן אטום כך שלא חשוף לאור בכלל, אבל הייתי שמחה אם היה תרסיס/משאבה שיקלו על השימוש. בכל מקרה, אולי לא חדש אבל משמני הגוף הטובים שניסיתי.
המפנק - ל'אוקסיטן השיקו שמן גוף בניחוח Neroli & Orchidee (פרחי תפוז וסחלב, בהמשך לבושם ההורס) והיה ברור שהוא חייב להיות שלי. המרקם סמיך יחסית והניחוח שלו מדוד ולא בוטה מדי, מותיר את העור פרשי. התרסיס שלו מוציא כמות מאוד קטנה בכל פעם, כאילו מתקמצן עליו בשבילנו. האמת שמדובר בעיקר על פינוק, מאסט לכל חובבות הניחוח בכלל ולמשתמשות בבושם הזה בפרט כי הוא גם מהווה בסיס טוב שתורם לעמידות הבושם. מבחינתי זו ההשקה השווה ביותר של המותג העונה לצד ה- Advent Calendar המקסים.

שפתוני מאק: להפיח חיים בלוק

בגזרת האיפור משהו צריך לעשות שמח בכל האפלוליות הזו, ואין כמו שפתונים שבמשיחה אחת מקפיצים את המראה וההרגשה, דיור פתחו את העונה עם שפתוני המאט ההיסטריים שלהם שמגיעים בגוונים מיוחדים. מאק ממשיכים את המומנטום עם סדרת Liptensity המרהיבה (תמונות וסווטצ'ים). כשהיא הושקה זה היה ברור מבחינתי שמדובר על אהבה ממבט ראשון, רציתי  למרוח את כולם יחד בו זמנית, חבל שזה לא אפשרי... העיצוב מדליק ומותאם לגוון השפתון מה שמקל באיתור הגוון הרצוי. בהכללה עם שינויים קטנים בין גוון לגוון, המרקם עשיר בפיגמנט ואטום מהשכבה הראשונה לכן אין ממש צורך לבנות אותו. הוא קרמי נקי והגימור מבריק יותר ופחות. גם העמידות יפה ממש לאורך מספר שעות.
אז התעלמתי משלל גווני האדום/ורוד/כתום, נראה לי שמיצינו קצת. בחרתי את הגוונים שלטעמי הם המוצלחים והמיוחדים ביותר. חלקם במהדורה מוגבלת (סימנתי ב- *) אז אם אהבתן אל תתמהמהו...
ה- Doe הוא ניוד-קאמל מושלם, מהסוג שחייבים שיהיה בבית, בטח ובטח בחורף. ישתלב נפלא כמעט עם כל לוק חורפי בלי להיראות חיוור.
ה- Double Fudge (*) כשמו הוא חום שוקולד עשיר כהה, גוון נדיר שלא רואים כל יום. מאוד אופנתי עכשיו. אל תסתפקו רק בלהתלהב ולהצטלם איתו, תשתמשו בו!
ה- Galaxy Grey (*) הוא אולי הגוון האהוב עלי ביותר, סגול-אפרפר (Mauve) נדיר ביותר וסופר טרנדי. אם הייתי צריכה לבחור רק שפתון אחד, סביר שזה היה זה.
ה- Stallion (*) הוא שחור מבריק מהפנט, ועד שמוצאים שחור מוצלח לשפתיים אז חייבים לאמץ ויפה שעה אחת קודם.
ה- Blue Beat הוא כחול נייבי כהה שקשה להתעלם ממנו, אולי הגוון הכי פחות לביש בסדרה, וזו כבר סיבה טובה למה הוא צריך להיות שלי.

נר ג'ו מלון: הכי פסטיב שיש

אם אנחנו בענייני פינוקים, אז נרות זה ממש מתבקש. ואם מדובר על נרות של ג'ו מלון לונדון, אז זה הכי ללכת על בטוח שיש. האמת שיש לי מספר נרות של המותג בניחוחות שונים, גם מהסדרה הקבועה וגם ממהדורות מוגבלות, אך העובדה הזו ממש לא הפחיתה מעוצמת ההתפעלות למראה הנר החדש Orange Bitters שיצא במסגרת הקולקציה השנתית Merry Mischief לעונת החגים (כריסמס/חנוכה), הפעם בהשראת ה- British Harlequinade (מופע ליצנות בריטי מסורתי). רק מלהסתכל עליו מרגישים Festive. הניחוח שלו הוא בדיוק בניחוח הקולון שיצא במקביל (וסולד אאוט ברגע שנחת אז אל תפתחו ציפיות), ניחוח הדרי-מריר מודגש מאוד ויוניסקסי מובהק, הכי בשבילי ולכל חובבי הניחוחות הסיטרוסיים. הנר הזה מהפנט במיוחד, גם מבחינת העיצוב הקרמי המרהיב והמושקע וגם מבחינת המחיר (420 גרם, 850 שקל!) שעוד לא החלטתי איך להתייחס אליו אז פשוט אתעלם. ולחשוב שאני מפנטזת על ה- Advent Calendar שלהם (2000 שקל!!). נו טוב, A girl can dream...

שיהיה לנו חורף נעים (וגשום, אמן!) ושנה אזרחית נפלאה!


ID

Le Lift
Firming - Anti-Wrinkle
Restorative Cream-Oil
גודל: 50 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 850 שקל
Sérum
גודל: 30 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 900 שקל

Mousse de Beauté
Gentle Foam Wash
גודל: 150 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 256 שקל
Abeille Royale
Honey Nectar Lotion
Firming, Smoothing
גודל: 150 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 300 שקל
Eau de Beauté
Refreshing Micellar Solution
Pure Radiance Cleanser
גודל: 200 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 256 שקל

Body Vitalising Massage Oil
גודל: 200 מ"ל
ייצור: שוויץ
מחיר: 250 שקל

Néroli & Orchidée
Body Oil
גודל: 75 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 149 שקל

Liptensity Lipstick
גודל: 3.6 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 115 שקל

הבהרה / גילוי נאות


Print Page

6 תגובות:

  1. יו אני שמחה על השמן כי אוהבת מאד את הבושם.תנקס

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, ניחוח הורס של ל'אוקסיטן! ומעולה למרוח את השמן אפילו רק באזורים של הבושם כי הוא מעצים אותו ומשפר את העמידות :)

      מחק
  2. טוב השמן הוא בהחלט מוצר הכרחי לעונה הקרובה...

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי, אני מקווה שגם יצא איזה שמן רחצה חדש מעניין.

      מחק
  3. השמן של לאוקסיטן נספג מהר? איך העמידות של הריח?

    השבמחק
    תשובות
    1. נספג יחסית מהר אבל מותיר את העור פרשי, רענן, בלי דביקות.
      הניחוח מובחן אבל מעודן, כמו שכתבתי, הוא לא בוטה מדי, לא חזק.
      לטעמי הכי טוב ללכת לחנות להתמרח ולהתרשם כי בטוח משתנה מאחת לשנייה בהתאם לסוג העור.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails