8 באוקטובר 2016

חגים ופינוקים



תקופת החגים היא הזמן המושלם ליהנות ולהתפנק עם כל המוצרים היוקרתיים שיש לנו, ואף יותר מזה - לאמץ כמה חדשים. אין כמו מוצרים שווים כדי להעביר לנו את הזמן בנעימים בידיעה שהם ימשיכו ללוות אותנו כל השנה, חבל ואין צורך לשמור אותם לזמנים מיוחדים. כך שאם היה מוצר נחשק שהיה תקוע בוויש ליסט הרבה זמן, אז עכשיו זו העת להוציא אותו משם ישירות לשידת האיפור שלנו, במיוחד כשיש מספיק מבצעים ופינוקים שהופכים את חווית הקנייה למהנה עוד יותר. לכבוד החגים בחרתי הפעם שילוב של מוצרים שווים אחד אחד, ותיקים לצד חדשים, שיש לי רק דברים טובים לומר עליהם. כי אם כבר חגים אז הכי פאן שאפשר.

ברברי: יוקרה בריטית מאופקת

ברברי זו תמיד בחירה משובחת כפי שציינתי בפוסט עם הסומק ההורס שלהם. אז כבר מזמן רציתי לכתוב על המייקאפים שלהם (שמחכים לנו בדיוטי פרי) ומתבקש ממש לתת להם במה בפוסט הזה. אז קודם כל חשוב להבין את הקונספט של ברברי שמקבל ביטוי מובהק בליין האיפור בכלל ובשני המייקאפים שכאן בפרט. הרעיון הוא לזרום עם קווי הגוף, לחדד ולשדרג אותם, ממש כמו מעיל הטרנץ' שלהם, כתבתי על זה בזמנו בהקשר של הבושם My Burberry.

המייק אפ הנוזלי Burberry Cashmere אוחז במרקם דק במיוחד שאינו מורגש כלל על העור. נוח למריחה אחידה, הגימור מאט טבעי ביותר, נראה כמו עור שני ממש. יש לו כיסוי קל שניתן לבנות לבינוני, או יותר נכון, מן שקיפות שזורמת עם הסקין ומשדרגת אותו. העמידות יפה לאורך כל היום. זה מסוג המייקאפים שמושלמים למי שלא רוצה מראה עמוס/מסכתי/מתאמץ. נראה הכי טבעי והכי זורם.

המייק אפ הדחוס Fresh Glow Compact אוחז במרקם פודרתי שמרגיש ונראה קטיפתי-קרמי במגע עם העור. יש לו ניחוח פרחוני מובחן של ורדים ולבנדר שמורגש בכל שימוש וחשבו לקחת את זה בחשבון למי שרגישה. הגימור סטייני-מואר, אינו מאובק-מכביד אלא סופר אוורירי. מחזיק יפה לאורך היום בלי לקרוס לקמטוטים. ללא ספק מהקומפקטים הטובים ביותר שיש ואני לא מאלו שמתחברות אליהם במהירות. חובבות הז'אנר ירגישו מיד את השידרוג במוצר. 

אגב, שילוב של שני המייק אפים אינו יוצר מראה עמוס, הם מאוד משלימים אחד את השני במידה ורוצים לבנות מעט יותר כיסוי.
העיצוב של שניהם ברוח המותג, מבחוץ ומבפנים, פשוט מחסיר פעימה. מעין שילוב של סופר מהודר לצד איפוק בריטי. ללא ספק חוויה בכל שימוש מחדש.

טום פורד: שלמות היא לא מילה גסה

מה לא נאמר כבר על הברונזר של טום פורד בגוון Terra? שגוון החימום שלו מנצח (לא אפור או כתום מדי), שהמרקם חלומי, שהעיצוב מפיל, בקיצור שהוא מושלם? אז הכל נכון, זו יצירת מופת שכל מילימטר בה מדויק ומחושב. הברונזר ענק ממש והאריזה הלבנה רק מעצימה את זה יותר והופכת אותו למרשים במיוחד. הוא קיים אגב גם בגרסה To-Go, אבל כדאי להתחיל מהגרסה הזו שפה כדי להרגיש את החוויה במלוא העוצמה. רק קחו בחשבון שהגוון שלו יתאים בעיקר לבהירות. לשמחתנו אני שוב אזכיר שמחירי המותג בדיוטי פרי הם מהנמוכים שיש, אפילו יותר מבארה"ב, כך שאין סיבה לקנות במקום אחר (השוואה בפוסט הזה). זה מוצר שפשוט אי אפשר לפספס איתו ולא מפתיע שהוא תמיד סולד אאוט, אך ביוטיניסטות המיומנות בבילוש ידעו בדיוק מתי הוא חוזר למלאי ויחטפו אותו רק כדי שיהיה סולד אאוט Again.

ואם אתן כבר שם אז כדאי לשקול לאמץ את מברשת הברונזר מס' 05 שלהשתמש בה זה לא לרצות להפסיק לחדש את הברונזר. סיבים טבעיים איכותיים, ידית עבה באורך מדויק, אחיזה יציבה שנוחה לאיסוף, הנחה וטשטוש ופיזור טבעי ומחמיא. המטרה היא ליצור חימום כללי של העור, זו לא מברשת לפיסול או הנחה מדויקת, לכן יש גם מי שהמברשת תהיה גדולה מדי לפנים שלה, חשוב לבחון את זה מראש. הדאונסייד היחיד זה המחיר ההיסטרי (100$ בדיוטי פרי שלנו, 115$ בארה"ב!) שיש לקחת בחשבון טוב, אבל כידוע על איכות משלמים ועל פינוקים אפילו יותר.

בובי בראון: הארות או לא להיות

מוצרי הארה הפכו עם הזמן מטרנד לוהט לסוג של מאסט באיפור השוטף שלנו, לא רק לאירועים מיוחדים ומושקעים. אז אם כבר היילייטר היסטרי, בחרתי לפה את זה של בובי בראון שכבר ראינו בעבר בגרסה "מוכתמת" ויצא שוב במהדורת סתיו בשלשה גוונים אחידים חדשים (תמונה) במהדורה מוגבלת. לי יש את ה- Telluride (סווטצ') בגוון רוזי עמוק וקר שלטעמי הוא הלביש והשימושי ביותר משלושתם לכל גווני העור. הפיגמנט מודגש והגימור שימרי במיוחד ולכן חשוב להניח בעדינות ולבנות אותו לפי הצורך. חשוב לזכור שהאפקט באור ישיר/מלאכותי משתנה לגמרי (סווטצ'ים) ולקחת את זה בחשבון לפני שמתאפרים לאירוע רווי מצלמות, אחרת זה יכול להיראות כמו כתם אור תלוש מהמציאות על הפנים שלנו.
מי שלא מתחברת להיילייטרים והשימרים המודגשים אבל עדיין רוצה ליצור אפקט הארה מעודן יותר, יכולה לאמץ את ה- Nude Finish Illuminating Powder. זו פודרה מאירה לכל הפנים (אידיאלית לקיבוע) ,והממש חרדתיות מהארות יכולות להשתמש בה רק בנקודות גבוהות. היא קיימת בששה גוונים (תמונה) ולי יש את הגוון Nude שהוא גם טבעי-ניטרלי וגם מעט מחמם את הסקין שלא יראה חיוור מדי. מעניקה גימור מואר וקורן, השימר שמכילה מתערבב עם שאר הגוונים ורק תורם לאפקט, אינו מנצנץ. כך שזו בחירה טובה למי שמחפשת פתרון מעודן לאפקט מואר שאף אינו דורש דיור או מיומנות בהנחה.

דיור: יוקרה מעודכנת

שפתונים זו תמיד חגיגה ולא היה לי בכלל ספק איזה לבחור לפה. דיור השיקו מחדש את סדרת Rouge Dior האייקונית (סווטצ'ים של כל הגוונים). 25 גוונים בגימור קרמי טבעי מתוכם יש לי את Actrice 028, קורל כתמתם בוהק (תמונה). המרקם רך ונעים למגע והגימור מבריק. הפיגמנט אינו עז וצפוף אבל ניתן לבנות את העוצמה והכיסוי, מעין שפתון קרמי לחותי משודרג שכזה, מאוד נעים ומפנק עם גוון מדויק.
בנוסף, הושקו 10 גוונים בגימור מאט חדש שהם האטרקציה המרכזית לטעמי. ולא סתם אטרקציה, בחרתי את שני הגוונים הכי מיוחדים (סווטצ'ים), לא עוד אדומים/ורודים לבישים. 
ה- Poison Matte 962 הוא סגול כהה אפל, כמעט שחור למראה (תמונה), קיבל את השם בהשראת גוון בקבוק הבושם האייקוני פויזן. הפורמולה שלו דקה רכה וקרמית למגע, אינה מרגישה יבשה כמו שפתון מאט והאמת שלגימור שלו יש ברק עמום מסוים, הוא לא מאט קלאסי. הפיגמנט עשיר אבל אינו אטום לגמרי וניתן לשחק עם זה ולבנות. הגוון המושלם לעונה הקרה שבפתח שאף נצפה על כל המסלולים הנחשבים.
ה- Montaigne Matte 207 הוא אפור מלט חיוור (תמונה 12) ואולי הגוון המדובר בקולקציה. זהו הגוון אותו בחר בזמנו כריסטיאן דיור לקירות הבוטיק שלו ועד היום זהו צבע הקירות בבוטיקים ברחבי העולם, האפור המושלם לטעמו. האמת שזה ממש גוון בלתי צפוי כשזה מגיע ממותג יוקרה ולא ממותג מקצועי (כמו מאק, סמאשבוקס או ג'פרי סטאר נניח). המרקם שלו מרגיש כמו מלט יבש ולכן הוא לא מחמיא לשפתיים יבשות, חשוב לרכך אותן עם באלם או להשתמש בפריימר לפני. בדיור מודעים לחוסר "הלבישות" שלו בפני עצמו וממליצים לשלב אותו עם שפתונים אחרים ליצירת גוון חדש או להוסיף גלוס שימרי עם גוון מעליו. אם הייתי צריכה לבחור גוון אחד בקולקציה, סביר להניח שזה היה זה.

כתבת הבישום שלי לחגים במגזין גו סטייל (לחצו להגדלה)

אי אפשר לסיים בלי ניחוח משלים ומושלם. יש לא מעט בשמים שווים שיצאו לאחרונה, כולל בשמי הקיץ) ואני חושבת שמאוד קשה שלא לטבוע בים ההיצע. מה שחשוב זה בעיקר לדעת מה הסגנון והכיוון שלנו כדי לדוג בדיוק את זה שהכי מתאים לנו.

המועדפים שלי מכולם הם ה- Rose Silence של מילר האריס שפשוט סוחט מחמאות בכל פעם שאני איתו (מס' 9 מימין), לכן בחרתי בו גם לתמונה הראשית פה בפוסט; ה- Miss Dior בגרסת Absolutely Blooming חדשה, אבל האמת שכל גרסה שלו מוצלחת מחדש (מס' 5 מימין); ה- La Petite Robe Noir Intense כשגרסת האינטנס החדשה היא לטעמי השונה והמוצלחת ביותר משלל הגרסאות הקודמות (מס' 10 מימין); גרסה חדשה גם של קלווין קליין עם Deep Euphoria, אבל האמת שאני מתחברת כמעט לכל גרסאות האופוריה (מס' 10 משמאל) וכמובן שאי אפשר שלא להזכיר שוב את הקלאסיקה בדמות שאנל N°5 L'Eau החדש עליו כתבתי סקירה פה (מספר 4 מימין).
במידת האפשר מומלץ להשתיג גרסה מוקטנת של הבושם החביב עליכן כדי שילווה אתכן גם בתיק לחידוש במהלך היום על מנת שהניחוח יאפוף אתכן לאורך כל היום.

שתהיה לנו שנה טובה ומאושרת!


ID

Burberry Cashmere
Flawless Soft-Matte Foundation
גודל: 30 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 45 דולר
Fresh Glow Compact
Luminous Foundation
גודל: 8 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 45 דולר

Bronzing Powder
02 Terra
גודל: 21 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 84 דולר

Highlighting Powder
גודל: 8 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 235 שקל
Nude Finish Illuminating Powder
גודל: 6.6 גרם
ייצור: יפן
מחיר: 230 שקל

Rouge Dior
Couture Coloured Lipstick
Comfort & Wear
גודל: 3.5 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 176 שקל

הבהרה / גילוי נאות


Print Page

10 תגובות:

  1. בינתיים אני משקללת משכנתא לחידוש השאנל 5 שעומד להיגמר לי. ומהפטיט רוב אהבתי את הירוק.
    מה יש לך להגיד על ההבדלים בניהם?

    השבמחק
    תשובות
    1. הגרסה החדשה של שאנל מוצלחת יותר בעיני, אין לה את הצד "הדודתי". בטוחה שתצליחי ללקט במהרה שקל לשקל ;)
      ה- La Petite Robe Noir הירוק מריח "מריר פרחוני" יחסית לגרסת האינטנס החדשה שהיא יותר מתקתקה, זה לא בושם מתוק, הכוונה לנטייה שלו יחסית לגרסאות הקודמות. הירוק מושלם לקיץ (שמלה אוורירית עליו) כי בחורף הוא יבלע קצת, והאינטנס מושלם לחורף (שמלה א-לה מרילין מונרו).
      ועכשיו אני בונה על לאמץ איזה Aqua Allegoria של גרלן ;)

      מחק
  2. ידוע מתי האודמים של דיור מגיעים ארצה? :)
    ביקור הבא בדיוטי יביא אותי לדוכן של ברברי זה בטוח..

    השבמחק
    תשובות
    1. קולקציית השפתונים של דיור כבר כאן, הגיעו לקראת החג, תוכלי ללכת לפשפש לך בנחת :)
      מבינה אותך, אני מחר בדיוטי והולכת לבדוק מה עניינים בברברי. הדוכן שלהם כל כך מפוספס שם לפעמים, כדאי לתת לו צומי, יש שם פשוט כמה אטרקציות שלחבל לפספס!

      מחק
    2. איזה יופי! בדיוק נגמר לי גם הסרום שלהם אז זאת תהיה גיחה מוצלחת :)

      מחק
    3. רגע רגע, מה הכוונה סרום? את מתכוונת לאילומינייטר שלהם Fresh Glow? ;)

      מחק
    4. לא, לא, הסרום אסנס שלהם מהסדרה של היידרה. הוא מעולה.תהיה רכישה שלישית כבר :)

      מחק
    5. אה......... את מתכוונת לדיור, חשבתי ברברי ולא הבנתי ממתי יש להם סרום!! LOL
      מתה על הסדרה הזו, ולחורף מושלמת :)

      מחק
  3. בינינו החגים זה רק תירוץ, כי מוצר איפור יוקרתי מוצלח זו חצי אורג*מה בכל עת ועת.
    טום פורד זו כמיהה כי מסרבת להזמין אלא רוצה למשדש לגשש ולקנות מבחירה בארבע עיניים, אז יש לי סיבה לכרטיס טיסה.

    דיור תמיד יפילו אותי כי הגוונים שלהם הכי מושלמים. בעיני הבושם הפעם שדרוג רציני כי הנוכחות שלו יותר משמעותית ומורגשת.
    שאנל ממש הפיל אותי וזו תחושת בגידה בותיק המוכר והטוב. שתהיה שנה טובה, חתימה טובה ושנחגוג ונתחדש גם בלי סיהנה, בתם לעצמנו

    השבמחק
    תשובות
    1. בא-רור!! זה שווה כל השנה, פשוט החגים זה תירוץ לשחרר, קצת כמו שבחו"ל משחררים יותר ;)
      מבינה אותך לגבי טום פורד, הבעיה היחידה עם מישוש בדוכן זה שהפיתויים שם גדולים ואין מצב לצאת עם מוצר אחד כמו במקרה שמזמינים או מבקשים שיקנו לנו, מאודדדדד בעייתי.

      דיור אכן מצליחים לחדש, לרגש ולהישאר עדכניים, אין הרבה מותגים כאלה.
      שנה טובה ומאושרת, אמן שרק נתחדש ונתפנק כל השנה!

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails