10 באוגוסט 2016

בריזה מרעננת



אין ספק שבכל עונה מתבקש להתאים את הניחוח האישי מחדש, בקיץ זה קריטי אפילו יותר. כשמזג האוויר חם, מעייף ומתיש, בושם כבד ומודגש מדי רק עושה רע במקום לעשות נעים כמו בריזה מרעננת. בפנטזיה, מלווה אותנו שובל ניחוח מעודן, אבל בקיץ זה עשוי להפוך יותר לענן חנק שכזה אם לא ניזהר... אז לא כולן מחליפות בושם, אבל גם מי שנצמדות לבושם כבד מסוים לא כדאי שיתבשמו בו בצורה מוגזמת גם בקיץ, תמיד אפשר להישאר עם אותו ניחוח אהוב אבל להרגיע עם הכמות או לעבוד לגרסה קלילה שלו. הרי המטרה היא לשדר משהו אישי עם הניחוח, אבל שיהיה נעים לסובבים, לא שיירתעו מזה. אני בקיץ נצמדת בעיקר לבשמים פרשים או חמצמצים בניחוח, כאלו שמרעננים מאוד, ממש זריקת אנרגיה מיידית.
הפעם בחרתי בניחוחות החדשים והנכונים לטעמי שהכי כיף לחדש אותם במהלך היום בלי לחשוש שהגזמנו. בנוסף, הם גם מהווים מעבר חלק מהקיץ לסתיו הקרוב שאצלנו עדיין נחשב לחם במיוחד. חלקם הדריים אנרגטיים וחלקם נשיים פירותיים, הכל לפי הטעם האישי. כמובן כדאי לקחת דוגמית ועל עור נקי להתבשם ולהרגיש האם יש לכן חיבור אמיתי עם הבושם הנבחר, כי אין כמו ניחוח נפלא להתחיל איתו את היום, כל יום.

טום פורד: ריגושים

כל ניחוח בסדרת ה- Privet Blend של טום פורד גורם לריגושים מחדש, כך היה עם ה- Soleil Blanc השנה וגם הפעם עם ה- Neroli Portofino Acqua שמגיע בגימור מאט מהפנט. הוא לא רק ניחוח יוניסקס קלאסי, אלא נוטה בצורה מובהקת לצד הגברי יותר, בניגוד נניח ל- Fleur de Portofino שנוטה לצד הנשי יותר. ניחוח הדרי שמשלב נרולי ואמבר, בריזה בבקבוק סטייל. אז כל מי שחובבות ומשתמשות בבשמי גברים וניחוחות קולוניים תמצא פה אחד בסגנון מאוד נקי, מאוד איטלקי, מאוד פורדי.

ארין: חופש

ה- Mediterranean Honeysuckle של ארין לאודר (כן כן, הנכדה של אסתי יקירתנו) הוא האטרקציה הגדולה מבחינתי. במותג הבוטיקי הכל כך נחשק יש כבר מגוון ניחוחות שווים במיוחד, אבל הפרשי הפעם הכי קלע לטעמי. גיליתי אותו בביקור האחרון שלי בהרודס לונדון במחלקת הבישום, כשדיילת הבישום המליצה עליו במיוחד אליו ומאז אני פשוט לא מפסיקה לרחרח. כמו שמו הוא מריח כמו הים התיכון ומכיל בין היתר ברגמוט, גרדיניה ויסמין. הכי הרגשה של שמש וחופים בלתי נגמרים, אז אם זה לא הכי בשבילי אני לא יודעת מה כן.

דיור: אלגנטי

גרסה חדשה נוספת לאחד הבשמים הפופולריים ביותר היא ה- J'adore Lumiere של דיור. מיד מבחינים בבסיס הניחוח המוכר והאהוב שמקבל עכשיו כיוון יותר רך, רענן ופרחוני שמכיל בין היתר ורדים, וניל מגנוליה, לימון, נרולי ותפוז אדום. ניחוח סופר נשי שממש לא מפתיע שכולן אוהבות לאהוב, הכי מפתה וזוהר, ממש בהתאמה לגוון ולעיצוב הכה אלגנטי.

נרסיסו רודריגז: אינטימי

נרסיסו רודריגז עם ניחוח חדש בשם Narciso Poudree שלטעמי הכי זורם בסדרת המרובעים עד עכשיו. עדיין האווירה המאסקית קטיפתית מלווה אותנו אבל הרבה יותר מעודכנת, אוורירית ובעיקר - אינטימית. מורכב בין היתר ממושק, ורדים, יסמין, וטיבר וארז. כך שמי שרוצה ניחוח מודגש אבל לא עמוס מדי תוכל להתחבר אליו, עדיין כדאי עם יד קלה על ההדק. הכי אהבתי את העיצוב המינימליסטי בגוון ניודי נפלא.

ג'ימי צ'ו: פופולרי

ג'ימי צ'ו הוציא גרסה חדשה לבושם האחרון בשם Illicit Flower בזמן הנכון. הבקבוק נותר כבד ומרשים אך קיבל גוון ורדרד שמרמז על הניחוח הפרחוני-עצי. לטעמי מבין מגוון הניחוחות של המותג, לרבות כל גרסאות ה- Jimmy הקלאסי (1, 2, 3) ובטח גרסאות ה- Flash הצעיר (1, 2) זה ידבר לפלח גדול של משתמשות. מכיל בין היתר פרזיה, משמש, מנדרינה  יסמין ומושק. חושני שמשדר פיתוי קיצי.

ג'ו מלון: אהוב

ג'ו מלון אמנם הוציאו מהדורה מוגבלת לקיץ בשם Nashi Blossom בעיצוב מדליק וייחודי, אבל היא כבר לגמרי sold out, אז כדי שיהיה קולון ראוי בפוסט בחרתי את אחד הניחוחות האהובים מהמגוון הקבוע. ה- Peony & Blush Suede הוא ניחוח פרחוני מעודן שמשלב אדמונית, תפוח, יסמין, ציפורן, ורדים וזמש. לטעמי משתלב היטב באווירה הקיצית. אגב, לא רק שהוא נחשב לאחד הפופולריים ביותר של המותג, זה גם הניחוח האהוב על פופי דלווין הפריזנטורית שלהם, אבל אותי ממש מסקרן מה אחותה קארה מעדיפה!


אם לסיים פוסט בישום אז אין כמו עם קלאסיקה. שאנל בגרסה חדשה (תשיעית!) לבושם האייקוני Chanel No.5 משנת 1921 בשם No.5 L'Eau. מיד מזהים בתווים את הבושם הוותיק אבל עם תווים מרוככים ועדכניים יותר כשגם הגוון הפך ממוזהב לצלול ובהיר יותר. מורכב בין היתר מלימון, מנדרינה, נרולי, אלדהיד, ורדים, ילנג-ילנג, יסמין, ארז ומושק. הוא הושק לקראת הסתיו אבל לגמרי מתאים להשתמש בו כבר מעכשיו. 
הבחירה בלילי רוז-דפ כפריזנטורית ללא ספק מבהירה כי המותג פונה כאן לקהל הצעיר "שלא ידע את יוסף". המטרה היא לחדד את המסר שגם קלאסיקה יכולה להתעדכן ולהיות נכונה כמעט מאה שנים אח"כ. קוקו שאנל הצהירה בזמנו "A woman who doesn't wear perfume has no future", אמירה קטלנית במיוחד. אבל היתה זו מרילין מונרו, שהפכה את הבושם לאחד המפורסמים בעולם כשאמרה באחד הציטוטים המפורסמים שלה שהיא נכנסת למיטה כשעל גופה רק שאנל מס' 5 (I wear Chanel number 5). אני חושבת שעם הגרסה החדשה האווירה במיטה תישאר חושנית, אבל השינה תהיה הרבה יותר רגועה ונינוחה.


ID

Neroli Portofino Acqua
EDT
גודל: 100 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 840 שקל

Mediterranean Honeysuckle
EDP
גודל: 100 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 650 שקל

J'adore Lumiere
EDT
גודל: 100 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 483 שקל

Narciso Poudree
EDP
גודל: 90 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 700 שקל

Illicit Flower
EDT
גודל: 100 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 574 שקל

Peony & Blush Suede
Cologne
גודל: 100 מ"ל
ייצור: אנגליה
מחיר: 520 שקל

Chanel No.5 L'Eau
EDT
גודל: 100 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 835 שקל



Print Page

27 תגובות:

  1. תקשיבי, הפיספוס הכי גדול שלי בונציה שלא הספקתי לקנות בושם של מרצ'נט דה ונציה.
    ריחרחנו, נתנו לזה לעבוד במשך היום וכשהלכנו לקנות החנות הייתה סגורה.

    השבמחק
    תשובות
    1. את מתכוונת למותג "הסוחר מונציה", The Merchant of Venice, כן?
      הוא ממש חדש, מעניין איך הניחוחות. היה ניחוח ספציפי שסימנת?...

      מחק
    2. אכן.
      נחשב לחדש?
      שלושה - מנדרין קרנבל, פטל סוואב ורוקוקו.
      יש להשיג בארץ?

      מחק
    3. בהחלט חדש, הם התחילו ב- 2013 אז יצאו גם ה- Mandarin Carnival + Suave Petals. ב- 2015 יצא ה- Rococo, הוא יוניסקס מסדרת האקסקלוסיב.
      לא חושבת שיש בארץ אבל עם כל טרנד בשמי הבוטיק אולי מישהו יביא אותם...

      מחק
    4. הלוואי.
      יש גם חנות נוספת של כל מיני קרמים וכדומה, שהיה לי במלון ולא הספקתי ללכת כמו שצריך לקנות.
      ככה זה כשמטיילים עם ילדים.
      http://www.erbolario.com/en/
      מכירה?

      מחק
    5. לא זוכרת שנתקלתי בהם, מה מיוחד במותג הזה?
      קיצור, לא הספקת לעשות שופינג כהלכתו!

      מחק
    6. כן 😢

      תחשבי ל'אוקסיטן איטלקי.
      יש לו ניחוחות מטריפים.

      מחק
    7. נשמע אקזוטי במיוחד!
      ובכלל עשית לי חשק לאיטליה עכשיו....

      מחק
    8. כדי לך.
      עד כה הספקתי להעלות רק את אלבום ונציה, אליה עכשיו הייתי חוזרת בשמחה.

      https://m.facebook.com/clicknbite/photos/?tab=album&album_id=1157972794246510&mt_nav=1&ref=page_internal

      מחק
    9. טוב, זו לא חכמה כשאת מצלמת, זה נראה כמו תמונות ממגזין או משהו... :)

      מחק
  2. בחירות טובות הפאוני אהוב עליי, סקרנית לגבי השאנל 5 עדיין לא הגיע לפה, הגאדור הגיע? אלך להריח אולי הגרסה הזו מעודנת יותר, משתמשת בשמן גוף מאוד אהוב עלי.

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, הקולונים של ג'ו מלון בכלל זו בחירה טובה בארץ החמה שלנו.
      הדיור ז'אדור כבר הגיע. השאנל 5 ב-1 בספטמבר על המדפים, מעניין מה תחשבי עליו.

      מחק
  3. פוסט מעולה כרגיל ! חייבת להמליץ לך על בושם שנראה לי תפור עלייך. קיבלתי דוגמית שלו באפריל ואני מקמצת בשימוש בה כדי ליהנות ממנה עוד קצת Cédrat Enivrant
    Cologne Absolue [ pure perfume ]
    של Atelier Cologne. ניחוח סיטרוסי לימוני מדהים ומיוחד, באמת נדיר וכזה שלא מריחים על כל אחת. יש לי הרגשה שאת תתאהבי בו. באפריל נתנו לי את הדוגמית.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה!!
      ההמלצה שלך בטוח מעולה ובטוח אוהב אותה כי אטלייה קולון זה מותג שאני ממש מתחברת אליו ואף כתבתי עליו בעבר בבלוג פה. יש להם ניחוחות יוניסקס מאוד מיוחדים. אריח בהזדמנות ראשונה את ה- Cedrat Enivrant, נשמע כמו ניחוח אבסולו ארומטי נפלא :)

      מחק
    2. תעדכני מה חשבת אחרי שתריחי אותו :-) אני שוקלת ברצינות לרכוש את הניחוח המדהים הזה. באמת מיוחד וכל כך נעים.

      מחק
    3. אעדכן בהחלט, בטוח השבוע יצא לי לרחרח!:)

      מחק
    4. ריחרחתי ולגמרי וואו, איזה ניחוח מדהים, אני מתה על החמצמצים פרשיים האלו בקיץ. זה כאילו לקחו את ההרמס Le Jardin de Monsieur Li והפכו אותו ליותר ארומטי ועמוק. נו, היה ברור לי שאוהב את ההמלצה הזו שלך! :)

      מחק
    5. שמחה שאהבת :-) אני לגמריי התאהבתי בניחוח הנפלא של Cedrat Enivrant. הרחתי הרבה בשמים פרשיים וחמצמצים אבל אף לא אחד מאלו שהררחתי אינו מגיע לקרסוליו של זה. לבושם של הרמס Le Jardin de Monsieur Li אכן יש תווים דומים אך הוא פחות דיבר אלי אחרי שהרחתי את זה של אטלייה קולון שכפי שרשמת הוא ארומטי ועמוק יותר. אגב, העמידות שלו מרשימה יחסית לבושם פרשי, הוא נשאר על העור שעות גם בתנאי לחות וחום, רקדתי אתו 3 שעות ועדיין הרחתי טוב כאילו התזתי אותו עלי לא מזמן :-) אולי זה גם קשור לזה שאני שמה שמן גוף לפני כן....העמידות בשיאה כשהעור משומן זמן קצר לפני התזת הבושם, הכי טוב ישר אחרי מקלחת לשים שמן ומיד אח"כ בושם.

      מחק
    6. איזה כיף זה למצוא בושם שיש חיבור חזק שלנו אליו, זה ממש מרגש!
      גם אני מתמרחת לפני ההתבשמות, שמן זה אידיאלי, אבל אני משתמשת כל בוקר ב- Fragrance Beautifying Cream של ל'אוקסיטן, הוא גם מותיר את העור אוורירי וקורן וגם מחזיק טוב את הבושם לאורך היום. מתאים בעיקר לבשמי יום קלילים ופרשיים, פחות לכבדים. כתבתי עליו פה אם את רוצה לראות:
      https://danrasvault.blogspot.co.il/2014/08/blog-post_29.html

      מחק
    7. מכירה את הקרם של ל'אוקסיטן. השמנים שאני משתמשת בהם הם טבעיים כגון שמן זרעי ענבים או שמן משמש, אף הם קלילים ונספגים יחסית מהר בגוף והרבה יותר חסכוניים מהקרם של ל'אוקסיטן :-) בכל אופן תודה על ההמלצה :-)

      מחק
    8. הם לא משנים את הניחוח של הבושם?...
      בכל מקרה אני ושמנים לא הולכים טוב בקיץ.

      מחק
    9. לא, ממש לא משנים את ריח הבושם. שמן זרעי ענבים חסר ריח, ממש נייטרלי. ושמן משמש עם ריח ממש עדין בקושי מורגש. אני עם שמנים כל השנה :-) שום קרם לא מתחרה בלחות ששמן נותן לעור, כמובן שלא צריך להגזים במינון במיוחד בקייץ. אני מורחת או מתיזה שמן רק על עור לח ישר אחרי המקלחת כך הספיגה מהירה ממש ומקפידה להספיג ממש בעדינות את העור עם מגבת לאחר מכן. העור מרגיש ממש קטיפתי וחלק לאורך כל היום, לפעמים אני גם מוסיפה קרם/תחליב גוף מעל.

      מחק
    10. אחלה, אכניס לוויש ליסט שמן זרעי ענבים לאימוץ אחרי הקיץ :)

      מחק
  4. מצרפת לך קישור לביקורות עליו מהאתר fragrantica
    http://www.fragrantica.com/perfume/Atelier-Cologne/Cedrat-Enivrant-22841.html

    השבמחק
    תשובות
    1. התגובות מאוד מעורבות, במיוחד בהקשר הנשי, הוא כנראה נוטה יותר לצד הגברי מלנשי (כמו הטום פורד כאן) ולכן חשוב שיהיה חיבור נכון ומיידי.

      מחק
  5. Privet Blend נמצא בווישליסט שלי.
    הדיור בהחלט מדכע וסוחף, אכן מאוד נשי

    השבמחק
    תשובות
    1. בווישליסט של כולנו! תמיד כיף לצרף עוד ניחוח מסדרת הפרייבט בלנד לאוסף ;)
      לא מפתיעה אותי הפופולריות של הז'אדור, קשה לא לאהוב אותו.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails