19 ביולי 2016

השילוש (הקדוש) הקיצי



המחשבה על הקיץ המקומי שלנו ישר גורמת לנו לרצות לרוץ למקלחת ולא לצאת ממנה עד אוקטובר, לפחות...! החום המתיש, הלחות המעיקה וזיהום האוויר המחניק, לא משאירים לנו ברירה אלא להתמקד בשלישיה הקיצית לתחזוקה שוטפת: ניקוי - אין מנוס, הגנה - חובה, רענון - מתבקש. כל אחד מהם בווליום גבוה מאוד, הרבה יותר מבכל עונה אחרת, על מנת לשרוד את הקיץ בצורה הנוחה ביותר שניתן לצד שגרת איפור מינימלית.
במצב שגם ככה האנרגיה שלנו לתזוזה מחוץ למזגן היא די אפסית, חשוב להתמקד במוצרים הנכונים שמותאמים לצרכים ולסוג העור שלנו. הרי אין לנו זמן מיותר לבזבז, ואם כבר, אז הזמן הפנוי שיש מוקדש לחלקים הכיפים של העונה החמה - רביצה בים ואכילת אבטיח.

מסכות חימר לבן: מאסט לקיץ

מסכות ניקוי עמוק הן חלק בלתי נפרד משגרת הטיפוח הקיצית. אני עדיין ממליצה בחום על מסכות החימר של לנקום ושל שיסיידו. זכרו - מילת המפתח לניקוי בקיץ - חימר.

הפעם בחרתי את ה- Deep Pore Cleansing Masque, מסיכת החימר הלבן של קיהל'ס. היא שייכת לסדרת Rare Earth הנדירה אותה גיליתי בקיץ שעבר עם מי הפנים וקרם הניקוי, סוג של must-have לעור מעורב שמן בלי תחושת הייבוש הקיצונית. המסכה בעלת גוון לבן-אפרפר אטום וניחוח גנרי, נמרחת בנוחות מדהימה יחסית למסכות חימר, ממש כמו חמאה. חשוב להניח שכבה נדיבה אטומה, תוך כדי ההתייבשות יש תחושת צריבה קרירה, כאילו מגישים שהחומר עובד. לאחר כ- 15 דקות שטפים, מורגש שעשתה ניקוי יסודי לעור, תוך כדי הרגעה יחסית בזכות האלוורה שמכילה. מהר מאוד גם מרגישים את זה גם במראה הנקבוביות ובהתחזקות העור.

אסתי לאודר השיקו לאחרונה מסכת אקספרס בשם 3Minute Detox בסדרת הלילה החדשה NightWear Plus. המסכה מועשרת בחימר לבן ומבטיחה לטהר בשלוש דקות רעלים שהצטברו במהלך היום. בעלת ניחוח נעיםמיועדת לשימוש פעמיים בשבוע, חשוב להניח אותה מהר ובאחידות ככל האפשר. לאחר שמתייבשת שוטפים ומרגישים שהעור קצת חוזר לעצמו. נראה יותר גמיש ואוורירי. מסוג המסכות שתמיד טוב שיש בבית, לא רק בקיץ.

מסכות גרגירים אקספרס: פוליש לסקין

מי שבענייני גרגירים, פילינג, כי ממש צריכה להרגיש את הניקוי באופן אקטיבי, בחרתי הפעם שניים מעניינים ושונים מאוד זה מזה.

ה- Charcoal Rescue Masque של דרמלוג'יקה מבטיחה "הצלה" לעור עייף ודהוי. בהתאמה לשם, מכילה פחם, הגוון והניחוח בהתאמה. בעלת גרגירים קטנטנים (אפר וולקני) שקצת מרגישים אותם במריחה אבל לא ממש שמים לב אליהם בתחילה. לאחר שהחומר בגוון הבטון מתייבש על העור רואים אותם בבירור בדמות נקודות לבנות, ואז בעזרת ידיים רטובות מעסים בעדינות את העור, במיוחד באזור ה- T שנוטה לשומניות יתר, ושוטפים הכל. העור נותר צח ורענן, הכל יחסית למצב הראשוני שלו, כן? מיד אחר כך אני לרוב משתמשת במסכת Multivitamin power recovery musk של המותג, אני מרגישה שהן ממש משלימות אחת את השנייה. עם המסכות האלו בגלל שמכילות מרכיבים פעילים, חשוב עוד יותר להקפיד על הגנה גבוהה מהשמש.

ה- Revitalizing Instant Facial של קליניק שייכת לסדרת ה- Turnaround שחודשה, מתוכה כבר כתבתי על הסרום שמן, ומיועדת להמרצת תהליך ההתחדשות הטבעי של העור. מדובר על מסכת גרגירים לבנה שקופה לטיפול פנים מיידי, אותה מניחים על הפנים ולאחר הייבוש מעסים לתוך העור לפני ששוטפים. זה מרגיש יותר כמו פוליש לפנים. העור נותר זוהר באופן ממשי, עם שובל של מיקרו שימר על הפנים שהתפרק מתוך הגרגירים. בהתחלה זה קצת מוזר אבל מתרגלים לזה אני מניחה. מהסיבה הזו, כדאי לטעמי להשתמש במסכה לפני שמתאפרים, אפקט ההחלקה והזוהר יתרום להנחה מחמיאה של הבסיס ולמראה הקורן הסופי של העור.

מקדמי הגנה: מאסט כל השנה

אם כבר הזכרנו הגנה מהשמש, אז זה לגמרי חובה כל השנה, במיוחד בארצנו הקטנטונת הלוהטת. לכן SPF50 זה האידיאל לטעמי ואני ממליצה לכל אחת לא להתפשר בנושא.

קיהל'ס חידשו את קרם ההגנה המשובח שלהם Ultra Light Daily UV Defense SPF50 שקיבל גם נגיעה קלה חדשה מבחינת העיצוב. הוא יכול לתפקד גם כתחליף ללחות למי שלא רוצה להעמיס בבוקר שכבות. המרקם הפך למעט רך יותר, מה שאומר שצריך להיזהר כשיוצא החומר, לפעמים נוזל בחום הזה, לטעמי היו צריכים להקטין את פתח היציאה. בכל מקרה, הוא מאוד נוח למריחה אחידה ומותיר את העור רענן ולח, לא שומני. אין ספק שזה ימשיך להיות קרם ההגנה המועדף עלי כמו שהיה בשנים האחרונות.

לה רוש פוזה מציעים קרם הגנה Anthelios XL SPF50 Anti-shine שמבטיח מראה מאט ואני לא חיכיתי רגע כדי לנסות. כלומר, גם הגנה גבוהה וגם גימור מאט לגמרי? הייתכן? התשובה היא כן! הקרם נטול הריח יוצא בעזרת משאבה נוחה, אבל בגלל הסמיכות שלו, הוא מדי יום מתגבש סביב פתח היציאה וצריך לנקות לפני השימוש. חשוב למרוח מהר, המרקם מרגיש דק על העור ומתייבש ברגע, העור נותר חף ממשקעים שומניים לחלוטין. פשוט מדהים. הדאונסייד זה העקצוצים שהרגשתי בעור עם המריחה שנעלמו קצת אחרי ההנחה (ואין לי עור רגיש), מזכיר לי את העקצוצים ממוצרי השפתיים שמבטיחים ליצור נפח, רק שהפעם זה על כל הפנים, לא נעים בכלל. אני מניחה שכל אחת תחווה את הקרם אחרת ובטוחה שלא לכל אחת הוא יעקצץ. זה ללא ספק מקדם ההגנה הכי מאט שיצא לי לנסות בשנים האחרונות, מאפשר מריחה סופר נוחה של הפריימר / מייק אפ מעליו.

וישי עם תחליב ההגנה Ideal Soleil SPF50 שמבטיח אף הוא גימור מאט יבש. בפועל מדובר על קרם אוורירי שנעים למריחה, יש לו ניחוח כמו של מוצר הגנה קלאסי. הגימור שלו אינו מאט כמובטח, הוא טבעי קורן, אבל יחסית יבש, אינו שמנוני כלל. מאוד נוח להתאפר מעליו, אבל אולי בגלל הניחוח, אולי בגלל העיצוב, אני מעדיפה להשתמש בו בחשיפות ממושכות לשמש כמו בים או בבריכה. מהמוצרים הפרקטיים המוצלחים.

קומפקטים לבסיס מוגן: אידיאלים To-Go

בימי הקיץ החמים, מי שמעדיפה כיסוי קל יותר לעור ממייקאפים עמידים, מתבקש שתאמץ לעצמה איזה קומפקט שמש עם הגנה, ממש כמו אלו הקלאסיים של אוון ושיסיידוחשוב לזכור שההגנה שלהם הרבה יותר נמוכה מה- SPF שמצויין כי השכבה שאנחנו מניחות אינה עבה/אטומה מספיק. לכן לא לוותר לפני על קרם עם מקדם גבוה לפנים. לרוב הם מגיעים בגוונים שזופים, ונותנים חיות, מעין נשיקת שמש שכזו. מאוד נוחים לנשיאה בתיק וחידוש במהלך היום. אז קבלנו שניים חדשים שאגב, גם מאוד אהבתי את העיצוב שלהם.

לנקסטר הצטרפו לחגיגת הקומפקטים והשיקו את ה- 365 Sun Compact בעל SPF30. זהו בסיס לעור במרקם קרם דחוס שמגיע ב- 3 גוונים, בעל ניחוח שמזכיר מוצרי שיזוף עצמי. אני מעדיפה כמו תמיד למרוח באמצעות מברשת פנים שטוחה, אבל אפשר גם עם הספוגית המצורפת למי שרוצה. הגימור טבעי קורן ומשמש בסיס טוב לאיפור שנבחר מעליו.

קליניק מרעננים את סדרת השמש שלהם עם מוצרי הגנה חדשים, מהם בחרתי את הקומפקט Mineral Powder SPF30 שמגיע ב- 4 גוונים. זוהי למעשה פודרה לכל דבר, חצי שקופה שמאזנת את גוון העור ויוצרת גימור מאט שאינו מסכתי. היתרון הגדול שלה זה שמאפשרת לחדש את ההגנה לפנים במהלך היום מעל האיפור. רק לפני הפידור הקפידו לספוח את השמנוניות כדי שהסקין לא יקבל מראה של בצק עיסתי, אפשר לעשות את זה באמצעות טפיחות עם טישיו נקי או באמצעות נייח סופח (דפי בלוט) כמו למשל של מאק או שיסיידו למשל.

תרסיסי ריענון: מקלחת מחוץ לבית

לסיום - אי אפשר פוסט שמש בלי תרסיסים מרעננים (כמו למשל של מאק, קיהל'סאוון, לה רוש-פוזה) שיקפיצו את מצב הרוח ויקלו על ההרגשה בלחות המעיקה. כמובן מוצר מאסט בנסיעות ובטיסות.

הטיפוחי - ה- L'Hydro Active Biphase של ז'אן פיובר שחודש לאחרונה, הינו תרסיס לחות שמבטיח איכויות סרום, בין היתר מכיל חומצה היאלרונית ותמציות פרחים (לכן הכמות הקטנה יחסית). מוצר דו-פאזי שמן/מים שיש לנער לערבוב לפני השימוש. הניחוח פירותי-פודרתי נפלא, הוא לחותי, מרענן ואינו דביק. ממליצה להשתמש בו על עור נקי לפני קרם הלחות או מעל האיפור במהלך היום. ההבדל מורגש. ומילה על המותג שנמצא בפרופיל מאוד נמוך משום מה - אחד המשובחים, מומלץ בחום לתת לו הזדמנות להיכנס לשגרת הטיפוח שלכן.

ההרבלי - ה- Aurabsolu של דקלאור מגיע בעיצוב לבן נקי ומבטיח להמריץ עור עייף ולקבע איפור. בעל ניחוח הרבלי מובהק, מכיל מנטה, עשב לימון, קורנית וציפורן לצד חומצה סיליצילית. בפועל הוא אכן מרענן מאוד, אולי מדי, התרסיס שלו מפזר את החומר בצורה גסה מדי לטעמי, מה שמרגיש יותר כמו פנים רטובות, לא פרשיות. לכן לטעמי עדיף לאמץ את התרסיס בעל הניחוח הסופר הרבלי הזה כמי הכנה לשלב הטיפוח או כמי ריענון למי שאינה מתאפרת.

המפנק - כל שנה אני מחכה למהדורה הקיצית של קולקציית הוורבנה של ל'אוקסיטן האהובה עלי. גם השנה לא התאכזבתי. התרסיס Verveine Agrumes בסדרה בעל ניחוח הדרי חמצמץ שמזכיר ארטיק לימון. הוא לפינוק נטו לטעמי, אידיאלי לריענון מעל האיפור. בנוסף, הוא מתאים לשימוש גם לגוף, כך כשלפעמים באמצע היום, כשמה שאנחנו מרגישות זה: "מקלחת דחוף!!", הוא יכול להקל במעט את ההרגשה הכללית. לי יש אחד קבוע באוטו ובתיק. ולכן?


ID

Rare Earth Deep Pore Cleansing Masque
גודל: 142 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 135 שקל
Ultra Light Daily UV Defense SPF50
גודל: 60 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 195 שקל

NightWear Plus
3-Minute Detox Mask
גודל: 75 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 297 שקל

Charcoal Rescue Masque
גודל: 75 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 292 שקל

Turnaround Revitalizing Instant Facial
גודל: 75 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 338 שקל
Mineral Powder, Makeup for Face SPF30
גודל: 9.5 גרם
ייצור: יפן
מחיר: 220 שקל

Anthelios XL SPF50 Anti-shine
dry touch gel-cream
גודל: 50 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 83 שקל

Idéal Soleil SPF50
Mattifying dry touch face fluid
גודל: 50 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 75 שקל

365 Sun Compact SPF30
Sun-Kissed Glow Protective Compact Cream
גודל: 9 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 119 שקל

L'Hydro Active Biphase 24 Heures
Complete moisturising bath for the face
גודל: 30 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 329 שקל

Aurabsolu Refreshing Mist
with essential oil complex
גודל: 100 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 219 שקל

Verveine Agrumes Refreshing Mist
with Verbena extract from Provence
גודל: 75 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 69 שקל



Print Page

16 תגובות:

  1. אהבתי מאוד את הפוסט ואת המלצותייך בכל מה שקשור להגנה מהשמש.

    השבמחק
  2. היום אחרי חזרה מחופשה (תצמצמי את הפנטזיות גניריות של המונח לצפ' איטליה+רכב שכור+3 ילדים) בה שיגרת טיפוח בתוספת שינוי מזג אוויר וטיסות ויתרתי על עבודה עצמית והלכתי לניקוי והחדרת לחות אצל המקצוענית. יצאתי פרצוף טוסיק של תינוק.

    השבמחק
    תשובות
    1. כשאין ברירה אז אין ברירה, העיקר שהפרצוץ מרוצה! :)
      (התינוק זה הילד הרביעי?..LOL)

      מחק
    2. חמישי.
      מ'ס 4 זו מנצ'ה.
      והאמת שמצאתי את 8 שעות מגן 50 של אליזבת' שעושה נפלאות לפנים גם בתור פריימר.
      ופילינג, מוסיפה מלח או סוכר לסבון פנים הקבוע. כרגע נגמר אחר של איב רושה ומחפשת אחד חדש. מצאתי חנות עם מוצרים מדליקים טיבעיים מקומית אבל לא היה זמן להתרשם כמו שצריך וגם לא לרכוש...

      מחק
    3. נטע, למה מלח למה?? זה שורט את העור, רק סוכר שהוא מסיס.
      הסדרה Eight Hour של אליזבת ארדן אחת המעולות, כל מוצר כוכב. בדיוק נחת אצלי השמן החדש (פנים/גוף/שיער), אני מתה לנסות אותו כבר.

      מחק
    4. מלח שחור טיבעי טוב לניקוז שחורים.
      עם סבון וטיפת שמן לא שורט בכלל את העור.
      מחכה לסקירה של השמן.

      מחק
    5. הוידאו של המסכת פחם מטורף!
      חייבת לנסות.

      מחק
    6. כשצפיתי בסרטון דימיינתי איך זה מוציא את כל הג'יפה מהעור שלא ידעתי ששם בכלל... אז אם את מנסה תחזרי דחוף לדווח!!

      מחק
  3. אנונימי20.7.2016, 17:56

    אשמח להמלצה לבושם קייצי נקי ופרשי...

    השבמחק
    תשובות
    1. ואוו, יש לא מעט המלצות, זה מאוד תלוי בסגנון האישי.
      כמה שאני מאוד אוהבת ועל רובם יש סקירה בבלוג:
      טום פורד - Neroli Portofino, Fleur de Portofino
      הרמס - Le Jardin de Monsieur Li
      דיור - Miss Dior Blooming Bouquet
      ביי טרי - Bleu Paradis
      קלין - כל הסדרה בערך..
      ל'אוקסיטן - סדרת La Collection de Grass, במיוחד Néroli & Orchidée או Fleur d'Or & Acacia
      ג'ו מלון - שווה לקפוץ לחנות להתאמת ניחוח, לדעתי Peony & Blush Suede מושלם לעכשיו.

      מחק
  4. איזה פוסט מלבב. שיסיידו זה לנצח, סיקרנת אותי עם קילס, וכיף לקרוא פוסט שכולו הלל ותשבחות, ישר לוויש ליסט.

    מסיכות אצלי זה משקל גבוה בתקציב הטיפוח, כמו גם גרגרים ומסנני קרינה עוד יותר שכן בני הבית הממושמעים מזנבים בהם. תרסיסים פחות אבל איכשהו אני מוצאת עצמי מתפתה לנסות.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה :) שיסיידו לגמרי לנצח!
      מסכות ומקדמי הגנה הם באמת מוצרים שאפשר "לחלוק" בהם, זה טוב כי ככה לא עומדים סתם ונמצאים בשימוש מתמיד.
      מספיק תרסיס אחד טוב בעונה שעושה את העבודה, יש מצבים שזה ממש כמו גלגל הצלה בשבילי במהלך היום...

      מחק
  5. אנונימי26.7.2016, 17:30

    איכשהו אצל קליניק רוב הזמן הגוונים ורודים(הכוונה למייקאפ פודרה עם ההגנה מהשמש-כך זה נראה גם בתמונה). האם זה באמת ניכר על הפנים,האם ישנם עוד גוונים לפודרה הזאת? משום מה המוצר לא מופיע באתר של קליניק,ישראלי ובינלאומי...

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי26.7.2016, 17:34

      או.קי בקריאה שנייה הבנתי שישנם עוד גוונים,מקווה שגם יותר נייטרלים/צהבהבים. אבל,יש לך מושג למה המוצר לא מופיע באתר הבנלאומי של קליניק(וגם לא בישראלי)?

      מחק
    2. נכון, יש ארבעה גוונים אז אפשר לבדוק בדוכן ולהתרשם.
      זו סדרת שמש ממש דנדשה, אמורה לעלות על המדף בכל יום, אז סביר להניח שממש בהקדם היא גם תופיע באתר :)

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails