12 בספטמבר 2015

ניחוחות של התחלות חדשות



אם יש משהו שמסמל את תחילת השנה העברית החדשה הרי שזה שטף הבשמים החדשים שמתגלגלים לפתחנו. לקראת ראש השנה ותקופת החגים צצות מכל עבר פרסומות של מותגים שמשכנעים אותנו שהבושם שלהם הוא השווה מכולם להתחלה חדשה. כל החגיגה הזו מלווה בעיצובים מהפנטים ומושקעים, בדיוק כמו שאנחנו אוהבות לראות על שידת האיפור שלנו. האמת שזה מאוד מבלבל ומי שאינה צמודה לבושם אחד-שניים, ונהנית להתחדש בניחוחות חדשים, תמצא עצמה בהצפה היסטרית. בסופו של דבר ניחוח מוצלח זה משהו מאוד אישי. אין מנוס מלרחרח בעצמנו, לבחון ולהתרשם איך מתקבל עלינו כל בושם שנראה לנו פוטנציאל להיות הצמוד הבא שלנו.

מתוך פרויקט הבישום שלי במגזין גו סטייל

הסתיו שלנו לפעמים מרגיש כמו קיץ מהביל ביום וכמו חורף צונן בלילה, ולכן מתבקש להתאים ניחוח שיזרום איתנו בצורה הרמונית נפלאה ולא מעיקה וכבדה, כל אחת כמובן עם הגדרת 'הנעים' האישית שלה.
מתוך עשרות הבשמים החדשים שבחנתי, סימנתי את עשרת הבשמים הכי מוצלחים בעיני לפתוח איתם את השנה, מפרשים קלילים ועד דרמטיים וחושניים, כאלו שאי אפשר לפספס איתם וידאגו לנו לשנה ריחנית במיוחד.

שאנל: לנסיכות

בכל פעם ששאנל משיקים בושם זו חגיגה. בין השאנל קוקו מדמואזל הפופולרי לשאנל מס' 5 האייקוני, אי אפשר לפספס את ה- Chanel Chance הצעיר והדינמי יותר. זו סדרה נהדרת שלאחרונה נוסף לה ניחוח רביעי בשם Eau Vive בבקבוק בגוון אפרסקי. מי שאהבה את הגרסאות הקודמות תמצא פה טוויסט מסוים שבלי לשים לב גורם לנו להימשך יותר ויותר לניחוח ככל שעוברות השעות איתו. הניחוח הדרי פרשי ואלגנטי שיהיה מושלם לשעות היום. מורכב בין היתר מאשכוליות, תפוז אדום, יסמין, מושק לבן, וטיבר, ארז ואיריס. צ'אנס לנסיכות. ממש.

הרמס: נחת

האף האהוב עלי ביותר, ז'אן קלוד אלנה (Jean Claude Ellena), עושה זאת שוב עם הגרסה השלישית ל- Jour d'Hermés בשם Gardénia שלא דומה כמעט בכלל לגרסאות הראשונה והשנייה שהיו מוצלחות בפני עצמן. אם הקודמות היו דומיננטיות ומתוחכמות, הרי שהפעם קיבלנו ניחוח פרחוני מודגש בגוון לימוני-ירקרק, אני אעז ואומר בלחש - על סף הפופולרי לקהל הרחב רחמנא ליצלן, ואם תצטטו אותי אני אכחיש! תווי הבושם המרכזיים הם כמובן פרחי גרדניה כשמו, ורד, טוברוז ויסמין. אחרי ה- Le Jardin de Monsieur Li החמצמץ המושלם ביקום, קיבלנו השנה מהרמס פינוק נוסף. נחת.

טום פורד: מתוחכם

טום פורד. כל מילה נוספת מיותרת. טוב, אם ממש חייבים אז הושקה גרסה רביעית בסדרת ה- Private Blend היוניסקסית Neroli Portofino שנקראת Fleur de Portofino. הניחוח החדש פרשי מעט חמצמץ הכי מרגיש כמו חופש, אוויר וים, כלומר הכי לגונה סטייל... ממש מזכיר לי את ה- Mandarino di Amalfi רק בלי הארומה המאסקית מובחנת שלו. הוא מורכב בין היתר מלימון, ברגמוט, מנדרינה, תפוז, גרדניה ויסמין. אם היה אפשר להתקלח עם הבושם אז זה בדיוק מה שהייתי עושה. לצערי זה לא בר מימון. אסתפק במועט.

מארק ג'ייקובס: לוליפופ

מארק ג'ייקובס, כלומר - מארקי יקירנו,  לא שוכח אותנו בחג ודואג למלווה ריחני במיוחד בשם Daisy Dream Forever. אבל שהבקבוק המרהיב ומרענן לא יבלבל אתכן, מדובר על גרסה מתקתקה מודגשת של הדייזי דרים המקורי. האמת שהמילה פוראבר אינה מוטבעת על הבקבוק, כנראה ששום דבר לא באמת נצחי עם מארקי. הניחוח מורכב בין היתר מאוכמניות, אגס, אשכולית, ויסטריה, יסמין, ליצ'י ועצים בלונדיניים (ישר חשבתי על הבושם עצים בלונדיניים של אטלייה קולון). מרגיש כמו לאכול סוכריות באמצע הגשם. ניחוח פירותי מובהק מהסוג הפופולרי שכולן יאהבו לאהוב.

ג'ימי צ'ו: חוקי

רק לפני 4 שנים הציג ג'ימי צ'ו את הבושם הראשון שלו לעולם ונדמה שמאז הוא לא מפסיק להשיק ניחוחות וגרסאות. כרגע זה עומד על 14 בשמי נשים כולל ה- Illicit החדש. לתת לבושם את השם המסקרן הזה (לא-חוקי / כנגד המוסכמות) נותן לכל החנוניות בינינו תקווה ורצון להבין על מה מדובר. לפי המותג הוא לנשים מפתות, בעלות שליטה עצמית וחובבות סיכונים. העיצוב גברי משהו, כמו של בקבוק קוניאק משובח. הניחוח מזכיר את הבושם הראשון שעל שמו רק אלגנטי ומתוחכם מעט יותר. הוא מורכב בין היתר מאמבר, ג'ינג'ר, תפוז, יסמין, ורד ואלגום. יחסית קל להתחבר אליו, גם למי שלא מחבבת ניחוח מתוק קלאסי חמים. חוקי בהחלט למעזות.

ג'ולייט הז א גאן: אנדרוגינוס

מותג הבוטיק האיכותי Juliette has a gun של רומנו ריצ'י (הנכד של נינה ריצ'י) סוגר עשור לקיומו עם הקולון Gentlewoman. ניחוח הדרי פודרתי ומעט מריר שמכיל בין היתר הדרים, מושק, שקדים, ברגמוט ונרולי. חובבת קולונים אנוכי אימצתי בשמחה את הבקבוק הכחול כהה הכבד ומשחק המילים בשם מבהיר שהיה אפשר לקרוא לו גם Gentleman כי לא אופתע כלל אם גברים יחבבו אותו גם כן. אגב, המותג כבר הספיק להוציא ניחוח יוניסקס חדש בשם Another Oud מעניין מתי הוא יגיע לכאן. בכל מקרה, ניחוחות אנדרוגיניים מתוחכמים זו יצירת אמנות בעיני וזה אחד הנפלאים שבהם שמחכה לכן בדיוטי פרי.

אסתי לאודר: מוחצן

הגרסה הראשונה והמוצלחת של ה- Modern Muse של אסתי לאודר הגיעה באיחור לא אלגנטי. לכן אתעלם באלגנטיות מהגרסה השנייה בשם Chic שהגיעה מיד אחרי ואעבור לגרסה השלישית החדשה שהגיעה בזמן Le Rouge, שכבר השם מרמז על הגוון והניחוח החם. הבושם מתואר כפרובוקטיבי וזוהר יותר, עם הפרובוקטיבי אני יכולה להסכים, עם הזוהר פחות, אולי המילה הנכונה לטעמי היא מוחצן. ניחוח אוריינטלי פרחוני שמורכב בין היתר דמדמנית, פטל, פלפל, זעפרן (כרכום), ורד, יסמין, מגנוליה, פצ'ולי, וטיבר, וניל ומושק. אם אני מתעלמת מהפריזנטורית קנדל ג'נר למשפחת קרדשיאן הטראשית, שגם השפתון שלה למותג באיחור לא אלגנטי בעליל (כי אלגנטי וקרדשיאן לא הולכים ביחד), אז יש לנו פה בסה"כ ניחוח עוצמתי וסקסי מוצלח נוסף בסדרה לימים הקרירים בעיקר.

קארבן: מלכותי

כשהגרסה הראשונה הורסת והשניה נהדרת, זה לא מפתיע שהגרסה החדשה L'Absolu של קארבן פשוט מושלמת. הוא מתואר כאוריינטלי עשיר ואני חייבת להסכים ולהוסיף - חושני, משכר ומפתה. הוא מורכב בין היתר ממנדרינה, יקינתון, ילנג ילנג, יסמין, טוברוז, איריס, ענבר, פצ'ולי ואלגום. תראו בתמונה - היש מלכותי ממנו? העיצוב הלבן פורצלני המתוחכם בשילוב הניחוח המדהים ועוד מבית אופנה משובח, הופך אותו למתנה האולטימטיבית שהייתי ממש שמחה לקבל לחג. מזל שכבר יש לי אותו.

אזדין אליה: הוט-קוטור

כשנראה היה שזה כבר לא יקרה, מעצב ההוט-קוטור הצרפתי-תוניסאי אזדין אלייה השיק ניחוח ראשון בשם הלא מפתיע - ALAIA. מיד אפשר להתרשם מהחיבור בין האופנה לעיצוב הבקבוק, פרסטיז' בהחלט. הניחוח מודגש, עשיר ומתוחכם שמכיל בין היתר פלפל ורוד, פרזיה, אדמונית ומושק מודגש. בקיץ הוא הרגיש מוגזם אבל לעונה הקרה הארומה הדומיננטית שלו תתאים במיוחד. אם לא שמלת הוט קוטור, לפחות ניחוח כזה.

נרסיסו רודריגז: חושני

כהרגלי I saved the BEST for last. טוב, אני לא מאוד אובייקטיבית הפעם, כידוע יש לי חולשה לבשמי נרסיסו רודריגז ותמיד יהיה לי בתיק אחד צמוד. גם כשיצאו ניחוחות שלא ממש הצלחתי להסתגל או לעכל אותם, זה לא הוריד לרגע מרמת הציפייה והריגוש לקראת הניחוח הבא. והוא הגיע והוא לא אכזב. ה- for her l'absolu הוא בדיוק מה שרציתי ויותר. הבסיס הקלאסי האהוב עם קריצה עדכנית וחדשנית עם שמץ של אנדרוגיניות נפלאה. הוא מסקרן, מפתה ומלא תשוקה שמגיע בגוון בורגונדי עמוק וחושני. בין התווים המרכזיים שלו ניתן למצוא טוברוז, מושק, יסמין, ענבר, סנדלווד ופצ'ולי. ה-ניחוח שילווה אותי בהנאה ובבטחה עד שתושק הגרסה הבאה.

שנה טובה, מאושרת וריחנית לכל הביוטיניסטות!


ID

Chanel Chance Eau Vive
EDT
גודל: 100 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 765 ש"ח

Jour d'Hermes Gardenia
EDP
גודל: 85 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 670 ש"ח

Fleur de Portofino
EDP
גודל: 50 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 860 ש"ח

Daisy Dream Forever
EDP
גודל: 50 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 495 ש"ח

Illicit
EDP
גודל: 100 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 528 ש"ח

Gentlewoman
Eau de Cologne
גודל: 75 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 130 דולר

Modern Muse Le Rouge
EDP
גודל: 100 מ"ל
ייצור: שוויץ
מחיר: 760 ש"ח

Carven L'Absolu
EDP
גודל: 100 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 450 ש"ח

ALAIA
EDP
גודל: 100 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 740 ש"ח

for her l'absolu
EDP
גודל: 100 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 705 ש"ח



Print Page

13 תגובות:

  1. נכנסו לרשימת בדיקה:
    קראוון ואלייה.
    טום פורד, מתחברת יותר לריחות לגברים,
    אבל, שלי הפרטי מסרב לעשות משכנתא לבושם.
    ומחכה לגרלין שקרוי על שמך, זה בוודאות.

    השבמחק
    תשובות
    1. שניים רותחים בחרת לך לרחרח, מחכה לשמוע מה את אומרת עליהם!
      צודקת, טום פורד זה בהחלט טריקי מבחינת המחיר, כמו שכתבתי, פנטזיית המקלחת שלי איתו היא לא ברת מימון.... חחח
      מהממת את, אמן ואמן, מבטיחה שזה יהיה בושם לוהטטטטטטטטטט :))

      מחק
  2. מהבשמים שהבאת מאוד אהבתי את התום פורד השאנל ואת ההרמס כמובן, האלייה גם מעניין אבל לא מסוג הבשמים שאהיה מסוגלת להצמד אליו לדעתי השניים הטובים לימים הלחותיים והחמים, שאני עוברים הם; הצ'אנס והטום פורד.

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון, השאנל וטום פורד מעולים לתקופה עכשיו, כל דבר יותר מזה מרגיש ממש מעיק....

      מחק
  3. שכחתי לציין שאהבתי את הנרסיסו, אבל הוא יתאים לחורף, את הגולייט יש בארץ?

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט צריך להתקרר קצת כדי להשתמש בנרסיסו שפה באופן תכוף, מאוד מודגש. אבל בערבים אני כבר מתפתה...
      הגרסה הזו של ג'ולייט נמכרת רק בדיוטי פרי נכון לעכשיו.

      מחק
  4. כרגיל, אין ערב חג בלי פוסט בשמים שלך :-) .
    על ההרמס שמתי עין כבר לפני כמה שבועות, כפי שכתבת הסדרה פשוט מוצלחת!.
    גם הקארבן נשמע מעולה, מחייב בדיקה.
    חסר לי קצת האיריס החדש של לאוקסיטן, לא אהבת?

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן כן, שנה טובה בובה!
      ההרמס והקארבן בהחלט בשמים מנצחים ויותר חשוב מזה - ייחודיים.
      בקשר לל'אוקסיטן, לא התחבר לי לפוסט הזה. קודם כל בפוסט הקודם התייחסתי לזה, העדפתי את ה- Mer & Mistral על ה- Iris Bleu & Iris Blanc. חוץ מזה נראה לי שאחרי ה- NeroliI & Orchidee וה- Fleur d'Or & Acacia צריך ממש להתאמץ כדי להתעלות עליהם, הם פשוט מושלמים. האיריס בעיני לא הצליח בנקודה הזו...

      מחק
    2. בהחלט אין על הנרולי, אחד השווים.
      האיריס נראה מאוד מפתה עם הבקבוק הסגול....ארחרח אותו בהזדמנות ונראה אם אנחנו מסכימות :-) .
      בכל מקרה שתהיה שנה טובה, מלאה בכל הפינוקים שנשתוקק להם.

      מחק
    3. כן, האיריס קיבל גוון מהמם. עדכני איך התרשמת ממנו..
      שנה טובה יקירתי, מלאה בהצלחות אישיות ופינוקים יוקרתיים!

      מחק
  5. אנונימי13.9.2015, 0:18

    יש גם המלצות למין השני? אחרי הכל אנחנו אלו שלרוב קונות להם, ובעיקר מרחרחות ומסניפות אותם :)

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שלא התעכבתי על הבישום החדש לגבר משתי סיבות, גם כי כי אני לא מרגישה שיש פה בבלוג קהל לזה יותר מדי וגם כי הניחוחות הגברייים שמגיעים לארץ לא מחדשים יותר מדי ונעים בסקאלה לא רחבה של ניחוחות. בארץ הכבדים מאוד פופולריים בכל עונות השנה.
      היתרון זה בהחלט מה שכתבת, אנחנו בוחרות לו את מה שנהנה אח"כ להסניף בעצמנו ;)

      מחק
  6. אנונימי1.2.2022, 17:53

    The Jackpot City casino site is giving away a $1 million prize
    In addition, it will give away a $1 million prize to new players to receive on slots. This will luckyclub.live give them a chance to become a real money

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails