9 באוגוסט 2015

השוקולדים הלוהטים לקיץ



זה לא באמת קיץ בלי לדבר על ברונזרים שווים שיעניקו לנו מראה שזוף מחמיא נחשק. ההתמכרות שלי למראה השזוף ידועה ולפי הפופולריות העצומה של הברונזרים כנראה שיש עוד לא מעט מכורות רציניות. גם העונה היצע הברונזרים, המשזפים והמחממים למיניהם מגוון מאוד וניתן למצוא אותם בגימורים שונים, מרקמים שונים, בעוצמות שונות, בגוונים שונים וכמובן - בעיצובים מרהיבים. חלקם אף משלבים מספר גווני ברונזר, סומק או היילייטר. כל מה שנותר לנו זה לבחור את זה המתאים לנו ביותר ולאמץ אותו לשימוש יומיומי, כי אולי אין הרבה מוצרי איפור הכרחיים לקיץ בגלל עומס החום, אבל ללא ספק משזף איכותי הוא מאסט אמיתי.

שאנל: יצירה מפוסלת

מתבקש לפתוח את מצעד הברונזרים העונתיים עם זה שהכי הוציא לנו את העיניים. ה- Lumiére d'Eté של שאנל שיצא בקולקציית Mediterranee לקיץ, מעוצב בדמות פרח קמליה גדול ומרהיב שנראה כמו יצירה יצוקה ומפוסלת. זה ממשיך את מגמת פרחי הקמליה של המותג בפלטות קודמות שעוד לא הספקנו לשכוח כמו פלטת האביב המהממת או פלטת החורף ההורסת. הפעם ברונזר בעל פורמולה יציבה, עם תת גוון צהבהב ופיגמנט מוצלח שניתן לטשטוש או לבניה לפי הצורך, לבהירות מאוד עשוי להיראות מעט כתמתם (סווטצ'). הגימור טבעי, סטייני מעודן ומואר. מחיר היסטרי לפינוק היסטרי. סולד אאוט זו מילת המפתח.

סמאשבוקס: קלאסי מחודש

סמאשבוקס שכבר הנפיקו לנו את אחד הברונזרים המושלמים שאהבתי בגימור מאט Bronze Lights, הוציאו את הדור הבא שלהם ברונזר מאט חדש בעל שם זהה - Bronze Lights. פורמולה חדשה עם מרכיבים חדשים, לא שדרוג של הקודם, פשוט שונה, ממש חבל שהקודם יצא מהמגוון. לא קשה לשים לב שהעיצוב החדש שלו זהה למייק אפ קומפקט החדש, ממש כמו של עדשת מצלמה, ההבדל היחיד הוא שהכיתוב החיצוני בגוון ברונז שמרמז על מה שיש בפנים. מגיע בשני גוונים ולי יש את ה- warm matte. מרגיש קל על העור ומאוד פשוט לשימוש בלי להיראות מוכתם. המרקם דחוס עם פיגמנט מודגש, לא אטום לגמרי, גוון שיחמיא לסקאלה רחבה של גווני עור כשלחלקם יתאים גם כקונטור, מתמזג בצורה הרמונית עם גוון הסקין ומעניק לו גימור מאט טבעי. ברונזר קלאסי-בסיסי מוצלח.

בובי בראון: שילוב הרמוני

בובי בראון במסגרת קולקציית הקיץ Sandy Nudes משיקים את פלטת ה- Face & Body Bronzing Duo הגדולה בארבעה צמדים חדשים (תמונה, לארץ הגיעו רק שניים). לי יש את הצמד Telluride / Elvis Duran. באריזה הם נראים גוונים מעט מתים ודומים אבל בפועל זהו צמד חמים-הרמוני-קורן לשילוב, מימין כברונזר מעט קורן (פחות יתאים לבהירות מאוד כי עשוי לצאת כתמתם), ומשמאל כברונזר חם נטול כתמתמות או כסומק מאט (סווטצ'ים). אפשר לשחק עם השילוב בניהם, להניח בנפרד או בשכבות לגוון מואר יותר. הפורמולה מכילה ויטמין E ובעלת פיגמנט לא עז מדי, מאוד נוחה לאיסוף וטשטוש. מוצר מעוצב ונוח, פשוט וקל לשימוש עם אפקט טבעי. ללא ספק משתלם מבחינת גודל/מחיר. מי שרוצה ברונזר ייחודי וקומפקטי יותר כדאי לה לדגום את ה- Antigua!

אליזבת ארדן: שילוב נפלא

אליזבת ארדן ממשיכים להוציא במסגרת הקולקציות העונתיות עיצובים צעירים במטרה להצעיר את המותג, ראינו את זה עם הברונזר מהקיץ שעבר ובכלל. כך גם הפעם עם פלטת Sunkissed Pearls מהקולקצייה בעלת אותו השם, שקיבלה עיצוב קומפקט בלבן פנינה נקי. מגיעה בשני גוונים, לי יש את ה- Warm Pearl, שני ברונזרים בגימור שמרי מעודן וגוון היילייט ורדרד (סווטצי'ם). פורמולה נהדרת לשימוש. הכי נוח זה להשתמש בכולם יחד וזה יוצר בגימור שימרי מעודן ולא בוטה מדי, מי שרוצה יכולה להוסיף לפיניש מעט מהגוון הוורדרד על תפוחי הלחיים וזה ישתלב בצורה מוצלחת. למרות שהיתה לי רתיעה מסוימת מהגוונים בהתחלה, אולי בגלל הגוון הוורדרד המבריק, אני חושבת שהשילוב נפלא, העיצוב נאה אך פשוט מדי והמחיר יקר מדי. כך שבסופו של דבר אם לאמץ אז שווה במבצעי עומק.

גרלן: (אייקון מאוהב)

אם יש שם נרדף לקיץ הרי שהוא - טרקוטה! גרלן העונה השיקו את הטרקוטה Joli Teint בגרסת פודרה שמצטרפת למייק אפ ז'ולי טינט שיצא אשתקד ומשלימה אותו. אז זה לא בדיוק ברונזר אלא יותר פודרה מחממת, ממש בסגנון של השאנל Les Beiges שבדומה לה גם כאן האריזה הפכה לבהירה ונראית ממש כמו צדפה יקרה. שלמות. הפודרה הזו מעניקה גוון חמים ומואר יותר לסקין. יש את הפודרה המרכזית ועוד גוון בצד כמו סהר, זה לא סומק אלא יותר גוון שמעניק מימד חי לגוון, פשוט מערבבים הכל יחד. הפודרה מגיעה בארבעה גוונים (תמונה) שיחסית דומים מאוד אחד לשני בפועל על הסקין בגלל השקפקפות של הפורמולה. לי כצפוי יש את הגוון הכהה ביותר #03 Natural Brunettes (סווטצ'). גוון מעט צהבהב, בגימור מואר נוטה למאט. כיסוי קליל שאפשר לבנות מעט. המרקם הקטיפתי קליל בעל ניחוח הגרדניה הפרחוני, רק עושה חשק לשים עוד ועוד... מוצר מדהים לחימום כללי של העור במקום הפודרה הרגילה, יתאים גם למי שחוששת מברונזרים אבל עדיין רוצה להחיות את המראה של העור. כל זה לא מסתיים בקיץ - לחורף זה בכלל אטרקציה.

ג'יבנשי: אטרקציה

ג'יבנשי גם השנה משיקים מוצרים חדשים בקולקציית הקיץ Croisiere ואם בקיץ שעבר לא יכולנו להוריד את העיניים מהברונזר ההיסטרי, הרי שללא ספק האטרקציה הפעם זה ה- Brume Bonne Mine, תרסיס פודרה משזפת. הפורמולה פיגמנטית ומעניקה כיסוי קל פלוס עד כמעט בינוני, מה שאומר שזה מוצר שיכול לשמש גם כמייק אפ ולא רק כגימור מעל הבסיס, ממש מאחד את גוון העור (סווטצ'). זו לא המצאה חדשה, הייתי אומרת שזה משהו בין תרסיס הטרקוטה של גרלן לתרסיס המייק אפ של דיור. פורמולה נעימה ולחותית שאינה מורגשת כלל על העור, בעלת גימור מאט-טבעי שעמידה לאורך היום. הגוון לא ממש של ברונזר, הוא יותר מחמם, ממש כמו הפודרה של גרלן כאן בפוסט. צריך לקחת בחשבון שזה גוון בודד ולא כהה מדי ולכן לא יתאים לכולן. בנוסף, זה מוצר מורכב ולא מהיר ופשוט לשימוש לכל אחת, אפשר להתיז ישירות על כל הפנים או בנקודות מסוימות או על היד במרוכז ואז למרוח ולטשטש עם האצבעות או מברשת (הרחבתי על זה עם המייק אפ ספריי של דיור). כל אחת צריכה למצוא את הדרך שמתאימה לה. בעיני זה מוצר מתוחכם וגאוני, אחד מהמוצלחים ביותר העונה לטעמי, חבל מאוד שהוא במהדורה מוגבלת!

אסתי לאודר: 

אסתי לאודר אולי לא חידשו בגזרת הברונזר של המותג אבל סיפקו בהחלט כמה ממתקים משלימים נפלאים במסגרת קולקציית הקיץ Bronze Goddess - שווה להציץ בהם בסרטון הזה של רות' הנהדרת מהבלוג A Model Recommends. באופן כללי זו לטעמי הקולקציה המוצלחת והאטרקטיבית ביותר של המותג מדי שנה, שלא לדבר, מייצרת את האימג'ים הכי סקסיים, מפתים וסוחפים!

פודרת היילייטר Illuminating Powder Gelee - פלטת ברונז היילייטר שזוכה להרבה צומי בזכות האחות פלטת HeatWave הכה מדוברת. קשה להימנע מהשוואה בין הפלטות (תמונה וסווטצ'ים), הפלטה החדשה בעלת גוון חם יותר, הפיגמנט לא רע אבל לא היסטרי כמו של האחות הזהובה, והמרקם לא הג'לי קלאסי עם גימור מטאלי אלא פשוט שימרי מתון. היא אולי פחות עוצמתית וייחודית אבל הרבה יותר שימושית יומיומית. השימוש המוצלח בעיני זה להנחה קלילה כפודרת הארה חמימה בנקודות הגבוהות בפנים, להקפיץ את המראה כולו.

סומק בסטיק All-Over Illuminator - תקראו לו ברונזר ללחיים בגוון ברונז-ורדרד מושלם בגימור בוהק, מן שימרי מעודן מבריק שכזה. מרגיש כמו פורמולת ג'ל נימוח, פשוט ונוח למריחה על עצמות הלחיים וטשטוש החוצה ולמעלה, לכיוון הרקות. כמובן שכמו כל מוצר קרמי מומלץ להשתמש בו ישירות מעל הבסיס (מייק אפ, קרם BB/CC) ולא אחרי הפידור. הפייבוריטי שלי בקולקציה.

בושם Bronze Goddess Skin Scent - כי חייבים ניחוח הולם להשלמת הטוטאל לוק הברונזי שגם מגיע בעיצוב בגוונים תואמים לאווירה. העונה בגרסת Eau Fraiche שבבסיסה דומה לניחוחות הקודמים בסדרה וזהה בעיקרה לניחוח של שני הקיצים הקודמים בעיני. ניחוח וינטג'י חם אקזוטי, מובחן אך לא מכביד, מרגישים במיוחד את הברגמוט והקוקוס שמכיל יחד עם: ענבר, אלגום, וניל, וטיבר, מור, גרדניה, יסמין, מגנוליה, לבנדר והדרים מרעננים כמו תפוז, לימון ומנדרינה. ניחוח שמרגיש כמו רביצה על חוף הים לקראת שקיעה גם אם בעצם הלכנו למשרד לעבוד. אולי גם קצת כמו קרם שיזוף, כי משהו מהפנטזיה חייב להיות צמוד אלינו כשאנחנו קצת מטושטשות והרבה מותשות מעומס החום הכבד.


ID

Lumiere d'Ete
Illuminating Powder
גודל: 8 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 437 ש"ח

Bronze Lights
Warm Matte
גודל: 8.3 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 169 ש"ח

Face & Body Bronzing Duo
Telluride - illuminating Bronzing Powder / Elvis Duran - Bronzing Powder
גודל: 16.1 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 220 ש"ח

Sunkissed Pearls
Bronzer and Highlighter
Warm Pearl 01
גודל: 9 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 440 ש"ח

Terracotta Joli Teint
Natural Healthy Glow Powder Duo
#03 Natural Brunettes
גודל: 10 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 256 ש"ח

Croisiére Brume Bonne Mine
Powder Spray
Natural and Instant Healthy Glow
גודל: 100 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 310 ש"ח

Illuminating Powder Gelee
גודל: 8 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 300 ש"ח
Pure Color
All-Over Illuminator
גודל: 6 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 215 ש"ח
Bronze Goddess Skin Scent
Eau Fraiche
גודל: 100 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 400 ש"ח



Print Page

15 תגובות:

  1. הברונזר של שאנל הוא שלמות, הדואו של בובי קצת משעמם.... והאסתי מסקרן...
    תענוג כרגיל!

    השבמחק
    תשובות
    1. קיצור - קוקו (שאנל)...LOL
      תודה יקירתי!

      מחק
  2. אני עוד עם הברונזר מלחים של אסתי משנה שעברה.
    השנה, אע''פ מריחת קרמי הגנה לרוב, חופשת קייץ שכלל שייט לקאריביים, יצרה שיזוף טיבעי שנבנה לאט אבל עמוק.
    מה שכן, לגוף, עוד מיוני, המוס של סט. טרופז. ויצא משימוש מאותה סיבה לעיל.

    השבמחק
    תשובות
    1. ברונזר מלחים?
      איזה פינוק, קאריביים!
      המוס המשזף לגוף של St.Tropez מעולה (למרות הניחוח הדומיננטי מדי לטעמי), אני צמודה אליו כי הוא מחזיק לי יותר זמן מאחרים, לצערי רק שיזוף מלאכותי רלוונטי אצלי.
      ואז בשביל האחידות - ים ברונזר לפנים...חחח

      מחק
    2. היה לפני שנה ברונזר בקופסא כחולה עם הדפס של חבל ים כזה...
      שיט לקפריסין זה דבר מעייף....
      תציצי באלבום המתחדש אצלי בפרופיל.

      מחק
    3. לקאריביים!!!
      האוטו-קורקט לא מאמין לי...חחחח

      מחק
    4. אה, יא מצחיקה! זה הברונזר משנה שעברה של אליזבת ארדן, לא אסתי לאודר, יש קישור אליו פה בפסקה של המותג ;)
      בינתיים ראיתי ים תמונות אצלך בפייס מארה"ב בטיול אינסופי, החיים שלך דבש!

      מחק
  3. אנונימי10.8.2015, 10:07

    למה אין סווצ'ים של המוצרים? מה זה שווה?

    השבמחק
    תשובות
    1. שמתי קישורים לסווטצ'ים, זה בדיוק אותו הדבר.
      אם לא שווה אז את לא חייבת להיכנס לפה.

      מחק
  4. היה לי ברור שאני מסתכנת כשאני נכנסת לקרוא את הפוסט עם כל היופי הזה. WOW

    השבמחק
  5. הברונזר של שאנל ללא ספק, הכוכב המוביל גם בעיצוב וגם בביצוע, הספרי של גיוונשי אזל במשביר וחבל, כי היה היום מבצע שווה, הטראקוטה נראה מבטיח מאוד, אבל כמה אפשר....

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, שאנל גונבים את ההצגה בכל עונה מחדש!
      אני ממש מופתעת שאזל הספריי, אבל מי שהצליחה לשים עליו יד הרוויחה. בטוחה שיש עדיין בסניפים אחרים.
      נכון, מצד אחד כמה אפשר, מצד שני אין לזה סוף........... מפתים אותנו!

      מחק
  6. עשית לי חשק לרוץ ולקנות הכל .האמת שאני משתמשת בעיקר בסומק וזקוקה לברונזר רק כדי לחטב את הפנים. (אוהבת להישאר בהירה). כרגע משתמשת באורגזם של נארס כסומק. ניסיתי את הלגונה של נארס כברונזר אך היה כהה מידי . מבין כל הברונזרים שסקרת על מה היית ממליצה לחיטוב (אני N2 במאק)?

    השבמחק
    תשובות
    1. ה- NARS Orgasm מהמם, זו תמיד בחירה טובה, כתבתי עליו מזמן פה, טוב שהזכרת לי, באמת הגיע הזמן לחזור אליו קצת.
      אם המטרה שלך היא יותר הצללות לחיטוב הפנים אז ממה שיש פה הסמאשבוקס הכי מתאים בעיני בגלל גימור המאט שלו, זה נראה טבעי. גם הברונזר דואו של בובי בראון יכול לעשות את העבודה ולהעניק מעט אור לפנים, והוא מגיע עם סומק שיהיה שימושי לך.
      השאלה היא למה את לא בוחרת במוצר קונטור ייעודי במקום בברונזר אם המטרה זה הצללה? יש לא מעט מוצרי קונטור ואולי שווה לך לבחון את האופציה. יכולה לקרוא למשל על שניים שסקרתי לא מזמן פה:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2015/06/blog-post.html

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails