25 ביולי 2015

טיפוח (קיץ) בכל הכח



ושוב איתנו - הקיץ, הלחות, עומס החום והתשישות הכללית. מאז שסידרנו לעצמנו שגרת טיפוח לעונת המעבר, כזו שתעביר אותנו בשלום מהחורף לקיץ, נראה שמגוון המוצרים הולך ומתמרכז לכאלו שיותר עדינים ונושמים. מוצרי הניקוי העמוקים הולכים ותופסים מקום של כבוד בשגרת הטיפוח ומוצרי הלחות הופכים ליותר קלילים וזורמים. כבר אין שכבות על שכבות של סרומיםשמנים ושאר פינוקים. כל שכבה שלא ממש ממש הכרחית - יורדת. המטרה שהמוצרים יהיו כמה שיותר בלתי מורגשים וייספגו במהירות ולא כבדים ומעיקים שנזיע אותם לדעת. בסופו של יום כמו תמיד, כל אחת צריכה למצוא את השגרה הנוחה והנכונה לה, אבל לשמור על שגרת טיפוח גם אם מינימלית, כי גם בקיץ העור צריך תשומת לב כדי לא להגיע לחורף ולגלות שעכשיו צריך לעבוד קשה כדי לתקן את נזקי הקיץ הלא פשוטים.

ניקוי עמוק: השלב הקריטי בקיץ

שלב הניקוי בקיץ הוא הקריטי ביותר, הלחות הדביקה בשילוב הלכלוך וזיהום האוויר מחייב אותנו לדאוג לניקוי עמוק במיוחד. מי שטרם אימצה מסיכת חימר לניקוי עמוק, דוגמת זו של לנקום או שיסיידו, כדאי לה למהר ויפה שעה אחת קודם.

סבון הניקוי של מאק מסדרת Lightful C המחודשת, מתוכה כתבתי כבר על ה- Tinted Cream, אידיאלי לעונה. מדובר על פורמולת קרם-ג'ל אינטנסיבית שמנקה ביסודיות את הסקין אך לא מייבשת מדי, יהיה נפלא לבעלות עור רגיל עד מעורב-שמן. מלווה אותי מדי בוקר עם שטיפת הפנים כדי להתחיל את היום עם עור צח במיוחד.

השלב הבא שסוגר לי את שלב הניקוי אלו מי הפנים Pore Refining Tonic של קיהל'ס מסדרת Rare Earth. ואני שואלת - איפה הייתם עד היום?? אז מדובר על מי פנים שמזכירים קצת תמיסה רפואית, גם בניחוח וגם במרקם. מוצר דו-פאזי שמכיל חימר לבן ששוקע לתחתית הבקבוק ולכן חשוב לנער לפני השימוש. הייעוד זה הפחתת מראה הנקבוביות הפעורות המעיקות, ולאורך זמן אבחן אם זה מתממש. אבל באופן מיידי הוא מותיר את הסקין נקי וחף ממשקעים שומניים בלי לייבש אותו. אם עד היום לא הייתי יכולה להעביר את הקיץ בלי מי הפנים של קליניק הרי שכעת מצאתי חבר נוסף. מאסט בקיץ, ללא ספק תכשירי הלחות נספגים נהדר אחריו. אם שאר התכשירים בסדרה דומים לו אז לבעלות עור מעורב/שמן כדאי להתחיל לפנות מקום על השידה. אין לי ספק שעכשיו כשגילינו אותו הוא יהפוך עבורנו ללהיט של המותג לצד מקדם ההגנה SPF 50 ופילינג הכוסברה לגוף.

המים המיסלריים Instant Cleansing Water של דיור הם שלב הניקוי הסופי שלי בערב אחרי שהסרתי את האיפור, סוג של מי פנים לניקוי שאריות אחרונות שלא ירדו, תמיד יש כאלה. אפשר גם להשתמש בהם כמסיר איפור לפנים/עיניים במידה ומדובר על איפור קל שאינו עמיד מאוד. התכשיר מעט שמנוני בשימוש אך זה נעלם מהר ברגע שנספג. בין כל תכשירי הניקוי האגרסיביים זה סוג של מאזן לעור. המים המיסלריים מהטובים שניסיתי.

לחות: מאסט גם בקיץ

גם בקיץ חשוב לדאוג ללחות מספקת לעור, גם אם לא ממש מרגישים צורך. אך בניגוד לתכשירים העשירים של החורף נבחר בתחליבים קלילים שידאגו לרמת לחות מספקת בלי לחנוק את העור ובלי שנזיע אותם החוצה.

בתחליב Sisleya Essential של סיסלי אני משתמשת בחודשיים האחרונים וגיליתי מוצר אנטי אייג'ינג מוצלח לאיזון. הוא מכיל מרכיבים הרבליים אותם ניתן לזהות בניחוח המוכר של סדרת הסיסליה. מורחים אותו כשלב ראשון בטיפוח (כן - ראשון), מאוד דליל וקל לפיזור על כל הפנים, מספיקה לחיצה אחת בלבד. הוא נספג במהירות וחי נהדר עם כל מה שנבחר לשים אחריו. בבוקר אני לפעמים מסתפקת בו ולפעמים מניחה מעליו תחליב לחות נוסף, בערב אני מניחה מעליו קרם לילה. זה מוצר משלים שכל אחת צריכה למצוא את צורת השימוש הנכונה לה איתו בהתאם לצורך של העור. קשה להתעלם מתג המחיר הגבוה כיאה למותג ולסדרה, אבל באותה נשימה צריך לשים לב שהוא מגיע בכמות של 150 מ"ל (!) פי שלוש מהמקובל, אז איכשהו זה מתאזן בסוף, בטח ובטח אם רוכשים במבצעי עומק.

בתחליב הלחות Refining Moisturizer של שיסיידו השתמשתי כשהושקה סדרת ה- Ibuki מתוכה כתבתי על מי הריכוך הנפלאים, וחזרתי אליו שוב הקיץ. מדובר על פורמולה דלילה אך לחותית עשירה שנמרחת בצורה מאוד הרמונית ובעלת הניחוח המוכר של האיבוקי. בעלות עור יבש עד מעורב ייהנו ממנו, בעלות עור שמן אולי פחות. התחליב מגיע ללא SPF מה שהופך אותו לאידיאלי לשימוש גם בערב, כשביום אני גם ככה משתמשת במקדם SPF 50 נפרד. המחיר גבוה, אך גם במקרה הזה צריך לשים לב שהוא מגיע בכמות של 75 מ"ל שזה 50% יותר מהמקובל ולרכוש במבצעים. אגב, לטעמי גם גברים יתחברו אליו מאוד, במיוחד לאחר גילוח, שווה לנסות.

קרם הלילה Night Detox של וישי לעור שמן מסדרת Normaderm הוא ממש תגלית מבחינתי. זה לא פשוט למצוא קרם לילה שלא יהיה עשיר ומעיק בקיץ, גם כשמיועד לעור מעורב/שמן. הפורמולה שלו דקה עם ניחוח פרשי נפלא, נספגת מהר ומותירה את העור רענן ומאוזן. דיטוקס זה כידוע ניקוי רעלים ולפי המותג הקרם עוזר לנקות ולטהר את העור מהשמנוניות (סבום) שמפריש במהלך הלילה. לטעמי זה יותר איזון של הסבום מניקוי שלו.
אולי זה לא היה צריך להפתיע אותי כמה שהוא נהדר, שהרי אחד ממוצרי הלחות המוצלחים בעיני לעור שמן זה קרם היום נורמדרם עם ויטמין C של המותג. בעלות עור שמן שישתמשו בשניהם יהיו ממש מסודרות בקיץ.

מקדם הגנה גבוה: לאימוץ כל השנה!

כל השנה ובטח ובטח בקיץ, אין מצב שאני יוצאת מהבית בלי מקדם הגנה גבוה, הצמודים שלי עד כה היו אלו של שאנל וקיהל'ס. וכמו בכל עונה, ניסיתי מגוון מקדמים נוספים כדי אולי לגלות אטרקציות חדשות.

קרם ההגנה DayWear SPF 50 של אסתי לאודר הפתיע לטובה, פורמולה דקה נעימה שנמרחת בקלות ובאחידות. אוחז בניחוח המוכר של הסדרה = הרחתי נעימים ממנו, אבל סביר בסה"כ. במותג אומרים שהוא לחות + הגנה. לא התרשמתי ממרכיבים לחותיים מיוחדים, עבורי הוא מספק רק כהגנה, אולי בעלות עור שמן יסתפקו בו גם ללחות. מומלץ בהחלט לתת לו הזדמנות, ראוי ביותר.

קרם ההגנה SPF 50 של בובי בראון הוא אופציה מוצלחת לכל סוגי העור. הפורמולה שלו דלילה עשירה ולחותית יחסית, מותירה את העור קורן וחיה טוב עם כל מייק אפ שנבחר לשים מעל. ייתכן ובעלות עור שמן יסתפקו בו גם כמוצר הלחות שלהן ואולי גם כפריימר. יתרון נוסף - כמות גדולה יחסית.

תחליב ההגנה SPF 50 של אוון הוא מהאופציות הקלאסיות יותר שנוצרה להגנה ולא לשימוש מתחת לאיפור כמו האופציות הקודמות, לכן גם מגיעה בכמות גדולה יותר, כמו מקדמי הגנה לים. העונה הוא חזר בגרסה מחודשת לעור רגיל עד מעורב. במרקם תחליבי נעים שנספג מהר בלי סימנים לבנים ובלי הברקות או תחושה שמנונית. מוצלח גם לבילויי ים/בריכה וגם מחמיא לאיפור מעליו בלי להשתמש בהכרח בפריימר.

הגנה גם לאזורים עדינים ורגישים

קרם העיניים Sun Protection של שיסיידו בעל SPF 25 הוא אופציה מוצלחת ותיקה יחסית לכל מי שמחפשת הגנה ייעודית לאזור העיניים. מרקם קרם משחתי שצריך לשים לב לא למרוח יותר מדי ממנו כדי שלא יהיה לבן. אחרי שנספג הוא מותיר את העור נקי וקורן ללא משקעים שמנוניים ומאפשר להתאפר בנוחות מעליו. גם מי שלא מרגישה צורך בכל יום, כדאי לה בהחלט לאמץ בימים של סידורים ועבודה מחוץ לבית ובטח בחופשות ים/בריכה.

הסטיק מסדרת שמונה השעות של אליזבת ארדן בעל מקדם SPF 50 ומיועד לשימוש בפנים, בעיקר באזורים רגישים וכאלו שנוטים להישרף יותר כמו על האף, אוזניים וכו'. המרקם באלמי בגימור מאט בניחוח המנטולי-קלאסי של הקרם הותיק והסדרה כולה. ללא ספק כדאי שיהיה לנו אחד כזה בתיק האיפור לכל מקרה יחד עם הסטיק לשפתיים בסדרה ולא רק בגלל העיצוב הצהוב המהמם.

חובה: צומי לגוף ולנשמה 

כמובן שגם את טיפוח הגוף אי אפשר לזנוח בקיץ, במיוחד אם אנחנו רוצות להתהדר בעור בריא, חלק וקורן.

כפות הרגליים זה ה"עקב אכילס" (דו-משמעי) כמעט של כולן (וכולם!) בקיץ. מצד אחד, מי יכולה לדמיין כפות רגליים שדביקות בקיץ מקרם? מצד שני, איך אפשר שלא לדאוג לטיפוח כשהרגליים שלנו חשופות לעיני כל בסנדלים? הרי גם אחרי הפדיקור הכי מושקע שנעשה, עדיין צריך לדאוג לתחזוקה שוטפת. אני כל ערב משתמשת בקרם הרגליים של ל'אוקסיטן כמו למשל מסדרת השקד או זה לרגליים עייפות. העונה הם הוציאו את ה- Ice Gel בסדרת ה- Verveine שהוא סוג של סטארט-אפ, הגימיק - רול און. מניחים אותו על כפות הרגליים בעזרת הרול און, התחושה קרירה מרגיעה והניחוח הלימוני נפלא. אחרי כמה רגעים הג'ל נספג כולו ואין שום תחושת שומניות. אז מבחינת לחות הוא אולי לא מחליף את קרם הרגליים הרגיל בלילה, אבל מי שזקוקה לפתרון קליל, מהיר ולא מעיק, זו כנראה האופציה הכי מדליקה שלה.

פילינג גוף בקיץ זה מאסט, גם בשביל הניקוי העמוק המתבקש, ובמיוחד למי שמקפידה על שימוש במשזף עצמי כדי שייקלט בצורה אחידה. הפילינג Revitalizing Body Scrub של ל'אוקסיטן הושק לאחרונה במסגרת סדרת Aromachologie. כמו לא מעט מוצרים שלהם, גם הפעם מדובר על מוצר איכותי מצד אחד ופינוק היסטרי מצד שני. בצנצנת מעוצבת נחים להם גבישי סוכר, גרידת לימון ושמנים אתריים שחוברים יחד לגרגירים קטנים שעושים את העובדה אך לא שורטים או מייבשים את העור. מספיק ממש מעט מהחומר בכל פעם, ולפחות פעמיים בשבוע. הניחוח מזכיר לי עוגת ג'ינג'ר (זנגוויל) או משהו, למות!

הגליק האמיתי זה ה- Relaxing Pillow Mist, ניחוח לחדר ולמצעים שיצא באותה הסדרה. מדובר על תרסיס אותו ניתן לרסס בחדר השינה בעל ניחוח כמו בספא של שמנים אתריים (לבנדר, ברגמוט והדרים). הניחוח הזה בשילוב המזגן הקריר, מעניק אווירה מרגיעה מיד אחרי המקלחת ורגע לפני השינה לחלומות נעימיםותכלס - מה אנחנו צריכות יותר מזה בלילות הקיץ החמים?


ID

Lightful C
Marine-Bright Formula
Cleanser
גודל: 100 מ"ל
ייצור: בלגיה
מחיר: 147 ש"ח

Kiehl's
Rare Earth
Pore Refining Tonic
With Amazonian White Clay
Mattifies Skin and Minimizes Pores
גודל: 250 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 105 ש"ח
Instant Cleansing Water
With Pure Lily Extract
All Skin Types, Face and Eyes
גודל:200 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 171 ש"ח

Sisleya Essential
Skin Care Lotion
גודל: 150 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 920 ש"ח

IBUKI
Refining Moisturizer
גודל: 75 מ"ל
ייצור: יפן
מחיר: 455 ש"ח
Sun Protection-  Eye Cream
SPF 25
גודל: 15 מ"ל
ייצור: יפן
מחיר: 252 ש"ח

Normaderm
Night Detox
גודל: 40 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 140 ש"ח

DayWear
Anti-Oxidant & UV Defense SPF 50
גודל: 30 מ"ל
ייצור: בלגיה
מחיר: 250 ש"ח

Protective Face Base
SPF 50
גודל: 50 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 170 ש"ח

Eau Thermale
Emulsion SPF 50
גודל: 50 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 160 ש"ח

Eight Hour Cream
Targeted Sun Defense Stick
SPF 50 
גודל: 6.8 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 99 ש"ח

Verveine - Ice Gel
For Legs and Feet
גודל: 75 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 79 ש"ח
Aromachologie - Revitalizing Body Scrub
גודל: 200 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 169 ש"ח
Aromachologie - Relaxing Pillow Mist
גודל: 100 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 101 ש"ח



Print Page

15 תגובות:

  1. עכשיו יש סיכוי שנחזיק מעמד!

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח אין ברירה, חייבות להחזיק מעמד, ועדיף במזגן עם הרבה מים :)

      מחק
  2. אוהבת לקרוא את הפוסטים שלך!!
    האם יש לך המלצות לקרם עיניים לעור רגיל לא בעייתי? והאם כדאי קרם עינים שונה ליום וללילה?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יולי! :)
      בעיקרון יש כאלו שאומרים שבלילה הקרם צריך להיות קליל יותר כדי שלא נקום עם עיניים נפוחות, ויש כאלו שאומרים ההיפך, עשיר בלילה כי מזין... אני לא חושבת שצריך קרם שונה, בטח לא אם העור שלך רגיל. ממליצה לך ללכת לקיהל'ס שיתאימו לך, הם גם נותנים דוגמיות אז תוכלי לנסות. אני אוהבת את הקרם עיניים אבוקדו שלהם אבל אולי יהיה לך עשיר מדי. קרם העיניים של בובי בראון מוצלח, ה- Advanced Génifique Yeux של לנקום, וגם ה- All About Eyes של קליניק צריך לספק אותך.

      מחק
    2. יש לי כרגע את קרם האבוקדו של קיהל'ס ו..לא מצליחה למרוח אותו. מרקם מוזר. נראה כאילו צריך לשפשף היטב כדי למרוח. או שמא אני לא משתמשת נכון?
      קרם העיניים של קליניק ניסיתי בעבר. לא התלהבתי . הרגשתי כאילו לא עושה דבר. אנסה את שני האחרים שהמלצת (בובי בראון ולנקום).
      בנוסף הולכת לנסות את קרם הלילה של וישי וגם קרם היום שלהם. מי הפנים של קיהל'ס נשמעים מעניינים. תודה רבה.

      מחק
    3. אם יש לך את האבוקדו, אז פשוט קחי אותו איתך לחנות שיראו לך. אולי הוא עשיר מדי בשבילך. נסי לחמם בין האצבעות, אמור להימרח בקלות.
      הלנקום בין האהובים עלי ביותר, כתבתי עליו באחד הפוסטים כאן, מרקם קרם-ג'ל מדהים ולחות לאורך זמן.
      אם יש לך עור שמן אז הוישי ומי הפנים חימר האלו אטרקציה חבל"ז לקיץ, גם בביצוע, גם בכמות וגם במחיר!

      מחק
  3. תשמעי, אחרי חופשה משפחתית בחו''ל שבא לא באמת התפנתי לקניות בשבילי כמו שצריך ורק 'קטפתי' כמה דברים על הדרך...
    אז ככה
    1. מארז שלושה תרסיסי גוף מקדם הגנה 70 של ניטרוג'ינה הגיע עם בונוס של שתי שפופרות קרם לפנים עם אותו מקדם שהתגלה כעדין ביותר.
    2. לפני הנסיעה, נרכשו במבצע במשביר כתכשיר זמני, מי פנים מקררים ומסיכת חימר מסדרת גרין של חלאבין והתגלו כהפתעה גדולה לגמרי - נותנים סופר עבודה, עם ניחוח נהדר. המחיר עממי ביותר. סבון אני משתמשת בהודי הירוק מעדן טבע מרקט.
    3. עוד נקטפו בנסיעה - קרם משקם לרגליים של the honest company, קרם אליזבת ארדן לפנים visible difference, שפתון של בארט ליובש והוזמן מראש סרום הירואיליק.
    הוזמן ולא הגיע, קרם מבהיר tenka white של bio-essence. משתמשת בלילה לריכוך פיגמנטציה.

    השבמחק
    תשובות
    1. פששש! דווקא רשימה מכובדת. ומתי הפכת ככה מיוקרתית ל"טבעונית"?
      מי הפנים ומסיכת החימר נשמעים מעניינים ביותר! אם זה במבצע מהמשביר אז בטוח גם המחיר שווה במיוחד.
      Burt's Bees זה מעולה, צריך לקנות בסטוקים.
      לא מפריע לך טיפול הבהרה בקיץ עם כל הקרינה? אני ממש נמנעת מזה, באוקטובר אחזור לשלל ההבטחות והקסמים של תכשירי הפיגמנטציה.

      מחק
    2. נ.ב. המבשם חדרים הנוכחי שלנו הוא מהולנדיה.
      לדעתי את תאהבי גם.

      מחק
    3. ראיתי איזה פרסום שהם הוציאו קולקציה בשם Sense שגם על בסיס שמנים אתריים.
      רק שלא ברור לי מי היצרן שם.

      מחק
    4. עושה הבהרה במוצ''ש בלילה. ראשון אני בבית ולא נחשפת לשמש. וחייבת כדי למתן, אצלי זה בעיקר נמשים עמוקים.
      Burt's bees קניתי שניים בשלב זה.
      ותמיד שילבתי בין מותגי יוקרה למותגי טבע, זה התחדד לי בסינגפור. חוץ מזה שלמותגי טבע יש ניחוחות הכי ספא- קליאופטרה-מלכת שבא.

      מחק
    5. כתוב - שפותח ע''י corporell Ltd. ומיוצר בלעדי להולנדית ע''י miya natural Ltd.

      מחק
    6. יושבים בעתלית. ככה''נ מייצרים עוד מוצרי פארם לציפורניים ומכוני יופי.

      מחק
    7. אז עוד יותר טוב שאת מקפידה על מקדם גבוה לפנים עם ההבהרה.
      קליאופטרה זה יופי, אני זוכרת כל מיני יציאות שלך מסינגפור, במיוחד את Majolica Majorca ;)
      כן, כבר שמעתי את השם מאיה נטורל, הגיוני שהולנדיה לא מייצרים בעצמם, הייתי סקרנית מי. מהלך מעניין שלהם בהחלט.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails