27 במאי 2015

שגרה מוקפדת



מדי בוקר, לאחר טקס הטיפוח השגרתי, מגיע שלב האיפור. באידיאל, אנחנו רוצות לצאת מוקפדות ומתוקתקות בלי לוותר על שום ממתק בשידת האיפור שלנו. בפועל, זה לא תמיד קורה ולצד המייק אפ והמסקרה שפשוט אין לנו פטור מהם, אנחנו בוחרות מספר פריטים שיעזרו לנו להיראות מושקעות ומעודכנות במינימום הזמן האפשרי. נגיעות צבע בעיניים ובשפתיים עושות את העבודה במינימום מאמץ, על עבודת ההצללה/הארה המוקפדת ושאר יצירות מורכבות, נוכל לדלג ועדיין להיראות מוצלח במיוחד. החכמה היא למצוא את אלו שהכי מהירים ונוחים לנו כדי שנשתמש בהם בשוטף ולא נזנח לטובת אירועים מיוחדים.

צלליות: לאפקט מיידי

צללית זו נגיעת צבע נהדרת שיוצרת אפקט מיידי באיפור העיניים, בין אם היא בגוונים רכים וטבעיים ובין אם צבעוניים בגימורים שונים. אין צורך בהכרח ליצור שילוב יצירתי ומתוחכם, מספיק גוון נכון אחד על העפעף והוא יעשה את העבודה כמו שצריך. אז להפעם - פלטות חדשות בסביבה מגוונים טבעיים ועד צבעוניים, האם הן מספקות את הסחורה?

גם כשדיור מחליטים ללכת on the safe side עם גוונים טבעיים פופולריים, הם עושים זאת בצורה הכי נחשקת שיש. על פניו, ה- Eye Reviver היא עוד פלטה טבעית שיש לנו אינסוף כמותה (מישהי אמרה NAKED?). אבל שילוב הגוונים הניטרליים שאינם חמים או קרים מדי, בשילוב הגימור השימרי-סטיני מעודן הכה מחמיא הופכת אותה לפלטה שימושית ביותר בעיצוב מפיל (סווטצ'ים 1 ,  2). מצד ימין נח לו אייליינר שחור, מבחינתי היה אפשר לדלג עליו (לא נלהבת ממוצר קרמי בפלטה יבשה) למרות שהוא לא רע בכלל, אבל נו, לא אהיה קטנונית הפעם. פלטה שמאירה את העיניים ברגע.

באסתי לאודר הבינו שמתבקש רענון לפלטות הצלליות והם כבר הוכיחו בעבר שהם יכולים ליצור כאלו נחשקות במיוחד (כמו פה ופה למשל). וכך הושקה בליין Pure Color Envy סדרה של פלטות חמישיה (6 במגוון בארץ מתוך 10 קיימות. למה? ככה!). העיצוב הפנימי והחיצוני נקי ומרשים בכחול כהה המזוהה עם המותג. רובן ככולן בעלות גוונים לבישים כשאחד מהם לפעמים צבעוני ומקפיץ את המראה. אני הכי התחברתי ל- Infamous Sky #08 שהיא מהמוצלחות בעיני מבחינת איכות הפיגמנט והרכב הגוונים. שילוב של גוונים טבעיים-אפרפרים וכחול כהה אחד שנותן את הטון (סווטצ'ים 1 , 2). הגוון הבהיר והכהה הם בגימור מאט ושלושת האחרים שימרים מעודנים. פלטה שרק דברים טובים יוצאים ממנה.

במקרה של ג'יבנשי אי אפשר להיתמם, הזהרתי בבלוג מראש שפלטות Prisme Quatuor החדשות מגיעות, ועדיין היה קשה להתעלם מכמה שהן יפות כשנחתו פה. העיצוב החיצוני שחור גלוסי עם לוגו כסוף, אלגנטי ביותר ובפנים העיצוב רוענן מעט אף הוא. כל פלטה בעלת עולם צבעים שונה עם אופציות מגוונות לשימוש (דוגמאות מרהיבות). בחרתי ב- Inattendue #03 בעלת שילוב גוונים מסקרן וגימור שימרי צעיר, הפיגמנט מוצלח שקל יחסית לטשטוש (סווטצ'ים 1 , 2). כדאי להשתמש במברשת שטוחה צפופה (למשל מאק 252 או 239 יעשו את העבודה) ולהניח בטפיחות כדי שלא תהיה נשורת צללית מסביב לעיניים שנצטרך לנקות. נגיעת צבע שמקפיצה את המראה גם ביום וגם בערב.

פריימרים לעיניים: מאסט!

פריימר לעיניים כידוע זה מאסט לפני שימוש בצלליות, גם להעצמת הגוון וגם כי אנחנו לא רוצות שבסוף היום כל היצירה שלנו תתאדה לקפל העפעף או בכלל. סיכמתי את זה בגדול בפוסט ותיק בבלוג וגם בפוסט נוסף לאחרונה. בארץ אין מגוון גדול של פריימרים לעיניים וגם מה שיש לא בהכרח מוצלח. לאחרונה הצטרפו למגוון שניים שבהחלט עושים את העבודה.

ה- Long-Wear Eye Base של בובי בראון מגיע בשלשה גוונים שקפקפים (מתוך ארבעה קיימים) שמתמזגים בגוון העפעף, כלומר, זה לא פריימר לאיחוד מהותי של גוון העפעף. המרקם מאוד רך וחשוב להניח באמצעות האפליקטור ממש מעט על העפעף אחרת זה לא יתקבע טוב ולא יהיה אפקטיבי. פריימר בסיסי שמאוד נוח לשימוש ולטשטוש צלליות מעל, משפר את עמידות הצלליות, אם כי בעלות עפעף סופר-שומני במיוחד בקיץ כנראה לא ימצאו בו מזור ליום שלם. חבל רק שמגיע בכמות קטנה יחסית לפריימרים אחרים מה שהופך אותו ליקר מאוד מבחינת כמות למחיר.

סמאשבוקס שידועים בנבחרת הפריימרים לפנים שלהם וכבר שנים מציעים לנו את ה- Photo Finish Lid Primer המוצלח שגם מאחד את גוון העפעף, השיקו את הפריימר לעיניים 24Hour. הוא שקוף במרקם משחתי-באלמי, ולמרות שהוא סמיך הוא נמרח על העפעף כמו חמאה על המחבת. הוא מגיע בשפופרת כסופה ובגלל הסמיכות קשה להוציא כמות מדודה מדויקת, לכן להניח בזהירות כדי שיצא דק ואחיד. לפי המותג צריך לתת לו דקה להתקבע, אני במקרה הטוב נותנת לו עשר שניות וזה עדיין עובד. מדובר על פריימר ביצועיסט סיליקוני קלאסי שממש מדביק את הצלליות אליו לאורך היום, גם כאלו שמבחינת מרקם מאיימות לקרוס לקפל. בגלל האופי שלו, יותר קשה לטשטש את הצלליות מעליו ולכן חשוב לעבוד במהירות לפני שיתקבעו יחד איתו. כנראה שהוא יהיה ה- BFF שלי לקיץ הקרוב.

עפרונות עיניים: מוצר ורסטילי

זה לא סוד שעפרונות עיניים זו התמכרות גדולה שלי, ומבחינתי נגיעת הצבע הכי מהירה תהיה בעזרתם. אז בחרתי את כולם בצבע הירוק שכידוע אני אוהבת על כל גווניו!

בחרתי להתחיל דווקא עם עיפרון שאינו חדש מאוד בנוף כי משום מה הוא עוד לא קיבל פה במה למרות שמגיע לו פודיום שלם, ה- Quickliner for eyes intense בגוון Intense Ivy #07 (סווטצ' שמאלי). גוון ירוק צבאי מושחר עם גימור קרמי-שימרי, פורמולה סופר פיגמנטית שנמרחת בקלות ואחידות ואינה מתקבעת מדי מהר כך שניתן לתקן ולטשטש במידת הצורך (עדיף לא באמצעות הספוגית בקצה השני של העיפרון). עמידות נהדרת לאורך כל היום בלי להתפורר או לשנות גוון. מבחינתי מדובר על אחד העפרונות המוצלחים היום בשוק, שקיים גם בגוונים נוספים (סווטצ'ים). השילוב של הפורמולה עם הגוון הזה הופכת אותו למוצר מנצח עבורי ותמיד הוא יהיה הבחירה המהירה והבטוחה שלי. למרות שאני מעדיפה עפרונות מתחדדים על אוטומטיים, גם מבחינת ההיגיינה וגם מבחינת הדיוק, אני לא יודעת כמה עפרונות כאלו כבר חיסלתי (לצערי מגיע בכמות קטנה), גם הנוכחי בדרך לקבורת צדיקים.

קולקציית האביב של קלרינס זימנה לנו את עיפרון העיניים Crayon Khol בגוון Intense Green #09 (סווטצ'). גוון ירוק בקבוק יפה בגימור קרם-מאט נקי. בקצהו השני מברשת חביבה שחשוב לנקות בין השימושים. צריך לזכור שעפרונות "כחול" באופי שלהם לרוב מאוד רכים פיגמנטיים, לכן יתאימו מאוד לשימוש במעקה העין (בפנים). במידה ונבחר להשתמש בהם כליינר אז מומלץ לקבע אותם עם צללית בגוון דומה על מנת שלא ימרחו לנו במהלך היום, בנוסף הם נוחים לטשטוש כך שאפשר ליצור איתם מראה מעט מעושן. אני חושבת שמתבקש שגוון ירוק יהיה חלק מהמגוון הקבוע ומקווה שבמותג ישכילו להשאיר אותו שם כפי שעשו מספר פעמים בעבר, למשל עם הצלליות הבודדות בצנצנת.

אין ספק שההתרגשות הגדולה מבחינתי הגיעה הפעם מכיוון אסתי לאודר שהשיקו בליין ה- Double Wear סדרת עפרונות בשם Stay-in-Place Eye Pencil. לארץ הגיעו 10 גוונים מתוך 16 קיימים (כמו עם הצלליות פה למעלה, חייבת להבין מי מחליט מה יגיע לכאן ולפי מה). את ה- Emerald Volt #07 (סווטצ') שהוא ירוק עם תת גוון כחלחל (Teal) שימרי הורס, מיהרתי לאמץ  יחד עם עוד איזה גוון שניים, ארבעה... חשוב לציין שהביצועים של כל גוון בסדרה הזו שונים מאוד, ישנם מוצלחים יותר ופחות, אגב, בקצה יש ספוגית סיליקונית מוזרה ומיותרת לגמרי. במקרה של הירוק הנוכחי, הוא יחסית רך ופיגמנטי, נמרח בקלות ומתקבע יחסית מהר כך שחשוב להזדרז בשימוש. אחרי שמתקבע הוא עמיד לאורך היום ובסופו קצת דוהה בקצוות. הוא לא רק מאוד יפה אלא מבחינת כמות למחיר הוא מהמשתלמים שיש.

שפתונים: זריקת רענון ללוק

מבין כל נגיעות הצבע, אין ספק שהמהירה ביותר היא זו לשפתיים, כשאפשר כמובן לבחור את שילוב הגוון/מרקם/גימור האהוב עלינו. רק אל תשכחו לקחת בתיק לחידוש במהלך היום.

שאנל - פותחים פה את המצעד כי חידשו באופן מלא את סדרת ה- Rouge Coco וחוץ מזה הם שאנל, אז ריספקט. לא פחות מ- 24 גוונים חדשים בגימורים משתנים (סווטצ'ים), ששמותיהם נבחרו מתוך מעגל המקורבים של המדמואזל קוקו - גבריאל בונר שאנל. ממש חירפתי את נפשי (...) וניסיתי גוון גוון ולבסוף בחרתי לפה את ה- Edith #424 (תמונהסווטצ'), ורוד-רוז קלאסי שאפשר לחרוש עליו ויחמיא לכל אחת. השינוי המהותי בפורמולה לטעמי זה בעיקר שהיא יציבה יותר - דקה אך עשירה ונעימה. בסופו של יום, כל אחת חייבת לפחות שפתון אחד של שאנל בתיק האיפור שלה, אם מהסדרה הזו או סדרות אחרות כמו Rouge Coco Shine או Rouge Allure Velvet. במקרה שלנו, עדיף כמה...

דיור - סדרת שפתוני גלוס חדשה בשם Rouge Dior Brillant של 12 גוונים יפים אחד אחד. אין ספק שהסדרה הזו מוצלחת בהרבה מסדרת ה- Fluid Stick הדביקה ומזכירה מאוד (מאוד) את סדרת Rouge Allure Gloss של שאנל. הגוון Miss #359 (סווטצ') הוא מסוג הגוונים שכולן אוהבות לאהוב, ורוד מקסים ונשי שנראה בולט באריזה, אך בפועל הוא מעודן ולא צעקני. נמרח בצורה נוחה וחצי אטום, מבריק מאוד ואוחז בעמידות טובה, כשגם אחרי שהפיגמנט נעלם עדיין נשאר הברק. כמובן שבסדרה יש מקום של כבוד לגוון האדום 999 עם גלוס שתואם לשפתון המפורסם.

קליניק - לצד השקת אתר המכירות החדש, הושקה סדרה חדשה בשם POP בעיצוב צעיר ומרובע (דו משמעי) כשהאריזה תואמת לגוון השפתון והמכסה כסוף. 16 גוונים בסדרה, גוונים נחמדים ולבישים. קליניק חובבי גימיקים, וכמו שהכריזו שהמייק אפ החדש שלהם הוא גם קונסילר, כך גם הפעם כשהשפתון הוא גם פריימר. זו גם הסיבה שמכיל כולסטרול שנחשב לשעווה טבעית, שגם דואג שהמוצר לא "יתפרק" וגם עושה תחושה נעימה בשפתיים. אהבתי את ה- Melon Pop # 05 (סווטצ'), גוון ניוד-אפרסקי נפלא, נמרח בצורה אחידה ומרגיש סיליקוני נעים במיוחד. למרות איכויות הפריימר המוצהרות של המותג, הוא אוחז בעמידות ממוצעת. המסקנה - לפעמים אפשר להשיק מוצר טוב גם בלי להישען על גימיקים מיותרים.

אסתי לאודר - סוף סוף הביאו את סדרת Envy Shine שהיא הגרסה היותר דקה ומבריקה של שפתוני ה- Envy המוצלחים. כשאצלנו השיקו לפני כשנה את ה- Envy, בחו"ל כבר השיקו את סדרת השיין ואני תהיתי בפוסט מתי תגיע אלינו. אז עכשיו קיבלתי תשובה - שנה (!). בכל מקרה, 16 גוונים חדשים כשלא היה לי ספק את מי אני הכי אוהבת מביניהם. ה- Surreal Sun #320 (סווטצ' ימני) הוא קורל-אפרסק בוהק שמושלם לקיץ, המרקם רך ונעים, הכיסוי כמעט אטום והגימור מבריק במידה מדויקת. בגלל שאין יותר מדי אטרקציות בגוונים, אז שימו לב גם ל- Blossom Bright #250 (תמונה), סוג של שלמות.

קלרינס - פלטת ה- Garden Escape קצת גנבה את ההצגה למוצרי קולקציית האביב ביניהם ה- Instant Light Lip Balm Perfector שלא קיבל הרבה צומי. מדובר על שפתון באלם ב- 6 גוונים שקפקפים (סווטצ'ים) וסופר נעימים, הם מגיעים בעיצוב דק בגוון בהתאם לשפתון ומכסה מוזהב. בחרתי ב- Red #05 שהוא מהיותר פיגמנטים, השילוב של הגוון האדום עם השקפקפות הופכת אותו ליאמי במיוחד (תמונה). כמות קטנה + פיתוי גדול = באלם פינוק איכותי.

סמאשבוקס - בשקט יחסי (דממה תכלס) נחתו אצלנו שפתוני הגלוס Long Wear Lip Lacquer שהם חלק מהליין Be Legendary, שלמי שלא יודעת מציעים בעיקר שפתונים מוצלחים שאהובים עלי במיוחד. בסדרה החדשה 12 גוונים ואני בחרתי את ה- Pink Social שהוא ורוד סוכרייה מושלם, לא צועק מדי, לא בהיר מדי, לא ברבי מדי. פורמולה עשירה אך נוחה למריחה באמצעות הספוגית המוצלחת. הוא אטום לגמרי, לא דביק ושומר על הברק שלו לאורך זמן. לפעמים כשהוא מתחיל לרדת אז הוא מותיר את השפתיים מוכתמות, אבל לא בגוון ורוד אלא קורלי, קטע... בכל מקרה מדובר על שפתון גלוס מוצלח וכייפי לשימוש שגם מגיע בעיצוב צעיר ומדליק. כי בסוף משהו צריך לשדר אופטימיות בחום הלוהט שמחכה לנו בחוץ.


ID

Eye Reviver
Backstage Pros
Illuminating Neutrals Eye Palette
גודל: 9.4 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 284 ש"ח
Rouge Dior Brillant
Lipshine & Care Couture Colour
Miss #359
גודל: 6 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 178 ש"ח

Pure Color Envy
Sculpting EyeShadow 5-Color Palette
Infamous Sky #08
גודל:7 גרם
ייצור: ארה"ב/איטליה
מחיר: 325 ש"ח
Double Wear
Stay-in-Place Eye Pencil
Emerald Volt #07
גודל: 1.2 גרם
ייצור: גרמניה
מחיר: 135 ש"ח
Pure Color Envy Shine
Sculpting Shine Lipstick
Surreal Sun #320
גודל: 2.5 גרם
ייצור: בלגיה
מחיר: 190 ש"ח

Prisme Quatuor
Intense & Radiant Eyeshadow 4 Colors
Inattendue #03
גודל: 4 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 360 ש"ח

Long-Wear Eye Base
גודל: 6 גרם
ייצור: בלגיה
מחיר: 140 ש"ח

24Hour
Photo Finish Shadow Primer
גודל: 12 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 109 ש"ח
Be Legendary
Long Wear Lip Lacquer
Pink Social
גודל: 6 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 119 ש"ח

Quickliner for eyes intense
Intense Ivy #07
גודל: 0.28 גרם
ייצור: גרמניה
מחיר: 135 ש"ח
Clinique Pop
Lip Colour + Primer
Melon Pop # 05
גודל: 3.9 גרם
ייצור: בלגיה
מחיר: 146 ש"ח

Crayon Khol
Intense Green #09
גודל: 1.05 גרם
ייצור: צ'כיה
מחיר: 164 ש"ח
Instant Light
Lip Balm Perfector
Red #05
גודל: 1.8 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 150 ש"ח

Rouge Coco
Ultra Hydrating Lip Colour
Edith #424
גודל: 3.5 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 240 ש"ח



12 תגובות:

  1. הפריימר החדש של סמאשבוקס לעיניים מדהים !!!
    מאז שקניתי אותו לא מוותרת עליו . לגמרי BFF

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה לשמוע חוו"ד נוסף עליו, לגמרי מעולה, הכי BFF לקיץ :))

      מחק
  2. אני גם אהבתי את סדרת האודמים החדשה של שאנל, אהבתי את ה448 וה450 הגלוסים החדשים של דיוור מעולים אהבתי את הפוקסיה, לגבי הפלטה של דיור נראית ממתק רציני אך אני מסודרת מבחינת פלטות.

    השבמחק
    תשובות
    1. סדרה מעניינת לשאנל, אני זוכרת שאת חובבת את הגוונים וורדרדים. אני האמת אוהבת ממש את ה- Rouge Allure Velvet גם מבחינת מרקם וגם מבחינת גוונים.
      של דיור מעולים חבל"ז, גוונים יפים.
      גברת לילך, את מסודרת מבחינת כל המוצרים, וזה עדיין לא מונע ממך להתחדש כל הזמן ;)

      מחק
  3. הפלטה של דיור מקסימה, יש מצב שאתפתה לקנות למרות שבהחלט יש דומות לה מאוד.
    הכי מלהיב אותי הבאלם החמוד של קלרינס. הוא, קרם הגנה ומשקפי שמש הכי מספיקים לי בקיץ.

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי מפתה הפלטה, נו, לפחות היא בטוח תהיה שימושית ;)
      תכלס זה בהחלט מספיק, אני הייתי מוסיפה גם מייק אפ וברונזר :P

      מחק
  4. וואי, עשית לי חשק לשפתון הזה של סמאשבוקס.. נשמע מצויין! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. בחירה מעולה!
      הוא אחד משפתוני הגלוס המוצלחים: גם גוונים מהממים, גם ברק לאורך זמן וגם לא דביק!

      מחק
  5. אוי..מדרדרת.. בהתחלה אמרתי, טוב אודם של שאנל בשם שלי מגניב אבל האם אני באמת צריכה? ואחרי התחאור שלך אני חייבת! יודעת אם הם מקולקציה מוגבלת או here to stay?

    השבמחק
    תשובות
    1. תשמעי, אם היה שפתון בשם Danra אז גם אני הייתי חייבת, כרגע אסתפק ב- Edith המושלם...:)
      קולקציה קבועה, בסוף הוא בטוח יהיה שלך!

      מחק
    2. מעולה! כי אני נגד המחירים השערורייתים בארץ על שאנל ואני טסה לברלין בקרוב :)
      ובטוח מישהו יוציא בסוף אודם עם השם היפייפה שלך ;)

      מחק
    3. אמן ואמן! :))

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails