24 בדצמבר 2014

חגיגה שנתית



לקראת סיום שנה אזרחית ובפתחה של שנה חדשה תמיד יש תחושה חגיגית. זה לא רק בגלל שזו תקופת החגים, חנוכה ובעיקר חג המולד שאנחנו מרגישות היטב ברשת, אלא כי זה בדרך כלל זמן של סיכומים ובעיקר של הבטחות. שנה חדשה מעניקה לנו מעין 'דף חלק' וירטואלי שטומן בחובו הזדמנויות רבות. כמובן שהתקופה הזו מלווה בחגיגות גם מצד מותגים בתחומים שונים, בעיקר בתחום הלייף סטייל, או במקרה שלנו - תעשיית הקוסמטיקה שמנסה להתעלות על עצמה.
קולקציות החגים, הנחשבות לקולקציות החורף, הן המושקעות והאקסטרווגנטיות מכל שאר הקולקציות העונתיות. אבל החגיגה הזו מתקיימת בעיקר מעבר לים. בארץ רק מספר מותגים יחידי סגולה טורחים להשיק את "הכוכבים" הללו. כל השאר מסתפקים בקולקציית הסתיו שאמורה (ולא ברור איך) להחזיק אותם עד לאביב הבא. אבל גם עם החידושים וגם עם המוצרים השווים הקיימים אפשר ליצור לוק חגיגי במיוחד, לא רק פעם בשנה אלא כל השנה.

מי לא רוצה סקין מושלם?

כמו עם כל לוק, הסקין הוא המרכז וחשוב לבחור מייק אפ מחמיא, אבל הפעם חשוב שהמראה יהיה גם קורן במיוחד. לשם כך ישנה קטגוריה שלמה שבאה לפתות אותנו בשלב נוסף לשדרוג של מראה הסקין. המוצרים הם אולי לא מאסט אבל הם לגמרי חגיגה גדולה ומפנקת.

כשדיור מחליטים לקרוא למוצר Dream Skin ומעניקים לו עיצוב ורדרד כסוף כמו של נסיכות, זה אומר שהם משחקים קצת לא הוגן, זה לא כוחות, הרי כל מי שתחשף ליצור הזה תרצה אותו בלי לדעת בכלל מה הוא עושה. הכי כולנו רוצות 'עור חלומי', לא? אז לפניכן יקרות, מוצר שיכול לשמש כסרום, כלחות וכפריימר. תלוי מה סוג העור ומה הצורך. למשל בעלות עור שמן יתכן ויבחרו בו כלחות ובעלות עור יבש כסרום, אבל כולן יכולות לבחור בו גם כפריימר כי הוא מותיר את הסקין צח ורענן ללא משקעים שומניים מיותרים, בסיס לחות מוצלח לאיפור שהושק במקביל למייק אפ המחודש בסדרת Capture Totale. זהו תחליב עשיר, בניחוח מדהים ובגוון ורדרד שמעניק גימור מאט-מואר. הטוען לכתר הוא מוצר טיפוחי המבטיח תיקון מידי של הקמטוטים, הנקבוביות, כהויות וגוון עמום. אני לא יודעת לגבי השאר, אבל את האחרון, המראה העמום, הוא בהחלט משפר מידית. אחרי כל הטקס של השימוש בו, אתן תרגישו שיש לכם דרים סקין ויהי מה.

גם שאנל עם ה- Le Blanc לא באמת משאירים לנו ברירה ומפלס הנחשקות עולה. הרי מוצר לבן טהור באריזה שאנלית נראה כל כך חגיגי ומבטיח שזה ברור שהוא נועד בשבילנו גם אם לא ברור עדיין מה המטרה שלו בכלל. קודם שיהיה שלנו אח"כ נתמודד... אז החמדמוד הזה מוגדר כפריימר מאיר אבל למעשה מדובר על מוצר ורסטילי שאפשר להשתמש בו במספר צורות: הראשון, לאחר הלחות לגימור פורצלני, זה בעיקר למי שלא משתמשות במייק אפ. השני, לפני מריחת המייק אפ כדי להעניק לו בסיס מואר יותר, אבל כאן הביצוע חלש. השלישי, מעל המייק אפ כהיילייטר טבעי, והרביעי, השימוש המועדף עלי - לערבב עם המייק אפ להעצמת המראה המואר, ומי שרוצה אף לריכוך קונסילר כבד. ככל שנשתמש ביותר ממנו ככה המראה יראה פורצלני נקי יותר. הפורמולה לבנה אך נטמעת בעור היטב ומותירה אותו חלק ומואר, הניחוח - למות! זה בעצם אחיו החורג של ה- Soleil Tan שמגוון השימושים שלו דומה מאוד רק מעניקים תוצאה אחרת ונחשקת לא פחות. במקרה הנוכחי הוא מגיע גם עם משאבה נוחה לשימוש. הסקין הפורצלני מעולם לא היה נגיש יותר.

פלטינום נדיר

אם אנחנו כבר בענייני קוקו אז אולי זה הזמן להדגיש שאם יש מותג שאפשר לסמוך עליו שלא יזנח אותנו בארץ עם שום קולקציה מרכזית הרי שזה שאנל. מדי שנה הם מקפידים להביא לארץ את הקולקציה הנחשקת, והשנה זו ה- Plumes Précieuses שיצאה מרהיבה בעיקר בזכות פלטת ה- Camélia de Plumes (תמונה מושלמת בפייסמהפלטה מהיפות אם לא היפה ביותר, שהושקה השנה במסגרת קולקציות החגים של המותגים השונים. זוהי פלטת היילייטר בגוון פלטינה קר, כלומר מן כסוף-מוזהב או זהוב-מוכסף אם תרצו, שמשתנה בהתאם לתאורה, (סווטצ' 12), גוון ייחודי שאין לו ממש דיופ וזה כבר הישג גדול. העיצוב מדמה נוצות קלילות בדמות פרח הקמליה אבל הפיגמנט היסטרי וחשוב להיות עם יד קלה בשימוש אחרת זה יראה מטאלי-שימרי מדי, תלוש מדי. 
באופן כללי לא רואים אטרקציות כאלו כל יום, גם לא משאנל. האחרונה שגרמה לנו לריגושים בלתי רצוניים (או אולי כן רצוניים?..) היתה ה- Poudre Signée המושלמת ומאז עברה לה שנה וחצי (!). הפעם הפלטה החדשה מתעלה על השאר ומקשה עלינו להשאיר אותה בדוכן, שכן יכול להיות שבזמן הקצר שנתלבט, אם בגלל המחיר ואם בגלל מגירת האיפור שלנו שמאיימת לקרוס, היא תיחטף ואנחנו ניוותר עם עוגמת נפש קשה, ולכולנו זה כבר קרה בעבר. מהמקרים האלו בדיוק נולד הביטוי: Life is short, Buy the damn shoes! ללמדנו שהתלבטויות יעלו לנו אח"כ ביוקר בדמות קמטי צער ששום קרם לא יצליח לתקן.
ואני תוהה - הקטע עם שאנל זה שהם לא באמת צריכים להתאמץ בכדי לפתות אותנו. מספיק לקחת כל מוצר שהוא ולהטביע עליו את הלוגו והוא אוטומטית יצור נחשקות. אז תארו לעצמכן בחורה 'תמימה' שנתקלת במוצר 'לא תמים' שכזה, שלא רק שיש עליו את הלוגו, הוא גם מעוצב בצורה שגורמת להזיל ריר שלא יבייש דוג דה בורדו - מסטיף צרפתי (איזו המחשה מחרידה, אבל זה מה שיצא לי...). אנחנו נשמות עדינות, רחמנות, בבקשה.

הרמוניה לסקין

דיור הפסיקו לעשות עליה לקולקציות החגים המושלמות שלהם, הסיבה לא ברורה (או שכן...), אבל זה פספוס גדול גם למותג וגם לנו. Anyway, מי שרוצה פלטת הארה יותר "בטוחה ולבישה", פחות מטאלית ויותר בעלת גוון חם יכולה להיעזר ב- Diorskin Nude Shimmer החדשה של המותג שתעניק לסקין מראה יותר חי. השימר החדש מצטרף לקולקציית ההיילייטרים והברונזרים. הוא הושק בשני גוונים נהדרים: Rose ו- Amber (סווטצ'ים) שלמעשה מעניקים מראה סמוק קורן. גוון הענבר משתלב בצורה מאוד הרמונית במראה ויחמיא לכל גווני העור. כשמסוויצ'ים עם האצבע זה נראה כאילו הוא שימרי-מנצנץ  מדי, אך על הפנים הוא מתאזן ומענק גימור שמרי מעודן ומחמיא. העיצוב הורס ללא ספק והקבוקי החמודה הקטנה שמגיעה איתו גם הפעם, היא עוד בונוס מפנק, קשה לפספס עם דיור.

גליטרים לחגיגה אמיתית

מבחינת העיניים הלוק החגיגי יכול להיות בגוונים טבעיים-חמים או צבעוניים-נוצצים, פרקטיות זה לא הקטע, מודגש ודרמטי זה שם המשחק.

ג'יבנשי, שגם מקפידים לעשות עלייה לקולקציות החגים נוטפות השיק שלהם, מבלי למצמץ אפילו קטפו עם הפלטה הקטנטנה Noirs en Folie את המקום הראשון בפלטות ה-מ-ה-מ-מ-ו-ת ביותר, מה שנקרא Stunning! הפלטה מקולקציית Folie de Noirs בעיצוב הורס מבחוץ בדמות כוכב גליטרי שלהזכירכן כיכב גם בקולקציית החגים אשתקד בדמות צללית סופנית ענקית. העיצוב הורס גם מבפנים בדמות תשיעיית צלליות גליטריות מעושנות שכל אחת יותר יפה מהשניה (סווטצ'ים 12) והרי אין כמו גליטרים לחגיגה אמיתית. ראינו את הסגנון המעושן גליטרי הזה בקולקציית הסתיו לפני כשנתיים וגם בקולקציית הסתיו האחרונה, ונדמה שהוא הולך ומשתבח. הן מומלצות להנחה בטפיחות ולא במריחה אחרת קשה יהיה לשלוט בנשורת הגליטרים, לכן עדיף להניח בעזרת האצבע (הקמיצה) או באמצעות מברשת שטוחה-צפופה לחה (ממש לא בעזרת האפליקטורים המצורפים במגירונת בתחתית הפלטה). האפקט האולטימטיבי זה בליירינג מעל בסיס קרמי שחור אטום דוגמת עיפרון הג'מבו הביצועיסט Magic Kajal. מאסט לחובבות מעושנים יצירתיים ומורכבים, לא לבעלות לב חלש.

פטיש לעיניים

איב סן לורן שפתיינות זה שמם השני הפסיקו להביא לארץ את קולקציות החגים ההורסות שלהם, אל תשאלו אותי למה (ואם תשאלו אותם הם בטח יגידו בגלל משרד הבריאות...), וזה ממש חבל כי כל עוד הביאו זכינו לראות פה פלטות נדירות כמו ה- Blanc Terriblement שהושקה בקולקציית החגים לפני שלוש שנים. אז לרשותנו עומדת כעת ה- Palette Fétiche מקולקציית Cuire Fétiches, היא שייכת לסדרת הפלטות החדשה של המותג והפעם בעלת גוונים שימריים חמים (סווטצ'ים), מסוג הגוונים הפופולריים שאפשר להשתמש בהם ליום ולערב, ובהחלט גם כדי ליצור מראה חגיגי-דרמטי. מכסה הפלטה הוא השיחוק העיקרי פה לטעמי, מגיע בעיצוב אלגנטי נהדר של עור שחור עם הטבעה מוזהבת של הלוגו עליו. Fetish it is!

חגיגיות בשוטף

גרלן שכנראה לא יודעים איך להשיק סתם מוצר רגיל כדי לתת לנו מנוחה, הופכים את פלטות ה- Ecrin 4 שלהם למרשימות עוד יותר. הם מנפקים לנו שלשה גוונים חדשים שגם קיבלו עיצוב חגיגי בזכות ההטבעה על הצלליות שנראות מקושטות מתמיד (תמונה). אני בחרתי למראה החגיגי בפלטה Les Violines #17 בגוונים שזיפיים (סווטצ'ים). הפורמולה מוצלחת ורכה במידה, הפיגמנט נהדר ואפשר לבנות את עוצמת הגוון. בכל מקרה התוצאה תהיה רכה וזורמת בזכות גימור המאט/סטיין המואר והמחמיא. אפשר לשחק עם הבסיס לצלליות וכלל שנבחר בבסיס כהה יותר כך התוצאה תהיה עמוקה ומודגשת יותר. לטעמי זו פלטה שימושית ביותר בזכות הגוונים הלבישים והגימור המוצלח.


אם יש משהו המשותף לכלל מראות החגים של המותגים הרי שזהו השפתון האדום. אבל כולנו יודעות שבשביל זה אין באמת צורך להתחדש באחד נוסף (אלא אם כן בא לנו), שהרי סביר שלרובנו יש כבר בבית אחד שמחמיא לנו במיוחד. אז חיטטתי קצת במגירות שלי ושלפתי כמה ותיקים וכמה חדשים, כל אחד מהם הוא אדום שונה (גם אם לצערי בתמונה נראים דומה, תיעזרו בסווטצ'ים), ובכלל נראה לי שזה הזמן להיזכר בפוסט ותיק שמדגיש שאין באמת "חוקים" לשימוש בשפתון אדום.

אסתי לאודר שהשיקו השנה את סדרת השפתונים Pure Color Envy גם דאגו לאדום לוהט וכך קיבלנו את ה- Envious 340 (תמונהסווטצ') באדום עמוק. הפורמולה הזו פשוט מושלמת, חשוב תמיד, הכרחי עם גוון אדום. נותרת רק השאלה: מתי קולקציית ה- Envy Shine החדשה תגיע גם אלינו?...

איב סן לורן אורזים בזהב את הגוון Rouge Laque #9 (תמונהסווטצ') ששייך לקולקציית הקבועה ולמעשה מפנים את תשומת ליבנו לאחד הגוונים האדומים היותר סקסיים בגימור מבריק, וגם עמידים יחסית למקרה הצורך... בכל פעם מחדש הפורמולה שלהם מפתיעה אותי לטובה מחדש. מזכירה שהיא נבנית בשכבות, אבל במקרה של הפיגמנט הזה הגוון עוצמתי מהשכבה הראשונה. איכות באריזה מוזהבת מוגבלת, כן, זה עושה לנו את זה.

כשלוריאל רוצים הם לגמרי יכולים, וכך קיבלנו את קולקציית Pure Reds, תשעה שפתונים אדומים כשאצלנו הושקו חמישה מתוכם. למה? ככה. הגוונים הם בהשראת דוברות המותג, סלבס בקיצור, את כולן ניתן לראות כאן. זה לא קונספט חדש שלהם, שכן השיקו בעבר את ה- Privee Nudes. אגב, יש גם לקים תואמים אבל לא נצפו בארץ. בכל מקרה, מהחמישיה הכי אהבתי את השפתון של הדוגמנית ליה קבדה (תמונהסווטצ') - אדום אש לוהט בגימור מאט, פורמולה עשירה נהדרת וכל זה באריזה דמויית עור שחור שנעימה למגע. רק למה, למה כל המדבקות שמכערות ומוזילות אותה? כתבתי על זה לפני מספר שנים, במותג מתעקשים לכער מוצר מוצלח, או במילים אחרות - ככה לא בונים חומה!

רבלון מייצרים סדרות המשך שונות ל- Just Bitten Kissable שלהם והשיקו לאחרונה סטיקים בסדרת Colorburst (הכוללת כבר שפתונים ובאטרים) שגם הם בעלי ניחוח מנטולי. קיימת גם גרסת Matte Balm מוצלחת מאוד וגם גרסת Lacquer Balm מתוכה בחרתי את ה- 135 Provocateur (תמונהסווטצ') אדום חם עם מעט שימר שעל השפתיים הוא לא מורגש אבל בהחלט תורם לגימור המבריק. המריחה נוחה, הפורמולה באלמית נעימה וכמעט אטומה לגמרי, העמידות מרשימה יחסית למוצר לחות. שפתון שיתאים בעיקר למי שחוששת מהגוון האדום שנראה לה נועז אבל בכל זאת רוצה לאמץ אותו. העיצוב מרהיב אבל שוב כמו במקרה של לוריאל המדבקות הכעורות מעיבות על החגיגה, מה נסגר עם זה?

ה- Sequins d'Amour 170N של לנקום (תמונהסווטצ') משום מה לא מאוד מדובר מאז הושק אבל האמינו לי שמדובר על אחד מהאדומים הקלאסיים היותר מושלמים שקיימים בקולקציית Rouge in Love המוצלחת, שנמרחים באחידות ויציבים על השפתיים. ובהזדמנות זו, אל תשכחו את ה- 132 Caprice הנצחי של המותג שהוא סוג של Must Have.

את המצעד נסגור עם ה- 999 הקלאסי המפורסם של דיור (תמונהסווטצ') שהושק לפני כשנה כמחווה לשפתון מס' 9 הראשון של המותג שאמור להחמיא לכל גוון עור. בהמשך הושק ה- 99 ועשור מאוחר יותר ה- 999, וכמו כל קלאסיקה יש לו גם עיפרון שפתיים ולק תואמים
כריסטיאן דיור אמר בזמנו שאדום זה צבע החיים, מי אנחנו שנתווכח, נותר רק ליישם.

Happy New Year!


ID

Capture Totale
Dream Skin
Global Age-Defying Skincare
Perfect Skin Creator
גודל: 30 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 645 ש"ח
Diorskin Nude Shimmer
Instant Illuminating Powder
גודל: 10 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 313 ש"ח
Rouge Dior
Couture Colour 999
גודל: 3.5 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 178 ש"ח

Le Blanc de Chanel
Multi-Use Illuminating Base
גודל: 30 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 330 ש"ח
Camélia de Plumes
Highlighting Powder
גודל: 8 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 430 ש"ח

Le Prismissime
Noirs en Folie
Eye Palette 9 Colors
גודל: 9*0.6 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 400 ש"ח

Palette Fétiche
5-Color Ready-to-Wear
גודל: 5 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 360 ש"ח
Rouge Pur Couture
Vernis a Lévres
Collector Glosst Stain
Rouge Laque #9
גודל: 6 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 197 ש"ח

Ecrin 4 Couleurs
Long-Lasting Eyeshadows, Captivating Colours
Les Violines #17
גודל: 7.2 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 372 ש"ח

Pure Color Envy
Sculpting Lipstick
Envious #340
גודל: 3.5 גרם
ייצור: בלגיה
מחיר: 190 ש"ח

Color Riche
Pure Reds Collection Exclusive By Liya
גודל: 4 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 108 ש"ח

Colorburst 
Lacquer Balm
גודל: 2.7 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 105 ש"ח

Rouge in Love
High Potency Color Featherlight Wear
Sequins d'Amour 170N
גודל: 3.4 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 175 ש"ח



Print Page

27 תגובות:

  1. שבוע הבא שאנל.
    אלא אם קיבלת שנים לסקירה.....:)
    קצת נגמלתי מאיפור בחודש האחרון,
    החלמה מניתוח לא ממש עושה חשק להרבה דברים.

    השבמחק
    תשובות
    1. אמן!
      ניתוח, מה ניתוח? הכל בסדר? ולמה להיגמל מאיפור??
      עכשיו בטוח מגיע לך להתפנק עם שאנל :)

      מחק
    2. מגיע לי להתפנק. נקודה.
      ניתוח שיגרתי וזניח,
      רק שההחלמה קצת הסתבכה לי.
      אבל הכל בקו הבריאות.
      צריכה רק להתאושש ו לחזור לעצמי.

      מחק
    3. נכון, מגיע לכולנו!!
      החלמה מהירה מותק, בטוחה שהעניינים יחזרו למסלול מהר :)

      מחק
    4. אני כבר במסלול הנכון.
      תודה.

      מחק
  2. הבסיס של דיור מעולה גם השאנל מעולה, השימר של דיור מעולה רכשתי את הורוד משמש אותי כסומק וכמובן השימר המהמם של שאנל שחבל בכלל לגעת בו.

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, שווה להשקיע במוצר סקין מוצלח, אין לזה תחליף.
      פלטות מהממות שתיהן, חבל להרוס את העיצוב המושלם אבל אין ברירה ;)

      מחק
  3. לנוכח החורף אני יותר באווירת סקין לאחרונה, והדרים סקין ממש מתאים למזג האוויר הזה. רכשתי לפני כמה חודשים, והשתמשתי די מעט אבל עכשיו הוא הרבה יותר רלוונטי.
    מחכה שהמייקאפ המינרלי של שאנל יגיע כבר לסטרוברי, לדעתי הוא יהיה מעולה מעל הלה-בלאנק.
    ההיילייטר של שאנל מדהים ביופיו, חבל ששאר הקולקציה המשעממת מחווירה עוד יותר בהשוואה אליו. מחכה כבר לקולקציית האביב :-).

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון, גם לדעתי הסקין דרים מתאים יותר לעונה ולכן הוא חיכה לעכשיו.
      את מתכוונת ל- Vitalumiére Loose Powder Foundation? חשבתי שכבר קנית אותו פה אחרי כל הסיפור שהיה לך עם הדיילת. הוא מוצלח מעל בסיס שלא מותיר עודף משקעים לחותיים/שמנוניים, הלה בלאנק בהחלט אחד כזה.
      קולקציית האביב של שאנל נראית סופנית, תמיד יש למה לחכות ;)

      מחק
    2. לא ראיתי סיבה לתת לדיילת גרועה ליהנות מעמלה על קנייה של מוצר שבליין הקבוע.
      המייקאפ יגיע לסטרוברי, וגם יהיה זול יותר וגם לא ילווה בשירות גרוע.
      בהחלט מחכה לאביב :)

      מחק
    3. צודקת, תכלס. חייבים לשפר את השירות פה!
      נקווה שיגיע לשם מהר, הם מפתיעים לפעמים עם דברים חדשים, כמו שקרה עם הגלוסים המושלמים.

      מחק
    4. בשנה האחרונה סטרוברי מקבלים מוצרים חדשים של שאנל בקצב ממש סביר (לפעמים לפנינו), והרבה פעמים גם פריטים מוגבלים מקולקציות.

      מחק
    5. זה ממש מוזר, לא? מעניין מה זה אומר.
      למה להביא חדשים קבועים לשם בזמן אמת, ובמיוחד המוגבלים שמגיעים מהר....

      מחק
    6. זה ככה גם בעוד מותגים, למשל ג'יבנשי באופן קבוע, גם בדיור הליפסטיקים החדשים נחתו אצלנו ובסטרוברי בהפרש די קטן.
      או שסטרוברי מצאו ספקים יותר טובים, או שהם כופים עליהם אספקת מוצרים חדשים כדי שהאתר יהיה יותר אטרקטיבי. בכל מקרה, יש למה לארוב :).

      מחק
    7. ברור שיש תמיד למה לארוב (מי אמרה ארמאני ולא קיבלה?...)
      פשוט לא ברור פה האינטרס של המותגים לקדם שם מוצרים שרק יצאו לשוק, במיוחד קבועים.
      אין ספק שמבחינת האתר זה מעולה כי משאיר אותם מעודכנים.

      מחק
  4. אומייגאד! ! הכל ניראה פשוט מושלם! הפלטינום הזה פשוט נדיר!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. הכי OMG, זו בדיוק התגובה שהמותגים רוצים להוציא מאיתנו עם קולקציות החגים :)

      מחק
  5. ההסבר שלך היה כה מדויק לגבי השאנל, זה ממש לא משנה מה יהיה בפנים. יש לי סומק שלהם שאני לא מסוגלת לגעת בו כי הוא כל כך יפה. ואז מה הרעיון בעצם?
    נו ניחא, זה שאנל. מותר הכל.

    השבמחק
    תשובות
    1. הם לגמרי לא צריכים להתאמץ לפתות,
      אז נראה לי שאפשר להגדיר את הפלטה פה כהתעללות מכוונת...LOL

      מחק
  6. הוצאת לי את המחשבות מהראש לגבי שאנל. הריגוש שברכישה בהחלט עושה את זה שווה יותר.
    הפלטה של ג'יבנשי היא בדיוק משהו שאני יכולה ליפול בו.
    וסדרת השפתונים של לוריאל- הם בהחלט יכולים עם הם רוצים. רק שירצו יותר

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט שווה, הכי ריגושים עם שאנל!
      זו פלטה מהממת אם כי טריקית, אבל בסוף עושה את הלוק לגמרי.
      חחח, שירצו יותר באמת, השפתונים ליגה אבל שיורידו את המדבקות ונשמח לתת להם צ'אנס.

      מחק
  7. כל כך בא לי עכשיו הדרים סקין והשני של שאנל! אבל עכשיו אני עם הclose up של דיור בתור לחות/ פריימר

    השבמחק
    תשובות
    1. ה- Close Up נהדר, כתבתי עליו בקיץ כשהשתמשתי בו כלחות, היה מושלם. בחורף אני זקוקה לקרם עשיר יותר.

      מחק
  8. וואו וואו ושוב וואו, סקירה מדויקת וכיפית להפליא

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, כיף לשמוע שנהנית :)

      מחק
  9. עם משפט סיום כזה ברור שאתחיל מהסוף. 999 ראוי לו שיחודש שוב ושוב כי הוא מושלם, וכשאני מורחת על ציפרני את הלק התואם מרגישה אמנם קצת שנות השמונים אז הלכתי עם שפונים אדומים כל הזמן, אבל גם מרומם את התחושה ובא לי לנעול עקבים ;)



    השבמחק
    תשובות
    1. אם כך זו עוד הוכחה שכנראה האיש יודע מה שהוא אומר :)

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails