22 באוקטובר 2014

השראות ניינטיז



כל מי שבענייני עולם הביוטי כבר נחשפה לעובדה שטרנד שנות ה- 90 תפס תאוצה לאחרונה והגיע לשיאו בסתיו הנוכחי. תמונות הלוקים של דוגמניות-העל מהעשור ההוא מציפות את הרשת במגוון פרסומים. מתחברות או לא, לוק הטוטאל-מאט לצד גוונים חומים-עכורים כאן בכל הכח והאמת שהוא מגיע בדיוק בזמן. אם בקיץ השימרים וההיילייטרים בשיאם, הרי שהמאט מתחבר בצורה מושלמת לעונה הקרה ואף הקדשתי לזה בזמנו את הפוסט "מאט-אים לחורף". בסופו של דבר זה הגימור היחיד שאפשר ליצור בעזרתו טוטאל לוק שלם, 90s' סטייל. אגב למעוניינות, יש את האייטם החופר אך המוצלח How to wear 90s' makeup in 2014. אז בניינטיז אנחנו לא, אבל השראות זה תמיד נחמד. אז עם קצת השראה מהנייניטיז בחרתי בלוק מאט עם נגיעות אחרות שקצת מנטרלות אותו. סקין מאט, עיניים עם קצת צבע וספארקל, ולחיים ושפתיים יחסית מעודנות ששומרות על הגלואו שלנו מהקיץ, כי את השפתון החום של הניינטיז אני עוד לא ממהרת לאמץ.

מייקאפים מאט של שאנל: שיק אירופאי

עם או בלי ניינטיז טרנד, סקין צח בגימור מאט-קורן הוא כנראה ה-דבר עכשיו, אחרת אין הסבר לשטף המייקאפים שהושקו לאחרונה בגימור, כשהבולטים והמדוברים הם אלו של שאנל. שניים מסקרנים ומעניינים במיוחד כי מאז שהושקו בחו"ל כל הרשת החלה חופרת ומהגגת עליהם. אז מה יש לנו פה?

מה- Perfection Lumiére Velvet היו הכי הרבה ציפיות. הסיבה לכך היא ה- Vitalumiére Aqua שנראה שהפך בן לילה לאחד המייקאפים הפופולריים והאהודים. כיסוי קל פלוס, גימור טבעי ומהירות הנחה, מה צריך יותר מזה ליומיום? כשלוש שנים מאוחר יותר מגיע המייק אפ ולווט הזה שמבחינת העיצוב נראה ממש זהה רק בגוון שחור. גם אותו יש לנער היטב לקבלת מרקם אחיד. הוא יותר דק ויותר מאט בזכות הפורמולה שמרגישה כמו פודרה נוזלית או משהו שממש נטמע בסקין ומאחד אותו, בעל SPF 15. מן הסתם בגלל המאפיינים הללו מדובר על מייק אפ שיחמיא יותר לעור שנוטה לשמן מאשר ליבש. מייק אפ נפלא לגימור מאט (בשאנל לגימור קוראים Velvet, כמו למשל בשפתונים שלהם) שמייתר את השימוש בפודרה, אם כי באופן אישי אני מעדיפה את הגימור החי יותר של ה- Aqua. האמת שיותר נכון להשוות אותו ל- Perfection Lumiére "אחיו הגדול" מאותה הסדרה שגם הוא הושק לפני כשלוש שנים אבל בניגוד ל- Aqua הביקורות עליו היו מאוד לא חד משמעיות, הוא כבד, מאט-מת ולא מחמיא בעליל. מי שאהבו אותו היו בעיקר חובבות "המסכות" Double Wear סטייל. בגרסת ה- Velvet קיבלנו גירסה דקה משופרת נפלאה שכמעט לא מזכירה בכלום את "האח הגדול", חוץ מהמגע הפודרתי משהו. אחד המוצלחים ששווה בדיקה.

מספר חודשים מאוחר יותר השיקו בשאנל את המייק אפ הראשון שלהם בתפזורת, ה- Vitalumiére Loose Powder Foundation. ללא ספק חידוש היסטרי במותג שמסקרן לבחון את הביצועים שלו. אז אחרי צפייה בהדרכה של ליסה אלדרידג' בערוץ של שאנל כיצד מומלץ להניח את המייק אפ, ניגשתי למלאכה. מדובר על מייק אפ אבקה שנוח מאוד להשתמש בו ולשלוט יחסית בכמות שיוצאת בלי שהוא מתפזר לכל עבר. בעל SPF 15, המרקם האבקתי-לחותי שלו גורם לו להיטמע בצורה מוצלחת בסקין ולתרום לכיסוי קל פלוס. בשאנל אומרים שהוא מדמה היטמעות של מייק אפ נוזלי, הייתי מחדדת ואומרת נוזלי-פודרתי. כלומר, הגימור שלו מאט לגמרי שיוצר אפקט מאוד נקי, אחיד וצח, מאוד אירופאי-קר הייתי אומרת. כלומר, אם רובנו נרגיש צורך לנטרל את החד מימדיות שלו עם ברונזר או סומק, סביר שהצרפתיות נניח יותירו אותו כמו שהוא, פלאט. בדומה למייקאפים אחרים בגימור כזה, כדי להעניק מראה קורן יותר אפשר להניח אותו מעל פריימר מאיר שגם יתרום לעמידות או מעל BB Cream שגם יוסיף לכיסוי. פחות יחמיא לבעלות קמטים ופגמים שכן לאחר מספר שעות הוא קורס לתוכם, פריימר משפר את זה במידה מסוימת. 
הוא מגיע עם מברשת מיני-קבוקי סינתטית שהיא לא סתם חמודה וזה אלא גם מוצלחת בביצוע, רכה מאוד, אוספת את החומר ביעילות ומאפשרת טשטוש אחיד מוצלח. זו מן ורסיית מיני לקבוקי המושלמת של המותג. למרות שמדובר על מייק אפ בתפזורת, הוא מאוד נוח לנשיאה בתיק לחידושים בגלל המבנה הקטן והנעילה של המכסה שלו, אין שום חשש שיתפזר. אמנם מוצרי המותג תמיד יקרים, אבל הפעם מדובר על תמחור גבוה במיוחד (480 ש"ח), יקר משמעותית מכל מייק אפ אחר שלהם (כ- 350 ש"ח) לכמות קטנה משמעותית, צריך לקחת את זה בחשבון. בכל מקרה, פעם ראשונה אולי שאני מתחברת למייק אפ בתפזורת (פעם היו קוראים לכל אחד כזה מינרלי, זוכרות?) ולעיתים ניגשת אליו במקום לנוזלי כשבא לי על מאט. אירופה במזה"ת...

ובפינת זכוכית המגדלת שלנו - ישראל. לא ברור כיצד מייק אפ בגרסת תפזורת, שהמותג משוויץ בו תחת כל עץ רענן שזו הפעם הראשונה שהוא משיק כזה דבר, הופך בישראל לפודרה. כאילו ה- Poudre Universelle Libre, שנחשבת לאחת מהפודרות בתפזורת המשובחות שיש היום בשוק, לא קיימת. עם זאת, בעקבות פנייתי למותג נעניתי שנעשתה טעות בהגדרת המוצר ושהדיילות קיבלו הדרכה מחודשת. יופי. אבל מה המסקנה? שמדובר על מקרה קלאסי ששוב מוכיח לנו שפשוט אסור להסתמך על מה שדיילות מוכרות לנו, הכרחי להיות מעודכנות מראש בעצמנו.

סומק של שיסיידו: להפיח חיים בסקין

כשהסקין אחיד בגימור מאט זה מתבקש לשבור את החד-מימדיות שלו, ממש כמו שליסה אלדרידג' מדגימה לנו בסרטון הזה. אם בקיץ הנטייה תהיה לברונזר שיעשה את זה בשבילנו, הרי שלעונת המעבר קיבלנו פלטה משולבת. שיסיידו השיקו לאחרונה סומק טריו מרהיב שמורכב מגוון סומק, ברונזר והיילייטר. על הטריו מוטבע פרח הקמליה האסייתי המזוהה עם המותג, והוא מגיע בארבעה גוונים שונים בגימור שימרי (תמונהסווטצ'ים). אני בחרתי את ה- Apple RD1 (סווטצ'ים) שערבוב שלושת הגוונים שלו יוצר סומק ורוד-קורל מחמיא, לא שתלטן מדי. אפשר כמובן לערבב רק שני גוונים על מנת לקבל צבע אחר בכל פעם ולשלוט בחוזק שלו. אפשר להשתמש גם בכל גוון בנפרד אבל זה לא מאוד פרקטי. עיצוב הפלטה שיסיידואי קלאסי כשהפעם היא מגיעה בצורה מוארכת, ראינו את זה לא מזמן גם בפלטת צלליות של גרלןמשווה לפלטה מראה מתוחכם יותר. יחסית לאפליקטורים מצורפים, הפעם המברשת חביבה ונעימה וניתן להיעזר בה לחידושים במהלך היום.

YSL עם ממתק ללחיים ולשפתיים

אופציה נוספת לניטרול הסקין החד-מימדי היא ה- Kiss & Blush של איב סן לורן מסדרת ה- Baby Doll מתוכה כבר ראינו את האייליינר והמסקרה (אגב, יש גם בושם בייבי דול שהושק בשנת 2000 ומאז יצאו לו מגוון גרסאות). זהו מוצר משולב ללחיים ולשפתיים במרקם קרמי-ג'לי-משחתי בניחוח נעים שמגיע ב- 12 גוונים (תמונהסווטצ'ים). אני בחרתי בגוון Corail Affranchi #7, קורל כתמתם בהיר עם שימר עדין, מאוד פיגמנטי, אחד היפים והשימושיים (תמונהסווטצ'). בשימוש ללחיים מגלים מרקם קל לטשטוש שמתמזג נהדר בסקין. עם זאת, האפליקטור השמנמן היה לי נוח יותר לשימוש בשפתיים כשהגימור הוא טבעי קורן, אבל שם התחושה לא מספיק רוויה. אפשר לבנות את עוצמת הגוון בלי שיראה או ירגיש עמוס מדי (המחשה). ההתלהבות סביב המוצר הזה מובנת לי, גם בגלל היצע הגוונים המוצלח וגם בגלל העיצוב המדליק. עם זאת ולמרות הפרקטיות היחסית בגוון מותאם ללחיים ולשפתיים, אני פחות מתחברת למוצרים משולבים באופן כללי, לכן השימוש שלו במקרה שלי הוא בעיקר ללחיים. מוצלח אגב גם כבסיס לסומק אבקתי גם להעצמת הגוון וגם לשיפור העמידות. האמת, יש לי תחושה שהלקוחות לא ממש הבינו מה זה יצור הכלאיים הזה שנראה כמו ממתק וגם לא התרשמתי שהדיילות עצמן מבינות אותו עד הסוף. אולי זה רק בתחושה שלי ואולי לא. בכל מקרה, הערכה שלי היא שנראה בהמשך גוונים חדשים ומפתים במסגרת קולקציות עונתיות ומי שלא התפתתה עד עכשיו, תתקשה להימנע מזה בעתיד.

פלטת הסתיו של ג'יבנשי: כי מישהו צריך לגנוב את ההצגה

עם סקין מאט זו הזדמנות לשלב איפור עיניים או שפתיים קורן יותר. הפלטה המרהיבה Extravagancia של ג'יבנשי לסתיו, היא דוגמה מצוינת לזה. אז קודם כל קשה להתעלם כרגיל מהעיצוב השובה של המותג שבכל עונה מקפיד לגנוב את ההצגה לכל השאר, ראינו את זה בקיץבאביבבחורף וחוזר חלילה. העיצוב החיצוני הפעם מזכיר תיק קלאצ' קשיח קטן, ממש כמו של המייק אפ קומפקט שלהם, רק שהפעם עם עיטורים מוזהבים, למות! בפלטה המשולבת יש רביעיית צלליות (סווטצ'ים), שתיים בגימור סטיין כשהחומה יותר פיגמנטית מהסגולה, ושתיים שימריות-מנצנצות שמתאימות יותר לליירינג (עדיף עם האצבע), מזכירות בקונספט את הצלליות מפלטת הסתיו מלפני שנתיים. הכהה מבניהן, אפורה-כסופה עם מיקרו-גליטר פוקסיה, משהו בסט. בנוסף, שפתון-באלמי ורוד-חם שקפקף (סווטצ'), גוון שסביר שיתאים לכל אחת. בעיקרון אני הייתי יכולה לוותר על השילוב, אני לא מתה על הרעיון שנשורת צלליות תלכלך את השפתון, גם דיור עשו בזמנו בסתיו את השילוב הזה, יפה - כן, פרקטי - פחות. פלטה הורסת כמו תמיד במותג, שסביר שבעיקר חובבות הקישוטים ופלטות האספנות ישמחו לאמץ.

הבשמים החדשים: סתיו קוטור

הניחוח כמו תמיד יחתום גם הפעם את הלוק הסתווי הזה, עדיף מודגש, הוא יכול להיות פירותי פרשי או אפל וסקסי. לפי החשק ומצב הרוח. וכמו כל שנה עם רוחות החגים הושקו אינספור בשמים חדשים. אז בשביל לא לטבוע במגוון העצום, בחרתי את המרכזיים והמעניינים מבניהם לטעמי.

Narciso של נרסיסו רודריגז - בכל פעם כשאני חושבת שכבר אין מה לחדש במבנה הכל כך מרובע של הבשמים במותג, אני מופתעת מחדש, כך קרה עם הגרסה המוחצנת לאביב וכך גם הפעם עם גרסה הפוכה - מאופקת למשעי. עיצוב מינימליסטי מושלם בגוון שמדמה לדברי המותג את העור הנשי. זה לטעמי ניחוח של מקלחת בשילוב הפרשות גוף טבעיות (בחיי..), EDP מבוגר יחסית (ניינטיז מישהי?...) שלוקח לו כשעה להתפתח ולהתיישב ממש. מורכב בין היתר ממושק, ענבר, ארז וגרדיניה. קיבל מחמאות ברשת מקיר לקיר (או אם תרצו - מבלוג לבלוג), ולמרות שמדובר במותג הפייבוריטי שלי, אני עוד בשלבי הסתגלות.

Modern Muse של אסתי לאודר - לא לעיתים קרובות משיקים במותג ניחוח חדש ובהסתכלות לאחור נראה שכמעט כל ניחוח של המותג הפך לקלאסיקה כזו או אחרת. כשבמותג השיקו את הבושם הזה היתה התרגשות גדולה כאילו רגע מכונן לפנינו, ביקורות מהללות ומשבחות מכל עבר נשמעו. שנה (!) מאוחר יותר הוא נחת גם אצלנו. הניחוח חושני וסקסי שאהבתי ממש, הוא מורכב בין היתר מיסמין, נקטר, עצים, פצ'ולי, ענבר, וניל ומושק. בלאודר שכבר המון זמן לא חוו כזו תהילה עוצמתית מרוכזת הספיקו כבר לצאת עם שתי גרסאות נוספות, מעניין כמה זמן ייקח להן לנחות בארצנו הקטנטונת. ללא ספק אחד הבשמים החשובים (והיקרים) ביותר של המותג שראויים לעמוד בין בשמים סלקטיביים אחרים, כן, למרות שמיוצר בשוויץ ולא בצרפת.

Dahlia Divin של ג'יבנשי - העיצוב הטיפה משמים של סדרת ה- Dahlia מקבל טוויסט שיקי מעודכן, צרפתי משהו בזכות הגוון הפודרתי, המכסה בלבן-שנהב, הסרט המוזהב מסביב וכן, אפילו בזכות תווית הנייר שמעניקה לו מראה אצילי. והניחוח? EDP חושני וממכר, במיוחד לחובבות מתקתקי קוטור. מורכב בין היתר משזיף, פרחים לבנים, יסמין, אלגום ופצ'ולי. אגב, לא מזכיר בכלום את בשמי ה- Dahlia הקודמים, אם כבר אז מזכיר לי את ה- Fan di FENDI Extreme רק קצת יותר מתקתק ממנו. להיט מתקתק.

Gucci Premiére של גוצ'י - ניחוח של הביוקר, עיצוב של הביוקר, תחושה של הביוקר, ועדיין נראה שיתאים לצעירות יחסית (גם אם ברוחן). בושם EDT יומיומי זורם שאינו שתלטן או מודגש מדי. מורכב בין היתר מפרחים לבנים, הדרים, פרזיה, ורד, יסמין, פצ'ולי ומושק. מותג בריטי שמייצר את הבושם בבריטניה ולא בפריז כמקובל. פטריוטים.

My Burberry של ברברי - אחרי ה- BODY  האהוב עלי על שלל גרסאותיו (123) מנפקים לנו בברברי בושם חדש, ללא ספק השקה אסטרטגית במותג בהשראת מעיל הטרנץ' המפורסם. העיצוב קלאסי נפלא, קלטתן את המכסה המפיל?? הוא בהשראת כפתורי המעיל. הניחוח עצמו פרחוני נעים שמרגיש סתווי. הוא מורכב בין היתר מאפונה, גרניום, ורדים, פצ'ולי ופרזיה. בסיבוב בכיכר המדינה קלטתי בבוטיק ברברי את הבושם בחלון הראווה - הכי למי שרוצה לרכוש בסטייל...

Daisy Dream של מארק ג'ייקובס - החדש מבית מדרשו של מארקי יקירנו שהושק כהמשך ישיר ל- Daisy Delight סוגר את הרשימה עם הניחוח הכי פרשי פה שמגיע שבהתאמה לעיצוב הפרחוני המרהיב. הניחוח הוא גרסת EDT מחודשת ומתוחכמת יותר של ה- Daisy המקורי. מזכיר גם את ה- Daisy Eau So Fresh שכאילו הפכו אותו לחזק ועוצמתי יותר, בעל נוכחות יותר. הניחוח פרחוני-פירותי שמורכב בין היתר מאוכמניות, אגס, אשכולית, ליצ'י, מושק, יסמין, ויסטריה וקוקוס. וכמו תמיד, מארקי מטשטש לנו את החושים, מכורות מראש. כרגע זמין רק בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון (שבשעה טובה אגב יתחילו לפרסם בקרוב מחירי קוסמטיקה באתר שלהם), סיבה מספיק טובה כדי לארגן איזו חופשה דייזי דרימית בשביל לעבור שם ולהתפנק בעוד ממתק או שניים. ובזמן שאתן שם שווה להציץ בתערוכות המתחלפות שהם יוזמים, כמו למשל תערוכת עיצוב בקבוקי בישום Master Piece Collection של לליק עם האקדמיה לאמנות בצלאל. כי קצת ביוטי-קאלצ'ר לא יזיק לאף אחת.


ID

Perfection Lumiére Velvet
Smooth-Effect Makeup
SPF 15
#30 Beige
גודל: 30 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 356 ש"ח
Vitalumiére
Loose Powder Foundation
With Mini Kabuki Brush
SPF 15
#30
גודל: 10 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 480 ש"ח

Face Color Enhancing Trio
Apple RD1
גודל: 7 גרם
ייצור: יפן
מחיר: 300 ש"ח

Baby Doll
Kiss & Blush
Lips & Cheeks Soft Matte Colour
Corail Affranchi #7
גודל: 10 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 220 ש"ח

Palette Extravagancia
Lip & Eye Palette
גודל: 1.9 גרם + 4*1 גרם
מחיר: 405 ש"ח
Dahlia Divin
Eau de Parfum
גודל: 75 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 750 ש"ח

Narciso
Eau de Parfum
גודל: 100 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 670 ש"ח

Modern Muse
Eau de Parfum
גודל: 100 מ"ל
ייצור: שוויץ
מחיר: 760 ש"ח

Gucci Premiére
Eau de Toilette
גודל: 75 מ"ל
ייצור: בריטניה
מחיר: 645 ש"ח

My Burberry
Eau de Parfum
גודל: 90 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 598 ש"ח

Daisy Dream
Eau de Toilette
גודל: 100 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 99 דולר

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי לפוסט נשלחו אלי מהחברות


Print Page

16 תגובות:

  1. טוף, אז חוץ מסיינפלד, חברים, סקס נ'ד סיטי ובאג 2000... הניינטיז לא השאירו שום הילה אחריהם, בטח שלא האיפור מאט וחום הסגפני והדודתי מפולנייה.
    מזל!!!!!!! שדיור נתנו משהו עם ''בשר'' להתענג בו.
    וגם הג'יבנשי נשמע שווה דגימת הרחה.

    השבמחק
    תשובות
    1. חייבת להסכים, לא ברור לי איך התאפרו ככה פעם ועוד זה נחשב לשיא הגלאם... :O
      מה דיור מה?? את הבושם של מי תייגת ככה?...LOL

      מחק
    2. הפלטת סתיו של דיור. והבושר של ג'בנשי.

      מחק
    3. אה, מצחיקה, התכוונת לפלטות הסתיו מהפוסט הקודם, פשוט מדהימות אחת אחת, שיחוק רציני!
      הבושם של ג'יבנשי מתקתק מוצלח, היום שמתי אותו לעבודה בבוקר ועד עכשיו אני מריחה אותו. עמיד ודומיננטי.

      מחק
    4. ראש כרוב - פלטה של ג'יבנשי. 😂😜

      מחק
    5. טוב, נראה לי את לגמרי ב- off היום, תחזרי מחר ;)
      חוץ מזה, אני מתה על זה שאת באמת משתמשת בכל פלטות האספנות היפות האלו, כמו הגרלן פוצ'י בזמנו. יודעת איך לחיות!
      (וגם 'ראש כרוב' זה מהניינטיז, לא?.. :P )

      מחק
    6. ראש כרוב, התוכנית היתה בסבנטיז.
      וברור שאני משתמשת בזה. אחרת זה מתקלקל. אז למה קניתי?

      מחק
    7. יש כאלו שקונות לאספנות בהגדרה וגם כאלו שקונות לשימוש אבל מרוב שזה יפה מתקמצנות או לא רוצות להרוס את העיצוב עד שזה כבר לא ממש בתוקף לשימוש...

      מחק
  2. פוסט מעניין כמו תמיד, לא שמתי בזמנו שהיה אופנתי איפור מאט זה היה אי שם בתקופת הצבא את האודם החום זוכרת, וגם את התגובות הצוננות של אמי מאיך שהוא מתקבל עליי, את המיק אפ של שאנל רכשתי מאוד אוהבת אעפ שהוא טיפה יבש לי בתקופה הזו גם את המיק אפ תפזורת מאוד אוהבת מוסיפה אותו מעל כל bb שמה מעט והוא נפלא בעיניי, הסומק של שיסידו מעניין אעפ שכתוב שזהו מן שימר. הדליה נואר החדש מהמם מתוק אבל את יודעת שאני עמוסה מדיי בבשמים וכמובן הנרסיסו מיוחד רכשתי את הקטן ביותר.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה לילך :)
      גם אני ממש זוכרת את השפתון החום, כולן אצלנו בלימודים היו עם אותו אחד של הלנה רובינשטיין מס' 39, אני לא יכולה לשכוח את זה... לא ברור בכלל מה קרה שם... חח
      המייקאפים אכן פחות מתאימים לעור שנוטה ליובש. להוסיף BB אכן תורם למראה רענן יותר של הויטלומייר בתפזורת.
      איפה ראית שכתוב שהשיסיידו זה שימר? אולי הכוונה לגימור. זה טריו שמחולק לסומק-ברונזר-היילייטר.
      יש לך באמת יותר מדי בשמים. תתחדשי על הנרסיסו, חשבתי שויתרת עליו.

      מחק
    2. הטריו של שיסידו מדהים!!! אבל כסומק הגוון של הסומק בהיר ועדין, אך... יש יותר מדיי, אתמול כמעט קניתי את הדליה החדש אבל המבצעים לא היו מספיק שווים והעומס.... ריח חורפי, עשיר מומלץ!

      מחק
    3. יש כמה גוונים של הסומק, שניים בהירים ושניים כהים.
      תפסיקי לקנות בשמים!! גם אם הם שווים ;)

      מחק
  3. משנות התשעים צריך ללקט בזהירות ובפניצטה את הפנינים ;)

    הסומק של שיסיידו מפתה אם כי אני מראש משוחדת.

    גם אני בחרתי בגוון 7 לבית YSL , תקופה ארוכה שאני עם הורודים, אך הוא קסם לי מכולםי, יותר מכל בשל האריזה המוצלחת שהייתי חייבת שתהיה שלי וכי 2 ב 1 תמיד טוב לתיק, למרבה הפלאה מבנות ישראל בסביבתי לא נרשמה התלהבות.

    תמיד תמיד ג'יבנשי יקרוץ לי יותר אצלך בפוסט מאשר על המדף. פלטה למות בשבילה אך כמוני כמוך, הייתי מעדיפה את השפתון בנפרד, ועדיף בגליל אם אפשר. המחיר שערורייתי או שרק נדמה לי?

    לא הצלחתי לאהוב את נרסיסו כל כמה שרציתי וזה הפתיע אותי, משהו בו שונה מהרגיל ואחר

    הניחוח המודרני של אסתי אחד הנפלאים שהרחתי השנה אך עלי הוא לא ממש עמיד, ממש חבל לי, אולי בחורף. שרואים את מדף הבישום שלי נראה ש"מה זה בשבילי לוותר על אחד", אני אוותר בשמחה אך רק על מה שאני בוחרת. יש לו הרבה קונים אך אני ממאנת למסור אהבתי את העיצוב, האמירה והניחוח.







    השבמחק
    תשובות
    1. ממש כך, הכי בפינצטה!

      כן, חובבת שיסיידו את, ובמקרה הזה גם מדובר על מוצר שימושי ומוצלח שלא לדבר על מעוצב ;)

      אז את מחזקת את דעתי על הקיס אנד בלאש, שבארץ לא ממש הבינו מה זה המוצר הזה. חבל.

      אין ספק שפלטות מורכבות כאלו כמו של ג'יבנשי פה הן לא למי שמחפשת נוחות ופרקטיות. המחיר הפעם מחיר ג'יבנשי קלאסי, לא משהו חריג לנורמל, ואל תשכחי שגם אפשר להשיג במבצעים שווים.

      באמת ראיתי עכשיו שלא התייחסתי לעיצוב של המודרן מיוז, קצת מודני-ביזארי לטעמי וגם קצת בעייתי לשים בתיק. הניחוח נהדר, גם אני לא הייתי מוותרת עליו :)

      מחק
  4. שאנל באמת הוציאו הפעם שני מייקאפים מצוינים. אני במיוחד חיבבתי את האבקתי, ובהחלט היה אפשר להמר שיהיה מוצלח לאור האיכות של הפודרה בתפזורת של שאנל שאני נאמנה לה כבר שנים.
    המחיר חזירי כרגיל, ובמלוא הכנות יש עוד כמה דברים שהדיילות של שאנל זקוקות להדרכה מחודשת לגביהם.
    ג'יבנשי הפעם קצת איכזבו, לטעמי חסר בפלטה הקסם הרגיל שלהם. לצערי אין שם משהו שלא ראיתי קודם, או ליתר דיוק שלא ראיתי קודם במגירות האישיות שלי...

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט מייקאפים מוצלחים, האבקתי ממש הפתיע, אני ממש לא מתה על כאלו בדרך כלל. אולי התחברתי אליו לא רק בגלל הביצוע אלא בגלל נוחות השימוש. ממש פרקטי ולא מפזר הכל לכל עבר.
      נכון, אין ספק שדיילות באופן כללי של כל המותגים זקוקות להדרכה רצינית, ומשאנל היה מצופה לזה אולי יותר מכולם. לא ברור בכלל איך מתרחשת "טעות" כזו שמייק אפ הופך לפודרה בארץ..
      נראה לי שלהפתיע אותנו זה קשה, מאוד קשה.... גם אם זה ג'יבנשי ;)

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails