6 באוקטובר 2014

חלונות לנשמה



אמירה מאוד ידועה של המחזאי והמשורר האנגלי, וויליאם שייקספיר, היא שהעיניים הן החלון לנשמה, הראי לנפש "The eyes are the window to your soul". אז נראה לי אך ראוי שהפוסט הראשון בשנה העברית החדשה יתמקד באיפור עיניים, בדרך שאפשר לאפר אותן כדי לחדד ולהדגיש אותן בצורה שתשקף אותנו או כדי להשיג מראה אחר, שונה, אדג'י. כמה פעמים חשבנו שצלילה לתוך העיניים של מישהו תבהיר לנו איזה בן אדם עומד מולנו? אז טוב שיש לנו את האיפור שמאפשר לנו להעצים או להסוות את זה. אני חושבת שלא עובר יום בממוצע בלי שאני מתוודעת למוצר עיניים חדש, מסקרן יותר ופחות. אז בחרתי את המעניינים לטעמי שיצאו לאחרונה, חלקם מוצלחים יותר, חלקם למרות ההייפ הרבה פחות. בסופו של דבר מה שלא יספק אותנו במוצר אחד נמצא לו חלופה במגוון מוצרים אחרים. כך שאין סיבה להתחייב לשום דבר לנצח, הרי סביר שיצא בעתיד משהו מוצלח ומשופר הרבה יותר. ממש כמו בחיים...

קונסילרים: בייסיק מאסט

לפי שמתחילים באיפור העיניים חשוב שהאזור יראה אחיד ומואר. כל אחת בהתאם למצב העור שלה מתחת לעיניים צריכה לבחור בקונסילר שמתאים לה מבחינת הכיסוי והגימור. מזכירה שמומלץ לבחור בגוון העור ולא בבהיר יותר כפי שיש מי שנוטות לחשוב, כי לא רק שזה לא יאיר את האזור אלא יעניק לכהויות גוון אפרפר ובכך ידגיש עוד יותר את הפגמים. במקרה של צורך מהותי בתיקון גוון עדיף לבחור בקורקטור. מי שהקונסילר תמיד קורס לה לתוך הקמטוטים, יכולה להיעזר בפריימר עיניים שקוף לפני ההנחה.

ה- Double Wear Stay-in-Place של אסתי לאודר הוא מהסוג הדחוס שמבטיח כיסוי גבוה ועמיד. בהתחלה זה קצת מרתיע כי ישר אנחנו נזכרות בכל הקונסילרים הכבדים שיותר מדגישים ממסתירים. אבל מדובר בקונסילר פיגמנטי מוצק, מזכיר בתחילה את הקונסילר של בובי בראון אחיו לקונצרן. מספיק מעט ממנו כדי להבטיח כיסוי בינוני דק ולא כבד למרות שמכיל פודרה. עם זאת, פחות יתאים לבעלות עור יבש. בעל עמידות סבירה ומגיע בארץ בשלשה גוונים בלבד (מתוך עשרה! לכו תבינו... סווטצ'ים), אני משתמשת בגוון Light Medium. יתרון גדול זה שהוא בעל SPF35, יותר מה- BB Eye Cream של דיור שמהווה בסיס רענן לקונסילר. יתאים בעיקר למי שמחפשת כיסוי ללא תיקון.

ה- Instant Concealer של קלרינס הוא קרמי-לחותי שמגיע בשפופרת נוחה והיגיינית בדומה לקונסילר של לנקום. המרקם שלו ממש נימוח לתוך הסקין, פיגמנטי שיוצר כיסוי עד בינוני, טבעי מאוד. העמידות סבירה למרקם, לא ליום מלא. מגיע בארץ בשלשה גוונים (מתוך ארבעה, סווטצ'ים), אני משתמשת בגוון 02. ללא ספק מהסוג החביב עלי ביותר. הוא הושק ביחד עם המייק אפ Extra Comfort המשחתי אבל שונה ממנו לגמרי כי קליל משמעותית. יתאים למי שזקוקה בעיקר לריענון, כיסוי והאחדת הגוון בצורה טבעית.

ה- Sheer Eye Zone Corrector של שיסיידו מגיע בצורה של טוש. אבל לא מדובר על טוש הארה כמו שאנחנו רגילות בצורה הזו כמו למשל הטוש אקלה של איב סן לורן המפורסם מכולם. ולמרות שהוא מוגדר כקורקטור מדובר על קונסילר לכל דבר ועניין שכן הגוונים שלו הם קונבנציונליים ואינם מהסוג המתקן. הטוש אסתטי ונוח לשימוש, הכיסוי עד בינוני שמתמזג בצורה מאוד טבעית ומוארת בעור. הוא לא מאוד עמיד לאורך היום ולכן האופציה היא לקחת אותו איתנו לחידושים בתיק האיפור. מגיע בארץ בארבעה גוונים (מתוך שישה, סווטצ'ים), אני משתמשת ב- Natural 103. הגוונים בהתאמה למייק אפ המוצלח Sheer & Perfect שיגיע בקרוב לארץ. יתאים בעיקר לבעלות סקין צעיר ורענן שרוצות לאחד את הגוון.

פריימרים לעיניים: שהאיפור ישרוד לאורך כל היום

הפריימר לעיניים הוא מוצר הכרחי לפני תחילת "עבודת היצירה" שלנו אם אנחנו רוצים שהיא תשמר לאורך היום בצורה מושלמת. שלא לדבר על כך שהוא מוציא את המיטב מהצלליות. לחפירה מלאה על פריימרים לעיניים וההבדלים בין הסוגים אפשר לקרוא בפוסט הוותיק "פרימיירה יומיומית". מאז אמנם הושקו מוצרים חדשים בקטגוריה אבל אני חושבת שהשינוי המרכזי הוא שאם בעבר זה היה מוצר שמזוהה בעיקר עם המותגים המקצועיים, הרי שההבנה שמדובר על מוצר מאסט חילחלה (באיטיות) במותגי היוקרה שבשנה האחרונה השיקו את הגרסה שלהם למה שנקרא פריימר עיניים גם אם הם מעניקים לו שמות אחרים. בינתיים עוד לא סומן כוכב היסטרי מביניהם, יש ליוקרתיים עוד דרך ארוכה לעשות בקטגוריה.

ה- Backstage Eye Primer של דיור מגיע בצורה דחוסה בצנצנת, בעל גוון טבעי-שקפקף מאט על העור. בגדול הוא עושה את העבודה ומשפר יחסית את העמידות ועוצמת הגוון של הצלליות, אבל המרקם שלו יבש ולא הרמוני לעפעפיים, בטח לא לכאלו יבשות. לא מוצר ביצועיסטי, נראה שמוצר משלים בעיקר לחובבות המותג.

ה- La Base Paupiéres Pro של לנקום זה פריימר במסווה של צללית בסיס, שמגיע בארץ בארבעה גוונים (מתוך שישה), לי יש את ה- Beige Ivoire 01. אגב, זהו הדור החדש של ה- Aquatique שלהם שהגיע בגוון אחד. המרקם קרמי והגימור שימרי קל. בסה"כ נמרח באחידות, מעט דביק מה שמקשה מעט על טשטוש הצללית מעליו. אפשר להשתמש בו גם ללא צללית מעל להארה קלה ואיחוד גוון למרות שהוא לא אטום לגמרי. גם במקרה הזה מדובר על מוצר חביב משלים לחובבות המותג, לא יותר מזה, ה- Pro בשם כאמור יומרני ומיותר.

ה- Eye Perfecting Base של קלרינס שהושק לסתיו הוא ללא ספק המרענן פה מהשלשה. פורמולה קרמית נוחה למריחה בעלת גוון טבעי אטום שמעניק אחידות לעור. מעצים את גוון הצלליות מעליו ומשפר את עמידותן לאורך היום. חשוב לעשות את הטשטושים מהר שכן אחרי שהוא מתקבע זה הופך לבעייתי יותר. אפשרי לשימוש ללא צללית להאחדת גוון העפעפיים, אבל לא אידיאלי לזה בגלל המרקם הדביק שלו שדי מחייב לקבע עם צללית מעל גם אם טבעית. מוצר ראוי למי שמחפשת אופציית פארם ולא ברשת מקצועית.

צלליות: הצעצועים של האיפור

הצלליות הן ללא ספק המוצר הכי צבעוני ועליז מבין מוצרי העיניים. הן הכי ורסטיליות מבחינת גוון, מרקם, גימור ועיצוב. פלטות רבות חדשות הושקו לאחרונה במותגים, חלקם החליפו ליינים, חלקם רעננו את הפורמולה וחלקם את מבחר הגוונים. אז בחרתי את הנציגות המוצלחת ביותר לטעמי מכל חידוש כזה.

איב סן לורן חידשו לגמרי את כל מגוון פלטות הצלליות ומעתה במגוון סדרת Couture Palette. וכמו שבמותג יודעים לעשות הכי טוב, העיצוב הפנימי שובה ומהפנט לגמרי, 11 פלטות מרהיבות (תמונה) שקשה מאוד להחליט עם איזו מהן לחזור הביתה. היה נחמד אגב אם היו מחדשים גם את העיצוב החיצוני המוזהב הסטנדרטי. בכל מקרה, אני בחרתי בפלטה הוורסטילית Lumiéres Majorelle #10 בעלת גוונים טווסיים עליזים מרעננים (תמונהסווטצ'ים) בה כביכול מאופרת הדוגמנית קארה דלווין האהובה עלימובילת הקמפיין. אחרי שימוש בפלטה הזו ובמספר פלטות נוספות אפשר לומר ללא ספק שהסדרה הזו משופרת לגמרי מבחינת מרקם, פיגמנט והיצע גוונים, דבר שהיה מתבקש מזה זמן במותג.

דיור עם פלטות ה- 5 Couleurs המפורסמות מרעננים את המגוון עם 11 גוונים חדשים הורסים לסתיו (תמונה) כאשר לחמישה מתוכם יש גם שפתון ולק תואמים. גם העיצוב החיצוני השתנה מעט ועכשיו הוא קצת יותר קטן ודק, בהחלט יותר פרקטי לאחסון או נשיאה, אבל נראה הרבה פחות מהודר. אני בחרתי בפלטה Jardin #456 שנראה כי היא בעלת הגוונים האהובים עלי ביותר (תמונהסווטצ'ים). אגב זו הפלטה שליוותה את התמונה הראשונית ששחררו במותג לקולקציה. בסדרה החדשה רעננו את הפורמולה מעט ועכשיו היא יציבה מעט יותר וטיפה פחות רכה עם פיגמנט מחוזק, זה לטעמי לא מפריע לטשטוש, מתרגלים לזה. סדרה שמסתמנת כמתוחכמת יותר מבעבר.

בשיסיידו כמו תמיד מחדשים לנו בקולקציות העונתיות עם שלוש פלטות Luminizing Satin וכך גם בסתיו (תמונה). אצלי נחתה ה- Vinyl GR716 בעלת גוונים שחור וירוק שקלאסיים לעונה הקרה וגוון צהוב-ליים שנותן קריצה מרעננת בשילוב שלו בפאנק לוק הזה (סווטצ'ים). כולם בעלי שימר צבעוני מקפיץ, כשבשחור מן הסתם זה מורגש יותר יחסית. הם אינם אטומים "קשים" לגמרי והפורמולה הנוחה שלהם מאפשרת טשטוש נוח והרמוני. אהבתי ממש את ההשראה לגווני הפלטה מתקליטי ויניל ישנים.

מוצרי גבות: לא רק טרנד

המגמה החמה ביותר ללא ספק בשנתיים האחרונות היא קטגוריית מוצרי הגבות ולא נראה כי בקרוב זה הולך להיעלם. נכון לעכשיו הטרנד החם הוא של גבות עבות ומלאות ובסך הכל זה מבורך כי המטרה היא לגרום לנו להפסיק למרוט את השערות באובססיביות נוראית. אבל חשוב לזכור שזה טרנד שלא מתאים לכל אחת. בסופו של דבר הגבות מעניקות את המסגרת לפנים ואתן צריכות לזרום עם המבנה הטבעי שלכן שסביר שיהיה הכי מחמיא.

ה- Le Sourcil Pro של לנקום הוא עיפרון גבות דו צדדי שמגיע בארבעה גוונים שונים (תמונה), לי יש את 020 Chatain (סווטצ'ים). הגוון לגבות הוא טאופי פיגמנטי ולמרות מבנה הג'מבו עדיין ניתן להשתמש בעיפרון בצורה נוחה ומדויקת. העמידות שלו סבירה כשבסוף היום הוא דוהה מעט. בצידו השני גוון שמפניה בהיר מוצלח במרקם נוח לשימוש שנועד להאיר וליצור אפקט מורם יותר של קשת הגבה. ניתן להשתמש בו מתחת - על עצם הגבה, וגם מעל - למסגור הגבה, כמובן בטשטוש שיתמזג הרמונית עם גוון העור. בסה"כ מוצר חמוד מאוד.

ה- Brow Lift Duo של אסתי לאודר הוא גם עיפרון גבות דו-צדדי שמגיע בארבעה גוונים (תמונה), לי יש את 02 Rich Brown (סווטצ'ים). גוון חום טאופ מוצלח אבל לא מספיק פיגמנטי. שייך לסדרת הדאבל וור אבל עמידות זה לא הצד החזק שלו. בגלל המבנה הדקיק שלו (בדומה לעיפרון של מאק) נוח לשימוש מדויק ולמילוי טבעי בחללים. בצד השני היילייטר במרקם קשה מדי שאינו ממש בר שימוש מבחינתי. בנוסף לזה, החיסרון הגדול זו הכמות המזערית ביחס למחיר, לכן לא מצדיק את עצמו.

קלרינס עם קיט גבות בשם Kit Sourcils Pro שהושק במסגרת קולקציית הסתיו (סווטצ'ים), זו גרסה מחודשת של סט הגבות הקודם שלהם שהושק לפני כחמש שנים (תמונה) , סביר שהוציאו מחדש כדי לרענן את העיצוב החיצוני כך שיותאם לליין הקיים. שתי הפלטות פחות או יותר זהות רק שהפעם הפלטה קומפקטית יותר. היא מכילה שלוש צלליות גבות, ווקס (שעווה) לקיבוע, צללית הארה ורדרדה לעצם הגבה, שני אפליקטורים ופינצטה. לכל אחת יתאים גוון שונה בצלליות לגבות (בלונד, בראון, בלאק) ובאחרות היא יכולה להשתמש גם כצלליות עיניים, בעיקר לחימום (ל- Crease). בעיקרון גם אפשר לשחק עם זה, להשתמש בצללית אחת לכל הגבה ובחלק החיצוני לחדד עם גוון כהה יותר. הצלליות לא סופר פיגמנטיות אבל ניתנות לבניה קלה של הגוון במידת הצורך, המראה המתקבל מאוד טבעי ולא קשה ומצויר. מי שרוצה פיגמנט עוצמתי יותר יכולה לטבול את המברשת בווקס קודם ואח"כ בצללית. בסה"כ פלטה חמודה, סוג של גאדג'ט למי שיש סבלנות.

מסקרות: אז מה חדש?

מסקרה היא מוצר העיניים הפופולרי ביותר וגם מוצר מאסט שאין לוותר עליו בכל יציאה מהבית. בפעם המיליון אני מזכירה שאין דבר כזה המסקרה הכי טובה, כל אחת עם הריסים שלה והמראה שהיא רוצה להשיג, כך בהתאמה עליה לבחור את המסקרה. בנוסף, אל תשפטו את המסקרה בשימוש הראשון, צריך מספר שימושים עד שהפורמולה מתייצבת ממש ואפשר להתרשם מהביצועים האמיתיים.

ה- Sumptuous Infinite של אסתי לאודר היא אחות חדשה למסקרה Sumptuous המהוללת של המותג שמעניקה ווליום מרשים ביותר לריסים, איך אפשר בכלל לשדרג את זה? אז החדשה בהחלט מצליחה ליצור אפקט מרשים, גם של עיבוי וגם של הארכה. אני חושבת שיש שני הבדלים מרכזיים ביניהן מלבד העיצוב החיצוני כמובן. הראשון זה שהמראה העוצמתי שמתקבל הוא יותר "מסודר" יחסית גם אם עמוס ודורש לעיתים שימוש במסרק ריסים. השני זה שהמריחה יותר נוחה עם מברשת הסיליקון הזו בעלת הזיפים באורך משתנה מאשר מברשת השיער המשולשת שצריך להתרגל אליה כדי להשתמש במיומנות. למסקרה גוון שחור חזק נהדר והיא עמידה לאורך היום בלי מריחות והתפוררויות. ללא ספק מוצלחת מאוד, מהסוג החביב עלי ביותר.

ה- IT-Lash של דיור היא אולי המסקרה הכי "אופנתית" בסביבה. הכל בה אומר הוט-קוטור, מהעיצוב ועד הביצוע. היא מגיעה בעיצוב ה- DiorAddict המפורסם, היא מאסיבית ובעלת נוכחות. השילוב של הפורמולה הג'לית השחורה IT-Black 092 עם המברשת הסיליקונית בעלת הזיפים הקצרים אחידים (שזהה ל- Benefit They're Real), מעניק מראה מודגש, מופרד ומסודר של הריסים (תמונה להמחשה). במידה ובונים אותה המראה הופך לעכבישי יחסית (תמונה להמחשה), מראה טרנדי. המסקרה הזו מצטרפת למשפחת אצולה של מסקרות, כל אחת פנומנלית בפני עצמה. ה- Extase אהובה עלי מאוד וה- New Look היא הפייבוריטית שלי במותג. עדיין.

ה- Grandiose של לנקום היא מהמסקרנות ביותר שהושקו לאחרונה בזכות המטה (Wand) הקמור שלה וגם אותי היא סיקרנה למרות שאני לא מחובבות המסקרות של המותג שנחשבות לפופולריות מאוד. המטרה בקימור לפי לנקום זה לשפר את נוחות השימוש ולמנוע הכתמה של העור תוך כדי במיוחד של האף למי שמשתמשת באותה היד ומאותו כיוון למריחת שתי העיניים. הרי זה הכי מבאס הכי לנקות לכלוך של מסקרה מהעור (חכו שתתייבש ורק אז הסירו עם מקלון אוזניים יבש). אפשר לצפות בסרטון הזה כדי לבין את טכניקת השימוש בה. אבל האמת שהמטה הקמור של המסקרה מעצבן ממש, במיוחד בהוצאה והחזרה שלו למיכל, מבחינתי גימיקי לגמרי. אז אם אתעלם ממנו אני נשארת עם פורמולה עשירה ומברשת סיליקונית מעט משולשת בעלת זיפים מאוד קצרים ומופרדים. השילוב הזה מעניק מראה מודגש ומופרד של קבוצות ריסים, במידה ובונים אותה עוד זה ממש הופך למראה טוויגי סטייל. לא ממש אני אבל מי שרוצה להשיג את המראה בלי ריסים מלאכותיים יכולה להתחיל כאן. 

על ה- Lash Power Feathering של קליניק שמבטיחה מראה נוצתי צפוף וארוך חבל להכביר במילים. חוץ ממעט גוון לריסים היא לא עושה כלום. הכלום הזה מגיע בכמות קטנה ובעיצוב פשוט מדי, אפילו במושגי קליניק. זה כמובן מאכזב מאוד לאור העובדה שהמותג אוחז במספר מסקרות מוצלחות, בראשן ה- High Impact המשובחת.

ספרי איפור: פינוקים לנפש

עם כל שלל המוצרים שרק מחכים שנקטוף אותם מהמדפים, הכי חשוב זה קודם כל לזהות את מבנה העיניים שלנו (סרטון בסוף הפוסט) ולהבין את הטכניקה האולטימטיבית לאיפור שלהן. הספר החדש Everything Eyes של בובי בראון (השמיני שלה, 99 ש"ח) עוסק בדיוק בזה בצורה פשוטה להבנה. הוא מורכב משלשה חלקים: בסיס - המוצרים והכלים; לוקים שונים - טבעי, מעושן, חתולי וכו'; משקפופריות - טיפים לבחירת מסגרת ואיך להתאפר. הדבר היחיד שקצת הפריע לי זה שכל המודליסטיות בתמונות הן צעירות, הרי איפור עיניים עליהן הוא הרבה פחות מאתגר מעל מבוגרות. בכל מקרה, יש שם המחשה מצולמת לצד הטקסט הקליל וזה ממש כיף לקרוא בו גם אם מדובר על משתמשות ותיקות ומיומנות. אהבתי גם שמבחינה פיזית הוא קטן יותר מהספרים הקודמים, תחושה של מיקוד. ובסופו של דבר יש משהו בעיון במוצר מוחשי שהאינטרנט פשוט לא יכול להחליף, ממש כמו שמבט עמוק לחלונות הנשמה שלנו חייב להיות אמיתי.


ID

Double Wear Stay-in-Place 
High Cover Concealer
גודל: 3 גרם
ייצור: קנדה
מחיר: 145 ש"ח
Brow Lift Duo
גודל: 0.09 גרם
ייצור: גרמניה
מחיר: 135 ש"ח
Sumptuous Infinite
Daring Length + Volume Mascara
גודל: 6 מ"ל
ייצור: קנדה
מחיר: 175 ש"ח

Instant Concealer
Smoothing, Long-Lasting, Revives Tires Eyes
גודל: 15 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 149 ש"ח
Instant Light
Eye Perfecting Base
גודל: 10 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 177 ש"ח
Kit Sourcils "Pro"
Perfect Eyes & Brows Palette
גודל: 5.2 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 295 ש"ח

Sheer Eye Zone Corrector
All day Dark Circle Vanishing
גודל: 3.8 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 240 ש"ח
Luminizing Satin
Eye Color Trio
גודל: 3 גרם
ייצור: יפן
מחיר: 338 ש"ח

Backstage Eye Primer
Long-Wear & Smoothing Eye Primer
גודל: 6 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 199 ש"ח
5 Couleurs
Couture Colours & Effects Eyeshadow Palette
גודל: 6 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 331 ש"ח
Dior Addict
IT-Lash Mascara
Fabulous Impact Vibrant Black
גודל: 9 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 177 ש"ח

La Base Paupiéres Pro
Aquatique 
Long Wear Eyeshadow Base
גודל: 5 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 162 ש"ח
Le Sourcil Pro
גודל: 3.12 גרם
ייצור: גרמניה
מחיר: 158 ש"ח
Grandiose
Wide-Angle Fan Effect Mascara
גודל: 10 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 210 ש"ח

Couture Palette
5-Colors Ready-To-Wear
גודל: 5 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 330 ש"ח

Lash Power
Feathering Mascara
גודל: 5.5 מ"ל
ייצור: יפן
מחיר: 155 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי לפוסט נשלחו אלי מהחברות


Print Page

29 תגובות:

  1. בדיוק החלטתי שנמאס לי מהמסקרה המעשנת של בובי בראון. ושוקלת ממנה לקנות את הקרם פריימר לעיניים. מכירה? תובנות?
    גם המסקרה של ck עם המברשת המסתובבת איבדה את הטאצ' שלה - כן מבחינת פורמולה, וגם קלילות התפעול הגאדג'ט, בתוך כחודש.
    לא ממש אהבתי את הקונסילר החדש של אסתי
    אבל כן משתמשת ונהנית מהישן.
    אגב מסגרות, מסקרה חדשה לגמרי שלא נפתחה - כמה חיי מגירה יש לה?
    גבות: סופ-סופ יש לי גבנית עילויי, וליד הבית.

    השבמחק
    תשובות
    1. על איזה פריימר עיניים של בובי את מדברת בדיוק? בטוחה שלא התבלבלת?
      את מתכוונת לקונסילר כמו ליפגלוס כזה, של דאבל וור?
      שאלה טובה על חיי המסקרה, זה מאוד תלוי בפורמולה, אבל בעיקרון אם לא נפתחה היא יכולה לשרוד לאורך זמן בהנחה שהיתה באחסון במקום קריר ויבש. על כמה זמן אנחנו מדברות פה?
      גבנית? הסתדרת בחיים! הלוואי שהיו לי מספיק גבות בשביל ללכת לאחת כזו ;)

      מחק
    2. זה קונסילר כמו הטוש אקלה.
      פריימר- שלחתי לך תמונה.
      מסקרה - חמש שנים. עשיתי סדר...נמצאה בטעות.

      מחק
    3. הבנתי, זה באמת טוש ישן של לאודר. אגב, יצא בדיוק טוש חדש שלהם בשם Brush-On BB Glow בסדרת הדאבל וור.
      בתמונה ששלחת, חוץ ממכסה כמו של קרם העיניים לא ממש רואים משהו. אני לא זוכרת פריימר שלהם בצנצנת, זה לא נראה לי. יש להם מן בסיס לצלליות אבל נראה כמו קונסילר כזה, עם ספוגית.
      חמש שנים?? לא יודעת מה לומר לך... נשמע לי יותר מדי. אבל תפתחי ותריחי, מסקרן..

      מחק
    4. איך זה שריק פה? איפה כולן? בונות סוכה? צדות אושפיזין?
      בקשר לקרם- כנראה חירטטה אותי. וסתם מבאס גם לבוא כל פעם וליפול על טירונית אחרת.
      מסקרה- אדווח.

      מחק
    5. חחח, תולות קישוטים, אל תדאגי ;)
      בואי נאמר שאם מדובר על סניף פתח תקווה אז זה לא מפתיע אותי. בכל מקרה אבדוק אם קיים כזה פריימר... אעדכן פה.
      ועם המסקרה בזהירות..... LOL

      מחק
    6. עידכוני בובי - כאמור, לא קיים פריימר כזה לעיניים, רק מה שכתבתי לך, באריזה כמו של קונסילר/ליפגלוס עם ספוג... :/

      מחק
    7. טוב שלא קניתי.

      מחק
  2. פוסט מרתק כמו תמיד, חלק מהמוצרים ניסיתי ואהבתי למשל המסקרה של דיור אליפות לדעתי, הבסיס לצללית גם מעולה חבל שלעיתים אני שוכחת לשים, רכשתי את הפלטה הסגולה של דיור מאוד מיוחדת לטעמי. המסקרה של לנקום מסקרנת מאוד לאפריל טרם הגיעה ראיתי אותה בפארם ברמת אביב.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה כל כך את הדיור! והשאנל ;)
      איך את שוכחת להשתמש בפריימר? זה מאסט, אני לא מדמיינת להשתמש בצלליות בלי.
      תתחדשי על הפלטה הסגולה, מאוד אהבתי את הפלטות החדשות, שילובי גוונים מוצלחים מאוד.
      הלנקומית בטח בקרוב באפריל, או במשביר, גם לחג בטח יהיו מבצעים.

      מחק
  3. אווו חיכיתי לסקירה שלך לגבי המסקרה של לנקום, שמעתי עליה דברים טובים, אבל אם את כל כך אוהבת את אחותה אולי זו אחת ששווה לדגום. בסאקלת המחירים הזו - מה הכי הכי מומלצת שלך? לאו דווקא של המותג.

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, היא מאוד מסקרנת הלנקום בגלל המבנה שלה. אבל כאמור המבנה הקמור שלה מעצבן ואפקט הטוויגי שלה זה לא אני, בטח לא ליומיום.
      אני בגדול אוהבת מסקרות מעבות, ולמרות שהאפקט שלהם יהיה שונה על הריסים של כל אחת, הן עדיין הטופ מבחינתי:
      YSL Volume Effet Faux Cils
      Giorgio Armani Eyes to Kill
      Estee Lauder Sumptuous
      Guerlain Maxi Lash
      Chanel Le Volume
      Dior New Look
      מקווה שלא שכחתי אף אחת.... :)

      מחק
  4. אחלה פוסט להיכרות עם מוצרים חדשים !.
    לאחרונה הרכישות שלי הן בעיקר מטיפוח ופחות מאיפור, אבל דווקא יצא לי לרכוש את הפלטה החדשה של YSL בגוון טוקסידו, והשיפור באיכות אכן מורגש :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רשף !
      יאם, מה קנית טיפוחי?? עכשיו חורף, מתחילים לעשות מעבר למוצרים עשירים יותר.
      תתחדשי, הפלטה הזו בגוונים שלי ממש, אני מתה על אפורים! :)

      מחק
    2. הזמנתי כמה מוצרים של פרש, וגם מי פנים עם חומצות שחיכו לחורף.
      שוקלת גם לקנות את הסרום של Kiehl's.
      תודה, הפלטה באמת איכותית והיו חסרים לי גוונים אפורים :-).

      מחק
    3. הולכים להגיע כל מיני מוצרים חדשים לקיהל'ס, אני מחכה כבר!
      ואגב, ההמלצה שלך להשתמש במיסט לשיער, מוצלחת, לטעמי זה יהיה נהדר במיוחד לבעלות שיער עבה/סבוך/עייף.

      מחק
    4. ה- Micro-Blur Skin Perfector כבר הגיע ? זה מוצר מעניין בהחלט...
      יופי שאת מרוצה, אני מאוד אוהבת - במיוחד בחורף כשהשיער יותר חשוף לחום מהפן.

      מחק
    5. טרם הגיע וזה אחד המוצרים שאני הכי רוצה לנסות!
      כן, המחליק שלי התחיל לעבוד שעות נוספות.... לא פשוט בכלל..

      מחק
    6. זה מוצר שקיבל המון שבחים. אם לא יגיע לפני בלאק פריידי, אני בהחלט אזמין אותו.

      מחק
    7. נקווה שיגיע, אני יודעת שהוא באישורים במשרד הבריאות אבל לוקח שם זמן כרגיל....

      מחק
  5. אציין שאני מנסה להגיע עם המייקאפ למראה מאוד טבעי, אבל שיסתיר את הפיגמנטציה

    השבמחק
  6. תודה מור, כיף לשמוע.
    התייחסתי ל- BB של גרלן בפוסט הזה, מוזמנת לקרוא:
    http://danrasvault.blogspot.co.il/2014/01/to-bb-or-not-to-bb_6.html
    המייק אפ אקסטרים של גרלן יצא בגרסה מחודשת בשם Tenue de Perfection יכולה לקרוא עליו פה:
    http://danrasvault.blogspot.co.il/2014/06/blog-post_29.html

    בנוגע לצורת ההנחה, אני לא מוצאת שום בעיה להניח עם האצבעות אם זה מה שאת מעדיפה. רמת הכיסוי תלויה קודם כל בפורמולה של המוצר. אין ספק שלהניח עם מברשת זה אסתטי יותר וגם נוח יותר לבנות את השכבות במידת הצורך. סוג המברשת משפיע מהותית על הביצוע. המברשת שאת שואלת עליה לא מתאימה לפורמולות סמיכות אלא יותר לקלילות ולכן פחות תתאים למה שאת מחפשת. גם עליה כתבתי באותו הפוסט של המייק אפ. ובכלל מברשות שטוחות כמו גם ה- F60 משאירות לעיתים סימני מריחה וצריך לדעת איך להשתמש בהן בצורה נכונה. ה- F80 שיש לך מושלמת לגמרי ומתאימה לסוג הפורמולות שאת מחפשת. ההמלצה שלי זה שתשתמשי בה ואם את רוצה שתספח פחות חומר אז תניחי קודם בקלילות עם האצבעות ואח"כ תפזרי ותטמיעי את המייק אפ עם המברשת. אין צורך לרוץ לקנות אחת נוספת.
    קחי בחשבון שכיסוי ומראה מאוד טבעי לא הולכים ביחד. ממליצה לך קודם לוותר על ה- BB למיניהם (אולי של סבוקלם בין הבודדים ששווה לך לנסות), להניח שכבה דקה של מייק אפ ולהטמיע אותו בצורה הכי טבעית שאפשר, ורק על האזורים בהם נדרש כיסוי נוסף להוסיף מעט חומר בטפיחות. בשביל לרכך את התוצאה שתראה יותר טבעית את יכולה להתיז מיסט כלשהו מעל. למשל של אוון, לאוקסיטן או מאק, יכולה לקרוא עליהם בפוסטים שונים כאן:
    http://danrasvault.blogspot.co.il/search/label/%D7%9E%D7%99%D7%9D
    בהצלחה!

    השבמחק
  7. תודה על המענה!
    שאלה נוספת. ראיתי בפוסט שלך על מייקאפים שהמלצת על Sheer and Perfect של שסיידו שלא נמכר כרגע בארץ.
    כיום אני משתמשת ב-Perfect Refining Foundation שלהם ואני די מרוצה.
    האם במקרה יצא לך להשתמש ב- Perfect Refining Foundation ותוכלי לעזור לי להבין מה אמור להיות ההבדל ביניהם? רמת כיסוי שונה? עמידות?
    כנ"ל לגבי Dual Balancing Foundation שלהם.

    תודה.

    השבמחק
  8. המייק אפ Sheer and Perfect אמור להגיע בקרוב לארץ. הוא דק ונראה יותר טבעי, מתאים לבעלות עור רגיל ומעורב. למייק אפ Perfect Refining שאת משתמשת בו יש כיסוי יותר גבוה, הוא עמיד יותר והוא לא Oil-free, מתאים לבעלות עור רגיל עד יבש. אלו מייקאפים שונים למטרות שונות. כשיגיע החדש תוכלי לבחון איך הוא עבורך.
    ה- Dual Balancing הוא כבד יותר משני אלה, כיסוי בינוני, וגימור מאט. מתאים לעור בוגר יותר לטעמי.

    השבמחק
  9. איזה יופי של פוסט נושא.

    למזלי אין לי כהויות אלא לפעמים שקיות (מקוה רק של עייפות אבל מניחה שגם הגיל יתחיל לתת אותותיו) וכך טוש לייטר עושה עבורי בד"כ את העבודה. מאוד אהבתי את הקונסילר של אסתי הן בשל באריזה והן בשל הקלילות היחסית. תכלס הכי כי הגוון מתאים לי בול.

    אילולא הפריימר לא הייתי נהנית מהצלליות שלי בשנים האחרונות אם כי הקיץ כמעט ולא הנחתי צלליות, נפלה עלי עצלות איפורית, כשאני מגייסת חדשות לבקרים צללית קרם ורדרדה של שיסיידו במקרה הצורך. הפריימר של עופרה הוא אליפות עבורי, נוח לשימוש, עמידות מצויינת ומאוד חסכוני.

    מסקרות אני דווקא מחבבת את של לנקום, לגמרי מאוהבת בבייבי דול של YSL הפרדה והארכה הן הא' ב' שלי

    תכלס, מי שיביט לי בעיניים יראה עצבות של הסתיו, תחזירו לי את הקיץ ומהר :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה אפרת :)

      זה הרעיון, שכל אחת תדע מה הכי מתאים לא וגם לשנות את זה עם הזמן והמצב.
      טוש זה באמת מאוד נוח לשימוש. לאודר הפתיעו והכי כיף שיש גוון מדוייק.

      פריימר לעיניים זה מאסט, אני לא מבינה איך כולן לא משתמשות/מכירות..
      הפריימר לעיניים של OFRA משובח ללא ספק!

      לא מפתיע, חוץ ממני ועוד כמה בודדות, כנראה כולן אוהבות את המסקרות של לנקום :)
      המסקרה בייבידול מעולה, לא דומה בכלום ללנקומית. לאף אחת מהן.

      סתיו זה סבבה לגמרי, למדתי ליהנות מכל העונות, אין ברירה, הן איכשהו חוזרות אלינו בכל שנה מחדש ;)

      מחק
  10. האם מומלץ שטוש ההארה יהיה באותו גוון של הקונסילר או של המייק אפ? ובאופן כללי אשמח לדעת איך לבחור נכון את הגוון שלו. תודה מראש :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails