29 באוגוסט 2014

הקלה בעומס החום



בחום ובלחות ההיסטרית הזו, כשכל האיפור מאיים להיחרב ברגע, נדמה שאנחנו משתדלות להתאפר עם כמה שפחות מורכבות וכבדות. לצד איפור המאסט שכל אחת מאמצת לעצמה, חשוב שיהיו לנו מספר מוצרים שיקלו עלינו לעבור את היומיום בנוחות יחסית, יחד עם שגרת טיפוח מתאימה. אלו מוצרים שמסייעים לנו גם בשלב האיפור וגם כשנדרש רענון לאורך היום, שהרי המזגן לא מלווה אותנו בחוץ, רק עומס החום. וכמו שמדי שנה אנחנו שורדות את זה, גם השנה מתישהו זה יעבור. עד אז תקפידו קודם כל על מריחת מקדם הגנה גבוה מדי בוקר ושימוש קבוע בדאודורנט שמסיבות לא ברורות עדיין יש מי שחושבות שזה לא מוצר חובה, חבל בשבילן וחבל בשביל מי שלידן.

קומפקטים: חידוש הכיסוי וההגנה

מוצרים שיכולים לחסוך לנו שכבות מיותרות ומעיקות הם תמיד מבורכים, ובאווירת הקיץ הגיעה ההזדמנות לדבר קצת על המייקאפים קומפקט בעלי מקדם הגנה גבוה ששייכים לסדרות השמש. זה מוצר שלרוב יתאים בעיקר ליציאות קצרות של כמה שעות, לסידורים, קפה וכו'. זה לא מייק אפ ביצועיסט שנבחר בו בתחילת יום עבודה וילווה אותנו לכל אורכו, ממש לא. זו אופציה טובה להחזיק אותו בתיק לחידושים כך שגם נחדש את הכיסוי וגם את המקדם. בנוסף, זה מוצר שיתאים גם למי שהולכת לים/בריכה וחייבת כיסוי כלשהו, הוא יעשה את העבודה. שני הקומפקטים שפה די דומים בביצוע, בנוחות השימוש ובמבנה האריזה.

המפורסם ביניהם הוא ללא ספק הקומפקט של שיסיידו עם ה- SPF 30. הוא מהיר ונוח לשימוש וקיים בשלשה גוונים בארץ (מתוך עשרה), שלי בגוון SP40. בחו"ל אגב, גם יוצאות לו מהדורות מוגבלות בעיצוב מיוחד ואפשר לרכוש רק את המילוי (Refill). אני לא בטוחה שהמוצר הזה מספיק פופולרי בארץ כדי שהמהדורות האלו ינחתו גם אצלנו, בטח לא בזמן אמת.

גם אוון (Avéne) השיקו הקיץ קומפקט עם SPF 50. הפורמולה שלו קצת יותר סמיכה ודורשת מעט יותר עיבוד וטשטוש. הוא מגיע בשני גוונים ניטרליים מוצלחים, לי יש את הגוון Beige. הקטע המוזר איתו זה ששם המותג לא מופיע עליו למרות שיש גרסאות שכן (דוגמה), זה כאילו לא עומד מאחורי המוצר שום גורם, ממש תלוש, אני עדיין מחכה לקבל הסבר לתופעה הנדירה. לצורך ההמחשה - הייתן קונות מוצר של שאנל בלי שכתוב עליו את שם המותג? בטוח לא.

שני הקומפקטים בעלי מרקם קרמי (לא אבקתי) עם גימור טבעי ואינם סופר עמידים לכל אורך היום כאמור. הכיסוי שלהם קל פלוס והוא אינו אטום לגמרי, מתמזג בגוון הסקין, כך שלמרות היצע הגוונים הקטן הם יתאימו למגוון גווני עור. חשוב לשים לב שלא באמת מגיעים לגובה ההגנה שמציין המקדם, כלומר, יש הגנה אבל כדי להגיע לכך שתהיה כל כך גבוהה צריך לשים כמות נכבדה מהמוצר מה שלא ממש סביר. בשני המקרים מומלץ להשתמש בספוגית לחה להנחה (אפשר גם באמצעות תרסיסי רענון כמו אלו פה בפוסט). אני מעדיפה להשתמש במברשת שטוחה צפופה דוגמת ה- 191 של מאק, ורק לחידושים מחוץ לבית להיעזר בספוגית.  למרות שנראה שמחירם גבוה הם לרוב מתומחרים בכ- 99 ש"ח. לטעמי זה בעיקר מוצר פינוק מהסיבה הפשוטה שמתחסל במהירות יחסית.

פריימר של סוטיס: אטרקציה!

לא משנה באיזה מוצר בסיס בחרתן, אם זה מייק אפ או קרם BB כלשהו, פריימר מוצלח יעשה את כל ההבדל, בטח ובטח בקיץ. לאחרונה גיליתי את הפריימר Pore Refiner System של סוטיס (Sothys) ואין מרוצה ממני. מדובר על פורמולה דקה יחסית בעלת מרקם קטיפתי נהדר שנוחה למריחה אחידה. הוא ממלא את הנקבוביות, מחליק את העור ומותיר אותו בגימור מאט שחף מכל שומן. הבסיס שנמרח מעליו גם יראה הרבה יותר טוב וגם יהיה עמיד יותר. כנראה שהחיסרון המרכזי של המוצר המושלם הזה הוא הכמות למחיר. תענוג לא זול בכלל.

דפי בלוט של שיסיידו: יתכן ויחסכו לנו פידור מיותר

למי שמנסה להימנע מהמראה המבריק/מיוזע בקיץ ע"י פידור תכוף, עדיף לה קודם כל לאמץ דפים סופחי שומן. הם אלו שינטרלו את ההברקות הללו בלי לחרב לנו את האיפור ויותירו את הסקין עם גימור מאט-קורן. אח"כ אפשר להחליט אם פידור נדרש או שאולי אפשר לדלג עליו. פידור מעל עור מיוזע רק יגרום למראה עמוס ובוצי. על הדפים סופחי השומן הרחבתי כבר בפוסט 'היערכות קיצית' והפעם ניסיתי את ה- Pureness oil-control blotting paper של שיסיידו שמגיעים באריזת ניילון קשיח נוחה. הם יבשים ממש כמו נייר דקיק שמצליח לספוח את השומן בלי לעשות נזקים לאיפור שלנו, אפקטיביים ונוחים, רואים מיד את כל עודפי השומן שהלחות ארגנה לנו על הפנים וחיכו שנסיר אותם. הסקין נראה יפה ומרגיש נעים יותר לאחר הספיחה. הדפים של שיסיידו הם מהזן היותר פרייסי בשוק ומי שלא מכורת המותג או שהכרחי לה דפים ממותגים (וכן, אני יודעת שלרובכן זה הכרחי...), יש כמובן עוד אופציות בארץ ובחו"ל. רק אל תשכחו תמיד להשוות כמות דפים למחיר, יש הפתעות. למשל השיסיידו עולה יותר מפי שתיים ממאק אבל יש בו יותר מפי שלוש דפים, ואם משיגים בהנחות אז בכלל שווה יותר. מה שלא יהיה, זה עוד מוצר שכדאי שיהיה אי שם בשבילנו בתיק האיפור.

מיסטים לפנים: זריקת אנרגיה נהדרת

תרסיסי הרענון הולכים וצוברים תאוצה עם השנים, הם אלו שיתנו לנו את זריקת הרענון כשהכי נצטרך אותה באמצע יום מתיש אם בהסתובבות בחוץ או במזגן המייבש, שהרי לשטוף את הפנים עם מים ככה סתם באמצע היום זו כנראה פריבילגיה ששמורה לגברים. בנוסף, זו אופציה "נקייה" בבילוי בחוף הים וכמו כן בטיסות שלנו לחו"ל והאוויר היבש במטוס בשחקים, זו זריקת אנרגיה נהדרת, הלחות המיידית שהסקין שלנו זקוק לה.
התרסיס של קיהל'ס In-flight refreshing facial mist מכיל פרחי קקטוס, ג'ינסנג טיבטי ושמנים אתרים וכך בדיוק הניחוח הממריץ שלו, מאוד הרבלי.
התרסיס של ל'אוקסיטן Hydra vital face mist מכיל תמצית צמח האנג'ליקה ושמנים אתרים ובעל ניחוח מרגיע ונעים במיוחד.
שני התרסיסים קטנים ונוחים לנשיאה בתיק לשימוש יומיומי. למרות שיש מכורות כבדות למוצר הזה, לי לקח לי זמן במשך השנים להתחבר אליו כמו שכתבתי פעם, ועדיין אני לא יכולה לומר שהוא בשימוש יומיומי תכוף אצלי אבל תמיד יחכה לי אחד בתיק כשאצטרך אותו ברגע האמת.

ליפ באלם של אליזבת ארדן: מגן הרמוני לשפתיים

איכשהו עם כל מוצרי ההגנה המדוברים בקיץ, השפתיים נשארות די ערומות. ללא ספק העור הדקיק מושפע אף הוא מהקרינה וגם אותו חשוב לטפח ולא רק בדיעבד אחרי שמתייבש וגם מקבל גוון כהה יותר. אני לא יודעת למה זה כל כך מאתגר למצוא בארץ באלם איכותי עם מקדם הגנה, דווקא במדינה עם אקלים כמו שלנו הייתי מצפה למבחר מרשים. Having said that, בסדרת שמונה השעות של אליזבת ארדן אותה אנחנו מזהות בעיקר עם הקרם המפורסם, יש באלם עם SPF 15 שמגיע בצורת סטיק. הוא מיד מזכיר את הקרם, גם בניחוח המנטולי, גם בגוון הדבשי וכן, גם במחיר הגבוה. אבל בעוד הקרם מתאים בין היתר לשיקום שפתיים סדוקות ויבשות, המרקם הדביק שלו לא מתאים כלל לקיץ. הסטיק לעומתו מאוד נוח, המרקם עשיר אבל יציב ולא מעיק, בהחלט יכול לשמש גם כמוצר הגנה, לא רק לבד אלא גם לפני מריחת השפתון/גלוס שלנו. לא יוצא לי מהתיק.

ניחוחות קיץ: לשיפור האווירה המתישה

ובתוך כל החום המהביל הזה, כשהתחושה היא שאנחנו מתנהלות בתוך ביצה טובענית, נראה שההתלבטות אם ובאיזה בושם לבחור גדולה מתמיד. מצד אחד, כל ניחוח נוסף יכול רק להעמיס על הכבדות מסביב, מצד שני, ניחוח נכון יכול לשפר את האווירה התשושה. זה בדיוק הזמן עכשיו להיצמד לניחוחות הקלילים שאולי לא מאוד עמידים ודורשים חיזור במהלך היום, אבל הם אלו שישפרו את ההרגשה משמעותית ולא יעיקו עלינו ועל הסובבים אותנו.

ה- Néroli & Orchidée ההורס של ל'אוקסיטן שציפינו לו כל כך ואחרי שחפרתי עליו בכל מקום בערך, החלטתי שגם בבלוג הוא חייב ייצוג כי אטרקציה כזו לא נרשמה כבר הרבה זמן. השילוב של הנרולי והסחלב יחד עם התפוז, מנדרינה, אפרסק, תאנה ומאסק, יוצר ניחוח מטריף וממכר. החוט המוזהב שכרוך סביבו הוא רק עוד אלמנט נפלא שמוסיף לחוויה. למי שמעולפת ממנו כמוני כדאי לאמץ גם את המוצרים המשלימים בסדרת הניחוח כמו קרם הגוף וקרם הידיים המפנקים.
לאחרונה אגב השיקו במותג גם קרם ייעודי להעצמת הניחוח ועמידותו בשם Fragrance Beautifying Cream, אותו יש למרוח על הצוואר והמחשוף לפני התזת הבושם. לקרם יש ניחוח מעודן שאמור להתאים אוניברסלית לכלל הבשמים בסדרת La Collection de Grass. אמנם לא הרגשתי שהוא משפר את העמידות אבל האמת היא שהקרם זה מענג בפני עצמו גם בניחוח וגם במרקם, הכי להטביע את עצמנו בתוכו.

סדרת הבשמים של CLEAN נחתה סוף סוף בארץ! הניחוחות כולם נקיים ומשדרים רעננות נפלאה. הבושם Warm Cotton הוא המדובר בסדרה, זה שמריח כמו כביסה אוורירית נקייה (אל תתבלבלו עם הבושם Fresh Laundry). אבל האם אנחנו באמת רוצות להריח כמו כביסה שהרגע יצאה מהמייבש?.... המממ, כנראה שכן. זו הסיבה שכל מי שבעניינים אימצה כבר את הניחוח, ועכשיו יש את האופציה לאמץ ישירות מהארץ ברשת אפריל, שם נוכל למצוא את שלל היצורים החמודים הללו ולרחרח אותם אחד אחד. ואם כבר אנחנו בענייני אפריל שבשעה טובה השיקו מועדון לקוחות חדש, אז הרשת שמייבאת בלעדית גם את בשמי הרמס הוציאה לאחרונה מהמגוון את סדרת בשמי הקולון של המותג האהובים עלי כל כך, מבחינתי אלו בשורות ממש עצובות שמעידות על כך שהאף הישראלי לא מאוד מתוחכם ולא מאוד מבין. לכל מי שעדיין חושבת שאנחנו אירופה, כדאי לה שתתעורר מהחלום, זה רק עוד סימן לכמה שאנחנו לא.

אקססוריז לקיץ: הכי פאן שיש!

וכמו תמיד הכי כיף זה תיק שווה שיכיל את כל המוצרים השווים שלנו. אז הקיץ אני עם תיק איפור של קיפלינג (Kipling, כ- 169 ש"ח) שעליו כיתוב גאוני: Large Stuff - Medium Things - Small Issues. העיצוב מהמם והוא גדול מספיק להכיל את כל "האסנשיאלס" שלי בלי דחיסות מיותרת. בכל פעם שאני מוציאה אותו מהתיק זה עושה לי שמח מחדש ולא רק בגלל הצבע הצהוב האהוב עלי. נראה שקיפלינג עושים מאמצים לחזור לתודעה ולחדור לליבנו וכך אנו מקבלות קולקציות חדשות ומדליקות עם עיצובים טרנדיים. מן מגמת הצערה ששומרת על האיכות אבל משדרת דינמיות ועדכניות, אם כי המחירים עדיין מחירי המותג וזולים הם לא. מי שחשקה נפשה בנרתיק זה או אחר שווה לה לעקוב אחרי המבצעים באתר שמציע הנחות משתנות ומעדכן על מכירות אטרקטיביות, כי סייל זה הכי פאן לנו!

ואיך אפשר בלי משקפי השמש שצמודים אלינו? זו התחדשות שתמיד יש לה צידוק כי הם גם פריט אופנתי וגם בריאותי (שכנוע עצמי להצדקת השריטה....). אז כשקיבלתי המלצה לנסות את הדגם הזה של פראדה (כ- 1600 ש"ח לפני הנחות) שזכה לשם Voice Crystals קיבלתי חום. אני עם אבנים בוהקות על המשקפיים משל הייתי פרחה נובורישית??? הזדעזעתי והמשכתי הלאה. ואז ביום בהיר (לוהט...) אחד, נתקלתי בדגם הזה על שלל גווניו הצבעוניים באחת מהחנויות היותר מופלצות בעיר וחשבתי לעצמי, נו, כנראה זו קארמה, אנסה בשביל הקטע. מה אומר ומה אגיד, הדגם הירוק היה מושלם במיוחד (חייבת אותו!) וכולי עפה על עצמי מהתלהבות מהתבוננות במראה. המוכרת בתגובה: "בדרך כלל לוקחים אותם לצילומים, לא חשבתי שבמציאות זה יראה כל כך מרשים"... כן, היא יודעת שחנפנות משתלמת. חזרתי הביתה תוך כדי ניסיונות עיכול של הדרמה שהתרחשה והחלטתי לחפש אותם ברשת על מנת לראות האם בקריירת הדוגמנות הקצרצרה שלי בחנות פספסתי צבע חשוב מסוים. אחרי שחזיתי בתמונה הזו והסרטון הזה זה רק הגביר עוד יותר את ההתלהבות שלי וחידד עד כמה אני חייבת אותן, גאד, תארזו לי הכל!! אבל ברגע האמת לא ידעתי אם ארגיש כל כך נוח להתהדר בהם ברחוב (למרות שממש בא לי!) ובכך יהפכו להיות 'משקפי אספנות' בפועל. אז "התפשרתי" על המשקפיים הללו בצבע שחור ואבנים שחורות, בעלי עדשה מדורגת, הם אולי פחות אפקט של "קטע" מהצבעוניים, אבל עדיין שומרים על שיק מרשים. המסקנה - אל תדונו אבנים מנצנצות עד שלא תנסו אותן עליכן בפועל. השלב הבא - יהלומים נובורישים באצבעות ושנדלירים מוגזמים באוזניים...


ID

High Protection
Beige Compact SPF 50
גודל: 10 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 149 שקל

Sun Protection
Compact Foundation SPF 30
גודל: 12 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 380 ש"ח
Pureness Oil-Control Blotting Paper
גודל: 100 דפים
ייצור: יפן
מחיר: 186 ש"ח

Pore Refiner System
Complexion Perfector
גודל: 15 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 297 ש"ח

In-Flight Refreshing Facial Mist
גודל: 75 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 69 ש"ח

Hydra Vital Face Mist
גודל: 50 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 59 ש"ח
La Collection de Grass
Néroli & Orchidée
Eau de Toilette
גודל: 75 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 269 ש"ח
Fragrance Beautifying Cream
גודל: 125 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 149 ש"ח

Eight Hour Cream
Lip Protectant Stick SPF 15
גודל: 3.7 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 254 ש"ח

Warm Cotton
Eau de Parfum
גודל: 60 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 279 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי לפוסט נשלחו אלי מהחברות



Print Page

41 תגובות:

  1. אוף!!!!!
    בסוף באילת לא הצלחתי לצאת לקניות.
    אז או שיהיה בשבועיים הקרובים טיול צילום לתמנע - ונקפוץ לשופינג קל. או שנסור לקניון רמת אביב.

    השבמחק
    תשובות
    1. איך פספסת קניות באילת? את??
      ולא הייתי מגדירה את זה שופינג קל לאור הרשימה המתארכת שלך... ;)

      מחק
    2. לא יצא בסוף. חוץ מבגד ים.

      מחק
    3. ראית מזה????? נראה לי שמה שמתארך זו הרשימה של רובי. במיוחד אחרי היום.

      מחק
    4. תתחדשי על בגד הים, גם לי ממש בא חדש שלם, אין לי כזה.
      וואלה, הרשימה של רובי? מה היה היום?.... :O

      מחק
    5. פתחי פייסבוק - תתחברי לעולם החופשי.
      מסיבת הפתעה ל-40 שנות היווסדו.

      מחק
    6. וואו, עכשיו צפיתי בסרטון, מהמם. הילדים לגמרי גנבו את ההצגה, תכלס!
      תמסרי לו המון מזל טוב לרגל שינוי הקידומת (ויופי של איפור יש לך שם בתמונות!)

      מחק
    7. תודה. הייתה הפקת מסיבת בריכה מטורפת מבחינתי. כולל זה שגם הכנתי פלייליסט ישראלי. הבגד ים נקנה למסיבה.
      והכי חשוב - נגמר כל האוכל!!!

      מחק
    8. נשמע מעולה!! אלך להציץ בתמונות עוד מעט.
      מקווה שגם התאפרת בהתאם ;)

      מחק
    9. BB מסקרה וליפסטיק.

      מחק
    10. מינימלי מדויק!

      מחק
  2. אווו המיסטים האלה מסקרנים! אני מאוד אוהבת את של אביאן, בגלל השפריץ העדין שמתפזר באחידות.
    אחריו אוון בגלל נוחות המחיר, ושל לאש ממש טוב רק האריזה מעצבנת - יותר מדי חומר.
    הם המצילים האולטימטיביים! איך אני מקנאה בגברים............

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, פעם אוויאן ואוון היו הקבועים אצלי בתיק, כתבתי על זה מזמן, אפשר לראות בלינק ששמתי.
      הם מוצלחים ונקיים מאוד, ממש מים, אין להם ניחוח כמו לאלו שפה.
      הלוואי שהיינו יכולות פשוט לשטוף את הפנים ככה!

      מחק
  3. אנונימי29.8.2014, 21:59

    כרגיל,כיף לקרוא למרות שרוב המוצרים לא נגישים עבורי...אבל עדיין,כיף.
    הקטע עם המייקאפ של אוון ממש מוזר. קיבלת מהם איזושהי תגובה?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, מה שחשוב זה שהפוסט יהווה השראה ורעיון :)
      התשובה שקיבלתי ואני מצטטת: "מופיע הסמל של אוון. המעגלים, הם מסמלים את האינסופיות של מקור המים הטרמליים ממנו מוציאים את הבסיס לכל המוצרים של אוון".
      זה כמובן לא סיפק אותי בכלל כי לא עונה על השאלה אז קיבלתי תשובה שישאלו בחו"ל. נראה.

      מחק
    2. אנונימי30.8.2014, 10:57

      חייבת להגיד שהתשובה של אוון הזויה.

      מחק
    3. בארץ כל היבואנים מתפקדים על תקן הפצה/מכירות, שאלות "מתחכמות" כאלו ששייכות לאסטרטגיה ומיתוג זה כבר יותר מדי בשבילם...

      מחק
  4. שמעתי לא מעט על הפריימר של סוטיס, מעניין לנסות. במחיר הזה הייתי מצפה לפחות ל-30 מ"ל.
    אני מחבבת את המיסטים לרענון, הקיץ הזה הייתי עם Caudalie Beauty Elixir. התגלית שלי בנושא היא לקנות את הבקבוק הגדול של אוון, ולרסס אותו על השיער כשהוא לח. לגמרי עוזר לשיער להירגע, ומוכיח את הטענה שרוב בעיות השיער שלנו נובעות בכלל מהמים בארץ, ולא מהשיער שלנו.
    ה- Néroli & Orchidée בהחלט מטריף, חורשת עליו בחודשיים האחרונים. מחכה גם לתווים לראש השנה, כדי להוסיף לאוסף את ה- Jour d'Hermés שהמלצת עליו.

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון, הוא אטרקציה אבל כמו שכתבתי המחיר של הפריימר מאוד יקר יחסית לכמות, וגם אין הנחות למיטב ידיעתי...
      ה- Caudalie מגיע בבקבוק זכוכית, זה לא כבד ובעייתי כי שביר בתיק?
      רעיון מעניין לרסס על השיער, אנסה עם האוון. את פשוט מעבירה ריסוס על שיער לח לפני חומרי העיצוב?
      הכי כיף תווי קניה, גם אני מחכה לשלי!! הז'ור דה הרמס אחד הנדירים, ממש! בחירה מעולה. שימי לב שיצא גם בגרסת אבסולו, אכתוב עליה בהזדמנות בקרוב.

      מחק
    2. אני קונה את הבקבוק הקטן (30 מ"ל) ה- Caudalie Beauty Elixir. מבחינת גודל פיזי זה בערך כמו שני רולרים של בושם, אז אני לא ממש מרגישה את המשקל והאמת שגם לא נראה לי שיש סיכוי כלשהו שיישבר.
      כן, לרסס עם האוון, וזה כאילו מוריד לי מהאפקט של המים הנוראיים שלנו.
      את ממליצה יותר על גרסת האבסולו ?

      מחק
    3. אם כך אז סבבה, אני לא יכולה בכלל לדמיין בקבוק שנשבר בתיק...
      אני אתחיל לנסות את מה שאת אומרת עם הספריי של אוון, נשמע מבטיח ובטוח אין מה להפסיד.
      תשמעי, ההרמסים האלו כל כך שונים מגרסה לגרסה באיך שנתפסים על העור, למשל ה- Eau Des MERVEILLES יושב עלי יותר טוב בגרסת ה- EDT מה- EDP שמריח עלי מוזר. אז אני ממליצה לך להתנסות בשתי הגרסאות של ה- Jour d'Hermés עליך ולהתרשם. בכל זאת, יש לך יחסית מספיק זמן לזה עד התווים ;)

      מחק
  5. את המיק אפ של שיסידו מכירה הרבה זמן, אוהבת לשים אותו לפני יציאה לים, בסטיק לשפתיים של ארדן מצויין מלא לחות מתכוונת לקנות אותו שוב במבצע ההסטרי עכשיו במשביר, הבושם נרולי מאוד מסקרן אעפ שהאוסף שלי עולה על גדותיו שוקלת לקנות את הג׳ל רחצה, פוסט מעניין כמו תמיד מיסטים לפנים מעניינים אני נוטה לדעתך שלא אוהבת להתיז מים על איפור מקובעת.

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, זה קומפקט מאוד פרקטי.
      הבאלם הזה נפלא ובהחלט זו הזדמנות עם המבצעים השווים עכשיו! (אני לא מתחילה אפילו לדמיין מה כבר קנית חחח).
      מבחינת בישום את כנראה יכולה לפתוח חנות, אבל ג'ל רחצה זה בהחלט חלופה נפלאה כדי ליהנות מהניחוח באופן יומיומי.
      נכון, לא יומיומי שוטף אלא משתמשת במיסטים בעיקר כשהאיפור נראה עייף ואני עדיין מחוץ לבית ורוצה לרענן אותו קצת בלי להוסיף שכבות.

      מחק
    2. כן מבצעים... קניתי היום את הסטיק יוצא 110 ש״ח במקום 250 מוצר נהדר, התיק איפור מהמם אני אגש השבוע לשרונה לבדוק אותו.

      מחק
    3. תתחדשי! איזה סטיק, לשפתיים?
      התיק מושלם, יש אותו גם בגוון אדום, ובכלל אם את בשרונה את תראי שיש להם דברים מהממים!

      מחק
    4. בסטיק של ארדן מעולה!!! גם באדום? גם מהמם אלך לבדוק.

      מחק
    5. הבאלם של ארדן מעולה, עם המחיר שלו חובה במבצעים ההיסטרים האלו!
      עדכני אחרי הביקור בקיפלינג מה דעתך על הדברים שם ובמיוחד אם ראית משהו שאולי אני פיספסתי ;)

      מחק
  6. אנונימי31.8.2014, 0:35

    המשקפיים הורסים!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, במציאות עוד יותר! :)

      מחק
  7. אנונימי1.9.2014, 17:34

    הי איפה אפשר להשיג את הפריימר של סוטיס? איפה מוכרים בכלל סוטיס? תודה על פוסט מדהים כרגיל

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      סוטיס נמכרים בדיזינגוף סנטר תל אביב.
      אם תכנסי ללינק ששמתי בפסקה בשם באנגלית אז תגיעי לאתר שלהם ויש שם את כל המידע :)

      מחק
  8. היום הייתי בחנות של קיפ לינג בשרונה רכשתי את התיק איפור והוא נהדר, נוח היתרון בו שהוא קל ומכיל המון מוצרים היה גם בטורקיז מהמם, אבל בחרתי בצהוב הוא עושה טוב לנשמה, השבוע יש עשרים אחוזי הנחה על כל החנות.

    השבמחק
    תשובות
    1. תתחדשי!! הוא פשוט הורס התיק הזה, כל כך כייפי.
      לא ידעתי שיש בטורקיז, נשמע גם סוף הדרך.
      הנחה זה תמיד טוב לנו :)

      מחק
  9. הפריימר של סותיס מצויין! :) והאמת שאני מצליחה להשיג אותו בהנחה משמעותית ואז הוא יוצא לי משתלם יותר מהפורפשונל של בנפיט ;)
    איך עדיין אין לי בתיק מיסט לריענון הפנים? לא ברור העיניין והנושא חייב לבוא על תיקונו.
    אחלה פוסט! נהניתי מאוד, כרגיל ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי מצויין הפריימר ואם את משיגה אותו בהנחה אז בכלל שווה!
      הפתעת אותי! איך באמת אין לך? יש כל כך הרבה סוגים של מיסטים וגם עם/בלי ניחוח. מעניין לאיזה תתחברי.
      תודה רבה מותק! :)

      מחק
  10. אנונימי12.9.2014, 19:15

    איפה אפשר להשיג הפריימר של סוטיס

    השבמחק
    תשובות
    1. בדיזינגוף סנטר בת"א.
      יש פרטים באתר שלהם, שמתי קישור אליו בפסקה על הפריימר למעלה.

      מחק
  11. אנונימי14.9.2014, 2:30

    תודה!
    אני משתמשת בפריימר של סמאשבוקס ומרוצה. מה דעתך מה מייחד את הפריימר של סוטיס וממליצה לנסות ?

    השבמחק
    תשובות
    1. הסמאשבוקס מצויין ואם את מרוצה אז אני לא רואה סיבה להחליף, בטח לא כשמשווים כמות למחיר.
      סוטיס לטעמי קצת יותר מרוכז והאיפור עליו קצת יותר עמיד.

      מחק
  12. היי, ראשית אומר לך שרק לאחרונה התוודעתי לבלוג שלך ואני חייבת להגיד לך שהוא נפלא. באמת, מהכתיבה השנונה ועד לעצות וההמלצות המגוונות, זהו בלוג שהוא אוצר. אז תודה. שנית, יש לי שתי שאלות שלא קשורות לפוסט הספציפי הזה, אבל חשבתי להתייעץ איתך. האם את מכירה את קרם הלחות של קלרינס Daily Energizer Cream (כתום) לעור מעורב עד שומני? ואם כן, מה דעתך עליו? הסיבה שאני שואלת היא כיוון שאני משתמשת בג'ל הניקוי מאותה סדרה ומאוד מרוצה ממנו, וחשבתי לנסות את הקרם התואם. העור שלי שומני לרוב ורגיש, ויש לי בעיה למצוא קרם מתאים, שלא יגרום לי לאדמומיות ושייספג כמו שצריך. גם חשוב לי שמעבר לזה תהיה לו תרומה לטיפוח של עור הפנים. שאלה נוספת היא לגבי אותו ג'ל הניקוי של קלרינס - במידה ואת מכירה אותו, מה דעתך עליו? באחד הפוסטים הקודמים שלך המלצת על קצף ניקוי עדין של קלרינס - האם הוא יותר טוב מהג'ל (הקצף לעור שמוני, הירוק)? ושאלה שלישית ואחרונה: בהמלצתך רכשתי את הקרם לקצוות מפוצלים של שוורצקוף. אחרי החפיפה, באיזה שלב אני שמה אותו? אחרי חומרי העיצוב (קרם ומוס) או לפני? ותסלחי לי על החפירה...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, ממש כיף לשמוע! :)
      ניסיתי את הקרם הזה של קלרינס ממש מזמן, אולי לפני חמש שנים, אני כבר לא ממש זוכרת. אני גם לא זוכרת שהמלצתי על קצף ניקוי שלהם, אולי קרם ניקוי? בכל מקרה, אני אוהבת את המוצרים של המותג אבל ההתאמה שלהם לעור היא מאוד אישית, אני ממליצה לך לקחת דוגמית לפני שאת קונה. אם אין דוגמית אז תביאי איתך קופסית קטנה שימלאו לך לנסות בבית.
      בנוגע לקרם הקצוות, אין חוקים, תעשי ניסיונות ותראי באיזה שלב הוא עובד אצלך הכי טוב. אני משתמשת בו ראשון לפני הסרום/שמן וחומר העיצוב. סוגר את השיער שיראה יפה ולא מבולגן בקצוות. אגב, בקרוב הם מחדשים את הסדרה הזו וגם את המוצר, אני מחכה כבר לנסות!

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails