8 ביוני 2014

חתומה בנשיקה



עם כל מגוון האיפור מסביבנו, אין ספק שאחד המוצרים שהכי עושים לנו שמח הם מוצרי השפתיים החושניים. לא במקרה שפתון נחשב למוצר הנמכר ביותר בעולם במשך עשרות שנים (עד שהלק כבש לאחרונה את הפסגה, נראה אם ישרוד שם). גם בתקופות משבר כלכלי צף "מדד הליפסטיק", מונח שטבע לאונרד לאודר (כן, הבן של אסתי), יכולות לקרוא על זה כאן וכאן לדוגמה. כלומר, קיים מתאם בין ירידה בפעילות הכלכלית לעליה במכירות השפתונים, או אם תרצו - מתברר שכשהמצב קשה רק שפתון חדש יכול קצת להעלות חיוך גם אם אין שום דבר אחר משמח. ואם כבר חיוך, אז מסתבר שחיוך אמיתי ולא מאולץ מפעיל 17 שרירים בפנים בעוד שהזעפת פנים מצריכה יותר מ- 43, תעשו לבד את החשבון מה יותר שווה, שעושה יותר שמח ויוצר פחות קמטים.

גלגל השפתונים שהכנתי במגזין GOstyle. מהמם, נכון?

יצא שלאחרונה מותגים שונים לא רק השיקו גוונים חדשים כפי שעושים מדי עונה, אלא השיקו סדרות חדשות לגמרי שטומנות בחובן הבטחות גדולות. אז החלטתי לרכז את כולן בפוסט אחד, כשעל שתיים מהן, של אסתי לאודר ולנקום (שגם יביאו את סדרת Lip Lover בקרוב), כבר כתבתי פה לאחרונה. אם לסכם כבר עכשיו את המצב, אז כמו תמיד יש סדרות מוצלחות יותר ומוצלחות פחות, אבל אין ספק שהמותגים השונים עושים את המאמץ לקבל כמה שיותר מתשומת הלב (או השפתיים) שלנו.

שפתונים: מה בין עיצובים לביצועים

בשלוש-ארבע השנים האחרונות היינו עדות להיפוך מגמה, השפתונים הקלאסיים חזרו לקידמת הבמה ובגדול אחרי שנים רבות של שלטון הליפגלוסים. יש ביטוי שאומר "Girls wear lipgloss, women wear lipstick", יש בזה משהו, לא?... ומאז הושקו סדרות שפתונים רבות וכך לאחרונה גם שני מותגים ותיקים של נשים אייקוניות מחדשים לנו עם סדרות שזכו לשמות שמחזקים את האגו של עצמם, א-לה: 'לקנא בלאודר' ו'ארדן היפה'. המותגים כאמור מחמיאים לעצמם, לא מחכים לתגובות הלקוחות... המותג השלישי - קליניק נטול הכריזמה, מדלג על ההכתרות האישיות ומפגין ביצועים. כנראה שככה זה כשיש ביטחון עצמי, לא באמת צריך קישוט.

אסתי לאודר בסדרה המפתיעה ביותר כאן Pure Color Envy, של 20 גוונים לבישים, עשירים, אטומים ורוויים בפיגמנט (סווטצ'ים 1+2). המומלץ שלי הוא ה- Potent #310 (סווטצ'תמונה) ורוד-קורל ניודי מושלם! הפורמולה נפלאה למריחה, נעימה על השפתיים, ויורדת בצורה מדודה. הניחוח הנעים מזכיר וניל וזה בהחלט שיפור ניכר מסדרת ה- Vivid Shine שניחוח הליקריץ שלה הרתיע לא מעט משתמשות. העיצוב בוגר ורציני בגוון כחול כהה יוקרתי, המכסה נסגר עם מגנט שמבטיח שלא יפתח בטעות. ראינו את זה במותגים קודמים אבל התמגנטות מושלמת כזו טרם נצפתה. סדרה אליפות, ממש!
יש תחושה שהמותג עושה מאמצים על מנת להיות ולהישאר שחקן מרכזי ובועט בשוק, יציבות עדיין אין אבל המגמה חיובית בהחלט. לעיתים יש לו נפילות קשות (למשל הפריימרים וה- BB Cream) ולעיתים הצלחות כבירות (למשל פלטות הג'לי). הסדרה שכאן יחד עם  סדרת שפתוני-הגלוס החדשה, ללא ספק שייכת להצלחות. די צפוי שנראה מעכשיו גוונים חדשים נועזים ואופנתיים יותר שיצאו במסגרת קולקציות עונתיות. אז כן, הסדרה הזו מצליחה להתברג בצמרת סדרות השפתיים האהובות עלי בשוק. ככה זה כשמרגישים איכות בכל רגע של שימוש במוצר. בינתיים המותג הספיק להשיק בחו"ל סדרת המשך - Envy Shine, מתי אצלנו?

היה מתבקש כבר מזמן שאליזבת ארדן יחדשו את מגוון השפתונים שלהם ובשעה טובה נולדה סדרת Beautiful Color. לא פחות מ- 38 גוונים בגימורים שונים (בארץ רק 12... למה?). פורמולה דקה נוחה ועם זאת פיגמנטית בגימור מבריק מהדר, מרגישה במריחה קצת לחותית כמו באלם, ועדיין מצליחה לאחוז בעמידות מרשימה. יש תחושה של מרכיבי טיפוח ששולבו, גם בזמן המריחה וגם אחריה. האריזה המוזהבת המוחצנת ללא ספק מושכת את העין בדמות לוגו המותג האייקוני של "הדלת האדומה", אבל היא לא מרגישה מאוד איכותית, לא למגע ולא בסיבוב הוצאת השפתון, כאילו אריזה ארדנית שנות השמונים סטייל. אצלי נחת גוון עם שם בהתאם לעיצוב - Red Door Red #02 (סווטצ'תמונה), אדום קלאסי נקי שיחמיא לכל אחת. ביטוי ותיק אומר "When in doubt wear RED". אני משתדלת לעמוד בזה.
למותג יש עוד דרך ארוכה לעבור כדי להצליח להגיע לליבנו, מגמת ההצערה שכתבתי עליה כבר מספר פעמים בשנים האחרונות עדיין בחיתוליה. בארץ נראה שמספר נקודות המכירה המצומצם לא מאוד תורם לתפוצה ולחשיפה. ימים יגידו מה יהיה, נקווה שלא יגמור בארץ בסוף כמו שקרה לפני ארבע שנים עם המותג הלנה רובינשטיין (Helena Rubinstein). זה יהיה מאוד חבל.

קליניק בשקט רועש ברשת השיקו את סדרת Long Last Soft Matte בעלת 8 גוונים צבעוניים בלבד (סווטצ'ים), נצפה לראות התרחבות שלה בהמשך. בחרתי בגוון Matte Mandarin #46 (סווטצ'תמונה), כתום לוהט שאין אופנתי ממנו לקיץ הנוכחי. מדובר על פורמולה מאטית, פיגמטית נהדרת שאינה צחיחה ומיובשת כי אם קטיפתית, לחותית והרמונית לשפתיים. השפתון נטול ריח בהתאם לערכי המותג, העמידות יפה וכשמתחיל לרדת זה באחידות. העיצוב מאוד קליניקי טיפוסי, אינו מלהיב, דומה לסדרות שפתיים אחרות רק עם פסים כסופים בעובי קצת שונה. כאמור - לקליניק לא מגיעים בגלל הקנקן. בקרוב הסדרה המוצלחת תושק בארץ, מה שבטוח - יש למה לצפות!
אי אפשר לומר שקליניק בולטים במיוחד בשוק האיפור אבל בהחלט מורגש הרצון לחזק את הצד הזה שלהם. אבל רצון לבד אינו מספיק, בסופו של דבר מסתכלים על השורה התחתונה. איפה הימים שכל מי שחשבה שהיא מבינה משהו בתחום התהדרה בפודרה עם האריזה הירקרקה הכה מזוהה עם המותג? אבל זה היה לפני שנים רבות מאוד. נכון להיום המותג שתמיד היה מזוהה בעיקר עם סדרת שלושת השלבים מזוהה בשנים האחרונות גם עם סדרת Even Better, אבל כמה אפשר להישען על זה ולהיראות שחקן רציני בלי לדאוג למסביב? אז נכון, אפשר לראות הבלחות פה ושם של מוצרי איפור מוצלחים אבל בשביל להיות שחקן דומיננטי (לפחות יותר מעכשיו) לאורך זמן הם יצטרכו להתאמץ יותר, הרבה יותר.

סטיקים: להיט לוהט

סטיקים הם הטרנד החם היום בשוק למרות שחשוב לזכור שהם ממש לא המצאה חדשה, גם בשנות התשעים למשל אני זוכרת שהיתה התעוררות שלהם (כן, אפילו לקרליין המקומית היו כאלה). אבל נראה שמאז שה- Chubby Sticks של קליניק יצאו לאוויר העולם נרשמה התחזקות מהותית ביותר במעמדם של הסטיקים בשוק מוצרי השפתיים וכל מותג שמחשיב את עצמו (וגם כאלו שלא) הציג את הפרשנות הסטיקית שלו. כן, מסתבר שגם לקליניק לפעמים מצליח באיפור... אז נשאר באותה המשפחה של קליניק (קונצרן אסתי לאודר) עם מותגי הבית המקצועיים בובי בראון ומאק, שנזכרו להצטרף לחגיגה באיחור לא אלגנטי בעליל.

בובי בראון הביאו לאוויר העולם את סדרת Art Stick ב- 8 גוונים מאוד בסיסיים, מאופקים ולבישים בהתאמה (סווטצ'ים). העיפרון מהסוג המתחדד מאוד שמן ומגושם יחסית לסטיקים אחרים, לכן מצורף לאריזה מחדד בגודל מותאם. זהו עיפרון ג'מבו אמיתי בכמות גדולה משפתון ממוצע וכפולה מסטיק ממוצע ולמרות הגודל שלו הוא מהנה לשימוש. המרקם קרמי אטום ועשיר שמתקבע מהר ובעל גימור מאט מחמיא ולא מת. הגוון המוצלח והאופנתי בסדרה לטעמי הוא ה- Sunset Orange #02 (סווטצ'תמונה) כתום מודגש. מי שלא חיה טוב עם כתומים, ההמלצה הבאה שלי זה ה- Electric Pink ורוד לוהט (לוהט במושגי בובי, כן? לא העולם האמיתי).
במותג קוראים למוצר 2 ב- 1, הם מתייחסים לעובדה שזה לא רק שפתון אלא גם עיפרון שפתיים, אבל אם נהיה לרגע רציניות, עיפרון זה לא, בטח כשהוא לא יכול להיות מדויק בגודל העצום שלו. בובי מציגים את המוצר גם כסומק קרמי ללחיים, אני יכולה לחיות עם זה, אבל זה לא שימוש ייחודי, יש לא מעט שמשתמשות בשפתון כנגיעת צבע ללחיים. אבל אם חשבתן שזה מספיק, אז כשנחתי באחד הסניפים אמרו לי שזה גם צללית. אז בובי יקרים, בואו ננוח קצת פה עם הגרידיות המקומית, כרגיל אני ממליצה להיות מאוד ביקורתית בכל הנוגע להמלצות מכירתיות. 
אחרי הכל, ואם בוחנים את המוצר בענייניות, מדובר על אחד מהסטיקים המוצלחים ביותר שיש היום אם לא המוצלח שבהם. למרות שסטיקים זה לא הקיק שלי, איכשהו המוצר הזה הצליח לעשות לי את זה. נותר רק לקוות שהמותג ינפיק לנו גוונים שירגשו קצת יותר (אבל אל תבנו על זה, בכל זאת - בובי...).

מאק עם לא מעט רעש וצילצולים בסגנון כמו שרק הם יודעים לעשות, השיקו את ה- Patentpolish, סדרה בעלת 12 גוונים (סווטצ'ים) שנראים מפתים במיוחד על רקע האימג' הלוהט שמלווה אותם. אז כבר אני יכולה לומר לכן שאין כל קשר בין האימג' למציאות. אז מה יש לנו פה? גוונים חצי שקופים שאיכות הפיגמנט והאטימות שלהם משתנה מהותית מגוון לגוון, זו הסיבה שקשה לדבר על הסדרה בכללותה לכן אני יכולה להבין את הביקורות הצוננות. הפורמולה ייחודית, באלמית ג'לית כזו בעלת גימור מבריק וניחוח מתקתק, בסה"כ נעימה ויושבת טוב על השפתיים לאורך זמן. הסטיק אוטומטי והוא אינו מחודד, הקצה עגול ולכן המריחה לא מאוד נוחה ומדויקת, במיוחד לא למי שרגילה לקצה מחודד יותר או לבעלות שפתיים דקות. ההמלצה שלי היא אחד הגוונים היותר מוצלחים מבחינת פיגמנט, ה- Teen Dream (סווטצ'תמונה), כתמתם קורלי אופנתי לביש. הגימור בעל ברק מחמיא והעמידות נהדרת.
כשמאק מפגרים אחרי המגמה בשוק זה תמיד מפתיע, כך היה עם ה- BB Cream שהושק הרבה אחרי כולם וכך גם הפעם עם הסטיקים. בכל מקרה, אם הפיגמנט היה דומיננטי יותר בסדרה זה היה משפר מאוד את הביצועים והביקורות. מדובר על סדרה מוגבלת אבל כמו שאנחנו מכירים את מאק, הם עוד יחזרו אלינו במיחזור כזה או אחר במסגרת קולקציות חדשות, כבר בפתח גוונים חדשים בקולקציית Sharon Osbourne.

גלוסים הדור הבא: איכות היא לא מילה גסה

שפתוני-הגלוס לצד הגלוס-סטיינים זו מגמה בולטת שהולכת ומתעצמם, מן הכלאה בין העוצמה של השפתון למרקם הנוזלי של הגלוס. לאחרונה כתבתי על הגרסאות של לנקום ואסתי לאודר, והפעם גם ג'ורג'יו ארמאני ודיור מצטרפים לחגיגה. הליפגלוס מעולם לא נראה מפתה יותר!

ג'ורג'יו ארמאני כנראה יודעים משהו שאחרים לא כי כמעט כל מוצר שהם מנפקים לנו הוא מוצר מנצח. אחרי המרקם הפנומנלי והייחודי של המייק אפ מאסטרו, הם הרימו רף מאוד גבוה לעצמם אבל עומדים בו יפה. סדרת Lip Maestro מציעה 15 גוונים נהדרים (סווטצ'ים) שכרגע מחכים לנו בדיוטי פרי - השמרו לנפשותיכן מהפיתוי, אל תגידו שלא הזהרתי מראש! אני בחרתי בגוון הסמוק Blush #500 (סווטצ'תמונה), רוז ניודי חם מאופק, בחירה בטוחה, יסגור כמעט כל לוק בצורה מוצלחת. מרקם קטיפתי סיליקוני, גימור מאט טבעי, פיגמנט היסטרי ואטימות מלאה. הוא אינו מתייבש על השפתיים, לא קורס לתוך החריצים ואוחז בעמידות מרשימה. סדרת מאט שסביר שגם בעלות שפתיים יבשות יוכלו לאמץ. אם לתמצת - מוצר שהכי קרוב לשלמות שיש. מארמאני לא הייתי מצפה לפחות מזה.
כרגע מותגי העל אינם מיוצגים בארץ וגם בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון יש נוכחות רק לג'ורג'יו ארמאני, טום פורד חלקית ובקרוב גם ברברי יאחלו לנו טיסה נעימה. אבל גם אם יגיעו מותגי על נוספים אפשר לבד להסיק מה זה אומר על השוק הישראלי, על ההתנהלות והיכולת של היבואנים והרשתות לשמור על הסטנדרט אותו מציבים מותגים כאלו. כי זה לא שאין פה לקוחות עם כסף, כן?... הכי תחושה של לגור במעברה ולחלום על אמריקה.

דיור לא נותנים לנו מנוחה לרגע, הפעם עם סדרת ה- Fluid Stick שעוד לפני שהבנו בכלל מה נחת עלינו או הנחנו אצבע על המוצר, כבר הוצפנו בטיזרים שגרמו לנו לבהות מול המסך בערגה. אז מדובר בסדרה של 16 גוונים (סווטצ'ים) ששמותיהם בהשראת עולם ההוט קוטור, כי אם אנחנו לא יכולות להתהדר בשמלה של דיור, אז נאלץ להסתפק במריחת שפתון, בפינה, בחושך, לבד. המרקם ג'ל קרם מעט דביק בניחוח עוגת וניל, הגימור מבריק והעמידות טובה. למרות שעבה יחסית, הוא נוטה יותר לכיוון גלוס-סטיין מאשר שפתון-גלוס, לכן עדיף לבנות אותו בשכבות דקות ולא בשכבה אחת נדיבה שתראה ותרגיש עמוסה. השכבה הראשונה אינה נמרחת בצורה אחידה אבל חיכוך קל של השפתיים יסדר את זה. אהבתי את המברשת הנוחה בעלת שני צדדים מותאמים, לשפה העליונה ולתחתונה. העיצוב יוקרתי אופנתי שמתאים לשפת המותג. אני בחרתי ב"תעתוע" Mirage #338 (סווטצ'תמונה), כתום בז' ניודי חם שאינו חיוור ולכן יחמיא לכל אחת כמעט, כפי שאפשר להתרשם למשל על ג'ניפר לורנס שבחרה בו לטקס האוסקר. BTW, במותג ישנה סדרת לקים חדשה בגוונים ושמות זהים-מקבילים, דווקא הלק בגוון הזה יצא שאינו תואם כלל, הוא בכלל סגלגל. הכי סופיסטיקייטד, יס??
בקיצור, במותג הוותיק הבועט שמצליח להישאר עדכני, מוכיחים לנו שאם יש מישהו שיודע לייצר ממתקים מהודרים, צעירים ברוחם אך יוקרתיים במחירם, הרי שזה הם, ובהצלחה. סוג של אריסטוקרטיה הייתי אומרת.

ליפגלוסים: מה הם עוד עושים כאן?...
(בפינה: המברשת של YSL בצורת נשיקה, החלק העליון עם cupid bow!)

בין החזרה של השפתונים לקדמת הבמה, לבין הסטיקים הצעירים ושפתוני הגלוס הלוהטים, נדמה שהליפגלוסים מסרבים לעזוב גם אם נראה שזמן התהילה המאוד ארוך שנהנו ממנו כבר עבר. עדיין המותגים מנסים לחדש בקטגוריה ולהלהיב אותנו, מי בהצלחה ומי פחות, לא ברור לאן הרוח נושבת ואם נראה את הגלוסים בצורתם הקלאסית שורדים עוד שנים רבות או ששוב נהיה עדות להיפוך מגמה, כי כידוע הגלגל מסתובב תמיד.

איב סן לורן מאסטרים בפתיינות ואנו רואות זאת שוב עם סדרת Gloss Volupté שרק מלומר את השם הזה כבר אנחנו חצי רגל בפריז (ממש כמו סדרת Rouge Volopté המושלמת). אצלנו נחתו בלי רעש וצלצולים, או יותר נכון די בשתיקה רועמת מפתיעה 18 גוונים (מתוך 23 קיימים, סווטצ'ים 1+2). הסדרה מחולקת לשלוש קבוצות גימורים: מנוצנץ (Golden), שימרי (Iridescent) ושקוף (Pure). בהכללה, המוזהבים הם היותר דומיננטיים יחסית על השפתיים מבחינת עוצמת הגוון ואשליית האטימות, השאר די שקפקפים בפועל. לכן לא מפתיע שהגוון המומלץ שלי הוא מהקטגוריה הזו, ה- Terriblement Fuchsia #49 (סווטצ'תמונה), ונסו לומר את השם עם מבטא! אז באתי בגלל השם, נשארתי בגלל הביצוע. ניחוח פירותי נהדר, גוון מהמם וגימור מחמיא. המברשת מבנית מחודדת מוצלחת, שימו לב - בצורת שפתיים! כך שאם כבר נתקענו עם גלוס אז שיהיה בדיוק ככה.
מה צופן לנו העתיד? כנראה פיתויים נוספים של המותג אבל זה לא באמת מאוד משנה, יש גבול לכמה אפשר להחזיק אותנו בהיי, לא? הרי גם השפעת השמפניה המשובחת ביותר מתפוגגת עם הזמן. אבל בינתיים זה עובד להם ובהצלחה יתרה. בחיי, שלא ייגמר לעולם!

גרלן השיקו סדרה בשם Maxi Shine בעלת 20 גוונים (בארץ רק 14) ועיצוב איכותי מאופק. על פניו נראתה מבטיחה ומעניינת, בטח על רקע הסדרה הקודמת שלא מאוד הלהיבה. בחרתי ב- Pink Clip #461 (סווטצ'תמונה), ורוד רוזי בהיר בגימור מבריק ומעט אולטרה, ניחוח מתקתק ומברשת נעימה למריחה. בפועל הוא כמעט שקוף לגמרי. האמת שזה לא מאוד ייחודי לו, למרות הבטחת המותג לגוון מודגש, עוצמת הפיגמנט משתנה בין הגוונים ובסופו של דבר רבים מהם שקופים כמעט לגמרי כך שאחרי זמן קצר על השפתיים אין משהו שמבדל אותם יותר מדי אחד מהשני. אז למרות הציפייה אי אפשר לומר שיש פה בשורה גדולה. כך שמי שמחפשת גלוס איכותי עם פורמולה יציבה, שאינו דביק ואפילו קצת לחותי שמטשטש טוב יובש, יכולה למצוא אותו כאן. מי שגם רוצה צבע שתחפש במקום אחר.
כידוע גרלן הוא מהמותגים החביבים עלי ביותר, ובמיוחד סדרת הטרקוטה על שלל מוצריה. כל סדרה חדשה זה ריגוש וציפיה ולרוב מדובר על הצלחות. כשיש סדרה שהיא 'בערך' או 'לא בדיוק', כאילו לא באמת התאמצו, זה מאכזב, אפילו קצת אישי הייתי אומרת, כן, ממש כך. הם כנראה כבר מזמן שכחו שהם, גרלן, אלו שהמציאו את השפתון הראשון בעולם כמו שאנחנו מכירות אותו היום (כמיכל מסתובב, תמונה, סיפור). אז להתעלות על הישג כזה זה באמת מאוד קשה, אבל כמו שהרצל אמר: "אם תרצו אין זו אגדה".

לא בושה לבקש עזרה

כל הדברים הטובים צריכים קצת עזרה מהצד, כך גם עם מוצרי השפתיים. אז שלשה עזרים שאפשר לאמץ במידת הצורך, והצורך תמיד מגיע בסופו של דבר.

פילינג שפתיים - כשהשפתיים יבשות זה מאוד בולט ומריחת שפתון רק תבליט את זה עוד יותר. אז בנוסף לליפ באלם שמתבקש כדאי גם להשתמש בפילינג שפתיים שיסיר תאי עור מתים ויותיר את העור חלק יותר ומוכן לשפתון. בעקבות המלצות ברשת קניתי את הפילינג Lip Scuff של הדה בודי שופ (מחו"ל, לא המקומי). יש לו ניחוח מנטולי מרענן וגרגירים שאינם אגרסיביים מדי. האמת שהוא לא המוצר הכי טוב שניסיתי בקטגוריה אבל יש לו שני יתרונות חשובים, במיוחד כשממהרות לצאת מהבית. הראשון זו העובדה שהוא מגיע בצורת שפתון מוצק. לא יעזור כלום, במבחן המציאות אני בסופו של דבר תמיד אושיט יד לסטיק ולא לצנצנת שאני צריכה לדחוף את האצבע. מורחת אותו על השפתיים, מחככת את השפתיים אחת בשניה עד שהגרגירים נמסים ומסירה עם טישו. היתרון השני זה שהוא לא סופר לחותי, כלומר הוא לא משאיר משקעים מיותרים שמפריעים לשפתון להיטמע. היתרונות האלו בעצם הופכים אותו יותר לכלי עבודה פרקטי מאשר למוצר טיפוח, כי מי שרוצה טיפוח עדיף לה לבחור בפילינג שפתיים עשיר בצורת באלם. מי שרוצה עזרה SOS ליובש בזמן שהיא מתאפרת, זה בהחלט פתרון לא רע.

פריימר שפתיים - ישנם מקרים בהם חשוב לנו לשפר את עמידות השפתון או את הביצוע שלו. הפריימר לשפתיים של מאק עושה לגמרי את העבודה, לא משנה באיזה מצב השפתיים שלי באותו הרגע, הוא עוזר להחליק ולרכך אותן. באידיאל - אני מניחה אותו ומחכה חמש דקות. בפועל - אני מורחת אותו, סופגת מעט עם טישיו ומיד מניחה את השפתון. בהחלט אפשר להיעזר בו בשוטף, אבל אני משתמשת בו בעיקר כשאני בוחרת בשפתונים במרקם יבש יחסית או מאט, אז הוא נכנס לפעולה ותורם להבדל גם בהרגשה וגם במראה.

עיפרון שפתיים - על עפרונות שפתיים כתבתי די הרבה בבלוג, אם לסכם, אז זה לא מאוד סביר לרכוש עיפרון תואם לכל גוון שפתון. אופציה אחת שכתבתי עליה היא עיפרון בגוון ניוד שאפשר להתאים אותו לכל שפתון, כתיחום חיצוני או על כל שטח השפה כבסיס. אופציה נוספת היא שימוש בעיפרון שקוף כשהרעיון די דומה, אפשרי לתיחום ומניעת נזילה של הצבע לחריצי השפתיים, וגם כבסיס על כל שטח השפה לשיפור עמידות השפתון. זה עובד לא רע גם עם כל מוצרי השפתיים, שפתון, סטיק, גלוס וכו'. לדיור למשל יש עיפרון אוניברסלי כזה, כשבצדו האחד הפורמולה השקופה, מרגישה שעוותית סיליקונית כזו, ומהצד השני מברשת לפיזור ומריחה אחידה. מי שלא חובבת עפרונות שפתיים אבל מבינה את היתרון הגדול שלהם, תשמח לאמץ כזה מוצר, הכי להיות עם להרגיש בלי.


"You never fully dressed without a SMILE"
"את אף פעם לא ממש לבושה ללא חיוך" (מהמחזמר אנני).


ID

Pure Color Envy
Sculpting Lipstick
Potent #310
גודל: 3.5 גרם
ייצור: בלגיה
מחיר: 190 ש"ח

Beautiful Color
Moisturizing Lipstick
Red Door Red #02
גודל: 3.5 גרם
ייצור: קנדה
מחיר: 203 ש"ח

Long Last Soft Matte Lipstick
Matte Mandarin #46
גודל: 4 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 18 פאונד

Art Stick
Sunset Orange #02
גודל: 5.6 גרם
ייצור: גרמניה
מחיר: 160 ש"ח

Patentpolish Lip Pencil
Teen Dream
גודל: 2.3 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 111 ש"ח
Prep+Prime
Lip Base Lévres
גודל: 1.7 גרם
ייצור: גרמניה
מחיר: 90 ש"ח

Lip Maestro
Intense Velvet Color
Blush #500
גודל: 6.5 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 44 דולר

Dior Addict
Fluid Stick
Rouge Hybride
Mirage #338
גודל: 5.5 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 178 ש"ח
Dior Contour
Transparent Lipliner
Universel
גודל: 1.2 גרם
ייצור: גרמניה
מחיר: 122 ש"ח

Gloss Volupté
Extreme Shine
Terriblement Fuchsia #49
גודל: 6 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 171 ש"ח

Maxi Shine - Gloss D'enfer
Intense Colour & Shine Bare Lip Sensation
Pink Clip #461
גודל: 7.5 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 203 ש"ח

Lip Scuff
גודל: 2.5 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 12.5 דולר

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי לפוסט נשלחו אלי מהחברות.


36 תגובות:

  1. איזה קטע, בדיוק בשבוע שעבר קניתי את ה - 310 של אסתי לאודר!!! הוא מושלם על השפתיים... אני חורשת עליו מאז שקניתי אותו :)

    השבמחק
    תשובות
    1. וואלה, תתחדשי!!
      ניסיתי את כולם ואותו הכי אהבתי, בכלל הפורמולה שלהם להיט :)

      מחק
    2. מסכימה, הם לא מייבשים ועמידים יחסית. התנסות ראשונה שלי עם האדומים שלהם וחוץ מהצורה החיצונית של השפתון (שלטעמי קצת מיושנת ולא מספיק יוקרתית) לא הייתי משנה שום דבר.

      מחק
    3. כן כמו שכתבתי, זה עיצוב מבוגר ורציני עם טכנולוגיה חדשה, כמו רוב המוצרים שלהם, לא כיוונו לפאשן.
      אני מניחה שזה שלב שייקח להם זמן לעכל. למרות שאפשר לשמור על ערכי המותג גם עם שינוי עיצובי מהותי, הם תפיסתית לא מסוגלים לזה כרגע לדעתי.

      מחק
    4. אנונימי9.6.2014, 9:57

      החיים היו מושלמים אם היו לוקחים את הפורמולה של לאודר באריזות הפאשן של דיור למשל... ;)
      חוץ מזה שאפשר לשדר איפוק ובגרות (ועדיין לגרום לכולן לחשוק במוצר) בעיצוב כמו שעושים בשאנל ולא לעצב בניחוח נפתלין של גיל 90 כמו שעושים בלאודר וארדן... מי הזקנה שמעצבת להם?! שיתקדמו כבר... הכי לא פאן האריזות המבעסוש שלהם...

      מחק
    5. חח, אם רק היו נותנים לנו לעשות את ה"לגו" האיפורי הזה הכל היה באמת מושלם :)
      בדיוק, לעשות את הצעד הזה קדימה יחד עם שמירה על האיכות.
      אבל זה מעבר לשינוי עיצובי, זה שינוי תודעתי קודם כל. הם פשוט לא שם...

      מחק
    6. אנונימי22.6.2014, 11:56

      כן...
      דנרה, יש מצב שאת עושה השוואה בין הליפ-סטיינים של דיור ואיב סאן לורן? אני בהתלבטות קשה... בא לי שיהיה עמיד אבל פחות אוהבת את הגלוסיות המבריקה (בד"כ מספיגה עם טישו את ההברקה..) אני גם לא אוהבת שזה ממש מט ומייבש את השפתיים.. כן, אני בעייתית...

      מחק
    7. את מתכוונת לדיור שפה ול- YSL Vernis À Lèvres, כן? (שאגב כתבתי עליו כמה פעמים בבלוג).
      אז הם שונים לגמרי ושניהם לא מאט. הדיור יותר עבה, דביק ומבריק. הבניה איתו צריכה להיות זהירה אחרת יהיה מאוד עמוס. האיב סן לורן דק, פשוט לבנייה וממש נספג בכל שכבה כך שלמעשה השכבה הראשונה והשנייה לא ממש מבריקות ורק מהשכבה השלישית מתחיל הברק. האס"ל גם יותר סטייני ועמיד לטעמי. לפי מה שאת מתארת האס"ל הרבה יותר מתאים לך.

      מחק
    8. אנונימי22.6.2014, 23:41

      ככה חשבתי (למרות שממש קיוויתי שהדיור יתאים לי יותר ורק בגלל האריזה הה-ו-ר-ס-ת-!! ואני גם הכי אוהבת את המרקם של הליפסטיקים שלהם על כל סוגיהם) סגרת לי את הפינה, תודה רבה! :)
      ואני ממש אוהבת את הבלוג שלך :)

      מחק
    9. כן, זה ממש באסה כשיש חשק למשהו אבל הוא לא מתאים לנו.
      אבל עדיף ככה, לדעת מראש ולא להתאכזב אחרי שקונים.
      ותודה על הפרגון, כיף לשמוע :)

      מחק
  2. ובכן....
    הסדרה של אסתי לגמרי לטעמי, חמדתי את 220 ו 320, בהחלט מחכה לשיין. אשר לארדןן אל מול מייקל קורס לא היה סיכוי (זה היה או/או). קליניק סיקרנת אותי...והפודריה הירוקה עדיין מככבת בביתנו, יום אחד תקבל גם פוסט משלה. מאוד נלהבתי לבובי בראון אך לא מצאתי גוון שהוציא את האשראי מן הכיס. אשר לדיור - לא בפינה ולא בחושך, אלא בריש גלי! בגלל העוגיות חיפשתי את השפתונים של בורז'ואה ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. מעניין איך ה- envy shine של לאודר יהיו, רק שיגיעו כבר :)
      קליניק זו ממש הפתעה לא צפויה! את עדיין עם הפודרה הירוקה? וואלה, גם זו הפתעה..!
      כן, הגוונים של הארט סטיקס של בובי בראון כמו שכתבתי מאוד בסיסיים, אני לא רואה איך הם פורצים את זה תכלס.
      חח, רוצה שמלה של דיור :))
      אם כבר הזכרת אותם אז ה- Bourjois Rouge Edition Velvet זו סדרה עמידה מוצלחת מאוד בעיני, הגוונים מאוד יפים אבל גם פה הייתי מצפה להתרחבות משמעותית שלהם, שמונה זה לא מספיק. הכי אהבתי את הגוון Pink Pong #6.

      מחק
  3. חיבת לציין שקפיצה קטנה לכאן זה כמו חול בישבילי. האסתי לאודר פשוט חלומי!! נשיקות

    השבמחק
    תשובות
    1. חח, איזו חמודה!
      עכשיו אני מרגישה כמו ה- דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון של הבלוגים :))

      מחק
  4. אני מאוד מרוצה ממוצרי השפתים של קליניק חוץ מהצ'אבי סטיק שממש לא מתלהבת, ונראה לי אני היחידה.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה אכן נשמע קצת כמו ההפך מכולם, אבל אני איתך.
      ולמרות שידוע שאני לא מתה על הצ'אבי סטיקס הרגילים, גרסת האינטנס שלהם מוצלחת מאוד.

      מחק
  5. אני ממש רוצה לנסות את השפתון הזה של דיור ;) או את הגלוס-סטיין של איב סאן לורן.. פוסט כיפי ואינפורמטיבי! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. פינוקים רציניים בחרת :))
      תודה יקירה!

      מחק
  6. איכשהו, מתוך כל השפע הזה, רק הליפסטיקים של קליניק משכו את תשומת ליבי. על גוון peony לגמרי רשום השם שלי.
    לא יודעת מה להגיד לך, אולי אני קצת ברוויה מליפסטיקים, אולי אני סתם באובססיה על הליפסטיקים של טום פורד שכבשו את ליבי לחלוטין, אבל לא ממש הצלחתי להתחבר לשאר המוצרים.
    הסקירה על הפריימר דווקא באה לי במקום. חשבתי עליו בעבר אבל לא ממש הצלחתי להבין מהביקורות אם הוא באמת עושה משהו שבאלם לא יוכל לעשות, אז קצת ויתרתי. אבל עכשיו בטוח אנסה.
    מתפלאת עליך שלא הכנסת את הצ'אביס של סיסלי....

    השבמחק
    תשובות
    1. השפתונים של קליניק ללא ספק שיחוק והגוון הזה הוא הבא ברשימה שלי :)
      המממ, נדמה לי שיש רוויה בכלל איפור אבל זה בא והולך, זה לא באמת כך, תכלס...
      איזו סדרה של טום פורד?
      הפריימר לשפתיים ממש לא כמו באלם, בדיוק להיפך ממנו.
      הבאלם גם לחותי וגם מפריע לשפתון להתקבעות, הפריימר לא.
      אבל שוב, תלוי מה הצורך בו, לטעמי הפריימר אידאלי בעיקר למוצרים יבשים ולשיפור העמידות.
      מעניין שהזכרת את ה- Phyto-Lip Twist של סיסלי, בדיוק על האש ;)

      מחק
    2. מטום פורד לקחתי מסדרת lip shines את Ravenous שאני מתה עליו, וגם Willful בדרך אלי.
      http://karlasugar.net/2013/03/tom-ford-lip-shines/
      מסדרת Lip Color, לקחתי את Violet Fatale ו- Cherry Lush.
      http://karlasugar.net/2011/09/tom-ford-lipstick-2/

      היו המון ביקורות מנוגדות על הפריימר. כן רציתי אותו לשיפור העמידות של ה-Rouge Coco Shine. אם את ממליצה אז אני סומכת עליך.
      חטפתי את הצ'אביס של סיסלי פחות או יותר דקה אחרי שהם הגיעו לסטרוברי, ואני מאוד נהנית מהם ליומיום.

      מחק
    3. בהחלט שני הגוונים הכי מעניינים בשיינס של פורד אבל הסדרה השנייה יותר בשבילי, אני אוהבת צבע ואטימות, יופי של גוונים יש שם.

      תשמעי, זה הכל תלוי בשימוש של הפריימר. לקחת אותו לשיפור מרקם לחותי כזה, אני לא ניסיתי את זה. אני אוהבת אותו למרקם יבש, מקל על השימוש והביצוע.
      את מדברת על סיסלי ברבים? מה זה אומר? שובבה!

      מחק
    4. אני אוהבת משהו באמצע...השניים שלקחתי מהשיינס הם הכי אטומים מהסדרה הזו, והשניים שלקחתי מסדרת ליפ קולור הם הכי פחות אטומים מהסדרה הזו.
      מסכימה איתך שיש גוונים נהדרים, והעמידות פשוט יוצאת דופן - אני רגילה לאכול ולגלות שרוב הליפסטיק נמחק - ואלו ממש לא (גם השיינס).

      אני משתמשת בשאנל מס' 80, ומתה על הגוון, אבל הוא לא מחזיק בשיט. חייבת לעשות משהו עם העניין הזה.
      זה אומר שמהצ'אביס לקחתי את 2,4 ו-5, והם היוו חלק מתהליך ההגעה למסקנה שאני חייבת עוצר דחוף.

      מחק
    5. וואלה? השיינס מחזיקים אחרי אוכל? יפה....
      מהסדרה השנייה הייתי מאמצת את כל הגוונים. כשהייתי בדיוטי התעצלתי לבדוק ובברלין לא הספקתי, נקסט טיים.

      80 זה ה- Suspense, כן? פשוט גוון הורס. אין לי ציפייה משפתונים לחותיים. אם מחזיק שעתיים זה סבבה לי. בכלל אני נהנית לחדש את השפתון כל רגע (עם כל כמה שזה לא חסכוני..).
      שלישיה יפה בחרת לך מסיסלי! האמת שהסווטצ'ים של הסדרה הזו מאוד מבלבלים כי שונים בכל תמונה. על פניו נראה לי שמס' 3 הכי בשבילי ואחריו מס' 6 שנראה הכי פיגמנטי, אבל אני צריכה לנסות קודם.

      מחק
    6. אם יש מוצר שלא הייתי מוותרת עליו, זה הליפסטיקים האלו. שווה ברמות אחרות.
      סטרוברי חופשי דופקים עליהם מחירים, בלי להתבייש....

      איזה שעתיים, כנראה שמצבך ממש טוב. והוא יורד באופן כל כך לא יפה. אבל הגוון אכן הורס.
      לא רק שהסווטצ'ים שונים בכל תמונה, גם שהכל מבלוגים ברוסית וגם עם התרגום אי אפשר להבין כלום. 6 באמת נראה פיגמנטי, אני הכי מחבבת את 4 (מכורה לפוקסיה).

      מחק
    7. כן, בסטרוברי לא מפגרים, הם יודעים איזה מוצרים יותר ופחות קל להשיג ברשת בלי חשש לזיוף.
      נו, לפחות יש שם את ההנחות נאמנות..

      אם כך הוא עליך ולא מחזיק אפילו שעתיים אז לא הייתי רוכשת מהסדרה הזו יותר, זה לא שווה להשקיע בו עם אלמנטים לשיפור עמידות ומראה, לא? ממש מאכזב.
      חחח, נכון! מצד שני, אולי אנחנו השתיים היחידות שלא דוברות רוסית במדינה הזו...LOL

      מחק
    8. גם אחרי הנחת נאמנות, המחיר גבוה ביחס לארה"ב.

      מסכימה איתך לחלוטין, זה היה הליפסטיק האחרון שקניתי מהסדרה הזו של שאנל.
      אני בכל זאת רוצה לנסות לעשות משהו איתו, כי הגוון מהמם.
      אף פעם לא חשבתי שאזדקק למתרגמת כדי לקנות איפור, תמיד יש פעם הראשונה....

      מחק
    9. הם לא פריירים, עדיין קונות שם..

      וזה עוד גוון אחרי שסדרת הקוקו שיין שודרגה! ולחשוב שאם היה לך גוון ותיק יותר בכלל זה היה זוועה. מאוד לא אהבתי את הסדרה כשהושקה. רק לפני שנה הצלחתי להתחבר כי שיפרו מהותית את הפיגמנט. כתבתי על השידרוג ועל הגוון הזה בזמנו פה:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2013/06/blog-post.html
      הצ'אבים האלו אמורים להיע בחודש הקרוב אז אוכל בנחת לבחון את כל הגוונים בלי סווטצ'ים, בלי רוסיות ובלי טובות :P

      מחק
  7. האודמים החדשים של דיור מאוד מסקרנים אותי אני קצת בעוצר עם אודמים, גם האיב סן לורן מסקרן אוהבת מאוד צבעים כאלה, איך המרקם שקוף? בחרת בדיור בגוון מאוד נטרלי יש שם גם קורליים מאוד יפים.

    השבמחק
    תשובות
    1. ה- YSL כמו שכתבתי שקפקפים ברובם. הייתי אם כבר הולכת על גוון מהסדרה המוזהבת/מנוצנצת שהיא הכי פיגמנטית יחסית ולמען הסר ספק היא לא באמת מוזהבת מנוצנצת בפועל כמו שזה נשמע.
      בדיור היו הרבה גוונים יפים, זו סדרה יותר אטומה מה- YSL שהם גלוסים רגילים כי היא שפתון גלוס. אהבתי מאוד את הגוון כי משתלב בכל לוק ועדיין מצליח להיות מיוחד. על איזה גוון שמת עין?... ומזכירה לך שאת בעוצר ;)

      מחק
    2. שמתי עין על הקורל אדום יש שניים כאלה, הפורמולה מסקרנת כי זה לא סתם גלוס גם לשי סידו יש סדרה כזו אני מאוד אוהבת.

      מחק
    3. כן, יש להם פיגמנט נהדר. צריך לשים לב במריחה הראשונית שהיא לא אחידה לחכך קצת את השפתיים.
      הפורמולה של שיסיידו שונה לגמרי, היא יותר קרמית ודקה מהדיור שמרגיש יותר ג'לי ועבה.
      השיסיידו משובחים, בקרוב גם יגיעו גוונים חדשים, כתבתי עליהם כאן בזמנו:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2012/11/blog-post_14.html

      מחק
  8. בהחלט שפתון מיוחד מצליח להעלות לי חיוך מאוזן לאוזן.
    איכשהו בזמן האחרון ורודים לא ממש עושים לי את זה ואני נמשכת נורא לכתומים. אבל, הגרלן נראה כגוון מחמיא מאוד.

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי עושה שמח :))
      כתום זה הכי אופנתי ועדכני שיש גם אני נצמדת אליו כבר המון זמן.

      מחק
  9. בדיוק עובדת על פוסט גלוסים ומגלה שיש לי עוד המון לנסות :) מאוד אהבתי את הגלוס של איב סאן לורן, בחרתי באותו הגוון בדיוק ובא לי עוד כמה גוונים. כנ"ל לגבי הדיור אדיקט.
    סקרנית עכשיו מאוד לגבי הגלוס של ארמאני ובהזדמנות אנסה גם את החדש של בורזו'אה שכולם מדברים עליו והנוזלי של עפרה.
    את העפרון האוניברסלי של דיור אני רוצה לנסות מלא זמן וגם את החדשים של לאודר.
    תודה לך על עוד סקירה מצוינת! <3

    השבמחק
    תשובות
    1. אין לזה סוף!! :) ביום שפרסמתי את הפוסט יצאו עוד שלוש סדרות חדשות...LOL
      בנוגע ל- YSL, חשוב לבחור טוב את הגוונים, לא כולם פיגמנטיים יחסית כמו זה שפה, במיוחד לא הבהירים.
      הארמאני זה משהו פנומנלי, ממש!
      ה- Bourjois Rouge Edition Velvet הוא מהעמידים המוצלחים שיצא לי לנסות, מקווה שיוציאו עוד גוונים. על עפרה האמת כתבתי בשנה שעברה פה בבלוג, מאוד אוהבת את הקטע הניאוני שלהם:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2013/07/blog-post_16.html
      תודה ממי ♥

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails