24 בפברואר 2014

דרמה עונתית



בעיצומו של החורף נדמה שהעונות התערבבו להן ושמש חמימה מפציעה מדי יום ומבלבלת אותנו, את התוכניות שלנו ואת המלתחה שלנו. אבל האיפור לא ממש משתנה, עדיין הצבעים הדרמטיים כהים מלווים אותנו, אם בציפורניים, בעיניים ובשפתיים. למרות שלרגע נדמה שהאביב כבר פה, עדיין זה לא מרגיש קשור להתהדר בשפתונים בוהקים ועליזים. לשמחתנו ישנו מבחר לא קטן של גוונים כהים מוצלחים ומחמיאים כשבראשם השחור הנצחי.
לא משנה באיזו עונה, נראה שתמיד אנחנו מחפשות את האיזון באיפור. אומרים לנו שאם נבחר להדגיש את העיניים אז כדאי שהשפתיים יישארו ניטרליות ולהיפך. יש בזה הרבה היגיון, לתת את הפוקוס לאזור אחד. אבל מי שמדגישה את שניהם וזה מרגיש לה נכון אז שתזרום עם זה, זה לא רק מדליק אלא גם מכניס לאווירה של העונה הקרה גם אם בחוץ יש שמש שמפתה אותנו לרוץ לחוף הים.

קולקציות החורף: תזמונים שונים, דיופים דומים

הלקים כמו תמיד הם אלו שלא דורשים מאיתנו התחייבות ארוכת טווח, אפשר לגוון ולשנות לפי המצב רוח, גליטרים בולטים או גוונים מוזרים ימתינו לנו בסבלנות תמיד לרגע הנכון. קולקציות החורף כמו תמיד מאופיינות בגוונים דרמטיים ומודגשים ולפעמים אנחנו רואים ניסיונות להפתיע, אבל ההפתעות והריגושים הולכים ומתמעטים בתחום הזה. כך קיבלנו שתי קולקציות יפות ומוצלחות אבל צפויות ולא מחדשות. קולקציית החורף San Francisco של OPI הושקה הרבה לפני החורף, כשעוד היינו בימים העליזים של לשחק עם הלקים הצבעוניים של הקיץ והראש היה במקום אחר. לעומתה, קולקציית החורף Shearling Darling של Essie הושקה ממש לאחרונה באיחור ניכר ולא אלגנטי בעליל, ממש כאילו לא שמנו לב שהמותג דילג על קולקציית הסתיו שלא נחתה בארץ מעולם לאכזבתנו הרבה. ובאופן כללי זה לא משהו מפתיע שבארץ אין אחידות בכלום, גם לא בתזמון ההשקות. מה שבטוח זה שעדיף מוקדם מדי על מאוחר אפילו בקצת. 

אי אפשר שלא לשים לב שללא מעט מהגוונים בשתי הקולקציות יש דיופים קודמים באותם המותגים ממש. אבל יש שני דיופים בולטים (או בוטים) במיוחד.
הדיופ של OPI - הגוון Peace & Love & OPI הוא ללא ספק מאלו שמושכים את תשומת ליבנו בזכות האפקט הדואוכרומי שלו שמעניק לו גוון שמשתנה בהתאם לתאורה. אבל הוותיקות בינינו ודאי זוכרות שלושה חורפים אחורה כשיצא הגוון Not Like The Movies במסגרת קולקציית Katy Perry שכתבתי עליו בפוסט "אקווינוקס לחילופי עונות". חכו קצת ובטוח נראה עוד מעט את הגוון תחת שם חדש. אה, בעצם כבר יש משהו צפוי שמזכיר... Kermit Me To Speak שצפוי לצאת בקולקציית Muppets. הממ...
הדיופ של Essie - אולי המאוס במיוחד הוא האדום גליטרי המושחר Toggle To The Top לחורף 2014 שנראה כמו אחיו התאום של Leading Lady לחורף 2013 שכתבתי עליו בפוסט "לצאת מהשגרה" שבעצמו נראה כמו Ruby Slippers לחורף 2012. ממש איחוד משפחתי פה. אז כן, בטוח שיש לשלושתם את אותה אמא - Essie, וכרגע נקווה שהיא לא מתכננת להביא עוד ילד אדמוני בחורף 2015 אחרת נאלץ להזעיק את שירותי הרווחה שיעבירו אותנו למשפחה אומנת...

למרות שהגוונים בשתי הקולקציות לא מאוד מפתיעים כאמור, יש לי נבחר מרכזי בכל אחת מהן. לטעמי ממש לא כדאי לפספס את OPI Alcatraz... Rocks, גליטרי סגול/כחול מוזהב מנצנץ מסדרת ה- liquid sand, אולי הגוון היפה ביותר בגימור הזה. יופי של לק גם בקיץ כשיש איזו נפילת מתח ונמאס מכל הגוונים העליזים כי הוא משהו באמצע. בנוסף, Essie Sable Collar, חום שימרי ורדרד, שילוב של קלאסי ואופנתי שמחמיא מאוד. מה שבטוח זה שהתמונות ברשת ממש לא עושות חסד עם שני הלקים האלו כי קשה להעביר את הגימור שלהם, במציאות יפים בהרבה.
בגזרת הקרמיים מאוד אהבתי את ה- OPI A-Piers To Be Tan, מין חום קרמלי צהבהב שמרוב שהוא מוזר הוא ממש מיוחד. ואת ה- Essie Mind Your Mittens, ירוק אפרפר מושחר, דרמטי סופני.

ובהזדמנות זו, מאט הוא ללא ספק הגימור הבולט בעונה הקרה וכתבתי עליו במיוחד את הפוסט "מאט-אים לחורף!" שבו גם כתבתי על הטופ מאט של Essie (גרסת הפרו המוצלחת, לא זו של הפארם). גם ל- OPI יש טופ כזה שעושה עבודה נהדרת בלהפוך כל לק בכל גוון שיש לנו לבעל גימור מאט. אבל אחרי הכל צריך לזכור שגימור כזה לא מחזיק יותר מדי ומי שרוצה לשמר אותו צריכה אחרי יום-יומיים לשים שכבה נוספת של הטופ כדי לחדש את הגימור הנכסף.

שידוכי מותגים לרשתות: נישואים או גירושים?...
  OPI Black Shatter, Essie Snap Happy, China Glaze Frostbite

וכמה מילים על מותגי הלקים המקצועיים בסניפי הרשתות. אחרי מה שהסתמן כקושי (אולי כשלון) של המותגים למכור את מרכולתם למשתמשת הפרטית במכונים המקצועיים (ורק על זה לבד אני יכולה לכתוב פוסט שלם...), הם החליטו לחדור לרשתות הקמעונאיות בתקווה שהנוכחות בנקודות מכירה רבות ברחבי ארץ תפצה על המחיר הגבוה ותעודד רכישה "על הדרך". אז זהו שלא. ההבנה שזה רחוק מהתחזיות להן ציפו גורמת להם לצאת במבצעים שמבליחים מדי פעם, לא הצעות ערך של ממש. אז להלן ההתרשמות שלי מהצד של חווית הלקוחה.

רשת אפריל - אחרי חצי שנה של נוכחות OPI ברשת זה מסתמן כרגע כפספוס גדול. הסטנדים נראים עזובים ולא עדכניים כשאפילו למוכרת אחת בחנות אין מושג איזה לק שייך לאיזו קולקציה. אבל אין מה להיות מופתעים בהתחשב בעובדה שגם אין להן ממש מושג במותג הבית סמאשבוקס, אז ממותג חיצוני שיהיו לנו ציפיות?
רשת סופר פארם - גם המצב של Essie לא נראה מזהיר במיוחד וזה אחרי כמעט שנתיים של נוכחות בפארם. מצד אחד סופר פארם ואסי (לוריאל) זה הצמד הכי חזק מהשלשה פה עם גב כלכלי איתן שדואג לשיווק אגרסיבי, בין היתר דרך ניהול דף פייסבוק פופולרי ופעילויות קד"ם עם מגזינים ועיתונים. אבל מה קורה בפועל, מה ה- ROI בעצם? לשטח לא נראה שזה ממש יורד. רוב הזמן הסטנדים מבולגנים, חצי ריקים ולא גורמים לשום משיכה וסקרנות. העובדה שאף אחד בסניף לא באמת יודע לענות מתי תגיע קולקציה חדשה, בניגוד נניח לקולקציות איפור, די מביכה. אין שום רצף ושום תקווה.
רשת המשביר לצרכן - אולי הרגישו שגם הם צריכים לתת פייט בקטגוריית מותגי הלקים המקצועיים וכך חזינו ב- China Glaze שנכנסה החודש לרשת עם סטנד מיושן ותלוש בהקשרו ממיקומו בסניפים. מעביר תחושה של מוצר שוק זול, ואז רואים את המחיר - 40 ש"ח... צ'יינה והמשביר זה זיווג שתפס אותנו לא מוכנים, מפתיע אבל אולי בעצם מתבקש, הכי מין מצא את מינו והמבין יבין.

עם התמחור המקומי של המותגים האלו והרקע הבינלאומי החזק שלהם, היינו מצפות שיקחו אותנו ואת עצמם קצת יותר ברצינות. אבל כרגע התחושה היא שבצד הקמעונאי זה נעשה בצורה חובבנית, יותר מדי תיאוריה ופחות מדי פרקטיקה. אז למה מעניין אותנו הניהול והרווחיות שלהם? כי בקצה של התהליך אנחנו, הלקוחות, ניצבות. יושבים להם מנהלי המותגים והרשתות באזור השרון היפה והנעים (כולם בקו רעננה, הרצליה פיתוח, נתניה) ועושים תוכניות לחדירה ברחבי הארץ. אז מצד אחד האסטרטגיות התיאורטיות והתכנונים לא מקבלים ביטוי בשטח, אבל מצד שני את ההשלכות שלהם כולנו מרגישות. הרי אף אחד לא עושה כלום לשם שמיים, ואם הם לא יהיו רווחיים הם לא יהיו פה, לא ברשתות לפחות, מה שאומר שלא נגישים לנו באמת. בסופו של דבר זה כמו סיפור הביצה ותרנגולת, לא משנה אם הם לא יודעים לנהל או שאנחנו לא קונות בגלל נראות או מחיר, שני הצדדים יחד במשחק הזה. ועדיין, הכדור הוא קודם כל במגרש של היבואן. סורי, אבל ההיתכנות לשגשוג ברשתות ללא ניהול ופיקוח שוטף, ועוד בלי לספוג מכה שוטפת של גניבות ומוצרים משומשים בסטנד, פשוט לא ממש קיימת. בסופו של דבר מדובר על מותגים אהובים מאוד שעל פניו נראה כרגע שהשיווק שלהם ברשתות לא מותאם לשוק המקומי וללקוחה הישראלית הממוצעת.

Once you go black you never go back

אחרי הצבעים בציפורניים, הבמה עוברת לעיניים. עם כל המעושנים האהודים למיניהם, תמיד השחור יהיה שם בשבילנו בצורה זו או אחרת ואני לא מדברת רק על מסקרה שהיא מאסט כל יום, כל השנה. אז הנה שלשה מוצרים הכי שחורים שיש שכדאי לשים לב אליהם.

העיפרון השחור הוא הכי מהמוצרים הקלאסיים שיש לכולנו ובאיזשהו שלב חיפשנו את ההכי שחור שהכי לא נמרח. אז אולי עדיין לא המציאו אחד כזה (מי היה מאמין שעוד יש אתגרים בתחום), אבל אולי הכי קרוב לזה שמצאתי זה ה- Intense Kajal Eyeliner של אסתי לאודר בגוון Blackened Black (סווטצ'). יש לו פורמולה נוחה, לא רכה או קשה מדי, וסופר שחורה. הוא נמרח בקלות ובאחידות ונוח לטשטוש במידת הצורך. מתחרה לא קטן לעיפרון השחור של סטילה האהוב עלי. נכון, בתוך העין בסופו של דבר הוא ימרח כמו כל עיפרון, והפתרון שיעזור לזה היא צללית שחורה מאט שתקבע אותו, כן, במעקה העין. כמובן שכתחליף תמיד אפשר להשתמש באייליינר ג'ל שחור.

עיפרון שחור נוסף שמשמש גם כבסיס קרמי זה ה- Magic Kajal של ג'יבנשי (סווטצ') אותו גיליתי לפני שנים מהמלצה בבלוגים בחו"ל ומאז שקניתי אותו ועד היום הוא לטעמי הבסיס המוצלח ביותר שניסיתי, לא פחות! זהו עיפרון ג'מבו קרמי עם פיגמנט שחור היסטרי וגימור מעט מבריק שנמרח בקלות ומרגע שמתקבע לא זז. הצלליות מעל, כמו למשל צללית הכוכב המהממת, נראות מדהים והאמת שגם לבד הוא נראה ממש נפלא. מושלם גם בתוך העין ולתיחומים שונים בעזרת מברשת זוויתית דקה. למרות שנראה קטן הוא מחזיק להמון זמן.

אייליינר זה אולי הדבר הכי טרנדי וחזק עכשיו, לא משנה אם אתן מעדיפות אותו נוזלי או בג'ל, העיקר שהוא שם. אז אם כבר טרנדים אז להפעם בחרתי את ה- 3Dot Liner של קלרינס למשבצת הגימיק הנוכחי. הוא הושק לפני כשנתיים אבל חזר שוב למחוזותינו לאחרונה. הוא היה שנוי במחלוקת אז וזה כנראה לא השתנה גם היום. מצד אחד יש לו עיצוב מדליק ומצד שני זה העיצוב שמרתיע, איך משתמשים בזה?... אז הרעיון הוא להשתמש בצורה מאונכת ישירה על העפעף ולנקד את האזור שנרצה לתחום. אחר כך על למלא את החלל, הנה המחשה. בצורה היותר יצירתית אפשר ליצור גם אייליינר כמו כאן למשל, או לאמץ את הקטע של הנקודות מתחת לעיניים בצורה קצת יותר לבישה (דוגמה כאןועם מסקרה). ובכל מקרה, סביר שלמכורות האייליינר יהיה קשה להתחבר לצורת ההנחה הזו. דווקא מאותגרות האייליינר אולי ימצאו כאן בשורה. אני בסה"כ חושבת שזה אייליינר נוח לתפעול גם אם בצורה המקורית אליה אנחנו רגילות. שלושת המכחולים שלו קטנטנים ומדויקים שמאפשרים ליצור גם קו דק חזק, בניגוד נניח לאייליינרים דומים אחרים. למשל בארץ יש את האייליינר Intuitive של Bourjois ששלושת המכחולים שלו טיפה שמנים יותר והוא מסורבל לשימוש, פחות שחור וזולג לחריצים, אפשר לראות השוואה ביניהם כאן למשל. האייליינר של קלרינס אוחז בעמידות פנומנלית שמחייבת אותי להשתמש במסיר איפור רציני, אני מתחילה בשמן ההידרופילי של מאק ואת השאריות עם הדו פאזי של לנקום. יש לו גוון שחור מאוד ופורמולה נהדרת, תכונות שזכורות לי לטובה מה- Instant Liner של המותג שכנראה יהווה בחירה בטוחה יותר.

שפתונים נועזים: לדרמות ומטרות טובות

אחרי כל השחור הזה בעיניים, קצת צבע בשפתיים לא יזיק בכלל. הדרמה נשארת, ועוד איזו דרמה כאשר מאק הכריזו לאחרונה שהשפתון Heroine (שם חזק!) הסגול מאט (תמונהנכנס למגוון הקבוע. בהחלט הודעה משמחת שכן מדובר על אחד הגוונים היפים והנדירים שכדאי לאמץ מיידית בחורף הנוכחי ובכלל, בטח ובטח אחרי שגוון הסגול סחלב נבחר כצבע השנה. זה שפתון נועז ובעל נוכחות חזקה, לא לנחבאות אל הכלים.

ללכת על בטוח יותר זה לבחור בגוון אדום דם בחורף, למרות כל "החוקים" שמתלווים לאיך למרוח אותו כולל הטריק עם האצבע. ואם כבר אדום אז למה לא לבחור שפתון מקולקציית Viva Glam של המותג, קרן האיידס שתורמת מהכנסות מכירות השפתונים למלחמה במחלה. עשתה את זה ניקי מינאז' עם לא שפתון ורוד אחדאלא שניים, אז שריהאנה לא תקבל במה דומה? וכמובן שהגברת בחרה בשפתון אדום שכל כך מזוהה איתה, שכן זה אינו השת"פ הראשון שלה עם מאק, לכולנו כבר יש את השפתון "Riri Woo" (תמונה), אדום קר בגימור מאט, ועכשיו בשת"פ החדש גוון "Viva Glam Rihanna" (תמונה), אדום חם בגימור פרוסטי שעלי הוא מאוד מובחן. השילוב של הגוון עם הגימור הזה דורש מכל אחת לבדוק אם מחמיא לה או פרחי למראה. הוא יותר ביזארי, לביש ונוח לשימוש מהרירי, לא מייבש את השפתיים בכלל ומגיע באריזה אדומה מהממת. העובדה שהתשלום הולך למטרה חשובה זו בכלל סיבה טובה לבחור בו לאדום הנוכחי, כי אף פעם אין לנו יותר מדי שפתונים אדומים. או שכן?...

עפרונות שפתיים: גוון מותאם או אוניברסלי?

לא משנה איזה שפתון בחרתן, סגול או אדום, הם דורשים מריחה מדויקת ולכן מומלץ להיעזר בעיפרון שפתיים. הכי פשוט זה לבחור בגוון דומה לשפתון, במקרה של האדום סביר שיש לנו כבר משהו בבית, אבל במקרה של הסגול זה יותר טריקי. אז פעם היה עיפרון בגוון Heroine שיצא במסגרת קולקציה והיום קשה מאוד להשיג. חבל שכמו במקרה של השפתון לא הכניסו גם אותו למגוון הקבוע. אז החלופה הכי קרובה זה ה- Magenta (סווטצ'ים) שגם מתאים לשפתון שפה והאמת גם יפה בפני עצמו לשימוש על כל השפתיים עם מעט באלם או ליפגלוס שקוף מעל.

מי שלא רוצה להתחייב לגוון מסוים, שהרי לא סביר שנרכוש עיפרון שפתיים לכל שפתון, או סתם לא מתה על מראה של "תוחם", יכולה למצוא ב- Naked Liner פתרון נהדר (תמונה). נכון, הוא מזכיר את העיפרון לעיניים Chromagraphic של המותג רק לשפתיים, בגוון ניוד ורדרדי יותר. העיפרון הזה מגדיר בצורה נהדרת את הגבול בין עור הפנים לשפתיים. הוא יכול לשמש בתיחום פנימי או חיצוני ואף לכל שטח השפתיים כבסיס לכל שפתון שנבחר, או כמראה ניודי בפני עצמו, שוב - מומלץ עם קצת באלם מעל כדי שלא יראה יבש מדי. מצד אחד זה עיפרון שמכורות הביוטי מכירות, מצד שני יש לי תחושה שהוא לא מוערך מספיק, אולי אני טועה, לא יודעת. בכל מקרה, למי שלא בעניין להשקיע בהרבה עפרונות שפתיים, זה יכול להיות פתרון נהדר עבורה.

אתר מאק, מימין למעלה בכיוון השעון: 
הצלליות שלי מקולקציית הבלוגריות שהיו בלעדית באתר, פינת המציאון באתר, המדריך למציאת מברשות

ואם במאק עסקינן, אז כמה מילים, או יותר נכון מיני-פוסט (חפירה שלי...), על אתר הקניות החדש שלהם מאק-ישראלבאפריל יהיה זה עשור לנציגות מאק בישראל עם פתיחת החנות הראשונה ברמת אביב, שעד היום אגב היא חנות הפרו היחידה בארץ. כששאלתי את המותג למה לקח עשר שנים להקים אתר אמרו לי שזו החלטה של הקורפורייט בחו"ל. גם אם זה נכון זו עדיין נשמעת לי התשובה הכי מתחמקת ואולי גם קצת מביכה, אנחנו ישראלים ממתי אין לנו say במשהו?... ההערכה שלי זה שעם כניסת מותגים חדשים לארץ ועליית הפופולאריות הכללית של עולם האיפור, באלקליל, היבואנית המקומית, הבינו שהם חייבים לתת אופציית קניה של מאק גם למי שלא נמצאת בערים הגדולות שם יש להם נציגות. בדומה לרשתות הקמעונאיות שלא מציעות את מרכולתן ברשת האינטרנט (אפריל בהחרגה מסוימת), גם מאק העדיפו עד היום להביא את הלקוחה לרצפת המכירה, הרי צריך להצדיק את הפעלת החנויות על שלל המוכרים-מאפרים שם. רק שבניגוד למאק, למותגים שברשתות הקמעונאיות יש נציגות בפריפריה, כמו גם לרשתות הלואו קוסט שפורחות לאחרונה. בעזרת האתר מאק מנגישים עצמם גם לפריפריה בתקווה להגדיל את היקף המכירות שלהם למשתמשת הפרטית. אולי בעתיד גם למאפרות כי אין כרגע הנחות מאפר וגם לא קולקציות. אולי יהיו בהמשך, נקווה שזה לא ייקח עוד עשר שנים. ובלי קולקציות זה בעצם מייתר את הבאז כמו שיש סביב האתר הבינלאומי, שם בשניה שמגיעה קולקציה מדוברת היא כבר sold out.

השקת אתר מקומי מחייבת השוואה לאתר האמריקאי בו קניתי במשך השנים לא מעט. כפי שרואים הוא בנוי ומעוצב באופן זהה רק שלשמחתי אין בו כרגע את המוזיקה המעצבנת, גם זה בטח יגיע מתישהו.  נכון לעכשיו ישנן קטגוריות שלא קיימות או שעוד לא נפתחו בו. כרגע למשל חוץ מקולקציות גם אין מוצרי פרו שלהבנתי צפויים להתווסף בהמשך. בנוסף, בקטגוריית ה"חיפוש" (Findersאין בין היתר את קטגוריית ה- Goodbyes השווה שמציעה מגוון מוצרים שיוצאים מהמגוון ושאריות של קולקציות שנגמרו בחנויות (בתמונה מימין למטה). אני נהניתי מהקטגוריה הזו לא מעט פעמים. סביר שבארץ יוסיפו את האופציה לאתר לאור חנות האאוטלט העמוסה לעייפה ברמת החייל של היבואנית שמציעה שאריות כאלו ואחרות.

האתר האמריקאי לא נותן לנו לשכוח שהוא קיים ושולח מדי יום הצעות ערך, כך המייל שלי מתפוצץ בשלל הצעות, מקוד קופון לדוגמיות ועד משלוח חינם או מהיר וכמובן עדכון על מוצרים וקולקציות חדשות שאם אנחנו לא עם היד על הדופק הן כאמור נגמרות הרבה קודם. בנוסף, ישנן קולקציות שנמכרות בלעדית באתר ולא בחנויות, הלוואי שיגיעו גם לאתר המקומי שלנו. כך לדוגמה פספסתי את הצלליות מקולקציית Bloggers' Obsessions מלפני כשלוש שנים שיצרו בלוגריות נבחרות בארה"ב (!! מתי בארץ?...) כי בעוונותיי נכנסתי ברגע שהגיע המייל ממאק ולא שעה קודם עם ריפרש כל שניה, מה שאומר שהיא חוסלה מיידית. לאור הביקוש הם הוסיפו לאחר כמה זמן אפשרות נוספת לקניה והפעם לא פספסתי (בתמונה למעלה מימין). לצורך ההשוואה, מהיום שנרשמתי לאתר מאק-ישראל, חוץ ממייל שמברך אותי על ההרשמה לא קיבלתי שום מייל נוסף. אז יש עוד מה ללמוד מההורים בחו"ל.

באתר הישראלי חוץ מענייני מלאי שלא תמיד זמין, יש עוד כל מיני התאמות וחידודים של חבלי לידה שצריך לסדר במגוון דפים שם. ניקח לדוגמה את ה- Brush Finder, חלוקת מברשות לפי תחומים (בתמונה משמאל למטה), איך מגיעים לשם? באתר הבינלאומי זה תחת קטגוריית "מברשות" ובישראלי רק דרך לינק ישיר שקיבלתי בפרסומת בהרשמה מצאתי. חבל. בנוסף, באגים בהגדרות HTML ש"חושפים" את "כוונת המשורר" בדפים מסויימים. חוץ מזה, אם נכנסים לקטגוריה מסוימת אז לפעמים הטקסט בעברית, לפעמים באנגלית, לפעמים משולב. תרגום של שניה שבמאק לא מצאו זמן לטפל. בנוסף, המידע שנמצא שם גם לא תמיד מהימן. לדוגמה מברשת הגבות 263 שידוע שהיא סינתטית (כפי שמצוין באתר האמריקאי) כתוב שהיא משולבת סיבים סינתטיים וטבעיים. שוב, מדובר על חבלי לידה וסביר שכל זה יסתדר עם הזמן ונקווה שבמהרה.

הייתי מצפה גם שיהיה קשר כלשהו בין האתר הישראלי לבין דף הפייסבוק. כמו מותגים בינלאומיים רבים, הם "מדברים" איתנו תחת הדף הכללי של המותג, זו הסיבה שאנחנו רואות כ- 6.6 מיליון לייקים שהם בעצם מכל העולם, אבל בניגוד למותגים אחרים שמתפעלים באופן שוטף את הסטטוסים בעברית, במאק אין כמעט תחושה של שייכות, של מישהו מקומי שמתפעל את הדף ביומיום ומשאיר אותנו מעודכנות גם בשפה העברית בכל החידושים. התחושה שלי זה שהרימו אתר, אבל לגמרי יצטרכו לחזק אותו בהקדם בכח אדם מקומי ישראלי שינהל אותו גם טכנולוגית וגם תפעולית בצורה רצינית יעילה ומיומנת תוך הישענות מינימלית על "התומכים מחו"ל" של המותג. בסופו של דבר שירות הלקוחות הוא החשוב ביותר ועל זה MAC צריכים לשים את כל יהבם.
בשורה התחתונה ועל רקע הדברים שלי, בהחלט מדובר על צעד מבורך של מאק ואני מקווה שרשתות ומותגים אחרים ילכו גם באותו כיוון. חפרתי מספיק ואף אחד לא עצר אותי, אז עד כאן. To be continued...


ID

Shearling Darling Collection
גודל: 13.5 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 52 ש"ח

San Francisco Collection
גודל: 15 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 65 ש"ח
Matte Top Coat
גודל: 15 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 65 ש"ח

Pure Color
Intense Kajal Eyeliner
Blackened Black #01
גודל: 1.6 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 125 ש"ח

Magic Kajal
Eye Pencil - Intense Look
גודל: 2.6 גרם
ייצור: גרמניה
מחיר: 153 ש"ח

3Dot Liner
Easy Lining Eyeliner
Dot by Dot
גודל: 0.7 מ"ל
ייצור: יפן
מחיר: 165 ש"ח

Lipstick
Heroine, Viva Glam Rihanna
גודל: 3 גרם
ייצור: קנדה
מחיר: 90 ש"ח
Lip Pencil
Magenta, Naked Liner
גודל: 1.45 גרם
ייצור: גרמניה
מחיר: 84 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי נשלחו אלי מהחברות


Print Page

53 תגובות:

  1. הגיע הזמן שגם צ'יינה גלייז ירדו אל העם, למרות ששוב הפער בין המחיר בארץ למחיר המקורי, שוב מוגזם.
    אני דווקא מצאתי את המייבש מאט של ESSIE בעל עמידות ממש גבוהה - החזיק לי מעל 5 ימים! והוא בהחלט מעולה.
    תודה על סקירה חורפית מקסימה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הבעיה עם צ'יינה זה שאין הגעה שוטפת מסודרת של קלקציות לארץ, גם שם אני לא ממש רואה איך זה מתרומם. על התמחורים אין מה להוסיף...
      את מתכוונת לעמידות גבוהה או שהגימור החזיק לך חמישה ימים? גימור מאט הולך אחרי יום יומיים גם אם הלק עצמו נשאר.
      תודה רבה :)

      מחק
    2. הבעיה של צ'יינה גלייז כמו של כולן וכפי שתיארת בפוסט עצמו בצורה מעולה.
      התכוונתי דווקא לגימור שנשמר לי בלי לתחזק במהלך ה-5 ימים.

      מחק
    3. יללה שיפתרו את הבעיות כבר...
      וואלה?? מעניין, מייבש פרו או פארם? את כנראה יחידת סגולה!

      מחק
    4. פרו.
      אני יחידת סגולה דנרה :) גם את כזו! זה זן...

      מחק
    5. LOL!
      צודקת לגמרי :D

      מחק
  2. כל מילה חקוקה בסלע.
    אני חייבת לומר מילה או שניים על התנהלות הרשתות בארץ בנוגע ללקים שעשו עליה מחו"ל - לא פעם ולא פעמיים נתקלתי בבנות שמנסות את הלקים בחופשיות ומחזירות לסטנד. קשה לי להפנים את החוצפה של הבנות והטינופת שכרוכה בכך, אך גם חובה לזכור שבניגוד לרשתות בחו"ל שמציגות לראווה סטנדים מצוחצחים ומתוחזקים לתפארת של לקים, כולל טסטרים כמובן, הם דואגים לאטום את האריזות בניילון - כפי שעושים עם מסקרות.
    בכדי לחסוך עלויות הדבר לא נעשה בארץ וזו גם הסיבה שלעולם לא ארכוש פה לק. מיותר לציין שהתמחור המופרך יצא מכלל פרופורציה.

    בנוגע לאתר החדש של מאק - לא מוצאת בזה עניין חוץ מגימיק שיווקי מיותר, הרי כמעט בכל הארץ יש סניפים. שלא נדבר על זה שאם מחליטים לעשות משהו, שיעשו אותו כמו שצריך.
    לא ברור לי למה אי אפשר לרכוש עם הנחת מאפרת, זה פשוט אידיוטי (אגב, תקף למאק באופן כללי, לא רק לארץ)
    לבנות שכבר יש להן הכל ומתעניינות במאק בעיקר בגלל הקולקציות, האתר הזה לא תורם גורנישט.
    בקיצור, רעיון חביב, ביצוע שואף לאפס.

    ועד כאן חפירותיי להיום :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אויש, כתבתי על לקים משומשים בפוסט הדוגמיות/דיילות הוותיק הידוע לשמצה:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2010/07/blog-post_19.html
      מה שמזעזע זה שלא רק לקוחות מנסות, גם הדיילות בסניפים משתמשות בהם... :/
      אגב טסטרים של לקים, המותג ANNY ינחת פה בקרוב והבנתי שהם יציעו טסטרים של לקים, מעניין לראות איך זה יראה בתצוגה.

      האתר של מאק אטרקטיבי בעיקר לפרטית שגרה בפריפריה ואין לה סניף קרוב.
      אין ספק שיש להם עוד מה לשפצר את האתר, ימים יגידו אם נראה שם קולקציות ושימוש בכרטיס פרו.

      מזל שלא רק אני חופרת... :)

      מחק
    2. מכל מה שענית ראית את המילה Anny ונדלקתי! אין לך מושג איך אני שמחה שהם יעשו לפה עלייה :) מבורך.
      אגב , כתבתי תגובה ארוכה אבל אז הגיע פרחחי בן הארבע ולחץ backspace וכל התגובה נמחקה אז אכתוב שוב מאוחר יותר :) (אבל אחלה פוסט).

      מחק
    3. שמחה לשמוע! הרוב לא מכירות את המותג בכלל... LOL
      חח, תודה מותק!

      מחק
    4. שאני לא אכיר? ;)

      מחק
    5. ברור כאילו דה... :P
      ואם יש לך המלצות ספציפיות אז אל תתביישי ;)

      מחק
    6. דנרה, ריגשת!
      יש עוד פרטים לגבי ANNY? מי הולך לשווק? מחירים?

      מחק
    7. יהיה צבעוני :))
      לפי מה שהבנתי המותג הולך להימכר במשביר במחיר כמו של הצ'יינה בערך.
      ברגע שיהיו לי עוד פרטים אעדכן כמובן :)

      מחק
  3. אין לי מה להגיד.
    למי יש גלוס ניוד הכי נעים ולא דביקי?

    השבמחק
    תשובות
    1. ביום שזה יהיה נכון....
      קחי בחשבון שכל הגלוסים דביקים ברמה זו או אחרת.
      אני מאוד אוהבת את הגלוס של סיסלי Phyto Lip Gloss בגוונים Nude ו- Beige Rose במיוחד.
      כתבתי עליו פה:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2013/10/blog-post.html

      מחק
    2. חחחחחח.
      נו שויין..... מעדיפה את הלקים של לאקה, יש דיופים מכולם, מחיר הוגן, פורמולה אחידה.
      המסקרה של ck ציון 6.5. נמרחת ועמידה, האפליקטור והסיבוב שלו צ׳וקו.
      נגמרת לי, שוב, הפודריית מטאוריטיס של גרלין... יש עם מי לבגוד?

      מחק
    3. נו, זה מתחיל בטיפות ועוד רגע כל הבטן המלאה שלך תצא פה... ;)
      בסופו של דבר כל אחת בוחרת את הלק עם הצעת הערך הכי טובה בשבילה. שמחה שמצאת את LAKA.
      תודה על העידכון, אגב CK זה מותג שאמור להגיע לארץ השנה.
      בקרוב פודרה סופנית של ג'יבנשי, stay tuned :)

      מחק
    4. כולי מטונטנדת!!
      בקרוב, זה בקרוב בארץ? בקרוב בבלוג?
      כי רובי עכשיו בפשיטה ממוקדת בקיהל׳ס JFK.

      מחק
    5. בקרוב (אני מקווה..) הפודרה בארץ, זו הכוונה.
      וואו, מקווה ששלחת אותו עם רשימה ספציפית לקיהל'ס, את הולכת ליהנות!!

      מחק
  4. פוסט מעולה דנרה. לגבי מאק, זה בהחלט יהיה פתרון מעולה כי מי שלא גרה במרכז - אין לה בכל מקום (הסניף הצפוני ביותר נמצא בקריון, לדוגמא, ויש המון לקוחות גם במעלות, טבריה ונהריה, לדוגמא שוב). אבל כמו שנאמר - או שעושים משהו כהלכה או חבל על המאמץ. לגבי הלקים, כל המערך הזה של שיטת מצליח נורא. לא עושה חשק ומרתיע ביותר כשאני חושבת על הרעות החולות בבקבוקים החשופים והנגישים. צריך להתאים את המותג לקהל המקומי. מקווה שהיבואנים והרשתות יטו אוזן וישפרו את הנראות והשירות. רווח לשני הצדדים

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה!
      נקווה שאכן מדובר על חבלי לידה ושהאתר של מאק יתרומם כמו שצריך.
      "שיטת מצליח" זו ממש הגדרה מתאימה ואולי אנחנו לא צריכות להיות מופתעות בעצם...
      גם אני מקווה שמישהו יתעורר שם כי צריך לזכור שתמיד יש חלופות אחרות ;)

      מחק
  5. פוסט מדליק כמו תמיד, מסקרן אותי האלינר של קלרינס כחובבת איילנר ים,מכירה את בעפרון של גווונשי דרמטי ומעולה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה לילך! :)
      מאמינה שבשלב זה או אחר יצא לך להתנסות באייליינר הזה,
      עד שלא בודקים אישית לא יודעים אם הגימיק בשבילנו.

      מחק
  6. בעניין הלקים אני חובבת לקים של שאנל, קונה פחות מהמקצועיים, לצערי המייבש המדהים של אסי התקלקל מאוד בגרסת בפארם, איזו פודרה חדשה יוצאת לגיוונשי?

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, אני זוכרת שאת ממעריצות שאנל :)
      באסה שהתקלקל המייבש, גם ככה אלו מוצרים שכשמגיעים לחצי צריך להוסיף להם מדלל.
      פודרת Croisiere Terre Exotique של ג'יבנשי שתגיע בקולקציית הקיץ.

      מחק
    2. האיילנר מעניין מאוד אבל עם הנקודות לא בעייתי?

      מחק
    3. זה בדיוק הקטע של הגימיק, לנסות ולראות אם מתחברים לזה או לא..

      מחק
  7. אתחיל מהלקים ברשתות הפארמים:
    פיצ'ה הוביס
    מאוד מסכימה עם מה שרשמת. הכניסה של כל אחת מחברות הלקים הללו לרשתות לא ממש שינתה את הרגלי הקניה שלי... לרוב, הסטנדים לוקים בחסר, רוב הלקים נפתחו ע"י לקוחות (איכס) וכמובן המחיר הלא ממש משתלם.
    לא ברור לי למה אחד אחרי השני הם נכנסים לאותה השבלונה, ואף אחד לא בודק באמת את השוק.

    הגוונים שהצגת בהחלט חביבים עליי, אני אוהבת את הסמי קודרים האלה (הטופ מאט הזה מוצלח בעיני, על אף שהוא מחזיק עליי בערך כיומיים)..
    מאק אונליין- יוזמה מבורכת וטוב שמישהו הרים את הכפפה. יש קצת בעיות עם מלאי, ואני מאוד מקווה שיפתרו בקרוב.

    השבמחק
    תשובות
    1. ברור להתחיל עם הלקים ;)
      עכשיו כשאני קוראת מה שאת כותבת אני תוהה שאולי הם חושבים שבארץ זה "קהל שבוי", שאת אותה הצורה של שיווק מוצר קוסמטי אחר פשוט אפשר להעתיק גם לפורמט של לקים מקצועיים. דרך הכיס הם יבינו את גודל הטעות.

      לקים קודרים זה אנחנו!
      גם עלי גימור מאט לא מחזיק יותר מיום יומיים (הלק נשאר עם גימור פלסטי כזה..)
      לפי מאק זו לא יוזמה שלהם, הנחיתו עליהם מחו"ל...LOL

      מחק
  8. מסכימה מאוד עם כל מה שנאמר לגבי הלקים ברשתות.
    בהחלט חבל שהדיילות לא מבינות דבר בקולקציות עדכניות,
    אבל הדבר הכי בסיסי - לעדכן את הסטדנים. זה מעצבן, וקולקציות מגיעות לארץ באיחור של כמה שבועות אם לא חודשים, וזה פשוט מוציא את החשק לקנות בארץ, כשאפשר לקנות באיביי ביותר זול וצמוד יותר למועד השקת הקולקציה.
    המצב יכול להשתפר והרבה. מקווה שזה יקרה בקרוב.

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון, מה שאת מתארת זו בדיוק בעיית הניהול הלא מספיק מקצועי, זה חוסר הבנה במקרה הטוב וזלזול במקרה הרע. כך או כך אי אפשר להעלים מהשטח את הכישלון בתחום.
      כמוך כמוני, הלוואי שהמצב ישתפר ומהר!

      מחק
  9. אנונימי25.2.2014, 8:36

    אחת המוכרות במאק הציגה לי את העיפרון הניוד כעיפרון עיניים - שימוש קצר וגירוי בעקבותו גרמו לי לבדוק מה רשום על הקופסא. כמובן שהיה כתוב שמדובר בעיפרון שפתיים ואין להשתמש באזור העיניים. כמובן שרצתי לסניף. לעיתים בארץ זה פשוט
    מביך.

    השבמחק
    תשובות
    1. הממ, אין מילים...
      כפי שציינתי בפוסט פה, הניוד לעיניים זה ה- Chromagraphic ואכן הם מזכירים אחד את השני.
      זה מוצר פרו שקיים רק בחנות ברמת אביב וכבר המון זמן חסר שם הגוון הבהיר שהכי דומה לגוון של עיפרון השפתיים.

      מחק
  10. אנונימי25.2.2014, 10:39

    פוסט מעולה ואינפורמטיבי, היה כיף ומעניין לקרוא.

    השבמחק
  11. אז כמובן שיש לי המון מה להגיד בעניין הלקים אבל נראה לי שדי סיכמת את רוב מה שאני חושבת :)
    ואם בכל זראת להוסיף - מוזר לי שדווקא בחברות כמו וואו, sacara ופלורמאר יש טסטרים לכל הלקים, ובמקומות כמו אפריל וסופר פארם דווקא לא :-/

    לגבי המשביר - קצת לא מקצועי בעיניי ששום יחסי ציבור לא ליוו את הso called השקה של צ'יינה גלייז. לא ברור מאיפה הם חושבים שהקונות יגיעו. הרי מי שמבינה בתחום ויודעת להעריך מותגים חו"ליים גם לרוב יודעות איפה לקנות קולקציות עדכניות במחירים משתלמים.
    דווקא הלקוחות שלא מבינות, סביר שלא יימשכו לקנות לק של מותג שלא מוכר להם ב40 ש"ח... חייבים עבודת שיווק רצינית בשביל שדבר כזה יעבוד.

    ולגבי מאק - אמנם יש סניף בעיר שאני גרה בה, אבל אני חייבת להגיד שבתור מישהי שלא לגמרי מבינה באיפור (חוץ מהדברים הבסיסיים) אני לפעמים מרגישה "לא נעים" להיכנס לסניף ולשאול שאלות של מתחילה... אולי זה ספציפית הסניף שבאיזור שלי, אבל המוכרות לא כל כך ידידותיות למכורות חדשות :)
    ומצד שני - בתור מישהי שקונה המון לקים באינטרנט, אני מרגישה שאיפור זה כן משהו שצריך לחוש ולדגום בחנות. בדרך כלל לא מספיק לי לראות סווצ'ים באינטרנט, במיוחד לא כשמדובר במוצרים כל כך יקרים שאני לא רוצה להתחרט על הקנייה שלהם.

    השבמחק
    תשובות
    1. מעניין מה שאת כותבת על הטסטרים. עשיתי במגזין גו סטייל החודש כתבה על מותגי הלואו קוסט האלה ואחד המשפטים שכתבתי זה שהרשתות הקמעונאיות יכולות ללמוד מהמותגים האלו דבר או שניים על השירות, הגישה והנראות...

      לכי תביני החלטות יח"צ, על כל שטות הם עושים השקה אבל כשיש באמת בשורה- יוק! ואולי לנו זה נראה מהלך חשוב ולהם זה עוד מותג לאוסף, מה שרק מצביע על הפער בין תפיסת הרשתות לתפיסת הלקוחות... לקוחה שלא מבינה לא תבין למה היא צריכה לשלם 40 ש"ח כשהיא יכולה לקנות ארבעה לקים בעשרה שקלים ללק, הרי כמו שציינת, צ'יינה זה לא בדיוק מותג מוכר לקוחה הממוצעת.

      הרבה נאמר על עניין השירות במאק, אני לא בטוחה שזה בגלל שלקוחה היא טרייה או קבועה, אלא זה עניין של גישה, לפעמים מאוד מתנשאת. חשוב לקבל מאחרות המלצה למוכרת "ידידותית למשתמש" שבאמת סבלנית ורוצה לעזור ולא רק לדפוק קופה.
      להרגיש את האיפור זה מאוד אישי, יש כאלו שלא יבינו איך את קונה לקים בלי לראות אותם, מה את מאמינה לסווטצ'ים?...:P וכנ"ל לגבי בגדים או נעליים, איך אפשר לדעת בלי למדוד?? אני חושבת שזה עניין של מיומנות וניסיון, כמו שאת מומחית ללקים כך יש אחרות עם איפור, מרווח הטעות מאד קטן. למי שלא מעורה מספיק בתחום כזה או אחר עדיף לה בהחלט לגעת ולנסות. בסופו של דבר אין לזה תחליף :)

      מחק
  12. אנונימי25.2.2014, 22:22

    אתחיל מהלקים משום שזו נקודה מאוד רגישה לליבי.
    לא ברור לי למה באיפור מביאים קולקציות מוגבלות ועדכניות (יחסית, בקשר לעדכניות...) אבל בלקים שוב ושוב פוסחים על קוקלציות פופולריות, או מעלים אותן באיחור (לא) אופנתי.
    בעולם כזה שלכל אחד יש גישה לאינטרנט, לא קל לעשות מאיתנו בורות. המחירים שערורייתיים, ההיצע מגוחך. אנחנו יכולות בהינף עכבר להשיג אסי, OPI, צ'יינה גלייז, וגם את החברות היוקרתיות - ב20% פחות!
    מגוחך כפליים הוא סטנד הלקים שכמעט תמיד מבולגן, מלוכלך, מלא חסרים ואף משומש.
    וזאת עוד לפני שציינתי שטרם נתקלתי בעובדת שבקיאה בגוונים ובקולקציות בשום פארם (רק בדיוטי פרי קרה לי, אבל בואי נחשיב אותם חו"ל לרגע). אין להן שביב מידע על רעלנים (ניוז פלאש, יש הרבה בנות שמקבלות אלרגיות מלקים שהם לא 3free או 5free), על הגעה של גוונים /קולקציות כאלו או אחרות והן בעצם מביאות על עצמן את זה שכל לקוחה תעשה בלאגן בסטנד כאוות נפשה.
    חוויית קניית הלקים בארץ היא פשוט חוויה של שוק, במובן לא חיובי בכלל.
    אני כבר מזמן הפסקתי. למה אמור לרגש אותי שצ'יינה גלייז הביאו שאריות של קולקציות ישנות לארץ במחירים כפולים? שאריות של קולקציות ישנות אמורות לעלות פחות ממחיר הבסיס, וכשהן יעלו פחות, אולי אטרח להעיף מבט לעבר הסטנד המלוכלך.

    השבמחק
    תשובות
    1. נקודה רגישה לכולנו בהחלט :)
      גם לי לא ברור כל עניין הקולקציות, אני לא חושבת שמחשיבים פה את עולם הלקים יותר מדי, יש חוסר הבנה גדול מאוד איתו. חוץ מלומר שזה תחום חזק וטרנדי הם לא ממש משקיעים בשוק המקומי, צריך אורך רוח לזה ובישראל כידוע תכנון לטווח ארוך זו מילת גנאי בכל תחום כמעט.
      התמחור זו נקודה כאובה, אנחנו מכירות את זה גם מעולם האיפורף טיפוח, שיער וכו'.
      כל נושא הרעלנים זה משהו שהמותגים עצמם לא ממש מצויים בו, אז הדיילות? אספר לך סיפור... בזמנו כשנכנס אחד המותגים המדוברים שאלתי את אחד מהמנהלים שם אם הלקים 3free, את המושג הוא לא הכיר ואחרי שהבין מה זה הוא ענה לי שזה מאושר ע"י משרד הבריאות אז ברור שזה בלי. נותרתי בלי מילים כמובן. זה בערך משקף את מידת הרצינות והעומק.
      את צודקת. כמו שכתבתי, צ'יינה במשביר זה נראה שוק כי זה שוק. בטוח נראה שם בהקדם מבצעים "חסרי תקדים"...

      מחק
  13. פוסט מעולה, תמשיכי לחפור לנו! ושאלה: כשאני קונה אסי בארה"ב זו גירסת פארם...?

    השבמחק
    תשובות
    1. חח - be careful what you ask for ;)
      זה תלוי מאיפה את קונה שם, ברוב החנויות זה הפארם

      מחק
  14. לגבי הלקים, אני חושבת שזה קצת כמו שוק האספנות: יש כמות קטנה של מכורות לעניין שמחפשות את המיוחדים ומוכנות לשלם עבורם יותר (אבל בלי לתרום עמלה ליבואן, לא צריך להגזים, כן?) ולא משתלם כלכלית להביא קולקציות שלמות רק עבורן; מנגד הלקוחה הממוצעת מחפשת דברים קצת יותר פשוטים ולכן לא תשלם פי כמה וכמה על מותג יקר כשאפשר למצוא את אותם גוונים בזול תוצאת חברות מקומיות (ולשיק או לג'ייד אין במה להתבייש, באמת) – אז למה לשלם יקר? יוצאים קירחים מכאן ומכאן...

    אישית מעולם לא קניתי בישראל "מותג" של לק (למעט אורלי, בתקופה שעוד אפשר היה למצוא פה כאלה; 25 ש"ח זה מחיר הגון) כי המחירים היו יקרים מדי, וגם ככה אלה לא לקים זולים. קניתי OPI / אסי / צ'יינה רק כשהיו להם גוונים ממש מיוחדים, וגם אז הזמנתי מאיביי / אמזון כדי לחסוך כמה שיותר. אסי לא הייתי קונה בסופר פארם גם במבצע כי אני לא מסתדרת עם המברשת הרחבה של גרסת הפארם, היא זוועתית בעיניי. כשאני מזמינה מחו"ל אני מוודאת טוב טוב שאני מקבלת את גרסת הסלון.

    בקיצור, יביאו, לא יביאו, לא אכפת לי... זה שדה הבעיה של מישהו אחר.

    השבמחק
    תשובות
    1. סיכמת יפה את העניין, יוצאים קירחים מכל כיוון... :/
      בשביל שיהיה שינוי צריך לעשות חינוך שוק עם תוכניות לטווח ארוך, בינתיים זה לא קורה.

      בנוגע לתמחור, זו בעיה כללית בשוק הקוסמטיקה, גם עם מוצרים אחרים, באינטרנט תמיד אפשר למצוא ביותר זול. עם הזמן החברות ירגישו את זה יותר ויותר בפגיעה במכירות.

      מחק
  15. פוסט לקים משמח אבל לא הכי אופטימי עבורנו הלקוחות. כמו שאת יודעת אני את החורף פחות (לגמרי לא!) אוהבת. אאבל מראות החורף, האפשרות להפגין בלבוש ואביזרים והאיפור מנחמים במעט. מוצאת עצמי מפגינה בשפתונים ונותנת לעצמי הנחה באיפור העיניים, צלליות אאוט, עפרון, ליינר, מסקרה בנדיבות ׁיחסית על ריסי הקצריםׂ

    אהבתי את ה טופ מאט ויש לי גם משל טרינד בדיוק בגלל הסיבה שהוא משדרג אם ארצה את הלקיןם במגירה, אך לא "מאלץ, אותי לקנות לקים במרקם שאינו פופלרי מאוד אצלי, למרות שיש כמה שווים שלא עמדתי בפניהם, בגללכן הבלוגריות כמובן, הצצתי ונכוויתי.

    אני משוחדת בעיניין ESSIE שכן אני מעדיפה לגמרי את המברשת הרחבה (אני קוראת נוסחת הפארם, אחרות הנסחא הצרפתית - אירופאית מניחה שהן מתכוונות?) וזה מאפשר לי להתחבר למותג מה שהיה פחות מלבב בעבר עת היה רק הנוסח של המברשת הדקה יותר. ייש גם לפעמים מבצעים כמו 2+1 שמשווים את המחיר לזה שברשת ואין כמו "השקית ביד ומייד".

    אשר ל OPI, רוב חובבות הלקים יודעות מה הן רוצות ומי שלא מכירה אלא קונה באופן אקראי פחות חשוב לה מן הסתם. אמנם המחיר אינו שונה 65 שקלים, אבל נראה שמשתדלים להתעדכן בקולקציות וזה זמין בכל חנות אפריל שזה נחמד. על נוחות משלמים לא? בגדול לא הצליח לי מאוד בקניית לקים/שפתונים ברשת ואז גם אם זה מחיר נמוך, אזי הכסף בוזבז. ניסיתי להחליף, זו ארחה רבה מידי ולפעמים קטנונית.

    אשר לצ'יינה - מאוד אוהבת. בעיני החוזקה של המותג היא מגוון הטקסטורות והגוונים המשגעים, אבל מכאן ועד 40 שקלים למעט גוונים ולא דווקא מהקולקציות החדשות, ישאר מותג לקניה ברשת עבורי ותמיד אחרי עבודה קשה של השוואת סווצ'ים.

    רגע לפני שקראתי את הפוסט חברה טובה "אימצה" את העפרון של אסתי טרם דגמתי אותו אפילו, עכשיו עשית לי חשק להצטייד באחד עבורי. באירונה מרבה ללכת כבימים מימה עם עפרון חום מטושטש ברכות.

    אצתי למאק לנסות את השפתון המהולל עם הגלאם, גם מצוה וגם יפה, מה רע? אז לצערי לא היה מושלם עלי וכשהמאפרת הוסיפה את הגלוס נפסק סופית שזה לא. והייתי מוכנה לשבואר עוצר איפור בשבילו. אוף. כיוננתי לי אל שפתוני המאט שכן אין לי אף אחד מהסדרה, מתלבטת איזה מהם.
    עוצר האיפור נשבר אל מול הסטנד הורדרד, לירוק לא היה צ'אנס, פנטזיה של פרחים.

    הגענו לעקב האכילס שלי, עפרונות שפתיים. מתעצלת, לא מוצאת גוון מדוייק, מסתדרת בלי, איך שלא אתרץ, משהו לא עובד שם. לאדומים הכהים יש עפרון יעודי וגם לכתומים בוהקים, עם הרוב אני מסתדרת סביר בלי. אולי חיתוך השפתון ואולי מתאר השפתיים. רכשתי את העפרון האוניברסלי של דיור, זה פתרון נחמד וכייפי, לא מושלם, וגם אין לו אריכות ימים גדולה, יש לך עבורי עיצה?אין מצב שאהיה מסוגלת ליצור אוסף של עפרונות שפתיים? וגם אין מקום כבר בשידה ;)

    פעמים אין ספור חיפשתי מידע על מאק באתר האמריקאי, כך שאהבתי מאוד את האתר הישראלי הזהה לו, מן הסתם חבלי לידה שישתפרו, זה תלוח גם בנו הלקוחוחת, אם נאמץ, נתריע, נבקש לשפר.

    אסיים בשורת המחץ שלך, חפרתי מספיק, כהרגלי עניתי לפי סדר הסעיפים? סופ"ש מושלם

    נ.ב.,

    לא עושה הגהה, איך המקלדת החדשה? הג'יבריש משתפר ;)



    השבמחק
    תשובות
    1. נכון, פוסט מציאותי ;)
      זה מה שטוב, שבכל עונה אפשר ליהנות מדברים אחרים גם אם ממש בא לנו עונה אחרת.

      אני זוכרת שאת מעדיפה את גרסת הפארם של אסי, וכן היא מיוצרת בצרפת. אני מעדיפה את גרסת הפרו מארה"ב, פשוט עולם אחר לטעמי.

      מי שקונה באופן אקראי ככה OPI לא ממש רלוונטית כי היא לא תקנה באופן קבוע שיתרום באמת למכירות לאורך זמן. השילוב של המחיר וחוסר הבנת השוק לא באמת מאפשרים להם (לשאר המותגים) לעשות חדירה שורשית בתחום הקמעונאי.

      בואי נאמר שהגוונים והטקסטורות של צ'יינה לא שיפרו את המראה של הסטנד במשביר שנראה כאילו נלקח משוק הכרמל.

      העיפרון השחור לא יחליף את החום שלך, זה עולם אחר. אבל אם תנסי אותו בחום אז תעדכני איך הפיגמנט שלו.

      בנוגע לשפתון ויוה גלאם ריהאנה, אני לא מופתעת. כמו שכתבתי בפוסט, הוא קצת ביזארי ולכן חשוב לבדוק אם מחמיא לנו הגימור הזה שלו כשמגיע בצבע אדום.
      מניחה שאת מתכוונת שעוצר הקניות נשבר אל מול קולקציית MAC A Fantasy of Flowers. יש שם בהחלט כמה מוצרים חמודים מאוד. תתחדשי!

      את עיפרון השפתיים של דיור אני מחבבת, בהחלט פתרון טוב. ופתרון נוסף זה ה- Naked Liner שפה. הוא קרמי עשיר, לא סיליקוני כזה כמו הדיור. שווה בדיקה בהחלט כי זה לא סביר לרכוש עיפרון לכל שפתון, אין לזה סוף. וחוץ מזה, אם את מסתדרת בלי עיפרון, אז למה בכוח. תהני ככה.

      מהבחינה הזו זה באמת נוח שמאק הרימו אתר, המחירון גלוי ומעודכן (אמור להיות לפחות..). אבל מי שקנתה בעבר באתר האמריקאי רואה את הדרך שיש לאתר הישראלי עוד לעבור. כל עוד האתר המקומי לא יתופעל מפה אז אני לא רואה איך הוא ישתפר מהותית.

      חח, גם אם ננסה לא נצליח כנראה לא לחפור ;)

      אני לא יודעת אם הג'יבריש משתפר אבל אני כבר למדתי להבין אותו מהר יותר... LOL
      תתחדשי על המקלדת, מסוג החידושים שאני ממש אוהבת!

      מחק
    2. היית פעם מורה? תפסת אותי על חם, הקטע היחיד שלא קראתי העיון אלא אפרפתי עליו היה אודות העפרונות וכך פספסתי את פירוט עפרון הנייקד, מחילה ;)

      מחק
    3. חח מצחיקה!
      עם כמות החפירה הארכיאולוגית בפוסט אני לא מצפה שכל אחת תקרא הכל אלא בעיקר את החלק שמדבר אליה.
      במקרה פיספסת את מה שרצית לדעת ;)

      מחק
  16. פוסט טוב! חוות דעת אמיתית וכנה.

    השבמחק
  17. אני ממש מסכימה איתך בנוגע למשביר.. בהכל..
    ואגב, בפארמים לא תמיד יודעים להגיד על קולקציות איפור והתזמון שלהם.. :/
    אהבתי מאוד את השפתונים האלו של מאק!

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, המשביר זו לא הפתעה גדול לצערי...
      נכון, גם באיפור לא תמיד יש תשובות אבל לפחות יש דיילת של המותג שאמורה תיאורטית להיות בעניינים. על הלקים אין ממש עם מי לדבר...

      מחק
  18. אני מצטער לשים את זה באינטרנט אבל אין לי ברירה. האם מעולם לא האמנתי בקסמי אהבה או כישופים עד שפגשתי את הקוסם ההוא כשביקרתי את חברתי ב- isreal לפסגה עסקית השנה. אני פוגש אדם בשם ד"ר ALABA היה ממש חזק, והוא יכול היה לעזור בכישופים שיחזירו את האבודים, אוהבים וכסף קסם, קסמים או קסמים לעבודה טובה או אושר. אני שמח עכשיו. אני מעידה כי הגבר שרציתי להתחתן עזב אותי 5 שבועות לפני החתונה וחיי התהפכו כי מערכת היחסים שלנו נמשכה 3 שנים. באמת אהבתי אותו, אבל אמו הייתה נגדנו ולא הייתה לה עבודה בתשלום טוב. כשפגשתי את הקוסם הזה, סיפרתי לו מה קרה והסברתי לו את המצב. בהתחלה הייתי מהססת וחשדנית, אבל פשוט ניסיתי. ובתוך יומיים, כשחזרתי לגרמניה, חבר (כיום בעל) התקשר אליי ובא אלי והתנצלתי שהכל הוסדר עם אמו ומשפחתו וקיבל ראיון עבודה חדש להתחתן. לא האמנתי כי ד"ר אלבא פשוט שאלה את שמי ושם חברתי וכל מה שרציתי. ובכן, עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה וחיינו השתפרו הרבה יותר. הדואר האלקטרוני שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה וחיינו הפכו הרבה יותר טובים. הדואר האלקטרוני שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה וחיינו הפכו הרבה יותר טובים. הדואר האלקטרוני שלו הוא: dralaba3000@gmail.com אתה יכול גם להעביר לו WhatsApp בכתובת +2349071995123.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails