25 בנובמבר 2013

סונטת סקין לסתיו



כשהסקין הוא המרכזי בכל לוק, כשהוא זה שיכול להרים או להפיל את המראה, חשוב לתת לו את תשומת הלב הגדולה ביותר בתהליך גם בטיפוח וגם באיפור. בסתיו יש מן נפילת מתח כזו כשמצד אחד רמת השומניות שהורגלנו אליה מהקיץ מתאזנת אבל מצד שני חשוב לשמור על סקין אחיד ומואר כי הוא נוטה להתעמעם ככל שהחורף מתקרב. הרבה יותר נוח להתאפר עכשיו בלי שהלחות מאיימת לחרב לנו את התוצאה ולהקפיד על כל השלבים: מייק אפ, קונסילר, פודרה וכמובן סומק שעכשיו ממש אסור לוותר עליו כשנשיקת השמש הטבעית מהשמש בלחיים בקיץ הולכת ונעלמת לה. בניגוד לקיץ הלחותי ולחורף המייבש, הסתיו זו עונה נהדרת לבחון מרקמים וגימורים שאינם מושפעים מתנאי מזג האוויר ולבחור את אלו שמוצלחים לנו ביותר. אז בחרתי הפעם מדגם של מוצרים שמבטיחים להשלים את איפור הסקין בצורה מוצלחת בכלל ובסתיו בפרט.

מייק אפ של ג'יבנשי: הצמוד החדש לסתיו

מייק אפ הוא בחירה קריטית בעיני, אין מקום לטעויות. נכון שחשוב להקפיד על טיפוח העור ועל פריימר מקדים, אבל בחירה לא נכונה של המייק אפ היא כל כך בולטת ולא משנה אם זה ברמת הכיסוי שלא מותאם למצב הסקין, הגימור שיכול להיראות מסכתי או מיוזע או הגוון הלא מדויק שאיתו יש לא מעט שנופלות. אבל בחירה במייק אפ מוצלח מרימה את כל הלוק.
כשג'יבנשי השיקו את ה- Teint Couture לאחרונה, זה היה כמו תמיד מלווה באימג'ים מפתים. העניין עם ג'יבנשי זה שהכל תמיד כל כך מעוצב שלפעמים זה נראה מתאים יותר לנוח במוזיאון מאשר לאורח החיים המהיר שלנו. אבל במייק אפ הזה היה משהו אחר, מרגיש יוקרתי אבל בהחלט נגיש ודורש בדיקה. מסיבה לא ברורה לא היו לי ציפיות גבוהות מהמוצר שבדיוק אחרי שימוש אחד הבנתי שהתבדיתי. מדובר על מייק אפ נוזלי בעל SPF 20 שנמרח באחידות ונטמע בצורה הרמונית בעור, מאוד פשוט ולא מורכב להנחה גם עם האצבעות. המרקם דק וקליל וניתן לבנות את הכיסוי מקל לבינוני תוך שמירה על מראה טבעי ולא מסכתי. הגימור טבעי נוטה למאט מואר שמאוד מחמיא וסביר שיתאים למגוון סוגי עור. העמידות יפה לאורך היום אם כי לקראת הסיום מתחילים לראות דהיות בעיקר באזור ה- T שהוא שומני יותר. המייק אפ קיים בתשעה גוונים ואני משתמשת ב- Elegant Honey #5 החמים יחסית לגוונים הבהירים. העיצוב אלגנטי יוקרתי אבל מאופק יחסית למותג שתמיד נראה מהודר. למעשה, העיצוב שלו נראה בדיוק כמו זה של הלקים Le Vernis של המותג שאפשר לראות למשל פה ופה, רק גדול יותר. אני חושבת שמה שהפתיע אותי ממש זה הגודל. הוא מגיע בכמות של 25 מ"ל ולא 30 מ"ל כמקובל. זה מאוד חריג ואפילו מאכזב ולא ברור לי למה זה. זה הופך אותו גם ליותר יקר מבחינת גודל למחיר יחסית לאחרים. עם זאת, מדובר לטעמי על מוצר מוצלח מאוד במחיר נגיש יחסית לכל מי שרוצה מראה טבעי מואר ולא מחפשת כיסוי גבוה. לגמרי הצמוד שלי בסתיו הנוכחי.

קרם BB לעיניים: מולטיטאסקינג

יש מי שמעדיפות להניח את הקונסילר לפני המייק אפ, אני מעדיפה להניח אחרי כי כך המייק אפ לא "מוחק" את הקונסילר, עדיף לטשטש את הגבולות כשהקונסילר מעל וכך אזור העיניים מואר יותר. יש שני קונסילרים שצמודים אלי כבר תקופה מאוד ארוכה, של לנקום ומאק. גם כשאני בודקת ומשלבת קונסילרים אחרים תמיד אני חוזרת אליהם. לאחרונה יצאו שני קונסילרים מעניינים שממש עכשיו משתלבים בשגרת האיפור שלי ונראה אם יחזיקו מעמד לאורך זמן.

הראשון הוא מסדרת ה- Hydra Life של דיור שהיא בכלל סדרת טיפוח. זהו ה- BB Eye Cream שהוא מוצר משלים ל- BB Cream המשובח מאותה הסדרה. זהו מוצר מסקרן ולכן מדובר ברשת שכן זו הפעם הראשונה שאנחנו נתקלים ב- BB לעיניים, כשבעקבותיו יצאו כבר גרסאות BB לעיניים של מותגים אחרים. אז נכון, זהו לא קונסילר קלאסי כמו ש- BB הוא לא מייק אפ קלאסי. אבל בגלל שבפועל אנחנו לרוב כן משתמשות ב- BB במקום ולא בנוסף, גם הפעם מתבקש לבחון אותו בהתאם לכך. זהו קרם עם גוון שמצד אחד יכול בהחלט לשמש כקונסילר לחותי קליל לאיחוד גוון למי שמסתפקת בכך וזה השימוש שלו עבורי, הניחוח של הביוקר הוא רק בונוס. מצד שני, הוא יכול גם לשמש כבסיס שמכין את אזור העיניים הדקיק לקונסילר. השימוש הזה יתאים יותר למי שאזור העיניים שלה יבש ולכאלו שמשתמשות בקונסילרים בעלי כיסוי גבוה, הוא ירכך את המראה. זה יתאים גם למי שלא בוחלת בלהשקיע בעוד שלב ביניים בין הטיפוח לאיפור, ממש כמו היוטיוברית הפופולרית TiffanyD שמהללת אותו בפעם המיליון. הוא מבטיח להחליק את העור, להגן ולהאיר את אזור העיניים ובהחלט עומד בהבטחה. מגיע בשני גוונים בהירים יחסית: Beige Lumiére #01 ו- Peche Dorée #02. בארה"ב אגב הוא זמין בגוון אחד בלבד כך שלפעמים (אבל רק לפעמים...) יש יתרון בלהיות שייכים למגוון של אירופה. האמת שקיים גם גוון Ocre Soleil #03 לבעלות עור כהה יותר, אבל הוא לא זמין בארץ. הייחוד של ה- BB זה שהוא מכיל SPF 20 ולכן מגן גם על אזור העיניים שבדרך כלל ההגנה היחידה שלנו עבורו זה משקפי שמש. השאלה המתבקשת היא איך המוצר מכיל מקדם כשידוע שזה מרכיב רגיש לאזור העיניים ולכן לא מומלץ להתקרב עם מוצרים לשם בשביל לא ליצור רגישויות. אז בדיור ענו לי שמולקולות ה- SPF במקרה הזה הן ייחודיות ומאופיינות בהיצמדות לעור ללא התרחבות וסכנת חדירה לעין. האמת שסביר שזה דומה למקרה של סטיק ההגנה לעיניים של לה רוש פוזה. אז למה בעצם לא להשתמש במולקולות כאלו בכל מוצר שיש בו SPF? אולי עם הזמן זה יקרה. בכל מקרה, אין לי ממש שורה תחתונה חותכת בעניין המוצר הזה, אבל אני חושבת שבשביל מי שהוא יכול להחליף את הקונסילר היומי הקליל (כי בערב ה- SPF מיותר וגם לא מצטלם טוב) הוא בהחלט שווה בדיקה, לכל השאר זה עניין של פרקטיות בהוספת שלב נוסף. אגב, לטעמי עבור גברים מדובר על מוצר ששווה לקחת בחשבון בגלל המראה הטבעי שלו.

קונסילר של סיסלי: כיסוי, הארה, לחות ועמידות

גם סיסלי השיקו קונסילר חדש בשם Phyto cernes éclat שהם מתארים כשילוב בין טיפוח ואיפור. הוא מגיע בשפופרת קטנה מוארכת כשבקצה שלה אפליקטור מתכתי שיוצר תחושה קרירה נעימה במגע עם העור והרגעת נפיחות קלה. מצורפת מברשת לא רעה להנחה, אם כי לטעמי היה עדיף שהשיער שלה יהיה קצר ופלאפי יותר. ובכל מקרה אחרי ההנחה כדאי לטפוח בעדינות עם הקמיצה להטמעה ופיזור אחיד ללא סימני מריחה. מדובר על קונסילר קרמי לחותי עשיר שמגיע בשלשה גוונים קצת מפוספסים שכן הם אינם ניטרליים מספיק ולכן לא יתאימו למגוון רחב של משתמשות. מס' 2 היה כתום מדי עבורי ולכן בחרתי במס' 1 שבהיר קצת מדי. לשמחתי הוא התמזג עם הסקין בצורה מוצלחת, מה שבקיץ סביר שלא היה קורה לי איתו. הוא בעל כיסוי בינוני וגימור טבעי ומספיק מעט ממנו כדאי לקבל את האפקט הרצוי בזכות העובדה שמאוד פיגמנטי. לכן גם יתאים ליצירת "משולש" עדין מתחת לעיניים, קים קרדשיאן סטייל, למי שאוהבת (סרטון). יש לו את הניחוח של סיסלי, התחושה של סיסלי ובכלל את החוויה של שימוש במוצר של סיסלי שכמובן כוללת את המחיר של סיסלי (למרות הכמות היפה יחסית). בסה"כ מדובר על קונסילר מוצלח למי שמחפשת כיסוי והארה עם תחושת לחות ועמידות לאורך היום, למי שהפרוטה מצויה בכיסה.


פודרה של קלרינס: קונצנזוס

הפיניש לכל הסקין יהיה עם הפודרה ואני בחרתי את ה- Graphic Expression של קלרינס שנקראת בשם קולקציית הסתיו שיצאה במסגרתה ולטעמי המוצר המעניין ביותר בקולקציה. האמת שהייתי סקרנית לגבי הפודרה, היא קיבלה תשבחות במגוון ביקורות של משתמשות מחו"ל וחשבתי לעצמי שכנראה שווה לבחון את הפלא הזה, כי הסכמה גורפת היא לא דבר שבשגרה ברשת. אז אחרי שהיא נחתה אצלי הדבר הראשון ששמתי לב זה שהעיצוב החיצוני הוא הקלאסי של המותג, לא משהו ייחודי לקולקציה. הדבר השני זה ניחוח הוורדים המדהים שקשה להתעלם ממנו, איך שפותחים את הפודרה הוא מורגש בלי להתקרב בכלל. משום מה ציפיתי לפודרה קצת יותר גדולה, מה ששוב מראה עד כמה תמונות ברשת אינן ממחישות לעיתים פרמטרים שונים. מדובר על פודרה בגודל ממוצע שקיבלה עיצוב גרפי של גוונים טבעיים ניטרליים, שילוב נפוץ במותג שכבר ראינו בעבר למשל פה, פה, ופה). בקצה אחד ישנו פס ורדרד טבעי (Rose) כך שאפשר עם המברשת לעבור בעדינות רק עליו להסמקה קלילה בלחיים, לא מאוד ישים כמובן. בצד השני מופע הגוון הזה שוב מלווה בפס שימרי מוזהב, קישוט שנעלם אחרי חצי שימוש בדיוק. הרעיון יפה אבל תורם בעיקר לעיצוב המרהיב כי בסופו של דבר משתמשים בכל הגוונים יחד (סווטצ'ים) לקבלת גוון בז' רוזי-אפרסקי מואר (סווטצ') שמעניק מראה חמים בריא כזה. היא מגיעה בגוון אחד פיגמנטי ולכן מי שבהירה מאוד או כהה מאוד הפודרה הזו פחות תתאים לה. הפודרה אבקתית רכה קטיפתית כזו שמנטרלת את ההברקות ומותירה גימור מאט בלי ליצור מראה מקומח. העמידות יפה יחסית ולמי שרוצה להתפנק מדובר על מוצר מהנה לשימוש ונוח לנשיאה בתיק, כמובן עם מברשת נפרדת. אז הסכמה גורפת היא לא תמיד מחייבת, אבל לפעמים תמימות דעים ברשת מסתברת כמוצדקת.


סומק של YSL: גוון שטוף ללחיים

הסומק הוא שלב הכרחי במיוחד אם דילגנו על הברונזר כי הוא מנטרל את המראה החד מימדי של הסקין ומוסיף גוון מחמיא. הגוונים בסתיו נוטים להיות קצת מתונים יותר מגווני הסומק הבוהקים של הקיץ. הם משתלבים כך בצורה הרמונית יותר בלוק הכולל שהופך אף הוא מעליז ליותר דרמטי.

איב סן לורן בקולקציית הסתיו שלהם, מתוכה כבר המלצתי לאמץ את השפתון השזיפי, השיקו את הסומק Pepper Rose #10 ששמו מתאר אותו בדיוק מושלם. גוון ורוד רוזי חם (סווטצ'), מאוד טבעי שנראה שיחמיא למגוון סוגי עור. הפורמולה אינה פיגמנטית, מעניקה מעין גוון שטוף. מצד אחד זה מאכזב למיומנות בינינו, מצד שני זה יתאים למי שמתקשה להניח סומק בלי להרגיש כמו ליצן. הוא קל להנחה ולטשטוש בלי להיראות כתמי למרות הגוון היחסית דומיננטי. הגימור מאט סטייני מואר בזכות השילוב של שני הגוונים בעלי הגימור השונה האחד מאט והשני מיקרו שימרי. הפעם הסומק מגיע באריזה בגודל של הצלליות/ברונזר, כשבדרך כלל אריזת הסמקים קטנה יותר ומגיעה ללא המברשת הדי מיותרת כמו תמיד במרבית המוצרים. מבחינתי זה עדיף וחסכוני יותר במקום.

סומק של אליזבת ארדן: מגמה של הצערה

באליזבת ארדן יצאו עם סדרה חדשה של סמקים שמגיעים בעיצוב מראה מהודר עם לוגו ה- Red Door  האייקוני, כמו שראינו בקולקציית הקיץ. הגוון Sweet Peach #02 הוא מהסוג שכולן מחבבות. אפרסקי בהיר, לא בוהק מדי ולא כתום מדי. כזה שמשתלב טוב תמיד, נגיעת צבע לסקין. הפורמולה נעימה ובעלת פיגמנט שיחמיא לרבות ויעניק מראה רענן בריא. גם במקרה הזה מדובר על אריזה גדולה מדי שכוללת מברשת מיותרת, עדיף היה אם היו מעלימים את החצי הזה, זה היה הופך ליותר פרקטי ועדיין שומר על המראה היוקרתי.


בושם Chloé: להתבשם לדעת בוורדים

ואם אנחנו בענייני סקין אז כמובן מתבקש להתייחס גם לניחוח. בהכללה, אם בקיץ נבחר בניחוחות קלילים, פרשים וחמצמצים יותר הרי שלקראת העונה הקרה נעבור לניחוחות עמוקים, מודגשים ומתקתקים יותר. ברור שבסופו של דבר כל אחת בוחרת את מה שמרגיש לה הכי נכון ואת מה שהיא הכי אוהבת. אז הפעם שני בשמים ובלי מילה אחת על נרסיסו רודריגז, מבטיחה!

קלואי (או קלואה למי שרוצה) השיקו את ה- ROSES de Chloé שהוא גרסה חדשה לבושם הקלאסי האהוב שלהם שגם מופיע קבוע בתמונה הראשית של הבלוג למעלה. אז אני מודה שדי באופן גורף אני מחבבת את כל בשמי המותג כולל את סדרת ה- Love, Chloé. אני חושבת שהיחיד שלא ממש התחברתי אליו היה ה- See by Chloé הצעיר. בניגוד לגרסת האביב הירקרקה L'eau de Chloé שהיתה שונה לגמרי מהמקור, הגרסה הוורדרדה הנוכחית מאוד מזכירה את הניחוח המקורי, כשניחוח הוורדים בהחלט דומיננטי ומורגש יותר. מדובר לטעמי על בושם לא פחות ממדהים שמורכב בנוסף למגוון ורדים גם מברגמוט, מושק לבן, מגנוליה וענבר. עם זאת, הבושם הינו EDT והעמידות שלו אינה גבוהה כמו גרסת ה- EDP הקלאסית. זה כמובן לא מפריע לי לבשם את עצמי לדעת שוב בצהריי היום, עוד לפני שבאמת התפוגג לו.


בושם Angel: כוכב שמככב

אם אנחנו בענייני העונה הקרירה וניחוחות מתוקים אז ממש מתבקש לתת במה ל- ANGEL האייקוני של טיירי מוגלר. הוא לא רק מעוצב כמו כוכב אלא הוא גם מככב כאחד מהבשמים הנחשקים והאהודים ביותר מבין הבשמים המתוקים ומבין הבשמים בכלל מאז שהושק לראשונה ב- 1992 עם הגימיק של המילוי מחדש (Refill). זהו ניחוח וניל אוריינטלי מובהק שכולל בין היתר גם יסמין, ברגמוט, סחלב, שוקולד, קרמל, דבש, אמבר, פצ'ולי ופירות כמו מלון, מנדרינה, משמש, שזיף, אפרסק וקוקוס. הכי מתוק שאפשר כנראה שמרוכז בתוך יצירת אמנות כחלחלה. אז למרות שהאנג'ל ואני זה לא בדיוק חיבור משמיים, עם הצלחה לא מתווכחים. זה הבושם השישי במכירות לנשים בארץ של כ- 18 מיליון בשנה (תעשו מהר חישוב כמה בקבוקי בושם זה...). בתור בושם מצליח שהשיק במשך הזמן מגוון גרסאות מוגבלות גם בעיצוב וגם בניחוח, הפעם לקראת חגיגות השנה האזרחית החדשה, מושק הבושם בגרסה המקורית כשהוא מלווה בצמיד כסוף לקישוט פרק היד שלנו. הצמיד הזה לגמרי מדליק ומי שמעדיפה אותו בגרסה מוזהבת יכולה למצוא אותה יחד עם הבושם Alien של המותג. עם או בלי תכשיטים, מדובר על גרסת EDP מודגשת ועמידה ולכן ממש אין צורך להיות נדיבות בהתזה על העור, מה שנקרא - Less is More. 


ID

Teint Couture
Long-Wearing Fluid Foundation
Illuminating & Comfortable
Elegant Honey #5
גודל: 25 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 300 ש"ח

Hydra Life
BB Eye Cream
Enhancing Eye Illuminator
Beige Lumiére #01
גודל: 6 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 249 ש"ח

Phyto cernes éclat
Eye Concealer
With botanical extracts
גודל: 15 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 415 ש"ח

Graphic Expression
Face & Blush Powder
גודל: 10 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 200 ש"ח

Blush Radiance
Pepper Rose #10
גודל: 4 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 250 ש"ח

Beautiful Color
Radiance Blush
Sweet Peach #02
גודל: 5.4 גרם
ייצור: קנדה
מחיר: 224 ש"ח

ROSES de Chloé
Eau de Toilette
גודל: 75 ש"ח
ייצור: צרפת
מחיר: 637 ש"ח

ANGEL
Eau de Parfum
גודל: 50 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 612 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי נשלחו אלי מהחברות


Print Page

41 תגובות:

  1. קלואה ממש הפתיעו אותי עם סדרה של השקות שממש אהבתי,
    ,chloe love,eau de chloe, see by chloe
    ועכשיו הבושם החדש שגם אותו ממש אהבתי.

    והפודרה של קלרינס נראית מדהים !
    :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, הבשמים שלהם מדהימים אחד אחד!

      בדרך כלל אני סקפטית כשיש התלהבות גורפת, אבל בהחלט פודרה גם מוצלחת וגם מפנקת :)

      מחק
  2. אני לא ממש יודעת למה, אבל אף פעם לא רכשתי מוצר של ג'יבנשי. איכשהו אין לחברה הזו את האפקט הפתייני עלי, למרות שהמייקאפ הזה דווקא נראה ממש מעניין - במיוחד כשיש סיכוי שאמצא שם גוון מספיק בהיר.
    הבושם של קלואי נשמע מעולה (מדמיינת אותך מבשמת את עצמך לדעת), בהחלט שווה ריחרוח.

    השבמחק
    תשובות
    1. ראשית ממש הפתעת אותי עם התגלית הזו!
      שנית, אני חושבת שתאהבי את המייק אפ בגלל שהוא דק וטבעי (אפרופו מאסטרו, לא שאני משווה מרקמים) וגם יש גוונים בהירים.
      חח, זה תיאור מדוייק אגב, היום שלוש פעמים חידשתי את הקלואי בנדיבות סתם בשביל הכיף...LOL

      מחק
    2. ניו פארם קניון ערים.
      אני : יש את המייקאפ הזה בגוון 1 ?
      דיילת : לא, אין בארץ את מס' 1.
      אני: טוב.
      דיילת: אבל בואי תקני את מס' 2 (הורוד להחריד), וגם את הפריימר הלבן של שאנל ותערבבי.
      אני : ביי.

      מחק
    3. חח, גדול! טוב שלא המליצה על ההיילייטר הנוזלי השזוף של שאנל...
      אבל באמת אין גוון בהיר מתאים?
      זה פספוס, תמיד המותגים נופלים בגוונים בסוף...

      מחק
    4. 2 מספיק בהיר, אבל מאוד מאוד ורוד. אני עוד אעשה ניסיון ברמת אביב, אולי להם יהיה במקרה את 1.
      אני גם לא מוצאת את הטוש אקלה ב-B10.
      פשוט לא אוהבים אותי.

      מחק
    5. לדעתי זה אישי... ממש... :P

      מחק
    6. זו לא פרנויה אם כולם באמת נגדך !

      מחק
    7. את צודקת ואל תשכחי לומר זאת לאחיות בגהה... ;)

      מחק
    8. בשביל פחות מרופאים אני לא מתאמצת...

      מחק
    9. חח, אין עליך, שומרת על הרמה בכל מקום!

      מחק
    10. מתה עליך יקירתי !

      מחק
  3. הbb של דיור נראה מעניין, הקלואה ריח מדהים לחובבות הורדים, העמידות אינה גבוהה. המיק אפ קרץ לי, אך לא קניתי כי אני עמוסה אגב הוא מתחיל מ300 ש״ח. הקונסילר גם מעניין אלך לבדוק.לפני 15 שנה השתגעתי על אנג׳ל היום לא יכולה לסבול אותו רק את הקרם גוף. זהו סיקרנת אותי עם המוצרים.

    השבמחק
    תשובות
    1. ה- BB לעיניים מסקרן, מעניין אם אתמיד איתו.
      נכון, הניחוח של הקלואי חבל"ז, העמידות כמו שכתבתי לא גבוהה כמו של המקורי.
      מה הכוונה שהמייק אפ של ג'יבנשי מתחיל מ- 300 ש"ח? המחיר הרשמי הוא 225 ש"ח בגלל זה התפלאתי שזול יחסית. ראית אותו במחיר מקורי גבוה יותר?
      אבל הקרם גוף באותו הניחוח של הבושם לא?
      כן, מוצרים שאת אוהבת :)

      מחק
    2. כן במשביר המחיר ההתחלתי הוא 300 ש״ח אני בטוחה, הקרם גוף מעודן יותר ולדעתי הוא מצויין.

      מחק
    3. טוב שאת מעדכנת כי זה לא המחיר הרשמי שהמותג דיווח עליו, אבדוק את זה ואעדכן פה.

      מחק
    4. זה בטוח היה גם לפני שבועיים חמישים אחוזים עליו הנחה, והוא היה יוצא 150 ש״ח.

      מחק
    5. שזה מחיר מעולה, אבל חשוב לדעת כמובן את המחיר לפני ההנחה, לכן כתבתי שמפתיע שהוא זול...

      מחק
    6. אחרי בדיקה - אכן המחיר 300 ש"ח, המותג דיווח בטעות על מחיר שגוי.
      עידכנתי בפוסט, תודה!

      מחק
  4. מתחילה לחסוך כדי לרכוש את הקונסילר של סיסלי. הוא נראה טווווב! וגם הממתק של קלרינס....
    תודה על ההשראה הסתוית והפוסט המצוין!
    xoxo

    השבמחק
    תשובות
    1. יש לך מספיק קונסילרים ממוש, אבל קלרינס זה בהחלט סוג של ממתק!
      תודה ונשיקות :)

      מחק
  5. אנונימי26.11.2013, 10:30

    מסכימה עם לילך. מחירו במשביר 300 ש"ח.

    חוץ מזה, פוסט נהדר כדרכך. תודה!

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון, אחרי בדיקה עידכנתי בפוסט.

      תודה רבה :)

      מחק
  6. המייקאפ בעיני מעולה!
    מה שבאמת מבאס בו זה הגודל שלו ביחס למחיר
    אבל לגמרי שווה את זה

    השבמחק
    תשובות
    1. מייק אפ נהדר, אני ממש מרוצה ממנו!
      כמו תמיד, כדאי לקנות במבצעים השווים של ה- 40%-50% הנחה ואז יוצא מתשלם :)

      מחק
  7. המייקאפ הזה נראה מעולה. עוד לא ניסיתי מייקאפ של ז'יבנשי ולפי התיאור שלו הוא נראה כמו משהו שאני אוהב.
    וכמובן שגם אהבתי את הפודרה של קלרינס :)

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, גם אני חושבת שאת תאהבי את המייק אפ.
      הפודרה פינוק :)

      מחק
    2. יכולה לעשות לי השוואונת קטנה שלו מול האקלה של YSL? גם אותו אני רוצה לנסות. מעבידה אותך :)

      מחק
    3. חח, חופשי תעבידי :)
      מבחינת כיסוי שניהם פחות או יותר דומים אבל...
      האקלה יותר עשיר מבחינת פורמולה, יותר לחותי ויותר "זוהר".
      הג'יבנשי דק יותר, מתון, טבעי, אפילו קצת נוטה למאט. הוא טבעי מואר אבל לא קורן כמו האקלה.
      אגב, כתבתי על ה- YSL Le Teint Touche Eclat כאן:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2012/09/blog-post_12.html

      מחק
  8. בדקתי את הקונסילר של סיסלי המרקם נהדר, המברשת נוחה הבעיה עם הגוונים הבהיר ורוד מדיי והכהה כתום מדיי, חבל שתמיד יש בעיה עם הגוונים בקונסילר, לכן אף פעם לא רכשתי.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על העידכון, את בהחלט מחזקת את מה שחשבתי.
      זה קונסילר מוצלח אבל הגוונים כמו שכתבתי מפוספסים לגמרי.

      מחק
  9. כמעט ורכשתי את המייקאפ הזה של ג'יבנשי כשהוא היה בחמישים אחוז במשביר ועכשיו מתחילה להתחרט שלא עשיתי זאת...טוב נחכה להזדמנות הבאה..היה להם גם מייקאפ מוצק שהתלבטתי לגביו בעיקר בגלל האריזה ההורסת...
    הקונסילר של סיסלי לא התאים לי מבחינת גוון..מה שקצת ביאס כי יש לו אריזה מושלמת בעיניי, סטרילית ונוחה וכמו שציינת עם האפליקטור המתכתי הנעים..ועוד מברשת! :)
    הפודרה של קלרינס נראית מעניינת ביותר.
    אני מאוהבת בקלואה החדש. בושם מהמם! הלוואי באמת שהוא היה עמיד יותר כמו הקלאסי..לבשם את עצמך לדעת שוב בצהריים...חח...לגמרי!
    אנג'ל..איזו נוסטלגיה..עשית לי חשק ללכת ולרחרח אותו שוב רק בשביל להזכר בתקופה ההיא .. :)

    השבמחק
    תשובות
    1. לא חסרות הזדמנויות ולא חסרים לנו מייקאפים בינתיים ;)
      גרסת הקומפקט של המייק אפ הזה טינט קוטור של ג'יבנשי הורסת, הכי מפתה שיש!
      לגמרי! בעיית גוונים קשה לקונסילר של סיסלי, הכי פספוס, מבאס!
      חח, נכון מעולה? הכי נסחפתי עם הקלואי רוז, ממכר, ממש...................
      זה קטע איך לכל אחת יש זיכרון מהאנג'ל, לי יש זכרונות ממנו ובחיים לא השתמשתי בו...LOL

      מחק
  10. בוקר טוב, אני מתלבטת לגבי משהו כבר כמה ימים ופתאום בבוקר היתה לי הארה, למה לא לשאול את דנרה?!?!
    אני מחפשת קרם פנים שירים / ימתח / יאיר את הפנים לאירוע. לא משהו על בסיס יומי אלא רק לאירועים או ימים חשובים בעבודה. יש קסם כזה? בחורף העור היבש שלי נוטה להיות קצת אפרורי (נראה לי שהמילה הנכונה היא dull) אני לא מחפשת משהו עם צבע ואני לא משתמשת במייקאפ. תודה ויום נפלא!!

    השבמחק
    תשובות
    1. אחלה הארה :)
      אני לא בטוחה מה הכוונה שירים/ימתח אבל מוצר שיהפוך את העור לקורן ומואר זה בעיקר סרום כמו למשל ה- FOREVER של איב סן לורן. מצד שני גם פריימר יכול לעשות עבודה מצויינת במקרה הזה. אני מאוד אוהבת למשל את ה- LUMI של לוריאל. על שני המוצרים האלו כתבתי בבלוג אז את יכולה לקרוא. כמובן שאני ממליצה לנסות לפני שקונים ולראות אם האפקט זה מה שחיפשת.

      מחק
  11. שוב אני ... ריפרפתי קצת בפוסטים קודמים, אני חושבת שאולי ההידרה זן BB של לנקום יכול להתאים למרות שיש בו צבע, אבל הוא נשמע קליל ולא מורגש ואני גם אוהבת את לנקום.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מסכימה לגמרי. למרות שיש לו גוון הוא עם כיסוי קל ולכן מתאים במיוחד למי שלא מתאפרת. ובכלל לא מעט BB Cream יתאימו מבחינת הלחות והגימור המואר למראה עור רענן. אני הייתי מאמצת אחד ליומיום, למה רק לאירוע מיוחד?... :)

      מחק
  12. שוב אני חופרת לך האם ניסית את גרסת בקומפקט של גיונשי, אני בדילמה ויש עכשיו בניו פארם כמעט חמישים אחוזים.

    השבמחק
    תשובות
    1. המייק אפ קומפקט הזה בגרסה אבקתית יותר ולא קרמית, אהבתי אותו (שלא לדבר עם העיצוב המרהיב), מזכיר לי קצת את הקומפקט Teint Miracle של לנקום האמת. פס ההיילייטר למרות שמוסיף לעיצוב לא מאוד פרקטי. אבל למה דילמה? מבצעים יש כל הזמן וסיפרת שיש לך לגמרי יותר מדי מייקאפים בבית לא?... ;)

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails