1 בספטמבר 2013

ממתקים חגיגיים



בשיא הקיץ, כשההרגשה היא שעוד רגע אנחנו נמסות ונעלמות מהלחות הכבדה, מגיעים פתאום החגים עם רוחות הסתיו. השנה יצא שהחגים כל כך צמודים לקיץ כך שאנחנו אמורות להסתדר עם הכל ביחד, הלחץ, ההכנות, החום, התשישות, שלא לדבר על כמויות האוכל הבלתי נגמרות שנצטרך להתמודד איתן במוקדם או במאוחר...
עם כל העומס הזה, לי זה נראה כאילו מגיע לנו להתפנק קצת. זמן מושלם לממתקי קיץ מפתים שיעשו לנו שמח, כי את ממתקי האביב כבר שכחנו וממתקי הסתיו עוד לא איתנו. בניגוד ליכולת החפירה המופלאה שלי, החלטתי שהפעם אנסה להמעיט במילים, לא מבטיחה שאצליח אבל בהחלט אשתדל, כי ממש כמו עם סוכריות לא צריך יותר מכמה רגעים בשביל להחליט שאנחנו מאמצות ונהנות. לכבוד החגים אנסה גם להתעלם מהמחירים, כי כמו שאר הדברים, נתמודד עם זה אחרי החגים...

לקים לקיץ: צפויים או מפתיעים?

אם אנחנו בענייני סוכריות והפתעות, אז נראה לי שאחרוג ממנהגי ואתחיל הפעם עם הלקים שהם ללא ספק הממתק הרשמי כבר כמה עונות ברציפות, בכל זאת הם הדיחו את השפתונים מהמקום הראשון כמוצר הנמכר ביותר בעולם. העונה החמה נהדרת לתת לכל השיגעונות שלנו לפרוץ, הכל הולך, ה-כ-ל ועדיין מרבית הקולקציות כמו של OPI ו- ESSIE יהיו צבעוניות מאוד. מותגי היוקרה לעומתם שמוציאים לרוב בין לק אחד לשלשה במסגרת קולקציית האיפור, לפעמים צפויים ולפעמים מפתיעים.

Chanel - Azuré, Estee Lauder - Hot Spell, Givenchy - Beige Mousseline,
Lancome - Very In Love, YSL - 
Vert D'Orient

שאנל Azuré - הגוון הכי מדובר בקיץ הנוכחי, טורקיז Teal מטאלי נהדר, שכל התשבחות וההילולות עליו ברשת פשוט מוצדקות.
אסתי לאודר Hot Spell - מתבקש אך נפלא, גוון קורלי בוהק אופנתי ומחמיא, בשילוב הבקבוק הפנומנלי זהו לק חוויה של ממש.
ג'יבנשי Beige Mousseline - כי אם כבר גוון ניוד אז שיהיה מושלם ככה. אשליה של אצבעות מוארכות באופן טבעי.
לנקום Very In Love - נציג האדומים העונתי הצפוי, אדום-ורוד עמוק, קלאסי, נשי מהסוג הפופולרי.
איב סן לורן Vert D'Orient - טרנדי מרענן, ירוק עמוק עם תת גוון כחלחל, שנראה שישתלב נפלא גם בסתיו.

מברשות פנים של מאק: כלי עבודה איכותיים

לפני שנתחיל במצעד הפלטות המפתות, חשוב שיהיו לנו מברשות איכותיות לשימוש עם כל היצירות האלו. אנחנו משקיעות כל כך הרבה במוצרי איפור שבלי "הכלים" הנכונים התוצאה פשוט לא תהיה דומה.
בחרתי שתי מברשות מעולות שיתאימו לשימוש עם כל פלטות הפנים פה, כשעם פלטות העיניים מומלץ להשתמש במברשות העיניים שכתבתי עליהן בפוסט האופוריה.
מברשת 168 (209 ש"ח) היא מברשת טבעית זוויתית מדויקת יחסית שתתאים לשימוש עם מוצרי אבקה כמו סומק וברונזר וגם להצללות וחיטוב. זו מברשת הסומק המועדפת עלי ביותר, ממברשות הפנים של מאק שהן מאסט. קשה לטעות איתה. מומלץ אחרי החפיפה והייבוש להשתמש בכיסוי פלסטיק כדי שלא תתנפח.
מברשת 159 (220 ש"ח) היא דואו-פייברית חדשה יחסית, מעוגלת שטוחה צפופה ולא פלאפית מדי. מושלמת להיילייטרים ושימרים וגם סמקי קרם, להנחה ולטשטוש. מומלצת בחום עם מוצרים פיגמנטיים מדי כי אפשר לשלוט בכמות החומר בלי שיראה כתמי או יתפזר לכל עבר. מי שיש לה כבר את כל המברשות הבסיסיות, הנה מברשת חדשה שתרגש אתכן.

מברשות של לנקום: מתחדשים ומפתיעים

לנקום החליטו לחדש את מגוון המברשות שלהם והוציאו מברשות חדשות בעיצוב שחור גלוסי יוקרתי שמחליף את הכסוף, כשעל כל מברשת מצוין הייעוד שלה. אנחנו רגילות להשתמש במברשות מקצועיות איכותיות כמו של מאק ובלא מעט מקרים כשמותג יוקרה מוציא מברשות זה לא איזו מציאה גדולה, איכות בינונית במחיר גבוה. הפעם נראה שלנקום השתדלו. ארבע מברשות (מתוך 16 במגוון) עשו עליה לארץ והייתי שמחה לראות פה יותר. 
שתי מברשות לפנים, מס' 2 (סינתטית) למייק אפ (180 ש"ח), איכותית ונוחה לשימושמס' 25 (טבעית) דו-צדדית לסומק/ברונזר ולהיילייטר ( 250 ש"ח), ממש רכה ונעימה. אני לא מתה על מברשות דו צדדיות כי אי אפשר לעמיד אותן בתור כלי המברשות, אבל זו בהחלט מברשת מוצלחת, במסגרת המותג היא הושקה לשימוש במקביל לפלטת הטריו Blush Subtil
שתי מברשות עיניים, מס' 11 (טבעית) להנחת צלליות (130 ש"ח), חביבה, לא יותר מזה. מס' 17 (טבעית) לטשטוש שעושה עבודה טובה (150 ש"ח). 
המחירים מחירי לנקום, אבל מי שבא לה להתחדש באחת המברשות כדאי כמו תמיד לעשות זאת כשיש הנחות ברשתות השונות. אופציה למי שמחפשת מברשות נוחות לשימוש בסיסי ולא מתוחכם ומורכב מדי, שבהחלט יתנו פתרון לשימוש עם כל הממתקים שלפנינו כי באפליקטורים המצורפים הרי אין מה לגעת...

סומק של סיסלי: שלמות אוריינטלית

כן, אני יודעת מה אתן חושבות כשאתן מסתכלות על הפלטה L'orchidée של סיסלי, שהיא ממש לא משהו ולא ברור למה כולן מתלהבות ממנה ברשת. NOT! עיניכן הרואות והמהופנטות לא טועות - מולכן פלטה שהיא state of the art, לא פחות! לפני כשנתיים כשהיא יצאה לראשונה בחו"ל התלהבתי כצפוי, אבל כשעונה אחרי עונה היא לא נחתה פה ממש הייתי ממורמרת מהמותג שפשוט לא מחשיב את הישראליות. בסופו של דבר הנחתי שמדובר על פלטה שהיא פיקציה, מסוג הפלטות למתנות שאין באמת מה לעשות איתן בשוטף, כמו ה- Grand Bal של דיור למשל. אז הבנתי שטעיתי בשניה שהיא נחתה אצלי ולא היה לי נעים מעצמי להעביר את האצבע... יש עליה מן קישוט מוזהב כזה שנעלם בדיוק אחרי שימוש וחצי, בכלל קישוטים זה משהו שמותגים נוטים לחטוא בו, ראינו את זה אצל שאנל למשל, ולנקום בכלל עושים מזה מנהג קבוע כמעט בכל פלטה ופלטה שלהם. אבל אחרי שנפרדים מהקישוט אנחנו אוחזות למעשה בסומק אפרסקי ורדרד שמושלם בגוון, במרקם, בפיגמנט ובגימור המאט-טבעי חי (סווטצ'). את האריזה החיצונית, שבסגנון הייטקי ששונה לגמרי מהעיצוב האוריינטלי בפנים, היה אפשר לשדרג אומנם, לעומתה אריזת סומק הזברה לוקחת בענק, אבל לא נהיה קטנוניות להפעם. לבעלות מסגרת אשראי הולמת כדאי לבדוק תנאי רכישה בהקדם.

פלטה של אסתי לאודר: התמזגות מתבקשת

על פלטות הג'לי העונתיות אותן ראינו לא מעט כמו הברונזר בקיץ שעבר והסומק באביב האחרון, אין יותר מדי מה להכביר במילים. גם פלטת ה- Heat Wave מקולקציית הקיץ Bronze Goddess, מתוכה כתבתי כבר על הברונזר, היא מאסט והפעם היא בגרסה זהובה מטאלית וסופר פיגמנטית (סווטצ'). אני אגב לא מבינה למה בלאודר לא עושים איזה עיצוב ייחודי על האריזה החיצונית הקבועה, לפחות בקולקציות, כדי שזה גם יהיה מרגש וגם פרקטי כי נדע להבדיל ביניהן. בכל מקרה, זה מסוג הפלטות שקודם כל צריך לחטוף ותמיד אפשר לתהות בבית אם יש מצב לחרב אותן ובאמת להשתמש. הרי בתור פלטות מוגבלות הן ממש לא יחכו לנו שנסיים לחשוב ולהתלבט. כך שאם נדלג עליהן בטוח נתחרט וכל מה שיישאר לנו זה להביט אליהן בערגה דרך התמונות ברשת. אז כמו שאומרים, הכנה מראש מונעת אכזבה, פשוט תחסכו מעצמכן את עוגמת הנפש הזו ותתכוננו להתמזגות הבלתי נמנעת.

ברונזר של גרלן: הייפ עירום

קיץ בלי טרקוטה זה כמו תה בלי סוכר, אפשרי, אבל משהו לא ממש עובד. זה לא סוד גדול שאני מוכנה לוותר ולדלג על כל מוצר שהוא (תיאורטית לפחות...), אבל אם מישהי תיגע בטרקוטות האהובות שלי דינה ייחרץ ואני במקומה לא הייתי מנסה להתגרות בגורל. בשביל לעשות סדר, אז עדיין הברונזר האהוב עלי זה ה- Bronzing Powder הקלאסי, כשלצדו טרקוטות אחרות כמו למשל ה- Light, ה- Terra Soleia, ה- Terra Azzurra (של פוצ'י המושלם!) וגם טרקוטות בגרסאות ספריי, קרם ואפילו סומק נוזלי וכחל לעיניים, אין לזה סוף...
הקיץ החליטו בגרלן לחדש את טרקוטת הארבע עונות שהיא למעשה גרסת המאט של שלל הברונזרים שלהם. אני מודה שלא נפלתי מהגרסה הקודמת וגם ציינתי את זה באחד הפוסטים הראשונים בבלוג. הגרסה החדשה משופרת מבחינת הפורמולה שעכשיו היא נטולת ה- SPF 10 הכל כך מיותר, היא רכה ונעימה יותר ונוחה לשימוש וטשטוש. שינוי מהותי זה שמעכשיו במקום שני גוונים בלבד (Blondes & Brunettes) היא מגיעה בששה גוונים (חמישה בארץ) שיחמיאו לכולן ואני ישר רציתי לחטוף את ה- Ebony #08 השוקולדי עם רבע פוקסיה כי תודעתית אני מתעלמת מהגוון שלי ומפנטזת קבוע שיש לי סקין בגוון לא פחות מביונסה או ג'יניפר לופז במינימום.... אבל אין ספק שהגוון הכי מסקרן ולכן הכי מדובר ברשת הוא ה- Nude #00. ברונזר שמורכב משני גוונים שזופים בהירים מאט, גוון אחד ניוד-ורדרד חיוור וגוון ורוד בהיר מעט שימרי (סווטצ'ים). בעיקרון ה- Nude מיועד לבהירות מאוד, שהסקין שלהן לבן-קיר סטייל. אבל בעצם הוא יכול לעבוד כמעט על כל אחת (חוץ מכהות) כמעניק גוון וגימור בריא לסקין. אם הוא מצדיק את ההייפ סביבו או לא, תאלצו לבדוק בעצמכן.

פלטה של אליזבת ארדן: לבלוב יצירתי

באליזבת ארדן ממשיכים עם הקו של המאניה-דיפרסיה. כלומר, יש את המוצרים הרגילים הקבועים שנתפסים כרציניים, איכותיים וסופר יקרים ומדי פעם הם באים ביציאות לא קשורות בלי שום הכנה מוקדמת שגורמות לנו לרשרוש קל בלב (יש מצב שאפשר לתבוע אותם על זה...). זה בדרך כל קורה במהדורות המוגבלות, בקטעים האלו שהם רוצים להתחבר לקהל צעיר יותר, רק שאת המחיר הם תמיד "שוכחים" להצעיר. הם עשו את זה למשל עם הסומק המינרלי Sunkissed Rose וגם עם ההיילייטר Rose Illumination המושלם. הפעם הם החליטו ללכת על כל הקופה והוציאו את קולקציית New York in Bloom הסופר צעירה וצבעונית, נכון, זו קולקציית אביב שאלינו הגיעה בעיצומו של הקיץ, אבל לא נתקטנן, אנחנו רגילות כבר שהכל מגיע (אם בכלל מגיע) באיחור. הפלטה לפנים בגוון Soft (קיים גם גוון Deep), מורכבת מגווני ברונז, ורוד ושמפניה (סווטצ'), מאוד שימרית, מעוצבת בצורה פתיינית במיוחד. מבחוץ עיצוב מהודר מראתי עם לוגו ה- Red Door האייקוני ועיטורי הפרחים שמלווים את הקולקציה. מבפנים עיצוב צעיר עם הטבעות פרחים מרהיבות. ללא ספק מי שתבחר לאמץ תיהנה מפאר היצירה.

פלטה של YSL: מעודכנת ושימושית

בקולקציית הקיץ Saharienne Heat איב סן לורן לא ממש חידשו כמו עם הברונזר מהקיץ שעבר, הגוונים דומים וההטבעה הפנימית נעלמה. אז בחרתי לפה את פלטת הצלליות Marrakesh Sunset (כן כן, מרוקו סטייל) שמצליחה לאגד את הגוונים הפופולריים ביותר, חום, טבעי, מוזהב ורדרד וכמובן - הסגול האהוד ביותר (סווטצ'ים). פלטה שאפשר נצל אותה גם ליומיום אבל גם למראה ערב מהפנט. היא גם מעודכנת וגם שימושית והעיצוב החיצוני כרגיל מושקע ומושך צומי במיוחד. פלטה שפשוט קשה לפספס איתה.

פלטה של שאנל: רק נראית תמימה

ניסיתי לחשוב מתי בפעם האחרונה יצאה פלטת רביעייה של שאנל שלגמרי נפלתי ממנה ולא הצלחתי לזכור. הפלטה הכי ותיקה שיש לי של המותג זו ה- Vanités #08 הסגולה שעד היום אני משתמשת בה. קשה לי לשחרר... ואז קרה דבר. במסגרת קולקציית העיניים האחרונה Jeux De Regards יצאה הפלטה Fascination #41 וכמו שמה נמשכתי אליה כמהופנטת. היא במבט ראשון נראית תמימה למראה, גוונים תכולים אפרפרים שגרתיים (סווטצ'ים). אבל מהשימוש הראשון מבינים כי יש פה אטרקציה. הגוונים מיוחדים ועשירים בפיגמנט צבע, הם רכים ונוחים למריחה וטשטוש ומתמזגים בצורה הרמונית אחד בשני. לחובבות הגוונים האלו כמוני, ממש, אבל ממש לא כדאי לפספס.

פלטה של לנקום: השת"פ של העונה

בקיץ שעבר היו אלה גרלן ופוצ'י שהיוו את שיתוף הפעולה התורני ביוטי-אופנה עם קולקציית Terra Azzurra הנחשקת והם עשו זאת בהצטיינות יתרה עם ביצוע אליטיסטי יוקרתי ומדויק. השנה אלו לנקום ואלבר אלבז (Lanvin) בשת"פ תחת השם Lancome Show by Alber Elbaz. זו קולקציית עיניים בקונספט צעיר ודינמי, מאוד צבעונית ועליזה שמשום מה את הפריט הכי מרכזי בה, הריסים המלאכותיים, לא הביאו לארץ, למה? לאלוהים הפתרונים (או לפחות לאלוהי משרד הבריאות, התירוץ הנוח למותגים...). בכל מקרה, כל פריט בקולקציה הוא ממתק, או יותר נכון מעוטר בצורה נהדרת. כלומר, אם במסגרת השת"פ גרלן-פוצ'י יצאו מוצרים חדשים לגמרי מכל בחינה, הרי שבשת"פ לנקום-אלבז הנוכחי מדובר על מוצרים קיימים כמו צלליות בודדותפלטות צלליות ומסקרות שפשוט "הלבישו" אותם מחדש והתוצאה מרהיבה. בתור פריטי אספנות מומלץ בהחלט להתחדש במשהו ואני הייתי הולכת על אחת הפלטות שתשמש אותנו לאורך זמן. הכי פרקטית זו פלטת ה- Hypnose Doll Eyes DO5 בגוונים טבעיים בהירים וכהים (סווטצ') כך שהיא מתאימה ליום ולערב.

קולקציית אלבר אלבז ללנקום: כל פריט ממתק

בסופו של דבר עם כל הממתקים, אני תמיד הכי מתלהבת מהפריטים הנלווים, אלו שאי אפשר לקנות, שמקבלים מתנה, מוצרי הקד"מ כמו תיקי האיפור, סיכות, מחזיקי המפתחות וכו'. כשהדיילת מפרגנת לנו כזה מוצר, והן הרי לא מפרגנות בקלות, זה כאילו קיבלנו פרס. הפעם מדובר על מראה בעיצוב מדליק ועליז ביותר של קולקציית לנקום-אלבז. אם לבחור את הממתק שאני הכי מרוצה ממנו העונה, הרי שזה דפנטלי הממתק הזה.

לכל קוראות danra's vault שתהיה שנת שגשוג, הצלחה, אושר, פינוק ואהבה.
שנה טובה!


ID

Le Vernis
Azuré #657
גודל: 13 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 27 דולר
Les 4 Ombres
Fascination #41
גודל: 1.2 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 353 ש"ח

Pure Color
Nail Lacquer
Hot Spell
גודל: 9 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 90 ש"ח
Illuminating Powder Gelée
Heat Wave #01
גודל: 6 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 260 ש"ח

Le Vernis
Beige Mousseline #02
גודל: 10 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 130 ש"ח

Nail Polish
Very In Love #165N
גודל: 6 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 80 ש"ח
Hypnose Doll Eyes
DO5 Wide Eyes
גודל: 2.7 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 353 ש"ח

La Laque Couture
Vert D'Orient #36
גודל: 10 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 92 ש"ח
Marrakesh Sunset Palette
5 Colour Eye Shadow
גודל: 8.5 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 393 ש"ח

L'orchidée
Highlighter Blush with White Lily
גודל: 15 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 425 ש"ח

Terracotta
4 Seasons
Tailor-Made Bronzing Powder
Nude #00
גודל: 10 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 442 ש"ח

Pure Finish Radiant Bronzing Powder
גודל: 10 גרם
ייצור: איטליה
מחיר: 380 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי נשלחו אלי מהחברות


81 תגובות:

  1. עשית לי חשק להתחיל למצוא את הממתקים הקיציים שלי לחג! :) שנה טובה ומתוקה למהממת!

    השבמחק
    תשובות
    1. הכי כיף ממתקי חג :))
      שנה טובה ומפנקת יקירתי!

      מחק
  2. קניתי מסקרה של אלבז. מעבר לזב כלום לא עדה לי את זה, גם כשראיתי בחנויות.
    הכל מרגיש לי ממוחזר...

    השבמחק
    תשובות
    1. הקולקציה זה עניין של עיצוב חיצוני, כמו שכתבתי, אין ממש שינוי במוצרים עצמם.
      ותתחדשי על המסקרה, לקחת את ההיפנוז דרמה?

      מחק
  3. מניחה שכן, זו עם העיגולים הורודים והמברשת מפותלת כזאת.
    והתכוונתי לכל מה שבקרת וכל מה שסקרתי אני בחנויות.
    צריכה ברונזה חדש ולא מצאתי שום דבר מחדש.

    השבמחק
    תשובות
    1. לא מצאת ברונזר?? מה את מחפשת בדיוק, יש כל כך הרבה שווים!

      מחק
  4. נהנתי מאוד!
    למדתי ממך שלא מביאים את ה-ebony לארץ. תארתי לעצמי שלא מביאים אותו כי הוא מיועד לכהות עור, אבל מצד שני יש לנו גם כאלו, אז מעניין למה באמת. איך חשקת בו? הוא כהה!! :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      אני חושבת שהגוון הזה דווקא קיים בארץ.
      חח, כן, הוא ממש כהה, יש לי שריטה עם העניין, בפנטזיה אני כהה ככה ולא לבנבנה, אני אוהבת סקין שזוף מאוד, זה מהמם בעיני :)

      מחק
  5. הגיוני שסיימתי לקרוא ולהנות ובא לי לנשנש? חג שמח אהובה נהדרת ומוכשרת, תמשיכי לעשות בדיוק את מה שאת עושה, כי את נהדרת בזה. תמשיכי להפיץ אור ואהבה סביבך, כי את מנצחת עם זה. ותמשיכי להיות את, כי את נפלאה ואני אוהבת אותך מאוד.

    השבמחק
    תשובות
    1. חח, נישנושים זה השטן!!
      יפתי, ריגשת אותי מאוד עם המילים החמות,
      אני מאחלת לך שנה מופלאה, שנה של הצלחה ואהבה גדולה.
      נשיקות! ♥

      מחק
    2. המתכון הסודי שלי הוא ללכת ולהתבונן בכל מיני איפורים שטרם פתחתי. הכי נשנושי עיניים.
      ריגשת אותי בחזרה :) נשיקות של שפנפנות!

      מחק
    3. זה כמו לגלות אוצר שוב ושוב מחדש :))
      שפנפנה יאמי שאת!

      מחק
  6. כאילו שאמרת מדגדג לאפרת שם בידיים אז נעשה לה קצת סדר, רוב הסיכויים שהסיסלי תהיה שלי ובקרוב, היא מאלה שחייבים אבל חייבי,ם לא משנה מה יהיה ואני גם אנעץ בה מברשת בלי היסוס כי היא עושה רושם של מושלמת. את המברשות של לנקום אני מחבבת, הן נחמדות, האחיזה נעימה לי ובמבצעים גם המחיר.
    שמתי עין על העונות של גרלן, כל כמה שברונזרים ואני לא, חשבתי לגייר את הנוד כסומק,לא?
    אשר ללקים אם עלי לבחור אחד, לא תנחשי הפעם איזהו (אעשה לך הנחנות, לא השאנל)
    פוסט נפלא ערב חג, אשר לי, אם אני נכנסת לפארם זה יהיה קצר, רק לאסוף, לגבץ ולצאת, לא יהיה היסוסים :) ויהיו גם שפתונים

    חג שמח דנרה, שנה מאושרת של שמחות הצלחות והגשמת משאלות, אני אומרת קודם כל הבריאות, על השאר נילחם העצמנו


    השבמחק
    תשובות
    1. כל עוד מדגדג אז הכל בסדר :)
      אני חייבת להסכים איתך, הפלטה של סיסלי לא רק יפה ברמות קשות אלא גם מוצלחת ושימושית, אם כי אני בספק אם את תגעי בה בכלל, כמו שכתבתי, אפילו אני נטולת הסנטימנטים חששתי להעביר אצבע... LOL
      הגרלן ניוד בהיר מאוד, לא יכול להיות כסומק ממש לדעתי, כלומר, אם זו המטרה אז דלגי עליו.
      בנוגע ללקים, אם הייתי צריכה לנחש אז באופן אינטואיטיבי הייתי אומרת שעל הלנקום כתוב השם שלך, אבל אם את אומרת שאני לא אנחש אז אולי את מתכוונת ל- YSL?...
      תודה יקירה, שמחה שאהבת את הפוסט :)
      שתהיה לך שנה נפלאה של הנאות והצלחות. בריאות זה קודם כל

      מחק
    2. פוסט מדהיAir fraceם באמת ממתקים אחד אחד אני הייתי בוחרת את הטראקוטה, הממתקהרציני ביותר. הלק המדהים של שאנל לא הגיע

      מחק
    3. תודה יקירה, בדיוק לסגנון שלך ;)
      נכון, הגוון הזה של הלק לא הגיע, בגלל זה כתבתי את המחיר בדולר, אבל לכאן הגיעו השניים האחרים: Bel-Argus #667, Lilis #667, שמוצלחים גם כן :)

      מחק
    4. משהו התבלבל פה אז עונה כאן. עד שאני מעיזה להתגבר את מחזירה אותי לסורי, אם לא אגע בו אז לבטח לא כדאי לקנות אותו, יש לי הרושם שהוא הסומק המושלם, לצערי עד כה ראיתי אותו רק בפתמונות כי בפארם השכונתי אין סיסלי.
      חסכת לי על הגרלן כסומק, כי בתצוגה הוא מאוד מפתה...אבל לפי התאור שלך הוא יאיר את העור בלי לתת לי מראה של "הרגיע חזרתי מהים" אז הוא חוזר לרשימה (קצת ארוכה אני מודה) אבל עם סימן שאלה, כי ברונזרים זה לא מה שהכי אני לאחרונה אלא סמקים, שפתונים ולקים.
      אין ספק שאסתי ולנקום יקבלו מקום של כבוד על המדף, אך צדקת ו YSL עושה לי את זה כמעט לגמרי, הכמעט זה בשל המחיר

      אני תמיד אוהבת לקרוא אותך :)

      מחק
    5. אם כך נראה שהיקום עוזר לך לבד להימנע מהסיסלי וגם מהגרלן ;)
      הלקים האדומים למיניהם צפויים במקרה שלך, בהחלט מפתיע שאהבת את ה- YSL, והאמת שכשיש 50% אז המחיר שלו סביר ביותר.

      תודה, כיף תמיד לשמוע :))

      מחק
  7. אחח..פוסט ממתקים! הכי כיף :)
    לנקום סיקרנו אותי במשך תקופה עם טיזרים וסרטונים מצוירים חמודים סביב הקולקציה החדשה בשיתוף אלבר אלבז. חייבת לומר שהלכתי לי לתומי במשביר וקפצתי מרוב הפתעה כשראיתי את הסטנד שלהם עם העיצוב החדש. אני ממש אוהבת את הסגנון הזה, ממש מדליק, קופצני ושמח וזה כל כך שונה מהאריזות שלהם עד כה. נראה לי שגם אני הייתי הולכת על פלטת צלליות בתור פריט אספנות שימושי אם כי הכל מאוד מצא חן בעיניי.
    השאנל Azuré הורס ביותר...
    ה Marrakesh Sunset של YSL יפיפיה, יש גם איזה עפרון סגול שיצא עם הקולקציה הזו ששמתי עליו עין..
    עוד פלטת ג'לי מהממת של אסתי לאודר...קשה יהיה לי לעמוד בפיתוי..

    מאחלת לך שנה טובה ומתוקה דנרה יקירתי!
    הרבה בריאות, אהבה, הצלחות רבות, שמחה ופינוקים ♥

    השבמחק
    תשובות
    1. סוכר עושה שמח :)
      הסטנד שלנקום עיצבו לקולקציה עם אלבז פשוט מדהים, הוא צבעוני ומושך את העין בצורה שאין לתאר!
      העיפרון הסגול הזה מהמם, בכלל אני אוהבת את העפרונות של YSL מהסדרה הזו.
      כן, לאודר בכל הכח ועוד לא נרגענו מהסומק ג'לי ההורס של האביב...!

      תודה נשמה, שנה טובה ומדהימה שתהיה עם שגשוג, אושר והצלחה לכולנו ♥

      מחק
  8. אוחחח... לגמריי ממתקים!
    המברשת החדשה של מאק בהחלט הצליחה לסקרן אותי, אני אצטרך לפגוש אותה מקרוב, לא שאני צריכה עוד מברשות, כן? ;)
    הפלטות ג'לי של אסתי - בלתי אפשרי לעמוד בפנייהן! כבר פעמיים קרה לי שהפכתי חצי מדינה בכדיי להשיג אותן (טוב, לא באמת הפכתי, סהכ ביקשתי להזמין במיוחד מסניף אחר.... :) - זה קרה לי עם הראשונה האגדית ועם הפלטת צלליות הקייצית שגם כתבת עליה אם אני לא טועה, והאמת - הן היו שוות את המאמץ :)
    הפלטת של שאנל מושלמת! איזה גוונים נפלאים. הלוואי שהיא הייתה קצת פחות יקרה..

    שתהיה לך שנה נפלאה ומוצלחת :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני איתך! אני יודעת בוודאות שאני לא צריכה עוד מברשות אבל מאמינה שאין דבר כזה יותר מדי מברשות...LOL
      חח, אם היית מחכה עוד דקה אז גם להפוך את המדינה לא היה עוזר. הן פשוט פלטות הורסות הג'לי האלו!
      הצלליות של שאנל... את לא מבינה, התמונה עושה להן עוול, גם הסווטצ'ים רק בערך... היא פשוט מהממת. הבעיה זה שאין הנחות ואז צריך לחיות עם המחיר. או שלא ;)

      שנה טובה ומאושרת, לך ולילדודסים המקסימים שלך :)

      מחק
  9. אין כמו להתחיל את השנה במוצרים בעיצוב כל כך מקסים. נכון שעיצוב המוצר עושה ריגשות אשם על השימוש (כי הורסים את הגימור), אבל בתמונות זה כ"כ יפה!
    חג שמח יקירתי!!

    השבמחק
    תשובות
    1. זה כי מגיע לנו להתפנק כל השנה ובטח בפתיחת השנה :))
      שנה טובה ממי!

      מחק
  10. שוב אני באיחור ניכר....
    הפלטה של סיסלי מעוצבת נהדר, אבל אני בהמתנה ל-L'orchidée rose החדשה. כבר ראית אותה? אני חושבת שהגוון שלה יתאים לעור לבנבן כמו שלי הרבה יותר.
    הברונזר של גרלן נראה מדהים (בניגוד אליך אני דווקא מחפשת את הבהירים ביותר), אבל אני תוהה אם ה-BLONDES והקרמי של שאנל לא מספיקים לי בגזרה הזו (ואולי אפילו יותר מדי...).
    פלטת הצלליות של שאנל נראית לא רע בכלל. כבר יש לי בוויש ליסט את Prelude, אבל גם היא תיכנס לרשימת הבדיקה.
    חייבת לשתף אותך - היום נתקלתי בסטרוברי בליפסטיק של שאנל Rouge Allure Velvet L' Exuberante, ובחיפוש עליו נתקלתי לא פחות ולא יותר בפוסט שלך מלפני שנה וחצי :-). אחרי המלצה כל כך חמה שלך לא יכולתי לוותר והוא נחטף.

    השבמחק
    תשובות
    1. רשף יקירתי, זה לא עניין האיחור. מקווה שאת יושבת, זו לא אני זו את...;)
      לאן נעלמת?? היו לי כל כך הרבה דברים להתייעץ איתך בתור מומחית היי אנד אבל כבר שכחתי מה רציתי לומר... את גם לא בפייס נכון?....
      ראיתי שיצאה ה- L’Orchidée Rose, היא ורודה לגמרי, נראית מדהים כמובן. נחכה שתגיע...
      הברונזר 00 של גרלן נפלא, בשבילי אכן לא ממש כברונזר, אבל ללבנבנות כמוך לגמרי כן. הוא מאוד שונה מאלו שציינת. נניח הקרמי ההורס של שאנל כתום לגמרי לעומתו וגם יותר פיגמנטי.
      בדקת את ה- Prelude במציאות? יפה, פיגמנטית ומאוד שימושית רק שלא התרשמתי שיש שם גוונים ייחודיים שאין לי כבר.
      חחח, קטע! זוכרת את הפוסט הזה. ניסית את הגוון בפארם קודם לראות שאת אוהבת?
      זה ממש שפתון ליגה חבל"ז, בכלל כל סדרת ה- Velvet נהדרת בעיני.

      מחק
    2. זו גם לא אני - זו העבודה!!. היא אשמה בהכל. אפילו כרגע אני אחרי יום של קורס משמים, ועוד מחכה לי קלסר עב כרס ואקסל אימתני עוד יותר.
      מצטערת על ההיעלמות, אם אפתח מייל חדש במיוחד בשביל ההודעות שלך זה יהיה פיצוי מספק ?.
      והמושג מומחית היי אנד לא הולם אותי, אבל תודה :-)
      שוקלת להזמין את ה- L’Orchidée Rose, אבל בינתיים אמתין לעוד סווטצ'ים.
      תיארת בדיוק את הדילמה שיש לי עם הקרמי של שאנל, הוא לא מספיק מושלם כפי שהייתי רוצה. עוד נראה מה יעלה בגורלו. אין ספק שהורדרדות של הגרלן נראית לי הרבה יותר מתאימה.
      נכון, ה-Prelude לא ייחודית, אבל דווקא בא לי על פלטה של הגוונים הקלאסיים והעדינים, שהולכים עם הכל בלי להתאמץ.
      לגבי הליפסטיק - לא יצא לי לנסות אותו בפארם, אבל חוץ מגוונים נאוניים וכתומים הכל מתאים לי אז אני לא מודאגת במיוחד. סומכת על ההמלצות שלך לגמרי.

      מחק
    3. תירוצים תירוצים........... אבל אני סולחת לך ;)
      הולם מאוד, להצטנע לא עושה טוב לסקין...:P
      אז יש לך או אין לך את הברונזר הקרמי של שאנל? בלבלת אותי.
      בכל מקרה את שניהם את יכולה לבדוק פה בכל דוכן.
      אם הגוונים סבבה לך אז ה- Prelude היא אחת הפלטות היותר מוצלחות מבחינת איכות הצלליות (מרקם/פיגמנט/עמידות) של המותג, זה בטוח.
      הכל מתאים לך? אז תשכחי מה שאמרתי על להצטנע, התהפכת חזרה וטוב שכך...LOL

      מחק
    4. THANK YOU MASTER :-)
      יש לי את הקרמי של שאנל, אבל השתמשתי בו מעט מאוד כי הוא לא מושלם, ותמיד משהו מציק לי.
      איזה כיף לשמוע על האיכות של ה-Prelude, זה רק מחזק את החשק :-).
      לא אמרתי הכל - אמרתי הכל חוץ מנאוניים וכתומים שזה הרבה. וכן, בלי קשר לצניעות, על עור בהיר רוב הגוונים הולכים טוב. ואם את ממליצה אז בכלל אין מה לדבר.

      מחק
    5. כנראה בגלל שהוא עם תת גוון כתמתם, בהחלט לא מוצר לבהירות מאוד. לכל השאר הוא ברונזר נהדר.
      את יודעת, לא כל רביעיה של שאנל היא אטרקציה מבחינת האיכות, יש כאלו עם צלליות חצי שקופות, או מרקם לא אחיד וכו' שאפשר להשתגע. זו לגמרי מהמוצלחות שלהם.
      חח, אני טיזינג, נו, עלינו הרי הכל מושלם, במיוחד אם יש את הלוגו של שאנל על זה ;)

      מחק
    6. אני מכירה את הבעיה עם הרביעיות של שאנל, לכן עד היום קניתי צלליות בודדות בלבד. העדפתי לא לקחת סיכונים מיותרים, במיוחד כי אני לא אוהבת לנסות טסטרים על העין עצמה.
      עלינו כמעט הכל מושלם :-). הלוגו של שאנל בהחלט מפנק, אבל מעבר לכך, לפחות בליפסטיקים, הוא מבחינתי סוג של סימן שגם אם לא ניסיתי את הליפסטיק בסטנד, אני יודעת שהוא יהיה אלגנטי וקלאסי, ולעולם לא פרחי או מוגזם.

      מחק
    7. אז במקרה הזה זה די ללכת על בטוח. זו גם הסיבה שאהבתי את הרביעיה שפה.
      חח ברור, הכי מושלם :)
      נראה לי שההבדל דק יש בין קלאסי לפרחי, בעיקר תלוי במי שבוחרת את הגוון. מי שנראית פרחה אז גם שפתון ניוד ורדרד אלגנטי יראה עליה כמו פיגוע.
      אבל כאמור, זו לא בעיה שמוכרת לנו...LOL

      מחק
    8. את מדברת על הטוטאל לוק, וזה בהחלט מוצדק. יחד עם זאת, אין ספק שצ'יפ זה המוטיב האחרון ששאנל מעלים בדעתם :-).
      שימי עלי ליפסטיק סגול נאוני ואני הופכת לעב"מ בלי להתאמץ :-).

      מחק
    9. עם כל הכבוד לשאנל, גם פרחיצולות קונות את המותג (קוקו מתהפכת בקברה) ;)
      סביר שסגול ניאוני יארגן את המראה הזה לכל אחת כמעט....LOL

      מחק
    10. אהמ אהמ...יש לפחות מישהי אחת שלא היטיבה לחשוב כך בעבר
      http://www.youtube.com/watch?v=N7C5T055Ku0
      תעברי ישר לסוף.

      נ.ב - הייתי היום בשני סניפי אפריל שמוכרים סיסלי, בשניהם לא היה זכר לפלטה בסטנד.

      מחק
    11. חח, אני מכירה את הסרטון, אני חושבת ששמתי אותו פה מתישהו באחד הפוסטים.
      האמת שהשפתון הזה לא מחמיא לליסה בכלל ואם כבר אז היה עדיף שהיא תוסיף קצת תיחום בעיניים שיאזן את המראה.

      הקטע ההזוי עם הסיסלי זה שהבנתי שהיא נמכרת בלעדית בסופר פארם וגם ראיתי שיש שם טסטרים של המוצר (כשמבקשים כמובן, לא סתם ככה בחוץ...). ואז מישהי כתבה לי בפייס השבוע שבעקבות הפוסט היא קנתה את המוצר בכלל במשביר ושהיה מבצע ממש שווה... לכי תביני מה קורה פה...

      מחק
    12. פשוט מראה מחריד שלה, זה גם נראה כאילו היא חרגה מגבולות השפתיים...
      הזוועה נחרטה בי :-)

      ברור שהטסטר לא יהיה סתם ככה בחוץ!. את גם רוצה שמישהו בטעות יראה אותו?!.
      מוזר מה שאת מספרת על המשביר, גם כי סיסלי בכלל לא מופיעים בכרזת המבצע שלהם.

      מחק
    13. לגמרי... אני לא מבינה איך היא לא רואה את זה בעצמה, בדרך כלל מאוד מקפידה.
      חוץ מזה אין לה לוק שמתאים לו כל מראה שהיא מנסה להעביר.

      חחח, ברור, מה חשבתי לעצמי.. כשהוציאה לי אותו זה היה מבחינה כאילו פתחה את הכספת ויצא יהלום, לא פחות...
      כל הסיפור הזה מוזר, כי אם זה בלעדי בסופר פארם מה זה בכלל עושה במקומות אחרים??...

      מחק
    14. אף אחת לא רואה את הגיבנת של עצמה, כמו ניק והבלונד הזוהר שלה :-).

      היא גאונת שיווק, כשתגדלי תביני.
      אני שואלת את עצמי קודם למה צלליות של מותג כמו סיסלי מודבקות לסטנד עם רצועת סלוטייפ מעליהן, לפני שאני שואלת איך הפלטה הגיעה למשביר. ואז אני מבינה שזה פשוט יבואן עקבי.

      מחק
    15. אויש, לגמרי, מה היא חשבה לעצמה ולמה אחותה לא אומרת לה כלום??.............

      הכי גאונה שיש חח
      הסלוטייפ מסמן שזה סולד אאוט, לא? בכל מקרה הסטנד נראה קטסטרופה, גם אמרתי להם את זה. אין קונספט ואין עקביות בשיט. ממש עוול למותג, בחיי.

      מחק
    16. תשמעי, אם כבר לשרוף את השיער - אז לפחות כדי להיראות יותר טוב ולא יותר רע.

      לא יודעת, זה היה מודבק על חצי מהסטנד אז או שהן נופלות הרבה, או שהגיע הזמן להחליף קולקציה. כשרואים דבר כזה, החשק לגשת לסטנד פשוט יורד לאפס.
      צודקת לגמרי, ממותג סופר יוקרתי אני מצפה לחוויית קניה, שיהיה כיף לגשת.

      מחק
    17. בדיוק! כנראה כולן עוברות איזה שלב של לבחון את הבלונד....

      נכון, כנראה הם לא מעדכנים את המלאי, וזו גם התחושה שמקבלים מהסטנד, של משהו מבוגר, מיושן ולא מעודכן. ממש פספוס של המותג.

      מחק
    18. אח"כ מתפלאים כשמותגים איכותיים עוזבים את הארץ.

      מחק
    19. נכון, הרבה פעמים זה בגלל כשל שיווקי ולא בגלל מחירים כמו שנוטים לחשוב.
      דוגמה מצויינת זה מה שקרה עם הלנה רובינשטיין.

      מחק
    20. מי שמפקיד את המותג שלו בידי אפריל, צריך להבין שבסוף יאכל את הדייסה שבישל.
      הם בכלל נראים לי בירידה, כמעט כל החודש יש להם מבצע של 50%. ולמען האמת, אחרי השירות המחריד שקיבלתי בשבעת הכוכבים אני בכלל לא מתפלאת.

      מחק
    21. בסופו של דבר מי שמתחזק את הדוכנים אלו הדיילות מטעם המותגים ולא מטעם הרשתות. לכן המצב של הדוכן של סיסלי דומה בכל הרשתות. זה משהו שהיבואן צריך לתת עליו את הדעת, לצערי לא נראה שיש להם משנה סדורה בעניין...

      מחק
    22. אז אני לא יודעת איך, אבל לאפריל מתנקזות דיילות מחרידות הרבה יותר.
      ברור שאני לא מצפה מדיילת שתבנה סטנד חדש במקום היבואן, וזו אשמתו הבלעדית.
      אני כן מצפה שאם רוצים להחליף מוצר, לא ישקרו לי בפנים ויגידו שאי אפשר עד שאני שולפת את החשבונית ומראה שכתוב עליה שיש החלפות. ושאם מחליפים מוצר באחר, ולשניהם מחיר זהה - אז לקלוט שאין צורך לשלם תוספת, מבלי לעכב אותי 20 דקות כדי ללמוד את הסוגיה. עם כמה שיש גם בסופר פארם רעות חולות, בבעיות כאלו לא נתקלתי שם.

      מחק
    23. מה שכן, הדיילות בהחלט צריכות לשמור על הניקיון והאסתטיות של הדוכן ולצערי זה לא נדיר לראות דוכני יוקרה שנראים כמו אחרי פיגוע למרות שבדיוק נחתה קולקציה עם טסטרים דנדשים...
      כבר שמעתי כל כך הרבה תלונות על ההתנהלות של הרשת, שירות לקוחות זה לגמרי משהו לשיפור ומהר!

      מחק
    24. אפילו אם באופן פלאי היבואן כן ידאג לסטנד ויפקח על העבודה של הדיילת, אז חווית שירות גרועה כפי שתיארתי, שקשורה בכלל לרשת ולא ליבואן, תגרום לי בכל מקרה להעדיף מקום אחר.
      הכל שזור אחד בשני, ובמקרה הנוכחי שני הצדדים מרשים לעצמם סטנדרטים נמוכים מדי.

      מחק
    25. זו בדיוק הסיבה שבסוף הלקוחות מצביעים ברגליים.
      יש כאלו שגם מבצעים שווים לא יכניסו אותם חזרה ויש כאלו שכן.
      אבל לאורך זמן זו תדמית שקשה מאוד להשתחרר ממנה, של חווית קניה כושלת.

      מחק
    26. נכון, אני ידעתי לענות בחזרה ולדרוש מה שמגיע לי, אבל למי יש כח להיכנס למלחמות כל פעם?
      כפי שכתבתי, הניחוח הנודף מרשת שבמבצע של 50% כמעט כל החודש, בוודאות לא מבשר טובות.

      מחק
    27. נותר לי רק להסכים.
      בעניין ההנחות זה רק מראה מה מתח הרווחים, גם במשביר אגב לא חפים ממבצעים דומים...

      מחק
    28. גם במשביר יש די והותר רעות חולות, אבל המבצע שם נמשך תמיד רק יומיים-שלושה ונשמר במסגרת של משהו מיוחד, לא משהו שמדיף ריח של ייאוש.

      מחק
    29. מה יומיים?... זה יומיים התחלה וככה מורחים כל החודש....
      בקטע של המבצעים לטעמי המשביר ואפריל מאוד דומים, סופר פארם מנסים לשמור על איפוק ודי מצליח להם אם כי יש רגעים שזה חזק מהם והם חייבים לעמוד בתחרות.

      מחק
    30. נתקלתי בזה שהם עושים את המבצע לחמישי-שבת וממשיכים לראשון, אבל לא כל החודש.
      סופר פארם מנסים לא להיכנס לבית זונות הזה, אבל ברור שהמבצעים של אפריל והמשביר גוזלים מהם הרבה לקוחות. לכן גם המבצעים הרגילים שלם נפגעו, למשל לפני כמה שנים יום לייף סטייל היה משהו מטורף לחלוטין, גם מבחינת המבצעים וגם מבחינת כמות הלקוחות, והיום הרבה הרבה פחות.

      מחק
    31. כל המבצעים בשנים האחרונות ובמיוחד של הבישום זה להזנות את התחום. הבעיה היא מראש בתמחורים המופרכים בארץ. במקום כל ההנחות עדיף מחירי שוק ברורים בלי מבצעי חיסול שבכאילו יוצרים תחרות.
      סופר פארם מפספסים בגדול עם יום הלייף סטייל, שום סיבה אמיתית להיכנס לסניפים ביום הזה.

      מחק
    32. מסכימה בהחלט :-)

      מחק
  11. חושקת בגוון המדהים הזה, Azure של שאנל, ואני בכלל לא מחובבות הכחול........
    הוא פשוט מיוחד במינו. לגמרי פתחת לי את התיאבון. יאמי!

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא לא במקרה הכוכב של העונה, מהגוונים שבאמת לא כדאי לפספס ;)

      מחק
  12. ראיתי את הסרטון שהעלית קישור אליו :
    https://www.youtube.com/watch?v=vVdciJkmb7o
    מאוד אהבתי את תהליך הניקוי שלה. גם אני מנקה את המברשות בכל שימוש, אבל היא חידשה לי בהמון מובנים.
    רציתי לשאול אותך- גם את משתמשת בנוזל לניקוי כלים ובשמן?
    כשהייתי אצל מאק לפני שבוע הם המליצו לי לחפוף את המברשות באמצעות שמפו ובסרטון היא ממליצה על שילוב בין סבון כלים (אנטי-בקטריאלי) לשמן טהור. או שאולי עדיף כבר לקנות את מנקה המברשות של מאק וזהו?
    ועוד שאלה- את יודעת איפה קונים מגן למברשות (הכיסוי של המברשות, כפי שמופיע בסרטון, או משהו דומה?)
    ט'נקס מותק!

    השבמחק
    תשובות
    1. בכל ענייני הניקוי אין דרך נכונה אחת, אם תעשי חיפוש ביו טיוב תגלי מיליון שוטות שונות.
      אני משתמשת בסבון מוצק אסותא שהוא עושה לטעמי את העבודה הכי טובה.
      יש לי את נוזל הניקוי של מאק, זה טוב רק כניקוי שטחי כשרוצים לעבור מגוון לגוון בצללית נניח, זה לא באמת ניקוי, לא יכול להחליף חפיפה. זה בערך כמו לנקות עם מי פנים את האיפור ולהתאפר מחדש מעל ;)
      לכיסוי המברשות קוראים Brush Guards, את יכולה למצוא באיביי ובכל מיני אתרים.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails