8 באוגוסט 2013

צבעוניות ממוקדת



אין תקופה מתאימה יותר מהקיץ לשלב בלוק שלנו גוונים שזופים, עזים, בוהקים וניאונים, גם באאוטפיט וגם באיפור. הכוונה היא לאו דווקא לצאת בטוטאל לוק צבעוני אלא לשלב נגיעות צבע כאלו שיקפיצו את המראה כך שיראה חיוני, דינמי וצעיר יותר. 
אמנם לא כל צבע ולא כל גוון מתאים לכל אחת, אבל יש מספיק מבחר היום כך שכל אחת יכולה למצוא בדיוק את המוצר הצבעוני הנכון לשלב בעונה החמה ולהרגיש איתו כיף ונוח. בחרתי מספר מוצרים שאת חלקם קל יותר לעכל ואולי אחרים שפחות, לעור הפנים, עיניים, שפתיים, ציפורניים וניחוח לגוף. אל תחששו לצאת מה- safe zone מדי פעם, זה גם מבורך ובטוח מרענן.

הצבע שאולי הכי קל יחסי לאמץ בקיץ הוא לסקין. שלל הברונזרים, ההיילייטרים והסמקים מבטיחים לנו את התוצאה הכי נכונה לעונה, להחיות את כל הלוק בדמות הסמקת שמש טבעית כאילו הרגע חזרנו מחופשה בריביירה או לפחות חופשה באילת... אם כך, למה לא לאמץ מוצרים משולבים משלימים של ברונזר/סומק, אותם הרי אפשר לקחת איתנו בתיק ולחדש במהלך היום, שלרגע לא יבחינו שלא באמת שרצנו בים כל הקיץ... שני מוצרים בולטים כאלו יצאו לאחרונה.

דואו של בובי בראון: הרמוניה לסקין

פלטת הדואו Face & Body Bronzing Duo של בובי בראון יצאה במסגרת קולקציית הקיץ Nude Beach. היא מורכבת מברונזר בגוון חום אדמה, מן גוון קצת שונה ממה שאנחנו רגילות בברונזרים שהם יותר צהבהבים. הגימור שלו עם הברקה סטיינית מסוימת, הוא לא מאוד חזק ולא מאוד פיגמנטי בהתחלה כך שבהירות עור וכאלו שלא מסתדרות עם ברונזרים יוכלו לחיות איתו בשלום ולבנות את הגוון במידת הצורך, מראה שזוף טבעי-אמיתי. חובבות המראה השזוף הקלאסי/עמוק אולי פחות יתחברו אליו, אבל שווה בדיקה. הסומק בגוון טבעי יחסית, מעין חום-ורדרד בגימור מאט. גווני הברונזר והסומק מאוד דומים בסה"כ (סווטצ'ים) ומתמזגים בהצלחה כך ששימוש בשניהם יחד מעניק מראה מאוד הרמוני וטבעי יחסית.

טריו של לנקום: לחובבות הממתקים

פלטת הטריפל Blush Subtil של לנקום ללא ספק מושכת את העין. לארץ הגיעו שני גוונים (מתוך ששה קיימים) ואני בחרתי ב- Nectar Lace #126 (סווטצ' 1, סווטצ' 2). במרכז הפלטה סומק קורלי שימרי מוזהב שישר גורם לנו לחשוב על הנארס אורגזם. הגוון של הסומק מהמם, הפיגמנט נפלא והגימור שלו מבריק מאוד (כך שלבעלות נקבוביות כדאי להשתמש בפריימר ייעודי). לצדו גוון להצללה וגוון להארה שמיועדים לפיסול הפנים, הפורמולה שלהם רכה ונעימה. מבחינת הביצוע, גוון ההצללה החום-אפרפר בהיר מדי בשביל לעשות שינוי דרמטי והגימור שלו סטייני כזה. לעומתו ההיילייטר לא מאוד פיגמנטי אבל מאוד שימרי. פלטה מעניינת לחובבות ממתקי האיפור. משתמשות מתקדמות יותר לא בטוח שימצאו בשלישיה הזו אמירה חדשה. אהבתי שלנקום הלכו בכיוון של שלישייה משלימה כזו וביום שנוכל להשוות שלישיה כזו של מותג יוקרה למשל ל- NARS Bronzer Trio כשלצד הסומק Orgasm יש את הברונזר Laguna וההיילייטר Albatross (תמונה, סווטצ'), נדע שהגענו לנחלה.

מסקרות צבעוניות של אסתי לאודר: מדליקות!

להעיז יותר עם הצבע זה לאמץ אותו בעיניים ובמיוחד - בריסים. מסקרה זה מאסט בכל יום אבל מסקרה צבעונית בוהקת זה משהו ששמור לסגנון, מצבי רוח ולוקים מסוימים בדרך כלל. בקיץ זה בדיוק הזמן להתאבזר באיזו מסקרה כזו שתלווה אותנו כל העונה. על מסקרות כתבתי בהרחבה בכתבה "מעפעפות" וכמו שציינתי שם - לא חייבים להשתמש במסקרה צבעונית לבדה, זה לא מחמיא לכל אחת וצריך לדעת איזה איפור לשלב כך שיראה מוצלח ולא תלוש. בשביל תוצאה צעקנית פחות ולבישה יותר עדיף להשתמש במסקרה שחורה/חומה ובקצוות להוסיף את המסקרה הצבעונית או בריסים התחתונים. המסקרה Sumptuous של אסתי לאודר שקיימת גם בגרסה שחורה עמידה מוצלחת, יצאה הקיץ בשתי גרסאות צבעוניות מדליקות. גוון Bold Cobalt כחול רויאל וגוון Extreme Emerald ירוק דשא. גוונים שמחים ומקפיצים עם הפורמולה המוצלחת. זו לא פעם ראשונה שיש גרסאות צבעוניות שלה, לפני כארבע שנים יצא המותג עם סדרה של לא פחות מחמישה גוונים הורסים אחד אחד שהלוואי שהיו נכנסים למגוון הקבוע. כך שברגע שיצאו הגוונים החדשים מיהרתי לאמץ אותם (סרטון לוק). אל תפספסו.

שפתונים של מאק: לוהטים!

אימוץ שאולי קצת פחות קונבנציונאלי זה של שפתונים בוהקים. ולא סתם בוהקים - ניאונים/זוהרים של ממש. האמת שזה משהו שאני מאוד אוהבת אבל לצערי אני ממש לא רואה ברחובות העיר יותר מדי כאלו שמתהדרות בהם, למה בעצם?... יש אמנם דברים שעדיף לשמור להפקות אופנה אבל שילוב של פנים עירומות (כי חםםם) ושפתיים צבעוניות זה פשוט מתבקש בקיץ. השפתיים מושכות את כל תשומת הלב (סרטון דוגמה בסוף הפוסט). שני גוונים של מאק שקשה מאוד להתעלם מהם, שהם גם פופולריים וגם הורסים אלו ה- Morange הקרמי כתום זוהר וה- Candy Yum-Yum המאט ורוד מסטיק זוהר, שניהם נראים כמו טושים זוהרים ממש. הם פיגמנטים ואטומים וחוץ מהם לא רואים שום דבר אחר בלוק, כלום, נאדה. תמיד אפשר ואף מומלץ לבחור בשפתונים בוהקים מהממים שאינם ניאונים חריגים. אבל מי שרוצה לאמץ שפתון זוהר ועוצמתי - שני אלו שפה הם מקום טוב להתחיל ממנו.

קולקציית הקיץ של Essie: לגוון עם אותו הדבר

ציפורניים צבעוניות זה הכי מתבקש בקיץ, אני לא יכולה להבין את אלו שמוותרות על הלק, לא עכשיו ולא בכלל... לקים ניאונים זה פאן, במיוחד לפדיקור לטעמי. אבל גם מי ש"מתקשה" עם אימוץ ניאונים יכולה להתחבר לצבעוניות של הקיץ. קולקציית Naughty Nautical לקיץ של Essie היא צבעונית מאוד אבל לא כזו שנרגיש חריגות איתה. כשנתקלתי בה לראשונה ברשת היו לי רגשות מעורבים, תהיתי לגבי המיקרו שימר שאפיין את הקולקציה איך הוא בפועל אבל שמחתי שהמותג קצת יצא מהקיבעון הקרמי שלו. כשנחתה הקולקציה וניסיתי את הגוונים, המיקרו שימר להתרשמותי כמעט בכלל לא ניכר בפועל, גם לא באור יום או אור ישיר ואולי חבל שכך. השימר בעיקר תורם לגימור המבריק של הגוונים. כך שמי שנרתעת מהשימר שלא תחשוש ומי שמצפה לגוונים שימריים שתחשוב שוב. אסי ניסו להפתיע עם המיקרו-שימר אבל בדומה לקיץ שעבר, שוב נשארו בפינה הבטוחה שלהם.

Essie: Rock The Boat, The Girls Are Out, Naughty Nautical, 

Sunday Funday, Full Stream Ahead, The More The Merrier 

Rock The Boat - תכלת עם מיקרו שימר, גוון נעים שאוחז בפורמולה דלילה ולא מאוד פיגמנטית.
The Girls Are Out - סגול פוקסיה עם מיקרו שימר, גוון יפה ונשי, פורמולה נוחה למריחה.
Naughty Nautical - ירוק תכול עם מיקרו שימר שנושא את שם הקולקציה, גוון מוצלח ומרענן, פורמולה פיגמנטית אטומה.
Sunday Funday - כתום קורלי עם מיקרו שימר, גוון אופנתי עליז, עם פורמולה פיגמנטית טובה.
Full Stream Ahead - לבנדרי חיוור עם מיקרו שימר, לא מאוד מעניין עם פורמולה שקפקפה ולא מאוד אחידה.
The More The Merrier - ירקרק לימוני קרמי, היחיד בקולקציה שנטול מיקרו שימר, כאילו בטעות פה. המדליק והמעניין ביותר, כוכב הקולקציה האמיתי. הפורמולה לא מאוד מוצלחת אבל נעביר להם את זה בגלל הגוון. אם לאמץ לק אחד שיהיה זה ולו רק בגלל שזה גוון שכל כך לא אסי בסגנון.

בשמי קולון של הרמס: ייחודיים

ובשביל הניחוח המשלים בחרתי בשני בשמים צבעוניים חדשים מסדרת הקולון של הרמס שיצר לנו הבשם המחונן ז'אן קלוד אלנה (Jean Claude Ellena) הידוע בכינויו "האף". באופן כללי אני מאוד אוהבת את הסדרה הזו וניחוחות שונים בה מתאימים לי לעונות שונות, כמו שלמשל ה- d'orange verte וה- gentiane blanche זורמים לי נפלא בסתיו. אבל כל הקונספט של הקולונים שהם קלילים ולא מכבידים מתחבר מאוד לקיץ. נכון, הם לא מאוד עמידים אבל אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. הקולונים מאופיינים בניחוחות מאד ראשוניים וכך גם השניים החדשים.
ה- narcisse bleu בבקבוק כחול הוא בעל ניחוח נרקיסי ים שמורכב בין היתר מלימון, עלים ירוקים, סיגליות, אירוס, עצים, תפוז ומוסק. לטעמי אחד המוצלחים בסדרה בכלל.
ה- mandarine ambrée בבקבוק הכתום הוא בעל ניחוח מנדרינה טלקי כמו שמו שמורכב בין היתר ממנדרינה, פלחי הדר, גויאבה, פסיפלורה, וניל ואמבר. מרענן ומפתיע.
חובבות הבישום המתוק המודגש אולי לא ימצאו פה את מבוקשן אבל למשתמשות הקלאסיות יש כאן ניחוחות בסיסיים אבל מתוחכמים, ראשוניים אבל לא צפויים מרעננים אבל ייחודיים. בקיצור - הרמסיים. 


ID

Face & Body Bronzing Duo
גודל: 17 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 215 ש"ח

Blush Subtil Palette
3 Colours Powder Blusher
Sculpt - Blush - Highlight
Nectar Lace #02
גודל: 4.5 גרם
ייצור: קנדה
מחיר: 275 ש"ח

Sumptuous Extreme
Lash Multiplying Volume Mascara
Bold Cobalt #11, Extreme Emerald #12
גודל: 8 מ"ל
ייצור: בלגיה
מחיר: 170 ש"ח

Morange Amplified Cream Lipstick
Candy Yum-Yum Matte Lipstick
גודל: 3 גרם
ייצור: קנדה
מחיר: 90 ש"ח

Naughty Nautical Summer Collection
גודל: 13.5 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 51 ש"ח

Eau De Cologne
narcisse bleu, mandarine ambrée
גודל: 100 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 515 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי לפוסט נשלחו אלי מהחברות


Print Page

51 תגובות:

  1. רק את הבושם אני לא מכירה. מכל השאר כבר אימצתי לי את המתאימים לי. במיוחד הפתעתי את עצמי עם הכלים סטייק הבוהק.

    השבמחק
    תשובות
    1. אם יש לך המלצות ממה שאימצת אז זה הזמן :)
      לא הבנתי עם מה הפתעת את עצמך, דברי בא-רור!!

      מחק
  2. הבשמים נשמעים מעולה, למרות שאת רוב הבשמים של הרמס אני לא אוהבת. מרים לי מדי.

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, הבשמים של הרמס מאוד שונים.
      הקולונים ממש מריחים כמו השם שלהם, לא לכל אחת יתאים להריח כמו מנדרינה...LOL

      מחק
  3. אני מתה על שפתיים זוהרות! יש לי את pink pop של מייבילין, והוא ורוד בהיר זוהר קצת.. מבחינת קולקציית אבי, אני מתגאה בכך שיש לי שלושה גוונים ממנה, שאחד כבר נכנס לחמשת המועדפים שלי של אסי, והוא איך לא naughty nautical. :) חוץ ממנו יש לי גם את the girls are out ו the more the merrier מבחינת הצבעים, בול לטעם שלי! ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. הכי כיף שפתיים כאלו!! תודה על ההמלצה, תבדק בהחלט :)
      גוונים נהדרים של הלקים, The More The Merrier מדליק חבל"ז!

      מחק
  4. הדואו של בובי בראון נראה מסקרן ומאוד פרקטי לאיפור היומיומי. אהבתי את גוון הברונזר שדי נדיר יחסית לכל הגוונים הכתמתמים ששולטים ברוב המוצרים המקבילים. הייתי שמחה לאמץ אותו ואזכור אותו בביקור הבא בחנות!

    הטריו של לנקום לעומת זאת נראה מפתה אבל משהו בשימריות שלו לא עובד עבורי. מסכימה איתך שהפלטה הזאת יפה בתור מוצר יפה ומפנק ומפסידה מבחינת הביצועים לאחרות.

    למסקרות הצבעוניות לעולם לא התחברתי. בעיני הן באמת הכי מחמיאות בשילוב עם מסקרה שחורה או חומה או עבור בעלות ריסים כהים וצפופים באופן טבעי לנגיעה של גוון. אם אני אשים מסקרה ירוקה על הריסים הבלונדיניים שלי אני אראה כמו חייזר :)

    מידי פעם אני אוהבת לגוון עם שפתון בולט, אבל לשלב של הנאונים אני ככל הנראה עדיין לא מוכנה נפשית, למרות שאני לגמרי אוהבת את זה על אחרות. שניהגוונים של השפתונים מעלפים!

    הקולקציה של אסי מגניבה! הכי אהבתי את הטורקיזי, הירוק והקורלי. אני עוד אשים את ידיים על הטורקיז בעיקר כשיחזור למלאי.

    את הכתום של הרמס אני לא מכירה וחייבת לבדוק אותו, נשמע לי מסוג הניחוחות שאתחבר אליהם!

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, יש לברונזר גוון חם מעניין, לא כתום בשום צורה. העניין זה שהוא לא מאוד פיגמנטי, בהירות ירגישו אותו יותר.

      מי שבעניין עיצובים ואריזות ולא ממש מתאפרות הצללות/הארות אז זה צעצוע חמוד. אבל למשתמשות אחרות זה לא פרקטי ממש, חוץ מהסומק שהוא מהמם.

      חח, כמו אלו עם הריסים בכחול רויאל זוהר שנראים לגמרי תלושים מהמציאות...LOL

      בדיוק, אני מרגישה שהרבה אומרות שעל אחרות זה יפה ועליהן לא, ובתכלס אין כמעט כאלו שמשתמשות בשפתונים בוהקים אמיתיים.

      בטורקיזי את מתכוונת ל- Naughty Nautical? הוא גם מהמם וגם בין המוצלחים בקולקצייה מבחינת הפורמולה.

      ההרמס הכתום זה להריח כמו מטע מנדרינות פרשי, ממש כך ;)

      מחק
  5. האודמים של מאק נראים מדהימים,
    והבשמים סקרנו אותי,
    ה- mandarine ambree נשמע כמו בושם שיהיה לטעמי.
    השבוע מצאתי את עצמי דווקא בוחרת לק כהה מאוד,
    אחרי תקופה של סגול, כתום ואדום קייצים.
    כנראה שאני מתגעגעת לחורף...
    :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. השפתונים של מאק הם ניאונים כל כך יפים, ה- Candy Yum-Yum עם העיניים הכחולות שלך (גררר) זה משהו שצריך להיות קטלני במיוחד!
      בשמי ההרמס תמיד מסקרנים ושווים הרחה גם אם בסוף לא מתחברים לניחוח, יש בהם משהו אחר, שונה.
      אין ספק שלק כהה בקיץ זה מיוחד לגמרי, מרענן מסוג שונה :)

      מחק
  6. אני מתחברת לבשמים של הרמס. הכחול נרכש על ידי הכתום מריח מנדרינה וצריך לאהוב את זה, הבשמים טובים אני אישית אוהבת את כולם חוץ מהקלי קאלש עם ריח מוזר.אני אוהבת מאוד מסקרות כחולות הן יפות עליי הבעיה שלי עם האלרגיה. משתמשת במסקרה מס 21 של איב סאן לורן שכבר כתבת עלייה צבעונית אך מעניינת. ביתר הדברים עוד לא נתקלתי. פוסט מעניין קריא וכפי לקריאה.

    השבמחק
    תשובות
    1. האודמים מעניינים מאוד בולטים אלך לבדוק.

      מחק
    2. הכחול הזה הוא אחד הקולונים המוצלחים בסדרה לטעמי, ממש הצליח להם הפעם עם החידוש.
      גם אני לא מתחברת ל- Kelly Calèche ודווקא הוא מהפופולריים יותר שלהם...
      כן, מי שאלרגית לפיגמנט האדום לא יכולה להשתמש בגוונים סגולים/חומים בדרך כלל, לפעמים גם כחולים מסויימים.
      ה- Emerald Green #21 של YSL מדהימה, אני כל כך מרוצה ממנה!
      תודה רבה יקירה, שמחה שאהבת :)

      מחק
  7. המסקרות באמת מדליקות, יצא לי לראותן מקרוב, לא רכשתי כי כבר יש לי מספיק מסקרות צבעוניות פתוחות בשימוש :)
    אני יודעת שיש כאלו שחושבות שזה טראשי מסקרות צבעוניות....שיחשבו, אני מאוד אוהבת את העניין שאפשר לגוון גם עם צבע הריסים (הספקת כבר "להכיר" אותי בעניין הזה :-) הטריו של לנקום חביב, הגוון של הסומק באמת מהמם אך חבל שיש בו טונות נצנצים.
    בעלי רכש לי בסוף את הריפלקס של שאנל והוא באמת דומה כפי שחשבתי לטוויד קורל שיש לי בגוון אבל טיפה כהה ממנו והרבה יותר שימרי, מסתדרת עם השימר ברמה הזאת אממה יש לו ריח כל כך חזק (אופייני לשאנל ריחות חזקים :) בסה"כ הוא באמת משתלב כמעט עם כל איפור וזאת היתה המלצה נהדרת ממך, שוב תודה :-) ה- narcisse bleu של הרמס נפלא ! גם המנדרין לא רע, מרענן כזה. הבשמים של הרמס באמת ייחודיים.
    האיש בסוף רכש עבורי את הפאן די פנדי אקסטרים בדיוטי. מוזר פתאום הוא מריח קצת אחרת מהדוגמית שקיבלתי, אולי זה גם קשור למזג האוויר שממיס הכל כרגע גם את הבישום....מחכה איתו לסתיו.... או לערבים "קרירים" של קיץ :) אחלה פוסט, נהנתי כרגיל. סוף שבוע נעים יקירה ♥

    השבמחק
    תשובות
    1. לאיזה ריפלקס את מתכוונת?

      מחק
    2. הבנתי הסומק הוא מהמם לי הוא כהה, אמי משתמשת בו הטוייד קורל מדהים עליי.

      מחק
    3. לידיה,
      מסקרות צבעוניות זה מדליק והעיקר שיש משהו מוצלח בבית :)
      זה טראשי אם ככה משתמשים בהן, מה שחשוב זה לדעת איך ליהנות מהן כך שישדרגו ויקפיצו את הלוק, לא שיעניקו לנו מראה מופרך.
      תתחדשי! הסומק Reflex של שאנל הוא קלאסיקה של ממש, מאוד קשה לפספס איתו. ובכלל, הוא יכול להיות טבעי יותר או בוהק יותר, תלוי בצורת ההנחה ובמברשת שמשתמשים איתו.
      ההרמס narcisse bleu לגמרי אחד המוצלחים בסדרה, ממש אני מרוצה ממנו. אני לא נתקלת בהרבה שמשתמשות ומתחברות לניחוחות המיוחדים של המותג, מה שעוד יותר גורם לי לחבב אותם.
      בגדול אני מתה על כל הסדרה הזו של פנדי, ה- Fan di Fendi Extreme לגמרי יהיה יותר מוצלח כשהטמפרטורות ירגעו והדם שלנו יהיה פחות חם.
      תודה יקירתי, סופ"ש פינוק :)

      מחק
    4. לילך, הסומק Reflex של שאנל אחד היפים לטעמי, חשוב בהחלט שתהיה התאמה של הגוון, במקרה שלך נראה לי דווקא שידוך מוצלח.
      הסומק שאנל Tweed Corail הורס גם, הוא שונה מהריפלקס גם בגוון, גם בעוצמת הפיגמנט וגם בגימור.

      מחק
    5. הריפלקס חזק ובולט עליי יש לו גוון מדהים יש לי גוון דומה מדהים אין לאו לדעתי יצא מהגיוון.

      מחק
    6. לא הבנתי, מי יצא מהגיוון?... לא הריפלקס..

      מחק
    7. הIn love יצא מהגיוון ריפלקס בגיוון, לדעתי הוא 11 שנים בגיוון. הוא גוון מוצלח אך לבעלות עור עם תת גוון זית כמו לאמי, לעור לבן ובהיר כמו שלי הוא פחות מתאים, הקורל מתאים לי.

      מחק
    8. יש עוד גוון מדהים עליי malice מס 71 שיצא לפני כחצי שנה.

      מחק
    9. כן, בניגוד לשאנל Reflex הוותיק, ה- Malice יצא רק לפני שנה וחצי אאל"ט.
      ורוד אפרסקי נהדר!

      מחק
  8. מתה על צבעוניות של קיץ.
    מסכימה איתך לגבי הפלטה הזו של לנקום, התלבטתי הרבה לגביה כי היא מאוד מושכת אבל בסוף החלטתי שלמעט הסומק אין לי שם משהו שיהיה ממש ממש שימושי.
    שפתונים בוהקים זה לגמרי אני. כתומים לא יושבים עליי טוב, אבל ורודים ואדומים אני ממש אוהבת, בקיץ ובחורף.
    ואת הקולקציה הזו של אסי ממש אהבתי יחסית לקולקציות האחרונות שלא ממש הרשימו אותי. פוסט ממתק

    השבמחק
    תשובות
    1. קורינוש, זו הכי חגיגה כשיש צבעים :)
      כן, פלטה חמודה בעיקר למשתמשות רגילות פחות למכורות, עיצוב מהמם.
      שפתון כתום זה נראה לי משהו שלהרבה קשה לעכל גם אם הוא בגרסה מתונה. נו, אולי הגוון הזה יצא מהאופנה מתישהו, בינתיים הוא נתקע לנו כבר כמה שנים...LOL
      ובהזדמנות זו אני הולכת להחליף לק ;)
      תודה מותק!

      מחק
  9. אני קצת שונאת אותך על הפוסט הזה ;) מוצרי בובי בראון ולנקום נראים מדהים!
    מסקרות צבעוניות ושפתונים בוהקים הם פחות כוס התה שלי, אבל שווים למי שאוהבת :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אוף, אני יודעת...:P אבל אני מתנחמת בעובדה שאת לא באמת צריכה את זה ;)
      כן, בכלל כל עניין הצבע זה משהו שצריך להתחבר אליו, כל אחת ונקודת הצבע שלה במקום אחר :)

      מחק
    2. לא צריכה?! אני חייבת את זה! :P
      זה יפה מכדי לא לשכב (להירקב ולחכות שיהיה לי מצפון לגעת בזה?) בשידת האיפור שלי!

      מחק
    3. בא-רור שאת חייבת, ולחשוב שזה מתוך דאגה טהורה לשידת האיפור שתהיה מקושטת.
      כל הכבוד על הדאגה הצרופה, היעד הבא - אמנסטי! :P

      מחק
  10. פוסט מהמם! נראה לי שהדואו של בובי יהיה כהה מדי לבהירות כמוני, ואולי קצת אדמדמם (מהסווצ'). כשאת כותבת גימור סטייני למה את מתכוונת? לא ירדתי לסוף העניין! גם שם וגם עם הברונזר של הלנקום.
    הגוונים של מאק נראה לי חייבים להכנס אליי הביתה - בדיוק שני אלה, ובדיוק עכשיו. לא ממש התרגשתי מהקולקציה של אסי הפעם - לא היה שם אף מאסט הב עבורי והיחיד שהיה חמוד ממש בעיני זה התכלת שבו השימר כן יותר ניכר מהשאר.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק :)
      לבהירות מאוד יש מצב שהגוונים לא יתאימו.
      סטייני כלונר עם מעט מאוד שימר בלתי נראה, זה לא מאט לגמרי, חי כזה.
      השפתונים של מאק הם בגוונים שוס לגמרי!
      נכון, אסי שוב הלכו על כיוון בטוח וסולידי למרות שתיאורטית היה נראה שיש פה איזה יציאה מהשגרה בגלל המיקרו שימר.

      מחק
  11. אחלה פוסט כרגיל :)
    הטריו של לנקום נראה כל כך מקסים! חבל שהוא כניראה לא כזה פרקטי לפי מה שאת אומרת, אפשר לדלג...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה :)
      הוא בהחלט מקסים, הסומק שלו הורס. אבל כטריו בשבילך סביר שהוא די יהיה צעצוע...

      מחק
    2. בדיוק, אני מעדיפה סוסי עבודה

      מחק
    3. כן, עדין מדי..

      מחק
    4. לא קשור לעדינות, פשוט לא עושה את העבודה. לפחות לפי מה שאת כותבת

      מחק
    5. נכון, לא אם יש ציפיות לתוצאה מקצועית.

      מחק
  12. כמה צבעוניות ואווירה של קיץ! פוסט כיפי :)
    מעניין הדואו הזה של בובי! יש לי הרגשה שאלו גוונים שיתאימו לי.
    מסקרות צבעוניות אני אוהבת מאוד. צפיתי בסרטון של סמנתה צ'פמן, יצאו להם באמת אז גוונים מהממים..למה מהדורה מוגבלת..? אני דורשת קאמבק. בכל מקרה הירוק ייבדק ואם מדברים על ירוק..ה Naughty Nautical של אסי מאוד מצא חן בעיניי :)
    כתבת תיאור כל כך מדויק בעיניי של בשמי הרמס! אני כאמור גם מתה עליהם. סקרנית כבר לבדוק את הניחוחות החדשים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הכי כיף :))
      יש מצב, שווה בדיקה בהחלט הדואו. לי היתה תחושבה שהוא לא מאוד כהה, אולי בגלל השריטה שלי עם הצבעים...LOL
      תשמעי, הגוונים שיצאו אז של המסקרות היו אליפות וגם הביצוע היה מושלם. וזה לא פשוט למצוא מסקרות צבעוניות עם פיגמנט מודגש ואטום שמשדרג את הריסים.
      הקולונים ההרמסיים כאלו קייציים ומרעננים, שונים לגמרי בנוף. איזה כיף שיש עוד מי שאוהבת אותם, לא קונבנציונאלים ;)

      מחק
  13. עד שהבאתי את המזגן לטמפ' כזו שלרגע תהיתי אם אנחנו בדצמבר, את מזכירה לי שקיץ? לפחות את עושה את זה בקלאסה:)
    הדואו של בובי נשמע כמוצלח במיוחד, ייבדק העניין.
    מסקרה ירוקה!! אוי כמה שאני אוהבת....
    גווני הקיץ של אסי מדליקים לגמרי, במיוחד הירקרק הזה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תהני באיגלו מותק, אני בכל פעם מקבלת הלם כשאני יוצאת החוצה לשחות בלחות...LOL
      אני די צמודה לדואו הזה בימים האחרונים, כנראה שבאמת יש בו משהו, אהבתי את השילוב ההרמוני בגוונים של הברונזר והסומק. מתמזגים טוב יחד.
      המסקרה הירוקה דשא, ללא מילים... ממש!

      מחק
  14. מדהימות המסקרות האלו. את הכחולה כבר ניסיתי מספר פעמים ואני מאוהבת, סביר להניח שהירוקה גם נכנסת לאוסף - קופצת השבוע לאפריל. אני מתה על מסקרות צבעוניות. אנסה גם את החומה. באסה שהוציאו מהמגוון את הסגולה. נגמרה לי לא מזמן הסגולה של גרלן effet cills, שהגוון הסגול שלה יחד עם פורמולה נהדרת הוא הטוב והמתאים לי ביותר שמצאתי עד היום, רק שחשבתי לגוון, אבל אם אין לאסתי אז אחזור לגרלן.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני ממש מרוצה מהמסקרות האלה, שמחה שאהבת :)
      כחול רויאל זה עוד נפוץ יחסית, אבל הירוק דשא הזה נדיר!!
      מסקרה סגולה מדהימה יש ל- YSL, תראי כאן, שלמות:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2012/01/blog-post_15.html

      מחק
    2. וואו! המסקרה של ysl תידגם בהחלט. לא ראיתי אף פעם כזה סגול. אגב, סקרת שם גם מוצר לעיניים להארה של ysl נראה מעניין אבל המחיר שערורייתי. זה באמת שווה?

      מחק
    3. ה- YSL Flash Touch Wake-Up Eyecare הוא יותר פינוק כמו שכתבתי, בטח לא מאסט, בטח לא במחיר המלא שלו. בקיץ זה מרענן הקרירות הזו, הייתי משתמשת בו גם מעל האיפור כשהרגשתי שהוא נראה מיובש. אבל בכל מקרה חברה שלי בזזה לי אותו מזמן...
      לקליניק אגב יש את הסרום עיניים ברולר שמזכיר את זה אבל לא דומה בפורמולה.

      מחק
  15. היה לי את הרולר של קליניק - סתאאם:) אעדכן אותך על התרשמותי מהמסקרות בקרוב:) שבת מקסימה מותק ותודה.

    השבמחק
    תשובות
    1. מחכה לעידכון ולגילויים חדשים אם יהיו לך ;)
      סופ"ש מהמם!

      מחק
  16. באופן הזוי מוצאת עצמי מגיבה לפוסט בחורף :)
    בורנזרים אני תמיד מחפשת את אלה שישמשו גם כסמקים, שכן נדיר שאניח ברונזר על פני מן הסתם עניין פסיכולוגי שלא אדון בו כעת אבל כשסומק משולב אז יש לי צידוק מושלם. הבובי בראון פשוט מושלם.

    מאוד אוהבת מסקרה צבעונית ויש כאלה שאיני מניחה רק על הקצוות אלא על כל הריסים שלי - הם כה קצרים שרק משיחה הגונה תתן נוכחות לגוון. שני הגוונים יפים אבל לי עדיין יש בלב את הירוק הירוק של פעם שלא הצלחתי לשים ידי עליו.

    שפתון ניאון מאוד יפה בעיני ולא אחת ולעיתים בעקבות פוסט שלך הלכתי לדגום אך רובם לא הולמים אותי - לא שאני לא מתרגלת, איכשהו סמי ניאון יחמיא, ניאוןשל ממש לא ולצערי אפילו הדיילות במאק - הסכימו איתי, לא מתייאשת, עוד יגיע האחד

    הפינה הבטוחה של אסי קסמה לי ביותר, Naughty Nautical מוביל וSunday Funda מזנב בו.

    את הבקבוקים של הרמס הייתי שמחה להציב על המדף, הרחות לפי תיאורך לא בטוח שהם אני, אך עד שאריח לבטח לא אדע.

    קיץ או חורף, נהניתי כמו תמיד

    השבמחק
    תשובות
    1. כל זמן הוא זמן טוב להגיב פה :)
      מבינה את הראש שלך והבובי בראון בהחלט סוגר את הפינה יפה מהבחינה הזו.

      חח, תמיד ישארו לנו זכרונות מהמסקרה הירוקה המושלמת של לאודר, לצערי יש דברים מהממים שיוצאים מהמגוון ולנו נשארת הנוסטלגיה ;)

      שפתונים בוהקים בכלל וניאונים בפרט זה לא משהו שמתאים או מחמיא לכל אחת ובטח לא כאלו שכל אחת תרגיש איתם נוח. בסוף אין לי ספק שיגיע האחד!

      עכשיו עשית לי חשק ללק קיצי באמצע החורף...

      קולונים והרמס זה או שמתחברים או שלא, אלו לא ניחוחות מהסוג הפופולרי.

      תודה :)

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails