4 ביולי 2013

גבות מושקעות - שפתיים בוהקות



בחירת האיפור ביומיום נראית כמו משימה מורכבת ביותר. מצד אחד אנחנו רוצות איפור מהיר ומצד שני להישאר עדכניות. אבל עם כל הטרנדים מסביבנו שבאים והולכים, למי יש זמן להיות יצירתיות על הבוקר?... השילוב של הקיץ, בוקר והמינימום איפור הוביל אותי הפעם לבחור בלוק פרשי-טרנדי נקי עם גבות מודגשות ושפתיים קורליות אפרסקיות. כל אחת יכולה להתאים את עוצמת ההדגשה והצבע במראה הזה שהוא גם ממש מהיר וגם מהמם. גלאם במהירות האור...

קארה המהממת בלוק קיצי מושלם!

גבות זה עניין רגיש כנראה אצל רובנו, לא משנה אם יש לנו גבות בהירות ודלילות או כהות ומלאות, בסוף יוצא שאנחנו חופרות... מריטה אחת לא במקום וכל הבעת הפנים שלנו משתנה. עדיף להיות עם יד קלה על ההדק (כן, קל יותר לדבר מלעשות...). ובכלל, גבות מלאות מעניקות מראה צעיר יותר מגבות דקיקות ומרוטות שמבגרות. 
אין ספק שמי שמובילה ללא עוררין את טרנד הגבות היא קארה דלווין (Cara Delevingne) ההורסת שכבר כתבתי עליה בפוסט "נגיעות ורדרדיות". סימן ההיכר המובהק שלה הן הגבות העבותות שאיכשהו מחמיאות לה בצורה יוצאת דופן. אז לא רק לאלו שצריכות עיצובים, אלא גם לאלו שרוצות לחדד ולהדגיש, יש מגוון מוצרי גבות בשוק שיתנו מענה למראה המבוקש. בגלל שאנחנו בשיא הקיץ בחרתי במוצרים קרמים יותר ולא בצלליות גבות שעלי לא מחזיקות יותר מדי בלחות הכבדה שלנו.

מסקרה לגבות של בובי בראון: משובחת למי שמוצאת גוון מתאים

המוצר המהיר ביותר לטעמי זו המסקרה לגבות שקיימת בשוק גם עם גוון וגם בצורה שקופה. הפעם ה- Natural Brow Shaper של בובי בראון שהיא מהמסקרות היותר נוחות לגבות שיצא לי לנסות. יש לה אפליקטור קצר לאחיזה יציבה ומברשת שמנה קטנה שמחודדת בקצה לשימוש מדויק. בזכות המברשת הזו היא לא מלכלכת  את העור בשימוש כמו שקורה לעיתים עם מסקרות לגבות. הפורמולה שלה פיגמנטית, מצליחה לשלוט על עיצוב השיער ויציבה יחסית לאורך היום. המוצר הזה מגיע בעיצוב השחור קלאסי של המותג, כבר יצא לי להתבלבל ולשלוף מתיק האיפור את ה- Face Touch Up Stick הקטנטן במקומו בטעות...
הקאטצ' המרכזי לטעמי זה הגוונים (סווטצ'ים). המסקרה מגיעה בחמישה גוונים, אחד שקוף וארבעה עם פיגמנט שהניטרלי יחסית מביניהם זה ה- Mahogany #3 שהוא כהה. ה- Blonde #1 גוון חביב לבעלות גבות בהירות מאוד אחרת עושה אפקט של שיער שיבה. שני הגוונים הנותרים הם בעלי תת גוון אדום מובחן. זה מזכיר לי בדיוק את מה שקורה עם הגוונים של עפרונות הגבות של דיור. האמת שזה קצת מפתיע שמותג כזה שמזוהה כל כך עם המראה הטבעי לא מציע מבחר יותר טבעי בפועל. כך שמדובר על מוצר פנומנאלי שתהנה ממנו רק מי שיש גוון מדויק עבורה.

ג'ל לגבות של מאק: ריגושים לגבות

האטרקציה להפעם זה הג'ל לגבות Fluidline Brow Gelcreme של מאק, כן, כמו האייליינר פלואידליין האהוב רק לגבות, שיצא בקולקציית Stylish Brow ומעכשיו אני כבר אומרת - בואו נקווה שיכנס למגוון הקבוע ועם יותר משלשה גוונים (תמונהסווטצ' 1סווטצ' 2). לי יש את ה- Dirty Blonde שחוץ מהשם השווה שלו גם אוחז בגוון טאופי (Taupe) יותר יחסית לשני גוונים האחרים, אם היה לו תת גוון יותר אפור מצהוב הוא בכלל היה מושלם. אגב, גם הגוון הכהה Deep Dark Brunette מוצלח. הפורמולה עשירה בפיגמנט, רכה נטמעת בצורה הרמונית ועמידה. מאפשרת מילוי ועיצוב של הגבות בצורה מושלמת. מדובר לטעמי על מוצר למשתמשות מיומנות יותר בשביל שהגבות לא יראו עמוסות ו/או מצוירות מדי ובכל מקרה כדאי במידת הצורך לסרק אותן בסיום להסרת העודפים וריכוך התוצאה.
להנחת הפלואידליין ממליצים במאק במסגרת הקולקציה להשתמש במברשת הזוויתית 208 (מחיר: 119 ש"ח), שהיא ללא ספק מברשת מעולה, אבל מיד תהיתי למה עם מוצר קרמי הם בחרו במברשת משולבת ולא במברשת סינתטית כמו ה- 263 למשל. כשביקשתי מהמותג בארץ שיאירו את עיני בנוגע לסוגיה קיבלתי את התשובה שההפרדה בין סיבים טבעיים לסינתטיים כבר לא מהותית בגלל ההתקדמות הטכנולוגית ושכל עוד המברשת איכותית ורואים תוצאות זה מה שחשוב. מופתעות? גם אני. בלי להיכנס לדיון האם הטענה שלהם נכונה/עניינית או לא, הם קצת ירו לעצמם ברגל לא?... הרי למה בעצם הם ממשיכים לייצר מברשות משיער טבעי אם ההבדלים חסרי משמעות? ולמה יש מברשות משולבות כמו הדואו פייבריות? בכל מקרה, אפשר לשער שהתשובה לכך שמאק הבינלאומיים בחרו במברשת משולבת זה שמברשת סינתטית תעמיס המון חומר. עם מברשת משולבת (גם ה- 266 הפופולרית תתאים) יהיה קל יותר לשלוט בתוצאה ולבנות את המראה כך שלא יצא עשוי מדי. בקיצור, לחובבות מוצרי הגבות ובמיוחד המכורות ביניהן כדאי להצטייד בהקדם במוצר, מהר לפני שיעלם.

עיפרון גבות של רבלון: אופציה חביבה ומשתלמת

מסתמן שעם כל האטרקציות עיפרון הגבות נשאר חזק ויציב במעמדו. בסופו של דבר המבחן הוא מבחן התוצאה - במה אנחנו משתמשות הכי הרבה. עיפרון החידוד האהוב עלי ביותר הוא זה של שאנל ומהאוטומטיים של מאק. עיפרון מדובר ביותר ברשת מזה זמן מגיע מכיוון לא צפוי - רבלון. ה- Brow Fantasy קיבל כאלו תשבחות מבלוגריות אמריקאיות שהייתי חייבת לבדוק מה העניין. אז מדובר על מוצר דו-צדדי: עיפרון קטן ומסקרה ג'ל לקיבוע. העיפרון נוח למריחה, לא רך או קשה מדי, מאוד נוח לשליטה. לי יש את הגוון Dark Blonde שהוא מוצלח ביותר. בצד השני יש את המסקרה שמגיעה בגוון מהמם ומותירה גימור בוהק מחמיא. בסה"כ מדובר על מוצר ממש חמוד שאני יכולה להבין למה אהבו אותו, ולמרות שהעיפרון נראה קטן מאוד בפועל הוא בכמות של פי 3 מהעיפרון של מאק (0.31 גרם לעומת 0.09 גרם). בשילוב המחיר מדובר על אופציה ששווה ביותר בדיקה. לצערי המוצר הזה לא קיים במגוון בארץ כמו עוד הרבה מוצרים טרנדים ומדליקים של המותג. כלומר, בזמן שהם השיקו פה באיחור ניכר את צלליות הסטיק שלהם, בעולם "האמיתי" רבלון כבר יצאו עם סמקי הקרם, הסטיקים לשפתיים, ה- BB/CC Cream, המייק אפ בצנצנת ועוד ועוד שרק נותר לנו לתהות מתי ואם בכלל יגיעו לפה בכלל. כן, יש תחושה שהמותג בארץ לא ממש חידש וריגש כבר יותר מדי זמן וכדאי שיתעורר ומהר כי יש גבול עד כמה אפשר להישען על מוצר כוכב ותיק אחד כמו המייק אפ קולורסטיי. אז רבלון - אתם לא באיחור אלגנטי, אתם בפספוס קולוסאלי.

עיפרון הארה של לנקום: גימיק פרקטי וכייפי

אז סיימנו עם הגבות ואת איפור העיניים נשלים עם מסקרה שעליה לא נוותר ובמקסימום נוסיף צללית טבעית כלשהי. בשביל שהן בכל זה יראו פקוחות ומוארות הייתי מוסיפה גם הארה כלשהי עם טוש או עיפרון. אז ההתמכרות החדשה שלי זה העיפרון של לנקום Le Crayon Miracle שהוא לגמרי קסם כמו שמו. בעוד אנחנו רגילות לעפרונות מהסוג הזה בגווני ניודלבן או ורדרד חיוור, יצא העיפרון הזה בגוון תכלת אפרפר חיוור שנראה שמשתלב בצורה מושלמת בכל נקודת הארה שנבחר בעיניים: בזווית הפנימית של העין, במעקה העין (בתוך העין) או כתיחום תחתון. אפילו כתיחום חיצוני לשפתיים. הפורמולה שלו פיגמנטית ולא מאוד רכה שנמרחת והוא מגיע בגודל נדיב כמו תמיד. ללא ספק גימיק מדליק כשמגיע ממותג יוקרה ולא ממותג מקצועי שמומלץ לשמור קבוע בתיק האיפור לחידושים. במסגרת השיטוטים השוטפים שלי במחלקות הקוסמטיקה שאלתי לפחות שלוש דיילות שונות של המותג על העיפרון, הן לגמרי התייחסו אליו כאל סתם עוד עיפרון בגוון מוזר שנחת בדוכן שלהן ולא הבינו בכלל את הייעוד שלו. מאכזב משהו, יש מצב שמרוב שלל החידושים האחרונים (כמו למשל המייק אפ Teint Visionnaire ופלטות Hypnose) וגם אלו המרגשים הצפויים לבוא (אלבר אלבז מישהו?...) קצת נדחק להם המוצר לפינה. זה ממש לא "עוד עיפרון" למגוון, הגימיק הזה לא ימכור את עצמו בלי שהדיילות יבינו את הקסם שבו.

שפתונים של מאק: פינוק מינרלי אופנתי

את הלוק הזה נשלים עם שפתון צבעוני ובוהק והכי מתבקש זה שפתיים קורליות/אפרסקיות, כי הטרנד הזה הפך למגמה שרק מתעצמת. אז במקביל להשקת המייק אפ המינרלי שלהם, יצאו מאק גם בסדרה חדשה של שפתונים מינרליים בשם Mineralize Rich Lipstick שגם קיבלה עיצוב משלה עם בסיס שחור מבריק ומכסה שחור מאט כשהמבנה דומה לעיצוב המייק אפ המינרלי. מוזר ומעניין. השפתונים עצמם לחותיים, קלים למריחה, נעימים למגע וכשמתחילים לרדת זה קורה בצורה אחידה יחסית. 
הסדרה מציעה גוונים אופנתיים יפים (סווטצ'ים 1סווטצ'ים 2) ואני הכי אהבתי את ה- Style Surge שהוא אפרסקי קורלי בוהק מהמם (תמונהסווטצ') ואת ה- Lady At Play שהוא קורלי אדמדם לוהט (תמונהסווטצ'). מרוב שהוא כזה יפה הוא גם יצא בנוסף במסגרת קולקציית Tropical Taboo החדשה שמתוכה לא כדאי לפספס את ה- MSF Adored המהמם (תמונהסווטצ'), שהוא ורוד אפרסקי בהיר ומחמיא.
אלו בינינו שמשתמשות בשוטף בעיפרון שפתיים יודעות שלמצוא אחד מוצלח בגוונים הקורליים/אפרסקים זה אתגר לא קטן. אז לשני השפתונים שכאן ולשפתונים בגוונים האלו בכלל כדאי לאמץ את ה- Lasting Sensation (תמונהסווטצ') שהוא עיפרון קורלי יפהפה שמתמזג בהצלחה עם הגוונים הללו, הרי זה לא סביר לקנות עיפרון תואם לכל שפתון, אין לזה סוף. בשביל לשפר את עמידות השפתון מומלץ להשתמש בעיפרון על כל השפתיים ורק אז למרוח את השפתון. זה שווה את זה.
אז מה שונה בין השפתונים המינרליים לבין השפתונים הרגילים? לפי המותג הם מועשרים בקומפלקס מינרלים המספקים לשפתיים לחות והזנה לאורך זמן. ואני מוסיפה - הם לגמרי מפנקים וגם יקרים בכ- 30% מהרגילים אבל בהתאמה הכמות גדולה בשיעור זהה. אם זה שווה או לא זה כבר שיקול אישי, אבל אין ספק שכמו תמיד שווה לאמץ חברה מאפרת שמחזיקה בכרטיס ה- MAC PRO להנחות.

סומק של אילמאסקה: מאהב צמוד

אז את עיקר הלוק סיימנו, גם גבות מושקעות וגם שפתיים בוהקות. אבל בשביל שהלוק לא יצא חד מימדי, מומלץ תמיד להוסיף קצת גוון לסקין. זה יכול להיות הצללה, הארה, ברונזר או סומק שהוא הפופולרי מכולם. לא היה לי ספק הפעם איזה סומק אני רוצה לשלב כאן. ה- Lover של אילמאסקה (שיגיעו כבר לארץ!) הוא אפרסקי כתמתם בהיר מושלם בגימור מאט (סווטצ' 1סווטצ' 2). יש לו פיגמנט דומיננטי ולכן כדאי להשתמש במברשת פלאפית רכה לשליטה בעוצמת הגוון ולא באחת צפופה. אני בגדול מאוד מחבבת את הסמקים של המותג אבל הגוון הזה הוא האהוב עלי ביותר, מעניק מראה בריא כזה ומקפיץ את הלוק ברגע. הדבר היחיד שאני פחות מחבבת זה את האריזות שלא ממש נוחות לי לפתיחה ובעוונותיי אני תמיד נעזרת בציפורניים לשם כך.
וסיפור קטן - את הסומק הזה רכשתי בספורה באחת ההזדמנויות ויום אחרי שהשקית עם הסומק ועוד שלל הפתעות נחתה אצלי בבית - היא נעלמה (!). כל מאמצי החיפוש שלי עלו בתוהו והלב נשבר. כחודש לאחר מכן בעוד אני עושה סדר באיפור ומעבירה דברים לארגז התרומות, אני קולטת בתוכו את השקית היפה של ספורה נחה לה באין מפריע. אני לא זוכרת אם באותו רגע יותר שמחתי על הגילוי או התבאסתי מהמחשבה ששקית הפינוקים החדשה יכלה להתאדות לה לתרומה, נו טוב, לפחות זה בטוח היה למטרה טובה...

ברונזר של אסתי לאודר: לשיזוף סקסי מתמיד

בגלל שאנחנו בענייני קיץ אז נקנח את המראה בברונזר שווה שיחמם את המראה ויעניק לנו גוון שזוף סקסי, בנוסף או במקום הסומק. סדרת Bronze Goddess של אסתי לאודר מספקת לנו מדי שנה ממתקים חדשים להתפתות אליהם ומבט אחד בקולקציה החדשה מבהיר לנו שהיא השנה אטרקטיבית מתמיד. בנוסף לשלל הממתקים שנגיע אליהם עוד בהמשך בבלוג, היא מציעה לנו גם ברונזר חדש (שנכנס למגוון הקבוע) שמגיע בארבעה גוונים (סווטצ'ים) ובינינו - אני יכולתי לחיות עם כולם. אבל הייתי צריכה לבחור אז עלה בגורל ה- Medium #02 שחם וניטרלי יחסית ואינו בעל תת גוון כתמתם שזה מה שמפריע לנו בברונזרים בדרך כלל. הפורמולה מזכירה מאוד את זו של קולקציית הסמקים Pure Color המחודשת של המותג. הפיגמנט לא מספיק חזק ומי שאוהבת מראה שזוף מודגש לא תיהנה ממנו. הגימור שימרי אבל יוצא בפועל מעודן ומחמיא. הברונזר יתאים לא רק לפנים אלא גם לצוואר ולמחשוף כמובן. העיצוב של הברונזר עבר רענון מהותי ועכשיו הוא כמעין צדפה מנומרת, מדליק ממש, והאריזה מאוד פרקטית עם מראה גדולה ומברשת סבירה לחידושים שנחה לה בפנים. האמת שהמבנה של המוצר היה מוכר לי, כאילו כבר היה לי אותו פעם. אחרי חפירה בעניין קלטתי שזה בעצם עיצוב ה- MSF מקולקציית Wonder Woman של מאק מלפני שנתיים וחצי! אז נכון, שני המותגים באים מאותו הבית אבל עדיין... מדהים איך אותו מבנה יכול להיראות כל כך צ'יפ במקרה אחד וכל כך יוקרתי מצד שני, אין גבול לתעתוע... 
בכל מקרה, כמו תמיד יש קולקציות שרמת ההזדהות שלי עם הפריזנטורית גבוהה במיוחד, בקולקציה הזו למשל הילארי רודה (Hilary Rhoda) באימג' שלא משאיר פה סגור אחד (נסו לשלוט על הריר...), אז די כבר נמאס ממנה! כלומר, איך הם לא לקחו אותי? בגלל שאני לא שזופה ככה? בגלל שהבטן שלי לא שטוחה ככה? אני אפילו אצבע את השיער לשחור אם זו הבעיה. טוב נו, זה פשוט לא כוחות... אולי יום עתידני אחד נוכל לקנות ברונזר ולקבל יחד איתו גוף סופני שכזה. ואם אפשר בהנחה אז עוד יותר טוב...


ID

Natural Brow Shaper & Hair Touch Up
Mahogany #3
גודל: 4.2 מ"ל
ייצור: קנדה
מחיר: 105 ש"ח

Fluidline Brow Gelcreame
Dirty Blonde
גודל: 3 גרם
ייצור: קנדה
מחיר: 100 ש"ח
Mineralize Rich Lipstick
Style Surge, Lady At Play
גודל: 4.04 גרם
ייצור: קנדה
מחיר: 127 ש"ח
Lip Pencil
Lasting Sensation
גודל: 1.45 גרם
ייצור: גרמניה
מחיר: 80 ש"ח

Brow Fantasy
Dark Blonde
גודל: 0.31 גרם + 1.18 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 8 דולר

Le Crayon Miracle
גודל: 1.83 גרם
ייצור: צ'כיה
מחיר: 142 ש"ח

Powder Blusher
Lover
גודל: 4.5 גרם
ייצור: גרמניה
מחיר: 26 דולר

Bronze Goddess
Powder Bronzer
Soft Shimmer Bronzer
גודל: 21 גרם
ייצור: ארה"ב
מחיר: 260 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי נשלחו אלי מהחברות


Print Page

50 תגובות:

  1. אני די התברכתי בתחום הגבות וקיבלתי גבות שלא דורשות כמעט תחזוקה ודי מלאות וככה אני ממש לא מאפרת אותן...
    הסומק של אילמסקה - גרררר הוא נראה מהמם!!! בדיוק סיירתי באתר שלהם היום...
    העפרון של לנקום ממש מזכיר לי צללית באבקה שבכיתי כשנגמרה, זה היה בימים העליזים ש mufe היו בארץ, היא היתה בצבע אולטרא כחול כזה - די דומה לגוון העפרון, והשתמשתי בה לתיחום תחתון של העין והיא הקפיצה כל מראה בשניות.
    אפילו בעלי, כשהיינו בחול בפסח, שאל אם במקרה יש את המותג בהולנד והציע שארכוש אותה שוב. גם הוא ממש אהב אותה...חמוד!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לך טלי! יפה ששימרת את המצב הטבעי, כנראה שאת לא נתקפת פרקינסון בכל פעם שאת רואה שערה סוררת...LOL
      הסומק הזה שלמות, אמנם הגוון לא יחמיא לכל אחת אבל למי שכן הוא סוף!
      אם כך אין ספק שתאהבי את העיפרון הזה ועל עזיבתה של MUFE נותר לנו רק לנגב את הדמעות.
      בעל למופת. תגידי לו שהשלב הבא זה לא להציע זה ישר ללכת לקנות ;)

      מחק
  2. עשיתי טעות עם הגבות היו לי גבות עבות כמעט כמו לזו בתמונה, בטיפשותי מרטתי אותן במשך 10 שנים חבל היום הן דקות בהרבה ואינן מתעבות במוצרים לגבות אני לא משתמשת רק במעצב יש לי של לנקום בהמלצתך מהעבר. אנסה את בעפרון הבהיר למסגור בתוך העין פגשתי בסגלגל לבן ללא חידוד של שאנל אבחר באחד האודמים נראים מדהימים גם הסומק שגם יכול להתאים לי הקורלים מקסימים בקיץ.

    השבמחק
    תשובות
    1. בעיה ידועה של הרבה והקטע הזה שהגבות לא צומחות פשוט מבאס.
      את מתכוונת לפלטה של לנקום לגבות? היא פשוט מעולה!
      העיפרון הבהיר של לנקום פה פשוט הפתעה נהדרת מבחינתי.
      אה, העיפרון האוטומטי דקיק בגוון לבנדרי חיוור של שאנל. הבעיה שהיתה לי איתו זה שהוא לא נמרח לי טוב בתוך העין, רק בחוץ.
      השפתונים מדהימים חבל"ז, גוונים סופר לקיץ :)

      מחק
    2. התכוונתי למסקרה לגבות של לנקום טוב שאת אומרת שהשאנל לא טוב לתיחום בפנים העין. אגש לבדוק את הלנקום

      מחק
    3. הכי טוב ליתר ביטחון שתנסי גם בעצמך את השאנל, אולי בגלל העדשות זה עובד עלי אחרת. ללנקום יש פשוט פורמולה ממש שונה.

      מחק
  3. מגבות עבות וטבעיות עברתי לתקופה לגבות דקיקות,
    שהיום כשאני רואה את התמונות - ממש לא החמיאו לי ...
    לשמחתי הצלחתי להגיע בחזרה למראה מלא יותר.
    ממש אוהבת את מראה האיפור עליו כתבת,
    והאודמים של מאק ... גוונים מושלמים !

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה מזל יש לך שהצלחת לגדל אותן, אצלי שערה שהלכה לעולם לא תשוב...LOL
      שמחה שאהבת! זה לוק נפלא, בטח ובטח כשהוא על קארה... :)

      מחק
  4. זה סוג המראה שאני מחבבת במיוחד, עם שני דגשים ספציפיים מאוד, הגבות והשפתיים. הפריטים שבחרת מצוינים רק חבל להסתובב עם גבות אדמדמות, אני עדיין נאמנה לצללית מאט ומסקרה שקופה לקיבוע...

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא מופתעת דרלינג, יש לך גבות לתפארת מדינת ישראל!
      ומה הכוונה גבות אדמדמות?... איזו אדמדמות מצאת במוצרים פה?

      מחק
    2. שניים מהגוונים של הבובי! גם כתבת זאת בעצמך וגם מהסוואצ'טים. אני אוהבת חום הכי נייטרלי שלא נוטה לשום מקום. כהה, משעמם ומאט

      מחק
    3. אה... חחח, כן, התת גוון האדום של המסקרות האלו יחמיא למי שיש גבות ממש דומות בגוון, אני בכל מקרה לא מתה על זה. ובכלל, גוון נייטרלי לטעמי הכי טוב ולא משנה באיזו מידת כהות הוא. לעולם לא אבין את כל אלו שמסתובבות עם גבות כתומות/ורודות....בעעע

      מחק
  5. נגעת בנושא כאוב, לי יש גבות דלילות וחסרות צורה מוגדרת ולכן אני נשארת עם צללית גם בקיץ פשוט כי האפליקטור- מסקרה לא ממש עוזר לי כשיש לי 15 שיערות מסכנות לצבוע בקושי. הג'ל לגבות של מאק נראה כמו מוצר עם פוטנציאל אמיתי בשבילי =) אבל ניסויים וכאלה, חבל.
    בנוגע לדיילות- איך אפשר לצפות מהן לדעת מה פשר העפרון כשהן עוד לא גילו מה זה פריימר או קורקטור?? אבוד מראש... בשביל זה יש לנו אותך =)
    ולסיכום- המראה של גבות ושפתיים מודגשות זה מראה מנצח בתאוריה. אבל בפועל? אפשר להגיע בטעות למראה אממ.. אני אפסיק כאן מתוך ניסיון לא להגיע לגזענות עדתית

    השבמחק
    תשובות
    1. העיקר באמת שנאפר את הגבות שכל כך מהותיות בלוק ובהבעה שלנו. מבינה אותך, כל הנושא של ניסויים בבע"ח מאוד פוליטי אז אני משתדלת לא להיכנס לזה, שכל אחת תעשה מה שראוי בעיניה, אין ספק שהמון מותגים נפסלים בגלל זה.
      אוף, נכון, אני פשוט תוהה אם זה לא מעניין אותך כדיילת איזה מוצרים יש לך בדוכן ולמה מערכי ההדרכה של המותגים לא מתעכבים על זה אפילו בקטנה. ברור לי שהם שמים דגש יותר על מוצרים ספציפיים ולא על הכל, אבל אם אנחנו בעניין לנקום אז גם לא ממש התרשמתי שהן ממש מבינות יודעות להסביר על המייק אפ ויזיונר החדש וההבדלים בינו לאחרים במגוון. אולי הציפיות שלי גבוהות מדי...
      תשמעי, בשורה התחתונה מה שחשוב זה מה שקורה בפועל. החכמה היא לא רק לדעת איזה לוק לאמץ אלא גם איך לאמץ אותו כך שיחמיא לנו. באיזה טונים ומינונים ;)

      מחק
  6. פוסט מהמם, ממש כמו קארה! אני מטורפת על הדוגמנית הזאת, היא פשוט מהממת.. שלא לדבר על זה שהיא פשוט קורעת אותי מצחוק כל פעם עם הפרצופים שלה ;)
    את השפתונים של מאק אני אבדוק ואולי אפילו ארכוש את גוון style surge כי הוא פשוט א-מייזינג! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי :))
      אין על קארה, פשוט אין! הפרצופים ובכלל כל הקטע שהיא כזו טום בוי ואז בצילומים נראית הכי גלאם!
      אני מסכימה, אמייזינג לחלוטין השפתונים האלו, גוונים מפילים!!

      מחק
  7. על שלב איפור הגבות אני מדלגת (אני יכולה לתרום קצת למי שצריכה), אבל העיפרון הארה יכול לשמש אותי המון (כבר הרבה זמן שאני מחפשת גוון הארה שכזה).
    לגבי הדיילות- מפתיע שהן לא ידעו (לא באמת... מסקנות הבנות שבאמת סומכות עליהן).
    אבל הצבעים של השפתונים- וואו! עשית לי חשק לסור עכשיו למאק ולקחת אותם הביתה... כנ"ל לגבי הסומק (אני ממתינה שיהיה להם שוב מבצע משתלם באתר של אילמסקה והולכת לחגוג!)

    השבמחק
    תשובות
    1. את מתכוונת שיש לך את הגבות של קארה בילט אין ;)
      העיפרון הזה מדליק ממש!
      אני תמיד מקווה שהדיילות יפתיעו אותי לטובה, לצערי זה לא קורה לעיתים קרובות. גם אני מרחמת על כל אלו שמגיעות ומתייעצות איתן לגבי הרכישה, טרף קל מה שנקרא :(
      שפתונים סוף! אין לי ספק בכלל שאת ממש תאהבי אותם שכתנסי.
      לחגוג + אילמאסקה = שיחה מהבנק?...LOL

      מחק
  8. l i r o n i t5.7.2013, 21:23

    פוסט תענוג!
    זה מאותם פוסטים שגורמים לווישליסט שלי לגדול (עוד בזמן הקריאה התחלתי לחפש מאיפה להזמין את הסט לגבות :)
    העיפרון של לנקום נשמע מסקרן.. הוא מהליין הקבוע? ניסיתי למצוא סווטצ' שלו בגוגל ולא הצלחתי..
    הלוק של קארה הורס! בכלל, היא כזאת מגניבה!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק, כיף שאת פה :)
      חחח, ההפרעה של כולנו... לפחות גבות זו מטרה ראויה ;)
      העיפרון הזה סופר חדש, להבנתי מהדורה מוגבלת אבל יש בכל דוכן שלהם טסטר שלו.
      Cara Rules!!!

      מחק
  9. 1. למה, למה כל מה שאהבתי לא קיים בארץ? (ע"ע אילמסקה - סומק אלוהי,והעיפרון של רבלון שממש אהבתי). אגב, לגבי רבלון, נכון לגמרי. המגוון בארץ כל כך דל ולא מעניין כבר. אני למשל מתה שיגיעו הסמקים הקרמיים שלהם. אין לך דיבור עם מישהו? ואל תשלחי אותי לקנות ברשת, כי את יודעת שאני לא:)

    2. קארה דלווין היא אחת הנשים ההורסות עלי אדמות. על אף שלפעמים היא יוצאת גברית וביזארית במקצת, בצילום שבו בחרת היא מדהימה.
    3. את השפתיים של קריסטין מטמפטליה מזהים ממרחקים:)

    שבת שלום מותק:)

    השבמחק
    תשובות
    1. 1. גם אני שואלת למה... מילא אילמאסקה שלא נוכחים פה, אבל רבלון? רבלון?? אני יכולה להבין את זה שלא רוצים להביא לפה כל מוצר כי אולי אין לזה שוק, אבל לא להביא את כל הדברים השווים באמת? תמוה. דיבור את שואלת? בכל פעם כשאני שואלת אותם למה לא מגיע לפה מוצר זה או אחר אני לא מקבלת תשובה עניינית, לא ממש ברור לי מה קורה שם אבל בטוח שזה מקבל ביטוי בשטח כמו שאנחנו רואות בעצמנו בדוכנים...

      2. זה הקטע שלה, קארה היא טום בוי לגמרי. תכנסי לאינסטגרם שלה (שמתי קישור בשם שלה בפוסט) ותראי. בגלל זה בכל פעם שהיא מדגמנת לאיזה קמפיין זה מדהים לראות איך היא הופכת לסופר גלאם.

      3. בא-רור!!

      שבת שלום יקירתי :)

      מחק
  10. אנונימי6.7.2013, 17:53

    גבות, נושא כל כך רגיש. שלי גם בהירות לאללה וגם דלילות ורק שנה שעברה פיתחתי מודעות לקיום שלהן בכלל. בלי איפור גבות אני נראית כאילו יש לי מצח עצום (לא יאמן שהסתובבתי ככה שנים)! הפוסט כמו תמיד, תמהיל מפתה של מוצרים מרהיבים, תענוג!

    השבמחק
    תשובות
    1. כמוך, גם לי לקח המון שנים עד שהתייחסתי אל הגבות שלי, לאפר את הגבות בתודעה שלי היה משהו של זקנות... אין ספק שהגבות עושות שינוי דרמטי בלוק!
      תודה יקירה, שמחה שאהבת :)

      מחק
  11. אני לא מוותרת על גבות כבר שנים, ומעדיפה דווקא צללית מכל המוצרים האחרים. כשהגבות שלי לא מאופרות אני מרגישה שחסר לי משהו.
    הכי מסקרן לי בפוסט הפלואידליין של מאק.
    השפתונים של מאק נראים מהממים! וברונזרים תמיד עושים לי חלושס :)

    השבמחק
    תשובות
    1. צללית גבות פשוט לא מחזיקה עלי כמעט בקיץ... חייבת משהו יותר עמיד.
      אני גם משתדלת להקפיד על איפור הגבות, זה ללא ספק נראה טוב יותר עם.
      מסכימה, מוצר מסקרן ביותר, כבר חודשיים אני מחכה שהקולקציה תגיע לארץ...!
      חלושס לכולנו :))

      מחק
  12. איך פספסתי את הפוסט?! בושה.
    אז מוצרים לגבות לא ממש נחוצים לי, לצערי התברכתי בגבות עבות ושחורות כפחם. הדבר היחידי שאני מוצאת שימושי זה את הג'ל לגבות של אנסטסיה בברלי הילס.
    השפתונים החדשים של מאק ממש מוצלחים! LADY AT PLAY אצלי כמעט בשימוש יומי, ממש קייצי ונעים. אני אוהבת את התחושה שלהם על השפתיים ואת העמידות!
    מקולקציה טרופיקל טאבו לדעתי מה שהכי שווה זה הסומק SIMMER, העפרון השחור זהב והשימר ADORED, כל השאר סתם משעמם ולא מזמין.
    ממש אהבתי את העפרון Lasting Sensation הוא נראה ממש מדליק!
    הסומק של אילמסקה מעלף ואני ממליצה בחום על הגוון NAKED ROSE באבקה ועל הגוון PROMISE בקרם.
    לעומת זאת השפתונים שלהם מייבשים לי את השפתיים ואני לא נהנית מהם. מעניין אם זה רק אצלי או אצל כולן... יש לי נטיה בשפתיים ליובש נוראי (כמו כל שאר הפנים) וזה מציק כשרוצים לנסות דברים חדשים.
    יש לי אנטי נוראי לברונזרים של אסתי כי הם תמיד מגיעים בג'רה ענקית שעד מותי לא אספיק להשתמש בכל מה שיש שם - מה נסגר?
    לא שמעו שם באסתי על המשפט GOOD THINGS COME IN SMALL PACKAGES ?

    בקיצור - סקירה מהממת כתמיד, מתה עלייך!

    השבמחק
    תשובות
    1. לא פספסת טלטול, הנה את כאן ;)
      את לגמרי מסודרת אם כך! ומוצרי הגבות של אנסטסיה באופן כללי אליפות העולם.
      השפתונים מוצלחים לגמרי והגוונים מפילים!
      הקולקציות כבר מזמן הפסיקו לרגש, ממוחזרות מדי, מתאימות בעיקר למי שבא לה להתפנק, לא חושבת שיש משהו שאין לנו כבר או שלא יצא בעתיד שוב.
      עיפרון השפתיים הזה של מאק ממש סוגר לי הרבה פינות, אחד השווים לאימוץ לגמרי.
      תודה על ההמלצות ואם אפשר לאמץ את כל הסמקים של אילמאסקה אז זה בכלל יהיה נהדר...LOL
      חחח, עם הרבה ברונזרים זה ככה, אני לא חושבת שבאמת יצא לנו לסיים ברונזר, נעביר אותו הלאה הרבה לפני כדי להצטייד באחד חדש כל פעם...:P

      די נו.... תמשיכי! חח, נשיקות :)

      מחק
  13. גבות גבות...
    נגעת בפצע כואב :(
    הגבות שלי תמיד היו מלאות ויפות אך עם השנים הן מתמעטות (לצערי)
    איפור מקסים אין על קארה המהממת אני סתם בדעה שבית האופנה בארברי אף פעם לא טעה בבחירת דוגמניות :)
    הסרטון הורס אהבתי לגמרי.
    אחלה פוסט אחלה ממתקים!!

    השבמחק
    תשובות
    1. במוקדם או במאוחר כולן אוכלות סרטים על הגבות שלהן, יש יותר מדי, פחות מדי...
      הגבות שלי סבירות בסה"כ אבל גם אני הייתי שמחה שיהיו מלאות יותר כמו פעם.
      קארה סופנית, מושלמת בהחלט לברברי :)
      כיף לשמוע, תודה רבה!!

      מחק
  14. שוב הגעתי באיחור קל...
    מבחינת גבות, אני ממשיכה לדבוק בג'ל לגבות של מאק בגוון Beguile, וגם הוא קצת כהה עבורי ואחריו אני עוברת על הגבות עם מברשת נקייה.
    אם את מחפשת עיפרון גבות טוב - שמעתי המון מחמאות על העיפרון של shu uemura. שווה בדיקה.
    http://www.shuuemura-usa.com/product/HARD-FORMULA,default,pd.html

    בהיותי כל כך בהירה, רוב המוצרים הפעם לא יחמיאו לי. יחד עם זאת, כשקראתי את הסיפור שלך על השקית מספורה חשתי אמפתיה עצומה, אחרי שבאותו אופן אני הצלחתי לתרום בטעות חמישייה של דיור !!!.

    השבמחק
    תשובות
    1. למה איחור? הכי אלגנטי שיש ;)
      הגוון Beguile של מאק מושלם עבורי. אם הגוון הזה היה מגיע עם המברשת של בובי בראון אז היה מדובר על מוצר מושלם!
      תודה על ההמלצה, לא זוכרת שקראתי עליו בעבר, אבדוק ברשת.

      OMG!! ממש עשית לי קפיצה בפעימות הלב עכשיו, בחיי. כל כך מבאס. ממש. כל האיפור הזה כנראה משבש לנו את הפוקוס, אנחנו חייבות להיות יותר מרוכזות...LOL

      מחק
    2. נו, את מוזמנת להציע לאמא ואבא אסתי לאודר לעשות איחוד.
      בינתיים - תמיד אפשר לעשות שעטנז ידני.

      יש המון המלצות על העיפרון. הטענה היא שיש בו משהו שמגיב רק לאזור שבו יש שערות, ואז המראה הרבה יותר מעודן ועמיד.

      אני לא מעזה לטעון שבלי החמישייה אין לי במה להתאפר, אבל זה באמת היה מבאס בטירוף.
      ועוד מישהי אספה ממני את השקית שהיתה די מלאה, הסתכלה פנימה ושאלה אותי אם אני רצינית. ואני חשבתי שהיא מתכוונת לכמות הפריטים, ואמרתי כן בלי לחשוב פעמיים :-)).

      מחק
    3. ממש, הכי אמא ואבא לאודר חיים בלה לה לנד, זה עוד מקרה קל... :D
      אפילו במקרה יש פה עוד דוגמה, תראי בברונזר מה כתבתי על העיצוב ;)
      אורגיה שלמה מתרחשת ואנחנו רק מתבוננת מהצד...LOL

      לגמרי מסוג הדברים שחייבים לנסות קודם, גוון לגבות זה עניין ממש קריטי.

      חח, לרגע לא חשבתי שצריך לדאוג לך בעניין... :P
      בחורה רצינית היא בעצמה. בפעם הבאה ששואלים אותנו את זה כדאי שנעצור רגע ונחשוב, גם אם זה קצת מביך בשלב הזה להוציא משם משהו..

      מחק
    4. לגמרי תעשייה של ילדים חורגים :-)).

      ברור, במיוחד כשמדובר על מוצר שמגיב עם העור. עוד משהו לשמור לנסיעה לחו"ל.

      הייתי באמצע מעבר דירה, ובכלל לא חשבתי יותר מדי. לא הייתי לוקחת את החמישייה בחזרה - אין ספק שיש מי שצריכה אותה הרבה יותר ממני. השאלה היא רק האם היא יודעת להעריך אותה כמוני...

      מחק
    5. חחחחחחחחחחחח, גדולה את!!

      לפעמים אני מקווה שרשימה החו"ח הזו תיעלם איכשהו, זה כבר לא אמיתי!!

      שאלה טובה, זה מעבר להערכה, יש לנו רגשות לחמישיות האלה, נשבר הלב...♥

      מחק
    6. יום אחד, כשנגדל, אולי ירצו אותנו קצת יותר.

      צודקת, ואגב - לא קניתי אחרת במקומה.

      מחק
    7. אין תחליף לאהבה :)

      מחק
  15. אחלה פוסט, נהניתי ממנו כרגיל, פשוט כייף לקרוא אותך (כמה פעמים כבר אמרתי את זה....חוסר מקוריות מצידי :-) מאז שהתוודעתי למסקרות לגבות (במקרה שלי שקופות ללא צבע) אני לא מבינה אייך הסתדרתי בלעדיהן לפני כן. לגבי מילוי גבות עם עיפרון או צללית, נראה לי שפה בארצנו הקטנטונת הבנות קצת מגזימות וממלאות יותר מדי ונוצר מראה כל כך לא טבעי ועשוי שלפעמים פשוט מקלקל את ההופעה. אני אישית לא נוגעת כלל בחלק המרכזי של הגבה ועם עיפרון בקטנה מאריכה מעט את החלק החיצוני במילימטר או שניים וטיפ טיפה ממלאת את החלק הזה בעדינות (הגבות שלי גם ככה מלאות....) אני אוהבת שרואים את מראה שיער הגבות וכשזה מלא מדי פשוט לא רואים וזה נראה כמקשה אחת (כמו קעקוע בעעעעעעעע). מאוד אהבתי את האיפור של קארה דלווין המדהימה ואתמול אגב יצאתי מהבית עם איפור ממש דומה לזה שבתמונה פה... רק חבל שהגבות שלה מאופרות פה מדי כי יש לה גבות מושלמות גם בלי התוספת של צללית או עיפרון או מה שזה לא יהיה....אני בטח אחת היחידות שחושבות כך :-) בכל מקרה היא מ ה מ מ ת ! יצא לי לדגום כבר את שני השפתונים פה ושניהם מהממים במיוחד Lady At Play שכמעט רכשתי כשהייתי השבוע בחנות מאק (בעקבות הפוסט הזה) אך בסוף החלטתי לרדת כרגע מהרכישה הזאת ולהסתפק בארסנל השפתונים שלי שערבוב של שניים מהם יוצר גוון ממש דומה לשפתון הזה, גוון מדליק ובאמת אופנתי. שבוע נפלא שיהיה :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה, לא נמאס לשמוע אף פעם! :))
      מסקרה שקופה זה נהדר לכל אחת, אפילו אם רק בשביל הגימור היפה. אין פשוט מספיק מודעות לזה וגם אין יותר מדי חלופות בארץ.
      תראי, כל העניין של גבות זה משהו שצריך לטפל בו נכון אחרת זה נראה ממש מביך. אבל מושגי היופי משתנים מאחת לשניה והתוצאה זה מה שאנחנו רואות בפועל ברחוב. גם אני חושבת שכשזה נראה מצוייר וכמקשה אחת זה פחות מחמיא וגם מעניק מראה נוקשה יותר להבעה שלנו. שלא לדבר על מבגר. ומה עם אלו עם גבות ורודות/כתומות?.... בעע
      עזבי, קארה מושלמת כך או כך בכל תמונה שלה, גם באלו שהיא מוזרה או נראית כמו טום בוי ;)
      מהממים לגמרי השפתונים, אבל העיקר שיהיה לנו שפתון קורלי מדליק בבית :)
      שבוע טוב ממי, תמיד כיף שאת פה.

      מחק
  16. תודה בובי :-) ♥

    השבמחק
  17. רק בקשר לגבות, גיליתי שכשאני מסדרת אותן בצורה לא מדוייקת. ויש שערות ׳סוררות׳ נותנים לי גיל הרבה יותר תעיר מאשר כשהן מסודרות למשעי. אימצתי כטרנד.

    השבמחק
    תשובות
    1. נשמע הגיוני בהחלט נטע, לוק לא מתאמץ, מאוד טרנדי.
      העניין הוא שלפחות עלי זה לא נראה טוב (ולא שיש לי יותר מדי גבות לבלגן), זה פשוט נראה מרושל מדי.
      אז השאלה היא מה עדיף להיראות קצת יותר מסודר או קצת יותר צעיר?... ;)

      מחק
  18. השפתוונים של מאק מהממים !
    לגבי עפרון גבות..אני נצמדת לזה של דיור שיש לי..אבל אולי מתי שהוא אפתח לרעיונות חדשים..סקרנית לדעת אם יש לבובי בראון מסקרה בגוון שמתאים לי..
    הרסת אותי עם התמונה של הילארי רודה הפרזנטורית של אסתי לאודר....חחח...באמת אימאג' מדהים והיא הורסת! בכל מקרה אציץ על הברונזר הזה סתם בשביל הסקרנות..כי האריזה לא מספיק מפתה הפעם..(העם דורש עוד גרסאות ג'לי שונות לרייר עליהן....LOL..) העפרון הארה של לנקום לעומת זאת בהחלט נשמע לי וגם הסומק של אילמאסקה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני ממש אוהבת את עיפרון הגבות של דיור אבל למה רק גוון נורמלי אחד?...
      אני מניחה שגוון המסקרה של בובי שהכי סביר שיתאים לך זה הגוון שפה. הוא הכי כהה וניטרלי.
      חח, תשמעי, מה זו הדוגמנית הזו בכלל? מציבים סטנדרט בלתי אפשרי בעליל...LOL
      מבחינת ברונזרים, חכי חכי, הקיץ רק התחיל זו בטח לא המילה האחרונה בעניין ;)
      העיפרון של לנקום אטרקציה ממש, שווה בדיקה לגמרי.

      מחק
  19. פוסט מהממם רק דבר אחד אני לא מבינה איך הגיע אליך הקולקציה גבות שטרם הגיע בכלל לארץ ואני כל פעם שואלת וכל פעם בסניפים האוהבים אליי ובמיוחד רמת אביב טרם הגיע לא יודעים מתי יגיע וזה נמשך חודשים על חודשים בחוו"ל כבר יצא מזמן הבנתי שחלק קטן ישאר בליין אבל זה ממש מבאס לא להרגיש אותן, ושאלה איך באמת המסקרה גבות של בובי בראון כרגע אני משתמשת בעיפרון של עפרה פלוס ג'ל לגבות של מאק ובקרוב הולך להגמר אז אני מחפשת שימוש אחר או שאת אומרת שרצוי לחכות לFluidline Brow Gelcreme
    אני נהנת כל הזמן לקרוא..יש לך מוצרים מרשמים..

    השבמחק
    תשובות
    1. לא מעט מוצרים שאני בוחרת מגיעים אלי לבדיקה לפני החנויות כך שיש לי זמן לבדוק אותם ולפעמים יוצא שאני כותבת עליהם ועדיין לא הגיעו לחנויות/פארמים. לקולקציית הגבות הספציפית הזו גם אני חיכיתי המון זמן. לפי הבנתי במותג ממתינים לשאר המוצרים בקולקציה שיגיעו לארץ ואז יוציאו הכל יחד.
      השילוב של העיפרון + מסקרה לגבות הוא פופולרי ומוצלח. היתרון בזה שאפשר למלא ולעצב את הגבות ובסוף לקבע. עם מסקרה עם גוון אי אפשר לצייר את הגבה, היא בעיקר להענקת צבע, נפח וקיבוע. לטעמי המסקרה הזו של בובי מעולה, רק שלא כל אחת תמצא גוון מתאים. ובנוגע לפלואידליין לגבות, זה משהו אחר לגמרי, הוא הרבה יותר פיגמנטי ואינטנסבי, יוצר מראה אחר מעיפרון או מסקרה. זה מוצר שמאוד חשוב להתנסות בו קודם ולראות אם המראה שנוצר טבעי ויפה או מצויר מדי. בנוסף, מגיע בשלשה גוונים בלבד כך ששוב צריך לבדוק התאמת גוון לפני הכל.
      ותודה רבה שמחה לשמוע שאת נהנית :)

      מחק
  20. אנונימי13.10.2013, 17:52

    מצחיק (או עצוב) איך אצל כל כך הרבה גבות הן נושא כאוב.
    שלי בהירות ויש לי בהן "קרחות" (סקסי, אני יודעת) ועדיין לא מצאתי את הגוון המדויק כדי ליצור מראה גבה מלאה אבל לא לראות מצועצעת מדי. אני כבר הרבה זמן לא נוגעת בהן עם פנצטה, אבל מוצאת את היד שלי משוטטת אליהן בלי הפסקה, בעיקר כשאני בלחץ :) בתקופות מבחנים- אוי לגבות!
    מה את חושבת על המוצרים של אנסטסיה? הייתי ברומניה ובכל זאת פסחתי עליהם...

    השבמחק
    תשובות
    1. הקטע שזה בכלל נושא מהותי אובססיבי, כן?...LOL
      והחפירות, כאילו - לזרוק את הפינצטה לפח.... זה בלתי נשלט!
      מתחברת לגמרי למה שאת אומרת, זה ממש קריטי למצוא את הגוון הנכון כדי שהמראה לא יצא מופרך.
      בגלל שאת בהירה, ממליצה לך לדגם בדוכן את העפרונות של שאנל ומאק ששמתי אליהם קישור פה בטקסט של העיפרון של רבלון, יש מצב שהגוון שלהם יהיה מוצלח לך.
      מהמוצרים של אנסטסיה שניסיתי מאוד נהניתי, אני חושבת שלגמרי שוה לתת למותג צ'אנס, איכותי בהחלט.

      מחק
  21. אפשר גם למלא את הגבות עם צללית בגוון חום כהה שנותן מראה עדין וטבעי לגבות

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails