21 ביוני 2013

היערכות קיצית



לפעמים זה מרגיש כאילו אנחנו כבר עמוק בתוך הקיץ אבל הקיץ רשמית (לפי לוח השנה הלועזי) נפתח היום וזו סיבה מספיק טובה לחשוב על ההתארגנות העונתית שאנחנו עושות כמעט באופן אוטומטי (טיפוח, איפור, שיער). יש מוצרים שמאוד מזוהים עם העונה, חשוב לנו שהם יהיו קלילים יותר, עם SPF, עם ניחוח שלא מכביד ורצוי גם מרעננים. מוצרים שלפני שלב האיפור והפינוקים ינסו להקל עלינו לעבור את השרב המתמשך והלחות המתישה וזה לא פשוט בכלל. אז זה יהיה פוסט ארוך במיוחד הפעם אבל כל עוד אתן במזגן תוכלו לצלוח אותו בקלות. ובכלל, עם כל הכבוד לכל מוצרי הטיפוח, התחושה היא שהמוצר החשוב ביותר זה המזגן, נראה שפשוט בלתי אפשרי לשרוד בלעדיו. אבל אין לנו ממש ברירה אחרת. כמו כל שנה - זורמים...


דאודורנט: אין פטורים, פשוט אין!

המוצר המהותי ביותר לטעמי כל השנה בכלל ובקיץ בפרט זה הדאודורנט ויש סיבה טובה לכך. כשבוחרים להשתמש או לוותר על מוצר כזה או אחר זה עניין אישי שלנו, אבל כשבוחרים לדלג על דאודורנט בגלל הניחוח הטבעי הנפלא שלנו או כי אנחנו בכלל נטולי זיעה, זה כבר עניין שמשפיע על כוווווווולם. הקיץ לא פשוט בכלל גם ככה אז אין צורך שנערים קשיים נוספים על הסובבים אותנו. אם לא דאודורנט בשבילכם, תשתמשו בשבילנו. חוץ מזה שתפקידם למנוע ריחות גוף "נעימים", חלקם גם מונעים הזעה (אנטי-פרספירנט) כמו שני אלו שפה והרחבתי על זה כאן למי שרוצה לקרוא.
גרסת הספריי היא המועדפת עלי מאז ומתמיד. אחד הדאודורנטים שממש אין צורך להציג הוא הליידי ספיד סטיק, יש שאוהבות יותר ויש שפחות, אותי בכל מקרה הוא מלווה כבר שנים ארוכות. גם הדאודורנט בגרסה השקופה החדשה Stainguard מוצלח בעיני. הוא נוח ומהיר לשימוש, יבש ואפקטיבי לאורך כל היום. הניחוח שלו נעים ולא מעיק ולא נשאר סימן. בסיסי, מוצלח ובמחיר נגיש.
לאחרונה, עם נחיתתו המשמחת של המותג קיהל'ס (Kiehl's) בארץ, יצא לי לנסות בין היתר את הדאודורנט הכה מפורגן שלהם. קודם כל הוא קצת גימיקי, זה בעצם דאודורנט קרם אותו מורחים ממש כמו דאודורנט סטיק או רול-און. הוא מגיע באריזת שפופרת ומכסה מעצבן שלא נסגר כמו שצריך ולא משנה כמה אני מנסה, פרמטר לשיפור מיידי. אין צורך להיות נדיבות במיוחד אלא פשוט למרוח בצורה אחידה כמו תמיד, האמת שאפילו מרגיש טיפוחי כזה. למרות שמכיל תמציות תפוז, לימון ופשתן, הוא נטול ריח שזה מבורך ביותר בעיני, כי כך לא מתנגש עם שום ניחוח אחר כמו של הבושם או מוצרי השיער. חוץ מזה שריחות זה עניין רגיש במיוחד בקיץ... הוא לא מכתים, לא יוצר גירויים בעור והכי חשוב - עמיד לאורך היום. יעיל ומומלץ בחום.


מקדמי הגנה לפנים: עם או בלי גוון

המוצר שאני לא מרשה לעצמי לצאת בלעדיו מהבית זהו קרם ההגנה לפנים. אני מקפידה על מקדם גבוה למרות שיש כאלו שיסתפקו במקדמים נמוכים יותר. זה לא סוד שקרם ההגנה המועדף עלי ביותר זה ה- Super City Block SPF 40 של קליניק. הוא דק, מוצלח וחי נפלא עם כל מייק אפ מעליו שזה פרמטר שמרבית קרמי ההגנה, גם האיכותיים ביותר, נופלים בו. בחודשיים האחרונים ניסיתי כחמישה קרמי הגנה חדשים לפנים אבל לא היה חיבור מדויק עם אף אחד מהם. או שהיו מאוד שמנים/לחותיים, או שהותירו אותי במראה לבן ערפדי עד שנספגו, או שהבישום היה דומיננטי מדי, או שחירבו את האיפור וכו'. מקדם טוב למי שמתאפרת חייב להיות כזה שיחייה לאורך היום בשלום עם האיפור, אחרת אפשר לבחור כל מקדם כמעט.
עם קרם ההגנה SPF 50 של Kiehl's זו היתה חוויה מוצלחת מהשימוש הראשון. למרות המקדם המאוד גבוה הוא לא עבה או שומני מדי ולא משאיר אותי לבנה. אני מורחת אותו מיד אחרי תחליב הלחות ולפעמים במקומו, ואחריו אני משתמשת במייק אפ מיד בלי להמתין לספיגה מלאה שלו, הרי למי יש זמן בבוקר? אל תהיו נדיבות מדי עם הקרם כדאי שלא נציף את העור, נלבין אותו ונקשה על הספיגה. אבל גם אל תחסכו אחרת הוא לא יהיה אפקטיבי. שכבה דקה אחידה זה מספיק. יש לו ניחוח עדין, הוא מרגיש נעים על העור וחי עם מגוון סוגי מייק אפ ועשיתי לא מעט ניסיונות. בנוסף הוא מגיע בכמות יפה יחסית (60 מ"ל). עם התכונות האלו הוא לגמרי נכנס לרשימת הפייבוריטים שלי לקיץ וכמקדם הגנה זה די נדיר אצלי, באמת שאין הרבה מומלצים לכאלו שמתאפרות.

אבל האטרקציה האמיתית שממש חיכיתי לנסות זה את ה- BB Cream של קיהל'ס (מה זה BB?). כמותג טיפוח הוא השיק ממש לאחרונה קרם BB ועוד עם SPF 50! כלומר, מי שלא מחפשת כיסוי גבוה וגם ככה משתמשת במקדם הגנה באמת חוסכת פה מוצר. פשוט אין צורך למרוח קרם הגנה לפני הבסיס. החיסרון המרכזי של מרבית קרמי ה- BB המערביים זה שמקדם ההגנה שלהם פשוט לא מספק ולכן אינם פוטרים אותי משימוש בקרם הגנה נפרד לפני, שזה בעצם אחת התכונות החשובות שאמורות להיות להם. ה- Actively Correcting & Beautifying BB Cream עם ויטמין C של קיהל'ס (איזה שם ארוך, בעצם כל השמות שלהם ארוכים...) מגיע בשלשה גוונים, אחד Fair לשלגיות ועוד שני גוונים שבפועל די דומים: Light בהיר ו- Natural שהוא חמים יותר (סווטצ'ים). יש לו גוון קפוצ'ינו כזה והאמת שגם הניחוח שלו מזכיר קפה. אז הנטורל מתאים לי בדיוק למרות שסביר שאם היה גוון כהה יותר הייתי מאמצת אותו בשמחה. כך שאתן מבינות שבעלות עור מדיום כהה ומעלה יכולות לדלג ל- BB הבא. המותג מתייחס למוצר כאל טיפוחי מתקן לכל דבר ומבטיח לנו ששימוש בקרם לאורך זמן יוביל לטשטוש כתמים, הזנה מוגברת ומראה חי, אני מתייחסת כמובן רק לאפקט המיידי שלו, אני סקפטית כרגיל לגבי היכולת לטשטש כתמים.
מדובר על קרם BB קצת שונה ממה שניסינו בעבר ובעל מגוון מרכיבים ידידותיים לעור. זוהי פורמולת קרם-ג'ל שלמרות הניחוח (שמזכיר קפה) העדין היא נטולת בישום ואגב גם נטולת פראבן, שמן מינרלי וסיליקון. היא מצד אחד לא דקיקה מאוד (סביר שבגלל המקדם הגבוה) ומצד שני לא מאוד לחותית/שומנית כפי שהורגלנו מלא מעט קרמי BB, היא מאוזנת יחסית, אולי גם בזכות זה שמכילה גליצרין, לכן המוצר יתאים לטעמי כמעט לכל סוגי העור, למעט אולי בעלות עור שמן מאוד. הוא לא סופר פיגמנטי ולכן בעל כיסוי קל פלוס, מאחד גוון ומטשטש פגמים קלים. הגימור טבעי כשאחרי מספר שעות מתחילים להבריק קצת. אפשר להסתפק במעט פודרה לניטרול. הקרם נמרח בקלות ובאחידות בעזרת האצבעות ומותיר את הסקין במראה בריא וקורן יותר, סביר שגם בזכות הוויטמין C. עמידות יפה יחסית לקטגוריית ה- BB. למעשה הפרמטר היחיד שהפתיע אותי זה שה- BB מגיע בכמות של 30 מ"ל בלבד כמו של מייק אפ ולא יותר כפי שמצופה וכפי שהורגלנו מקרמי BB. לפחות האריזה קטנה, אסתטית ונוחה לשימוש ולנשיאה. אני חייבת לציין שנחמד מאוד שפער המחיר בין ה- BB הזה בחו"ל (37 דולר) לארץ (149 ש"ח) זניח. הלוואי שזה היה דבר בשגרה פה. למי שהפרמטרים האלו קולעים ושמחה על החיסכון בקרם הגנה נפרד, כדאי לה לנסות את המוצר ויפה שעה אחת קודם.


מקדמי הגנה לגוף: כי השמש לא סלחנית

קרמי ההגנה לגוף מזוהים יותר עם החשיפה המאסיבית לשמש בבריכה או בחוף הים. אבל כשאנחנו יוצאות לסיבובים, סידורים או סתם יושבות בקפה, השמש משפיעה בדיוק אותו הדבר. זה לא דבר נדיר שאני חוזרת שרופה בידיים או בכתפיים ובעורף במקרים שפשוט דילגתי על ההגנה. אגב, לכל אלו שרוצות להימנע מסימני שיזוף של הסנדלים בכפות הרגליים, אל תשכחו למרוח גם שם. לא משנה איזה קרם הגנה יש לכן, כדאי בהחלט לנצל אותו ביומיום הקיצי שלנו. לי בגדול מאוד נוחות גרסאות הספריי השונות, הן אסתטיות ונוחות לשימוש.

הספריי של אוון (Avéne) עם SPF 50 הוא כזה שיתאים לכל סוג עור כולל רגיש. למרות המקדם המאוד גבוה הפורמולה שלו דקה, נעימה ונספגת מהר. הוא לא מעיק ולא דביק. הוא נטול פראבן ואלכוהול ועם בישום עדין בניחוח של מקדמי הגנה, הייתי מעדיפה ניחוח עדין אחר או יותר טוב בלי ניחוח בכלל. בכל מקרה, זה די ללכת על בטוח איתו. מומלץ.

בתור חובבת שמנים ידועה, אני מאוד נהנית ממוצרי שמן, כן, כל השנה. שמנים מרככים את העור ומעניקים גימור יפה ובריא, אפילו סקסי ברגע. מי שלא בעניין יכולה לדלג הלאה או לשקול ניסיון בכיוון. אז השנה הוציאו מהמגוון את השמן גוף SPF 15 של קלרינס, בשורה שלא שימחה אותי כלל, זה היה מוצר מופלא. בלית ברירה התחלתי לחפש חלופות מסתבר שלא רק שאין יותר מדי כאלו אלא שמה שיש זה עם מקדמים גבוהים בהרבה. וכידוע, ככל שעולים ברמת המקדם כך בדרך כלל גם רמת הכבדות/שומניות של המוצר וזה לא משמח. למרות זאת מצאתי שניים מוצלחים, הם לא שמנים יבשים אמנם כמו למשל ה- Carita Fluide de Beauté, אבל גם לא דביקים או שומניים מדי. כלומר, ממש אין צורך להיות נדיבות מדי בשימוש אחרת אין מנוס מתחושת השמנוניות, פשוט תרגישו כמו צ'יפס וחבל...

ספריי השמן Suncare Oil של וישי (Vichy) עם SPF 40 נמרח באהבה על העור כמו חמאה על מחבת רותח. אני משתמשת ממש במעט והוא נמרח בצורה אחידה ומשאיר את העור יפה וקורן. הוא נטול פראבן ויש לו ניחוח נעים, גם מזכיר טיפה ניחוח של מקדמים אבל קצת משופר. שוב - אני מעדיפה ללא ניחוח כלל. אהבתי את הגודל הנוח שלו, לא כבד ונוח לנשיאה בתיק, עדיף בתוך משהו לכל מקרה של "דליפה". תמיד יש לי תחושה (אשליה?) כזו של בריאות כשאני משתמשת במוצר של המותג, אין לי ממש הסבר למה זה...

ספריי השמן Sun Beauty של לנקסטר עם SPF 30 לרגע לא חשב שיישאר בודד במערכה. בתור מי ששנים משתמשת במוצרי השמש של המותג (קרם, שמן ומשזף עצמי), זה פשוט היה מתבקש. הם אגב גם מריחים די אותו הדבר כולם, בסיס משותף. אז יש לי את השמן Legendary Tan אבל הוא לא מכיל SPF ולכן אני משתמשת בו בעיקר בערב. ה- Sun Beauty הוא לשימוש במהלך היום, יש לו עיצוב יפה והוא מוגדר כמאיץ שיזוף למרות שאף פעם לא הבנתי איך זה עובד כשיש מקדם הזנה.. בכל מקרה (ואולי אני מדמיינת) אבל יש לו ממש טיפה גוון שמותיר את הסקין חי כזה, אחיד, מונקו סטייל (שם מיוצר). אני מתה על זה.


קשקושים ופינוקים To-Go

תמיד נסחוב איתנו עוד כל מיני קשקושים הכרחיים יותר ופחות, כאילו התיק בכלל ותיק האיפור בפרט לא עמוסים לעייפה. "קיץ טו-גו" סטייל.
* מים טרמליים - מרעננים, מרגיעים ומרככים את העור, גם אם אנחנו מאופרות אפשר להשתמש בהם, יש שאומרות שאפילו עוזרים לקיבוע האיפור. טוב. אז כתבתי בעבר שיש לי תרסיס כזה קבוע בתיק, אני לא יודעת למה, אני לא משתמשת בזה יותר מדי. אגב, לפעמים אני גם משתמשת בתרסיס לכפות הידיים יחד עם מטהר הידיים ללא שטיפה של ל'אוקסיטן. אבל יש לא מעט מכורות שנשבעות במוצר הזה ובחום הזה אני זורמת איתן. שני תרסיסים ידועים הם אלו של אוון ולה רוש-פוזה אני אישית לא מוצאת הבדל מהותי בינם. קיימים במספר גדלים כשה- 50 מ"ל הוא גודל מצוין טו-גו לתיק. בשביל המחיר הנגיש שלהם שווה להחזיק אחד לכל מקרה.
* סטיק עם הגנה לאזורים נקודתיים - למשל הסטיק SPF 50 של לה רוש-פוזה, מיועד לשימוש באזורים רגישים כמו סביב העיניים, השפתיים, האף, האוזניים וגם על צלקות ושומות. סטיק שמומלץ לאמץ, במיוחד מי שיש להם נטייה להישרף באזורים האלו, כולנו מכירים את אלו עם האף האדום ולא בגלל הצינון. נכון, הוא לא מאוד זול, על נוחות משלמים. בכל מקרה, גם אם השתמשנו במקדם הגנה נמוך יותר לפנים, הסטיק מוסיף את ההגנה הרצויה באזורים שמועדים לפורענות.
* ליפ באלם עם מקדם הגנה - כי להשאיר את השפתיים שלנו לחסדי השמש הקופחת, השורפת והמייבשת זה לא הכי חכם. הליפ באלם SPF 15 של בובי בראון הוא גם נעים (וטעים...) וגם עם עיצוב רטרו מדליק. יש מי שיעדיפו סטיק באלם וזה בסדר, העיקר שיהיה משהו זמין כשצריך. החיסרון המרכזי של המוצר זה המחיר, כמו תמיד - על פינוק משלמים. ועדיין, תמיד יש יקר יותר דוגמת ה- Dior Créme de Rose המופלא.
* דפים לספיחת שומן - כאלו שינטרלו את ההברקות שלנו מהלחות מבלי לחרב לנו את האיפור (כמובן שאפשר להשתמש בהם גם בלי איפור) וישאירו לנו את הסקין יפה מן מאט-קורן כזה (לא מבריק). ההמלצה שלי תמיד לפני השימוש בדפים להשתמש קודם בטישיו (עדיף להפריד את הטישיו ולהשתמש בחלק הפנימי) כדי לספוג את הזיעה, כמובן בלי תנועות בכלל, רק להצמיד לפנים. כך הדפים יהיו אפקטיביים הרבה יותר. יש מגוון דפים כאלו בשוק במגוון רמות מחיר. ידועים במיוחד הם ה- Blot Film של מאק ולטעמי גם עושים עבודה מצוינת. ניסיתי לא מעט סוגים, יעילים יותר ופחות, אבל אין ספק שאלו של מאק הם בטופ. לא רק שמאוד אפקטיביים, יש להם גודל מדויק שמספיק בדיוק לכל שימוש, כמובן שאפשר להשתמש בשני הצדדים. בגלל שאני לא משתמשת כבדה של הדפים חבילה מספיקה לי לכל העונה. אבל זולים הם ממש לא כך שמי שמשתמשת בדפים באופן תכוף תמיד יכולה למצוא אופציה נגישה יותר וידידותית יותר, גם בכמות וגם במחיר.


משקפי שמש: בריא ואופנתי

ואיך אפשר בלי האקססוריז של הקיץ? משקפי שמש וכפכפים הם מאסט בארצנו הקטנטונת ובכל קיץ אני חוזרת לזה מחדש בבלוג. אז הפעם פינוקים חדשים!
כבר כתבתי בהרבה הזדמנויות על החיבה שלי למשקפי שמש. זה פשוט משהו שאני לא חוסכת בו ולגמרי יש לי יותר מדי (Fendi, Gucci, Marc Jacobs, D'squared ועוד). הפעם משקפיים שמש ברמת מחיר סבירה יחסית (500 ש"ח פלוס/מינוס לפי מבצעים) שאני מרוצה מהם ואוספת מחמאות בכל פעם שאני בוחרת בהם.
* ל- Ray Ban ולי יש היסטוריה מאוד ארוכה, עוד מתקופת הצבא בה היה נראה כאילו עם המדים/הדרגות מגיעים הריי-באן. מאז ועד היום היו לי מגוון משקפי שמש שלהם כשהפייבוריטים שלי הם משקפי הטייסים הקלאסיים עם עדשות מראה מוזהבות. סקסי! קשה להתעלם מהתפתחות המותג בשנים האחרונות. ממותג מקובע עם מגוון מאוד מצומצם, שבמקרים נדירים הוציא איזה דגם אספנות במחיר שערורייתי, הוא הפך למותג טרנדי, מגוון ועם מבחר ראוי. יחד עם כל זה הוא מצליח לשמור על הקווים הבסיסיים המזוהים איתו. מספיק להיכנס לסניף של רשת אירוקה ושעה לפנות למדידות, ולא, אני לא צריכה עזרה בפוזות מול המראה. טוב, אז בא לי על לפחות על ארבעה דגמים שונים. לא פשוט... עד שכבר בחרתי לי את הדגם הזה שבתמונה, ההתלבטות היתה באיזה צבע. כולם יפים, אני רוצה גם את המנומר גם את הכחול כהה וגם את הלבן! טוב אז בסוף הלבן עלה בגורל, לא רק כי הוא גדול מרשים, נשי ומדליק. אלא פשוט כי הוא מושלם ללוק קיצי עם שפתון בוהק כמובן!
* באוסף המגוון שלי שכולו פחות או יותר (טוב, יותר...) משקפי שמש ממותגים, אין לי שום דבר שדומה למשקפי השמש של Go Panda. אלו משקפי שמש מבמבוק בעבודת יד, חלק מהטרנד הסביבתי בכלל והאופנה הירוקה בפרט. האמת שהייתי סקפטית בהתחלה, מה נדחף הירוק עכשיו גם למשקפי השמש האהובים שלי. כששמעתי שבשלב ההתחלתי יש שמונה דגמי יוניסקס שניתנים לרכישה רק באתר גו פנדה, זה רק חיזק את הסקפטיות. אני? בלי למדוד? ויוניסקס? את האנדרוגיניות אני משאירה לאחרים, תודה. אבל הסקרנות שלחה אותי לעשות ניסיון. מסתבר שבאתר יש "תא מדידה וירטואלי", גימיק נחמד. מעלים את התמונה שלנו וכך אפשר להתרשם איך כל דגם יראה עלינו. נכון, זה לא בדיוק הפרופורציות, לא בדיוק הגוונים, לא בדיוק פוזות למראה כמו בחנות. אולי לא מושלם, אבל חביב בהחלט. וכך מצאתי את עצמי מתחדשת במשקף בתמונה שהוא אולי יוניסקס בהגדרה אבל כשאני משתמשת בו הוא הכי נשי שיש, זהו 'דגם 108', מהיום אמרו 'דגם דנרה', למה לא... הוא יפה, בגימור איכותי, מחמיא וחשוב ביותר - קל משקל. כן, מדליק וייחודי בנוף. שמחה וטוב לי יצאתי לסיבוב ושכחתי בכלל שאני עם קישוט חדש על הפנים. ואז מגיעות התגובות... איזה מהמם, תביאי למדוד, גם אני רוצה, נראה מהמגזין, של מי? מאיפה? כמה עולה?? טוב תנוחו...! כולה משקפי שמש. אבל ירוקים, כן?...

כפכפים לקיץ: יש אופציה אחרת?

כמובן שבכל הסיבובים אני מצוידת בכפכפי פליפ פלופ (Flip Flop) נוחות ומאווררות כמו כל עם ישראל... רק עם יקר - תשקיעו בפדיקור, אם לא בשבילכם - בשבילנו! בכל מקרה, מבין הזוגות החדשים שלי העונה בחרתי שניים ששונים בכל פרמטר בערך.
המותג TKEES שקיים שנים ספורות בלבד הצליח למצב את עצמו מהר מאוד כאופנתי נחשק. הרי כשמגזיני האופנה הבינלאומיים החלו לפרסם צילומים של סלבס שאימצו אותם, זה היה רק עניין של זמן עד שכל פאשניסטה ממוצעת תרצה גם. רק שבניגוד לכפכפים אחרים ושווים לא פחות, המחיר של אלו מאתגר במיוחד (כ- 330 ש"ח בארץ, כ- 58 דולר בחו"ל). הן בסיסיות, העיצוב מאוד נקי והמגוון הוא בעצם הצבעים השונים שהכפכפים מוצעים בהם. על אלו עם גימור מבריק כמו המנטה שלי כתוב Lipglosses (ליפ?) חביב. בכל מקרה, אצלי לא נרשמה התלהבות יתרה אבל מי שמרגישה שזה מה שהיא חייבת לקיץ (גוסיפ יבואן המותג) יכולה להתחיל להתלבט איזה צבע, יש לא מעט יפים (המנומר!).
המותג Ipanema שנראה אולי כי בעבר דשדש אחרי כפכפי Havaianas צבר תאוצה מרשימה בשנים האחרונות ונכון להיום מציג את אחת הקולקציות היפות והמגוונות בתחום. כמובן שהעובדה שג'יזל בונדשן המדהימה עומדת מאחוריו כבר שנים לא מזיקה בכלל. גם השנה כשעמדתי מול המבחר הכל כך צבעוני, היו יותר מדי זוגות שרציתי. העובדה שהתמחור גם נגיש יחסית (בחנויות 70-150 ש"ח) בכלל גורמת ללגיטימציה פסיכולוגית להתחדש ביותר מזוג אחד. בסוף בחרתי לי את הזוג בתמונה, שממש כמו עם משקפי הריי באן הלבנים, גם פה הצבע שלהם פשוט הולך נפלא עם כל גווני הלק הניאונים שמקשטים את הפדיקור שלי. הכי קיץ בעולם!

ואל תשכחו - מוצר הטיפוח מס' 1 הוא מים. לכו לשתות. שיהיה לנו כיף של קיץ!


ID

Antiperspirant Deodorant
Stainguard 24H Protection
גודל: 150 מ"ל
ייצור: מקסיקו
מחיר: 25 ש"ח

Superbly efficient anti-perspirant & deodorant cream
גודל: 50 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 82 ש"ח
Ultra Light Daily UV Defense SPF 50
גודל: 60 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 190 ש"ח
Actively Correcting & Beautifying BB Cream SPF 50
גודל: 30 מ"ל
ייצור: ארה"ב
מחיר: 150 ש"ח

Eau Thermale
Very high protection spray SPF 50
גודל: 200 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 200 ש"ח
Thermal water
גודל: 50 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 35 ש"ח

Capital Soleil SPF 40
Suncare oil face & body
גודל: 125 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 162 ש"ח

Sun Beauty SPF 30
Satin Sheen Oil Fast Tan Optimizer
גודל: 150 מ"ל
ייצור: מונקו
מחיר: 100 ש"ח

Thermal spring water
גודל: 50 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 25 ש"ח
Anthelios XL Stick SPF 50
גודל: 9 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 140 ש"ח

Lip Balm SPF 15
גודל: 15 גרם
ייצור: קנדה
מחיר: 100 ש"ח

Blot Film
גודל: 30 דפים
ייצור: יפן
מחיר: 84 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי נשלחו אלי מהחברות


95 תגובות:

  1. משקפי השמש של ריי באן- מושלמות.
    לפני חודש ביקרתי בסניף של Kiehl's ברמת אביב והתרשמתי לטובה מהחנות ומהשרות האדיב ,
    רכשתי את קרם הגוף שלהם ואני מרוצה.

    אני תמיד אוהבת אריזות מיוחדות
    כמו הליפ באלם של בובי בראון - שלמות !
    :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! הכי מושלמים שיש הריי באן ובכל צבע שלהם :)
      החנות של קיהל'ס כל כך יפה, ממש אהבתי את העיצוב הניו-יורקרי.
      איזה פינוק, תתחדשי! אני גם משתמשת עכשיו בקרם גוף שלהם, משהו מדליק עם כוסברה, בחיי...

      טוב, כולנו סאקריות של עיצוב.. קשה שלא להתפתות ;)

      מחק
  2. משקפי הרי באן מעניינים אעפ שאני מעדיפה מותגים כמו אלה שבאוסף שלך כפי שציינת הדאודורנט האהוב עליי הוא איתי מגיל 15 של לנקום בספריי הטוב ביותר עבורי אני עוברת בעזרתו את הקיץ ללא זיעה.בנוגע להגנה לגוף אני מתחברת לקלרינס עם הגנה 15 מספיקה על מנת לתפוס קצת צבע יפה אני אנסה את הבאלם לשפתיים גם הן צריכות הגנה זהו פוסט מרתק כמו תמיד.

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, אין מה לעשות, אנחנו אוהבות משקפיים ממותגי יוקרה :)
      הדאודורנט BOCAGE של לנקום אחד הפולרים לגמרי, כתבתי עליו בקיץ שעבר. אין ספק שגרסת הספריי שלו הכי מוצלחת לטעמי.
      כשהוציאו את השמן של קלרינס מהמגוון זה היה חצי אבל בשבילי... קשה למצוא שמן מוצלח בכלל ועם מקדם SPF 15 בפרט.
      תודה יקירה :)

      מחק
  3. פוסט נהדר! אני בהחלט אנסה את המוצרים של קילי'ס... קניתי ביינתיים מוצר אחד שלהם (סבון קצף לפנים שמבוסס על אסאי, במקום האהוב עלי של חוה זינגבוים שמכיל SLS:() ואני מרוצה...

    חשוב לשמור על העור!:)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :)
      בינתיים ניסיתי מספר מוצרים שלהם לפנים ולגוף ואני ממש מרוצה.
      ותודה על ההמלצה, נרשם! ;)

      מחק
  4. ההמלצות שלך ממש שוות, כרגיל.
    ה-BB של קיהל'ס ממש נשמע לי- 50 SPF וגם לא כבד- עוד לא הייתי בחנות ואני שמחה לשמוע שהיבואן לא גוזר עלינו קופון של 300 אחוז כמו שקורה לפעמים בארץ...
    לנקסטר זה הכי מונקו ומונקו זה הפנטזיה הקיצית המועדפת עליי, כיציר שנות השמונים, ומוצרי השמש שלהם יחד עם של קלרינס נותנים בעיניי איזה glow מיוחד. וכמו שאני נוהגת לומר: אם זה טוב לצרפתיות, זה טוב גם בשבילי.
    יש לך המלצה על תרסיס ספריי מקבע?
    הבחורה בוידיאו שצירפת עשתה לי חשק עם ההסבר על cakelicious...
    שבת שלום וקיץ צונן לנו...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי, כיוונתי הפעם בעיקר למותגי דרמו-קוסמטיקה ודומיהם מסביב.
      היתרון בקיהל'ס זה גם שיש להם מדיניות של לתת דוגמיות, אז אפשר לנסות את המוצר בחנות או לבקש דוגמית. זו הזדמנות גם לקבל דוגמיות של מוצרים אחרים וכך להתנסות ולהכיר את המותג.
      אחחח, מונקו, איך היה מתאים לי. התיאורים שלך מדויקים ואם זה טוב לצרפתיות זה לגמרי טוב לי. לא סתם Made in Paris זה המועדף עלי תמיד :)
      בנוגע לספריי מקבע - ממה שיש בארץ יש את זה של OFRA שהוא נחמד. ולא בארץ - יש ל- Urban Decay ספריי מקבע לפי סוגי העור. וכמובן את ה- Makeup Finishing Spray של Skindinavia שיש סביבו הייפ. יש כאלו שנשבעות במוצר הזה, אני לא אחת מהן. כתבתי פעם בבלוג שלפעמים אני משתמשת ב- Fix+ של מאק אם אני מרגישה "עשויה" מדי.
      חח, סרטון או לא, לא קשה לפתח אצלנו חשקים ;)
      סופ"ש נעים!

      מחק
  5. כרגיל, תענוג :)
    איך קרם ההגנה לפנים של Kiehl's בהשוואה לקרם של וישי? (SPF50) אני במצב שמצריך קרם הגנה ממש טוב, ואני מתלבטת בין השניים.
    אני לא מורחת מייקאפ כבד בקיץ למרות שהעור שלי נחשב דיי יבש כי אני מעדיפה שלא יהפול לעיסה עם החום הנוראי הזה... בדר"כ עם ביבי קרים.

    אני לא מתעקשת על הSPF50, אני חושבת שגם 30 יכול להיות טוב, רוב היום אני במשרד.
    לגבי הבאלם לשפתיים של בובי, יש לי אותו כבר כמה חודשים ואני מאוד מרוצה!! בהחלט מומלץ. מה שכן, אם הייתי צריכה לבחור בינו לבין של דיור, אהבתי יותר את הדיור. (ולא בגלל שזה דיור :P הוא פשוט עובד יותר טוב עליי)

    בקשר לשמן גוף של וישי, יש לי אחד בבית שקיבלתי במתנה ואני דיי נרתעת ממנו, כל שמן בהקשר של חשיפה לשמש עושה לי חלחלה. לשבור את המיתוס ולנסות?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אהובתי לשריטת היוקרה ;)
      אם את מתכוונת למקדם לפנים של וישי הרגיל Capital Soleil SPF 50 אז הוא מהסוג שתקחי איתך אם כבר לים. הוא עבה יותר, צריך להמתין לספיגה כי קצת לבן בהתחלה. עם איפור הוא לא בא בחשבון בכלל מבחינתי. מה שכן, יש להם מקדם שנקרא Mattifying face fluid dry touch SPF50 והוא לא רע, למרות שלא חי טוב עם כל מייק אפ. בכל מקרה, אני לגמרי מעדיפה את זה של קיהל'ס. מציעה לך פשוט לקחת דוגמית מהחנות שלהם. (ולך ספציפית יש לי עוד כל מיני המלצות של דוגמיות מוצרים לנסות שכדאי לך לקחת...).
      אם את עם קרם BB אז הכי פשוט שתבחרי לך אחד כזה שיש לו מקדם מספיק גבוה. נסי את זה של קיהל'ס פה עם SPF 50 וגם לוישי למשל יש את ה- Idéalia BB Cream SPF 25 אם זה מספיק לך.

      אני עם מקדם גבוה בגלל הפיגמנטציה, נמשים וכו', אין לי ממש ברירה... האמת שאם אני עולה במקדם וזה לא מורגש בשומניות אז למה לא? תמיד הייתי עם הקליניק סיטי בלוק SPF 40 גם ככה.
      אווו ה- Créme de Rose של דיור, הזכרתי אותו פה, טוב, קשה שלא להתאהב בו... מושלם. פורמולה שונה מהבובי בראון שמפנק גם כן.

      כן, הזכרתי פה את אלו ששמנים זה לא בשבילן בשמש כי מרגיש דביק. אבל אם כבר יש לך אז מה אכפת לך לנסות? אנחנו הרי יודעות שאם היה מדובר על שמן הגוף של גרלן אז הייתי כבר מזמן מנסה אותו...:P
      קיצור, מה יכול להיות, מקסימום תעבירי הלאה. נסי ממנו ממש מעט (!), כמו בסומק, קל להוסיף וקשה להוריד. את תראי איך העור שלך נראה בוהק יפה כזה ברגע.

      מחק
    2. "אנחנו הרי יודעות שאם היה מדובר על שמן הגוף של גרלן אז הייתי כבר מזמן מנסה אותו...:P "
      LOL!

      מחק
  6. אני פחות או יותר התאהבתי רשמית במקדם הגנה של ק'ילס, אני חושבת שבסוף הישראלי הוא חידוש מרענן. פעם אהבתי מאוד את קליניק אבל היום כבר לא, הוא התעבה לי והשתנה לי וממש לא רציתי למרוח אותו על הפנים. מה גם שהריח מפריע לי (אינדווידואלי, שוב). סוקרנתי לגבי הדאורדורנט גם של החברה למרות שבנתיים אני עם גרנייה החדש ומרוצה מאוד. גם גרסת הספריי שלו תתאים לך לפי התיאור שלך את הדאורדורנט שאת חובבת.

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי מקדם מדהים הקיהל'ס, ממש לא פשוט למצוא קרם הגנה נורמלי למי שמתאפרת. מה הכוונה התעבה לך הקליניק? אולי הוא היה ישן כבר? אני האמת כל שנה מחליפה כי כל המוצרים האלו עם SPF הם פגי תוקף יחסית מהר מרגע שפותחים.
      תודה על ההמלצה, יש לי את הגרנייה, מוצלח בהחלט הספריי!

      מחק
  7. היי
    האם יש המלצות גם בגזרת המשזפים העצמיים? ניסיתי לאחרונה את התחליב לשיזוף של וישי והיה נחמד אבל כמו כולם הגוון על העור נהיה כתמתם

    השבמחק
    תשובות
    1. עניין כואב המשזפים העצמיים. ניסיתי לא מעט אבל חוץ ממגוון פרמטרים שונים ביניהם, הבעיה המרכזית שמשותפת היתה הגוון הכתמתם שהם מעניקים (על איך נראים כשזה מתחיל לרדת אני בכלל לא רוצה לדבר...).
      אני תמיד חוזרת לאחד מהמשזפים של לנקסטר שנקרא Essential Bronze Milk SPF 6 Face & Body (כמובן להתעלם מה- SPF...). הוא הכי מוצלח עלי, לא כתום, לא מכתים, נספג מהר ואפשר לבנות את עוצמת הגוון איתו. כשהוא מתחיל לרדת אני לא נראית כאילו יש לי מחלת עור או משהו...LOL

      מחק
  8. המלצה קטנה:
    במקום הדפי ספיחת שומן.
    אני פשוט שולפת את ניירות האורז לניקוי עדשות,
    שממילא אצלי בתיק, הן עודים עבודה אפילו יותר טובה.
    ועולים בערך 20 ש״ח לחבילה של 100 בגודל נדיב.
    למצוא בכמעט כל חנות צילום.

    השבמחק
    תשובות
    1. וואלה, אני לא מכירה את הדפים האלו ובשביל הסקרנות אבדוק מה זה.
      אבל קחי בחשבון שאם אפשר למצוא דפי ספיחת שומן ב- 10-20 ש"ח של לייף בסופר פארם, אז לא באמת צריך "דיופים" אחרים.

      מחק
    2. זה לא קשור לדיופים, נייא אורז יש לי קבוע בתיק בכל עונה ;)

      זה כאלו, אני משתמשת כרגע באולימפוסת הם יעילים באותה מידה.
      http://www.camerashop.co.il/pl_product~NO~1544~1951.htm

      ואגב, התחלתי להשתמש בדיאודורנט הורוד של לנקום.

      מחק
    3. ברור לי, התכוונתי שיתר בנות התמותה (כמוני למשל..) שאין להן מושג מה זה נייר אורז לעדשות, לא כל שכן סוחבות אותו קבוע בתיק, יכולות למצוא ניירות סופחים זולים אם הן ממש רוצות :)

      את מתכוונת לדאודורנט Purete? איך הוא, ממליצה?

      מחק
    4. כנראה שכן. מומלץ מינוס.
      הוא סבבה אחרי מריטות, העמידות שלו היא לא לימי סוורות.

      מחק
    5. הבנתי, טוב, בקיץ שלנו אי אפשר להמר בעניין הדאודורנט את יודעת....

      מחק
    6. ואני בכלל רציתי את הבוקאז' הרגיל ושוכנעתי נמרצות שהם אותו דבר.
      אן שהמקורי גם התקלקל?

      מחק
    7. הבוקאז' מעולה, אני מעדיפה אותו בגרסת הספריי. לא סובלת את הרול און /סטיק שלו. אבל יש לו מספיק מכורות.

      מחק
  9. פוסט נהדר. קילס נשמעים מעניינים.
    אבל מה שבאמת חסר לי וטוב שהזכרת לי זה מקדם הגנה לגוף שיגרום לי סופסוף להפסיק להתעצל ולשים באופן יומיומי מקדם הגנה גם על הידיים והמחשוף. אוון נשמע לי מתאים בהחלט בייחוד לאור הרומן הקטן שיש ביננו כבר שנים

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! כן, שווה לגמרי לבקר בחנות שלהם, היא גם יפה וגם יש אפשרות לקבל דוגמיות ולהכיר כך את המוצרים. מאוד נחמדים שם.
      אוף, כולנו מתעצלות ביומיום, אבל זה לגמרי משמעת עצמית. הספריי של אוון הוא ממש ללכת על בטוח, נוח, נספג מהר ולא דביק עם מקדם גבוה.

      מחק
  10. אני כבר לא עומדת בקצב הפוסטים שלך :-)).
    כיום אני משתמשת באמולסיה SPF50 של אוון, ובספריי של אוון ובמים הטרמליים שסקרת - ואני מאוד מרוצה.
    המוצרים של קיהל'ס נשמעים מעניינים, בהחלט עושים חשק לנסות. פעם התנסיתי בחו"ל בסרום הדגל וזכור לי שהוא היה טוב, אבל לא גרם לי לרוץ ולרכוש.
    מסקרן אותי מרקם הג'ל של ה-BB, ואגב- גם לל'אוקסיטן אמור לצאת BB במרקם ג'ל אבל עם SPF נמוך יותר למיטב זיכרוני.
    את דפי הבלוט של מאק בא לי לנסות כבר הרבה זמן, ומשום מה אני תמיד לא מגיעה לזה - נראה לי שהקיץ שתקף אותנו במלוא העצמה כבר יכריח אותי לרכוש אותם בקרוב מאוד.

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, כן, יצא כל שמונה ימים, כמו נס חנוכה...LOL
      יש לאוון בכלל מוצרים מוצלחים, אני מאוד אוהבת את המותג.
      קודם כל, אם יש מישהי שמתבקש שמיד תעשה סטאז' מקיף בחנות קיהל'ס זו את (וכמובן מיד לרוץ לספר לחבר'ה פה מה ההמלצות...:P). ובכלל, כל פעם שמזכירים את המותג קופץ הסרום Midnight Recovery Concentrate, די מאוס תכלס כי יש להם מוצרים מעולים אחרים. טוב שלא רצת.
      את תרגישי את המרקם שלה- BB הזה מיד על העור, מרגיש שונה. זה מן ג'ל מוס כזה למרות שנראה קרמי רגיל כשיוצא. תקחי דוגמית שלו - מאסט! גם אני מחכה ל- BB של ל'אוקסיטן (SPF 30) אבל עוד אין להם מועד מדויק מתי יגיע, נו, לפחות אמרו שיגיע.
      אין לי ספק שאת תאהבי את הדפים של מאק וגם לא תתפשרי על אחרים ;)

      מחק
    2. אני אכן צריכה לעשות תחקיר יותר רציני על קיהל'ס, וכפי שכתבת כיף שהמחירים בארץ הוגנים ושאפשר לקנות פה וליהנות מיד, בלי להזמין מחו"ל.
      אני מאוד מקווה של'אוקסיטן לא יביכו את עצמם, ויביאו את ה-BB בקיץ ולא בחורף.
      על לייף אני בטוח לא אתפשר אם זו היתה הכוונה :-).
      נראה שאין ברירה אלא להגיע לקניון רמת אביב. אני מקווה שלא אסבול יותר מדי.

      מחק
    3. במוצר הזה ספציפית זה אכן היה כך, לא עשיתי בדיקה של כל המוצרים, אבל בגדול התרשמתי שהמחירים נגישים למדי. אגב, בחו"ל יש מבצעים מדי פעם, לא ברור עדיין מה יהיה עם זה פה. אם הם יישמו את מדיניות הדוגמיות והשירות יהיה מקצועי ואדיב אז בהחלט שווה את השקלים הספורים הנוספים.
      אל תבני על זה, כמו שאנחנו יודעות כל המותגים הביכו את עצמם בשלב זה או אחר...
      חח, לא היה לי ספק. פשרה ואת זה לא הולך ביחד. אני איתך לגמרי את יודעת ;)
      מסכנה, נסי לא לסבול שם... מחכה לרשמייך.

      מחק
    4. אני אבדוק כמובן, אבל ממש בא לי שהם יוכיחו שאפשר למכור בארץ מוצרים במחיר הוגן, ולא להכפיל אותו.
      לפי כמה פידבקים שראיתי בפייסבוק, לפחות את מדיניות הדוגמיות והשירות הם מיישמים היטב.

      מקווה שאעמוד בחוויה הקשה, ושאפילו אשרוד עד לעדכון.

      מחק
    5. הלוואי, כולי תקווה שיבינו בשוק שעדיף לתמחר מראש בצורה הוגנת במקום לעשות הנחות חיסול של 50% שמזנות את כל העסק.
      נכון, כרגע מיושם, אני רוצה לראות את זה לאורך זמן וכשיפתחו סניפים נוספים במקומות שאולי מאתגרים יותר מבחינת הקהל.

      מחק
    6. מחזיקה להם אצבעות.
      מן הסתם, בהתחלה יהיה מי שינצל לרעה את מדיניות הדוגמיות. לאורך זמן, כאשר ברור שמשהו זמין, זה מרגיע קצת את היצר.

      מחק
    7. גם אני, הלוואי שיצליחו ושמותגים אחרים יבואו בעקבותיהם.
      נכון, יש בזה משהו, אבל היצר הזה יהיה קיים כל עוד בשאר המקומות המדיניות הפוכה לגמרי.

      מחק
    8. הלוואי שיצליחו לפרוץ את המעגל הזה, ושדרכם הצרכנים יבינו שמגיע להם משהו יותר טוב - בכל החנויות.

      מחק
    9. אמן ואמן. מחכה להתרשמותך לאחר הביקור שם :)

      מחק
    10. הייתי שם השבוע, אבל ה-BB אזל.
      לפחות עברתי במאק ורכשתי את דפי הבלוט.

      מחק
    11. מה את אומרת... אבדוק איתם מתי מחדשים את המלאי. לפחות לקחת דוגמית לנסות?
      מה, לא קנית את דפי הבלוט של לייף???..... LOL
      בטוחה שאת מרוצה מהמאק בלוט פילם :)

      מחק
    12. הם אמרו שאמור להגיע מלאי חדש בעוד שבוע.
      לא לקחתי דוגמית כי לא היה ממה לדגום :-). העיקר שכל הקניון היה מלא בשלטים של "בואי ליהנות מהחוויה ולקחת דוגמיות", מה שקצת הוריד לי את החשק לקחת דוגמיות.

      דנתי ארוכות גם עם הדיילת של קרליין וגם עם הדיילת של ג'ייד על דפי הבלוט, ובסוף שתיהן אמרו לי שבשם המוסר המקצועי הן לא מרגישות בנוח למכור לי, ושלחו אותי למאק.
      האמת שטרם ניסיתי, אבל ביום ראשון מחכה לי יום ארוך במיוחד, אז אני שומרת את התענוג.

      מחק
    13. אויש... באסה.
      חבל שלפחות דוגמית לא נתנו שיהיה אפשר לנסות בינתיים ואח"כ ישר לקנות אם רוצים. בהחלט פיספוס במבחן התוצאה אחרי כל ההצהרות.

      חחח, הרגת אותי! הלוואי שהן היו יודעות בכלל מה זה דפי בלוט...
      התרגשות, מחכה להכרעה ;)

      מחק
    14. כנראה שהם לא צפו את הביקוש.
      מה שכן, למדתי שצריך להתקשר לפני.

      אעדכן :-).

      מחק
    15. אז ככה -
      באופן כללי אני מרוצה מדפי הבלוט. יחד עם זאת, הם הצליחו להדגיש קילוף מעצבן שהיה לי על האף, ואפילו מייקאפ ופודרה לא הדגישו.
      ה-BB לא חזר למלאי נכון לשבוע שעבר. מתחילה לתהות אם הוא שווה את המעקב.

      מחק
    16. מעולה שאת מעדכנת. האמת שזה די הגיוני כי הם סופחי שומן ואם האזור הנקודתי הזה יבש אז הם עוד יותר ייבשו אותו... קיצור, דפי הבלוט לא לאף שלך... LOL
      שאלתי את קיהל'ס על זה לפני שבוע והם אמרו לי שהזמינו מלאי חדש מפריז ושנראה להם שזה ייקח שבועיים לפחות. לדעתי הם לא צפו את ההתלהבות מזה. ותשמעי, אם את כבר בקניון שווה גיחה לקחת דוגמית, מה יש להפסיד?..

      מחק
    17. אכן, זה הגיוני. שומרת אותם לזמן שבו האף שלי יחליט לעשות פחות בעיות.

      טוב שהם עקביים, כי כשהייתי בקניון הנציגה של קיהל'ס אמרה לי שה-BB יגיע עד סוף השבוע שעבר.
      כבר לא הגעתי לקניון שוב, יישמתי את הלקח והתקשרתי לפני :-).

      מחק
    18. אבל את משתמשת בהם לכל הפנים, כן? פשוט דלגי על האף כל עוד את עם הקילוף.

      חח, כנראה שכשהלקוחות שואלים רוצים ליצור אצלם ציפיה :)
      אבל אין ספק שהכי טוב זה לבדוק בטלפון ולא להגיע במיוחד אם את לא שם גם ככה.

      מחק
    19. ברוב הפנים אין לי צורך. רק במצח ובאף.
      לא נורא, בקרוב יעבור :-).

      אני שמחה שהם רוצים ליצור ציפיות, אבל ליצור אכזבות כשהמוצר לא מגיע זה לא כל כך טוב.
      אני יותר באזור כיכר המדינה ודיזינגוף, ובמזג האוויר הנוכחי אין לי כח מיותר להגיע לרמת אביב.

      מחק
    20. וואלה, אצלי המצח, הסנטר ותפוחי הלחיים בעיקר.
      אין לי בעיה עם החום, אבל אשמח אם הלחות תעבור, the sooner the better!

      חכי, מה אכזבות. קודם שיגיע, קודם תנסי, נראה....
      ולמה באמת תקעו את קניון רמת אביב מחוץ לעיר, לא ברור...LOL

      מחק
    21. ביחד אנחנו יכולות להרכיב פנים שלמות :-).
      את מוזמנת לעבור לגור בבאר שבע, שם אין לחות.

      יש גבול לפרק הזמן שבו החשק שלי למשהו עדיין בשיאו.
      אכן חוצפה מצד בעלי הקניון!. הייתי מזיזה אותו לאלתר לכיכר המדינה.

      מחק
    22. חחח, קרועה!
      אני אעבור לשם מיד אחרייך אבל לאילת הייתי עוברת בשמחה כל קיץ :P

      בואי נאמר שאני מאמינה שכשה- BB כן יגיע את בכל זאת תהיי מהראשונות לבדוק אותו. פתאום החשק יחזור ;)

      מחק
    23. לאילת - כל קיץ, ורק לקיץ :-).

      יכול להיות, תלוי בתנודות השוק, ובפרסום של עוד ועוד מוצרים מפתים בבלוג אנונימי כלשהו.

      מחק
    24. תשמעי, אני חייבת לשחרר, יש לי פנטזיה כזו כבר שנים שאני עוברת לאילת בקיץ, אפילו כתבתי עליה באחד הפוסטים הראשונים בבלוג, את חייבת לקרוא על זה:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2010/07/3.html

      חחח, לא, כי את מקלה עלי את החיים עם ההמלצות שלך...LOL

      מחק
    25. כן, כמו בברלי הילס - שבחופש הם עוברים פחות או יותר לחיות על החוף, מוצפים במלצרים עם משקאות טעימים, משחקי כדור ואמא של דילן מקיי.
      יום אחד, כשנהיה גדולות ולא תלויות באף אחד, נגיע גם לזה.

      לפחות אני ממליצה על מוצרים לא נגישים מחו"ל :-).

      מחק
    26. חחח, דילן!!
      או כמו הניו יורקרים שעוברים להמפטונס בקיץ, מסכנים....
      ולנו יש פלאפל!!! LOL

      המממ, it's a good point...!

      מחק
    27. שרה ג'סיקה פרקר לא נהנתה כל כך בהמפטונס למיטב זכרוני, אז אני נשארת עם הזיכרון של דילן לפני שהוא הפך לסבא.
      יאללה, תתנחמי בזה שהפנטזיה שלך זולה יחסית להמפטונס ולבברלי הילס, וסעי להגשים אותה לאיזה שבוע-שבועיים :-)).

      מחק
    28. תיאורטית זה נשמע רעיון מדהים אבל כשאני מדמיינת את כל עם ישראל בתוך הפנטזיה שלי ביולי-אוגוסט אז זה לא מסתדר לי טוב כל כך יחד...LOL

      מחק
    29. אחרי החגים יוצא מוקדם השנה, ואז תוכלי להשתלט לך בשקט על אילת נטולת הילידים והילדים :-).

      מחק
    30. בהחלט משהו לשקול למרות שיותר הגיוני שאז אתעופף לניו יורק או משהו :)

      מחק
    31. אוי, ההתלבטות בין אילת לניו יורק.
      קשים חייה של המכורה לאיפור ולפנטזיות.

      מחק
    32. סתם כי אני פולניה - ה-BB בגוון שלי יגיע רק בחודש הבא !!!.

      מחק
    33. חח, חמור ביותר!!
      לפחות אני מבינה מזה שהגיע ה- BB בגוון אחר?
      תחקי דוגמית שלו אם את בקניון, לפחות תתרשמי בינתיים מהפורמולה :)

      מחק
    34. הגיע גוון לייט, אני FAIR.
      נראה לי שאזמין אותו מסטרוברי, כבר יותר מהר.
      הספקתי להתרשם, וגם קראתי הרבה המלצות עליו - אז ממש בא לי. הם סתם מבאסים !

      מחק
    35. אז ניסית?? אל תתקמצני במידע.. ספרי.
      מבינה שאהבת אותו, אם רק הגוון עוד לא הסתדר - דיינו ;)
      בסטרוברי יותר זול?

      מחק
    36. הניסיון שלי היה בעיקר עם הטקסטורה, והיא מאוד מאוד נעימה בעיני, ונמרחה בקלות.
      הגוון פשוט לא בשבילי, ולמרות שלא מדובר על מייקאפ של ממש, זה כן מפריע לי.
      חיפשתי ברשת עוד פרטים עליו, ולא מעט בלוגריות ממליצות עליו כ-BB מצטיין לעור מעורב-שמן.
      אחרי הנחת נאמנות זה פחות או יותר אותו מחיר.

      מחק
    37. ברור שיפריע לך הגוון, אבל לפחות יצא לך להרגיש אותו.
      הרי אם לא היית אוהבת את המרקם אז לא היה טעם להמשיך לעקוב אחריו בכלל.
      מעולה, אז יללה, תתחדשי, פה או באתר :)

      מחק
    38. תודה :-).
      מאחר ומדובר על אותו מחיר, מבחינתי הייתי מתחדשת כאן בכיף - אם רק היו נותנים לי !.

      מחק
    39. נכון, זה פספוס מאוד נפוץ.
      אני מכינה כתבה לגו סטייל על קניות ברשת עם כל מיני דוגמאות כאלה.

      מחק
    40. מקווה שמישהו יתעורר בזכותך...

      מחק
    41. מהפה שלך...

      מחק
  11. החנות של קיהלס נחמדה לטעמי פשוטה מדי מזכירה לי בית מרקחת אני אוהבת מאוד את לאוקסיטן אין על החברה הזו אליפות, הסבונים הנוזליים חלום, שמן השקדים, השמן הנוזלי ועוד ועוד. מה ככ סבל בשיטוט בקניון רמת אביב? הכי מרגיע נקי ומדהים בעיניי הקניון האהוב עליי.

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון, קיהל'ס התחילו כבית מרקחת למעשה. לכן המוצרים מעוצבים בקו "רפואי נקי" שכזה. אני ממש אוהבת את העיצוב הניו יורקרי של החנויות שלהם.
      ל'אוקסיטן מדהימים, זה משהו אחר כי הם מחומרים טבעיים בלבד, מוכרים לנו חוויה שונה לגמרי עם הפרובאנס, פינוק :)
      חח, את מתכוונת למה שרשף כתבה פה למעלה אם היא תשרוד סיבוב בקניון? זה היה בצחוק/ציניות כמובן, הוא קניון שאהוב על כולנו :)

      מחק
    2. אולי אתפתה לנסות משהו...

      מחק
    3. תשמעי, כמו שציינתי יש להם מדיניות נדיבה של דוגמיות.
      אין לך מה להפסיד. ממליצה לך לבוא בכיף איזה יום שיעשו לך התאמה לצרכי העור ויביאו לך להתנסות במוצרים. זה לא עולה כסף ואת לא חייבת לקנות כלום :)

      מחק
  12. אני מאוד אוהבת את הליפ קונדישינר של מאק, עם SPF15. כבר כמה פעמים שחידשתי את המלאי שלו. פשוט לא יוצאת מהבית בלעדיו - קיץ או חורף.. :)

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, הוא פינוק! חשבתי עליו כשכתבתי את הפוסט, אבל אני חושבת שהוא יצא מהמגוון. רק בארץ עוד מוכרים אותו איכשהו..

      מחק
  13. יש לי עכשיו הרבה זמן, לכן הלכתי לבדוק דברים נתקלתי בשמן הגוף של לנקסטר במחיר מצחיק של 85 ש״ח בסופר פארם נראה לי גבוה הגנה 30 רציתי 15 על מנת לתפוס צבע.

    השבמחק
    תשובות
    1. על לנקסטר יש כל הזמן מבצעים אז בהחלט יוצא משתלם!
      אם את מוצאת שמן מוצלח עם SPF 15 אז אשמח לעידכון :)

      מחק
    2. אם אמצא אעדכן אותך נראה אילו מוצרים גרלן יוציאו לקיץ סדרת הטאקוטה המדהימה.

      מחק
    3. השבוע אני בדיוק הולכת לראות את הקולקציה החדשה של הטרקוטה שבקרוב תגיע לחנויות. תמיד יש שם דברים מפילים!

      מחק
  14. אנונימי25.6.2013, 16:02

    המוצרים של קיהל'ס בהחלט נשמעים מפתים.. רציתי לנסות את ה-BB שלהם אבל הוא עוד לא היה כשהייתי אצלם, אז קניתי את ה-BB ניוד של דיור ואני ממש אוהבת אותו (הוא הראשון שלא כתום עליי! כמה חבל שיש לו SPF 10 מסכן..). איך תת הגוון של ה-BB של קיהל'ס (בגוון FAIR)?

    השבמחק
    תשובות
    1. תתחדשי על הדיור ניוד! בגוונים הבהירים הוא מוצלח, חבל שהשלישי שקצת כהה יותר הוא כתמתם. מסכימה לגבי ה- SPF שלו...:/
      אני התרשמתי שה- fair של קיהל'ס הוא נייטרלי עם תת גוון ורדרד אבל זה לא מורגש על העור.

      מחק
  15. פוסט נהדר כמו תמיד :-)
    חייבת לנסות את קרם ההגנה SPF 50 של Kiehl's !!!
    בגלל נמשים ופיגמנטציה בפנים היסטרית מהשמש וכרגע משתמשת בלנקום ג'נפיק סולר SPF50 אבל הוא שומני לי , כך שמציאת תחליף מוצלח יותר בהחלט מעניין.
    גם ה ספריי השמן Sun Beauty של לנקסטר עם SPF 30 נשמע מסקרן מאוד לאחר שנים שנמנעתי משמנים . נראה לי מנוגד שמן והגנה משמש...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :))
      קרם ההגנה הזה פשוט מעולה וזה נדיר למצוא מקדם כל כך גבוה לפנים שלא מרגיש נוטף שומן...:/
      אני בשנה שעברה השתמשתי בלנקום Génifique Soleil וגם כתבתי עליו פה, אבל על ה- SPF 30. אני מניחה שה- SPF 50 שיש לך הוא פשוט עשיר מדי.
      שווה לך לנסות שמן הגנה ולראות אם את מתחברת, מה כבר יכול להיות? נראה לי שהשמנים עם מקדם ההגנה הם סוג של תחליף נסבל לכל אלו כמוני שהיו רגילות לצלות את עצמן ועכשיו כבר לא יכולות. לפחות פינוק קטן נשאר... LOL

      מחק
    2. החלטתי לשבור את המיתוס ולהתפנק - והשמן של לנקסטר כבר נרכש !
      ועד שאצליח להגיע לחנות של קיהל'ס מעניין אם את מכירה את הקרמים להגנה של שיסדו.
      בהריון האחרון השתמשתי בתכשיר לפנים 30-SPF 50 (לא זוכרת)בשפורפרת
      שהרגיש לי שומני ועכשיו בפארם התנסתי בתחליב שמשולב לפנים ולגוף גם SPF 50 והוא היה מאוד עדין ( מגיע בבקבוקון 100 מ"ל )- האם מכירה ?

      מחק
    3. איזה כיף לך, תתחדשי! אל תהיי נדיבה מדי איתו כדי שלא תרגישי ששומני. שימי קצת, תמיד אפשר להוסיף. מחכה להתרשמות שלך כמובן :)
      אני מכירה את המקדם לפנים של שיסיידו והוא אכן עשיר יחסית. את זה המשולב לא ניסיתי. האמת שאני לא חושבת שהשתמשתי במקדמים משולבים אי פעם על הפנים. מעניין באמת איך זה יכול להיות שמשולב הוא עדין יותר מאשר ייעודי לפנים, במיוחד עם מקדם גבוה.

      מחק
    4. השמן פשוט פינוק אמיתי . כיף !!!
      תודה על ההמלצה

      מחק
    5. איזה יופי :))
      תודה על העידכון!

      מחק
  16. היה לי ברור שב 21 לחודש יוני תעלי את הפוסט המבורך אודות מוצרי קיץ ושמש, הרי לא תשברי את המסורת, אך בכל זאת הגעתי אליו רק עכשיו (הביוטי סיטי קצת בלבל לי את החושים, נשאר רק לקנות את הופל הורד וזה יקרה אוטוטו ולהכריז חרם קניות עד שאפתח את כל מה שיש במגירות)

    הופתעתי לגלות שדיאו' ספרי יכול להיות מוצלח לא פחות מרול, אבל הוא עדיין יהיה בעדיפות שניה. אני מנסה ומשתמשת באירים אבל ברגע שמגיעים הקופונים של לייף והבוק'אז האהוב שלי במבצע או שיש נסיעה באופק - חוזרת אליו.

    השמן של וישי הוא סוג של שמן "יבש"? אין תחושה לחותי רטובה בידיים בעת המריחה? אם כך הוא מייד יכנס למעלה רשימת הוויש ליסט (איכשהו היא לא מצטמצמת אלא רק גדלה), כל כך מזדהה עם מה שאמרת על "בריאות, תחושה שאת אוהבת את העור שלך כשאת נמזינה אותו ממדף הביו דרמה...

    המשקפיים של גו פמדה ממש מעלפים - חידוש מרענן לגמרי, תוסיפי שהם קלים = מושלם לקיץ.

    אשר לריי בן, המותג פופולרי בבית אצל 2 הצעירים שבחבורה. כמוני כמוך יש לי חיבה למשקפי שמש ממותגות אבל אם אראה מסגרת שתשב עלי בול והעדשות איכותיות ללא מיתוג אלך איתן בחדווה, אוהבת אביזרים, אוהבת משקפי שמש והרבה - ולא לחינם , אחרי שנים רבות עם עדשות מגע ומשקפי ראיה - עשיתי ניתוח לייזר - עדיין "מפצה" את עצמי במשקפי שמש.

    פוסט נהדר, מרגיש קיץ, ים (חופש...)

    השבמחק
    תשובות
    1. חח, אכן מסורת כבר, זה פשוט נראה לי מתבקש :)

      זה הכי עניין של העדפה אישית באיזו צורה של דיאודורנט להשתמש. למה חשבת שספריי יהיה פחות מוצלח? האפקטיביות של הדיאודורנטים נשענת בעיקר על הפורמולה, לא על צורת השימוש שלו. אני כמובן זוכרת שאת הכי אוהבת את הלנקום בוקאז' :)

      השמנים שפה ציינתי שהם לא יבשים ושמי שלא מסוגלת לסבול טיפת שמנוניות יכולה לדלג עליהם. זה ממש לא מוצר לכל אחת. לגמרי יש תחושה כמו של "בריאות וניקיון" עם הדרמו קוסמטיקה, אני לא ממש יודעת להסביר את זה.

      משקפי הגו פנדה הפתיעו אותי ועוד יותר הפתיעו אותי התגובות האוהדות. המשקל אגב חשוב לי מאוד, נמאס כבר ממשקפיים כבדים שגם משאירים סימנים. עם אלו אני שוכחת שהם עלי בכלל..

      וואלה, אני נתקלתי בלא מעט משקפי שמש יפים בגרושים, ב- H&M למשל, אבל אני לא מסוגלת ללכת עם משקף בלי שיש לו "אבא/אמא". ובלי קשר הכי כיף להתפנק עם משקפים חדשים :)

      תודה רבה, הכי קיץ שיש :))

      מחק
    2. הלכת רחוק עד HַM לא התכוונתי מהבזאר וכאלה

      אה - תודה שלא נזפת בי על הג'יבריש - את כבר מומחית לקרוא בין הטעויות :)

      מחק
    3. חחח, סומכת עליך שאת יודעת איך להתאבזר ;)

      עשית אותי מאסטרית לשפת-אפרת.... LOL!

      מחק
  17. אוהבת את כל הפוסטים שלך אבל בעיקר את אלו הקיצים השזופים האלה ! יש להם סקס אפיל כזה מיוחד D:
    נחמד שקיהל'ס הגיעו לארץ. ראיתי מוצרים שלהם בעיקר אצל יוטיובריות מחו"ל והסתקרנתי. הקרם הגנה הזה בהחלט ייבדק ! רוב הקרמים בעלי מקדם ההגנה הגבוה שניסיתי היו דביקים ולא נעימים ולפי התיאור שלך הוא נשמע נהדר. כרגע אני משתמשת בUV ESSENTIEL המהמם של שאנל ואני מאוד אוהבת אותו..הבעיה היא המחיר הגבוה והכמות הקטנה שמקבלים..אחח שאנל האלו..
    אני גם כמוך שנים עם הליידי ספיד סטיק. מחליפה לעיתים אבל תמיד חוזרת אליו. בעיקר אוהבת את הג'לים. אבדוק גם את הגרסה הזו בהזדמנות.
    כל מקדמי ההגנה קורצים לי...כמה שיש גוון שזוף ועמוק וכמה שיותר הגנה מתאים לי! אם כי זה מודה שזה נשמע מוזר ששמן משמש גם כהגנה...
    הריי באן הלבנים האלה עשו לי כבר עיניים ורכשתי זוג אחר ממש לאחרונה..אבל עכשיו עשית לי חשק לבדוק אותם שוב..
    פליפ פלופ כמובן שמאסט! רציתי לבדוק את ה Ipanema היום אבל היה לי חם מידי ללכת עד שינקין..(אני זוכרת שהם נמכרים בשינקין..אולי יש בעוד חנויות בעיר ולא שמתי לב..) ובמקום זאת עברתי ב Havaianas בדיזינגוף והתחדשתי לי בשני זוגות מהממים. אני זוכרת מהפוסט שלך משנה שעברה שאת גם מאוד אוהבת אותם :)
    אחח כמה כיף שהקיץ כאן !!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה ממוש, הכי כיף קיץ! :)
      כן, לא פשוט למצוא קרם הגנה מוצלח שיהיה דק ולא דביק וגם יעבוד טוב עם המייק אפ. האולטימטיבי שלי זה הסיטי בלוק של קליניק ועכשיו שמצאתי את זה של קיהל'ס אז אני ממש שמחה. ושאנל זה שאנל את יודעת...
      פשוט לי הכי נוח דיאודורנט בספריי, אין לי סבלנות עד שהאחרים מתייבשים.
      תשמעי גברת, גם ככה יש לך גוון טבעי שאני רק יכולה לחלום עליו, אז אל תדרכי על היבלות עם תוספת שיזוף, כן?... ונכון, שמן עם SPF זה בעיקר למכורות השיזוף, הוא מאיץ את השיזוף יותר מקרמים ללא ספק.
      תתחדשי גם על משקפי השמש וגם על הפיפ פלופ, איזה כיף! אני מאוד אוהבת את ההוויאנאס, במיוחד שהמחירים התחילו להתאזן עם כל היבוא המקביל. בניגוד אליהם ובעצם לכל השאר, לאיפנמה יש כזה מבחר מדהים, הכל יפה שם. זה לא אותו כפכף ורק הצבעים שלו משתנים, הכל שונה ושמח כזה. מרגישים שם חזק את הקיץ :)

      מחק
  18. אוי הרגת אותי עם הניחוח הטבעי שלנו... הלוואי ואנשים יפסיקו לדאוג שכולנו נריח את הניחוח הטבעי שלהם! פיכס.
    אני אוהב את הגרסא הספריית של "ליידי ספיד סטיק"- גם מונעת מהניחוח הטבעי לבלוט (אפילו אחרי אימון אירובי מיוזע) ולא נראית על הבגדים.
    לצערי כבר יצא לי להישף בסיבוב מהיר בחוץ עם גופייה=\
    טוב שהזכרת לי לנסות את המים הטרמליים של לה רוז פושיי... הבאתי מפריז ועוד לא פתחתי אותם.

    השבמחק
    תשובות
    1. חח, אז מי אמר ש"טבעי זה הכי"? ממש כשהטבע נוקם בנו....LOL
      אויש כן, להישרף ולא בים זה הכי מיותר שיש, אני פשוט חייבת להקפיד על זה!
      אח פריז... נסי ותתרענני ;)

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails