13 ביוני 2013

הדגשות מתחלפות



זו התקופה בה מתחילים המותגים השונים להציף אותנו במוצרים לקיץ, כאלו צבעוניים, עליזים, קלילים, זורמים וגם בעלי SPF במידת הצורך. מבחינתנו כשנרצה להתחדש, תמיד נשמח לאמץ מוצרים יפים שיעשו לנו כיף במראה ובהרגשה. תפיסה מסוימת גורסת שנצטרך לבחור בלוק שלנו בין הדגשת העיניים להדגשת השפתיים. יש רציונאל מאחורי זה למרות שחיבורים ושילובים נכונים יאפשרו לנו להדגיש גם וגם בצורה נהדרת. אבל בגלל שאנחנו בענייני קיץ וקלילות אז אזרום עם התפיסה הזו לכבודה בחרתי במוצרים חדשים מוצלחים ומרגשים לעיניים ולשפתיים. כמובן שלא משנה מה נחליט להדגיש תמיד נתחיל בסקין שצריך להיות תמיד מטופח ואחיד ונסיים בבושם עונתי כי דגש ריחני משלים ללוק תמיד בא טוב. כן, עם כל עומס החום יכול להיות לנו בכל זאת עליז ושמח.

מייק אפ לנקום: הפתעה נהדרת

מייק אפ חדש ללנקום זה תמיד דבר מבורך ובין ה- Teint Idole Ultra 24H הפופולרי ל- Teint Miracle האהוב שיבצו עכשיו את ה- Teint Visionnaire החדש. מזה זמן לא היה פה מייק אפ שכל כך התחברתי אליו. אז נתחיל מהשורה התחתונה - וואו! וזה לא פשוט בכלל לאור העובדה שמדבר על מייק אפ שנשען על האיכויות של הסרום/תמצית Visionnaire שלא עשה לי כלום וגם נקרא על שמו. כלומר, היו לי ציפיות די מעורבות לפני שניסיתי אותו. מצד אחד אני אוהבת את מוצרי הבסיס של המותג אבל מצד שני הסרום הזה כל כך לא מרשים כך שאם המייק אפ אמור לשקף אותו ואת המולקולה הפלצנית שלו LR 2412 (מה זה בכלל ולמי יש כח בחום הזה לעשות שיעור בכימיה??) בצורה כלשהי אז אין לי ציפיות בשמיים, להיפך. 
כבר מהניסיון הראשון נרשמה הפתעה גדולה והתאהבות קלה שהניסיונות בהמשך רק חיזקו אותה. מדובר על מייק אפ נוזלי שנוח מאוד לשימוש והנחה (אצבעות/מברשת), נמרח בצורה אחידה, נטמע בצורה הרמונית ויפה, בעל כיסוי קל עד בינוני בזכות היותו פיגמנטי וניחוח עדין. הפורמולה בעלת SPF 20 מכילה תמהיל שמנים, פולימרים שקופים וקומפלקס של מיקרו-פיגמנטים ומרגישים את זה. היא עשירה ולחותית אבל לא חונקת או כזו שלא מתקבעת היטב, מדויקת. הגימור טבעי-קורן וכמו תמיד אפשר להוסיף פודרה לקיבוע ולניטרול הברק במידה ורוצים. לבעלות עור שמן סביר שהמייק אפ הזה פחות יהיה ידידותי. מיועד לעור בוגר ובהחלט זה קהל יעד אולטימטיבי בגלל המרכיבים של הסרום לצד משתמשות נוספות שיכולות ליהנות ממנו. הוא מוצע בארץ ב- 11 גוונים (מתוך 18 בעולם), די דומים ומקבילים לדעתי לגוונים של ה- Teint Idole. אני משתמשת בגוון #035 Beige Doré שמדויק לי לקיץ.
הגימיק של המייק אפ זה קורקטור פיגמנטי דחוס שחבוי במכסה ומטרתו להסוות פגמים בעור שהמייק אפ לא כיסה, ממש כמו שאנחנו משתמשות ב- Studio Finish של מאק (לא קורקטור מתקן כמו של בובי בראון). כלומר, אין צורך שנעמיס מייק אפ עם כיסוי גבוה על כל הפנים כשאפשר נקודתית לכסות פגם כזה או אחר וכך ליהנות ממייק אפ קל יותר. אז דבר ראשון זו לא פעם ראשונה שלנקום מציעים את הגימיק הזה, ראינו אותו כבר בשילוב עם קרם העיניים Rénergie Yeux שהוא אגב קרם עיניים מומלץ מאוד (הקורקטור שלו שהם מגדירים כ"קרם מטפח" מיותר לגמרי). דבר שני, אמנם הקורקטור שמצורף למייק אפ חביב בהחלט ועושה עבודה יפה של כיסוי אבל שלא תטעו - אנחנו משלמות על זה במחיר המוצר, לא סתם הוא יקר יותר משני המייקאפים האחרים שהזכרתי בהתחלה. אני מעדיפה מוצר ייעודי נפרד.
לפני שתשאלו - התשובה היא כן, יש קווי דימיון מסוימים בין ה- Teint Visionnaire שכאן וה- Teint Miracle, שניהם לחותיים וקורנים. ההבדל המרכזי הוא שה- Teint Visionnaire הוא יותר עשיר ולחותי, עם כיסוי משופר ואינו מכיל את הפיגמנטים הזוהרים שרואים בבירור ב- Teint Miracle. בנוסף, ה- Teint Miracle שאני מאוד אוהבת הוא לא ממש לא אופציה לשימוש בשיא הקיץ אלא אם בא לי על מראה מיוזע ועמידות נמוכה.
אחרי כל התשבחות קצת על העקב אכילס של המוצר שזה בעיקר ברמת העיצוב, מבנה המוצר. אמנם הוא מעוצב יפה, יוקרתי ומרשים, אבל... מסורבל קצת. למה שוב בקבוק זכוכית? זה גם כבד ולא פרקטי לנשיאה וגם יכול להישבר בכל רגע נתון וכולנו חווינו את זה עם מוצר כלשהו. זה לא סוד שלנקום יודעים לעשות מייקאפים בשפופרת נוחה כשבא להם. בנוסף, התוספת של הקורקטור עליה אנחנו משלמות הופכת את המכסה לענקי ולא ממש נוח לשליפה. כך שמבחינת חווית שימוש זה לגמרי היה יכול להיות ידידותי יותר וכמובן - פרקטי יותר, כן, גם בלי לפגוע בעיצוב היוקרתי.

קרמי BB של וישי: אחד לאמץ אחד לדלג

בלי לדלג על הטרנד החם, גם קרם BB (מה זה BB אפשר לקרוא כאן) הוא אופציה למי שרוצה מראה טבעי, הנחה מהירה ולא מחפשת כיסוי גבוה. הפעם אלו VICHY שמציעים לנו אותו במסגרת סדרת Idéalia לתיקון פגמים בסקין הענקת מראה אחיד. כמוצר ששייך לסדרת טיפוח הוא מבטיח לטפל בסימני הזדקנות ראשונים (אנטי אייג'ינג מישהו?), להחליק קמטים ולהפחית כתמים כהים, אבל אנחנו יודעות ששום מוצר קוסמטי לא באמת יעשה את זה בצורה אפקטיבית אז נתעלם ונמשיך הלאה. הוא מגיע באריזת שפופרת ורודה יפה ונוחה לשימוש. הפורמולה שלו נטולת הפארבן תחליבית נעימה וממש נמסה לתוך העור. הוא מכיל SPF 25 פרמטר שהייתי מצפה לשיפור קל בו בהתחשב בעובדה שמדובר על BB. מוצע בשני גוונים, Light ו- Medium שבו אני משתמשת (סווטצ'ים). הפורמולה לא מאוד פיגמנטית ולכן הגוון מתמזג אצלי היטב למרות שכהה יחסית עם תת גוון צהוב, בחורף סביר שהייתי בוחרת בגוון הבהיר. בכל מקרה, כמו עם כל קרם BB, זה עניין של מזל אם במבחר המצומצם מוצאים גוון מתאים. הכיסוי קל פלוס והגימור שלו טבעי ומעט מבריק כשפידור קל אינו פוגע במראה המואר שלו. עמידות יפה יחסית למוצרים אחרים בקטגוריה כל עוד אין לכן עור שמן, בהחלט שומר על רמת לחות העור ולא נספג בו ומתייבש או מתפוגג. אידיאלי ליציאות של כמה שעות לסידורים או ימים קצרים כמו שישי. בסה"כ מוצר מוצלח ואופציה נהדרת לחובבות ה- BB בכלל ומוצרי הדרמו קוסמטיקה בפרט.
זו לא הפעם הראשונה שהמותג משיק קרם BB, לפני כשנה יצא מוצר כזה גם במסגרת סדרת Neovadiol Lumiere לעור בוגר. גם במקרה הזה מדובר על שפופרת נוחה לשימוש ואפילו מעוצבת צעיר ופשוט יחסית לקהל לו היא מיועדת. הפורמולה נטולת SPF (!) במרקם קרם-ג'ל אוורירית מאוד וניחוח מודגש, מגיעה בגוון אחד אפרסקי (סווטצ'מוטמע), גימור מבריק בין היתר בגלל שמכיל פיגמנטים זוהרים, כיסוי שקוף וכמעט בלתי נראה. הם קוראים לזה גימור אולטרה-טבעי, בחיי... מוצר שיתאים יותר לשימוש כפריימר ולא כמוצר בסיס קליל שיחליף את המייק אפ. בכל מקרה, הוא מבטיח בהתאם לסדרת הטיפוח שלו, מיצוק וזוהר לעור בוגר עייף, ואני ממליצה לכן לשתות הרבה מים ולישון קצת יותר. מוצר שאני בשורה התחתונה לא ממש רואה את הסיבה לרוץ ולאמץ בטח לא לאור המחיר האסטרונומי שלו שעולה כמו קרם הפנים בסדרה, יש חלופות מוצלחות וזולות יותר. למרות שקהל היעד שונה, סביר שגם בעלות עור בוגר יוכלו ליהנות מה- BB החדש בסדרת Idéalia כבסיס קליל, שווה לתת לו הזדמנות.
האמת שווישי זורמים חזק עם הטנרד ושיש להם קרם BB נוסף, כן כן. הוא נקרא ProEVEN Mineral BB Cream, וגם Aera Mineral BB להבהרה שנראה לי שמיועד לשווקים האסייתים. אבל מספיקים שני BB להפעם.

צלליות של לנקום: הלגונה הכחולה

אחרי שדאגנו למראה האחיד והקורן של הסקין, נבחר בהדגשה שבא לנו. נתחיל עם העיניים. אז בלנקום לא נחים לרגע ומשיקים סדרת פלטות חמישייה בשם Hypnose מ-ה-מ-מ-ו-ת ! כהרגלם בקודש וכמו עם כל סדרה, לדוגמה ה- Rouge In Love, הם מחלקים אותה לשלוש קבוצות עם ארבע פלטות שונות בכל קבוצה: Doll Eyes, Star Eyes, Drame Eyes (תמונה). תכלס - זה ממש החלק הלא מעניין, כי אם איפור הסטאר שלי נמצא בכלל בדרמה?... נקסט. יש כמה פלטות שהייתי שמחה לאמץ, יש מבחר יפה של גוונים ושילובים אם כי חייבים לציין שלנקום מפרגנים לחובבות המראה הטבעי עם לא פחות מחמש פלטות שלאחת כמוני נראות פחות או יותר אותו הדבר...
אז Cut to the chase, הלכתי על הפלטה המעניינת ביותר לטעמי, הצבעונית, המרהיבה וההורסת מכולן! ה- DO3 Menthe A L'O מסדרת ה- Doll Eyes שהיא בעלת גווני אקווה מפילים ביופיים שהתמונה פה רחוקה מלהמחיש עד כמה ולצערי גם ברשת אין אפילו תמונה אחת ראויה שמעבירה את הקסם הזה, אין מנוס מלהתרשם בלייב. שלושת הגוונים הצבעוניים עם פיגמנט עשיר וגימור שימרי-מטאלי מושלם. הצללית הימנית להארה היא שימרית חצי שקופה והגון הכחול כהה עליון להדגשה נוטה למאט (סווטצ'ים). הצלליות האלו מיועדות גם לשימוש יבש וגם לשימוש רטוב, ראינו את זה כבר במגוון פלטות כמו של איב סן לורן ואסתי לאודר למשל. מגוון המראות שאפשר לייצר מהפלטה הזו גורמים לי לרצות לקפוץ לאיזו לגונה אקזוטית לחופשה ולחזור כשהקיץ יסתיים פה. בגלל שזו לא ממש אופציה ריאלית, נותר לי להסתפק בחוף הים בעיר. בלנקום הרגישו צורך להדגיש שיש שידרוג באפליקטורים המצורפים ואני רק יכולה להניח שהם מתכוונים למברשת הקטנה שהיא סבירה ולא לספוגים העייפים. אבל אנחנו יודעות את האמת וכבר הרחבתי על זה כאן  - כל האפליקטורים האלו שהמותגים מצרפים לא באמת שווים משהו, תשקיעו במברשות איכותיות. אם הייתי צריכה להתאפר עם המצורפים פה התוצאה היתה במקרה הטוב מביכה ובמקרה הרע כמו פנס בעין אחרי יומיים (עבר מסגול לכחול, כן?).
כל היופי הזה מגיע בעיצוב לנקומי קלאסי שחור, לגמרי יכלו להתאמץ יותר, אפילו עם איזה עיטור חמוד על המכסה בדומה לפלטות אחרות שלהם, בטח ובטח לאור מחיר הפלטה (352 ש"ח) שגבוה ממחיר הפלטות של שאנל (349 ש"ח) ושל דיור (336 ש"ח). יש מצב שמישהו שם קיבל מכת חום מהשמש. אבל לפחות בניגוד לשני המותגים האלו לנקום כן משתתפים במבצעים השווים ברשתות ואז מומלץ לאמץ את הפלטות האלו, בכל זאת כדאי שיישארו לנו כמה שקלים ללחם וחלב... בעצם, בלגונה זה אולי All-Inclusive סטייל. נלך על הצלליות!

שפתונים של קלרינס: ממתקים ורודים

מי שמעדיפה יכולה לבחור שההדגשה תהיה בשפתיים. בניגוד לצלליות שדורשות מיומנות מינימלית כלשהי, שפתונים הם פשוטים ומהירים לשימוש. קלרינס לקראת הקיץ השיקו מגוון מוצרי שפתיים בגוונים צבעוניים גם כאלו לבישים וגם כאלו עליזים, במרקמים וגימורים שונים להדגשות שונות. בין היתר את ה- Rouge Eclat, סדרת אנטי אייג'ינג חדשה, הגדרה שעוד לא ממש נתקלנו בה לשפתונים, שמטרתה שיפור מראה השפתיים: הזנה גמישות ותיקון. מעניין. מבין הגוונים בסדרה ממש אהבתי את הגוון Pink Fuchsia #10 (סווטצ'תמונה) שהוא מצד אחד ורוד פוקסיה אופנתי ומחמיא ומצד שני לביש ולא צעקני. יש לו ניחוח נעים של דומדמנית שחורה וליקריץ, הניחוח הקלאסי של המותג. הגימור בעל ברק טבעי מחמיא, הפורמולה קרמית לחותית מאוד, קלה, נעימה, לא מייבשת ואטומה כמעט לגמרי בזכות הפיגמנט העשיר. היא יציבה ולא נמרחת לתוך הקמטוטים וכשהשפתון מתפוגג זה בצורה יחסית אחידה ולא בצורה של תוחם שנות השמונים. פחות אהבתי את העיצוב שכן נראה קצת שנות השמונים בגלל המכסה השקוף, האסוציאציה הראשונה שלי היתה שזה מזכיר לי את שפתוני Rouge Caresse של לוריאל, זה עבר לי. אולי כיוונו לעיצוב רטרו מדליק, אבל לא יצא. עדיף אם המכסה היה מוזהב אלגנטי כמו בסדרת Rouge Prodige. אגב, אם אתן כבר בודקות את הסדרה יש גוון נוסף ששווה לא לדלג עליו, ה- Juicy Clementine #09 (סווטצ'תמונה), כתום לוהט במיוחד, הכי אופנתי לקיץ.
אבל האטרקציה האמיתית היא בעיני בסדרת Joli Rouge Brillant. בתור מי שלא מתה על שקפקפים הנה סטיית תקן נוספת אחרי השקפקף החדש של שאנל. הגוון Watermelon #17 (סווטצ'תמונה) הוא אחד המדליקים שהם הוציאו בגוון ורוד קורלי ושימר כסוף שנראה ומורגש יחסית. השפתון הלחותי הזה מעניק גוון חצי שקוף מקסים וברק גלוסי עם מעט ניצנוץ. הוא מגיע באריזה יחסית כבדה ובעיצוב רטרו כסוף נקי, כן, בסדרה הזו הצליח להם עם הוינטג'. ממליצה בחום לא לדלג עליו, פינוק אמיתי. לייק!

בשמי קיץ של פנדי וטיירי מוגלר: חמוץ או מתוק?

ההדגשה האחרונה שלנו היא הניחוח שילווה אותנו לאורך היום. לקראת הקיץ יוצאות גרסאות עונתיות קלילות לכל בושם שני על המדף שהרי אבוי אם נשתמש בבושם הרגיל שלנו... נו טוב. בכל מקרה לפחות יש כזה מבחר כך שבמידה ונרצה להתחדש בטוח נוכל להתחבר לניחוח כלשהו. התלבטתי רבות איזה בשמים לבחור להפעם, יש לא מעט מעניינים חדשים. אז הלכתי על אחד פופולרי ואחד שאני מאוד אוהבת, שונים מהותית בניחוח כך שסביר שיתאימו למשתמשות שונות.
על ה- ALIEN של טיירי מוגלר צורך להרחיב יותר מדי. מדובר על אחד מהבשמים האהודים ולא רק בקרב צעירות חובבות מתקתקות, מסתבר שאיכשהו כולן אוהבות מתוק. אבל הבושם הזה קליל הוא ממש לא ולכן החליטו במותג להשיק גרסת קיץ בשם ALIEN Aqua Chic. אז יחסית לבושם הקלאסי הגרסה הזו אכן יותר פרשית ומרעננת, אבל יחסית למהדורות קיץ אחרות, זו עדיין גרסה בניחוח מאוד דומיננטי. היא מורכבת בין השאר מבסיס ענבר עצי כמו הבושם המקורי ותוספת מרעננת של מי פריחת התפוז, לימון ואשכולית ורודה. יש לזה קצת ריח של ניקיון, ניקיון מתוק, קצת מדי לטעמי, יכלו להיות מרעננים יותר לקיץ. העיצוב זהה רק קיבל גוונים בהירים רכים ושקופים יותר. חובבות הבושם בטוח יאהבו גם את הגרסה הקיצית, ועדיין - תהיו עדינות על ההדק...
זה לא סוד שאני מחובבות הבושם Fan di FENDI, אהבתי את הגרסה המקורית, אהבתי את הגרסה המחוזקת לחורף ואני ממש אוהבת את הגרסה החדשה Eau Fraiche (פרש) לקיץ. הם עיצבו אותה בגוונים שקופים עם הלוגו בצבע ירקרק חיוור, מהמם! זו גרסת קיץ מרעננת ביותר, אפשר להבחין בבסיס בתווים של הבושם המקורי, אבל הגרסה הזו חמצמצה ופרשית בצורה מובהקת. הניחוח מורכב בין היתר מברגמוט שהוא הבסיס של סדרת הבשמים הזו, לימון, תה ירוק, תפוז, יסמין ומושק. מרכיבים מרעננים שמשתלבים בצורה נפלאה לניחוח מודגש אבל שלא מעיק בעומס החום והלחות שמאיימים להמיס אותנו בכל רגע נתון. במותג מספרים שהבשמים בסדרה הם בהשראת תיק ה- Baguette המפורסם שלהם. ואני תוהה - מתי אוכל להיווכח בעצמי שזה אכן כך?...


ID

Teint Visionnaire
Skin Perfecting Makeup Duo
Dark Spot - Pores - Wrinkles
SPF 20
Beige Doré #035
גודל: 30 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 300 ש"ח
Hypnose Doll Eyes
5 Color Palette
Wide Eyes
DO3 Menthe A L'O
גודל: 2.7 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 352 ש"ח

Idéalia
BB Cream SPF 25
Ideal skin quality and complexion
גודל: 40 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 270 ש"ח (מחיר השקה: 165 ש"ח)
Neovadiol Lumiere
BB Cream
Densifying complexion enhancing care
גודל: 40 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 380 ש"ח

Rouge Eclat
Satin Finish Age-Defying Lipstick
Pink Fuchsia #10
גודל: 3 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 165 ש"ח
Joli Rouge Brillant
Transparence
Perfect Shine Sheer Lipstick
גודל: 3.5 גרם
ייצור: צרפת
מחיר: 132 ש"ח

ALIEN - Aqua Chic
Light Eau de Toilette
Refreshed with orange blossom water
גודל: 60 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 600 ש"ח

Fan di FENDI
Eau Fraiche EDT
גודל: 75 מ"ל
ייצור: צרפת
מחיר: 565 ש"ח

הבהרה / גילוי נאות: המוצרים שבחרתי נשלחו אלי מהחברות


Print Page

68 תגובות:

  1. פוסט מודגש בהחלט!

    המייק אפ של לנקום מסקרן אותי מאוד, הוא נרכש לפני כשבוע וממתין בסבלנות לתורו- אחרי הסקירה שלך אין ספק שאני רגועה יותר לגביו.

    ה- BB של VICHY נשמע טוב מאוד, באמת מזל שכל החברות דואגות לנו חדשות לבקרים לעוד ועוד BB Creams שלא יהיה לנו משעמם חלילה בגזרה הזאת..LOL

    הפלטה של לנקום נראית קסומה,
    ואני חייבת להודות שמעולם לא ניסיתי שפתונים של קלרינס אבל ה- Joli Rouge Brillant שווה בדיקה מקרוב,
    ובשמים פרשים לקיץ הם לגמרי must, ארחרח את השניים הללו בהקדם :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תתחדשי! מחכה לשמוע מה דעתך עליו.

      כן, ובקרוב תהיה הצפה נוספת של קרמי BB בשוק, הסוף לא נראה באופק...;)

      הפלטה הזו כל כך יפה, וכל כך קשה לצלם אותה, ממש חובה להציץ בה בדוכן בשביל להבין.
      מי שחובבת שקפקפים שווה לה בהחלט לנסות את ה- Watermelon.

      מחק
  2. דנרתי, חיכיתי לסקירה שלך על המייקאפ הזה. והנה עכשיו חזרתי מהסופר פארם וניסיתי. תשמעי, קודם כל שתהיי לי בריאה על הגוון שבחרת, הוא ממש כהה - lol.ועם כל האנונימיות שלך:))) את נראית לי יחסית יוגורטית כמוני:)))) אני לא התלהבתי ממנו, הוא היה לי קמחי קצת ולא התמזג לי משיי על הפנים. וזו הייתה ההזדמנות לנסות את הטיינט מירקל (סוף, סוף), ואני מאוהבת! הוא עלי ברגעים אלו, טרי , טרי - לא קניתי עדיין רוצה להרגיש אותו קצת. התווספה לו התנסות בסמפצ'ס של אסתי לאודר בכחול רויאל שפעם כתבתי לך שאני שונאת את הצבע הזה ואני דווקא סלחנית, מאד!!!
    המצחיק הוא שאני בחרתי את הגוון Beige Doré בטיינט מירקל מסתבר שיש שני שמות דומים בשני המייקאפים. את בטח יודעת את זה והוא הרבה יותר בהיר מהחדש.

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, כמעט תמיד אני בוחרת בגוונים כהים יותר ממני, כשאני משתמשת בגוון שלי אני מרגישה שאני נראית חולה... זה יותר מחמיא לי ככה.
      קמחי? הויזיונר? באמת? ממש מוזר.. זה הדבר האחרון שהייתי חושבת עליו. המירקל מייק אפ אהוב אבל כמו שכתבתי לא ממש מומלץ לטעמי לחודשי הקיץ.
      חח, כשאנחנו רוצות אז יש לנו זיכרון קצר, מניחה שאת מדברת על ה- Bold Cobalt המדליק! אני ממש אוהבת אותו.
      אז גם את בחרת ב- 035 שהוא לא מאוד רחוק מה- 035 של הויזיונר. בעיקרון כמו שכתבתי, הגוונים של הויזיונר יותר מקבילים לטינט אידול, לא לטינט מירקל. לי יש את ה- 02 במירקל שהוא בדיוק גוון העור שלי, כן, בהיר...:/

      מחק
    2. טוב את כבר מכירה אותי, אני אף פעם לא במיין סטרים:) אני לא יודעת אם קמחי זו ההגדרה הנכונה, אולי פודרתי מידי.
      בכל מקרה אני מאוהבת מעל הראש בטיינט מירקל - יש בו glow ממכר. את האיידול לא ניסיתי. הוא עשה לי את זה יותר מהאקסטרים של גרלן.
      את יכולה לשים כאן קישור לפוסט שכתבת על המסקרה הזו של אסתי לאודר?

      מחק
    3. טוב, כל המייקאפים שהזכרת כל כך שונים אחד מהשני...
      אני רק יכולה ךהניח שיש לך עור יבש לפי ההעדפות שלך.
      כתבתי על המסקרה עצמה, לא על הכחול רויאל, בקרוב אכתוב עליה עם עוד כל מיני מוצרים צבעוניים מומלצים.
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2012/10/blog-post.html

      מחק
    4. אז את תופתעי:) העור שלי מעורב (מאז ומתמיד היה) עם נטייה בקיץ לשמן. עד לפני שנה נצמדתי רק למוצרים עם גימור מאט, היום ממני והלאה. אוהבת את כל מה שהגימור שלו טבעי, קורן ו glowy.
      לגבי המסקרה, אני חושבת שניסיתי מהסדרה החדשה של הצבעוניות, והכחול נקרא saffir ממה שראיתי היום ברשת.
      מחכה לסקירה. יש שם גם צבע ירוק הורס אבל בו לא נתקלתי עדיין בארץ. המברשת מאד ארוכה ומחודדת בסוף, קצת מזכירה קונוס.

      מחק
    5. גם אני לא אוהבת מאט, תמיד העדפתי קורן, אבל בקיץ טינטד מירקל? ממש לא...
      לא מצאתי ברשת מסקרה בשם saffir שציינת, אני עדיין חושבת שאת מתכוונת ל- Bold Cobalt. יש לי גם את הירוקה. זו המברשת המשולשת הרגילה של הסמפצ'ואס.

      מחק
    6. את באמת לא ממליצה עליו בקיץ? למה? אומנם ניסיתי אותו אתמול בערב עם מיזוג אוויר. מודה שלא יום שם, לא צעדתי איתו ולא רקדתי איתו:) אגב, הנחתי עליו את אחת הפודרות הכי אהובות עלי, הבתפוזרת של פופה שעושה פלאים על כל מייקאפ.
      לגבי המסקרה בבקשה:
      http://www.faboverforty.com/wp-content/uploads/2009/09/sapphire.jpg
      אין לי מושג אם זה מה שניסיתי, כי חיפשתי ברשת, אבל זה היה הצבע, כולל האריזה המוזהבת מבחוץ.

      מחק
    7. אני אישית לא ממליצה עליו בקיץ, כמו שכתבתי בפוט "מראה מיוזע ועמידות נמוכה" זה לא בשבילי. אני לא צריכה לומר לך שמיזוג בערב לא דומה בכלום למהלך יום קיצי... שוב - זה מייק אפ מדהים, פשוט לא מתאים לקיץ לדעתי. אבל כמו תמיד, הכי טוב שתנסי בעצמך.
      אה, שם אחר. אוקיי, היתה לי המסקרה הזו בעבר, היא יצאה מהמגוון לפני שנתיים, זו היתה קולקציה מוגבלת של מסקרות צבעוניות. הצבע הכחול רויאל שלה שונה ממה שיש היום. גם הירוקה שונה בגוון. פשוט תבדקי Bold Cobalt בגוגל. זה מה שיש עכשיו בחנויות ולכן סביר שזה מה שניסית.

      מחק
    8. המסקרה נקראת סאמפצ'ס אקסטרים?
      ובהמשך למייקאפ, אייך האיידול לקיץ? יש לך סקירה עליו?

      נ.ב - ביאסת אותי עם המייקאפ - lol, גם אם אני מניחה אותו עם פריימר מצוין לא תמליצי לקיץ?

      מחק
    9. אכן נקראת כך:
      Estée Lauder Sumptuous Extreme Mascara - Bold Cobalt
      בוודאי שיש סקירה, יש קישורים בשמות בפוסט. פשוט תלחצי.

      נשמה, זה ממש אישי, אני בטוחה שיש כאלו שיאמרו לך שהן נהנות ממנו בקיץ. אם לא היו לי חלופות הייתי חיה איתו איכשהו מחוסר ברירה. אבל לשמחתי יש ברירה. אין מנוס מלקחת דוגמית ולנסות בעצמך ;)

      מחק
    10. אז ראיתי סקירות של המסקרה הנ"ל, מחכה לשלך:)
      התכוונתי לסקירה על הטיינט איידול. חיפשתי בבלוג שלך ולא מצאתי. בפוסט הנוכחי נתת קישור לסקירה על המירקל ושם הגבתי לך:)

      אז על איזה מייקאפ את ממליצה לקיץ המבחיל והמהביל שבא עלינו לטובה? מייקאפ שאינו בעל גימור מאט אלא טבעי, קורן, זוהר ועמיד? מניחה שקלטת אותי:) בקרוב בא לי להתחדש.

      מחק
    11. בקרוב סקירה עליה בפוסט צבעוני במיוחד :)
      אני יודעת שהתכוונת לטינט אידול, יש קישור אליו בשורה הראשונה בפסקה פה על המייק אפ. קבלי שוב:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2012/07/blog-post_11.html

      כמעט כל מייקאפ שתשתמשי בו יהפוך במהרה לבד לקורן וזוהר בקיץ...LOL
      ממליצה בחום על הגרלן אקסטרים לקיץ, גם הקלרינס אוורלסטינג אופציה טובה מאוד. על שניהם יש סקירות בבלוג :)

      מחק
    12. היה לי את הגרלן (בזכותך), מייקאפ נפלא אבל בא לי לשנות. כרגע עומדת לסיים את הבורז'ואה הלת'י סרום, לא נפלתי בכלל.
      אהבתי את הסקירה על האיידול. אנסה גם אותו בקרוב.

      מחק
    13. מבינה לגמרי את החשק לגוון, עם זאת רק לשם הפרוטוקול - הגרלן אקסטרים הוא המייק אפ מס' 1 לטעמי בקטגוריה הזו.
      עדכני מה חשבת על האידול, בודקת בדוגמית קודם, כן?... ;)

      מחק
    14. תשמעי, עדיין לא יצא לי לבקש לקחת קצת כדוגמית. אפילו שמרתי את קופסית עדשות המגע הישנה שלי בשביל זה:) הן פשוט כאלו מגעילות, נותנות הרגשה שאת סוג של שנוררית גם כשאני באה לנסות בושם ולא קונה מיד, זה פשוט מוריד לי את החשק.

      מחק
    15. אני יודעת, זה סרט חבל"ז איתן.
      אבל תתעלמי מזה, באמת, לא יתכן שתקני מוצר יקר בלי לפחות לדעת שהגוון מתאים לך שלא לדבר על פרמטרים אחים. פשוט תבואי, תבקשי שיתאימו לך גוון או שתסתדרי בעצמך, ושיכינו לך בקופסית. נסי בסניף של רשת שאת אוהבת או שתגיעי מאוחר והדיילת הכללית תעזור לך. אין ברירה. פשוט אין!

      מחק
    16. צודקת!!!!!!!!!!

      מחק
    17. לצערי כמובן....
      עדכני אחרי שתנסי :)

      מחק
  3. הלגונה הכחולה מדהימה ביופיה, מאוד אוהבת את הגוונים ויש לי באוסף העפרונות שלי גוונים מאוד דומים לצלליות פה. אני מטשטשת ומשתמשת כצלליות בעפרונות לעיתים קרובות, חסכוני :-) המייק אפ של לנקום נשמע נהדר מהתיאור שלך אך בטוח לא יתאים לי לקיץ כבעלת עור מעורב שמן, נראה שיתאים כאופציה טובה לחורף. כרגע אני משתמשת ב- Ever Mat של קלרינס שהוא נהדר עבורי לתקופה החמה הזאת. ה Pink Fuchsia של קלרינס מהמם !!! חייבת לבדוק את הגוון הזה מקרוב. סדרת Joli Rouge Brillant של קלרינס אהובה עלי במיוחד, יש לי שני שפתונים מהסדרה הזאת ואני מתה על הגימור שלהם ועל ההרגשה על השפתיים, נהדרים ! הרחתי את הגרסה המחוזקת של Fan di FENDI בחורף והתאהבתי לחלוטין, אהבתי אותה יותר מהגרסה המקורית. אגש בקרוב לרחרח את Eau Fraiche . תודה על ההמלצות :-) שבת נפלאה

    השבמחק
    תשובות
    1. יקירתי, את הלגונה את חייבת לראות בלייב, אם פה היא מדהימה, את תפלי לגמרי! גווני אקווה ירקרקים-תכולים סופניים.
      אכן, כמו שכתבתי המייק אפ הזה לא יהיה ידידותי לעור שמן בטח לא בקיץ. מייקאפים מאט זה פחות אני כידוע.
      אין לי ספק שאת תאהבי את שני השפתונים פה, במיוחד אם את אוהבת את הגוונים ואת הסדרה.
      נכון בשמי הפנדי נהדרים? לטעמי לא מקבלים מספיק במה כמו שמגיע להם.
      עדכני מה חשבת על הפרש החדש :)
      שבת נעימה ממי!

      מחק
    2. מאט ממש מתבקש על העור שלי בקיץ, בחורף אני מרשה לעצמי "ללבוש" את המייקאפים החיים יותר :-)
      בשמי הפנדי אכן נהדרים ומסכימה עימך לגבי זה שהם לא מקבלים מספיק במה.
      המשך שבוע טוב שיהיה ♥

      מחק
    3. הגיוני לגמרי, הרי גם המייק אפ הכי מאט בקיץ יהפוך ל"קורן" באופן טבעי בשלב כלשהו ;)
      נשיקות !

      מחק
  4. יפה להם בלנקום עם הפלטות שהם מוציאים השנה! הלגונה הכחולה הזו יפה במיוחד! ושיתחילו באמת להתאמץ קצת עם האריזות..קצת להעלות את סף הריגוש שלנו מה יש..?
    את המייק אפ ויזיונר עוד לא בדקתי אבל הוא בהחלט מסקרן. אין לי אף BB חוץ מדוגמיות שמשום מה עדיין לא עשו לי חשק ללכת ולקנות ורובם תמיד בהירים ולא מתמזגים עם עורי... אני מעדיפה מייק אפ וקרם לחות/הגנה בנפרד כנראה...אבל באמת מנסה להיות פתוחה לשינויים ואולי יום אחד אמצא אחד שיעשה לי את זה..
    הגוונים של השפתונים של קלרינס מוצאים חו בעיניי ואת הבשמים אלך לבדוק בקרוב :)

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, חבל על הזמן, הפלטות האלו מהממות! אבל בדיוק זה מה שהפתיע אותי, קצת עיצוב האריזה, קצת?....:/
      אני לגמרי יכולה להבין למה את מתכוונת עם ה- BB. ניסית את ה- Dior Hydra Life BB Creme? הוא מגיע בגוון אחד, כהה יחסית ופשוט מוצר מדהים! אם מעניין אותך לנסות BB קליל יותר אז ה- BB Hydra Zen של לנקום מס' 4 יהיה לך נפלא, כתבתי עליו פה:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2013/05/blog-post.html
      בתור חובבת ורודים אני לא מתפלאת שאהבת את השפתונים ;)

      מחק
    2. ניסיתי את ה BB של דיור עוד בשנה שעברה ולצערי הוא היה עליי בהיר.. את לנקום מס 4 גם בדקתי והתלבטתי לגביו כי הוא היה מעט ורוד וה SPF שלו יחסית נמוך..אבל באמת הרגיש ונמרח נהדר. לשמחתי השבוע קיבלת את ה BB החדש של קלרינס שזה גם מותג אהוב עליי וגם סוף סוף BB בגוון שלי בעל SPF יותר גבוה..הייתי שמחה אמנם למקדם עוד יותר גבוה..אבל זו כבר התקדמות מבחינתי ;)
      לגמרי חובבת ורודים אנוכי ;) ובדקתי מקרוב גם את סדרת שפתונים Rouge Eclat של קלרינס. הגוון הזה Pink Fuchsia #10 לגמרי יפה וגם הכתום הזה Juicy Clementine #09 שהמלצת עליו הורסס. ניסיתי גם שפתון אדום מהסדרה (לאחרונה אני נותנת שוב צ'אנס לשפתונים אדומים..) בגוון Passion Red #11 והוא יפיפה !

      מחק
    3. וואלה, תודה על העידכון, נותן מושג לגבי עוצמת הגוונים.
      איך אני שמחה בשבילך! המחשבה הראשונה שלי כשבדקתי את ה- BB של קלרינס זה איך יש סוף סוף מותג שפונה גם לכהות יותר ואת ישר עלית לי בראש. אני מסכימה שה- SPF לא מספיק גבוה ובגדול למרבית ה- BB יש מקדם שלא מספק מבחינתי. בגלל זה ה- BB של Kiehl's עם SPF 50 שימח אותי ממש.
      נכון הורס השפתון הכתום? ממש הפתיעו אותי איתו, גוון סופר טרנדי בקולקציה המאופקת יחסית. שפתון אדום צריך להיות לך מהמם, מחכה לתמונה שלך עם אדום!

      מחק
  5. סוקרנתי בהחלט לגבי הביבי של וישי והאודם השמאלי של קלרינס, בגוון הכתום שהמלצת. נשמע שיבוא לי בול הקיץ הזה!

    השבמחק
    תשובות
    1. אוי, בחירה מעולה, זה שפתון כתום היסטרי!! :)

      מחק
  6. המייקאפ של לנקום מפתה אותי מהרגע שיצא אני משתוקקת להכיר. (אין לי עור שומני לשמחתי ההפך יבש מאד)
    הפוסט כולו עושה חשק לטעימות מכל הבא ליד.
    איזה קטע ראיתי פירסום של הBB של וישי שזה מיועד לעור אפור אני מתבלבלת?
    ורצית שלנקום יעשו דברים מענינים על האריזה?
    בבקשה קיבלת! :
    http://www.lancome-usa.com/Lancome-Show-Hypnose-Star-It-Accessories/1000820,default,pd.html?dwvar_1000820_color=Midnight%20Rush%20401&start=9&cgid=makeup-lancome-show

    תודה על הפוסט המרענן בא לי לנסות הכל כדרכי בקודש חחח
    יום מקסים!

    השבמחק
    תשובות
    1. אם המייק אפ ויזיונר גם מפתה אותך וגם מתאים לעור שלך אז לכי על זה, הוא נהדר :)
      למעשה וישי אומרים שה- BB בין היתר מנטרל אפרוריות וגוון עמום בעור, זה רק אחד מהתפקידים שלו. המטרה שלו בסופו של דבר ליצור מראה אחיד ומואר ובזה הוא מצליח. כמובן שלמי שיש פגמים מהותיים יותר אז הכיסוי שלו לא יהיה מספיק.
      אווווווו, זו הקולקציה המפתה של לנקום בשיתוף אלבר אלבז (Alber Elbaz) ואני מחכה לה בקוצר רוח שתגיע כבר! בקרוב אצלנו :)

      חח, תודה יקירה, רק שיהיה לנו מרענן וכיף כל הזמן :))

      מחק
  7. שקראתי על המייקאפ לפני שנחת בארץ הייתי בטוחה שאני והוא נועדנו להיות ביחד... בפועל הגיעה אליי דוגמית, וטוב שלא נפלתי שולל אחרי ההבטחות שלו... הוא לא בשבילי=\
    ובכן, אני חושבת שמיציתי את הביביז למינהם=\ אני אוהבת את הכיסוי מסתבר (בזכותם גיליתי את זה).
    הפלטות של לנקום חמודות, אבל כפי שכתבת- אמממ לא מחדשות במיוחד.

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, מבאס שזה קורה, אבל כמו כל מוצר, לא מתאים לכולן. אז ממשיכות לחפש את האחד ;)
      את אולי מיצית, אבל השוק הולך לטבוע בעוד BBים בקרוב, לא רואים את הסוף...LOL

      מחק
  8. תודה לאל על שמישהו אומר למשפוכטלות הארצישראליות, אפילו אם רק בצורה סמויה, להפסיק להעמיס מייקאפ. הרעיון נשמע לי טוב וכולי תקווה שיחשוף עוד ועוד מתאפרות לרעיון שאפשר להסתיר דברים נקודתית, אולי יהיה פחות כואב בעיניים ללכת ברחוב.
    ואולי גם פעם הבאה יעשו את זה בצורה פחות מסורבלת, ואולי גם אם מייקאפ שיתאים לי =)

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח, זו לדעתי מלחמה אבודה מראש, בפוסט הזה למשל:
      http://danrasvault.blogspot.co.il/2012/09/blog-post_12.html
      כתבתי ש"עם כל הכבוד לענייני ההארה והליטוש, סיבוב קל ברחובות תל אביב, פריז וניו יורק מבהיר ששפכטל הוא חברה הטוב ביותר של האישה (אולי ימציאו שפכטל עם יהלומים להארה...)"...LOL

      מחק
  9. הפלטה של לנקום מהממת, אבל אני חושבת שלא אקנה כי כבר יש לי פלטה די דומה של נארס.
    http://www.temptalia.com/nars-south-pacific-eyeshadow-duo-review-photos-swatch

    ו...לא דיברנו כבר על כמויות הבשמים? מה יהיה? אי אפשר ככה יותר!!.

    השבמחק
    תשובות
    1. הפלטה של נארס ממש יפה! היא לא דומה לזו שפה, לצערי התמונה פה לא ממחישה אבל הגוונים הם אקווה ירקרקים. משהו לפנים. גם הגימור שלהם שונה. שווה לך להציץ לפחות בשביל להסוויצ' להתרשמות (יצא חרוז...חחח).

      אוף, נכון, כתבתי פה שגרסאות הקיץ בבישום מציפות אותנו. אני ברמה האישית יכולה לחיות עם אותו בושם, אבל כידוע אנחנו מעצמת בישום ולכל אחת יש אוסף מכובד שלא יבייש פארם קטן...LOL

      מחק
    2. באמת התרשמתי מהתמונה שמדובר על גוונים של כחול-טורקיז.
      עם הפיתויים שלך להסוויצ' אני כבר יודעת איך זה ייגמר :-).
      אני מאוד אוהבת את הפלטות של נארס, ובזו בכלל התאהבתי וקניתי אותה ברגע.

      אני לא מצליחה להגיע לכל הבשמים שיש לי, וכבר כמה חודשים שאני לא מרשה לעצמי לקנות עוד.
      בא לי למכור הכל ולהישאר רק עם שניים שאני הכי אוהבת.

      מחק
    3. חח, את צודקת, אל תסוויצ'י, יותר בריא ככה...LOL
      במקרה של הפלטה הזו של נארס ממש הצליח לך. הרי אין אחידות באיכות של צמדי הצלליות שלהם, יש פלטות מדהימות מבחינת מרקם ופיגמנט ויש כאלו מאכזבות.

      מחשבה בריאה לגמרי, גם אם לא תשחררי חלק מהבשמים, באמת אין טעם לקנות עוד ועוד שלא יגמרו לעולם. מצד שני, אם תשארי עם שני בשמים זה ייתן לך לגיטימציה להתחדש שוב. במשחק הזה כנראה אי אפשר לנצח.......

      מחק
    4. נו, אם יהיה איזה מבצע שווה אולי אני ארשה לעצמי :-)
      אחרי התחקיר שאני עושה, כמעט ואין אכזבות. הדבר היחיד שכן מציק לי קצת בפלטות של נארס, זה שלרוב בכלל לא מתאים לי לחבר את שני הצבעים בלוק אחד, ואני ממש לא מצליחה להבין למה הם חשבו שכן.

      חייה הקשים של המכורה !!.

      מחק
    5. נכון, יש לנארס פלטות שזה באמת נראה לא קשור וכאלו שיש גוונים משלימים.
      אבל מה שאני פחות אוהבת זה שהאריזות שלהם מתלכלכות כל כך מהר וכמה שלא מנקים זה נראה תמיד לא טוב... :/
      האורגזם שלי למשל במצב ממש כאוב... זה מבאס להשתמש בו בגלל זה. ממש.

      מחק
    6. נכון, יש הרבה תלונות על האריזות, כנראה שהם חושבים שזה גימיק מעניין או משהו.
      עד כמה שזה מצחיק, אני מנקה אותן עם מגבונים להסרת אבנית (מאייהרב) ומשום מה שזה עובד :-).

      מחק
    7. זה יפה בהתחלה החומר הצמיגי הזה אבל אח"כ...
      גם לסמאשבוקס אגב היה את זה ושינו, וטוב שכך.
      מה שעצוב זה שטישיו או מגבון לח רגיל לא עושים את העבודה, לא מספיק שהשקענו במוצר עכשיו גם להשקיע בניקיון?? ועוד לקנות מגבונים במיוחד? נו באמת, רשף!!

      מחק
    8. הם רוצים לוודא שאת מטפחת את המוצרים ומשקיעה בהם באופן מתמשך.
      לא מוכנים לקבל הזנחה.

      מחק
    9. חחח, קרועה!
      Haven't the Jewish people suffered enough?...LOL

      מחק
    10. הם לא מוכרים בארץ, ממש מתאמצים לא להעיק - ואת כופה את עצמך בכוח.
      מי אשם כאן ?

      מחק
    11. את צודקת, מה חשבתי לעצמי בכלל... הם בטח כיוונו לשוק מצומצם ביותר ואני הישראלית ככה נדחפתי. פלא שלא מתים עלינו בעולם...LOL

      מחק
    12. אני שמחה שאת מקבלת את הדברים בהבנה.
      בפעם הבאה - רק קרליין מהגלוסיבוקס בבקשה. ותודה מראש.

      מחק
    13. אין בעיה, יאומץ בשניה שאת תתנסי בזה ותמליצי...:P

      מחק
    14. שאני אבין, את לא מוכנה להקריב את עצמך למען הקוראות הנאמנות ?!
      וכשהיית נערה כן היה לי מייקאפ של קרליין. היום כבר השתדרגתי לג'ייד.

      מחק
    15. אל דאגה, אני מרגישה קורבן גם ככה עם כמויות המוצרים שאני בודקת, אז אני מרשה לעצמי לדלג על כמה מוצרים מובחרים אחרים..
      גם אם היה לך תיעוד לזה הייתי מתקשה להאמין, אז ועכשיו :P

      מחק
    16. אם את זקוקה לסיוע, את יודעת למי לפנות.
      ותתפלאי, היו לי מייקאפ ומסקרה של קרליין.
      וצללית בתפזורת של ג'ייד, שכשהייתי מניחה אותה חצי היה מגיע ללחיים שלי - אבל לא הייתי מנקה, כי זה נראה לי ממש יפה ומנצנץ :-)

      מחק
    17. אההההההההההה איזה קטע, היו לי כמה צלליות אבקה עגולות כאלו של ג'ייד, יש מצב שהן עוד אצלי, אבל אין לי ממש מושג איפה... אני לא רוצה לחשוב בנות כמה הן...LOL

      מחק
    18. בדיוק כזאת, בצבע סגול.
      רק שלא יסתבר שעוד מוכרים אותן :-).

      מחק
    19. מוכרים... מוכרים... סוס מנצח לא מחליפים ;)

      מחק
    20. נו שויין, אולי עדיין יש נערות שמתגאות בנמשים הסגולים והמנצנצים שלהן :-)

      מחק
  10. הפלטה של לנקום לטעמי אלו הצבעים שמתאימים לי, אך אני עמוסה בפלטות כאלו.מיקאפים של לנקום עוד לא ניסיתי אני אוהבת להשתמש בקיץ בדיור ניוד אן שאנל ויטלומייר אקווה . האקסטרים והלינגרי של גרלן גם מעולים לקיץ, לדעתי.את הבושם אליין מאוד אהבתי יש לי את גרסת הקיץ מלפני שנה שלו, לכן אי אפשר לקנות הכל הפנדי פרש גם מצויין בדקתי אותו, אך מלאי הפרשים שלי מלא יש לי צאנס פרש וקלואה פרש, אודמים של קלרינס אין לי באוסף כמעט הכתום מאלף בדקתי אותו אני אוהבת את הכתום מאוד מי הלאו של לנקום..

    השבמחק
    תשובות
    1. אם נהיה אמיתיות עם עצמנו אז כלום לא חסר לנו, תכלס... :)
      את כל המייקאפים שהזכרת אני מאוד אוהבת, משובחים אחד אחד, את כולם כמובן סקרתי בבלוג.
      אם יש משהו שישראליות אלופות בו במיוחד - זה אוסף הבשמים הענקי. פשוט אין לזה סוף..
      שפתון כתום זה פשוט מאסט עכשיו בקיץ ולמרות שיש הרבה שנרתעות מהצבע, אני חושבת שכל אחת יכולה למצוא גוון כתום שיחמיא לה.

      מחק
  11. לגבי הbb emאני אוהבת את ההידרה ליף של דיור SPF 30 לא יצא לי להתנסות במוצרים של וישיו ואוון מלבד כמובן המיים הטרמים

    השבמחק
    תשובות
    1. טוב, הדיור הידרה לייף פשוט שלמות, הבעיה שלו זה שמגיע בגוון אחד שלא מתאים לכולן.
      אלו שני מותגים דרמו-קוסמטים, יש מי שמאוד אוהבות את הקטגוריה הזו. אני מתחברת לשניהם, מותגים עם מוצרים מוצלחים, יודעים מה הם עושים. שווים ניסיון בהחלט.

      מחק
    2. שפתון כתום הכי מדליק לקיץ לטעמי, יש הנרתעו ת ממנו אך לי הוא תמיד החמיא גווני הכתום, כתום אדום והוורודים אני למשל נמנעת מגוון החום שהישראליות כה אוהבות...

      מחק
    3. אני כל כך איתך... החום גם עלי נראה פשוט מבחיל. לא מבינה את הפופולריות שלו, אבל נו, לפחות יש מספיק לכולן...

      מחק
    4. הכתום מס׳ 96 מאלף רכשתי אותו בהמלצתך תחילה לא שמתי לב אליו, גוון מהמם בייחוד לעונה הזו אתחיל להשתמש בו הוא מחמיא לי מאוד.

      מחק
    5. כמובן של שאנל שכחתי לציין, לעיתים בחורף אני שמה חום, כדי להתאים ללבוש ולאווירה החורפית הלא אהובה עליי, אך אני משתדלת לשים איפור מודגש וחי בעיניים ולא צלליות חומות, שמשוות מראה חולני ביותר יחד עם האודם...

      מחק
    6. שפתון מושלם! זה ה- Excentrique #96 מסדרת ה- Rouge Allure של שאנל. איזה גוון אליפות!
      עדיף בהחלט איפור חי, כל החומים האלו פשוט לא באים לי טוב...

      מחק
    7. גם לי לא באים בכלל טוב לעיתים קרובות מתחמקת ובוחרת במשהו בורדו דובדבני יותר תחליף מוצלח יותר.

      מחק
    8. מה שבטוח זה שזה בהחלט יותר נשי :)

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails